Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Amelandbor schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 00:06:
Ik heb echt het idee dat met top kaarten het geluk aan jouw kant valt. Valt me op dat ik wedstrijden die ik normaal met pech verlies, nu met mazzel win.

Vandaag 10-1, dus dat wordt waarschijnlijk weer alle 40 proberen te spelen om nu eindelijk elite eens te halen.
Gaat lekker dus, ik sta 0-1 :+

Hoe speel je?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:23
Bossie schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 08:49:
[...]

Gaat lekker dus, ik sta 0-1 :+

Hoe speel je?
Gaat aardig ja. https://www.futbin.com/17/squad/4154991
Sorry, ik doelde meer op CT/Speelstijl.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Verkeerd gelezen, thanks! Was ik bijna voor niks de boel overhoop gaan halen :)

I like how you keep the mouse running...

• El Profesor
JAtech schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 20:18:
Er is nu een offline tournament waar je een 45k pack voor krijgt.
Net gedaan. Voorwaarde is wel dat je 11 verschillende clubs in je startende 11 hebt. Spelers uit pack zijn untradable. Kreeg wel Kocielny, opzicht wel relaxt want ik verkoop mijn normale Koscielny en houdt deze 8)

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Exodus FC schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 10:19:
[...]

Net gedaan. Voorwaarde is wel dat je 11 verschillende clubs in je startende 11 hebt. Spelers uit pack zijn untradable. Kreeg wel Kocielny, opzicht wel relaxt want ik verkoop mijn normale Koscielny en houdt deze 8)
Hmm, dat is wel een beetje een bagger voorwaarde. Net als dat de spelers untradeable zijn..

• El Profesor
Joster schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 10:30:
[...]

Hmm, dat is wel een beetje een bagger voorwaarde. Net als dat de spelers untradeable zijn..
Klopt, als je gekwalificeerd bent voor de WL zou ik dat gaan doen. Aangezien ik mezelf niet heb kunnen kwalificeren maar even dit toernooitje gedaan.

• Amelandbor
Bossie schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 09:38:
[...]

Sorry, ik doelde meer op CT/Speelstijl.
Zo uit m'n hoofd.

75/50 organized, 65/45/65 free form, 50/70/45 cover.
Backs en cdm stay back. Spitsen get in behind, waarbij lukaku in het midden blijft en Son ook naar de zijkanten mag.

• El Profesor
Echt bijzonder hoe jullie allemaal zo goed kunnen presteren met compacte formaties als 41212. Ik kan echt helemaal niets met compacte formaties, alleen met een brede formatie kom ik uit de voeten.

Verwijderd

Exodus FC schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 13:30:
Echt bijzonder hoe jullie allemaal zo goed kunnen presteren met compacte formaties als 41212. Ik kan echt helemaal niets met compacte formaties, alleen met een brede formatie kom ik uit de voeten.
Voor mij is de middenweg van 4321 de enige echt fijne formatie. Heb ook een tijdje de 41212 gebruikt maar dat werd te voorspelbaar. Plus er ontstond altijd een enorm gat tussen CAM en andere middenvelders.

Edit Hebben meer mensen last van raar registrende skill moves? Bij mij wordt berbaspin steeds een heel to heel. Best gek want ik duw het pookje toch echt naar een zijkant.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2017 15:28 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 15:26:
[...]

Voor mij is de middenweg van 4321 de enige echt fijne formatie. Heb ook een tijdje de 41212 gebruikt maar dat werd te voorspelbaar. Plus er ontstond altijd een enorm gat tussen CAM en andere middenvelders.

Edit Hebben meer mensen last van raar registrende skill moves? Bij mij wordt berbaspin steeds een heel to heel. Best gek want ik duw het pookje toch echt naar een zijkant.
Well issues met button-lag, het bekende spelers hebben steeds een extra touch nodig ipv meteen passen/schieten.

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 15:51:
[...]

Well issues met button-lag, het bekende spelers hebben steeds een extra touch nodig ipv meteen passen/schieten.
Herkenbaar. Maar mijn tegenstander heeft er kennelijk toch meer last van. 4 potjes = 4 wins. Ik moet echt pro worden! :9
Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:02:
[...]

Herkenbaar. Maar mijn tegenstander heeft er kennelijk toch meer last van. 4 potjes = 4 wins. Ik moet echt pro worden! :9
Ik heb het andersom helaas, het gaat zoals het gaat.

• El Profesor
[...]
4321 nooit geprobeerd, misschien eens proberen. Heb je daarmee een goed breed veld dat je de bal lekker rond kan laten gaan? Dat is namelijk mijn spel, om het veld zo breed mogelijk te houden en dan rond spelen tot er ruimtes vallen tussen de linies.

• Amelandbor
Het is weer te verschrikkelijk voor woorden. Waar het gisteren allemaal soepel ging is het nu weer drama.

Verwijderd

Exodus FC schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:57:
[...]

