FIFA Benelux Administrator
Eredivisie teampje momenteel speelt echt heerlijk! Ben nu mijn coins aan het sparen tot de prijzen zijn gezakt
Embolo is al 160k op dit moment.. (Gisteren 120k)
[ Voor 4% gewijzigd door silvi0 op 05-10-2016 13:15 ]
Haha, Eder heb ik ook in mijn Italiaanse team (weliswaar op de bank, omdat Gabbiadini iets beter is). Dit team heb ik gistermorgen gemaakt toen de prijzen laag lagen.MyUtd4Life schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:10:
Goede spitsen hoeven helemaal niet zo duur te zijn, dat bewijst Eder wel:
[video]
Ook Correa speelt echt fantastisch tot nu toe bij mij.
Mocht je Verratti nog moeten, dan zou ik die zo snel mogelijk kopen, mogelijk IF vanavond. Ook de griek Manolas is interessant als je een hoofdzakelijk Italiaans/Serie A team hebt, ook hij wordt mogelijk IF vanavond.
Eerste heb ik met een Nederlands team gespeeld (om onze eer hoog te houden
Je kan er goede spelers hebben (85 plus), maar een chemistry van 100 is gewoon veel belangrijker, dit merk ik elk jaar weer.
Inmiddels heb ik een Top Rating van 183 met relatief goedkope spelers.
[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 05-10-2016 13:39 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
[ Voor 96% gewijzigd door wildcardxl op 05-10-2016 13:33 ]
Mijn hybrid:
http://www.futbin.com/17/squad/64556
Rodriquez is nog 13 wedstrijden beschikbaar daarna wordt het daarvoor een alternatief zoeken.
Mijn BPL team is ook versterkt door paar leuke packs:
http://www.futbin.com/17/squad/3164
Het Tevez team:
http://www.futbin.com/17/squad/33733
Je zou evt nog van beek kunnen ruilen met de vrij. Past prima in je team en speelt een stuk fijner (vind ik)Shvbvxx schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:15:
[afbeelding]
Eredivisie teampje momenteel speelt echt heerlijk! Ben nu mijn coins aan het sparen tot de prijzen zijn gezakt
Ziet er goed, van daaruit verder gaan upgraden en/of wat spelers halen waarmee je makkelijk naar een andere formatie kunt switchen. Ik ben nu overgestapt naar 41212 (2) maar heb de buitenspelers gehouden.Vissert schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:39:
Inmiddels 3 teams klaarliggen. Voorlopig ben ik tevreden.
Mijn hybrid:
http://www.futbin.com/17/squad/64556
Rodriquez is nog 13 wedstrijden beschikbaar daarna wordt het daarvoor een alternatief zoeken.
Mijn BPL team is ook versterkt door paar leuke packs:
http://www.futbin.com/17/squad/3164
Het Tevez team:
http://www.futbin.com/17/squad/33733
Dit zijn mijn 2 teams. Mijn ere/nl team moet ik nog even naar kijken. Tevez squad komt er ook nog wel binnenkort
Beide teams overigens nog spitsen upgraden, maar dat vind ik ze nog niet waard. Belachelijk dat die Hernandez ook al gehamsterd wordt met de 30k max. Die max bin gaat ook wel omhoog binnenkort.
http://www.futbin.com/17/squad/36765
http://www.futbin.com/17/squad/39218
[ Voor 74% gewijzigd door Bean77 op 05-10-2016 15:18 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
[ Voor 3% gewijzigd door Spacejockey op 05-10-2016 15:15 ]
BBVA Team:
www.futbin.com/17/squad/64795
FRA-ITA Team:
www.futbin.com/17/squad/63908
Nainggolan had ik een pakje zitten, dus die gebruik ik graag in het team.
Vorig jaar met redelijk dezelfde teams begonnen, en eigenlijk alleen spelers ingeruild voor betere versies of IF versies die ik graag wilde hebben (blijven hun geld waard, en dus fijn voor TOTS)
Nu nog 160K coins over, maar deze ga ik gebruiken om rustig wat te handelen zodat ik Suarez/Bale/Reus etc kan kopen in de TOTY drop.
FUT16 teams
http://www.futbin.com/16/squad/78750
http://www.futbin.com/16/squad/134547
Volgens mij is dat juist de grootste factor.Spacejockey schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:14:
Hoe groot is de invloed van chemistry nou eigenlijk? Het is een beetje saai dat je alleen teams met dezelfde nationaliteit of uit dezelfde competitie kunt maken, gaat tegen het idee van FUT in naar mijn mening.
Ik ben ook wel benieuwd. Als ik futbin gebruik dan zou ik 11 auba's kunnen creëren met een hunter kaart. Lijkt mij dat er ergens een addertje onder het gras zit.Swaxie schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:46:
[...]
