We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ga je de 'nieuwe' Son ook nog halen?Bean77 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:07:
Ik zou Dendoncker ook houden, wel een ideale supersub.
Voor de coins van Ronaldo (ging hem toch niet gebruiken, jammer dat hij geen 1,6mln meer is) heb ik Pogba gekocht en Alli is naar de reservebank gegaan. Verschil is marginaal tussen die 2 en wil eens met Pogba in dit team spelen. Misschien dat ik hem wel verkoop na de TOTS en dan een leuk 2e team koop.
Met Alli op de bank heb ik veel opties op mijn middenveld/aanval om te kunnen schuiven.
https://www.futbin.com/17/squad/3296451
Mooi team verder.
Cons:::BB4E

Met als 24e (bonus) speler: Pulisic

Links Futhead:
Aubameyang
Lahm
Lewandowski
Orban
Keita
Robben
Forsberg
Grifo
Thiago
Modeste
Dembélé
Werner
Sule
Hummels
Kolasinac
Piszczek
Neuer
Stindl
Kruse
Guerreiro
Fabian
Plattenhardt
Baumann
Pulisic
[ Voor 91% gewijzigd door SR8 op 26-05-2017 16:59 ]
[ Voor 15% gewijzigd door SR8 op 26-05-2017 18:43 ]
Ja het is zeker een goede speler maar voor 100k meer heb je striker Ronaldo in de spits lopen. Dus ik was benieuwd of hij de 1.6 miljoen echt waard is.Bossie schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:16:
[...]
Ik gebruik POTM Zlatan sinds ik hem heb, wil niet eens weten hoe gaat zijn TOTS is met de boosts op PHY/DRI/PAC.
Net nog wel wat packluck: omdat ik niet veel met bundesliga heb maar nog wel wat untradables, nog snel een keer de EPL upgrade gedaan, met als resultaat TOTS Keane, ben benieuwd hoe die speelt, zijn IF vond ik al best meevallen.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ik heb azpilicueta en boateng in 1 team, boateng is absoluut beter. Maar azpilicueta is ook absoluut een baas. Heb z'n laatste IF en de NIF van boatengAmelandbor schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:56:
https://www.futbin.com/17/squad/4154991
Dit is nu mijn team. Welke upgrades zouden jullie doen?
Zit zelf te denken om boateng - alaba - neuer te vervangen. Maar Alonso als back is naar mijn idee zijn prijs niet waard. Azpilicueta lijkt me wel beter dan Boateng afgaande op de ratings. En dan de keuze maken tussen de Gea of Lloris.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Niet voor niets ultimate team
Nee, dat zou ik een te grote kapitaalvernietiging vinden. 290k is een koopje voor zo'n brute speler.
Edit: Ach YOLO, ik heb hem gehaald, toch wat coins over nadat ik Ronaldo had gepacked en deze versie is beter en op 10 chem.
Zlatan bevalt erg goed. Ik vind hem behoorlijk snel en ook flink agile icm ballcontrole. Hij is eigenlijk wat onrealistisch met zijn lengte. Waard of niet is altijd een persoonlijke afweging. Ik denk dat een TOTS Cavani beter zal zijn, maar een andere/betere TOTS aanvaller in de BPL zie ik niet.Vissert schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:25:
[...]
Hoe bevalt Zlatan? Hij wordt door veel youtubers behoorlijk afgeschoten. Goed maar niet de 1.6 miljoen waard.
Hij schiet ze er altijd wel lekker in.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WWEnUOsqrN8]
[ Voor 10% gewijzigd door Bean77 op 26-05-2017 20:28 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
1e keer WL kwalificatie. Maar met dit weer besteed ik de muntjes voor ST Ronaldo liever aan een aantal ST Witbier 86. Succesaan!
Je kan ook ST Ronaldo op 8 chem zetten. Staan Sanchez en son ook op 8 chem.Bean77 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 19:40:
[...]
Niet voor niets ultimate team![]()
[...]
Nee, dat zou ik een te grote kapitaalvernietiging vinden. 290k is een koopje voor zo'n brute speler.
Edit: Ach YOLO, ik heb hem gehaald, toch wat coins over nadat ik Ronaldo had gepacked en deze versie is beter en op 10 chem.
[...]
Zlatan bevalt erg goed. Ik vind hem behoorlijk snel en ook flink agile icm ballcontrole. Hij is eigenlijk wat onrealistisch met zijn lengte. Waard of niet is altijd een persoonlijke afweging. Ik denk dat een TOTS Cavani beter zal zijn, maar een andere/betere TOTS aanvaller in de BPL zie ik niet.
Hij schiet ze er altijd wel lekker in.
[video]
https://www.futbin.com/17/compare/15381/18674Vissert schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 21:27:
[...]
Je kan ook ST Ronaldo op 8 chem zetten. Staan Sanchez en son ook op 8 chem.
