Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:14
garrow schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:43:
[...]

Thanks voor de tip, had er inderdaad bij moeten zetten dat Juanfran tjidelijk is tot ik een goede andere C.V heb dan kan hij gaan rouleren met de marcos.

Merk erg weinig v/d aanvallende instelling komen teweinig mensen mee na voren vind ik, ben al bezig geweest met tactieken te veranderen naar counter of naar lange bal, maar merk hier erg weinig van.

Chemistry overall zal ik op letten bij de verdere aankopen voor dit en m'n 2de team wat ik wil gaan maken.
Helaas maar 10K coins en nog niet erg veel geluk in packs openen.
Ja, snap ik. Als je een team aan het opbouwen bent dan is het even zoeken. In het begin zal het allemaal een beetje in de stijgers staan :)

Ik denk dat er een groot gat in je aanval komt te liggen omdat je geen CAM in je opstelling hebt. De twee spitsen zullen naar voren rennen, maar je wingers hebben dan niemand meer om mee te combineren tenzij je CDM's ook naar voren komen. Vanaf dat moment ben je zeer gevoelig voor een counter.
Als je toch deze opstelling wilt houden zou je soms aanvallen kunnen opzetten vanaf je LB/RB, door met de LW/RW te combineren en zo naar voren te lopen om een voorzet op je spitsen te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zou het wel denken he :*)

Wat vinden jullie trouwens van het niveau in de dagtoernooien? Ligt het aan mij of is dat behoorlijk hoog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:11
Gisteren die nieuwste challenges eens gemaakt, waren heel goedkoop om te maken.
Krijg ik eerst uit een beloning pack Dani Alves en beetje later nog de OTW kaart van Dembélé van Dortmund!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Vissert schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:20:
[...]

Wat vinden jullie trouwens van het niveau in de dagtoernooien? Ligt het aan mij of is dat behoorlijk hoog?
Eens, het is mij nog niet gelukt om te kwalificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Gunner_Youri schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:31:
Gisteren die nieuwste challenges eens gemaakt, waren heel goedkoop om te maken.
Krijg ik eerst uit een beloning pack Dani Alves en beetje later nog de OTW kaart van Dembélé van Dortmund!!
Welke zijn dat?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Pyramiden schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:26:
[...]

Een LM met 67 pace?

Edit, ik zie nu pas dat het een driehoekje met green links is. Je kunt hem vervangen door Kokorin, Witsel en Shatov. Als Witsel te duur is kun je kiezen voor Mauricio.
Tsja, zijn enige eis was onder de 50k. Ik heb de eerste de beste selectie die ik heb gevonden met cheap in de naam aan hem gegeven. Als hij nog te lui is om zelf iets proberen te maken, of nog maar een idee te bedenken qua opstelling/league/nationaliteit kan hij dat krijgen natuurlijk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 11:36
Thomas18GT schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:34:
[...]

Tsja, zijn enige eis was onder de 50k. Ik heb de eerste de beste selectie die ik heb gevonden met cheap in de naam aan hem gegeven. Als hij nog te lui is om zelf iets proberen te maken, of nog maar een idee te bedenken qua opstelling/league/nationaliteit kan hij dat krijgen natuurlijk :+
mooi verhaal. lekker kort ook. je hoeft niet te reageren hoor..
mag toch wel iemand om advies / tips vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
overdoseh schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:31:
[...]

Eens, het is mij nog niet gelukt om te kwalificeren.
Het is mij gelukt, dus zo moeilijk is het niet of ik had mazzel met tegenstanders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
BP14 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:42:
[...]

Je wilde toch een team onder de 50k?

Graag gedaan hoor..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

BP14 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:44:
iemand die een selectie samen kan stellen voor 50k? ik zit nog te twijfelen tussen spaans en engels.
Je kunt hier in alle rust een team samenstellen. Rechts zie je de prijzen grofweg staan dus daar kun je een indicatie uithalen wat het je ongeveer gaat kosten.

De premier league spelers zijn vaak wel duurder dan andere competities. Zelf heb ik een team om cazorla heen gebouwd en daarnaast een italiaans team. Daar kun je volgens mij een leuker team van bouwen voor minder coins maar daar kun je zelf natuurlijk wel mee spelen :)

Op reddit heb je trouwens elke dag een thread met daarin allemaal vragen over squads. Daar kun je dan grofweg aangeven wat je wil met welk budget en dan krijg je vast ook wel snel reactie als je zelf niet zoveel wil doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BP14 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:42:
[...]

Hij heeft ergens wel een punt. Je geeft weinig info over welke formatie je graag mee speelt of voorkeur aan spelers.

Als BPL team van 50k lijkt mij dit wel aardig:

http://www.futbin.com/17/squad/71042

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Deze heb ik nu;

http://www.futhead.com/17/squads/891393/

Inclusief de wissels. Maakt het veel uit dat veel spelers lage chem hebben? Wellicht kan ik dan toch het beste al mijn Spanjaarden opstellen?

