Age of Empires III - Definitive Edition
Hoe speel je met 433? Ik zit door spelers waar ik graag mee speel ook vast aan deze formatie, maar het loopt niet altijd even lekker. Dan kan je de formatie ingame veranderen, maar ik ben toch benieuwd hoe jij hem speelt? CT's en instructies.Rutgertje schreef op zondag 26 maart 2017 @ 13:12:
Dit is uiteindelijk mijn squad geworden.
https://www.futbin.com/17/squad/2496375
Heb nu nog 200k over en geen idee hoe deze squad te verbeteren, wetende dat ik Jonas als spits wil houden. Iemand een idee?
Ik speel pas sinds de laatste 20 wedstrijden in deze formatie. Zat in divisie 4 en kansloos gedegradeerd. Moet dus nog even mijn draai vinden. De enige instruction die ik heb gegeven is aan Lahm, vanwege zijn snelheid moet ie achterin blijvenbbblije schreef op zondag 26 maart 2017 @ 13:24:
[...]
Hoe speel je met 433? Ik zit door spelers waar ik graag mee speel ook vast aan deze formatie, maar het loopt niet altijd even lekker. Dan kan je de formatie ingame veranderen, maar ik ben toch benieuwd hoe jij hem speelt? CT's en instructies.
Ik zou de rechterkant van je verdediging vervangen door een BPL verdediging.Rutgertje schreef op zondag 26 maart 2017 @ 15:35:
[...]
Ik speel pas sinds de laatste 20 wedstrijden in deze formatie. Zat in divisie 4 en kansloos gedegradeerd. Moet dus nog even mijn draai vinden. De enige instruction die ik heb gegeven is aan Lahm, vanwege zijn snelheid moet ie achterin blijven
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Dit weekend 10 gespeeld en 7 verloren gok ik. Ik begin mij er maar steeds meer bij neer te leggen dat ik gewoon niet het niveau/concentratie heb voor de WL.
Gelukkig lijkt de titel in div 2 wel te gaan lukken
Rutgertje schreef op zondag 26 maart 2017 @ 15:35:
[...]
Ik speel pas sinds de laatste 20 wedstrijden in deze formatie. Zat in divisie 4 en kansloos gedegradeerd. Moet dus nog even mijn draai vinden. De enige instruction die ik heb gegeven is aan Lahm, vanwege zijn snelheid moet ie achterin blijven
https://www.futbin.com/17/squad/2669886Bean77 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 16:22:
[...]
Ik zou de rechterkant van je verdediging vervangen door een BPL verdediging.
Hier speel ik nu mee als hoofd team, maar vaak vind ik mijn fitness team lekkerder spelen.
https://www.futbin.com/17/squad/2669986
Het is ook net alsof de gameplay gelijk anders is als ik met mijn main team speel... alles draait en loopt veel soepeler met mijn fitness team. Waar ik het echt enkel van Lacazette moet hebben in mijn main team. Zo apart!
Heb dat overwogen, maar de verdedigers van de premier league zijn niet echt goed.Bean77 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 16:22:
[...]
Ik zou de rechterkant van je verdediging vervangen door een BPL verdediging.
Tenzij ik iets over het hoofd zie?
Walker als rb sws. helemaal zijn inform en qua centraal miss Smalling maar die is misschien te standaardRutgertje schreef op zondag 26 maart 2017 @ 17:39:
[...]
Heb dat overwogen, maar de verdedigers van de premier league zijn niet echt goed.
Zoals too easy aangaf walker als rb, smalling als cb en kante als cm. Afhankelijk van je budget kan je walker of kante een IF versie pakken.Rutgertje schreef op zondag 26 maart 2017 @ 17:39:
[...]
Heb dat overwogen, maar de verdedigers van de premier league zijn niet echt goed.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
sbc suarez met hawk werkt beter. Helemaal beter is om je niet teveel te focussen op een bepaalde speler.Vissert schreef op zondag 26 maart 2017 @ 16:41:
Hier inmiddels in de rage modus... Net 2 potjes WL gespeeld. Grote kansen, Suarez met een hunter kaart en ik doe niks anders dan normaal maar ze mogen er niet in.
Dit weekend 10 gespeeld en 7 verloren gok ik. Ik begin mij er maar steeds meer bij neer te leggen dat ik gewoon niet het niveau/concentratie heb voor de WL.
Gelukkig lijkt de titel in div 2 wel te gaan lukken
Overigens lijkt SIF Casemiro de nieuwe koning van de long shots te zijn. Opmerkelijk omdat hij met zijn 86 rated kaart geen pepernoot raakte, ze er nu kennelijk wel van de meest onmogelijke afstanden erin vliegen.
https://www.futbin.com/17/compare/15093/191Bean77 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 18:07:
[...]
Zoals too easy aangaf walker als rb, smalling als cb en kante als cm. Afhankelijk van je budget kan je walker of kante een IF versie pakken.
