We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Ja precies. Inspiratiebron.Joster schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:36:
[...]
Ik maak ze ook niet na, is ook voor mij meer inspiratie en kijk dan wat met eigen spelers mogelijk is. Maar als je 6 leagues, 2 nationaliteiten, 8 Duitsers en 11 verschillende clubs nodig hebt bij een rating van 81 dan is er natuurlijk niet zo héél veel mogelijk.
Moest vandaag de Duitse en Franse nog van de Europese tour II en dan is het gewoon frustrerend als je uit 110k aan packs als beste speler een 83 doelman van 1500 coins haalt. Zoals zo ongeveer altijd bij mij haha. Hoogste speler uit packs is voor mij Herrera IF (en dat was uit een totw guarantee), daarna volgt Kolodziejczak OTW die ik gelukkig meteen daarna verkocht heb uit een normale pack.
Qua pack luck. Ik heb ooit een IF Lukaku en een paar weken geleden IF Carrasco gehad. Voor de rest nada. Terwijl ik zo een beetje elke sbc gedaan heb en een Eurotje of 50 er tegenaan gegooid heb. Die Ronaldo gaat er nooit komen.
Tip: trading. Dit jaar was het makkelijkste jaar ever qua traden door de vele SBC's. Vb: koop IF's als ze 10k-11k zijn. Als er dan een SBC komt waar ze vereist zijn (zoals afgelopen week) stigjen ze allemaal richting de 25k.Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 16:53:
[...]
Ja precies. Inspiratiebron.
Qua pack luck. Ik heb ooit een IF Lukaku en een paar weken geleden IF Carrasco gehad. Voor de rest nada. Terwijl ik zo een beetje elke sbc gedaan heb en een Eurotje of 50 er tegenaan gegooid heb. Die Ronaldo gaat er nooit komen.
50 discard IF's aangeschaft voor 11k ps = 572k
Verkopen voor 25k ps = 1,18miljoen
Dit heb ik dus afgelopen week gedaan. Toornstra, Guardado en Hunt gekocht met als doel ze ooit te verkopen. SBC kwam eerder dan verwacht, waardoor ik in 2 weken tijd meer dan 100% profit behaald heb. Lang niet slecht en dan is Ronaldo eerder haalbaar dan je denkt!
Maar wel een promo pack offer, raar idd.Casual Ruud schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 19:06:
Vage boel. Geen Motm. Geen Tots MC. Helemaal niks.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heeft iemand hier ervaring met die 91 Alli?
Ben nog aan het twijfelen of het wat voor mij is, straks bij TOTS zijn dat soort gasten ook niet goedkoop.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ik zou hem kunnen halen volgens de prijzen op Futbin, maar twijfel ook.peeweeherman schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 19:19:
Misschien om 20u?
Heeft iemand hier ervaring met die 91 Alli?
Ben nog aan het twijfelen of het wat voor mij is, straks bij TOTS zijn dat soort gasten ook niet goedkoop.
Het zou meteen al mijn munten kosten, en geef de voorkeur aan bijvoorbeeld 1-3 kleinere upgrades uit TOTS dan een uitschieter.
Of misschien toch martial ST
FIF Benteke ziet er ookBossie schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 19:27:
[...]
Ik zou hem kunnen halen volgens de prijzen op Futbin, maar twijfel ook.
Het zou meteen al mijn munten kosten, en geef de voorkeur aan bijvoorbeeld 1-3 kleinere upgrades uit TOTS dan een uitschieter.
Of misschien toch martial ST
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Hij schiet ze er bij mij vrij soepel inBean77 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 19:42:
[...]
FIF Benteke ziet er ookuit voor flink minder coins.
Martial kijkt me ook wel aan, maar eerst even kijken of en wat de reward van de MM sbc is
Ik zie het net, weer een totw speler! Benteke gelijk verkocht voor de crash
[ Voor 28% gewijzigd door peeweeherman op 28-04-2017 20:03 ]
Ik heb POTM Lukaku alBean77 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 19:42:
[...]
FIF Benteke ziet er ookuit voor flink minder coins.
edit: 20:00 en nog steeds niets, volgende week dan maar.
[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 28-04-2017 20:03 ]
Ik twijfel tussen FIF Lukaku en SIF Martial. Denk dat de eerste de voorkeur krijgt.Bossie schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 20:00:
[...]
Ik heb POTM Lukaku al
edit: 20:00 en nog steeds niets, volgende week dan maar.
En twijfel over Kante poty. Meesterlijke cijfers, alleen natuurlijk untradable
[ Voor 12% gewijzigd door Bean77 op 28-04-2017 20:38 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
[ Voor 8% gewijzigd door JJoosterman op 28-04-2017 21:27 ]
Ik twijfelde ook maar ga het niet doen omdat het echt een coindrain is en het untradable is. Er komt zeker een tots die slechts marginaal beter of slechter is en waarschijnlijk goedkoper.Bean77 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 20:33:
[...]
Ik twijfel tussen FIF Lukaku en SIF Martial. Denk dat de eerste de voorkeur krijgt.
