Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

peeweeherman schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:32:
Pff, op futhead staan voorspellingen voor tots van bpl.
Leuke stats, maar waarschijnlijk onbetaalbaar...
Ik ga wel kijken voor BPL TOTS, heb nu 2,2 miljoen en wil het liefst m'n hele verdediging + keeper, middenvelder en aanvaller TOTS erbij :+
En in m'n andere team TOTS Cavani, een TOTS CB van Juve, TOTS Tolisso (als die komt), TOTS Manolas (als die komt), TOTS Matuidi (heel onwaarschijnlijk dat die komt) of TOTS Mertens en als grote droom TOTS Nainggolan :D

Even voor mezelf een volgorde:
1. BPL rechtsback (Coleman of Walker)
2. BPL centerback (David Luiz/Azpi/Vertonghen)
3. BPL linksback (Marcos Alonso/Milner)
4. Cavani
5. centerback van Juve
6. Tolisso
7. BPL middenvelder/aanvaller
8. BPL middenvelder/aanvaller
9. Manolas
10. BPL keeper
11. BPL centerback
12. Nainggolan

Ik mag nog even sparen de komende weken ;)

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
MrMistral schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:46:
[...]

Veel plezier met Pavlovic :D
Ben nog in twijfel of ik hem moet openen of niet |:(

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Joster schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 22:49:
[...]

Ben nog in twijfel of ik hem moet openen of niet |:(
Het is nu Dost of straks Dost...
Och och wat is EA aan het stuntelen. Moet je deze replay eens zien. Ik snapte er niks van, toen bleek dat de AI mij een mooi cadeau gaf. (overigens de tegengoal ervoor was een cadeau voor de tegenstander).
Fix dit EA!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=y6MyTL13wqE]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
Heeft het zin om nu al ajax spelers in te slaan? Of kraam ik nu complete onzin uit:P

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
peeweeherman schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:32:
Pff, op futhead staan voorspellingen voor tots van bpl.
Leuke stats, maar waarschijnlijk onbetaalbaar...
En overpriced. Moet wel zeggen dat ik momenteel BPL met een klein beetje L1 speel, maar dat komt omdat ik daar de meeste untradables van heb (SBC Can, 88 Eriksen, POTM Alli, regular Martial, SBC Lacazette, SBC Kurzawa) die beetje bij elkaar passen.

Maar zoals ik al eerder zei: Wil het liefst een eredivisie/NL-squad na TOTS.

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

Bean77 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 23:54:
Och och wat is EA aan het stuntelen. Moet je deze replay eens zien. Ik snapte er niks van, toen bleek dat de AI mij een mooi cadeau gaf. (overigens de tegengoal ervoor was een cadeau voor de tegenstander).
Fix dit EA!

[video]
Zulke dingen gebeuren helaas nog te vaak. Al een paar keer gehad dat een tegenstander tegen mijn verdediger aanloopt in het penaltygebied -> penalty.

• Joster
Futbin heeft nu ook een import functie, qua prijzen een stuk accurater!

https://www.futbin.com/myclub

Het is formeel gezien wel tegen de Terms of Service van EA: You're not allowed to use third-party programs/apps/sites to access or interpret data from the web app.
http://www2.ea.com/terms-of-service#section6

Maar ik weet niet in hoeverre dit echt impact heeft. Het schijnt dat er apps waren die voor jou spelers konden kopen en met 100 tegelijk kon verkopen. Daar zijn wel mensen voor gebanned.

[ Voor 83% gewijzigd door Joster op 04-05-2017 09:31 ]

kevinn schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:29:
[...]

Zulke dingen gebeuren helaas nog te vaak. Al een paar keer gehad dat een tegenstander tegen mijn verdediger aanloopt in het penaltygebied -> penalty.
Klopt, het gebeurt zo vaak, maar vond dit opvallend omdat het AI vs AI was.
Isco krijgt van mij alvast de schwalbe award van fifa17 :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Joster schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:39:

Het is formeel gezien wel tegen de Terms of Service van EA: You're not allowed to use third-party programs/apps/sites to access or interpret data from the web app.

Maar ik weet niet in hoeverre dit echt impact heeft. Het schijnt dat er apps waren die voor jou spelers konden kopen en met 100 tegelijk kon verkopen. Daar zijn wel mensen voor gebanned.
Mooie nieuwe functie van Futbin. Ik had zelf ook al iets in elkaar geknutseld maar dit werkt toch makkelijker :+

• Joster
Vissert schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:58:
[...]

Mooie nieuwe functie van Futbin. Ik had zelf ook al iets in elkaar geknutseld maar dit werkt toch makkelijker :+
Het werkt geniaal ja. Zitten best veel functies in, EA tax wordt ook al doorberekend bijvoorbeeld. Tel daarbij op dat de prijzen van Futbin vrij accuraat zijn dan maakt dit wel een hele handige tool.