Volgens mij is dat juist de grootste factor.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Wow je tweede team. Damn! NetjesBean77 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:08:
[...]
Ziet er goed, van daaruit verder gaan upgraden en/of wat spelers halen waarmee je makkelijk naar een andere formatie kunt switchen. Ik ben nu overgestapt naar 41212 (2) maar heb de buitenspelers gehouden.
Dit zijn mijn 2 teams. Mijn ere/nl team moet ik nog even naar kijken. Tevez squad komt er ook nog wel binnenkort
Beide teams overigens nog spitsen upgraden, maar dat vind ik ze nog niet waard. Belachelijk dat die Hernandez ook al gehamsterd wordt met de 30k max. Die max bin gaat ook wel omhoog binnenkort.
http://www.futbin.com/17/squad/36765
http://www.futbin.com/17/squad/39218
http://www.futbin.com/17/squad/65060
Psn: stone-face-lock
Waarom is je CAM geen CAM?s1ck schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:58:
Suggesties? Heb rond de 40k te spenderen. IF Promes had ik op het oog alleen die is 60K of hij het waard is, is een tweede.
Domme vraag allicht, maar het valt me nu pas op, maar wat is het verschil tussen IF en zwarte IF?
[ Voor 14% gewijzigd door Jelte,89 op 05-10-2016 16:25 ]
Revive the guild!
Ja, dat zou idd een goede optie zijn alleen wil ik het eredivisie only houden. Moet wel zeggen dat van Beek zeker een stabiele factor is in mijn defensie. Iig bedankt voor de tip!Ambianz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:53:
[...]
Je zou evt nog van beek kunnen ruilen met de vrij. Past prima in je team en speelt een stuk fijner (vind ik)
RW - Cerny / LW- dos santos (AZ) / CM Bazoer echte aanraders! vooral Dos santos en Cerny!s1ck schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:58:
Suggesties? Heb rond de 40k te spenderen. IF Promes had ik op het oog alleen die is 60K of hij het waard is, is een tweede.
[ Voor 3% gewijzigd door Shvbvxx op 05-10-2016 16:30 ]
OVR rating doet me vrij weinig in FIFA, ik kijk liever naar de stats van de spelers voordat ik mijn keuze maak. Bijv. Cerny is nu mijn topscorer en dat tegen fully gold teams
Ik zou Promes/Wijnaldum eerder voor op de flanken zetten, zoals hun positie aangeeft.s1ck schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:16:
[...]
Foutje, in m'n opstelling speelt hij wel als CAM.
Qua middenveld kun je dan nog kijken naar Sneijder/Bazoer/Strootman etc.
Is Botteghin speelbaar, met 38 pace?
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 05-10-2016 16:41 ]
Thanks! Denk dat ik idd Wijnaldum en Promes omhoog ga gooien. Botteghin is fysiek erg sterk en verdedigd goed! Pace achterin lijkt wat minder nodig te zijn vergeleken met de editie van vorig jaar.dutchgio schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:40:
[...]
Ik zou Promes/Wijnaldum eerder voor op de flanken zetten, zoals hun positie aangeeft.
Qua middenveld kun je dan nog kijken naar Sneijder/Bazoer/Strootman etc.
Is Botteghin speelbaar, met 38 pace?
Een zwarte IF, of die helemaal zwarte tenminste zijn One To Watch spelers. Dit zijn dynamische kaarten. Als een OTW een if krijgt upgrade de OTW automatisch naar de stats van de laatste IF.Jelte,89 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:10:
[...]
Waarom is je CAM geen CAM?
Domme vraag allicht, maar het valt me nu pas op, maar wat is het verschil tussen IF en zwarte IF?
Mooizo.s1ck schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:45:
[...]
Thanks! Denk dat ik idd Wijnaldum en Promes omhoog ga gooien. Botteghin is fysiek erg sterk en verdedigd goed! Pace achterin lijkt wat minder nodig te zijn vergeleken met de editie van vorig jaar.
Eredivsie-only trouwens, bedoel je dan ex-Eredivsie only?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
eredivisie/NL mixupdutchgio schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:49:
[...]
Mooizo.
Eredivsie-only trouwens, bedoel je dan ex-Eredivsie only?
Ziyech vind ik trouwens ook een must-have, geweldenaar op het middenveld. Ideaal voor vrije trappen ook.
Erbij gehaald, thanks!Shvbvxx schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:30:
[...]
RW - Cerny / LW- dos santos (AZ) / CM Bazoer echte aanraders! vooral Dos santos en Cerny!
