Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 23:25
Met mijn nieuwe Ligue 1 blok gelijk gepromoveerd naar divisie 1 met 23 punten uit 9 wedstrijden. Waar ik voorheen standaard bivakkeerde op het hoogste niveau was het me dit jaar niet eens gelukt om het überhaupt te bereiken. Met 4 untradeable TOTS kaartjes en de almachtige Immobile gaat opeens alles weer vanzelf :De

Heb gelijk wat spelers verkocht die ik nog in mijn club had staan, heb nu 150k klaar staan voor Serie A. Nu maar hopen dan er een TOTS Immobile komt, al moet ik zeggen dat de 88 versie al weinig verkeerd doet.

Verwijderd

Het is zo moeilijk om die untradeable Ekstralasa speler van het jaar Odjidja-Ofoe SBC te doen. Ik ben gewoon ten einde raad, die minimale rating van 82 is te moeilijk wil je een beetje binnen budget blijven. Is het jullie al gelukt?

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:09:
Het is zo moeilijk om die untradeable Ekstralasa speler van het jaar Odjidja-Ofoe SBC te doen. Ik ben gewoon ten einde raad, die minimale rating van 82 is te moeilijk wil je een beetje binnen budget blijven. Is het jullie al gelukt?
Voor 26k te doen volgens futbin op ps4: https://www.futbin.com/17/squad/4407092

Welke untradeables/spelers heb je? Andere combinaties zijn namelijk ook mogelijk.

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-11 16:54
Inderdaad kijk gewoon hier op en dan heb je een indicatie van wat je nodig hebt: https://www.futbin.com/sq...0Player%20of%20the%20Year
25k voor een speler lijkt me in deze fase van de game nog wel mee te vallen.

Verwijderd

kevinn schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:13:
[...]

Voor 26k te doen volgens futbin op ps4: https://www.futbin.com/17/squad/4407092

Welke untradeables/spelers heb je? Andere combinaties zijn namelijk ook mogelijk.
Als we kijken naar spelers boven de 80 die ik niet gebruik:

-Douglas Costa
-Bailly
-Evra
-Sportiello
-Terry
-Dzeko
-Gonalons
-Ruben Castro
-Schmelzer

De rest van mijn gouden spelers heb ik in mijn 3 team's gestopt. (BPL/LaLiga, Bundesliga en Eredivisie) :P

Ik heb FIFA sinds midden april dus zoveel spelers heb ik niet. Ik heb ook de beginnersfout gemaakt om spelers die je niet gebruikt gelijk te verkopen.....

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 14:16
Zowel gisteravond als zaterdagmiddag had ik zoveel lag dat ik geen potjes kon spelen. Hadden anderen dat ook of ligt het aan mijn internet?

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Exodus FC schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:33:
Die leenspelers als bonus, daar zit toch helemaal niemand op te wachten. Kunnen ze beter een pack doen met een 100% zeldzame gouden speler van Real Madrid ofzo.
Ik ga wel voor de duurste versie dit jaar, gratis pakjes :9~ :9~

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Mars18 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:10:
[...]

Is dus niet gratis 8)7

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 22:14
KaiseRRuby schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:35:
Zowel gisteravond als zaterdagmiddag had ik zoveel lag dat ik geen potjes kon spelen. Hadden anderen dat ook of ligt het aan mijn internet?
Zaterdag heb ik niet gespeeld, gisteravond had ik extreme lag, waardoor ik na 1 potje al kapte met spelen. Dacht dat het aan mijn setup lag, heb de boel aangesloten met kabel, goede snelheid, lage ping, maar dat wilde ook niet helpen.
Mars18 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:10:
[...]

Ik haal dit jaar de gewone versie gok ik. Een vriend van mij haalde bij zijn eerste pack meteen Aguero er uit maar bij mij was het meer SBC materiaal.

Ik ga denk ik dit jaar voor 50/60 euro aan punten halen en daarmee de eerste week veel draften. De spelers zijn de eerste week meer waard. Dan heb je meer aan een Hamsik of een Otamendi dan in week 19.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

volgens de voorspellingen een kansloos totw, hopelijk niet representatief voor rest van seizoen?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
peeweeherman schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:18:
volgens de voorspellingen een kansloos totw, hopelijk niet representatief voor rest van seizoen?
Ben bang van wel, wordt niet veel meer gevoetbalt.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Fraaank schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:29:
[...]

Ben bang van wel, wordt niet veel meer gevoetbalt.
Denk dat de bestaande totw nog hard omhoog gaan, als mensen nog willen wisselen van team

Verwijderd

peeweeherman schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:18:
Waarschijnlijk krijgt Mandzukic er één door zijn omhaal. Ronaldo kan er geen meer krijgen. Ik zie voor de rest niet echt andere spelers die er één zouden moet hebben?

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01:49
Tot wanneer kun je FIFA 18 pre orderen?
Vindt het nu nog een beetje te vroeg
Ik heb nog nooit wat uit die pakjes gehaald lol.

