Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-11 10:06
Exodus FC schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 10:45:
[...]

Ik heb Klaassen 89 ook gehad. Ik had Davey Klaassen en Davinson Sanchez TOTS. Vond ze niet echt lekker spelen. Klaassen vooral log, kan hem helaas niet vergelijken met de 84 rated maar ik hem ze beide na een paar potjes weer verkocht. Speelde overigens laatst tegen een compleet eredivisie team TOTS en die speelde ik echt vrij gemakkelijk weg. Heb zelf het idee dat niet alle TOTS kaarten even sterk zijn.
Ik snap er weinig van. Hij had goede stats, dat zou dan een verbetering moeten zijn lijkt me.

Dat je hem wegtikte had vast te maken met zijn kunde en/of cheat ai.
Maar die stats zeggen dus weinig.
Wijnaldum van 81 doet het bij mij beter dan Klaassen 89.
Net als dat Narsingh 76 het bij mij veel beter doet dan Lens 87. Daarentegen rendeert Robben 87 wel weer super. Net als Dost 87 en de Jong 84 sbc.
Vaag allemaal

Verwijderd

Dat ligt er allemaal natuurlijk ook aan wat voor spelers het zijn en hoe jij speelt,

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 23:25
Deze week gekwalificeerd voor WL ivm TOTS Marquinhos. Hoeveel potjes moet je spelen om een leuke reward te krijgen?

Verwijderd

Harribo schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 11:17:
[...]

Ik snap er weinig van. Hij had goede stats, dat zou dan een verbetering moeten zijn lijkt me.

Dat je hem wegtikte had vast te maken met zijn kunde en/of cheat ai.
Maar die stats zeggen dus weinig.
Wijnaldum van 81 doet het bij mij beter dan Klaassen 89.
Net als dat Narsingh 76 het bij mij veel beter doet dan Lens 87. Daarentegen rendeert Robben 87 wel weer super. Net als Dost 87 en de Jong 84 sbc.
Vaag allemaal
Ligt er ook aan waar je ze opstelt en hoe je er mee speelt. Kante als opbouwende middenvelder gaat niet zo fijn zijn. Klaasen is echt een andere type speler dan Wijnaldum.

Wel gek dat Narsingh het beter doet bij je dan Lens. Lens is namelijk in echt alles behalve pace beter. Workrates zijn bij ze allebei niet ideaal.

Volgens mij is het probleem bij de mindere goden in tots dat hun traits, skillmoves, weakfoot en player models achterblijven bij hun stats. Tots eredivisie is een ferrari motor in een golfje stoppen. Dat rijdt wel snel maar komt de bocht niet door en de remmen redden het niet. Tots La Liga is 50pk toevoegen aan een Ferrari. Die echte ferrari gaat fijner rijden. :o
Beltoni schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 11:34:
Deze week gekwalificeerd voor WL ivm TOTS Marquinhos. Hoeveel potjes moet je spelen om een leuke reward te krijgen?
Je moet potjes winnen om leuke rewards te krijgen. Vanaf 8 winst begint het ergens op te lijken.

http://www.fifauteam.com/fut-champions-rewards-fifa-17/

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2017 11:41 ]

Misschien dat ik toch TOTS nzonzi op ga pikken. Nu 180k. Zal die nog verder zakken?

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 23:25
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 11:38:

[...]

Je moet potjes winnen om leuke rewards te krijgen. Vanaf 8 winst begint het ergens op te lijken.

http://www.fifauteam.com/fut-champions-rewards-fifa-17/
Thanks voor dat lijstje! Vind 8 potjes eigenlijk al best veel. Blijf het bizar vinden dat EA vraagt om (elk weekend) 40 potjes te spelen.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Beltoni schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 12:15:
[...]

Thanks voor dat lijstje! Vind 8 potjes eigenlijk al best veel. Blijf het bizar vinden dat EA vraagt om (elk weekend) 40 potjes te spelen.
Je moet niks natuurlijk. Die 40 is meer bedoelt voor de diehards.

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Heeft er iemand nog wat leuks uit de tradable totw challenge gehaald?

Na een aantal maal proberen, als hoogste Lallana 85 eruit gehaald.
JJoosterman schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 17:32:

86 carrasco die voor 65k verkocht is..

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

net een gokje gewaagd, 86 Thiago...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 15:37
Ik ben pas sinds kort begonnen met ultimate team, heeft er iemand tips voor redelijk goedkope goud spelers welke wel oke zijn om mee te beginnen?

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
RemkoDJ schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:30:
Ik ben pas sinds kort begonnen met ultimate team, heeft er iemand tips voor redelijk goedkope goud spelers welke wel oke zijn om mee te beginnen?
Dit is een leuk team om mee te starten voor 30.000 munten: https://www.futbin.com/17/squad/4507219

I like how you keep the mouse running...

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-11 08:41
In ieder geval geen geld meer uitgeven aan pakketjes, zou dan wachten tot Fifa18 :)

PSN: Kidjuh

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 22:14
Mijn ervaringen zijn als volgt:
Spitsen: Niang, Musa, Vardy, Remy
Vleugelspelers: Mane, Mertens, El Shaarawy, Salah, Cuadrado, Balde diao, Ntep, Bolasie, Martial, Douglas Costa
Middenvelders: Fernandinho, Renato Sanches, De Rossi, Dabo, Tolisso, Kante.
Vleugelverdedigers: Walker, Peres, Alex Sandro, Wendel, Florenzi
Verdedigers: Smalling, Bailly, Manolas, Koulibaly

Dit zijn spelers die betaalbaar zijn en hoge bang for buck gehalte hebben. Namen als Peres, Smalling, Manolas, Renato Sanches, Kante en Martial doen het beter dan menig 84/85 spelers, of 20/30k in forms. Ben vast wel een paar namen vergeten.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

OnderDeMotorkap schreef op zondag 11 juni 2017 @ 00:57:
[...]