En twijfel over Kante poty. Meesterlijke cijfers, alleen natuurlijk untradable
Ik heb wel de knoop doorgehakt, en Martial ST gehaald.Casual Ruud schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 21:27:
[...]
Ik twijfelde ook maar ga het niet doen omdat het echt een coindrain is en het untradable is. Er komt zeker een tots die slechts marginaal beter of slechter is en waarschijnlijk goedkoper.
Veel meer beweging voorin nu en hij loopt tot nu toe 1:1.
Uiteraard inmiddels alwel 50k goedkoper geworden, dus het eventueel terugverkopen gaat lekker tegenvallen,
Verwijderd
Persoonlijk denk ik dat ze het laagste gaan op het moment dat de TOTS kaartjes op de markt kopen. Mensen willen die kopen waardoor ze hun andere kaartjes verkopen, dus meer aanbod maar minder vraag.PetrCech_3 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 22:50:
Wanneer gaan de IFs naar de laagste prijs denken jullie?
In theorie, maar ik kan er totaal naast zitten.
Ik moest helaas Lukaku wel verkopen, maar hoop hem dit weekend nog terug te kunnen kopen. sbc Defoe staat voor de gein in mijn team, maar ik wissel die ingame in voor sbc higuain of sbc dybala. En kante + can wissel ik dan van positie.
https://www.futbin.com/17/squad/3296451
hmmm Misschien de naam van dit team veranderen......
Ik bedoelde van deze week (Martial)Pyramiden schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 22:51:
[...]
Persoonlijk denk ik dat ze het laagste gaan op het moment dat de TOTS kaartjes op de markt kopen. Mensen willen die kopen waardoor ze hun andere kaartjes verkopen, dus meer aanbod maar minder vraag.
In theorie, maar ik kan er totaal naast zitten.
Ik verwacht dat deze rond de 400k blijft aangezien zijn IF ook heel lang op dat niveau heeft gezeten.
De position change maakt de kaart niet snel goedkoop.
Hoeveel tijd heb je er voor nodig gehad?bbblije schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 01:57:
Journey was best leuk, jammer dat ik er Bor. Dort. Bender voor terug kreeg
Twee avonden, ik denk bij elkaar een uurtje of 5... maar het kan sneller. Je moet proberen altijd op de reserve bank te blijven, steeds maar een wedstrijd van 10-15-30 min spelen. Als je dan bij de starting 11 zit (groen) dan die wedstrijd forfeiten.. and so on! Ik heb hier en daar een wedstrijd wel gespeeld omdat ik het toch wel leuk vond...
www.futbin.com/17/squad/3480252
Maar hoe kan ik die rechterkant mooi opvullen? Met een position change van een bepaalde speler? Iemand een idee? En die andere IF CV is er volgens mij gewoon niet, dus dat moet ik laten gaan.
Zijn wel drie speciale kaarten voor de linkerkant, helaas.
Ik zou denk ik Sneijder vervangen voor 86 SIF Promes en dan een IF versie van Robben op rechts zetten. De Stamina van Sneijder is gewoonweg niet genoeg om de tweede helft te halen als CAM. 86 Sneijder een oplossing?KaiseRRuby schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 12:21:
Ben bezig met het maken van een full special card Nederlands team. Dat lukt wel aardig, heb nu dit:
www.futbin.com/17/squad/3480252
Maar hoe kan ik die rechterkant mooi opvullen? Met een position change van een bepaalde speler? Iemand een idee? En die andere IF CV is er volgens mij gewoon niet, dus dat moet ik laten gaan.
Zijn wel drie speciale kaarten voor de linkerkant, helaas.
Rechtsachter misschien iemand op minder chem? Kongolo? V. Aanholt?
En hoe speelt kante ivm met zijn IF/OTW?Bean77 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 22:52:
Hier de keuze gemaakt om poty Kante te halen. Redenen zijn dat hij toch niet beter gaat worden en zo ja is het verschil marginaal. Ik was zo'n 920k kwijt, maar door de packs zal ik onder aan de streep iets van 700-750 betaald hebben. Hij speelt in de bpl en op een sleutelpositie.
Ik moest helaas Lukaku wel verkopen, maar hoop hem dit weekend nog terug te kunnen kopen. sbc Defoe staat voor de gein in mijn team, maar ik wissel die ingame in voor sbc higuain of sbc dybala. En kante + can wissel ik dan van positie.
https://www.futbin.com/17/squad/3296451
hmmm Misschien de naam van dit team veranderen......
Ik speelde gisteren waardeloos en vandaag ging het alweer moeizaam, dus ging ik even in de controller instellingen kijken. Staat switching op air balls
Nu nog 8 van de 12 zien te winnen voor elite monthly en dan zit de WL er dit jaar op denk ik.
Of wachten op TOTS, zal vast wel een Nederlander een mooie kaart krijgenPyramiden schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 12:39:
[...]
