Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
MrMistral schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:21:
[...]

Vind dat helemaal geen gekke gedachte! Twee spelers die bij mij in m'n hoofd opkwamen waren Kante en Aguero. Klein, maar lastig van de bal te zietten/ wurmen zich overal tussendoor. Ff checken, et voila, 90 en 91 balance :)
Alle IFs van Insigne!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
Goeie idd!

PSN: MrMistral

Een vrij impulsieve sell van een aantal spelers gedaan. Als het goed is heb ik genoeg om zoiets te halen:

https://www.futbin.com/17/squad/2710647

Toch maar weer terug naar het vertrouwde 4321.

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Vissert schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 15:08:
Een vrij impulsieve sell van een aantal spelers gedaan. Als het goed is heb ik genoeg om zoiets te halen:

https://www.futbin.com/17/squad/2710647

Toch maar weer terug naar het vertrouwde 4321.
Waar Casemiro en ook Iborra het voor mij verschrikkelijk deden doet N'zonzi het wel goed, wat eigenlijk de minste van de 3 is. Maar ik heb de 85 dus ben benieuwd wat je van de 86 vindt!

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Byron010 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 15:10:
[...]

Waar Casemiro en ook Iborra het voor mij verschrikkelijk deden doet N'zonzi het wel goed, wat eigenlijk de minste van de 3 is. Maar ik heb de 85 dus ben benieuwd wat je van de 86 vindt!
Ik ben ongelofelijk fan van de 86 variant. Wint vaak het kopduel met uittrappen van de keeper, is verdedigend echt een blokbeton op het middenveld en is ook nog sterk in de passing.

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:07
Byron010 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 15:10:
[...]

Ik heb de 85 ook (de rest kan ik niet betalen) en hij is een beest voor mij met de Catalyst chemistry. Niet van de bal te krijgen, goede passing, en hij pakt zeer vaak een longshot goal mee. De 87 ziet er unreal uit qua stats...

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Lekker! Net mijn IF Lukaku verkocht voor 300k, 100k pure winst! Heb zijn SIF ook nog, maar bewaar die tot PotM bekend is. Zie trouwens net dat zijn SIF nog goedkoper is! Niet iedereen kijkt verder dan zijn neus lang is >:)

Wie denken jullie dat het wordt en ga je er voor, of verkoop je je investeringen?

[ Voor 19% gewijzigd door peeweeherman op 28-03-2017 18:31 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• BC33
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-11 23:26
peeweeherman schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 18:28:
Lekker! Net mijn IF Lukaku verkocht voor 300k, 100k pure winst! Heb zijn SIF ook nog, maar bewaar die tot PotM bekend is. Zie trouwens net dat zijn SIF nog goedkoper is! Niet iedereen kijkt verder dan zijn neus lang is >:)

Wie denken jullie dat het wordt en ga je er voor, of verkoop je je investeringen?
Ik ga al mn investeringen sowieso de komende dagen allemaal verkopen voordat potm bekend is. Ik heb een soort van trauma opgelopen door de vorige potm investeringen waarbij mn transferlijst vooral bestond uit vertonghen, alderweireld en dembele om vervolgens te zien dat 2 van de 3 niet eens nodig zijn in de sbc's en hun prijs te zien dalen naar een dieptepunt :'(

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

BC33 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:07:
[...]

Ik ga al mn investeringen sowieso de komende dagen allemaal verkopen voordat potm bekend is. Ik heb een soort van trauma opgelopen door de vorige potm investeringen waarbij mn transferlijst vooral bestond uit vertonghen, alderweireld en dembele om vervolgens te zien dat 2 van de 3 niet eens nodig zijn in de sbc's en hun prijs te zien dalen naar een dieptepunt :'(
Het is inderdaad erg lastig te voorspellen.
Ik heb ook nog een hele berg Alderweirelds en andere gasten, maar neig er vaak toe om van alles toch maar 1 te bewaren. Meestal kan ik de verleiding van de sbc uiteindelijk niet weerstaan, waardoor ik nu oa untradable Higuain, Lacazette, Suarez, Alli, Kane en andere toppers op de tribune heb zitten... 8)7

peeweeherman schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:38:
[...]

Het is inderdaad erg lastig te voorspellen.
Ik heb ook nog een hele berg Alderweirelds en andere gasten, maar neig er vaak toe om van alles toch maar 1 te bewaren. Meestal kan ik de verleiding van de sbc uiteindelijk niet weerstaan, waardoor ik nu oa untradable Higuain, Lacazette, Suarez, Alli, Kane en andere toppers op de tribune heb zitten... 8)7
Alli, Kane doe je toch niet op de bank?
Ff Eriksen ertussen en knallen maar :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
BC33 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:07:
[...]

Zo heb ik een stel Boruc if's die ik nu voor een kleine winst zou kunnen verkopen. Maarja, wat als hij of King potm wordt.. :D vind het lastig inschatten, kan net zo goed Lukaku worden en dan daalt de prijs van Boruc sowieso naar z'n quick sell prijs..

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wat doen jullie het meeste... ik heb een PL Squad die draait zo enorm goed.. maar wissel hem af voor conditie met een franse squad.. alleen speel liever elke wedstrijd met mn PL squad. Is het te overzien qua coins om om de 3 wedstrijden teamconditie te geven? En op de bank dus alleen maar PL wissels te zetten? Bang als ik dat doe dat ik amper winst maak in coins maar juist win voor teamconditie...

