Zitten wel gouden spelers bij. Het is volgens mij een 25k pack.Jamesl schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:10:
[...]
Flut pakket dus haha
Raar dat de groepsbeloning van die SBC slechter is dan van de afzonderlijke SBCs
Net OTW Bailly uit een two player untradable pack gekregen van die golf upgrade sbc
Psn: stone-face-lock
Ik wil de daily knockout tournament maar dat kan ik niet omdat ik een Calcio-A team heb??
Blijkbaar is deze competitie bij default niet goed genoeg ...
Of zijn het elke dag andere team requirements om mee te doen?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Ik heb hetzelfde. Bundeliga, BPL of LaLiga is het zo uit mijn hoofd.Bossie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 19:44:
Ik wil de daily knockout tournament maar dat kan ik niet omdat ik een Calcio-A team heb??
Vind het persoonlijk een beetje kansloos om dingen te forceren.
Dat slaat ook nergens op. Dat zijn de topcompetities, als er anderen met "mindere" competities willen meedoen, why not??Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 19:45:
[...]
Ik heb hetzelfde. Bundeliga, BPL of LaLiga is het zo uit mijn hoofd.
Vind het persoonlijk een beetje kansloos om dingen te forceren.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Het verschilt per dag, maar je mag in het algemeen maar een paar spelers die in dezelfde competitie in het team zetten. Dus bijv. max 6 spelers die uit dezelfde competitie komen, de overige 5 moeten allemaal uit verschillende competities komen. je kan ook combi's maken 2+2+2+2+2+1 bijvoorbeeld. Dan heb je 11 spelers uit 6 verschillende competities.Bossie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 19:44:
Zelf heb ik soms aan begin van de wedstrijd 1 of 2 spelers gewisseld, om zo de chemestry btje op peil te krijgen. Heb hiermee de weekend league gehaald, dus vanaf vannacht 2 uur kan ik aan de slag voor de 40 wedstrijden
Wat een bullshit, ik vind het idee van de league etc juist heel goed, maar dat dan weer heel wat minder.SuperCrisz schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:50:
[...]
Het verschilt per dag, maar je mag in het algemeen maar een paar spelers die in dezelfde competitie in het team zetten. Dus bijv. max 6 spelers die uit dezelfde competitie komen, de overige 5 moeten allemaal uit verschillende competities komen. je kan ook combi's maken 2+2+2+2+2+1 bijvoorbeeld. Dan heb je 11 spelers uit 6 verschillende competities.
Zelf heb ik soms aan begin van de wedstrijd 1 of 2 spelers gewisseld, om zo de chemestry btje op peil te krijgen. Heb hiermee de weekend league gehaald, dus vanaf vannacht 2 uur kan ik aan de slag voor de 40 wedstrijden
Maar misschien ben ik beetje prikkelbaar doordat ik zojuist drie uit drie heb verloren
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik wil hier bij een vriend op de bank tegen elkaar spelen met onze fut teams.
Volgens de FIFA site moet dit kunnen sinds FIFA 17, maar wij kunnen dit nergens (incl Google) vinden.
Is iemand dit tegen gekomen?
Volgens de FIFA site moet dit kunnen sinds FIFA 17, maar wij kunnen dit nergens (incl Google) vinden.
Als je naar rechts gaat,na totw uitdaging.Daar zag ik het.Tegen een vriend spelen FUTjongf7 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:13:
Ik wil hier bij een vriend op de bank tegen elkaar spelen met onze fut teams.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hmm... team in de verkoop gegooid en nu 105k aan coins.. iemand advies voor een leuk 4-3-3 team? Mijn eredivisie team heb ik nog..
zo, de kop is er af: eerste 2 wedstrijden gewonnen van weekendtoernooi!
Valt me op dat er veel gedisconnect wordt, ik denk dat het vooral gasten met trainers zijn (PC)
Ik dacht trouwens dat ik 40 wedstrijden mocht spelen, maar zijn er maar 25.
Verder mijn IF Promes maar verkocht, als er een SIF komt denk ik dat de waarde daalt.
Valt me op dat er veel gedisconnect wordt, ik denk dat het vooral gasten met trainers zijn (PC)
Ik dacht trouwens dat ik 40 wedstrijden mocht spelen, maar zijn er maar 25.
Verder mijn IF Promes maar verkocht, als er een SIF komt denk ik dat de waarde daalt.
[ Voor 13% gewijzigd door peeweeherman op 08-10-2016 08:15 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Hopelijk komt EA snel met een update voor de vele blessures.
Naingolan is bijna om de wedstrijd geblesseerd, indien er een botsing oid is
Cons:::BB4E
Hier ook gomez om de 2 wedstrijden.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
Ik heb er belachelijk veel aan verdient maar elke keer zien dat een speler 4 wedstrijden niet kan spelen is echt belachelijk. Vorig jaar kon een speler ook maar maximaal 2 wedstrijden krijgen online en offline 4 wedstrijden. Nu kun je gewoon tegen het probleem aanlopen dat meerdere spelers 4 wedstrijden niet kunnen spelen. Daar kun je zelfs met een fitness team niet tegenop.shameblaster schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:48:
Hopelijk komt EA snel met een update voor de vele blessures.
Het ligt ook puur aan de tegenstanders. Ik zit online nu in divisie 7 en kom elke keer die standaard lui tegen die het liefst al je spelers kapot trappen. Vorig jaar kon je gewoon de bal afschermen tegen zulke lui maar dit werkt niet echt als je 1600 moet betalen voor een healing kaart. Daarnaast zijn de scheidsrechters totaal verkeerd afgesteld en komen ze er vaak ook nog mee weg zonder kaart.
Edit:
Hoop ook dat ze dat kansloos automatisch verdedigen er weer uit halen net zoals vorig jaar of er totaal niks aan doen. Ik ben het nu al zat om elke keer dezelfde anti voetballer tegen te komen die de AI laat verdedigen en dan gaat counteren. Je kunt echt niks doen als er 4 man om je heen staan.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2016 12:23 ]
Het is complete onzin idd, ik heb het regelmatig in juist de eerste 15minuten van een game.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 10:38:
[...]
Ik heb er belachelijk veel aan verdient maar elke keer zien dat een speler 4 wedstrijden niet kan spelen is echt belachelijk. Vorig jaar kon een speler ook maar maximaal 2 wedstrijden krijgen online en offline 4 wedstrijden. Nu kun je gewoon tegen het probleem aanlopen dat meerdere spelers 4 wedstrijden niet kunnen spelen. Daar kun je zelfs met een fitness team niet tegenop.
Het ligt ook puur aan de tegenstanders. Ik zit online nu in divisie 7 en kom elke keer die standaard lui tegen die het liefst al je spelers kapot trappen. Vorig jaar kon je gewoon de bal afschermen tegen zulke lui maar dit werkt niet echt als je 1600 moet betalen voor een healing kaart. Daarnaast zijn de scheidsrechters totaal verkeerd afgesteld en komen ze er vaak ook nog mee weg zonder kaart.
Who cares dat een speler last van zijn elleboog heeft, daar mag hij toch niet mee voetballen
Kan iemand overigens delen hoe je verdedigend moet koppen, het lijkt nu een loterij met corners en voorzetten terwijl ik daar Miranda heb staan die door zijn lengte toch wel een kopduel moet kunnen winnen
Het is zoals je zegt een grote loterij maar ik heb het idee dat het beter werkt wanneer je de knop waarmee je kopt ingedrukt houdt ipv te spammenBossie schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:26:
[...]
Het is complete onzin idd, ik heb het regelmatig in juist de eerste 15minuten van een game.
Who cares dat een speler last van zijn elleboog heeft, daar mag hij toch niet mee voetballen
Kan iemand overigens delen hoe je verdedigend moet koppen, het lijkt nu een loterij met corners en voorzetten terwijl ik daar Miranda heb staan die door zijn lengte toch wel een kopduel moet kunnen winnen
Verwijderd
Naar mijn mening is het hele spel een loterij. Hard werken wordt totaal niet beloond in welke online modus dan ook. Het maakt niet uit of het online seasons, coop seasons, FUT of een vriendschappelijke wedstrijd is. Tegenstanders kunnen gewoon achterover leunen, de AI het werk laten doen wat betreft verdedigen en vervolgens wachten op de counter mogelijkheden of gewoon een bal naar de 2e paal schieten waarna een Ronaldo of Bale hem er in kopt.Bossie schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:26:
[...]