Je krijgt voor de afzonderlijke opdrachten verhandelbare beloningen. Als je alle 'subopdrachten' af hebt krijg je items die niet te verhandelen zijnRicloo86 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:51:
Zijn alle beloningen bij die challenges niet verhandelbare spelers? (ben nu aan het proberen die van man city bij elkaar te krijgen, alleen om 81s te krijgen heb ik niet genoeg coins om de duurde spelers te krijgen helaas)
Die engelse zijn erg duur in ieder geval, ik twijfel nog heel erg om die te voltooien. Kom nu wat beoordeling tekort dus daarvoor zou ik sowieso een paar K moeten investeren....
Waarom manolas van 84 rated na 86 rated weer? Is 1 stap weer niet goed genoeg?
Alleen qua spitsen nog wachten tot e.a. gaat dalen. Niang doet het eigenlijk best goed en Ben Yedder heb ik op chem 8 ivm gepakt en coach. Misschien dat die nog naar chem 9 stijgt. Beide teams even specifieke chem kaarten erop gegooid.
Begrijp ik nou dat de custom tactics nou nog steeds niet opgeslagen kunnen worden? Zou wel een hele dikke fail zijn van EA.
Tja, ik heb het ook niet bedacht, maar heb nog wel enkele Calhanoglu en Manolas kaarten ingekocht. Eens zien of we daar nog e.e.a. aan kunnen verdienen.To easy schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:18:
[...]
Waarom manolas van 84 rated na 86 rated weer? Is 1 stap weer niet goed genoeg?
Edit:
Calhanoglu's goedkoopste buy now ligt nu rond de 3.5k (zelf ingekocht voor 1.5)
Manolas' goedkoopste buy now ligt rond de 13,5k (zelf ingekocht voor 8,5 - 9k)
Happy days
[ Voor 20% gewijzigd door Jaap. op 05-10-2016 17:26 ]
Dit is hem geworden! Mooi team met mogelijkheden denk ik.
Trapp -> Buffon
Marquinhos -> Thiago Silva
Barzagli -> Chiellini
Giovinco -> SBC Giovinco (5 opdrachten klaar)
Balotelli -> IF Balotelli.
Nog tips?
[ Voor 5% gewijzigd door PetrCech_3 op 05-10-2016 17:35 ]
Handanovic heeft long throw en Buffon niet. Misschien nog te overwegen?PetrCech_3 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:34:
http://www.futhead.com/17/squads/754185/
Dit is hem geworden! Mooi team met mogelijkheden denk ik.
Trapp -> Buffon
Marquinhos -> Thiago Silva
Barzagli -> Chiellini
Giovinco -> SBC Giovinco (5 opdrachten klaar)
Balotelli -> IF Balotelli.
Nog tips?
p.s. balotelli heeft wel een meesterlijke workrate lol
[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 05-10-2016 17:40 ]
Buffon is wel de koning der koningen... Alleen al uit respect hoort die daar te staanBean77 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:39:
[...]
Handanovic heeft long throw en Buffon niet. Misschien nog te overwegen?
p.s. balotelli heeft wel een meesterlijke workrate lol
Parolo/DeRossi was ook twijfel voor mij. Ik wil echter een pure defender hebben daar aangezien de andere 2 graag meegaan naar voren. Skills gebruik ik niet dus is voor mij geen dealbreaker. Thanks voor het meedenken!MyUtd4Life schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:40:
Zelf vind ik El Shaarawy een betere oplossing voor links voor, sterker met z'n linker been en natuurlijk 5 sterren skills. Daarnaast is denk Parolo denk ik een optie die veelzijdiger is dan De Rossi.
Ben ik met je eens met het eerste. Maar Handonovic vind ik functioneler met de long throw. Als hij die niet had gehad dan was het hier ook Buffon geweest.PetrCech_3 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:41:
[...]
Buffon is wel de koning der koningen... Alleen al uit respect hoort die daar te staan
De subbeloningen zijn ook gewoon verhandelbaar. Enkel bij de start sbc niet en in dit geval bv die sterling en Jonas enzo zijn onverhandelbaarErnstMid schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:12:
[...]
Je krijgt voor de afzonderlijke opdrachten verhandelbare beloningen. Als je alle 'subopdrachten' af hebt krijg je items die niet te verhandelen zijn![]()
Die engelse zijn erg duur in ieder geval, ik twijfel nog heel erg om die te voltooien. Kom nu wat beoordeling tekort dus daarvoor zou ik sowieso een paar K moeten investeren....