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Als final ultimate squad kan ik het volgende team in elkaar bouwen: https://www.futbin.com/17/squad/3601456

Houd wel in dat ik mijn 2e BPL squad moet verkopen om deze hybrid te pimpen, maar vind het eigenlijk wel leuk om een echt ultimate team te maken. Wie zegt doen? :-D

• Fraaank
huis-r schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:07:
Als final ultimate squad kan ik het volgende team in elkaar bouwen: https://www.futbin.com/17/squad/3601456

Houd wel in dat ik mijn 2e BPL squad moet verkopen om deze hybrid te pimpen, maar vind het eigenlijk wel leuk om een echt ultimate team te maken. Wie zegt doen? :-D
Goed team, ik zou alleen niet voor Turan gaan.

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Fraaank schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:09:
[...]

Goed team, ik zou alleen niet voor Turan gaan.
Dat dacht ik eerst ook, maar turan is zeker zo slecht nog niet!
huis-r schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:07:

persoonlijk vond ik marquinhos (86) echt totaal niet fijn. Voor de rest ziet het er wel goed uit!

[ Voor 51% gewijzigd door Byron010 op 04-05-2017 10:21 ]

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• huis-r
Ja dat ben ik met jou eens @Byron010, ik vind Turan best wel fijn spelen. Heb hem momenteel ook in die hybrid staan. Valt me echt mee!

Denk dat ik het gewoon ga doen, uiteindelijk draait het op je ultimate team en ik denk dat ik daar met deze squad wel aardig bij in de buurt kom!
huis-r schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:21:
Ja dat ben ik met jou eens @Byron010, ik vind Turan best wel fijn spelen. Heb hem momenteel ook in die hybrid staan. Valt me echt mee!

Denk dat ik het gewoon ga doen, uiteindelijk draait het op je ultimate team en ik denk dat ik daar met deze squad wel aardig bij in de buurt kom!
Tolisso is wel een kaartje hoor. Damn! Dit is mijn creatie van jou budget :p

https://www.futbin.com/17/squad/3601660

• huis-r
Vissert schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:24:
[...]

Zo! Die is creatief haha, echt vet gemaakt. Wellicht ga ik die combi met BPL rechtsachter wel even doorvoeren! :*)

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Joster schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:39:

Altijd pijnlijk om te zien wanneer 10/11 spelers van je main squad in prijs gedaald zijn. :+ |:(
JJoosterman schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:33:
[...]

Altijd pijnlijk om te zien wanneer 10/11 spelers van je main squad in prijs gedaald zijn. :+ |:(
Ach het is de enige zekerheid in fifa17. Moet je nagaan wat je in de eerste maand van het spel betaald hebt voor veel spelers tov nu.

• JJoosterman
Bean77 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:36:
[...]

Ach het is de enige zekerheid in fifa17. Moet je nagaan wat je in de eerste maand van het spel betaald hebt voor veel spelers tov nu.
Hehe, ik kan mij Lucas nog wel herinneren. 4000/5000 coins. :+

Edit: Oblak, Luiz, Godin.

[ Voor 4% gewijzigd door JJoosterman op 04-05-2017 11:41 ]

Bean77 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:36:
[...]

Het enige pluspunt is dat packs gekocht met Fifa Points in het begin nog redelijk wat opleveren.
Dat geeft je meteen een boost icm de coinboost om meteen met handelen te beginnen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

JJoosterman schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:40:
[...]

Hehe, ik kan mij Lucas nog wel herinneren. 4000/5000 coins. :+

Edit: Oblak, Luiz, Godin.
Haha Hamsik voor 35k :+

• Fraaank
Vissert schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:24:
[...]

Heb die Tolisso gebruikt en hij speelt echt heerlijk!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwachten jullie nog een Marque Matchup met een TOTW speler als reward?
Wil Emre Can halen, maar als er een MM komt gaat zijn prijs nog wat dalen.

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:16
pelidee schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:08:
Verwachten jullie nog een Marque Matchup met een TOTW speler als reward?
Wil Emre Can halen, maar als er een MM komt gaat zijn prijs nog wat dalen.
Gaat sws vanavond nog wat dalen. Dan worden de meeste packs geopend.

Wat EA doet met MM is elke keer weer een groot raadsel.

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Amelandbor schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:12:
[...]

Gaat sws vanavond nog wat dalen. Dan worden de meeste packs geopend.

Wat EA doet met MM is elke keer weer een groot raadsel.
Ja precies, wacht sws vanavond af, maar de laatste 3 MM's waren met een TOTW speler.
:)

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:35
Ben even helemaal inspiratieloos, mijn Nederlandse team verkocht en heb 350k te besteden voor de PS4. Wie kan me helpen?

Ik neig een beetje naar dit team:

https://www.futbin.com/17/squad/3603554

[ Voor 25% gewijzigd door KaiseRRuby op 04-05-2017 14:29 ]

• huis-r
Wanneer verwachten jullie eigenlijk dat het eerste TOTS uitkomt?
KaiseRRuby schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:28:
Ben even helemaal inspiratieloos, mijn Nederlandse team verkocht en heb 350k te besteden voor de PS4. Wie kan me helpen?

