Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

peeweeherman schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 19:39:
Wanneer begint de nieuwe PotM sbc eigenlijk?
Tijd om Lukaku aan mijn team toe te voegen :9
Morgen wordt de winnaar waarschijnlijk om half 1 Nederlandse tijd bekendgemaakt, dus tussen 12:30 en 12:45 zal de SBC online komen.
Bean77 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 19:44:
[...]

Geen Kane? Is het al officieel? (niet echt opgelet deze week)

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
Nou. Het was weer niets uit de maandelijkse haha! Inmiddels 28 rode spelers en geen enkele noemenswaardige speler :P

PSN: MrMistral

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

MrMistral schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 22:16:
Nou. Het was weer niets uit de maandelijkse haha! Inmiddels 28 rode spelers en geen enkele noemenswaardige speler :P
Er zijn weer nieuwe sbc's, misschien kun je ze daar nog dumpen? ;)

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• MrMistral
peeweeherman schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 22:19:
[...]

Er zijn weer nieuwe sbc's, misschien kun je ze daar nog dumpen? ;)
Hmm zal eens kijken! Thnx voor de tip!

Verwijderd

Ik sta op het punt om Gray IF te kopen voor de weekend league. Simpelweg omdat hij ongeveer dezelfde stats heeft als Vardy (iets beter zelfs) en ik zeer tevreden ben over Vardy.
Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met Gray?

Vinden jullie het de investering van zo'n 85k waard of zouden jullie iemand anders aanraden?
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:05:
Ik sta op het punt om Gray IF te kopen voor de weekend league. Simpelweg omdat hij ongeveer dezelfde stats heeft als Vardy (iets beter zelfs) en ik zeer tevreden ben over Vardy.

Vinden jullie het de investering van zo'n 85k waard of zouden jullie iemand anders aanraden?
Ik heb een 15tal potjes met hem gespeeld en vond het de toenmalige 80k zeker waard. Ik speel nu met Griezmann en je merkt dat wel een totaal andere categorie spits is. Maar als je het geld hebt dan zou ik altijd Gray nemen ipv Vardy.

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:15:
[...]

Ik heb een 15tal potjes met hem gespeeld en vond het de toenmalige 80k zeker waard. Ik speel nu met Griezmann en je merkt dat wel een totaal andere categorie spits is. Maar als je het geld hebt dan zou ik altijd Gray nemen ipv Vardy.
Griezmann is inderdaad weer een stapje verder :P
Ik speel 4-1-2-1-2 dus het wordt dan Vardy en Gray in de spits.
Lijkt mij een topduo!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:21:
[...]

Lijkt mij een topduo!
Klinkt niet verkeerd. Pak dan wel een CAM (of een heel middenveld) met goede passing stats zodat je ze altijd de diepte in kan sturen.

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:23:
[...]

Klinkt niet verkeerd. Pak dan wel een CAM (of een heel middenveld) met goede passing stats zodat je ze altijd de diepte in kan sturen.
CAM wordt nu opgevuld door Özil en Coutinho, dus dat zit qua steekpassjes wel goed. LM en RM zijn iets mindere passers (Martial/Sterling en Mané). Gelukkig op RM ook nog Willian (80 passing), dus wat dat betreft zit het redelijk goed. Alleen Gray nog halen en dan klaar voor de weekend league >:)

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024

Zeker waard, is voor mij de eerste spits in een paar jaar die gewoon 1 op 1 loopt (nu 60 wedstrijden). Heb hem alleen wel voor 50K op de kop kunnen tikken :).

Ik heb hem in deze squad:

https://www.futbin.com/17/squad/2308203

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:21:
[...]

Lijkt mij een topduo!
Als je nog wat meer coins hebt, MOTM Son. Die heeft nog 5 sterren zwak been. Maar Vardy en Gray voldoet zeer. Alleen allebei maar 3* skills.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Omdat Dembele niet in de totw zit is ook zijn normale kaart van 7K naar de 2K gezakt?

Verwijderd

Skann schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:55:
[...]