4321 nooit geprobeerd, misschien eens proberen. Heb je daarmee een goed breed veld dat je de bal lekker rond kan laten gaan? Dat is namelijk mijn spel, om het veld zo breed mogelijk te houden en dan rond spelen tot er ruimtes vallen tussen de linies.
Ligt er een beetje aan hoe je je LF en RF instelt. De middenvelders maken het niet breed. Maar de aanvallers kunnen dat wel voor je doen.

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
[...]

Als er een grote gat bestaat tussen je cam en de rest dan moet jij je CT aanpassen. Heeft daarmee te maken :)

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Amelandbor schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:57:
Het is weer te verschrikkelijk voor woorden. Waar het gisteren allemaal soepel ging is het nu weer drama.
Yep, ik win 1 op 3 deze ronde.
Mijn tegenstanders schieten vanuit alle hoeken raak of lopen simpelweg opeens door mijn verdediging heen terwijl het mij gewoon niet meer lukt om te scoren.

Dadelijk maar eens voetbal kijken ipv spelen.

Verwijderd

Ik heb voor het eerst een penalty serie gewonnen. Dit was mijn 8e serie. Ik heb zo een schijthekel aan penalties. :)

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

zo heeft Mandzukic ze bij mij nog nooit gemaakt _/-\o_

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Zal er nu een Ronaldo 99 ST komen?

Verwijderd

Gaat allemaal minder sprankelend als vorige week. 9-6 nu. Begon met 4-0. Heb een paar hele rare penalties tegen gekregen. Heb last van niet reagerende knopjes. Maar ben vooral beroerd aan het spelen. Maar we houden vol. :)

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 23:30:
Gaat allemaal minder sprankelend als vorige week. 9-6 nu. Begon met 4-0. Heb een paar hele rare penalties tegen gekregen. Heb last van niet reagerende knopjes. Maar ben vooral beroerd aan het spelen. Maar we houden vol. :)
Vorm is er hier ook niet. Kan vanaf aankomend weekend ook een paar weken niet spelen, wel de SBCs maken gelukkig. Blijf nu al weken hangen in gold 1, super frustrerend! Ben nu naar geswitched naar 433-4
Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 23:30:
Oorzaak/gevolg toch?
De potjes die ik het afgelopen uur heb gespeeld waren merkbaar meer responsief dan tijdens mijn middagsessie.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Dit weekend voor de zoveelste keer goud 2 gehaald.
Verder het single player toernooi afgerond, helaas weinig soeps uit de pack.
Gisteren ook eens een ultimate pack geopend, 100k down the drain... :|

peeweeherman schreef op zondag 4 juni 2017 @ 10:24:
Dit weekend voor de zoveelste keer goud 2 gehaald.
Verder het single player toernooi afgerond, helaas weinig soeps uit de pack.
Gisteren ook eens een ultimate pack geopend, 100k down the drain... :|
Ik hoop gold 1 aan te tikken, dan moet ik de helft nog even winnen.
Ben inmiddels weer teruggeschakeld naar 4231 en dat gaat lekker, in deze formatie heeft Siggy ook een plekje kregen dus dat is ook een leuke meevaller.

Later vandaag nog even die offline tourneys doen en dan is mijn untradeble ronaldo ook meteen weer binnen ;)

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
Maar eens 18 opgespaarde pakketjes geopend. Geen enkele Ligue 1 Tots speler .

Wel mijn eerste walkout: Buffon. Jammer dat ie weinig oplevert en dat ik 'm al heb😂

Ook nog Doumbia IF. Denk dat ik die bewaar voor een geinig Ivoorkust team ofzo 😊

Al met al forse tegenvaller.

PSN: MrMistral

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 22:14
Ik heb nu 43 packs opgespaard voor de Serie A TOTS, hoop toch wel dat ik minimaal 1 TOTS speler pack (bij voorkeur Nainggollan). Maar als ik het zo lees kan ik beter niet te veel hopen om teleurstelling te voorkomen.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 23:25
Bij de Ligue 1 packs heb je wel veel kans op een TOTS, er zijn immers maar 77 rare players. Eerste pack kreeg ik 94 Verrati, 2e pack 91 Glik. Twee packs daarna helaas niets maar ik mag niet klagen. Die twee spelers zijn samen ruim 2x zoveel waard als de rest van mijn club. :D

• MrMistral
Beltoni schreef op zondag 4 juni 2017 @ 14:10:
Bij de Ligue 1 packs heb je wel veel kans op een TOTS, er zijn immers maar 77 rare players. Eerste pack kreeg ik 94 Verrati, 2e pack 91 Glik. Twee packs daarna helaas niets maar ik mag niet klagen. Die twee spelers zijn samen ruim 2x zoveel waard als de rest van mijn club. :D
Ik heb er al 10 geopend. Noppes. 😂

• Amelandbor
Disconnect na een winstpartij.

EA maakt er echt een zooitje van met die servers. Daarna kan ik uiteraard weer direct inloggen.

