Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

peeweeherman schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:20:
Moeders, doe de kinderen naar binnen, koning Musa is IF! _/-\o_
Vidal zijn nieuwe kaart is echt flink ziek. Met een pace boost is alles 90+.

Mhikitaryan als CM ik wel raar. Defending 71 zie ik niet echt in real life. En fysiek van 87 is natuurlijk ook lachwekkend. :)

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
peeweeherman schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:32:
Zijn normale staat bij mij gewoon in de basis als st in 41212, als aangever voor Son, deze ga ik zeker halen
Heb je hem al? :)
Ik twijfel, omdat ik Walcott 86 al heb, en ik Musa nog iets te duur vind om hem erbij te hebben als aanvulling.

Verwijderd

Net twee TOTS in één gouden upgrade, en later nog eentje. Zal ze nooit gebruiken, maar toch leuk. Nu nog een Tolisso, Cavani en/of Thiago Silva packen...

Verwijderd

Wat is er toch met die non-rares gebeurd?? Bijna allemaal nu 1.5k en sommige gaan richting de 3k..

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:15:
Wat is er toch met die non-rares gebeurd?? Bijna allemaal nu 1.5k en sommige gaan richting de 3k..
DKT volgende week. Max.rating 83 en volledig elftal+bank goud

• kevinn

kevinn

PSN; southation

[quote][b]kevinn schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:27:[/

Foutje

[ Voor 28% gewijzigd door kevinn op 07-06-2017 20:28 ]

Verwijderd

https://www.futbin.com/17/squad/4440095
Iemand nog een leuke upgrade voor dit team? 180k max te besteden. Totti mag uiteraard niet weg. :)

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:53:
https://www.futbin.com/17/squad/4440095
Iemand nog een leuke upgrade voor dit team? 180k max te besteden. Totti mag uiteraard niet weg. :)
Abate op RB? Loopt bij mij alles dicht door zijn snelheid.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

JJoosterman schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:46:
[...]

Heb je hem al? :)
Ik twijfel, omdat ik Walcott 86 al heb, en ik Musa nog iets te duur vind om hem erbij te hebben als aanvulling.
Nee, denk dat ie morgen goedkoper is als alle rewards weer worden uitgedeeld, en anders wel bij uitkomen serie A

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
roybr schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:09:
[...]

Birthday of normale?

PSN: MrMistral

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Birthday, kost je op de xboxone rond de 57k

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:03:
Net twee TOTS in één gouden upgrade, en later nog eentje. Zal ze nooit gebruiken, maar toch leuk. Nu nog een Tolisso, Cavani en/of Thiago Silva packen...
Gisteravond ook Bale gepackt in een gouden upgrade, dus ik ga maar ff van teams wijzigen. Waarschijnlijk worden het deze: https://www.futbin.com/17/squad/4448023
En https://www.futbin.com/17/squad/4442790 die IG verandert naar: https://www.futbin.com/17/squad/4443421

In het ene team zouden alleen Ronaldo, Modric en Perrin tradable zijn, in het andere team alleen de verdediging + keeper.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Doen jullie eigenlijk de Ligue Premium Upgrade SBC of bijvoorbeeld de Gold Upgrade SBC? Wil met de Calcio A TOTS namelijk m'n hele club gaan leegtrekken :D

Verwijderd

Fraaank schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 08:18:
Doen jullie eigenlijk de Ligue Premium Upgrade SBC of bijvoorbeeld de Gold Upgrade SBC? Wil met de Calcio A TOTS namelijk m'n hele club gaan leegtrekken :D
Ik deed eerst Gouden upgrade en met die spelers Premium Upgrade, maar met de Ligue 1 begon ik met gelijk de Premium Upgrade, enkel de non-rares uit die pack gebruiken in de gouden upgrade. Echter, de eerste 20-25 packs gingen heel goed, daarna niet meer. Toen ben ik maar weer gouden upgrades gaan doen en daarmee de premium SBC. Duurt langer, kost meer, maar uit de gouden upgrades heb ik al meerdere walk-outs en TOTS gehaald. Als je puur en alleen die Calcio A spelers wil, kan je misschien het best gelijk de premium upgrade doen, maar vind je andere TOTS en hoge rated spelers ook wel grappig kan je eerst gouden upgrades doen. Of je probeert allebei, eerst de premium, en als dinsdag de nieuwe TOTS er is ook wat gouden upgrades :+

Verwijderd

roybr schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:09:
[...]