Verwijderd
Ligt eraan, de gouden packs zijn meestal verhandelbaar (behalve bij gouden upgrade), de losse spelers (Sterling, Jonas en die Italiaan) niet.Ricloo86 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:51:
Zijn alle beloningen bij die challenges niet verhandelbare spelers? (ben nu aan het proberen die van man city bij elkaar te krijgen, alleen om 81s te krijgen heb ik niet genoeg coins om de duurde spelers te krijgen helaas)
Zijn BIN was vanmiddag voor de verhoging 190k!! Kijk ik nu is deze 90k!? Hoe kan dat nou..
Zag ook die challenges maar daar verlies je alleen maar punten mee lijkt me, als je spelers moet kopen, maar weer inlever voor onverhandelbare spelers. Zal dit forum komende dagen en weken is goed volgen
Zijn ook genoeg challenges die verhandelbare pakjes opleveren, waaronder ook pakjes die een goede investering zijn. De waarde van de spelers die je er tegenover moet zetten is in mijn geval nog nooit hoger geweest dan wat ik eruit krijg. Ik zou het zeker eens proberen als ik jou was!Delano1992 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:53:
Ik speel al paar jaartjes fut en investeer er best wel veel in. Maar hoe kan je het nou het beste handelen, me engels is niet top dus via ea forum kom ik er niet echt uit. Iemand tips wat ik kan proberen?
Zag ook die challenges maar daar verlies je alleen maar punten mee lijkt me, als je spelers moet kopen, maar weer inlever voor onverhandelbare spelers. Zal dit forum komende dagen en weken is goed volgen
Feitelijk gezien kost het gewoon veel tijd en je hebt wat geluk nodig. Je moet zoeken naar de laagste prijs voor één bepaalde kaart, en alsnog lager proberen in te kopen. Je kan je ook richten op spelers die in totw gaan komen (risico), want die worden vaak duurder. Dit zijn in ieder geval 2 makkelijke opties.Delano1992 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:53:
Ik speel al paar jaartjes fut en investeer er best wel veel in. Maar hoe kan je het nou het beste handelen, me engels is niet top dus via ea forum kom ik er niet echt uit. Iemand tips wat ik kan proberen?
Wat zijn de ervaringen met League / Nation SBC?afca020 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:59:
[...]
Zijn ook genoeg challenges die verhandelbare pakjes opleveren, waaronder ook pakjes die een goede investering zijn. De waarde van de spelers die je er tegenover moet zetten is in mijn geval nog nooit hoger geweest dan wat ik eruit krijg. Ik zou het zeker eens proberen als ik jou was!
Ik zie meerdere oplossingen online staan rond de 15k
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
[ Voor 12% gewijzigd door Shvbvxx op 06-10-2016 00:45 ]
http://www.futhead.com/17/squads/869598/
Je hebt met dit team in mijn ogen van alles wat: De pace op plekken waar je die graag wilt gebruiken, spelers die niet geforceerd maar met één voet kunnen passen of schieten, workrates goed verdeeld over de spelers en best gemakkelijk te upgraden naar betere spelers.
Die van de nation is echt een aanrader. Zelfs als je de bpl gebruikt kom je weg met <7k. Je moet daar gewoon een team met 5/7/9/11 nations maken. Dus gewoon bpl en op elke positie een andere nation. En qua reward, qua prijs van pakketten is het t waard mar het hangt er ook van af wat je erin hebt. Ze zikn in ieder geval tradebleBossie schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 23:49:
[...]
Wat zijn de ervaringen met League / Nation SBC?
Ik zie meerdere oplossingen online staan rond de 15k
Maar kan iemand misschien wat kaarten neerpleuren die ik eventueel kan snipen? Mijn budget is 15-20k atm.
Ik vind hier en daar wel chemie kaarten, maar met spelers lukt het nog niet echt.
PSN: Wauzer010
Zet anders gewoon een speler voor 100k te koop en vraag of wij die van je willen kopen.Bjorn89 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 06:49:
Ik heb niet alles doorgelezen dus mijn excuses.
Maar kan iemand misschien wat kaarten neerpleuren die ik eventueel kan snipen? Mijn budget is 15-20k atm.
Ik vind hier en daar wel chemie kaarten, maar met spelers lukt het nog niet echt.
Je kan elke speler snipen, met wat geluk. Met snipen moet je gewoon geluk hebben. Ik ga je mijn goudmijn natuurlijk niet geven
merk je dat je minder last hebt van bots dan in fifa16? Ik heb me nog niet op het snipen gestort, ook nog niet nodig met mijn handelThomas18GT schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 07:58:
[...]
Zet anders gewoon een speler voor 100k te koop en vraag of wij die van je willen kopen.