Okee cijfers zeggen niet anders, maar zie geen reden om naar een Ronaldo ST te kijken.
Ik voel zelf geen noodzaak om Ibra in te wisselen. Feitelijk zou ik mezelf moeten inwisselen als zwakste schakel
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ja het zou dan gaan om de tots versie. Ik vermoed dat die wel iets beter is dan Boateng.Leoon. schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 19:36:
[...]
Ik heb azpilicueta en boateng in 1 team, boateng is absoluut beter. Maar azpilicueta is ook absoluut een baas. Heb z'n laatste IF en de NIF van boateng
Oké ik zeg niks meerBean77 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 21:54:
[...]
https://www.futbin.com/17/compare/15381/18674
Okee cijfers zeggen niet anders, maar zie geen reden om naar een Ronaldo ST te kijken.
Ik voel zelf geen noodzaak om Ibra in te wisselen. Feitelijk zou ik mezelf moeten inwisselen als zwakste schakel
Wanneer heb je tijd voor een potje?
Sanchez is goedkoper en een betere versie van Hazard 92 met stamina. Nee, het staat goed zo. Wat misschien nog een optie is, maar dat is muggenziften en ik heb de coins niet, is pogba 92 ipv Alli.Vissert schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 23:33:
[...]
Oké ik zeg niks meerOf misschien Hazard?
Wanneer heb je tijd voor een potje?
Overigens loopt Ibra 21 goals in 25 wedstrijden. Dat is voor mijn doen bijzonder goed. Nieuwe Son loopt 2 in 2 games.
Misschien morgen even kijken voor een momentje?
Is wachten dan niet beter? Ik denk dat straks Serie A spelers schaarser zullen zijn aangezien veel mensen geen packs en coins meer over hebben. Of is de verwachting anders?Joster schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 09:38:
Met bundes tots in packs (vrij duur en schaars) en dit prima totw vraag ik me af of ik mijn 20 packs (ca. 450k) misschien gewoon nu moet openen ipv wachten op Calcio
Bizar. Ben er nog steeds niet achter wat er nu aan de hand was.
Daarom twijfel ik juistOnderDeMotorkap schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:48:
[...]
Is wachten dan niet beter? Ik denk dat straks Serie A spelers schaarser zullen zijn aangezien veel mensen geen packs en coins meer over hebben. Of is de verwachting anders?
Calcio zal ook wel een aardige TOTS worden afgaande op de if's aldaar.
Idd, echter verwacht ik wel dat Calcio redelijk prijzig word aangezien er simpelweg minder opties zijn.Joster schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 11:31:
[...]
Daarom twijfel ik juist
Calcio zal ook wel een aardige TOTS worden afgaande op de if's aldaar.
Iedereen wil dezelfde paar spelers.
@Amelandbor heb even gekeken, maar klinkt vooral als clickbait.
[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 27-05-2017 11:48 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dan kan ik beter 2 spelers packen dan dat ik ze moet kopenBossie schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 11:46:
[...]
Idd, echter verwacht ik wel dat Calcio redelijk prijzig word aangezien er simpelweg minder opties zijn.
Iedereen wil dezelfde paar spelers.
Ik heb de video zelf geplaatst.Bossie schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 11:46:
[...]
Kon gewoon niet besturen en de ai deed alles.
Als je kijkt zie je geen player marker.
[ Voor 7% gewijzigd door Amelandbor op 27-05-2017 12:11 ]
Misschien moet je dat er ff bij zetten danAmelandbor schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 11:59:
L
[...]
Ik heb de video zelf geplaatst.![]()
Kon gewoon niet besturen en de ai deed alles.
Als je kijkt zie je geen player marker.
Misschien wel ja :-P
Snap alleen niet dat het op reddit niet bij de nieuwe berichten komt. Dit is een huge bug, als de ai op legendary staat en dit is mogelijk.
Ik zie hem ook niet als ik door de lijst scroll gebaseerd op de tijd in je post.Amelandbor schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:43:
[...]
Misschien wel ja :-P
Snap alleen niet dat het op reddit niet bij de nieuwe berichten komt. Dit is een huge bug, als de ai op legendary staat en dit is mogelijk.
The answer is in the questionBossie schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 16:35:
Weet iemand een goede counter tegen 433/433-4?
Nog geen enkele disconnect gehad, servers zijn sowieso prima vandaag.peeweeherman schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 18:53:
Heb er dit weekend wel een stuk of 8 meegemaakt, soms bij mij, soms bij de ander...
https://www.futbin.com/17/squad/4192817
Deze serie speel ik leuk, echter moet ik de bal bijna in het doel lopen om te kunnen scoren en simpele tap-ins worden gemist of over geramt terwijl ik toch steeds rustig een finesse schot doe.
