Iemand een tip voor een BPLspits? Speel nu al een tijd met IF Gray, bevalt aardig. Heb zo'n 250k (pc) over. Speel meestal 4321, maar ook graag 4231 (die met 3 CAMs).
Mmm, keane uit tradeable totw sbc. Waardeloos
Ja, de packs zijn (helaas) untradable. Extra spelers zijn altijd welkom.bbblije schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 15:01:
[...]
Ik heb maar even de eerste fut bday sbc gedaan! Als je iedere dag de nieuwe doet krijg je aan het einde van de fut bday een gratis pack. Hoe meer je er doet, hoe duurder de pack.
Vergeet ook niet iedere dag op de Companion app in te loggen! Gratis coins of packs!
Edit: Oh, toch niet.
[ Voor 3% gewijzigd door JJoosterman op 01-04-2017 22:56 ]
Wat voor spits zoek je?Fraaank schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 15:20:
Iemand een tip voor een BPLspits? Speel nu al een tijd met IF Gray, bevalt aardig. Heb zo'n 250k (pc) over. Speel meestal 4321, maar ook graag 4231 (die met 3 CAMs).
edit: rant 387 over lag in het weekend
[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 01-04-2017 23:51 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Snel en OP, heb het niet zo op bv Lukaku
Martial?
Zou denken aan Sanchez/Aguero
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
IF Defoe, of anders die nieuwe Bent!
Niet alle bday spelers komen in de buurt van hun origineel, maar deze is lekker. Agbonlahor lijkt net iets te zwaar te zijn of zo.
Iemand Eto'o al geprobeerd? Lijkt me wel een fijne sub
[ Voor 3% gewijzigd door peeweeherman op 02-04-2017 00:02 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Bent heeft 57 stamina, lijkt me zinloos tenzij als supersub in de laatste 20 minuten.peeweeherman schreef op zondag 2 april 2017 @ 00:01:
[...]
Niet alle bday spelers komen in de buurt van hun origineel, maar deze is lekker. Agbonlahor lijkt net iets te zwaar te zijn of zo.
97 stamina en 69 reactions, spannend... laat komertjeJJoosterman schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 09:24:
https://www.futbin.com/17/player/18164/pulisic
Dit zijn best aardige stats. Speedster en 97 stamina.
Holy sh*t denk doe even die verhandelbare tvdw omdat er wel leuke spelers inzitten.
En wie verschijnt daar op mijn scherm Ronaldo
Aguero is inderdaad nog wel een idee! Heb Martial nu op lf staat.
Bent is Championship, niet BPL. Heb te weinig Engelse spelers.peeweeherman schreef op zondag 2 april 2017 @ 00:01:
[...]
Heb nu een voorhoede: Martial, IF Gray, motm Walcott. Wellicht een idee om Martial ST te maken en Hazard te kopen? Of motm Walcott als ST en een variant van Mané kopen.
https://www.futbin.com/17/squad/2815914
Of Alex Sandro LB, ook heel fijn! Schneiderlin met Shadow als je Pogba niet kan betalen!
Je zou het nog bonter kunnen maken met FB Ogbonna!
https://www.futbin.com/17/squad/2816217
[ Voor 37% gewijzigd door bbblije op 02-04-2017 11:00 ]
Haha daar hoopte ik ook op....of anders thiago of pisz sif....tomk10 schreef op zondag 2 april 2017 @ 07:56:
Holy sh*t denk doe even die verhandelbare tvdw omdat er wel leuke spelers inzitten.
Helaas pindakaas met die engelse cb
Is het voor de tradable totw vereist dat je 2 spelers van de huidige totw inlevert? FUT champions rewards mogen niet?
PSN: MrMistral
Hebben jullie ook zo'n moeite om die vreselijk overpowerde butland te passeren? Ik krijg de ballen er nauwelijks in en helaas speelt de halve wereld met die keeper.
Toch maar even een aantal Fut BD kaarten gehaald, wss ga je die nodig hebben bij de latere SBC's komende dagen.
Heb inmiddels Lukaku binnen, maar helaas nog weinig plezier aan kunnen beleven.
Zoveel vandaag als gisteren een paar potjes gedaan, maar elk potje heeft 1 sec lagspikes.
Omdat ik Eriksen heb moeten verkopen, moet ik Ibra of Kane als CAM gebruiken wat qua stats prima zou moeten kunnen, maar beide hebben uiteraard niet de finesse van Eriksen helaas.
Alli of Fabrepas zouden ook naar CAM kunnen, en dan bijvoorbeeld Kante halen voor RCM.
Optie 3 is doorgrinden en bijvoorbeeld IF Lallana halen.
Zoveel vandaag als gisteren een paar potjes gedaan, maar elk potje heeft 1 sec lagspikes.