Je kan elke speler snipen, met wat geluk. Met snipen moet je gewoon geluk hebben. Ik ga je mijn goudmijn natuurlijk niet geven
Ik speel 4-3-3(4).
http://www.futbin.com/17/squad/69090
Nu denk ik dat ik het beste nog 2 middenvelders kan kopen die het team een beetje beter maken, waar met name de centrale middenvelders op dit moment niet goed genoeg zijn.
Maar heb eigenlijk geen idee welke 2 ik wil kopen,
Gotze (Fysiek misschien te weinig?)
Thiago
Alonso( Fysiek goed, maar snelheid te laag?)
Castro van BvB?
Draxler?
Renato Sanchez?
Ik heb dus +- 30 k en wil er op zijn minst 2 spelers voor halen waar ik mee vooruit kan. Maar zoals boven gemeld totaal geen idee welke, ik weet dat t voor iedereen persoonlijk is, maar ik denk dat de mening van andere hier ook altijd bij kan helpen.
Even opnieuw inloggen, that did the trick for me.wauzer schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 07:49:
Weet iemand een oplossing voor items die je in de catalogus heb gekocht maar niet zichtbaar worden. Ik heb alles gekocht om mijn transferlijst te vergroten maar deze blijft op 30 staan
Ik speel op de PC, dus ik weet niet of je veel last van mij hebt ;-)Thomas18GT schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 07:58:
[...]
Zet anders gewoon een speler voor 100k te koop en vraag of wij die van je willen kopen.
Ik heb Renato Sanches en ik ben er erg blij mee. Draxler is ook wel goed, maar wel injury phrone trait.Swaxie schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 08:57:
Ik heb een kleine 30k die ik kan investeren in Bundesliga spelers.
Ik speel 4-3-3(4).
http://www.futbin.com/17/squad/69090
Nu denk ik dat ik het beste nog 2 middenvelders kan kopen die het team een beetje beter maken, waar met name de centrale middenvelders op dit moment niet goed genoeg zijn.
Maar heb eigenlijk geen idee welke 2 ik wil kopen,
Gotze (Fysiek misschien te weinig?)
Thiago
Alonso( Fysiek goed, maar snelheid te laag?)
Castro van BvB?
Draxler?
Renato Sanchez?
Ik heb dus +- 30 k en wil er op zijn minst 2 spelers voor halen waar ik mee vooruit kan. Maar zoals boven gemeld totaal geen idee welke, ik weet dat t voor iedereen persoonlijk is, maar ik denk dat de mening van andere hier ook altijd bij kan helpen.
Als je ze gebruikt krijgen bepaalde spelers wel ongelofelijke stats, maar voor bijvoorbeeld mijn box-to-box middenvelders en andere spelers is het misschien beter om ze wat meer all-round te houden...
Ja....dat is de bedoeling van de challenges. Je levert die hele selectie in voor de reward en eventueel de groeps-reward.Ricloo86 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:46:
Als je die challenge van man city indient ben je dan die spelers kwijt of hoe moet ik dat zien?
PSN: Maichel
Wil dat zeggen dat die vaak geblesseerd is?Bean77 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:37:
[...]
Ik heb Renato Sanches en ik ben er erg blij mee. Draxler is ook wel goed, maar wel injury phrone trait.
Het wil zeggen dat hij er gevoelig voor is. Een soort 'Arjen Robben trait'..Swaxie schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:50:
[...]
Wil dat zeggen dat die vaak geblesseerd is?
Dan gaan we daar dus niet voor, Renato Sanchez loop wat in de kosten.overdoseh schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:56:
[...]
Het wil zeggen dat hij er gevoelig voor is. Een soort 'Arjen Robben trait'..
Zie zojuist ook Goretzka staan van Schalke heeft best prima stats.
Als ik die combineer met Thiago denk ik dat ik wel een goede mix heb...
Ziet er goed uit! Alleen weinig creativiteit op het middenveld, ik zie Zarate namelijk meer als een ST dan een CAM. Voor de rest wel een stabiel team, ik twijfel alleen nog tussen Serie A, Ligue 1 of La liga?MyUtd4Life schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 01:28:
Heb voor een maat dit starterteam gemaakt wat nog geen 20k kost, maar enorm veelzijdig is en de twee spitsen bevat die ik zelf ook nog gebruik in twee teams:
http://www.futhead.com/17/squads/869598/
Je hebt met dit team in mijn ogen van alles wat: De pace op plekken waar je die graag wilt gebruiken, spelers die niet geforceerd maar met één voet kunnen passen of schieten, workrates goed verdeeld over de spelers en best gemakkelijk te upgraden naar betere spelers.
grotere kans idd.Swaxie schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:50:
[...]
Wil dat zeggen dat die vaak geblesseerd is?
