Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:23
Fraaank schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:07:
Hebben jullie dat ook wel is? Dat je een paar weken goed speelt met een team en ineens is het weg? Ik wil niks wegnemen van m'n tegenstanders, maar zoals ik speelde op zondag en maandag...alles mislukt, passing is bagger, simpele low-drivens gaan ineens naast.

Ik heb trouwens ook af en toe last dat als ik in FIFA 17 menu zit, dat hij default al hetgeen je selecteert verplaatst naar bijvoorbeeld rechtsonder of naar rechts. Beetje moeilijk te leggen, maar zodra je in een wedstrijd op start drukt zie ik gewoon het geselecteerde verschuiven naar forfeit match bijvoorbeeld.
Dat klinkt meer alsof er iets mis is met de controller?

Dat andere kan ook wel eens aan lag liggen. Zodra er input lag optreedt is het gewoon een heel ander spel.

• mc-koenoe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-07-2023
Fraaank schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:07:
Ik heb trouwens ook af en toe last dat als ik in FIFA 17 menu zit, dat hij default al hetgeen je selecteert verplaatst naar bijvoorbeeld rechtsonder of naar rechts. Beetje moeilijk te leggen, maar zodra je in een wedstrijd op start drukt zie ik gewoon het geselecteerde verschuiven naar forfeit match bijvoorbeeld.
Dit heb ik ook! Heb zelfs toen een nieuwe controller gekocht en daar was het ook. Eerder in dit topic heb ik dit ook genoemd, waar ik vroeg met wat voor besturing men speelt. Speel jij met de pijltjes toetsen of met analoog om te lopen?

[ Voor 3% gewijzigd door mc-koenoe op 30-05-2017 09:52 ]

Ik heb weer 2 nominaties voor steekbal van de week. Beter kunnen = uploaden :+

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
@Vissert Ik ga voor 2!

Tijdje niet online geweest en ook niet gespeeld, heb wel vorige week nog even POTM Son vrijgespeeld en een hybrid gemaakt met LaLiga / BPL. Moet weer ff wat tijd vinden om is te kwalificeren voor de WL eigenlijk.

Hoe gaat het hier? Nog mensen gekke TOTS kaarten gepacked?

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 22:14
Ik heb eigenlijk altijd al gemerkt dat mijn spel ook zeer wisselvallig is. Ik heb gelezen over input lag en daarop gelet, daar ligt het dus aan. Soms kan ik van simpele tegenstanders niet winnen, en de andere keer ben ik echt unstoppable. En ik me maar afvragen hoe dat mogelijk is.

Meestal is het dan zo dat een speler altijd te laat reageert, waardoor je passes en schoten altijd te laat zijn. Ook lijken knoppen vast te blijven hangen, waardoor passes altijd te hard gaan en naar de verkeerde speler. Verdedigen is dan helemaal een drama, je speler loopt nog een seconde door terwijl je wilt datie meteen van richting verandert. Ik heb gister een goal tegen gehad door een korte worp van de keeper naar de verdediger ipv een lange naar de spits.

Ligt dit aan mijn internetsnelheid, ping, servers van ea, of heeft mijn tv moeite met het beeld op tijd tonen, iemand enig idee?

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

De laatste tijd heel weinig gespeeld, maar fifa voelt echt compleet anders dan een aantal weken terug...

Pasen die gewoon niet lukken, reacties die traag zijn, tackles die niet lukken en enorm veel van de geluk momentjes dat de tegenstander de bal goed mee krijgt ondanks de tackle.

Ach nog 2 weekjes en dan eindelijk de calcio A tots.. als ik niks uit mijn overgebleven 15 packs haal ga ik maar investeren in upgrade packs. vindt het eigenlijk te gek voor woorden dat ik dan uit ongeveer 85 packs 0 tots heb maar enorm veel mensen krijgen ze links en rechts.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:24:
Ik heb eigenlijk altijd al gemerkt dat mijn spel ook zeer wisselvallig is. Ik heb gelezen over input lag en daarop gelet, daar ligt het dus aan. Soms kan ik van simpele tegenstanders niet winnen, en de andere keer ben ik echt unstoppable. En ik me maar afvragen hoe dat mogelijk is.

Meestal is het dan zo dat een speler altijd te laat reageert, waardoor je passes en schoten altijd te laat zijn. Ook lijken knoppen vast te blijven hangen, waardoor passes altijd te hard gaan en naar de verkeerde speler. Verdedigen is dan helemaal een drama, je speler loopt nog een seconde door terwijl je wilt datie meteen van richting verandert. Ik heb gister een goal tegen gehad door een korte worp van de keeper naar de verdediger ipv een lange naar de spits.

Ligt dit aan mijn internetsnelheid, ping, servers van ea, of heeft mijn tv moeite met het beeld op tijd tonen, iemand enig idee?
Niet alles is te wijten aan slechte internet snelheid gok ik. De korte worp gebeurt af en toe en heeft meer te maken met pass assistance die faalt.

Wat voor beeldscherm werk je mee? Ik speel op een "oude" full hd computer monitor van 24inch. Daarnaast een 50mbit internet connectie.

Vergeet niet dat de servers van EA ook gewoon kut zijn.
Byron010 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:29:
De laatste tijd heel weinig gespeeld, maar fifa voelt echt compleet anders dan een aantal weken terug...

Pasen die gewoon niet lukken, reacties die traag zijn, tackles die niet lukken en enorm veel van de geluk momentjes dat de tegenstander de bal goed mee krijgt ondanks de tackle.

Ach nog 2 weekjes en dan eindelijk de calcio A tots.. als ik niks uit mijn overgebleven 15 packs haal ga ik maar investeren in upgrade packs. vindt het eigenlijk te gek voor woorden dat ik dan uit ongeveer 85 packs 0 tots heb maar enorm veel mensen krijgen ze links en rechts.
Ja herkenbaar. Ze hebben de low driven finish ook aangepakt volgens mij.

Het valt mij sowieso op dat heel veel tegenstanders niet bepaald een ultimate team hebben. Ik kom zeer weinig TOTS tegen en veel sweaty low budget teams.