Omdat ik Eriksen heb moeten verkopen, moet ik Ibra of Kane als CAM gebruiken wat qua stats prima zou moeten kunnen, maar beide hebben uiteraard niet de finesse van Eriksen helaas.
Alli of Fabrepas zouden ook naar CAM kunnen, en dan bijvoorbeeld Kante halen voor RCM.
Optie 3 is doorgrinden en bijvoorbeeld IF Lallana halen.
Goede conclusieBossie schreef op zondag 2 april 2017 @ 12:57:
... IF Lallana halen.
Misschien, maar dan gaat bijvoorbeeld POTM Kane naar de bank.
Ik wacht wel even dat tot de lagspikes weg zijn voordat ik conclusies ga nemen.
Je hebt trekkers, en je hebt nemersBossie schreef op zondag 2 april 2017 @ 13:12:
[...]
Misschien, maar dan gaat bijvoorbeeld POTM Kane naar de bank.
Ik wacht wel even dat tot de lagspikes weg zijn voordat ik conclusies ga nemen.
Tja, qua stats etc zou Kane toch prima op CAM moeten kunnen spelen.
https://www.futbin.com/17/compare/17934/16272/15562
FUT bd kaarten?bbblije schreef op zondag 2 april 2017 @ 11:37:
Toch maar even een aantal Fut BD kaarten gehaald, wss ga je die nodig hebben bij de latere SBC's komende dagen.
Zo met de investeringen die ik had gedaan heb ik zojuist Candreva kunnen kopen, en het lijkt erop dat Abate binnenkort ook mijn team komt versterken
Baar Dag!
Fuji was niet zo onder de indruk van Candreva, wat ik aan zijn gameplay zag is dat hij niet snel genoeg is om verdedigers als Smalling er uit te lopen. Shaarawy is wel goud! Als ik het geld had, had ik zeker de SBC gedaan!Protax schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:15:
Zo met de investeringen die ik had gedaan heb ik zojuist Candreva kunnen kopen, en het lijkt erop dat Abate binnenkort ook mijn team komt versterken
[ Voor 62% gewijzigd door bbblije op 02-04-2017 14:18 ]
Haha wauw, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken
Welke heb je opgepikt?
Welke heb je opgepikt?
Goedkopere maar toch bruikbaar voor een SBC: Sirigu, Bent..ErnstMid schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:22:
Haha wauw, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken![]()
Welke heb je opgepikt?
goede tip in ieder geval, thnx! Ik ga ook even kijken... zit weer in de trein richting huis dus kan straks weer wat spelenbbblije schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:27:
[...]
Goedkopere maar toch bruikbaar voor een SBC: Sirigu, Bent..
Eens kijken hoe Hummels TOTW bevalt
Servers zijn absoluut poep atm!ErnstMid schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:29:
[...]
goede tip in ieder geval, thnx! Ik ga ook even kijken... zit weer in de trein richting huis dus kan straks weer wat spelen![]()
Eens kijken hoe Hummels TOTW bevalt
Poe Hero Podolski uit een pack gehaald
Leuk middenveld inmiddels: https://www.futbin.com/17/squad/2824299
wat zeggen jullie?
Casemiro inruilen tegen deze speler?
https://www.futbin.com/17/compare/18129/15987
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik zou het niet doen. Al ligt het er wel aan op welke positie Kroos gaat spelen.Bean77 schreef op zondag 2 april 2017 @ 17:02:
wat zeggen jullie?
Als CDM zou ik zowieso Casimiro houden. Ik denk dat die 49 sprint speed te weinig is, om echt als CM te kunnen heersen. Als CAM zou hij misschien wel kunnen.
Hij gaat als buitenste CM in een 4321 opstelling spelen. Met een shadow kaart is het wel een beetje te repareren, maar Casemiro is ook niet de snelste.The DenMan schreef op zondag 2 april 2017 @ 17:47:
[...]
Ik zou het niet doen. Al ligt het er wel aan op welke positie Kroos gaat spelen.
Als CDM zou ik zowieso Casimiro houden. Ik denk dat die 49 sprint speed te weinig is, om echt als CM te kunnen heersen. Als CAM zou hij misschien wel kunnen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Kroos moet je als playmaker in de as gebruiken, terwijl je anderen met ietsje meer snelheid (49 sprint speed) de verdedigende taken laat opknappen. Ik dat hij hierdoor in andere formaties waarschijnlijk meer tot zijn recht komt.Bean77 schreef op zondag 2 april 2017 @ 18:06:
[...]
Hij gaat als buitenste CM in een 4321 opstelling spelen. Met een shadow kaart is het wel een beetje te repareren, maar Casemiro is ook niet de snelste.
Kijk anders eens naar Pique als je een blauw kaartje wilt ?