Smalling is in ongeveer alles behalve pace slechter
In game gewoon dik overpowered.Rutgertje schreef op zondag 26 maart 2017 @ 18:30:
[...]
https://www.futbin.com/17/compare/15093/191
Pace is wel zo handig, maar liever een m/h verdediger dan een h/m verdediger zoals Hummels.Rutgertje schreef op zondag 26 maart 2017 @ 18:30:
[...]
Standaard in 8/10 weekend league squads
Stamina, stamina, stamina.Rutgertje schreef op zondag 26 maart 2017 @ 18:30:
[...]
Stars zeggen ook niet alles. Scoorde gister van afstand met Manolas met een wereldgoal de winnende...XD de game blijft wazig.Bean77 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 18:24:
[...]
Overigens lijkt SIF Casemiro de nieuwe koning van de long shots te zijn. Opmerkelijk omdat hij met zijn 86 rated kaart geen pepernoot raakte, ze er nu kennelijk wel van de meest onmogelijke afstanden erin vliegen.
Volgende WL niet veel om voor te spelen, net als dit weekend. Haal netjes gold 3 en dan ben ik klaar (PC), aangezien ik 5 wedstrijden moet winnen volgende week voor Gold 3 in de monthlies. Elite haal ik toch niet en er is nog steeds geen verschil tussen Gold 3, 2 en 1 voor de Monthlies...
Ik bedoelde meer dat ik grote kansen krijg met een speler van niveau Suarez. Ballen die er normaal in vliegen worden nu opeens gepakt...Bean77 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 18:24:
[...]
sbc suarez met hawk werkt beter. Helemaal beter is om je niet teveel te focussen op een bepaalde speler.
Voor de rest is het vrij ruk hoor. Knal ook bizar vaak uit de servers trouwens.
[ Voor 59% gewijzigd door MrMistral op 26-03-2017 19:31 ]
PSN: MrMistral
Netjes, bij die stand had ik eigenlijk een rage quit verwacht
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ja ik ook haha! Hij heeft 'm wonderbaarlijk genoeg uitgespeeldpeeweeherman schreef op zondag 26 maart 2017 @ 19:40:
[...]
Netjes, bij die stand had ik eigenlijk een rage quit verwacht
Hee volgens mij heb ik wel eens tegen jou gespeeld. Freyerians, Italiaans tenue, Italiaanse badge. Geen idee meer wat de uitslag was.MrMistral schreef op zondag 26 maart 2017 @ 19:30:
Eén uit het boekje
[video]
Oh echt?! Gaat geen belletje rinkelen helaas. Jammer dat je geen overzicht van gespeelde wedstrijden hebt oid.Joster schreef op zondag 26 maart 2017 @ 20:08:
[...]
Hee volgens mij heb ik wel eens tegen jou gespeeld. Freyerians, Italiaans tenue, Italiaanse badge. Geen idee meer wat de uitslag was.
Ik heb TIF Mertens verkocht en de coins in de breedte geinvesteerd. Daarbij heeft Gomez zo goed als dezelfde stats met marksman kaart. Scheelt 500k en bij het spelen merk ik geen noemenswaardig verschil (cam positie).
Het terug gaan 41212(2) en versterkingen in de breedte heeft geleid tot een promotie reeks van 5 naar 3 (bijna 2, op 1 punt na promotie gemist
Dus al met al zeer tevreden. Met het fitness team wordt overigens nog steeds 433(4) gespeeld https://www.futbin.com/17/squad/155610. Spelers die hier in positieve zin opvallen zijn keita, howedes en hernandez.
Helaas valt er aan beide teams weinig meer te upgraden. Volgende IF's zijn zo belachelijk duur in verhouding tot de stats boost (serie a verdedigers bijv.)
Misschien coins maar oppotten tot TOTY
[ Voor 13% gewijzigd door Nachtapotheker op 27-03-2017 08:58 ]
Ik klap ook heel vaak uit de servers, vooral met weekend league en meestal als ik voorsta bijzonder frustrerend.MrMistral schreef op zondag 26 maart 2017 @ 19:30:
Eén uit het boekje
[video]
Dit weekend 21-19 geëindigd, met 21 winst 6 dc en 13x verloren. Van die 6 partijen stond ik er 5 voor en 1 achter.
Zal vast aan mij internet liggen maar het is nogal jammer dat ik er niks aan kan veranderen (buitengebied). Speel al voornamelijk 's nachts.
Door al dat getweak heb ik niet veel kunnen spelen maar nog wel goud 3 gehaald (pc).
ik ook nietpeeweeherman schreef op maandag 27 maart 2017 @ 08:36:
Ben benieuwd naar totw. Heb geen otw kunnen betrappen op goed spel, maar misschien zie ik iemand over het hoofd?
Na een oké begin dit weekend (6-4) ging het een stuk beter, kwam toen tot 14-5 en daarna ging het weer wat minder. Lijk wel last te hebben van stemmingswisselingen want daarna ging het weer goed. Voor de eerste keer gold 1 gehaald! (kwam maar niet verder dan gold 2 3x op een rij) met nog 2 matches over.