Dan wordt het dit; http://www.futhead.com/17/squads/891639/

[ Voor 13% gewijzigd door Xamsix op 06-10-2016 16:52 ]

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
Xamsix schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:48:
Deze heb ik nu;

Inclusief de wissels. Maakt het veel uit dat veel spelers lage chem hebben? Wellicht kan ik dan toch het beste al mijn Spanjaarden opstellen?

Sorry dat ik het moet zeggen, maar dit team is niks. Maar paar spelers op full chem, ja dan kun je beter je spaanse team opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Squad wat gepimpt. Vanavond voor het eerste er mee spelen. Ben ook benieuwd naar die rechtsbuiten.

http://www.futhead.com/17/squads/892896/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Xamsix schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:48:
Deze heb ik nu;

Eerste team is met kleine investering naar dit om te bouwen:
http://www.futhead.com/17/squads/893385/

6 chem kan net. Met loyaltie bonus en goeie manager kan dit 8 worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Arwintju op 06-10-2016 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Arwintju schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 17:31:
[...]

Eerste team is met kleine investering naar dit om te bouwen:
http://www.futhead.com/17/squads/893385/

6 chem kan net. Met loyaltie bonus en goeie manager kan dit 8 worden.
Hmm ok thanks voor de tip! Waar ik me vooral zorgde om maakte was de beperkte snelheid achterin, vandaar dat er opeens random Manolas bij staat.

Dybala had ik in een pakje, die wilde ik niet volledig wasten. En de vleugels wilde ik eigenlijk ook rap houden... hmm

Kan er nog dit mee doen;

http://www.futhead.com/17/squads/893895/

[ Voor 5% gewijzigd door Xamsix op 06-10-2016 17:41 ]

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Xamsix schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 17:35:
[...]

Hmm ok thanks voor de tip! Waar ik me vooral zorgde om maakte was de beperkte snelheid achterin, vandaar dat er opeens random Manolas bij staat.

Dybala had ik in een pakje, die wilde ik niet volledig wasten. En de vleugels wilde ik eigenlijk ook rap houden... hmm

Kan er nog dit mee doen;

Kijk dat ziet er een stuk beter uit! Ook prima te upgraden nog met wat duurdere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Xamsix schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 17:35:
[...]

Kan er nog dit mee doen;

Dybale verkopen 8) . En dan een sick team bouwen van dat geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-08 20:04
Waarom is Cerny zo duur? Goedkoopste BIN op PC is 6000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildcardxl schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:52:
[...]

12, maar een zeldzame en dat was bij mij een zilveren ;(
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/a3yROWb.png
Iets beter al twijfel ik aan zijn performance dit seizoen :P Weet nog niet wat ik met hem doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 19:29:
[...]

[afbeelding]
Iets beter al twijfel ik aan zijn performance dit seizoen :P Weet nog niet wat ik met hem doe.
Hij speelt wel lekker op Fifa heb ook zijn OTW kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 19:31:
[...]

Hij speelt wel lekker op Fifa heb ook zijn OTW kaartje
Ah dat is goed om te horen. Het is dan wel zijn normale kaart nog en ik maak er sowieso winst op. Het zou leuk zijn als hij morgen een goede wedstrijd speelt met Belgie, hopelijk deelt EA ook kaarten uit voor zulke interlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.futhead.com/17/squads/899700/
Dit is mijn team, Allemaal first owner behalve Batshuayi (ik ben zelf een Belg daarom)
Heb al veel packluck gehad een daardoor dankzij het packen van veel man city spelers maar voor Sterling gegaan.Lekker spelertje hoor die Sterling :)
Maar zoals je wellicht gezien hebt zijn bepaalde posities RA bijvoorbeeld vrij zwak...
Hebben jullie tips voor een vervanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Waarom is het bijna onmogelijk om met een verdediger een striker bij te houden? Bij iedere counter ben je moedeloos aan het rennen terwijl hij 1 op 1 met de keeper komt.... zware frustratie ;(

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Jestar076 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:04:
Waarom is het bijna onmogelijk om met een verdediger een striker bij te houden? Bij iedere counter ben je moedeloos aan het rennen terwijl hij 1 op 1 met de keeper komt.... zware frustratie ;(
Omdat een aanvaller sneller is? Je moet het anders aan pakken en dat is de fysieke manier. Ik speel op de xbox en bash dan op B dan trekt mijn verdediger de aanvaller zo van de bal af echt te easy als je het mij vraagt haha. Ik weet niet welke knop dat op pc of ps4 is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
Marquee challenges of hoe noemen ze ook..?
Deze over de interlands met o.a. Uruguay/Colombia en Nederland/Frankrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner_Youri schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:26:
[...]