Weer geen elite kunnen halen en dit keer durf ik met zekerheid te zeggen dankzij de servers.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-11 10:06
Speelde een potje tegen iemand die Suarez Neymar en Messi voorin had.
Hij hoefde niet eens door mijn verdediging, 5x schieten van afstand, 5x raak.... Tja..

Kwam bij dat ik ook een enorme button lag had waardoor ik dan sowieso vrij kansloos was.
Dan loop ik maar weg uit frustratie. Ff wat anders doen. Stond al 5-0 na 20 minuten. Gozer hoefde eigenlijk niets te doen dan alleen maar de schietknop indrukken... Slecht dit

Heb nu een aardig oranje bij elkaar. Helaas ontbreekt er een top cv.

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 04-06-2017 18:42 ]

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Iemand wel eens gehad dat die bij het openen van een pack alleen de mock-up afbeeldingen zag? En alles op 66 qua stats stond.

Verwijderd

Harribo schreef op zondag 4 juni 2017 @ 18:40:

Heb nu een aardig oranje bij elkaar. Helaas ontbreekt er een top cv.
Speelt dat een beetje lekker? Kan me voorstellen dat de stats goed zijn maar dat gebrek aan traits en weakfoot/skills het wat moeizaam maakt met zo een team.

Edit: gold 3 is weer binnen. Nog 10 potjes over. Maar het speelt echt beroerd dit weekend. Geen echte behoefte om voor 1 te gaan. Jammer. Want ik vind het wat serieuzere spel van WL wel echt relaxed.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2017 22:33 ]

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:10:
[...]

Speelt dat een beetje lekker? Kan me voorstellen dat de stats goed zijn maar dat gebrek aan traits en weakfoot/skills het wat moeizaam maakt met zo een team.

Edit: gold 3 is weer binnen. Nog 10 potjes over. Maar het speelt echt beroerd dit weekend. Geen echte behoefte om voor 1 te gaan. Jammer. Want ik vind het wat serieuzere spel van WL wel echt relaxed.
In elk geval volgend weekend weer van de partij, hoewel je natuurlijk ook nog wel TOTS Marquinhos wilt winnen :)

Ik heb vanavond relaxed een paar potjes div.3 gespeeld, ze waaiden er echt vanuit alle hoeken in, vooral IF Banega was beast. Jammer dat die geen TOTS krijgt, nu maar hopen dat Icardi een beetje te betalen is.

Nu weer normaal in div. 2.

Verwijderd

peeweeherman schreef op zondag 4 juni 2017 @ 22:58:
[...]

In elk geval volgend weekend weer van de partij, hoewel je natuurlijk ook nog wel TOTS Marquinhos wilt winnen :)

Ik heb vanavond relaxed een paar potjes div.3 gespeeld, ze waaiden er echt vanuit alle hoeken in, vooral IF Banega was beast. Jammer dat die geen TOTS krijgt, nu maar hopen dat Icardi een beetje te betalen is.

Nu weer normaal in div. 2.
Ga de DKT wel doen ja.

Icardi is wel een toffe speler. Die vent knalt echt goed hard alles erin. Higuain voelt voor mij een beetje nutteloos. Maar heb hem als SBC dus wil hem niet zo maar weg doen.

• Harribo
Verwijderd schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:10:
[...]

Ik vind van wel. Die termen die je gebruikt zeggen mij weinig.
Maar ja de ene avond win je alles de andere avond verlies je bijna alles, het blijft fifa met cheat ai.

Mijn laagste rating is van Dijk 82.

Depay 85/Dost 87/Robben 87
Klaassen 89/Vormer 87/Vilhena 86
Willems 83/van Dijk 82/Bruma 83/Karsdorp 87
Krul 83

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 04-06-2017 23:17 ]

Harribo schreef op zondag 4 juni 2017 @ 23:15:
[...]

Maar ja de ene avond win je alles de andere avond verlies je bijna alles, het blijft fifa met cheat ai.

Krul 83
Eens, ik lag ruim op koers voor gold 1 maar uiteindelijk net niet gehaald.

Het blijft ook bijzonder irritant als het steeds de andere kant op valt en dat bepaalde *** spelers alles binnenschieten terwijl ik met Ibra/Son bijzondere simpele ballen op magische wijze weet te missen.

Ik baal wel een beetje dat ik tegen beter weten in zoveel tijd aan FUT heb verspild dit weekend.

• Beltoni
Ben weer terug gegaan naar 4411 en heb Buffon ingewisseld voor IF Subasic, wat een baas is dat! Team speelt heerlijk nu! TOTS Verratti​ en IF De Rossi controleren het middenvelder en TOTS Glik is echt is echt bizar sterk. 88 Immobile heeft ook zijn draai gevonden en scoort aan de lopende band. Heb nog 3 potjes om een punt te pakken en dan zit ik eindelijk weer eens in divisie 1. Dat heeft echt veel te lang geduurd...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/e7ICWwy.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Beltoni op 04-06-2017 23:58 ]

• MrMistral
Bossie schreef op zondag 4 juni 2017 @ 23:43:
[...]

