PSN: MrMistral
En je moet het seizoen daadwerkelijk afronden! Ik heb op reddit iemand gezien die dus genoeg punten had voor handhaving, maar met nog 2 wedstrijden te gaan ook de titel kon winnen. Die had zich dus niet gekwalificeerd, heel zuur.MrMistral schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 14:09:
[...]
Je kwalificeert alleen als je handhaaft of promoveert
Gekocht voor 55k het stuk ongeveer, hopelijk prikt hij er nog 1 binnen zo :-p of wat assists
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
https://www.futbin.com/17/squad/2345515
Maar voordat ik voor de 100ste keer in het diepe spring wil ik vragen of iemand ervaring heeft met: Alba en/of Mandanda
Ik ken Kante en Martial, de rest van de spelers heb ik (untradable).
[ Voor 3% gewijzigd door bbblije op 11-03-2017 21:57 ]
In mijn ervaring was Mandanda echt verschrikkelijk, een hele slechte keeper. Afstandschoten vlogen er allemaal in. Heb hem denk ik 10 potjes gehad en het was niet best.bbblije schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 21:49:
Maar voordat ik voor de 100ste keer in het diepe spring wil ik vragen of iemand ervaring heeft met: Alba en/of Mandanda
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heb hele Weekend League met IF Tolisso gespeeld en vind het een geweldige kaart! Hij start als cm in 4321, switch regelmatig naar 41212(2) met hem als cam. Beide posities is hij goed! Denk dat zijn MOTM nog beter is en wil hem zeker nog oppikken!peeweeherman schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 22:31:
Iemand al gespeeld met motm Tolisso, stats lijken wel goed en een goede CAM voor L1 is nooit weg
Ik heb hem zelf unlocked maar er gebeurd niets, nu lees ik dat als iemand hem dan aan je gift het wel werkt
PSN = DXK_NU
Ik hoop dat Giuliani zo dadelijk even zijn best doet, zijn otw naar 87 zou een mooie klapper zijn
ligt er aan of je console of pc gamer bent en of je van dichtbij gamen houd of van ver af haha!rsca777 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:34:
Vraag: spelen jullie Fifa 17 meestal op tv of een goede monitor?
Consolegamer. Dichtbij.To easy schreef op zondag 12 maart 2017 @ 11:30:
[...]
ligt er aan of je console of pc gamer bent en of je van dichtbij gamen houd of van ver af haha!
Zou best wel eens kunnen!Lekkerboeie86 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 14:28:
Zou dit Calcio team iets kunnen zijn?
https://www.futbin.com/17/squad/2360353
Maar dan moet je wel goed kunnen verdedigen en spelen op balbezit. Counter ga je anders waarschijnlijk nat.
[ Voor 19% gewijzigd door bbblije op 12-03-2017 15:35 ]
Ben aangezien verrast tot nu toe, waar ik anders mijn wingers de spitsen liet bedienen van de zijkanten, is het nu steeds een spits die de ruimte in gaat en vervolgens de andere spits en inkomende middenvelders bedient in de box
https://www.reddit.com/r/.../socks_guide_to_the_4312/
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Afgezien zijn snelheid is Ibra natuurlijk een uberspits. Die schiet elke bal door het net heen zo hard.Bossie schreef op zondag 12 maart 2017 @ 15:22:
Heb vandaag en gisteren een seizoen met 4312 gespeeld, en inmiddels mijn wingers ingeruild voor CM's om in deze formatie verder te gaan. Kane pakt zijn doelpuntjes mee, maar Ibra lijkt helemaal los te gaan in dee formatie
Ben aangezien verrast tot nu toe, waar ik anders mijn wingers de spitsen liet bedienen van de zijkanten, is het nu steeds een spits die de ruimte in gaat en vervolgens de andere spits en inkomende middenvelders bedient in de box
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Hey! Bekende opstelling, haha! Ziet er goed uit! Ik zou alleen dybala en brozo omwisselen omdat eerstgenoemde wat dodelijker voor het doel is en sneller in die positie komt met deze opstelling is mijn ervaring. Ik ben zelf op zoek naar een vervanger van Icardi. Hij is het toch niet voor mij ondanks z'n stats, maar nog geen idee wie ik daar moet neerzetten dan hoor.Lekkerboeie86 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 14:28:
Zou dit Calcio team iets kunnen zijn?
https://www.futbin.com/17/squad/2360353
Kan niet ontkennen dat ik geïnspireerd ben door je calcio/frankrijk squadMrMistral schreef op zondag 12 maart 2017 @ 16:13:
[...]
Hey! Bekende opstelling, haha! Ziet er goed uit! Ik zou alleen dybala en brozo omwisselen omdat eerstgenoemde wat dodelijker voor het doel is en sneller in die positie komt met deze opstelling is mijn ervaring. Ik ben zelf op zoek naar een vervanger van Icardi. Hij is het toch niet voor mij ondanks z'n stats, maar nog geen idee wie ik daar moet neerzetten dan hoor.
