Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

Ik heb van het weekend een SBC challenge gedaan, hybride competities volgens mij. En ik had bij een van de 4, een hele mooie pack gekregen. Een RM IF, Castillejo ofzo? Moussa Dembele en Bellerin. Had mooi 80k winst terwijl ik net geen 10k had uitgegeven aan de challenge.

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:12

bbblije

Riiiiight

Jeetje! Er zitten hier echt mensen kei hard te farmen :P Wat een teams komen nu al voorbij! Hoe maakt je dan nog progressie? XD

Ik heb nu een Ligue 1 team staan met allemaal discard spelers, goed op papier... Maar ik vind het moeilijk de winst binnen te halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Itchel_MM
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-05-2024
Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/0bd89f84f0c9268ad8e618b5a70e2743

Vandaag even dit team in elkaar geflanst. Wil alleen nog naldo en filipe luis als cb en lb en later miss benzema als spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oliwier30 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:38:
Ik heb van het weekend een SBC challenge gedaan, hybride competities volgens mij. En ik had bij een van de 4, een hele mooie pack gekregen. Een RM IF, Castillejo ofzo? Moussa Dembele en Bellerin. Had mooi 80k winst terwijl ik net geen 10k had uitgegeven aan de challenge.
Loyal lads is ook nog wel een leuke ;) Je moet wel loyalty hebben dus je moet even 10 wedstrijden tegen TOTW spelen en dan het spel afsluiten (geen gevolgen voor je record).

Wat je moet doen is:
  1. Minimaal 4 nationaliteiten
  2. Max 3 spelers van dezelfde league
  3. Exact 6 verschillende clubs
  4. Minimaal 5 gouden spelers
  5. Minimaal 60 chemistry
Wat je dus kunt doen is het volgende:
http://imgur.com/YjscsZr

Zorgen dat je CBs en CMs een strong link krijgen zodat je genoeg chemistry haalt. Voor iets meer dan 1000 coins ben je klaar als je nog wat non rares hebt in je club die je kunt gebruiken en je krijgt er 5k voor. Is best makkelijk verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:18:
[...]

Loyal lads is ook nog wel een leuke ;) Je moet wel loyalty hebben dus je moet even 10 wedstrijden tegen TOTW spelen en dan het spel afsluiten (geen gevolgen voor je record).

Wat je moet doen is:
  5. Minimaal 60 chemistry

Zorgen dat je CBs en CMs een strong link krijgen zodat je genoeg chemistry haalt. Voor iets meer dan 1000 coins ben je klaar als je nog wat non rares hebt in je club die je kunt gebruiken en je krijgt er 5k voor. Is best makkelijk verdient.
Heb je ook de namen van die spelers haha? Anders word zo lang zoeken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:34:
[...]

Heb je ook de namen van die spelers haha? Anders word zo lang zoeken :)
Lambert
Westwood - Howson
Ayhan - Calik
Karcemarskas

Je kunt beter even kijken naar wat je zelf nog hebt uit pakketjes. Zo had ik bijvoorbeeld al 1 van die middenvelders in mijn team zitten. Scheelt je weer 350 coins :) Als je hulp nodig hebt laat het maar weten via een privebericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
[...]

Wat je moet doen is:
  5. Minimaal 60 chemistry

4k coins verdienen om dit te doen en 9x FIFA te moeten afsluiten en opstarten? Dat lijkt mij wat traag en saai coins maken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:39:
[...]

Lambert
Westwood - Howson
Ayhan - Calik
Karcemarskas

Je kunt beter even kijken naar wat je zelf nog hebt uit pakketjes. Zo had ik bijvoorbeeld al 1 van die middenvelders in mijn team zitten. Scheelt je weer 350 coins :) Als je hulp nodig hebt laat het maar weten via een privebericht
Top. thanks! Doe ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Nog maar ruim 135k om mijn Bundesliga team compleet te hebben.

Ohhhneee, dan heb ik nog geen Robben, Neuer, Lewandowski, Mueller, Lahm en alle andere topspelers... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gelukt :)
http://imgur.com/a/56FKb
Swaxie schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:19:
Nog maar ruim 135k om mijn Bundesliga team compleet te hebben.

Ohhhneee, dan heb ik nog geen Robben, Neuer, Lewandowski, Mueller, Lahm en alle andere topspelers... haha
Lahm is sowieso te traag. Daarnaast kun je ook wel goed spelen zonder goede spelers. Muller is het dit jaar ook net niet.
Jumpman schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:51:
[...]

4k coins verdienen om dit te doen en 9x FIFA te moeten afsluiten en opstarten? Dat lijkt mij wat traag en saai coins maken.
Je kunt ook geluk hebben met packed spelers. Die hebben die loyalty bonus al. Of je moet wedstrijden spelen met deze spelers maar dat lijkt mij ook niet echt wat.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2016 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:22:
[...]

Het is gelukt :)

[...]

Lahm is sowieso te traag. Daarnaast kun je ook wel goed spelen zonder goede spelers. Muller is het dit jaar ook net niet.
Je kunt beter Draxler in je team zetten dan Müller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Oliwier30 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:23:
[...]

Je kunt beter Draxler in je team zetten dan Müller.
Ik kwam als CAM ook nog calhanoglu tegen, die kan ook aardig mee denk ik?

Ben ook aan het twijfelen of ik Coman of Schurrle aan moet trekken. Daar waar Coman wat meer snelheid heeft, heeft Schurle weer een beter schot en betere fysiek.

Op rechtsbuiten wil ik dan nog Bellarabi erbij
En in de Spits Hahn van BMG. lijkt mij een ideale voor erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Wat je moet doen is:
  5. Minimaal 60 chemistry

Die moet ik vanavond maar ff aftikken dan, heb toch mijn halve squad momenteel geblesseerd en die kunnen dan ff rustig vanaf de bank herstellen :X

Volgens mij was deze SBC wel bijna afgelopen qua tijd.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:47:
[...]

Die moet ik vanavond maar ff aftikken dan, heb toch mijn halve squad momenteel geblesseerd en die kunnen dan ff rustig vanaf de bank herstellen :X

Volgens mij was deze SBC wel bijna afgelopen qua tijd.

2 days remaining dus tijd zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dybala uit een pack! :-) zo een packetje van de sbc
Houden of verkopen ? Hij is 185k waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

@GamerBe ik zou hem verkopen...