Maar genoeg info om een fifa18 topic te openen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Je krijgt wel 3 dagen eerder toegang bij de Ronaldo en Icon editie. Normaal koop ik de gewone editie, maar dat laat me nu weer twijfelen. Doet EA weer goed. 8)7 :P

Verwijderd

SR8 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:41:
Je krijgt wel 3 dagen eerder toegang bij de Ronaldo en Icon editie. Normaal koop ik de gewone editie, maar dat laat me nu weer twijfelen. Doet EA weer goed. 8)7 :P
Krijg je ook Early Acces met een fysieke kopie op de PS4?

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Je bent wel op de hoogte van skillrating?
Vrijdag kan ik nooit waardoor ik skillpoints misloop. Hoe eerder iemand zijn games speelt, hoe meer skillpoints je krijg. Vind het persoonlijk dikke onzin 😂. Maar goed, haal al 2 maanden nu altijd minimaal 37 of meer winst en ga gewoon weer maandelijks top 100 halen wat geen probleem moet zijn 😊😊
Arwintju schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:21:
[...]

Waarom slaat dat nergens op dan? Als je niet goed genoeg bent ben je niet goed genoeg toch :P

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• SR8
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:47:
[...]

Krijg je ook Early Acces met een fysieke kopie op de PS4?
Als ik de gamemania site zo lees; bij een preorder van de Ronaldo editie, kan je die de 26e ophalen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ytJakWN.png

https://www.gamemania.nl/...5_fifa-18-ronaldo-edition

[ Voor 6% gewijzigd door SR8 op 06-06-2017 16:01 ]

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-11 15:47
Twijfel toch weer heel erg of ik Fifa 18 voor de PC of PS4 Pro ga halen.

Heb dit jaar prima gespeeld op de PS4, maar ik blijf toch echt een PC gamer.
Performance en graphics zijn op de PC toch echt nog een stuk beter.

Dubio :)

Verwijderd

Na uit talloze EPL en Bundesliga upgrades geen TOTS te packen, had ik er dit weekend zo'n 5 (wel twee keer dezelfde) en MOTM Matuidi in de eerste 20-25. Heb er nu echter weer ongeveer evenveel gedaan en pack helemaal niets meer helaas, terwijl ik Cavani en Tolisso (Thiago Silva is ook welkom) heel graag wil. Wel Marquinhos binnengehaald vanochtend.

• Daiov97
  • Laatst online: 21-11 21:49
Ik heb zelf al geruime tijd een team maar denk dat dit door de TOTS flink achterhaald is. Ik zit alleen met heel veel untradeables en dus ben ik eigenlijk op zoek naar een beetje advies voor een team dat WL ready is.

Mijn huidige team (wat ik dus al een flinke tijd heb, verlies maakt mij nu niet meer uit, wil alleen verbeteren):

https://www.futbin.com/17/squad/4410279

Daarbij heb ik op LCB Bale gezet, die heb ik namelijk nog (Messi later pas gekocht). Ik heb daar nu OTW Hummels staan, maar die gaat mij geen coins opleveren omdat die untradeable is.

De situatie is dat ik Marquinhos heb behaald en die stats zijn flink beter dan de trage OTW Hummels. Ik zou hem dus eigenlijk in het team willen passen (heb Kurzawa SBC), maar daarbij ook Suarez houden. Dat gaat erg lastig worden... Ronaldo was natuurlijk erg fijn, maar ik denk dat een Lemar of Son niet bepaald slechter functioneert. Vandaar ook dat ik wil wijzigen.

Heeft iemand wellicht tips voor mij zodat ik Marquinhos in het team kan krijgen? Het team is 2,915,800 coins op dit moment en ik heb daarbij nog zo'n 150k in mijn club. Dus denk dat ik na tax zo'n 2.9 miljoen heb om te besteden.

• MitchelFC
Met fifa niet toch? Maar goed, wat weet jij en anderen over de ps4 pro en fifa en gaming opzich? Ik twijfel namelijk ook om een ps4 pro te halen zodat de game misschien wat beter loopt kwa snelheid in het opstarten van de game en de gameplay zelf.
Protax schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:58:

• Protax
MitchelFC schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:11:
Met fifa niet toch? Maar goed, wat weet jij en anderen over de ps4 pro en fifa en gaming opzich? Ik twijfel namelijk ook om een ps4 pro te halen zodat de game misschien wat beter loopt kwa snelheid in het opstarten van de game en de gameplay zelf.

[...]
Hoe bedoel je?

PC is gewoon een verademing t.o.v. een console.
Ik heb de PS4 Pro, maar alsnog zit daar een traditionele HD in, en de specs zijn natuurlijk minder dan een game PC.
Laadtijden heb je bij Fifa op de PC niet, echter is die community gewoon veel kleiner / en meer cheaters op de PC.

Echter zet ik nu alleen voor Fifa de PS4 aan, de rest speel ik allemaal op de PC.

Verwijderd

https://www.futbin.com/17/squad/4410590

Begrijp ik je verkeerd? Want volgens mij kan je 'gewoon' iets maken wat op bovenstaand lijkt, in de wissels nog wat alternatieven.

• Fraaank
Protax schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:58:

Speel al jaren op PC. Buiten dat ik het ook lekkerder vind spelen (vind de afstand naar de TV altijd zo groot, zit liever voor een monitor), is het dit jaar bij de Weekend League ook zo geweest dat je maar 25 wedstrijden in het weekend hebt, inplaats van 40. Nadeel is wel dat de prijzen van spelers hoger liggen en de rewards minder zijn. Hoe dat bij FIFA 18 wordt is nog maar de vraag.

