Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Day 6 van de FUT Birthday SBC's gemist omdat ik in de ochtend niet op de mobiele App kon komen, en daarna thuis 5 minuten te laat was :( :(

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

peeweeherman schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:18:
[...]

_O-

Ik had gehoopt op een glazen bol die iets nauwkeuriger is. ;)
Weet iemand hoe lang de BPL sbc geleden is?
Zou zo maar eens volgende week vrijdag kunnen worden. Maar met ea weet je het nooit natuurlijk.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

sirkeith schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:22:
Day 6 van de FUT Birthday SBC's gemist omdat ik in de ochtend niet op de mobiele App kon komen, en daarna thuis 5 minuten te laat was :( :(
Oei, das balen!

Dat wordt een jumbo rare players pack i.p.v. een ultimate pack, scheelt toch 6 rare spelers
Ach ja je hebt maar 1 goede nodig :)

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
@Luncatic12 Hoe bevalt Son als CAM?

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Succes in de WL,

Gister weer gespeeld sinds weken, en voelt weer heerlijk aan. 2x verloren in halve finale helaas.
Nu maar richten op divisies.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

peeweeherman schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:44:
[...]

Oei, das balen!

Dat wordt een jumbo rare players pack i.p.v. een ultimate pack, scheelt toch 6 rare spelers
Ach ja je hebt maar 1 goede nodig :)
Ik hoop stiekem dat we vanavond een Birthday kaart in moeten of kunnen inleveren. Het liefste zou ik zien dat je of een team van rond de 1,5-2K coins moet inleveren, of 1 FUT Birthday kaart die functioneert als een soort van verdubbelaar. ipv 1 UT pack, krijg je er dan 2 (afhankelijk van hoeveel SBC's je hebt gedaan van welke pack je er 2 krijgt). Maar deze creativiteit of zullen we het vrijgevigheid noemen, kennen ze wss niet bij EA.

[ Voor 5% gewijzigd door bbblije op 07-04-2017 11:50 ]

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

bbblije schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:49:
[...]

Ik hoop stiekem dat we vanavond een Birthday kaart in moeten of kunnen inleveren. Het liefste zou ik zien dat je of een team van rond de 1,5-2K coins moet inleveren, of 1 FUT Birthday kaart die functioneert als een soort van verdubbelaar. ipv 1 UT pack, krijg je er dan 2 (afhankelijk van hoeveel SBC's je hebt gedaan van welke pack je er 2 krijgt). Maar deze creativiteit of zullen we het vrijgevigheid noemen, kennen ze wss niet bij EA.
Ik heb 2 van die birthday kaarten, ze komen sowieso ooit nog een keer van pas. Misschien krijgen we weer van die movember taferelen |:(

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:16
Dit weekend eens wat nieuws proberen, misschien dat ik met 4 verdedigers het wat beter voor elkaar heb.

https://www.futbin.com/17/squad/2935491

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-09 20:58
Ik heb een aantal weken geleden de 4231 (narrow) geprobeerd met mijn full inform Serie A team. Dat ging zeer goed, behaalde 33 wins (verloor de laatste wedstrijd voor 34 wins in de laatste minuut.. :( )
Sindsdien geswitcht naar 41212(2), maar ik merk toch dat dat niet geheel in mijn speelstijl past, ik heb breedte nodig. Vandaar dat ik weer terug ben naar de 4231 narrow (ik verander de formatie nadat de wedstrijd is gestart) Ik vind het vooral fijn dat ik een blok van 2 cdm's heb staan!

Op een gegeven moment heb ik op Futbin even gecheckt wat de mogelijkheden zouden zijn als ik al mijn spelers zou verkopen.
Ik kwam uit op 3.4 miljoen coins (ik heb bijna elk weekend fut champs gespeeld en minstens elite 3 gehaald en geluk gehad met packs uit sbc's, vandaar zoveel coins haha).

Toen kwam ik erachter dat ik eindelijk mijn echte ultimate team kon maken: een team met Ronaldo ÉN Messi!

Dit is mijn team nu (ik switch dus ingame naar de 4231 met de 3 CAM's)

http://imgur.com/Nk4LVsn

Heb dit team nog niet uit kunnen proberen in de weekend league, daar zal ik vanavond na werk pas aan beginnen.
ErnstMid schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 12:20:
[...]

Ik heb 2 van die birthday kaarten, ze komen sowieso ooit nog een keer van pas. Misschien krijgen we weer van die movember taferelen |:(
Had zojuist twee in een pack, toch weer 150k :)

Ben er alleen nog niet over hoe ik dit het beste in mijn team kan investeren, denk eraan om 89 Fabrepass te verkopen en vervolgens IF Lallana + 88 Eriksen terug te halen.

