Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Bossie schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:59:
[...]

14 Wins = Gold2, dat geeft in ieder geval aan dat er dingen voor de WL gaan veranderen.
Mooi! En hopelijk ook minder goede rewards ook voor de WL, zodat het verschil tussen goede spelers en minder goede spelers niet zo snel te groot wordt. Geen of zeer beperkte TOTW voor de allerbeste spelers.

Maar volgens mij kan met deze info een nieuw fifa18 topic aangemaakt worden :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
Maichel schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:54:
[video]

Ook hier op z'n plaats, omdat je wat details ziet over FUT.

Of de video echt is....dat laten we maar even in het midden he O-)
Het ziet er wel geloofwaardig uit iig :)

PSN: MrMistral

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Protax schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:53:
[...]

Twijfel of dit niet het moment is om alle "rommel" te gaan dumpen.
Hoelang blijven we Fifa nog spelen, en komen er nog nieuwe SBC's?

:)
Je kunt je muntjes toch niet meenemen naar volgend jaar?

I like how you keep the mouse running...

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:29
Wow ik heb gekwalificeerd voor de Weekend league! Dat was wel weer even geleden. 3 Silveren moet je in je squad hebben. Dat kwam mooi uit, want ik had er al 2. Uiteindelijk met dit team vrij eenvoudig 4x gewonnen.

https://www.futbin.com/17/squad/4113568

Ook gepromoveerd naar Divisie 3. Valt allemaal niet tegen. Ik speelde toen met het volgende team afgewisseld met mijn Feyenoord squad.

https://www.futbin.com/17/squad/4120142

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Exodus FC schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:13:
[...]

Je kunt je muntjes toch niet meenemen naar volgend jaar?
Officieel is daar nog geen info over, maar 't feit dat dat nog nooit is geweest zegt genoeg denk ik :)

PSN: Maichel

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Bossie schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:59:
[...]

14 Wins = Gold2, dat geeft in ieder geval aan dat er dingen voor de WL gaan veranderen.
Of je kijkt naar de pc versie en er veranderd helemaal niets! ;)

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-11 15:47
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:13:
Wow ik heb gekwalificeerd voor de Weekend league! Dat was wel weer even geleden. 3 Silveren moet je in je squad hebben. Dat kwam mooi uit, want ik had er al 2. Uiteindelijk met dit team vrij eenvoudig 4x gewonnen.

https://www.futbin.com/17/squad/4113568

Ook gepromoveerd naar Divisie 3. Valt allemaal niet tegen. Ik speelde toen met het volgende team afgewisseld met mijn Feyenoord squad.

https://www.futbin.com/17/squad/4120142
Hoe speelt zo'n Feyenoord TOTS team? In vergelijking met bijv. een BPL of Calcio team?

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Maichel schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:54:
[video]

Ook hier op z'n plaats, omdat je wat details ziet over FUT.

Of de video echt is....dat laten we maar even in het midden he O-)
Is niet echt. er staat letterlijk dit in de beschrijving van de video...
This is a concept UI design and is not a real representation of what EA Sports will have in FIFA 18 out in September.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• Lekkerboeie86
Protax schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:25:
[...]

Hoe speelt zo'n Feyenoord TOTS team? In vergelijking met bijv. een BPL of Calcio team?
Tja ik vind het vooral leuk om hiermee te spelen, maar kan niet zeggen dat het nou helemaal top aanvoelt. beide CB's zijn met 43 pace, gewoon erg langzaam. Dus bij een snelle counter ben je gewoon weg. Moet echt zorgen dat de backs altijd achter blijven. Haps en Karsdorp lopen wel het nodige dicht. Jones is wel een goeie keeper. Heeft me best wel verrast!

Middenveld en aanval zit een stuk beter in elkaar. Hoge stamina helpt dat ook goed bij. Jorgensen is prima spits!

Voor 500K heb je het team compleet. Eventueel zou je nog Traore RW kunnen zetten als je nog een special kaart wenst.

[ Voor 8% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 31-05-2017 13:32 ]

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Byron010 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:29:
[...]

Is niet echt. er staat letterlijk dit in de beschrijving van de video...

[...]
Ja jammer, zie het nu ook pas ja :| ....Vond het idee van FIFA Street erin al super...maar helaas :)

PSN: Maichel

• El Profesor
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:31:
[...]
Moet echt zorgen dat de backs altijd achter blijven. Haps en Karsdorp lopen wel het nodige dicht. Jones is wel een goeie keeper. Heeft me best wel verrast!
Waarom geen Davinson Sanches TOTS centraal achterin? Die heeft wel pace.