Marquee challenges of hoe noemen ze ook..?
Deze over de interlands met o.a. Uruguay/Colombia en Nederland/Frankrijk
Let wel op wat er gevraagd word. Bij sommige heb je geen van een land nodig zoals Saudi Arabie (of welke het ook wat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:35:
[...]

Let wel op wat er gevraagd word. Bij sommige heb je geen van een land nodig zoals Saudi Arabie (of welke het ook wat).
Al gezien wat een gemiddelde random Australian guy kost? Ik blij dat ik er al 4 had... Pfoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PetrCech_3 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:45:
[...]

Al gezien wat een gemiddelde random Australian guy kost? Ik blij dat ik er al 4 had... Pfoe
Ja zelfs de meest shit spelers kosten een fortuin. Uiteindelijk wel winst voor welk bedrag ik Batsie dan ook verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
Ik was op de app bezig als die challenges online kwamen (de eerste keer).
Toen zat er een fout in en hebben ze die er weer afgehaald. Maar ik had in die tijd wel de Austalian challenge al gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
Nieuwe challenges ook weer gecomplete, super simpel dit keer!
Beter handel je snel, anders worden sommige spelers weer een stuk duurder.
Helaas alleen crap uit de packs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Gunner_Youri schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 21:25:
Ik was op de app bezig als die challenges online kwamen (de eerste keer).
Toen zat er een fout in en hebben ze die er weer afgehaald. Maar ik had in die tijd wel de Austalian challenge al gemaakt :D
Cheater haha. ook de reward binnen dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner_Youri
To easy schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:10:
[...]

Cheater haha. ook de reward binnen dan?
Eerder gelukzak! Ja hoor, de reward voor de austalian netjes gehad. Dan nog snel begonnen aan die van Colombia maar tijdens het zoeken was de challenge opeens verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shvbvxx
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17-02-2021
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 19:45:
http://www.futhead.com/17/squads/899700/
Dit is mijn team, Allemaal first owner behalve Batshuayi (ik ben zelf een Belg daarom)
Heb al veel packluck gehad een daardoor dankzij het packen van veel man city spelers maar voor Sterling gegaan.Lekker spelertje hoor die Sterling :)
Maar zoals je wellicht gezien hebt zijn bepaalde posities RA bijvoorbeeld vrij zwak...
Hebben jullie tips voor een vervanger?
Nice, alleen zou ik stones(rechterbeen)en funes mori(linkerbeen) omwisselen en een andere CDM daar neerzetten. Perreyra is te aanvallend ingesteld voor die positie, op CM zou nog kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Walker van Tottenham vond ik van de PL de beste rechtsback in '16, nog steeds erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:12

bbblije

Riiiiight

Nieuwe squad! Deze formatie gaat me een stuk beter af, alleen m'n loan op Ben Arfa loopt af :( Ik heb geen 80K rond slingeren, dus ik kom hier met de vraag; wie o wie gaat hem vervangen? Ik krijg de puzzel niet compleet :( help!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
bbblije schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:23:
Nieuwe squad! Deze formatie gaat me een stuk beter af, alleen m'n loan op Ben Arfa loopt af :( Ik heb geen 80K rond slingeren, dus ik kom hier met de vraag; wie o wie gaat hem vervangen? Ik krijg de puzzel niet compleet :( help!
Ik zou Ben Yedder op 10 zetten en dan Remy/Menez/Niang in de spits zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
dutchgio schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:43:
Walker van Tottenham vond ik van de PL de beste rechtsback in '16, nog steeds erg goed.
Klopt walker is idd erg fijn. Maar ik kreeg ivanovich uit een pakje en jesus dat is ook een best zeg. totaal niet snel, maar wel zo breed als een tank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan ze volgens jullie elke maand een Player of the month doen van de Bpl?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2016 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 06:41:
Gaan ze volgens jullie elke maand een Player of the month doen van de Bpl?
Verbaast me meer dat we tot nu toe alleen van de BPL heb gezien, misschien doen ze elke maand een andere competitie ofzo?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 07:32:
[...]

Verbaast me meer dat we tot nu toe alleen van de BPL heb gezien, misschien doen ze elke maand een andere competitie ofzo?
Ok heb alvast een paar Zuid-Koreanen gekocht voor als het Bpl is.
Want dan is de kans groot dat het Son is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
Vissert schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:23:
[...]

Hij heeft ergens wel een punt. Je geeft weinig info over welke formatie je graag mee speelt of voorkeur aan spelers.

Als BPL team van 50k lijkt mij dit wel aardig:

http://www.futbin.com/17/squad/71042
kijk, hier kan ik inspiratie aan opdoen. een begin heb ik hiermee en kan dus kijken welke spelers ik wil vervangen.
Zodra ik mijn team klaar heb zou ik deze hier posten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:55
Bossie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 07:32:
[...]