Waar ik eigenlijk ging voor minimaal 15 wins zodat ik volgende week makkelijk gold monthly kon halen, heb ik nu nog maar 1 of 2 wins te gaan volgende week. Nou als ik er geen 2 uit 40 kan winnen weet ik het ook niet meer
Suarez en lacazette vechten letterlijk voor de goals. Waar eerst suarez een 1:1 goal to game ratio had en iets van 13 assists na 27games (niet alle 30 in WL) en lacazette ongeveer 1 goal per 2 games had en wat meer assists, zijn ze nu alle bij ongeveer 43 goals in 55 matches met 23 assists elk.
Vindt ik toch een hele mooie return aangezien Ben Yedder ook nog scoort
Heb ieder geval met deze aanval niet zo veel moeite om te scoren, maar heb echt heel erg veel EAIDS doelpunten tegen gekregen..
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Misschien dat ik er nog wel een hawk op gooiByron010 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:43:
@Vissert Zelf heb ik volgens mij Engine op suarez gedaan, Hunter verspeel je punten want veel wordt maxed out, en die 5 extra sprint speed/acceleration zal je niet echt merken. Dus met engine pace/pas/drible omhoog.
Ja herkenbaar. Klote. Ligt ook echt aan de servers van ea. Heb er alleen last van bij fifa en heb thuis 500/500 glasvezel liggen dus daar ligt het niet aan.RonaldMuijs schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:21:
[...]
Ik klap ook heel vaak uit de servers, vooral met weekend league en meestal als ik voorsta bijzonder frustrerend.
Dit weekend 21-19 geëindigd, met 21 winst 6 dc en 13x verloren. Van die 6 partijen stond ik er 5 voor en 1 achter.
Zal vast aan mij internet liggen maar het is nogal jammer dat ik er niks aan kan veranderen (buitengebied). Speel al voornamelijk 's nachts.
Wat ik toch raar vindt is dat ik dit veel hoor maar ik heb in de afgelopen 3 WL, 0 disconnects gehad. Misschien dat tegenstanders dat wel hadden maar dat lijkt gewoon een ragequit dus zou ik niet kunnen zeggen.MrMistral schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:27:
[...]
Ja herkenbaar. Klote. Ligt ook echt aan de servers van ea. Heb er alleen last van bij fifa en heb thuis 500/500 glasvezel liggen dus daar ligt het niet aan.
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Ik heb ook zelden een disconnect. Speel niet heel veel WL btw.Byron010 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:30:
[...]
Wat ik toch raar vindt is dat ik dit veel hoor maar ik heb in de afgelopen 3 WL, 0 disconnects gehad. Misschien dat tegenstanders dat wel hadden maar dat lijkt gewoon een ragequit dus zou ik niet kunnen zeggen.
Twijfel om hem te halen om dit team te versterken: https://www.futbin.com/17/squad/2382289
Waarschijnlijk voor op AMC zodat Pjanic op de plek van Hamsik kan komen te staan. Ben daarna wel blut maarja
[ Voor 6% gewijzigd door Joster op 27-03-2017 10:43 ]
Ragequits kan je op zich wel herkennen. Maar je klapt in dit geval gewoon uit de wedstrijd midden in een aanval oid. Overigens resulteert het bij mij niet meer in een loss, dus dat scheelt. Speel WL bovendien sinds 3 weken ofzo niet meer serieus dus kan me er minder druk om makenByron010 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:30:
[...]
Wat ik toch raar vindt is dat ik dit veel hoor maar ik heb in de afgelopen 3 WL, 0 disconnects gehad. Misschien dat tegenstanders dat wel hadden maar dat lijkt gewoon een ragequit dus zou ik niet kunnen zeggen.
Dat kan ook gebeuren als je tegenstander besluit om zijn PS4 uit te zetten of zijn game te sluiten. Dus hoeft niet persee een disconnect te zijn ;pMrMistral schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:44:
[...]
Ragequits kan je op zich wel herkennen. Maar je klapt in dit geval gewoon uit de wedstrijd midden in een aanval oid. Overigens resulteert het bij mij niet meer in een loss, dus dat scheelt. Speel WL bovendien sinds 3 weken ofzo niet meer serieus dus kan me er minder druk om maken
Idd. Dit doe ik meestal aan het eind van een gameByron010 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:48:
[...]
Dat kan ook gebeuren als je tegenstander besluit om zijn PS4 uit te zetten of zijn game te sluiten. Dus hoeft niet persee een disconnect te zijn ;p
Byron010 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:48:
[...]
Dat kan ook gebeuren als je tegenstander besluit om zijn PS4 uit te zetten of zijn game te sluiten. Dus hoeft niet persee een disconnect te zijn ;p
Haha allemaal waar! Maar erg knap als je dat middenin een skillmove of whatever kan, doet wanneer je voorstaat in de 60e minuut etc. etc.Vissert schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:50:
[...]
Idd. Dit doe ik meestal aan het eind van een gameScheelt weer fitness kaarten
Ik wacht met alle aankopen tot na fut bday, wie weet komt er een mooie SBC, bijv 87 cuadrado SBCProtax schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:52:
Wat is het beste moment om Insigne (88) en Cuadrado (86) te kopen? Zie ze namelijk niet echt dalen...