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 22:14
Dit slaat écht alles, onvoorstelbaar hoe de wedstrijd is gelopen, die eindigde in 3-3, waarop ik met penalties heb verloren. Ik heb (door input lag) op open goal gemist (speler schoot niet), ballen kwamen terug van de paal, Begovic maakte abnormale reddingen, en de goals die ik tegen kreeg waren op goed geluk (stuiterend van de verdedigen, keeper die verkeerd uitgooit door input lag). Ook de penalties waren vreemd, keeper duikt 3x naar de goede kant (en hoogte), de ene stuitert via zijn buik erin, bij de overige twee springt de keeper te laat, terwijl ik ruim op tijd de toets heb ingedrukt. Baal er eigenlijk meer van dat ik de wedstrijd niet heb opgenomen, het had echt een hit kunnen zijn.

Ik heb ergere statistieken gehad overigens, maar vervelender kan ik een wedstrijd niet voorstellen.
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/501s92csr5escdw/bf2f3b2e-5bec-4434-aa9c-be6a1c62cf37.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 31-05-2017 14:40 ]

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Exodus FC schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 14:25:
[...]

Waarom geen Davinson Sanches TOTS centraal achterin? Die heeft wel pace.
Ja, en Moreno TOTS.
OnderDeMotorkap schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 14:34:
Dit slaat écht alles, onvoorstelbaar hoe de wedstrijd is gelopen, die eindigde in 3-3, waarop ik met penalties heb verloren. Ik heb (door input lag) op open goal gemist (speler schoot niet), ballen kwamen terug van de paal, Begovic maakte abnormale reddingen, en de goals die ik tegen kreeg waren op goed geluk (stuiterend van de verdedigen, keeper die verkeerd uitgooit door input lag). Ook de penalties waren vreemd, keeper duikt 3x naar de goede kant (en hoogte), de ene stuitert via zijn buik erin, bij de overige twee springt de keeper te laat, terwijl ik ruim op tijd de toets heb ingedrukt. Baal er eigenlijk meer van dat ik de wedstrijd niet heb opgenomen, het had echt een hit kunnen zijn.

Ik heb ergere statistieken gehad overigens, maar vervelender kan ik een wedstrijd niet voorstellen.
[afbeelding]
Mjah, maak er twee shots on target van en je hebt een klassieke counterloss in de WL.
Ik vind meestal shots on target% wel een goede indicator van (input)lag, passing is altijd hoog omdat de AI dat wel voor je fixed (komen nog steeds aan, alleen bij andere spelers |:( )

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Lekkerboeie86
Moreno is wel te overwegen. Sanchez past niet helemaal in de filosofie zou van Gaal zeggen. Zijn wel erg goeie kaartjes zo te zien.

• OnderDeMotorkap
Bossie schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:03:
[...]

Mjah, maak er twee shots on target van en je hebt een klassieke counterloss in de WL.
Ik vind meestal shots on target% wel een goede indicator van (input)lag, passing is altijd hoog omdat de AI dat wel voor je fixed (komen nog steeds aan, alleen bij andere spelers |:( )
Meerdere schoten gingen als passes richting de keeper, schoten gaan de ene keer te hard, de andere keer te zacht dus. Hetzelfde met passing, hoewel ik vaak de verkeerde speler aanspeel komen de passes in ieder geval wel aan. Het is meer dat je niet meteen door kan passen, maar de speler de bal aanneemt, wat veel leidt tot balverlies. Er is me nog iets opgevallen, als de bal op de paal komt hoort mijn controller te trillen, dit gebeurde dus niet (terwijl mijn controller voldoende batterij had). Ik ga straks mijn PS4 aansluiten met een powerline adapter, kijken of dat gaat schelen. Ik begin onderhand een beetje gek te worden van dit gebeuren.

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
Tip voor de Daily knock out speel zonder IF of zo min mogelijk IF's gek genoeg speelt je team dan veel beter.

• deltananie82
  • Laatst online: 01-05-2022
Nadeel van een eredivisie team is dat er veel spelers tussen zitten met een low composure waardoor ze voor mijn gevoel te afwisselend presteren.
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:31:
[...]

Tja ik vind het vooral leuk om hiermee te spelen, maar kan niet zeggen dat het nou helemaal top aanvoelt. beide CB's zijn met 43 pace, gewoon erg langzaam. Dus bij een snelle counter ben je gewoon weg. Moet echt zorgen dat de backs altijd achter blijven. Haps en Karsdorp lopen wel het nodige dicht. Jones is wel een goeie keeper. Heeft me best wel verrast!