Goeie, dank!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:08:
[...]

Vidal zijn nieuwe kaart is echt flink ziek. Met een pace boost is alles 90+.

Mhikitaryan als CM ik wel raar. Defending 71 zie ik niet echt in real life. En fysiek van 87 is natuurlijk ook lachwekkend. :)
Die Vidal kaart ziet er zeker lekker uit.... zelf zou ik alleen voor Stindl gaan en die naar het middenveld halen:

https://www.futbin.com/17/compare/18934/18771

Voor het geld dat het scheelt kun je Keita TOTS ook nog halen :o

• kevinn

kevinn

PSN; southation

ErnstMid schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:49:
[...]

Die Vidal kaart ziet er zeker lekker uit.... zelf zou ik alleen voor Stindl gaan en die naar het middenveld halen:

https://www.futbin.com/17/compare/18934/18771

Voor het geld dat het scheelt kun je Keita TOTS ook nog halen :o
Vidal gaat nog flink zakken in prijs met WL rewards en Laliga TOTS morgen
peeweeherman schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:32:
Zijn normale staat bij mij gewoon in de basis als st in 41212, als aangever voor Son, deze ga ik zeker halen
Hij is makkelijk te verdedigen, maar als een bal terugkaatst in het veld dan is hij altijd degene die hem binnentikt.

Vind hem vooral een goedkope Vardy.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Heb 140k staan. Daarvoor zou ik Aguero kunnen kopen. Heb nu normale Vardy en die doet het prima. Is Aguero 140k meer waard?

I like how you keep the mouse running...

• Fraaank
Exodus FC schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:20:
Heb 140k staan. Daarvoor zou ik Aguero kunnen kopen. Heb nu normale Vardy en die doet het prima. Is Aguero 140k meer waard?
Als het goed draait, draait het goed. Vind ik in ieder geval. Aguero is ook een heel ander type speler, dus hij moet sowieso in je speelstijl passen.

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Voor het eerst sinds tijden maar weer eens de WL gaan spelen morgen met de volgende squad: https://www.futbin.com/17/squad/4452253

Iemand wel eens gespeeld met die Herrera? En hoe was de gameplay vorig weekend, beetje te doen?

• El Profesor
Fraaank schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:35:
[...]
Als het goed draait, draait het goed. Vind ik in ieder geval. Aguero is ook een heel ander type speler, dus hij moet sowieso in je speelstijl passen.
Thanks. Denk dat ik doorspaar voor 86 Son ST.

Verwijderd

huis-r schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:04:
Voor het eerst sinds tijden maar weer eens de WL gaan spelen morgen met de volgende squad: https://www.futbin.com/17/squad/4452253

Iemand wel eens gespeeld met die Herrera? En hoe was de gameplay vorig weekend, beetje te doen?
Ik heb die Herrera gehad. Heel Smooth. Kan alles wel vrij goed maar is verder niet opvallend op het veld. Presteert wel beter dan zijn prijs voor mijn gevoel.

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:16
Ik heb die Herrera en die Lallana. Stabiel, niet te betrappen op foutjes. Lallana pakt ook zijn goaltjes nog wel eens mee. Ze winnen bij mij alleen geen kopduels, maar dat kan ook aan mij liggen..

• Fraaank
KaiseRRuby schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:55:
Ik heb die Herrera en die Lallana. Stabiel, niet te betrappen op foutjes. Lallana pakt ook zijn goaltjes nog wel eens mee. Ze winnen bij mij alleen geen kopduels, maar dat kan ook aan mij liggen..
Kun je niet beter inplaats van IF Lallana de normale Eriksen neerzetten?
Never mind

• huis-r
Thanks mannen! Ga er is lekker mee oefenen vanavond :-D
Er gaan geruchten dat morgenavond zowel La liga als Calcio A TOTS uitkomt.

Hoewel special tots speler komende week waarschijnlijk 89 rated Rulli is.