Vleugelspelers: Mane, Mertens, El Shaarawy, Salah, Cuadrado, Balde diao, Ntep, Bolasie, Martial, Douglas Costa

Dit zijn spelers die betaalbaar zijn en hoge bang for buck gehalte hebben. Namen als Peres, Smalling, Manolas, Renato Sanches, Kante en Martial doen het beter dan menig 84/85 spelers, of 20/30k in forms. Ben vast wel een paar namen vergeten.
Niang zie ik hier niet zo vaak voorbijkomen, maar die staat bij mij nog steeds onomstreden in de basis van mijn Calcio A. Het is de bedoeling dat ie de ballen aflegt naar FIF Icardi, maar stiekem is ie club topscorer _/-\o_

• RemkoDJ
Kidjuh schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 23:59:
[...]

In ieder geval geen geld meer uitgeven aan pakketjes, zou dan wachten tot Fifa18 :)
Neem je de muntjes die je verdiend mee naar fifa 18 dan? :)

• RemkoDJ
OnderDeMotorkap schreef op zondag 11 juni 2017 @ 00:57:
[...]

Thanks voor je antwoord :)

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:27

Oekol

waka waka hey hey

RemkoDJ schreef op zondag 11 juni 2017 @ 10:24:
[...]

Neem je de muntjes die je verdiend mee naar fifa 18 dan? :)
Nope, vandaar geen geld meer uitgeven aan deze fifa

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Vrijdag dan eindelijk Calcio TOTS. Heb meer dan 30 packs van > 15k klaar staan en wil graag de TOTS bonus speler proberen te halen. Van wanneer tot wanneer kan dat precies en wat is het meest gunstige tijdstip om dat te doen?

Als ik al mijn packs heb geopend stop ik gewoon al mijn spelers in upgrades en in de Calcio upgrade sbc's trouwens.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Iemand al iets fatsoenlijks uit de LaLiga Premium SBC gepackt? Heb er nu 50 klaar staan en nog 1.1mil over, dus kan nog even aan het werk :)

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:30
JJoosterman schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 17:32:

91 Cavani.

Wel leuke winst, maar direct ook de minst goeie 91 IF denk ik.
PetrCech_3 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 10:42:
Iemand al iets fatsoenlijks uit de LaLiga Premium SBC gepackt? Heb er nu 50 klaar staan en nog 1.1mil over, dus kan nog even aan het werk :)
Nee, ik heb helaas moeten shoppen:
https://www.futbin.com/17/squad/2624125

Als Nacho idd de DKT reward is de komende dagen zou ik Pique nog eens kunnen stappen voor TOTS Azpi.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
kevinn schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:27:
[...]

DKT volgende week. Max.rating 83 en volledig elftal+bank goud
Is er ook al iets bekend over de eisen van volgende week?

• RemkoDJ
Leoon. schreef op zondag 11 juni 2017 @ 10:29:
[...]

Nope, vandaar geen geld meer uitgeven aan deze fifa
Oh je bedoeld echt geld, ik dacht dat je pakjes kopen met coins bedoelde :)

• OnderDeMotorkap
Joster schreef op zondag 11 juni 2017 @ 11:41:
[...]

Is er ook al iets bekend over de eisen van volgende week?
Maandag en dinsdag geen requirements.
Woensdag en donderdag: Gold Players: Max. 8 in your Starting 11 and Subs.

En in het weekend:
Gold Players: Max. 8 in your Starting 11 and Subs
Training Items on Players: Max. 1 in your Starting 11 and Subs

[ Voor 18% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 11-06-2017 12:12 ]

OnderDeMotorkap schreef op zondag 11 juni 2017 @ 12:10:
[...]

Maandag en dinsdag geen requirements.
Thanks, heb ik dus twee dagen om Nacho binnen te halen :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Het zit er weer op, zat niet meer in dan goud 3.
Volgend weekend voor het eerst sinds de intro van de automatische kwalificatie een keer geen WL spelen, i.v.m. lang weekend Graspop. Nog meer hier die daar naar toe gaan?

Hopelijk laten jullie een paar TOTS Calcio A voor mij over...

Verwijderd

Ik geloofde de verhalen over win en loss streaks waardoor je altijd rond dezelfde rating uit komt nooit zo. Ik begon 6-3. Stond daarna 12-12. Nu 18-12. Heb het idee dat ik in de 2e helft van de potjes slechter speelde dan de 1e helft. Maar ja.

Goud 3 is binnen. Denk dat een witbiertje in de tuin me vanavond meer oplevert dan goud 2 halen. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2017 15:58 ]

• OnderDeMotorkap
Bossie schreef op zondag 11 juni 2017 @ 13:18:
[...]

Thanks, heb ik dus twee dagen om Nacho binnen te halen :P
Of je wint 'm 2 keer en gebruikt de ene voor de (un)tradeble 84+ TOTW SBC. :P

Als het echt niet wilt lukken maak ik een squad met 3 goedkope zilvers, die ik in de eerste minuten vervang door untradable silver IF's. Heb een paar silver IF's die het niet onder doen voor menig 80+ rated golds.