Is even afwachten maar vindt het dat weekje wel waard.
Hmm, ik wil met name Insigne erg graag testen. Gezien ik nu weer geswitched ben naar 4411 mijn huidige speler daar echt niet tot zijn recht komt.Byron010 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:54:
[...]
Ik wacht met alle aankopen tot na fut bday, wie weet komt er een mooie SBC, bijv 87 cuadrado SBC
Is even afwachten maar vindt het dat weekje wel waard.
Insigne heeft al een SBC dus verwacht niet dat die nog een keer komtProtax schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:55:
[...]
Hmm, ik wil met name Insigne erg graag testen. Gezien ik nu weer geswitched ben naar 4411 mijn huidige speler daar echt niet tot zijn recht komt.
Moet zeggen, als je het geld hebt zou ik eerder 87 Mertens halen, is waarschijnlijk iets duurder maar stats zijn veel beter. En 4* WF.
Dit betekent dat je op het ene moment met vrachtwagens loopt te voetballen, aangezien je dan op de verkeerde momenten acties maakt.
Edit: Trouwens 88 Lukaku is wel een long shot baas. Diagonaal kan hij alles binnen 25 meter erin knallen.
[ Voor 11% gewijzigd door Amelandbor op 27-03-2017 12:04 ]
Dit is voor mij de reden dat ik het steeds minder speel. De ene wedstrijd ben je echt aan het schaken, knoppen nog voordat je de bal krijgt aan het indrukken. Om de volgende pot waar alles wel vloeiend loopt alles veel te vroeg in te drukken. Continue ben je met het spel in gevecht, word er te oud voorAmelandbor schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:02:
Wat ik meer ergerlijk vind is dat het gewoon niet mogelijk is om een consistente gameplay te krijgen in de WL. De ene wedstrijd werk ik met een input lag van een halve seconde oid. Terwijl een andere pot alles vloeiend gaat.
Dit betekent dat je op het ene moment met vrachtwagens loopt te voetballen, aangezien je dan op de verkeerde momenten acties maakt.
Ook voor een LM?Byron010 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:00:
[...]
Insigne heeft al een SBC dus verwacht niet dat die nog een keer komt
Moet zeggen, als je het geld hebt zou ik eerder 87 Mertens halen, is waarschijnlijk iets duurder maar stats zijn veel beter. En 4* WF.
https://www.futbin.com/17/compare/15468/18141
Lastig! Kan het maar 1x uitgeven...
Als de verbinding niet gelijk op groen staat bij de tegenstander (dus rood en dan oplopend naar groen) begin ik er al niet aan. Gelijk vol groen is meestal wel goed speelbaar. En anders is het idd overleven. EA verdient ik weet niet wat aan dit spel en het is belachelijk dat ze dit niet beter weten te regelen.bbblije schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:16:
[...]
Dit is voor mij de reden dat ik het steeds minder speel. De ene wedstrijd ben je echt aan het schaken, knoppen nog voordat je de bal krijgt aan het indrukken. Om de volgende pot waar alles wel vloeiend loopt alles veel te vroeg in te drukken. Continue ben je met het spel in gevecht, word er te oud voor
Qua disconnects heb ik er misschien maar 1 gehad in heel fifa17. En mogelijk was dat zelfs nog mijn eigen schuld doordat ik ook aan het downloaden was. Totaal geen issue hier (ff afkloppen
Staat een artikel op Reddit incl. filmpje, waar iemand heeft uitgezocht waardoor het wordt veoorzaakt.Bean77 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:39:
[...]
Als de verbinding niet gelijk op groen staat bij de tegenstander (dus rood en dan oplopend naar groen) begin ik er al niet aan. Gelijk vol groen is meestal wel goed speelbaar. En anders is het idd overleven. EA verdient ik weet niet wat aan dit spel en het is belachelijk dat ze dit niet beter weten te regelen.
Qua disconnects heb ik er misschien maar 1 gehad in heel fifa17. En mogelijk was dat zelfs nog mijn eigen schuld doordat ik ook aan het downloaden was. Totaal geen issue hier (ff afkloppen)
Blijkbaar spelen wij als Europeanen op US servers...
Mertens is voor mij nog steeds een van de beste spelers die ik gebruikt heb, maar de nieuwe 88 insigne ziet er al een stuk beter uit. Zou er gewoon een proberen en je kan later altijd nog wisselenProtax schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:37:
[...]
Ook voor een LM?
https://www.futbin.com/17/compare/15468/18141
Lastig! Kan het maar 1x uitgeven...
Dat is goed omschreven inderdaad. Je speelt dan tegen zowel de tegenstanders als het spel zelfbbblije schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:16:
[...]
Dit is voor mij de reden dat ik het steeds minder speel. De ene wedstrijd ben je echt aan het schaken, knoppen nog voordat je de bal krijgt aan het indrukken. Om de volgende pot waar alles wel vloeiend loopt alles veel te vroeg in te drukken. Continue ben je met het spel in gevecht, word er te oud voor
Maar tegenstanders hebben dan toch gewoon hetzelfde? Tenminste daar ben ik altijd vanuit gegaan.MrMistral schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:16:
[...]