[ Voor 25% gewijzigd door Vissert op 30-05-2017 10:41 ]

• Amelandbor
OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:24:

Aangezien het in jouw geval variabel is kan je de TV wegstrepen.

Kwalificatie en WL zijn via de servers van EA, daar merk ik duidelijk dat het aan de servers van EA ligt aangezien het vroeg in de ochtend geen probleem is. Seizoenen kan aan de latency liggen van beide spelers.
Vissert schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:39:
[...]

Niet alles is te wijten aan slechte internet snelheid gok ik. De korte worp gebeurt af en toe en heeft meer te maken met pass assistance die faalt.

Wat voor beeldscherm werk je mee? Ik speel op een "oude" full hd computer monitor van 24inch. Daarnaast een 50mbit internet connectie.

Vergeet niet dat de servers van EA ook gewoon kut zijn.

[...]

Ja herkenbaar. Ze hebben de low driven finish ook aangepakt volgens mij.

Het valt mij sowieso op dat heel veel tegenstanders niet bepaald een ultimate team hebben. Ik kom zeer weinig TOTS tegen en veel sweaty low budget teams.
Ik gebruik een recente Samsung HD TV, PS4 PRO wired icm KPN Glasvezel 500/500.
Het ligt toch echt aan de servers van EA!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:42:
[...]

Ik gebruik een recente Samsung HD TV, PS4 PRO wired icm KPN Glasvezel 500/500.
Het ligt toch echt aan de servers van EA!
Ik merk het al. Baas boven baas. Of in dit geval Bossie boven baas.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Vissert schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:59:
[...]

Ik merk het al. Baas boven baas. Of in dit geval Bossie boven baas.
Boss boven vis ;)

heb zelf ook gewoon een 50mbit netwerk en gebruik mijn pc monitoren die op een responsetijd hebben van 5ms ipv de standaard 20ms+ van een TV.

Met de druk op een knop veranderd mn input van PC naar Ps4, of automatisch als ik mn ps4 aanzet terwijl mijn PC al aanstaat :P

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Byron010 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:03:
[...]

Boss boven vis ;)

heb zelf ook gewoon een 50mbit netwerk en gebruik mijn pc monitoren die op een responsetijd hebben van 5ms ipv de standaard 20ms+ van een TV.

Met de druk op een knop veranderd mn input van PC naar Ps4, of automatisch als ik mn ps4 aanzet terwijl mijn PC al aanstaat :P
Ik speel ook liever op een kleiner scherm dan op de TV. Op dit moment dit scherm.

Laatst kwam ik dit interessante artikel tegen over welke schermen geschikt zijn voor console gaming. https://pcmonitors.info/a...itors-for-console-gaming/

[ Voor 3% gewijzigd door Vissert op 30-05-2017 11:08 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Amelandbor schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:40:
[...]

Aangezien het in jouw geval variabel is kan je de TV wegstrepen.

Kwalificatie en WL zijn via de servers van EA, daar merk ik duidelijk dat het aan de servers van EA ligt aangezien het vroeg in de ochtend geen probleem is. Seizoenen kan aan de latency liggen van beide spelers.
maakt het in de kwalificatie nog uit of je thuis of uit speelt?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Vissert schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:07:
[...]

Ik speel ook liever op een kleiner scherm dan op de TV. Op dit moment dit scherm.

Laatst kwam ik dit interessante artikel tegen over welke schermen geschikt zijn voor console gaming. https://pcmonitors.info/a...itors-for-console-gaming/
En welke camera instellingen binnen FIFA gebruiken jullie op grote TV (50" bijvoorbeeld) of klein beeldscherm (24" bijvoorbeeld)?
Joster schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:21:
[...]

En welke camera instellingen binnen FIFA gebruiken jullie op grote TV (50" bijvoorbeeld) of klein beeldscherm (24" bijvoorbeeld)?
Goede vraag. Moet ik thuis even nakijken. Ik heb ze destijds ingesteld volgens de aanbevelingen van een pro speler maar geen idee of ze nog steeds zo staan.

• Amelandbor
Mars18 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:20:
[...]

maakt het in de kwalificatie nog uit of je thuis of uit speelt?
Niet dat ik heb ervaren.
Geweldig! Ik was ondertussen ook aan het kijken naar een frans/ligue 1 team. Als ik Ibra verkoop en Eriksen haal dan heb ik zo'n 2,2mln ofzo te besteden. Ik wacht dan tot tots ligue1 om te kijken naar een leuk team. Ik hoop dat de prijzen ook schappelijk zullen blijven zodat ik echt een OP 4-1-2-1-2(2) team kan samenstellen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
mc-koenoe schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:52:
[...]

Dit heb ik ook! Heb zelfs toen een nieuwe controller gekocht en daar was het ook. Eerder in dit topic heb ik dit ook genoemd, waar ik vroeg met wat voor besturing men speelt. Speel jij met de pijltjes toetsen of met analoog om te lopen?
Ik speel met een Xbox One controller met de thumbsticks.
Bean77 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:31:
[...]

Geweldig! Ik was ondertussen ook aan het kijken naar een frans/ligue 1 team. Als ik Ibra verkoop en Eriksen haal dan heb ik zo'n 2,2mln ofzo te besteden. Ik wacht dan tot tots ligue1 om te kijken naar een leuk team. Ik hoop dat de prijzen ook schappelijk zullen blijven zodat ik echt een OP 4-1-2-1-2(2) team kan samenstellen.
Waarschijnlijk kun je dadelijk een zeer goed TOTS Ligue 1 of TOTS Portugees team halen voor weinig.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:19:
[...]

Waarschijnlijk kun je dadelijk een zeer goed TOTS Ligue 1 of TOTS Portugees team halen voor weinig.
Dat is idd de gedachte. Ligue 1, portugees, en evt super lig.
Maar frans/ligue1 zal mijn grootste focus zijn. Hoop dat de prijzen relatief zullen meevallen.

Ondertussen mijn voor 800 coins ingekochte fitness kaarten voor 1600 verkopen. Tikt lekker aan.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
DIt team was goedkoop! nu niet meer!

Heb Sanson zondag voor 76K, Fekir 55K, Matuidi 115K gekocht.
deltananie82 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:13:
DIt team was goedkoop! nu niet meer!

