Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Daarnaast, TOTW is meestal voor een "uitzonderlijke" prestatie tijdens een speelronde terwijl TOTS voornamelijk over het gehele seizoen gaat.

Kante heeft misschien maar 2? specials, maar over het hele seizoen wel een erg hoog gemiddelde (7.22 voor BPL Games).
Omgekeerd hebben uiteraard ook een paar spelers een paar maal gepiekt, maar voor de rest niet echt veel laten zien.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:25:
Daarnaast, TOTW is meestal voor een "uitzonderlijke" prestatie tijdens een speelronde terwijl TOTS voornamelijk over het gehele seizoen gaat.

Kante heeft misschien maar 2? specials, maar over het hele seizoen wel een erg hoog gemiddelde.
Omgekeerd hebben uiteraard ook een paar spelers een paar maal gepiekt, maar voor de rest niet echt veel laten zien.
Dat kan inderdaad, maar dat geldt ook voor andere spelers. Mij maakt het niet zoveel uit of hij en/of Dele in de TOTS komen of niet.
Mijn 5 TOTY spelers hou ik toch wel. Mocht de TOTS beter zijn dan is het toch slechts enkele punten verdeeld over de hele kaart. Dat verschil is zo minimaal dat ik liever een paar maanden langer met zo'n kaart speel dan dat ik een iets betere TOTS kaart (als die überhaupt beter is) haal en veel minder lang mee kan spelen.

Met TOTS ben ik altijd benieuwd naar de leuke verassingen in de kleinere competities. Echte OP cheap spelers. Zoals je nu bijv in Turkije hebt met diverse aanvallers.

In fifa17 heb ik de nodige leuke spelers kunnen uitproberen. In mijn top 5 aanvallers staan o.a. Cavani 91, IF ST Promes en David Villa (88 uit mijn hoofd). Dat zijn zeker niet de duurste spelers.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Yep, Kante was ook een voorbeeld :)

Ik hoop zelf op bijvoorbeeld Vertonghen, Wanyama etc.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Bossie schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:58:
[...]

Ik heb niets verkocht, maar het is ook afhankelijk van je spelers materiaal.

Een standaard sweaty BPL team zou wel niet veel in waarde dalen, maar prijzige spelers en special cards gaan sowieso dalen.

Kijk bijvoorbeeld eens naar de prijs trends op Futbin
Ik heb ook niks verkocht en daardoor is mijn Calcio team nu zo'n 25% in prijs gedaald. Maar goed, ik vind het een lekker team en heb er lang over gedaan spelers als Nainggolan, Dybala, Chiellini, Icardi TIF, Pjanic OTW bij elkaar te sparen. Dan maakt een waarde drop mij ook niet zoveel uit want ik wil toch niet verkopen :) Komt ook wel bij dat ik pas sinds eind december mee doe en geen uitgebreide versie van FIFA heb gekocht (inclusief Packs etc), dus zoveel waarde heeft mijn club nooit gehad.

Als je nu nog wil verkopen voor TOTS ben je overigens al te laat, had dan 2 weken geleden moeten gebeuren.

[ Voor 9% gewijzigd door Joster op 01-05-2017 12:40 ]

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Bossie schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:38:
Yep, Kante was ook een voorbeeld :)

Ik hoop zelf op bijvoorbeeld Vertonghen, Wanyama etc.
Vertonghen is 100% zeker. Zit namelijk in TOTS MC Gold. (tenzij hij voor de TOTS start nog een IF krijgt, maar dat lijkt me stug)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zrHWZfC.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door SR8 op 01-05-2017 12:52 ]

SR8 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:47:
[...]

Vertonghen is 100% zeker. Zit namelijk in TOTS MC Gold. (tenzij hij voor de TOTS start nog een IF krijgt, maar dat lijkt me stug)

[afbeelding]
Yep, zie dat Wanyama er inmiddels uit is helaas.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Bossie schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:15:
[...]

Yep, zie dat Wanyama er inmiddels uit is helaas.
Maar wel El Ahmadi! Betekend volgens mij wel dat hij niet in TOTS Benelux zit.

[ Voor 13% gewijzigd door Fraaank op 01-05-2017 13:29 ]

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:07
Fraaank schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:29:
[...]