Middenveld en aanval zit een stuk beter in elkaar. Hoge stamina helpt dat ook goed bij. Jorgensen is prima spits!

Voor 500K heb je het team compleet. Eventueel zou je nog Traore RW kunnen zetten als je nog een special kaart wenst.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

deltananie82 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:28:
Tip voor de Daily knock out speel zonder IF of zo min mogelijk IF's gek genoeg speelt je team dan veel beter.
Daarnaast heb ik het idee dat tegenstanders beter hun best doen als ze allemaal gekke kaartjes zien.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Het zit voor een groot deel eigenlijk eerder andersom denk ik:

Als ik met Messi of Ronaldo speel heb ik veel meer de neiging om langs 4 man te dribbelen en op goal te schieten dan wanneer ik met Berghuis of Elia speel. Hetzelfde geldt ook voor het gebruik van IF's ten opzichte van de normale.
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:02:
[...]

Daarnaast heb ik het idee dat tegenstanders beter hun best doen als ze allemaal gekke kaartjes zien.
Ik heb altijd het gevoel dat tegenstanders veel meer inzakken helaas.

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:32:
[...]

Ik heb altijd het gevoel dat tegenstanders veel meer inzakken helaas.
Dat zie ik vaak in de eerste minuut van de pot. Dan zien ze dat ik best te pakken ben. En gaan ze lekker aanvallen. En dan komt mijn vieze counterspel met Son, Martial en Mkhitaryan weer fijn tot zijn recht. :)

Wel een leuke totw voor Italiaanse teams. Ik zie een Perisic 88 heel snel op de plek van El Shaarawy verschijnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2017 17:40 ]

• MrMistral
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:35:
[...]

Dat zie ik vaak in de eerste minuut van de pot. Dan zien ze dat ik best te pakken ben. En gaan ze lekker aanvallen. En dan komt mijn vieze counterspel met Son, Martial en Mkhitaryan weer fijn tot zijn recht. :)

Wel een leuke totw voor Italiaanse teams. Ik zie een Perisic 88 heel snel op de plek van El Shaarawy verschijnen.
Met die 89 Insigne kan je ook je lol niet op denk ik :D

• Casual Ruud
  • Laatst online: 00:23
Die TOTS Hamsik wordt wel zo ontzettend dik.

Afhankelijk van de prijzen ga ik mijn BPL team inruilen voor Calcio A denk ik.

Overigens heb ik ook nog 92 Aguero gekocht, welke aardig goed is. Beetje 2PotM Son achtig. Scoort in ieder geval aan de lopende band. Zojuist 2e Pulisic binnen. Zo maar even de SBC doen dan.

• El Profesor
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:22:
[...]
Moreno is wel te overwegen. Sanchez past niet helemaal in de filosofie zou van Gaal zeggen. Zijn wel erg goeie kaartjes zo te zien.
Ik had Sanchez en Klaassen. Moet zeggen Sanches speelde wel lekker, genoeg pace iig.

Verwijderd

Weten jullie nog dat ik een handige freekick tip gaf? Hier is ie weer in actie. Werkt vrij fijn. Al hoorde ik van deze game leaver dat het EA Aids is. :P

• OnderDeMotorkap
Dit spel begint met de dag vreemder te worden, ik heb zo net letterlijk 12 keer op de paal geschoten in 1 wedstrijd. Zelfs een goal die ik maakte ging via de paal er in. Heeft iemand een hogere record 'latje schieten'?
OnderDeMotorkap schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:37:
Dit spel begint met de dag vreemder te worden, ik heb zo net letterlijk 12 keer op de paal geschoten in 1 wedstrijd. Zelfs een goal die ik maakte ging via de paal er in. Heeft iemand een hogere record 'latje schieten'?
Telt 3x paal/lat binnen een kleine 10 seconden ook mee?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• OnderDeMotorkap
Bean77 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:42:
[...]

Telt 3x paal/lat binnen een kleine 10 seconden ook mee?
Ik heb dat 1x gehad, dat heb ik dus wel mee geteld, indien niet heb ik de paal 10x geraakt. Dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt of gezien.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-11 10:06
Totti is hier wel bijzonder : zijn dribbels zijn twee keer zo snel als zijn snelheid?
Realistisch

Verwijderd

Harribo schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:05:
[...]

Totti is hier wel bijzonder : zijn dribbels zijn twee keer zo snel als zijn snelheid?
Realistisch
De dribbling stat is hoe dicht bij de speler de bal bij zijn voeten houdt, geloof ik. Dat gaat dus om hoe wendbaar je bent met de bal. Heeft niks te maken met je snelheid tijdens het dribbelen. Spelers met de speed dribbling trait kunnen juist sprinten en de bal onder controle houden, dacht ik.

