Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Vissert schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:11:
[...]

Alleen 1 verschil volgens mij. De eerste keer ging het om de WL zelf. De tweede keer om kwalificatie. Handelaren handen de tweede keer grote luchtbel gecreëerd en aangezien iedereen woensdag/donderdag nog kon kwalificeren was de vraag minimaal.
En wanneer zou ik ze dan moeten kopen voor de DKT van volgende week woensdag en donderdag? :D

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 06:23:
Ik zit net even de player of the year kaart van Cavani te bekijken. Met Hunter kaart 95 rated, 99 pace, 99 shooting, 99 heading, 96 dribbeling, 93 passing en sterk als een beer. Vergelijkbaar met zijn tots kaart.

Ik heb de 87 rated SBC versie liggen dus ik had die 95 rated SBC versie voor 130k kunnen meenemen... Prima duo met SBC Suarez...

Waarom coachen jullie mij dan niet? :+ Ik denk ook altijd met jullie mee :+
De POTY = TOTS toch, enkel een ander kleurtje en untradable.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:44:
[...]

De POTY = TOTS toch, enkel een ander kleurtje en untradable.
Ja idd. Alleen het prijsverschil is mega :+

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:39:
[...]

Volgens mij is de tactiek: rare golds inruilen totdat je 11 untradeable non rare golds hebt. Die gooi je dan meteen in de de standaard la liga upgrade. Zo voorkom je duplicates. Je zou ook de 2 gold Player upgrade packs kunnen gebruiken.
Ja.. Ik denk het ook. Gaat het packs openen wel iets vertragen, maar het is zonde om elke keer Untradables te moeten discarden...

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:26
Afgelopen weekend mijn 2de WL gespeeld na in April opnieuw begonnen te zijn na een paar jaar afwezigheid. In 1 van de wedstrijden kwam ik van een 0-1 achterstand tot 1-3 terug in de 80ste minuut, daarna heeft de tegenstander de resterende tijd alleen maar eigen doelpunten gemaakt met een eindscore van 1-13 tot gevolg. Dat heeft mijn kansen voor mijn gevoel beïnvloed, want de wedstrijden daarna alleen maar tegen teams gespeeld met rating van 90, o.a. volledig Real Madrid en Bayern elftal. Uiteindelijk daardoor net geen gold 3 gehaald, maar gister gelukkig wel gekwalificeerd voor dit weekend.
Hoe random zijn de teams waaraan je wordt gematched? Dus zouden al die eigen doelpunten invloed gehad hebben

Verwijderd

PetrCech_3 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:57:
[...]

Ja.. Ik denk het ook. Gaat het packs openen wel iets vertragen, maar het is zonde om elke keer Untradables te moeten discarden...
Als je het echt efficiënt wil maken moet je ook steeds checken of de duplicate die hebt wel tradeable is en die op je Trade pile gooien. Veel werk maar dan haal je het meeste uit je muntjes. Ik ga een paar films downloaden en die kijken terwijl ik Serie A zo doe. Super saai maar TOTS Perisic en Dybala moet ik natuurlijk wel hebben. :)
Pompi schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:07:
Afgelopen weekend mijn 2de WL gespeeld na in April opnieuw begonnen te zijn na een paar jaar afwezigheid. In 1 van de wedstrijden kwam ik van een 0-1 achterstand tot 1-3 terug in de 80ste minuut, daarna heeft de tegenstander de resterende tijd alleen maar eigen doelpunten gemaakt met een eindscore van 1-13 tot gevolg. Dat heeft mijn kansen voor mijn gevoel beïnvloed, want de wedstrijden daarna alleen maar tegen teams gespeeld met rating van 90, o.a. volledig Real Madrid en Bayern elftal. Uiteindelijk daardoor net geen gold 3 gehaald, maar gister gelukkig wel gekwalificeerd voor dit weekend.
Hoe random zijn de teams waaraan je wordt gematched? Dus zouden al die eigen doelpunten invloed gehad hebben
Er zijn allemaal verhalen over. Net als bronze benching. Volgens mij ligt dat eigen doelpunten maken dichter bij treiteren (pot duurt 10 keer zo lang) dan bij resultaat voetbal.

Voor mijn gevoel krijg je steeds betere tegenstanders als je wint. Daarentegen speelde ik mijn laatste pot afgelopen weekend tegen iemand zonder duimen. :)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2017 14:32 ]

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
kevinn schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:57:
[...]

Bekijk even de grafiek van vorige keer op futbin voor de zekerheid. Ik denk zelf de ma/di verkopen want dan worden de nieuwe WL teams gemaakt.
Goeie idd :)

PSN: MrMistral

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:29:
[...]

Ja idd. Alleen het prijsverschil is mega :+
haha ja dat klopt, maar omdat er 'vergelijkbaar' stond

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:26
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:29:
[...]