Hij zou met Vidal 88 en TOTY Modric spelen op het middenveld. Ik ben overigens helemaal niet ontevreden over Casemiro 88. In tegendeel, ik vind het hem erg goed en hij scoort ook vrij regelmatig (voor een middenvelder bij mij). Misschien moet ik dan maar op mijn coins gaan zitten tot de TOTS.Bossie schreef op zondag 2 april 2017 @ 18:16:
[...]
Kroos moet je als playmaker in de as gebruiken, terwijl je anderen met ietsje meer snelheid (49 sprint speed) de verdedigende taken laat opknappen. Ik dat hij hierdoor in andere formaties waarschijnlijk meer tot zijn recht komt.
Kijk anders eens naar Pique als je een blauw kaartje wilt ?
Pique ziet er leuk uit, maar heb TOTY Ramos al en ik wil perse Neuer in het doel houden.
Ik heb vanochtend bijna mijn PS4 uit het raam gegooid. Meest bizarre draft die ik ooit heb gehad.
TOTY Ronaldo, TOTY Messi en TOTY Suarez. Middenveld met 95 rated Neymar, 89 Dybala en Turan. TOTY Neuer, TOTY Marcelo, SIF Marquinos en die nieue 87 rated David Luiz.
Kreeg ik de finale in de laatste minuut een afstandsschot tegen. Verloor in de verlenging nadat ik zelf een penalty miste
TOTY Ronaldo, TOTY Messi en TOTY Suarez. Middenveld met 95 rated Neymar, 89 Dybala en Turan. TOTY Neuer, TOTY Marcelo, SIF Marquinos en die nieue 87 rated David Luiz.
Kreeg ik de finale in de laatste minuut een afstandsschot tegen. Verloor in de verlenging nadat ik zelf een penalty miste
Heb je TOTY Marcelo al? Ik heb er zelf nog niet mee gespeeld, maar schijnt een zeer goede speler te zijn.Bean77 schreef op zondag 2 april 2017 @ 18:21:
[...]
Hij zou met Vidal 88 en TOTY Modric spelen op het middenveld. Ik ben overigens helemaal niet ontevreden over Casemiro 88. In tegendeel, ik vind het hem erg goed en hij scoort ook vrij regelmatig (voor een middenvelder bij mij). Misschien moet ik dan maar op mijn coins gaan zitten tot de TOTS.
Pique ziet er leuk uit, maar heb TOTY Ramos al en ik wil perse Neuer in het doel houden.
Na eindigen van WL op goud 2 voor week en maand, de divisies maar weer eens aangepakt.
Tot mijn schrik na wat omzwervingen gepromoveerd tot div.1, dus dat zullen wel weer een stuk of 6 vervelende potjes worden.
Nog even en vraag aan iemand met een glazen bol:
Heb al zo'n 30 xhaka's met mooie winst verkocht, maar ik heb nog een hele serie 83 - 87 rated spelers in mijn club. Had ze gekocht als voorbereiding voor deze week, maar de huidige sbc's spreken me niet echt aan, dus wil er geld van maken. Is het wijs om deze maar eens te verkopen, of verwachten jullie deze week nog wat speciaals?
Tot mijn schrik na wat omzwervingen gepromoveerd tot div.1, dus dat zullen wel weer een stuk of 6 vervelende potjes worden.
Nog even en vraag aan iemand met een glazen bol:
Heb al zo'n 30 xhaka's met mooie winst verkocht, maar ik heb nog een hele serie 83 - 87 rated spelers in mijn club. Had ze gekocht als voorbereiding voor deze week, maar de huidige sbc's spreken me niet echt aan, dus wil er geld van maken. Is het wijs om deze maar eens te verkopen, of verwachten jullie deze week nog wat speciaals?
[ Voor 47% gewijzigd door peeweeherman op 02-04-2017 20:31 ]
Ook al een paar keer naar gekeken. Maar die kost helaas het dubbele en niet de coins voor. Bovendien zou ik mijn verdediging om moeten "spiegelen" en dan vind ik de rechterkant kwalitatief zwaar onvoldoende met Lahm als rechtsback.The DenMan schreef op zondag 2 april 2017 @ 19:33:
[...]
Heb je TOTY Marcelo al? Ik heb er zelf nog niet mee gespeeld, maar schijnt een zeer goede speler te zijn.
Heb net FB Ogbonna opgepikt, wat een beest! Twijfel er zelfs nu over om de boel te verkopen en weer Serie A te gaan spelen met ook FB Abate.
Wie had je eerst ipv Ogbonna?Fraaank schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:49:
Heb net FB Ogbonna opgepikt, wat een beest! Twijfel er zelfs nu over om de boel te verkopen en weer Serie A te gaan spelen met ook FB Abate.
Koop een paar OTW Mustafi! 1 goal en 1 assist!