Ik zou denk ik Sneijder vervangen voor 86 SIF Promes en dan een IF versie van Robben op rechts zetten. De Stamina van Sneijder is gewoonweg niet genoeg om de tweede helft te halen als CAM. 86 Sneijder een oplossing?
Dat inderdaad sowieso!Joster schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 13:01:
[...]
Of wachten op TOTS, zal vast wel een Nederlander een mooie kaart krijgen
IF Robben is helaas nog wat onbetaalbaar, eerst maar gewone Robben doen?Pyramiden schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 12:39:
[...]
Ik zou denk ik Sneijder vervangen voor 86 SIF Promes en dan een IF versie van Robben op rechts zetten. De Stamina van Sneijder is gewoonweg niet genoeg om de tweede helft te halen als CAM. 86 Sneijder een oplossing?
De Stamina van NIF Robben is ook niet om over naar huis te schrijven... In dat geval zou ik eerder voor 86 Sneijder gaan. SIF Ziyech lijkt ook aardig te passen, maar hij is natuurlijk geen Nederlander ;-)KaiseRRuby schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 14:58:
[...]
IF Robben is helaas nog wat onbetaalbaar, eerst maar gewone Robben doen?
Maar dan klopt het niet meer he, dan moet ik dus 86 Sneijder op CAM en Promes weer naar RV/RM?Pyramiden schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 15:51:
[...]
De Stamina van NIF Robben is ook niet om over naar huis te schrijven... In dat geval zou ik eerder voor 86 Sneijder gaan. SIF Ziyech lijkt ook aardig te passen, maar hij is natuurlijk geen Nederlander ;-)
Iets van 5 potjes gespeeld en ik vind hem beter dan zijn OTW destijds. Eigenlijk een dubbele plus tov zijn OTW. Hij is letterlijk overal, dat was hij al, maar nu nog meer. In de duels valt echt zijn kracht op waarmee hij tegenstanders simpel wegzet. Tegen langere spelers lijkt hij wel wat meer last te hebben in de duels, maar dat is geneuzel in de kantlijn.Amelandbor schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 12:48:
I
[...]
En hoe speelt kante ivm met zijn IF/OTW?
Ik speelde gisteren waardeloos en vandaag ging het alweer moeizaam, dus ging ik even in de controller instellingen kijken. Staat switching op air balls. Nu weer op manual switching en ik kan weer verdedigen.
Nu nog 8 van de 12 zien te winnen voor elite monthly en dan zit de WL er dit jaar op denk ik.
Maar realiteit is dat hij 1 van de 11 is. Hij verricht ook geen wonderen, dus heb niet te hoge verwachtingen. Gevaar is dat je teveel met hem gaat forceren en je uit positie gaat lopen, waarvan de tegenstander kan profiteren. Ik vind hem de coins waard, maar hij past ook wel in de rest van het team qua waarde. Als je een goedkoop team hebt, zou ik eerder die overal updaten dan 1 kante.
In dat geval inderdaad Sneijder op CAM en RM Promes.KaiseRRuby schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 16:59:
[...]
Maar dan klopt het niet meer he, dan moet ik dus 86 Sneijder op CAM en Promes weer naar RV/RM?
YouTube: Fifa 17 poty kante 92 EAID hidden bonus skill
Ik ben maar voor Marksman gegaan. Denk dat 95 pace genoeg moet zijn, dan liever shooting, dribbling en pshysical erbij. Dit is het team geworden (ben nu he-le-maal empty qua coins, op 100 gold teamfitness cards na): https://www.futbin.com/17/squad/3158808PetrCech_3 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 17:02:
Martial IF (ST) is binnen!. Welke TG zal ik hem geven?
Is dit simpelweg pech of is het beter om Fifa ff over te slaan?
www.futbin.com/17/squad/3490114
Ziet er toch best uit als een leuk team. Nou ben ik niet de allerbeste fifa speler maar ik ging online seasons spelen. 1 seizoen gespeeld, 5 punten aan over gehouden. 1 winst, 2 gelijk, rest allemaal verlies.
Verlies ook echt met 5-1 oid iedere keer, wordt compleet weggespeeld. Ik vind er echt helemaal niks aan, begin toch in divisie 10? Waarom dan zulke absurd goede tegenstanders. En iedere keer heb ik ook het idee dat mijn spelers net 1 milliseconde langer er over doen om de bal aan te nemen, net niet scherp genoeg passen, een zacht rolletje geven als ze voor het doel staan. Terwijl bij de tegenstander alles vloeiend loopt, hij loopt echt fluitend door mijn verdediging heen.
Echt niet leuk meer, ga wel gewoon offline seizoenen spelen.
Viel mij ook al op in de potjes van vandaag. Je ziet het al gelijk in het verbindingsscherm. Niet gelijk helemaal groen is gelijk leaven. Anders is het vragen om problemen. Zelfs als het helemaal groen is zijn er wat stotteringen (maar niet zo heftig als jij beschrijft).Bossie schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 18:25:
Ik heb ff een potje gespeeld en er is zoveel lag dat zelfs de klok af en toe 5-10seconde overslaat.