Er zijn allemaal verhalen over. Net als bronze benching. Volgens mij ligt dat eigen doelpunten maken dichter bij treiteren (pot duurt 10 keer zo lang) dan bij resultaat voetbal.

Voor mijn gevoel krijg je steeds betere tegenstanders als je wint. Daarentegen speelde ik mijn laatste pot afgelopen weekend tegen iemand zonder duimen. :)
Hmm, hoe dan ook triest dat mensen zich daar tot verlagen.
Dat was dan vast een fijne en goede afsluiting van je weekend, hopelijk kom ik zo iemand ook snel tegen :)
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:02:
[...]

haha ja dat klopt, maar omdat er 'vergelijkbaar' stond
Ja ik had de stats nog niet echt vergeleken :+ Zag alleen 2 95 rated versies.

Verwijderd

Pompi schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:04:
[...]

Hmm, hoe dan ook triest dat mensen zich daar tot verlagen.
Dat was dan vast een fijne en goede afsluiting van je weekend, hopelijk kom ik zo iemand ook snel tegen :)
Gelukkig kom je dat soort malloten niet zo vaak tegen. Net als dudes die vanaf begin 2e helft gaan shielden in een hoekje. Ben best positief verrast over de hoeveelheid mafkezen in de weekend league. Na alle horror verhalen hier en op Reddit.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:32:
[...]

Gelukkig kom je dat soort malloten niet zo vaak tegen. Net als dudes die vanaf begin 2e helft gaan shielden in een hoekje. Ben best positief verrast over de hoeveelheid mafkezen in de weekend league. Na alle horror verhalen hier en op Reddit.
Het is ook geleidelijk steeds minder geworden, gelukkig maar.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• PetrCech_3
Wat een kutspel is het toch ook... Echt. De DKT redelijk makkelijk gewonnen, Nacho binnen, en ja hoor... Verbinding verbroken. GEEN Nacho, wel een DNF. Man man man.... Om ziek van te worden

Verwijderd

Vergeet de TOTS 5/6 pack niet. We zijn er bijna! Ik ruik TOTS Naingollan al. :)

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:46

shameblaster

BB4E^Cons

PetrCech_3 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:59:
Meer mensen die last hebben van het zwaar irritante scherm dat je krijgt na ongeveer 10x bidden? ''Je account is vanwege ongewone activiteiten gemarkeerd. Laat de applicatie opnieuw om door te gaan''
Ja al meerdere keren gehad met de app.
Op Reddit klagen ook veel mensen. Wilde net vele spelers listen i.v.m. de sbc. Na 8 spelers kwam de melding en diende ik te hoofdrekenen :+

Cons:::BB4E

PetrCech_3 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 17:57:
Wat een kutspel is het toch ook... Echt. De DKT redelijk makkelijk gewonnen, Nacho binnen, en ja hoor... Verbinding verbroken. GEEN Nacho, wel een DNF. Man man man.... Om ziek van te worden
Tja, ik kom er simpelweg niet door en heb nog een poging :(
Inmiddels al meermaals de finale verloren, maar er zitten regelmatig potjes tussen dat je weet dat niet gaat gebeuren omdat je de bal er simpelweg niet inkrijgt.

4x oprij winnen is het probleem, als het een season was had ik meermaal de titel gepakt.

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 13-06-2017 20:28 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:28:
[...]

Inmiddels al meermaals de finale verloren, maar er zitten regelmatig potjes tussen dat je weet dat niet gaat gebeuren omdat je de bal er simpelweg niet inkrijgt.

4x oprij winnen is het probleem, als het een season was had ik meermaal de titel gepakt.
Volhouder! Ik ben er na 4 finales mee gekapt. Hoop dat het beter gaat als ik me wil kwalificeren voor WL volgende week. Hoewel door de silver requirements heb ik daar toch niet zo een trein in.
Manolas is vanwege deze smerige overtreding voorlopig disciplinair geschorst.

Edit:
Ik kreeg ik dus direct rood en een penalty tegen.. Ik stopte de penalty wel :+

[ Voor 24% gewijzigd door Vissert op 13-06-2017 21:54 ]

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Vissert schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:52:

Edit:

[video]
Overduidelijk rood!

• MrMistral
Vissert schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:52:

Edit:

[video]
Belachelijk. Het is geen rugby!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Op de valreep toch Nacho binnen, heb rest van de week geen tijd. In de finale tegen tots Ronaldo, was even schrikken maar gelukkig bakte hij er niets van, ook omdat de rest van zijn team niet zo goed mocht zijn

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:45:
[...]

Volhouder! Ik ben er na 4 finales mee gekapt. Hoop dat het beter gaat als ik me wil kwalificeren voor WL volgende week. Hoewel door de silver requirements heb ik daar toch niet zo een trein in.
Ik heb nog twee dagen waarmee ik met mijn volledig team kan spelen :)
Nacho is een speler die juist in mijn elftal past, misschien dat dat onbewust toch meespeeld.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Na gisteren een reeks heerlijke potjes gespeeld te hebben is de lag weer eens niet te doen vanavond (fut seasons). Gek genoeg lijken mijn tegenstanders daar geen last van te hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door Nachtapotheker op 13-06-2017 23:23 ]

• PetrCech_3
Bossie schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:28:
[...]

