Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Byron010 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:52:
[...]

Hoeveel vraag je ervoor? ik wil wel wat versturen naar iemand als een verassing O-) _/-\o_

Om een of andere reden super veel zin in mn rewards vandaag, eerste keer Gold 1 (na steeds gold2/3)
Wat vinden jullie van de Jumbo rare gold player packs?
Poep is al verkocht helaas.

Als het Lallana - Eriksen verhaal ook niet blijkt te kloppen krijg ik weer een nieuwe lading binnen, ik houd je op de hoogte!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
bbblije schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:54:
[...]

Poep is al verkocht helaas.

Als het Lallana - Eriksen verhaal ook niet blijkt te kloppen krijg ik weer een nieuwe lading binnen, ik houd je op de hoogte!
Haha, ik ben al dankbaar voor het mooi onderbouwde advies ;)

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

@JAtech Hier staat trouwens wel een mooie overzichtelijke uitleg van custom tactics:
https://www.reddit.com/r/..._explained_table_edition/

:)

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Wat een monthly rewards trouwens...

Nog 1 win dit weekend en ik krijg er 3, dus doe mij maar ronaldo messi en neymar O-) _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C8F_f6jXUAAX8BP.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C8F_f6iX0AIp661.jpg

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23:08
ErnstMid schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:26:
@JAtech Hier staat trouwens wel een mooie overzichtelijke uitleg van custom tactics:
https://www.reddit.com/r/..._explained_table_edition/

:)
Thx, hier heb ik wel wat aan.
Ga we vanavond maar eens spelen met de nieuwe custom tactics. Ik ga of High Pressure of Counter Attack gebruiken.

[ Voor 15% gewijzigd door JAtech op 30-03-2017 14:49 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Byron010 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:28:

Nog 1 win dit weekend en ik krijg er 3, dus doe mij maar ronaldo messi en neymar O-) _/-\o_

[afbeelding]

[afbeelding]
Hoe werkt dat precies? Ik zie allemaal zieke spelers in het rood.... die krijg je toch niet allemaal? haha

Ik kan nooit fifa spelen in het weekend (lang leve de vriendin die ergens anders woont) dus heb me hier nooit mee bezig gehouden :X
ErnstMid schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:49:
[...]

Hoe werkt dat precies? Ik zie allemaal zieke spelers in het rood.... die krijg je toch niet allemaal? haha

Ik kan nooit fifa spelen in het weekend (lang leve de vriendin die ergens anders woont) dus heb me hier nooit mee bezig gehouden :X
Je krijgt elke week de kans om 40 wedstrijden te spelen. Op basis van je aantal wins krijg je per week een wekelijkse reward.

Alle wins van 1 maand bij elkaar opgeteld krijg je ook een reward voor. Kan varieren van 1 zilver TOTW van die maand tot 44 gold TOTW spelers van die maand.

• ErnstMid

ErnstMid

Vissert schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:50:
[...]

Je krijgt elke week de kans om 40 wedstrijden te spelen. Op basis van je aantal wins krijg je per week een wekelijkse reward.

Alle wins van 1 maand bij elkaar opgeteld krijg je ook een reward voor. Kan varieren van 1 zilver TOTW van die maand tot 44 gold TOTW spelers van die maand.
Ah ja, het principe van die 40 wedstrijden ken ik. Maar hoe moet ik die lijst met spelers hierboven zien? Die kun je eventueel krijgen ofzo?

EDIT: volgens mij snap ik het, die lijst is gewoon een verzameling van alle TOTW's :*)

Ach, ik heb dat niveau toch niet, hoef ik me ook niet druk te maken om WL stress :+

[ Voor 14% gewijzigd door ErnstMid op 30-03-2017 14:55 ]

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

ErnstMid schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:49:
[...]

Aan de hand van je monthly resultaat (net zoals in de week) Krijg je rewards,
Bronze 1/2/3 krijgen 1 bronze IF van de afgelopen maand als untradeable
Silver 1/2/3 krijgen 1 silver IF van de afgelopen maand als untradeable
Gold 1/2/3 krijgen 3 gold IF's van de afgelopen maand als untradeable
Elite 1/2/3 krijgen 11 gold IF's enzovoort...
Top 100 krijgen 44 IF's enzovoort....

Dus aangezien voor deze maand er 5 WL's zijn in totaal moet je iets van 82 wins uit 200 matches hebben voor gold 3.

[ Voor 3% gewijzigd door Byron010 op 30-03-2017 14:56 ]

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Byron010 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:52:
[...]