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Razz89 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 08:43:
Wat doen jullie het meeste... ik heb een PL Squad die draait zo enorm goed.. maar wissel hem af voor conditie met een franse squad.. alleen speel liever elke wedstrijd met mn PL squad. Is het te overzien qua coins om om de 3 wedstrijden teamconditie te geven? En op de bank dus alleen maar PL wissels te zetten? Bang als ik dat doe dat ik amper winst maak in coins maar juist win voor teamconditie...
Het is bijna niet rendabel op die manier. Enkel als je erbij handelt en/of hoog in de WL eindigd. Daarbij wil je eigenlijk iedere wedstrijd op 99 fitness beginnen, anders begin je vooral in de WL al op de achterste voet.
bbblije schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:12:
[...]

Het is bijna niet rendabel op die manier. Enkel als je erbij handelt en/of hoog in de WL eindigd. Daarbij wil je eigenlijk iedere wedstrijd op 99 fitness beginnen, anders begin je vooral in de WL al op de achterste voet.
Fitness mag er idd wel uitgehaald worden, voegt niets toe en is simpelweg een coinsink.
Daarnaast zou het wel prettig zijn als weekendgamer, dat mijn teamfitness recovered na 3/4 dagen niet gespeeld te hebben ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

bbblije schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:12:
[...]
Daarbij wil je eigenlijk iedere wedstrijd op 99 fitness beginnen, anders begin je vooral in de WL al op de achterste voet.
Dit is dus totaal niet waar als je spelers hebt die gewoon een normale/goeie stamina hebben. Je kan makkelijk twee volle wedstrijden speler zonder last te hebben van stamina en dan heb je ook nog wissels.
Als je op het randje wil zitten kan je 3 matches spelen. Ik snap al die geld verspilling aan fitness kaartjes echt niet..

Zelf doe ik 2 matches en dan 1 voor fitness tegen totw met een bronze team, dan weer 2 matches.
Heb ik weinig tijd dan doe ik er 2 en soms 3, en dan een fitness kaartje kopen. Ga echt geen 50K aan fitness kaartjes gebruiken voor het WL.. zit maximaal aan 5k.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Byron010 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:26:
[...]

Dit is dus totaal niet waar als je spelers hebt die gewoon een normale/goeie stamina hebben. Je kan makkelijk twee volle wedstrijden speler zonder last te hebben van stamina en dan heb je ook nog wissels.
Als je op het randje wil zitten kan je 3 matches spelen. Ik snap al die geld verspilling aan fitness kaartjes echt niet..

Zelf doe ik 2 matches en dan 1 voor fitness tegen totw met een bronze team, dan weer 2 matches.
Heb ik weinig tijd dan doe ik er 2 en soms 3, en dan een fitness kaartje kopen. Ga echt geen 50K aan fitness kaartjes gebruiken voor het WL.. zit maximaal aan 5k.
Ik wissel gewoon af en zet daardoor nooit fitnesskaarten in. Maar ik wil wel altijd starten met 99 fitness. Na een potje staat een Koscielny al rond de 90 fitness en dan gaat hij het nooit nog een potje + mogelijke verlenging volhouden.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Joster schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 06:38:
[...]

Zo heb ik een stel Boruc if's die ik nu voor een kleine winst zou kunnen verkopen. Maarja, wat als hij of King potm wordt.. :D vind het lastig inschatten, kan net zo goed Lukaku worden en dan daalt de prijs van Boruc sowieso naar z'n quick sell prijs..
Er komt sowieso wel weer een SBC waar een IF van de Premier League in nodig is, dus ik zou hem hoe dan ook nog even vasthouden.
Vissert schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:29:
[...]

Ik wissel gewoon af en zet daardoor nooit fitnesskaarten in. Maar ik wil wel altijd starten met 99 fitness. Na een potje staat een Koscielny al rond de 90 fitness en dan gaat hij het nooit nog een potje + mogelijke verlenging volhouden.
Spelers met lage stamina lijken ook een grotere penalty te krijgen, -10 per wedstrijd klinkt alsof je of een verlenging hebt gespeeld of aggressive interceptions gebruikt.

Bossie schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:37:
[...]

Spelers met lage stamina lijken ook een grotere penalty te krijgen, -10 per wedstrijd klinkt alsof je of een verlenging hebt gespeeld of aggressive interceptions gebruikt.
Koscielny heeft niet de beste stamina maar ik speel wel redelijk agressief. Ik zal vanavond eens kijken hoeveel hij inlevert voor een potje.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Byron010 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:26:
[...]

Oké, ik praat poep. Lekker 2-3 wedstrijden spelen.
bbblije schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:52:
[...]

Oké, ik praat poep. Lekker 2-3 wedstrijden spelen.
Haha relax Bbblije :P Net als bij elke hobby/tak van sport heeft iedereen een eigen mening :D

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Vissert schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:14:
[...]

Haha relax Bbblije :P Net als bij elke hobby/tak van sport heeft iedereen een eigen mening :D
Het is totaal niet waar Vis! Ik doe niet meer mee :(
bbblije schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:16:
[...]

Het is totaal niet waar Vis! Ik doe niet meer mee :(
Leuk we hebben eindelijk een nieuwe Niels! :+

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Persoonlijk probeer ik doordeweeks een aantal fitness kaartjes goedkoop te scoren, uit mijn rewards van de WL ontvang ik er meestal ook 3 tot 4. Op die manier kom ik een heel eind tijdens de WL. Vind het toch het meest prettig om met mijn BPL squad te spelen. Zeker sinds smotm Son in de spits staat :-D

• MrMistral
huis-r schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:20:
Persoonlijk probeer ik doordeweeks een aantal fitness kaartjes goedkoop te scoren, uit mijn rewards van de WL ontvang ik er meestal ook 3 tot 4. Op die manier kom ik een heel eind tijdens de WL. Vind het toch het meest prettig om met mijn BPL squad te spelen. Zeker sinds smotm Son in de spits staat :-D
Ik ben echt als de dood voor die Son. Suarez, Ibra, Bale... het maakt mij allemaal niet uit maar die man is niet te stoppen. Verschrikkelijk.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

MrMistral schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:24:
[...]