Eens, ik lag ruim op koers voor gold 1 maar uiteindelijk net niet gehaald.

Het blijft ook bijzonder irritant als het steeds de andere kant op valt en dat bepaalde *** spelers alles binnenschieten terwijl ik met Ibra/Son bijzondere simpele ballen op magische wijze weet te missen.

Ik baal wel een beetje dat ik tegen beter weten in zoveel tijd aan FUT heb verspild dit weekend.
Je moet ook niet vergeten de cheatknop aan te zetten bij Son O-)

MrMistral schreef op maandag 5 juni 2017 @ 00:03:
[...]

Je moet ook niet vergeten de cheatknop aan te zetten bij Son O-)
Werkt prima :)

Ik zit nog even te twijfelen om TOTS Azpilicueta te verkopen en dan Alonso 85 en TOTS Lallana terug te halen. Lallana word dan CCAM in 4231 :)

• El Profesor
Harribo schreef op zondag 4 juni 2017 @ 23:15:
[...]

Krul 83
Vind je die TOTS lekker spelen? Ik had Klaassen en Davinson Sanchez en moet zeggen dat ik die kaarten niet bijzonder vind spelen, zelfde geld voor TOTS Sigurdsson. Speelde gister tegen een compleet Nederlands TOTS team waarbij ik een aanzienlijk 'zwakker' team heb met voorin Vardy, Sterling en Mane, allen normale kaarten. Wedstrijd won ik relatief eenvoudig. Misschien was het de speler die het team bediende maar dat team voelde niet echt OP aan. Mijn Bailly en Smalling hadden weinig moeite met zijn Jorgenssen en Dolberg :). Tegen een PL team met IF kaarten heb ik het vaak veel moeilijker.

• El Profesor
Weet iemand hoe dat matchmaking systeem werkt? Ik pak laatst de titel in D3 en daarna win ik relatief gemakkelijk D2 ook win waarna ik naar D1 ga. In D1 krijg ik ineens tegenstanders waarbij ik compleet weg gespeeld word, daarna in D2 precies hetzelfde. In 15 wedstrijden er slechts 1 gewonnen ofzo en direct naar D3 gedegradeerd. In D3 pak ik dan weer met gemak de titel met iets van 7 winst uit 8 wedstrijden ofzo. Lijkt wel alsof je soms een hele groep moeilijke tegenstanders krijgt en dan een groep relatief zwakkere. Iemand soortgelijke ervaring?

• Harribo
Exodus FC schreef op maandag 5 juni 2017 @ 09:06:
[...]

Vind je die TOTS lekker spelen? Ik had Klaassen en Davinson Sanchez en moet zeggen dat ik die kaarten niet bijzonder vind spelen, zelfde geld voor TOTS Sigurdsson. Speelde gister tegen een compleet Nederlands TOTS team waarbij ik een aanzienlijk 'zwakker' team heb met voorin Vardy, Sterling en Mane, allen normale kaarten. Wedstrijd won ik relatief eenvoudig. Misschien was het de speler die het team bediende maar dat team voelde niet echt OP aan. Mijn Bailly en Smalling hadden weinig moeite met zijn Jorgenssen en Dolberg :). Tegen een PL team met IF kaarten heb ik het vaak veel moeilijker.
Ik had ook Moreno 89 maar die viel mij ook tegen. Dolberg en Jorgenssen... Heb ze nog niet geprobeerd maar Dolberg spreekt mij niet aan.

Smalling is een top verdediger. Daar heb ik het altijd moeilijk tegen. Maar won bijvoorbeeld van een volledig Bayern
En vergeet niet... Het is net wat de cheat ai ook doet. Daarom speel ik het liefst ook met een Nederlands team, daar heb ik gevoelsmatig meer affiniteit mee

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 05-06-2017 09:24 ]

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Harribo schreef op maandag 5 juni 2017 @ 09:22:
[...]

Ik had ook Moreno 89 maar die viel mij ook tegen. Dolberg en Jorgenssen... Heb ze nog niet geprobeerd maar Dolberg spreekt mij niet aan.

Smalling is een top verdediger. Daar heb ik het altijd moeilijk tegen. Maar won bijvoorbeeld van een volledig Bayern
En vergeet niet... Het is net wat de cheat ai ook doet. Daarom speel ik het liefst ook met een Nederlands team, daar heb ik gevoelsmatig meer affiniteit mee
Cheat AI... termen die jou niets zeggen, maar wel uitgedokterd hebben wat er allemaal met het spel mis is.

• Beltoni
Nu ook nog TOTS Fabiano uit een normaal upgrade pack deze keer. Packluck gaat echt nergens over. Nu moet De Rossi helaas wel het veld ruimen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8lTd7z1.jpg

Niet slecht dit, 3 TOTS spelers in 3 dagen met nog geen 20k op de bank.