Maar wel El Ahmadi! Betekend volgens mij wel dat hij niet in TOTS Benelux zit.
Vorige jaren in ieder geval wel. Zo zaten Dzagoev en Promes in het most consistent TOTS, en in de RPL TOTS.

Ervaren andere mensen ook een bug in het huidige TOTW? Als je de challenge tegen het TOTW doet en het spel opnieuw opstart krijg je opnieuw de bonus als je hem speelt. Dus dat is circa 1500 coins per match.
Het is trouwens ook een makkelijk TOTW omdat Messi de slechtse CDM uit het spel is, en Gimenez een zeer langzame rechtsback.

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Pyramiden schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:35:
[...]

Vorige jaren in ieder geval wel. Zo zaten Dzagoev en Promes in het most consistent TOTS, en in de RPL TOTS.

Ervaren andere mensen ook een bug in het huidige TOTW? Als je de challenge tegen het TOTW doet en het spel opnieuw opstart krijg je opnieuw de bonus als je hem speelt. Dus dat is circa 1500 coins per match.
Het is trouwens ook een makkelijk TOTW omdat Messi de slechtse CDM uit het spel is, en Gimenez een zeer langzame rechtsback.
Die bug zit er al enorm lang in de totw xD aangezien ik mijn fitness steeds terug haal door een potje tegen totw te doen met een 2e team merk ik dat snel. denk dat minimaal 50% van de potjes ik de coins bonus ontvang, zelfs als ik het meerdere keren op 1 dag doe.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Geen mm voor de halve finales?

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 22-11 09:44
Ik twijfel wie beter is NIF Martial of OTW mane iemand een mening?

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
llovesoccerx7 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:08:
Ik twijfel wie beter is NIF Martial of OTW mane iemand een mening?
Is toch geen reele vergelijking? Een speler van 240k vergelijken met een speler van 16k...

• llovesoccerx7
PetrCech_3 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:10:
[...]

Is toch geen reele vergelijking? Een speler van 240k vergelijken met een speler van 16k...
Maar omdat "martial" broken is weet niet hoe Mane speelt ;)

• PetrCech_3
llovesoccerx7 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:11:
[...]

Maar omdat "martial" broken is weet niet hoe Mane speelt ;)
Nah, mag toch lijen dat Mane beter is. Voor het dik 10-voudige. En heel easy is het soms niet te vergelijken. Kleine dingen in het afmaken, dribbelen en schieten maken soms het verschil. En dat kost in sommige gevallen gewoon 200k+ meer...
PetrCech_3 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:13:
[...]

Nah, mag toch lijen dat Mane beter is. Voor het dik 10-voudige. En heel easy is het soms niet te vergelijken. Kleine dingen in het afmaken, dribbelen en schieten maken soms het verschil. En dat kost in sommige gevallen gewoon 200k+ meer...
Een voorzichtige uitspraak dat ik Mane 87 gevaarlijker vind dan Martial 86 (ja heb ze beide gespeeld).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• PetrCech_3
Bean77 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:15:
[...]

Een voorzichtige uitspraak dat ik Mane 87 gevaarlijker vind dan Martial 86 (ja heb ze beide gespeeld).
Dit wilde ik dan weer niet horen... https://www.futbin.com/17/squad/3158808

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
Iemand zin in een potje op de ps4? :)

PSN: MrMistral

Hij past ook niet in dit team, dus probleem opgelost ;)

MrMistral schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:25:
Iemand zin in een potje op de ps4? :)
Ik heb een klein uurtje, add je wel ff

Verwijderd

Was laatst ook dat ze pas om 20u onze tijd verschenen.

• llovesoccerx7
Uch ik heb het gevoel dat ik laatste tijd tegen een chinese muur speel. En dat mijn tegenstander zijn spitsen met 1 steekpass weggestuurd kan worden.

Ik moet mijzelf gaan verbeteren in het wegsturen van mijn spelers.

• JJoosterman
Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:43:
[...]

Was laatst ook dat ze pas om 20u onze tijd verschenen.
Dat wist ik niet meer. |:(
Ik had net voor 7 uur nog wat winst gepakt op een aantal Ajax spelers.