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik heb Fifa17 niet meer op mijn PS4 staan maar kun net als bij Fifa16 de volgende versie in dat geval Fifa18 met korting bestellen want dan installeer ik het wel opnieuw?

Verwijderd

Zijn er mensen die een Totti team rondom zijn Hero kaart hebben gebouwd? Ga de DKT denk ik ter ere van baas Totti met hem proberen te halen.

Speel een week met de gedachte. Ben best blij dat ik goed gegokt heb rondom Totti prijzen. Net voor zijn laatste wedstrijd stapels Totti gekocht en allemaal voor 4k verkocht. En ben van zijn Hero kaart afgebleven toen hij nog 100k kostte. Net voor 22k opgepikt.

Jammer is alleen dat ik dacht dat MOTM Sandro al over de hype was op 90k. Is nu 120k. Te laat om in te stappen ben ik bang. :(
Fraaank schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:27:
[...]

Speel al jaren op PC. Buiten dat ik het ook lekkerder vind spelen (vind de afstand naar de TV altijd zo groot, zit liever voor een monitor), is het dit jaar bij de Weekend League ook zo geweest dat je maar 25 wedstrijden in het weekend hebt, inplaats van 40. Nadeel is wel dat de prijzen van spelers hoger liggen en de rewards minder zijn. Hoe dat bij FIFA 18 wordt is nog maar de vraag.
Ik speel pc games soms op mijn tv en console spellen vaak op een monitor. Best of both worlds. Kiezen tussen pc en console vanwege een scherm is niet nodig!

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2017 17:16 ]

homernt schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:00:
Ik heb Fifa17 niet meer op mijn PS4 staan maar kun net als bij Fifa16 de volgende versie in dat geval Fifa18 met korting bestellen want dan installeer ik het wel opnieuw?
Ik zou eerst ff de ps store checken

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• MitchelFC
Ik bedoel of jij verschil merk bij het opstarten van je game ( Fifa op de ps4 pro vergeleken met de normale ps4 ) ik zelf heb overigens ook een 4k scherm waar ik op game dus een ps4 pro is redelijk interessant voor mij 8)7
Protax schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:17:
[...]

Hoe bedoel je?

PC is gewoon een verademing t.o.v. een console.
Ik heb de PS4 Pro, maar alsnog zit daar een traditionele HD in, en de specs zijn natuurlijk minder dan een game PC.
Laadtijden heb je bij Fifa op de PC niet, echter is die community gewoon veel kleiner / en meer cheaters op de PC.

Echter zet ik nu alleen voor Fifa de PS4 aan, de rest speel ik allemaal op de PC.

• Fraaank
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:13:
Ik speel pc games soms op mijn tv en console spellen vaak op een monitor. Best of both worlds. Kiezen tussen pc en console vanwege een scherm is niet nodig!
Doe ik ook wel is hoor, maar FIFA op TV...daarvoor is bij mij de afstand tussen TV en bank te groot.

• Daiov97
  • Laatst online: 21-11 21:49
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:21:
[...]

https://www.futbin.com/17/squad/4410590

Begrijp ik je verkeerd? Want volgens mij kan je 'gewoon' iets maken wat op bovenstaand lijkt, in de wissels nog wat alternatieven.
Dat is idd een optie, al denk ik dat het gebruiken van Ronaldo in deze fase van FIFA overpriced is. Als ik bijv kijk naar Thauvin TOTS, die is 10 klasses beter voor de helft van de prijs... De voorhoede Neymar - Suarez SBC - Thauvin TOTS zou dan ideaal zijn.

Verwijderd

Ik heb een vraag. Momenteel heb ik dit team: https://www.futbin.com/17/squad/4407809
Alleen ik wil graag de linkerkant vervangen met deze spelers (Ligue 1):
https://www.futbin.com/17/squad/4250008

Welk team lijkt jullie beter? De rechterkant vind ik al heel fijn alleen ben ik aan het twijfelen over de linkerkant... Bij het ene team zit wel Cristiano Ronaldo, maar Lemar TOTS heeft betere stats... graag jullie advies :) Welke is beter???

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Welk tots wordt vanavond verwacht?

Verwijderd

peeweeherman schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:49:
Welk tots wordt vanavond verwacht?
Liga NOS en/of Russische League

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:39:
Ik heb een vraag. Momenteel heb ik dit team: https://www.futbin.com/17/squad/4407809
Alleen ik wil graag de linkerkant vervangen met deze spelers (Ligue 1):
https://www.futbin.com/17/squad/4250008

Welk team lijkt jullie beter? De rechterkant vind ik al heel fijn alleen ben ik aan het twijfelen over de linkerkant... Bij het ene team zit wel Cristiano Ronaldo, maar Lemar TOTS heeft betere stats... graag jullie advies :) Welke is beter???
Geen ervaring met Lemar maar zou toch voor die variant gaan. Tolisso, Lacazette...