Aangezien EA Sports dit jaar de sponsor is van deze maandelijkse award zal er wel elke maand een speler komen uit de BPL. De genomineerden voor deze maand zijn al bekend. uit mijn hoofd Son, Lallana, KDB, Lukaku en walcott.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:22
Net na het voltooien van een SBC voor het eerst eens een goede speler uit een pakje. De Gea :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riemer schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:08:
[...]

Aangezien EA Sports dit jaar de sponsor is van deze maandelijkse award zal er wel elke maand een speler komen uit de BPL. De genomineerden voor deze maand zijn al bekend. uit mijn hoofd Son, Lallana, KDB, Lukaku en walcott.
Jah en Lukaku heeft niks gedaan buiten 1 keer een hattrick, De bruyne heeft maar de helft gespeeld door zijn blessure, Walcott vond ik nu ook niet bijzonder spelen...
Dan gaat het tussen Son en Lallana ik heb alvast Zuid-Koreanen ingekocht want ik denk Son en nu zijn de prijzen van die Zuid-Koreanen nog zeer laag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Vissert schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:20:
[...]

(OP PC) heb 2x meegedaan, 2de keer lukte het mij te kwalificeren.

Eerste wedstrijd was makkelijk (4-0 gewonnen)
Tweede wedstrijd penalties (2-2, door 2 eigen fouten).
Derde wedstrijd penalties (1-1)
Finale( 4-2 gewonnen :+ |:( )

Dus of IK kan nog steeds niet fatsoenlijk aanvallen, of de tegenstanders kunnen goed verdedigen.

Gemiddeld genomen vond ik het niveau goed te doen

Kan iemand mij die squad builder dinges uitleggen, ik snap er niet veel van moet ik spelers kopen daarvoor?

[ Voor 7% gewijzigd door Bjorn89 op 07-10-2016 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Squad Building challenges zijn leuk om te doen vind ik. Idee is dat je met spelers die al in je club zitten of die je nog moet kopen bepaalde uitdagingen voltooid. Tot nu probeert EA wekelijks wel een paar nieuwe uitdagingen online te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bjorn89 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:24:
[...]

(OP PC) heb 2x meegedaan, 2de keer lukte het mij te kwalificeren.

Eerste wedstrijd was makkelijk (4-0 gewonnen)
Tweede wedstrijd penalties (2-2, door 2 eigen fouten).
Derde wedstrijd penalties (1-1)
Finale( 4-2 gewonnen :+ |:( )

Dus of IK kan nog steeds niet fatsoenlijk aanvallen, of de tegenstanders kunnen goed verdedigen.

Gemiddeld genomen vond ik het niveau goed te doen

Kan iemand mij die squad builder dinges uitleggen, ik snap er niet veel van moet ik spelers kopen daarvoor?
Apart ik tik de meeste spelers weg maar in de FUT champions heb ik er moeite mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 08:03

garrow

PSN: Garrow1978

Jestar076 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:04:
Herkenbaar...gisteren ook diverse counters om de oren gehad.

Iets heel anders, ik scoor regelmatig uit corners of hoge voorzetten v/d zijkanten. Echter krijg ik ook regelmatig een kopgoal tegen, hoe kan ik deze het beste verdedigen? Probeer nu meestal dicht bij de aanvaller te staan en op O drukken (PS4 wegkoppen).

[ Voor 0% gewijzigd door garrow op 07-10-2016 09:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 19:29:
[...]

[afbeelding]
Ik zou hoe dan ook wachten tot maandag met verkopen want dan gaan ze uit de pakketjes.

Moet België dit weekend nog? Bij een TOTW gaan die prijzen zo verschrikkelijk hard, kijk maar naar Giuliano, voor de tijd voor 30k op te pikken eerste uren na bekendmaking TOTW 120k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Iemand die het nut ervan ziet om de Premier League uitdagingen te doen? Die zijn toch veel te duur lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 19:16
Ik ben helemaal klaar met m'n NL team. Zal wel aan mij liggen :) Als alles verkocht is rond de 100k coins en dan beginnen aan een Duits of Engels team, denk ik - alle leuke spelers zijn zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
wildcardxl schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:47:
[...]

Ik zou hoe dan ook wachten tot maandag met verkopen want dan gaan ze uit de pakketjes.

Moet België dit weekend nog? Bij een TOTW gaan die prijzen zo verschrikkelijk hard, kijk maar naar Giuliano, voor de tijd voor 30k op te pikken eerste uren na bekendmaking TOTW 120k.
Vanavond thuis tegen Bosnië-Herzegovina en maandag Gibraltar uit, altijd lastig. :+
Dus wellicht kan je daar nog wel wat van verwachten ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
s1ck schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:02:
Ik ben helemaal klaar met m'n NL team. Zal wel aan mij liggen :) Als alles verkocht is rond de 100k coins en dan beginnen aan een Duits of Engels team, denk ik - alle leuke spelers zijn zo duur.
Engel team even wachten tot die Premier League SCU voorbij is dan zakken die prijzen wat.