• Joster
Weet niet zo zeker of er wel een MM komt deze week..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Zc8A9AiUt5Hz24Sg9cL0gEIj/thumb.jpg

(EA medewerker)

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

SIF Milner of FIF Marcos Alonso?
Eindelijk een beetje packluck. Uit een sbc pakje haal ik dembele 86. Dus Martial 86 ook verkocht en welkom terug Hazard 92!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Joster schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:59:
[...]

Weet niet zo zeker of er wel een MM komt deze week..

[afbeelding]

(EA medewerker)
The update is @CallmeWalz is really excited for the new pitch.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• MrMistral
Bossie schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:37:
[...]

Ik heb een klein uurtje, add je wel ff
Thnx voor de potjes :)

• Joster
peeweeherman schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:04:
[...]

The update is @CallmeWalz is really excited for the new pitch.
:'(

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:02
Met een beetje geluk wordt Can matchwinner en krijgt hij een plek in Totw. Fingers crosser. Mooie omhaal in ieder geval...

Verwijderd

Gaat bij mij laatste paar weken echt .... van bijna vast in divisie 1 zo terug gevallen naar divisie 4 bizar. Lukt me niet eens meer te kwalificeren voor WL,

Veel spelers hier die op de One spelen? zo ja mag je me wel adden om x potje te doen, misschien kan je me dan uitleggen wat ik verkeerd doe laatste tijd: Dard87

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
Zijn er mensen die ook problemen ondervinden met de app? Ik probeer een SBC in te ruilen, krijg de melding: Helaas, er is een fout opgetreden.

• PetrCech_3
dvanpol schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 10:42:
Zijn er mensen die ook problemen ondervinden met de app? Ik probeer een SBC in te ruilen, krijg de melding: Helaas, er is een fout opgetreden.
Wss heb je een pos.change gedaan. Even een spelertje wisselen en weer terug zetten. Dan doet hij het hoop ik.
Edit: Zie het zelf nu ook... Een ander probleem is het.

[ Voor 7% gewijzigd door PetrCech_3 op 02-05-2017 11:16 ]

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
PetrCech_3 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:04:
[...]

Wss heb je een pos.change gedaan. Even een spelertje wisselen en weer terug zetten. Dan doet hij het hoop ik.
Edit: Zie het zelf nu ook... Een ander probleem is het.
Bij werkt het weer. Moest wel me beveiligingsvraag invullen.

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

MM voor aankomend weekend zijn lastig. Vorige week aardig mis gezeten met mijn voorspelling.
Deze week gok ik op:

Juventus - Torino (Turijnse derby)
HSV - Mainz (degradatiekraker - beide 33 punten)
Besiktas - Fenerbahce
Sydney - Melbourne Victory (Grand Final A-league)

Outsider:
Vicenza - Ternana (degradatiewedstrijd) (Ternana = Terni(FIFA)
Feyenoord - Excelsior (Rotterdamse derby met kans op titel Feyenoord).

[ Voor 34% gewijzigd door kevinn op 02-05-2017 12:50 ]

• JJoosterman
kevinn schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:25:
MM voor aankomend weekend zijn lastig. Vorige week aardig mis gezeten met mijn voorspelling.
Deze week gok ik op:

Juventus - Torino (Turijnse derby)
HSV - Mainz (degradatiekraker - beide 33 punten)
Besiktas - Fenerbahce
Sydney - Melbourne Victory (Grand Final A-league)

Outsider:
Vicenza - Ternana (degradatiewedstrijd) (Ternana = Terni(FIFA)
Feyenoord - Excelsior (Rotterdamse derby met kans op titel Feyenoord).
Ac Milan - As Roma behoort ook nog tot de mogelijkheden.
Ik was gister al begonnen met inslaan van spelers. Vrijdag voor de bekendmaking alles weer verkopen met winst. Lang leven de hype. Gisteren ook nog 30k winst gemaakt op Ajax spelers.

• Joster
JJoosterman schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:09:
[...]

Ac Milan - As Roma behoort ook nog tot de mogelijkheden.
Ik was gister al begonnen met inslaan van spelers. Vrijdag voor de bekendmaking alles weer verkopen met winst. Lang leven de hype. Gisteren ook nog 30k winst gemaakt op Ajax spelers.
Ik heb gisterenochtend nog wat spelers ingeslagen voor een verwachte midweekse Marquee, maar daar ga ik dus dik verlies op maken :'(

Verwijderd

Joster schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:54:
[...]