Ik probeer de squad building challenge voor Del Piero af te maken maar ik zie volgens mij niet eens acht verschillende gasten van Sydney fc op de transfermarkt staan....drama. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Laatst online: 08-09 14:00
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 17:13:
Dybala uit een pack! :-) zo een packetje van de sbc
Houden of verkopen ? Hij is 185k waard
Heerlijk zulke packs, dan wil ik er ook gelijk weer open gooien :+

Persoonlijk denk ik dat de prijzen gaan dalen binnenkort dus ik zou hem verkopen.

*Aubameyang ging gisteravond nog weg voor 292k, nu nog 2697 :+

[ Voor 8% gewijzigd door Thomas18GT op 04-10-2016 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 17:26:
[...]

Heerlijk zulke packs, dan wil ik er ook gelijk weer open gooien :+

Persoonlijk denk ik dat de prijzen gaan dalen binnenkort dus ik zou hem verkopen.

*Aubameyang ging gisteravond nog weg voor 292k, nu nog 2697 :+
Mag toch hopen dat het allemaal wat minder wordt. Serie A spelers zijn zelfs te duur. Dan heb je ook nog EA die toegeeft en de max BIN van Pjanic verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 17:46:
[...]

Mag toch hopen dat het allemaal wat minder wordt. Serie A spelers zijn zelfs te duur. Dan heb je ook nog EA die toegeeft en de max BIN van Pjanic verhoogd.
Daar hoor je mij niet over klagen haha!
Met de bin verhoging van Kanté bijna 200k verdient :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 17:50:
[...]

Daar hoor je mij niet over klagen haha!
Met de bin verhoging van Kanté bijna 200k verdient :)
Het is gewoon krom wat mensen opeens voor een speler betalen. Vond 50k al teveel voor Pjanic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Niels, wat is de volledige naam van Lambert voor de SBC?
Als ik daarop zoek krijg ik iets anders dan wat ik in jouw screenshots zie

edit:
deze denk ik?
http://www.futbin.com/17/player/13024/Jack%20McKay

[ Voor 22% gewijzigd door Bossie op 04-10-2016 18:23 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:13:
@Niels, wat is de volledige naam van Lambert voor de SBC?
Als ik daarop zoek krijg ik iets anders dan wat ik in jouw screenshots zie

edit:
deze denk ik?
http://www.futbin.com/17/player/13024/Jack%20McKay
http://www.futbin.com/17/player/1982/Ashley%20Westwood
http://www.futbin.com/17/player/14761/Jonny%20Howson

Dit zijn die middenvelders. Volgens mij haal ik er 2 door elkaar :P

Ze zijn nu al stukken duurder trouwens. Zou naar een andere league kijken. Misschien een eredivisie met 2 Nederlanders?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2016 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ze al gevonden op basis van rating en badge. Goed excuus om even een single player season bonus binnen te harken, pack reward voor SBC wat mijn laatste manager task is, en drie blessure kaartjes te besparen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 17:46:
[...]

Ik ben om die reden uitgeweken naar de Ligue 1, zitten pareltjes tussen, ik blijf met deze discards spelen tot december/januari! Sparen, sparen, sparen!

http://www.futwiz.com/en/fifa17/squad/145233

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:46:
[...]

Heb ze al gevonden op basis van rating en badge. Goed excuus om even een single player season bonus binnen te harken, pack reward voor SBC wat mijn laatste manager task is, en drie blessure kaartjes te besparen :)
Je kan dus ook gewoon tegen het TOTW spelen en dan net na de aftrap gewoon de applicatie afsluiten. Is stukken sneller dan een heel seizoen tegen de computer.
bbblije schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:56:
[...]

Ik ben om die reden uitgeweken naar de Ligue 1, zitten pareltjes tussen, ik blijf met deze discards spelen tot december/januari! Sparen, sparen, sparen!

http://www.futwiz.com/en/fifa17/squad/145233
Ja denk dat dat ook de Serie A is van vorig jaar. Leuk team verder

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2016 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 19:13:
[...]

Je kan dus ook gewoon tegen het TOTW spelen en dan net na de aftrap gewoon de applicatie afsluiten. Is stukken sneller dan een heel seizoen tegen de computer.
Correct, maar oa coinboost + season win rewards dus het stapelt ff lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 19:13:
[...]

Heeft dit geen gevolgen voor coin boosts die al aan staan? Zou zonde zijn om die kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afca020 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 19:28:
[...]

Heeft dit geen gevolgen voor coin boosts die al aan staan? Zou zonde zijn om die kwijt te raken.
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Pff ben denk te laat met sbc begonnen. had er een paar gedaan, maar nu wil ik ze doen met leuke rewards maar die spelers zijn allemaal zo duur dat ik denk kan net zo goed zelf die packs kopen met coins ipv de spelers.

Of heeft iemand er nog eentje die het wel waard is waar de prijzen niet zo gek zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-09 23:14
Vraagje.. heb z'n zwarte Hummels gepakt, maar kan er niks mee.. wat is jullie advies, nog houden of verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:06:
[...]

Het is gewoon krom wat mensen opeens voor een speler betalen. Vond 50k al teveel voor Pjanic.
Haha precies, er zijn zoveel mensen met al zoveel coins die een team willen maken blijkbaar.. Nou snap ik ook wel dat aubameyang voor 60k niet kan, dat haal je al met de coins boosts, maar 280k is ook wel wat veel van t goeie. Zou die gaan dalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eriko1 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:41:
Vraagje.. heb z'n zwarte Hummels gepakt, maar kan er niks mee.. wat is jullie advies, nog houden of verkopen
Houden en er niks mee doen is per definitie zonde, maar ik zou wel proberen om er een hybrid team van te maken om hem heen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Laatst online: 04-09 23:14
Bean77 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:48:
[...]

Houden en er niks mee doen is per definitie zonde, maar ik zou wel proberen om er een hybrid team van te maken om hem heen.
Das waar 1 nadeel heb geen Duitsers en geen Bundesliga speler.. zouden deze kaartjes nog erg stijgen in waarde als Hummels if word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Eriko1 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:55:
[...]

Das waar 1 nadeel heb geen Duitsers en geen Bundesliga speler.. zouden deze kaartjes nog erg stijgen in waarde als Hummels if word?
Op de ps4 gaat ie voor 220k, en dat terwijl hij nu nog maar net zo goed is als de normale versie. Het is gewoon een gok natuurlijk. Hij zal wel een IF krijgen dit jaar maar wanneer? En of hij dan meer waard word.. Ik vind 220k voor een verdediger al erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In welke OTW spelers denken jullie het best te investeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gatver, offline seasons is wel erg saai zeg. Het ene potje heb je totaal geen weerstand, het andere kan je nadat je middenlijn over bent geen pass meer aan laten komen of ben je meer toeschouwer dan tegenspeler :x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:43:
[...]