Verwijderd

OnderDeMotorkap schreef op zondag 11 juni 2017 @ 18:24:
[...]

Of je wint 'm 2 keer en gebruikt de ene voor de (un)tradeble 84+ TOTW SBC. :P

Als het echt niet wilt lukken maak ik een squad met 3 goedkope zilvers, die ik in de eerste minuten vervang door untradable silver IF's. Heb een paar silver IF's die het niet onder doen voor menig 80+ rated golds.
TOTS telt helaas niet als totw. De rating helpt natuurlijk wel mee. Pulisic, Sigurdson en Marquinhos verdwijnen vanavond mooi in het niets.

Ik kijk nu al uit naar Pogba 92. :o (wordt natuurlijk Werner 84 oid)

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:03:
[...]

TOTS telt helaas niet als totw. De rating helpt natuurlijk wel mee. Pulisic, Sigurdson en Marquinhos verdwijnen vanavond mooi in het niets.

Ik kijk nu al uit naar Pogba 92. :o (wordt natuurlijk Werner 84 oid)
Ik vind Marquinhos nog wel bruikbaar als cdm als Matic na 70 minuten moe wordt.

Verwijderd

peeweeherman schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:24:
[...]

Ik vind Marquinhos nog wel bruikbaar als cdm als Matic na 70 minuten moe wordt.
Dat is een goede inderdaad. Ik speel met twee ' echte' squads en wissel Naingollan erin voor Can/Pogba na 80 minuten als het spannend wordt of andersom. Supersubs (12e man op de bank) zijn Dybala voor Higuain en Vardy voor Matrial ST. Geen ruimte voor meer subs helaas. Had eerst Dendonker. Dat was wel een baasje. Maar ik merk dat je meer aan spitsen hebt als sub. Juist voorin waar er ruimte is komt hun speed boost goed tot zijn recht.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:35:
[...]

Dat is een goede inderdaad. Ik speel met twee ' echte' squads en wissel Naingollan erin voor Can/Pogba na 80 minuten als het spannend wordt of andersom. Supersubs (12e man op de bank) zijn Dybala voor Higuain en Vardy voor Matrial ST. Geen ruimte voor meer subs helaas. Had eerst Dendonker. Dat was wel een baasje. Maar ik merk dat je meer aan spitsen hebt als sub. Juist voorin waar er ruimte is komt hun speed boost goed tot zijn recht.
Dat laatste is zeker waar.

In de 41212 gooi ik de vermoeide "aangeef"-spits op de flank, om weer vers bloed in de spits te hebben. De andere wissel is voor Matic voor BPL en voor IF Banega van Calcio A.
Beiden vind ik ze zo fijn spelen dat ik de slechte stamina voor lief neem.

Drie wissels doe ik zelden, want dan heb ik de wedstrijd daarna een probleem. De afmaakspitsen FIF Icardi en PotM SON zijn vaak fit genoeg en hebben geen vervanging nodig.

Verwijderd

Ik lach daadwerkelijk hard op. Heb gold 2 gehaald (zon is weg). Moest 1 uit 7 winnen maar verloor er 4 op rij. Allemaal 0-1 in de laatste minuten. Had er echt geen trek meer in. Lag in het laatste potje echt boven. 0-0 na 90 minuten. Scoort hij er 2 in 1e helft blessuretijd. 3-3 gewonnen. Perisic had er kennelijk ook geen zin meer in. :)

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Ik las net een stuk over fifa 18 met een quote van Rivera, dat is een producer van fifa? Of ceo of zo?

Die loopt gewoon doodleuk te zeggen dat ze scripting toevoegen, en waarom. Haha!! Dat bedrijf is zo evil he. Volgende keer weer ontkennen en iedereen bannen van hun forums die over scripting praat.

Kutbedrijf!!!

Voor de geïnteresseerden, hier is dat stuk. Wat hij zegt over fouten in real life, dat ze een manier moeten vinden om real life fouten toe te voegen in de game. En dat ze dat wat moeten overdrijven omdat de wedstrijden maar kort zijn.

Dan zakt je broek toch af als je dat leest.

https://www.gamespot.com/...-but-at-a-c/1100-6450687/

Echt by far het smerigste game bedrijf ooit. Gaat maar door daar met liegen, bedriegen en geld binnen harken op een zo cheap mogelijke manier.

[ Voor 28% gewijzigd door Turfschipper op 11-06-2017 22:01 ]

Turfschipper schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:56:
Ik las net een stuk over fifa 18 met een quote van Rivera, dat is een producer van fifa? Of ceo of zo?

Die loopt gewoon doodleuk te zeggen dat ze scripting toevoegen, en waarom. Haha!! Dat bedrijf is zo evil he. Volgende keer weer ontkennen en iedereen bannen van hun forums die over scripting praat.

Kutbedrijf!!!

Voor de geïnteresseerden, hier is dat stuk. Wat hij zegt over fouten in real life, dat ze een manier moeten vinden om real life fouten toe te voegen in de game. En dat ze dat wat moeten overdrijven omdat de wedstrijden maar kort zijn.

Dan zakt je broek toch af als je dat leest.

https://www.gamespot.com/...-but-at-a-c/1100-6450687/

Echt by far het smerigste game bedrijf ooit. Gaat maar door daar met liegen, bedriegen en geld binnen harken op een zo cheap mogelijke manier.
Ik las op reddit dat juist het omgekeerde naar voren kwam.

