Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Vissert schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:02:
[...]

Ik was toevallig vanochtend aan dit team aan het knutselen.

https://www.futbin.com/squad-builder/2865093

Uiteraard begin je met de spelers op andere posities voor volledige chem.
linkje werkt niet ;)

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
@Vissert Hahah heel nice, ik gebruik ook Son en was precies naar eenzelfde samenstelling aan het zoeken.

Ik kwam op dit uit: https://www.futbin.com/17/squad/2865332

Ga je het doen denk je?
huis-r schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:15:
@Vissert Hahah heel nice, ik gebruik ook Son en was precies naar eenzelfde samenstelling aan het zoeken.

Ik kwam op dit uit: https://www.futbin.com/17/squad/2865332

Ga je het doen denk je?
Nee heb 2 teams die nu wel goed lopen. Wel net besloten om SBC Suarez te doen. Met alle leuke packs nu kan het nog wel eens wat opleveren. Daarnaast maak ik nu nog 50k winst op 87 rated Casemiro.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Ziet er goed uit!

Alleen zelf niet zo'n fan van casemiro, voelt veel te traag. N'zonzi voelde veel beter voor mij persoonlijk.

Zelf heb ik nu dit:
https://www.futbin.com/17/squad/2867386

Denk dat het weer tijd wordt voor een rematch!

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Byron010 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:20:
[...]

Ziet er goed uit!

Alleen zelf niet zo'n fan van casemiro, voelt veel te traag. N'zonzi voelde veel beter voor mij persoonlijk.

Zelf heb ik nu dit:

Zeker! Ik durf het alleen nog niet aan om het team te halen :+

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Vissert schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:22:
[...]

Wat houdt je tegen haha?

Byron010 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:38:
[...]

Wat houdt je tegen haha?
De formatie. 4321 ligt mij beter.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

huis-r schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:52:
@bbblije Daar heb je een erg goed punt, is wellicht zonde om dat nog te gaan doen. Misschien is het een beter idee om zijn normale kaart aan te schaffen.
Als je het dan toch uit wil geven: https://www.futbin.com/17/squad/2868168

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
Vissert schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:22:
[...]

Als je 'm haalt durf ik niet meer tegen je te spelen :+

PSN: MrMistral

• huis-r
Wauw! Dat zou wat zijn zeg. :9~
Pff dit team geeft ingame maar 84 rating..?

https://www.futbin.com/17/squad/1947634

Edit:

Nevermind schijnt een bug in de app te zijn...

[ Voor 25% gewijzigd door Vissert op 04-04-2017 15:11 ]

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Ik twijfel om de El sha' SBC te doen, meningen?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Toevallig weet ik dat ik dat youtube filmpje open heb staan thuis, maar ben nog op het werk dus kijken gaat nu niet :p
Vergelijken idem.

Een van de reden dat ik twijfel is TIF Gomez en die mogelijk een FIF krijgt deze week.

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

Byron010 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:11:
Ik twijfel om de El sha' SBC te doen, meningen?
Doen! Gebruik gemaakt van een paar SBC's waar ik niks aan had. (Jonas, Cavani en Kane)

In combinatie met SIF Perisic en TIF Gomez in de spits is dit een dodelijke combi. Longshots vliegen erin. Hoge agility en balance. Hij is ook een stuk langer dan gomez wat er ook voor zorgt dat hij in de lucht gevaarlijker is.

[ Voor 3% gewijzigd door kevinn op 04-04-2017 15:53 ]

Brrrr, zojuist een season met 4231 gespeeld wat erg leuk gaat. Het nadeel is welk dat elke tegenstander vrijwel meteen high pressure gaat spelen wat resulteerde in iets wat meer op mma lijkt dan voetbal.

Bizar dat scheidsrechters nog steeds niet gefixed helaas.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 17:30

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Ik heb nu dit Serie A team.

nu is er nog 100K over om dit team te verbeteren. Hebben jullie nog suggesties?
Heb IF Cuadradio al geprobeerd, maar vond ik weinig verbetering ten opzichte van zijn NIF. SIF is te duur op dit moment.

Mijn iRacing Profiel

The DenMan schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 19:53:
Ik heb nu dit Serie A team.

nu is er nog 100K over om dit team te verbeteren. Hebben jullie nog suggesties?
Heb IF Cuadradio al geprobeerd, maar vond ik weinig verbetering ten opzichte van zijn NIF. SIF is te duur op dit moment.
Even wachten tot vrijdag, misschien kun je dan birthday Cards van Abate, Candreva of Sharawy halen.
Hoewel het even testen is of het idd upgrades zijn, lijken het wel leuke opties, vooral Sharawy zou je op twee plekken kunnen inzetten of als supersub gebruiken als het met je vooral fysieke spelers op CAM/ST ff niet lukt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Ah, Piszczek SIF is aardig in prijs gezakt! Toch maar als vervanger voor lahm gehaald :)
ErnstMid schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 20:53:
Ah, Piszczek SIF is aardig in prijs gezakt! Toch maar als vervanger voor lahm gehaald :)
Dat is vaak ook hoe Bayern upgrades haalt :+

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Haal ik toch net FB Ibarbo uit een pack. Zou niet lief zijn om hem te verkopen vind ik.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-11 15:36
Bossie schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 19:35:
Brrrr, zojuist een season met 4231 gespeeld wat erg leuk gaat. Het nadeel is welk dat elke tegenstander vrijwel meteen high pressure gaat spelen wat resulteerde in iets wat meer op mma lijkt dan voetbal.