[ Voor 31% gewijzigd door Beltoni op 05-06-2017 10:20 ]

• El Profesor
Meer mensen last van trage servers / button lag? Nu twee achter elkaar gewonnen maar met hoop vertraging dus houd er mee op voor nu.

• El Profesor
Hoe doet EA die matchmaking? Eindelijk in de halve finale krijg ik een volledig BPL IF team, Son 89, Eriksen 88, etc. etc. Had nog bijna gewonnen, maar slaat gewoon nergens op dat EA je matcht tegen zulke teams. Ik ga lekker wat anders doen voor er een controller sneuvelt :D.

• Beltoni
Exodus FC schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:51:
Hoe doet EA die matchmaking? Eindelijk in de halve finale krijg ik een volledig BPL IF team, Son 89, Eriksen 88, etc. etc. Had nog bijna gewonnen, maar slaat gewoon nergens op dat EA je matcht tegen zulke teams. Ik ga lekker wat anders doen voor er een controller sneuvelt :D.
Speel jij wel eens tegen teams zonder 89 Son :o Koester die momenten!

• Fraaank
Beltoni schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:23:
[...]

Exodus FC schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:51:
Eerst keer DKT in de halve finale eruit tegen uiteraard Son! Het lijkt erop dat deze man echt een God is in FIFA, het maakt ook niet uit welke speciale versie je hebt. Ik begon zelfs te twijfel op m'n Calcio A-team in te ruilen en een squad om Son heen te bouwen, zo goed is hij.

Net gelukkig wel gewonnen, dus Marquinhos is binnen!

• El Profesor
Fraaank schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:58:
[...]
Eerst keer DKT in de halve finale eruit tegen uiteraard Son! Het lijkt erop dat deze man echt een God is in FIFA, het maakt ook niet uit welke speciale versie je hebt. Ik begon zelfs te twijfel op m'n Calcio A-team in te ruilen en een squad om Son heen te bouwen, zo goed is hij.

Net gelukkig wel gewonnen, dus Marquinhos is binnen!
Lekker hoor, die kaart wil ik heel graag voor mijn Franse team :)

• El Profesor
Beltoni schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:23:
[...]
Haha, ja en dat zijn de wedstrijden die leuk en spannend zijn.

• El Profesor
Iemand nog tips voor mijn BPL team? Heb nu Sterling - Vardy - Mane voorin. Allen normale kaarten. Martial speelt in mijn Franse team. Nu twijfel ik wie te kopen, Andre Gray IF voor Vardy of Hazard voor Sterling. En iemand eventueel ervaring met Arnautovic SIF met hunter kaart? Is niet zo duur 40k vergeleken met Hazard 100k. Aantal assists en doelpunten opgeteld volgens Futbin ongeveer gelijk.

• Fraaank
Exodus FC schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:01:
[...]

Lekker hoor, die kaart wil ik heel graag voor mijn Franse team :)
Hoe ziet je Franse team er nu uit?

• El Profesor

Exodus FC schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:01:
[...]

Haha, ja en dat zijn de wedstrijden die leuk en spannend zijn.
Dat zijn de wedstrijden waarbij niet elk onzinnig schot opeens boven in de kruising hangt idd :X

• Beltoni
Exodus FC schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:03:
Iemand nog tips voor mijn BPL team? Heb nu Sterling - Vardy - Mane voorin. Allen normale kaarten. Martial speelt in mijn Franse team. Nu twijfel ik wie te kopen, Andre Gray IF voor Vardy of Hazard voor Sterling. En iemand eventueel ervaring met Arnautovic SIF met hunter kaart? Is niet zo duur 40k vergeleken met Hazard 100k. Aantal assists en doelpunten opgeteld volgens Futbin ongeveer gelijk.
Heb SIF Arnautovic in mijn 2e team, alleen tijdje niet meer mee gespeeld. Gebruik hem als ST op 7/8 chemische. Vind hem wel fijn spelen, het is echt een reus dus hij speelt heel anders dan de spelers die jij opnoemt. Weet ook niet of ik hem als LM/LW zou gebruiken, volgens mij kan je voor hetzelfde bedrag Sanchez halen die daar veel beter uit de voeten kan.

• El Profesor
Ja hoor. Finale gehaald en ik mag spelen tegen TOTS Ibra, TOTS Hazard, SW Son en nog wat TIF en TOTS. Natuurlijk 4-2 verloren. Hoe krijgt EA het voor elkaar om zo te loten.

• MrMistral
Exodus FC schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:45:
Ja hoor. Finale gehaald en ik mag spelen tegen TOTS Ibra, TOTS Hazard, SW Son en nog wat TIF en TOTS. Natuurlijk 4-2 verloren. Hoe krijgt EA het voor elkaar om zo te loten.
In de finale kan je natuurlijk wel zoiets verwachten he ;)

• El Profesor
MrMistral schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:46:
[...]