POTM Lukaku is leuk, maar zonder de agility van Eriksen als CAM, draait het simpelweg niet :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Son speelt heerlijk op CAM!! Erg fijn met zijn kwaliteiten op die positie. Zlatan If houdt de ballen vast en Son komt er altijd overheen

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-11 14:25
Momenteel heb ik dit team http://www.futhead.com/17/squads/5631779/
Echter ben ik niet echt tevreden over de rechterkant. Nu denk ik dat ik het beste over kan gaan op een full calcio A team. Ik denk dat ik dan ga voor abate birthday als back, maar ik twijfel tussen marchisio en parolo IF als rcm en tussen Salah TIF en Candreva birthday als rechtsbuiten. Iemand ervaringen / tips hierover of andere suggesties? Ik heb zo'n 550k tot mijn beschikking

[ Voor 4% gewijzigd door theman36 op 07-04-2017 13:42 ]

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Meer mensen uit de server gekickt? Ik win op penalty's waarna ik de melding krijg dat ea het resultaat momenteel niet kan verwerken en als ik nu naar fut wil krijg ik de melding dat ik helaas geen verbinding kan maken met de fut server.
Zojuist mijn WL kaarten geopend en daar zat esswein in. Toch 40k extra erbij daardoor.

Nu aan het afwegen wanneer te spelen. Meestal zijn mijn resultaten op een vrijdag minder dan een zaterdag of zondag. Meestal kom ik maar tot max 15 wedstrijden. Ik vraag mij wel af hoe spelers het voor elkaar krijgen om elk weekend gewoon 40 wedstrijden te spelen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Bean77 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:49:
Zojuist mijn WL kaarten geopend en daar zat esswein in. Toch 40k extra erbij daardoor.

Nu aan het afwegen wanneer te spelen. Meestal zijn mijn resultaten op een vrijdag minder dan een zaterdag of zondag. Meestal kom ik maar tot max 15 wedstrijden. Ik vraag mij wel af hoe spelers het voor elkaar krijgen om elk weekend gewoon 40 wedstrijden te spelen.
Uit welk pack had je Esswein gekregen? Doe je goed man, vorige week had ik goud 2 gehaald en echt helemaal niks haha. Had overigens wel eens begrepen dat top 100 spelers op vrijdag meer skillpunten krijgen om hoger te eindigen, daardoor kan het komen dat je op vrijdag tegen een stuk betere tegenstanders kan komen.
huis-r schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:55:
[...]

Uit welk pack had je Esswein gekregen? Doe je goed man, vorige week had ik goud 2 gehaald en echt helemaal niks haha. Had overigens wel eens begrepen dat top 100 spelers op vrijdag meer skillpunten krijgen om hoger te eindigen, daardoor kan het komen dat je op vrijdag tegen een stuk betere tegenstanders kan komen.
Uit een mega pack. Ik dacht dat het een discard speler was, maar was toch positief verrast.
Hmm dat zou best eens kunnen dat je daardoor grotere kans hebt om tegen betere spelers te spelen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Guzanni

Ik heb meerdere malen de 40 wedstrijden volledig gespeeld, maar alleen op weken dat ik vrijdag ook vrij ben, anders is het niet te doen..

De paar maal dat ik WL heb gespeeld, was vrijdagavond vaak de verbinding het slechtst en daardoor de resultaten ook.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Ik heb het 1 keer gedaan in het begin. Maar ik merk ook dat wanneer ik te intensief speel ik ook de spelvreugde kan kwijtraken. Tegenwoordig heb ik geen tijd/prioriteit.

Voor mijn B-team/fitness team ga ik die nieuwe Ogbonna kaart eens uitproberen ipv Smalling. Koscielny had ik liever vervangen, maar die heb ik nodig voor Kurzawa. Zal Ogbonna ingame wel switchen ivm left foot.

https://www.futbin.com/17/squad/950727

• Amelandbor
Nou als het de rest van de dag net zo is als op dit moment dan zou ik de vrijdag overslaan. De delay is echt enorm, ergste in tijden.

Wat betreft de 40, ik doe dan een stuk of 10 vrijdag, en de andere twee dagen 15. Vooral zaterdag en zondag ochtend.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Guzanni schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:25:
Ik heb een aantal weken geleden de 4231 (narrow) geprobeerd met mijn full inform Serie A team. Dat ging zeer goed, behaalde 33 wins (verloor de laatste wedstrijd voor 34 wins in de laatste minuut.. :( )
Sindsdien geswitcht naar 41212(2), maar ik merk toch dat dat niet geheel in mijn speelstijl past, ik heb breedte nodig. Vandaar dat ik weer terug ben naar de 4231 narrow (ik verander de formatie nadat de wedstrijd is gestart) Ik vind het vooral fijn dat ik een blok van 2 cdm's heb staan!

Op een gegeven moment heb ik op Futbin even gecheckt wat de mogelijkheden zouden zijn als ik al mijn spelers zou verkopen.
Ik kwam uit op 3.4 miljoen coins (ik heb bijna elk weekend fut champs gespeeld en minstens elite 3 gehaald en geluk gehad met packs uit sbc's, vandaar zoveel coins haha).

Toen kwam ik erachter dat ik eindelijk mijn echte ultimate team kon maken: een team met Ronaldo ÉN Messi!

Dit is mijn team nu (ik switch dus ingame naar de 4231 met de 3 CAM's)

http://imgur.com/Nk4LVsn

Heb dit team nog niet uit kunnen proberen in de weekend league, daar zal ik vanavond na werk pas aan beginnen.
En speel je dan ook op die hoge druk CT instellingen van @MrMistral ? Heb je die wel eens geprobeerd met een andere formatie ook wellicht?

• RonaldMuijs
Ik krijg het meestal voor elkaar om er 40 te spelen. Maar school is atm wat drukker, daarom moest ik er vandaag minimaal 10 spelen. Heb er 7 gespeeld maar nu zijn de servers down op xbox, ik verwacht een compensatie?
Sta atm 5 om 2

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:35
Heb net het spel gekocht voor PS4. Vind het leuk om een NL team op te gaan zetten, dus dat word eerst de focus. Nog nooit gespeeld op PS overigens, enkel op pc..