Bizar dat scheidsrechters nog steeds niet gefixed helaas.
Haha speelde laatst eens voor de grap profclubs daar is het echt vrij worstelen zonder dat er een scheids een kaart trekt ;)

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Wat geven jullie SBC Lacazette voor een TG?

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Hunter, elke aanvaller hunter, zelfs Musa

Ik heb vandaag nog een investering gedaan in de BD David Luiz, de tradable CB in dit geval.
Hij is bijna standaard uitverkocht, dus ik hoop op een mooie prijsaanpassing en tot die tijd mag hij naast Koscielny lopen.

Hij is niet goedkoop, 850k op PC, maar tot nu toe speelt hij feilloos. _/-\o_

[ Voor 78% gewijzigd door peeweeherman op 04-04-2017 22:36 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

peeweeherman schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 22:34:
Hunter, elke aanvaller hunter, zelfs Musa

Ik heb vandaag nog een investering gedaan in de BD David Luiz, de tradable CB in dit geval.
Hij is bijna standaard uitverkocht, dus ik hoop op een mooie prijsaanpassing en tot die tijd mag hij naast Koscielny lopen.

Hij is niet goedkoop, 850k op PC, maar tot nu toe speelt hij feilloos. _/-\o_
Musa en Hunter? Sniper :+

Lacazette zou ik wel hunter geven.
To easy schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 22:20:
[...]

Haha speelde laatst eens voor de grap profclubs daar is het echt vrij worstelen zonder dat er een scheids een kaart trekt ;)
Verschrikkelijk, 1/2 blessures per wedstrijd, goede aanvallen worden onderbroken omdat je een vrije trap meekrijgt voor een overtreding 20m terug en dan vervolgens zelf een penalty tegenkrijgen omdat een aanvaller in de passing animatie van een verdediger loopt 8)7

@peeweeherman Mijn drie voorste spelers hebben alle drie engine :>

• MrMistral
Serieus 3x achter elkaar Darida uit de tradable totw 8)7 |:(

SBC Suarez is binnen! Nog niet mee gespeeld.. Moet eerst weer een team opbouwen :+ Was iets duurder als verwacht :+

Edit:

Welke chem style voor suarez? Hunter is redelijk zonde. Met engine krijg je een geweldige vrijetrappen nemer er bij.. hawk kan ook nog..

[ Voor 39% gewijzigd door Vissert op 05-04-2017 07:50 ]

Vissert schreef op woensdag 5 april 2017 @ 07:07:
SBC Suarez is binnen! Nog niet mee gespeeld.. Moet eerst weer een team opbouwen :+ Was iets duurder als verwacht :+

Edit:

Welke chem style voor suarez? Hunter is redelijk zonde. Met engine krijg je een geweldige vrijetrappen nemer er bij.. hawk kan ook nog..
Ik heb hawk op mijn sbc Suarez. Engine heb ik niet geprobeerd, maar ik heb ook meerdere goede vrije trap nemers.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• huis-r
@MrMistral Heb gisteravond een kwalificatietoernooi gespeeld voor de WL, kan dit weekend amper spelen maar wilde het toch even proberen. Dat heb ik gedaan met een 4231 opstelling (https://www.futbin.com/17/squad/2885633) en de CT die je aangaf.

Man wat was dat lachen zeg! Kneiter snel spel, veel kansen en hoge pressure op de tegenstander. Moet nog even me 2e CDM uitzoeken, maar grote kans dat ik op deze manier is de WL ga proberen!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

huis-r schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:03:
@MrMistral Heb gisteravond een kwalificatietoernooi gespeeld voor de WL, kan dit weekend amper spelen maar wilde het toch even proberen. Dat heb ik gedaan met een 4231 opstelling (https://www.futbin.com/17/squad/2885633) en de CT die je aangaf.

Man wat was dat lachen zeg! Kneiter snel spel, veel kansen en hoge pressure op de tegenstander. Moet nog even me 2e CDM uitzoeken, maar grote kans dat ik op deze manier is de WL ga proberen!
Dembele, IF Can, Matic, Schneiderlin, Gueya, maar vergeet ook zeker niet Kouyate!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Vissert schreef op woensdag 5 april 2017 @ 07:07:

Edit:

Engine inderdaad, Pace + Pas + Drib,
Phyiscal en shooting zijn al hoog genoeg. En toevallig neemt suarez inderdaad mijn vrijetrappen, ook van ver met power.