Ja, ik was echt zwaar pissed. Vooral omdat ik vanavond die LaLiga packs wil openen, misschien dat Nacho nog best goed van pas kan komen... Maarja, denk vnv nog maar even een nieuwe poging.

[ Voor 4% gewijzigd door PetrCech_3 op 14-06-2017 08:36 ]

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DCORs_tUQAA9b0o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DCORtHXUMAAxWFl.jpg

Beetje vervelende leagues maar sommige spelers hiertussen... damn!

Promes, Guiliano, Criscito, Fernandes, Andere Fernandes, Smolov, Fernando, Glushakov
Peruzzi, Acuna, Tagliafico

Criscitooooooo _/-\o_ Super easy te linken met calcio A. Anchor erop en zou 95 rated zijn ingame, 90 + pace/def/phys. En dan kijk je naar de prijs. 50K I'm sold.

Vergeet ook niet de nieuwe TOTS SBC te doen!

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

PetrCech_3 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:35:
[...]

Ja, ik was echt zwaar pissed. Vooral omdat ik vanavond die LaLiga packs wil openen, misschien dat Nacho nog best goed van pas kan komen... Maarja, denk vnv nog maar even een nieuwe poging.
Mjah, zoals je ziet zal Nacho goed passen :)
https://www.futbin.com/17/squad/2624125

Het idee was om eventueel Pique weer te verkopen en dan TOTS Azpi terughalen.
Tot nu toe speelt Pique eigenlijk erg goed ondanks zijn work-rates.

Fabrepas inmiddels weer teruggehaald, het is simpelweg de enige die tot nu toe de CCAM positie als verwacht invult. Zijn passing maakt simpelweg het verschil (tenminste bij zijn 88 kaart die ik eerst had), aangezien deze positie bij mijn 30-40 passes per wedstrijd doet

Bossie schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:04:
[...]

Fabrepas inmiddels weer teruggehaald, het is simpelweg de enige die tot nu toe de CCAM positie als verwacht invult. Zijn passing maakt simpelweg het verschil (tenminste bij zijn 88 kaart die ik eerst had), aangezien deze positie bij mijn 30-40 passes per wedstrijd doet
TOTS Pique was ik ook heel tevreden over. Ook met zijn lengte. En snelheid viel me wel mee. Ik ben nooit echt fan geweest van Pique in fifa16/17, maar deze versie, voor deze prijs is prima.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Joster
Bossie schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:04:
[...]

Wat zijn je CT in 4231? Ik krijg hem maar niet aan de praat, geen idee waar mijn spelers zijn haha.
Joster schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:35:
[...]

Wat zijn je CT in 4231? Ik krijg hem maar niet aan de praat, geen idee waar mijn spelers zijn haha.
Ik gebruikt er twee, die van MrMistral hier waarmee je hoog druk zet en vrij snel en kort speelt en die van Vitaly Rocky welke iets langzamer/meer controlerend is.

https://www.reddit.com/r/..._greats_1_vitality_rocky/

Zal later vandaag even kijken of ik deze kan posten.

@MrMistral past deze niet in jouw serie A team?
https://www.futbin.com/17/player/18982/Benedetto

Tries to beat defensive line, Finesse Shot trait, sterk en 5* WF

[ Voor 22% gewijzigd door Bossie op 14-06-2017 15:42 ]

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57

Als je dat zo ziet, zou je toch zeggen dat we vast een FIFA 18 Ultimate Team kunnen maken he? O-)

PSN: Maichel

• Mangafan2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-03 09:22
Benedetto is sowieso aan te raden tenzij je al betere spelers hebt. Inderdaad de 5* WF is zo enorm goed. Jammer dat hij niet kan skillen, maar voor budget teams is dit de beste spits die je kan halen.

Het is dat ik veel WL heb gespeeld (dus veel goede spelers gekregen en veel geld) anders stond ie er wel in.

Zijn er ook Elite 1 spelers hier? Als een consistente Elite 2 speler zou ik graag wat tips willen om de laatste 2-3 wedstrijden ook nog te winnen haha.

[ Voor 39% gewijzigd door Mangafan2 op 14-06-2017 13:28 ]

Mangafan2 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:20:
Benedetto is sowieso aan te raden tenzij je al betere spelers hebt. Inderdaad de 5* WF is zo enorm goed. Jammer dat hij niet kan skillen, maar voor budget teams is dit de beste spits die je kan halen.

Het is dat ik veel WL heb gespeeld (dus veel goede spelers gekregen en veel geld) anders stond ie er wel in.