Laatste potje ook weer, 11 shots on target, meerendeel balbezit, 8 corners, meermaals 1:1 gestaan met Son/Ibra... De tegenstander heeft twee shots on target en wint weer met 2-0.
Verwijderd
Bij mij gingen tap ins er zelfs niet in (bijna helft van mijn goals bestaat uit strakke lage ballen vanuit de zijkant). Nog irritanter, sinds 2 weken schiet ik letterlijk elke wedstrijd zeker 1 keer op de paal, soms zelfs 3 keer.
[ Voor 6% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 27-05-2017 22:33 ]
Eens kijken hoe het nu gaat met Dendoncker erbij als sub
edit:
WTF, Son gaat de zestien, Son doet een kap om de tegenstander te ontwijken maar botst met de tegenstander. Ik dacht dat ik een penalty zou krijgen, maar vreemd genoeg krijgt Son een rode kaart.
Het enige dat ik bedenken is dat de tegenstander de bal net raakte, en de kap daardoor een tackle? werd.
[ Voor 45% gewijzigd door Bossie op 27-05-2017 23:16 ]
Verder kunnen mensen blijkbaar het verschil niet zien tussen goed verdedigen en ultra defensive. Ik speel altijd op balanced alleen als ik achter staat gaat ie op attacking en misschien de laatste 10 minuten op ultra defensive. Krijg een berichtje dat ik ultra defensive speel vanaf minuut 1.
Voor het merendeel van de spelers betekent goed verdedigen dat Smalling, Bailly, Koulibally etc simpelweg iedere aanvaller in het gras ramt.Amelandbor schreef op zondag 28 mei 2017 @ 09:21:
Weer een nieuw hoogtepunt qua gameplay. Buffon schopt mijn speler onderuit buiten de 16, krijgt een gele kaart, maar krijgt de vrije trap mee.
Verder kunnen mensen blijkbaar het verschil niet zien tussen goed verdedigen en ultra defensive. Ik speel altijd op balanced alleen als ik achter staat gaat ie op attacking en misschien de laatste 10 minuten op ultra defensive. Krijg een berichtje dat ik ultra defensive speel vanaf minuut 1.
Ik kreeg zonet een penalty tegen terwijl ik een tackle in het luchtledige deed. Tegenstander liep ook normaal door. De herhaling nog eens goed bekeken, zelfde conclusie.Bossie schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 22:54:
edit:
WTF, Son gaat de zestien, Son doet een kap om de tegenstander te ontwijken maar botst met de tegenstander. Ik dacht dat ik een penalty zou krijgen, maar vreemd genoeg krijgt Son een rode kaart.
Het enige dat ik bedenken is dat de tegenstander de bal net raakte, en de kap daardoor een tackle? werd.
Zal wel een foutje in de lag compensatie geweest zijn.
Tegenstander was volgens mij nog niet bijgekomen van het lachen, want hij miste 'm ook.
[ Voor 6% gewijzigd door SR8 op 28-05-2017 11:31 ]
Daar heb ik boateng voorBossie schreef op zondag 28 mei 2017 @ 11:05:
[...]
Voor het merendeel van de spelers betekent goed verdedigen dat Smalling, Bailly, Koulibally etc simpelweg iedere aanvaller in het gras ramt.
Maar idd verdedigen is meer pass lijnen afschermen.
Verwijderd
Totdat je tegenstander dat door krijgt en dwars door je heen loopt.Amelandbor schreef op zondag 28 mei 2017 @ 12:01:
No
[...]
Daar heb ik boateng voor![]()
Maar idd verdedigen is meer pass lijnen afschermen.
Edit: Heb Roy Keane gekocht. Dacht een leuke CDM gekocht te hebben. Hattrick op debut.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2017 16:08 ]
Dat kunnen bepaalde spelers sowieso (mane, vardy, martial, neymar, hazard etc).Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:40:
[...]
Totdat je tegenstander dat door krijgt en dwars door je heen loopt.
Edit: Heb Roy Keane gekocht. Dacht een leuke CDM gekocht te hebben. Hattrick op debut.
Verwijderd
Martial en Son blinken bij mij uit in slecht gegeven lobbed through balls dwars door de rug van de tegenstander aannemen. Denk dat tegen de voorhoede Son 89, Martial 86, Mhkitaryan 86 spelen niet super leuk is. Als denk ik dat ik meer lol van Shaqiri 86 ga hebben. Vind vriend Hendrik net te slapjes eigenlijk. Wel lachen dat weekend league. Nog 5 keer winnen in 18 potjes en gold 1 is binnen.Bossie schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:27:
[...]
Dat kunnen bepaalde spelers sowieso (mane, vardy, martial, neymar, hazard etc).
Mane doet het altijd erg goed tegen me, sterk, snel, tries to beat defensive line etc.Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:57:
[...]