Edit: al te laat
Edit: al te laat
[ Voor 17% gewijzigd door bbblije op 02-04-2017 23:41 ]
Voor 69500 de gok genomen. Momenteel is max price range 120k
Cons:::BB4E
Koscielny, die overigens prima beviel!
Prima Weekend League achter de rug. @bbblije Eriksen bevalt prima op die CAM positie en Lallana deed het heerlijke als CM. Jammer van de gameplay gister, was allemaal zo traag.. Heb gelukkig wel goud maandelijks weten te bereiken :-)
Nu al winst... 90k gaat hij nu voor!shameblaster schreef op maandag 3 april 2017 @ 00:22:
Voor 69500 de gok genomen. Momenteel is max price range 120k
[ Voor 4% gewijzigd door bbblije op 03-04-2017 09:49 ]
Gisteren middag kon je ze nog voor 20-30k kopen. Dat was helemaal mooi geweest haha.
Twijfel nog om hem nu al te verkopen, of nog even op de prediction van totw te wachten.
Cons:::BB4E
Iemand nog aardige resultaten gehaald in de WL?
Ik heb voor het eerst ervoor gekozen om niet minimaal Gold 3 te halen. 15-8 geloof ik dat het was. Heb divisie 2 al klaar staan, waar ik 1 van de 3 nodig heb voor divisie 1. Maar ik merk dat de servers mij zo erg irriteren dat ik niet meer de volle WL ga spelen.
Ik heb voor het eerst ervoor gekozen om niet minimaal Gold 3 te halen. 15-8 geloof ik dat het was. Heb divisie 2 al klaar staan, waar ik 1 van de 3 nodig heb voor divisie 1. Maar ik merk dat de servers mij zo erg irriteren dat ik niet meer de volle WL ga spelen.
Toen was de wedstrijd nog niet gespeeldshameblaster schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:58:
[...]
Gisteren middag kon je ze nog voor 20-30k kopen. Dat was helemaal mooi geweest haha.
Twijfel nog om hem nu al te verkopen, of nog even op de prediction van totw te wachten.
Glazen bol werk...
[ Voor 3% gewijzigd door bbblije op 03-04-2017 10:24 ]
Soms werkt mijn glazen bol wel
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Pisczek is inmiddels op 86 als ik me niet vergisBean77 schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:33:
[...]
Ook al een paar keer naar gekeken. Maar die kost helaas het dubbele en niet de coins voor. Bovendien zou ik mijn verdediging om moeten "spiegelen" en dan vind ik de rechterkant kwalitatief zwaar onvoldoende met Lahm als rechtsback.
Ik ben bezig met SBC Lacazette, gaat er bijna op lijken dat ik hem gratis krijg. 11 Packs geopend, 1 totw Keane (cb) en net haal ik FB Doumbia uit een pack. Maar denk dat ik die als super sub ga houden, wat een kaart..
Klopt die had ik van het weekend toevallig gepacked. Daardoor heb ik ook naar de situatie gekeken om het te spiegelen naar de rechterkant, echter kreeg daardoor Vidal 7 chem. Dat vond ik het ook weer niet waard.Bossie schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:44:
[...]
Pisczek is inmiddels op 86 als ik me niet vergis
Overigens vind ik dit puzzelen wel veel leuker dan via de xbox waar je makkelijk ff een legend tussen smijt. Dat vind ik echt cheaten, maar goed.....
wat heb je precies gespeeld dan? kan je packs winnen als je tegen tvdw speelt dan ofzo?tomk10 schreef op zondag 2 april 2017 @ 07:56:
Heb je zo nog een link beschikbaar van je team? Dan wil ik wel even helpen om te spiegelen.Bossie schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:44:
[...]
Pisczek is inmiddels op 86 als ik me niet vergis
Nee er is een SBC beschikbaar die heet (in het Engels) Tradable TOTW. Hier moet je een squad inleveren en krijg een TOTW van de huidige week. Je hebt hem ook untradable.Razz89 schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:52:
[...]
wat heb je precies gespeeld dan? kan je packs winnen als je tegen tvdw speelt dan ofzo?
Er gaan nog lightning rounds komen wss... Het duurt nog to 8 april, en het is een 84 rated kaart. Prijzen zullen nog dalen, dus later terug kopen is wellicht verstandig. Daar tegenover denk ik wel dat er nog een SBC gaat komen waar je een FB kaart voor moet inleveren. Fifa lijkt momenteel meer op StrategoRonaldMuijs schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:47:
Ik ben bezig met SBC Lacazette, gaat er bijna op lijken dat ik hem gratis krijg. 11 Packs geopend, 1 totw Keane (cb) en net haal ik FB Doumbia uit een pack. Maar denk dat ik die als super sub ga houden, wat een kaart..
Ik speel ook met Ogbonna. Heb Bailly vervangen en speel nu met dit team:Fraaank schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:49:
https://www.futbin.com/17/squad/2842428
Afgelopen weekend voor het eerst Elite gehaald
30/40 gewonnen.