Zijn er ook Elite 1 spelers hier? Als een consistente Elite 2 speler zou ik graag wat tips willen om de laatste 2-3 wedstrijden ook nog te winnen haha.
Ik zie mij zelf wel als elite 1 speler maar het komt er vaak net niet uit :+
Vissert schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:44:
[...]

Ik zie mij zelf wel als elite 1 speler maar het komt er vaak net niet uit :+
Ik heb een elite team. Telt dat ook? :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Joster
Bossie schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:58:
[...]

Ik gebruikt er twee, die van MrMistral hier waarmee je hoog druk zet en vrij snel en kort speelt en die van Vitaly Rocky welke iets langzamer/meer controlerend is.

[url]https://https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/6ft82h/dissecting_the_greats_1_vitality_rocky/[/url]

Ik las ergens dat hij dit gebruikt:

65-40 org
47-63-53 free
60-65-36 cover

Striker behind, two CDM back, LB and RB back, Cams default

Hoef je alleen nog maar te checken of dit klopt ;)
Joster schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 14:48:
[...]

Ik las ergens dat hij dit gebruikt:

65-40 org
47-63-53 free
60-65-36 cover

Striker behind, two CDM back, LB and RB back, Cams default

Hoef je alleen nog maar te checken of dit klopt ;)
Yep, link inmiddels werkend gemaakt ;)

• MrMistral
Bossie schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:58:
[...]

https://www.reddit.com/r/..._greats_1_vitality_rocky/

Oei! Ziet er goed uit idd! Heb nu 86 Gomez daar staan. Dit is wel het proberen waard denk ik. Ben wel benieuwd of ik iets merk van z'n relatief lage balance :)

Wat een team trouwens _/-\o_

• PetrCech_3
WE ZIJN LIVE!
www.twitch.tv/PetrCech_3
Gefeliciteerd met Cochoa !
Ik wacht wel ff op de samenvatting hier, veel packs zeg :P

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

Nog weinig blauw gezien :+

• PetrCech_3
kevinn schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 19:37:
[...]

Nog weinig blauw gezien :+
Ja... Fucking hell man. Ook gewoon elke keer die SBC's tussendoor moeten doen. Anders is het ZO zonde van al die discard spelers..

• kevinn

kevinn

PSN; southation

PetrCech_3 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 19:50:
[...]

Ja... Fucking hell man. Ook gewoon elke keer die SBC's tussendoor moeten doen. Anders is het ZO zonde van al die discard spelers..
M
Hopen op 2 lagliga ifs. Kunnen die mooi in de 84+ tradeable
Ligt het aan mij of bewaard futbin squadbuilder teams niet meer die ik op sla?

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

[...]

Ook nog bakambu IF gediscard.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Blaauw.... Bruno. Nu alleen nog boateng en pedro leon

• PetrCech_3
Zuur dit... Ben bang dat het niet veel meer gaat worden. Doei 1,2miljoen...
kevinn schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 20:46:
Blaauw.... Bruno. Nu alleen nog boateng en pedro leon
Ik speel met Bruno, niets mis mee :)

• SR8
  • Niet online

SR8

En toen viel de verbinding ook nog weg.

• PetrCech_3
Were back!

• PetrCech_3
Aspas!!!

• SR8
  • Niet online

SR8

Het zit ook niet mee. Modeste IF en TOTS Aspas.

• PetrCech_3
Helaas... Dit was het. Conclusie na 1,2miljoen er door heen werken:
- Frustratie
- Bruno
- Aspas
- Frustratie
- Bier.
Tip: Doe het niet.

• Joster
[...]

Je bedoelt dat je dubbele spelers niet tegen discard weg doet maar dat je degene in je club eerst in een upgrade sbc gebruikt? Hierdoor kan je je dubbele daarna natuurlijk gewoon in je club plaatsen.

Ik ga denk ik al mijn spelers zonder enige waarde sowieso in Calcio upgrade sbc's stoppen zodat mijn 30+ packs nog wat verder worden aangevuld.

• PetrCech_3
Joster schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 21:51:
[...]

Je bedoelt dat je dubbele spelers niet tegen discard weg doet maar dat je degene in je club eerst in een upgrade sbc gebruikt? Hierdoor kan je je dubbele daarna natuurlijk gewoon in je club plaatsen.

Ik ga denk ik al mijn spelers zonder enige waarde sowieso in Calcio upgrade sbc's stoppen zodat mijn 30+ packs nog wat verder worden aangevuld.
Ja, maar zie dat maar eens bij 140 packs vol te houden... Dat lukt niemand denk ik ;)

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 22:14
Is er een manier om het terug te kijken (zoals bij youtube streaming)?

Ik heb nu packs twv bijna 1,5 miljoen coins en wil zien wat er ongeveer uit de packs komt.

• PetrCech_3
OnderDeMotorkap schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:23:
[...]