Haha precies, er zijn zoveel mensen met al zoveel coins die een team willen maken blijkbaar.. Nou snap ik ook wel dat aubameyang voor 60k niet kan, dat haal je al met de coins boosts, maar 280k is ook wel wat veel van t goeie. Zou die gaan dalen?
Vast wel. Maar gaat mij meer om Marchisio e.d. Was vorig jaar nog geen 9000 coins aan het begin: http://www.futbin.com/16/player/4668/Marchisio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:30:
[...]

Vast wel. Maar gaat mij meer om Marchisio e.d. Was vorig jaar nog geen 9000 coins aan het begin: http://www.futbin.com/16/player/4668/Marchisio
Volgens futbin was Marchisio anders 41k op 4 oktober :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:14
Volgens mij mis ik een knop om in te drukken om überhaupt een punt te pakken.\

Dit spel slaat nergens meer op voor mij. Ik kan niets maar dan ook niets winnen. Elk schot gaat mis terwijl mijn tegenstanders de bal van zowat de middenlijn de kruising injagen.

Niet dat ik zo geweldig was in FIFA 16, maar dit slaat echt nergens op.

Edit: Sta ik eindelijk voor, krijg ik binnen 5 seconden een tegentreffer door ongeloofelijke EAids en dan later ook nog een 2e tegen.

Ik kan toch niet de enige zijn die merkt dat deze game mode compleet kapot is.

[ Voor 24% gewijzigd door Terranova op 04-10-2016 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:42:
[...]

Ohja zie het. Dacht dat YTD vanaf het begin was :') Maar dan nog is zijn prijs absurd, hij is nu bijna 80k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-08 20:04
Iemand nog tips hoe mijn Oranje elftal te verbeteren? (Behalve Robben, die kan ik niet betalen)

http://i.imgur.com/fCnudN4.jpg

Wel een beetje triest trouwens, in voorgaande jaren zou het nogal even duren voor je een Oranje elftal bij elkaar had gespaard, nu had ik het binnen een paar dagen.

[ Voor 39% gewijzigd door Spacejockey op 04-10-2016 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacejockey schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:50:
Iemand nog tips hoe mijn Oranje elftal te verbeteren? (Behalve Robben, die kan ik niet betalen)

Wel een beetje triest trouwens, in voorgaande jaren zou het nogal even duren voor je een Oranje elftal bij elkaar had gespaard, nu had ik het binnen een paar dagen.
Karsdorp als RB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:42:
[...]

ach serie A valt wel mee in vergelijking met engelse en spaanse competitie

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
Terranova schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:46:

Dit spel slaat nergens meer op voor mij. Ik kan niets maar dan ook niets winnen. Elk schot gaat mis terwijl mijn tegenstanders de bal van zowat de middenlijn de kruising injagen.

Edit: Sta ik eindelijk voor, krijg ik binnen 5 seconden een tegentreffer door ongeloofelijke EAids en dan later ook nog een 2e tegen.

Nou ik moet toegeven dat ik hetzelfde heb. Het lukt allemaal wel aardig, maar of mijn schoten zijn altijd slecht of de tegenstanders keeper maakt saves die mijne niet maakt. Ik verlies ook veel terwijl ik niet op het veld de mindere ben maar ook ik krijg weinig doelpunten voor, maar wel veel tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
Iemand tips voor goeie cm in bundesliga, zat te denken aan castro...alleen zijn prijs is opeens van 4000 naar 8000 gegaan in 2 dagen. Liefst onder 10k

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amaze86 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:10:
Iemand tips voor goeie cm in bundesliga, zat te denken aan castro...alleen zijn prijs is opeens van 4000 naar 8000 gegaan in 2 dagen. Liefst onder 10k
calhanoglu (ook voor je vrije trappen)
junuzovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:47:
[...]

Ohja zie het. Dacht dat YTD vanaf het begin was :') Maar dan nog is zijn prijs absurd, hij is nu bijna 80k
Lijkt allemaal weer omhoog te gaan dan, heb in ieder geval sowieso 15k minder betaald.
Marchisio is overigens wel een van de meest allround middenvelders ingame, en daardoor is de prijs wel enigszins gerechtvaardigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:15:
[...]

Lijkt allemaal weer omhoog te gaan dan, heb in ieder geval sowieso 15k minder betaald.
Marchisio is overigens wel een van de meest allround middenvelders ingame, en daardoor is de prijs wel enigszins gerechtvaardigd.
wtf 75k nu voor hem? ik heb er iets van 45 of 46k voor betaald en dat vond ik eigenlijk al teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
Bean77 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:11:
[...]

calhanoglu (ook voor je vrije trappen)
junuzovic
Calhanoglu die heb ik op cam staan, hem toch maar is cm maken.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amaze86 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:35:
[...]

Calhanoglu die heb ik op cam staan, hem toch maar is cm maken.
junuzovic kan je ook proberen. Niet zo duur en in fifa16 was die ook wel erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-07 11:16

fritske23

Echte naam Rob

Pfff, ik raak steeds geirriteerder, Skill moves gaan een stuk moeilijker en LT/RT dribbelen is ook flink veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Spacejockey schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:50:

If promes, das echt een god

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
To easy schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 19:58:
Pff ben denk te laat met sbc begonnen. had er een paar gedaan, maar nu wil ik ze doen met leuke rewards maar die spelers zijn allemaal zo duur dat ik denk kan net zo goed zelf die packs kopen met coins ipv de spelers.

Of heeft iemand er nog eentje die het wel waard is waar de prijzen niet zo gek zijn?
Die van de advanced nations is makkelijk en redelijk goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

khodamn in "[MULTI] Pro evolution Soccer 2017"

Gelukkig gaat het bij het andere spelletje ook zonder problemen :')
Bossie schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:15:
[...]

Dan nog is zijn prijs niet rechtvaardigt. Khedira bijvoorbeeld is ook 100% meer waard geworden en ik heb net als vorig jaar mijn twijfels over hem. Ik gebruik hem ook met online seizoenen en daar is hij het ook dit jaar net niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2016 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
  • Laatst online: 10-09 12:50
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:39:
[...]

Lambert
Westwood - Howson
Ayhan - Calik
Karcemarskas

Ik heb precies de zelfde spelers gekocht en toch een chemistry van 54. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:08:
[...]

Nou ik moet toegeven dat ik hetzelfde heb. Het lukt allemaal wel aardig, maar of mijn schoten zijn altijd slecht of de tegenstanders keeper maakt saves die mijne niet maakt. Ik verlies ook veel terwijl ik niet op het veld de mindere ben maar ook ik krijg weinig doelpunten voor, maar wel veel tegen...
Ik herken hier eigenlijk niks van. Dit is voor mij de eerste FIFA waarin ik geen EAIDS heb. Ik heb gewoon altijd rond de 50% balbezet, 80+% passing en tussen de 10 en 20 schoten. Ieder potje weer.