Ik ben echt als de dood voor die Son. Suarez, Ibra, Bale... het maakt mij allemaal niet uit maar die man is niet te stoppen. Verschrikkelijk.
Sta je dan met je 92 fitness, tegen een Bale, Sonnaldo, Ibra, Suarez op 99 fitness.

Als dit niet uit zou maken, zou je het verschil ook niet tussen NIF of IF merken.

Juist de reden waarom je er in de slotfase nog eentje door laat.

[ Voor 7% gewijzigd door bbblije op 29-03-2017 10:28 ]

• huis-r
MrMistral schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:24:
[...]

Hij is ook inderdaad haast niet te stoppen; snel, sterk en een bizarre finishing. Voor mij persoonlijk 1 van de beste spelers waar ik mee gespeeld heb. Welke speler is dat voor jullie?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

huis-r schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:29:
[...]

Hij is ook inderdaad haast niet te stoppen; snel, sterk en een bizarre finishing. Voor mij persoonlijk 1 van de beste spelers waar ik mee gespeeld heb. Welke speler is dat voor jullie?
Lacazette, NIF en SIF. Helaas enkel in de draft zijn SIF kunnen proberen.

Ronaldo blijft ook clinisch, wederom draft. Maar hij heeft in ieder team wel wat toe te voegen.

Maar Coman blijft voor mij ook een pareltje, bal controle, behendigheid en snelheid. Finishing is niet altijd clinisch, maar onder de juiste hoek het meerendeel raak.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:33
bbblije schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:37:
[...]

Ronaldo blijft ook clinisch, wederom draft. Maar hij heeft in ieder team wel wat toe te voegen.

Maar Coman blijft voor mij ook een pareltje, bal controle, behendigheid en snelheid. Finishing is niet altijd clinisch, maar onder de juiste hoek het meerendeel raak.
Heb je Reus ook geprobeerd, die heeft veel betere stats van Coman. Ik word toch vaker geklopt door die Coman dan door Reus :D Ik heb zelf Coman nog nooit getest, dus ben benieuwd.

• Pyramiden
bbblije schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:37:
[...]

En Douglas Costa? Ik heb zelf de Scream versie en hij is geweldig. Zeer snel, goede voorzet, en goed in afmaken. Vooral omdat hij links is, waardoor je schuin in kan schieten en voor goede voorzetten.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:33
Pyramiden schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:04:
[...]

En Douglas Costa? Ik heb zelf de Scream versie en hij is geweldig. Zeer snel, goede voorzet, en goed in afmaken. Vooral omdat hij links is, waardoor je schuin in kan schieten en voor goede voorzetten.
Dit kaart ziet er zeker goed uit! Heb je hem ook vergeleken met Reus ?

• Pyramiden
Nachtapotheker schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:09:
[...]

Dit kaart ziet er zeker goed uit! Heb je hem ook vergeleken met Reus ?
Nee, ik speel op de PC en Reus is onbetaalbaar voor mij. Daarnaast past hij niet in mijn Brazil/RPL hybrid.
Qua stats is Reus beter 4* weakfoot. Costa een betere dribbel, linksbenig en 5* skills.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Pyramiden schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:13:
[...]

Nee, ik speel op de PC en Reus is onbetaalbaar voor mij. Daarnaast past hij niet in mijn Brazil/RPL hybrid.
Qua stats is Reus beter 4* weakfoot. Costa een betere dribbel, linksbenig en 5* skills.
Qua stats wel, maar reus ingame vond ik echt niet fijn maar normal douglas costa was heerlijk :p

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Byron010 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:36:
[...]

Qua stats wel, maar reus ingame vond ik echt niet fijn maar normal douglas costa was heerlijk :p
Ik vind m op LF in een 4321 best goed eigenlijk :*) Maar misschien toch ook s Costa proberen, hij heeft alleen wel zwakke verkeerde voet en ontwijkt die ook, das altijd jammer.

Maar goed, ik wil OTW Hummels eigenlijk ook wel s proberen en mn coins raken op. Gister wel Hernandez SIF opgepikt voor ~60K. en een potje mee gespeeld. Viel toen totaal niet op maar vanavond maar s verder kijken :)

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

ErnstMid schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 13:00:
[...]

Ik vind m op LF in een 4321 best goed eigenlijk :*) Maar misschien toch ook s Costa proberen, hij heeft alleen wel zwakke verkeerde voet en ontwijkt die ook, das altijd jammer.

Maar goed, ik wil OTW Hummels eigenlijk ook wel s proberen en mn coins raken op. Gister wel Hernandez SIF opgepikt voor ~60K. en een potje mee gespeeld. Viel toen totaal niet op maar vanavond maar s verder kijken :)
Ik wil hummels ook proberen haha, maar wacht met alles uitgeven tot FUT bday is geweest en de mogelijke POTM lukaku.. die zijn maar tijdelijk dus wordt nog zien of dan mn geld opeens verdwijnt of niet.