Ik heb gisterenochtend nog wat spelers ingeslagen voor een verwachte midweekse Marquee, maar daar ga ik dus dik verlies op maken :'(
Kan vanavond komen toch?

• Fraaank
Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:01:
[...]

Kan vanavond komen toch?
Daar rekende ik in ieder geval wel op! Gewoon de goedkoopste 2 gouden spelers kopen van teams waarvan je denkt dat ze het worden (ik dacht alle halve finales zowel Europa League en Champions League, al ligt dat eigenlijk te veel voor de hand).

Verwijderd

Fraaank schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:04:
[...]

Daar rekende ik in ieder geval wel op! Gewoon de goedkoopste 2 gouden spelers kopen van teams waarvan je denkt dat ze het worden (ik dacht alle halve finales zowel Europa League en Champions League, al ligt dat eigenlijk te veel voor de hand).
Wellicht zijn er nog internationale toernooien op andere continenten?

• JJoosterman
Joster schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:54:
[...]

Dat geintje heb ik ook een keer gehad. Les uit getrokken, voortaan een deel van de investeringen rond de laagste BIN prijs van dat moment, en rond 3 kwartier voordat de MM verwacht worden, een aantal spelers met een iets lagere bied prijs maar met 10.000 BIN. Wat ik gisteren zag was dat er op die spelers geboden werd (4x Sanchez 1500) nog voor 7 uur.

Verwijderd

[...]

Kan vanavond komen toch?
Ik reken daar wel op. Nog 20 Benjamin's gekocht. Het was gisteren bank holiday in de VK. Dan is iedereen vrij.

Al is er geen deze week. Dit weekend is de Turijn derby en volgende week weer CL voetbal. En anders is er wel weer een sbc met hoge requirements. Kan weinig aan mis gaan denk ik zo.

In tegenstelling tot mijn otw Dembele die ik voor 170k gehaald heb. Nu nog 120k. Whoops.

• JJoosterman
@kevinn

"Sydney - Melbourne"

Ik kan mij de laatste keer een Hyundai A sbc herinneren. De prijzen waren niet mals, toch voor het zekere een elftalletje met een aantal spelers van die 2 clubs aangeschaft.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:34:
[...]

In tegenstelling tot mijn otw Dembele die ik voor 170k gehaald heb. Nu nog 120k. Whoops.
Ik denk dat hij nog wel weer iets gaat stijgen, ook omdat hij nu 5* WF + Skills heeft. Of hij de 170 nog weer gaat aantikken... hoop het wel, denk het niet :9

• kevinn

kevinn

PSN; southation

JJoosterman schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:47:
@kevinn

"Sydney - Melbourne"

Ik kan mij de laatste keer een Hyundai A sbc herinneren. De prijzen waren niet mals, toch voor het zekere een elftalletje met een aantal spelers van die 2 clubs aangeschaft.
Klopt. Dit is alweer een paar maanden geleden en volgens mij ook de laatste keer.
Club zit al een tijdje vol met A-league speler voor een league SBC of MM.

Verwijderd

ErnstMid schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:52:
[...]

Ik denk dat hij nog wel weer iets gaat stijgen, ook omdat hij nu 5* WF + Skills heeft. Of hij de 170 nog weer gaat aantikken... hoop het wel, denk het niet :9
Moet ie wel in de laatste 3 potjes van Dortmund wat gaan doen. :)

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:30:
[...]

Moet ie wel in de laatste 3 potjes van Dortmund wat gaan doen. :)
qua programma moet het te doen zijn; Hoffenheim, Augsburg en Werder Bremen. En in Duitsland is de beker wel na de competitie dus kan me niet voorstellen dat hij daarom nog gespaard zou worden :+
ErnstMid schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:49:
[...]

qua programma moet het te doen zijn; Hoffenheim, Augsburg en Werder Bremen. En in Duitsland is de beker wel na de competitie dus kan me niet voorstellen dat hij daarom nog gespaard zou worden :+
En dan komt niemand hem omdat hij waarschijnlijk wel in TOTS komt :)

• ErnstMid

ErnstMid

Bossie schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:56:
[...]

En dan komt niemand hem omdat hij waarschijnlijk wel in TOTS komt :)
oftewel, @exactor it kan naar zn winst fluiten :X

• Joster
[...]