• Guzanni
Joster schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:28:
[...]

En speel je dan ook op die hoge druk CT instellingen van @MrMistral ? Heb je die wel eens geprobeerd met een andere formatie ook wellicht?
Ik volg sinds een tijdje BorasLegend, dat is een pro-speler van Hashtag United. Hij heeft zeer goede tutorials op youtube staan, naar mijn mening.
Ik heb dus van hem gehoord dat Custom Tactics een beetje overrated zijn, dat je ze het beste op gebalanceerd kan laten staan (dus alles rond de 50 en dan klein beetje omhoog of omlaag tot max 60 of minimaal 40 tweaken, naar eigen voorkeur)

Ik heb het als volgt ingesteld:

65 50 Organised
55 40 60 Free form
50 60 46 Cover

Custom tactics zijn ondergeschikt aan het skillniveau van de speler.

Qua speler instructies is het als volgt:

Backs: always stay back
CDM's: always stay back
alle 3 de CAM's: Free roam en stay forward

[ Voor 7% gewijzigd door Guzanni op 07-04-2017 15:01 ]

• RonaldMuijs
Guzanni schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:59:
[...]

Ik volg sinds een tijdje BorasLegend, dat is een pro-speler van Hashtag United. Hij heeft zeer goede tutorials op youtube staan, naar mijn mening.
Ik heb dus van hem gehoord dat Custom Tactics een beetje overrated zijn, dat je ze het beste op gebalanceerd kan laten staan (dus alles rond de 50 en dan klein beetje omhoog of omlaag tot max 60 of minimaal 40 tweaken, naar eigen smaak)

Ik heb het als volgt ingesteld:

65 50 Organised
55 40 60 Free form
50 60 46 Cover

Custom tactics zijn ondergeschikt aan het skillniveau van de speler.
Naar mijn mening spelen CT in samenhang met formatie en de spelers die je hebt juist een belangrijke rol. Zie AA9Skillz die afgelopen weekend 1ste was van de wereld mijn zijn hoofd account en daarmee op 90 agressie speelde. Toen hij dit probeerde met zijn RTG account liep het juist totaal niet omdat hij daar de juiste spelers niet voor de tactiek had.

• Guzanni
RonaldMuijs schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:01:
[...]

Naar mijn mening spelen CT in samenhang met formatie en de spelers die je hebt juist een belangrijke rol. Zie AA9Skillz die afgelopen weekend 1ste was van de wereld mijn zijn hoofd account en daarmee op 90 agressie speelde. Toen hij dit probeerde met zijn RTG account liep het juist totaal niet omdat hij daar de juiste spelers niet voor de tactiek had.
Dan zou je de CT echt volledig moeten begrijpen. Ik heb, ondanks uitleg op reddit, nooit helemaal goed begrepen wat voor effect de CT's nou precies hebben, ik bleef het maar tweaken, maar het had vaak averechts effect.

Sinds ik het gereset heb naar de standaardwaarden en heel licht heb getweaked (bijvoorbeeld de breedte omlaag naar 46) speelt mijn team al een stuk beter, maar het kan ook aan mij liggen haha

• RonaldMuijs
Guzanni schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:04:
[...]

Dan zou je de CT echt volledig moeten begrijpen. Ik heb, ondanks uitleg op reddit, nooit helemaal goed begrepen wat voor effect de CT's nou precies hebben, ik bleef het maar tweaken, maar het had vaak averechts effect.

Sinds ik het gereset heb naar de standaardwaarden en heel licht heb getweaked (bijvoorbeeld de breedte omlaag naar 46) speelt mijn team al een stuk beter, maar het kan ook aan mij liggen haha
Ik ben er zelf ook geen ster in, maar als ik bijvoorbeeld achter sta rond de 80ste minuut gooi ik mijn agressie wel even flink omhoog. Speel nu met 75 agressie en afgelopen weekend met 50. Het grote verschil is dat mijn spelers veel meer instappen. Meestal super fijn maar soms krijg je er juist een tegen goal door.

• Guzanni
RonaldMuijs schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:08:
[...]

Ik ben er zelf ook geen ster in, maar als ik bijvoorbeeld achter sta rond de 80ste minuut gooi ik mijn agressie wel even flink omhoog. Speel nu met 75 agressie en afgelopen weekend met 50. Het grote verschil is dat mijn spelers veel meer instappen. Meestal super fijn maar soms krijg je er juist een tegen goal door.
Ah oke.
Ik werd juist gek door de te hoge agressie, spelers stapten telkens in maar misten de bal 9 van de 10 keer, waardoor ze snelheid verloren en ik geen druk meer kon zetten met die speler.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

theman36 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:40:
Momenteel heb ik dit team http://www.futhead.com/17/squads/5631779/
Echter ben ik niet echt tevreden over de rechterkant. Nu denk ik dat ik het beste over kan gaan op een full calcio A team. Ik denk dat ik dan ga voor abate birthday als back, maar ik twijfel tussen marchisio en parolo IF als rcm en tussen Salah TIF en Candreva birthday als rechtsbuiten. Iemand ervaringen / tips hierover of andere suggesties? Ik heb zo'n 550k tot mijn beschikking
Ik heb het meeste succes als ik in de 433 mijn middenveld als volgt opstel Box 2 Box - CDM - Creatieveling

Het is zoeken naar een balans tussen spelers en workrates, je hebt nu LCM Naingolan boven LB Sandro staan, beide High-High - deze spelers gaan elkaar overlappen. Het is goed dat spelers elkaar opvangen om gaten te voorkomen. Als CM speel ik altijd een CDM Medium-High, simpelweg omdat je niet met je CB moet verdedigen en veel tegenstanders door het midden spelen. Kijk welke workrates je bij elkaar zet, en of je daar overlap of wat dan ook in wilt zien.