En als ik zaterdag ben gepromoveerd, geldt dat dan voor aankomende week?MrMistral schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 14:09:
[...]
Je kwalificeert alleen als je handhaaft of promoveert
Ja, tenzij je nog tijd hebt voor 18/40 potjesSander.vanerp schreef op zondag 12 maart 2017 @ 17:07:
[...]
En als ik zaterdag ben gepromoveerd, geldt dat dan voor aankomende week?
edit:
Dadelijk weer een nieuwe Icardi en Banega?
http://www.vi.nl/nieuws/i...elle-hattrick-icardi-.htm
[ Voor 21% gewijzigd door Bossie op 12-03-2017 17:34 ]
Aguero, MessiAmbianz schreef op zondag 12 maart 2017 @ 17:37:
Hopelijk banega! Dan worden zoveel meer combinaties met tevez mogelijk. Banega achter dybala en tevez, of higuain, icardi, gomez etc
Lekker bezig hoor! Is wel een leuke strijd tussen plek 2 t/m 6 hea...MitchelFC schreef op zondag 12 maart 2017 @ 16:07:
En ik sta 2e in de e-divisie met ADO👍👍
Haha!Lekkerboeie86 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 16:47:
[...]
Kan niet ontkennen dat ik geïnspireerd ben door je calcio/frankrijk squad
Hoe is Perisic eigenlijk?
Ik denk voor hetzelfde weekend als waarin je gepromoveerd bentSander.vanerp schreef op zondag 12 maart 2017 @ 17:07:
[...]
En als ik zaterdag ben gepromoveerd, geldt dat dan voor aankomende week?
Vooral duur.. heb het team nog niet gekocht. Ben nog zoekende wat ik nou precies wil. Calcio A lijkt me wel leuk om weer is te proberen. Hoewel het vorige keer geen groot succes was. Kan me niet voorstellen dat het aan mijn kwaliteiten ligt..
Heb maandelijkse Tolisso, en wil Lacazette SBC ook maar voltooien, en dan heb ik een leuke link. Had dit nu inelkaar gezet. Ben nog onbekend met de formatie. Wat zouden jullie anders doen?
Dybala op de plek van Niang en dan MOTM Fekir in de plek van Dybala?RonaldMuijs schreef op zondag 12 maart 2017 @ 18:05:
https://www.futbin.com/17/squad/2365710
Heb maandelijkse Tolisso, en wil Lacazette SBC ook maar voltooien, en dan heb ik een leuke link. Had dit nu inelkaar gezet. Ben nog onbekend met de formatie. Wat zouden jullie anders doen?
Ik ook en dan liefst vanaf de bank, maar fifa vraagt soms extra aandacht en ga ik in een stoel dichtbij zitten met een actieve houding haha.
Ik denk dat mijn bank max 2 a 3meter vanaf de TV staat, vervolgens zit ik dan helemaal op het puntje van de bank te gamen.To easy schreef op zondag 12 maart 2017 @ 18:23:
[...]
Ik ook en dan liefst vanaf de bank, maar fifa vraagt soms extra aandacht en ga ik in een stoel dichtbij zitten met een actieve houding haha.
Nog dichterbij gaat niet gebeuren, dus de enige oplossing is een grotere tv
Heb nog wel een 34" widescreen monitor staan, maar zie het echt niet zitten om daarop te gaan gamen met de PS4.
Goeie suggestie inderdaad. Sowieso heeft Niang een te lage passing voor die plekFraaank schreef op zondag 12 maart 2017 @ 18:20:
[...]
Dybala op de plek van Niang en dan MOTM Fekir in de plek van Dybala?
Ik ben tegenwoordig helemaal fan van de combi Lacazette --- Ben Arfa achter elkaar in die opstelling. Laca staat inmiddels op 165 uit 140 (99% WL).Lekkerboeie86 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 17:54:
[...]
Vooral duur.. heb het team nog niet gekocht. Ben nog zoekende wat ik nou precies wil. Calcio A lijkt me wel leuk om weer is te proberen. Hoewel het vorige keer geen groot succes was. Kan me niet voorstellen dat het aan mijn kwaliteiten ligt..
[ Voor 49% gewijzigd door MrMistral op 12-03-2017 18:47 ]
Zag het inderdaad! Ooit z'n OTW gekocht voor 85k (op aanraden van dit forum!)RonaldMuijs schreef op zondag 12 maart 2017 @ 19:59:
Nieuwe inform depay? Hij scoort er 2 en 1 ervan was echt eeen wereldgoal.
Gaat nu voor minimaal 350k op PC.
[ Voor 6% gewijzigd door Fraaank op 12-03-2017 20:07 ]
Verwijderd
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
haha grotere tv is altijd een mooi spaardoelBossie schreef op zondag 12 maart 2017 @ 18:27:
[...]