Is dit simpelweg pech of is het beter om Fifa ff over te slaan?
Dat was idd alleen het eerste potje, daarna was het idd niet zo erg.Bean77 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 20:03:
[...]
Viel mij ook al op in de potjes van vandaag. Je ziet het al gelijk in het verbindingsscherm. Niet gelijk helemaal groen is gelijk leaven. Anders is het vragen om problemen. Zelfs als het helemaal groen is zijn er wat stotteringen (maar niet zo heftig als jij beschrijft).
Na een uurtje pauze nog ff twee potjes gedaan, maar met de delay is het een drama.
Om ff niet te klagen, Martial ST en Pedro RWB bevallen prima
Martial zijn ratio wel een beetje verpest om het 2 seconden duurt voordat hij daadwerkelijk schiet
Ik heb Martial ook maar gekocht ipv Lukaku. Mijn workrates van Lukaku en Benteke waren mij iets te defensief. Ik hou er van om een H/M workrate als spits te hebben. 2x m/m werkte niet helemaal voor mij, terwijl ze wel beide goede spelers zijn.Bossie schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 20:45:
[...]
Dat was idd alleen het eerste potje, daarna was het idd niet zo erg.
Na een uurtje pauze nog ff twee potjes gedaan, maar met de delay is het een drama.
Om ff niet te klagen, Martial ST en Pedro RWB bevallen prima
Martial zijn ratio wel een beetje verpest om het 2 seconden duurt voordat hij daadwerkelijk schiet
Niets mis mee, het gaat bij Martial om zijn traits, en door de upgrade en position change nog veel effectiever als STCasual Ruud schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 22:43:
Ik ben erg benieuwd naar St martial. Wat is jullie ervaring tot nu toe? Beetje if Gray achtig met dikke strength en traits?
Ik heb hem overigens wel weer verkocht, maar dat is omdat ik POTM Lukaku al had.
Hierdoor heb nu wel POTY Alli kunnen halen voor ongeveer 375k.
Heb nu ongeveer 120k over, waar ik nog een middenvelder voor wil gaan halen. Can/Poggy zouden mijn eerste keuze zijn maar daar is iets meer voor nodig.
Ik had hem naast Ibra, die ik dan als target man had ingesteld.PetrCech_3 schreef op zondag 30 april 2017 @ 00:18:
Ik vind Martial ST eerlijk gezegd nog wel meevallen. Heb Pogba CAM en LacaSBC ST in de buurt en die zijn in mijn ogen een stuk beslissender. Met name Pogba in 4312 is fenomenaal!
Ivm met Lukaku is Martial veel beweeglijker en sneller aan de bal, Lukaku daarentegen is dan weer bijna niet van de bal te krijgen.
https://www.easports.com/...Id=b5W08x4qnMBUe:FFA17PS4
Heb zo'n 220k over op dit moment. Geen idee wat te upgraden, want Bruno Peres functioneert erg goed met zijn pace. Florenzi IF is een optie, maar denk niet dat dit het heel erg gaat verbeteren. Andere optie is Nainggolan upgraden naar zijn laatste IF.
Misschien eens naar Abate birthday kijken? Flink goedkoper dan Florenzi IF en misschien wel beter: https://www.futbin.com/17/compare/18185/15186 Met een anchor of sentinel kaart is hij verdedigend helemaal een beest.Daimen schreef op zondag 30 april 2017 @ 09:59:
Mijn team is inmiddels gemaakt:
https://www.easports.com/...Id=b5W08x4qnMBUe:FFA17PS4
Heb zo'n 220k over op dit moment. Geen idee wat te upgraden, want Bruno Peres functioneert erg goed met zijn pace. Florenzi IF is een optie, maar denk niet dat dit het heel erg gaat verbeteren. Andere optie is Nainggolan upgraden naar zijn laatste IF.

Aan de andere kant, even wat spelers verkopen voor TOTS is misschien ook geen slecht idee.
Retteketet!!Vissert schreef op zondag 30 april 2017 @ 13:08:
Helaas geen WL voor mij vandaag. Onderweg naar de Kuip voor de bekerfinale! Nog mensen hier voor AZ?
Zou de combi LacazetteSBC - LukakuFIF wat zijn? En dan Lukaku als Target Man en Lacazette Beat the Defenisive Line?Bossie schreef op zondag 30 april 2017 @ 00:32:
[...]
Ik had hem naast Ibra, die ik dan als target man had ingesteld.
Ivm met Lukaku is Martial veel beweeglijker en sneller aan de bal, Lukaku daarentegen is dan weer bijna niet van de bal te krijgen.
Heb Lukaku zelf op get in behind, maar je zou hem zou kunnen gebruiken idd.PetrCech_3 schreef op zondag 30 april 2017 @ 14:24:
[...]
Zou de combi LacazetteSBC - LukakuFIF wat zijn? En dan Lukaku als Target Man en Lacazette Beat the Defenisive Line?
Zou zelf voor Martial gaan omdat deze ook Backs into player heeft, maar daarnaast ook simpelweg veel sneller/agile is.