Kan vanavond komen toch?
Haha ja, maar dan had ik ze beter vanmorgen kunnen kopen i.p.v. gisteren :+ Prijzen staan nu ongeveer quitte op waarvoor ik ze heb gekocht, maar ik wil ze graag bewaren voor eventuele Marquees. Mochten die niet komen dan kan ik ze eventueel volgende week nog gebruiken of voor andere SBC's natuurlijk..

Verwijderd

ErnstMid schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:58:
[...]

oftewel, @exactor it kan naar zn winst fluiten :X
Hoop stiekem dat ze nog een leuke stunt uit halen met otw. Iets met SBC of Otw op een andere manier hip houden als de competities klaar zijn.

Maar goed. Ben niet super rijk maar hoef niks in de verkoop te doen vanwege 1 faliekant mislukte investering gelukkig. Betekent alleen dat ik 1 United legend minder kan kopen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 17:46:
[...]

Hoop stiekem dat ze nog een leuke stunt uit halen met otw. Iets met SBC of Otw op een andere manier hip houden als de competities klaar zijn.

Maar goed. Ben niet super rijk maar hoef niks in de verkoop te doen vanwege 1 faliekant mislukte investering gelukkig. Betekent alleen dat ik 1 United legend minder kan kopen.
Na aanleiding van dit zat ik ff te denken wat voor SBC's er zouden komen waarvoor je OTW's van het kaliber Dembele zou moeten inleveren, en toen kwam ik erop dat je OTW's die een TOTS hebben kan inleveren in een SBC (met nog andere requirements) en dan die TOTS krijgt :+

• Casual Ruud
Op zich zou dat al kunnen voor een random (untradable) TOTS. OTW + MOTM + x IF's en wat hoge NIF's.

EA kan precies doen wat ze willen met die SBC's. Alleen als ze de markt flooden met TOTS heeft iedereen die straks. Uiteindelijk moet iedereen veel pakjes openen voor FIFA points dat is het doel, het middel is dan bijzaak.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Wanneer zijn de laatste prognoses voor begin van tots?

En iedereen nog steeds overtuigd van Son als PotM, of toch Aguero of Benteke?

[ Voor 42% gewijzigd door peeweeherman op 02-05-2017 18:59 ]

Verwijderd

Geen MM's :(
Soms moet ik gewoon ff de controller neerleggen en wat anders gaan doen.
Zojuist een potje waarbij de tegenstander binnen 7 minuten met 2-0 voorstaat, met het typerende goals waarbij je een speler meermaals de bal afpakt maar toch niet ;)

Met 20m staat het 2-2 waarna mijn doorgebroken speler in de zestien word neergehaald, geen rood en keeper tikt bal uiteraard keurig uit de verre hoek. Vervolgens 4 maal de paal raken, en twee maal geen penalty gekregen en dan nat gaan met 4-2 omdat de tegenstander uit twee counters uit de rebound scoort ...

its all fun and games :P

• Joster
Casual Ruud schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 18:19:
Op zich zou dat al kunnen voor een random (untradable) TOTS. OTW + MOTM + x IF's en wat hoge NIF's.

EA kan precies doen wat ze willen met die SBC's. Alleen als ze de markt flooden met TOTS heeft iedereen die straks. Uiteindelijk moet iedereen veel pakjes openen voor FIFA points dat is het doel, het middel is dan bijzaak.
Ik hoop ook dat ze ergens nog Birthday spelers tussen proppen die benodigd zijn hehe.
Dat je met een fitness team tegen iemand speelt en voordat de wedstrijd begonnen is al via berichten op de ps4 verrot gescholden wordt over mijn fitness team.
Tsja, dan is dit wel een mooie karma goal. Uiteindelijk makkelijk 2-1 gewonnen. Karma is een bitch voor deze Nederlander.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ns3mzqX3o2A]

• Casual Ruud
Oef hoe moet dit nu? Ronaldo met een hattrick met nog een tots in aantocht en een toty van 99.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Bean77 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 22:29:
Dat je met een fitness team tegen iemand speelt en voordat de wedstrijd begonnen is al via berichten op de ps4 verrot gescholden wordt over mijn fitness team.
Tsja, dan is dit wel een mooie karma goal. Uiteindelijk makkelijk 2-1 gewonnen. Karma is een bitch voor deze Nederlander.