Is er een manier om het terug te kijken (zoals bij youtube streaming)?

Ik heb nu packs twv bijna 1,5 miljoen coins en wil zien wat er ongeveer uit de packs komt.
Nouja, lees mn bericht hierboven maar... Veel frustratie. Maar heb dit hele jaar al 0,0 packluck. Dus echte verbazing was er niet..

• OnderDeMotorkap
PetrCech_3 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:24:
[...]

Nouja, lees mn bericht hierboven maar... Veel frustratie. Maar heb dit hele jaar al 0,0 packluck. Dus echte verbazing was er niet..
Best wel zuur eigenlijk, zou het schelen om meteen na de release van TOTS Calcio A de packs te openen?

Ik zou ook tevreden zijn als ik 86+ rated NIF kaarten pack, of is dat ook valse hoop?

• PetrCech_3
OnderDeMotorkap schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:29:
[...]

Best wel zuur eigenlijk, zou het schelen om meteen na de release van TOTS Calcio A de packs te openen?

Ik zou ook tevreden zijn als ik 86+ rated NIF kaarten pack, of is dat ook valse hoop?
Alba, Iniesta en Rakitic.

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11 16:42
Iemand nog tips? http://imgur.com/a/z4jGP
Ik zou proberen te switchen naar 433-2 en dan kijken of Fellaini 85 of Dendoncker 90 kan halen als CDM.

edit:
Misschien Dembele als LCM, Witsel eruit om vervolgens dan Azpilicueta als LB te kunnen gebruiken.

[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 14-06-2017 22:44 ]

• OnderDeMotorkap
http://www.futhead.com/17/squads/6881351/

Misschien is het beter als je ook even meld waar je niet zo tevreden mee bent en wat je beter zou willen zien. Verder heb ik goede ervaringen met Smolnikov, een betere rechtsback voor 1000 coins kan je haast niet krijgen. Met Witsel heb ik ook goede ervaringen. Nainggolan 1 van de beste (complete) NIF middenvelders in het spel.

Ik zou gaan voor snellere verdedigers (bijna iedereen speelt met pacey strikers). Ook heb ik dubbele gevoelens bij Lukaku. Als ik inlever op agility en pace, wil ik graag een hard werkende spits. Lukaku is wel sterk, maar naar mijn idee een luie spits (work rates) en gebrek aan agressie. Op ene van der manier wint hij weinig kopduels bij mij. Verder wel een hele goede spits. Het is altijd een kwestie van uitproberen, wat voor mij werkt, werkt misschien voor jou helemaal niet.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Vanavond de TOTS Promes maar eens proberen. Ik heb hoge verwachtingen gezien de Ronaldo achtige stats :D

• Maichel
Omdat we dus op de PS4 de "Icons" krijgen, zat ik net eens te kijken op Futbin naar de prijzen van de Legends maar dan op de Xbox. Die zijn echt best laag :O Iemand een idee waarom dat is? Zijn die niet fijn ofzo?

Bijvoorbeeld van Basten (lijkt me toch tof om in je team te hebben...) voor 230K enzo. Dacht echt dat die veel hoger zouden liggen :)

Maichel schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:22:
Omdat we dus op de PS4 de "Icons" krijgen, zat ik net eens te kijken op Futbin naar de prijzen van de Legends maar dan op de Xbox. Die zijn echt best laag :O Iemand een idee waarom dat is? Zijn die niet fijn ofzo?

Bijvoorbeeld van Basten (lijkt me toch tof om in je team te hebben...) voor 230K enzo. Dacht echt dat die veel hoger zouden liggen :)
Eind januari lag zijn prijs nog op 750k. Zelfde moment als dat de prijzen van bijvoorbeeld Messi gingen dalen.

• s1ck
OnderDeMotorkap schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 01:56:
[...]

http://www.futhead.com/17/squads/6881351/

Misschien is het beter als je ook even meld waar je niet zo tevreden mee bent en wat je beter zou willen zien. Verder heb ik goede ervaringen met Smolnikov, een betere rechtsback voor 1000 coins kan je haast niet krijgen. Met Witsel heb ik ook goede ervaringen. Nainggolan 1 van de beste (complete) NIF middenvelders in het spel.

Ik zou gaan voor snellere verdedigers (bijna iedereen speelt met pacey strikers). Ook heb ik dubbele gevoelens bij Lukaku. Als ik inlever op agility en pace, wil ik graag een hard werkende spits. Lukaku is wel sterk, maar naar mijn idee een luie spits (work rates) en gebrek aan agressie. Op ene van der manier wint hij weinig kopduels bij mij. Verder wel een hele goede spits. Het is altijd een kwestie van uitproberen, wat voor mij werkt, werkt misschien voor jou helemaal niet.
Eens over Lukaku! Ik vind hem een beest van een speler maar is zo traag op sommige momenten. Zijn blauwe kaart zit ver buiten het budget, zonde. Benteke/Origi zitten op de bank als alternatieve spitsen. Smolnikov ga ik erbij halen voor extra RB O-)
Bossie schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:41:
[...]