Zie nu ook dat ik het TG-technisch niet voor elkaar krijg. Lukaku blijft op 6chem staan.Bossie schreef op zondag 30 april 2017 @ 14:39:
[...]
Heb Lukaku zelf op get in behind, maar je zou hem zou kunnen gebruiken idd.
Zou zelf voor Martial gaan omdat deze ook Backs into player heeft, maar daarnaast ook simpelweg veel sneller/agile is.
https://www.futbin.com/17/squad/3509986
Vandaag was de gameplay best oké, helaas blijven er wedstrijden tussen zitten die je niet mag winnen. Van 2-0 naar 2-4, tegenstander kon opeens zoveel druk zetten dat geen enkele pas meer aankwam. En een heerlijke 1-4 omdat ik de bal niet in het doel kreeg, zelf een penalitie verknalde
Verwijderd
El Shawary 84 is wel een hele fijne kaart overigens. Met NIF Dybala vormt hij een ware trukendoos voorin.
Dit blijf ik steeds terug zien komen helaas, maar het is veel beter speelbaar dan gisteren.Verwijderd schreef op zondag 30 april 2017 @ 17:47:
Bij mij op de One vandaag was het weer raak met de niet-registrende klikjes. Altijd fijn als je voorzet op maat eerst aangenomen wordt zodat je tegenstander hem af kan pakken.
Buiten het feit dat ik er als PC-speler niks aan heb vind ik het toch een beetje gevaarlijk om zomaar mijn inloggegevens aan een website te geven. Ze kunnen die data van iedereen die zich links gaan gebruiken om de koers een beetje te sturen.BC33 schreef op zondag 30 april 2017 @ 20:44:
Ik weet niet of iemand het al had gezegd maar blijkbaar kan je sinds kort je club importeren op futbin, ik had zelf blijkbaar nog een handvol waardevolle spelers en 30k erbij gesprokkeld. Als je benieuwd bent hier is de link https://www.futbin.com/myclub
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Super!MitchelFC schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:30:
Dit weekend 39 van de 40 wedstrijden gewonnen in de Weekend League. Laatste drie weekenden: 40-0, 37-3, 39-1! 116 van de 120 wedstrijden gewonnen dus echt bizar, ben toch een beetje trots
Ik blijf zelf al maanden hangen rond goud 2
Heb mezelf zojuist een Alli 91 cadeau gedaan, waarschijnlijk win ik voortaan ook alles
Verwijderd
http://www.futhead.com/17/squads/6093131/ ook voornamelijk untradable. Nu wachten op TOTS om de teams te versterken op de zwakke plekken.
Ga tot TOTS zoveel mogelijk SBC's doen, twijfel ook of ik heel veel bronzen, zilveren en gouden upgrades moet doen of niet. Veel spelers hebben weinig waarde en zo kan ik veel packs sparen voor TOTS, maar je weet maar nooit met alle SBC's die er nog kunnen komen. Maar bijv. MM's stoppen er bijna mee voor een lange tijd, althans de Europese. Heb igg nog bijna 3000 spelers in mijn club zitten die ik kan inleveren voor packs.
Gefeliciteerd beide, prima kaart die Alli!peeweeherman schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:34:
[...]
Super!
Ik blijf zelf al maanden hangen rond goud 2![]()
Heb mezelf zojuist een Alli 91 cadeau gedaan, waarschijnlijk win ik voortaan ook alles
1e partij nog niet echt kunnen imponeren, nog even en hij zit bij Suarez op de tribune
Verwijderd
Alli heeft mij uiteindelijk 375 gekocht met pack rewards, Kante kan ik niet betalen helaas.Verwijderd schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:59:
Die Alli en Kante zou ik ook zo graag willenKan het prima betalen (heb oa al special cards van beiden), maar ben bang dat ik spijt krijg ivm hun TOTS. Maar SBC cards zijn zo leuk
@Hierboven, had hem eerst op CM met Gaurdian, maar inmiddels doet hij het prima als CAM met engine.
Die van mij voelt het aan zijn water want de laatste wedstrijden is hij echt on fire.peeweeherman schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:54:
[...]
1e partij nog niet echt kunnen imponeren, nog even en hij zit bij Suarez op de tribune
Deze teams blijven het de komende weken en dan met de TOTS maar eens zien wat we verder gaan doen.
1e team: https://www.futbin.com/17/squad/3178931
fitness team: https://www.futbin.com/17/squad/3296451
Met 1 IF verwacht ik niet dat Kante een TOTS krijgt. Alli denk ik ook niet, of het moet de hype van het moment zijn. Er zijn andere spelers die het meer verdienen obv IF's.Verwijderd schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:59:
Die Alli en Kante zou ik ook zo graag willenKan het prima betalen (heb oa al special cards van beiden), maar ben bang dat ik spijt krijg ivm hun TOTS. Maar SBC cards zijn zo leuk
[ Voor 31% gewijzigd door Bean77 op 30-04-2017 22:14 ]
Om het relevant te maken:
Is martial st de coins waard? Of wachten tot de prijs daalt? Want een tots zal hij wel krijgen gok ik?