Ik neig een beetje naar dit team:

https://www.futbin.com/17/squad/3603554
Hazard is wel duur in vergelijking met de rest van je team. Ik weet niet of hij het waard is aangezien ik geen ervaring met hem heb maar dit ziet er wel aardig uit:

https://www.futbin.com/17/squad/3605792

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:35
Vissert schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:54:
[...]

Hazard is wel duur in vergelijking met de rest van je team. Ik weet niet of hij het waard is aangezien ik geen ervaring met hem heb maar dit ziet er wel aardig uit:

https://www.futbin.com/17/squad/3605792
Exact dat squad nagebouwd, uitgezonder de keeper, dat kon ik niet betalen. Heb nou Butland en nog 30k over. Dank!
Lekker weer dit, tegenstander scoort twee mazzelgoals terwijl simpelweg weggespeeld word.
Vervolgens scoor ik uiteindelijk de gelijkmaker en dan knijpt hij de verbinding dicht waardoor de game kompleet onspeelbaar word :(

Het is een oud trucje dat ieder jaar weer terugkeert, maar kan EA simpelweg niet een simpel stukje code toepassen waarbij tijdens het start scherm van een match de latency/ping etc ff word getest en vervolgens als de iemand dan langer xx aantal seconden daaronder zit simpelweg een auto-loss krijgt?

Als je internet *** is, dan doe je dus niet meer mee. Als je internet opeens meetbaar verslechterd, dan dan auto-loss :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Ik wil mezelf graag nomineren voor de steekbal van de week :+

Bossie schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:21:
Lekker weer dit, tegenstander scoort twee mazzelgoals terwijl simpelweg weggespeeld word.
Vervolgens scoor ik uiteindelijk de gelijkmaker en dan knijpt hij de verbinding dicht waardoor de game kompleet onspeelbaar word :(

Het is een oud trucje dat ieder jaar weer terugkeert, maar kan EA simpelweg niet een simpel stukje code toepassen waarbij tijdens het start scherm van een match de latency/ping etc ff word getest en vervolgens als de iemand dan langer xx aantal seconden daaronder zit simpelweg een auto-loss krijgt?

Als je internet *** is, dan doe je dus niet meer mee. Als je internet opeens meetbaar verslechterd, dan dan auto-loss :)
Ja mee eens. Blijkbaar is de latency bar toch niet veel zeggend.

• Fraaank
Vissert schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:23:

[video]

[...]

Ja mee eens. Blijkbaar is de latency bar toch niet veel zeggend.
Klopt, wat ik tegenwoordig wel vaak doe in de WL (ook al zegt EA dat het aparte servers zijn), is dat ik ervoor zorg dat ik thuis speel (als in: Home).

• huis-r
@Vissert Ik kan deze steek erg waarderen!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Vissert schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:23:

[video]
Mijn stem heb je _/-\o_

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Weer sbc met totw speler !

• JJoosterman
Ouch, geen van de clubs waarin ik in had geïnvesteerd, zo blij dat ik 90% van mijn investeringen al weg had gedaan.

Edit: Ik had nog 2 x Haller op de transferlojst staan. 16000 coins hebben die 2 kaarten mij opgeleverd.

[ Voor 32% gewijzigd door JJoosterman op 04-05-2017 19:12 ]

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:28

shameblaster

BB4E^Cons

Had van de week een paar Hallers opgekocht ivm mogelijke Ajax-lyon sbc voor discard (350).
Zojuist allemaal binnen een paar minuten verkocht voor 7800 buy now :D

Cons:::BB4E

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Weer niets, Spaanse Lb, nog minder dan Dost...

Verwijderd

Gameiro hier. En kon alles uit de club doen met nog random zooi verkopen erbij. Had totaal verkeerd geïnvesteerd. Maar had wel aardig wat gasten van Vitesse en Hoffenheim. Die gingen net voor 5k. Prachtig die MMs. Ging van 20k naar 180k. Overigens ging ik bij de vorige nat omdat ik geen Barca en Real spelers had. Bas Dost kostte me toen iets van 20k. :)

Heb Gameiro maar meteen verkocht. Zie hem niet stijgen. Maar goed ik ben swerelds slechtste voorspeller van totw prijzen.

• Fraaank
Sinclair uit m'n 3 Gold Montly pack. Voor mijn doen niet slecht :D. Ik bewaar wel m'n MM TOTW-pack voor een andere keer.

• Joster
peeweeherman schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:44:
Weer niets, Spaanse Lb, nog minder dan Dost...
Die had ik ook :D

Echt allejezus moeilijk om de mm's te voorspellen tegenwoordig, wie denkt er nu aan Utrecht - Vitesse 8)7 En dan heb ik toevallig een bups aan Fenerbahce spelers over, verkopen die juist het slechtst van iedereen :(

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Morata als beste uit de monthly Gold 2 pack, weer een tegenvaller...
Ach ja, hunter kaartje er op en maar weer eens proberen als invaller.