Pff gisteravond 2 potjes onnodig verloren. Ik dacht met Buffon even een subtiel lobje te doen over een aanstormende Lacazette. Het lukte mij precies om hem subtiel bij Lacazette op de stropdas te lobben. Toch kut in de 85ste minuut :+

Wel 1 van de smerigste pace abuse goals van dit jaar gemaakt. Hij probeerde een korte corner welke ik onderschepte. Sprintje langs de zijlijn met SIF Carcaso tot op zijn achterlijn, terugleggen op Casemiro en 1-0 :+

• RonaldMuijs
  • Laatst online: 22-06-2023
Ik moest gister nog 1 pot en had 1 punt nodig voor promotie. 1-0 Achter waarna ik vanaf de 70ste minuut alles op de aanval deed. Ik heb de video's niet opgeslagen maar ik ga in de 89ste minuut 1 op 1 met de gea, schiet Auba onder hem door wil ik de rebound intikken wordt ik van achter neergelegd, ik denk hoppaa penal. Krijg ik alleen een corner,
Gelukkig kreeg mijn De Gea ook ineens ambities en die werkt die bal de goal in en daardoor speelde ik 1-1 en had ik mijn promotie.

• ErnstMid

ErnstMid

Byron010 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 13:07:
[...]

Ik wil hummels ook proberen haha, maar wacht met alles uitgeven tot FUT bday is geweest en de mogelijke POTM lukaku.. die zijn maar tijdelijk dus wordt nog zien of dan mn geld opeens verdwijnt of niet.
Ja dat ga ik ook doen :) Hij zou bij mij in ieder geval Toprak SBC gaan vervangen:

https://www.futbin.com/17/compare/15093/15556/15386

Zn Jumping stats vallen me wel erg tegen en qua snelheid lijkt hij ook dramatisch. Maar goed, daar heb ik met Lahm toch meestal ook niet zoveel last van dus ben wel oprecht benieuwd.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Pyramiden schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:04:
[...]

Het feit dat Reus voor veel mensen niet lekker speelt ligt aan zijn workrates.

Costa ook geprobeert, en fijn! Maar Coman past beter in het team vanwege Lacazette ;)

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

bbblije schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 13:55:
[...]

Het feit dat Reus voor veel mensen niet lekker speelt ligt aan zijn workrates.

Costa ook geprobeert, en fijn! Maar Coman past beter in het team vanwege Lacazette ;)
Wat zijn de workrates van reus? dat zou het idd kunnen zijn ;p helemaal niet naar gekeken maar had hem ook alleen als loan player.

• Pyramiden
Byron010 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:03:
[...]

Wat zijn de workrates van reus? dat zou het idd kunnen zijn ;p helemaal niet naar gekeken maar had hem ook alleen als loan player.
Reus is M/M, Costa is M/L. Daarom kan het voorkomen dat Reus achter blijft hangen en niet goed genoeg meekomt met een counter. Costa staat dan vaak nog voor.

• MrMistral
Pff. Die Ronaldo, Neymar en hero Podolski 8)7

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

MrMistral schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:02:
Pff. Die Ronaldo, Neymar en hero Podolski 8)7
Vergeet veratti, Thiago, forsberg, schurle en SIF piszcheck niet _/-\o_

• MrMistral
Byron010 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:03:
[...]

Vergeet veratti, Thiago, forsberg, schurle en SIF piszcheck niet _/-\o_
Inderdaad! Had wel Buffon verwacht ook eigenlijk :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C8F0NPAXkAAftt1.jpg:large

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Nu in elk geval een betere L1 keeper, ben benieuwd welke sbc' s er gaan komen met birthday :9

• ErnstMid

ErnstMid

gloeiende gloeiende, bundesliga parels!

• MrMistral
huis-r schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:29:
[...]

IF Lacazette! Hij staat nu op 184 uit 173 wedstrijden :)

Leuke totw, jammer dat Forsberg LM is.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• huis-r
peeweeherman schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:10:
Nu in elk geval een betere L1 keeper, ben benieuwd welke sbc' s er gaan komen met birthday :9
Ik verwacht wel TOTW SBC's :)

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:33:
Leuke totw, jammer dat Forsberg LM is.
Ja beetje hetzelfde als Calhanoglu SIF; als dat een CM/CAM kaart was.... Die kaart is daardoor maar 20k waard :(

Maar goed, er zitten hele leuke kaarten bij maar voor wat ze gaan kosten denk ik eigenlijk niet dat ze enorm veel gaan toevoegen aan mijn huidige team:

https://www.easports.com/...ffId=gFdA3YvfraY:FFA17XBO

Misschien dan toch maar Lahm de deur uit werken voor onze grote Poolse vriend :+

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23:08
Ik heb nu dit team, maar ben er niet tevreden over.
https://www.futbin.com/17/squad/2734252
Welk team zouden jullie mij aanraden(PC)?
Ik heb zo'n 800k te besteden

• ErnstMid

ErnstMid

JAtech schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 18:23:
Waar ben je niet tevreden over? Wat voor opstelling wil je spelen? Spelers waar je wel tevreden over bent? Wat voor type spel speel je?

Iets meer info is wel welkom :9

• bbblije

bbblije

Riiiiight

JAtech schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 18:23:
Ik heb 200K hoor het graag, ps4!

• ErnstMid

ErnstMid

• JAtech
ErnstMid schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 18:31:
[...]

Waar ben je niet tevreden over? Wat voor opstelling wil je spelen? Spelers waar je wel tevreden over bent? Wat voor type spel speel je?