[ Voor 34% gewijzigd door Vissert op 08-06-2017 16:29 ]

• JJoosterman
KaiseRRuby schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:55:
Heeft dat (naast lengte) ook niet met sterkte te maken? Je kan voordat je de bal krijgt je afzetten van de tegenstander. L2+linker stick, dacht ik.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Vissert schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:27:
Er gaan geruchten dat morgenavond zowel La liga als Calcio A TOTS uitkomt.

Hoewel special tots speler komende week waarschijnlijk 89 rated Rulli is.
Krijgen vandaag de onthulling van Laliga (ea twitter). Isco zit er zeker in

EDIT: Griezmann ook. Release wordt op ea sports fifa espana (twitter) gereleased

[ Voor 10% gewijzigd door kevinn op 08-06-2017 17:10 ]

Verwijderd

kevinn schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 17:06:
[...]

Krijgen vandaag de onthulling van Laliga (ea twitter). Isco zit er zeker in

EDIT: Griezmann ook. Release wordt op ea sports fifa espana (twitter) gereleased
Ronaldo, Griezmann en Neymar ook

Verwijderd

Modric zit er niet bij.... Komt er een meesterlijke DKO speler? :+

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2017 17:38 ]

• JJoosterman
Marcelo en Pique krijgen een downgrade?

• kevinn

kevinn

PSN; southation

JJoosterman schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 18:00:
Marcelo en Pique krijgen een downgrade?
In principe is TOTY altijd de beste versie. Alleen ronaldo heeft al zoveel 97/98 gehad ;)

Verwijderd

Nacho DKT-speler

• El Profesor
kevinn schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 17:06:
[...]
Is het dan verstandig de normale Griezmann nu te verkopen? En volgende week terug te kopen.

3e poging eindelijk raak met kwalificatie. 2 finales verloren, 1 heel terecht, de andere zwaard onterecht. Maar goed, we hebben Marquinhos nu.
Niveau was wel een flink stuk hoger dan normaal.

TOTS Eriksen momenteel 25 wedstrijden, 24 goals en 12 assists. Die gast is echt van een andere planeet.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• El Profesor
TOTS Marquinhos toch nog binnen en hoe. Vijftien! pogingen gedaan en vier finales gespeeld met als dieptepunt de derde finale waar ik met 1-1 in de 85e min faalde vanaf 11 meter en mijn penalty gestopt zag worden. Ik had 14 pogingen verspeeld en nog 1 poging over,. Toen besloten om mijn laatste kans met tactiek op counter te spelen ipv custom. En heb me er doorheen gevochten, met mijn laatste poging de finale gehaald en 2-1 gewonnen. Welkom Marquinhos!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Exodus FC schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 19:25:
TOTS Marquinhos toch nog binnen en hoe. Vijftien! pogingen gedaan en vier finales gespeeld met als dieptepunt de derde finale waar ik met 1-1 in de 85e min faalde vanaf 11 meter en mijn penalty gestopt zag worden. Ik had 14 pogingen verspeeld en nog 1 poging over,. Toen besloten om mijn laatste kans met tactiek op counter te spelen ipv custom. En heb me er doorheen gevochten, met mijn laatste poging de finale gehaald en 2-1 gewonnen. Welkom Marquinhos!
Ik ben oprecht blij voor je! oOo oOo

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:23
Pakjes maar bewaren voor morgen, zo te zien. Al is de kans toch miniem.

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-11 13:46
Weet niet of het mag, maar ik heb tips van jullie nodig. :+

Momenteel speel ik met deze squad:

http://www.futhead.com/17/squads/5460620/

Ik ben zelf niet helemaal tevreden over khedira & asamoah, maar ik zie geen mogelijke vervangers. Wie zouden jullie hier neerzetten? Ik zou wel graag dezelfde opstelling willen blijven spelen.

Verwijderd

Ik heb net met mijn domme kop Roy Keane op open bid gezet. Is ie opgepikt voor 167k terwijl de laagste bin 208k is. Bah.

Wel totw Giroud en reguliere Toure uit een WL pakje. Voor de rest veel zit gekregen uiteraard.

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:22
-Bas schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:19:

Ik ben zelf niet helemaal tevreden over khedira & asamoah, maar ik zie geen mogelijke vervangers. Wie zouden jullie hier neerzetten? Ik zou wel graag dezelfde opstelling willen blijven spelen.
Allen is het proberen waard als je weinig budget hebt. Ik vond hem fantastisch spelen.
http://www.futhead.com/17/players/24036/allan/

Verwijderd

Exodus FC schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 18:58:
[...]