Had onlangs alle tradable IF opgeruimd, maar nu door de sbc's de prijzen flink kelderen kan ik me laatste 2 weken toch moeilijk beheersen met Costa, Can, Koulibaly, Benteke enz...

[ Voor 65% gewijzigd door peeweeherman op 04-05-2017 20:59 ]

• Fraaank
peeweeherman schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:56:
Morata als beste uit de monthly Gold 2 pack, weer een tegenvaller...
Ach ja, hunter kaartje er op en maar weer eens proberen als invaller.

Had onlangs alle tradable IF opgeruimd, maar nu door de sbc's de prijzen flink kelderen kan ik me laatste 2 weken toch moeilijk beheersen met Costa, Can, Koulibaly, Benteke enz...
Prijzen van de TOTWs van afgelopen weken zijn superlaag vanwege die MMs. Ik wacht wel tot het een MM zonder TOTW weer is is.

• Joster
Fraaank schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 21:18:
[...]

Prijzen van de TOTWs van afgelopen weken zijn superlaag vanwege die MMs. Ik wacht wel tot het een MM zonder TOTW weer is is.
Valt wel mee hoor, discard totw spelers heb je altijd en de totws zelf zijn gewoon qua spelers ook niet zo best..
Hier maar weer eens geswitched naar 1 ultimate team. Beetje dom want als ik dat half april had gedaan bij mijn laatste wijzigingen dan had het mij veel coins bespaard. Met onderstaand team ga ik verder. Heb nog een berg fitnesskaarten staan, dus dat komt wel goed. Mogelijk dat bij de TOTS dat ik nog wat upgrades haal of een 2e fun team erbij neem.
1 minpuntje van het team is dat Kante op 8 chem staat, maar dat is wel te overleven. Mkhitaryan is gehaald ter aanvulling en sbc Alli is gewisseld voor poty Alli.

https://www.futbin.com/17/squad/3296451

Bean77 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:09:
Hier maar weer eens geswitched naar 1 ultimate team. Beetje dom want als ik dat half april had gedaan bij mijn laatste wijzigingen dan had het mij veel coins bespaard. Met onderstaand team ga ik verder. Heb nog een berg fitnesskaarten staan, dus dat komt wel goed. Mogelijk dat bij de TOTS dat ik nog wat upgrades haal of een 2e fun team erbij neem.
1 minpuntje van het team is dat Kante op 8 chem staat, maar dat is wel te overleven. Mkhitaryan is gehaald ter aanvulling en sbc Alli is gewisseld voor poty Alli.

Leuk team! Misschien IF Reid ipv Keane? Reid is iets sneller, iets langer en high defensive workrate.

Edit:

@Bean77 Je kan het ook full chem krijgen door te starten in 4231.

Alleen werkt een Reid of Keane dan niet maar elke Arsenal, Chelsea, ManU of Spaanse CB is prima.

https://www.futbin.com/17/squad/3625254

[ Voor 12% gewijzigd door Vissert op 05-05-2017 09:24 ]

Bean77 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:09:

POTY Alli is naar mijn ervaring een betere CAM dan Micky, ondanks zijn stats vind ik hem beter uit de verf komen als winger.

Je kan Alli op CM laten en vervolgens Eriksen op CAM halen, of Alli alsnog naar CAM en bijvoorbeeld Can halen als CM.

Ik had overigens wel iets beters verwacht dan boom Benteke in jouw team :+

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 22-11 09:44
Wat doe ik verkeerd tegenwoordig?

Mijn tegenstander zijn Attackers staan bijna klaar op buitenspelval om weg te sprinten van mijn verdedigers met 1 steekpass. En als ik in de bal heb sta ik tegen een muur te spelen.

Ik snap niet waarom mijn spelers zelf echt runs maken en vaak op hun positie wachten? Ondanks dat ik R1 pass gebruik en het tijdens een pass meerdere keren tap. ( als het R1 is anders L1 volgens mij xD )

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

llovesoccerx7 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:56:
Wat doe ik verkeerd tegenwoordig?

Mijn tegenstander zijn Attackers staan bijna klaar op buitenspelval om weg te sprinten van mijn verdedigers met 1 steekpass. En als ik in de bal heb sta ik tegen een muur te spelen.

Ik snap niet waarom mijn spelers zelf echt runs maken en vaak op hun positie wachten? Ondanks dat ik R1 pass gebruik en het tijdens een pass meerdere keren tap. ( als het R1 is anders L1 volgens mij xD )
Misschien wordt het tijd dat je niet afhangt van de AI maar zelf de runs triggered. Dat kan namelijk gewoon. R1 pass klopt volgens mij ook niet, aangezien je R1 kan gebruiken om een run naar de bal toe te triggeren en L1 om een speler diep te laten gaan.

Boraslegens (as usual) heeft er een uitstekend filmpje over:

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Eindelijk weer eens geluk. SIF Emre Can uit de Marquee Matchups. Lekker, die past prima in m'n BPL squad.