Steeds rond de 27max gezeten, nu viel alles eens de goede kant op. Wellicht door het toevoegen van Ogbonna
Wat een vuil team zeg!pelidee schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:25:
[...]
Ik speel ook met Ogbonna. Heb Bailly vervangen en speel nu met dit team:
https://www.futbin.com/17/squad/2842428
Afgelopen weekend voor het eerst Elite gehaald![]()
30/40 gewonnen.
Steeds rond de 27max gezeten, nu viel alles eens de goede kant op. Wellicht door het toevoegen van Ogbonna
haha
Coleman is een Monthly kaart trouwens..
Ook nog nooit zo'n goed team in FUT kunnen krijgen hoor, dit jaar gewoon een paar keer packluck gehad en in het begin ontzettend veel zitten handelen met Conditiekaarten.
Het is dat ik 4-5x alles verkocht heb en packs heb geopend waar niets uit kwam, anders had ik ook de millies op de bank gehad. Fifa 18 gaat alles anders gaanpelidee schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:27:
[...]
haha![]()
Coleman is een Monthly kaart trouwens..
Ook nog nooit zo'n goed team in FUT kunnen krijgen hoor, dit jaar gewoon een paar keer packluck gehad en in het begin ontzettend veel zitten handelen met Conditiekaarten.
Edit: plus geen geduld voor de omgang met slechte gameplay en/of input lag. Daarom geen enkele keer fatsoenlijke montly rewards gehad, omdat ik het meerendeel van de weekenden het niet op kon brengen.
[ Voor 16% gewijzigd door bbblije op 03-04-2017 11:51 ]
https://www.futbin.com/17/squad/2138720The DenMan schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:58:
[...]
Heb je zo nog een link beschikbaar van je team? Dan wil ik wel even helpen om te spiegelen.
Ik ben overigens tevreden ermee, maar zou misschien wel nog beter kunnen
Ik zou ook Kante (naar 86 versie) kunnen upgraden in mijn 2e team (of smalling vervangen)
https://www.futbin.com/17/squad/950727
Ik zit deze richting op te denken: https://www.futbin.com/17/squad/2843333 , maar Ramos..Bean77 schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:05:
[...]
https://www.futbin.com/17/squad/2138720
Ik ben overigens tevreden ermee, maar zou misschien wel nog beter kunnen![]()
Ik zou ook Kante (naar 86 versie) kunnen upgraden in mijn 2e team (of smalling vervangen)
Ik zou IF Lallana eens proberen op de plek van Firminho.Bean77 schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:05:
[...]
https://www.futbin.com/17/squad/2138720
Ik ben overigens tevreden ermee, maar zou misschien wel nog beter kunnen![]()
Hij is in principe een goedkopere Erikson, maar door de winter upgrades heeft zijn def een leuke boost gekregen.
Wat zijn jouw ervaringen met Kane tot nu toe?
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 03-04-2017 12:34 ]
Hij is lastig he?bbblije schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:22:
[...]
Ik zit deze richting op te denken: https://www.futbin.com/17/squad/2843333 , maar Ramos..
Ik zit vast aan een bayern driehoek ivm neuer en een laliga driehoek ivm mijn laliga aanval. Heb al flink zitten puzzelen en als ik een optie had, dan vond ik het minder dan hoe het nu staat. Misschien is het het beste om te wachten op TOTS opties. Casemiro zal wel een TOTS worden neem ik aan.
Afgelopen zaterdag kreeg ik Verratti uit de tradable challenge, alleen probeer ik hem nu toe te passen aan mijn squad. Iemand tips of andere spelers die ik over het hoofd zie? Of ervaringen met de onderstaande spelers die ik nog niet heb?
https://www.futbin.com/17/squad/2844140
Spelers die ik nog niet heb:
Sansone
Vazquez
Barzagli
Abate
En de rechter 2 bankzitters.
Sansone
Vazquez
Barzagli
Abate
Hij is inderdaad vrij lastig nog te verbeteren. Je zou nog kunnen denken over een AS Roma driehoek.Bean77 schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:13:
[...]
Hij is lastig he?
Ik zit vast aan een bayern driehoek ivm neuer en een laliga driehoek ivm mijn laliga aanval. Heb al flink zitten puzzelen en als ik een optie had, dan vond ik het minder dan hoe het nu staat. Misschien is het het beste om te wachten op TOTS opties. Casemiro zal wel een TOTS worden neem ik aan.
IF/SIF Naingolan, Manolas en Florenzi en dan IF Karzenis als keeper. Al is dat niet (veel) beter dan wat je nu hebt, maar hierdoor heb je denk ik wel extra coins voor TOTY Marcelo en kan je vanuit hier weer verder upgraden.