Iets meer info is wel welkom :9
Eigenlijk ben over het hele team niet te tevreden, ik creeer veel te weinig, middenveld is verdedigend en aanvallend zwak. Ook ben ik niet te tevreden over de backs en de keeper. Ik pas veel, vooral vanaf de flanken. Ik speel meestal 4-3-2-1 of 4-3-3 (4)

• ErnstMid

ErnstMid

JAtech schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 18:42:
[...]

Eigenlijk ben over het hele team niet te tevreden, ik creeer veel te weinig, middenveld is verdedigend en aanvallend zwak. Ook ben ik niet te tevreden over de backs en de keeper. Ik pas veel, vooral vanaf de flanken. Ik speel meestal 4-3-2-1 of 4-3-3 (4)
ik zou eerst naar je eigen spel kijken dan ipv andere spelers. En daarmee bedoel ik dan ook custom tactics en spelers instructies. Denk dat je daarmee meer kan winnen dan je spelers aanpassen.

Als je Kante en Matuidi verdedigend zwak vindt dan weet ik eigenlijk niet wie je daarvoor in de plaats zou moeten brengen die ineens veel beter zijn :P Je team ziet er op papier namelijk best goed uit :D

• JAtech
ErnstMid schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 18:51:
[...]

ik zou eerst naar je eigen spel kijken dan ipv andere spelers. En daarmee bedoel ik dan ook custom tactics en spelers instructies. Denk dat je daarmee meer kan winnen dan je spelers aanpassen.

Als je Kante en Matuidi verdedigend zwak vindt dan weet ik eigenlijk niet wie je daarvoor in de plaats zou moeten brengen die ineens veel beter zijn :P Je team ziet er op papier namelijk best goed uit :D
Het middenveld is vooral verdedigend zwak aan de rechterkant, Kante en Matuidi zijn verdedigend prima.

Heb je nog adviezen voor de custom tactics? Ik loop er al langer mee te klooien.
JAtech schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 19:02:
[...]

Het middenveld is vooral verdedigend zwak aan de rechterkant, Kante en Matuidi zijn verdedigend prima.

Heb je nog adviezen voor de custom tactics? Ik loop er al langer mee te klooien.
Vervang je coutinho voor fernandinho, eigenlijk mis je een allround speler voor rcm wat lastig in te vullen is door je hybrid.

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Ik kreeg net de melding dat mijn transfer target list vol was en die lijst verplicht moest legen (35 nu en de rest later).... Ik kreeg ook prompt gelijk de spelers in beeld. Mijn transfer lijst is al vol. Kak, daar gaat mijn gehoopte winst op de Gliks... :(

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-11 10:53
Gister SIF Casemiro uit een pakkie gehaald :-). Leverde een mooie 160K op waardoor ik genoeg centjes heb om de SBC Lacazette te voltooien. Iemand tips voor een team waar SBC Lacazette goed tot zijn recht komt? Ik zat zelf aan een frans team te denken met oa Martial, Dembele in de voorhoede.

psn: Arco1981

Karpertjuh schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:04:
Gister SIF Casemiro uit een pakkie gehaald :-). Leverde een mooie 160K op waardoor ik genoeg centjes heb om de SBC Lacazette te voltooien. Iemand tips voor een team waar SBC Lacazette goed tot zijn recht komt? Ik zat zelf aan een frans team te denken met oa Martial, Dembele in de voorhoede.
Wat is je budget? :+

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
Twijfel om een PS4 of Xbox One te kopen puur voor FIFA, welke console is drukker qua FIFA?

Tevens is de laatste keer dat ik FIFA speelde nog met FIFA 14, kan ik er zo weer inkomen? En hoe zit het met coins verdienen, kun je redelijk coins verdienen zonder dat je gaat handelen? :)

Once again open up your bag of tricks!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

SwooX schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:30:
Twijfel om een PS4 of Xbox One te kopen puur voor FIFA, welke console is drukker qua FIFA?

Tevens is de laatste keer dat ik FIFA speelde nog met FIFA 14, kan ik er zo weer inkomen? En hoe zit het met coins verdienen, kun je redelijk coins verdienen zonder dat je gaat handelen? :)
PS4 is volgens mij drukker, maar ook de prijzen zijn hoger. Xbox heeft wel Legends en PS niet.

Mijn laatste was fifa 13 en ben er ook zo weer in gekomen, dus ja dat kan zeker. Maar om weer een goed niveau te halen moet je wel wat dingen uitvogelen maar ik ken niemand die alles goed heeft staan, iedereen is continu bezig me aanpassingen maken aan hun speelmanier :p

Coins verdienen gaat juist heel makkelijk door het weekend league. Elk weekend is er een toernooi waar als je je doordeweeks geplaatst hebt je 40 matches kan spelen, hoe meer je van die 40 wint hoe beter de rewards zijn.

Daarnaast vindt ik seizoenen ook niet heel slecht om coins te maken. Maar beide vragen dus wel veel speeltijd van je.

• SwooX
@Byron010 Zal me dus geen 3 maand kosten om 100k te verdienen ofzo? :p Kun je een indicatie geven hoeveel coins je per week binnen harkt?

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

SwooX schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:36:
@Byron010 Zal me dus geen 3 maand kosten om 100k te verdienen ofzo? :p Kun je een indicatie geven hoeveel coins je per week binnen harkt?
Op dit moment door best redelijk te plaatsen in het WL en als ik helemaal niet doordeweeks zou spelen maak ik minimaal 50K per week.
Dit door minimaal 18 van de 40 matches in het weekend te winnen.