Het is complete onzin idd, ik heb het regelmatig in juist de eerste 15minuten van een game.
Automatisch verdedigen, tackelen overpowered (waardoor slechte tegenstanders toch veel duels kunnen winnen) en wachten op een kans is het echt helemaal dit jaar. Voeg daar aan toe dat passing super simpel is zolang je spelers maar dicht bij elkaar staan en het makkelijk krijgen van corners.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2016 13:03 ]
Wat zeuren jullie allemaal zeg.. Ben ik de enige die Fifa heerlijk vind spelen op een enkel mislukt wedstrijdje na?
Oké corners zijn OP, maak er dan gebruik van, net als van de slimmere AI waar je niet zomaar meer doorheen loopt. Leer het te (her)kennen en gebruik het in je voordeel.
Oké corners zijn OP, maak er dan gebruik van, net als van de slimmere AI waar je niet zomaar meer doorheen loopt. Leer het te (her)kennen en gebruik het in je voordeel.
Verwijderd
Sorry dat ik het zeg maar tegenstanders die totaal niet spelen en alleen maar verdedigen en hopen op een gelukkig doelpunt waarna ze nog meer kunnen verdedigen is ook ronduit triest.Thomas18GT schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 13:18:
Wat zeuren jullie allemaal zeg.. Ben ik de enige die Fifa heerlijk vind spelen op een enkel mislukt wedstrijdje na?
Waarom zou ik mij moeten verlagen tot het kapot trappen van elke enkel van de tegenstander? Is dit een leuke manier om een wedstrijd te winnen?
P.s. Misschien heb jij wel alles mee zitten zoals sommige lui die ik ken
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2016 14:29 ]
Dat zal het zijn, ik heb geluk en jij hebt oh zóveel pechVerwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:00:
[...]
Sorry dat ik het zeg maar tegenstanders die totaal niet spelen en alleen maar verdedigen en hopen op een gelukkig doelpunt waarna ze nog meer kunnen verdedigen is ook ronduit triest.
Waarom zou ik mij moeten verlagen tot het kapot trappen van elke enkel van de tegenstander? Is dit een leuke manier om een wedstrijd te winnen?
P.s. Misschien heb jij wel alles mee zitten zoals sommige lui die ik ken
Laat ze maar lekker verdedigen tegen me, ik lok ze gewoon uit door achterin rond te tikken. Uiteindelijk krijg je altijd minimaal 2 a 3 kansen, dan moet je gewoon zorgen dat die erin gaan. Easy as that.
Verwijderd
Hektic Jukez geeft ook wel aan dat er nog wel redelijk wat fouten in zitten om maar een voorbeeld te geven:Thomas18GT schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:57:
[...]
Dat zal het zijn, ik heb geluk en jij hebt oh zóveel pech
Laat ze maar lekker verdedigen tegen me, ik lok ze gewoon uit door achterin rond te tikken. Uiteindelijk krijg je altijd minimaal 2 a 3 kansen, dan moet je gewoon zorgen dat die erin gaan. Easy as that.
https://www.reddit.com/r/.../?st=iu194aeb&sh=9f87008b
Ik was vorig jaar best een goede speler maar voel mij nu naar een potje waardeloos omdat ik weer verlies van iemand die gewoon net zo kansloos verdedigd. Ik sta nu op 21-9-25 terwijl daar heel wat anders had kunnen staan als ik niet met delay, random passes (een speler kan soms zonder input de bal verspelen), lucky doelpunten te maken had om maar even 3 kwaaltjes van het spel op te noemen.
Hoop dat je er zelf ook achter gaat komen dat het spel puur om geluk gaat en dan zie ik je hier wel weer terug gok ik
Ach het heeft zo zijn fouten en is niet perfect maar gelukkig heb ik wel het gevoel meer in control te zijn dan afgelopen jaar. Verdedigen is een tactiek en aan jou ermee om te gaan, ik heb er meestal niet zo'n moeite mee.
Dat het puur geluk is, totaal niet mee eens want anders kan je er ook niet beter in worden he.
Dat het puur geluk is, totaal niet mee eens want anders kan je er ook niet beter in worden he.
Verwijderd

Kan een leuke avond worden
Als ik zie hoe slecht lui de rondspelen en vanuit bizarre situaties al op doel proberen te schieten dan heb ik al zo'n vermoeden dat mijn tegenstander niet heel erg goed is. Als ze dan vervolgens met een voorzet of via één van mijn spelers in het doel schieten dan kun je toch wel spreken van geluk.Kluutmaran schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:21:
Ach het heeft zo zijn fouten en is niet perfect maar gelukkig heb ik wel het gevoel meer in control te zijn dan afgelopen jaar. Verdedigen is een tactiek en aan jou ermee om te gaan, ik heb er meestal niet zo'n moeite mee.
Jezelf helemaal in laten zakken en wachten tot je een kans krijgt is inderdaad een tactiek waar je voor kunt kiezen. Dat neemt niet weg dat je Fifa speelt en niet naar een wedstrijd van Atletico Madrid kijkt. Je moest vorig jaar ook zelf wat creëren en nu zien sommige tegenstanders de cadeautjes gewoon binnen rollen.
Vanmiddag begonnen aan de Weekend League (welke op console in tegenstelling tot PC wel 40 wedstrijden is) en inmiddels vijf van de zeven wedstrijden gewonnen. Maar wat is dat een sweatty bedoeling zeg, mensen die de hele tijd pace abusen en als ze voorstaan tijd gaan rekken. Zelf doe ik niet mee aan die onzin, waardoor ik in een wedstrijd een voorsprong in de 89e en 117e minuut nog uit handen gaf. Gelukkig gewonnen met penalty's.
FIFA Benelux Administrator
Moet je dan 40 wedstrijden in een weekend spelen?MyUtd4Life schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:08:
Vanmiddag begonnen aan de Weekend League (welke op console in tegenstelling tot PC wel 40 wedstrijden is) en inmiddels vijf van de zeven wedstrijden gewonnen. Maar wat is dat een sweatty bedoeling zeg, mensen die de hele tijd pace abusen en als ze voorstaan tijd gaan rekken. Zelf doe ik niet mee aan die onzin, waardoor ik in een wedstrijd een voorsprong in de 89e en 117e minuut nog uit handen gaf. Gelukkig gewonnen met penalty's.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hoeft niet maar hoe meer van de 40 je er wint, hoe hoger je beloningJumpman schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:37:
[...]
Moet je dan 40 wedstrijden in een weekend spelen?
@niels
Ik speel wel alleen "thuiswedstrijden". Bij uitwedstrijden heb ik ook vaak lag dus die speel ik niet meer. Dat wilt dus zeggen dat ik altijd links sta en de tegenstander mij joint, ik heb het idee dat ik dan de host ben en daar voordeel van heb ofzo. Misschien een tip
[ Voor 36% gewijzigd door Thomas18GT op 08-10-2016 18:55 ]
Ah, okay. Ik ben al blij als ik 40 potjes in een maand kan spelen, wat betreft tijd.Thomas18GT schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:53:
[...]
Hoeft niet maar hoe meer van de 40 je er wint, hoe hoger je beloning
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Bij 8 keer winnen krijg je al 10k en 3 leuke packsJumpman schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:56:
[...]
Ah, okay. Ik ben al blij als ik 40 potjes in een maand kan spelen, wat betreft tijd.
Alle beloningen:
http://www.fifauteam.com/fut-champions-rewards-fifa-17/
Ik vind het wel wel wat hebben, elke wedstrijd voelt als finale!MyUtd4Life schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:08:
Middagsessie was minder succesvol met 1 winst en 4 verloren
Wellicht dat tegenstanders ook worden afgestemd op aantal gewonnen partijen.
Voor mijn gevoel ook wel veel pech, hoewel mijn motto normaal "succes is een keuze" is
Verwijderd
Of je nou thuis of uit speelt. Het maakt uiteindelijk niks uit. Als de tegenstander een slechte verbinding heeft dan zal je daar last van krijgen.Thomas18GT schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:53:
[...]