PSN: MrMistral

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Wat is de reden dat TeamFitness op het moment als een gek verkoopt? In een cyclus verkoop ik er 50 voor 1800/1900!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

PetrCech_3 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:21:
Wat is de reden dat TeamFitness op het moment als een gek verkoopt? In een cyclus verkoop ik er 50 voor 1800/1900!
Iedereen wil met zijn beste team een Marquinhos binnen harken?

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:51:
[...]

Liga NOS en/of Russische League
Zie net NOS en Bancomer

• Fraaank
92 rated Dost!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik zie ook nog wel wat Brazilianen die in de buurt van Marquinhos kunnen staan

• Fraaank
peeweeherman schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:34:
Ik zie ook nog wel wat Brazilianen die in de buurt van Marquinhos kunnen staan
Heb Ederson in m'n oude Ligue 1 team gebruikt (de oranjeversie) en die was wel goed!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Fraaank schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:35:
[...]

Heb Ederson in m'n oude Ligue 1 team gebruikt (de oranjeversie) en die was wel goed!
Ik had wat SIF Diego Alves gekocht toen ik van Marquinhos wist, gelukkig ben ik ze net weer kwijt vandaag :)

Verwijderd

Aah, 1/2 goed :D

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Was een mooie combi geworden van tots Promes en Dost

Verwijderd

peeweeherman schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:08:
[...]

Was een mooie combi geworden van tots Promes en Dost
Dat was zeker leuk geweest ja!

• Beltoni
Van een een team zonder held naar 4 untradeables op het veld!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/esCi5OY.jpg

Echt bizar hard gegaan de afgelopen dagen. Door de verkoop van wat spelers ook weer wat coins opgebouwd. Hoop dat ik genoeg coins heb om volgende week een leuke Serie A TOTS spits (lees: Immobile) te halen.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Beltoni schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:16:

[afbeelding]

Echt bizar hard gegaan de afgelopen dagen. Door de verkoop van wat spelers ook weer wat coins opgebouwd. Hoop dat ik genoeg coins heb om volgende week een leuke Serie A TOTS spits (lees: Immobile) te halen.
Mooi team.
Persoonlijk ben ik echt fan van FIF Icardi, linked ook beter met Di Maria ;)

Heb je al die TOTS uit de premium upgrade getrokken? (behalve Marquinhos)

Edit:
Geinspireerd door zijn succes en vanwege het kleinere aantal gouden spelers toch maar wat untradables ingeruild. Toch nog een TOTS Silva weten te bemachtigen. Nog geen idee wat ik er mee ga doen, maar toch leuk!

[ Voor 20% gewijzigd door peeweeherman op 06-06-2017 21:27 ]

• Protax
MitchelFC schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:54:
Ik bedoel of jij verschil merk bij het opstarten van je game ( Fifa op de ps4 pro vergeleken met de normale ps4 ) ik zelf heb overigens ook een 4k scherm waar ik op game dus een ps4 pro is redelijk interessant voor mij 8)7

[...]
Nee, qua snelheid niet echt.
Ik heb ook een 4K HDR tv, maar speel Fifa meestal op mijn PC monitor (2160x1440).
Pro is echt een vooruitgang, maar niet vergelijkbaar met mijn game PC van 3 jaar oud (er zit wel een 1080 in).

Verwijderd

Totti

Totti heeft nu 3 potjes. 3 goals en 3 assists. Speelt als false 9. Leert me ook wel om de sprint knop los te laten.

Alledrie zijn potjes wisselde ik hem voor Dybala en veranderde zijn instructions in get in behind. Dybala knalde er in die drie potjes 5 in. Tegenstanders snappen er niks van. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2017 21:53 ]

Protax schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:21:
[...]

Nee, qua snelheid niet echt.
Ik heb ook een 4K HDR tv, maar speel Fifa meestal op mijn PC monitor (2160x1440).
Pro is echt een vooruitgang, maar niet vergelijkbaar met mijn game PC van 3 jaar oud (er zit wel een 1080 in).
FUT is voor mij toch echt een couch game. Een PS4-Pro is een merkbare upgrade echter ben je ingame voornamelijk afhankelijk van EA's servers.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Speel sinds kort 5-2-1-2. Vind het met afstand het beste systeem dat ik tot nu toe heb gespeeld. Liep zonder heel veel moeite door naar divisie 1 terwijl ik met 4-3-2-1 tussen 3 en 2 zweefde. Alleen, ik zie nooit een tegenstander in deze opstelling. Toch even benieuwd hoe dat komt. Vinden mensen 5 man achterin laf oid?

Met backs op altijd opkomen en de nummer 10 voorin blijven en vrije rol is het nog best aanvallend. Maar met 1 van de 2 spitsen de diepte laten zoeken kan je ook snel counteren. Alleen Son blijft de bal wel vanaf de middellijn in de kruising rammen............

Heb nu deze 2 teams btw:

https://www.futbin.com/17/squad/4419058

https://www.futbin.com/17/squad/4418927

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 22:11:
Alleen Son blijft de bal wel vanaf de middellijn in de kruising rammen............

Heb nu deze 2 teams btw:

Vanaf de bank of zo? ;)

• OnderDeMotorkap
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 22:11:
Speel sinds kort 5-2-1-2. Vind het met afstand het beste systeem dat ik tot nu toe heb gespeeld. Liep zonder heel veel moeite door naar divisie 1 terwijl ik met 4-3-2-1 tussen 3 en 2 zweefde. Alleen, ik zie nooit een tegenstander in deze opstelling. Toch even benieuwd hoe dat komt. Vinden mensen 5 man achterin laf oid?