Als je nog wat meer coins hebt, MOTM Son. Die heeft nog 5 sterren zwak been. Maar Vardy en Gray voldoet zeer. Alleen allebei maar 3* skills.
Nog 'wat' meer :P, hij is 4x het bedrag van Gray. Maar toch bedankt voor de tip! Ga deze weekend league eerst maar is met Gray proberen. Kijken hoe ver we komen!
bbblije schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:59:
Omdat Dembele niet in de totw zit is ook zijn normale kaart van 7K naar de 2K gezakt?
Nee zal wel even een hype geweest zijn omdat zijn upgrade +8 pace kreeg.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:50
Gisteren meerdere pogingen gedaan om me te kwalificeren voor de WL. 2x de finale verloren dus er zat enige frustratie :X

Nog maar een poging gedaan en Dembele vervangen voor OTW Pogba. Speelde prima kwam wederom in de finale. Helaas tegen iemand die de skillmoves wel ernstig goed onder controle had. Uiteraard weer verloren }:|

Wat een kutspel :p
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:23:
Gisteren meerdere pogingen gedaan om me te kwalificeren voor de WL. 2x de finale verloren dus er zat enige frustratie :X

Nog maar een poging gedaan en Dembele vervangen voor OTW Pogba. Speelde prima kwam wederom in de finale. Helaas tegen iemand die de skillmoves wel ernstig goed onder controle had. Uiteraard weer verloren }:|

Ik heb mij bewust niet gekwalificeerd. Dit weekend maar een paar vriendschappelijke wedstrijden spelen? :+

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Vissert schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:25:
[...]

Ik heb mij bewust niet gekwalificeerd. Dit weekend maar een paar vriendschappelijke wedstrijden spelen? :+
Hier ook bewust niet gekwalificeerd. Vermaak me momenteel met Wildlands. Nadat die vorige week eerder uitkwam in het weekend gestopt met 14 wins en nog 19 potjes over.
Laatste tijd ging het me ook steeds meer tegenstaan om die 40 potten te spelen, eigenlijk is het ook gewoon gekkenwerk.

Zojuist ook me team verkocht, toch een mooie 400k winst op gepakt. Nu 3 miljoen munten, komende periode maar eens handelen totdat ik weer een nieuwe WL ga proberen. :)

• Lekkerboeie86
Vissert schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:25:
[...]

Alleen als je minder goed bent dan Mistral :D
Zaterdagavond zou perfect zijn. d:)b

Verwijderd

Ik had gister meer geluk. Had mijn PS4 uitgeleend aan een vriend om die het te laten proberen. Na 7 pogingen was het hem nog niet gelukt en dus was de laatste poging voor mij. Na 3x te winnen, win ik de finale met al het geluk van de wereld met 4-3 (scoor in de 84e min. de winnende). Die laatste 6 min. op de meest lelijke manier uitgespeeld (wat moet diegene zich geërgerd hebben).

Aan het einde van de rit dacht ik alleen maar: wat een heerlijk spel! :P
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:28:
[...]

Alleen als je minder goed bent dan Mistral :D
Zaterdagavond zou perfect zijn. d:)b
Oeh ik ga even kijken. Heb wel een bingo :+ zaterdagavond dus waarschijnlijk wordt het wel wat later op de avond. Ik kan ook niet beloven dat ik nuchter ben dus ik zal zeker slechter zijn als MrMistal :+
Gisteren in 1x gekwalificeerd voor de WL. Kennelijk waren er dit keer geen eisen en toen maar wat losse wedstrijden gespeeld.
Daarna de Zuid-Amerikaanse SBC gedaan. Had genoeg spelers, dus gelukkig relatief cheap kunnen doen. Beste speler die ik kreeg was Zlatan. Die maar eens proberen in mijn fitness team.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021

Ik heb ook if gray, echt een aanrader!!
Scoort zo simpel heb ook motm son gehad maar weer verkocht en if gray neergezet omdat die serieus lekkerder speelt.

ben zeer tevreden over hem!

Verwijderd

Razz89 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:58:
[...]

Ik heb ook if gray, echt een aanrader!!
Scoort zo simpel heb ook motm son gehad maar weer verkocht en if gray neergezet omdat die serieus lekkerder speelt.

ben zeer tevreden over hem!
Heb hem zojuist gehaald voor 85k. Mijn duurste speler tot nu toe, maar als ik jullie ervaringen mag geloven gaat die het meer dan waard zijn! Ben benieuwd!

