Ja, snap ik. Als je een team aan het opbouwen bent dan is het even zoeken. In het begin zal het allemaal een beetje in de stijgers staangarrow schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:43:
[...]
Thanks voor de tip, had er inderdaad bij moeten zetten dat Juanfran tjidelijk is tot ik een goede andere C.V heb dan kan hij gaan rouleren met de marcos.
Merk erg weinig v/d aanvallende instelling komen teweinig mensen mee na voren vind ik, ben al bezig geweest met tactieken te veranderen naar counter of naar lange bal, maar merk hier erg weinig van.
Chemistry overall zal ik op letten bij de verdere aankopen voor dit en m'n 2de team wat ik wil gaan maken.
Helaas maar 10K coins en nog niet erg veel geluk in packs openen.
Ik denk dat er een groot gat in je aanval komt te liggen omdat je geen CAM in je opstelling hebt. De twee spitsen zullen naar voren rennen, maar je wingers hebben dan niemand meer om mee te combineren tenzij je CDM's ook naar voren komen. Vanaf dat moment ben je zeer gevoelig voor een counter.
Als je toch deze opstelling wilt houden zou je soms aanvallen kunnen opzetten vanaf je LB/RB, door met de LW/RW te combineren en zo naar voren te lopen om een voorzet op je spitsen te geven.