Ik zou proberen te switchen naar 433-2 en dan kijken of Fellaini 85 of Dendoncker 90 kan halen als CDM.

edit:
Misschien Dembele als LCM, Witsel eruit om vervolgens dan Azpilicueta als LB te kunnen gebruiken.
Dembele zit op de bank, die was moe :+. Fellaini upgraded version staat op het lijstje, Dendoncker ga ik naar kijken! Die past opzicht net in het budget. Als ik daarmee het probleem oplos dat al die pace-sletjes erdoor komen :F
Thanks. Probeer het ditmaal bij België/Premier League te houden!

• Maichel
Vissert schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:28:
[...]

Eind januari lag zijn prijs nog op 750k. Zelfde moment als dat de prijzen van bijvoorbeeld Messi gingen dalen.
Hmm ja ok, toen wel inderdaad zie ik.

Weet jij trouwens of de Legends die er waren nu ook Icons worden? Of komen er gewoon allemaal nieuwe Icons?

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

s1ck schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:34:
Dembele zit op de bank, die was moe :+. Fellaini upgraded version staat op het lijstje, Dendoncker ga ik naar kijken! Die past opzicht net in het budget. Als ik daarmee het probleem oplos dat al die pace-sletjes erdoor komen :F

Probleem met de belgische defensive line is de pace. ze zijn gewoon te traag en zeker nu er nog zo veel meer spelers zijn die snel zijn door de upgrades voldoen de gewoon niet meer. Zou dan echt naar puur BPL verdediging kijken, Smaling/Bailly/Ogbonna en zo zijn er wel nog een paar CB's die een stuk sneller zijn dan de belgische cb's. Vergeet niet shadow/achor chemistry styles te gebruiken en probeer zo veel mogelijk met je CM's/CDM te verdedigen. Als er een afstand ligt tussen hun aanvaller en jou verdediging, stap dan niet in met je CB maar probeer hem eerst in te halen met je CDM. Als dat niet lukt zal je moeten instappen met CB maar probeer dan te zorgen dat een andere CB het over kan pakken als je tackle mislukt.

@Vissert Als je het nog een beetje herrinnert, heb je gister gemerkt dat ik in de 2e game, in de 2e helft naar 5-2-3 switchte? zo ja, wat vond jij vervelender? Ik merkte dat het heel erg breed is en mits goeie verdidgers dat de backline ook erg sterk staat maar spelen naar het middenveld voelt soms wat moeilijk omdat je minder makkelijk korte passes doet.

Daarvoor (1e game + 1helft 2e game) heb ik voor het eerst 4231 gespeeld wat opzich best beviel maar merkte wel dat je echt goeie CDM's moet hebben, waar de rossi in een 433 of 4321 gewoon voldoet, vond ik hem daar eigenlijk niet meer goed genoeg. Kan opzich ook naar zijn IF kijken.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Team heeft weer een update gekregen. Kanté TOTS heeft Kanté IF vervangen. https://www.futbin.com/17/squad/4154991

Nu nog sparen voor Pogba IF en misschien een keeper en dan is het wat mij betreft klaar.

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
@Amelandbor Gave squad! Hoe presteert Son op die positie?

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

huis-r schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:10:
Son is overal waar die staat veel te goed 8)7
He @Vissert ?

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
huis-r schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:10:
Son doet het prima, al moet ik wel zeggen dat sinds Lukaku en de Bruyne een upgrade hebben gekregen, deze meer scoren en Son wat minder.
Byron010 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:49:
[...]

Probleem met de belgische defensive line is de pace. ze zijn gewoon te traag en zeker nu er nog zo veel meer spelers zijn die snel zijn door de upgrades voldoen de gewoon niet meer. Zou dan echt naar puur BPL verdediging kijken, Smaling/Bailly/Ogbonna en zo zijn er wel nog een paar CB's die een stuk sneller zijn dan de belgische cb's. Vergeet niet shadow/achor chemistry styles te gebruiken en probeer zo veel mogelijk met je CM's/CDM te verdedigen. Als er een afstand ligt tussen hun aanvaller en jou verdediging, stap dan niet in met je CB maar probeer hem eerst in te halen met je CDM. Als dat niet lukt zal je moeten instappen met CB maar probeer dan te zorgen dat een andere CB het over kan pakken als je tackle mislukt.

@Vissert Als je het nog een beetje herrinnert, heb je gister gemerkt dat ik in de 2e game, in de 2e helft naar 5-2-3 switchte? zo ja, wat vond jij vervelender? Ik merkte dat het heel erg breed is en mits goeie verdidgers dat de backline ook erg sterk staat maar spelen naar het middenveld voelt soms wat moeilijk omdat je minder makkelijk korte passes doet.