Vind overigens deze wel een leuke kwoot:
Rivera seemed acutely aware of FIFA's flaws and EA is making all the right noises when it comes to improving fluidity. But, so far, that has been translated only in appearance, and not in gameplay.

TLDR: FUT18 zijn vooral grafische aanpassingen zonder dat de issues met de gameplay zijn aangepakt, maar dat zal helaas ook niemand verbazen.

Verwijderd

Omdat WL natuurlijk niet genoeg is net 2 potjes seasons gedaan. Maar wat is dat prut qua verbinding zeg. Denk dat ik het bij WL en DKT houd vanaf nu.
Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2017 @ 22:45:
Omdat WL natuurlijk niet genoeg is net 2 potjes seasons gedaan. Maar wat is dat prut qua verbinding zeg. Denk dat ik het bij WL en DKT houd vanaf nu.
Mijn ervaring helaas ook sinds TOTS is begonnen, hoewel WL vorige week ook dusdanig bagger was.

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 11 juni 2017 @ 22:51:
[...]

Mijn ervaring helaas ook sinds TOTS is begonnen, hoewel WL vorige week ook dusdanig bagger was.
Bij WL heb ik wel eens delay maar nooit zichtbare lag met verspringende poppetjes. Echt nauwelijks te doen.
Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2017 @ 22:54:
[...]

Bij WL heb ik wel eens delay maar nooit zichtbare lag met verspringende poppetjes. Echt nauwelijks te doen.
Ik had gisteren 7-0 in seasons toen de delay weg was, maar het probleem met seasons is dat als je 2 potjes door deze onzin verliest je season eigenlijk ook wel klaar is.

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 11 juni 2017 @ 23:01:
[...]

Ik had gisteren 7-0 in seasons toen de delay weg was, maar het probleem met seasons is dat als je 2 potjes door deze onzin verliest je season eigenlijk ook wel klaar is.
Inderdaad. Al vind ik seasons sowieso niet zo leuk meer sinds ik WL speel. Dat levert meer op in speelplezier en rewards.
Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2017 @ 23:10:
[...]

Inderdaad. Al vind ik seasons sowieso niet zo leuk meer sinds ik WL speel. Dat levert meer op in speelplezier en rewards.
WL is mij simpelweg te veel van het goede, dan blijven er verder weinig opties over.

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:50
Ff een vraagje. Ik zie mezelf als een best goede fifa-er. Wordt kampioen in de eerste divisie bij seasons. Met zowel barca als fc bal op het dak.

Maar zodra ik een online draft opstart bij FUT, word ik 9 van de 10 keer de eerste of tweede ronde eruit geknikkerd omdat mijn tegenstanders gewoonweg beter zijn.

Ik heb geprobeerd om meer naar de chemistry te kijken of juist meer naar de beste spelers, maar het wilt niet helpen. Meer mensen die dit herkennen?
Errieseeka schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:23:
Ff een vraagje. Ik zie mezelf als een best goede fifa-er. Wordt kampioen in de eerste divisie bij seasons. Met zowel barca als fc bal op het dak.

Maar zodra ik een online draft opstart bij FUT, word ik 9 van de 10 keer de eerste of tweede ronde eruit geknikkerd omdat mijn tegenstanders gewoonweg beter zijn.

Ik heb geprobeerd om meer naar de chemistry te kijken of juist meer naar de beste spelers, maar het wilt niet helpen. Meer mensen die dit herkennen?
Divisie 1 online of offline?

Verwijderd

Errieseeka schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:23:

In draft spelen aardig veel goede spelers. Je moet muntjes betalen om te spelen dus de casual speler doet het niet echt. Sowieso ligt het niveau hoger in fut dan in H2H heb ik het idee. Fut speelt ook anders dan H2H. H2H is allemaal 1 tikje trager (misschien wel iets realistischer). Daarmee wil ik niet zeggen dat het niveau per se hoger is in fut. Het is een andere soort gameplay.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2017 01:33 ]

Bossie schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:03:
[...]

WL is mij simpelweg te veel van het goede, dan blijven er verder weinig opties over.
Qua spelplezier heb ik toch veel liever seasons dan wl. In wl kom je echt de meest trieste gasten tegen, terwijl dit in seasons slechts een fractie is. WL zorgt er voor dat iedereen geforceerd gaat spelen en ten koste van echt alles wil winnen. En ik blijf het kansloos vinden om 40 (zelfs 25) potjes wl in een weekend te spelen.
Gisteren op het randje silver 2 binnen gehaald en dat is prima.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Vorig jaar, ergens in de zomer....was er een los event van EA om de nieuwe FUT zaken (toen van FIFA 17) te bespreken. Tijdens dat event zag je Castro tegen Reus spelen enzovoort, en werden de nieuwe zaken voor FUT 17 besproken.

Iemand een idee of er voor 18 weer zo'n los FUT event komt? Kon nog weinig nieuws vinden over de toekomstige nieuwe FUT, dus ik was benieuwd of er wellicht weer zo'n los event komt?

PSN: Maichel

Verwijderd

Iemand suggesties voor upgrades voor deze squad:

https://www.futbin.com/17/squad/4534948

zo ongeveer 50k te besteden

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:23
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:49:
Iemand suggesties voor upgrades voor deze squad:

https://www.futbin.com/17/squad/4534948

zo ongeveer 50k te besteden
Vond persoonlijk Alaba niet echt lekker spelen. Plattenhardt TOTS doet het stukken beter wat mij betreft.