Hoeft niet maar hoe meer van de 40 je er wint, hoe hoger je beloning
@niels
Ik speel wel alleen "thuiswedstrijden". Bij uitwedstrijden heb ik ook vaak lag dus die speel ik niet meer. Dat wilt dus zeggen dat ik altijd links sta en de tegenstander mij joint, ik heb het idee dat ik dan de host ben en daar voordeel van heb ofzo. Misschien een tip
Ik heb zelf ook een goede verbinding en ben ook vaak thuis als ik speel dus daar kan het niet aan liggen. Als je dat van Hektic Jukez leest dan kom je ook wel achter de problemen die een pro Fifa speler ervaart.
Heel herkenbaar dit, blijkbaar een glitch met de keeper die onnodig uit komt...garrow schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:44:
[...]
Herkenbaar...gisteren ook diverse counters om de oren gehad.
Iets heel anders, ik scoor regelmatig uit corners of hoge voorzetten v/d zijkanten. Echter krijg ik ook regelmatig een kopgoal tegen, hoe kan ik deze het beste verdedigen? Probeer nu meestal dicht bij de aanvaller te staan en op O drukken (PS4 wegkoppen).
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Deels mee eens. Natuurlijk is het leuk dat er elke wedstrijd wat op het spel staat, maar het brengt de klootzakjes in mensen naar boven. Pace abuse, tijdrekken, super defensieve formaties, etc.peeweeherman schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:04:
[...]
Ik vind het wel wel wat hebben, elke wedstrijd voelt als finale!
Middagsessie was minder succesvol met 1 winst en 4 verloren![]()
Wellicht dat tegenstanders ook worden afgestemd op aantal gewonnen partijen.
Voor mijn gevoel ook wel veel pech, hoewel mijn motto normaal "succes is een keuze" is
Succes is niet echt een keuze, maar je kan wel de keuzes maken die kunnen helpen tot meer succes. En als zowel jij als de tegenstander die goed in de gaten hebt, kan je ook pech hebben. Dat hoort er helaas ook bij.
Hopelijk is je volgende sessie wel succesvoller
Verwijderd
Counter (pace), tijdrekken en de bal doelloos rondspelen is net als vorig jaar ideaal voor de standaard klootzak om uiteindelijk een wedstrijd te winnen inderdaad.MyUtd4Life schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:27:
[...]
Deels mee eens. Natuurlijk is het leuk dat er elke wedstrijd wat op het spel staat, maar het brengt de klootzakjes in mensen naar boven. Pace abuse, tijdrekken, super defensieve formaties, etc.
Succes is niet echt een keuze, maar je kan wel de keuzes maken die kunnen helpen tot meer succes. En als zowel jij als de tegenstander die goed in de gaten hebt, kan je ook pech hebben. Dat hoort er helaas ook bij.
P.s.
Ging mijn handel maar net zo goed als mijn spel

Edit:
Oke het is nog erger
Fontanello (1900 coins): http://i.imgur.com/TvZWsG6.png
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2016 20:59 ]
Ik heb de afgelopen paar wedstrijden in FUT online season steeds tijdens de wedstrijd ineens lost connection to EA servers. Heel irritant. Meer mensen hier last van?
Andersom dan bedoel je héVerwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:38:
[...]
P.s.
Ging mijn handel maar net zo goed als mijn spel
[afbeelding]
Edit:
Oke het is nog erger
Fontanello (1900 coins): http://i.imgur.com/TvZWsG6.png
Zit nu op 12 potjes in Weekend League, waarvan 8 gewonnen en 4 verloren waaronder de laatste 2. Zo ongelofelijk irritant dat die spelers echt na een uur al doodop zijn, zeker bij een verlenging kan je dan bijna niet zonder 3 wissels. Maar potje daarna begin je dan weer met spelers met minder conditie, dus schiet niet op. Hopelijk morgen nog paar levels stijgen, maar voor nu wel ff klaar met dat sweatty gedoe.
jup, heel irritant en vooral als je voorstaat. Ik heb dit veel vaker dan fifa16, dus EA heeft nog wat huiswerk te doen.fritske23 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 22:40:
Ik heb de afgelopen paar wedstrijden in FUT online season steeds tijdens de wedstrijd ineens lost connection to EA servers. Heel irritant. Meer mensen hier last van?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Hebben jullie de poorten van consoles dan wel goed staan? Ik heb namelijk al jaren geen disconnect van mijn kant gehad. Ook ervaar ik dat op PS4 een wired verbinding altijd stabieler is dan wireless, ondanks dat de snelheden en pings goed waren wireless.

Of jullie hebben nog wat huiswerk te doen. Hier namelijk totaal geen last!Bean77 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 23:19:
[...]
jup, heel irritant en vooral als je voorstaat. Ik heb dit veel vaker dan fifa16, dus EA heeft nog wat huiswerk te doen.
Heb hem via de kabel verbonden. Voorgaande jaren nergens last van gehad.
Hier ook geen last van disconnects op de PS4, met de kabel verbonden.
Wel vanavond een nieuw team gebouwd doordat ik Hummels OTW in een pack had

Na de vormcrisis maar teams en opstelling gewijzigd, speel nu 4-3-3 (5), dus met cdm en ca.MyUtd4Life schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:27:
[...]
Maak minder gaols, maar krijg er ook minder tegen.
Verder paar keer van competentie veranderd, nu weer BPL en Serie A.
Vanavond 12 potjes gespeeld, sta nu op 10 winst uit 19 potjes.
Morgen de laatste 6, sta nu zilver 1, prognose is goud 2.
Voordeel van 19 potjes op een dag is dat je veel leert, begint langzaam wat vertrouwder te voelen.
Hoop alleen dat ik me niet elk weekend kwalificeer
Netjes, Hoe bevalt jou Renato Sanches? Ik vind hem echt een topper. Samen met vidal zijn ze echt de baas op het middenveld in de meeste gevallen.Thomas18GT schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 00:11:
[afbeelding]
Waarom is de team rating nu maar 81? Waar is dat op gebaseerd?Thomas18GT schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 00:11:
[afbeelding]
Ik vind hem ook super, alleen Vidal is nog wel een stapje hoger zeg. Nog even sparenBean77 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 00:57:
[...]
Netjes, Hoe bevalt jou Renato Sanches? Ik vind hem echt een topper. Samen met vidal zijn ze echt de baas op het middenveld in de meeste gevallen.
En hopen dat Sanches snel een IF krijgt, dan gaat ie over de 80 net als Embolo, helemaal top.
Had eerst Sanches met Kanté op het middenveld, dat was ook echt top, alleen je hebt dan wat minder keuze. Thiago bevalt me ook wel erg goed moet ik zeggen, zeker voor zijn prijs. En Müller.. Wauw. Die staat gewoon altijd op de juiste plek.
Bijna al m'n wissels zijn maar 53 ofzoAmbianz schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 01:19:
[...]
Waarom is de team rating nu maar 81? Waar is dat op gebaseerd?
[ Voor 15% gewijzigd door Thomas18GT op 09-10-2016 02:01 ]
Verwijderd
Milik investering schiet niet bepaald op als hij een blessure oploopt
Doei 40k
De reden misschien wel dat je zoveel geluk hebt...
Ook als je je spelers totaal niet aanraakt zijn ze na 90 minuten bek af. Dus bewijs ons het tegendeel maar.Arwintju schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 23:34:
[...]
Of jullie hebben nog wat huiswerk te doen. Hier namelijk totaal geen last!
Bedoel meer dat zulke spelers niks waard zijn in het spel maar toch enige waarde hebben voor sommigen
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2016 08:45 ]
Ik stel alleen spelers op die 80+ stamina hebben. Alles daar onder heeft inderdaad vanaf de 60ste minuut aids aan de benen. Komen passes niet meer aan, of passen compleet debiel. Kunnen de bal niet meer aan de voet houden bij dribbels. Dan is het laatste half uurtje een horror!Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:08:
Milik investering schiet niet bepaald op als hij een blessure oplooptDoei 40k
[...]
[...]