Heb Sanson zondag voor 76K, Fekir 55K, Matuidi 115K gekocht.

[...]
Scheelt 100k idd maar als nog vind ik 1 miljoen relatief goedkoop als je de spelers bekijkt :+

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

kevinn schreef op maandag 29 mei 2017 @ 21:58:
[...]

Met 7 chem op LB kan prima ;) Anders plattenhardt daar neer zetten met anchor.
Echt een baas op die positie
Ja is ook zo :) Maar toch is het jammer ;) Heb daar nu Hector IF lopen, ook lang niet gek _/-\o_

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 05:28
Zijn er nog meer goede manieren om snel aan coins te komen. Zit nu maar op 200.000 door veel sbc te doen.
Of is dit de beste optie?
Dirk0s schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:12:
Zijn er nog meer goede manieren om snel aan coins te komen. Zit nu maar op 200.000 door veel sbc te doen.
Handelen!

Als tip: Vanaf morgen is er weer een max 8 goud restrictie voor de kwalificatie. Sommige kwaliteitskaarten zullen wel stijgen.
Vissert schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:15:
[...]

Handelen!

Als tip: Vanaf morgen is er weer een max 8 goud restrictie voor de kwalificatie. Sommige kwaliteitskaarten zullen wel stijgen.
oh, laat die Pullisic dan maar lekker.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Komt er weer een nieuw tots vandaag?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

peeweeherman schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:48:
Komt er weer een nieuw tots vandaag?
Yup, Waarschijnlijk Liga NOS & Dawry Jameel.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Byron010 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:51:
[...]

Yup, Waarschijnlijk Liga NOS & Dawry Jameel.
Bas Dost _O_

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Dirk0s schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:12:
2de account maken, daar wat coins naar overzetten en dan de advanced sbc's daar doen?

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

99 shot en 99 phys, maar nog steeds maar 70 pace 8)7

Byron010 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:57:
[...]

99 shot en 99 phys, maar nog steeds maar 70 pace 8)7
Gewoon de bal afschermen en stapje voor stapje naar het goal :+

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Vissert schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:00:
[...]

Gewoon de bal afschermen en stapje voor stapje naar het goal :+
Zal de bal in het doel moeten lopen of door spelers heen moeten schieten dan, voordat je bij het doel bent heeft de tegenstander 11 man in het doel staan :9

Byron010 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:02:
[...]

Zal de bal in het doel moeten lopen of door spelers heen moeten schieten dan, voordat je bij het doel bent heeft de tegenstander 11 man in het doel staan :9
Nouja dan gooi je er een catalyst kaart :+

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Vissert schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:12:
[...]

Nouja dan gooi je er een catalyst kaart :+
Betaal jij die? kan ik niet betalen als ik alles uitgeef aan TOTS Dost 8)7

• iMac93
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-12-2024

iMac93

PSN & Steam: mcmeerbeek

Ik raak echt geen enkele bal meer juist sinds een kleine 2 weken op fifa 17. Kon me makkelijk handhaven in divisie 1 met bijna steeds 57/59 procent balbezit en heel wat kansen. Nu creëer ik absoluut niets meer, lijkt alsof mijn spelers extreem traag zijn en geen enkele pass nog aankomt. Nochtans speel ik al maanden met hetzelfde team en weet ik perfect hoe ik hiermee moet spelen. Zijn er nog mensen die.dot ervaren. Ik ben inmiddels gezakt naar divisie 3, terwijl ik hiervoor steeds makkelijk in divisie 1 bleef.

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

JJoosterman schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:55:
[...]

2de account maken, daar wat coins naar overzetten en dan de advanced sbc's daar doen?
Met het risico dat het als coins verkopen wordt gezien door EA. Dat risico zou ik in ieder geval niet nemen.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Sbc voor super ligue en dawry jameel, tots met 90 rated Sneijder

[ Voor 28% gewijzigd door peeweeherman op 30-05-2017 19:13 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

peeweeherman schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:07:
en Lens niet te vergeten.

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Sneijder gaat wel in mijn team komen :). Moet ik helaas wel ergens anders besparen.

Verwijderd

peeweeherman schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:07:
Ik blijf het hilarisch vinden dat mensen 2k neerleggen voor random non rare golds. Voor een premium gold pack. Heb er net een stuk of 50 verkocht.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Pulisic is binnen! Weer last van inputlag e.d. gelukkig wel gewonnen. In de finale tegen een volledig Eredivisie TOTS-squad waarbij hij/zij alleen Son wisselde in de tweede helft, respect!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Ben deze maand 96e van de wereld en 82ste van Europa!! :D :D :D

Offtopic: Kent iemand eigenlijk bedrijven die geïnteresseerd zijn in eSporters? :D

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-11 08:41
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 20:24:
[...]

Ik blijf het hilarisch vinden dat mensen 2k neerleggen voor random non rare golds. Voor een premium gold pack. Heb er net een stuk of 50 verkocht.
Completing 2 or more TOTS Bonus SBCs will earn you a special reward:

2 TOTS Bonus SBCs – Mega Pack (untradeable)
3 TOTS Bonus SBCs – Prime Gold Players Pack (untradeable)
4 TOTS Bonus SBCs – Rare Players Pack (untradeable)
5 TOTS Bonus SBCs – Jumbo Rare Players Pack (untradeable)
6 TOTS Bonus SBCs – Ultimate Pack that includes a guaranteed TOTS Player (untradeable)

Zit iets meer achter ;)

PSN: Kidjuh

Verwijderd

Kidjuh schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 20:59:
[...]

Completing 2 or more TOTS Bonus SBCs will earn you a special reward:

2 TOTS Bonus SBCs – Mega Pack (untradeable)
3 TOTS Bonus SBCs – Prime Gold Players Pack (untradeable)
4 TOTS Bonus SBCs – Rare Players Pack (untradeable)
5 TOTS Bonus SBCs – Jumbo Rare Players Pack (untradeable)
6 TOTS Bonus SBCs – Ultimate Pack that includes a guaranteed TOTS Player (untradeable)

Zit iets meer achter ;)
Goed punt. Laat ik het anders formuleren: morgenochtend zijn non rare super league golds niet meer 2k per stuk. En dan kun je nog prima de Sbc doen. :)

• Joster
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 20:24:
[...]