In de finale kan je natuurlijk wel zoiets verwachten he ;)
Ik verwacht wel een paar TIF's misschien één of twee TOTS. Maar zowel Ibra TOTS als HAZARD TOTS ;(

Verwijderd

Hey mensen, ik heb een aantal teams, in een van die teams heb ik een Boufal. Iedereen weet dat je met Boufal heel goed kan skillen. Maar het lukt mij hoe dan ook maar niet. Hoe hebben jullie het skillen geleerd?

• El Profesor
Beltoni schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:31:
[...]
Weet ook niet of ik hem als LM/LW zou gebruiken, volgens mij kan je voor hetzelfde bedrag Sanchez halen die daar veel beter uit de voeten kan.
Thanks, gebruik hem wel echt voor de flank. Heb Alexis Sanchez gekocht. Vind Hazard te duur voor 100k vergeleken met Sanchez 40k.

• El Profesor
Ik moet even mijn frustratie kwijt, echt ongelofelijk. Sta ik weer in de finale, eindelijk een normaal team. Sta ik binnen 40 minuten met 4-0 achter. Mijn spelers stonden aan de grond genageld, iedere steekpas van hem was raak en flinke button lag. Echt ongelofelijk, zelden zo'n wedstrijd meegemaakt, echt bizar. Alsof mijn complete team een offday had.

[ Voor 8% gewijzigd door El Profesor op 05-06-2017 14:14 ]

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:22
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:58:
Hey mensen, ik heb een aantal teams, in een van die teams heb ik een Boufal. Iedereen weet dat je met Boufal heel goed kan skillen. Maar het lukt mij hoe dan ook maar niet. Hoe hebben jullie het skillen geleerd?
Ik ben niet echt een goede skiller, maar heb het geleerd door veel spelers met 5* skillmoves op te stellen. Gewoon skillmove voor skillmove aanleren en op een gegeven moment kom je erachter welke op welk moment effectief zijn.

Mijn formatie was een 4-5-1 formatie:
Vitinho
Douglas Costa-Giuliano-Taison-Marlos

De verdediging kan je zelf invullen.

• 3xH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2023

3xH

Exodus FC schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:45:
Je kan elk willekeurig team tegen komen, heeft EA niks mee te maken. Ik heb meerdere malen mee gemaakt dat ik zo overdreven goed team tegen kwam in de finale en dat ze het ook nog nodig vonden om trainingskaarten te gebruiken. Als je dat ziet schrik je even, maar ik denk dan bij mezelf hij zal het nodig hebben omdat hij niet zo goed is. Wat trouwens ook zo was toen het mij gebeurde.

Ik wacht wel tot het einde van de week om het toernooi te spelen, dan is meestal een stuk eenvoudiger.

• El Profesor
3xH schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:36:
[...]

Ik wacht wel tot het einde van de week om het toernooi te spelen, dan is meestal een stuk eenvoudiger.
Doe ik ook, heb de controller neergelegd voor vandaag. Succes eind vd week :D

• Beltoni
Mijn Marquinhos is binnen. Vorige week wilde ik alles nog verkopen, ik ga terug naar 4411 en alles valt op zijn plaats. :D

Finale was wel bizar spannend. Blijft hele wedstrijd 0-0, krijg in blessuretijd nog wel een paar mooie kansen. Tegenstander had een bronzen bank dus daar had ik wel geluk mee. Helaas konden 86 Fekir of Suarez niet het verschil maken. Uiteindelijk met 8-7 op penalties gewonnen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:58:
Ik kan er 4. Voor deze Fifa 0. Ik heb ze 1 voor 1 aangeleerd. Kostte me veel moeite. Maar nu geeft het wel echt voldoening als er iets lukt. Dit was in de wl tegen een vrij aardige speler. Niet super skillfull maar voor mij is dit iets nieuws tov een paar maanden geleden.

http://xboxdvr.com/gamer/exactor%20it/video/32064621

In deze volgorde geleerd

Fakeshot aanname en wegdraaien incl scoopturn.
Body feint + reverse body feint
Berbaspin
Heel to heel

En de belangrijkste: gewoon stil staan. Rent iedereen lekker door. Schiet jij hem in de kruising. :)
Exodus FC schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:39:
[...]

Doe ik ook, heb de controller neergelegd voor vandaag. Succes eind vd week :D
Jup, echter ben ik na vandaag vrijdag pas weer thuis :)
Maar eens een paar potjes proberen met Smalling achterin, schijnt voor mijn tegenstanders ook prima te werken.

edit: en dan doe je 230 ipv 330k zzzz

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 05-06-2017 14:55 ]

Verwijderd

Pyramiden schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:31:
[...]

Ik ben niet echt een goede skiller, maar heb het geleerd door veel spelers met 5* skillmoves op te stellen. Gewoon skillmove voor skillmove aanleren en op een gegeven moment kom je erachter welke op welk moment effectief zijn.

Mijn formatie was een 4-5-1 formatie:
Vitinho
Douglas Costa-Giuliano-Taison-Marlos

De verdediging kan je zelf invullen.
Ik neem aan dat je niet persé de 5* skillmoves nodig heb?