Ook als je je spelers totaal niet aanraakt zijn ze na 90 minuten bek af. Dus bewijs ons het tegendeel maar.
Tsja, is dat dan geluk of kwaliteit? De keuze van je selectie doe je toch met je volle verstand?Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 07:08:
[...]
Verwijderd
Ik gebruik bijvoorbeeld florenzi met 92 stamina maar zelfs hij is kapot als er nog een verlenging gespeeld zou moeten worden.bbblije schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:46:
[...]
Ik stel alleen spelers op die 80+ stamina hebben. Alles daar onder heeft inderdaad vanaf de 60ste minuut aids aan de benen. Komen passes niet meer aan, of passen compleet debiel. Kunnen de bal niet meer aan de voet houden bij dribbels. Dan is het laatste half uurtje een horror!
http://www.futbin.com/17/player/341/florenzi
Zie Aubameyang, Bellarabi en Coman staan dus heb al een vermoeden dat het geen kwaliteit isThomas18GT schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:49:
[...]
Tsja, is dat dan geluk of kwaliteit? De keuze van je selectie doe je toch met je volle verstand?
Bij dat soort spelers de instructies voor onderscheppingen op conservatief zetten. Dan gaan ze iets langer meebbblije schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:46:
[...]
Ik stel alleen spelers op die 80+ stamina hebben. Alles daar onder heeft inderdaad vanaf de 60ste minuut aids aan de benen. Komen passes niet meer aan, of passen compleet debiel. Kunnen de bal niet meer aan de voet houden bij dribbels. Dan is het laatste half uurtje een horror!
Backbone is ook prima voor de meeste verdedigers, maar zeker voor Juventus CBs.tommiboy96 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:56:
[...]
Bij dat soort spelers de instructies voor onderscheppingen op conservatief zetten. Dan gaan ze iets langer mee
@Niels,
Waarom is het geen kwaliteit als je met Auba, Coman en Schnellarabi speelt?
Tsja, ik vind handelen leuk. Een zo goed mogelijk team maken hoort bij fut. Heb ik daarom geen kwaliteit? Sorry maar dat vind ik echt de domste conclusie die je eruit kunt trekken.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:56:
[...]
Zie Aubameyang, Bellarabi en Coman staan dus heb al een vermoeden dat het geen kwaliteit is
92 stamina, maar je komt hem overal op het veld tegen. Best realistisch dat hij kapot is na 90 minVerwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:56:
[...]
Ik gebruik bijvoorbeeld florenzi met 92 stamina maar zelfs hij is kapot als er nog een verlenging gespeeld zou moeten worden.
http://www.futbin.com/17/player/341/florenzi
[...]
Zie Aubameyang, Bellarabi en Coman staan dus heb al een vermoeden dat het geen kwaliteit is
Verwijderd
Geen enkele speler zal nog fit zijn na de 90e minuut. Alleen de keeper en de centrale verdedigers houden het vol bij mij aangezien ik ze minimaal gebruik.bbblije schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:41:
[...]
92 stamina, maar je komt hem overal op het veld tegen. Best realistisch dat hij kapot is na 90 min
Ik bedoel dat je gewoon een pacehoer bent. Maar ik hoop voor je dat je in dat sprookje blijft leven dat het spel perfect is.Thomas18GT schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:37:
[...]
Tsja, ik vind handelen leuk. Een zo goed mogelijk team maken hoort bij fut. Heb ik daarom geen kwaliteit? Sorry maar dat vind ik echt de domste conclusie die je eruit kunt trekken.
And there it is, snelheid is toch gewoon een wapen in voetbal en dus ook in een voetbal game.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:51:
[...]
Geen enkele speler zal nog fit zijn na de 90e minuut. Alleen de keeper en de centrale verdedigers houden het vol bij mij aangezien ik ze minimaal gebruik.
[...]
Ik bedoel dat je gewoon een pacehoer bent. Maar ik hoop voor je dat je in dat sprookje blijft leven dat het spel perfect is.
Dat je hiervan gebruikt maakt is prima toch en ook zeer logisch.
Dit sinds opmerkingen vind ik daarentegen wel weer jammer, gaan we nu alle clichés uit het FUT16 topic weer herhalen?
Hebben jullie wel een last dat je op de Webapp met geen mogelijkheid kan bidden op spelers? Ik krijg constant de melding dat een ander overboden heeft, terwijl dat gewoon niet zo is!
Oh perfect vind ik het zeker niet, maar welk spel is dat wel? Er zijn maar weinig snelle verdedigers, en die er zijn zijn gewoon duur En kom je dus minder vaak tegen. Dan is snelheid zeker een wapen en zou je wel gek zijn om er geen gebruik van te maken.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:51:
[...]
Ik bedoel dat je gewoon een pacehoer bent. Maar ik hoop voor je dat je in dat sprookje blijft leven dat het spel perfect is.
Maar blijf jij lekker op Fifa zeuren en je calimero voelen en dan geen gebruik maken van snelheid.. Dan snap je het spel niet wat mij betreft.
*ik ben nu wel benieuwd naar jouw team trouwens, wil je die showen?
[ Voor 5% gewijzigd door Thomas18GT op 09-10-2016 10:44 ]
Verwijderd
Het is niet het enige wapen. Het is het makkelijkste wapen en daar is ook alles mee gezegd aangezien iedereen het kan.Bossie schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 10:14:
[...]
And there it is, snelheid is toch gewoon een wapen in voetbal en dus ook in een voetbal game.
Dat je hiervan gebruikt maakt is prima toch en ook zeer logisch.
Dit sinds opmerkingen vind ik daarentegen wel weer jammer, gaan we nu alle clichés uit het FUT16 topic weer herhalen?
Wat er mis is met dit spel waardoor slechte tegenstanders toch genoeg voor elkaar krijgen is omdat de bal rondspelen totaal het omgekeerde van vorig jaar. Ik zie veel tegenstanders niet eens rekening houden met de WF en toch komt een bal aan, daarnaast heb je de overduidelijke magneetballen.
Noem het kansloos dat ik er weer over begin maar er is echt overduidelijk manipulatie gaande. Ik heb er gewoon last van dat ik 15 schoten nodig moet hebben voor 1 goal terwijl mijn tegenstander een bal via 1 van mijn spelers mee krijgt waarna hij kan schieten en scoren.
Ohja en loopt niet iedereen hier te janken over blessures? Hoe wil je dat noemen dan?

Prima. Hoor je vanzelf wel huilen als je tegenstanders domineert maar totaal geen bal in het doel krijgt. fijn ook dat je iemand uit Enschede een calimero noemtThomas18GT schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 10:37:
[...]
Oh perfect vind ik het zeker niet, maar welk spel is dat wel? Er zijn maar weinig snelle verdedigers, en die er zijn zijn gewoon duur En kom je dus minder vaak tegen. Dan is snelheid zeker een wapen en zou je wel gek zijn om er geen gebruik van te maken.
Maar blijf jij lekker op Fifa zeuren en je calimero voelen en dan geen gebruik maken van snelheid.. Dan snap je het spel niet wat mij betreft.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2016 11:09 ]
Eerste keer dat ik 2 potjes achter elkaar won met 4-0+.
Ging eens een keer meer overpassen i.p.v. mezelf vast lopen op verdedigers...
Ging eens een keer meer overpassen i.p.v. mezelf vast lopen op verdedigers...
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Wat schattig, als je zoveel kansen nodig hebt om te scoren en dan nog denken dat het pech is. Aan jezelf kan het natuurlijk niet liggenVerwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 10:49:
[...]
Het is niet het enige wapen. Het is het makkelijkste wapen en daar is ook alles mee gezegd aangezien iedereen het kan.
Wat er mis is met dit spel waardoor slechte tegenstanders toch genoeg voor elkaar krijgen is omdat de bal rondspelen totaal het omgekeerde van vorig jaar. Ik zie veel tegenstanders niet eens rekening houden met de WF en toch komt een bal aan, daarnaast heb je de overduidelijke magneetballen.
Noem het kansloos dat ik er weer over begin maar er is echt overduidelijk manipulatie gaande. Ik heb er gewoon last van dat ik 15 schoten nodig moet hebben voor 1 goal terwijl mijn tegenstander een bal via 1 van mijn spelers mee krijgt waarna hij kan schieten en scoren.