Ben wel benieuwd of er een Totti sbc kaart komt. Zo ja, wordt dat mijn nieuwe spits/false 9.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2017 23:34 ]

• mc-koenoe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-07-2023
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:02:
Weten jullie nog dat ik een handige freekick tip gaf? Hier is ie weer in actie. Werkt vrij fijn. Al hoorde ik van deze game leaver dat het EA Aids is. :P

[video]
Kan me de rage goed voorstellen. Hoe kan je dit verdedigen?
mc-koenoe schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 00:07:
[...]

Kan me de rage goed voorstellen. Hoe kan je dit verdedigen?
Door een verdediger te selecteren en met de aanvaller mee te lopen?

• El Profesor
Eindelijk een Giovani Dos Santos CF IF. Dat wordt mijn sub. Twijfelde al, maar ga nu zeker Griezman verkopen :)

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:23
Toch maar de Bruyne gisteren gehaald aangezien ie op dat moment relatief goedkoop was.

https://www.futbin.com/17/squad/4154991 Dit is het voorlopig nu, voor het eerst maar eens weer munten sparen voor upgrades :P
Amelandbor schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:42:
Toch maar de Bruyne gisteren gehaald aangezien ie op dat moment relatief goedkoop was.

https://www.futbin.com/17/squad/4154991 Dit is het voorlopig nu, voor het eerst maar eens weer munten sparen voor upgrades :P
Netjes hoor! Veel powerrrrr

• mc-koenoe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-07-2023
Bossie schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 00:14:
[...]

Als het zo obvious is, waarom scoort hij dan altijd met die vrije trap? Of is het divisie 10?
mc-koenoe schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:22:
[...]

Als het zo obvious is, waarom scoort hij dan altijd met die vrije trap? Of is het divisie 10?
Omdat je het simpelweg niet verwacht, en/of te laat reageert

• MrMistral
Bossie schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 00:14:
[...]

Precies.

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:24:
[...]

Omdat je het simpelweg niet verwacht, en/of te laat reageert
Hetzelfde inderdaad als met de near post corner. Als je het niet weet trap je er in. Ik krijg ze nooit meer tegen omdat ik altijd iemand aan de rand van de 6 zet. Mijn tegenstanders doen dat niet altijd. Daar kan meneer Son en meneer Higuain wel wat mee. :)

Die vrije trappen truk is overigens moeilijker tegen te houden. Daarbij moet je verdomd snel reageren op de gek lopende speler.

Ook leuk is het als je tegenstander een man op de lijn zet bij een vrije trap dicht op de 16. Al jouw spelers lopen dan op. Vrije Schiet kansen!

Dat laatste filmpje was overigens div 2. Tegen een vrij prima speler.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2017 12:42 ]

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
OnderDeMotorkap schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:37:
Ik heb wel een keer een potje gehad waar de aantal schoten op doel 2-28 in mijn nadeel was. Het werd 1-1 en de 27 andere schoten waren vooral lat-paal-buffon, in alle mogelijke combinaties die je maar kan bedenken. Dat was een erg zweterig potje. :p

• Casual Ruud
  • Laatst online: 00:23
Je kunt toch gewoon een lange speler selecteren en op de pingelstip zetten en de bal wegkoppen als je komt. Althans ik zet daar altijd een mannetje en heb nog nooit zo'n goal tegen gehad. Dat helpt ook goed tegen lage steekpasses onder de muur door.

Verwijderd

Casual Ruud schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 17:57:
[...]

Je kunt toch gewoon een lange speler selecteren en op de pingelstip zetten en de bal wegkoppen als je komt. Althans ik zet daar altijd een mannetje en heb nog nooit zo'n goal tegen gehad. Dat helpt ook goed tegen lage steekpasses onder de muur door.
Goede! Ga ik vanaf nu ook doen. Wil niet zelf zo een lullig goaltje tegen krijgen. :)

De meeste mensen zijn anderen dingen aan het doen omdat ze vooral bang zijn voor een directe trap of een pass voor een longshot.

Edit: hebben jullie hashtag harry divisie 1 zien winnen met een elftal vol keepers? Zet onze discussies wel op zijn plaats. Wat een baasje is dat. Voor de geïnteresseerden :

YouTube: WINNING DIVISION 1 WITH A TEAM OF GOALKEEPERS ON ULTIMATE TEAM!!!!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2017 18:23 ]

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:02:

[video]
Ziet er goed uit, weet alleen niet hoe je een aanvaller kunt selecteren en besturen... heb je tips, of de draad van reddit ook nog?