Ik heb namelijk een 4-3-3(4) formatie:
Boufal - Amrabat - Mané
Fajr(MOTM) - Ziyech - Pereyra
Gaya - Alvaro - Musacchio - Zabaleta
Sergio Asenjo

Zoals je kunt zien is Boufal de enige 5* skiller, de rest van mijn aanval en middenveld zijn 4* skillers buiten Ziyech, hij is een 3* skiller.

(Ik weet btw dat mijn team niet zo goed is, maar ik hou hem omdat het mijn eerste Ultimate Team ooit is, ik wissel dit team af in een doordraaisysteem met 2 andere team's :) )
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:43:
[...]

Ik kan er 4. Voor deze Fifa 0. Ik heb ze 1 voor 1 aangeleerd. Kostte me veel moeite. Maar nu geeft het wel echt voldoening als er iets lukt. Dit was in de wl tegen een vrij aardige speler. Niet super skillfull maar voor mij is dit iets nieuws tov een paar maanden geleden.

http://xboxdvr.com/gamer/exactor%20it/video/32064621

In deze volgorde geleerd

Fakeshot aanname en wegdraaien incl scoopturn.
Body feint + reverse body feint
Berbaspin
Heel to heel

En de belangrijkste: gewoon stil staan. Rent iedereen lekker door. Schiet jij hem in de kruising. :)
Thanks voor de tips :)

• Amelandbor
Marquinhos hier ook binnen, wel 3x voor nodig gehad.

• El Profesor
Amelandbor schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:12:
Marquinhos hier ook binnen, wel 3x voor nodig gehad.
Drie finales gespeeld?

• MrMistral
PS4 servers zijn niet aan te raden vandaag :)

• Amelandbor
Twee finales en een halve finale.

Verwijderd

Heb vanmorgen bijna een briljante 2e pot gehad. Tegenstander was veel beter. Hij had echt een briljant team met alle hoogste Serie A IF's. Hij stond 3-1voor bij rust. Ging ongelofelijk eikelig doen. Oa met zijn keeper dribbelen. En ook van helemaal voorin terug langs de vleugel dribbelen. Scoorde ook een eigen goal met zijn keeper. Expres. Kreeg de bal maar 2 keer afgepakt. Bam verlenging. In de verlenging kwam ik zelfs voor. Maar hij maakte gelijk in de 120e minuut. En won na 10 strafschoppen ieder. Mijn Xbox message bak zit nu vol. Veelal over mijn moeder.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2017 17:00 ]

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Dit weekend 38-2 gehaald, maar zelfs dat is niet genoeg voor een top 100.... Slaat letterlijk nergens op haha

Offtopic:
Leuk om gister in mijn twitch stream een mede tweaker te zien! Weet niet wie het precies het was maar een dikke S.O naar hem :+

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-11 13:46

shameblaster

BB4E^Cons

Legends naar ps4?

Tevens fifa 18 Ronaldo editie aangekondigd

Cons:::BB4E

shameblaster schreef op maandag 5 juni 2017 @ 17:11:
Legends naar ps4?

Tevens fifa 18 Ronaldo editie aangekondigd
Reveal trailer:
YouTube: FIFA 18 REVEAL TRAILER | MET RONALDO

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:29
PS is nu hét platform inderdaad, dus die krijgen (in ieder geval) de legends.

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:22
dutchgio schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:02:
PS is nu hét platform inderdaad, dus die krijgen (in ieder geval) de legends.
Waarschijnlijk gaan ze "Icons" heten in plaats van "Legends", en ze komen ook beschikbaar op de PC en Xbox, dus ik denk niet dat PS hét platform wordt.

• dutchgio
Geen exclusiviteit dan wellicht, en terecht, maar in ieder geval wel de marketing promotie.

• Fraaank
Legends op PC, nice! Waarschijnlijk wel 2x zo duur dan op de consoles, maar wel lekker makkelijk voor hybrids!
Fraaank schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:12:
Legends op PC, nice! Waarschijnlijk wel 2x zo duur dan op de consoles, maar wel lekker makkelijk voor hybrids!
Tijd om een console te halen dan!

• Amelandbor
dutchgio schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:10:
Geen exclusiviteit dan wellicht, en terecht, maar in ieder geval wel de marketing promotie.
Heb je hier een bron van?

• dutchgio
Amelandbor schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:16:
[...]

Heb je hier een bron van?
Het speelde al langer:
http://gamingbolt.com/fif...nstead-of-microsoft-rumor

Maar de trailer en cover (http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1385832) bevestigen dat nu ook.
https://blog.eu.playstati...his-september/#sf85406929

Daardoor dus ook 'Icons' omdat 'Legends' gelinkt is aan Xbox...

[ Voor 21% gewijzigd door dutchgio op 05-06-2017 18:23 ]

• El Profesor
Die leenspelers als bonus, daar zit toch helemaal niemand op te wachten. Kunnen ze beter een pack doen met een 100% zeldzame gouden speler van Real Madrid ofzo.