Doe je alleen seizoenen, dan licht het er aan hoeveel je speelt en hoeveel je wint. Bijv in divisie 3 kan ik in 6 matches de titel (en dus 8K-ish) hebben, maar in divisie 1 moet ik alle 11 matches spelen omdat ik ze niet allemaal win en dan krijg ik maar 7K omdat ik niet de titel haal.

• SwooX
Byron010 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:43:
[...]

Op dit moment door best redelijk te plaatsen in het WL en als ik helemaal niet doordeweeks zou spelen maak ik minimaal 50K per week.
Dit door minimaal 18 van de 40 matches in het weekend te winnen.

Doe je alleen seizoenen, dan licht het er aan hoeveel je speelt en hoeveel je wint. Bijv in divisie 3 kan ik in 6 matches de titel (en dus 8K-ish) hebben, maar in divisie 1 moet ik alle 11 matches spelen omdat ik ze niet allemaal win en dan krijg ik maar 7K omdat ik niet de titel haal.
Is het starten van Ultimate Team nog steeds zoals in '14? Een gratis bronze team in ik dacht divisie 5? Kan me nog herinneren dat je doodleuk tegen teams van 80 rating moest op '14 in divisie 5. :+

SwooX schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:30:

Byron geeft al goede argumenten maar kijk ook eens naar je omgeving. Hoewel ik sowieso meer een PS fan ben zitten bij mij zitten de meeste vrienden op de PS4 waardoor de keuze nog makkelijker werd.

• SwooX
@Vissert Als ik met vrienden wat wil gaan doen dan ga ik wel naar 't café op zaterdag. :p

Mijn keuze zou eerder naar de Xbox gaan door Forza :D en de prijs, mocht de PS4 veel meer kwaliteit hebben dan is het de overweging nog wel eens waard.

En uhhh, trouwens; als ik de deluxe versie koop, krijg ik dan alle pakjes nog?

[ Voor 14% gewijzigd door SwooX op 30-03-2017 09:51 ]

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

SwooX schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:49:
@Vissert Als ik met vrienden wat wil gaan doen dan ga ik wel naar 't café op zaterdag. :p

Mijn keuze zou eerder naar de Xbox gaan door Forza :D en de prijs, mocht de PS4 veel meer kwaliteit hebben dan is het de overweging nog wel eens waard.
Dan zou ik ook even de PS4 exclusives overwegen ;)

Nier Automata, Horizon Zero Dawn, Persona 5, Nioh.

Is een xbox veel goedkoper dan een PS4 slim? en de Ps4 slim is de laatste tijd vaak in aanbieding geweest :p

• RonaldMuijs
  • Laatst online: 22-06-2023

Ik wist ook niet wat ik moest halen, uit eindelijk voor xbox gegaan.
Waarom? 90% van de tijd speel ik FIFA. Ook vind ik het leuk om youtubers te kijken en te vergelijken. De meeste grote youtubers spelen xbox, en er zijn legends op xbox. Ook was xbox goedkoper. Dat was mijn reden voor xbox.

Haha groot gelijk! Alleen ik vind het altijd wel chill voor de dooie dinsdagavond :+

• SwooX
@Vissert Even een toevoeging; vroeg mijn klasgenoten of zij een Xbox hadden. Kreeg meteen te horen om een PC te gaan bouwen. :9

Denk dat ik er maximaal 4 uur per week gebruik van maak, dus beetje jammer om zoveel neer te leggen.

SwooX schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:20:
@Vissert Even een toevoeging; vroeg mijn klasgenoten of zij een Xbox hadden. Kreeg meteen te horen om een PC te gaan bouwen. :9

Denk dat ik er maximaal 4 uur per week gebruik van maak, dus beetje jammer om zoveel neer te leggen.
Ja dat was ook mijn reden om een console te halen. Het gebruiksgemak, het gekut dat pc's altijd mee brengen en de kosten.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Vissert schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:21:
[...]

Ja dat was ook mijn reden om een console te halen. Het gebruiksgemak, het gekut dat pc's altijd mee brengen en de kosten.
Of gewoon allebij zoals ik :+ , 2 jaar terug PC gebouwd en gaat nu nog heel erg goed mee, heb nu mn ps4 sinds oktober :p

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Zo, uit de Europa Tour Nainggolan en Martial gehaald. :+ Martial had ik al untradable dus die kon meteen voor 22k weg. 85 Nainggolan wilde ik al om mijn 84 voor te upgraden, dus die 84 meteen voor 74500 weggedaan. Had die in de Calcio A crash voor 48k gekocht :)
Al met al tevreden met de SBC's.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

SwooX schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:20:

Kijk ook even naar de controller. Niet iedereen vind een van de twee lekker in de hand liggen.

• huis-r
Toch ook even mijn team met jullie delen: https://www.futbin.com/17/squad/2747625

Voornaamste positie die ik op dit moment wil gaan versterken is de LCM, weet alleen nog niet wie ik op de plek van Toure wil gaan zetten. Heb momenteel 75k en vanavond komen de WL Rewards binnen, hopen dat ik een slag kan maken.

Iemand nog mooie alternatieven?
huis-r schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:21:
Toch ook even mijn team met jullie delen: https://www.futbin.com/17/squad/2747625

Voornaamste positie die ik op dit moment wil gaan versterken is de LCM, weet alleen nog niet wie ik op de plek van Toure wil gaan zetten. Heb momenteel 75k en vanavond komen de WL Rewards binnen, hopen dat ik een slag kan maken.

Iemand nog mooie alternatieven?
Wat mis je op je middenveld? Wat heeft Toure niet en dat je wel verwacht van een speler op die positie?