[ Voor 48% gewijzigd door Vissert op 30-04-2017 22:29 ]
Fuji was niet laaiend enthousiast... hij vindt het de 500k niet waard, zijn eerste IF op 7 chem doet het net zo goed... en die vond hij in eerste instantie ook de coins niet waard...Vissert schreef op zondag 30 april 2017 @ 22:27:
Huts! Beker in de pocket. Verder niet relevant voor dit topic maar ach
Is martial st de coins waard? Of wachten tot de prijs daalt? Want een tots zal hij wel krijgen gok ik?
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Lijkt me sterk dat een wisselspeler een TOTS gaat krijgen.Vissert schreef op zondag 30 april 2017 @ 22:27:
Verwijderd
Denk je dat hij een TOTS gaat krijgen? Zo'n super seizoen heeft hij niet gedraaid toch? Ik weet alleen dat ik z'n normale kaart heel goed vind en z'n FIF niet beter vond spelen dan zijn NIF.Vissert schreef op zondag 30 april 2017 @ 22:27:
Verwijderd
De spelers van het jaar zullen toch wel een TOTS krijgen lijkt me? En een verdedigende middenvelder ga je niet beoordelen op het aantal IF's natuurlijk. Sowieso wordt er niet alleen naar IF's gekeken bij TOTS, ook gewoon naar hoe er over het hele seizoen gepresteerd werd (dus constant blijven etc.). Maar we gaan het zien. Iedereen die ik erover heb zien praten gingen er gewoon vanuit dat ze een TOTS zouden krijgen, ik eigenlijk ook.Bean77 schreef op zondag 30 april 2017 @ 22:10:
[...]
Die van mij voelt het aan zijn water want de laatste wedstrijden is hij echt on fire.
Deze teams blijven het de komende weken en dan met de TOTS maar eens zien wat we verder gaan doen.
1e team: https://www.futbin.com/17/squad/3178931
fitness team: https://www.futbin.com/17/squad/3296451
[...]
Met 1 IF verwacht ik niet dat Kante een TOTS krijgt. Alli denk ik ook niet, of het moet de hype van het moment zijn. Er zijn andere spelers die het meer verdienen obv IF's.
TOTY > TOTSVerwijderd schreef op zondag 30 april 2017 @ 22:54:
[...]
De spelers van het jaar zullen toch wel een TOTS krijgen lijkt me? En een verdedigende middenvelder ga je niet beoordelen op het aantal IF's natuurlijk. Sowieso wordt er niet alleen naar IF's gekeken bij TOTS, ook gewoon naar hoe er over het hele seizoen gepresteerd werd (dus constant blijven etc.). Maar we gaan het zien. Iedereen die ik erover heb zien praten gingen er gewoon vanuit dat ze een TOTS zouden krijgen, ik eigenlijk ook.
Verwijderd
Kan inderdaad wel dat de TOTY hoger rated is, maar dat zal waarschijnlijk maar +1 (of heel misschien + 2) zijn, meestal krijgen TOTS wel +5 op hun hoogste rated kaart toch? Dus als je per se de hoogste rated Kante en Alli wilt moet je het wel doen, maar ik heb liever een TOTS die waarschijnlijk goedkoper is en je ook nog kan doorverkopen
Verwijderd schreef op zondag 30 april 2017 @ 22:51:
[...]
Denk je dat hij een TOTS gaat krijgen? Zo'n super seizoen heeft hij niet gedraaid toch? Ik weet alleen dat ik z'n normale kaart heel goed vind en z'n FIF niet beter vond spelen dan zijn NIF.
Ik volg de competities verder niet maar EA zal het toch ook wel financieel benaderen neem ik aan? Een tots Martial zorgt wel voor wat onrust.Bossie schreef op zondag 30 april 2017 @ 22:51:
[...]
Lijkt me sterk dat een wisselspeler een TOTS gaat krijgen.
Verwijderd
Klopt, maar denk toch niet dat Martial er één krijgt, zijn speler van ongeveer hetzelfde kaliber waar er ook nog betere kandidaten zijn, maar het al meer verdienen dan Martial. Maar met EA weet je het maar nooitVissert schreef op zondag 30 april 2017 @ 23:08:
[...]
[...]
Ik volg de competities verder niet maar EA zal het toch ook wel financieel benaderen neem ik aan? Een tots Martial zorgt wel voor wat onrust.
Verwijderd
Martial verdient op basis van zijn echte prestaties in geen honderd jaar een tots of toty. Er gaat geen 1 United speler bij zitten als het een beetje klopt.Verwijderd schreef op zondag 30 april 2017 @ 23:13:
[...]
Klopt, maar denk toch niet dat Martial er één krijgt, zijn speler van ongeveer hetzelfde kaliber waar er ook nog betere kandidaten zijn, maar het al meer verdienen dan Martial. Maar met EA weet je het maar nooit
Nog 1,5 week wachten.