• Amelandbor
Sokratis en Balde Diao uit de monthlies. Weer niks voor m'n BPL team. Misschien nog eens wat knutselen om Sokratis erin te krijgen, maar dan moet Blanc of Boateng eruit.
@Skann
Ik heb SIF Can ook, had hiervoor al even met zijn IF gespeeld en ik vind hem onopvallend goed. Speel hem overigens als CDM, maar afhankelijk van welke chem kaart je gebruikt past hij vrijwel overal in de as.

@Amelandbor
Gisteren een season gespeeld en vrijwel alles gewonnen, de uitzondering was een grote nederlaag tegen een team met Balde Diao in de spits. Bijzondere vervelende tegenstander, Serie-a lijkt alleen maar meer OP te worden.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Bossie schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 10:34:
@Skann
Ik heb SIF Can ook, had hiervoor al even met zijn IF gespeeld en ik vind hem onopvallend goed. Speel hem overigens als CDM, maar afhankelijk van welke chem kaart je gebruikt past hij vrijwel overal in de as.

@Amelandbor
Gisteren een season gespeeld en vrijwel alles gewonnen, de uitzondering was een grote nederlaag tegen een team met Balde Diao in de spits. Bijzondere vervelende tegenstander, Serie-a lijkt alleen maar meer OP te worden.
Wacht maar op TOTS, dan is serie A echt niet normaal meer 8)7

Even kijken.. TOTS: Mertens, Dybala, Higuain, Icardi, Insigne, Hamsik, Nainggolan, Florenzi, Alex Sandro, Salah, Perisic, Brozovic, Immobile, Koulibaly, Bonucci, Gomez...

Zijn er genoeg en allemaal insane

Overigens uit mn rewards
Gameiro uit MM
De Marcos, Morata, Ter Stegen, en 2 81's uit mn monthlies.

[ Voor 5% gewijzigd door Byron010 op 05-05-2017 10:42 ]

Vissert schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:16:
[...]

Leuk team! Misschien IF Reid ipv Keane? Reid is iets sneller, iets langer en high defensive workrate.

Edit:

@Bean77 Je kan het ook full chem krijgen door te starten in 4231.

Alleen werkt een Reid of Keane dan niet maar elke Arsenal, Chelsea, ManU of Spaanse CB is prima.

https://www.futbin.com/17/squad/3625254
Ik ben tegenwoordig erg lui geworden. Ik heb geen zin meer om elke wedstrijd van alles te moeten veranderen in het begin :+

Reid ziet er idd ook goed uit, maar Keane heeft een betere jumping + strenght en is slechts 2cm kleiner. Ik hou Reid in gedachte als ik M/H workrate nodig heb. Eigenlijk wacht ik ook af wat Luiz gaat doen qua TOTS.
Bossie schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:32:
[...]

POTY Alli is naar mijn ervaring een betere CAM dan Micky, ondanks zijn stats vind ik hem beter uit de verf komen als winger.

Je kan Alli op CM laten en vervolgens Eriksen op CAM halen, of Alli alsnog naar CAM en bijvoorbeeld Can halen als CM.

Mkhitaryan was ik wel gecharmeerd van zijn 4*/5* icm goede stats. Had ook aan Alli gedacht, maar 3* WF leek mij wat magertjes. Ik ga even met dit team proberen, anders gooi ik Alli wel naar CAM en haal ik Can voor CM.

Benteke is ook mede voor de chem voor Hazard. Maar qua aanval wil ik kijken wat de TOTS mij voor kansen gaat bieden. Hazard 92, hoewel redelijk oude kaart, bevalt nog steeds prima.

Overigens note voor mezelf voor Fifa18. Niet meer investeren in SBC's voor lm/lw/lf of rm/rw/rf spelers. Te gevoelig voor formatiewijzigingen dat je ze helemaal niet meer gebruikt.

• dvanpol
Net de SBC van Italie afgerond. Als bonus een Higuain.. En daarnaast een Bonucci gepacked.
Bean77 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 10:41:
[...]

Ik ben tegenwoordig erg lui geworden. Ik heb geen zin meer om elke wedstrijd van alles te moeten veranderen in het begin :+

Reid ziet er idd ook goed uit, maar Keane heeft een betere jumping + strenght en is slechts 2cm kleiner. Ik hou Reid in gedachte als ik M/H workrate nodig heb. Eigenlijk wacht ik ook af wat Luiz gaat doen qua TOTS.

[...]

Mkhitaryan was ik wel gecharmeerd van zijn 4*/5* icm goede stats. Had ook aan Alli gedacht, maar 3* WF leek mij wat magertjes. Ik ga even met dit team proberen, anders gooi ik Alli wel naar CAM en haal ik Can voor CM.

Benteke is ook mede voor de chem voor Hazard. Maar qua aanval wil ik kijken wat de TOTS mij voor kansen gaat bieden. Hazard 92, hoewel redelijk oude kaart, bevalt nog steeds prima.