Is het dan verstandig de normale Griezmann nu te verkopen? En volgende week terug te kopen.
Nu met TOTS stijgen ze soms ook, dus ik zou ff kijken in de loop van de week.

• El Profesor
Nainggolan voor Asamoah. Dan wel Marchisio linker cm en Naingolan rechter cm voor chem met Florenzi.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Teller staat inmiddels op 320 rare players. 1.1miljoen over... Kom maar op LaLiga TotS SBC! :)
Ik mag niet klagen met mijn packluck. Een zilvere TOTS van 40k uit de MM en uit de WL rewards TOTS Jonas. In totaal zo'n 250k waarde.

Verwijderd

Hoeveel muntjes kun/wil je besteden?

Voor super cheap is Allan erg goed.

Voor iets meer:

Naingollan als agressieve etterbak met oneindige stamina.
Marchisio voor stijlvolle en toch fysieke alles kunner
Brozovic IF voor allround prima en vernietigende longshot
Medel voor een prima CDM met meer souplesse dan Khedira. (Khedira heeft beroerde stamina)
De Rossi voor sterke verdediging en verzorgde opbouw (super traag)
Hamsik voor alles kunnen maar vooral aanvallen soepel en goede passing. Staat zijn mannetje wel.

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 22:14

Ligt aan je budget natuurlijk. Indien je weinig budget hebt kan ik Allan zeker aanraden. Ik zou dan Allan op LCM en De Rossi op CDM zetten.

Als je verder vraagt om mijn mening zou ik Higuain vervangen door IF of SIF Belotti, TIF Immobile of IF Mandzukic. SIF Brozovic op RCM, IF De Rossi op cdm en IF Bonaventura op LCM. Dit is uiteraard persoonlijk, wat voor mij werkt hoeft niet per se voor jou ook te werken.

SIF Brozovic is voor mij een van de beste middenvelders dit jaar trouwens.

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-11 13:46
OnderDeMotorkap schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 22:22:
[...]

Ligt aan je budget natuurlijk. Indien je weinig budget hebt kan ik Allan zeker aanraden. Ik zou dan Allan op LCM en De Rossi op CDM zetten.

Als je verder vraagt om mijn mening zou ik Higuain vervangen door IF of SIF Belotti, TIF Immobile of IF Mandzukic. SIF Brozovic op RCM, IF De Rossi op cdm en IF Bonaventura op LCM. Dit is uiteraard persoonlijk, wat voor mij werkt hoeft niet per se voor jou ook te werken.

SIF Brozovic is voor mij een van de beste middenvelders dit jaar trouwens.
Heb tot nu toe niet zoveel te besteden, heb ongeveer 50k. Doorsparen voor Naingolan zie ik als optie inderdaad. 87IF Immobile hele tijd mee gespeeld, Higuain beviel mij beter. 8)

De rest ook bedankt voor de tips, ziet er naar uit dat het doorsparen wordt.

Verwijderd

-Bas schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 22:33:
[...]

Heb tot nu toe niet zoveel te besteden, heb ongeveer 50k. Doorsparen voor Naingolan zie ik als optie inderdaad. 87IF Immobile hele tijd mee gespeeld, Higuain beviel mij beter. 8)

De rest ook bedankt voor de tips, ziet er naar uit dat het doorsparen wordt.
Als je 50k hebt kun je best wat van het lijstje halen hoor. :)

• Fraaank
WL-reward Premium Gold Players pack gaat open...
Blauwe flare...
Grote blauwe flare...
Franse flag....
ST....

Gomis...ffs

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-11 10:31
Fraaank schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 22:57:
WL-reward Premium Gold Players pack gaat open...
Blauwe flare...
Grote blauwe flare...
Franse flag....
ST....

Gomis...ffs
Haha ja lekker is dat. Zo ben ik toch is flink in de maling genomen met Di Maria. Je krijgt toch een hartverzakking met die Argentijnse vlag en de RW op je scherm.

Maar vandaag wel een walkout TOTS uit een 5K (Gold) pakket. Mitroglou 8)7 . Toch weer 21K hea :P

• El Profesor
Wat voor chem geven jullie Marquinhos? Anker of shadow?