Hoeveel vraag je ervoor? ik wil wel wat versturen naar iemand als een verassing O-) _/-\o_

Om een of andere reden super veel zin in mn rewards vandaag, eerste keer Gold 1 (na steeds gold2/3)
Wat vinden jullie van de Jumbo rare gold player packs?
Over het algemeen eindig ik liever in Gold 2, dit omdat je dan nog een berg contracten/fitness/blessure kaarten krijg. In die alleen speler packs zit 9/10 keer rommel. ;)

Verwijderd

JJoosterman schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 22:41:
Ik kreeg net de melding dat mijn transfer target list vol was en die lijst verplicht moest legen (35 nu en de rest later).... Ik kreeg ook prompt gelijk de spelers in beeld. Mijn transfer lijst is al vol. Kak, daar gaat mijn gehoopte winst op de Gliks... :(
Dan doe ik m'n console uit en regel ik het allemaal op de web app, jij hebt ze gediscard? Dat zou ik niet over m'n hart kunnen verkrijgen :p

Verwijderd

Heb sinds december niet meer gespeeld. Tot dit weekend. Direct gepromoveerd 4 naar divisie 2 en WL kwalificatie voor het eerst behaald. Kennelijk ben ik beter als ik niet meer echt weet hoe het ook alweer werkt. :)

Heb wel het gevoel dat ik veel gemist heb. Iedereen heeft spelers in gekke kleurtjes. Kom ik aan met mijn gouden mannetjes. Heb niks te klagen qua teams hoor maar ik zie aan de prijzen dat ik de boot gemist heb voor verdere upgrades. Heb geen trek in handelen en sbc is moeilijk omdat ik nauwelijks meer zooi heb. Wel weer tof om een paar potjes gespeeld te hebben!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 17:32:
[...]

Dan doe ik m'n console uit en regel ik het allemaal op de web app, jij hebt ze gediscard? Dat zou ik niet over m'n hart kunnen verkrijgen :p
Hahaha, ik heb precies hetzelfde gedaan. Op de web app verder gegaan.Uiteindelijk vandaag pas het meeste verkocht. De target list zit ondertussen alweer redelijk vol. Want op de app kan je gewoon weer je lijst vullen. _/-\o_

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
Byron010 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:28:

[afbeelding]

[afbeelding]
Als ik dit zo zie vind ik het jammer dat ik geen zin meer heb om vol voor de WL te gaan. Aan de andere kant is m'n levensverwachting wel met 10jr omhoog gegaan :+

Edit: nvm

[ Voor 11% gewijzigd door MrMistral op 30-03-2017 19:27 ]

PSN: MrMistral

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

MrMistral schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 19:26:
[...]

Als ik dit zo zie vind ik het jammer dat ik geen zin meer heb om vol voor de WL te gaan. Aan de andere kant is m'n levensverwachting wel met 10jr omhoog gegaan :+
_O-

Maar het is inderdaad wel een mooi overzicht, zijn dit alle goud of zijn er meer?
Je hebt bijna het gevoel dat je wel wat moois MOET krijgen, ervaring is helaas anders...
Beste tot nu toe is Gomez 86, meest bruikbaar voor mij Alonso, sommigen zijn spoorloos in SBC's verdwenen ;)

Morgen maar eens eerst kijken wie de PotM is en wat de eisen zijn, daarna kijken wat de Birthday wordt.
Ik heb er in elk geval weer zin in!

Iemand al ervaring met SIF Keane?
Ik speel nog steeds met IF Reid, maar deze is inmiddels 60k goedkoper...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

En dan gebeurd dit in mn eerste gold 1 WL rewards... Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XSztvMt.jpg

Goed begin van fut bday!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Mooi werk, maar ik denk je dat hem snel moet verkopen!
Prijzen dalen nu al snel door WL prijzen, MM SBC en morgen nog door de PotM en Birthday.

Denk dat ik nog wel mooi spul ga inslaan deze week.

Gisteren beide kanten van het EA Luck gezien. Eerst kreeg ik na de halve finale van de WL kwalificatie opeens 2 goldpacks en 3k coins. Na het winnen van de finale kreeg ik ook gewoon nog een prijs.

Daarna met 4-1 weggetikt door @MrMistral met 2 belachelijke goals :+ Vrijetrap die van richting wordt verandert door een eigen speler en er invalt. En een eigen goal waarbij de verdediger de bal hoog terugspeelt van de 16 en de Gea onder de bal door duikt :+

• huis-r
Goud 2 behaald afgelopen weekend, beste speler uit de rewards was rechtsback Valencia van MU... Gelukkig wel wat condities en herstelkaartjes gekregen. We gaan weer knallen dit weekend!

• MrMistral
peeweeherman schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 20:15:
[...]

_O-

Maar het is inderdaad wel een mooi overzicht, zijn dit alle goud of zijn er meer?
Je hebt bijna het gevoel dat je wel wat moois MOET krijgen, ervaring is helaas anders...
Dit idd!
Vissert schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:42:
Gisteren beide kanten van het EA Luck gezien. Eerst kreeg ik na de halve finale van de WL kwalificatie opeens 2 goldpacks en 3k coins. Na het winnen van de finale kreeg ik ook gewoon nog een prijs.