Gister toch maar SBC El Shaarawy gehaalt. Tot nu toe nog helemaal niet bijzonder, volgens mij niet 1 goal in 3 matches. Maar ik denk dat ik eerder de schuld bij mertens kan leggen want die scoort echt zo veel dat zelfs SBC Suarez het moeilijk heeft..

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Byron010 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:36:
[...]

Phyiscal en shooting zijn al hoog genoeg. En toevallig neemt suarez inderdaad mijn vrijetrappen, ook van ver met power.

Gister toch maar SBC El Shaarawy gehaalt. Tot nu toe nog helemaal niet bijzonder, volgens mij niet 1 goal in 3 matches. Maar ik denk dat ik eerder de schuld bij mertens kan leggen want die scoort echt zo veel dat zelfs SBC Suarez het moeilijk heeft..
Het is inderdaad een sinergy in een team, maar wat wel fijn is met zo'n krachtige voorhoede dat je vanuit iedere hoek gevaarlijk kan zijn. Heel fijn als je een wedstrijd speelt waar je maar halve of weinig kansen kan creëeren. In wat mindere teams heb je altijd spelers die je liever niet voor het doel ziet, met betere spelers durf en kan je meer!
Byron010 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:36:
[...]

Gisteren een potje tegen sbc shaarawy en dat was wel een nachtmerrie voor mij. 3 goals van net buiten het 16 meter gebied met flinke curve erin geschoten. Echt de meest onmogelijke ballen vlogen erin met die curve. Ik weet niet meer of De Gea of Neuer in die wedstrijd in de goal stond, maar dat zijn dus ook niet de minste.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Bean77 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:30:
[...]

Gisteren een potje tegen sbc shaarawy en dat was wel een nachtmerrie voor mij. 3 goals van net buiten het 16 meter gebied met flinke curve erin geschoten. Echt de meest onmogelijke ballen vlogen erin met die curve. Ik weet niet meer of De Gea of Neuer in die wedstrijd in de goal stond, maar dat zijn dus ook niet de minste.
Dat zou betekenen dat die bijna hetzelfde kan doen als TOTGS Mertens, alles finesse'd zo makkelijk in de kruising dat het gewoon grappig is.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ik kan een tijdje niet spelen en vraag me af hoeveel ik nog richting het einde van FIFA zal spelen. Wel lijkt het me leuk om toch de SBC Lacazette te halen voor die paar keer dat ik nog zal spelen, wat denken jullie? 185K neer leggen, anders zit het toch maar in spelers die ik niet of weinig zal gebruiken, kan je beter zo'n pareltje in de club hebben waar je voor het slapen gaan nog eventjes naar kan kijken... toch?
Het was even puzzlen maar de teams zijn af. Het kostte mij wel mijn italiaanse verdediging in het fitness team maar die is nu wel uber sweaty met Martial, Musa, Kante en Bailly.

https://www.futbin.com/17/squad/2865093

https://www.futbin.com/17/squad/2766194

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Kort vraagje, ik lees alweer even mee en heb inmiddels de eerste 100 wedstrijden op FUT gehad. Ik heb alleen even geen idee hoe ik verder moet. Online bak ik er nog vrij weinig van (div 10) en offline inmiddels div 5. Ik ben benieuwd of jullie nog tips en trics hebben?

Heb nu ruim 30k aan coins en het volgende team, https://www.futbin.com/17/squad/2887298.

Waar kan ik me nu het beste op richten? Versterkingen, SBC's of beginnen met traden? Alle tips zijn welkom!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

roybr schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:19:
Kort vraagje, ik lees alweer even mee en heb inmiddels de eerste 100 wedstrijden op FUT gehad. Ik heb alleen even geen idee hoe ik verder moet. Online bak ik er nog vrij weinig van (div 10) en offline inmiddels div 5. Ik ben benieuwd of jullie nog tips en trics hebben?

Heb nu ruim 30k aan coins en het volgende team, https://www.futbin.com/17/squad/2887298.

Waar kan ik me nu het beste op richten? Versterkingen, SBC's of beginnen met traden? Alle tips zijn welkom!
- Bronze Pack Method (BPM)
- Gold SBCs met goede waarde/coin verhouding (laatst een overzicht van gepost)
Kaarten kopen na 7 uur donderdagavond
- Coin boost catalogus (R3 console)

Versterkingen: Shaw, Smalling, Bailly, Walker, Gueye, Musa.

Als je niet uit div 10 komt online dan zul je aardig aan de bak moeten. Misschien speel je dan ook niet met een voor jou geschikte formatie?

Als ik kijk naar je formatie dan mis je sowieso snelheid achterin.