Daarvoor (1e game + 1helft 2e game) heb ik voor het eerst 4231 gespeeld wat opzich best beviel maar merkte wel dat je echt goeie CDM's moet hebben, waar de rossi in een 433 of 4321 gewoon voldoet, vond ik hem daar eigenlijk niet meer goed genoeg. Kan opzich ook naar zijn IF kijken.
Ik kan mij het niet echt herinneren. Ik was het tweede potje ook eigenlijk na 8 min gestopt.. :+ Iets met Son en 2x binnen kant paal vanuit onmogelijke hoeken.

Maar voor de PS4 spelers onder ons. Wat is de afstand van jullie controller tot de PS4? Ik merk namelijk dat het geluid via de koptelefoon hapert. Als van slecht ontvangst.

Wie zegt dan dat mijn ongelofelijke skillcombinaties en snelle toetsenwerk wel goed wordt doorgegeven?
s1ck schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:34:
[...]

TOTS Dendonker / 85 Fellaini zijn echte brekers :)
433-2 zou een hoop kunnen oplossen mbt pace *** (dat is nog netjes ivm wat ik uitroep als ik een countergoal tegenkrijg) omdat je dan een CDM hebt, maar ook meteen een driehoek op het middenveld.

@Byron010
Voor 4231 moet je vooral gaan zoeken naar high/high CDM's, met High/med CDM's kom ik vaak niet onder de druk uit. Je hoeft geen pure slopers te halen, maar vooral box to box / allround CDM's.

@Vissert
3 Meter max

[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 15-06-2017 11:14 ]

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Bossie schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:10:
[...]

433-2 zou een hoop kunnen oplossen mbt pace *** (dat is nog netjes ivm wat ik uitroep als ik een countergoal tegenkrijg) omdat je dan een CDM hebt, maar ook meteen een driehoek op het middenveld.

@Byron010
Voor 4231 moet je vooral gaan zoeken naar high/high CDM's, met High/med CDM's kom ik vaak niet onder de druk uit. Je hoeft geen pure slopers te halen, maar vooral box to box / allround CDM's.

@Vissert
3 Meter max
Rossi is Medium/High ;), aanvallende work rates voor een CDM (en dan minder defensief, dus high/medium etc) is zoiezo niet handig :p

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
@Byron010 sPOTM Son staat momenteel in de spits naast, TIF Costa. Maar hij rendeert nog niet zoals ik hem kende van zijn MotM kaart, maar wellicht ligt dat wel gewoon aan mij....

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

huis-r schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:34:
@Byron010 sPOTM Son staat momenteel in de spits naast, TIF Costa. Maar hij rendeert nog niet zoals ik hem kende van zijn MotM kaart, maar wellicht ligt dat wel gewoon aan mij....
Wat ik merk wanneer son het minder doet is dat het simpel op te lossen is door vaker van (voor normale spelers) moeilijke plekken te schieten. Het mooie van son is dus dat je niet een perfecte plek nodig hebt maar dat hij hem van overal er in kan schieten.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:34

Mystikal

It never hurts to help!

Een vraag die jullie waarschijnlijk wel kunnen beantwoorden.
Wordt wanneer Fifa18 uitkomt de spelers van Fifa17 nog geupdate, of komen er dan geen updates meer voor het spel mbt transfers etc?

Basement Bios ---- Exo-S

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Mystikal schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:58:
Een vraag die jullie waarschijnlijk wel kunnen beantwoorden.
Wordt wanneer Fifa18 uitkomt de spelers van Fifa17 nog geupdate, of komen er dan geen updates meer voor het spel mbt transfers etc?
In principe niet. Er zijn al wel transfers verwerkt (Lens naar Sunderland). Geen idee tot wanneer EA dit gaat bijwerken maar de transfers aan het einde van de zomerstop zullen niet verwerkt worden.
Byron010 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:16:
[...]

Rossi is Medium/High ;), aanvallende work rates voor een CDM (en dan minder defensief, dus high/medium etc) is zoiezo niet handig :p
Waarschijnlijk De Rossi ;), die ander slopert van Roma.
https://www.futbin.com/17/player/217/de-rossi

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Bossie schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:35:
[...]

Waarschijnlijk De Rossi ;), die ander slopert van Roma.
https://www.futbin.com/17/player/217/de-rossi
Even opletten dat futbin defensive/attacking workrates opschrijft ipv fifa; Attacking/defensive.

De rossi is dus medium (att) / high (def) en normaal heel fijn maar voor 4231 miste ik toch wel wat.

Overigens is mijn team zo goed als niks waard omdat ik alles opzij heb gezet voor calcio A TOTS.

Speelde met dit ingame:

Perin
Florenzi, Criscito, Barzagli, Alex Sandro
Parolo, De Rossi
Salah, Immobile, El Sharaawy (SBC)
Son (2POTM SBC)

De rest zijn allemaal normal golds behalve criscito TOTS, die wou ik gister uitproberen, anders stond er manolas.