[video]
Uiteindelijk in stijl afgesloten met een dab oOo

Casual Ruud schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 22:30:
Oef hoe moet dit nu? Ronaldo met een hattrick met nog een tots in aantocht en een toty van 99.
Ach het is een ander kleurtje he ivm Europese wedstrijd. Kan prima dus :)

peeweeherman schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 22:31:
[...]

Uiteindelijk in stijl afgesloten met een dab oOo
Standaard. De grap is dat ik hem een bericht wilde sturen om mij te excuseren voor deze goal en toen zag ik al zijn rage berichten. Toen vond ik de goal opeens erg meesterlijk _/-\o_

Bean77 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 22:32:
[...]

Standaard. De grap is dat ik hem een bericht wilde sturen om mij te excuseren voor deze goal en toen zag ik al zijn rage berichten. Toen vond ik de goal opeens erg meesterlijk _/-\o_
even compleet offtopic maar welke bal is dat?

Bossie schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 22:46:
[...]

even compleet offtopic maar welke bal is dat?
Rode adidas bal

• JJoosterman
Bean77 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 22:29:

[video]
Ook een van de redenen waarom ik de message functie uit heb staan.

• Joster
JJoosterman schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 22:49:
[...]

Ook een van de redenen waarom ik de message functie uit heb staan.
Waar kan dat ook alweer precies?
Casual Ruud schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 18:19:

Het zou mij niks verbazen als EA op een gegeven moment komt met een SBC waar je daadwerkelijk FIFA points voor nodig hebt. Misschien dat ze het in 17 nog niet durven maar ik zie het wel een keer gebeuren.

Of breng ik ze nu op ideeën :+
Vissert schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 07:07:
[...]

Het zou mij niks verbazen als EA op een gegeven moment komt met een SBC waar je daadwerkelijk FIFA points voor nodig hebt. Misschien dat ze het in 17 nog niet durven maar ik zie het wel een keer gebeuren.

10 euro voor een untradeable TOTS, met 10x82-85 spelers en een Messie/Ronaldo type speler in packs.
Zal me niet eens verbazen idd.

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Vissert schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 07:07:
[...]

Nee dankje :-(

Maar aangezien het EA is kan het zo gebeuren.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 08:59:
[...]

10 euro voor een untradeable TOTS, met 10x82-85 spelers en een Messie/Ronaldo type speler in packs.
Zal me niet eens verbazen idd.
Dat zal iets meer dan een tientje zijn.

• JJoosterman
Joster schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 23:23:
[...]

Waar kan dat ook alweer precies?
Ps4: Klik op messages/berichten, druk dan op je controller op options. Selecteer dan privacy settings/instellingen. Daar kan je selecteren wie jou berichten kan sturen.

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 17:46:
[...]

Ja hoop ik ook op, of nog iets met die birthday kaarten. Duurde met de movember kaarten ook vrij lang voordat je die ineens kon gebruiken :*)

Qua OTW heb ik nog wel wat kansloze r*kkers weg te geven; Ntep, Krychowiak, Milik, Malli, Kolodziejczak 8)7

• JJoosterman
kevinn schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:21:
[...]

Klopt. Dit is alweer een paar maanden geleden en volgens mij ook de laatste keer.
Club zit al een tijdje vol met A-league speler voor een league SBC of MM.
Helaas ben ik ook op de hype-train meegesprongen en een "klein" aantal silveren/gouden spelers van de Hyundai A League gekocht. Prijzen stijgen onderhand wel. :)

Verwijderd

JJoosterman schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 15:18:
[...]

Helaas ben ik ook op de hype-train meegesprongen en een "klein" aantal silveren/gouden spelers van de Hyundai A League gekocht. Prijzen stijgen onderhand wel. :)
Volgens mij wordt binnenkort ook de speler van het jaar bekendgemaakt van de Australische league, dus heel misschien komt naar ook nog een SBC van.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 15:22:
[...]

Volgens mij wordt binnenkort ook de speler van het jaar bekendgemaakt van de Australische league, dus heel misschien komt naar ook nog een SBC van.
Kan mooi naast mijn sbc Cahill op de tribune zitten :/

• JJoosterman
Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 15:22:
[...]