Met backs op altijd opkomen en de nummer 10 voorin blijven en vrije rol is het nog best aanvallend. Maar met 1 van de 2 spitsen de diepte laten zoeken kan je ook snel counteren. Alleen Son blijft de bal wel vanaf de middellijn in de kruising rammen............

Heb nu deze 2 teams btw:

Laf vind ik het zeker niet. Ik heb een tijdje terug 5atb geprobeerd, raar genoeg was verdedigen lastiger (waarschijnlijk omdat ik het niet gewend ben). De verdedigers stonden te wijd waardoor het makkelijker werd om door het midden van mijn verdediging te komen (met name door gebrek aan middenvelders). Als je dan een keer tegen 4312 staat, staan je vleugelverdedigers overbodig wijd.

Ik heb toen gemerkt dat een druk middenveld belangrijker is dan een drukke verdediging. Ik bestuur de verdedigers als laatste optie, druk zetten/passrichting afschermen doe ik met de middenvelders.

• OnderDeMotorkap
Beltoni schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:16:

[afbeelding]

Is het niet beter om IF El Shaarawy (86) te kopen ipv zijn fut birthday (84) kaart? Zijn IF is goedkoper en zelfs op low chem heeftie betere stats. Heb het dus nooit gesnapt dat mensen 50k betalen ipv 35k voor zijn IF.

Verwijderd

OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 22:44:
[...]

Is het niet beter om IF El Shaarawy (86) te kopen ipv zijn fut birthday (84) kaart? Zijn IF is goedkoper en zelfs op low chem heeftie betere stats. Heb het dus nooit gesnapt dat mensen 50k betalen ipv 35k voor zijn IF.
84 is ook 35k.

• OnderDeMotorkap
Weet niet hoe de prijzen nu liggen, maar in de week dat zijn IF uit was, ging zijn FUT Birthday kaart voor 15k duurder (op de ps4). Ik had toen beide kaarten vergeleken (10 chem vs 7 chem) en zijn IF had betere IG stats.

Verwijderd

Tegenstander O-)

• SR8
  • Niet online

SR8

homernt schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:00:
Er is nu inderdaad weer een in-game offer voor FIFA18. Het betreft alleen de ICON editie. Van €99.99 voor €89.99

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0U0WS9C.jpg

• Beltoni
OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 22:44:
[...]

Had deze al gehaald voordat de 86 versie uit was. Daarna eigenlijk niet meer naar gekeken. 86 stars zijn inderdaad een stuk beter, goede tip! Die ga ik zeker even omwisselen.

Heb overigens nog een TOTGS Fekir op de bank, die zet ik sporadisch in als de wedstrijd nog niet is beslist in de 2e helft. Had nog nooit echt naar zijn stats gekeken maar die zijn ook niet verkeerd, zelfs als ik hem op 8 chem zet.

https://www.futbin.com/17...=10,7,8&schem=100,100,100

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Nou de TOTS Maqruinhos gaat moeilijk worden. Heb ook het idee dat veel gasten nu meedoen die normaal al gekwalificeerd zijn voor de WL maar gewoon die Marquinhos willen. In de eerste 5 pogingen twee keer halve finale en twee keer finale, beide finales kansloos verloren. Gister has ik een totale offday 5 pogingen gedaan met verschillende formaties (stom!) alle 5 wedstrijden de eerste wedstrijd verloren. Nog 5 pogingen over, en anders is het jammer, Varane doet het in principe ook prima als CV :)

I like how you keep the mouse running...

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
SR8 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:56:
[...]
Als ik de gamemania site zo lees; bij een preorder van de Ronaldo editie, kan je die de 26e ophalen.
https://www.gamemania.nl/...5_fifa-18-ronaldo-edition
Bij game mania hebben ze geen Icon edition krijg je dubbel zoveel Jumbo gold packs. Bij de Ronaldo editie krijg je 60 dollar Jumbo packs en bij de Icon editie krijg je 120 dollar packs. Aan de andere kant, als je goed bent in WL dan speel je die 60 dollar packs in een weekend bij elkaar.

I like how you keep the mouse running...

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Bossie schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:49:
[...]

Ik zou eerst ff de ps store checken
Ik heb gisterenavond FIFA17 opnieuw geinstalleerd en je kunt de ICON-edition met 10% korting bestellen vanuit FIFA17.
Met veel pijn en moeite de WL kwalificatie gewonnen. In de finale tegen over een super TOTS team met Lukaku, keita, werner, eriksen en stindl. En dan ook nog 90 rated Son. 5 min voor tijd scoorde ik totaal onverdiend de 3-2. Daarna vol verdedigend, park the bus is een understatement. Ik heb een heel appartementencomplex voor de goal gebouwd :+

Het valt mij op dat de TOTS echt mega OP zijn. Naast dat die Werner ze vanaf alle hoeken in de kruising draait, komen pases ook echt altijd aan. Ik stond regelmatig op de goede plek maar de bal ging er dan toch nog langs/doorheen.