Daarna met 4-1 weggetikt door @MrMistral met 2 belachelijke goals :+ Vrijetrap die van richting wordt verandert door een eigen speler en er invalt. En een eigen goal waarbij de verdediger de bal hoog terugspeelt van de 16 en de Gea onder de bal door duikt :+
Haha! Mijn spelers maakten bij beide goals gewoon goed gebruik van jouw spelers :+
Zonder gekheid, vreemde goals inderdaad!

MrMistral schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:27:
[...]

Dit idd!

[...]

Haha! Mijn spelers maakten bij beide goals gewoon goed gebruik van jouw spelers :+
Zonder gekheid, vreemde goals inderdaad!
Heel vreemd! Maar je won verdiend. Sinds die 4231 formatie ben je echt ongrijpbaar. Mijn 3 middenvelders worden volledig overlopen mede dankzij je 2 cdms. Je staat defensief genoeg met Kanté en Naingollan maar aanvallend genoeg power en loopvermogen met Dybala en Aguero.

• huis-r
Vissert schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:30:
[...]

Heel vreemd! Maar je won verdiend. Sinds die 4231 formatie ben je echt ongrijpbaar. Mijn 3 middenvelders worden volledig overlopen mede dankzij je 2 cdms. Je staat defensief genoeg met Kanté en Naingollan maar aanvallend genoeg power en loopvermogen met Dybala en Aguero.
Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden 8)
huis-r schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:31:
[...]

Die eer geef ik aan @MrMistral zelf :+
SBC Higuain valt me zwaar tegen. Daarom maar dit sweaty Musa team gemaakt :+

https://www.futbin.com/17/squad/2766194

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
In een team met Musa moet toch minimaal ook een Kanté, Butland en Smalling zitten? :P

Eventueel aangevuld met Shaw, Dembele en Erikssen...

Damn wat heb ik daar al vaak tegen moeten spelen :(
sirkeith schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:35:
In een team met Musa moet toch minimaal ook een Kanté, Butland en Smalling zitten? :P

Eventueel aangevuld met Shaw, Dembele en Erikssen...

Damn wat heb ik daar al vaak tegen moeten spelen :(
Klopt! Kanté had er ook ingezeten en alleen die kwam niet op full chem :+

• ErnstMid

ErnstMid

Vissert schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:17:
SBC Higuain valt me zwaar tegen. Daarom maar dit sweaty Musa team gemaakt :+

https://www.futbin.com/17/squad/2766194
Ik heb zo'n hekel aan dat soort voorhoedes! Pacehoerderij!

Doe mij maar gewoon Rues, Auba en Dembele O-)

• RonaldMuijs
  • Laatst online: 22-06-2023
ErnstMid schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:15:
[...]

Ik heb zo'n hekel aan dat soort voorhoedes! Pacehoerderij!

Doe mij maar gewoon Rues, Auba en Dembele O-)
Weet niet hoe reus je bevalt maar je kan nu ook IF Schurlle proberen, ziet er ook niet verkeerd uit.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

[...]

Sinds die 4231 formatie ben je echt ongrijpbaar.
Geïnspireerd door deze opmerking ben ik ook maar eens aan het wisselen gegaan, en heb er de eerste 2 potjes mee gewonnen.
Inderaad lekker verdedigen met otw Kante, TIF N'Zonzi, met aanvallende CAMs als TIF Eriksen, motm Tolisso, IF Ben yedder enz. Musa en Niang er voor en geen enkel probleem om te scoren _/-\o_

• ErnstMid

ErnstMid

RonaldMuijs schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:33:
[...]

Weet niet hoe reus je bevalt maar je kan nu ook IF Schurlle proberen, ziet er ook niet verkeerd uit.
Zat zelf aan Costa scream te denken om misschien eens te proberen:

https://www.futbin.com/17/compare/18158/75/15209

Maar eerst maar s kijken wat r dit weekend allemaal met die birthday shit gaat gebeuren :)
Door mijn promotie naar div1 automatisch gekwalificeerd voor de WL. Niet veel tijd om te spelen, dus ben benieuwd, Ik richt me maar op zilver ofzo.
In divisie 1 ook nog maar 2 potjes kunnen doen, wel allebei gewonnen. Zo raar. 500 jaar in divisie 3 blijven bungelen en nu - weliswaar prematuur - aardig doen in div 1.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• ErnstMid

ErnstMid

peeweeherman schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:38:
[...]