Ik zit natuurlijk nog niet in Div 1, dus het niveau zal daar wel iets anders zijn.

Het is gewoon een hele andere FIFA, lopen en skillen wil niet meer zoals voorgaande versies. Je al gewoon nog iets meer moeten wennen aan deze FIFA vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cobraa schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:15:
[...]

Ik heb precies de zelfde spelers gekocht en toch een chemistry van 54. :?
Zoals ik al zei moeten ze nog extra loyalty krijgen als je ze niet uit een pakketje hebt. Je zult dus 10 wedstrijden met ze moeten spelen. Dit kun je het snelst doen door het spel af te sluiten na de aftrap (offline) of de netwerkkabel eruit halen zou ook moeten helpen. Als elke speler 1 extra chemistry krijgt door de loyalty boost dan kom je uit op 60, want 54 + 6 is 60 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
  • Laatst online: 10-09 12:50
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:20:
[...]

Zoals ik al zei moeten ze nog extra loyalty krijgen als je ze niet uit een pakketje hebt. Je zult dus 10 wedstrijden met ze moeten spelen. Dit kun je het snelst doen door het spel af te sluiten na de aftrap (offline) of de netwerkkabel eruit halen zou ook moeten helpen. Als elke speler 1 extra chemistry krijgt door de loyalty boost dan kom je uit op 60, want 54 + 6 is 60 :)
Ah, net over heen gelezen. Thanks ga ik vanavond even doen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:17
Terranova schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:46:

Herken het compleet, ik kan er blijkbaar ook niets meer van dit jaar. Ik krijg gemiddeld 3 goals per match tegen en scoor zelf amper. Heb inmiddels ook 2x zoveel games verloren dan ik heb gewonnen en heb nu al een paar keer "lichtelijk" gefrustreerd de xbox uitgedaan ;) Enorm irritant, maar stug doorzetten en hopelijk krijg ik (en jij ook) de smaak gauw te pakken. Wel moet ik zeggen dat de wedstrijden een stuk leuker en diverser zijn dan vorig jaar.

Handelen daarentegen gaat wel een stuk beter :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supermach
  • Laatst online: 12-09 03:54
JapieTalent schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:31:
[...]

Herken het compleet, ik kan er blijkbaar ook niets meer van dit jaar. Ik krijg gemiddeld 3 goals per match tegen en scoor zelf amper. Heb inmiddels ook 2x zoveel games verloren dan ik heb gewonnen en heb nu al een paar keer "lichtelijk" gefrustreerd de xbox uitgedaan ;) Enorm irritant, maar stug doorzetten en hopelijk krijg ik (en jij ook) de smaak gauw te pakken. Wel moet ik zeggen dat de wedstrijden een stuk leuker en diverser zijn dan vorig jaar.

Ik sluit me hier ook bij aan. Heb veel moeite met scoren en daar lijken de meeste tegenstanders minder problemen mee te hebben.
In balbezit gaat het allemaal wel goed, vaak meer balbezit dan mijn tegenstander. Probeer zoveel mogelijk rust aan de bal te hebben en dat werkt prima. Tot bij de 16. Of ik teveel aan het breien ben of gewoon slecht schiet...hij wil er niet in. Ik ga er maar vanuit dat het een kwestie van oefenen is en dat we vanzelf door krijgen hoe je moet schieten om te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JapieTalent schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:31:
[...]

Geduld is idd belangrijk en analyseren waar het mis gaan. In ffia16 was ik gelijk 433-4 gaan spelen, maar kwam in dezelfde situatie als jou terecht. Toen ben ik overgestapt naar 4222 met 2 cdm's om het aantal tegendoelpunten meer te voorkomen. Ook geleerd dat ik vooral geduldig moet zijn met mijn verdedigers en vooral niet moet happen. Na een tijdje ging het beter en toen naar 1 cdm formatie overgestapt 41212 (2) en weer later naar 4321. Vaak zijn het kleine dingen die je moet leren maar er wel voor zorgen dat je steeds beter wordt. Zo heb ik in fifa16 zelfs nog even online in div1 kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Supermach schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:36:
[...]

Ik sluit me hier ook bij aan. Heb veel moeite met scoren en daar lijken de meeste tegenstanders minder problemen mee te hebben.
In balbezit gaat het allemaal wel goed, vaak meer balbezit dan mijn tegenstander. Probeer zoveel mogelijk rust aan de bal te hebben en dat werkt prima. Tot bij de 16. Of ik teveel aan het breien ben of gewoon slecht schiet...hij wil er niet in. Ik ga er maar vanuit dat het een kwestie van oefenen is en dat we vanzelf door krijgen hoe je moet schieten om te scoren.
Ik speel juist zoals jouw tegenstanders, afwachten en rond laten tikken en bij het veroveren een snelle counter met vaak een een-op-een situatie. Met dat breien kwam ik ook totaal niet tot fatsoenlijke schoten.

433(4) is hier fijn voor. 2 cm's die goed kunnen verdedigen en op cam een goede passer. Voorin 3 snelle spelers waarvan de spits een goede afmaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Supermach schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:36:
[...]

Wat tips:
1. Oefen met de skillgames en in de arena om even uit alle hoeken te scoren (heb ik zelf ook even gedaan)
2. Speel de bal door naar iemand tot ie helemaal vrij is (ik kwam erachter dat ik te snel schiet en de AI blocked ziekelijk goed).
3. Finesse Shots (R1 + schieten) zijn generfed. Goals gaan er makkelijker in door Far Post Power (gewoon rondje of vierkantje) te schieten in de verre hoek
4. Master een skillmove (Body feint RS -> LS +RS <- bijvoorbeeld) om vrij voor de keeper te komen

Zelf ook nog een vraag. Sommige mensen nemen altijd een korte corner (dan staat het poppetje er al vanaf het begin). Bij mij staat ie er nooit. Hoe krijg je hem daar vanaf het begin?

[ Voor 14% gewijzigd door GandalfTheGrey op 05-10-2016 09:56 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:55:
[...]