Verwijderd

peeweeherman schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:23:
[...]

Ziet er goed uit, weet alleen niet hoe je een aanvaller kunt selecteren en besturen... heb je tips, of de draad van reddit ook nog?
Voordat je schiet op l1 drukken (bovenste schouderklopje, weet niet hoe dat op PS heet) en doorklikken tot je de juiste hebt. Nadat je de goede speler hebt leg je het gele dingetje goed neer. Zet je speler in beweging en druk op hoge pass. Enige waar je op moet letten is timing. Te vroeg lopen is buitenspel. Te vroeg schieten is de bal voor de keeper. Ik schoot iets te vroeg in dit filmpje. Iets eerder en je kan hem nog veiliger er in leggen. Extra tip: niet sprinten met je aanvaller dan verlies je controle over beweging en schot.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:26:
[...]

Voordat je schiet op l1 drukken (bovenste schouderklopje, weet niet hoe dat op PS heet) en doorklikken tot je de juiste hebt. Nadat je de goede speler hebt leg je het gele dingetje goed neer. Zet je speler in beweging en druk op hoge pass. Enige waar je op moet letten is timing. Te vroeg lopen is buitenspel. Te vroeg schieten is de bal voor de keeper. Ik schoot iets te vroeg in dit filmpje. Iets eerder en je kan hem nog veiliger er in leggen. Extra tip: niet sprinten met je aanvaller dan verlies je controle over beweging en schot.
Dankjewel, ik heb pc, maar denk dat ik er zo uitkom. Kinderen naar bed en dan maar eens proberen. Wil eigenlijk nog die een keer de kwalificatie winnen, heb de eerste tots opgeofferd aan de Dortmund sbc, lewy is nu binnen.

• OnderDeMotorkap
JJoosterman schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 16:25:
[...]
Ik heb wel een keer een potje gehad waar de aantal schoten op doel 2-28 in mijn nadeel was. Het werd 1-1 en de 27 andere schoten waren vooral lat-paal-buffon, in alle mogelijke combinaties die je maar kan bedenken. Dat was een erg zweterig potje. :p
Kan ik me goed voorstellen, helaas maak ik dat nooit mee (als voordeel hebbende team). De laatste paar potjes heb ik elke wedstrijd zeker een keer op de paal geschoten. Laatste potje schiet ik na de 1-0 3 keer op de paal binnen 35 minuten, de tegenstander (met 0 schoten) krijgt een vrijetrap mee, je raadt het, 1-1. Vervolgens leaved hij direct de wedstrijd.

Ik ben serieus te denken dat het ene van der bug of handicap is. Afgelopen 5 wedstrijden meer dan 20 keer de paal geraakt.

• JJoosterman
OnderDeMotorkap schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 19:22:
[...]

Kan ik me goed voorstellen, helaas maak ik dat nooit mee (als voordeel hebbende team). De laatste paar potjes heb ik elke wedstrijd zeker een keer op de paal geschoten. Laatste potje schiet ik na de 1-0 3 keer op de paal binnen 35 minuten, de tegenstander (met 0 schoten) krijgt een vrijetrap mee, je raadt het, 1-1. Vervolgens leaved hij direct de wedstrijd.

Ik ben serieus te denken dat het ene van der bug of handicap is. Afgelopen 5 wedstrijden meer dan 20 keer de paal geraakt.
Vanwege een verbouwing kan ik al een week niet spelen, de netwerkkabels liggen eruit. (Via wifi is het starten van ultimate team al een drama). Daarvoor had ik niet echt last van extreem veel schoten op de paal/lat tijdens een wedstrijd. Wel merkte ik dat ik na de 85ste minuut wel eerder tegen het doel knal, dan dat de bal erin gaat.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Damn, weer niets fatsoenlijks uit de monthly rewards :O

... en ook niet uit de MM ;(

[ Voor 22% gewijzigd door peeweeherman op 01-06-2017 20:26 ]

Verwijderd

peeweeherman schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 20:07:
Damn, weer niets fatsoenlijks uit de monthly rewards :O

... en ook niet uit de MM ;(
Mijn 1e waren ook een deceptie. :)

Beste was dezelfde discard Turkse verdediger TOTS die ik al 2 keer gepackt heb. :)

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Gelukkig wel weer Pulisic kunnen pakken, nu heeft Lewy tenminste ook aanvoer :)
Komt niet vaak voor dat ik DKT win, waaraan eisen zijn verbonden, ben nog al picky wat mijn spelers betreft.