Thanks, al ga ik vrijdag eerst kijken wat ik al met winst door kan verkopen. Even er van uitgaan dat de MM vrijdag pas komt.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

JJoosterman schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 15:18:
[...]

Mijn 30 Belotti's heb ik ondertussen verkocht voor 1400(800 ingekocht). Voor volgende week staat Boca Juniors - River plate (Superclassico) op het progamma wat haast een zekerheidje word met MM.

EDIT: voor deze week staat Sporting Lissabon - Belenses ook nog op het progamma (derby)

[ Voor 7% gewijzigd door kevinn op 03-05-2017 15:47 ]

• JJoosterman
kevinn schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 15:43:
[...]

Mijn 30 Belotti's heb ik ondertussen verkocht voor 1400(800 ingekocht). Voor volgende week staat Boca Juniors - River plate (Superclassico) op het progamma wat haast een zekerheidje word met MM.
Netjes! Zal de prijzen van Belotti morgen niet hoger liggen? Ik heb nu iets van 50 Feyenoord spelers. Botteghin zit nu op 1000 coins (Rond de 500/550 coins ingekocht). Ik wacht nog even tot morgen of vrijdag, afhankelijk van of EA vanavond nog wat specials in de game gooit. Zo niet, dan denk ik dat de MM pas vrijdag komt.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

JJoosterman schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 15:51:
[...]

Netjes! Zal de prijzen van Belotti morgen niet hoger liggen? Ik heb nu iets van 50 Feyenoord spelers. Botteghin zit nu op 1000 coins (Rond de 500/550 coins ingekocht). Ik wacht nog even tot morgen of vrijdag, afhankelijk van of EA vanavond nog wat specials in de game gooit. Zo niet, dan denk ik dat de MM pas vrijdag komt.
Dat is altijd lastig inschatten. Verkoop liever mijn investeringen met gegarandeerde winst.
Nu heb ik weer geld voor andere investeringen

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Lekker totw weer, incl. Can in de Gullit gang

• JJoosterman
kevinn schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 15:59:
[...]

Dat is altijd lastig inschatten. Verkoop liever mijn investeringen met gegarandeerde winst.
Nu heb ik weer geld voor andere investeringen
Dat is helemaal waar. Ik kijk de prijzen nog even aan. :) Ik denk dat ik het meeste wel verkoop voor morgen 7 uur. Dit omdat het EA blijft, en je het nooit zeker weet.

• Joster
Mooi, denk wel dat ik mijn TOTW guaranteed even open vanavond.

• ErnstMid

ErnstMid

geen bayern spelers... oke dan.

• Fraaank
Niet een heel denderende TOTW wat mij betreft, 4 a 5 bruikbare (lees: goed te verkopen) spelers.

• MrMistral
Joster schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:12:
Mooi, denk wel dat ik mijn TOTW guaranteed even open vanavond.
Veel plezier met Pavlovic :D

Fraaank schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:24:
Niet een heel denderende TOTW wat mij betreft, 4 a 5 bruikbare (lees: goed te verkopen) spelers.
Ik ga simpelweg een goedkopere Can 85 halen :)

Bossie schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 17:06:
[...]

Heb hem net verkocht :P
De 86 vind ik toch wel de update waard. Geen +1 tenminste.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

MrMistral schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:46:
[...]

Veel plezier met Pavlovic :D
Ik gok Dost..

• Fraaank
Bossie schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 17:06:
[...]

Heb nog zijn SBC-kaart, werkt ook prima!
Fraaank schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 18:31:
[...]

Ik speelde toen nog Serie-A helaas, zowel Fernandinho, Can en Dembele had ik graag willen hebben :(
Gelukkig heb ik wel een 91 Kane op de bank |:(

• Fraaank
Bossie schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 18:47:
[...]

Ik speelde toen nog Serie-A helaas, zowel Fernandinho, Can en Dembele had ik graag willen hebben :(
Ruilen? :D

Bossie schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 18:47:
[...]

Ik kom die Kane vaak tegen bij tegenstanders als CAM. Leuke speler die erbij kan komen in het strafschopgebied die fantastisch kan afwerken.