Overigens note voor mezelf voor Fifa18. Niet meer investeren in SBC's voor lm/lw/lf of rm/rw/rf spelers. Te gevoelig voor formatiewijzigingen dat je ze helemaal niet meer gebruikt.
Dat laatste is een goed punt.

Je kan ook MOTM Son proberen als cam. 5* wf en 4* skills. Met een hunter kaart 99 pace en 98 shooting met alle goede traits en specialities :+

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Vissert schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 10:45:
[...]

Je kan ook MOTM Son proberen als cam. 5* wf en 4* skills. Met een hunter kaart 99 pace en 98 shooting met alle goede traits en specialities :+
Niet helemaal mee eens, aangezien POTM Son bij mij toch lekker op 7 chem als spits staat en het heel erg goed doet.
dvanpol schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 10:44:
Net de SBC van Italie afgerond. Als bonus een Higuain.. En daarnaast een Bonucci gepacked.
Nu nog een league SBC afronden.. mhm zo dichtop TOTS, weet niet of dat wel zo handig is :p (tenzij je de packs voor TOTS bewaard maar dat heb je dus niet gedaan als je bonucci packed)

• dvanpol
Byron010 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 10:48:
[...]

Niet helemaal mee eens, aangezien POTM Son bij mij toch lekker op 7 chem als spits staat en het heel erg goed doet.

[...]

Nu nog een league SBC afronden.. mhm zo dichtop TOTS, weet niet of dat wel zo handig is :p (tenzij je de packs voor TOTS bewaard maar dat heb je dus niet gedaan als je bonucci packed)
Was een tijdje geleden begonnen, en eigenlijk vergeten(ben tijdje gestopt).. Dus heb die laatste 4 ook maar afgerond.

• Amelandbor
Bossie schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 10:34:
@Amelandbor
Ik heb al eens even met 'm gespeeld, maar ik vond hem nog niet echt veel beter dan andere spitsen waar ik mee speel.

Zit eens even te kijken wat er vorig jaar gebeurde met TOTS spelers. Op zich met 850k nu op de bank moet er wel wat te halen zijn. En met wat spelers verkopen moet dat makkelijk richting de 1,5 miljoen gaan.

Zit alleen nog over Kante/Alli POTY te twijfelen. Vond de leenversie van Kante niet zo heel bijzonder veel verschillen van de IF.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Ssu vd eredivisie helemaal ingevuld en opgestuurd. Met de app, dat was leuk.
Beloning oa:
Afbeeldingslocatie: https://s15.postimg.org/ovzrwlls7/Screenshot_2017-05-05-10-06-53_com.ea.gp.fifault.png

Handig voor mijn Nederlands elftal.
Dost is ook weer geupgrade, nu eindelijk ook snellere dribbel :
Afbeeldingslocatie: https://s27.postimg.org/4c9s4lu67/Screenshot_2017-05-05-10-56-50_com.ea.gp.fifault.png
Vissert schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 10:45:
[...]

Ik ga die idd maar eens proberen, totaal over het hoofd gezien omdat ik hem nooit als optie zag omdat mijn sbc normaal altijd speelde. Mocht Son niet als CAM bevallen, dan schuif ik Alli door (en koop ik can als cm)

Bean77 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:11:
[...]

Ik ga die idd maar eens proberen, totaal over het hoofd gezien omdat ik hem nooit als optie zag omdat mijn sbc normaal altijd speelde. Mocht Son niet als CAM bevallen, dan schuif ik Alli door (en koop ik can als cm)
Geloof me. Son bevalt je wel. Speelt bij mij als CAM achter Griezmann en SBC Suarez. Toch is hij de enige die met assists + goals meer dan 1 op 1 loopt.
Bah, en weer een potje verloren omdat de tegenstander de verbinding dichtknijpt nadat ik de gelijkmaker scoor. Het was BPL tegen La Liga en BPL heeft dan het voordeel simpelweg overall meer stamina te hebben aan het einde.

Tegenstander scoort vervolgens tweemaal, omdat ik rubberbanding heb en vervolgens na de tweede goal is de connectie bij de aftap opeens weer helemaal prima...

Vind dit zo kansloos, maar het vervelende is dat steeds op 1/2 punten promotie naar D2 mis en dat zijn dit erg dure punten.

Vissert schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:13:
[...]

Geloof me. Son bevalt je wel. Speelt bij mij als CAM achter Griezmann en SBC Suarez. Toch is hij de enige die met assists + goals meer dan 1 op 1 loopt.
Ik ben groot fan van sbc Son (alltime topscoorder) dus ik heb er alle vertrouwen in. Vooral zijn kwaliteit om altijd op de goede plek te staan. Als CAM kan hij leuk de inkomende speler zijn. Benteke voor het fysieke en Hazard en Son als irritante snelle spelers.

edit: Hmm Diego Costa met maestro kaart (snelheid hebben de andere 2 wel) vs Benteke........ toch maar even wachten op TOTS :P

[ Voor 10% gewijzigd door Bean77 op 05-05-2017 11:27 ]

Bean77 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:23:
[...]