Kijk eens naar de volgende spelers:

Butland (Overpowered keeper)
Rose of Shaw (Goedkope lb's)
Matip (Lengte en snelheid)
Clyne (Goede rb)

Lallana
Guye
Pereyra

Remy
Musa
Jesus

• ErnstMid

ErnstMid

veel wedstrijden online spelen :) Dat speelt sowieso enorm anders dan offline :) Ik zou alle custom tactics e.d. nog even links laten liggen en eerst een opstelling proberen te vinden die je lekker vindt spelen. Maar misschien ben ik niet de beste persoon om je daarover advies te geven; ik hang rond divisie 6/5/4 en vind dat ook prima :) De verbeteringen die kevin hierboven geeft zijn prima; wel verschrikkelijk 13 in een dozijn. (Ook om een goede reden natuurlijk).

Vind zelf de sbc's en het handelen wel echt tof dit jaar! Ik zou sowieso de eerste paar simpele sbc's proberen te doen, die zijn vrij goedkoop te doen en kunnen best wat leuks opleveren :)

Bronze pack method zelf ook tijdje gedaan, ging best aardig dit jaar :) Met wat meer coins ook wel een tijdje zilveren packs gedaan; daar kun je ook hele dure jongens uit halen maar dat zou ik in jou geval nog even overslaan.

• huis-r
@roybr In de lijn van reacties van Vissert en Kevinn, heb even snel een squad in elkaar gezet (https://www.futbin.com/17/squad/2887583), zijn in mijn ogen allemaal degelijke, snelle spelers die je in het begin van het spel heel erg goed kunt gebruiken.

Daarnaast goed de markt in de gaten houden, geen kaarten weggooien die je packed. Deze kun je vaak gebruiken voor SBC's of tijdens specifieke SBC's voor veel meer geld verkopen. Af en toe dus even goed je club checken!
@roybr In navolging van de info over de SBCs hierboven. Let wel op dat sommige na verloop van tijd afgelopen zijn. De Marque Matchups (MM) komen op donderdag/vrijdag en zijn alleen dat weekend beschikbaar.

Wat trouwens voor mij goed werkt in het begin is om contracten in te kopen. De gold van 13 wedstrijden. Massaal bieden op de 13 gold variant met een max prijs van 150 coins. Je zet ze dan te koop voor 200 met buy now van 250. Je zult er elk uur wel een aantal verkopen. Het is geen vetpot en redelijk wat werk maar het werkt wel.

100 contracten is 15.000. Verkoop je ze allemaal voor 200 = 20k. 19k na taxes.

• roybr
Bedankt voor de tips Kevinn, Vissert ErnstMid en Huis-r! Genoeg om uit te zoeken en mee te starten vanavond!

Ik merk dat ik meestal over links begin en Wallcot (rechts) bijna niet in het spel betrek. Toch eens kijken voor een andere formatie.

Hebben jullie nog tips voor een SBC die goed te doen is? Heb in Calcio A Sassuolo gedaan en kreeg Mandzukic uit een pack.

Nogmaals bedankt voor de reacties!
roybr schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:39:
Bedankt voor de tips Kevinn, Vissert ErnstMid en Huis-r! Genoeg om uit te zoeken en mee te starten vanavond!

Ik merk dat ik meestal over links begin en Wallcot (rechts) bijna niet in het spel betrek. Toch eens kijken voor een andere formatie.

Hebben jullie nog tips voor een SBC die goed te doen is? Heb in Calcio A Sassuolo gedaan en kreeg Mandzukic uit een pack.

Je kan niet zonder een site als deze:

https://www.futbin.com/

Hierin staan ook alle SBCs met mogelijke oplossingen inclusief prijzen. Die je dus ook online kunt oplossen.
Vissert schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:41:
[...]

Je kan niet zonder een site als deze:

https://www.futbin.com/

Hierin staan ook alle SBCs met mogelijke oplossingen inclusief prijzen. Die je dus ook online kunt oplossen.
Maar let er op dat niet alle sbc's kloppen en prijzen ondertussen flink opgelopen kunnen zijn. Dus eerst met conceptspelers bouwen om te zien of de voorwaarden prima zijn en dan gericht inkopen.

• MrMistral
huis-r schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:03:

Mooi man! Goed om te horen :) Ben benieuwd hoe ver je komt!
Vissert schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:09:
Het was even puzzlen maar de teams zijn af. Het kostte mij wel mijn italiaanse verdediging in het fitness team maar die is nu wel uber sweaty met Martial, Musa, Kante en Bailly.

https://www.futbin.com/17/squad/2865093

https://www.futbin.com/17/squad/2766194
Haha die voorhoede van je fitness team :+ Ziet er goed uit man.
bbblije schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:49:
Ik kan een tijdje niet spelen en vraag me af hoeveel ik nog richting het einde van FIFA zal spelen. Wel lijkt het me leuk om toch de SBC Lacazette te halen voor die paar keer dat ik nog zal spelen, wat denken jullie? 185K neer leggen, anders zit het toch maar in spelers die ik niet of weinig zal gebruiken, kan je beter zo'n pareltje in de club hebben waar je voor het slapen gaan nog eventjes naar kan kijken... toch?
Ik twijfel er ook over. Heb nu z'n IF. Nadeel is dat ik die 185k kwijt ben en niet meer kan verhandelen. Aan de andere kant zal ik 'm toch niet snel verkopen en krijg ik er bijna 20 pakketjes voor terug. Decisions, decisions.