Wat tips:
1. Oefen met de skillgames en in de arena om even uit alle hoeken te scoren (heb ik zelf ook even gedaan)
2. Speel de bal door naar iemand tot ie helemaal vrij is (ik kwam erachter dat ik te snel schiet en de AI blocked ziekelijk goed).
3. Finesse Shots (R1 + schieten) zijn generfed. Goals gaan er makkelijker in door Far Post Power (gewoon rondje of vierkantje) te schieten in de verre hoek
4. Master een skillmove (Body feint RS -> LS +RS <- bijvoorbeeld) om vrij voor de keeper te komen

Zelf ook nog een vraag. Sommige mensen nemen altijd een korte corner (dan staat het poppetje er al vanaf het begin). Bij mij staat ie er nooit. Hoe krijg je hem daar vanaf het begin?
LT voor de korte corner. Zodra de bal achter gaat gewoon LT spammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
GandalfTheGrey schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:55:
[...]

Wat tips:

Schoten in de verre hoek zijn echt goed dot jaar. Soms zelfs uit hoeken waar je het niet bij zou verwachten vliegen ze er nog mooi in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Bean77 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:43:
[...]

Geduld is idd belangrijk en analyseren waar het mis gaan. In ffia16 was ik gelijk 433-4 gaan spelen, maar kwam in dezelfde situatie als jou terecht. Toen ben ik overgestapt naar 4222 met 2 cdm's om het aantal tegendoelpunten meer te voorkomen. Ook geleerd dat ik vooral geduldig moet zijn met mijn verdedigers en vooral niet moet happen. Na een tijdje ging het beter en toen naar 1 cdm formatie overgestapt 41212 (2) en weer later naar 4321. Vaak zijn het kleine dingen die je moet leren maar er wel voor zorgen dat je steeds beter wordt. Zo heb ik in fifa16 zelfs nog even online in div1 kunnen spelen.
De voorgaande jaren ben ik eigenlijk altijd maximaal divisie 3 gekomen. Merk ook dat voor mij de lol voor een groot gedeelte zit in het handelen en bouwen naar een team. Wanneer ik het team heb dat ik wil, switch ik mogelijk nog een paar keer maar de interesse vergaat dan langzaam naar Football Manager. Desondanks moet ik toch uit die 10e divisie kunnen komen 8)7

Ik herken inderdaad wat Supermach ook zei: aan de bal tot aan de 16 gaat het prima, maar het scoren gaat erg moeilijk. Terwijl in sommige games een enkele counter van een tegenstander voldoende kan zijn. Maar het meest frustrerende vind ik toch wel dat zeker 40% van mijn tegengoals van die intikkers zijn, waarbij mijn keeper het nodig vind om de eerste inzet te stoppen en panklaar voor een inlopende man te leggen. Echter is dit niet iets van deze FIFA, hier kon ik me vorig jaar ook enorm om opwinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Wat betreft het verliezen en dergelijke; Skill games!! Ik kan hier niet hard genoeg op hameren. Je kan niet verwachten dat je in een nieuwe Fifa perfect gaat spelen vanaf het begin. Doe gewoon skill games, daarin leer je afronden en verdedigen. Ze zijn echt handiger (en leuker) dan je denkt. Daarnaast is het ook gewoon ervaring opdoen en een gevoel ontwikkelen. Ik heb meer gewonnen dan verloren momenteel, maar verlies ook wedstrijden dat ik mijn afronden droevig is. Dat komt wel weer...

Qua prijzen. Wauw. Ze gaan echt hard omhoog. Gisteren zag ik Filipe Luis nog voor 15.000 coins over de toonbank gaan, nu zit het al op 22.000. Jammer, want ik wilde 15.000 wel betalen, maar 22.000 niet.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
Krijg het nog steeds niet voor elkaar om een bal door de lucht te schieten op de goal, als ik schiet gaat de bal eigenlijk altijd over de grond. Heb ook al geprobeerd om de verschillende knoppen ingedrukt te houden, maar ook dan blijven het veelal lage schoten. Ook met dubbel klikken op de schotknop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Jackel schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:24:
Krijg het nog steeds niet voor elkaar om een bal door de lucht te schieten op de goal, als ik schiet gaat de bal eigenlijk altijd over de grond. Heb ook al geprobeerd om de verschillende knoppen ingedrukt te houden, maar ook dan blijven het veelal lage schoten. Ook met dubbel klikken op de schotknop..
Gewoon te weinig power dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:14
The Jackel schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:24:
Om een goed schot te krijgen is timing ook van belang. Zorg ervoor dat je sprinten niet ingedrukt houd, en dat je speler een beetje onder een hoek staat ten opzichte van het doel. Als je dan B indrukt en hem met 2 bar power laad en op de verre hoek mikt gaat hij meestal wel de kruising in.

Het spel voelt nog wel een beetje onwennig voor mij... Mijn spelers verliezen elk fisiek duel om de bal, en het lukt mijn tegenstander makkelijk om mij weg te duwen en door mijn verdediging te lopen, maar zelf lukt het mij niet. Ik moet hier nog eens goed op gaan oefenen, haha :)
Verder is pace ook behoorlijk anders dan in Fifa 16. Bij 16 was je verdediger veel sneller dan een aanvaller aan de bal, en was het meer van belang om hem in te halen. Nu is de snelheid ongeveer gelijk, maar duw je ze vaak met 1 zetje van de bal af als je er eenmaal bent...

Edit: Overigens zit mijn halve team met een blessure op de tribune... Er zitten spelers tussen die gewoon elke wedstrijd geblesseerd raken...

[ Voor 5% gewijzigd door Pyramiden op 05-10-2016 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:27
Xamsix schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:22:
Qua prijzen. Wauw. Ze gaan echt hard omhoog. Gisteren zag ik Filipe Luis nog voor 15.000 coins over de toonbank gaan, nu zit het al op 22.000. Jammer, want ik wilde 15.000 wel betalen, maar 22.000 niet.
Ik snap serieus ook echt geen fluit van die prijzen. Er zou eigenlijk een een econoom wetenschappelijk onderzoek naar moeten doen of er enige vorm van logica in zit.

Overigens wel reteslim van EA met die SBC. Zelfs spelers die normaal geen fluit waard zijn uit een of andere Mickey Mouse competitie wordt de prijs opgedreven. Laatst die Chileense(?) BGC heerlijk paar k verdiend door gewoon te bieden en daarna hoog te verkopen, omdat iedereen te lui is voor de biedingen en de challenge meteen wilt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelt schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:35:
[...]

Ik snap serieus ook echt geen fluit van die prijzen. Er zou eigenlijk een een econoom wetenschappelijk onderzoek naar moeten doen of er enige vorm van logica in zit.

