Bean77 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:45:
Door mijn promotie naar div1 automatisch gekwalificeerd voor de WL. Niet veel tijd om te spelen, dus ben benieuwd, Ik richt me maar op zilver ofzo.
In divisie 1 ook nog maar 2 potjes kunnen doen, wel allebei gewonnen. Zo raar. 500 jaar in divisie 3 blijven bungelen en nu - weliswaar prematuur - aardig doen in div 1.
Is niet raar, zo is dit spel gewoon geprogrammeerd. Kijk hoe met mij al jaren vergaat, soms easy naar divisie 1, dan weer kansloos naar divisie 5
Na een mooie reeks had ik gisteren de wind weer flink tegen, 4 uit 5 verloren in div3. Waarvan 2x met 4-0 uit 5 doelpogingen van de tegenstander (terwijl ik zelf meer kansen creeer).
Je ziet de goals gewoon vooraf aankomen, de verdedigers die de AI bestuurt stappen steeds in (terwijl de CT op cover staat + heel weinig druk / agression) en de tegenstander staat keer op keer alleen voor de keeper. Dan komen ze schuin op de keeper af, richten op de verre hoek en een zekere goal.
Gelukkig heb je dit ook vaak in je voordeel, maar wat mij betreft zou het spel een stuk consistenter mogen zijn. Wat ik wel gek vind is dat echt goede spelers hier nauwelijks hinder van ondervinden of zich beter aan dergelijks situaties kunnen aanpassen.
[
Voor 5% gewijzigd door
Nachtapotheker op 31-03-2017 13:23
]