Geïnspireerd door deze opmerking ben ik ook maar eens aan het wisselen gegaan, en heb er de eerste 2 potjes mee gewonnen.
Inderaad lekker verdedigen met otw Kante, TIF N'Zonzi, met aanvallende CAMs als TIF Eriksen, motm Tolisso, IF Ben yedder enz. Musa en Niang er voor en geen enkel probleem om te scoren _/-\o_
https://www.futbin.com/17/squad/2767777

Op papier ziet t r best leuk uit... denk alleen niet dat Reus op een CAM plek erg goed uit de voeten kan. Dembele vast wel...

Je hebt zo wel een behoorlijke sloot middenvelders nodig zeg

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

ErnstMid schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:48:
[...]

https://www.futbin.com/17/squad/2767777

Op papier ziet t r best leuk uit... denk alleen niet dat Reus op een CAM plek erg goed uit de voeten kan. Dembele vast wel...

Je hebt zo wel een behoorlijke sloot middenvelders nodig zeg
Ziet er inderdaad goed uit! Ben alleen niet zo van BL

• ErnstMid

ErnstMid

peeweeherman schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:00:
[...]

Ziet er inderdaad goed uit! Ben alleen niet zo van BL
Ik vind t wel een mooie competitie :) Sla dit jaar uit principe de premier league over en met de spaanse competitie heb ik eignelijk nooit wat gehad.

Italiaanse lijkt me wel wat maar heb Muller/Thiago/Toprak untradeable dus moet dan wel stapje terug doen. Ik vind t wel best zo :)

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Is bekendmaking PotM weer om 12.30u?

• huis-r
peeweeherman schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:21:
Is bekendmaking PotM weer om 12.30u?
Ik verwacht 13.30, alles is een uurtje verschoven door het tijdsverschil volgens mij. WL begon vanochtend ook om 09.00 ipv 08.00 zag ik.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
ErnstMid schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:05:
[...]

Ik vind t wel een mooie competitie :) Sla dit jaar uit principe de premier league over en met de spaanse competitie heb ik eignelijk nooit wat gehad.

Italiaanse lijkt me wel wat maar heb Muller/Thiago/Toprak untradeable dus moet dan wel stapje terug doen. Ik vind t wel best zo :)
https://www.futbin.com/17/squad/2768258

Even snel iets in elkaar geflanst voor je :)
Uiteraard kan je om geld te besparen ook de normale en dus niet de IF's kopen :)

[ Voor 7% gewijzigd door sirkeith op 31-03-2017 12:27 ]

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

:o Afschaffen die zomertijd :P

Ben wel weer benieuwd wie het wordt en wat die zieke geesten van EA bedacht hebben voor de SBC...

En natuurlijk of ik nog in de prijzen val met mijn investments, of toch weer een extra topper op de bank zet. Mijn verstand zegt niet doen, maar misschien dat deze versie wel lekker speelt ;)

[ Voor 84% gewijzigd door peeweeherman op 31-03-2017 12:31 ]

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:33
Bean77 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:45:
Door mijn promotie naar div1 automatisch gekwalificeerd voor de WL. Niet veel tijd om te spelen, dus ben benieuwd, Ik richt me maar op zilver ofzo.
In divisie 1 ook nog maar 2 potjes kunnen doen, wel allebei gewonnen. Zo raar. 500 jaar in divisie 3 blijven bungelen en nu - weliswaar prematuur - aardig doen in div 1.
Is niet raar, zo is dit spel gewoon geprogrammeerd. Kijk hoe met mij al jaren vergaat, soms easy naar divisie 1, dan weer kansloos naar divisie 5 :D

Na een mooie reeks had ik gisteren de wind weer flink tegen, 4 uit 5 verloren in div3. Waarvan 2x met 4-0 uit 5 doelpogingen van de tegenstander (terwijl ik zelf meer kansen creeer).
Je ziet de goals gewoon vooraf aankomen, de verdedigers die de AI bestuurt stappen steeds in (terwijl de CT op cover staat + heel weinig druk / agression) en de tegenstander staat keer op keer alleen voor de keeper. Dan komen ze schuin op de keeper af, richten op de verre hoek en een zekere goal.
Gelukkig heb je dit ook vaak in je voordeel, maar wat mij betreft zou het spel een stuk consistenter mogen zijn. Wat ik wel gek vind is dat echt goede spelers hier nauwelijks hinder van ondervinden of zich beter aan dergelijks situaties kunnen aanpassen.