Martial en Son blinken bij mij uit in slecht gegeven lobbed through balls dwars door de rug van de tegenstander aannemen. Denk dat tegen de voorhoede Son 89, Martial 86, Mhkitaryan 86 spelen niet super leuk is. Als denk ik dat ik meer lol van Shaqiri 86 ga hebben. Vind vriend Hendrik net te slapjes eigenlijk. Wel lachen dat weekend league. Nog 5 keer winnen in 18 potjes en gold 1 is binnen.
Zou hem zeker eens proberen ipv Mhiky.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zgymJkZ3PwM]
Verwijderd
Goede tip. Qua stats ook beter. Heb hem 10 potjes geprobeerd maar vond hem te lomp. En hij mist veel kansen. Daarnaast speelt hij voor Liverpool. Dan sta je bij mij altijd 1-0 achter. Misschien toch nog maar eens proberen.Bossie schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:40:
[...]
Mane doet het altijd erg goed tegen me, sterk, snel, tries to beat defensive line etc.
Zou hem zeker eens proberen ipv Mhiky.
*** Bean, ik zie in de youtube suggesties dat je Sanchez dus gewoon gepacked hebt en vervolgens deze week dan nog eens Ronaldo.Bean77 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:35:
Deze tegenstander had wel erg weinig vertrouwen in zichzelf. Een nieuw record voor mij zo'n snelle opgave.
[video]
Dat is niet verkeerd.
Er zijn maar weinig andere opties voor RW. De laatste IF van hem is wel goedkoop nu. Ik vind het niks omdat hij nooit scoort voor mij dan. Je kunt ook kijken naar FIF Thauvin en dan linken tussen Martial en Kante.Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:51:
[...]
Goede tip. Qua stats ook beter. Heb hem 10 potjes geprobeerd maar vond hem te lomp. En hij mist veel kansen. Daarnaast speelt hij voor Liverpool. Dan sta je bij mij altijd 1-0 achter. Misschien toch nog maar eens proberen.
Klopt, de luck zat hem dit jaar in de staart van fifa 17. Hopelijk de volgende keer dat ik Ronaldo eens aan het begin van fifa18 pack.Bossie schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:04:
[...]
*** Bean, ik zie in de youtube suggesties dat je Sanchez dus gewoon gepacked hebt en vervolgens deze week dan nog eens Ronaldo.
Dat is niet verkeerd.
William/Mahrez en dan hebben we ze allemaal gehad.Casual Ruud schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:57:
[...]
Er zijn maar weinig andere opties voor RW. De laatste IF van hem is wel goedkoop nu. Ik vind het niks omdat hij nooit scoort voor mij dan. Je kunt ook kijken naar FIF Thauvin en dan linken tussen Martial en Kante.
Walcott voor de sweaty/pacey teams
Vond Shaqiri altijd erg veel fun hebben.Bossie schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:20:
[...]
William/Mahrez en dan hebben we ze allemaal gehad.
Verwijderd
Da's een goeie. Of misschien Dembele. Kan mooi linken met Pogba en Martial inderdaad. Kante heb ik niet meer.Casual Ruud schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:57:
[...]
Er zijn maar weinig andere opties voor RW. De laatste IF van hem is wel goedkoop nu. Ik vind het niks omdat hij nooit scoort voor mij dan. Je kunt ook kijken naar FIF Thauvin en dan linken tussen Martial en Kante.
Maar goed: Henrik heeft net 2 gemaakt in de 1e 5 ingame minuten. MIsschien mag hij wel blijven. Doe na dit weekend een upgradeje denk ik.
Edit: 18 wins met 9 potjes te gaan. Ga ik mijn vrije dag van morgen verkloten door nu nog gold 2 te halen? Je leest morgen meer in de escapades van een WL Maagd.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2017 22:45 ]
Overigens vind ik Townsend ook heel fijn spelen. Die is 4*4* met pace voor discard.Bossie schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:20:
[...]
William/Mahrez en dan hebben we ze allemaal gehad.
Ik zoek eigenlijk zelf nog een nieuwe spits naast 2Potm Son. Tots Kane is al een tijdje gestopt met scoren. Hij is toch niet even genoeg voor mijn speelstijl en 3*3* is te weinig. Budget is 800k. Ik zelf te denken aan Sif Martal, Sif Harzard of Sif Aguerro.
Of misschien toch maar opnieuw Tots Lukaku proberen.
[ Voor 35% gewijzigd door Casual Ruud op 28-05-2017 23:11 ]
NetjesVerwijderd schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:24:
[...]
Da's een goeie. Of misschien Dembele. Kan mooi linken met Pogba en Martial inderdaad. Kante heb ik niet meer.
Maar goed: Henrik heeft net 2 gemaakt in de 1e 5 ingame minuten. MIsschien mag hij wel blijven. Doe na dit weekend een upgradeje denk ik.
Edit: 18 wins met 9 potjes te gaan. Ga ik mijn vrije dag van morgen verkloten door nu nog gold 2 te halen? Je leest morgen meer in de escapades van een WL Maagd.