• s1ck
Bossie schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:10:
[...]

Zojuist Dendonker gekocht! Fellaini 85 kan opzicht wel, even sparen 8)
Advies voor een RB die gecombineerd kan worden met Dembele/De Bruyne voor hem en naast vertonghen/alderweireld?

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
Zijn er problemen met het doorzetten van SBC? Ik probeer me geluk te beproeven bij een 84+ TODW.. krijg alleen telkens een melding dat er een fout is opgetreden.

• Mangafan2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-03 09:22
http://i.imgur.com/Fs6B5z0.jpg

mijn team, iedereen 10 chem. ik begin in 451. haal elite 2 maar helaas nooit elite 1 kunnen halen.
opinions? :)

• PetrCech_3
Nou, na een beetje passen en meten is dit het geworden:
https://www.futbin.com/17/squad/4592475

Vond het zonde om die BPL PotM niet te gebruiken, dus moest helaas naar een 4-3-3 (4) formatie. Wie gebruikt dit ook en heeft hier goede, functionerende custom tactics voor? Wat is het advies qua speelstijl? Nacho is helaas niet meer haalbaar voor mij, geen tijd voor de DKT, studie...
PetrCech_3 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:31:
Nou, na een beetje passen en meten is dit het geworden:
https://www.futbin.com/17/squad/4592475

Vond het zonde om die BPL PotM niet te gebruiken, dus moest helaas naar een 4-3-3 (4) formatie. Wie gebruikt dit ook en heeft hier goede, functionerende custom tactics voor? Wat is het advies qua speelstijl? Nacho is helaas niet meer haalbaar voor mij, geen tijd voor de DKT, studie...
Doe es Fabregas !

• Fraaank
dvanpol schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:41:
Zijn er problemen met het doorzetten van SBC? Ik probeer me geluk te beproeven bij een 84+ TODW.. krijg alleen telkens een melding dat er een fout is opgetreden.
Moet je even een speler switchen die je tijdelijk op de bank zet.

• PetrCech_3
Haha, hoezo? Staat Alli daar niet mooi genoeg? ;)

Verwijderd

Nainggolan, Koulibaly en Higuain TOTS geconfirmed. Nainggolan heeft 90+ overall, EA heeft het dus toch gedaan! Er zijn 79 rares in de Calcio A, ik ga heel veel premium upgrades doen denk ik :D

• Joster
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 16:28:
Nainggolan, Koulibaly en Higuain TOTS geconfirmed. Nainggolan heeft 90+ overall, EA heeft het dus toch gedaan! Er zijn 79 rares in de Calcio A, ik ga heel veel premium upgrades doen denk ik :D
Ik ook, heel mn club gaat er heen en alle discard spelers die uit m'n 30+ packs komen ook weer :D Maar er zijn toch wel meer dan 79 rare golds in Calcio A?

[ Voor 6% gewijzigd door Joster op 15-06-2017 16:42 ]

Ik ga mijn ligue 1 tots team maar eens verkopen. Speelt toch niet zo lekker als mijn eerste team.
Ik moet maar weer eens op zoek gaan naar een leuk/goed OP (hybrid) team in een 41212(2)/4312 formatie

Verwijderd

Joster schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 16:41:
[...]

Ik ook, heel mn club gaat er heen en alle discard spelers die uit m'n 30+ packs komen ook weer :D
Ik heb nog 700K en een heel aantal IF's. Ga wel echt veel te veel untradables hebben die ik dan niet gebruik, maar het is dan maar zo. Ik wil heel graag die Nainggolan.
PetrCech_3 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:59:
[...]

Haha, hoezo? Staat Alli daar niet mooi genoeg? ;)
Idd het is 433-3 ipv 433-4 :)

Iemand nog leuke inspiraties voor een 1,5mln team?

Liefst 41212(2)/4312 of als het niet anders kan met uber buitenspelers zoals hieronder.
https://www.futbin.com/17/squad/4596186

of zoiets
https://www.futbin.com/17/squad/4596453

[ Voor 15% gewijzigd door Bean77 op 15-06-2017 18:44 ]

• MrMistral
Op jouw aanraden @Bossie maar Benedetto gekocht. Doet ie dit bij praktisch z'n eerste balcontact in z'n debuutwedstrijd :D

Ben benieuwd wat ie verder gaat brengen :)

[ Voor 11% gewijzigd door MrMistral op 15-06-2017 19:09 ]

• Fraaank
Wat een TOTS! Ook de Vrij!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DCYJZv2U0AAbF_k?format=jpg

• MrMistral
Goeiedag zeg 7(8)7

DKT Reward al bekend?

• OnderDeMotorkap
Suso of Bernardeschi als DKT reward?

• Fraaank
Ik mis een rechtsback in ieder geval. Zal toch niet Dani Alves worden?
Pagina: 1 ... 171 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.