Verder misschien Boateng voor Brooks? Of een Keita IF voor Sanchez.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Amelandbor schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:58:
[...]

Vond persoonlijk Alaba niet echt lekker spelen. Plattenhardt TOTS doet het stukken beter wat mij betreft.

Verder misschien Boateng voor Brooks? Of een Keita IF voor Sanchez.
Keita speelt echt heerlijk, sowieso een verbetering tov Sanches :) Heb zelf Stindl (CMOTM) naar het middenveld gehaald, vind ik zelf ook erg lekker spelen.

Alaba geen ervaring mee maar Plattenhardt is ook de centen wel waard :)

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
De vereisten voor aankomend weekend houden dus in dat TOTS/TOTW-kaarten ook niet gebruikt mogen worden? Alleen 8 gouden kaarten aangevuld met zilveren? Of zie ik dat verkeerd.

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

huis-r schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:44:
De vereisten voor aankomend weekend houden dus in dat TOTS/TOTW-kaarten ook niet gebruikt mogen worden? Alleen 8 gouden kaarten aangevuld met zilveren? Of zie ik dat verkeerd.
Specials gelden ook als Gold. Anders was de requirment: no special cards.

Verwijderd

Weten jullie hoe het zit met WL kwalificatie als je een week niet speelt en de WL tab tussentijds niet aanklikt? Ik ben weg van huis de komende 8 dagen en ben benieuwd of ik mijn auto kwalificatie mee neem naar de week erop. (Zal wel niet maar een man mag dromen :P )

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:31:
Weten jullie hoe het zit met WL kwalificatie als je een week niet speelt en de WL tab tussentijds niet aanklikt? Ik ben weg van huis de komende 8 dagen en ben benieuwd of ik mijn auto kwalificatie mee neem naar de week erop. (Zal wel niet maar een man mag dromen :P )
Dat gaat helaas niet werken. Kwalificatie is alleen voor het komende weekend ;)
Je kan altijd nog een vertrouwd iemand op je account laten spelen voor kwalificatie en TOTS Nacho
Bean77 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:02:
[...]

Qua spelplezier heb ik toch veel liever seasons dan wl. In wl kom je echt de meest trieste gasten tegen, terwijl dit in seasons slechts een fractie is. WL zorgt er voor dat iedereen geforceerd gaat spelen en ten koste van echt alles wil winnen. En ik blijf het kansloos vinden om 40 (zelfs 25) potjes wl in een weekend te spelen.
Gisteren op het randje silver 2 binnen gehaald en dat is prima.
Helaas heb je dat ook regelmatig in seasons, zojuist ook een potje waarbij ik in de eerste helft alleen maar de paal de raak en dan weet je wel wat er gaat gebeuren ;)

Helemaal niet erg, maar als een tegenstander dan in de 75e minuut een corner kort neemt om vervolgens terug te rennen naar zijn eigen helft om daar de bal te houden om zijn lucky win binnen te hengelen.

Verwijderd

kevinn schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:34:
[...]

Dat gaat helaas niet werken. Kwalificatie is alleen voor het komende weekend ;)
Je kan altijd nog een vertrouwd iemand op je account laten spelen voor kwalificatie en TOTS Nacho
Thanks voor je antwoord. Zo erg is het niet. Kan ik tenminste weer de druk van DKT proberen. Is toch voor een Seria A speler. Die wil ik sowieso hebben. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2017 12:39 ]

Bossie schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:36:
[...]

Helaas heb je dat ook regelmatig in seasons, zojuist ook een potje waarbij ik in de eerste helft alleen maar de paal de raak en dan weet je wel wat er gaat gebeuren ;)

Helemaal niet erg, maar als een tegenstander dan in de 75e minuut een corner kort neemt om vervolgens terug te rennen naar zijn eigen helft om daar de bal te houden om zijn lucky win binnen te hengelen.
Wat ik niet kan beïnvloeden probeer ik zo min mogelijk druk over te maken. Dat heeft EA mij wel geleerd!

Ik scoor ook vaak mazzel goals en daar denk ik maar aan als ik wat tegen heb. En soms probeer ik er maar om te lachen. Maar druk maken over iets wat je niet kunt beïnvloeden is verspilde energie. Ik weet dat het makkelijk gezegd is, maar bij mij werkt het redelijk goed. Wat niet wil zeggen dat ik soms ook erg opgefokt kan zijn ;) Maar gelukkig stukken minder als voorheen :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:39:
[...]

Thanks voor je antwoord. Zo erg is het niet. Kan ik tenminste weer de druk van DKT proberen. Is toch voor een Seria A speler. Die wil ik sowieso hebben. :)
Verwacht zelf een spits zoals Belotti. Zie Dzeko, Icardi en Higuain sowieso een TOTS krijgen.
Aan het einde van de week is DKT meestal wat makkelijk doorkomen en met minimaal Gold 3 moet dat met redelijk gemak lukken :)

[ Voor 14% gewijzigd door kevinn op 12-06-2017 12:52 ]

Verwijderd

kevinn schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:51:
[...]

Verwacht zelf een spits zoals Belotti. Zie Dzeko, Icardi en Higuain sowieso een TOTS krijgen.
Aan het einde van de week is DKT meestal wat makkelijk doorkomen en met minimaal Gold 3 moet dat met redelijk gemak lukken :)
Hmm. Heb Sigurdson en Pulisic makkelijk gewonnen. Marquinhos kostte al mijn pogingen. Net ook weer in de finale voor Nacho verloren. Misschien dat motivatie (dat ik de speler wel wil hebben en dat ik me moet kwalificeren) helpt. Nu boeit het me toch allemaal niet echt. :)

• OnderDeMotorkap
Ik lees dat veel mensen Marquinhos met moeite binnen hebben geharkt. 2 pogingen was voor mij voldoende, terwijl ik er 7/8 nodig had voor Pulisic.