In jouw geval zou ik iets als het volgende doen: https://www.futbin.com/17/squad/2938531

Mijn 433 custom tacs zijn uit mn hoofd: 75-50-org 50-40-60-ff 45-60-50-cov, Medel op stay back en backs ook, Icardo get in behind - press backline, eventueel 1 van de wingers cut inside.

[ Voor 10% gewijzigd door bbblije op 07-04-2017 15:28 ]

Heb Eriksen 87 gehaald ipv 88, waarbij het grootste verschil in zijn PHY zit (maar beide 99 STA).

Met het prijsverschil, ook Coleman terug kunnen halen, moet alleen nog ff kijken wat ik met Kane ga doen, maar deze kan eventueel als sub/werkpaard op het middenveld ingezet worden.

https://www.futbin.com/17/squad/2347239

• Joster
RonaldMuijs schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:01:
[...]

Heb je screens van zijn beide teams? :D Ik wil het ook graag proberen om spelvreugde toe te laten nemen. Volle bak druk spelen, tegenstander niet van eigen helft laten komen, counter tegen voor lief nemen. Maar dan moet ik er wel een beetje achter zien te komen of mijn spelers + formatie daar geschikt voor is :D

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:46:
Heb Eriksen 87 gehaald ipv 88, waarbij het grootste verschil in zijn PHY zit (maar beide 99 STA).

Met het prijsverschil, ook Coleman terug kunnen halen, moet alleen nog ff kijken wat ik met Kane ga doen, maar deze kan eventueel als sub/werkpaard op het middenveld ingezet worden.

https://www.futbin.com/17/squad/2347239
Ultiem zou David Luiz op de plek van Matic zijn! Helaas geen hoge defensieve workrates, maar dat lijk je met dit team ook niet echt nodig te hebben, genoeg onderscheppend vermogen.

Wel vraag ik me af of niet een Smalling het beter zou doen dan Azpilicueta, en dan eventueel een FB Ogbonna voor Matip. https://www.futbin.com/17/squad/2940767

Wellicht zelfs een Son of Mkhitarian als CAM, je mist wat snelheid voor een uitbraak.

[ Voor 5% gewijzigd door bbblije op 07-04-2017 17:13 ]

Overigens ook nog een kleine upgrade voor mijn a-team.
IF Marcos komt voor IF Montoya. Ben benieuwd hoe Marcos speelt.
https://www.futbin.com/17/squad/2138720

bbblije schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 17:10:
[...]

Ultiem zou David Luiz op de plek van Matic zijn! Helaas geen hoge defensieve workrates, maar dat lijk je met dit team ook niet echt nodig te hebben, genoeg onderscheppend vermogen.

Wel vraag ik me af of niet een Smalling het beter zou doen dan Azpilicueta, en dan eventueel een FB Ogbonna voor Matip. https://www.futbin.com/17/squad/2940767

Wellicht zelfs een Son of Mkhitarian als CAM, je mist wat snelheid voor een uitbraak.
Uiteraard gaat het team beter spelen als er spelers van >500k in gaat stoppen, maar vergis je niet in de snelheid van Lukaku/Eriksen.

Azpi/Matip staan al bijna 400 wedstrijden, maar een High/Med CB zou prima zijn, maar zou het eens om kunnen gooien ivm workrates. Helaas is er een zwaar gebrek aan echte CB's in de PL's muv de tanks die nog altijd van achteren door je spitsen heen mogen walsen :+

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-11 14:25
bbblije schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:23:
[...]

Ik heb het meeste succes als ik in de 433 mijn middenveld als volgt opstel Box 2 Box - CDM - Creatieveling

Het is zoeken naar een balans tussen spelers en workrates, je hebt nu LCM Naingolan boven LB Sandro staan, beide High-High - deze spelers gaan elkaar overlappen. Het is goed dat spelers elkaar opvangen om gaten te voorkomen. Als CM speel ik altijd een CDM Medium-High, simpelweg omdat je niet met je CB moet verdedigen en veel tegenstanders door het midden spelen. Kijk welke workrates je bij elkaar zet, en of je daar overlap of wat dan ook in wilt zien.