• huis-r
@Vissert Ik mis aan die kant balans. Toure is het snelst moe waardoor ik merk dat er op die positie gaten komen te liggen in verdedigend opzicht. Daarnaast komt hij minder vaak voor de goal zoals Alli dat wel doet. Heeft uiteraard te maken met zijn workrates, zodoende is het momenteel zoeken hoe ik dit het best kan opvullen. Heb het een tijd geprobeerd door Martial ingame te brengen. Zat te kijken naar IF Gueye, wellicht is dat een mooie optie.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

huis-r schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:27:
@Vissert Ik mis aan die kant balans. Toure is het snelst moe waardoor ik merk dat er op die positie gaten komen te liggen in verdedigend opzicht. Daarnaast komt hij minder vaak voor de goal zoals Alli dat wel doet. Heeft uiteraard te maken met zijn workrates, zodoende is het momenteel zoeken hoe ik dit het best kan opvullen. Heb het een tijd geprobeerd door Martial ingame te brengen. Zat te kijken naar IF Gueye, wellicht is dat een mooie optie.
Verdedigend zou ik zeggen Dembele, aanvallend maar toch onderscheppend zeg ik NIF Eriksen op de plek van IF Lallana en hem naar LCM zetten (zie zijn interceptie), naar eigen voorkeur zeg ik Naingolan, Vidal of Renato Sanchez ;) maar daar moet je hele team voor ondersteboven.
huis-r schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:27:
Dus een speler met redelijk stamina. En bedoel je juist de workrates zo dat hij wel voor de goal komt?

Misschien MOTM Fabregas?

• huis-r
@bbblije Goed idee, uit mijn ervaringen met Lallana op dit moment blijkt ook dat hij behoorlijk kan onderscheppen. Met een beetje kunst -en vliegwerk denk ik dat het me ook nog wel is kan lukken om richting de 200k te gaan en zo SIF Eriksen wellicht kan oppikken.

@Vissert Ja precies, Alli komt met enige regelmaat in scoringspositie maar schroomt niet om zijn verdedigende taken op te pakken. Een dergelijke speler is voor mij key op de positie LCM. Heb jij zelf ervaring met MOTM Fabregas?
huis-r schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:38:
@bbblije Goed idee, uit mijn ervaringen met Lallana op dit moment blijkt ook dat hij behoorlijk kan onderscheppen. Met een beetje kunst -en vliegwerk denk ik dat het me ook nog wel is kan lukken om richting de 200k te gaan en zo SIF Eriksen wellicht kan oppikken.

@Vissert Ja precies, Alli komt met enige regelmaat in scoringspositie maar schroomt niet om zijn verdedigende taken op te pakken. Een dergelijke speler is voor mij key op de positie LCM. Heb jij zelf ervaring met MOTM Fabregas?
Geen ervaringen mee..

• SwooX
Als je nu de deluxe versie van FIFA 17 koopt, krijg je dan alle pakketjes nog? Je bent dan wel 50 euro duurder uit dan de console met FIFA 17.

Zou dit het waard zijn of?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

huis-r schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:38:

Ik heb ervaring met IF Fabregas, ik speel hem
Als LCM in een 433 met Fab - Schneiderlin - Lall. Ik vind het een fijne speler. Maar met al een dedicated CAM (nr 10) als Eriksen voegt hij heel waarschijnlijk weinig toe. Bij mij bleef hij in die opstelling meer achter hangen en mee verdedigen. Dan heb je veel meer aan IF Lallana! Zeker met zijn onderscheppingsvermogen en behendigheid, ook zijn stamina is niet kapot te slaan! Eriksen is een geweldige CAM! Wel op stay forward zetten. Ik raad je echt aan het is zo te proberen, gaat gegarandeerd fijn zijn!
SwooX schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:48:
Als je nu de deluxe versie van FIFA 17 koopt, krijg je dan alle pakketjes nog? Je bent dan wel 50 euro duurder uit dan de console met FIFA 17.

Zou dit het waard zijn of?
Op de Ps4 is FIFA geregeld in de aanbieding, ook delux. 40€ heb ik hem voorbij zien komen. Je krijgt dan voor een aantal weken pakketjes! Iedere maandag 1tje.

[ Voor 16% gewijzigd door bbblije op 30-03-2017 11:50 ]

• SwooX
@bbblije Bedoelde meer van; krijg je die pakketjes in 1 keer? Ik dacht dat dat namelijk vanaf week 1 dat FIFA uitkwam tot week x was. En als je het daarna kocht dat je alle pakketjes in 1 keer kreeg. Als je nu per week een pakje krijgt lijkt het voor mij een beetje nutteloos, aangezien je toch coins gaat verdienen.

Denk dat ik voor een bundel inclusief FIFA 17 ga, wat bij de Xbox vele malen goedkoper is.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

SwooX schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:52:
@bbblije Bedoelde meer van; krijg je die pakketjes in 1 keer? Ik dacht dat dat namelijk vanaf week 1 dat FIFA uitkwam tot week x was. En als je het daarna kocht dat je alle pakketjes in 1 keer kreeg. Als je nu per week een pakje krijgt lijkt het voor mij een beetje nutteloos, aangezien je toch coins gaat verdienen.

Denk dat ik voor een bundel inclusief FIFA 17 ga, wat bij de Xbox vele malen goedkoper is.
Dit is dus niet het geval, je krijgt voor een x aantal weken iedere maandag een pakketje. Niet allemaal in 1x.

• SwooX
bbblije schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:58:
[...]