Op alle posities.Pyramiden schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:46:
Op welke posities gebruiken jullie chemistry styles? En welke? Ik speel 4-2-3-1 (2), en zit een beetje in dubio...
Als je ze gebruikt krijgen bepaalde spelers wel ongelofelijke stats, maar voor bijvoorbeeld mijn box-to-box middenvelders en andere spelers is het misschien beter om ze wat meer all-round te houden...
Ik merk dat ik anchor, engine en hunter het meest gebruik. Maar ik gooi geen chem kaart op een niet zo'n goede spelers. Dus echt op renato sanches, vidal, pjanic, marchisio, nainggolan, chieline etc.
Heeft iemand een linkje?
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Oke dan ga ik die man city spelers weer verkopen want dan is het echt veel te duur.Maichel schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:50:
[...]
Ja....dat is de bedoeling van de challenges. Je levert die hele selectie in voor de reward en eventueel de groeps-reward.
FutbinJestar076 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:12:
Ben even de site kwijt met de database die de prijzen van spelers in de gaten houd. Dan kan ik eens kijken of ik players kan snipen.
Heeft iemand een linkje?
PSN: Maichel
Ik heb op dit moment dit team: http://www.futhead.com/17/squads/836139/Bean77 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:01:
Op alle posities.
Ik merk dat ik anchor, engine en hunter het meest gebruik. Maar ik gooi geen chem kaart op een niet zo'n goede spelers. Dus echt op renato sanches, vidal, pjanic, marchisio, nainggolan, chieline etc.
Dus ik denk dat de meeste spelers wel een kaartje mogen hebben. Heb namelijk nog geen geld voor IF Promes/IF Manolas, dus dat moet dan maar even wachten.
Ik dacht eraan om de hele verdediging anchor te geven en bij Giuliano voor meastro te gaan. Voorin misschien hawk/hunter en niks voor de CDM's om ze lekker all-round te houden.
Je conditie hoog houden helpt. Verder kan je er niets aan doen, kaartjes kopen om ze te healen of offline wedstrijden spelen tegen CPU totdat ze beter zijn.shakespeare schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:18:
heeft iemand een tip om makkelijk geblesseerde spelers te healen/vervangen, had er gister 3 geblesseerd in 1 wedstrijd. gaat helemaal nergens over.
Was al te duur om te maken.
Verwijderd
Ben er ook mee bezig. Hoeveel spelers zitten er ook al weer in zo'n all players pack?wildcardxl schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:38:
De nieuwe squad challenge volledig gedaan, helaas kon het voor mij niet uit. Beste speler die ik er uit gehaald heb was Salah en een paar uruguayanen en australiers.
Was al te duur om te maken.
12, maar een zeldzame en dat was bij mij een zilverenVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:49:
[...]
Ben er ook mee bezig. Hoeveel spelers zitten er ook al weer in zo'n all players pack?
Ik speelde zelf altijd met 4-3-2-1, maar daardoor lukte het niet om het veld breed te houden, en ik scoorde bijna geen doelpunten. Met vormen van 4-3-3 vond ik persoonlijk mijn verdediging onvoldoende, mijn tegenstander kreeg iedereen heel makkelijk uit positie door snel van flank te wisselen.overdoseh schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:11:
Hebben jullie bepaalde formaties die succesvol gebruiken? Mijn 4-1-2-1-2 komt me een beetje m'n strot uit. Speel nu in divisie 7, na titels in div 10, 9 en 8. Maar ben nog zoekende naar een goede formatie. Speel zelf met een BPL team. Ik denk aan 4-4-1-1, of 4-3-3 (2) / 4-3-3 (1).
Nu speel ik met 4-2-3-1 (2), waarbij al mijn verdedigers en CDM's ingesteld staan op "stay back while attacking". Verder staan de wingers op "get in behind" en de CAM op "free roam".
Tot nu toe speelt het vrij aardig. Het aantal tegengoals wat ik kreeg is flink naar beneden gegaan ten opzichte van 4-3-3, en het lukt ook best aardig om kansen te creëren.
Speel je met 4-2-3-1 (1) of (2)?Pyramiden schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:18:
[...]
Ik speelde zelf altijd met 4-3-2-1, maar daardoor lukte het niet om het veld breed te houden, en ik scoorde bijna geen doelpunten. Met vormen van 4-3-3 vond ik persoonlijk mijn verdediging onvoldoende, mijn tegenstander kreeg iedereen heel makkelijk uit positie door snel van flank te wisselen.
Nu speel ik met 4-2-3-1, waarbij al mijn verdedigers en CDM's ingesteld staan op "stay back while attacking". Verder staan de wingers op "get in behind" en de CAM op "free roam".