• MrMistral
Exodus FC schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 07:50:
Zit te twijfelen tussen powerhouse, anchor en gewoon basic (10 chem).

Moeilijke keuze:
Bonucci of Barzagli?

En

Buffon of Lloris?

• El Profesor
MrMistral schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:06:
[...]
Buffon of Lloris?
Buffon. Ik heb Lloris maar heb hem vervangen voor Butland. Lloris mist voor mijn gevoel lengte. Keept constant maar heb zelden dat ik denk hij maakt het verschil.

Verwijderd

Exodus FC schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 07:50:
Ik heb 'm anker gegeven :)

Verwijderd

MrMistral schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:06:
[...]

Moeilijke keuze:
Bonucci of Barzagli?

En

Buffon of Lloris?
Heb Lloris niet gebruikt, maar Buffon was voor mij heel goed!

• El Profesor
Hoe speelt ie?

• Fraaank
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:50:
[...]

Ik gebruik nu al een tijd IF Consigli. Is voor mij echt top!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:23
https://www.reddit.com/r/...g_after_new_update_right/

Ik ben blij dat ik niet op PC speel, maar dit is toch echt te belachelijk voor woorden. Ik vraag me echt af wat testers van EA in vredesnaam doen.

• Fraaank
Amelandbor schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:13:

Ik ben blij dat ik niet op PC speel, maar dit is toch echt te belachelijk voor woorden. Ik vraag me echt af wat testers van EA in vredesnaam doen.
Kom er net achter inderdaad. Wat een faal.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-11 10:06
Ben nu bezig met SBC, Premier league, Bournemouth

Wat irritant, weinig verdedigers te krijgen, reteduur alles.
Sommige posities zijn er überhaupt niet te krijgen.
Laten ze deze kaarten zeldzaam noemen...

• huis-r
Gister het kwalificatietoernooi gewonnen, ging lekker. Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen betreffende TOTS Marquinhos, zou hem wel graag willen gebruiken alleen dat betekent wel dat mijn team (opnieuw) op de schop moet. Zou er dan zo uit komen te zien denk ik:

https://www.futbin.com/17/squad/4470845

• El Profesor
huis-r schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:40:
Gister het kwalificatietoernooi gewonnen, ging lekker. Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen betreffende TOTS Marquinhos, zou hem wel graag willen gebruiken alleen dat betekent wel dat mijn team (opnieuw) op de schop moet. Zou er dan zo uit komen te zien denk ik:

https://www.futbin.com/17/squad/4470845
Zou eerst eens een paar potjes spelen met Marquinhos als wissel om te kijken hoe hij speelt. De normale Marquinhos vond ik zelf niet lekker spelen.

Verwijderd

Heb hem nog niet gebruikt, maar die stats zijn hoopgevend!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Harribo schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:33:
Ben nu bezig met SBC, Premier league, Bournemouth

Wat irritant, weinig verdedigers te krijgen, reteduur alles.
Sommige posities zijn er überhaupt niet te krijgen.
Laten ze deze kaarten zeldzaam noemen...
Die moet je ook niet doen. Die is op de PS4 al veel te duur, laat staan op de PC.
Speltip:29

Doe geen fake shot met je keeper vlak voordat je de bal aanneemt bij een terug speelbal. :+

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:22
Vissert schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:00:
Speltip:29

Doe geen fake shot met je keeper vlak voordat je de bal aanneemt bij een terug speelbal. :+
Een keer een poging gedaan tegen een vriend met een ball-rol maar toen bleek dat Tim Krul met 1* skillmoves geen ball-rol kan...

• El Profesor
Is de WL kwalificatie reward voor volgende week al bekend?

• MrMistral
Exodus FC schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:46:
[...]

Buffon. Ik heb Lloris maar heb hem vervangen voor Butland. Lloris mist voor mijn gevoel lengte. Keept constant maar heb zelden dat ik denk hij maakt het verschil.
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:50:
[...]

Allright. Dan wordt het Buffon :) Ik neig namelijk ook naar hem, maar weet niet waarom haha!
Fraaank schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:30:
[...]