Ik ben na 18 wins gestopt, hoewel er ook niet echt meer inzat. De paar WL's die ik tot nu gespeeld, lijkt het voornamelijk mis te gaan te op de vrijdag terwijl mijn winratio's veel hoger zijn op zat/zon. Probleem is echter dat ik geen tijd/zin heb om beide dagen met FUT te vullen.
Herkenbaar! Afgelopen 2 weken ondanks het afzweren toch maar weer aan de WL gegaan. Pakjes opsparen voor de calcio totsBossie schreef op zondag 28 mei 2017 @ 23:19:
[...]
Netjes![]()
Ik ben na 18 wins gestopt, hoewel er ook niet echt meer inzat. De paar WL's die ik tot nu gespeeld, lijkt het voornamelijk mis te gaan te op de vrijdag terwijl mijn winratio's veel hoger zijn op zat/zon. Probleem is echter dat ik geen tijd/zin heb om beide dagen met FUT te vullen.
PSN: MrMistral
Verwijderd
Gold 2 is bereikt met 1 potje te gaan (te veel weizenbier). Indien er belangstelling is, maak ik mijn unieke momenten, zoals idiote missers, super simpele vrije trapgoals en niet gegeven strafschoppen, wereldkundig.Bossie schreef op zondag 28 mei 2017 @ 23:19:
[...]
Netjes![]()
Weekend league was leuk maar kost echt veel teveel tijd.
Tot hoe laat heb je de tijd? 08:00u?Vissert schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:18:
Tip van de week. Speel ene deel van je wedstrijden op maandagochtend. Mensen worden nerveus omdat er nog maar een paar uur te spelen is. 5 potjes, 5 overwinningen waarvan 4 ragequits. Sommige zelfs al na 15 min.
Exactly! Volgens de statistieken zou ik elite 3 moeten kunnen halen, maar 40 wedstrijden spelen in een weekend is me echt te veel. Ik heb vaak ook andere dingen te doen dan alleen fifa spelen. Meestal speel ik nog niet eens de helft. Zijn er mensen hier die werkelijk alle wedstrijden spelen?Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2017 @ 02:32:
[...]
Weekend league was leuk maar kost echt veel teveel tijd.
Dit weekend 37 gespeeld, omdat ik dacht dat ik kans had op Elite. In het begin vaak elke week de 40 gespeeld. Speel voornamelijk zaterdag- en zondagochtend. Dan nog een paar potjes op vrijdag en dan is het goed haalbaar.OnderDeMotorkap schreef op maandag 29 mei 2017 @ 10:17:
[...]
Exactly! Volgens de statistieken zou ik elite 3 moeten kunnen halen, maar 40 wedstrijden spelen in een weekend is me echt te veel. Ik heb vaak ook andere dingen te doen dan alleen fifa spelen. Meestal speel ik nog niet eens de helft. Zijn er mensen hier die werkelijk alle wedstrijden spelen?
Wel van het weer kunnen genieten?Amelandbor schreef op maandag 29 mei 2017 @ 10:23:
[...]
Dit weekend 37 gespeeld, omdat ik dacht dat ik kans had op Elite. In het begin vaak elke week de 40 gespeeld. Speel voornamelijk zaterdag- en zondagochtend. Dan nog een paar potjes op vrijdag en dan is het goed haalbaar.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
In het begin bijna altijd alle 40 jaOnderDeMotorkap schreef op maandag 29 mei 2017 @ 10:17:
[...]
Exactly! Volgens de statistieken zou ik elite 3 moeten kunnen halen, maar 40 wedstrijden spelen in een weekend is me echt te veel. Ik heb vaak ook andere dingen te doen dan alleen fifa spelen. Meestal speel ik nog niet eens de helft. Zijn er mensen hier die werkelijk alle wedstrijden spelen?
Vrijdag en zaterdag prima. Gisteren formule1 en wielrenennen gekeken.
Minimaal 10 uur fifa spelen vind ik te veel van het goede, ben het meestal na maximaal 10 potjes wel even zat. Aan de andere kant is hoog eindigen wel leuk natuurlijk.
Doe het ook niet elk weekend meer. Maar dit weekend ging het goed in het begin dus wou het wel even afmaken. En in het weekend ben ik toch even vroeg wakker als doordeweeks en heb geen reet te doen in de ochtend. En het voordeel is dat de servers dan nog redelijk zijn. Tegen een uur of 11/12 wordt het al stukken minder.OnderDeMotorkap schreef op maandag 29 mei 2017 @ 11:25:
Ik dacht dat bijna niemand dat deed.
Minimaal 10 uur fifa spelen vind ik te veel van het goede, ben het meestal na maximaal 10 potjes wel even zat. Aan de andere kant is hoog eindigen wel leuk natuurlijk.