Gaat toch niet alleen daar om, ook om de Ultimate pack met gegarandeerde TOTS speler op het eind?

Ah, eerst refreshen voor ik reageer :X

[ Voor 6% gewijzigd door Joster op 30-05-2017 21:15 ]

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
Blij met al die 'nutteloze' spelers in m'n club nu :)

PSN: MrMistral

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-11 08:41
Iemand enig idee wat de leagues van volgende week worden (geruchten..)?

PS. Iemand enig idee waarom Park Joo Hoo opeens 1.100 is? Had er nog 50 in tradingpile..

[ Voor 39% gewijzigd door Kidjuh op 30-05-2017 22:00 ]

PSN: Kidjuh

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

Kidjuh schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:44:
Iemand enig idee wat de leagues van volgende week worden (geruchten..)?

PS. Iemand enig idee waarom Park Joo Hoo opeens 1.100 is? Had er nog 50 in tradingpile..
Pulisic kan gebruikt worden voor de Dortmund SBC waardoor Reus/IF Schurrle/Pisczek/Burki niet meer gebruikt hoeven te worden. Schmelzer zal wel de zelfde prijs hebben

• OnderDeMotorkap
iMac93 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 18:11:
Ik raak echt geen enkele bal meer juist sinds een kleine 2 weken op fifa 17. Kon me makkelijk handhaven in divisie 1 met bijna steeds 57/59 procent balbezit en heel wat kansen. Nu creëer ik absoluut niets meer, lijkt alsof mijn spelers extreem traag zijn en geen enkele pass nog aankomt. Nochtans speel ik al maanden met hetzelfde team en weet ik perfect hoe ik hiermee moet spelen. Zijn er nog mensen die.dot ervaren. Ik ben inmiddels gezakt naar divisie 3, terwijl ik hiervoor steeds makkelijk in divisie 1 bleef.
Je bent niet de enige, ik en meer mensen hier hebben er last van. Ik merk het in alle aspecten van het spel. Ik speel daarom nu even geen online seizoenen meer, wetend dat ik naar divisie 4 of misschien 5 ga zakken, terwijl ik een vaste divisie 1 speler ben. De goals die ik maak en vooral tegenkrijg lijken random en gewoon op goed geluk. Bij mij is t wel zo dat er momenten zijn waarop het goed werkt (meestal een dagdeel).

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
Grappig om te zien want ben ook in 2 weken tijd van divisie 2 naar 5 gezakt, het spel voelt totaal anders aan. Passes die niet meer aankomen, low drivenshots die er niet meer ingaan, etc etc. Denk erover om mijn team te verkopen cash ik 2,6 mil en dan met een cheap eredvisie tots verder spelen.
OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 22:56:
[...]

Je bent niet de enige, ik en meer mensen hier hebben er last van. Ik merk het in alle aspecten van het spel. Ik speel daarom nu even geen online seizoenen meer, wetend dat ik naar divisie 4 of misschien 5 ga zakken, terwijl ik een vaste divisie 1 speler ben. De goals die ik maak en vooral tegenkrijg lijken random en gewoon op goed geluk. Bij mij is t wel zo dat er momenten zijn waarop het goed werkt (meestal een dagdeel).

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Hebben jullie ook veel last van blessures? Iedere wedstrijd zo ongeveer loopt een speler een blessure op, in ieder geval om de wedstrijd zeker.

I like how you keep the mouse running...

• Joster
Exodus FC schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:12:
Hebben jullie ook veel last van blessures? Iedere wedstrijd zo ongeveer loopt een speler een blessure op, in ieder geval om de wedstrijd zeker.
Ja dit! Afgelopen 8 wedstrijden 7 blessures.
Exodus FC schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:12:
Nopez. Van mij mag overigens wel de "instant" blessure weer terugkomen. Het is zo onrealistisch dat je ingame geen blessure kan oplopen die gelijk gewisseld moet worden.
Maar dan wel in een goede balans dat dit niet echte wedstrijd gebeurt ;)

• Amelandbor
Bean77 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:30:
[...]

Nopez. Van mij mag overigens wel de "instant" blessure weer terugkomen. Het is zo onrealistisch dat je ingame geen blessure kan oplopen die gelijk gewisseld moet worden.
Ja idd, alleen dit moet ook meer in balans zijn met kaarten. Regelmatig tackles van achteren waar gewoon geen kaart voor gegeven wordt.

En keepers moeten rood kunnen krijgen. Niemand heeft een keeper op de bank, omdat het gewoon niet mogelijk is.

• El Profesor
Ligt het aan mij of is sinds die update 433-4 ontzettend moeilijk tegen te spelen? Valt me op iedere keer als ik tegen 433-4 speel dan kom ik er amper door heen, ook niet met positiespel door de bal rond te spelen. Normaal gaat dat zonder al te veel moeite. Ik heb echt het idee dat EA iets gedaan heeft met de laatste update waardoor er veel verandert is.

Amelandbor schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:37:
[...]

Ja idd, alleen dit moet ook meer in balans zijn met kaarten. Regelmatig tackles van achteren waar gewoon geen kaart voor gegeven wordt.

En keepers moeten rood kunnen krijgen. Niemand heeft een keeper op de bank, omdat het gewoon niet mogelijk is.
Ook inderdaad, maar belangrijker is dat gele kaarten bij elkaar opgeteld worden en bij x gele kaarten automatisch een schorsing volgt. Gele kaarten worden al geregistreerd, dus makkelijk te introduceren.

• El Profesor
Joster schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:24:
[...]

Ja dit! Afgelopen 8 wedstrijden 7 blessures.
Ik heb de laatste 20 wedstrijden ook iets van 15 blessures gehad. Wedstrijd na wedstrijd.

• MrMistral
Bean77 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:30:
[...]

Alsjeblieft niet zeg! Ik vertrouw er echt niet op dat dit goed wordt geïmplementeerd...

Amelandbor schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:37:
[...]