• Lekkerboeie86
Straks PotM bekendmaking. Ben heel erg benieuwd. Ook wat de eisen zijn om hem te completen. Hopelijk zijn er veel random IF nodig. Dan valt er weer het nodige te cashen :p

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
KANE!!!
Idd, er gaan een paar balen denk ik zo....
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C6jbpbOXUAE594z.jpg

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Luncatic12
Bean77 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:33:
[...]

[afbeelding]
Ik heb toevallig heel spurs ingekocht, high rated spelers vanteams waar hij tegen heeft gescoord en high rated engelse:D

Edit: Wel zieke kaart trouwens!

[ Voor 4% gewijzigd door Luncatic12 op 10-03-2017 12:35 ]

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:51
Een vraagje: ik heb op het moment zo'n 170.000 coins(na de verkoop van mijn Calcio A team), nu wil ik uiteraard een nieuw team, maar de keuze is reuze?
Aan de ene kant lijkt het mij wel leuk om een keer een SBC te doen, zoals die van Lacazette en wellicht dat ik dan ook nog een leuke speler pack.
Aan de andere kant zou ik de coins kunnen gebruiken voor 11 spelers, maar ik heb geen idee welke.
De enige constante is dat ik geen Premier League elftal wil.
Ik heb reeds een Italiaans-, Nederlands- en een op de Turkse competitie geënt elftal gehad.

Gaude et aude

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Bean77 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:33:
[...]

[afbeelding]
Ha, Kane heb ik gister nog uit een pack getrokken. Ben benieuwd naar de challenges. Ik heb iets van 125 bpl spelers.
Mr Hackenbacker schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:35:
Een vraagje: ik heb op het moment zo'n 170.000 coins(na de verkoop van mijn Calcio A team), nu wil ik uiteraard een nieuw team, maar de keuze is reuze?
Aan de ene kant lijkt het mij wel leuk om een keer een SBC te doen, zoals die van Lacazette en wellicht dat ik dan ook nog een leuke speler pack.
Aan de andere kant zou ik de coins kunnen gebruiken voor 11 spelers, maar ik heb geen idee welke.
De enige constante is dat ik geen Premier League elftal wil.
Ik heb reeds een Italiaans-, Nederlands- en een op de Turkse competitie geënt elftal gehad.
Iets meer info. Welke formatie speel je graag? Heb je een speler op oog die graag wilt?

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Sbc PotM staat er op, heb niet op 1 paard gewed, Heb hele teams van verleden, dus wordt nog cashen

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:51
Vissert schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:36:
[...]

Iets meer info. Welke formatie speel je graag? Heb je een speler op oog die graag wilt?
Ik speel voornamelijk 4-3-1-2, in het begin ook wel 4-4-1-1 gespeeld.

Ik heb niet echt een speler op het oog, daarom dacht ik om een SBC te doen en gezien de afgelopen jaren mijn geluk in Fifa qua packs zo goed als nihil was, heb ik een sprankje hoop.
Ik heb gedacht aan een Braziliaans elftal:

Ederson
Dani Alves - Miranda - Dante SIF - Filipe Luis
Talisca - Luiz Gustavo MOV - Casemiro IF
Giuliano
Jonas IF - Farias IF/Jesus

Gaude et aude

• MrMistral

Nog maar een poging gedaan en Dembele vervangen vo veeor OTW Pogba. Speelde prima kwam wederom in de finale. Helaas tegen iemand die de skillmoves wel ernstig goed onder controle had. Uiteraard weer verloren }:|

Haha! Als het even kan zou ik het proberen wanneer er requirements zijn. Dan zijn er minder mensen die met hun vaste team kunnen spelen. Niet veel spelers zijn onafhankelijk van hun team dan goed genoeg om zich te kwalificeren. Zo heb ik het aan het begin van de week gedaan met wel een goede keeper en spits, maar een volledig bronzen verdediging. Maar 1 goal tegen in die 4 wedstrijden. In de finale een trainingskaartje op je keeper en je kansen vergroten weer :)

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:15
Iemand nog OTW investeer tips?