Hier is sbc Payet de laatste wedstrijden enorm trefzeker. Wel grappig omdat het een kaart is van begin fifa17 die dus met alle updates nog steeds prima mee kan.

• Fraaank
Als ik ze alle drie had gehad, graag! Was zelf toen nog te arm in FIFA om ze allemaal te halen. Was voor mij ook 1 van de beetje betaalbare SBCs. Kon ook nog POTM Alli halen, maar daar houdt het wel zo'n beetje mee op.

Brengt me nog op een vraag: Is het slim om nu nog wat League-SBCs te doen, of moet je dan eigenlijk wachten tot TOTS echt begint?
Bean77 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:51:
[...]

Ik kom die Kane vaak tegen bij tegenstanders als CAM. Leuke speler die erbij kan komen in het strafschopgebied die fantastisch kan afwerken.

Hier is sbc Payet de laatste wedstrijden enorm trefzeker. Wel grappig omdat het een kaart is van begin fifa17 die dus met alle updates nog steeds prima mee kan.
Ik heb hem idd ook een tijdje als CAM gebruikt, maar POTY Alli is toch echt een klasse beter op die positie.

Ik had Payet als LM/LW voordat ik naar narrow switchte en zijn passing is echt heel goed, en met zijn vrije trappen deed hij het ook aardig :+

Bossie schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:34:
[...]

Ik heb hem idd ook een tijdje als CAM gebruikt, maar POTY Alli is toch echt een klasse beter op die positie.

Ik had Payet als LM/LW voordat ik naar narrow switchte en zijn passing is echt heel goed, en met zijn vrije trappen deed hij het ook aardig :+
Tsja poty Alli, dan staat hij er idd niet in. Wel zonde die untradable sbc's. Heb nog een vermogen in de club staan.

Passing is idd goed, maar ook balcontrole/aanname. Hij plaatst alle schoten rond het strafschopgebied de kruising in. Na 60 minuten is hij helaas wel door zijn stamina heen.

Bean77 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:50:
[...]

Tsja poty Alli, dan staat hij er idd niet in. Wel zonde die untradable sbc's. Heb nog een vermogen in de club staan.

Passing is idd goed, maar ook balcontrole/aanname. Hij plaatst alle schoten rond het strafschopgebied de kruising in. Na 60 minuten is hij helaas wel door zijn stamina heen.
Idd, misschien kan ik er iets mee als er nog een Tottenham POTM komt. Momenteel gaat de aandacht vooral naar Son door zijn goals, terwijl Eriksen de echte ster is.

Verwijderd

Fraaank schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 18:31:
[...]

Ik ook, heel degelijke kaart inderdaad :) Alleen het afwerken zou ik het liefst iets hoger willen, maar dat is geen heel groot probleem.
Bean77 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:51:
[...]

Ik hem Kane op CM, fantastisch long shot. Met Alli op CAM.
Fraaank schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:23:
[...]

Als ik ze alle drie had gehad, graag! Was zelf toen nog te arm in FIFA om ze allemaal te halen. Was voor mij ook 1 van de beetje betaalbare SBCs. Kon ook nog POTM Alli halen, maar daar houdt het wel zo'n beetje mee op.

Brengt me nog op een vraag: Is het slim om nu nog wat League-SBCs te doen, of moet je dan eigenlijk wachten tot TOTS echt begint?
Ik doe League SBC's wel nu ja, want aan de ene kant kunnen de prijzen dan lager zijn, maar ik ben ook bang dat er dan SBC's komen die de prijzen weer omhoog gooien. Dus ik doe ze nu maar, want de prijzen dalen nu ook al.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Pff, op futhead staan voorspellingen voor tots van bpl.
Leuke stats, maar waarschijnlijk onbetaalbaar...

peeweeherman schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:32:
Pff, op futhead staan voorspellingen voor tots van bpl.
Leuke stats, maar waarschijnlijk onbetaalbaar...
Lekker voor een Frans team gaan. Ook goede spelers en ook betaalbaarder.
Bossie schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:23:
[...]

Idd, misschien kan ik er iets mee als er nog een Tottenham POTM komt. Momenteel gaat de aandacht vooral naar Son door zijn goals, terwijl Eriksen de echte ster is.
Son blijft een held, nog steeds hier all time topscoorder van de club.

Pagina: 1 ... 153 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.