Laatst had ik de tegenstander bijna zo ver. Ik probeerde met Son voorbij de uitgekomen keeper te gaan. Hij haalde mij echt vol neer buiten de 16 en was slechts een gele kaart.
Vissert schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:10:
[...]

Laatst had ik de tegenstander bijna zo ver. Ik probeerde met Son voorbij de uitgekomen keeper te gaan. Hij haalde mij echt vol neer buiten de 16 en was slechts een gele kaart.
Ben het zelf ook uit gaan doen, heb inmiddels al een paar maal een doorgebroken speler van achter neergehaald die anders in een 1:1 situatie met de keeper zou komen.

In de laatste 20m tijdens een WL game met een gelijke stand kun je dat risico best lopen, buiten de zestien is het vaak geel ipv rood :X. Krijg je rood dan kun je toch offline een TOTW game na de kick-off weer cancellen.

@Exodus FC Het is bij in dat soort reeksen ook altijd dezelfde speler, alsof een heal/blessure alleen maar ervoor zorgt dat je een speler kan opstellen zonder de blessure daadwerkelijk te fixen.

[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 31-05-2017 09:30 ]

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Exodus FC schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:40:
Ligt het aan mij of is sinds die update 433-4 ontzettend moeilijk tegen te spelen? Valt me op iedere keer als ik tegen 433-4 speel dan kom ik er amper door heen, ook niet met positiespel door de bal rond te spelen. Normaal gaat dat zonder al te veel moeite. Ik heb echt het idee dat EA iets gedaan heeft met de laatste update waardoor er veel verandert is.
433(4) is heel fifa 17 al een discussie onderwerp omdat het een hele lastige formatie is om tegen te spelen als je met een van de populaire narrow formaties speelt (41212/4312). Zelfs 4321 omdat die compacter is kan het wat moeilijker hebben, de makkelijkste manier om dat weg te halen is om zelf ook naar een 433 variant te switchen. Maar dan moet je er natuurlijk wel mee om kunnen gaan ;)

• El Profesor
Byron010 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:27:
[...]
433(4) is heel fifa 17 al een discussie onderwerp omdat het een hele lastige formatie is om tegen te spelen als je met een van de populaire narrow formaties speelt (41212/4312). Zelfs 4321 omdat die compacter is kan het wat moeilijker hebben, de makkelijkste manier om dat weg te halen is om zelf ook naar een 433 variant te switchen. Maar dan moet je er natuurlijk wel mee om kunnen gaan ;)
Met narrow kan ik zelf echt niet uit de voeten. Ik ben tijd terug overgestapt van 433-4 naar 4411 omdat ik op een gegeven moment teveel tegen kreeg. Heb de som op de proef genomen en twee wedstrijden 433-4 gespeeld. Beide gewonnen, leek verdedigend niet veel slechter te staan dan 4411, en toch makkelijker druk op de tegenstander vnl middenveld. Heb wel het idee dat er sinds de update iets anders is, 433-4 lijkt veel stabieler te staan na de update dan er voor. Ligt minder ruimte in de omschakeling / verdediging en aanvallend speelt het ouderwets lekker. Misschien geluk, maar scoor echt veel makkelijker.

MrMistral schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:07:
[...]

Alsjeblieft niet zeg! Ik vertrouw er echt niet op dat dit goed wordt geïmplementeerd...
Beetje actie is altijd leuk joh, anders wordt het zo saai ;)
Dwingt ook iedereen om een redelijke bank te hebben.

Gisterenavond nog Ibra verkocht. 1,4mln kopen, 1,8mln verkopen. Kassa!
Overigens vond ik hem echt wel goed. Alleen die freaking balance af en toe. Bizar dat een kast van een gozer zoveel last daarvan heeft.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Exodus FC schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:33:
[...]

Met narrow kan ik zelf echt niet uit de voeten. Ik ben tijd terug overgestapt van 433-4 naar 4411 omdat ik op een gegeven moment teveel tegen kreeg. Heb de som op de proef genomen en twee wedstrijden 433-4 gespeeld. Beide gewonnen, leek verdedigend niet veel slechter te staan dan 4411, en toch makkelijker druk op de tegenstander vnl middenveld. Heb wel het idee dat er sinds de update iets anders is, 433-4 lijkt veel stabieler te staan na de update dan er voor. Ligt minder ruimte in de omschakeling / verdediging en aanvallend speelt het ouderwets lekker. Misschien geluk, maar scoor echt veel makkelijker.
433(4) is ook gewoon een heel erg aanvallende formatie. Persoonlijk een van de formaties die het voor mij altijd al goed gedaan heeft, gebruik maken van de wingers is vaak heel makkelijk omdat ze vrij staan, zolang je maar weer naar binnen kan, dan kan je makkelijk kansen maken. Als je goeie CM's met misschien zelfs low/medium - low/high of medium/high workrates sta je verdidgend ook sterk. Het zijn geen echte CDM's + 1 CAM maar je komt wel erg dichtbij.

Zou echt ook op de workrates van je spelers letten. Kan veel te maken hebben met hoeveel ruimte er is, vooral tijdens omschakeling.

Exodus FC schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:33:
[...]

433-4 is mijn anti-formatie (ik speel 4312), ik heb het zelfs tegen de bekende sweaty teams lastig zolang ze het veld maar breed houden. 41212 (met LM/RM) of ook naar 433-4 switchen klinkt idd als de beste oplossing.

Het vervelende is dat het meerendeel deze formatie gebruik icm defensief/counter waardoor het sowieso altijd opletten is.

• MrMistral
Bean77 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:37:
[...]

Beetje actie is altijd leuk joh, anders wordt het zo saai ;)
Dwingt ook iedereen om een redelijke bank te hebben.

Gisterenavond nog Ibra verkocht. 1,4mln kopen, 1,8mln verkopen. Kassa!
Overigens vond ik hem echt wel goed. Alleen die freaking balance af en toe. Bizar dat een kast van een gozer zoveel last daarvan heeft.
Het is al spannend genoeg met alle random bullshit, zonder dat dit erin zit. En nee, ik wil graag mijn 2e team op de bank hebben zitten. Dat is de enige manier om vanaf het begin (en later ook trouwens) goed coins te kunnen sparen, zonder meteen veel kwijt te zijn aan fitness kaartjes.
Als je geen packluck hebt, niet handelt, maar het spel speelt waar het om draait, is dat de enige manier om wat op te bouwen. EA bouwt er toch wel genoeg coinsinks in.