Ik denk (en vooral hoop) dat TOTS Belotti als DKT reward beschikbaar komt. Zijn IF vond ik echt heerlijk spelen, deed het veel beter dan bijvoorbeeld een 88 Icardi.

Geen 5* skills, geen populaire speler, jong talent, spits, geen hoge rating (waarschijnlijk 88) versterken bij mij het gevoel dat TOTS Belotti als DKT reward komt.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Belotti komt denk ik in de gewone TOTS. Hij is 3e op de topscorer-lijst geworden dit seizoen in de Serie A. Nog voor bijvoorbeeld Higuain, Icardi en Immobile terwijl hij zelf 'maar' bij Torino speelt!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

sirkeith schreef op maandag 12 juni 2017 @ 13:33:
Belotti komt denk ik in de gewone TOTS. Hij is 3e op de topscorer-lijst geworden dit seizoen in de Serie A. Nog voor bijvoorbeeld Higuain, Icardi en Immobile terwijl hij zelf 'maar' bij Torino speelt!
Het is ook een soort van populariteits wedstrijd ;) Twijfel om TOTKS Dybala te halen. Qua doelpunten en assist geen bijzonder seizoen vergeleken met andere.

meerdere IF Handanovic gehaald als investering want dat is zon beetje de beste GK van de Serie A (persoonlijk). Buffon, Donna verwacht ik als TOTS

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:46

shameblaster

BB4E^Cons

Ik hoop dat Gomez (Atalanta) een tots krijgt (als Cam). Benieuwd naar het gehele tots. 1.5mln coins klaar staan :D

Cons:::BB4E

• kevinn

kevinn

PSN; southation

shameblaster schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:53:
Ik hoop dat Gomez (Atalanta) een tots krijgt (als Cam). Benieuwd naar het gehele tots. 1.5mln coins klaar staan :D
Dat hoop ik ook >:) met ook Chiellini, Bonucci, Alex Sandro, Mertens, Nainngolan en Icardi.
Ga voor 500k de premium update doen. Hopelijk haal ik er wat fatsoenlijks uit

[ Voor 11% gewijzigd door kevinn op 12-06-2017 15:11 ]

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:46

shameblaster

BB4E^Cons

Naingolan zal wel 1.5+ mln worden

Cons:::BB4E

Verwijderd

Nou, Nacho is binnen :) Had dit keer maar 2 pogingen nodig, de eerste keer haalde ik gelijk de finale. Pulisic is me niet gelukt, Marquinhos in veel pogingen, Sigurdsson in 3 en Rudy in 1 :D

Ik zal ze allemaal niet gebruiken waarschijnlijk, maar is toch leuk om te hebben :)
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:35:
Nou, Nacho is binnen :) Had dit keer maar 2 pogingen nodig, de eerste keer haalde ik gelijk de finale. Pulisic is me niet gelukt, Marquinhos in veel pogingen, Sigurdsson in 3 en Rudy in 1 :D

Ik zal ze allemaal niet gebruiken waarschijnlijk, maar is toch leuk om te hebben :)
Welke zilvers heb je gebruikt?

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 12 juni 2017 @ 17:31:
[...]

Geen, op PS3 had je voor Nacho een full La Liga squad nodig met in de basiself 11 verschillende clubs.

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 12 juni 2017 @ 17:31:
[...]

Vandaag en morgen is het op Xbox One en PS4 een squad rating van max 83.

Mooie is dat je bank dit beïnvloedt. Daar kwam ik achter nadat ik tegen een bpl team met 4 tots kwam. :)
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 18:13:
[...]

Vandaag en morgen is het op Xbox One en PS4 een squad rating van max 83.

Mooie is dat je bank dit beïnvloedt. Daar kwam ik achter nadat ik tegen een bpl team met 4 tots kwam. :)
Idd ik speel ook gewoon met mijn gewone team met TOTS Nzonzi etc. Hele bank vol met 75 rated golden oldies.

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:23
Nacho is binnen en was verrassend genoeg een makje. Rage quit, 4-0, 4-1, rage quit.

De tegenstander in de tweede ronde was al aan het smeken voor een win 😶
Vissert schreef op maandag 12 juni 2017 @ 18:26:
[...]

Idd ik speel ook gewoon met mijn gewone team met TOTS Nzonzi etc. Hele bank vol met 75 rated golden oldies.
Ik heb de bank vol met 75/76, echter moest ik alle verdedigers wisselen om op 83 uit te komen.
Maar eens zien of ik met Butland, Smalling, Bailly etc kan redden.

Heb het tot nu redelijk lastig met al de high pressure/aggression tegenstanders.

Verwijderd

Pele, Henry, Yashin en Maradonna krijgen ook een Icon in FUT 18 : )

• PetrCech_3
Inmiddels een aantal mensen al wat moois gepackt uit de LaLiga? Schijnt echt nauwelijks wat gepackt te worden. Zit ik dan, met mn 250 Premium LaLiga Packs.... Woensdag gaat het gebeuren :)

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
DKT is inderdaad een stuk makkelijker dan vorig week zeg. Had het toen iets van 6 keer geprobeerd tegen 1 normaal gesproken.