Dit is dus niet het geval, je krijgt voor een x aantal weken iedere maandag een pakketje. Niet allemaal in 1x.
Oké, bedankt voor de info! Bundel it is. O-)

• ErnstMid

ErnstMid

SwooX schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:52:

Volgens mij krijg je nu fifa punten, (iets van 8000 dacht ik) maar ik weet t niet 100% procent zeker. Ik ben voor een xbox gegaan vanwege Halo en een vriend die ook een had (gameshare whoohoo!). Vind de controller van de xbox ook fijner maar dat kan ook komen doordat ik die elke dag vast heb en niet zo heel veel op een ps4 speel.

De legends zijn een leuke gimmick maar in de praktijk zul je die niet zo heel veel tegenkomen. Aantal keer met draft waarschijnlijk ;)

EDIT: https://www.easports.com/nl/fifa/kopen/NL/fifa17-deluxe

[ Voor 3% gewijzigd door ErnstMid op 30-03-2017 12:00 ]

• SwooX
@Ernstmid Zojuist even opgezocht over de 8000 punten, maar dat is met de super deluxe edition, die kost 100 euro.

Oh de normale deluxe 10 euro goedkoper in de PriceWatch (bol.com)

[ Voor 22% gewijzigd door SwooX op 30-03-2017 12:04 ]

• ErnstMid

ErnstMid

SwooX schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:03:
@Ernstmid Zojuist even opgezocht over de 8000 punten, maar dat is met de super deluxe edition, die kost 100 euro.
haha, ja dat zou ik sowieso niet doen. Een slagje lager is 3000 punten. Maar ik zou gewoon een bundel uitzoeken (Console + game + extra controller oid) :)

• huis-r
@bbblije Thanks! Ik ga vanavond eens goed zitten om Eriksen erbij te halen, Lallana naar de LCM en nog even oefenen voor de WL weer begint. We gaan het zien, ik houd je op de hoogte :-D

• SwooX
ErnstMid schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:05:
[...]

haha, ja dat zou ik sowieso niet doen. Een slagje lager is 3000 punten. Maar ik zou gewoon een bundel uitzoeken (Console + game + extra controller oid) :)
Helaas zie ik ze niet tegenkomen met extra controller, ga vanavond maar eens bij de Mediamarkt kijken en anders online bestellen.

• ErnstMid

ErnstMid

JAtech schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 19:02:
[...]

Youtube! Op Reddit/r/fifa kun je tussen al puinzooi (jankende jongetjes) ook nog wel wat guides en instructies vinden die je wat verder helpen. Verder moet je vooral er mee aanrommelen en veel spelen :9
SwooX schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:06:
[...]

Helaas zie ik ze niet tegenkomen met extra controller, ga vanavond maar eens bij de Mediamarkt kijken en anders online bestellen.
Nice, lachen man! Altijd mooi moment; nieuwe console :o

Hou er alvast rekening mee dat je het eerste half uur naar update en installatie schermpjes zit te kijken ;)

[ Voor 29% gewijzigd door ErnstMid op 30-03-2017 12:14 ]

bbblije schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:48:
[...]

Ik heb ervaring met IF Fabregas, ik speel hem
Als LCM in een 433 met Fab - Schneiderlin - Lall. Ik vind het een fijne speler. Maar met al een dedicated CAM (nr 10) als Eriksen voegt hij heel waarschijnlijk weinig toe. Bij mij bleef hij in die opstelling meer achter hangen en mee verdedigen. Dan heb je veel meer aan IF Lallana! Zeker met zijn onderscheppingsvermogen en behendigheid, ook zijn stamina is niet kapot te slaan! Eriksen is een geweldige CAM! Wel op stay forward zetten. Ik raad je echt aan het is zo te proberen, gaat gegarandeerd fijn zijn!
Ik speel ook met IF Fabrepass op LCM, past perfect met Alonso als RB en Matic als verdedigende CM ernaast. Fabrepass is vergelijkbaar met Marchisio, een werkpaard op het middenveld die bijzonder effectief is voor de goal. Een speler die niet opvalt, maar die je meteen mist als je hem niet opsteld. (heb overigens ook eriksen op cam, maar 4312 ipv 433).

Lallana is niet beter, maar met de upgrade wel behoorlijk dichterbij gekomen.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Het ziet er naar uit dat ik ook verkeerd was geïnformeerd. Excuses. 3K punten dus.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:34
SwooX schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:59:
[...]

Oké, bedankt voor de info! Bundel it is. O-)
Je krijgt ze wel in 1x! Ik heb hem opnieuw moeten kopen voor de PC, en toen heb ik ook deze versie gekocht. Hierdoor kreeg ik direct alle pakketten --> Niet waard :).

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Protax schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:44:
[...]

Je krijgt ze wel in 1x! Ik heb hem opnieuw moeten kopen voor de PC, en toen heb ik ook deze versie gekocht. Hierdoor kreeg ik direct alle pakketten --> Niet waard :).
Wanneer is dit veranderd? Ik heb echt poep lopen verkopen, sorry!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:34
bbblije schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:50:
[...]

Volgens mij een maanden na de release, voor mij was het toen ook een verassing.
Had toen een ban opgelopen, kocht de game opnieuw en toen had ik direct een lading fifapunten om packs te kopen.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

bbblije schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:50:
[...]

Hoeveel vraag je ervoor? ik wil wel wat versturen naar iemand als een verassing O-) _/-\o_

Om een of andere reden super veel zin in mn rewards vandaag, eerste keer Gold 1 (na steeds gold2/3)
Wat vinden jullie van de Jumbo rare gold player packs?

Pagina: 1 ... 141 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.