• Luncatic12
To easy schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:54:
Iemand nog OTW investeer tips?
veel te laat om nu te investeren

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:15
Luncatic12 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:55:
[...]

veel te laat om nu te investeren
ja voor dit weekend wel, maar ik houd niet alle compititie's in de gaten bijvoorbeeld en was benieuwd of er mensen zijn die een idee hebben dat het wachten is tot een bepaalde OTW weer een inform krijgt :)

• Luncatic12
To easy schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:56:
[...]

ja voor dit weekend wel, maar ik houd niet alle compititie's in de gaten bijvoorbeeld en was benieuwd of er mensen zijn die een idee hebben dat het wachten is tot een bepaalde OTW weer een inform krijgt :)
Umtiti speelt de laatste weken goed, dus misschien maandag oppikken?

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

To easy schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:56:
[...]

Milik en Mustafi - wel beide een gok. Milik is lastig in te schatten omdat die dwerg daar zo goed speelt maar denk wel dat ie speeltijd gaat krijgen. Wil niet per se zeggen dat hij ook een inform krijgt maar wel dat zn otw kaart in prijs gaat stijgen. Mustafi is ook voor weinig op te pikken dus sowieso weinig risico :)

Kane inderdaad, in ieder geval 3 totw spelers nodig. En spelers van Leyton orient, millwall, norwich, leicester, spurs (duhh), middlesbrough, stoke city.... eens kijken of ik hier wat mee kan verdienen :+

[ Voor 13% gewijzigd door ErnstMid op 10-03-2017 13:08 ]

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:13
Ik laat denk ik elke SBC van Kane maar voorbij gaan, en ga eens goed kijken in mijn club wat ik allemaal heb.
Ik weet dat ik toevallig een volwaardig Norwich team heb, wat is het juiste moment om te verkopen?

• JJoosterman
Protax schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:25:
Ik laat denk ik elke SBC van Kane maar voorbij gaan, en ga eens goed kijken in mijn club wat ik allemaal heb.
Ik weet dat ik toevallig een volwaardig Norwich team heb, wat is het juiste moment om te verkopen?
Ik denk morgen. Aangezien veel mensen vrij zijn en dan spelen. :)

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Vaak ben ik ook te snel met verkopen, maar het voelt zo goed om te cashen :)

Ik heb de sbc maar gedaan, PotM Kane hunter kaartje er op, kijken of hij IF Defoe van de bank houdt.
Heeft me nu zo'n 30k gekost, had eerder al IF's voor 12k gekocht.
Alleen de IF Kane was 45k.

Heb alleen uit de pakjes al 2 motm van 15k, dus dat schade valt mee.
Uit die ca. 30-40 spelers van zijn oude clubs die ik over heb moet ik heb moet ik toch flink over kunnen houden.

Trouwens wel fijn dat men hier over FUT birthday begon, ik had al goed 84 kaartjes ingekocht

• Protax
JJoosterman schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:32:
[...]
Ik denk morgen. Aangezien veel mensen vrij zijn en dan spelen. :)
Is het niet zo dat de eerste uren zo'n piek ontstaat, en iedereen veel betaald voor spelers die bijna niet meer te krijgen zijn? Moet wel Perisic kunnen betalen als ik klaar ben :P

• ErnstMid

ErnstMid

Protax schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:37:
[...]

Is het niet zo dat de eerste uren zo'n piek ontstaat, en iedereen veel betaald voor spelers die bijna niet meer te krijgen zijn? Moet wel Perisic kunnen betalen als ik klaar ben :P
ik zou ook de piek meepakken :) Ik ben al wat spurs spelers kwijt voor max prijs :P

• JJoosterman
Protax schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:37:
[...]

Kan, al is dat niet te voorspellen vaak. Bij de vorige potm merkte ik juist dat op de zaterdag de prijzen kneiterhoog waren. En bieden zowat kansloos was. Het enige wat ik merk is dat spelers in de ochtend/middag uren vaak duurder zijn dan in de avond. Vooral spelers van League challenges.

• Protax
ErnstMid schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:45:
[...]

ik zou ook de piek meepakken :) Ik ben al wat spurs spelers kwijt voor max prijs :P
Damn welke waren dat dan?
Ik heb:

Wanyama
Dier
Vorm
Wimmer
Janssen
Davies
Trippier

Dus dat is denk ik geen vetpot :)

Norwich heb ik echt bijna alle spelers van.
Millwall 6x
Leicester 7x
Stoke City 2x
Boruc IF 2x

Edit: Pas op, dit weekend is Tottenham - Millwall in de FA Cup. Mochten ze nog een SBC eruit gooien, is dit wel tricky!