Ik speel met alle untradeable spelers die ik heb gehaald uit SCU Gouden verbetering. Elke keer 11 spelers van 350 inruilen tegen twee gold rare players en dan maar hopen dat er iets leuks in zit.

Beste spelers met die Challenge tot nu toe:
Yaya Toure
Marc Bartra
Nuri Sahin
Thiago (bayern)
Oscar
Mandzukic
Consigli
Slimani
Benatia

Nog veel meer eigenlijk, Berardi, Cassilias Coleman Schneiderlin. Het zijn allemaal niet de duurste maar alles wat ik niet kan gebruiken kan ik weer voor een squad challenge gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
wildcardxl schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:12:
[...]

Engel team even wachten tot die Premier League SCU voorbij is dan zakken die prijzen wat.

Ik speel met alle untradeable spelers die ik heb gehaald uit SCU Gouden verbetering. Elke keer 11 spelers van 350 inruilen tegen twee gold rare players en dan maar hopen dat er iets leuks in zit.

Beste spelers met die Challenge tot nu toe:
Yaya Toure
Marc Bartra
Nuri Sahin
Thiago (bayern)
Oscar
Mandzukic
Consigli
Slimani
Benatia

Nog veel meer eigenlijk, Berardi, Cassilias Coleman Schneiderlin. Het zijn allemaal niet de duurste maar alles wat ik niet kan gebruiken kan ik weer voor een squad challenge gebruiken.
Maar ondertussen heb je wel al 7? keer een team weggedaan van minimaal 26.950 in totaal. :X
Niet zo mijn ding :P
Ik zou er eerder mee gaan handelen en dan spelers kopen die je wel kunt verkopen, maar ieder z'n ding natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildcardxl schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:47:
[...]

België moet vanavond tegen Bosnië. Al ga ik er vanuit dat Lukaku de voorkeur krijgt. Ik wacht ook wel tot na maandag. Milik is misschien ook nog wel een leuke kaart om op te pikken aangezien hij zo verschrikkelijk goed speelt maar ik twijfel nog een beetje om daar +-90k aan te spenderen.

P.s. Ik heb nu genoeg coins voor Aubameyang }) :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:21:
[...]

België moet vanavond tegen Bosnië. Al ga ik er vanuit dat Lukaku de voorkeur krijgt. Ik wacht ook wel tot na maandag. Milik is misschien ook nog wel een leuke kaart om op te pikken aangezien hij zo verschrikkelijk goed speelt maar ik twijfel nog een beetje om daar +-90k aan te spenderen.

P.s. Ik heb nu genoeg coins voor Aubameyang }) :')
Nice! Ik heb hem gisteren opgepikt voor 280k O+
Wat speelt hij toch heerlijk. 9 goals in 5 wedstrijden online ondertussen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Thomas18GT schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:20:
[...]

Maar ondertussen heb je wel al 7? keer een team weggedaan van minimaal 26.950 in totaal. :X
Niet zo mijn ding :P
Ik zou er eerder mee gaan handelen en dan spelers kopen die je wel kunt verkopen, maar ieder z'n ding natuurlijk.
Al wel vaker, maar kan zo mijn pack verslaving stillen en tegelijkertijd spelers binnen halen. Hoe kom je bij dat nummer? 11 spelers van 350 is dus 3850 per keer dat ik het doe. Ik kan soms spelers vervangen welke ik wel had gekocht waardoor ik een gedeelte van de investering terug krijg en een betere speler heb.

Ben nu gestopt want heb er dus inderdaad ongeveer 80k aan besteed, gelukkig heb ik het er wel uit aangezien alleen Yaya al voor 70k gaat en deze gebruik ik gewoon.

Daarnaast heb ik het geluk dat ik OTW Kante heb en Mané al gekocht heb als investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Laatst online: 05-06 23:02
Even advies van de kenners..

Zal Embolo OTW weer gaan stijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wildcardxl schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:30:
[...]

Al wel vaker, maar kan zo mijn pack verslaving stillen en tegelijkertijd spelers binnen halen. Hoe kom je bij dat nummer? 11 spelers van 350 is dus 3850 per keer dat ik het doe. Ik kan soms spelers vervangen welke ik wel had gekocht waardoor ik een gedeelte van de investering terug krijg en een betere speler heb.

Ben nu gestopt want heb er dus inderdaad ongeveer 80k aan besteed, gelukkig heb ik het er wel uit aangezien alleen Yaya al voor 70k gaat en deze gebruik ik gewoon.

Daarnaast heb ik het geluk dat ik OTW Kante heb en Mané al gekocht heb als investering.
Gezien het aantal spelers wat je hebt gekregen moet je het minimaal 7 of 8 keer gespeeld hebben, daarom kwam hij bij dat bedrag. Het is ook een kwestie van geluk. Voor hetzelfde pack je opeens een topper en dan ben je spekkoper.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:22:
[...]