Verwijderd
Las deze tip op Reddit van de week. Werkt als een gek. Heb minstens 5 vrije trappen zo gescoord dit weekend. Speler selecteren. Halverwege tussen de keeper en de verdedigers de bal. Op het juiste moment strafschopgebied in wandelen, trappen en LT+schieten. Elke keer een vrije schotkans. Succes.
Bonusclip van hoe ik voorkom dat ik na de training de hesjes en doelen moet opruimen: [Video: https://1drv.ms/v/s!AutZWurbdONVowUJuhUIeKtkaHGh]
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2017 12:01 ]
Heb het tot nu toe driemaal gedaan, telkens als ik een vrij weekend had (lees geen andere verplichtingen).Amelandbor schreef op maandag 29 mei 2017 @ 11:31:
[...]
Doe het ook niet elk weekend meer. Maar dit weekend ging het goed in het begin dus wou het wel even afmaken. En in het weekend ben ik toch even vroeg wakker als doordeweeks en heb geen reet te doen in de ochtend. En het voordeel is dat de servers dan nog redelijk zijn. Tegen een uur of 11/12 wordt het al stukken minder.
Ik moet tussendoor wel andere dingen doen, anders ben ik er vrij snel op uitgekeken.
Nog even kijken wanneer ik hem kan verkopen tijdens La Liga TOTS zal de prijs wat omhoog gaan?
PSN: Wahyu2304_
ja waarschijnlijk wel omdat hij dan niet meer in pakketjes zit.WahyuSchmidt schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:20:
Ramos uit een SBC pakketje![]()
Nog even kijken wanneer ik hem kan verkopen tijdens La Liga TOTS zal de prijs wat omhoog gaan?
[afbeelding]
Dit weekend zilver 1 geëindigd en anders normaal zilver 2 ofzo. Ik speel ook meestal maximaal 20 potjes en soms nog flink minder.OnderDeMotorkap schreef op maandag 29 mei 2017 @ 11:25:
Ik dacht dat bijna niemand dat deed.
Ik vertik het dat EA mijn weekend gaat bepalen. En evengoed dat EA zegt welke spelers ik moet opstellen voor de kwalificatie. Dus niets moet, alles mag en dat bevalt mij prima.
Bij mij is dat toch wel oranje Keita Baldé Diao. 2x 4* en blijkbaar een hoop strenght. Al is hij maar 83 rated, deze man is voor mij een beest! Enige reden waarom ik z'n ST kaart (nog) niet heb is omdat ik momenteel 4321 speel met Dybala voorin.
Aldus vi.nl, alsof we allemaal zitten te wachten op BPL teams met Pogba, Keita, Kante en Matuidi op het middenveld in FUT18...
Overstappen naar PES? Dan kun je met Bogba, Feita, Lante en Blazuidi spelenBossie schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:57:
'Ik weet niet waar ik volgend seizoen speel. PSG heeft me laten weten voor alles open te staan, een verlenging maar ook een vertrek. Ik weet zelf nog niet wat ik wil. Ik voel me hier goed, maar misschien ga ik wel weg. PSG zal hoe dan ook altijd in mijn hart zitten.' Was getekend, Blaise Matuidi. De middenvelder, die wordt genoemd bij Manchester United en Real Madrid, gaat volgens Franse media vertrekken bij Paris Saint-Germain.
Aldus vi.nl, alsof we allemaal zitten te wachten op BPL teams met Pogba, Keita, Kante en Matuidi op het middenveld in FUT18...
Voorhoede met Griezmann en AgueroBossie schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:57:
'Ik weet niet waar ik volgend seizoen speel. PSG heeft me laten weten voor alles open te staan, een verlenging maar ook een vertrek. Ik weet zelf nog niet wat ik wil. Ik voel me hier goed, maar misschien ga ik wel weg. PSG zal hoe dan ook altijd in mijn hart zitten.' Was getekend, Blaise Matuidi. De middenvelder, die wordt genoemd bij Manchester United en Real Madrid, gaat volgens Franse media vertrekken bij Paris Saint-Germain.
Kom ik gelijk het eerste potje tegen een kansloos figuur met 4 legends en 3 monthly reward spelers(die rooie) en voor de rest bronzen om maar laag te zitten qua team rating.
Hoe triest ben je dan, je bent sowieso al gekwalificeerd en dan ga je ook nog eens lowballen qua teamrating.
Volgens mij speelt je team rating geen rol in FUT champions. Dus zowel WL als DKT. En rode spelers betekent niet automatisch dat die persoon ook al gekwalificeerd is. Bovendien heb je nu die tots spelers die je kan winnen als je een DKT wint en mag je het toernooi maximaal 1x winnen.Terranova schreef op maandag 29 mei 2017 @ 18:37:
Ik dacht na een tijdje met een nieuw team en een hele periode geen fut, kom laat ik eens kwalificeren voor de Weekend League.