Dat is goed omschreven inderdaad. Je speelt dan tegen zowel de tegenstanders als het spel zelfVoelt op zo'n moment echt als UFC ipv Fifa
Je fitness team is beter dan mn eerste teamNachtapotheker schreef op maandag 27 maart 2017 @ 08:54:
Vorige week m'n serie A team gerenoveerd https://www.futbin.com/17/squad/279522
Ik heb TIF Mertens verkocht en de coins in de breedte geinvesteerd. Daarbij heeft Gomez zo goed als dezelfde stats met marksman kaart. Scheelt 500k en bij het spelen merk ik geen noemenswaardig verschil (cam positie).
Het terug gaan 41212(2) en versterkingen in de breedte heeft geleid tot een promotie reeks van 5 naar 3 (bijna 2, op 1 punt na promotie gemist)
Dus al met al zeer tevreden. Met het fitness team wordt overigens nog steeds 433(4) gespeeld https://www.futbin.com/17/squad/155610. Spelers die hier in positieve zin opvallen zijn keita, howedes en hernandez.
Helaas valt er aan beide teams weinig meer te upgraden. Volgende IF's zijn zo belachelijk duur in verhouding tot de stats boost (serie a verdedigers bijv.)
Misschien coins maar oppotten tot TOTY
Keita speelt bij mij ook heel erg chill trouwens, een van de chillere middenvelders uit de bundesliga
Vraag ik me sterk af, er zijn 3 mogelijkheden. Hetzelfde, beter of slechter.Bean77 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:38:
[...]
Maar tegenstanders hebben dan toch gewoon hetzelfde? Tenminste daar ben ik altijd vanuit gegaan.
Dat filmpje waarin hij het verkeerde IP adres controleerde en waarbij de locatie van het juiste adres Ierland was?Protax schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:40:
[...]
Staat een artikel op Reddit incl. filmpje, waar iemand heeft uitgezocht waardoor het wordt veoorzaakt.
Blijkbaar spelen wij als Europeanen op US servers...Handig!
Ik heb altijd het idee dat ik door EA wordt gematst of benadeeld op basis van de passing assistance.bbblije schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:18:
[...]
Vraag ik me sterk af, er zijn 3 mogelijkheden. Hetzelfde, beter of slechter.
In het positieve: Je kent het wel, je doet een korte pass terwijl er een tegenstander op je af komt. En je speler speelt de bal dan precies buiten het bereik van de tegenstander maar vaak dan dus ook een net iets andere richting dan ik bedoelde maar hierdoor lijkt het juist een briljante bal.
Dit zou verklaren waarom ik de ene wedstrijd rond tik als of ik @MitchelFC ben en de wedstrijd er na alles faalt. Een beetje pro speler heeft natuurlijk het inzicht/controle en daardoor minder afhankelijk van de passing assistance.
Dit is mijn 1e squad en speelt heerlijk.. alleen heb nog 140 k over en wat zouden jullie versterken?
Lukaku loopt niet heel lekker, 2e squad speel ik met lacazette en die is geweldig!
Martial als LF en Sanchez zijn ST kaart?Razz89 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:39:
http://www.futhead.com/17/squads/5420414/
Dit is mijn 1e squad en speelt heerlijk.. alleen heb nog 140 k over en wat zouden jullie versterken?
Lukaku loopt niet heel lekker, 2e squad speel ik met lacazette en die is geweldig!
normale martial? of is zijn IF vele malen beter? en Sanchez als ST.. Ja is het proberen waard!
Zijn IF helaas nog niet gebruikt maar zijn gewone kaart is wel aardig over powered. De ST kaart van sanchez is wel 2x zo duur maar veel mensen zijn er enthousiast over.Razz89 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:46:
[...]
normale martial? of is zijn IF vele malen beter? en Sanchez als ST.. Ja is het proberen waard!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Berrardi is een alternatief maar Salah en cuadrado zijn de beste IMO.Royz schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:56:
Voor de calcio mensen, wie gebruiken jullie rechtsvoor? Ik heb nu Cuadrado maar zijn 3* weak foot maakt afronden soms wel lastig. Zijn er meer alternatieven of is Salah de enige?
Houd rekening met cuadrado's goede voet en hij schiet zelfs longshots erin.
Berardi. Naar binnen draaien en finesse shot in de lange hoek. Anders Candreva met 4* WF en 4* SM.Royz schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:56:
Voor de calcio mensen, wie gebruiken jullie rechtsvoor? Ik heb nu Cuadrado maar zijn 3* weak foot maakt afronden soms wel lastig. Zijn er meer alternatieven of is Salah de enige?
ErnstMid schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:44:
[...]
Je fitness team is beter dan mn eerste team![]()
Keita speelt bij mij ook heel erg chill trouwens, een van de chillere middenvelders uit de bundesliga
Maar een wat betreft Keita, zou hem eerder nemen dan Vidal bijv.