• Amelandbor
Op zich jammer, zat te hopen op een mooie Fifa Xbox scorpio bundel.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Top, fijn dat PC ook mee doet, Doe mij maar een icon edition, elke weeks 2 packs is me goed bevallen!

• MrMistral
Fraaank schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:12:
Ja dit vind ik zo jammer. Overal mee te linken. Was blij dat de legends niet op de ps4 waren.

• El Profesor
peeweeherman schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:45:
[...]

Top, fijn dat PC ook mee doet, Doe mij maar een icon edition, elke weeks 2 packs is me goed bevallen!
Nog iets gehad uit die packs?

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 22:14
Exodus FC schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:33:
Die leenspelers als bonus, daar zit toch helemaal niemand op te wachten. Kunnen ze beter een pack doen met een 100% zeldzame gousen speler van Real Madrid ofzo.
Lijkt me niet zo slim, zo creeer je hoog aanbod van Madrileense spelers, waardoor ze in waarde gaan dalen. EA doelt er juist op om alles in evenwicht te houden zodat ze meer geld kunnen verdienen. Ik denk persoonlijk dat het SBC idee is ontstaan puur om de markt te balanseren.

Lijkt me overigens ook niet leuk, iedereen met dezelfde spelers in de eerste weken.

Verwijderd

peeweeherman schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:45:
[...]

Is het niet voordeliger om de normale editie te bestellen en dan fifa points te kopen voor de packs? Heb je meteen alle spelers ipv elke week een paar.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Exodus FC schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:04:
[...]

Nog iets gehad uit die packs?
Kan ik me zo niet herinneren, maar het zorgt wel voor een goede basis dat je geen spelers voor sbc's hoeft te kopen en zo. Heb nog steeds 1200+ spelers. Dankzij sbc's wel een otw Pogba van 3M getrokken ;)
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:12:
[...]

Is het niet voordeliger om de normale editie te bestellen en dan fifa points te kopen voor de packs? Heb je meteen alle spelers ipv elke week een paar.
Geen idee waar je beter mee af bent, maar elke week een klein kadootje is niets mis mee. Verder zit het bij de aanschafprijs in, dus is het ook niet zo transparant. Als ik gelijk voor 100 euries aan pakjes koop begint mijn vrouw zich af te vragen of dat wel nodig is, nu doe ik deze editie en nog iets van 60 euris aan packs in het begin.

Zo, nu eens even TOTS Marquinhos binnen hengelen, heb me voor het eten al in de finale gespeeld, nu nog maar 1 potje :P

[ Voor 5% gewijzigd door peeweeherman op 05-06-2017 19:35 ]

OnderDeMotorkap schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:05:
[...]

Lijkt me niet zo slim, zo creeer je hoog aanbod van Madrileense spelers, waardoor ze in waarde gaan dalen. EA doelt er juist op om alles in evenwicht te houden zodat ze meer geld kunnen verdienen. Ik denk persoonlijk dat het SBC idee is ontstaan puur om de markt te balanseren.

Lijkt me overigens ook niet leuk, iedereen met dezelfde spelers in de eerste weken.
Alsof nu niet 80% met dezelfde spelers speelt

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

peeweeherman schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:34:

Zo, nu eens even TOTS Marquinhos binnen hengelen, heb me voor het eten al in de finale gespeeld, nu nog maar 1 potje :P
Pff, 1e poging in 90ste minuut van finale verloren, 2de poging in 120ste minuut van de finale gewonnen :D

• El Profesor
OnderDeMotorkap schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:05:
[...]

Daar heb je helemaal gelijk in, had ik even niet bij stil gestaan.

• El Profesor
Nou ik heb de droeftoeter van de maand weer gehad hoor. Sta 0-1 achter na rust, trapt ie aan de start van de 2e helft de bal naar zijn keeper, gaat staan hooghouden, wachten tot ik er ben, naar zijn back, terug naar de keeper, etc. etc. tot ik de bal veroverde. Waarom doen mensen toch zulke dingen, willen we niet allen gewoon een leuke pot voetbal spelen.

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-11 10:31
MitchelFC schreef op maandag 5 juni 2017 @ 17:02:
Dit weekend 38-2 gehaald, maar zelfs dat is niet genoeg voor een top 100.... Slaat letterlijk nergens op haha

Offtopic:
Leuk om gister in mijn twitch stream een mede tweaker te zien! Weet niet wie het precies het was maar een dikke S.O naar hem :+
Waarom slaat dat nergens op dan? Als je niet goed genoeg bent ben je niet goed genoeg toch :P

• El Profesor
Arwintju schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:21:
[...]
Waarom slaat dat nergens op dan? Als je niet goed genoeg bent ben je niet goed genoeg toch :P
38-2 haha niet normaal, maar je hebt een punt blijkbaar zijn er mensen die het nog beter doen.

Pagina: 1 ... 167 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.