[ Voor 13% gewijzigd door Protax op 10-03-2017 13:55 ]

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Protax schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:51:
[...]

Edit: Pas op, dit weekend is Tottenham - Millwall in de FA Cup. Mochten ze nog een SBC eruit gooien, is dit wel tricky!
Ik zie ze er voor aan, zulke zieke geesten zijn het wel >:)

PotM Kane zijn eerste motm in mijn club is een feit, 1 goal en assist in de verlenging in zijn eerste pot :)

[ Voor 15% gewijzigd door peeweeherman op 10-03-2017 14:19 ]

Verwijderd

Heeft iemand van jullie ervaring met Kompany? Ik speel nu met Bailly, Smalling, Alderweireld en Koscielny. Zouden jullie 1 van deze 4 vervangen voor Kompany?

• ErnstMid

ErnstMid

Protax schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:51:
[...]

Damn welke waren dat dan?
Ik heb:

Wanyama
Dier
Vorm
Wimmer
Janssen
Davies
Trippier

Dus dat is denk ik geen vetpot :)

Norwich heb ik echt bijna alle spelers van.
Millwall 6x
Leicester 7x
Stoke City 2x
Boruc IF 2x

wanyamas! :) Twijfel wel een beetje of het nou echt de bedoeling was haha

• JJoosterman
Cam-Cf. Die kaarten leveren nu grof goud op.

• Protax
ErnstMid schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:43:
[...]

wanyamas! :) Twijfel wel een beetje of het nou echt de bedoeling was haha
Lol dat is wel lekker :)
Twijfel of ik alles nu op de markt moet gooien... Of morgen :)

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
JJoosterman schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:46:
Cam-Cf. Die kaarten leveren nu grof goud op.
Why?

• JJoosterman
Ik denk vanwege de Spurs challenge. Die kaarten gaan nu voor de volle mep weg. 5000 coins.

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
RonaldMuijs schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 19:43:
[...]

Ik ga if Trippier en if Alli deze week denk ook maar alvast verkopen
Goed gegokt! Trippier geen stijging en Alli is extinct. De vraag is ga ik hem te koop zetten voor 85k of wacht ik tot die meer waard wordt.

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Kak. Voor de lunch, Trippier 25K en stijgende. Ik denk mooi! Ga ik nu de SBC kijken, geen RB nodig, Trippier ook weer op 16K. Had ik beter even voor de lunch kunnen verkopen en nu terug kopen voor een snelle 10K haha.
Nog mijn 1e team een upgrade gegeven in de verdediging 8) Zal je zien dat het totaal niet gaat lopen :+

https://www.futbin.com/17/squad/2138720

Bean77 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:15:
Nog mijn 1e team een upgrade gegeven in de verdediging 8) Zal je zien dat het totaal niet gaat lopen :+

https://www.futbin.com/17/squad/2138720
Moet ik hem testen? :+
Puur gekocht ivm de nederlaag tegen jou :+

Wel bizarre stats zo, ook agility, ball control en reactions gewoon 99!!)
http://www.futhead.com/17...io-ramos/?chemType=anchor

[ Voor 28% gewijzigd door Bean77 op 10-03-2017 15:22 ]

Bean77 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:20:
[...]

Puur gekocht ivm de nederlaag tegen jou :+
Ik denk dat N'zonzi het verschil had gemaakt op jou middenveld :+
Vissert schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:22:
[...]

Ik denk dat N'zonzi het verschil had gemaakt op jou middenveld :+
N'Zonzi is een noob 8)

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

daboytim schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:14:
Kak. Voor de lunch, Trippier 25K en stijgende. Ik denk mooi! Ga ik nu de SBC kijken, geen RB nodig, Trippier ook weer op 16K. Had ik beter even voor de lunch kunnen verkopen en nu terug kopen voor een snelle 10K haha.
Net na bekendmaking heb ik hem op pc afgetikt voor 45k :o, geen idee wat ze er mee willen

Hoe vaak zette hij Griezmann ook alweer vrij voor de goal? *O*

Btw hoewel anchor of shadow het meest logische is misschien eens kijken naar een catalyst kaartje op Ramos? Zijn def en phy stats zijn al belachelijk maar met catalyst heeft is 96 pace en ook nog perfect spelverdeler.