[ Voor 49% gewijzigd door MrMistral op 05-04-2017 11:55 ]

• ErnstMid

ErnstMid

MrMistral schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:50:
[...]

Mooi man! Goed om te horen :) Ben benieuwd hoe ver je komt!

[...]

Haha die voorhoede van je fitness team :+ Ziet er goed uit man.

[...]

Ik twijfel er ook over. Heb nu z'n IF. Nadeel is dat ik die 185k kwijt ben en niet meer kan verhandelen. Aan de andere kant zal ik 'm toch niet snel verkopen en krijg ik er bijna 20 pakketjes voor terug. Decisions, decisions.
Ik zit er ook aan te denken om die opstelling eens te proberen, ook omdat ik vrij veel capabele middenvelders heb. Zou alleen niet weten hoe ik het precies in moet vullen:

https://www.futbin.com/17/squad/2888005

Podolski moet er natuurlijk sowieso in maar twijfel voor de rest wel wie wat en waar.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

ErnstMid schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:02:
[...]

Ik zit er ook aan te denken om die opstelling eens te proberen, ook omdat ik vrij veel capabele middenvelders heb. Zou alleen niet weten hoe ik het precies in moet vullen:

Podolski moet er natuurlijk sowieso in maar twijfel voor de rest wel wie wat en waar.
Haast niet te doen met een Bundesliga team :( Sowieso een rode link met Vidal, Thiago, Lewa, Auba en Sanches. Als 7 chem geen probleem is: MOTM Stindl in plaats van Keita

• kevinn

kevinn

PSN; southation

roybr schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:39:

Dit zijn de packs met een goede verhouding coins/rewards. Alle squads met 83/84 rated spelers zijn nu duurder door de guaranteed TOTW packs. Hier zou ik even mee wachten.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/jkg75hvp23jy.png

https://www.futbin.com/sq...g-challenges/ALL/320/Ajax
https://www.futbin.com/sq...llenges/ALL/326/Feyenoord
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/331/PSV

Rest van de Jumbo Premium of Premium Gold Player doen van overige leagues. Let wel even op loyalty en posities.

• MrMistral
[...]

Das niet makkelijk inderdaad...

• ErnstMid

ErnstMid

kevinn schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:16:
[...]

Haast niet te doen met een Bundesliga team :( Sowieso een rode link met Vidal, Thiago, Lewa, Auba en Sanches. Als 7 chem geen probleem is: MOTM Stindl in plaats van Keita
oeh, die Stindl is best een interessante optie! Ga ik eens naar kijken :) Dan zou ik alleen wel Keita op de plek van Sanches zetten. Keita echt een beast :)

Lijkt het me wel waard om even mee te klooien :) En anders gaan we gewoon weer terug naar 4321 / 41212 :)

• bbblije

bbblije

Riiiiight

[...]

https://www.futbin.com/17/squad/2890289 Zoiets... Als er toevallig ergens een keer op pauze wordt gedrukt, zou ik Esswein en Aub omwisselen, Vidal overlapt dan Esswein lekker. Ook Sokratis en Hummels, dan is Kolasanic met zijn M/H er om de gaten op te vangen die Hummels met zijn aanvallende spel maakt.

• ErnstMid

ErnstMid

bbblije schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:14:
[...]

https://www.futbin.com/17/squad/2890289 Zoiets... Als er toevallig ergens een keer op pauze wordt gedrukt, zou ik Esswein en Aub omwisselen, Vidal overlapt dan Esswein lekker. Ook Sokratis en Hummels, dan is Kolasanic met zijn M/H er om de gaten op te vangen die Hummels met zijn aanvallende spel maakt.
Haal je wel een aantal hele fijne spelers uit mn team; Keita SIF, Piszczek SIF. Zou ik zelf denk ik eerder nog voor de optie gaan om spelers erin te wisselen. Maar die MOTM Stindl is ook een leuke optie; die zou ik nog eerder pakken dan omdraaien naar een hybrid.

Eerst vanavond maar eens kijken of de opstelling uberhaupt een beetje bevalt ;)

• bbblije

bbblije

Riiiiight

ErnstMid schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:33:
[...]

Haal je wel een aantal hele fijne spelers uit mn team; Keita SIF, Piszczek SIF. Zou ik zelf denk ik eerder nog voor de optie gaan om spelers erin te wisselen. Maar die MOTM Stindl is ook een leuke optie; die zou ik nog eerder pakken dan omdraaien naar een hybrid.