Nu nog een leuk team samenstellen. Ik zit te denken aan een combi van IF Manolas en TOTS Marquinhos.

• iMac93
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-12-2024

iMac93

PSN & Steam: mcmeerbeek

Gisteren voor de lol even de 'Ligue 1 Upgrade' SBC gedaan, haalde er TOTS Perrin en TOTS Boudebouz uit. Uit 1 pakketje voor een squad met rare players die ik nooit gebruik!

Spijtig genoeg heb ik geen ligue 1-team en zijn ze untradable, maar misschien moet ik toch een ligue 1 squad overwegen.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

iMac93 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:12:
Gisteren voor de lol even de 'Ligue 1 Upgrade' SBC gedaan, haalde er TOTS Perrin en TOTS Boudebouz uit. Uit 1 pakketje voor een squad met rare players die ik nooit gebruik!

Spijtig genoeg heb ik geen ligue 1-team en zijn ze untradable, maar misschien moet ik toch een ligue 1 squad overwegen.
Perrin kan je vast wel in een Frans team kwijt. Trouwens ook een hele goed CDM ;)

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Vannochtend mijn eerste TOTS uit (ondertussen) 80 packs. Een silver van liga nos! woohoo, discard value.
|:( |:( |:( |:( |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Byron010 op 07-06-2017 10:12 ]

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Byron010 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:46:
Vannochtend mijn eerste TOTS uit (ondertussen) 80 packs. Een silver van liga nos! woohoo, discard value.
|:( |:( |:( |:( |:(
Dat schiet niet echt op. Van TOTS week3 pack?

Gisteren uit 7 packs 2x Falcao en Gomis gekregen (Ligue 1 upgrade)
Daarvoor een droogte van 30 packs dus werd weer eens tijd. Alleen nog geen Lacazette, MOTM Matuidi of Thiago Silva :(

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

kevinn schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:50:
[...]

Dat schiet niet echt op. Van TOTS week3 pack?

Gisteren uit 7 packs 2x Falcao en Gomis gekregen (Ligue 1 upgrade)
Daarvoor een droogte van 30 packs dus werd weer eens tijd. Alleen nog geen Lacazette, MOTM Matuidi of Thiago Silva :(
Week 4, maar yup.

Ach zodra serie A er is open ik mn laatste 12 packs en als ik dan niks heb ga ik lekker wat geld investeren in upgrade packs.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Byron010 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:53:
[...]

Week 4, maar yup.

Ach zodra serie A er is open ik mn laatste 12 packs en als ik dan niks heb ga ik lekker wat geld investeren in upgrade packs.
Achja beter dan niks. Volgens mij had ik een 75 rated speler van Benfica.
Nog niks bijzonders gepackt in de TOTS week pack. Hopelijk wel een mooie beloning aan het einde

• MrMistral
Ik heb ondertussen 16x de ligue1 premium sbc gedaan. Niets noppes nada.

TOTS Marquinho is leuk, maar ik vind hem echt te klein als centrale verdediger. Het verbaasd mij overigens hoe snel een Glik is met shadow. Vrijwel alle snelle spelers houdt hij wel bij.

En nogmaals, TOTS Eriksen is waanzinnig bij mij. Ik kom superlatieven te kort. Die gast is echt episch goed in mijn bpl team. Niet normaal hoe vaak hij scoort en altijd op de goede plek staat.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Vissert schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 08:09:

Het valt mij op dat de TOTS echt mega OP zijn. Naast dat die Werner ze vanaf alle hoeken in de kruising draait, komen pases ook echt altijd aan. Ik stond regelmatig op de goede plek maar de bal ging er dan toch nog langs/doorheen.
Ik ga Werner en Stindl nog in mn team zetten als ik de coins bij elkaar heb:

https://www.futbin.com/17/squad/4430402

Ben benieuwd, op dit moment nog Guerrero TOTS links voorin ipv Forsberg, idealiter zou ik die ook nog omwisselen.

en dan is het wel zo ongeveer klaar gok ik zo :9

Dit jaar een deluxe versie gehad maar uit die packs echt helemaal niks gehaald. Twijfel wat ik komend jaar ga doen.

• PetrCech_3
Vraagje. Ik heb alles verkocht. Heb nu 1,6mil. Wil voor die 1,6mil alleen maar TotS LaLiga Premium SBC's doen. Wat is de beste tactiek om te investeren? Iemand al ervaring met het zo vaak doen van één SBC?

• Beltoni
MrMistral schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:43:
Ik heb ondertussen 16x de ligue1 premium sbc gedaan. Niets noppes nada.
Dan heb je wel echt pech, of ik heel veel geluk. Heb denk ik 3/4 premium upgrade packs geopend en een stuk op 8 normale upgrade packs (Ligue 1).

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

PetrCech_3 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:10:
Vraagje. Ik heb alles verkocht. Heb nu 1,6mil. Wil voor die 1,6mil alleen maar TotS LaLiga Premium SBC's doen. Wat is de beste tactiek om te investeren? Iemand al ervaring met het zo vaak doen van één SBC?
Het enige wat je nodig hebt is een sloot met gold rare players toch? Lijkt me dan gewoon een kwestie van de juiste filters instellen en bieden als een malle.... of zie ik iets over het hoofd?