Nu maar eens kijken wat Sneijder, Lens en Eto'o er van maken

Heeft iemand TOTS Al Soma eigenlijk als op de bank? Ziet er wel uit als een beest!

[ Voor 14% gewijzigd door peeweeherman op 01-06-2017 21:29 ]

• JJoosterman
Flinke market crash is er gaande nu. :)

• El Profesor
JJoosterman schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 21:50:
Bedoel je met nu de maand mei? Vorige week heb ik Griezmann gekocht voor 63k en staat nu op 67.5k, dus sinds vorige week lijkt de markt niet veel meer aan het dalen maar iets te stabiliseren.

• Amelandbor
Altijd handig honderden Ieren en Zweden in je club. Stond aan het begin van de dag op iets meer dan een ton. Nu na de rewards en deze marquee matchups op 370k 😂😂

Verwijderd

Exodus FC schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 22:12:
[...]

Bedoel je met nu de maand mei? Vorige week heb ik Griezmann gekocht voor 63k en staat nu op 67.5k, dus sinds vorige week lijkt de markt niet veel meer aan het dalen maar iets te stabiliseren.
Ook mijn idee. Messi een weekje of wat terug verkocht voor 368k is nu 400k. :)

Gisteren overigens 20 Totti's gekocht voor 2,6K. Gaan vandaag voor 4.5.

Belangrijker: Ik heb commentaar op Spaans Latijns Amerikaans gezet. Dat is echt briljant.

• JJoosterman
Exodus FC schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 22:12:
[...]

Ik bedoel de goedkopere rare spelers. Die waren voor bodem prijs op te pikken. Ook David Luiz ging voor weinig met biedingen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door JJoosterman op 01-06-2017 23:45 ]

• OnderDeMotorkap
JJoosterman schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 21:50:
De markt lijkt zich te stabiliseren (met name door de SBC en dat er niet zoveel packs open gemaakt worden. Als we kijken naar de afgelopen weken is de markt inderdaad gecrasht, vooral de in-form kaarten zijn flink getroffen door de crash. Maar de prijzen lijken weer langzaam te stijgen.
Verwijderd schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 22:26:
[...]

Belangrijker: Ik heb commentaar op Spaans Latijns Amerikaans gezet. Dat is echt briljant.
Ik begon met Nederlands, daarna ben ik overgestapt naar Engels, maar dat verveelde ook al gauw. Bij mij staat'ie al een tijdje op Italiaans, klinkt veel beter dan Engels en vooral Nederlands. Ik ken nu wel bijna alle Italiaanse zinnen uit mijn hoofd, ik ga morgen over naar Spaans Latijns Amerikaans, bedankt voor de tip!

Ik heb met de maandelijkse beloningen Hero Kuyt gepackt, iemand die al geprobeerd? Zit te twijfelen om een team daaromheen te bouwen.
Met de 84+ TOTW pack had ik meer geluk,TOTS Pulisic ingeleverd voor Werner (84), ideaal zo met Pulisic en Rudy. Eindelijk eens een keer geen discard TOTW, gaat weg voor meer dan 40k, zat al te twijfelen om hem te halen!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Wie wordt eigenlijk PotM? Zijn er al verkiezingen?

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

peeweeherman schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 06:53:
Wie wordt eigenlijk PotM? Zijn er al verkiezingen?
Niemand. Er is geen POTM in mei

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:20
peeweeherman schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 21:26:
Gelukkig wel weer Pulisic kunnen pakken, nu heeft Lewy tenminste ook aanvoer :)
Komt niet vaak voor dat ik DKT win, waaraan eisen zijn verbonden, ben nog al picky wat mijn spelers betreft.

Nu maar eens kijken wat Sneijder, Lens en Eto'o er van maken

Heeft iemand TOTS Al Soma eigenlijk als op de bank? Ziet er wel uit als een beest!
Jup hier zit ie op de bank. Ik moet er nog wel aan wennen, heb nog niet eerder met +1,90m spitsen gespeeld dit seizoen. Maar voor het doel is hij dodelijk.
Ik heb nog 2x de sbc gedaan voor 12 untradable bundesliga spelers. Kon daar mooi een stapel waardeloze untradable rare gold spelers in kwijt. Kreeg daar TOTS Stindl uit de pakjes. Wel een leuke sub op de bank misschien. Hij lijkt mij met anchor/shadow wat breder inpasbaar dan sbc Suarez.
Overigens wissel ik bijna nooit omdat het stamina technisch nagenoeg nooit nodig is.