Eerst vanavond maar eens kijken of de opstelling uberhaupt een beetje bevalt ;)
Kiezen of delen, een condoom beschermt ook maar tot dus ver.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-11 14:28

shameblaster

BB4E^Cons

Gok heeft goed uitgepakt. Mustafi in totw.
Gaat nu voor max bin (120k). Ik hou hem nog even vast, hopelijk passen ze de price range aan

Cons:::BB4E

• ErnstMid

ErnstMid

bbblije schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:13:
[...]

Kiezen of delen, een condoom beschermt ook maar tot dus ver.
Juist :P

• kevinn

kevinn

PSN; southation

shameblaster schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:04:
Gaat nu voor max bin (120k). Ik hou hem nog even vast, hopelijk passen ze de price range aan
Ik zou hem toch al verkopen.OTW Mustafi zal na 7 uur weer volop op de markt komen (price range niet aangepast). Daarnaast zit je ook nog met de TOTW Tradeable en zitten een paar wedstrijden voor het einde van het seizoen.

EDIT:
Pricerange update is om 7 uur

[ Voor 4% gewijzigd door kevinn op 05-04-2017 16:28 ]

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door kevinn op 05-04-2017 16:27 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Zo dom, ik had Mustafi nog 'gewoon' op mn transferlijst staan... wel 40k. winst op gepakt maar had meer kunnen hebben :(

• roybr
kevinn schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:30:
[...]

Dit zijn de packs met een goede verhouding coins/rewards. Alle squads met 83/84 rated spelers zijn nu duurder door de guaranteed TOTW packs. Hier zou ik even mee wachten.

[afbeelding]

https://www.futbin.com/sq...g-challenges/ALL/320/Ajax
https://www.futbin.com/sq...llenges/ALL/326/Feyenoord
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/331/PSV

Rest van de Jumbo Premium of Premium Gold Player doen van overige leagues. Let wel even op loyalty en posities.
Bedankt Kevinn! Ga hier zeker mee aan de slag. Net via de app wat contracten gekocht en verkocht en het werkt goed! Ook twee bronze pakketten verhandeld :-).

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:25

Royz

Kleurenblind!!

Ben erg benieuwd hoe duur Keita uiteindelijk (op xbox) gaat worden. De TIF speelt in ieder geval zo heerlijk <3

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• ErnstMid

ErnstMid

Royz schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:57:
Ben erg benieuwd hoe duur Keita uiteindelijk (op xbox) gaat worden. De TIF speelt in ieder geval zo heerlijk <3
Same here! Alhoewel ik eerder voor andere upgrades zou gaan denk ik :X Ben ook weer gaan twijfelen om mn bundesliga team gewoon te laten voor wat het is en een calcio team op te gaan bouwen :*) Dan zou ik met een team van ongeveer 100k. beginnen...

• kevinn

kevinn

PSN; southation

shameblaster schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:04:
Staat nu op de markt voor 74k. Hopelijk nog winst op kunnen maken?

Verwijderd

Ik heb een otw dembele gekocht als investering (waarschijnlijk heel dom). Heb Martial en Kante en dacht, nou dan probeer ik Lacazette wel even. 6 wedstrijden, 9 goals. Die vent is echt briljant. Denk dat ik zijn sbc maar moet doen. Als Dembele otw omhoog gaat haal ik Pogba (hoef ik Schneiderlin niet meer te gebruiken) en Dembele zijn huidige IF. Echt een lekkere aanval.

• ErnstMid

ErnstMid

Ik heb nog een tradeable totw sbc gedaan, twijfel wanneer ik hem moet openen. Die keita en lewandowski kijken me wel aan..

• julianbos
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:34
Wel aardig wat high rated spelers. Net 89 Isco gepakt uit de tradeable TOTW SBC

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-11 15:36
Royz schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:57:
Pff nu sanchez nog keer inform en dan sanchez-forsberg-keita O-)

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-11 14:28

shameblaster

BB4E^Cons

kevinn schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:26:
[...]

Staat nu op de markt voor 74k. Hopelijk nog winst op kunnen maken?
Verkeerd gegokt. Alsnog iets winst kunnen maken rond 19:05 uur.

Cons:::BB4E

• ErnstMid

ErnstMid

To easy schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:12:
[...]

Pff nu sanchez nog keer inform en dan sanchez-forsberg-keita O-)
Yes please! Maja geen beste pot gespeeld met bayern :(

• MrMistral
ErnstMid schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:41:
[...]

Yes please! Maja geen beste pot gespeeld met bayern :(
Hoezo? Hij maakt net een prachtige omhaal :+

• MrMistral
Daar issie dan: nummer 200!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vfuDmI7P7H6hBXJrycozU9bh/full.jpg

En een bonus filmpje. Ja, het stond al 4-0, maar toch :+

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Vd week Eto'o voor 360k gekocht, nu nog maar 270. Zal die na morgen als die uit de pakjes is weer stijgen of nu maar die 270k pakken? Zo bijzonder is die niet

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Delano1992 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:40:
Vd week Eto'o voor 360k gekocht, nu nog maar 270. Zal die na morgen als die uit de pakjes is weer stijgen of nu maar die 270k pakken? Zo bijzonder is die niet
Verkopen. Vanavond met de WL rewards zal hij nog verder zakken. De prijs zal wel herstellen maar niet veel.