[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 31-03-2017 13:23 ]

• ErnstMid

ErnstMid

sirkeith schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:26:
[...]

https://www.futbin.com/17/squad/2768258

Even snel iets in elkaar geflanst voor je :)
Uiteraard kan je om geld te besparen ook de normale en dus niet de IF's kopen :)
Zou ik eerder deze kant op gaan:

https://www.futbin.com/17/squad/2769462

• NijraM
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-01 14:24
Na een tijd dit topic gevolgd te hebben, toch maar eens besloten mijn account weer eens te af te stoffen en te reageren. :)

Ik ben op zoek naar een goede spits voor mijn Calcio A team. Wellicht heeft iemand een goede suggestie. Ik speel 433(4) en gebruik momenteel IF Luis Muriel als spits, daarachter heb ik Pjanic of IF Banega staan. Op zich loopt deze tandem lekker, maar maar ik ben op zoek naar iemand die de concurrentiestrijd kan aangaan.

Ik twijfel om een van de IF's van Icardi te kopen. Zeker met zijn kopkracht kan hij wat toevoegen aan mijn team. Heb eerder de NIF van Icardi gehad en die kon mij niet echt bekoren. Iemand ervaring met IF Icardi? Of zijn er nog andere suggesties? IF Gomez wellicht? Heb zo'n 200k te besteden.
NijraM schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:29:
Na een tijd dit topic gevolgd te hebben, toch maar eens besloten mijn account weer eens te af te stoffen en te reageren. :)

Ik ben op zoek naar een goede spits voor mijn Calcio A team. Wellicht heeft iemand een goede suggestie. Ik speel 433(4) en gebruik momenteel IF Luis Muriel als spits, daarachter heb ik Pjanic of IF Banega staan. Op zich loopt deze tandem lekker, maar maar ik ben op zoek naar iemand die de concurrentiestrijd kan aangaan.

Ik twijfel om een van de IF's van Icardi te kopen. Zeker met zijn kopkracht kan hij wat toevoegen aan mijn team. Heb eerder de NIF van Icardi gehad en die kon mij niet echt bekoren. Iemand ervaring met IF Icardi? Of zijn er nog andere suggesties? IF Gomez wellicht? Heb zo'n 200k te besteden.
Gomez is wel een goede! Misschien Dybala?

• huis-r
@NijraM Dybala is wellicht een optie, ligt denk ik ook aan je persoonlijke speelstijl. Dybala is een ander type spits dan bijvoorbeeld Icardi. Ik krijg in ieder geval genoeg goals tegen van Dybala haha, ongekend linkerbeen.

• Nachtapotheker
NijraM schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:29:

Wat is je budget en op welke console / pc speel je?

• NijraM
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-01 14:24
Nachtapotheker schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:37:
[...]

Wat is je budget en op welke console / pc speel je?
Thanks voor de suggesties tot zover. Ik speel op de PS4 en budget is rond de 200k.

Aan Dybala had ik nog niet gedacht. Ik ga hem eens proberen.

• Nachtapotheker
NijraM schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:42:
[...]

Thanks voor de suggesties tot zover. Ik speel op de PS4 en budget is rond de 200k.

Aan Dybala had ik nog niet gedacht. Ik ga hem eens proberen.
Dan zou ik voor de laatste IF van Immobile gaan. Tenzij je meer een pingelaar bent, dan Dybala of Gomez. Ik ben zelf niet zo van het pingelen, dus Dybala werkte niet voor mij :)
Gomez werkt bij mij op CAM overigens top!

[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 31-03-2017 14:59 ]

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Nachtapotheker schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:58:
[...]

Dan zou ik voor de laatste IF van Immobile gaan. Tenzij je meer een pingelaar bent, dan Dybala. Ik ben zelf niet zo van het pingelen, dus Dybala werkte niet voor mij :)
Als CAM achter 2 spitsen is hij ook heerlijk zonder te pingelen hoor. Duikt in alle gaten, kan schieten van afstand en geeft steekpasses als een malle ;)

• Nachtapotheker
Joster schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:59:
[...]

Als CAM achter 2 spitsen is hij ook heerlijk zonder te pingelen hoor. Duikt in alle gaten, kan schieten van afstand en geeft steekpasses als een malle ;)
Precies dat doet Gomez voor mij op CAM ;)

• Joster
Nachtapotheker schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:01:
[...]
Precies dat doet Gomez voor mij op CAM ;)
Gomez IF staat ervoor samen met Icardi TIF. Zou ik Gomez en Dybala beter ruilen dan?

• Nachtapotheker
Joster schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:04:
[...]

Gomez IF staat ervoor samen met Icardi TIF. Zou ik Gomez en Dybala beter ruilen dan?
Je kunt het altijd eens proberen :) Als je ze allebei een CF kaart geeft dan kun je ze wisselen zonder chem te verliezen. (mits ze matchen met je manager)

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Lukaku!

• huis-r

• ErnstMid

ErnstMid

Had liever King gezien, ;lukaku heeft kaarten zat inmiddels :')

• MrMistral
[...]

Goed om te horen. Ben ook erg tevreden met de samenstelling nu :)
huis-r schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:31:
[...]