Overigens wel reteslim van EA met die SBC. Zelfs spelers die normaal geen fluit waard zijn uit een of andere Mickey Mouse competitie wordt de prijs opgedreven. Laatst die Chileense(?) BGC heerlijk paar k verdiend door gewoon te bieden en daarna hoog te verkopen, omdat iedereen te lui is voor de biedingen en de challenge meteen wilt halen.
Prijzen zijn wel te voorspellen hoor, is ieder jaar zo. Tijdens release worden er serieus veel packs geopend. Nu wil iedereen zijn team wat kopen dus gaan de prijzen omhoog. Heb het al eerder voorspeld hier dat het raadzaam was voor een ieder om hun team te kopen voor of in het weekend na de release.

Pas bij black friday zul je een tijdelijke crash zien (ik vermoed een crash van maximaal 1 dag en dan de dag vóór black friday).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:11
Soms heb je wel eens van die verkopen, die je dag weer goed maken

Afbeeldingslocatie: https://i667.photobucket.com/albums/vv38/276159/CBC261B5-C77A-4688-B73C-222E73ABB7AF.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:00
Aangezien de Tips & Tricks sectie in de TS leeg is, en ik geen zin heb om 63 pagina's door te lezen, even de volgende vraag:

Hebben jullie nog tips voor een beginnende FUT speler? Ik speel eigenlijk voornamelijk Pro Clubs Online, maar als m'n vrienden niet online zijn wil ik FUT wel eens proberen. Maar man, dat is wennen en moeilijk zeg. Ik heb in anderhalf seizoen (voor 1 speler) werkelijk waar nog geen pot gewonnen!
Gister na wat sparen m'n eerste silver pack gekocht. Maar is dat wel een goede tactiek, doorsparen tot een silver pack, je hele team naar silver brengen en dan doorsparen voor goud?

Want ook met het silver pack kreeg ik het niet voor elkaar om maar een enkele gele of groene lijn te creëren, en dat is niet bepaald goed voor de teamgeest :P

Verder is het zoals hierboven al gezegd moeilijk om een duel te winnen. Het is zaak om snel door te tikken, maar een mannetje uitspelen is nagenoeg onmogelijk.

Ik kan me de verslavende factor van FUT op zich wel voorstellen, maar als ik op deze manier door ga is het niet echt goed voor de moraal zeg maar :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
[...]

Heel simpel: vraag en aanbod. Als spelers aantrekkelijk zijn en snel verkopen (ik heb spelers die amper een minuut op de transferlijst staan en al worden verkocht), nou reken er maar op dat ik er een paar honderd bij op zet de volgende keer en zo worden zo'n speler langzaam duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JapieTalent schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:21:
[...]

De voorgaande jaren ben ik eigenlijk altijd maximaal divisie 3 gekomen. Merk ook dat voor mij de lol voor een groot gedeelte zit in het handelen en bouwen naar een team. Wanneer ik het team heb dat ik wil, switch ik mogelijk nog een paar keer maar de interesse vergaat dan langzaam naar Football Manager. Desondanks moet ik toch uit die 10e divisie kunnen komen 8)7

Ik herken inderdaad wat Supermach ook zei: aan de bal tot aan de 16 gaat het prima, maar het scoren gaat erg moeilijk. Terwijl in sommige games een enkele counter van een tegenstander voldoende kan zijn. Maar het meest frustrerende vind ik toch wel dat zeker 40% van mijn tegengoals van die intikkers zijn, waarbij mijn keeper het nodig vind om de eerste inzet te stoppen en panklaar voor een inlopende man te leggen. Echter is dit niet iets van deze FIFA, hier kon ik me vorig jaar ook enorm om opwinden :+
Yep, eigenlijk is vanuit de omschakeling het makkelijkst omdat er dan meer ruimte is om gebruik van te maken. Hoewel veel spelers vaak de ruimte/looplijn toch blokken/shielden, wat in Fifa toegestaan is maar op het veld toch echt een vrije trap is.

Finesse schots voelen idd een stuk minder effectief, en dit was toch mijn voornaamste manier van scoren vorig seizoen. Voor mijn gevoel is het ook een timing issue, aangezien ik vaak wel meteen de vrije hoek kies met een finesse schot, zit er vaak toch een kleine vertraging in totdat er daadwerkelijk word geschoten waardoor de keeper vaak toch net ff kan uitkomen/herstellen.

Als ik van iets meer afstand ga schieten om te compenseren hiervoor, dan pakt de keeper ze simpelweg.
Normaal schieten lijkt idd beter te werken momenteel, hoewel mijn Dybala(maestro), dit toch echt moet kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik wil die Giovinco graag halen maar sommige MLS spelers gaan echt nergens over. Zelfs bronzen spelers zijn belachelijk veel "waard". Er zit totaal geen logica in is wat ik je kan vertellen, het komt neer op zowel vraag en aanbod als een hype creëren dat een bepaalde speler super goed is door bijvoorbeeld een misselijkmakende Youtuber die net een shitload van die kaarten heeft gehaald en met winst wil verkopen. Zo gaat het helaas en er is weinig wat je er aan kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Bossie schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:56:
[...]

Yep, eigenlijk is vanuit de omschakeling het makkelijkst omdat er dan meer ruimte is om gebruik van te maken. Hoewel veel spelers vaak de ruimte/looplijn toch blokken/shielden, wat in Fifa toegestaan is maar op het veld toch echt een vrije trap is.

Finesse schots voelen idd een stuk minder effectief, en dit was toch mijn voornaamste manier van scoren vorig seizoen. Voor mijn gevoel is het ook een timing issue, aangezien ik vaak wel meteen de vrije hoek kies met een finesse schot, zit er vaak toch een kleine vertraging in totdat er daadwerkelijk word geschoten waardoor de keeper vaak toch net ff kan uitkomen/herstellen.

Als ik van iets meer afstand ga schieten om te compenseren hiervoor, dan pakt de keeper ze simpelweg.
Normaal schieten lijkt idd beter te werken momenteel, hoewel mijn Dybala(maestro), dit toch echt moet kunnen :)
Finesse schoten waren ook mijn standaard manier van scoren vorig jaar, maar zoals je zegt, ze zijn wat minder goed dit jaar.

Maar ik heb weinig moeite met scoren dit jaar, voor mijn gevoel gaat het veel beter dan in 16.

Je moet proberen om laag in de verre hoek te knallen, hebben keepers heel veel moeite mee deze FIFA. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
Pyramiden schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:34:
[...]

Om een goed schot te krijgen is timing ook van belang. Zorg ervoor dat je sprinten niet ingedrukt houd, en dat je speler een beetje onder een hoek staat ten opzichte van het doel. Als je dan B indrukt en hem met 2 bar power laad en op de verre hoek mikt gaat hij meestal wel de kruising in.
Ik zal dat ook nog eens testen. Had al geprobeerd zonder sprinten en ook met veel power. Met de voorgaande fifa's had ik hier nooit "last" van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:14
Oliwier30 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:01:
[...]