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Na lang twijfelen om Hazard ST te verkopen en hiervoor POTM Lukaku te halen gisteren toch overstag gegaan. Jammer dat ze alleen 15 minuten ervoor de price range omhoog hadden gegooid. Was die nog eventjes 80k duurder. 8)7

Nog snel een potje mee kunnen spelen. Gelijk een Hattrick bij zijn debuut. Spelen er nog meer mensen met de POTM Lukaku en hoe vinden jullie hem ?

• ErnstMid

ErnstMid

Iemand anders wel s problemen gehad met de companion app die aangeeft dat je geen futteam meer hebt? Web app werkt nog wel...

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/vb0jJ/0c43fc7ed1.png

wie heeft er nou een POTM Lukaku van (nu als je alles nog moet kopen) 800K nodig.
Ja die heeft 4* skills en 4* WF ipv bentekes: 3* Skills 4* WF.
Maar benteke heeft nu al, nog voor de WL rewards, BIN's van 170-180k op PS4.

• pelidee
  • Niet online
Byron010 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:43:
[afbeelding]

wie heeft er nou een POTM Lukaku van (nu als je alles nog moet kopen) 800K nodig.
Ja die heeft 4* skills en 4* WF ipv bentekes: 3* Skills 4* WF.
Maar benteke heeft nu al, nog voor de WL rewards, BIN's van 170-180k op PS4.
Benteke heb ik in de 86 variant, als maandelijkse reward. Is supersub op mijn bankie. :)

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Ik heb twee vragen:
1. What to do: IF Reid, OTW Mustafi of IF Keane? (Naast Koscielny -> https://www.futbin.com/17/squad/2909573). Had liever IF Reid en OTW Mustafi gehad, maar kan niet met TG.

2. Ik heb nu 30 packs om te openen, bewaren tot TOTS? Of gewoon nu ouwehoeren en voor de IF's gaan...

• kevinn

kevinn

PSN; southation

PetrCech_3 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:18:
Ik heb twee vragen:
1. What to do: IF Reid, OTW Mustafi of IF Keane? (Naast Koscielny -> https://www.futbin.com/17/squad/2909573). Had liever IF Reid en OTW Mustafi gehad, maar kan niet met TG.

2. Ik heb nu 30 packs om te openen, bewaren tot TOTS? Of gewoon nu ouwehoeren en voor de IF's gaan...
1. OTW Mustafi. Agression van Keane is een nadeel persoonlijk. Agility en Balance lager van Reid maar verder aardig vergelijkbaar

2. Als je kunt wachten -> TOTS

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

kevinn schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:29:
[...]

2. Als je kunt wachten -> TOTS
Dit is precies wat mij in de weg zit |:( |:(

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Als je een handelaar bent: nu openen. Daarmee genereer je weer spelers / coins om verder te handelen en om zo meer te verdienen.

Als je geen handelaar bent en de coins / spelers op zich niet nodig hebt: wachten tot TOTS.

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:16
pelidee schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:30:
Na lang twijfelen om Hazard ST te verkopen en hiervoor POTM Lukaku te halen gisteren toch overstag gegaan. Jammer dat ze alleen 15 minuten ervoor de price range omhoog hadden gegooid. Was die nog eventjes 80k duurder. 8)7

Nog snel een potje mee kunnen spelen. Gelijk een Hattrick bij zijn debuut. Spelen er nog meer mensen met de POTM Lukaku en hoe vinden jullie hem ?
Ik had de 88 versie en heb nu de 89. Vind hem echt heerlijk spelen. Sterk, redelijk snel en een geweldig schot. Diagonale long shots altijd nemen met Lukaku.
Iemand ervaring met de CMOTM kaart van Goretzka?

https://www.futbin.com/17/player/18120/Leon%20Goretzka

Verwijderd

Fraaank schreef op maandag 3 april 2017 @ 15:52:
@Byron010 Ik gok dat er ook nog een TOT-Champions League en TOT-Europa League (of gecombineerd) komt aangezien we ook een TOTGS hebben gehad.
TOTGS was afgelopen jaren ook al, daar zal geen TOTS van komen. Zijn ook al MOTM voor die wedstrijden.

• ErnstMid

ErnstMid

Het hoeft niet eens Bundesliga te zijn. Ik zoek een middenvelder met lengte, redelijke snelheid 75+, goede passing 80+ en goede verdedigende skills. Ik was in het begin van het seizoen zeer te spreken over Goretzka.

• ErnstMid

ErnstMid

Vissert schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:59:
[...]

Het hoeft niet eens Bundesliga te zijn. Ik zoek een middenvelder met lengte, redelijke snelheid 75+, goede passing 80+ en goede verdedigende skills. Ik was in het begin van het seizoen zeer te spreken over Goretzka.
ah ja, dat is wel een leuke mix aan eisen. Ik zou het gewoon proberen, hij is niet extreem duur toch?