Ik ook, hij heeft voor mijn gevoel veel meer 'snelheid' / aggresiviteit in zn spel. Beetje hetzelfde wat Sanches ook heeft.Nachtapotheker schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:09:
[...]
je kunt het idd nauwelijks een fitnessteam noemen
Wat vind je van Muller sbc dan? Ik wissel nogal veel tussen Muller sbc/Thiago IF/Calhangolu SIF. Thiago IF speelt ook heel chill maar die heeft zo weinig stamina
Vidal is ook erg fijn, maar die Keita is voor mij een echt werkpaard met een leuke afrondingNachtapotheker schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:09:
[...]
je kunt het idd nauwelijks een fitnessteam noemen
SIF Forsberg FTW!To easy schreef op maandag 27 maart 2017 @ 18:58:
[...]
Vidal is ook erg fijn, maar die Keita is voor mij een echt werkpaard met een leuke afronding
Edit:
Was weer leuk puzzelen, helaas weinig soeps.
Meeste rendement haal ik nog uit de verkoop van spelers die ik al had.
[ Voor 76% gewijzigd door peeweeherman op 27-03-2017 21:30 ]
Iemand ervaringen met spelers? Heb Kane in de spits en OTW depay links. Twijfel momenteel nog best veel, en als de ene me niet bevalt is het ook zonde weer te verkopen..
Ja dat geloof ik meteen die moet ik nog steeds proberen!
Mane IF is baaas!Ambianz schreef op maandag 27 maart 2017 @ 21:18:
mane if 84/shaqiri if 84/arnautovic if 87 voor op de RM positie.
Iemand ervaringen met spelers? Heb Kane in de spits en OTW depay links. Twijfel momenteel nog best veel, en als de ene me niet bevalt is het ook zonde weer te verkopen..
Ik ga aguero proberen ipv sanchez.. jullie ervaring met aguero?
Ik zag ze op futbin idd, iemand die mij kan vertellen wat een "RARE ELECTRUM PLAYERS PACK" is?peeweeherman schreef op maandag 27 maart 2017 @ 20:03:
Leuk, nieuwe SBC's!
Edit:
Was weer leuk puzzelen, helaas weinig soeps.
Meeste rendement haal ik nog uit de verkoop van spelers die ik al had.
@hierboven: Aguero is in voorgaande FUTs altijd een van mijn favoriete spitsen geweest, zeer goede speler in de juiste handen echter speel ik tijdens deze FUT vooral met physiek sterkere spelers. Heb wel een tijdje met IF Sanchez gespeeld en vond dat een erg goede spits, verwacht dat Aguero in dezelfde categorie zit.
[ Voor 30% gewijzigd door Bossie op 27-03-2017 22:45 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Die vraag zie ik vaak afgelopen week op social media, niemand heeft opgelet tijdens St Patricks day?Bossie schreef op maandag 27 maart 2017 @ 22:42:
[...]
Ik zag ze op futbin idd, iemand die mij kan vertellen wat een "RARE ELECTRUM PLAYERS PACK" is?
@hierboven: Aguero is in voorgaande FUTs altijd een van mijn favoriete spitsen geweest, zeer goede speler in de juiste handen echter speel ik tijdens deze FUT vooral met physiek sterkere spelers. Heb wel een tijdje met IF Sanchez gespeeld en vond dat een erg goede spits, verwacht dat Aguero in dezelfde categorie zit.
Edit: Damn, net te laat
[ Voor 8% gewijzigd door peeweeherman op 27-03-2017 22:56 ]
Is die ook confirmed dan?bbblije schreef op maandag 27 maart 2017 @ 23:29:
Via Instagram...
https://instagram.com/p/BSFJXrmhH1W/
Ik ben wel in voor een striker Martial!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Niets confirmed, maar waarschijnlijk komen er wel position changes op de markt! Hopelijk zitten er betaalbare tussen, iedereen wil wel een striker Ronaldo...
Ik heb op cam alleen muller en draxler getest. Die vind ik behoorlijk aan elkaar gewaagd. Thiago alleen de NIF van gehad, daar wad ik niet van onder de indruk. Hoe bevalt Calhanoglu bijv?ErnstMid schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:16:
[...]
Ik ook, hij heeft voor mijn gevoel veel meer 'snelheid' / aggresiviteit in zn spel. Beetje hetzelfde wat Sanches ook heeft.
Wat vind je van Muller sbc dan? Ik wissel nogal veel tussen Muller sbc/Thiago IF/Calhangolu SIF. Thiago IF speelt ook heel chill maar die heeft zo weinig stamina
Alleen ervaring met 87 Arnautouvic. Had hem op RF in een 4-3-2-1. Vond hem zelf niet zo geschikt voor die rol. Door de M/M workrates zakte hij teveel terug.Ambianz schreef op maandag 27 maart 2017 @ 21:18:
mane if 84/shaqiri if 84/arnautovic if 87 voor op de RM positie.