Nice! Ik heb hem gisteren opgepikt voor 280k O+
Wat speelt hij toch heerlijk. 9 goals in 5 wedstrijden online ondertussen _/-\o_
Als ik Bats nu zou verkopen dan zit ik net over de 400k. Dan koop ik liever Dybala, Marchisio, Pjanic en Nainggolan voor iets meer. Maar ik hou het nog liever even op de bank zodat ik niet teveel uit Geef aan spelers die toch wel dalen in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:45:
[...]

Als ik Bats nu zou verkopen dan zit ik net over de 400k. Dan koop ik liever Dybala, Marchisio, Pjanic en Nainggolan voor iets meer. Maar ik hou het nog liever even op de bank zodat ik niet teveel uit Geef aan spelers die toch wel dalen in prijs.
Dat is het lastige want ze worden altijd wel goedkoper. Dus je kan wel blijven wachten en niks uitgeven. Ergens moet je de balans zien te vinden. Ik heb vooral spelers gekocht waarvan ik weet dat ik ze tot het einde in de basis wel zal gebruiken (temeer met mijn voornemen om zoveel mogelijk IF varianten te voorkomen, zolang ik dit volhoud ;) )

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 21:24
Iemand die Sterling Challenge gedaan? Zo ja hoeveel was je eraan kwijt en is het rendabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Sterling Challenge gedaan. Niet rendabel te noemen. Ik had gelukkig de meeste city spelers wel dus dat scheelde maar wilde heel graag Sterling hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:59:
Iemand die Sterling Challenge gedaan? Zo ja hoeveel was je eraan kwijt en is het rendabel?
Ik heb er zelfs winst op gemaakt had veel city spelers en spelers voor de andere 2 challenges en heb uit een packetje sturridge gekregen (80k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:45:
[...]

Haha ik ben zo'n josti die niet met een linksbenige spits om kan gaan omdat ik zelf rechtsbenig ben. Blijf ik maar met rechts schieten en met z'n 3* WF is dat niet zo'n succes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:39:
[...]

Haha ik ben zo'n josti die niet met een linksbenige spits om kan gaan omdat ik zelf rechtsbenig ben. Blijf ik maar met rechts schieten en met z'n 3* WF is dat niet zo'n succes 8)7
Ik heb na winterstop voornamelijk met Dybala als spits gespeeld in FUT16, dus ben er inmiddels mee bekend.
Een groter issue is als je Dybala hebt, maar geen alternatief als je tegen fysiek sterke verdedigers speelt :).

Mijn muntjes stapelen zich weer leuk op en ik heb zeker een paar spelers op het oog (chiellini, Naingolan, Pjanic, Higuain), maar met de huidige prijzen wacht ik ook even af. Mocht ik deze halen dan ben ik echter wel vrijwel klaar en heb de mogelijkheid om met dezelfde groep in meerdere formaties/stylen te spelen.

Misschien dat ik Cuadrado/Alves al wel even oppik.

edit:
prijzen blijven maar stijgen zeg, tjeez.
Misschien toch maar ff rustig wachten tot Black Friday.

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 07-10-2016 13:02 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:49:
[...]

Dat is het lastige want ze worden altijd wel goedkoper. Dus je kan wel blijven wachten en niks uitgeven. Ergens moet je de balans zien te vinden. Ik heb vooral spelers gekocht waarvan ik weet dat ik ze tot het einde in de basis wel zal gebruiken (temeer met mijn voornemen om zoveel mogelijk IF varianten te voorkomen, zolang ik dit volhoud ;) )
Er is nog wel een verschil tussen 80k voor een speler die over een maand misschien nog 10k waard is zoals vorig jaar. Zeker als het geen exceptionele speler is.
Thomas18GT schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:39:
[...]

Gewoon denken dat het Robben is. Ilicic is ook wel een linkspoot maar alles wat ik met hem schoot ging er ook gewoon in.
Bossie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:44:
[...]

Ik heb na winterstop voornamelijk met Dybala als spits gespeeld in FUT16, dus ben er inmiddels mee bekend.
Een groter issue is als je Dybala hebt, maar geen alternatief als je tegen fysiek sterke verdedigers speelt :).

Mijn muntjes stapelen zich weer leuk op en ik heb zeker een paar spelers op het oog (chiellini, Naingolan, Pjanic, Higuain), maar met de huidige prijzen wacht ik ook even af. Mocht ik deze halen dan ben ik echter wel vrijwel klaar en heb de mogelijkheid om met dezelfde groep in meerdere formaties/stylen te spelen.

edit:
Zowel Cuadrado als Alex Sandro zijn redelijk gestegen . Ook slechte spelers als Khedira wat ik dus niet kan begrijpen.

Er gaan trouwens geruchten dat de Neus van Chiellini zo groot is dat hij door het bewegen van zijn hoofd de bal van richting kan veranderen :')

P.s. Alves zou ik niet halen. Is geen verdediger.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2016 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:16:
[...]