[ Voor 98% gewijzigd door Casual Ruud op 30-04-2017 23:37 ]
De Gea, Pogba en Ibra zou me niet verbazen.Verwijderd schreef op zondag 30 april 2017 @ 23:22:
[...]
Martial verdient op basis van zijn echte prestaties in geen honderd jaar een tots of toty. Er gaat geen 1 United speler bij zitten als het een beetje klopt.
Het is een speler van het jaar. Zijn grootste winst heeft hij natuurlijk het begin van het jaar (vorig seizoen gepakt). Ik vraag het mij of ze beide een tots krijgen. Afgaand op BPL middenvelders met een IF (zegt ook niet alles) maken anderen meer aanspraak dan Kante of Dele. Maar goed, we weten het pas over een paar weken.Verwijderd schreef op zondag 30 april 2017 @ 22:54:
[...]
De spelers van het jaar zullen toch wel een TOTS krijgen lijkt me? En een verdedigende middenvelder ga je niet beoordelen op het aantal IF's natuurlijk. Sowieso wordt er niet alleen naar IF's gekeken bij TOTS, ook gewoon naar hoe er over het hele seizoen gepresteerd werd (dus constant blijven etc.). Maar we gaan het zien. Iedereen die ik erover heb zien praten gingen er gewoon vanuit dat ze een TOTS zouden krijgen, ik eigenlijk ook.
TOTS Kante zou mogelijk beter zijn dan POTY Kante. En aangezien die ook tradable is zal die echt wel veel meer gaan kosten verwacht ik. Want wie wil de ultimate beast niet in zijn bpl/hybrid team hebben? Zou mij niet verbazen ALS een TOTS Kante meer dan 1,5mln gaat kosten.Verwijderd schreef op zondag 30 april 2017 @ 23:02:
[...]
Kan inderdaad wel dat de TOTY hoger rated is, maar dat zal waarschijnlijk maar +1 (of heel misschien + 2) zijn, meestal krijgen TOTS wel +5 op hun hoogste rated kaart toch? Dus als je per se de hoogste rated Kante en Alli wilt moet je het wel doen, maar ik heb liever een TOTS die waarschijnlijk goedkoper is en je ook nog kan doorverkopen
[ Voor 29% gewijzigd door Bean77 op 01-05-2017 08:08 ]
Verwijderd
We zullen het zien haha. Ik ben benieuwdBean77 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 08:04:
[...]
Het is een speler van het jaar. Zijn grootste winst heeft hij natuurlijk het begin van het jaar (vorig seizoen gepakt). Ik vraag het mij of ze beide een tots krijgen. Afgaand op BPL middenvelders met een IF (zegt ook niet alles) maken anderen meer aanspraak dan Kante of Dele. Maar goed, we weten het pas over een paar weken.
[...]
TOTS Kante zou mogelijk beter zijn dan POTY Kante. En aangezien die ook tradable is zal die echt wel veel meer gaan kosten verwacht ik. Want wie wil de ultimate beast niet in zijn bpl/hybrid team hebben? Zou mij niet verbazen ALS een TOTS Kante meer dan 1,5mln gaat kosten.
Kijk even goed naar hoeveel upgrades kante heeft gehadBean77 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 08:04:
[...]
Het is een speler van het jaar. Zijn grootste winst heeft hij natuurlijk het begin van het jaar (vorig seizoen gepakt). Ik vraag het mij of ze beide een tots krijgen. Afgaand op BPL middenvelders met een IF (zegt ook niet alles) maken anderen meer aanspraak dan Kante of Dele. Maar goed, we weten het pas over een paar weken.
[...]
TOTS Kante zou mogelijk beter zijn dan POTY Kante. En aangezien die ook tradable is zal die echt wel veel meer gaan kosten verwacht ik. Want wie wil de ultimate beast niet in zijn bpl/hybrid team hebben? Zou mij niet verbazen ALS een TOTS Kante meer dan 1,5mln gaat kosten.
Even zodat jullie het ook doorhebben, In tegendeel tot TOTW (Waar IF's rare zijn om te packen) zal TOTS dezelfde rare-ity hebben als de normale kaart. Dus een 83 kante is normaal niet heel moeilijk om te packen en dus zal zijn TOTS ook redelijk vaak gepacked worden.
Om die reden alleen zou ik alles lager inschatten dan wat je verwacht van de kaart zelf als het nu een special card zou zijn. Probleem is dat ik SBC's voorspel maar geen idee wat ik daarvan moet verwachten dus dat kan heel de markt veranderen..
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Verwijderd
Thanks, jij weet wat beter te verwoorden wat ik bedoelByron010 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 09:35:
[...]
Kijk even goed naar hoeveel upgrades kante heeft gehaddie is gegarandeerd een TOTS. Alli heeft ook aardig wat IF's + POTM en daarnaast natuurlijk POTY dus dan is het eigenlijk onlogisch als die niet bij de beste van het seizoen hoort.