In jouw geval zou ik iets als het volgende doen: https://www.futbin.com/17/squad/2938531

Mijn 433 custom tacs zijn uit mn hoofd: 75-50-org 50-40-60-ff 45-60-50-cov, Medel op stay back en backs ook, Icardo get in behind - press backline, eventueel 1 van de wingers cut inside.
Ik denk dat ik nainggolan als cm zet met stay back. De custom tacs zijn inderdaad wel handig, heb ik nog nooit wat mee gedaan namelijk. Keer het proberen waard. Ik twijfel alleen welke rcm en rechtsbuiten ik moet nemen, want persoonlijk kan ik niet echt overweg met lallana, dus dan kom ik al gauw uit op calcio A, aangezien de rest van het team dat ook is.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Man man man.... 41 (gouden, in alle soorten en maten) packs open gemaakt, het beste: Petr Cech. WHAT THE FUCK?!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ben benieuwd hoe hard de bd en totw spelers gaan dalen als iedereen zijn ultimate pack gaat innen, heb 800k om inkopen te doen.

Iemand ervaring met bd Sturridge?

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
PetrCech_3 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:52:
Man man man.... 41 (gouden, in alle soorten en maten) packs open gemaakt, het beste: Petr Cech. WHAT THE FUCK?!
Je roept het ook over jezelf af he :+
Joster schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:28:
[...]

Mijn CT zijn wel echt toegespitst op mijn speelstijl/teams. Het was trial and error om te kijken wat werkte. Het is niet een soort van heilige graal die je overal kan toepassen. Dat gezegd hebbende: geen idee of het werkt met andere opstellingen :)

PSN: MrMistral

• Amelandbor
Weekend league is met een dag verlengd vanwege de slechte servers vandaag

• MrMistral
Zag t net ja. Wilde eigenlijk dit weekend weer spelen. Ben ik vergeten de finale te spelen |:(
Wel gekwalificeerd via seasons maar dat geldt dan volgende week pas weer blijkbaar. Jammer!

[ Voor 3% gewijzigd door MrMistral op 07-04-2017 19:13 ]

PetrCech_3 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:52:
eentje gedaan, BD Ibarbo? en BD Sharawi :)

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:02
Ik had ook BD El Shaarawy maar dan uit een draft pack.

Heb hem maar direct verkocht. Ik had mijn team en spelers vorige week al gekocht, net voor de crash :D.

Hoef alleen nog maar een bulk aan 75-85 golds te verkopen. Nu op 1,7 miljoen en hopelijk straks tegen de 2. Maar zal nog een paar weekjes moeten wachten ivm crash.

Ik wacht nu wel op de TOTS. Ben wel een beetje klaar met WL en Seasons iedere keer weer opnieuw.

Straks met nieuwe spelers weer verder. TOTS Eriksen en Kane :D Zin an...

• Joster
MrMistral schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:06:

[...]

Mijn CT zijn wel echt toegespitst op mijn speelstijl/teams. Het was trial and error om te kijken wat werkte. Het is niet een soort van heilige graal die je overal kan toepassen. Dat gezegd hebbende: geen idee of het werkt met andere opstellingen :)
Mijn speelstijl is tikken en rennen. Skills kan ik niet, duels kan ik aanvallend niet dus ook daar probeer ik uit te blijven. Verdedigen kan ik ook niet dus ik wil eens proberen op wat voor manier ik maximale druk overal op het veld op de tegenstander kan leggen. Ik ga het dus toch maar eens proberen :D

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:17
Jullie allen kunnen wel op FUT? Op de forums staat het er vol mee dat er niet ingelogd kan worden, veelal op de X1. Ik behoor helaas ook tot die categorie maar verbaasde mij dat het hier op Tweakers wel meevalt.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik heb vandaag 9 potjes gespeeld op pc, verliepen allen soepel, 7 gewonnen.

Wel jammer dat die bd ultimate pack er nog niet is, of moet ik daarvoor pc aanslingeren?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Kom maar op met die Ultimate pack, ook een lelijke kit en wat random golds erbij.
The more Daily Birthday SBCs you complete, the higher your reward! The extra rewards will be distributed after the event ends and before April 14th, but will still include a chance to receive FUT Birthday Squad items.

[ Voor 59% gewijzigd door bbblije op 07-04-2017 19:50 ]

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23:08
Gaan jullie het ultimate pack meteen openen of bewaren voor TOTS?

• Joster
JAtech schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:50:
Gaan jullie het ultimate pack meteen openen of bewaren voor TOTS?
Nou het is toch untradeable, dus ik denk dat ik hem gewoon open.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Vandaag aardig wat pack luck gehad met Gold upgrades en 82+. Stuk of 20 geopend denk ik.

IF Mustafi, Chiellini, Vidal, IF Gomez en Ozil. Daarnaast Sergio Ramos uit de birthday pack gehaald (tradeable). Rest van het jaar maar geen packs openen want dan zal niks meer opleveren 😂

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Tot wanneer zitten die bd spelers in packs?

Bledismauw schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:42:
Jullie allen kunnen wel op FUT? Op de forums staat het er vol mee dat er niet ingelogd kan worden, veelal op de X1. Ik behoor helaas ook tot die categorie maar verbaasde mij dat het hier op Tweakers wel meevalt.
Heb net wel een uurtje gespeeld, maar button-lag genoeg.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Bossie schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 20:06:
[...]

Op de Ps4 nergens last van gehad. Geen merkbaar verschil in button lag

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 20:06:
[...]

Ik zit er in. Sinds 1930 ongeveer. Te genieten van Lacazette. Als het niet zo een gekloot was om die SBC te doen. Zou ik zijn top kaart halen. Wat is die man fijn!
kevinn schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 20:08:
[...]