Ik gebruik nu al een tijd IF Consigli. Is voor mij echt top!
Thnx! Ik ga alleen geen nieuwe keeper kopen. Ik gebruikte Lloris in het ene team en Buffon in het andere. Maar door de komst van Marquinhos TOTS ben ik het één en ander aan het omgooien, waardoor Diego Alves nu keept in het ene team en ik voor het andere team kan kiezen tussen Buffon en Lloris :)

• El Profesor
MrMistral schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:34:
[...]
Thnx! Ik ga alleen geen nieuwe keeper kopen. Ik gebruikte Lloris in het ene team en Buffon in het andere.
Wat is jouw ervaring met Lloris?

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Amelandbor schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:13:

Ik kwam net dit gifje tegen op het EA forum als reactie op het filmpje.

"How they fix bugs at EA"

Afbeeldingslocatie: https://thumbs.gfycat.com/AbleRigidChevrotain-size_restricted.gif

>:)

Verwijderd

MrMistral schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:34:
[...]

[...]

Allright. Dan wordt het Buffon :) Ik neig namelijk ook naar hem, maar weet niet waarom haha!

[...]

Thnx! Ik ga alleen geen nieuwe keeper kopen. Ik gebruikte Lloris in het ene team en Buffon in het andere. Maar door de komst van Marquinhos TOTS ben ik het één en ander aan het omgooien, waardoor Diego Alves nu keept in het ene team en ik voor het andere team kan kiezen tussen Buffon en Lloris :)
Buffon heeft cautious with crosses. Hij is daardoor nogal beroerd bij corners.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:25:
[...]

Daarom kan je ook beter Handanovic gebruiken. Puncher en Long throw

DKT speler is ook bekend
Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/BkLpLKiutcPvbtmn17-4W5TO6TaVesEOoYCvSY8O30A.jpg?w=768&s=d3c1e6ee77f6da69d69f095063233f71

• MrMistral
Exodus FC schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:40:
[...]

Wat is jouw ervaring met Lloris?
Wel prima! Maar voor mijn gevoel laat ie net iets te vaak makkelijke balletjes door en hij is relatief traag met het hervatten van het spel :)
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:25:
[...]

Hmm... dat is mij nog niet opgevallen.

kevinn schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:03:
[...]

Daarom kan je ook beter Handanovic gebruiken. Puncher en Long throw

DKT speler is ook bekend
[afbeelding]
Nice, ik zat al te denken aan een Hybrid met De Gea, Azpi, en Carvajal en Herrera, maar Nacho past daar ook prima tussen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Komt er vanavond alleen laliga tots, of nog meer?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Verwijderd

MrMistral schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:16:
[...]

[...]

Hmm... dat is mij nog niet opgevallen.
Dan is het natuurlijk prima! Keepers zijn best raar. Volgens mij bestaat een voorkeur voor een keeper vooral uit waar je je aan ergert. Ik kan er prima mee leven dat een keeper 1 op 1 niet top is maar word wild als hij stilstaat in het doel bij een voorzet.

Heb tot nu toe goede ervaringen met Handanovic, De Gea, Schmeichel TOTGS en Donnarumma SIF. Die Schmeichel ziet er in game overigens uit als een hobbit. Dat bezorgt me bij elke replay een glimlach. :)

• El Profesor
Beetje in dubio wat de beste investering is:

Butland/Lloris vervangen voor DeGea
Vardy vervangen voor Son ST (86 rated)

Beide cruciaal in wedstrijden, de een maakt de goals de ander stopt ze af.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Exodus FC schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:43:
Beetje in dubio wat de beste investering is:

Butland/Lloris vervangen voor DeGea
Vardy vervangen voor Son ST (86 rated)

Beide cruciaal in wedstrijden, de een maakt de goals de ander stopt ze af.
Makkelijk. Vardy vervangen voor Son (4* SM). Butland is niet voor niets overpowered.
Persoonlijk merk ik weinig verschil tussen OP keepers en de betere keepers.

• El Profesor
Marquinhos heeft zijn debuut gemaakt. Wat een beest! Shaduw kaart er op, speelt heerlijk, vooral zijn positionering is goed. Speelde tegen een team vol TOTS kaarten maar die gingen op de slachtbank. Griezmann en Ben Yedder waren niet te stoppen, en Marquinhos hield netjes de deur op slot.