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

ErnstMid schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:16:
[...]

Het enige wat je nodig hebt is een sloot met gold rare players toch? Lijkt me dan gewoon een kwestie van de juiste filters instellen en bieden als een malle.... of zie ik iets over het hoofd?
Het probleem dat je niet op RARE gold kan zoeken maar alleen op "gold". Wil je het zo goedkoop mogelijk doen zal je per speler moeten gaan kjiken.

Daarnaast als je 10 packs alleen de spelers koopt dan kan je met alle rewards nog is 4 extra packs doen

• PetrCech_3
Byron010 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:30:
[...]

Het probleem dat je niet op RARE gold kan zoeken maar alleen op "gold". Wil je het zo goedkoop mogelijk doen zal je per speler moeten gaan kjiken.

Daarnaast als je 10 packs alleen de spelers koopt dan kan je met alle rewards nog is 4 extra packs doen
Ja... Ik had de hoop dat iemand een ''truc'' had. Het zal dus gewoon uren aan bidden worden. Vervelende is alleen dat er op een gegeven moment dubbele spelers gaan komen...

• Bledismauw
Je kan toch makkelijk de filters instellen op 600-750?
Dit heb ik gedaan tijdens de TOTS releases (vrijdagavond rond 8-9 uur) en heb hier genoeg 83/84 spelers voor kunnen oppikken voor minimum.

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:23
Morgenavond van 9 tot half 10 kan je ook de wereld aan goedkope spelers binnen halen.

Verwijderd

Bledismauw schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:02:
Je kan toch makkelijk de filters instellen op 600-750?
Dit heb ik gedaan tijdens de TOTS releases (vrijdagavond rond 8-9 uur) en heb hier genoeg 83/84 spelers voor kunnen oppikken voor minimum.
Haal je dan ook winst als je ze gaat sellen?

Gisteren Ajax SBC gedaan: Toprak gepackt. Heel rustig ff coins terugverdienen, geen vetpot maar toch.

Nu nog AZ, maar die is vies duur(9k), ik moet ook nog die POTY Odjidja-Ofoe doen.....Wellicht komt mijn Eredcisie TOTS team nooit af voordat Fifa 18 aankomt....

• Bledismauw
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:05:
[...]

Gisteren Ajax SBC gedaan: Toprak gepackt. Heel rustig ff coins terugverdienen, geen vetpot maar toch.

Nu nog AZ, maar die is vies duur(9k), ik moet ook nog die POTY Odjidja-Ofoe doen.....Wellicht komt mijn Eredcisie TOTS team nooit af voordat Fifa 18 aankomt....
Ja de eerste twee TOTS (MC en Prem) was dit echt rendabel, inmiddels is het wel minder maar je kan zeker nog wel deals krijgen.

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Iemand nog tips voor een goede SP? Heb nu het volgende team, https://www.futbin.com/17/squad/4302218 (iedereen staat op 10 chem, m.u.v. Suarez op 7 chem).

Heb 100k te besteden en en wil het liefst Suarez behouden. Higuin is nog niet echt overtuigend. Heb Immobile even gehad en die ging heel lekker. Misschien doe terugkopen met Dybala erachterachter en Suarez ernaast?

• SR8
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:05:
[...]

Die van AZ is niet 'rendabel'. Wil je dan nog zo graag SBC de Jong hebben? Of is het echt de laatste die je nog moet van de Erediv?
Want met weinig coins is het misschien handiger om bepaalde SBC's te kiezen aan de hand van lijstjes zoals deze: https://www.reddit.com/r/...s_updated_value_analysis/ en deze: https://docs.google.com/s...0/htmlview#gid=1261765630

[ Voor 26% gewijzigd door SR8 op 07-06-2017 15:33 ]

• kevinn

kevinn

PSN; southation

roybr schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:18:
Iemand nog tips voor een goede SP? Heb nu het volgende team, https://www.futbin.com/17/squad/4302218 (iedereen staat op 10 chem, m.u.v. Suarez op 7 chem).

Heb 100k te besteden en en wil het liefst Suarez behouden. Higuin is nog niet echt overtuigend. Heb Immobile even gehad en die ging heel lekker. Misschien doe terugkopen met Dybala erachterachter en Suarez ernaast?
IF Perisic al eens geprobeerd ? 4*SK en 5*WF voor 60k op ps
Kan prima op 7 chem spelen

Verwijderd

SR8 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:26:
[...]

Die van AZ is niet 'rendabel'. Wil je dan nog zo graag SBC de Jong hebben? Of is het echt de laatste die je nog moet van de Erediv?
Want met weinig coins is het misschien handiger om bepaalde SBC's te kiezen.
SBC's vind ik gewoon leuk om te doen, verder is het ook echt de laatste die ik nog moet doen. Verder doe ik het eig voor die 22,5k, maar nu ik zo nadenk kan ik SBC De Jong gebruiken ipv normal card Jorgensen totdat ik zijn TOTS card heb.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:34:
[...]