Ohja en loopt niet iedereen hier te janken over blessures? Hoe wil je dat noemen dan?
[afbeelding]
[...]
Prima. Hoor je vanzelf wel huilen als je tegenstanders domineert maar totaal geen bal in het doel krijgt. fijn ook dat je iemand uit Enschede een calimero noemtVorig jaar was je al een zielig ventje maar dit jaar is er dus niks veranderd.
Laat je team nou maar zien, dan kunnen we het inhoudelijk houden. Kan ik je wat tips geven. Ik zie een Niang bij je en dan gek vinden dat je niet scoort. Zijn finishing is 70..
Het lastige is dat ik het liefst ook wel lengte op het middenveld heb, maar dat gaat dus niet in de bundesliga (met de spelers die ik goed vind). Renato zit bij Bayern en die domineren wel de bundesliga doorgaans. Dan heb je ook wel een grotere kans op een IF neem ik maar aan. Embolo had ik als normale speler, maar verkocht omdat ik nu niet met buitenspelers speel.Thomas18GT schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 01:58:
[...]
Ik vind hem ook super, alleen Vidal is nog wel een stapje hoger zeg. Nog even sparen
En hopen dat Sanches snel een IF krijgt, dan gaat ie over de 80 net als Embolo, helemaal top.
Had eerst Sanches met Kanté op het middenveld, dat was ook echt top, alleen je hebt dan wat minder keuze. Thiago bevalt me ook wel erg goed moet ik zeggen, zeker voor zijn prijs. En Müller.. Wauw. Die staat gewoon altijd op de juiste plek.
[...]
Bijna al m'n wissels zijn maar 53 ofzo
Muller toch nog zo goed? Ik heb hem nog niet geprobeerd. Draxler vind ik een ideale CAM en als spits doen Volland en Kruse het erg goed. Dus voorlopig hou ik het daar nog bij.
[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 09-10-2016 11:48 ]
Verwijderd
Niang doet het prima maar is geblesseerd. Ilicic en Eder doen het ook prima maar om de 1 of andere reden gaat alles naar de paal. Het kan niet zo zijn dat het ene potje mijn passing tegen de 90% zit en mijn ballen er makkelijk in gaan en het andere potje ik zoveel moeite heb om te scoren terwijl mijn tegenstander met alles weg komt, van kansen tot overtredingen zonder bestraft te worden.Thomas18GT schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 11:42:
[...]
Wat schattig, als je zoveel kansen nodig hebt om te scoren en dan nog denken dat het pech is. Aan jezelf kan het natuurlijk niet liggen
Laat je team nou maar zien, dan kunnen we het inhoudelijk houden. Kan ik je wat tips geven. Ik zie een Niang bij je en dan gek vinden dat je niet scoort. Zijn finishing is 70..
Maar jij bent natuurlijk zo goed dat alles tegen krijgen geen invloed heeft. Congrats man

http://i.imgur.com/bQ1xXHb.png
Maar laat het spel wel liggen tot die kut blessures opgelost zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2016 12:05 ]
Precies, Renato speelt echt heerlijk en doordat EA met die OTW kaarten is gekomen weet je bijna wel zeker dat die een IF gaan krijgen, anders gaat volgend jaar niemand daar meer voor.Bean77 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 11:47:
[...]
Het lastige is dat ik het liefst ook wel lengte op het middenveld heb, maar dat gaat dus niet in de bundesliga (met de spelers die ik goed vind). Renato zit bij Bayern en die domineren wel de bundesliga doorgaans. Dan heb je ook wel een grotere kans op een IF neem ik maar aan. Embolo had ik als normale speler, maar verkocht omdat ik nu niet met buitenspelers speel.
Muller toch nog zo goed? Ik heb hem nog niet geprobeerd. Draxler vind ik een ideale CAM en als spits doen Volland en Kruse het erg goed. Dus voorlopig hou ik het daar nog bij.
Ik vond Draxler wat tegenvallen, qua stats beter dan Gotze maar die vond ik eigenlijk al fijner spelen, en Müller helemaal. Ik had wel Luis Gustavo op het middenveld als lange, sterke man maar die kan niet passen en is wel zo traag..
Als je 15 kansen nodig hebt voor een goal is dat toch niet prima? Het ligt simpelweg aan de finishing. In het echt zijn de spelers toch ook de ene week wel in vorm en de andere week niet? Ik kan me Turpin (scheidsrechter) bij Feyenoord Roma nog wel herinneren. Soms zit gewoon alles tegen en heb je wat geluk nodig, in het echt en ook in Fifa.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:00:
[...]
Niang doet het prima maar is geblesseerd. Ilicic en Eder doen het ook prima maar om de 1 of andere reden gaat alles naar de paal. Het kan niet zo zijn dat het ene potje mijn passing tegen de 90% zit en mijn ballen er makkelijk in gaan en het andere potje ik zoveel moeite heb om te scoren terwijl mijn tegenstander met alles weg komt, van kansen tot overtredingen zonder bestraft te worden.
Maar jij bent natuurlijk zo goed dat alles tegen krijgen geen invloed heeft. Congrats man
[ Voor 30% gewijzigd door Thomas18GT op 09-10-2016 12:06 ]
voor de volgende patch mag EA ook ff het shirtjes selecteer scherm juist laten updaten.
Zojuist tweemaal op rij tegen een tegenstander met eerst dezelfde tenue gespeeld en daarna tegen dezelfde kleur
edit:
Ik had overigens Dani Alves voor bijna 10k onder bin kunnen snipen.
Toch even getest, maar verdedigend word het er zoals verwacht niet echt beter/stabieler op
Zojuist tweemaal op rij tegen een tegenstander met eerst dezelfde tenue gespeeld en daarna tegen dezelfde kleur
edit:
Ik had overigens Dani Alves voor bijna 10k onder bin kunnen snipen.
Toch even getest, maar verdedigend word het er zoals verwacht niet echt beter/stabieler op
[ Voor 30% gewijzigd door Bossie op 09-10-2016 12:48 ]
Verwijderd
Tja, en zo gaat het dus bij mij dat ik geen enkele wedstrijd kan winnen omdat er elke keer wel weer wat frapants gebeurd waardoor mijn tegenstander nog net op het doel kan schieten en hij er in gaat rond de 90e minuut.Thomas18GT schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:02:
Als je 15 kansen nodig hebt voor een goal is dat toch niet prima? Het ligt simpelweg aan de finishing. In het echt zijn de spelers toch ook de ene week wel in vorm en de andere week niet? Ik kan me Turpin (scheidsrechter) bij Feyenoord Roma nog wel herinneren. Soms zit gewoon alles tegen en heb je wat geluk nodig, in het echt en ook in Fifa.
Dat je geluk nodig hebt met dit spel daar ben ik mij bewust van maar ik weet hoe ik mijn speler moet positioneren om de bal in de verre hoek te schieten. Als je dit dan 5 keer probeert en 5 keer gaat hij tegen de paal aan dan weet ik al weer hoe laat het is aangezien richten niet echt moeilijk is dit jaar en zeker niet op de verre hoek.
Dan heb je nog dat probleem in de lagere divisies waar ik mij aan kan storen en dat zijn de overmatige overtredingen. Een tactische overtreding kan ik begrijpen maar dit jaar is die scheidsrechter zo inconsistent dat een tegenstander van mij 30 tackles heeft gedaan in 1 helft, meer dan 10 gewoon van achteren zonder een kaart te krijgen. Volgens mij kreeg hij in de 80e pas zijn eerste geel voor iets heel knulligs.
Het spel dit jaar zou e-sports klaar moeten zijn aangezien er voor pros veel geld te verdienen valt. Hoe kan het dan zijn dat om mee te beginnen de scheids al zo partijdig als wat kan zijn dezelfde overtreding een ander resultaat kan hebben?
Volgens mij reageer jij veel te veel vanuit de emotie van de game. Heb ook wel eens dat alles tegenzit en denk dat ik dit alleen heb, maar tegenstanders zullen precies zo tegen de game aankijken.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:55:
[...]