Op de Ps4 nergens last van gehad. Geen merkbaar verschil in button lag
Hmm, misschien mijn router dan maar eens herstarten.
De SBC voor vandaag, team rating/chem > 8 ??

• Joster
kevinn schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 20:01:
Vandaag aardig wat pack luck gehad met Gold upgrades en 82+. Stuk of 20 geopend denk ik.

IF Mustafi, Chiellini, Vidal, IF Gomez en Ozil. Daarnaast Sergio Ramos uit de birthday pack gehaald (tradeable). Rest van het jaar maar geen packs openen want dan zal niks meer opleveren 😂
Wow, uit die birthday pack gewoon Ramos haha. Ik heb uit de 8 bd's, Marquee van vandaag en de helft van Europese tour als beste / duurste spelers Borja Valero en Quaresma binnen _/-\o_ :')
Bossie schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 20:18:
[...]

Hmm, misschien mijn router dan maar eens herstarten.
De SBC voor vandaag, team rating/chem > 8 ??
Ja mooi hè, gewoon 8 untradeable goud en 3 brons inleveren.

[ Voor 19% gewijzigd door Joster op 08-04-2017 00:22 ]

• Plux
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-11 23:18

Plux

Team KVM

Fifa 17 zit in de paasaanbieding, van CA 57,99 voor 19,99!

the brain is money, the body is honey

• PetrCech_3
Voor de eventuele liefhebbers:
Via Futwiz.com kun je een Chrome extensie downloaden die je Webapp synct, via die site kun je mooi zien welke waardevolle spelers je nog in je club hebt zitten. Ik heb er net even 30 opgezet die toch even een paar k waren waarvan ik het niet eens wist.
(Mocht het al eens gezegd zijn, sorry...) ;)

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 20:11:
[...]

Ik zit er in. Sinds 1930 ongeveer. Te genieten van Lacazette. Als het niet zo een gekloot was om die SBC te doen. Zou ik zijn top kaart halen. Wat is die man fijn!
Fossiel datte der bent!

• Joster
PetrCech_3 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 11:52:
Via Futwiz.com kun je een Chrome extensie downloaden die je Webapp synct, via die site kun je mooi zien welke waardevolle spelers je nog in je club hebt zitten. Ik heb er net even 30 opgezet die toch even een paar k waren waarvan ik het niet eens wist.
Is futwiz een beetje accuraat met prijzen?

Voor PS4 in ieder geval niet. Zou willen dat futbin zoiets ook had..

[ Voor 6% gewijzigd door Joster op 08-04-2017 12:44 ]

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Is toch alleen maar voor xbox? Op de PS4 moet je alsnog de prijzen op gaan zoeken vis futbin.

Verwijderd

Fut founders zijn bang voor me. Onterecht want ik bak er niks van. Is ook lastig op mijn zwart wit tv.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2017 12:46 ]

Iemand nog een leuke custom voor 41212-2?

Bossie schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 13:53:
Iemand nog een leuke custom voor 41212-2?
75/55/org
60/35/40/ff
74/64/54/cov

Ogbonna inmiddels weer verkocht. Merkte niet echt het verschil met smalling die ik als untradable heb en dus goedkoper is.

Nu aan de twijfel of ik Messi NIF niet eens moet uitproberen ivm Bale NIF.

• PetrCech_3
Joster schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 12:28:
[...]

Is futwiz een beetje accuraat met prijzen?

Voor PS4 in ieder geval niet. Zou willen dat futbin zoiets ook had..
Nee, heb ze daarna in FutBin gedropt. Maar van de 30 waren er 15 hoog genoeg om te listen. Best een prima score vond ik :)

• Joster
Maar dan kan je toch net zo goed al je spelers 1 voor 1 opzoeken op futbin? Of is er dan iets handigers om ze van futwiz over te zetten in futbin?
Dag Bale, hallo Messi :)
https://www.futbin.com/17/squad/2138720

Opvallend is overigens dat hero Podolski meestal rond de 60ste minuut in het veld komt en dat hij in 7 wedstrijden WL er 6 heeft inliggen. Van dat linkerbeen komen echt kanonkogels af.

• MrMistral
Iemand van jullie ervaring met FIF Verratti? :)

Gaat weer lekker vandaag, inmiddels alweer bijna twee divisies gedegradeerd.

Mijn tegenstanders zijn niet bepaald kwaliteit, maar alles heeft gewoon een vertraging van 1-2 seconde waardoor er bijzonder veel steeds verkeerd gaat zowel aanvallend en verdedigend :(.

Het leuke voorbeeld is wel mijn POTM Lukaku, bij mijn tegenstanders is NIF Lukaku een echte tank, en bij mij licht hij bij elk duwtje weer op de grond :+

• MrMistral
Bossie schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 16:23:
Gaat weer lekker vandaag, inmiddels alweer bijna twee divisies gedegradeerd.

Mijn tegenstanders zijn niet bepaald kwaliteit, maar alles heeft gewoon een vertraging van 1-2 seconde waardoor er bijzonder veel steeds verkeerd gaat zowel aanvallend en verdedigend :(.

Het leuke voorbeeld is wel mijn POTM Lukaku, bij mijn tegenstanders is NIF Lukaku een echte tank, en bij mij licht hij bij elk duwtje weer op de grond :+
Vedettegedrag heet dat :+

Misschien, maar de delays zijn nu wel weg nadat ik mijn PS4 Pro op 1080p heb gezet.