Het is jammer dat hij een LM kaart heeft maar als ik m erin gooi vind ik m lang niet gek. Heb een aantal aardige goals met de beste man gemaakt. Hij mist in ieder geval snelheid om op LW/LF te kunnen spelen dus ik gebruik m alleen maar als CAM of CM.Nachtapotheker schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 08:51:
[...]
Ik heb op cam alleen muller en draxler getest. Die vind ik behoorlijk aan elkaar gewaagd. Thiago alleen de NIF van gehad, daar wad ik niet van onder de indruk. Hoe bevalt Calhanoglu bijv?
Misschien als ik wat kon met vrije trappen dat ik m nog chiller zou vinden
EDIT: Gister een potje gespeeld tegen iemand met Terry op CV... ik dacht dat Auba die sprintduels toch wel zou winnen...... not.
[ Voor 9% gewijzigd door ErnstMid op 28-03-2017 09:36 ]
Lijkt mij ideaal op het middenveld. Keita als cdm, vidal en SIF Forsberg als CM's en dan Muller als CAMNachtapotheker schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 08:52:
[...]
Daar kon ik nou weer helemaal niks meeal heb ik die alleen als spits getest met hunter kaart.
Maar bundesliga trekt me niet zo heel erg in fifa17 merk ik.
Op een of andere manier zal ik donderdag weer op bijna 700K zitten en zoek nu een mooi team om SBC Suarez heen.
Ik wil een 433 opstelling (geen 433(5), voorkeur gaat naar 433(4)) maar aangezien het middenveld van liga satander me niet heel erg goed bevalt (zijn of allemaal traag of hebben geen stamina) zoek ik een hybrid..
Suggesties?
Btw iemand meningen over IF/OTW Hummels? Ik hoor goeie dingen over hem maar zijn pace vindt ik zo tegenvallen..
[ Voor 14% gewijzigd door Byron010 op 28-03-2017 10:03 ]
Dat is ook ongelofelijk he... Ik wil niet beweren dat er scripting oid bestaat, maar er zijn wel duidelijk dingen kapot! Ik zie het ook vaak in mijn voordeel![b]ErnstMid schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:35:[/b
EDIT: Gister een potje gespeeld tegen iemand met Terry op CV... ik dacht dat Auba die sprintduels toch wel zou winnen...... not.
Ook mooi; Santi Cazorla die constant Diego Costa verslaat in een luchtduel...bbblije schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:01:
[...]
Dat is ook ongelofelijk he... Ik wil niet beweren dat er scripting oid bestaat, maar er zijn wel duidelijk dingen kapot! Ik zie het ook vaak in mijn voordeel!
[ Voor 39% gewijzigd door huis-r op 28-03-2017 10:04 ]
Voorzetje..:Help!
Op een of andere manier zal ik donderdag weer op bijna 700K zitten en zoek nu een mooi team om SBC Suarez heen.
Ik wil een 433 opstelling (geen 433(5), voorkeur gaat naar 433(4)) maar aangezien het middenveld van liga satander me niet heel erg goed bevalt (zijn of allemaal traag of hebben geen stamina) zoek ik een hybrid..
Suggesties?
Btw iemand meningen over IF/OTW Hummels? Ik hoor goeie dingen over hem maar zijn pace vindt ik zo tegenvallen..
https://www.futbin.com/17/squad/2706956
[ Voor 153% gewijzigd door huis-r op 28-03-2017 10:10 ]
Geen idee of je Ps4, X1 of PC speelt.Byron010 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:59:
Help!
Suggesties?
https://www.futbin.com/17/squad/2707079
Had ik er misschien bij moeten zetten, PS4bbblije schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:19:
[...]
Geen idee of je Ps4, X1 of PC speelt.
https://www.futbin.com/17/squad/2707079
Ja ik zie het ook wel eens in mijn voordeel ja, zo wordt Lahm er bij mij niet vaak uitgelopen en zijn snelheid stats zijn ook vrij dramatisch. Die kleine rakker valt me echt niks tegen op RB.huis-r schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:03:
[...]
Ook mooi; Santi Cazorla die constant Diego Costa verslaat in een luchtduel...
Dan zou ik Keita en vidal omdraaien denk ikBean77 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:38:
[...]
Lijkt mij ideaal op het middenveld. Keita als cdm, vidal en SIF Forsberg als CM's en dan Muller als CAM![]()
Ik twijfel om zijn OTW op te pikken. Denk eigenlijk dat het pace component wel meevalt, zie ook mijn opmerkingen over Lahm hierbovenByron010 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:59:
In mijn 1e team heb ik al een bundesliga driehoekje met cmotm vidal, boateng, alaba en neuer. Maar misschien tijd om te kijken naar een bundesliga/serie A hybrid (heb nog sbc insigne, sbc dybala en sbc buffon ongebruikt).ErnstMid schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:27:
[...]
Ja ik zie het ook wel eens in mijn voordeel ja, zo wordt Lahm er bij mij niet vaak uitgelopen en zijn snelheid stats zijn ook vrij dramatisch. Die kleine rakker valt me echt niks tegen op RB.
[...]