• OnderDeMotorkap
Enorme (input)lag weer, terwijl ik er vanmiddag rond 12 uur echt helemaal geen last van had. Frustrerend dit. :(

Tot nog geen maand geleden had ik hier bijna nooit last van. De laatste weken gaat het vaker met input lag dan zonder. Probeer er nog wat van te maken maar het is gewoon niet te spelen.

[ Voor 45% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 09-06-2017 19:58 ]

• MrMistral
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:36:
[...]

Dan is het natuurlijk prima! Keepers zijn best raar. Volgens mij bestaat een voorkeur voor een keeper vooral uit waar je je aan ergert. Ik kan er prima mee leven dat een keeper 1 op 1 niet top is maar word wild als hij stilstaat in het doel bij een voorzet.

Heb tot nu toe goede ervaringen met Handanovic, De Gea, Schmeichel TOTGS en Donnarumma SIF. Die Schmeichel ziet er in game overigens uit als een hobbit. Dat bezorgt me bij elke replay een glimlach. :)
Ja, dat ben ik wel met je eens :)
Exodus FC schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 19:44:
Marquinhos heeft zijn debuut gemaakt. Wat een beest! Shaduw kaart er op, speelt heerlijk, vooral zijn positionering is goed. Speelde tegen een team vol TOTS kaarten maar die gingen op de slachtbank. Griezmann en Ben Yedder waren niet te stoppen, en Marquinhos hield netjes de deur op slot.
Hier ook de eerste wedstrijd WL achter de rug. Tegenstander had 3 schoten, waarvan 0 schoten op doel :) Het staat er nu zo bij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qrNoeIZplImed5tEqLxLd1k6/full.jpg

Verwijderd

Zijn er ook WL deelnemers zonder volledige TOTS BPL teams? Mijn hemel wat kom ik een teams tegen. Wel leuk om alle hatemail te lezen over Son en Sif Martial. Terwijl zij alleen maar blauw hebben. :)

Heb Roy Keane vervangen met Emre Can 86. Die dude speelt serieus lekker.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2017 21:20 ]

Wie van de drie als CCAM in 4231 of CAM in 4312?

Pogba NIF, Coutinho 89, Eriksen 88 of Fabrepass 89?

Eriksen/Fabrepass zijn simpelweg goede keuzes en heb ik het verleden meegespeeld, Pogba/Coutinho lijkt me vooral leuk om te proberen.

• El Profesor
Dat driehoekje heb ik ook Matuidi - Marquinhos - Aurier. Lijkt zeer solide te staan.

• Harribo
echt knap hoor hoe ea die cheat ai programmeert.
Elke keer als ik achter een tegenstander aanren, bots ik tegen een medespeler of gaat de scheidsrechter precies in mijn pad staan

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:24:
Wie van de drie als CCAM in 4231 of CAM in 4312?

Pogba NIF, Coutinho 89, Eriksen 88 of Fabrepass 89?

Eriksen/Fabrepass zijn simpelweg goede keuzes en heb ik het verleden meegespeeld, Pogba/Coutinho lijkt me vooral leuk om te proberen.
Pogba speelt heel leuk. Vooral vanwege skills. Longshots zijn aardig maar hij schiet heel traag in de animatie lijkt het. Eriksen is daar stukken beter in. Maar mensen vallen om als Pogba ze aankijkt. P

• Fraaank
Had 2 premium player packs van La Liga, haal ik Sergio Ramos eruit!
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:16:
[...]

Pogba speelt heel leuk. Vooral vanwege skills. Longshots zijn aardig maar hij schiet heel traag in de animatie lijkt het. Eriksen is daar stukken beter in. Maar mensen vallen om als Pogba ze aankijkt. P
Heb Eriksen inmiddels gehaald, en voor het prijsverschil Marcos Alonso 85 :)

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:18:
[...]

Heb Eriksen inmiddels gehaald, en voor het prijsverschil Marcos Alonso 85 :)
Veel longshots gewenst!

______
Wel fijn. Sta je met 2-0 voor. Disconnect. Sta je 6-3 ipv 7-2. :(

Verwijderd

Harribo schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:55:
Elke keer als ik achter een tegenstander aanren, bots ik tegen een medespeler of gaat de scheidsrechter precies in mijn pad staan
Hahah hou toch eens op met je cheat ai

Hier straks maar even wat geld uitgeven aan La Liga packs :)
4 potjes gespeeld en vervolgens de PS4 maar weer uitgezet.
Menu's laggen, en ingame klopt er ook niets van.