Gewoon denken dat het Robben is. Ilicic is ook wel een linkspoot maar alles wat ik met hem schoot ging er ook gewoon in.
Met Robben kan ik ook echt niet overweg, kap ik gewoon alsnog telkens naar zijn verkeerde been.
Dembele van Dortmund is een linkspoot maar heeft heeft 5* WF, dat is perfect O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:20:
[...]

Met Robben kan ik ook echt niet overweg, kap ik gewoon alsnog telkens naar zijn verkeerde been.
beetje hype spelertje, maar is wel de betere keus dan robben. Zeker met zijn linkerbeen aan de rechterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:08:
[...]

Ik heb er zelfs winst op gemaakt had veel city spelers en spelers voor de andere 2 challenges en heb uit een packetje sturridge gekregen (80k)
Nice! dat is wel packluck natuurlijk, hoeveel was je kwijt en wat heb je eraan verdiend zonder Sturridge? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:44:
[...]

edit:
Ik vind Cuadrado nog wel meevallen qua prijs. Die had ik wel hoger verwacht op het niveau marchisio, pjanic, nainggolan. Kaart vind ik beter dan vorig seizoen en volgens mij was die toen duurder dan dat hij nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:32:
[...]

beetje hype spelertje, maar is wel de betere keus dan robben. Zeker met zijn linkerbeen aan de rechterkant.
Naja, ik heb wel liever Robben natuurlijk, maar die is ook 10 keer zo duur :+

Moet ook Bellarabi nog even uitproberen aan die kant, qua stats eigenlijk veel beter dan Dembele zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:20:
[...]

Gewoon rekening meehouden met wie je speelt gok ik.
Bean77 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:32:
[...]

Hij is links maar schiet meer ballen met rechts op het doel :') Is wel een interview op YouTube.

Zijn prijs is inderdaad te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:54:
[...]

Naja, ik heb wel liever Robben natuurlijk, maar die is ook 10 keer zo duur :+

Moet ook Bellarabi nog even uitproberen aan die kant, qua stats eigenlijk veel beter dan Dembele zie ik.
Ik zou zelf voor Dembele kiezen. H/M ipv H/H, linksbenig ipv rechtsbenig goede WF. Stats wel minder, maar aangezien de speler zelf de grootste variabele (bij iedereen het geval) is vraag ik mij af of je dat echt merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/mokxqiywbrun5.57.12.png

dit is mijn team tot nu toe. zou iemand het anders doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:38:
[...]

Nice! dat is wel packluck natuurlijk, hoeveel was je kwijt en wat heb je eraan verdiend zonder Sturridge? :)
Je moet veel geluk hebbben ik heb iets van 75k uitgegeven, had wel al verschillende spelers en sterling is alleen al die 75k waard.
Als je nog geen 1 man city speler hebt kan het wel duur oplopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
BP14 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:59:
[afbeelding]

Zeker, zou sowieso nooit een RM op CM doen, en 4-3-3-(4) spelen omdat je isco op CAM hebt.

Als eens een hybrid overwogen? Dan heb je meer keuzeruimtes voor spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
Jamesl schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:02:
[...]

Zeker, zou sowieso nooit een RM op CM doen, en 4-3-3-(4) spelen omdat je isco op CAM hebt.

Als eens een hybrid overwogen? Dan heb je meer keuzeruimtes voor spelers :)
Was door de coins heen. ik zit nog te kijken naar een vervanger voor die plek maar heb nog geen idee wat ik daar het best neer kan zetten..

hoe bedoel je hybrid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BP14 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:04:
[...]

Was door de coins heen. ik zit nog te kijken naar een vervanger voor die plek maar heb nog geen idee wat ik daar het best neer kan zetten..

hoe bedoel je hybrid?
Een hybrid is dat je verschillende competities en/of nationaliteiten combineert.

http://www.futbin.com/17/squad/76106

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
Heb toprak en tah als cv, alleen ze zijn beide rechtsbenig.Maakt het veel uit als ik toprak links cv zet en tah recht cv?

En wie raden jullie aan als cam...zat te denken aan draxler, speel 433 (4)

[ Voor 26% gewijzigd door Amaze86 op 07-10-2016 14:21 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amaze86 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:20:
Heb toprak en tah als cv, alleen ze zijn beide rechtsbenig.Maakt het veel uit als ik toprak links cv zet en tah recht cv?
Toprak heeft 5* WF en Tah (goedkope Boateng) heeft 4* WF. Zou Toprak gewoon links neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Amaze86 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:20:

En wie raden jullie aan als cam...zat te denken aan draxler, speel 433 (4)
Ik heb Toprak links staan en Sokratis rechts, werkt prima :)

Ik vond Draxler echt tegenvallen, veel minder dan Gotze terwijl de stats van Draxler wat beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
BP14 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:04:
[...]

hoe bedoel je hybrid?
Zoals Vissert zegt.
Je kan verschillende competities linken door ofwel een strong link (groen lijntje) een rood lijntje te laten 'opheffen' waardoor die speler nog steeds 9 chem heeft.
Zie bv deze: http://www.futhead.com/17/squads/902103/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:00:
[...]