Even zodat jullie het ook doorhebben, In tegendeel tot TOTW (Waar IF's rare zijn om te packen) zal TOTS dezelfde rare-ity hebben als de normale kaart. Dus een 83 kante is normaal niet heel moeilijk om te packen en dus zal zijn TOTS ook redelijk vaak gepacked worden.
Om die reden alleen zou ik alles lager inschatten dan wat je verwacht van de kaart zelf als het nu een special card zou zijn. Probleem is dat ik SBC's voorspel maar geen idee wat ik daarvan moet verwachten dus dat kan heel de markt veranderen..
Ik trap er wel elke keer in met die SBC's. "Toch even eentje proberen" en haal er meestal een pokke speler uit.Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 09:49:
[...]
Thanks, jij weet wat beter te verwoorden wat ik bedoelEn ook eens over die SBC, maar durf niet te investeren in hoge rated spelers omdat ik bang ben dat ze zoveel zakken in prijs dat ik zelfs als er een SBC komt waarin ze bruikbaar zijn.
De vraag blijft of deze spelers wel worden opgenomen in TOTS, en als deze wel bijzitten dan is het de vraag of de TOTS > POTY zal zijn. Dit is de eerste FUT met SBC's en ik nog nergens gelezen dat EA dit ergens heeft bevestigd en/of heeft uitgesloten.Byron010 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 09:35:
[...]
Kijk even goed naar hoeveel upgrades kante heeft gehaddie is gegarandeerd een TOTS. Alli heeft ook aardig wat IF's + POTM en daarnaast natuurlijk POTY dus dan is het eigenlijk onlogisch als die niet bij de beste van het seizoen hoort.
Mbt "droprates" van TOTS versus TOTW, daar zal graag een bron (EA) van willen zien.
Ik heb niets verkocht, maar het is ook afhankelijk van je spelers materiaal.huis-r schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:54:
Zijn er veel van jullie die nu volledig squads hebben verkocht met het oog op TOTS? Ik heb momenteel 'gewoon' nog mijn teams staan, zit ook te twijfelen of ik deze volledig ga verkopen..
Een standaard sweaty BPL team zou wel niet veel in waarde dalen, maar prijzige spelers en special cards gaan sowieso dalen.
Kijk bijvoorbeeld eens naar de prijs trends op Futbin
Waarschijnlijk komt er nog wel een echte dip als TOTS MC/BPL uitkomt.huis-r schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:00:
@Bossie Ja ik houd sMotM Son, IF Lallana, IF Lacazette een beetje in de gaten. Zijn al behoorlijk gedaald, maar is bij elkaar toch zo'n 500k. Het zijn alleen wel heerlijke spelers om mee te spelen haha..
Ik heb hierdoor een paar spelers kun testen die anders simpelweg niet haalbaar waren.
Voor TOTS hoop ik vooral op een paar betaalbare upgrades op CB/CDM voor mijn BPL team, iets in de range 85-88 zou al prima zijn en kunnen de anderen maar gaan vechten om de 90+ kaartjes
Verwijderd
Ik niet, de meeste spelers die ik heb zijn untradable, dus een beetje verlies op de spelers die ik wel kan verkopen vind ik niet erg.huis-r schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:54:
Zijn er veel van jullie die nu volledig squads hebben verkocht met het oog op TOTS? Ik heb momenteel 'gewoon' nog mijn teams staan, zit ook te twijfelen of ik deze volledig ga verkopen..
Dit dus ook idd. In fifa16 waren sommige TOTY beter dan TOTS. Dus het is geen vanzelfsprekendheid dat TOTS beter is, zeker niet.Bossie schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:03:
[...]
De vraag blijft of deze spelers wel worden opgenomen in TOTS, en als deze wel bijzitten dan is het de vraag of de TOTS > POTY zal zijn. Dit is de eerste FUT met SBC's en ik nog nergens gelezen dat EA dit ergens heeft bevestigd en/of heeft uitgesloten.
Mbt "droprates" van TOTS versus TOTW, daar zal graag een bron (EA) van willen zien.
En anderzijds, TOTS is gebaseerd op de competitie. We worden natuurlijk allemaal een beetje duizelig van de miljoenen verschillende kaarten die uitgebracht worden. Maar hoeveel IF's heeft Kante? Hoeveel IF's heeft Dele? Natuurlijk is dat niet allesbepalend, maar het zegt wel wat over hun kwaliteit in de competitie!
POTY Kante heeft de extra credits van het Leicester sprookje, wat wegvalt met TOTS. Dus Kante heeft 1 IF en is waarschijnlijk kampioen met Chelsea.
En wie ook kampioen is met Chelsea en zelfs 2 IF's heeft is Fabregas. Hazard (als je hem als een middenvelder ziet) ook de nodige. Dan heb je het nog niet over Pogba, Eriksen, De Bruyne, Mkhitaryan, Son, Toure, Can of een Lallana. Kante zal zeker kans maken, maar of het een vanzelfsprekendheid is vind ik veel te kort door de bocht.
En als die het wordt, dan maar afwachten of zijn (evt duurdere) kaart beter is.
Al met al de nodige onzekerheden dus nog
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.