Dit is 'm:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2groSWU8KFgGVZuHjOlfrAgr/full.png

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Kom een Belgische of een pro leagie IF te kort

• huis-r
@MrMistral Gave squad! Werkt het fijn met die 3 CAM's? Ik heb het een tijdje geprobeerd alleen lukte me toch niet helemaal om daar lekker mee te spelen..

[ Voor 4% gewijzigd door huis-r op 31-03-2017 16:13 ]

huis-r schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:13:
@MrMistral Gave squad! Werkt het fijn met die 3 CAM's? Ik heb het een tijdje geprobeerd alleen lukte me toch niet helemaal om daar lekker mee te spelen..
Hier het zelfde verhaal. Ik ben benieuwd naar je instructies en tactics @MrMistral

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

peeweeherman schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:07:
Kom een Belgische of een pro leagie IF te kort
Nu niet meer, zal ik het doen? :P

• huis-r
peeweeherman schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:25:
[...]

Vind het wel veel coins, op futbin staat dat het zo'n 730k+ is... Die 89 IF kaart van Lukaku was paar dagen geleden nog rond de 500k.. Up to you! ;)

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
peeweeherman schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:25:
[...]

Als je alles klaar hebt staan zou ik zeggen doen!
Tenzij je er nooit mee gaat spelen, dan is het cashen haha.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

huis-r schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:28:
[...]

Vind het wel veel coins, op futbin staat dat het zo'n 730k+ is... Die 89 IF kaart van Lukaku was paar dagen geleden nog rond de 500k.. Up to you! ;)
Heb zijn rating nog niet eens gezien, 90? Rationeel gezien heb je gelijk, maar eerst even afkoelen

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

peeweeherman schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:36:
[...]

Heb zijn rating nog niet eens gezien, 90? Rationeel gezien heb je gelijk, maar eerst even afkoelen
Ik verkoop alles. TOTS komt er tock ook aan.

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 19:24

KWM

Ik ben nu bezig met de sbc van lukaku. Ik heb een team of the week speler uit de pro league (belg. comp.) nodig. Bestaat deze wel?

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

KWM schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 17:09:
Ik ben nu bezig met de sbc van lukaku. Ik heb een team of the week speler uit de pro league (belg. comp.) nodig. Bestaat deze wel?
Kubo, Dendoncker, zijn er vast nog meer

• kevinn

kevinn

PSN; southation

KWM schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 17:09:
Wacht vanavond even af met FUT birthday. Kubo zit in packs maar is extinct. Of wachten op de verhoging van de price ranges.

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 19:24

KWM

peeweeherman schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 17:11:
[...]

Kubo, Dendoncker, zijn er vast nog meer
Dendoncker is een oranje/blauwe kaart, valt deze wel onder totw? ik had net Najar van Anderlecht (oranje kaart) gekocht en deze werd niet gezien als totw-kaart.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

KWM schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 17:18:
[...]

Dendoncker is een oranje/blauwe kaart, valt deze wel onder totw? ik had net Najar van Anderlecht (oranje kaart) gekocht en deze werd niet gezien als totw-kaart.
Nee, is puur voor de rating.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

KWM schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 17:18:
[...]

Er is ook een totw versie, 81 rated

Ik heb de informs en Courtois verkocht, koop wel wat andere leuke verhandelbare spelers

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-11 14:28

shameblaster

BB4E^Cons

Of op zijn tots kaart wachten eind april ;)

Cons:::BB4E

• MrMistral
huis-r schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:13:
Ja, super, lekker kort tikwerk en om elkaar heen bewegen :)
Vissert schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:14:
[...]

Hier het zelfde verhaal. Ik ben benieuwd naar je instructies en tactics @MrMistral
Cdms en backs op stay back
MrMistral schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:33:
[...]

Nice!

Ik gebruik:
Speed 95
Passing 20
Organised

Passing 85
Crossing 75
Shooting 40
Free Form

Pressure 70
Agression 95
Team width 15
Cover

Maar kan het aanraden zelf even te experimenteren met instellingen. Wat voor de één werkt, werkt niet altijd voor de ander :)

• JJoosterman
https://mobile.twitter.co...47841686743134209/photo/1

Zijn opzich geen verkeerde kaarten. Ben benieuwd naar de sbc's om er 1 te winnen.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

JJoosterman schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 18:59:
https://mobile.twitter.co...47841686743134209/photo/1

Zijn opzich geen verkeerde kaarten. Ben benieuwd naar de sbc's om er 1 te winnen.
Ibarbo, agbonlahor, de toppers van weleer!

Zitten een paar beesten tussen! :9

De sbc's staan er op, dat wordt nog wat komende week

Pff, check die eisen voor Torres!

[ Voor 16% gewijzigd door peeweeherman op 31-03-2017 19:07 ]

• JJoosterman
peeweeherman schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 19:00:
[...]