Je moet veel geluk hebbben ik heb iets van 75k uitgegeven, had wel al verschillende spelers en sterling is alleen al die 75k waard.
Als je nog geen 1 man city speler hebt kan het wel duur oplopen
Pff ja dat loopt wel op, ik heb geen enkele spelers en ik moet dan gewoon gundogan, fernandinho en Sagna halen de bij elkaar al 80K kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijf het zo jammer vinden dat geluk zo'n belangrijke factor is in FUT in plaats van skills :') Hoekschoppen is sowieso een 50% kans op een doelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
BP14 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:59:
[afbeelding]

Isco als linker CM en die CWM centraal zou ik doen. Verder wel mooie opstelling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:04:
Blijf het zo jammer vinden dat geluk zo'n belangrijke factor is in FUT in plaats van skills :') Hoekschoppen is sowieso een 50% kans op een doelpunt.
Echt zo vaak? Ik krijg bijna nooit een goal voor of tegen uit hoekschop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:04:
Heel irritant inderdaad, gewoon van afstand blijven schieten en corners innen doen sommigen..
Gisteren in 1 potje 4 cornergoals tegen gekregen :X
Dan ben je er wel even klaar mee haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:12:
[...]

Heb je geluk. Gisteren met 3-1 verloren. Tegenstander is 3x over de middenlijn geweest en 3x een corner gehad. Voor de rest lag ie met 11 man voor de goal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Ik heb me nog niet echt gestoord aan de scheidsrechters in FIFA 17, tot gisterenavond :+

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:13:
[...]

Heb je geluk. Gisteren met 3-1 verloren. Tegenstander is 3x over de middenlijn geweest en 3x een corner gehad. Voor de rest lag ie met 11 man voor de goal.
Zo kun je FUT helaas samenvatten, de meeste spelen zo waarbij de uitslag de enige variable is.
Heb het zelf ook een potje geprobeerd, maar vond het ondanks dat het effectief is gewoon niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:12:
[...]

Nouja. Moet de wedstrijd even terug kijken en dat doelpunt eruit knippen. Uiteindelijk nog de 1-1 kunnen maken maar mijn keeper greep mis, waarna hij tegen het been van Alex Sandro zo het doel in ging. Dat terwijl die kerel helemaal niks zelf had gecreëerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Twijfel echt of ik die Sterling challenge moet doen... kost me sowieso minimaal 100K maarja je krijgt er wel mega pakket, 2 zeldzame pakketten en 1 x goud spelers premium voor terug.. en natuurlijk die sterling die wel waarde heeft, als je hem gebruikt natuurlijk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Jamesl schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:55:
[...]

Pff ja dat loopt wel op, ik heb geen enkele spelers en ik moet dan gewoon gundogan, fernandinho en Sagna halen de bij elkaar al 80K kosten...
Je hebt Gundogan helemaal niet nodig hoor. Toen ik hem maakte was het goedkoopste dit:
caballero
sagna, stones, zabaleta,kolarov
fernando
navas, delph, fernandinho, nolito
sane (rf)

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
tommiboy96 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:44:
[...]

Je hebt Gundogan helemaal niet nodig hoor. Toen ik hem maakte was het goedkoopste dit:
caballero
sagna, stones, zabaleta,kolarov
fernando
navas, delph, fernandinho, nolito
sane (rf)
Ja die zag ik ook op Futhead... Echter bestaat Stones niet mee rop PS4 :p
Die hele challenge kost je alsnog zeker 100K met die andere teams ook, denk dat ik hem oversla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
Waarom is er alleen OTW |Stones? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Wat is een alleen spelers pakket? Hoeveel zeldzame zitten daarin? Want goud spelers is 1 zeldzame, goud spelers premium is 3 zeldzame en zeldzame spelers pakket is allemaal zeldzaam vgm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Jamesl schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:09:
Wat is een alleen spelers pakket? Hoeveel zeldzame zitten daarin? Want goud spelers is 1 zeldzame, goud spelers premium is 3 zeldzame en zeldzame spelers pakket is allemaal zeldzaam vgm
Volgens mij is het een pakket met 4 bronze, zilvere en gouden waarvan er in totaal 1 rare is

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
tommiboy96 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:09:
[...]

Volgens mij is het een pakket met 4 bronze, zilvere en gouden waarvan er in totaal 1 rare is
Flut pakket dus haha
Raar dat de groepsbeloning van die SBC slechter is dan van de afzonderlijke SBCs
Pagina: 1 ... 18 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.