Net 5-3 gewonnen. Higuain had 4 goals en 2 assist :+

• Sander.vanerp
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2024
Vissert schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:28:
Assist op een eigen goal ? 8)7

• El Profesor
Vissert schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:28:
Mooi zijn zulke potjes. Had vd week een pot waar Vardy er 4 in ramde, en dan die verslaggever '2016-2017 Jamie Vardy still going strong'

Verwijderd

Vandaag weer twee keer verloren in de finale vazn het toernooi voor Pulisic en moet zo weg, dus die ga ik helaas niet halen...

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Nog iets minder dan anderhalf uur, dan wordt de Calcio A bekend gemaakt, kan niet wachten! Heb vanmiddag al IF CAM Perisic, IF ST Baldé Diao en iMotm Salah verkocht.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Fraaank schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 16:36:
Nog iets minder dan anderhalf uur, dan wordt de Calcio A bekend gemaakt, kan niet wachten! Heb vanmiddag al IF CAM Perisic, IF ST Baldé Diao en iMotm Salah verkocht.
Dan moet ik je toch teleurstellen. Vandaag alleen Ligue 1 als het goed is. Volgende week Laliga en dan pas Calcio A

Ligue 1 TOTS

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/C924Evp_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=high

• Joster
Fraaank schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 16:36:
Dan al :D Dacht volgende week pas. Dat wordt packs openen vanavond 8) 8)

• Fraaank
kevinn schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 16:41:
[...]

Dan moet ik je toch teleurstellen. Vandaag alleen Ligue 1 als het goed is. Volgende week Laliga en dan pas Calcio A

Ligue 1 TOTS

[afbeelding]
Ah ik dacht echt Calcio, zonde! Hoe weet jij het programma eigenlijk? Met LaLiga volgende week? Dacht dat ze Messi en Ronaldo meestal tot het laatst bewaarde?
Joster schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 16:42:
[...]

Dan al :D Dacht volgende week pas. Dat wordt packs openen vanavond 8) 8)
Blijkaar niet, zie hierboven.

• Joster
Fraaank schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 16:49:
[...]

Ah ik dacht echt Calcio, zonde! Hoe weet jij het programma eigenlijk? Met LaLiga volgende week? Dacht dat ze Messi en Ronaldo meestal tot het laatst bewaarde?
[...]

Ja vreemd, zag die post totaal niet (ook niet in zo'n gele balk) voor ik postte. Zonde wel :)

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Fraaank schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 16:49:
[...]

[...]

Officiele voting voor Laliga eindigt volgende week: (tweet ea) http://www.laliga.es/en/share/teamoftheseason

Bij de bundesliga was de TOTS meteen dezelfde week op de vrijdag. Daarnaast kun je het schema van vorig jaar gebruiken als indicatie

Bij stemmen maak je meteen kans op een xbox one of 10 TOTS spelers

EDIT: DKT speler voor volgende week

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DBU_OFeUAAEvzMp?format=jpg&name=large

[ Voor 14% gewijzigd door kevinn op 02-06-2017 18:05 ]

• MrMistral
Yesss! 18 pakjes opgespaard! Hopen dat er wat tussen zit. Zou een moord doen voor die lacazette 😍

WL servers zijn prima voor een vrijdag trouwens :)

WOWWWWW
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DBU_OFeUAAEvzMp.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Bean77 op 02-06-2017 18:02 ]

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Eindelijk eens een verdediger. Deze ga ik zeker halen.
tsja en wat voor ratings ook, dat is wel beter dan een discard pulisic

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Bean77 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:09:
tsja en wat voor ratings ook, dat is wel beter dan een discard pulisic
Volgende week is er maar 1 DKT voor de hele week. Zal daar ook wel mee te maken hebben.

Dus niet in de 84+ SBC gooien maandag of dinsdag ;)

• MrMistral
Oeh la la! Die wil ik ook wel!

Verwijderd

Fijn dat er maandag feestdag is. Deze fixen we. Past mooi naast Luiz. Sandro er naast en we hebben bijna full chem.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Uit mn 2e Premium L1 pack: TOTS Boudebouz en Mendy.

Besloten om 100k te spenderen aan untradeablemen eens kijken wat ik bij elkaar kan krijgen.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:27

Oekol

waka waka hey hey

Hoe zit dit, moet je team aan iets voldoen?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• El Profesor
Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:40:
[...]

Fijn dat er maandag feestdag is. Deze fixen we. Past mooi naast Luiz. Sandro er naast en we hebben bijna full chem.
Krijg je die als je volgende week kwalificeert voor de WL?

• OnderDeMotorkap
Exodus FC schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 19:54:
[...]