• OnderDeMotorkap
Harribo schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:55:
Haha wel grappig hoe je het beschrijft. Vage/onverklaarbare dingen gebeuren nou eenmaal in het spel, ik snap in die zin dus zeker je frustratie. Alleen het valt minder op als het meewerkt, je gaat dan uit van je eigen skills, terwijl als t tegenwerkt je het bestempelt als geluk van de tegenstander.

Ik heb trouwens de laatste tijd dat mijn speler wordt vastgehouden door de tegenstander tijdens een 1-2tje. Een vrijetrap blijft dan ook uit wat best wel irritant is.
OnderDeMotorkap schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 23:24:
[...]

Haha wel grappig hoe je het beschrijft. Vage/onverklaarbare dingen gebeuren nou eenmaal in het spel, ik snap in die zin dus zeker je frustratie. Alleen het valt minder op als het meewerkt, je gaat dan uit van je eigen skills, terwijl als t tegenwerkt je het bestempelt als geluk van de tegenstander.
Wel grappig hoe je het beschrijft, deze vage/onverklaarbare dingen kunnen simpelweg door EA gefixed worden, als je FUT forum leest dan dan zie je dat hier regelmatig over geklaagd word.

Hoe moeilijk is het bijvoorbeeld om een scheidsrechter geen invloed op spelers te laten hebben.

• El Profesor
Offtopic: je kunt via de Playstation store je Playstation plus abonnement een jaar verlengen met 30% korting.

• JJoosterman
Exodus FC schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 08:13:
Offtopic: je kunt via de Playstation store je Playstation plus abonnement een jaar verlengen met 30% korting.
Ook via Game Mania, en andere winkels. Speciale E3 aktie van Sony.

Ook de controllers zijn in de aanbieding. O-)

[ Voor 16% gewijzigd door JJoosterman op 10-06-2017 09:27 ]

• Harribo
Bossie schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 08:02:
[...]

Wel grappig hoe je het beschrijft, deze vage/onverklaarbare dingen kunnen simpelweg door EA gefixed worden, als je FUT forum leest dan dan zie je dat hier regelmatig over geklaagd word.

Hoe moeilijk is het bijvoorbeeld om een scheidsrechter geen invloed op spelers te laten hebben.
Inderdaad. Het is allemaal bewust gedaan.
Ook scoor ik extreem veel eigen doelpunten. Vaak doordat mijn verdedigers over elkaar heen struikelen. Het ziet er niet uit.

Het schijnt footy anno 2017 te zijn met dit soort grappen erin.
Alleen ik kan er slechter tegen dan de gemiddelde gamer denk ik. Das mijn probleem.
Doe ik ergens mijn best voor, gaat het spel is je gewoon naaien. Trek ik slecht, tis gewoon buiten proportioneel oneerlijk waardoor het niets meer met het echte spel te maken heeft.

Andere potten gaat het andersom, zie ik de tegenstander steeds genaaid worden.
Fifa is een complex systeem geworden waarin je eigenlijk als gamer maar deels invloed op hebt. Das mijn gevoel.

Iets anders, heb nu Klaassen 89 ipv Klaassen 84. Opeens scoort ie al flink wat wedstrijden niet meer in hetzelfde team ondanks de veel betere stats... Mmm... Misschien toch maar weer de 84 kopen

• El Profesor
Harribo schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 09:45:
[...]

Iets anders, heb nu Klaassen 89 ipv Klaassen 84. Opeens scoort ie al flink wat wedstrijden niet meer in hetzelfde team ondanks de veel betere stats... Mmm... Misschien toch maar weer de 84 kopen
Ik heb Klaassen 89 ook gehad. Ik had Davey Klaassen en Davinson Sanchez TOTS. Vond ze niet echt lekker spelen. Klaassen vooral log, kan hem helaas niet vergelijken met de 84 rated maar ik hem ze beide na een paar potjes weer verkocht. Speelde overigens laatst tegen een compleet eredivisie team TOTS en die speelde ik echt vrij gemakkelijk weg. Heb zelf het idee dat niet alle TOTS kaarten even sterk zijn.

Pagina: 1 ... 169 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.