• Protax
Prijzen lijken iets te gaan zakken, misschien toch maar beginnen met verkopen :)
daboytim schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:14:
Betere vraag is hoe de Spurs challenge idd gedaan kan worden, als Trippier de enige spurs IF is die momenteel verkrijgbaar is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• RonaldMuijs
Bossie schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:26:
[...]

Betere vraag is hoe de Spurs challenge idd gedaan kan worden, als Trippier de enige spurs IF is die momenteel verkrijgbaar is.
Hoho de 90 rated en sommige 88 versies van Kane zijn ook nog op de markt. Hoelang zal het duren voordat Alli zijn pricerange opschuift?
Vissert schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:25:
[...]

Hoe vaak zette hij Griezmann ook alweer vrij voor de goal? *O*

Btw hoewel anchor of shadow het meest logische is misschien eens kijken naar een catalyst kaartje op Ramos? Zijn def en phy stats zijn al belachelijk maar met catalyst heeft is 96 pace en ook nog perfect spelverdeler.
Ik heb wel gekeken om Toty marcelo op het middenveld te gebruiken.

Bean77 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:27:
[...]

Ik heb wel gekeken om Toty marcelo op het middenveld te gebruiken.
Ja zie sommige pro spelers dat ook doen maar bedoelde Ramos gewoon als snelle opbouwende uber centrale verdediger :+
RonaldMuijs schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:27:
[...]

Hoho de 90 rated en sommige 88 versies van Kane zijn ook nog op de markt. Hoelang zal het duren voordat Alli zijn pricerange opschuift?
idd, krijg nu opeens veel meer resultaten, denk dat de market een beetje overbelast was ofzo :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Ik ga even huilen in een hoekje. #kutpotm

• Protax
PetrCech_3 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:58:
Ik ga even huilen in een hoekje. #kutpotm
Idem, zit ik dan met West Brom, en Norwich spelers die geen fluit meer waard zijn geworden :P

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Protax schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:04:
[...]

Idem, zit ik dan met West Brom, en Norwich spelers die geen fluit meer waard zijn geworden :P
gewoon bewaren: nieuwe maand, nieuwe kansen

Meestal koop ik weinige dubbele, alleen de complete teams uit het verleden, dit is als je er op tijd bij bent misschien een keer 10k. Als je dan een goede keuze hebt gemaakt levert dit zo 15x 5k per team op.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Protax schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:04:
[...]

Nouja, heb gelukkig geen verlies ofzo geleden. Zonde is het wel!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Na de release 6 Millwall spelers voor 3500 per stuk verkocht. Je kunt de meesten nu met open bid voor 150 of 200 ophalen, lol.

• Luncatic12
Iemand ervaring met Neymar en kovacic IF?

[ Voor 20% gewijzigd door Luncatic12 op 10-03-2017 17:54 ]

Skann schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 17:48:
Na de release 6 Millwall spelers voor 3500 per stuk verkocht. Je kunt de meesten nu met open bid voor 150 of 200 ophalen, lol.
Ik had daarom juist heel veel extra van deze gehaald, daar zit dus geen winst in helaas

edit: iemand die Arnautovic IF als LM gebruikt?

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 10-03-2017 18:01 ]

• Lekkerboeie86
Vissert schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:36:
[...]

Oeh ik ga even kijken. Heb wel een bingo :+ zaterdagavond dus waarschijnlijk wordt het wel wat later op de avond. Ik kan ook niet beloven dat ik nuchter ben dus ik zal zeker slechter zijn als MrMistal :+
Kijk maar ffies. Dit is mijn team op het moment:

https://www.futbin.com/17/squad/1936219

En zelfs hiermee weet ik me niet te plaatsen voor WL dus dan weet je het niveau ongeveer :X
Got Kane :)
Maar online matches zijn momenteel tijdelijk niet beschikbaar zzz

Verwijderd

Meedoen aan een wedstrijd is tijdelijk niet mogelijk :( hoe kom ik dan aan die 40 potjes?!

• ErnstMid

ErnstMid

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 19:06:
[...]

En zelfs hiermee weet ik me niet te plaatsen voor WL dus dan weet je het niveau ongeveer :X
Lekker team!
[...]