Tja, en zo gaat het dus bij mij dat ik geen enkele wedstrijd kan winnen omdat er elke keer wel weer wat frapants gebeurd waardoor mijn tegenstander nog net op het doel kan schieten en hij er in gaat rond de 90e minuut.
Dat je geluk nodig hebt met dit spel daar ben ik mij bewust van maar ik weet hoe ik mijn speler moet positioneren om de bal in de verre hoek te schieten. Als je dit dan 5 keer probeert en 5 keer gaat hij tegen de paal aan dan weet ik al weer hoe laat het is aangezien richten niet echt moeilijk is dit jaar en zeker niet op de verre hoek.
Dan heb je nog dat probleem in de lagere divisies waar ik mij aan kan storen en dat zijn de overmatige overtredingen. Een tactische overtreding kan ik begrijpen maar dit jaar is die scheidsrechter zo inconsistent dat een tegenstander van mij 30 tackles heeft gedaan in 1 helft, meer dan 10 gewoon van achteren zonder een kaart te krijgen. Volgens mij kreeg hij in de 80e pas zijn eerste geel voor iets heel knulligs.
Het spel dit jaar zou e-sports klaar moeten zijn aangezien er voor pros veel geld te verdienen valt. Hoe kan het dan zijn dat om mee te beginnen de scheids al zo partijdig als wat kan zijn dezelfde overtreding een ander resultaat kan hebben?
Als jij op de paal schiet, heb jij gewoon niet goed genoeg gericht. Een scheidsrechter is echt niet partijdig. Het kan wellicht zijn dat de game detecteert dat jij de bal niet speelt en de tegenstander wel, waardoor de scheids een beslissing maakt die er dan heel knullig uit ziet.
Op het moment dat je zo veel commentaar hebt op een game, waarom speel je het dan nog?
Verwijderd
Om met je laatste zin te beginnen:Daimen schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:16:
[...]
Volgens mij reageer jij veel te veel vanuit de emotie van de game. Heb ook wel eens dat alles tegenzit en denk dat ik dit alleen heb, maar tegenstanders zullen precies zo tegen de game aankijken.
Als jij op de paal schiet, heb jij gewoon niet goed genoeg gericht. Een scheidsrechter is echt niet partijdig. Het kan wellicht zijn dat de game detecteert dat jij de bal niet speelt en de tegenstander wel, waardoor de scheids een beslissing maakt die er dan heel knullig uit ziet.
Op het moment dat je zo veel commentaar hebt op een game, waarom speel je het dan nog?
Het is gewoon weer hetzelfde spel als vorig jaar dat het spel zulke dingen niet registreert en daar erger ik mij gedurende een potje aan. Je kunt Jordi (MyUtd4Life) ook vragen hoe zijn FUT avontuur gaat en of hij met mij (coop) een ander spel voorgeschoteld krijgt.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:00:
[...]
Maar laat het spel wel liggen tot die kut blessures opgelost zijn.
Ik kan mij trouwens ook nog dingen herinneren dat mensen hier voor de tijd zelfs al liepen te klagen over alles wat fout zou zijn in het spel, daarnaast nog de blessures waar ook menig man hier over loopt te klagen. Maar ik krijg weer direct iedereen over mij heen wanneer ik na zoveel onzin waar ik tegen aanloop ga klagen.
p.s. Prachtig trouwens dat Bossie en Thomas alles +1en
Je kan wel blijven klagen, maar als je niet de persoon bent om het op te lossen moet je er mee leren omgaan. Daar word je creatiever van. Bovendien ben ik ervan overtuigd dat iedereen dezelfde handicap/scripting etc. tegen heeft. Is dit goed? Natuurlijk niet, maar serieus, had je echt anders verwacht in fifa17?Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:45:
[...]
Om met je laatste zin te beginnen:
[...]
Het is gewoon weer hetzelfde spel als vorig jaar dat het spel zulke dingen niet registreert en daar erger ik mij gedurende een potje aan. Je kunt Jordi (MyUtd4Life) ook vragen hoe zijn FUT avontuur gaat en of hij met mij (coop) een ander spel voorgeschoteld krijgt.
Ik kan mij trouwens ook nog dingen herinneren dat mensen hier voor de tijd zelfs al liepen te klagen over alles wat fout zou zijn in het spel, daarnaast nog de blessures waar ook menig man hier over loopt te klagen. Maar ik krijg weer direct iedereen over mij heen wanneer ik na zoveel onzin waar ik tegen aanloop ga klagen.
p.s. Prachtig trouwens dat Bossie en Thomas alles +1enJezus christus
Verwijderd
Potje vandaag waar het wel een beetje te makkelijk ging voor de tegenstander: https://streamable.com/bks6Bean77 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:54:
[...]
Je kan wel blijven klagen, maar als je niet de persoon bent om het op te lossen moet je er mee leren omgaan. Daar word je creatiever van. Bovendien ben ik ervan overtuigd dat iedereen dezelfde handicap/scripting etc. tegen heeft. Is dit goed? Natuurlijk niet, maar serieus, had je echt anders verwacht in fifa17?
Lag blijft ook super fijn: https://streamable.com/k4ku
Het overkomt mij een stuk vaker dan dat ik het mee heb. Ik had er meer van verwacht aangezien ze er een E-sports van willen maken. Maar nu voel ik mij echt mega slecht omdat niks werkt sommige potjes waardoor ik uiteindelijk onterecht verlies.
Ik wil niet in handicap geloven maar het is soms een beetje overduidelijk als er opeens lag optreed of iets perfect uit komt voor de tegenstander. Ik heb denk ik 3 keer een bal gehad die perfect voor de voeten van een aanvaller kwam maar daar is ook alles mee gezegd. Ik zal Fifa wel helemaal verkeerd spelen waardoor ik elke keer verlies van de Fifa spelers die continue ballen over de zijlijn trappen of korte ballen spelen met de keeper die je daadwerkelijk elke keer kunt pakken.
Lag is inderdaad vreselijk. Ik heb daar gelukkig weinig last van gehad tijdens mijn FUT potjes.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:06:
[...]
Potje vandaag waar het wel een beetje te makkelijk ging voor de tegenstander: https://streamable.com/bks6
Lag blijft ook super fijn: https://streamable.com/k4ku
Het overkomt mij een stuk vaker dan dat ik het mee heb. Ik had er meer van verwacht aangezien ze er een E-sports van willen maken. Maar nu voel ik mij echt mega slecht omdat niks werkt sommige potjes waardoor ik uiteindelijk onterecht verlies.
Ik wil niet in handicap geloven maar het is soms een beetje overduidelijk als er opeens lag optreed of iets perfect uit komt voor de tegenstander. Ik heb denk ik 3 keer een bal gehad die perfect voor de voeten van een aanvaller kwam maar daar is ook alles mee gezegd. Ik zal Fifa wel helemaal verkeerd spelen waardoor ik elke keer verlies van de Fifa spelers die continue ballen over de zijlijn trappen of korte ballen spelen met de keeper die je daadwerkelijk elke keer kunt pakken.
Eerste fragment zie ik dat je de bal vooruit wil spelen, terwijl dat niet kan. Ik denk dat als je hem daar gewoon eerst in ploeg had gehouden je geen goal tegen had.
Ik heb ook vaak dat ik de bal te snel vooruit wil. Daardoor balverlies en snel goals tegen. Deze fifa is dat wel weer dodelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Daiov97 op 09-10-2016 14:14 ]
Zo, toernooi zit er op!
In de middag weer een after-lunch vormdip, maar uiteindelijk in de 117ste minuut, met leenspeler Suarez, de felbegeerde 13de overwinning weten te boeken. Dit goed voor ranking Goud 2, met als beloning 30k coins, 1 megapakket en 1 goud spelers premium pakket.
Morgen weer op naar het volgende toernooi
Hoe staat het met de rest hier, iemand al elite?
In de middag weer een after-lunch vormdip, maar uiteindelijk in de 117ste minuut, met leenspeler Suarez, de felbegeerde 13de overwinning weten te boeken. Dit goed voor ranking Goud 2, met als beloning 30k coins, 1 megapakket en 1 goud spelers premium pakket.
Morgen weer op naar het volgende toernooi
Hoe staat het met de rest hier, iemand al elite?