Kom ik gelijk het eerste potje tegen een kansloos figuur met 4 legends en 3 monthly reward spelers(die rooie) en voor de rest bronzen om maar laag te zitten qua team rating.
Hoe triest ben je dan, je bent sowieso al gekwalificeerd en dan ga je ook nog eens lowballen qua teamrating.
Het valt dus allemaal wel mee met zijn triestheid
Hoewel ik tevreden ben over Ibra zit ik te kijken of ik hem kan inruilen tegen Ronaldo LW 98 versie. De ST is met 3mln te hoog voor mij (2,4mln incl. verkoop van Ibra beschikbaar).
Wat vinden jullie Ibra houden of voor Ronaldo gaan? Ronaldo komt dan op 7/8 chem. Sanchez dropt naar 8 chem.
Waarom de overweging? Ronaldo heeft 5*WF, is veel sneller en heeft h/l workrates ipv m/l.
https://www.futbin.com/17/compare/18674/18324
Of ik hou Ibra en koop van de 700k coins nog een leuke supersub.
[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 29-05-2017 19:23 ]
Verwijderd
Niet dat ik verstand heb van dit soort spelers maar 1 ding weet ik: speel met de spelers die jij het tofst vindt. Zeker als je het kan betalen om af en toe dure spelers te ruilen. Ik heb bijvoorbeeld Keane, die in niks beter is, gekozen boven Kante voor de luttele meerprijs van 180k.Bean77 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 19:23:
Ik zat nog even te kijken naar mijn team.
Hoewel ik tevreden ben over Ibra zit ik te kijken of ik hem kan inruilen tegen Ronaldo LW 98 versie. De ST is met 3mln te hoog voor mij (2,4mln incl. verkoop van Ibra beschikbaar).
Wat vinden jullie Ibra houden of voor Ronaldo gaan? Ronaldo komt dan op 7/8 chem. Sanchez dropt naar 8 chem.
Waarom de overweging? Ronaldo heeft 5*WF, is veel sneller en heeft h/l workrates ipv m/l.
___
Wie kiezen jullie SBC Higuain of untradeable Dybala 85 om tussen El Shaawaary 86 en Candreva birthday te staan? Ook nog dillema op middenveld. Moet Khedira, Naingollan, Marchisio, Brovozic 85 en Pjanic inpassen op 3 posities. En het ergste: heb mijn zinnen van gezet op Gattuso.
Heb mijn fitness squad omgegooid zodat hij overeenkomt qua type spelers en formatie met de hoofd squad. Lijkt me handiger dan weer 39 fitness kaartjes verbrassen.
Inmiddels Kane verkocht. Dus wat te doen als ST naast Son? 92 Hazard, TOTS Lukaku, 92 Aguero of toch maar Martial?
Doe anders Sanchez naar de spits ipv Ibra en haal TOTS Eriksen als CAM.Bean77 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 19:23:
Ik zat nog even te kijken naar mijn team.
als je van die rode lijntjes afwilt, je kan altijd Ramos nog linken met Azpi/Herrera/Alonso, tenzij je dit voor Modric doet.
[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 29-05-2017 21:38 ]
Dat is ook zo Ibra doet het eigenlijk ook goed.Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2017 @ 19:47:
[...]
Niet dat ik verstand heb van dit soort spelers maar 1 ding weet ik: speel met de spelers die jij het tofst vindt. Zeker als je het kan betalen om af en toe dure spelers te ruilen. Ik heb bijvoorbeeld Keane, die in niks beter is, gekozen boven Kante voor de luttele meerprijs van 180k.![]()
___
Wie kiezen jullie SBC Higuain of untradeable Dybala 85 om tussen El Shaawaary 86 en Candreva birthday te staan? Ook nog dillema op middenveld. Moet Khedira, Naingollan, Marchisio, Brovozic 85 en Pjanic inpassen op 3 posities. En het ergste: heb mijn zinnen van gezet op Gattuso.![]()
Heb mijn fitness squad omgegooid zodat hij overeenkomt qua type spelers en formatie met de hoofd squad. Lijkt me handiger dan weer 39 fitness kaartjes verbrassen.
Hmmm 2 verschillende types spelers. Ik zou toch gaan voor sbc higuain en dybala op de bank als invaller.
Dan hou ik nog meer coins over als ik Ibra ruil voor EriksenBossie schreef op maandag 29 mei 2017 @ 21:35:
[...]
Doe anders Sanchez naar de spits ipv Ibra en haal TOTS Eriksen als CAM.
als je van die rode lijntjes afwilt, je kan altijd Ramos nog linken met Azpi/Herrera/Alonso, tenzij je dit voor Modric doet.