• El Profesor
Byron010 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:41:
[...]
Zou echt ook op de workrates van je spelers letten. Kan veel te maken hebben met hoeveel ruimte er is, vooral tijdens omschakeling.
Is het met 433-4 dan belangrijk 2 CM's te hebben met een hoge workrate? Ik zet wel altijd de instellingen op 'gebalanceerd' zodat het middenveld niet te ver naar achter zakt en je de tegenstander zoveel mogelijk vast zet rond het middenveld.

• Amelandbor
MrMistral schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:46:
[...]

Het is al spannend genoeg met alle random bullshit, zonder dat dit erin zit. En nee, ik wil graag mijn 2e team op de bank hebben zitten. Dat is de enige manier om vanaf het begin (en later ook trouwens) goed coins te kunnen sparen, zonder meteen veel kwijt te zijn aan fitness kaartjes.
Als je geen packluck hebt, niet handelt, maar het spel speelt waar het om draait, is dat de enige manier om wat op te bouwen. EA bouwt er toch wel genoeg coinsinks in.
Als je WL speelt en SBC's doet, dan heb je echt de wereld aan fitness kaarten. Zit al tijden steady rond de 40 team fitness kaarten. En ik denk ook nog een stuk of 700 individuele.

Wat dat betreft zou het mooi zijn als je individuele zou kunnen upgraden naar team fitness.
MrMistral schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:46:
[...]

Ik ben het ergens wel met je eens. Maar aan de andere kant pretenderen ze een realistische voetbalspel na te bootsen. Daar horen ook instant blessures bij. Het is te belachelijk dat ze het niet normaal kunnen implementeren met de honderden miljoenen die ze verdienen.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-11 10:06
Grrrr heb ik eindelijk het geld bij elkaar gesprokkeld voor Karsdorp 87, is ie al een dag lang niet meer te krijgen.....

Btw... Ik win opeens weer alles nadat ik avonden met hetzelfde team eerder alles verloor.... Hoezo vette cheat ai
Klaassen 83 scoort als middenvelder hierin veel.

Wat ik hiermee ook wil zeggen : als je avonden veel verliest, moet je niet meteen een ander team willen. Gewoon ff wachten en je wint weer alles.

[ Voor 56% gewijzigd door Harribo op 31-05-2017 10:16 ]

• MrMistral
Bean77 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:02:
[...]

Ik ben het ergens wel met je eens. Maar aan de andere kant pretenderen ze een realistische voetbalspel na te bootsen. Daar horen ook instant blessures bij. Het is te belachelijk dat ze het niet normaal kunnen implementeren met de honderden miljoenen die ze verdienen.
Klopt. Dat is waar.
Amelandbor schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:01:
[...]

Als je WL speelt en SBC's doet, dan heb je echt de wereld aan fitness kaarten. Zit al tijden steady rond de 40 team fitness kaarten. En ik denk ook nog een stuk of 700 individuele.

Wat dat betreft zou het mooi zijn als je individuele zou kunnen upgraden naar team fitness.
Dat hoeft natuurlijk niet. Als je elke keer in Gold 1 eindigt of zelfs in Elite, dan kan je fluiten naar consumables ;) Zo ben ik zelf wel eens bewust in Gold 2 gebleven ipv Gold 1, omdat ik dan wat consumables kreeg :)

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Exodus FC schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:54:
[...]

Is het met 433-4 dan belangrijk 2 CM's te hebben met een hoge workrate? Ik zet wel altijd de instellingen op 'gebalanceerd' zodat het middenveld niet te ver naar achter zakt en je de tegenstander zoveel mogelijk vast zet rond het middenveld.
Hoeft niet, maar de manier waarop jij 433-4 speelt kan anders zijn dan hoe ik het zou spelen. Low workrates zorgt er gewoon voor dat spelers minder actief mee doen met dat gedeelte. Dus bijv High/High (zoals nainggolan) is heel actief tijdens verdedigen en aanvallen waardoor die dus overal bij aansluit. Maar als jij een speler hebt met low/high dan is die vooral gericht op verdedigen en blijft die vaker achter en dus sta je defensief sterker maar kan je hem aanvallend missen.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-11 15:47
Ik heb de afgelopen week mijn team verkocht. Ik had een vrij goed Calcio A team met diverse IF kaarten waaronder Dybala (91).

Heb nu 1,5m coins te besteden, en wil proberen hiervan een beter TOTS team te bouwen (gezien die kaarten vrij OP zijn).

Vragen:
- Advies wat ik moet bouwen?
- Wachten op Calcio TOTS, gezien dit mijn favoriete competitie is, of wordt dit niet haalbaar gezien ik maar 1,5 heb?
- Ik heb alle gouden / zilveren kaarten van de competities waar het TOTS van uit is verkocht, wat kan ik nog meer gaan dumpen?
- Aanschaffen volledig gouden team Ligue 1 / Liga NOS / La Liga Santander / Calcio A t.b.v. TOTS SBC --> Mis ik nog iets?

:)
Overigens bevalt TOTS Eriksen prima als cam. 1e wedstrijd gelijk een hattrick gisterenavond.
Wel merk ik dat ik de nodige lengte heb ingeleverd met Ibra. Son, Eriksen en Sanchez zijn niet de grootste. Gelukkig doet Son het behoorlijk goed bij hoge ballen.

Bean77 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:34:
Overigens bevalt TOTS Eriksen prima als cam. 1e wedstrijd gelijk een hattrick gisterenavond.
Wel merk ik dat ik de nodige lengte heb ingeleverd met Ibra. Son, Eriksen en Sanchez zijn niet de grootste. Gelukkig doet Son het behoorlijk goed bij hoge ballen.
Ik had toch even moeten wachten met de verkoop van Eriksen. Had 100k meer kunnen pakken :+

Inmiddels Dybala verkocht en de 88 versie van Immobile gekocht. Meer mijn type speler.

https://www.futbin.com/17/squad/4106023
Vissert schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:36:
[...]