Haha, wow! Ik denk dat ik de prijzen voor Pique en Godin maar even in de gaten ga houden, dikke kans dat ik die van mij maar op de transfer markt drop mocht er een lekkere winst op zitten. Die untradable bday challenges laat ik schieten. Zijn voor mij te gortig qua eisen.

Voor nu maar even wat Gliks verkopen en een stuk of 5 totw tradable doen en dan zie ik wel even verder.

Edit: de eerste Glik van 4500 is al verkocht.

[ Voor 3% gewijzigd door JJoosterman op 31-03-2017 19:34 ]

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik snap de nieuwe spelers nog niet helemaal.
Zo zie ik op futhead een 87 en een 90 versie van David Luiz.
De 90 kun je via een sbc krijgen, wat moet je doen voor een 87 versie?

peeweeherman schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 19:00:
[...]

Idd, wilde Lukaku graag hebben maar het is idd beter om tot TOTY te wachten ipv in nog een untradeable te investeren.

Die Luiz is overigens wel een bizar goede kaart (en prijzig).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Joster
JJoosterman schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 19:23:
[...]

Haha, wow! Ik denk dat ik de prijzen voor Pique en Godin maar even in de gaten ga houden, dikke kans dat ik die van mij maar op de transfer markt drop mocht er een lekkere winst op zitten. Die untradable bday challenges laat ik schieten. Zijn voor mij te gortig qua eisen.

Voor nu maar even wat Gliks verkopen en een stuk of 5 totw tradable doen en dan zie ik wel even verder.

Edit: de eerste Glik van 4500 is al verkocht.
Huh? Glik gaat voor 3k Bin?

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
3x de TOTW-challenge gedaan. 1x de Untradable en een RB uit de BBVA gehaald, daarna 2x tradable: 2x IF Thiago. Ik stop ermee!
2x tradeable challenge tot nu toe. Eerste pack een walkout. Hartverzakking. Veratti :+

Verwijderd

peeweeherman schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 19:57:
Ik snap de nieuwe spelers nog niet helemaal.
Zo zie ik op futhead een 87 en een 90 versie van David Luiz.
De 90 kun je via een sbc krijgen, wat moet je doen voor een 87 versie?
Die kan je gewoon packen en kopen ;)

• JJoosterman
Joster schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:21:
[...]

Huh? Glik gaat voor 3k Bin?
Transfermarkt is nu een chaos. Ik zag rond half 8 dat de Gliks die rond de 3700 BIN erop stonden, niet langer dan 5 minuten erop bleven. En sommige mensen kopen ook uit paniek snel. Ik heb er nu een aantal voor 4500 verkocht, en een aantal schommelend tussen de 3800/4200.

• Joster
JJoosterman schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:43:
[...]

Transfermarkt is nu een chaos. Ik zag rond half 8 dat de Gliks die rond de 3700 BIN erop stonden, niet langer dan 5 minuten erop bleven. En sommige mensen kopen ook uit paniek snel. Ik heb er nu een aantal voor 4500 verkocht, en een aantal schommelend tussen de 3800/4200.
Ja, dat kan goed kloppen idd. Zit nu niet op de PS4 maar hoeveel transfers zijn er nu online? Het is nu iig zo druk dat Futbin ook aardig plat / traag lijkt.

• JJoosterman
Fraaank schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:21:
3x de TOTW-challenge gedaan. 1x de Untradable en een RB uit de BBVA gehaald, daarna 2x tradable: 2x IF Thiago. Ik stop ermee!
Ruilen qua luck?

Kapino, Darida en 2x Mercado....

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Vele van mijn Gliks, Xhakas, Matas, Asenjos, Subacic, Ramseys etc zijn in het eerste uur voor 6-7k weg gegaan.
Leuk verdienen op deze manier. Transferlijst stond al enkele weken vol met 84rated spelers. Inkoop 1000-1800, leuke gok geweest

• JJoosterman
Joster schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:44:
[...]

Ja, dat kan goed kloppen idd. Zit nu niet op de PS4 maar hoeveel transfers zijn er nu online? Het is nu iig zo druk dat Futbin ook aardig plat / traag lijkt.
4,971,617
Ja, op Futbin kan je nu niet bouwen, De prijzen schieten door elkaar heen. Net na 7 uur was er geen Glik te vinden voor 3600. Nog geen 10 minuten later opeens weer een 20tal voor 3400/3500 en die waren ook weer binnen 1 minuut weg.

• Joster
JJoosterman schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:49:
[...]