Finesse schoten waren ook mijn standaard manier van scoren vorig jaar, maar zoals je zegt, ze zijn wat minder goed dit jaar.

Maar ik heb weinig moeite met scoren dit jaar, voor mijn gevoel gaat het veel beter dan in 16.

Je moet proberen om laag in de verre hoek te knallen, hebben keepers heel veel moeite mee deze FIFA. :)
Haha, ik scoorde de meeste doelpunten door met skilldribbling of skillmoves op de flanken naar binnen te komen en dan af te leggen of te scoren. Dit is totaal generfd. Ik heb écht veel moeite om doelpunten te scoren, dus het duurt nog wel even voordat ik weer een beetje competitief ben. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Pyramiden schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:03:
[...]

Haha, ik scoorde de meeste doelpunten door met skilldribbling of skillmoves op de flanken naar binnen te komen en dan af te leggen of te scoren. Dit is totaal generfd. Ik heb écht veel moeite om doelpunten te scoren, dus het duurt nog wel even voordat ik weer een beetje competitief ben. :'(
Je moet proberen om vaker een snel 1-2tje te doen, je wordt nu als aanvaller veel sneller van de bal gezet dan voorgaande FIFA's. Als je dan even die bal afgeeft en weer terug krijgt heb je weer wat ruimte.

Ik vind het ook wel leuk om eens op een skillrun te gaan, maar dit mislukt deze FIFA wel wat vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denman schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:54:
Aangezien de Tips & Tricks sectie in de TS leeg is, en ik geen zin heb om 63 pagina's door te lezen, even de volgende vraag:

Hebben jullie nog tips voor een beginnende FUT speler? Ik speel eigenlijk voornamelijk Pro Clubs Online, maar als m'n vrienden niet online zijn wil ik FUT wel eens proberen. Maar man, dat is wennen en moeilijk zeg. Ik heb in anderhalf seizoen (voor 1 speler) werkelijk waar nog geen pot gewonnen!
Gister na wat sparen m'n eerste silver pack gekocht. Maar is dat wel een goede tactiek, doorsparen tot een silver pack, je hele team naar silver brengen en dan doorsparen voor goud?

Want ook met het silver pack kreeg ik het niet voor elkaar om maar een enkele gele of groene lijn te creëren, en dat is niet bepaald goed voor de teamgeest :P

Verder is het zoals hierboven al gezegd moeilijk om een duel te winnen. Het is zaak om snel door te tikken, maar een mannetje uitspelen is nagenoeg onmogelijk.

Ik kan me de verslavende factor van FUT op zich wel voorstellen, maar als ik op deze manier door ga is het niet echt goed voor de moraal zeg maar :P
Ik zou geen packs kopen. Probeer op de site van futbin een leuk team samen te stellen. Meeste gouden spelers zijn best goedkoop. BPL teams etc zijn best duur dus een leuk Argentijns goud team is voor 10/15k wel te maken.

http://www.futbin.com/squad-builder#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02

Persoonlijk zou ik direct een team opbouwen uit alleen maar gouden spelers..
Je kan coins verdienen door wedstrijden te spelen tegen de computer, en met dit geld spelers kopen.

Ik zou zeker geen packs gaan openen met je verdiende coins.. Alleen packs openen als je coins "over" hebt.

Verder de groene lijnen krijg je door spelers op de juiste plek te zetten en te linken met spelers van dezelfde nationaliteit/competite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Gisteren het zwarte kaartje van Kante gepackt. Nu speel ik met een BPL team dus aan de ene kant kan ik hem prima gebruiken, aan de andere kant kan ik nu 110.000 er voor vangen. Stel hij krijgt geen in forms dit seizoen dan is het niet meer dan een ander kleurtje. Erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:00
Vissert schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:07:
[...]

Ik zou geen packs kopen. Probeer op de site van futbin een leuk team samen te stellen. Meeste gouden spelers zijn best goedkoop. BPL teams etc zijn best duur dus een leuk Argentijns goud team is voor 10/15k wel te maken.

http://www.futbin.com/squad-builder#
silvi0 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:08:
[...]

Persoonlijk zou ik direct een team opbouwen uit alleen maar gouden spelers..
Je kan coins verdienen door wedstrijden te spelen tegen de computer, en met dit geld spelers kopen.

Ik zou zeker geen packs gaan openen met je verdiende coins.. Alleen packs openen als je coins "over" hebt.

Verder de groene lijnen krijg je door spelers op de juiste plek te zetten en te linken met spelers van dezelfde nationaliteit/competite.
Thanks, dan ga ik (voorlopig) geen packs meer kopen.

Ik weet dat je die groene lijnen kan krijgen door nationaliteit / competitie, maar het leek me juist zo moeilijk om dat voor elkaar te krijgen met willekeurige spelers. Als je gericht gaat zoeken naar gouden spelers dan wordt dit al makkelijker lijkt me.

Verder lijkt het belang van een speler op de juiste positie zetten mij groter dan spelers "goed" aan elkaar linken maar op een onjuiste positie? Dus bijvoorbeeld niet een CVM op de CAM positie zetten ook al zorgt dit voor een groene lijn?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Leesvoer:

http://www.fifauteam.com/...de-fifa-16-ultimate-team/

http://www.fifauteam.com/fifa-17-formations-guide/

Ga op zoek naar een Leage of Land waar je "goede" gouden spelers kan kopen voor discard prijzen. Tip: Ligue 1, Russian Leage of Spaanse spelers.

Hier kan je de prijzen van de spelers opzoeken http://www.futbin.com/ en hier kan je een team "plannen" http://www.futwiz.com/en/fifa17/squad-builder

FUT is een dodelijke combi van voetbal en managen, er gaat minstens zoveel tijd zitten in het "bouwen" van teams en handelen als het spelen. Er zijn zelfs mensen die geen wedstrijd spelen, maar enkel handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wildcardxl schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:17:
Gisteren het zwarte kaartje van Kante gepackt. Nu speel ik met een BPL team dus aan de ene kant kan ik hem prima gebruiken, aan de andere kant kan ik nu 110.000 er voor vangen. Stel hij krijgt geen in forms dit seizoen dan is het niet meer dan een ander kleurtje. Erg lastig.
ik zou hem houden en gewoon gebruiken in je team. Hij heeft alleen zijn lengte niet mee, maar verder is het echt wel een toegevoegde waarde.
bbblije schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:24:
[...]