• PetrCech_3
Joster schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 14:46:
Maar dan kan je toch net zo goed al je spelers 1 voor 1 opzoeken op futbin? Of is er dan iets handigers om ze van futwiz over te zetten in futbin?
Nou, ik ga geen 2549 spelers nalopen... FutWiz heeft gewoon niet altijd gelijk, maar in veel gevallen zijn ze best wat waard.

• Joster
PetrCech_3 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:14:
[...]

Nou, ik ga geen 2549 spelers nalopen... FutWiz heeft gewoon niet altijd gelijk, maar in veel gevallen zijn ze best wat waard.
Ow wacht, futwiz geeft wel aan wat waardevolle spelers zijn en dan klopt dat aardig? Dat je er dus geen 2549 na moet lopen op futbin maar maar 50 in jou geval?

Maar als futwiz dan de helft van dit 50 fout heeft kan het dus ook zijn dat ie de helft van je waardevolle spelers mist? ;)

• PetrCech_3
Joster schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:31:
[...]

Ow wacht, futwiz geeft wel aan wat waardevolle spelers zijn en dan klopt dat aardig? Dat je er dus geen 2549 na moet lopen op futbin maar maar 50 in jou geval?

Maar als futwiz dan de helft van dit 50 fout heeft kan het dus ook zijn dat ie de helft van je waardevolle spelers mist? ;)
Jij snapt hem. Dus: niet ideaal, maar iets is beter dan niets... ;) (en toch even onopgemerkt 65k binnen geharkt door het geintje)

• MrMistral
Bossie schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:07:
[...]

Misschien, maar de delays zijn nu wel weg nadat ik mijn PS4 Pro op 1080p heb gezet.
Dan lag (no pun intended) het dus meer aan jouw ps4 dan aan de servers bedoel je te zeggen?

• Joster
PetrCech_3 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:34:
[...]

Jij snapt hem. Dus: niet ideaal, maar iets is beter dan niets... ;) (en toch even onopgemerkt 65k binnen geharkt door het geintje)
Top, dat moest ik ook maar eens doen dan.

• To easy
  • Laatst online: 21-11 15:36
Oe dit is wel een lifehack!
MrMistral schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:44:
[...]

Dan lag (no pun intended) het dus meer aan jouw ps4 dan aan de servers bedoel je te zeggen?
Blijkbaar, de inputlag is nu weg, hoewel de game soms nog wel iets hapert.
Menu's bijvoorbeeld zijn ook merkbaar sneller.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://1drv.ms/i/s!AutZWurbdONVoVxGrj3V6q5lhmiJ

Bedankt voor de tip. Wie die dude is weet ik niet. Maar 18k voor een Portugese non rare mag altijd. :)

• Joster
Verwijderd schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 21:10:
[...]

[afbeelding]

Bedankt voor de tip. Wie die dude is weet ik niet. Maar 18k voor een Portugese non rare mag altijd. :)
Zat er nog eens over na te denken. Ergens ook wel apart om een site als futwiz (die is van weet ik veel wie?) via een extensie in je webapp te laten kijken. Hoe veilig is dat?

• Amelandbor
I
MrMistral schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:44:
[...]

Nou ik heb hier in de weekend league alleen maar trage gameplay terwijl ik net in een draft vloeiend kan voetballen. Dus die servers zijn nog steeds dikke ruk.
Joster schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 22:00:
[...]

Zat er nog eens over na te denken. Ergens ook wel apart om een site als futwiz (die is van weet ik veel wie?) via een extensie in je webapp te laten kijken. Hoe veilig is dat?
Prijzen zijn Xbox only overigens

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 22:10:
[...]

Prijzen zijn Xbox only overigens
De prijzen kloppen toch maar voor de helft op futwiz.aar zoals hier boven gezegd beter iets dan niets. Heb toch een aardige 60k inmiddels door die extensie. Bijna genoeg om de Lacazette SBC af te maken. (hoewel ik dat meer werk vind dan gamen. :))

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Jongens! Ik wil graag weer met Brazilië spelen, kom alleen 1 positie te kort. Iemand enig idee?

http://www.futhead.com/17/squads/5668757/

Wellicht Jonas SBC?

[ Voor 7% gewijzigd door Fraaank op 09-04-2017 11:17 ]

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Fraaank schreef op zondag 9 april 2017 @ 11:17:
Jongens! Ik wil graag weer met Brazilië spelen, kom alleen 1 positie te kort. Iemand enig idee?

Wellicht Jonas SBC?
David Luiz op de plek van Firminho. Let ook even op het stamina van Guiliano.

Zijn er al mensen die hun Fut Bday SBC pack binnen hebben?

[ Voor 8% gewijzigd door bbblije op 09-04-2017 11:22 ]

• kevinn

kevinn

PSN; southation

bbblije schreef op zondag 9 april 2017 @ 11:20:
[...]

Nope. Krijg je voor de 14e (wel untradebale)
[...]

Haal anders Coutinho CAM

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
[...]

David Luiz SBC bedoel je, die niet te betalen is? Heb maar 650k (PC)
Bossie schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:24:
[...]

Haal anders Coutinho CAM
Dat is misschien beter!
Iemand ervaring hier met MOTM Mata?

Misschien niet mijn eerste keuze, maar het is een LCM die ook prima linkt met Alonso / Ibra in mijn formatie.