[ Voor 7% gewijzigd door The DenMan op 03-04-2017 13:20 ]
IF Karzenis vind ik niks. Heb de roma variant wel bekeken en dan met Asenjo (volgens mij SIF) in de goal. Dat gaat dan weer wel. Maar ik vind Neuer zo uber goed.The DenMan schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:18:
[...]
Hij is inderdaad vrij lastig nog te verbeteren. Je zou nog kunnen denken over een AS Roma driehoek.
IF/SIF Naingolan, Manolas en Florenzi en dan IF Karzenis als keeper. Al is dat niet (veel) beter dan wat je nu hebt, maar hierdoor heb je denk ik wel extra coins voor TOTY Marcelo en kan je vanuit hier weer verder upgraden.
Zal dan wel Kante 86 worden voor mijn b team denk ik.
[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 03-04-2017 13:26 ]
Ik zie overigens een aantal IF kaarten behoorlijk dalen in prijs, kijken of ik een mooie kan oppikken vanmiddag.
Dat is wel op te lossen met Rudiger. Ingame wisselen daarna. Duits + AS RomaBean77 schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:25:
[...]
IF Karzenis vind ik niks. Heb de roma variant wel bekeken en dan met Asenjo (volgens mij SIF) in de goal. Dat gaat dan weer wel. Maar ik vind Neuer zo uber goed.
Zal dan wel Kante 86 worden voor mijn b team denk ik.
Vazquez was voor mij poep, Barzagli heeft iets te weinig stamina.JJoosterman schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:18:
Afgelopen zaterdag kreeg ik Verratti uit de tradable challenge, alleen probeer ik hem nu toe te passen aan mijn squad. Iemand tips of andere spelers die ik over het hoofd zie? Of ervaringen met de onderstaande spelers die ik nog niet heb?
Sansone
Vazquez
Barzagli
Abate
Ik zou voor zo iets gaan: https://www.futbin.com/17/squad/2844968
En dan Lacazette en Verratti ingame wisselen. Germain is clinical!
3 Stamina is natuurlijk niet doorslaggevend. Barzagli is verdedigend beter, daarbij ook sneller, goedkoper en low/high als workrates.
Heb met beide veel wedstrijden gespeeld maar Barzagli steekt er wat mij betreft wel echt bovenuit.
@Protax @PetrCech_3
Na het success met de fut bday investment eigenlijk op zoek naar iets nieuws, maar naast OTW's is er eigenlijk niets spannends meer te verwachten behalve TOTS.
- Niets spannends internationaal behalve pasen maar dat is te dichtbij fut bday
- TOTS begint eind mei, uiterlijk begin juni.
Wat is er te verwachten kijken naar vorige jaren.
Een TOTS Team voor alle belangrijke leagues (dus 18 spelers, soms gecombineerde leagues bijv benelux)
Een nieuw team elke week
TOTS voor gold/silver/bronze consistente spelers die nooit een IF's hebben.
En nu het fifa 17 is verwacht dat ze ook wat doen omtrent SBC's.. wat is alleen de vraag want hier kunnen ze echt alle kanten op gaan.
Waarom verwacht ik SBCs? Afgelopen jaren is TOTS altijd de reden voor de grootste market crash, SBC's zijn er speciaal om dat te verhelpen.
Alleen zal er geen TOTS guaranteed SBC zijn (obviously) dus zal EA wat anders moeten verzinnen.
Waar zit ik aan te denken om iedergeval voorbereid te zijn;
Zo veel mogelijk SBC's doen voor de packs en ze te bewaren voor TOTS om dan toch voor een reward te gaan. 2 maanden aan voorbereiding moet aardig wat kunnen opleveren als je de overgbleven leagues doet en alle marquee matchups etc.
Na het success met de fut bday investment eigenlijk op zoek naar iets nieuws, maar naast OTW's is er eigenlijk niets spannends meer te verwachten behalve TOTS.
Een TOTS Team voor alle belangrijke leagues (dus 18 spelers, soms gecombineerde leagues bijv benelux)
Een nieuw team elke week
En nu het fifa 17 is verwacht dat ze ook wat doen omtrent SBC's.. wat is alleen de vraag want hier kunnen ze echt alle kanten op gaan.
Waarom verwacht ik SBCs? Afgelopen jaren is TOTS altijd de reden voor de grootste market crash, SBC's zijn er speciaal om dat te verhelpen.
Alleen zal er geen TOTS guaranteed SBC zijn (obviously) dus zal EA wat anders moeten verzinnen.
Zo veel mogelijk SBC's doen voor de packs en ze te bewaren voor TOTS om dan toch voor een reward te gaan. 2 maanden aan voorbereiding moet aardig wat kunnen opleveren als je de overgbleven leagues doet en alle marquee matchups etc.