Ik ben groot fan van sbc Son (alltime topscoorder) dus ik heb er alle vertrouwen in. Vooral zijn kwaliteit om altijd op de goede plek te staan. Als CAM kan hij leuk de inkomende speler zijn. Benteke voor het fysieke en Hazard en Son als irritante snelle spelers.

edit: Hmm Diego Costa met maestro kaart (snelheid hebben de andere 2 wel) vs Benteke........ toch maar even wachten op TOTS :P
Haal anders Martial ST om het helemaal irritant te maken.

• Harribo
Ik doe ssu en zie dat ik oa Zeldzame spelers moet verzamelen.
Wat is zeldzaam? Hetzelfde als speciaal of anders?

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Harribo schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:45:
Ik doe ssu en zie dat ik oa Zeldzame spelers moet verzamelen.
Wat is zeldzaam? Hetzelfde als speciaal of anders?
ssu?

Overigens heb je common en rare spelers, simpel gemaakt zijn de glimmende rare en de niet-glimmende common spelers.
Special spelers zijn Informs, Man of the matches etc.

Dus nee, rare (zeldzaam) is niet special.

• Harribo
Ok dank.
Dus de rare/zeldzame spelers kan ik herkennen aan een glimmende kaart?
Dat wordt dan moeilijk zoeken
Bossie schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:36:
[...]

Haal anders Martial ST om het helemaal irritant te maken.
Durf het bijna niet te zeggen, maar Martial ST vond ik niet zo heel bijzonder :X

• Fraaank
Toch m'n MM TOTW-pack opengemaakt uit frustratie van de WL. Held Dost! Altijd makkelijk voor SBC's...
Bean77 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:22:
[...]

Durf het bijna niet te zeggen, maar Martial ST vond ik niet zo heel bijzonder :X
Waar zit de -1 knop?
Maar als je zijn traits niet gebruikt dan zijn er veel andere keuzes idd

Bossie schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:47:
[...]

Waar zit de -1 knop?
Maar als je zijn traits niet gebruikt dan zijn er veel andere keuzes idd
Ik denk dat het ook aan mij ligt hoor ;)
Of pech gehad in de wedstrijden dat ik hem geprobeerd hebt.

• Joster
Harribo schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:15:
Ok dank.
Dus de rare/zeldzame spelers kan ik herkennen aan een glimmende kaart?
Dat wordt dan moeilijk zoeken
Heel makkelijk toch juist? Zie je in 1 oogopslag joh :)

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Joster schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:05:
[...]

Heel makkelijk toch juist? Zie je in 1 oogopslag joh :)
Ja en nee, probleem is dat je niet specifiek op rare-only kan zoeken in de transfermarkt of concept kaarten. Dus dan moet je wel weten welk spelers rare zijn en dan nog de goedkoopste vinden ;)

Byron010 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:07:
[...]

Ja en nee, probleem is dat je niet specifiek op rare-only kan zoeken in de transfermarkt of concept kaarten. Dus dan moet je wel weten welk spelers rare zijn en dan nog de goedkoopste vinden ;)
Futbin :)

Tweede team liep voor geen meter. Boel maar weer omgegooid. Cavani en Sanches als backups :+

https://www.futbin.com/17/squad/3391409

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Klopt en gebruik ik er ook voor, maar het zou eigenlijk niet nodig moeten zijn om 3rd party apps te gebruiken.. EA zou er gewoon ondersteuning voor moeten bieden.

Byron010 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:17:
[...]

Klopt en gebruik ik er ook voor, maar het zou eigenlijk niet nodig moeten zijn om 3rd party apps te gebruiken.. EA zou er gewoon ondersteuning voor moeten bieden.
Eens, Reddit staat bijvoorbeeld vol met voorbeelden van missende functionaliteit of functionaliteiten die maar half zijn geimplementeerd.

Vissert schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:12:
Tweede team liep voor geen meter. Boel maar weer omgegooid. Cavani en Sanches als backups :+

https://www.futbin.com/17/squad/3391409
NIF Cavani? De 91 versie vind ik wel erg top. Ben wel nieuwsgierig hoe een TOTS Lacazette/Cavani frans/ligue1 team zou spelen.

Bean77 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:30:
[...]

NIF Cavani? De 91 versie vind ik wel erg top. Ben wel nieuwsgierig hoe een TOTS Lacazette/Cavani frans/ligue1 team zou spelen.
SBC variant. 87 rated ofzo?
Vissert schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:32:
[...]

SBC variant. 87 rated ofzo?
Geweldige afronder in de 16 vind ik hem.

Bean77 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:33:
[...]

Geweldige afronder in de 16 vind ik hem.
Dat sowieso maar ik heb snelle spitsen nodig. Zowel Cavani als Higuain is te traag.

https://www.futbin.com/17/squad/3628935
Vissert schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:35:
[...]