Heb zo'n 80k te besteden. Maar geen idee hoe of wat. Heb verder ook nog niet zoveel bijzonders in me club zitten.
Iemand een opzetje voor een team?
Bij voorbaat dank =D
Bij voorbaat dank =D
Verwijderd
Lag is echt 1 van de meest verschrikkelijke dingen wat er maar is. Vooral het verdedigen is daardoor nog moeilijker omdat als het optreed je niet weet hoe de speler zal eindigen. Ik heb een super goede verbinding maar alleen met dit spel loop ik tegen het probleem aan dat ik telkens aan iemand uit Italie of zelfs Nederland die een super brakke verbinding heeft waardoor het voor mij niet te doen is. Met online seizoenen heb ik nu al 30 potjes gehad dat de verbinding zo slecht was dat ik maar gewoon ben weggegaan omdat ik geen zin had om tot de 90e minuut te spelen. Ook met FUT kom ik deze mensen tegen en ik heb geen idee waarom maar dat is dan ook de reden dat er veel mis gaat. Zodra de verbinding ruk is gedragen mijn spelers zich zo ontzettend anders.Daimen schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:13:
[...]
Lag is inderdaad vreselijk. Ik heb daar gelukkig weinig last van gehad tijdens mijn FUT potjes.
Eerste fragment zie ik dat je de bal vooruit wil spelen, terwijl dat niet kan. Ik denk dat als je hem daar gewoon eerst in ploeg had gehouden je geen goal tegen had.
Ik heb ook vaak dat ik de bal te snel vooruit wil. Daardoor balverlies en snel goals tegen. Deze fifa is dat wel weer dodelijk.
Ik weet dat ik naar die verdediger wou spelen. Nu ik het nog een keer terug ziet het er inderdaad uit als een poeier. Ik hou ervan om de bal terug te spelen aangezien mijn spelers zich anders positioneren en ik weer wat meer overzicht hebt en kan kijken.
Wat voor league denk je zelf aan dan.Krakaka schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:56:
Heb zo'n 80k te besteden. Maar geen idee hoe of wat. Heb verder ook nog niet zoveel bijzonders in me club zitten.
Bij voorbaat dank =D
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2016 15:04 ]
Vorige beviel me niet zo... Door flink te handelen aardig wat op kunnen sparen, dit is het geworden:
http://www.futhead.com/17/squads/1023777/
Met een paar noodzakelijke teamgeest-stijlen gaat het me nog aardig af tot nu toe!
http://www.futhead.com/17/squads/1023777/
Met een paar noodzakelijke teamgeest-stijlen gaat het me nog aardig af tot nu toe!
Tja Niels, de enige constante factor die we al sinds ik dit topic ben gaan volgen in jouw klachten terguzie ben jij zelf. Maar uit alles wat ik hier steeds zie terugkomen, ligt het aan alles behalve jou of je internetverbinding
Als jij zo vaak lag hebt, dan zou ik toch eens je verbinding gaan nakijken.
Iemand ook meer moeite met FIFA 17?
Ik doe het verschrikkelijk, mijn record staat op 6-3-19...
Ben nu overgegaan naar een Serie A team (vanuit Eredivisie). Hopen dat het beter gaat
Ben nu overgegaan naar een Serie A team (vanuit Eredivisie). Hopen dat het beter gaat
Verwijderd
Gelukkig loop jij nooit te huilen. Vent doe alsjeblieft normaal. Blijft ook lastig om even hier op te klikken gok ik om te zien dat mijn Internet verbinding zelfs naar Engeland prima is. Ik heb daarnaast een bijna direct pad naar de AMS in Amsterdam dus zou op zich in staat moeten zijn om mensen met een fatsoenlijke verbinding uit Amerika te spelen zonder al te veel moeite. Het probleem is dat ik blijkbaar gematcht wordt met allemaal van die debielen waar op het netwerk ook gedownload wordt of waar een ander knelpunt het probleem is. Mijn verbinding naar Amerika is prima zoals je ziet: http://www.speedtest.net/result/5700321237.pngBossie schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:40:
Tja Niels, de enige constante factor die we al sinds ik dit topic ben gaan volgen in jouw klachten terguzie ben jij zelf. Maar uit alles wat ik hier steeds zie terugkomen, ligt het aan alles behalve jou of je internetverbinding
Maar ik zal wel stoppen met klagen zodat jullie lekker weer verder kunnen met bomen knuffelen en EA aanbidden. Zie vanzelf wel weer kansloze berichten wanneer het weer even wat minder gaat en dan lach ik mij net als nu kapot om zowel het spel als jullie
Zeker. Maar mag niet klagen aangezien ome Bossie dan verdrietig wordt. Ik speel zelf ook met een Serie A team.Mees789 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:43:
Iemand ook meer moeite met FIFA 17?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2016 15:51 ]
Ik heb "maar" een 100/100 verbinding, maar heb slechts af en toe lag (wel meer disconnects ivm fifa16, hoewel vandaag geen gehad). Kan me niet voorstellen dat iemand 7 van de 10 potjes ofzo lag heeft.Bossie schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:40:
Ik snap niet echt dat er mensen zijn die met een fun team online seasons willen spelen. Net ook een gast met een volledig twente team. Die kwam er niet aan te pas tegen mijn bundesliga team.
Verwijderd
https://streamable.com/b9m9
Nee niks mis met dit spel hoor
Ieder zijn ding wat betreft een Eredivisie team gok ik.
Nee niks mis met dit spel hoor
Ik kan mij niet voorstellen dat er tegenwoordig zoveel mensen zijn met een slechte verbinding. 100/100 is prima aangezien een download naast Fifa niet je hele upload of download zal benutten.Bean77 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:50:
[...]
Ik heb "maar" een 100/100 verbinding, maar heb slechts af en toe lag (wel meer disconnects ivm fifa16, hoewel vandaag geen gehad). Kan me niet voorstellen dat iemand 7 van de 10 potjes ofzo lag heeft.
Ik snap niet echt dat er mensen zijn die met een fun team online seasons willen spelen. Net ook een gast met een volledig twente team. Die kwam er niet aan te pas tegen mijn bundesliga team.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2016 15:54 ]
Misschien dat draadloos een rol speelt of anderen in het huishouden die downloaden. Maar dan nog, zoveel lag zoals jij maak ik bij verre niet mee.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:53:
[...]
Ik kan mij niet voorstellen dat er tegenwoordig zoveel mensen zijn met een slechte verbinding. 100/100 is prima aangezien een download naast Fifa niet je hele upload of download zal benutten.
Inderdaad ieder zijn ding en het is wel leuk. Maar of het handig is om er "competitief" mee te gaan spelen..
Valt me op dat gele kaarten nog steeds niet bij elkaar opgeteld worden ondanks dat ze gewoon geregistreerd worden door EA.
Ook valt het me op dat ik custom tactics nog steeds niet kan opslaan, maar misschien doe ik wel wat fout.
Ook net een potje tegen een tegenstander die totaal niet wilde voetballen. Had 4 verdedigers op de 16 meter structureel, zelfs in de aanval en loerde 100% op de counter. Wedstrijd eindigde in 0-0 met 74% balbezit voor mij. Ik ging de bal maar wat rondtikken achterin. Ik hoop dat die een leuke pot heeft gehad.

Verwijderd
Ik woon op mijzelf en heb een 1 meter kabel direct naar de router lopen. Daarom lijkt het mij ook sterk dat het aan mij ligt. Als ik nou op Wi-Fi zou zitten dan zou ik het begrijpen aangezien hier een behoorlijke wildgroei aan draadloze verbindingen.Bean77 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:56:
[...]
Misschien dat draadloos een rol speelt of anderen in het huishouden die downloaden. Maar dan nog, zoveel lag zoals jij maak ik bij verre niet mee.
Inderdaad ieder zijn ding en het is wel leuk. Maar of het handig is om er "competitief" mee te gaan spelen..
De laatste overtreding wordt alleen geregistreerd wat irritant is (als het überhaupt al als overtreding wordt gezien). Dit is super vervelend wanneer je tegen iemand speelt die ervan houd om te tackelen.Bean77 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:56:
Valt me op dat gele kaarten nog steeds niet bij elkaar opgeteld worden ondanks dat ze gewoon geregistreerd worden door EA.