Leesvoer:

http://www.fifauteam.com/...de-fifa-16-ultimate-team/

http://www.fifauteam.com/fifa-17-formations-guide/

Ga op zoek naar een Leage of Land waar je "goede" gouden spelers kan kopen voor discard prijzen. Tip: Ligue 1, Russian Leage of Spaanse spelers.

Hier kan je de prijzen van de spelers opzoeken http://www.futbin.com/ en hier kan je een team "plannen" http://www.futwiz.com/en/fifa17/squad-builder

FUT is een dodelijke combi van voetbal en managen, er gaat minstens zoveel tijd zitten in het "bouwen" van teams en handelen als het spelen. Er zijn zelfs mensen die geen wedstrijd spelen, maar enkel handelen.
Misschien kan topicstarter dit gelijk meenemen??

[ Voor 43% gewijzigd door Bean77 op 05-10-2016 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Denman schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:21:
[...]

[...]

Thanks, dan ga ik (voorlopig) geen packs meer kopen.

Ik weet dat je die groene lijnen kan krijgen door nationaliteit / competitie, maar het leek me juist zo moeilijk om dat voor elkaar te krijgen met willekeurige spelers. Als je gericht gaat zoeken naar gouden spelers dan wordt dit al makkelijker lijkt me.

Verder lijkt het belang van een speler op de juiste positie zetten mij groter dan spelers "goed" aan elkaar linken maar op een onjuiste positie? Dus bijvoorbeeld niet een CVM op de CAM positie zetten ook al zorgt dit voor een groene lijn?
Ik heb gisteren voor 12k een Bundesliga team gekocht.
Daarna nog wat geld uitgegeven voor wisselspelertjes. en was voor 17k klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:14
JapieTalent schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:21:
[...]

Dit is dus precies hoe mijn wedstrijden gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:11
wildcardxl schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:17:
Ik zou hem over 1,5 week verkopen, half oktober zijn de schoolvakanties, en heeft iedereen genoeg coins opgebouwd. Waarschijnlijk zal hij dan op zo'n 120-130K zitten, als de markt door blijft stijgen, en deze kaartjes ook hoog blijven. (Anders direct cashen, als je geen risico wilt lopen)

Voor 110K kan je een leuk team neer zetten, of nu lekker gaan handelen zodat je spelers als Pogba, de Bruyne etc. kan gaan kopen ipv Kante. Leuke speler, maar natuurlijk bij lange na niet in de top 50 van FUT spelers, dan is 110K veel coins, waar je iets leuk mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JPM85 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:00:
[...]

Ik zou hem over 1,5 week verkopen, half oktober zijn de schoolvakanties, en heeft iedereen genoeg coins opgebouwd. Waarschijnlijk zal hij dan op zo'n 120-130K zitten, als de markt door blijft stijgen, en deze kaartjes ook hoog blijven. (Anders direct cashen, als je geen risico wilt lopen)

Voor 110K kan je een leuk team neer zetten, of nu lekker gaan handelen zodat je spelers als Pogba, de Bruyne etc. kan gaan kopen ipv Kante. Leuke speler, maar natuurlijk bij lange na niet in de top 50 van FUT spelers, dan is 110K veel coins, waar je iets leuk mee kan doen.
Ik zou hem gewoon gebruiken en wachten totdat er een IF komt (komt vast wel). Kijk naar wat de PTW versie van Pogba doet t.o.v. zijn TOTW card. Nu is dat natuurlijk wel Pogba maar geeft je wel wat zicht op dat jouw PTW versie een stuk duurder zal zijn vergeleken met zijn TOTW card.

Je kunt hem ook fresh houden (geen potjes mee spelen). Kun je er soms zo 50K extra voor krijgen. Vorig jaar een fresh Bergkamp voor 300K meer verkocht dan de goedkoopste BIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
JPM85 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:00:
[...]

Heb nog 110k en prima teams, heb op dit moment 41 untradeable rare players :)

Team 1:

Depay - Slimani - Jesus navas
Kante - Toure - Fosu Mensah
Clichy- Matip - Van Dijk - Bellerin
Zieler

Team 2:

El sharaawy - Gabbiadini - Candreva
Kucka - Borja Valero - Allan
Vangioni - Manolas - Benatia - Abate
Consigli

Wat dat betreft zit ik wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wildcardxl schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:08:
[...]

Heb nog 110k en prima teams, heb op dit moment 41 untradeable rare players :)

Team 1:

Depay - Slimani - Jesus navas
Kante - Toure - Fosu Mensah
Clichy- Matip - Van Dijk - Bellerin
Zieler

Team 2:

El sharaawy - Gabbiadini - Candreva
Kucka - Borja Valero - Allan
Vangioni - Manolas - Benatia - Abate
Consigli

Wat dat betreft zit ik wel goed :)
Helaas stapelen mijn untradable spelers zich ook op, heb er ook eentje in mijn basis team :)
Hoe bevalt Borja Valero, qua stats lijkt het een prima aankoop en zou hem eventueel als CAM kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Bossie schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:16:
[...]

Helaas stapelen mijn untradable spelers zich ook op, heb er ook eentje in mijn basis team :)
Hoe bevalt Borja Valero, qua stats lijkt het een prima aankoop en zou hem eventueel als CAM kunnen gebruiken.
Kijk eens op futhead en zet hem eens naast iniesta, bijna vergelijkbaar!

Hij voelt ook wat sterker aan.

Alleen Bellerin en Kante zijn bij mij niet untradeable 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-07 11:16

fritske23

Echte naam Rob

[...]

Borja Valero is een geweldig speler, gebruik hem als cam. Heeft een geweldig dribbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Laatst online: 07-09 16:57
Wanneer komt de nieuwe totw eigenlijk uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Ambianz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:35:
Wanneer komt de nieuwe totw eigenlijk uit?
Elke woensdagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hier hetzelfde. Ook de nodige simpele gold spelers ingeruild voor non tradeble rare spelers, maar dat was ook steeds niks. Met Fernando Torres als beste. Misschien tzt deze spelers maar weer inruilen (want dat geloof ik), wel kapitaalvernietiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:55:
[...]

Hier hetzelfde. Ook de nodige simpele gold spelers ingeruild voor non tradeble rare spelers, maar dat was ook steeds niks. Met Fernando Torres als beste. Misschien tzt deze spelers maar weer inruilen (want dat geloof ik), wel kapitaalvernietiging.
Volgens mij heb ik ook nog nooit zoveel loan spelers gehad, kan er bijna twee teams van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Ik bewaar tegenwoordig alle spelers, lever ook niks in. Wie weet kan ik ze ooit gebruiken voor SBC
Alleen spelers met waarde verkoop ik :)
Pagina: 1 ... 16 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.