Dat sowieso maar ik heb snelle spitsen nodig. Zowel Cavani als Higuain is te traag.

sbc Higuain heeft bij mij 2 wedstrijden gespeeld :o
sbc Suarez zit nu op de bank als pinchitter in mijn nieuwe team.

Vissert schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:35:
[...]

nice, zijn griepmam/yedder/martial geen opties?

Bean77 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:39:
[...]

sbc Higuain heeft bij mij 2 wedstrijden gespeeld :o
sbc Suarez zit nu op de bank als pinchitter in mijn nieuwe team.
Ja ik vind Higuain ook kut :+ Maar ik had de meeste serie A spelers en zijn statistieken zijn niet verkeerd na 20 wedstrijden.
Bossie schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:40:
[...]

nice, zijn griepmam/yedder/martial geen opties?
Haha vast wel :+ Maar Beans had het over een ligue 1 team met Laca en Cavani dus dit was even een snelle creatie. Als ik 1,5 miljoen over had dan had ik het gehaald :+

[ Voor 31% gewijzigd door Vissert op 05-05-2017 13:41 ]

BPL POTM Voting is begonnen:
https://www.premierleague.com/stats/awards

Allemaal ff Bailly doen :)

• Fraaank
WL gaat voor geen meter, dus uit rage al m'n gespaarde munten maar uitgetrokken:

http://www.futhead.com/17/squads/6177521/

Alex Sandro heb ik als Red IF. Lacazette en Cavani wisselen om na de aftrak. Zodra ik m'n 25 games heb verkocht verkoop ik de boel weer.
Bossie schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:32:
[...]
Okee okee, jij je zin :+

m/m is denk ik niet mijn type spits. 2 goals in 2 wedstrijden al, maar 1 was erg lucky.

Bean77 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 18:29:
[...]

Okee okee, jij je zin :+

m/m is denk ik niet mijn type spits. 2 goals in 2 wedstrijden al, maar 1 was erg lucky.
Ik heb m/l, m/m voorin :)

Zojuist voor het eerst in mijn FUT Carriere promotie gemaakt naar D2, ondanks 3 punten verloren te hebben door (zie eerdere rant :+) anders had ik de titel ook gepakt :D

Met dank aan @MrMistral _/-\o_

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:02
Volgens mij gaat tots beginnen. Kreeg zojuist een gift pack in de app.

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:17
Dit tweet EA net: Guaranteed 84+ rated TOTW SBC from ANY past TOTW live now! Companion and Web App Daily Rewards also on! More exciting news next week. #FUT
Bledismauw schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 19:16:
Dit tweet EA net: Guaranteed 84+ rated TOTW SBC from ANY past TOTW live now! Companion and Web App Daily Rewards also on! More exciting news next week. #FUT
untradable onzin!
Bossie schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 18:57:
[...]

Zojuist voor het eerst in mijn FUT Carriere promotie gemaakt naar D2, ondanks 3 punten verloren te hebben door (zie eerdere rant :+) anders had ik de titel ook gepakt :D

Netjes, dan kom ik je misschien binnenkort tegen >:)

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
Bossie schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 18:57:
[...]

Mooi man :D

PSN: MrMistral

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Bledismauw schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 19:16:
Heb 1 ronde mee gedaan, door mijn sbc Higuain op te offeren, want die bracht me echt helemaal niets.
Heb een 87 Immobile terug gekregen, zal wel iets voor een volgende sbc worden.

peeweeherman schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 19:56:
[...]

Heb 1 ronde mee gedaan, door mijn sbc Higuain op te offeren, want die bracht me echt helemaal niets.
Wat zijn de requirements?
Heb nog een 86 SBC en een 84 OTW die ik niet gebruik

• Fraaank
peeweeherman schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 19:56:
[...]

Doe je beter dan ik! Had 86 rated BBVA-keeper, gewoon maar bewaren naast m'n IF Dost
Bossie schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 20:50:
[...]

Wat zijn de requirements?
Heb nog een 86 SBC en een 84 OTW die ik niet gebruik
84rated en 30 chem, meer is het niet.

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
Enige requirement is een 84 rated squad. Maar uiteraard gaan de 84-85 rated kaartjes qua prijzen through the roof nu.
Heb er 2 gedaan. Cavani en Higuain SBC's deden niks in de club (Higuain ook echt niet mijn type speler). Dus met wat puzzelen en twee 83 rated spelers kopen praktisch voor niks mee kunnen doen.

Natuurlijk weer half om half spijt; Heb Keita SIF en Walcott IF, maar gebruik een Spaans en Calcio A team.
Dus weer 2 IF's die kunnen stoffen..Maar niet geschoten...blabla

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Ik verkoop net mn Ruffier voor 10K, fijn! SBC loopt 55 dagen :o EA trekt nog even de clubs leeg!

[ Voor 20% gewijzigd door bbblije op 06-05-2017 00:52 ]

Pagina: 1 ... 154 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.