SBC's vind ik gewoon leuk om te doen, verder is het ook echt de laatste die ik nog moet doen. Verder doe ik het eig voor die 22,5k, maar nu ik zo nadenk kan ik SBC De Jong gebruiken ipv normal card Jorgensen totdat ik zijn TOTS card heb.
Het is voordeliger om bepaalde SBC's te doen. Op die manier heb je TOTS Jorgensen sneller bij elkaar gespaard. Maar als AZ nog de enige is kan je die natuurlijk beter eerst afmaken.

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Mijn teams zijn denk ik wel klaar, wellicht nog TOTS Dost halen, maar denk niet dat die nog iets toevoegd :). Ben voor deze 2 teams gegaan:

https://www.futbin.com/17/squad/4434842
https://www.futbin.com/17/squad/4434884

Eens kijken of ik nu nog Divisie 1 weet te halen, is me in FIFA17 nog niet gelukt, in alle fifa's hiervoor wel! Wellicht word ik te oud haha.

• MrMistral
Beltoni schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:26:
[...]

Dan heb je wel echt pech, of ik heel veel geluk. Heb denk ik 3/4 premium upgrade packs geopend en een stuk op 8 normale upgrade packs (Ligue 1).
Nice! Ik hoop op een keertje geluk nu haha! Bijna elke keer zijn het nu ook duplicates die ik eruit trek 😂

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
kevinn schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:31:
[...]

IF Perisic al eens geprobeerd ? 4*SK en 5*WF voor 60k op ps
Kan prima op 7 chem spelen
Thnx Kevinn, ik zal vanavond even kijken. Ben bang dat het 86 kaart zal worden, zijn 87 en 88 kaart zijn nog iets te prijzig. Vanavond ook eens naar El Shaarawy als CAM kijken. Iemand ervaring met hem? Heb nu Dybala (85) als CAM.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Moeders, doe de kinderen naar binnen, koning Musa is IF! _/-\o_

• MrMistral
peeweeherman schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:20:
Moeders, doe de kinderen naar binnen, koning Musa is IF! _/-\o_
LF Son
ST Musa
RF Mane

*zet fifa op marktplaats en wacht lekker tot fifa18*

Edit: Hij is RW zie ik. Still...

[ Voor 6% gewijzigd door MrMistral op 07-06-2017 17:27 ]

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
LF: Martial IF
ST: Son
RF: Musa IF

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Zijn normale staat bij mij gewoon in de basis als st in 41212, als aangever voor Son, deze ga ik zeker halen

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
PetrCech_3 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:58:
[...]

Ja... Ik had de hoop dat iemand een ''truc'' had. Het zal dus gewoon uren aan bidden worden. Vervelende is alleen dat er op een gegeven moment dubbele spelers gaan komen...
Vorige week donderdag avond, een sloot aan rare players voor 650/700 binnengeharkt. O.a Schneiderlin, en nog wat 82+ rated spelers. Misschien kan dat morgenavond weer.

• PetrCech_3
JJoosterman schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:59:
[...]
Vorige week donderdag avond, een sloot aan rare players voor 650/700 binnengeharkt. O.a Schneiderlin, en nog wat 82+ rated spelers. Misschien kan dat morgenavond weer.
De prijs (zolang maar onder de 1k) maakt me eigenlijk niet veel uit. Heb 1.4miljoen te besteden, die paar packs zullen het hem niet doen (hoop ik;)). Ging me meer om de snelste manier van het maken van die SBC's

Verwijderd

MrMistral schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:00:
[...]

Nice! Ik hoop op een keertje geluk nu haha! Bijna elke keer zijn het nu ook duplicates die ik eruit trek 😂
Duplicate tots hoop ik! Als je golds bedoelt, die gooi je door de andere league upgrade. Scheelt je muntjes en levert je fitness en chem styles op.

Duplicate tots kun je via de App in de totw 84 gooien. Moet je op je console met Fifa aan sign in doen op een 2e profiel. Dan kun je gelijk in de companion app verder. Daar kun je assigned spelers namelijk negeren. Als je alleen je ps/xbox uitzet moet je 30 minuten wachten.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

roybr schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:09:
[...]

Thnx Kevinn, ik zal vanavond even kijken. Ben bang dat het 86 kaart zal worden, zijn 87 en 88 kaart zijn nog iets te prijzig. Vanavond ook eens naar El Shaarawy als CAM kijken. Iemand ervaring met hem? Heb nu Dybala (85) als CAM.
De 87/88 zijn overpriced door de CF positie van de 87. Heb alleen maar ervaring met SBC El Shaarawy maar dat is echt een beest op de CAM. Heerlijke finesse shots.

• MrMistral
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:36:
[...]

Duplicate tots hoop ik! Als je golds bedoelt, die gooi je door de andere league upgrade. Scheelt je muntjes en levert je fitness en chem styles op.

Duplicate tots kun je via de App in de totw 84 gooien. Moet je op je console met Fifa aan sign in doen op een 2e profiel. Dan kun je gelijk in de companion app verder. Daar kun je assigned spelers namelijk negeren. Als je alleen je ps/xbox uitzet moet je 30 minuten wachten.
Het probleem is juist dat ik nog geen enkele tots heb gepacked via die upgrade. Na 18 keer nog steeds niet :( Zijn ook 18 andere pakketjes aan vooraf gegaan trouwens 😂 Thnx voor de tips anyway!

Pagina: 1 ... 168 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.