Tot nu toe speelt het vrij aardig. Het aantal tegengoals wat ik kreeg is flink naar beneden gegaan ten opzichte van 4-3-3, en het lukt ook best aardig om kansen te creëren.
4-2-3-1 (2)
Ik vond dat de meeste CAM's niet genoeg pace hadden in mijn league, en je maakt het veld iets breder met LM/RM.
Verwijderd
4321 is eigenlijk puur een possessie en counter aanval omdat je 3 (als het ware) spitsen hebt. Ik heb nog niet genoeg wedstrijden gespeeld om erachter te komen of het net zo fijn speelt als vorig jaar. Eerst maar eens wachten tot de prijzen een klein beetje dalen (of meer winst maken).Pyramiden schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:18:
[...]
Ik speelde zelf altijd met 4-3-2-1, maar daardoor lukte het niet om het veld breed te houden, en ik scoorde bijna geen doelpunten. Met vormen van 4-3-3 vond ik persoonlijk mijn verdediging onvoldoende, mijn tegenstander kreeg iedereen heel makkelijk uit positie door snel van flank te wisselen.
Nu speel ik met 4-2-3-1, waarbij al mijn verdedigers en CDM's ingesteld staan op "stay back while attacking". Verder staan de wingers op "get in behind" en de CAM op "free roam".
Klopt, en dat was in 16 zeer effectief. Ik heb iets van 35 wedstrijden gespeeld, en in de eerste 15 liep het met die formatie totaal niet. Daarna even kort 10 met 4-3-3 (2), en nu met 4-2-3-1 (2). Over die laatste ben ik eigenlijk heel tevreden. Nog even afwachten wat voor anderen goed werkt.Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:28:
[...]
4321 is eigenlijk puur een possessie en counter aanval omdat je 3 (als het ware) spitsen hebt. Ik heb nog niet genoeg wedstrijden gespeeld om erachter te komen of het net zo fijn speelt als vorig jaar. Eerst maar eens wachten tot de prijzen een klein beetje dalen (of meer winst maken).
Over iets anders; Dit is mijn eerste jaar met een fitness team
Echt debiel dat ik dat niet eerder gedaan heb

Een fitness team? In de zin dat je 11 anderere basisspelers opstelt om zo je fitness weer op 99 te krijgen?Pyramiden schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:34:
[...]
Klopt, en dat was in 16 zeer effectief. Ik heb iets van 35 wedstrijden gespeeld, en in de eerste 15 liep het met die formatie totaal niet. Daarna even kort 10 met 4-3-3 (2), en nu met 4-2-3-1 (2). Over die laatste ben ik eigenlijk heel tevreden. Nog even afwachten wat voor anderen goed werkt.
Over iets anders; Dit is mijn eerste jaar met een fitness team![]()
Echt debiel dat ik dat niet eerder gedaan heb![]()
http://www.futbin.com/17/squad/69720
Ik stop twee keer een penalty en win uiteindelijk met een goal in de 86ste minuut.
Verwijderd
Squad fitness kaarten vallen nu nog wel mee. Als het 2k is per 2 wedstrijden dan is het een ander verhaal.Pyramiden schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:34:
[...]
Klopt, en dat was in 16 zeer effectief. Ik heb iets van 35 wedstrijden gespeeld, en in de eerste 15 liep het met die formatie totaal niet. Daarna even kort 10 met 4-3-3 (2), en nu met 4-2-3-1 (2). Over die laatste ben ik eigenlijk heel tevreden. Nog even afwachten wat voor anderen goed werkt.
Over iets anders; Dit is mijn eerste jaar met een fitness team![]()
Echt debiel dat ik dat niet eerder gedaan heb![]()
Wat je het beste kunt doen is gedurende de wedstrijd je formatie veranderen. Tijdens het uittrappen van een bal zie je soms wel dat spelers vrij staan tegen een bepaalde formatie terwijl dat een andere keer niet zo is, wanneer iemand met een compleet andere formatie aan komt zetten. Het lijkt mij niet dat custom tactics hier invloed op hebben aangezien ik wel vaker tegen dezelfde formatie heb gespeeld en mijn middenveld niet gedekt zag staan. Zo hou je het ook een beetje onvoorspelbaar. Vergeet alleen niet dat je speler instructies opnieuw in te stellen aangezien deze een reset krijgen zodra je wijzigt.
Ja... Een tweede team waarbij je hele eerste team op de bank zit. Zo hoef je geen fitnesskaarten te kopen... Scheelt toch behoorlijk in de kosten.overdoseh schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:38:
[...]