4,971,617
Ja, op Futbin kan je nu niet bouwen, De prijzen schieten door elkaar heen. Net na 7 uur was er geen Glik te vinden voor 3600. Nog geen 10 minuten later opeens weer een 20tal voor 3400/3500 en die waren ook weer binnen 1 minuut weg.
Nee en ook niet om even wat teams te bouwen voor Marquee merk ik :X

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:16
Ik dacht even slim te zijn om m'n lukaku te upgraden van 88 naar 89. Alleen eerst de 89 gekocht voor nu blijkt veels te veel en nu krijg ik m'n 88 niet meer verkocht voor dat geld 😶
Ik wilde toch even een gokje wagen tijdens de lightening rounds, maar momenteel kun geen Fifa points gekocht worden @ PS4?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• JJoosterman
Packluck als een gieter vandaag.... :(

Kapino, 2x
Darida
Mercado 2x.
Subasic

• bbblije

bbblije

Riiiiight

JJoosterman schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 21:36:
Packluck als een gieter vandaag.... :(

Kapino, 2x
Darida
Mercado 2x.
Subasic
Nolito en Guiliano, jippy! Vies goor vuil tifus spel!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 01:04
Wat denken jullie IF Luiz is 130k gezakt, zou deze straks weer stijgen na deze gekte??

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Eriko1 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 22:34:
Wat denken jullie IF Luiz is 130k gezakt, zou deze straks weer stijgen na deze gekte??
Wat me opvalt is dat er heel veel van die nieuwe kaartjes in de markt zijn, ik denk dag dit gedurende de week alleen maar meer wordt en dat de prijzen verder dalen, dus ik wacht nog even met investeren. Het blijft trouwens lastig, heb ook nog een berg Xhaka' s met de verwachting dat die opraken door alle sbc's, maar het blijft gokken. Mijn handen jeuken ook om een sbc-tje te doen, maar ik wacht nog even op wat komen gaat, bijv sbc sturridge

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Priceranges van Belgische IF's zijn verhoogd. Benieuwd voor hoeveel ze weg gaan
kevinn schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 00:53:
Priceranges van Belgische IF's zijn verhoogd. Benieuwd voor hoeveel ze weg gaan
Ik heb het merendeel compleet, moet echter nog een belgische IF hebben om het af te maken :(
Ben bang dat ik helaas een basis speler(IF Coleman) moet verkopen om de SBC alsnog af te maken.

Het zou veel makkelijker worden als de TOTW card requirement zou worden veranderd in a special card want er MOTM etc kaartjes genoeg voor belgen.

• JJoosterman
https://www.futbin.com/17/player/18164/pulisic

Dit zijn best aardige stats. Speedster en 97 stamina.

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Gisteren heb ik mijn premier league team verkocht en een aantal investeringen.
Ik heb mijn serie A team nog over en 2.5mln coins (ps-4). Ik denk eraan om een een la liga team te bouwen:
https://www.futbin.com/17/squad/2787640

Hebben jullie nog tips?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

shameblaster schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 09:40:
Ik heb mijn serie A team nog over en 2.5mln coins (ps-4). Ik denk eraan om een een la liga team te bouwen:

Hebben jullie nog tips?
Sleutel een leipe hybrid in elkaar joh! Tussen die fut birthday kaarten zitten echt pareltjes! Ogbonna, BBC Ramos, Eto... Het is naar mijn idee juist leuk om niet een 13 in het dozijn team in elkaar te zetten!

Helaas val ik zelf wel vaak terug op dezelfde spelers :( Maar dat is omdat ik een bups untradable spelers heb... en geen miljoenen ;)

• JJoosterman
shameblaster schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 09:40:

Hebben jullie nog tips?
Ik gebruik zelf Diego Lopez IF. Vooral omdat hij 10 cm langer is dan Oblak, de lengte voor een doelman is voor mij belangrijk. 1.96/1.86
Sirigu heeft ook een nieuwe kaart, misschien dat die iets voor je is. Hij is iets langer dan Oblak (1.92) en zijn stats zijn niet verkeerd.

• JJoosterman
bbblije schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 22:10:
[...]

Nolito en Guiliano, jippy! Vies goor vuil tifus spel!
Vandaag Verratti IF. Mwha, maakt het al iets beter. Zal hopelijk nog in prijs stijgen, hoop ik...
Lukaku is bijna binnen, moet alleen nog even loyalty hebben op mijn Belgisch team !

• bbblije

bbblije

Riiiiight

JJoosterman schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 13:30:
[...]

Vandaag Verratti IF. Mwha, maakt het al iets beter. Zal hopelijk nog in prijs stijgen, hoop ik...
Ik heb maar even de eerste fut bday sbc gedaan! Als je iedere dag de nieuwe doet krijg je aan het einde van de fut bday een gratis pack. Hoe meer je er doet, hoe duurder de pack.

Vergeet ook niet iedere dag op de Companion app in te loggen! Gratis coins of packs!
Pagina: 1 ... 142 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.