Met dit team zou ik Pogba absoluut al op CAM zetten. Dat is met afstand zijn beste positie. De met afstand beste speler in je team zou ik ook op zijn beste positie zetten.
Maar goed, dat is mijn mening :P

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:07

shameblaster

BB4E^Cons

Nog maar een paar Xhaka's opgekocht voor 1600/stuk.... Apart dat ze zo zijn gezakt

Cons:::BB4E

Helaas Kane als POTM, had eigenlijk gehoopt op Lukaku omdat zijn 88 kaartje echt top is.
https://www.futbin.com/17/squad/1513170

Heeft iemand nog tips voor een LM? (max 120k), de taak van de LM is voornamelijk diepgaan in de omschakeling om vervolgens de spitsen te bedienen. Martial ga ik sowieso nog ff halen, maar die zal voornamelijk als ST invallen.

[...]

We vinden wel een momentje! *O*

Je team ziet er aardig uit. Hoewel ik zelf 2.5 miljoen anders zou besteden :+ Misschien Matic als CDM? Fernandinho lijkt mij meer een box to box speler?

Probeer te evalueren waar het mis gaat. 41212 is wel een specifieke formatie waar je moet domineren op het middenveld. Heb je de mogelijkheid om ingame nog te switchen naar een bredere formatie?

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:37
Ik laat Kane schieten en ga voor de SBC Bpl Kane welke sowieso hoger is. Morgen maar eens naar alle teams kijken
Bossie schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 22:57:
Helaas Kane als POTM, had eigenlijk gehoopt op Lukaku omdat zijn 88 kaartje echt top is.
https://www.futbin.com/17/squad/1513170

Heeft iemand nog tips voor een LM? (max 120k), de taak van de LM is voornamelijk diepgaan in de omschakeling om vervolgens de spitsen te bedienen. Martial ga ik sowieso nog ff halen, maar die zal voornamelijk als ST invallen.
Sbc Son. Als je die niet hebt ziet TIF arnautovic er ook wel leuk uit (maar helaas m/m, wel 4/4! en lang + sterk).

Bean77 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 23:14:
[...]

Sbc Son. Als je die niet hebt ziet TIF arnautovic er ook wel leuk uit (maar helaas m/m, wel 4/4! en lang + sterk).
Ik heb er nu SIF Arnautovic staan die ik nog had uit mijn inmiddels afgelopen wekelijkse totw loan packs, nog niet kunnen testen ivm downtime matchmaking.

Bossie schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 23:19:
[...]

Ik heb er nu SIF Arnautovic staan die ik nog had uit mijn inmiddels afgelopen wekelijkse totw loan packs, nog niet kunnen testen ivm downtime matchmaking.
http://www.futhead.com/17...nautovic/?chemType=engine

Kijk eens met engine. Hunter is ook leuk, maar niet echt handig voor een LM.

Bean77 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 23:21:
[...]

http://www.futhead.com/17...nautovic/?chemType=engine

Kijk eens met engine. Hunter is ook leuk, maar niet echt handig voor een LM.
Hetzelfde voor Bolasie IF, Payet IF bijvoorbeeld. Arnautovic 86 is overigens een LM ;)
NIF Payet is een assistkoning vanaf de zijkant, maar behalve zijn vrije trappen is dat het ook meteen.

• Lekkerboeie86
Vissert schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 22:57:
[...]

We vinden wel een momentje! *O*

Je team ziet er aardig uit. Hoewel ik zelf 2.5 miljoen anders zou besteden :+ Misschien Matic als CDM? Fernandinho lijkt mij meer een box to box speler?

Probeer te evalueren waar het mis gaat. 41212 is wel een specifieke formatie waar je moet domineren op het middenveld. Heb je de mogelijkheid om ingame nog te switchen naar een bredere formatie?
Pogba en Kante vooral gekocht als investering voor een mogelijke IF. Vind de Bruyne wel een leuke speler. Maar Coutinho is ook niet verkeerd als cam. Qua formatie ben ik al jaren zoekende. Soms denk ik dat graag met vleugels speel zoals een 433. Als een tijdje minder gaat, zoek ik meer naar een compacte formatie zoals in deze 41212.