Een fitness team? In de zin dat je 11 anderere basisspelers opstelt om zo je fitness weer op 99 te krijgen?
had je een Duits team?Vissert schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:39:
Pff eerste wedstrijd van de FUT Champions cup. Mijn tegenstander haalt even dit team te voorschijn.
http://www.futbin.com/17/squad/69720
Ik stop twee keer een penalty en win uiteindelijk met een goal in de 86ste minuut.
Ik snipe ook niet zoveel, duurt me allemaal te langBean77 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 08:04:
[...]
merk je dat je minder last hebt van bots dan in fifa16? Ik heb me nog niet op het snipen gestort, ook nog niet nodig met mijn handel
Maar het is wel een keer of 10 gelukt. Of je verschil merkt met vorig jaar weet ik niet zo goed.
Had afgelopen weekend een potje tegen iemand die met een frans 5212 team speelde met Arfa, Griezman en Benzema
edit:
Als 5212 je ding is, dan zijn er erg leuke hybrids mogelijk in deze formatie, bijvoorbeeld:
http://www.futbin.com/17/squad/70065
[ Voor 22% gewijzigd door Bossie op 06-10-2016 13:08 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
https://www.easports.com/...Id=gfbrcOEHnMlVN:FFA17PS4
Ik ben er best trots op, gerealiseerd uit alleen de begin en de standaard pakketjes die je dagelijks krijgt. Dus geen coins gekocht.
Ik heb ook nog een Nederlands georiënteerd team van 80 gemiddeld, maar dit bleek niet kwalitatief genoeg voor de andere tegenstanders in deze klasse. Nu dus aan het twijfelen om dit te verkopen.
[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 06-10-2016 12:43 ]
Dit kan je toch zo zelf doen met Futbin of Futhead.BP14 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:44:
iemand die een selectie samen kan stellen voor 50k? ik zit nog te twijfelen tussen spaans en engels.
http://www.futhead.com/17/squads/840519/BP14 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:44:
iemand die een selectie samen kan stellen voor 50k? ik zit nog te twijfelen tussen spaans en engels.
Veel plezier ermee
iemand tips ?:
http://www.futhead.com/17/squads/883689/
Ja dat klopt, beetje onduidelijk is waar alle prijzen staan..Jumpman schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:45:
[...]
Dit kan je toch zo zelf doen met Futbin of Futhead.
of er gaat iets mis met mijn internet browser

Een LM met 67 pace?Thomas18GT schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:10:
[...]
http://www.futhead.com/17/squads/840519/
Veel plezier ermee
Edit, ik zie nu pas dat het een driehoekje met green links is. Je kunt hem vervangen door Kokorin, Witsel en Shatov. Als Witsel te duur is kun je kiezen voor Mauricio.
Ik denk dat ik je formatie zou aanpassen. Je hebt 2 spitsen en 2 wingers die volledig aanvallend zijn ingesteld. Hiernaast staat Biglia op 6 chemistry, waardoor zijn stats een stuk lager zijn dan dat ze zouden kunnen zijn. Het zelfde geld voor Juanfran.garrow schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:15:
Helaas blijf ik erg veel moeite houden met kansen creeren en scoren. terwijl ik erg vaak een counter tegen krijg:
iemand tips ?:
http://www.futhead.com/17/squads/883689/
Misschien 4-3-1-2 spelen als je graag 2 spitsen hebt? Valero of Fernandez erachter als CAM?
Als speltip ten opzichte van 16 is het een goed idee om heel veel te passen, en te combineren op het middenveld.
[ Voor 7% gewijzigd door Pyramiden op 06-10-2016 13:28 ]
Thanks voor de tip, had er inderdaad bij moeten zetten dat Juanfran tjidelijk is tot ik een goede andere C.V heb dan kan hij gaan rouleren met de marcos.Pyramiden schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:26:
[...]
Ik denk dat ik je formatie zou aanpassen. Je hebt 2 spitsen en 2 wingers die volledig aanvallend zijn ingesteld. Hiernaast staat Biglia op 6 chemistry, waardoor zijn stats een stuk lager zijn dan dat ze zouden kunnen zijn. Het zelfde geld voor Juanfran.
Misschien 4-3-1-2 spelen als je graag 2 spitsen hebt? Valero of Fernandez erachter als CAM?
Als speltip ten opzichte van 16 is het een goed idee om heel veel te passen, en te combineren op het middenveld.
Merk erg weinig v/d aanvallende instelling komen teweinig mensen mee na voren vind ik, ben al bezig geweest met tactieken te veranderen naar counter of naar lange bal, maar merk hier erg weinig van.
Chemistry overall zal ik op letten bij de verdere aankopen voor dit en m'n 2de team wat ik wil gaan maken.
Helaas maar 10K coins en nog niet erg veel geluk in packs openen.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.