Maar ik kan Ibra ook gewoon houden en een fitness team maken. Kan nog wel 200 fitness kaarten verkopen en dan heb ik zo'n 1,1 a 1,2mln schat ik zo. FF wat in futbin kijken voor wat leuks.
edit:
zoiets
https://www.futbin.com/17/squad/4239954
Met 7 chem op LB kan primaErnstMid schreef op maandag 29 mei 2017 @ 21:31:
Kolasinac TOTS binnen, wel beetje zuur dat t een Lm is
Echt een baas op die positie
Dit is voor mij nog meer stress dan elk weekend 25 potjes (op de PC) te spelen om uiteindelijk bijna standaard op goud 2 uit te komen (en daarmee een ticket te winnen voor de week er op)
Ben helemaal geen fan van Bundesliga, maar misschien als sub?
Wie heeft er al mee gespeeld?
Nog even heel wat anders: hoe gaat EA ons na de TOTS vermaken tot aan FIFA 18? Zijn er nog competities, bijv MLS, die nog even doorgaan? Misschien komt die Amerikaan dan van pas?
[ Voor 18% gewijzigd door peeweeherman op 29-05-2017 22:11 ]
Ik had net precies het omgekeerde 😂Bean77 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:35:
Deze tegenstander had wel erg weinig vertrouwen in zichzelf. Een nieuw record voor mij zo'n snelle opgave.
[video]
En deze wedstrijd is de reden dat mensen EAids etc. roepen
Verwijderd
Scoort Higuain meteen maar een hattrick. Dank.Bean77 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 21:50:
[...]
Dat is ook zo Ibra doet het eigenlijk ook goed.
Hmmm 2 verschillende types spelers. Ik zou toch gaan voor sbc higuain en dybala op de bank als invaller.
Ibra is wel een baas. Al in False 9 rol geprobeerd? Niet de opstelling maar de player instruction. Gaat ie zwerven en Ibra-en. Bij mij kwam hij super gevaarlijk op zo en was hij ook vaak op de plek voor een killer pass.
Target man vond ik hem minder goed staan. Dat doet hij toch wel. Hij is toch altijd aanspeelbaar.
Regular Ibra had ik. Die Ibra's van jou kan een sterveling niet betalen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2017 22:48 ]
Mooi dat higuain bij jou werkt, bij mij staat die ergens te verstoffen in mijn club.Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2017 @ 22:44:
[...]
Scoort Higuain meteen maar een hattrick. Dank.
Ibra is wel een baas. Al in False 9 rol geprobeerd? Niet de opstelling maar de player instruction. Gaat ie zwerven en Ibra-en. Bij mij kwam hij super gevaarlijk op zo en was hij ook vaak op de plek voor een killer pass.
Target man vond ik hem minder goed staan. Dat doet hij toch wel. Hij is toch altijd aanspeelbaar.
Regular Ibra had ik. Die Ibra's van jou kan een sterveling niet betalen.
Hmm ik probeer die false 9 wel uit. Overigens Sanchez is mijn grote assist baas. l2+r2 beetje zweven en dan through pass.
Son 90 is een mustAmelandbor schreef op maandag 29 mei 2017 @ 22:49:
Lukaku TOTS gehaald. Die knalt ze er van alle standen in. Nu nog 1,1 miljoen over om m'n middenveld te verbeteren.
89 versie staat naast lukaku.
Denk dat ik de Bruyne en Alli ga upgraden naar de TOTS versies.
Netjes dat je nu al gekwalificeerd bent.peeweeherman schreef op maandag 29 mei 2017 @ 22:09:
Pff, was (letterlijk en figuurlijk) even zweten maar de dagelijkse kwalificatie deze week wel gewonnen.![]()
Dit is voor mij nog meer stress dan elk weekend 25 potjes (op de PC) te spelen om uiteindelijk bijna standaard op goud 2 uit te komen (en daarmee een ticket te winnen voor de week er op)
Ben helemaal geen fan van Bundesliga, maar misschien als sub?
Wie heeft er al mee gespeeld?
Nog even heel wat anders: hoe gaat EA ons na de TOTS vermaken tot aan FIFA 18? Zijn er nog competities, bijv MLS, die nog even doorgaan? Misschien komt die Amerikaan dan van pas?
Ik had de 1e wedstrijd gewonnen, daarna ging ik co-op spelen, vanavond maar verder proberen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Maar bij mij werkt alles prima (met mijn account).
Hij heeft de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit bied geen oplossing. Of zit hier een bepaald aantal wedstrijden die je min. moet spelen aan verbonden?
[ Voor 9% gewijzigd door Ansjo op 30-05-2017 08:04 ]
Ik heb trouwens ook af en toe last dat als ik in FIFA 17 menu zit, dat hij default al hetgeen je selecteert verplaatst naar bijvoorbeeld rechtsonder of naar rechts. Beetje moeilijk te leggen, maar zodra je in een wedstrijd op start drukt zie ik gewoon het geselecteerde verschuiven naar forfeit match bijvoorbeeld.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.