Voor mij staat vast dat ik 4 verdedigers wil. Daarbij vind ik een CDM fijn omdat ik deze zoveel mogelijk gelijk gebruik als ik geen balbezit heb. Als ik mn verdedigers ga besturen krijg ik al snel een gatenkaas.
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 23:53:
[...]

Pogba en Kante vooral gekocht als investering voor een mogelijke IF. Vind de Bruyne wel een leuke speler. Maar Coutinho is ook niet verkeerd als cam. Qua formatie ben ik al jaren zoekende. Soms denk ik dat graag met vleugels speel zoals een 433. Als een tijdje minder gaat, zoek ik meer naar een compacte formatie zoals in deze 41212.

Voor mij staat vast dat ik 4 verdedigers wil. Daarbij vind ik een CDM fijn omdat ik deze zoveel mogelijk gelijk gebruik als ik geen balbezit heb. Als ik mn verdedigers ga besturen krijg ik al snel een gatenkaas.
Er is simpelweg geen formatie waarmee je elke tegenstander kan bespelen, maar als je bijvoorbeeld twee wingers er bijkoopt dan heb je wel de mogelijkheid om te switchen als je een tegenstander hebt waarbij 41212-2 niet werkt.

• RonaldMuijs
Pricerange van Dele Alli aangepast, hij is nu 15->300k. Wanneer zouden jullie hem verkopen? Hij zit nu rond de 160k op xbone.
RonaldMuijs schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 06:47:
Pricerange van Dele Alli aangepast, hij is nu 15->300k. Wanneer zouden jullie hem verkopen? Hij zit nu rond de 160k op xbone.
Zo snel mogelijk voordat iedereen gaat dumpen.

Bij Ibra werd het schaarsheid probleem ook opgelost door de range te vegroten, waardoor de kaart opeens 700k werd. Voor Kane heb je echter andere alternatieven (Son, Eriksen, Kane), waardoor de prijs minder explosief zal groeien.

Heb zelf de gok genomen door een Eriksen van 220k te gebruiken.

edit:
In 41212, zouden jullie POTM Kane als CAM gebruiken en bijvoorbeeld Vardy als spits naast Ibra zetten voor snelheid/diepte of Kane als spits naast Ibra en vervolgens bijvoorbeeld Eriksen als CAM?

[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 11-03-2017 12:43 ]

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:38
Weten mensen nog een leuke hybrid met Griezman? Heb 1.8 miljoen coins nu te spenderen en wil een heel nieuw team maken.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 24-11 12:22
Heb weer 50k bij elkaar gesprokkeld door spelers te verkopen die ik al in mijn club had. Wil eigenlijk mijn BPL team vervangen maar vind Eriksen zo fijn spelen. Heb nu Martial in de spits (4411), vind het aanbod van leuke spitsen in de BPL maar een beetje karig.

Is Sanchez wat in de spits? Kan helaas alleen de LM betalen.

[ Voor 10% gewijzigd door Beltoni op 11-03-2017 13:05 ]

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:02
Ik zit te twijfelen om een andere spits te kopen. Op dit moment heb ik Remy en Rashford als spits en ze scoren aardig. Ze zijn alleen niet zo sterk in duels.

Nog tips voor een sterkte bpl spits met wat pace?
@Beltoni, heb een tijdje met zijn IF gespeeld, het is een goede spits maar hij is misschien het beste als CF
Martial is simpelweg zwaar OP door zijn traits en is ook mijn supersub naar keuze

@The Jackel Lukaku :)

Korkss schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 11:19:
Weten mensen nog een leuke hybrid met Griezman? Heb 1.8 miljoen coins nu te spenderen en wil een heel nieuw team maken.
https://www.futbin.com/17/squad/1410106

Dit is de geupgrade versie van mijn team :+

• MrMistral
Mooi team :D

Ja alleen heb dan de NIF Martial en Schneiderlin ipv Pogba :+

• MrMistral
Vissert schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 13:55:
[...]

Ja alleen heb dan de NIF Martial en Schneiderlin ipv Pogba :+
Ah joh, Pogba is overrated :p

• Sander.vanerp
  • Laatst online: 06-12-2024
Even een kort vraagje: Wordt je gekwalificeerd voor de weekend league zolang je DIV1 speelt? En moet je daarvoor ook daadwerkelijk wedstrijden in DIV1 spelen? :)
Pagina: 1 ... 134 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.