Krijg je die als je volgende week kwalificeert voor de WL?
Jep, 'gratis' TOTS Marquinhos + 1000 coins.
Leoon. schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 19:21:
[...]

Hoe zit dit, moet je team aan iets voldoen?
Geen requirements voor aanstaande DKT.

Voor de week erop:
Team Overall Rating: Max. 83
Player Quality: Exactly Gold in your Starting 11 and Subs

Dus bereid je alvast maar voor :)

[ Voor 28% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 02-06-2017 20:12 ]

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01:49
Er is nu een offline tournament waar je een 45k pack voor krijgt.
De WL bullshit is ook weer aan. 5atb, counter modus, de meest onmogelijke tegengoals en pro spelers. Ik kom echt alles tegen... Ook iets nieuws. Spelers die de bal niet aannemen.
Ik ga hier eens wat wedstrijden mee spelen
https://www.futbin.com/17/squad/4250198

En gelukkig geen wl zo te lezen ;)

Vissert schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:46:
De WL bullshit is ook weer aan. 5atb, counter modus, de meest onmogelijke tegengoals en pro spelers. Ik kom echt alles tegen... Ook iets nieuws. Spelers die de bal niet aannemen.
Ik heb een potje gedaan tot nu toe, helaas tegen iemand die 5ATB speelde met alleen maar korte/low risk passes en shielding om vervolgens door een pass die een speler voorbijschiet te verliezen.

Ben er nog uit of ik zin heb om hier vanavond mee verder te gaan.

• Joster
JAtech schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 20:18:
Er is nu een offline tournament waar je een 45k pack voor krijgt.
Kan nu even niet bij m'n PS4, maar wat is dat voor iets?

• JAtech
Joster schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 22:23:
[...]

Kan nu even niet bij m'n PS4, maar wat is dat voor iets?
Een toernooi tegen de computer met niveau professioneel. In totaal 4 wedstrijden

• Joster
JAtech schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 22:26:
[...]

Een toernooi tegen de computer met niveau professioneel. In totaal 4 wedstrijden
En hoelang is dat toernooi geldig?

• JAtech
Joster schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 22:26:
[...]

En hoelang is dat toernooi geldig?
2 dagen, begon vanavond om 7 uur.
TOTS Eriksen doet het hier bizar goed. Als CAM staat hij in 9 wedstrijden op 12 doelpunten en 6 assists. En dat terwijl diverse wedstrijden maar een helft hebben geduurd. Hij staat echt elke keer op de juiste plek.

• OnderDeMotorkap
JAtech schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 22:26:
[...]

Ik heb net even gekeken, maar kan 'm nergens vinden. Waar moet ik precies kijken?

• kevinn

kevinn

PSN; southation

OnderDeMotorkap schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:07:
[...]

Ik heb net even gekeken, maar kan 'm nergens vinden. Waar moet ik precies kijken?
Single player tournaments - Ligue 1 TOTS ongeveer

• OnderDeMotorkap
kevinn schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:07:
[...]

Single player tournaments - Ligue 1 TOTS ongeveer
Thanks, gevonden!

[ Voor 8% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 02-06-2017 23:10 ]

• Amelandbor
Ik heb echt het idee dat met top kaarten het geluk aan jouw kant valt. Valt me op dat ik wedstrijden die ik normaal met pech verlies, nu met mazzel win.

Vandaag 10-1, dus dat wordt waarschijnlijk weer alle 40 proberen te spelen om nu eindelijk elite eens te halen.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 23:25
Haal een enkel Ligue 1 upgrade pakje, krijg ik TOTS Verrati! Past nog perfect in mijn Serie A team ook. :D

• El Profesor
OnderDeMotorkap schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 20:09:
[...]

Geen requirements voor aanstaande DKT.

Voor de week erop:
Team Overall Rating: Max. 83
Player Quality: Exactly Gold in your Starting 11 and Subs

Dus bereid je alvast maar voor :)
Thanks! Dat wordt dus gewoon de bank vullen met zilveren en bronzen kaarten. En om de twee wedstrijden even een roulatiewedstrijd tegen de CPU spelen om de spelers te herstellen.

• Joster
Exodus FC schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 08:13:
[...]

Thanks! Dat wordt dus gewoon de bank vullen met zilveren en bronzen kaarten. En om de twee wedstrijden even een roulatiewedstrijd tegen de CPU spelen om de spelers te herstellen.
and subs

• Fraaank
Dit dus. Gewoon 75 rated gold spelers op de bank zetten.
Pagina: 1 ... 166 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.