Ik had toch even moeten wachten met de verkoop van Eriksen. Had 100k meer kunnen pakken :+

Inmiddels Dybala verkocht en de 88 versie van Immobile gekocht. Meer mijn type speler.

https://www.futbin.com/17/squad/4106023
Ik heb er 613k voor betaald. Nog getwijfeld over de Bruyne, maar die heeft mij heel fifa17 al niet kunnen bekoren.

Erg nice team, maar mis je zelf Griezmann niet?

Nu ongeduldig met kleine 2,3mln coins wachten op mooie OP (TOTS) spelers.
Hier al een beetje aan het inkleuren geweest. https://www.futbin.com/17/squad/4250198 (dit team heb ik niet, behalve kurzawa!) Hopelijk zitten er dadelijk mooie betaalbare TOTS kaarten tussen bij de release van ligue 1. Super lig vond ik tegenvallen.

Bean77 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:46:
[...]

Ik heb er 613k voor betaald. Nog getwijfeld over de Bruyne, maar die heeft mij heel fifa17 al niet kunnen bekoren.

Erg nice team, maar mis je zelf Griezmann niet?

Nu ongeduldig met kleine 2,3mln coins wachten op mooie OP (TOTS) spelers.
Hier al een beetje aan het inkleuren geweest. https://www.futbin.com/17/squad/4250198 (dit team heb ik niet, behalve kurzawa!) Hopelijk zitten er dadelijk mooie betaalbare TOTS kaarten tussen bij de release van ligue 1. Super lig vond ik tegenvallen.
Ik heb nog altijd dit team:

https://www.futbin.com/17/squad/3208599

Hier stonden Griezmann en Suarez voor in maar aangezien ik liever Son als spits heb dan cam en Griezmann weinig rendement toonde als cam heb ik het omgegooid.

Met 2.3 kun je een hoop leuks doen :P

https://www.futbin.com/17/squad/4272258
Vissert schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:03:
[...]

Hier stonden Griezmann en Suarez voor in maar aangezien ik liever Son als spits heb dan cam en Griezmann weinig rendement toonde als cam heb ik het omgegooid.

Met 2.3 kun je een hoop leuks doen :P

https://www.futbin.com/17/squad/4272258
Ben Yedder blijf ik ook een heerlijke speler vinden. Zeker ook als CAM. Een schijntje wat die kost.

Leuk team idd, maar ik hoop stiekem dat er wat betaalbare leuke tots kaarten haalbaar gaan worden. TOTS Cavani lijkt mij geweldig. Bedenk me nu dat ik sbc Suarez er gewoon naast kan zetten. Dat scheelt mij kosten voor Lacazette als het allemaal te duur gaat worden.

• Harribo
Zijn de TOTS kaarten op?

Dat zou dan de reden zijn dat ik Karsdorp 87 niet meer kan krijgen
Bean77 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:08:
[...]

Ben Yedder blijf ik ook een heerlijke speler vinden. Zeker ook als CAM. Een schijntje wat die kost.

Leuk team idd, maar ik hoop stiekem dat er wat betaalbare leuke tots kaarten haalbaar gaan worden. TOTS Cavani lijkt mij geweldig. Bedenk me nu dat ik sbc Suarez er gewoon naast kan zetten. Dat scheelt mij kosten voor Lacazette als het allemaal te duur gaat worden.
Haha ik was net bezig met een Suarez Cavani combi :+

https://www.futbin.com/17/squad/4272353

• OnderDeMotorkap
Wel verrassend om te zien dat veel mensen fitness kaartjes gebruiken. Ik heb meerdere squads, dus elk wedstrijd speel ik met een andere, zodat weer een ander team kan rusten op de bank. Ik vind het overigens leuker om met verschillende squads te spelen, anders verveelt t zo snel.

Ook vind ik het behoorlijk zonde om elke 2 wedstrijden een fitness kaart te verbruiken met een waarde van 1/2k. Ik heb meer dan 1000 wedstrijden gespeeld, wat zou betekenen dat ik al zeker 500k aan fitnesskaartjes had gebruikt, zonde!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Harribo schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:08:
Zijn de TOTS kaarten op?

Dat zou dan de reden zijn dat ik Karsdorp 87 niet meer kan krijgen
Zijn pricerange moet aangepast worden. Max. van TOTS Karsdorp is 70.000 coins. Als dat hoger wordt zal je zien dat er weer kaarten op de markt te voorschijn komen.

• Harribo
SR8 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:17:
[...]

Zijn pricerange moet aangepast worden. Max. van TOTS Karsdorp is 70.000 coins. Als dat hoger wordt zal je zien dat er weer kaarten op de markt te voorschijn komen.
Ok dus gewoon geld op zak houden en afwachten?
Ik zie dat de BPL TOTS prijzen wat gestegen zijn wat mij dus ook een paar opties geeft:
https://www.futbin.com/17/squad/2347239

Wasborstel heeft het prima gedaan tijdens de WL, daarnaast sub ik TOTS Dendoncker als ik meer pace nodig heb op die positie.

Ik zou bijvoorbeeld Azpilicueta kunnen verkopen (Smalldini gebruiken), en dan TOTS Lallana als CAM en Coleman 86 als RB.

Verwijderd

[...]

Neem aan dat je start met de spelers op andere posities toch?

____

Ik merk dat ik te veel Fifa gespeeld heb. (Stomme WL.) Mijn tegenstanders lezen me super makkelijk. Ik denk steeds dat ik iets ongelofelijk onverwachts doe maar als ik het terugkijk doe ik elke keer hetzelfde.

Tips om dit te doorbreken of is het enige Batman spelen? :)

• Amelandbor
Op dit moment is dit m'n team https://www.futbin.com/17/squad/4154991

Met 1,2 miljoen te besteden zit ik er aan te denken om voor de Bruyne en Alli TOTS te gaan. Iemand andere ideeën of ervaringen met bepaalde spelers?
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:09:
[...]
Ik merk dat ik te veel Fifa gespeeld heb. (Stomme WL.) Mijn tegenstanders lezen me super makkelijk. Ik denk steeds dat ik iets ongelofelijk onverwachts doe maar als ik het terugkijk doe ik elke keer hetzelfde.