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
@Byron010 Ik gok dat er ook nog een TOT-Champions League en TOT-Europa League (of gecombineerd) komt aangezien we ook een TOTGS hebben gehad.
Bundes SBC komt er ook bijna aan.Byron010 schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:55:
@Protax @PetrCech_3
Een nieuw team elke week
PSN: Kidjuh
Dat klopt, maar aangezien hetzelfde zal gebeuren met lewandowski als wat met higuain is gebeurd (een SBC die onder zijn hoogste IF is) zal het ook een stuk minder waard zijn en zijn de winst marges erg laag.
Ik hoef hem zelf namelijk niet
Daarnaast is het eigenlijk al een beetje laat om te investeren, maar het is nog zeker mogelijk.
Lijkt me verschrikkelijk om hier tegen te spelen iig
Na vnv hoop ik Laca binnen te hebbenMrMistral schreef op maandag 3 april 2017 @ 18:41:
[...]
Lijkt me verschrikkelijk om hier tegen te spelen iig
Zucht, sinds ik Lukaku heb blijf ik verliezen terwijl ik eerder met zijn 87/88 juist heel sterk speelde.
Ik merk wel dat erg steeds een vertraging in mijn acties zit, mijn passing en shots on target zijn ook ver onder het normale niveau
https://www.futbin.com/17/squad/2347239
@PetrCech_3 , welke CT gebruik jij met 4312?
Ik merk wel dat erg steeds een vertraging in mijn acties zit, mijn passing en shots on target zijn ook ver onder het normale niveau
https://www.futbin.com/17/squad/2347239
@PetrCech_3 , welke CT gebruik jij met 4312?
[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 03-04-2017 19:01 ]
Ik zit ook te twijfelen om z'n IF "in te ruilen" voor de SBC. Mja. Weet het niet.
Net nog een leuke opsteker!
Had de verhandelbare totwtotw dagen klaar staan, maar vond de kans op winst eigenlijk te laag. Net in een opwelling de knop voor ruilen ingedrukt en toch mooi een IF Thiago gekregen
Ondanks otw Pogba nog steeds packluck over!
Had de verhandelbare totwtotw dagen klaar staan, maar vond de kans op winst eigenlijk te laag. Net in een opwelling de knop voor ruilen ingedrukt en toch mooi een IF Thiago gekregen
[ Voor 9% gewijzigd door peeweeherman op 03-04-2017 19:59 ]
Ik ben na 3 openings niet verder dan Subasic gekomen. Het is waanzinnig kansloos dit jaar... Bizarpeeweeherman schreef op maandag 3 april 2017 @ 19:59:
Haal ik uit wat pakjes IF Pulisic (gaat voor geen drol helaas) en Hero Podolski. Met een hawk kaart lijkt me dat wel een meesterlijke spits. Gebruik hem denk ik maar ff als een sub in mijn b team. Ben benieuwd hoe die gaat spelen.
Op het idee gebracht door het aantal FB Colombianen en gedreven door herinneringen. heb ik de voorhoede mijn Calcio A team maar iets aangepast;
in 41212 op rm nog steeds SIF cuadrado, cam is FB Muriel, met in de spits FB Ibarbo en FB Ramos.
Uiteraard waar nodig voorzien van de pace verhogende chemistry, lijkt het rode Twente shirt als een rode lap op een stier te werken; ragequit gegarandeerd
Alleen jammer dat good old Guarin ontbreekt...
in 41212 op rm nog steeds SIF cuadrado, cam is FB Muriel, met in de spits FB Ibarbo en FB Ramos.
Uiteraard waar nodig voorzien van de pace verhogende chemistry, lijkt het rode Twente shirt als een rode lap op een stier te werken; ragequit gegarandeerd
Alleen jammer dat good old Guarin ontbreekt...
Pff nice hoor haha. Ik hoopte stiekem op een inform ronaldo wat ik sinds fifa 15 al doe, maar helaas haha.peeweeherman schreef op maandag 3 april 2017 @ 19:59:
Hero Podolski is echt een hele leuke speler. Rechtervoet raakt die geen pepernoot mee, maar links is echt episch goed. Die gast schiet de ballen door de touwen. De laatste die mij dat gevoel gaf was in fifa16 TOTS Ibra. Ook dribbelen, snelheid en zelfs koppen zijn erg goed. Wat schouderduwtjes uitdelen is ook geen probleem. Eigenlijk zonde om als subersub te gebruiken.
3 wedstrijden (als sub) 2 goals en 2 assists.
Ik word altijd erg blij van dit soort combinaties
Holy fuck er zijn gisteren nieuwe legends gelekt. Waarbij Zidane ook op de PS4 te zien was.Daarnaast ook een aantal skill changes.