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Byron010 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:20:
[...]

Ziet er goed uit!

Zelf heb ik nu dit:

Serieus De Rossi en Barzagli (en Perrin) in een 800k (exclusief de prijs van Suarez SBC) team? :o

Vind persoonlijk Pjanic / Marchisio en Bonucci fijner spelen dan die 2. Moet Tonelli IF nog proberen i.p.v. Bonucci eigenlijk.
MrMistral schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:33:
[...]

Nice!

Ik gebruik:
Speed 95
Passing 20
Organised

Passing 85
Crossing 75
Shooting 40
Free Form

Pressure 70
Agression 95
Team width 15
Cover

Maar kan het aanraden zelf even te experimenteren met instellingen. Wat voor de één werkt, werkt niet altijd voor de ander :)
Iemand deze instellingen ook wel eens geprobeerd met een andere formatie (zoals 4312)? Ik wil ook met volle bak druk spelen :D

[ Voor 30% gewijzigd door Joster op 06-04-2017 13:02 ]

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Joster schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:13:
[...]

Serieus De Rossi en Barzagli (en Perrin) in een 800k (exclusief de prijs van Suarez SBC) team? :o

Vind persoonlijk Pjanic / Marchisio en Bonucci fijner spelen dan die 2. Moet Tonelli IF nog proberen i.p.v. Bonucci eigenlijk.
2 dagen verder en het is al weer anders door het halen van El Sharaawy SBC, maar ja, Barzagli, De rossi en Perin zitten er nog steeds in.
Zit volgens mij rond de 150 games met de huidige barzagli (vaak verkocht) en bijna 200 voor perin, rossi is gewoon heel solid (helaas heb ik zijn SBC niet) maar gaat me vooral om de hyperlink naar nainggolan. (en geld) anders had ik IF Parolo er neer gezet.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Byron010 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:50:
[...]

2 dagen verder en het is al weer anders door het halen van El Sharaawy SBC, maar ja, Barzagli, De rossi en Perin zitten er nog steeds in.
Zit volgens mij rond de 150 games met de huidige barzagli (vaak verkocht) en bijna 200 voor perin, rossi is gewoon heel solid (helaas heb ik zijn SBC niet) maar gaat me vooral om de hyperlink naar nainggolan. (en geld) anders had ik IF Parolo er neer gezet.
Aangezien Mertens er al staat, is een Hyperlink niet nodig. Een normale link is al goed zat om hem op 10 chem te krijgen.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

sirkeith schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:07:
[...]

Aangezien Mertens er al staat, is een Hyperlink niet nodig. Een normale link is al goed zat om hem op 10 chem te krijgen.
Misschien daar niet meer, maar ik had eerst williams op rechts en mertens linkts, en toen was het wel nodig.

Nu heb ik mertens op rechts, Suarez (80) links, en SBC suarez als ST. en wissel rechter suarez eruit, parolo erin, mertens naar links en SBC El sharaawy naar RF (vanaf CM)

of Sharaawy ST, mertens links en cuadrado RF.

Ben nog even aan het kijken waar sharaawy nou echt goed in is :p

• huis-r
Ik zag dit filmpje vandaag voorbij komen en wilde hem jullie niet onthouden...: :*)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UVd8VGwq5w8]

• pelidee
  • Niet online
huis-r schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:22:
Ik zag dit filmpje vandaag voorbij komen en wilde hem jullie niet onthouden...: :*)

[video]
haha deze is goud he! Had al al voorbij zien komen, maar voor iedereen zeer herkenbaar denk. _/-\o_

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Mijn teams op dit moment. Ben erg aan t twijfelen welke positie ik nu weer ga versterken. Twijfel over mustafi.
Hebben jullie tips waar allemaal versterken?

Team 1
https://www.futbin.com/17/squad/2923740

Team 2
https://www.futbin.com/17/squad/2923670

Verwijderd

Luncatic12 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 21:31:
Mijn teams op dit moment. Ben erg aan t twijfelen welke positie ik nu weer ga versterken. Twijfel over mustafi.
Hebben jullie tips waar allemaal versterken?

Team 1
https://www.futbin.com/17/squad/2923740

Team 2
https://www.futbin.com/17/squad/2923670
Ik zou persoonlijk Koscielny en Icardi vervangen, maar weet niet hoeveel je te besteden hebt?

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Weet iemand wanneer ik de Bundesliga sbc kan verwachten?

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
peeweeherman schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:14:
Weet iemand wanneer ik de Bundesliga sbc kan verwachten?
Ja, in de nabije toekomst.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Joster schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:48:
[...]

Ja, in de nabije toekomst.
_O-

Ik had gehoopt op een glazen bol die iets nauwkeuriger is. ;)
Weet iemand hoe lang de BPL sbc geleden is?

Pagina: 1 ... 144 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.