Zit nu wel te denken om m'n zilveren 74 TOTS Theo Hernandez te verkopen en Alba NIF te halen. Heb 'm gekocht voor 47k en hij gaat nu weg voor 75k bin. Das toch wel makkelijk verdiend 😃. Plus, op die manier staan Marquinhos en Nacho naast elkaar in het centrum. Decisions, decisions 🤔

PSN: MrMistral

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-11 08:41
PetrCech_3 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:34:
Inmiddels een aantal mensen al wat moois gepackt uit de LaLiga? Schijnt echt nauwelijks wat gepackt te worden. Zit ik dan, met mn 250 Premium LaLiga Packs.... Woensdag gaat het gebeuren :)
Kan je daar niet even een stream van maken :9 .

PSN: Kidjuh

• OnderDeMotorkap
Heb m hier ook met de eerste poging. Wel last van input lag, maar gelukkig zat het wel mee dit keer.

Past perfect in één van mijn hybrid squad die ik om Martinez en Diego Lopez had gebouwd (beide untradable). Inigo Martinez (81) is dus overbodig geworden.

http://www.futhead.com/17/squads/6848663/

[ Voor 9% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 12-06-2017 22:03 ]

OnderDeMotorkap schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:01:
Heb m hier ook met de eerste poging. Wel last van input lag, maar gelukkig zat het wel mee dit keer.

Past perfect in één van mijn hybrid squad die ik om Martinez en Diego Lopez had gebouwd (beide untradable). Inigo Martinez (81) is dus overbodig geworden.

http://www.futhead.com/17/squads/6848663/
Hier steeds net niet, tegenstanders flitsen door mijn verdediging heen terwijl ik heel veel moeite heb met passing (input lag?).

helaas ook al een finale verloren, waar ik nogal van baal aangezien dat door een laffe dc van een tegenstander al mijn 5e potje dat toernooi was.

Verwijderd

Mental note: als er wl requirements zijn schieten squad fitness kaartjes als een malle omhoog.

Jammer alleen dat het zo suf is om ze in te kopen. Echt beroerd dat je niet kan sorteren op rare of op squad bij fitness.
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:59:
Mental note: als er wl requirements zijn schieten squad fitness kaartjes als een malle omhoog.

Jammer alleen dat het zo suf is om ze in te kopen. Echt beroerd dat je niet kan sorteren op rare of op squad bij fitness.
Prima toch, dan heb ik in ieder geval het idee dat Bean gewerkt heeft voor zijn team :>

Verwijderd

Zo. Die langs de achterlijn rennende gasten krijg ik echt niet gestopt. Als mijn tegenstander dat doorkrijgt ben ik standaard de sjaak. Tweede nacho poging is daarom net gestrand in de tweede finale van de dag. Ik ga denk ik toch maar geen pro worden. :P

word wel fitnesskaartjes handelaar

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2017 23:55 ]

Ik zit net even de player of the year kaart van Cavani te bekijken. Met Hunter kaart 95 rated, 99 pace, 99 shooting, 99 heading, 96 dribbeling, 93 passing en sterk als een beer. Vergelijkbaar met zijn tots kaart.

Ik heb de 87 rated SBC versie liggen dus ik had die 95 rated SBC versie voor 130k kunnen meenemen... Prima duo met SBC Suarez...

Waarom coachen jullie mij dan niet? :+ Ik denk ook altijd met jullie mee :+

[ Voor 4% gewijzigd door Vissert op 13-06-2017 06:24 ]

Vissert schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 06:23:
Ik zit net even de player of the year kaart van Cavani te bekijken. Met Hunter kaart 95 rated, 99 pace, 99 shooting, 99 heading, 96 dribbeling, 93 passing en sterk als een beer. Vergelijkbaar met zijn tots kaart.

Ik heb de 87 rated SBC versie liggen dus ik had die 95 rated SBC versie voor 130k kunnen meenemen... Prima duo met SBC Suarez...

Haal Mbappe, Cavani kan ik altijd wel verdedigen maar die andere is echt dodelijk en niet te grijpen in de omschakeling. Zie hem ook vaak in combinatie met Lacazette

Bossie schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 07:27:
[...]

Haal Mbappe, Cavani kan ik altijd wel verdedigen maar die andere is echt dodelijk en niet te grijpen in de omschakeling. Zie hem ook vaak in combinatie met Lacazette
Cavani is nu 650k. Ik had hem voor 130k kunnen hebben :(

Mbappe is wel een baas ja.

• PetrCech_3
Kidjuh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:59:
[...]

Kan je daar niet even een stream van maken :9 .
Als je me ff zegt how-to, wil ik dat best doen ;). Ben in Streamen niet zo ervaren moet ik zeggen... Haha
PetrCech_3 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:20:
[...]

Als je me ff zegt how-to, wil ik dat best doen ;). Ben in Streamen niet zo ervaren moet ik zeggen... Haha
PS4 toch?

http://m.ign.com/wikis/pl...ow_to_Use_Twitch_with_PS4

• PetrCech_3
Aangemaakt, Twitch username: PetrCech_3 (verrassend he ;))

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:02
PetrCech_3 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:04:
[...]

Aangemaakt, Twitch username: PetrCech_3 (verrassend he ;))
Wanneer begin je met streamen?

• PetrCech_3
JAtech schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:13:
[...]