• Amelandbor
Net een potje gespeeld waarbij de delay echt bizar was. Dus ik in een berichtje vragen of dat ook bij hem was. Hij wist niet waar ik het over had en begon te schelden u suck enz.

Dus blijkbaar is de delay niet aan beide kanten aanwezig of mijn tegenstander speelt altijd met deze delay waardoor het hem niet opvalt.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Amelandbor schreef op zondag 9 april 2017 @ 19:34:
Net een potje gespeeld waarbij de delay echt bizar was. Dus ik in een berichtje vragen of dat ook bij hem was. Hij wist niet waar ik het over had en begon te schelden u suck enz.

Dus blijkbaar is de delay niet aan beide kanten aanwezig of mijn tegenstander speelt altijd met deze delay waardoor het hem niet opvalt.
Soms zou je toch willen dat de No loss glitch nog werkte. Ik zat eerst te denken aan een super kracht dat je opeens bij iemand in de woonkamer stond, maar met die kracht zou ik mn dagen toch anders indelen XD!
Blijft lastig om veel wedstrijden WL in het weekend te spelen helaas. Wel gaat het steeds beter. Long shots blijven nog steeds vrij op.
Casemiro heeft er pattent op geloof ik, want hij jast ze regelmatig van zulke afstanden in de touwen.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=J1C_f6PW6i4]

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 09-04-2017 22:38 ]

• To easy
  • Laatst online: 21-11 15:36
Fraaank schreef op zondag 9 april 2017 @ 11:17:

Wellicht Jonas SBC?
Was een perfecte plek voor Hulk. Helaas zit die in china, want die speelde altijd erg fijn!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:37
Bean77 schreef op zondag 9 april 2017 @ 22:38:
Blijft lastig om veel wedstrijden WL in het weekend te spelen helaas. Wel gaat het steeds beter. Long shots blijven nog steeds vrij op.
Casemiro heeft er pattent op geloof ik, want hij jast ze regelmatig van zulke afstanden in de touwen.

[video]
Prima goal, begrijp me niet verkeerd, maar noem dit niet heel gek. Vrij inschieten van 18 meter, denk dat zo'n beetje 90% van de normale cams in het spel deze maken

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Voor iedereen die een hekel heeft aan formatie switchers/tijdverspilling voor kickoff.

Als je tegenstander pauzeert voor kickoff. Dan kan je de game verlaten zonder een loss te krijgen.

Pauzeer je zelf of heeft de aftrap al plaatsgevonden, dan krijg je wel een loss.

[ Voor 5% gewijzigd door SR8 op 10-04-2017 05:23 ]

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Edit: Srry, fout. Verwijderen graag.

[ Voor 93% gewijzigd door SR8 op 10-04-2017 05:23 ]

Ambianz schreef op zondag 9 april 2017 @ 23:34:
[...]

Prima goal, begrijp me niet verkeerd, maar noem dit niet heel gek. Vrij inschieten van 18 meter, denk dat zo'n beetje 90% van de normale cams in het spel deze maken
Hij speelt als cdm, maar de goal zelf is idd niet zo heel bijzonder. Het is alleen zo typerend - en daarom ook gepost - dat hij kennelijk er wel heel goed in is. Zijn 86 versie bijvoorbeeld lukte me dat helemaal niet zo, maar de 87 versie heeft dat kennelijk wel :)

Nog spelers die vanavond verder gaan? Ik probeer nog zilver 1 te halen. Het aantal potjes dat ik kan/wil spelen is de grootste beperkende factor helaas.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Bean77 schreef op maandag 10 april 2017 @ 07:45:
[...]

Hij speelt als cdm, maar de goal zelf is idd niet zo heel bijzonder. Het is alleen zo typerend - en daarom ook gepost - dat hij kennelijk er wel heel goed in is. Zijn 86 versie bijvoorbeeld lukte me dat helemaal niet zo, maar de 87 versie heeft dat kennelijk wel :)

Nog spelers die vanavond verder gaan? Ik probeer nog zilver 1 te halen. Het aantal potjes dat ik kan/wil spelen is de grootste beperkende factor helaas.
Gister nog snel Gold 3 gehaald met nog 12 games te gaan. Vanavond nog een paar potjes eruit knallen.

Probeer elk weekend wel Gold3 te halen in verband met DKT. Ik heb ook geen zin/tijd om er meer te spelen. Probeer vrijdagavond zo veel mogelijk te spelen want rest van het weekend minder tijd. Meestal is de verhouding 10-8-6.
Marcos Alonso zit in de TOTW predictions, heb Chelsea niet gezien dus weekend dus kan er weinig over zeggen. Maar aangezien het een populaire speler is, misschien handig om alvast te verkopen.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wie weet er nog een leuk liga bbva team? Liefst een 4321 - 433-4 opstelling.
Budget is 500k xbox360.

Ben benieuwd!
Razz89 schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:44:
Wie weet er nog een leuk liga bbva team? Liefst een 4321 - 433-4 opstelling.
Budget is 500k xbox360.

Ben benieuwd!
Zoiets?

https://www.futbin.com/17/squad/3006149

Edit:

Team iets aangepast. Ramos en Yedder toegevoegd.

[ Voor 9% gewijzigd door Vissert op 10-04-2017 13:04 ]

Pagina: 1 ... 145 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.