Dan zou ik Keita en vidal omdraaien denk ikIk vind de bundesliga dit jaar wel echt lachen, zitten echt wel mooie spelers in; Auba/Dembele/vidal/Keita/Toprak SBC/Sokratis IF/SIF/Neuer
![]()
[...]
Ik twijfel om zijn OTW op te pikken. Denk eigenlijk dat het pace component wel meevalt, zie ook mijn opmerkingen over Lahm hierboven
Ik vind een Franse/bundes hybrid ook lachen! Gebruik dan Kolodziejzack (zoiets) als CB link tussen bundesliga en frankrijk spelers. Die gaat er dan uiteraard wel vrij snel uit. Maar je hebt dan opties met Martial/Kante/Kurzawa (sbc)/Dembele/GriezzmanBean77 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:03:
[...]
In mijn 1e team heb ik al een bundesliga driehoekje met cmotm vidal, boateng, alaba en neuer. Maar misschien tijd om te kijken naar een bundesliga/serie A hybrid (heb nog sbc insigne, sbc dybala en sbc buffon ongebruikt).
Koscielny, kan je gewoon laten staan.ErnstMid schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:21:
[...]
Ik vind een Franse/bundes hybrid ook lachen! Gebruik dan Kolodziejzack (zoiets) als CB link tussen bundesliga en frankrijk spelers. Die gaat er dan uiteraard wel vrij snel uit. Maar je hebt dan opties met Martial/Kante/Kurzawa (sbc)/Dembele/Griezzman
PSN: Kidjuh
Dat kan.ErnstMid schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:21:
[...]
Ik vind een Franse/bundes hybrid ook lachen! Gebruik dan Kolodziejzack (zoiets) als CB link tussen bundesliga en frankrijk spelers. Die gaat er dan uiteraard wel vrij snel uit. Maar je hebt dan opties met Martial/Kante/Kurzawa (sbc)/Dembele/Griezzman
Ik zit ook voor de gein te denken aan 2 low budget teams (ca 70k p.s.) om daar in 4231 mee te experimenteren. Praktijk zal uitwijzen dat ik zeer waarschijnlijk de teams na 2 wedstrijden wel weer verkoop, maar goed, altijd wel leuk om zoiets te gaan proberen.
Dat gaat hem voor mij niet worden in 433(4) dan moeten de CM's ook wel kunnen verdedigenBean77 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:38:
[...]
Lijkt mij ideaal op het middenveld. Keita als cdm, vidal en SIF Forsberg als CM's en dan Muller als CAM![]()
Die linkt alleen niet met bundesliga spelers
Ja klopt, soms gebeuren er echt belachelijke dingen. Gisteren werd mijn Toprak SBC (94 strength) nog even aan de kant gebeukt door Musa (45 strength)ErnstMid schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:35:
[...]
Het is jammer dat hij een LM kaart heeft maar als ik m erin gooi vind ik m lang niet gek. Heb een aantal aardige goals met de beste man gemaakt. Hij mist in ieder geval snelheid om op LW/LF te kunnen spelen dus ik gebruik m alleen maar als CAM of CM.
Misschien als ik wat kon met vrije trappen dat ik m nog chiller zou vinden
Daar noem je ook iemand heNachtapotheker schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:31:
[...]
Ja klopt, soms gebeuren er echt belachelijke dingen. Gisteren werd mijn Toprak SBC (94 strength) nog even aan de kant gebeukt door Musa (45 strength)
Mja, een van de belachelijk OP premier league spelers
Strength vs Balance ?ErnstMid schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:37:
[...]
Mja, een van de belachelijk OP premier league spelersHij is niet de enige helaas.
Ja daar zit wel wat verschil in ja... Maar hoe goed je balans ook is, normaal gesproken zou je met zo'n krachtsverschil echt niet aan de kant gezet worden
En balans is ook vooral belangrijk bij balbezit/acties met een bal toch?
Zou me niet verbazen als Balance ook de impact van Strenght bepaalt, dus als Smalling tegen Musa/Vardy botst bepaald balance of deze op zijn benen blijft of niet. Dit is dus waarom bepaalde spelers altijd zo lastig af te stoppen.ErnstMid schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:58:
[...]
Ja daar zit wel wat verschil in ja... Maar hoe goed je balans ook is, normaal gesproken zou je met zo'n krachtsverschil echt niet aan de kant gezet worden![]()
En balans is ook vooral belangrijk bij balbezit/acties met een bal toch?
Kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten
Vind dat helemaal geen gekke gedachte! Twee spelers die bij mij in m'n hoofd opkwamen waren Kante en Aguero. Klein, maar lastig van de bal te zietten/ wurmen zich overal tussendoor. Ff checken, et voila, 90 en 91 balanceBossie schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 12:03:
[...]
Zou me niet verbazen als Balance ook de impact van Strenght bepaalt, dus als Smalling tegen Musa/Vardy botst bepaald balance of deze op zijn benen blijft of niet. Dit is dus waarom bepaalde spelers altijd zo lastig af te stoppen.
Kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.