Wanneer begin je met streamen?
Woensdagavond. Rond 19.00u denk ik. Moet ook nog even kijken hoe ik ze het meest tactvol kan openen aangezien ik allemaal Untradables ga krijgen die ik eig wel weer wil gebruiken voor een nieuwe SBC. (Misschien dat iemand al een tip heeft? ;))

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Vissert schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 06:23:

Het inruilen van SBC Cavani was sowieso een goed idee geweest met de mega pack als reward ;)

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Ik twijfel om mijn gehele coin stack (550k) of iedergeval een groot deel in calcio SBC's te stoppen.. ik kan er gewoon een 'paar' doen, of ik kan er zonder rewards 50 doen..

Overigens hoop ik toch echt op een insigne TOTS, heb zn normale kaart is geprobeer (had eerst altijd mertens) en die speelt net zo lekker als mertens. Dus mertens als ST en insigne als LW aub :)

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• MrMistral
MrMistral schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:51:
DKT is inderdaad een stuk makkelijker dan vorig week zeg. Had het toen iets van 6 keer geprobeerd tegen 1 normaal gesproken.

Zit nu wel te denken om m'n zilveren 74 TOTS Theo Hernandez te verkopen en Alba NIF te halen. Heb 'm gekocht voor 47k en hij gaat nu weg voor 75k bin. Das toch wel makkelijk verdiend 😃. Plus, op die manier staan Marquinhos en Nacho naast elkaar in het centrum. Decisions, decisions 🤔
80k inmiddels... Ik denk dat ik 'm ga verkopen en Alba daar neergooi. Even afwachten nog hoe lang de stijging doorgaat :)

• PetrCech_3
Meer mensen die last hebben van het zwaar irritante scherm dat je krijgt na ongeveer 10x bidden? ''Je account is vanwege ongewone activiteiten gemarkeerd. Laat de applicatie opnieuw om door te gaan''
MrMistral schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:59:
[...]

80k inmiddels... Ik denk dat ik 'm ga verkopen en Alba daar neergooi. Even afwachten nog hoe lang de stijging doorgaat :)
Volgende week is er weer een weekend dat je 3 silvers nodig hebt geloof ik. Misschien nog even vasthouden :)
kevinn schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:50:
[...]

Het inruilen van SBC Cavani was sowieso een goed idee geweest met de mega pack als reward ;)
Ja op zich... Nooit verdiept in de kaart of wat de kosten waren :'( 95 rated... 120k.. Dit doet pijn :'(

[ Voor 31% gewijzigd door Vissert op 13-06-2017 10:07 ]

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

PetrCech_3 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:59:
Meer mensen die last hebben van het zwaar irritante scherm dat je krijgt na ongeveer 10x bidden? ''Je account is vanwege ongewone activiteiten gemarkeerd. Laat de applicatie opnieuw om door te gaan''
Nee, nog nooit gehad :p

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• MrMistral
Vissert schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:00:
[...]

Volgende week is er weer een weekend dat je 3 silvers nodig hebt geloof ik. Misschien nog even vasthouden :)
Ja, ik zag het idd! Maar ik ga liever 40k cashen dan dat ik de WL ga spelen :9 Of bedoel je zo lang mogelijk vasthouden richting volgend weekend?

MrMistral schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:08:
[...]

Ja, ik zag het idd! Maar ik ga liever 40k cashen dan dat ik de WL ga spelen :9 Of bedoel je zo lang mogelijk vasthouden richting volgend weekend?
Het laatste :)

Verwijderd

PetrCech_3 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:25:
[...]

Woensdagavond. Rond 19.00u denk ik. Moet ook nog even kijken hoe ik ze het meest tactvol kan openen aangezien ik allemaal Untradables ga krijgen die ik eig wel weer wil gebruiken voor een nieuwe SBC. (Misschien dat iemand al een tip heeft? ;))
Volgens mij is de tactiek: rare golds inruilen totdat je 11 untradeable non rare golds hebt. Die gooi je dan meteen in de de standaard la liga upgrade. Zo voorkom je duplicates. Je zou ook de 2 gold Player upgrade packs kunnen gebruiken.
Ff coachen...

Verkoop op hype. Vorige keer daalden de hyper dure zilvere spelers in de aanloop naar de WL toen alle handelaren ze wilden verkopen.

Is ook maar handelsadvies van iemand die 150k verloren heeft met otw deals. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2017 11:41 ]

• kevinn

kevinn

PSN; southation

MrMistral schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:08:
[...]

Bekijk even de grafiek van vorige keer op futbin voor de zekerheid. Ik denk zelf de ma/di verkopen want dan worden de nieuwe WL teams gemaakt.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:39:
[...]

Volgens mij is de tactiek: rare golds inruilen totdat je 11 untradeable non rare golds hebt. Die gooi je dan meteen in de de standaard la liga upgrade. Zo voorkom je duplicates. Je zou ook de 2 gold Player upgrade packs kunnen gebruiken.

[...]

Ff coachen...

Verkoop op hype. Vorige keer daalden de hyper dure zilvere spelers in de aanloop naar de WL toen alle handelaren ze wilden verkopen.

Is ook maar handelsadvies van iemand die 150k verloren heeft met otw deals. :)
Alleen 1 verschil volgens mij. De eerste keer ging het om de WL zelf. De tweede keer om kwalificatie. Handelaren handen de tweede keer grote luchtbel gecreëerd en aangezien iedereen woensdag/donderdag nog kon kwalificeren was de vraag minimaal.
Pagina: 1 ... 170 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.