Edit:
Zou gaan om:
Maradona
Henri
Ronaldo
Zidane
Beckham
Edit:
Zou gaan om:
Maradona
Henri
Ronaldo
Zidane
Beckham
[ Voor 21% gewijzigd door Vissert op 04-04-2017 08:50 ]
1 april was zaterdag hèVissert schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:47:
Holy fuck er zijn gisteren nieuwe legends gelekt. Waarbij Zidane ook op de PS4 te zien was.Daarnaast ook een aantal skill changes.
Edit:
Zou gaan om:
Maradona
Henri
Ronaldo
Zidane
Beckham
Was ook mijn eerste gedachte
YouTube: LEAKED NEW LEGENDS?!
Het is wel een rare verzameling... Is het altijd zo geweest dat echte klassiekers en toch wel vrij recente spelers tegelijk gereleased werden?Vissert schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:17:
[...]
Was ook mijn eerste gedachteMaar het is niks voor Matthdgamer om daar afgelopen nacht nog een video over te maken
![]()
YouTube: LEAKED NEW LEGENDS?!
Geen idee.. Ben een PS4 spelerbbblije schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:36:
[...]
Het is wel een rare verzameling... Is het altijd zo geweest dat echte klassiekers en toch wel vrij recente spelers tegelijk gereleased werden?
Ik zit er al een tijdje over na te denken om een hybrid te gaan maken tussen BPL/LaLiga, daarbij wil ik denk ik gaan voor SBC Suarez. Wanneer denken jullie dat het beste moment is om die SBC te gaan doen?
TOTS, maar dan is Fifa al bijna voorbij... Zomer en voor je het weet is het September.huis-r schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:37:
Ik zit er al een tijdje over na te denken om een hybrid te gaan maken tussen BPL/LaLiga, daarbij wil ik denk ik gaan voor SBC Suarez. Wanneer denken jullie dat het beste moment is om die SBC te gaan doen?
@bbblije Daar heb je een erg goed punt, is wellicht zonde om dat nog te gaan doen. Misschien is het een beter idee om zijn normale kaart aan te schaffen.
Ik heb m op t middenveld staan, links in een 4321. Hij speelt lang niet gek! Naast vidal en keita sif. Link met reus lf, hector if lb en hummels otw =]Bean77 schreef op maandag 3 april 2017 @ 22:40:
Hero Podolski is echt een hele leuke speler. Rechtervoet raakt die geen pepernoot mee, maar links is echt episch goed. Die gast schiet de ballen door de touwen. De laatste die mij dat gevoel gaf was in fifa16 TOTS Ibra. Ook dribbelen, snelheid en zelfs koppen zijn erg goed. Wat schouderduwtjes uitdelen is ook geen probleem. Eigenlijk zonde om als subersub te gebruiken.
Het lijkt erop dat de dagen van muller sbc hier geteld zijn....
dan kan je beter wel zijn SBC halen.. 200k meer een veel betere stats, en dan heb je nog je pack rewards.huis-r schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:52:
@bbblije Daar heb je een erg goed punt, is wellicht zonde om dat nog te gaan doen. Misschien is het een beter idee om zijn normale kaart aan te schaffen.
Heb hem nog niet zo lang geleden en ben er wel blij mee, staat immers na 90 games op 60 goals en 45 assists. (Schuld geef ik aan lacazette en Mertens die graag zijn goals afpakken
Ik denk dat zijn stamina dan wel killing zou zijn in mijn team. Als invaller heb hem tot nu toe vaak gebruikt als spits of linkerspits als ik naar 41212(2) switch.ErnstMid schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:38:
[...]
Ik heb m op t middenveld staan, links in een 4321. Hij speelt lang niet gek! Naast vidal en keita sif. Link met reus lf, hector if lb en hummels otw =]
Het lijkt erop dat de dagen van muller sbc hier geteld zijn....
Hij is wel hard op weg om een cultheld te worden hier zoals Tevez dat in fifa16 was.
Klopt, dat probleem heeft thiago If ook...Bean77 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:43:
[...]m
Ik denk dat zijn stamina dan wel killing zou zijn in mijn team. Als invaller heb hem tot nu toe vaak gebruikt als spits of linkerspits als ik naar 41212(2) switch.
Hij is wel hard op weg om een cultheld te worden hier zoals Tevez dat in fifa16 was.
Maar goed, ik heb thiago If, calhanoglu sif en muller sbc die voor hem in kunnen vallen
Wou hem eerst verkopen maar hou hem lekker in mn team. Kan ik ook nog s omschakelen naar de opstelling met drie cams
Speelt ie als spits lekker? Als ik naar een opstelling met twee spitsen switch gaat dembele otw naast auba spelen. Zie hem niet echt een van die twee vervangen eigenlijk.
Ik was toevallig vanochtend aan dit team aan het knutselen.huis-r schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:37:
https://www.futbin.com/17/squad/2865093
Uiteraard begin je met de spelers op andere posities voor volledige chem.
Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.