Ook valt het me op dat ik custom tactics nog steeds niet kan opslaan, maar misschien doe ik wel wat fout.
Zo maak ik het dus vaak mee. Niks proberen tot ze achter komen te staan.Bean77 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:56:
Ook net een potje tegen een tegenstander die totaal niet wilde voetballen. Had 4 verdedigers op de 16 meter structureel, zelfs in de aanval en loerde 100% op de counter. Wedstrijd eindigde in 0-0 met 74% balbezit voor mij. Ik ging de bal maar wat rondtikken achterin. Ik hoop dat die een leuke pot heeft gehad.
Heerlijk als ze op de counter spelen met die verdedigers op eigen 16, des te meer ruimte op het middenveld om ze helemaal zoek te tikken. Ik zie dat gelukkig vaak, waarschijnlijk door m'n Aubameyang. En als je dan voorkomt gaan ze ineens aanvallend spelen en loopt het zo uit tot 5-0 of een quit.
Ik vind het kansloos, maar als ze helemaal gek van blijdschap worden door zo te spelen moeten ze dat vooral blijven doenThomas18GT schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 16:22:
Heerlijk als ze op de counter spelen met die verdedigers op eigen 16, des te meer ruimte op het middenveld om ze helemaal zoek te tikken. Ik zie dat gelukkig vaak, waarschijnlijk door m'n Aubameyang. En als je dan voorkomt gaan ze ineens aanvallend spelen en loopt het zo uit tot 5-0 of een quit.
Overigens merk ik dat ik ook wat meer vage goals mee heb.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6TBA3UkW2lA]
in het rijtje van player instructions, player roles, kitnumbers etc. (Speel in het engels dus weet niet wat er staat in het nederlands) zie je ook custom tactics staan. Als je ze daar aanpast, blijven ze opgeslagen.Bean77 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:56:
[...]
Wat betreft het passen, dat mogen ze wat mij betreft wel wat realistischer/moeilijker maken. Nog steeds zie ik passes die gewoonweg niet kunnen en veel spelers die alles op automatisch hebben staan zijn allemaal beter dan Barcelona.
Om even in te haken op de blessure discussie, bij mij is het helemaal niet zo erg. Afgelopen weekend dus die 40 fut champion wedstrijden gespeeld, 4x een geblesseerde waarbij 1x 5 wedstrijden, 1x2 wedstrijden en 2x1 wedstrijd. Dit vind ik nog prima te doen alleen weet ik niet of ik veel geluk heb of jullie veel pech ;p
Edit: ik heb wel 2 teams waar ik elk potje mee afwissel
[ Voor 8% gewijzigd door tommiboy96 op 09-10-2016 20:55 ]
Hoeveel gewonnen en verloren?tommiboy96 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 20:55:
Afgelopen weekend dus die 40 fut champion wedstrijden gespeeld,
23 gewonnen, 17 verloren. Had beter verwacht maar je speelt eigenlijk steeds een finale. Vaak ook als je 1-0 achterkomt dat mensen meteen parkeer de bus gaan spelen en ik had geen lange/sterke spitsen dus best lastig om daardoorheen te komen
Bij mij is het een beetje wisselend. Soms speel ik 8 potten zonder en blessure, en dan raken in de volgende wedstrijd 3 spelers geblesseerd.tommiboy96 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 20:55:
Om even in te haken op de blessure discussie, bij mij is het helemaal niet zo erg. Afgelopen weekend dus die 40 fut champion wedstrijden gespeeld, 4x een geblesseerde waarbij 1x 5 wedstrijden, 1x2 wedstrijden en 2x1 wedstrijd. Dit vind ik nog prima te doen alleen weet ik niet of ik veel geluk heb of jullie veel pech ;p
Verder heb ik nog wel moeite met het spel... In het begin liep het in divisie 10 en 9 wel goed, maar in 8 heb ik het moeilijk... In 16 zat ik altijd in 3, dus het steekt wel een beetje, haha.
Ik scoor heel weinig, maar krijg gelukkig ook weinig goals tegen. Vooral aanvallen moet ik nog grote stappen in maken...
Ach het moet nog wat normaliserenPyramiden schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 22:49:
[...]
Bij mij is het een beetje wisselend. Soms speel ik 8 potten zonder en blessure, en dan raken in de volgende wedstrijd 3 spelers geblesseerd.
Verder heb ik nog wel moeite met het spel... In het begin liep het in divisie 10 en 9 wel goed, maar in 8 heb ik het moeilijk... In 16 zat ik altijd in 3, dus het steekt wel een beetje, haha.
Ik scoor heel weinig, maar krijg gelukkig ook weinig goals tegen. Vooral aanvallen moet ik nog grote stappen in maken...
Ik zit ondertussen in 5 omdat ik nog niet genoeg online heb gespeeld. Normaal zit ik in divisie 1 en tot nu toe alleen maar kampioen geworden. Het duurt nog even voordat iedereen weer in z'n eigen divisie zit, komt goed
Ja, ik heb gisteren de Sterling-challenge gedaan. Aankopen van City-spelers hebben me zo'n 75k munten gekost, vrij prijzig dus. Ik kreeg 5000 munten en een Mega-pakket (30 items, 26 goud, 18 zeldzaam). Was het rendabel? Jazeker. O.a. Thiago Silva (75k) en Gundogan (65k) in pakketJamesl schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:59:
Iemand die Sterling Challenge gedaan? Zo ja hoeveel was je eraan kwijt en is het rendabel?
Nog meer mensen die hun Fut Champions reward nog niet hebben gekregen? Ben tot Zilver 1 gekomen van het weekend.
De markt gaat aardig omlaag qua prijzen.
De markt gaat aardig omlaag qua prijzen.
[ Voor 17% gewijzigd door pelidee op 10-10-2016 08:01 ]
Nog niemand heeft ze gekregen. In het hoofdmenu stond er ook dat de prijzen gedurende de week worden uitbetaald
Edit: maar wel voor de volgende weekend league
Edit: maar wel voor de volgende weekend league
[ Voor 18% gewijzigd door tommiboy96 op 10-10-2016 09:29 ]
Bedankt! Houden we het in de gaten.tommiboy96 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:29:
Nog niemand heeft ze gekregen. In het hoofdmenu stond er ook dat de prijzen gedurende de week worden uitbetaald
Vandaag niks bijzonders uit de pakjes. Schweinsteiger en een 4k zilveren speler.
Ik denk dat ik meer met leen spelers moet gaan spelen, want ik word helemaal gek van al die leenspelers in mijn club. Het irritante is ook dat je ze elke keer voorbij moet scrollen (inmiddels ruim 2 screens) voordat ik bij mijn normale team ben.
Ik denk dat ik meer met leen spelers moet gaan spelen, want ik word helemaal gek van al die leenspelers in mijn club. Het irritante is ook dat je ze elke keer voorbij moet scrollen (inmiddels ruim 2 screens) voordat ik bij mijn normale team ben.
Bij welke challenge krijg je die pakketten? Ik dacht dat de meeste untradable waren?rsca777 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 00:01:
[...]
Ja, ik heb gisteren de Sterling-challenge gedaan. Aankopen van City-spelers hebben me zo'n 75k munten gekost, vrij prijzig dus. Ik kreeg 5000 munten en een Mega-pakket (30 items, 26 goud, 18 zeldzaam). Was het rendabel? Jazeker. O.a. Thiago Silva (75k) en Gundogan (65k) in pakket![]()
![]()
Verwijderd
Check groepsberichtenBean77 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:36:
Vandaag niks bijzonders uit de pakjes. Schweinsteiger en een 4k zilveren speler.
Als jij je gekwalificeerd hrebt voor het weekend toernooi moet je toch 40 games spelen?
Tot wanneer kan je deze 40 games spelen? Of moet dat per se in het weekend zelf nog.
Tot wanneer kan je deze 40 games spelen? Of moet dat per se in het weekend zelf nog.
[ Voor 30% gewijzigd door llovesoccerx7 op 10-10-2016 09:52 ]
Dat was het totaal toch, inclusief kwalificeren?
Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.