Misschien skill moves oefenen en toevoegen aan je spel? Al doe ik dat zelf ook helemaal niet, afgezien van de scoop turn die ik nu met Son erin probeer te krijgen.

[ Voor 56% gewijzigd door Amelandbor op 31-05-2017 12:23 ]

[...]

____

Als je tegenstander je gaat doorzien is het vaak een optie om simpelweg de aanval te resetten door de bal terug te spelen naar het middenveld en vanaf daar naar andere openingen zoeken.

[...]

____

Probeer tijdens je aanval ook eens de bal terug te leggen. Dan ontstaan er weer nieuwe opties.
Amelandbor schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:21:

Met 1,2 miljoen te besteden zit ik er aan te denken om voor de Bruyne en Alli TOTS te gaan. Iemand andere ideeën of ervaringen met bepaalde spelers?

[...]

Misschien skill moves oefenen en toevoegen aan je spel? Al doe ik dat zelf ook helemaal niet, afgezien van de scoop turn die ik nu met Son erin probeer te krijgen.
Waarom de Bruyne ipv de goedkopere Eriksen?

• Protax
Protax schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:33:
Ik heb de afgelopen week mijn team verkocht. Ik had een vrij goed Calcio A team met diverse IF kaarten waaronder Dybala (91).

Heb nu 1,5m coins te besteden, en wil proberen hiervan een beter TOTS team te bouwen (gezien die kaarten vrij OP zijn).

Vragen:
- Advies wat ik moet bouwen?
- Wachten op Calcio TOTS, gezien dit mijn favoriete competitie is, of wordt dit niet haalbaar gezien ik maar 1,5 heb?
- Ik heb alle gouden / zilveren kaarten van de competities waar het TOTS van uit is verkocht, wat kan ik nog meer gaan dumpen?
- Aanschaffen volledig gouden team Ligue 1 / Liga NOS / La Liga Santander / Calcio A t.b.v. TOTS SBC --> Mis ik nog iets?

Iemand?

Verwijderd

Amelandbor schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:21:

Goede! Thanks! Ik gebruik berbaspin, body feint, fakeshot, ball roll al. Maar die doen allemaal eigenlijk hetzelfde. Je verplaatsen in een schuine hoek. Misschien moet wat vaker gewoon rechtdoor wandelen. En een keer van de sprintknop afblijven.
Bossie schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:22:
[...]

Als je tegenstander je gaat doorzien is het vaak een optie om simpelweg de aanval te resetten door de bal terug te spelen naar het middenveld en vanaf daar naar andere openingen zoeken.
Ook een mooie! Dit doe ik dus echt nooit. Terwijl als anderen het bij mij doen ik erg ongeduldig wordt en gaten in mijn verdediging maak. Ga ik proberen!

Kan ook schelen dat ik nu in divisie 2 zit. Lijkt toch een ander niveau dan 3-4.

• Joster
Nee want ik zit met hetzelfde :P (Behalve de coins, want die heb ik een stuk minder).

• Amelandbor
Bean77 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:34:
[...]

Waarom de Bruyne ipv de goedkopere Eriksen?
Tja geen specifieke reden, maar speel heel het jaar al met hem en vind hem heerlijk spelen. Ik heb ook het vermoeden dat ie wat sterker is, al zal dat met de TOTS versie wel meevallen. De Bruyne is vaak de eerste die de bal afpakt vanaf kickoff.

Misschien eerst Eriksen eens proberen.
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:38:
[...]

Goede! Thanks! Ik gebruik berbaspin, body feint, fakeshot, ball roll al. Maar die doen allemaal eigenlijk hetzelfde. Je verplaatsen in een schuine hoek. Misschien moet wat vaker gewoon rechtdoor wandelen. En een keer van de sprintknop afblijven.
Als je die gebruikt, ook eens een fake body feint doen inderdaad. Als iemand de hele wedstrijd naar binnen snijdt dan sta ik ze vaak op te wachten. Als ze dan ineens rechtdoor gaan dan ben ik nog wel eens verrast.
Auba mogelijk naar PSG. Duo met Cavani lijkt mij niet verkeerd :+
Je zou even een goedkoop team kunnen opzetten en afwachten op de Calcio TOTS.

• El Profesor
[...]

Hier stonden Griezmann en Suarez voor in maar aangezien ik liever Son als spits heb dan cam en Griezmann weinig rendement toonde
Griezman heeft mij ook nog niet weten te overtuigen. Ben Yedder IF is fijn he? Bij mij een doelpunten / assist machine.

Exodus FC schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:47:
[...]

Griezman heeft mij ook nog niet weten te overtuigen. Ben Yedder IF is fijn he? Bij mij een doelpunten / assist machine.
Griezmann was bij mij echt een doelpuntenmachine maar door de concurrentie van 89 Son en 94 Suarez werd het meer een assistenkoning. Dan heb ik toch liever Son in de spits staan.

• Protax
Vissert schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:47:
[...]
Je zou even een goedkoop team kunnen opzetten en afwachten op de Calcio TOTS.
Ja, ik heb nog SBC Lacazette / SBC Cavani / SBC Giovinco / SBC El Shaarawy / SBC Higuain (en nog wat andere meuk).
Ben alleen bang dat als ik wacht andere TOTS spelers straks niet meer betaalbaar zijn, bijv. Eredivisie / Pro League hybrid.
En daarnaast twijfel ik of of dergelijke kaarten even lekker spelen, als mijn oude team.

Twijfel of dit niet het moment is om alle "rommel" te gaan dumpen.
Hoelang blijven we Fifa nog spelen, en komen er nog nieuwe SBC's?

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57

Ook hier op z'n plaats, omdat je wat details ziet over FUT.

Of de video echt is....dat laten we maar even in het midden he O-)

PSN: Maichel

Maichel schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:54:
[video]

Ook hier op z'n plaats, omdat je wat details ziet over FUT.

Of de video echt is....dat laten we maar even in het midden he O-)
14 Wins = Gold2, dat geeft in ieder geval aan dat er dingen voor de WL gaan veranderen.

Pagina: 1 ... 165 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.