Ik denk dat mijn bank max 2 a 3meter vanaf de TV staat, vervolgens zit ik dan helemaal op het puntje van de bank te gamen.
Nog dichterbij gaat niet gebeuren, dus de enige oplossing is een grotere tv![]()
Heb nog wel een 34" widescreen monitor staan, maar zie het echt niet zitten om daarop te gaan gamen met de PS4.
Why zo klein dan?RonaldMuijs schreef op zondag 12 maart 2017 @ 18:36:
Zit op ongeveer een metertje vanaf de tv op mijn bed, en op het puntje. De pro spelers spelen allemaal op een klein scherm, ik heb 24 inch maar de meeste spelen op 22 of 20 inch.
Verwijderd
Volgens mij is de reactiesnelheid een klein beetje lager als het scherm 'te' groot wordt. Ook spelen sommigen met kabel aan de controller, dat zou ook de snelheid bevorderen.
Oja dat zal wel iets helpen, maar volgens mij zit dat meer tussen de orenVerwijderd schreef op zondag 12 maart 2017 @ 21:43:
[...]
Volgens mij is de reactiesnelheid een klein beetje lager als het scherm 'te' groot wordt. Ook spelen sommigen met kabel aan de controller, dat zou ook de snelheid bevorderen.
Klinkt een beetje als het geneuzel met draadloze muis/bekabelde muis toen ik nog UT speelde many moons agoTo easy schreef op zondag 12 maart 2017 @ 21:45:
[...]
Oja dat zal wel iets helpen, maar volgens mij zit dat meer tussen de oren
[ Voor 8% gewijzigd door Spacejockey op 12-03-2017 23:17 ]
Klinkt alsof je zojuist tegen mij speelde.. weet niet wat mijn tegenstander had maar geen enkele pass van hem kwam aan.Spacejockey schreef op zondag 12 maart 2017 @ 23:11:
Wat een flauwekul ook in dit spel. Begin een potje en mijn spelers voelen weer alsof ze in stront lopen, zoals iedereen wel eens meemaakt. Alle ballen vliegen naar de tegenstander, je verdedigers maken ruim baan voor de aanvallers, etc. Dan valt de onvermijdelijke goal en direct na de aftrap voelen mijn spelers weer doodnormaal aan, een wereld van verschil met 10 seconden daarvoor. "Maar het zit allemaal in je hoofd!" Jaja...
Ik geef de schuld gewoon aan mijn nieuwe team, die Thomas Muller is echt een baas! 4 wedstrijden 3 goals..
PSN: Europhea
Na het zien van je post ook mijn plannen omgegooid. Zojuist de aankopen gedaan die ik nog nodig had! Vanavond testenBossie schreef op zondag 12 maart 2017 @ 15:22:
Heb vandaag en gisteren een seizoen met 4312 gespeeld, en inmiddels mijn wingers ingeruild voor CM's om in deze formatie verder te gaan. Kane pakt zijn doelpuntjes mee, maar Ibra lijkt helemaal los te gaan in dee formatie
https://www.futbin.com/17/squad/2379371
Veel van de spelers ruim onder BIN kunnen kopen, heerlijk de maandag morgen. Dus ik val er geen bult aan. Ik verwacht stiekem wel dat Lacazette nog iets gaat krijgen
Giroud wel gekocht met Shadow
[ Voor 5% gewijzigd door bbblije op 13-03-2017 08:25 ]
Ik had zijn IF in een 4-3-2-1, maar zat er aan te denken om de nieuwe IF te halen en hem dan te gebruiken als 2e spits in een 4-3-1-2.
Ik zie hem eerder als CAM, spits lijkt me niet ideaal. Als je hem goedkoop(er) kan oppikken dan heb je de maandag ochtend transfer window gemist... omdat de weekend leage een dag is verlengd kan je het vannacht/morgen ochtend nog eens proberen!Protax schreef op maandag 13 maart 2017 @ 08:19:
Denken jullie dat Perisic nog gaat zakken in prijs?
Ik had zijn IF in een 4-3-2-1, maar zat er aan te denken om de nieuwe IF te halen en hem dan te gebruiken als 2e spits in een 4-3-1-2.
Of als CF, hij is bijzonder allround met 5WF en ik verwacht daardoor dat zijn prijs hoog gaat blijven.bbblije schreef op maandag 13 maart 2017 @ 08:21:
[...]
Ik zie hem eerder als CAM, spits lijkt me niet ideaal. Als je hem goedkoop(er) kan oppikken dan heb je de maandag ochtend transfer window gemist... omdat de weekend leage een dag is verlengd kan je het vannacht/morgen ochtend nog eens proberen!
Calcio heeft bizar goede spelers, Mertens/Naingolan/Perisic IFs zouden vrijwel onbetaalbaar zijn als ze in de BPL zouden spelen.
Ik denk dat voor een hoop mensen evengoed onbetaalbaar zijnBossie schreef op maandag 13 maart 2017 @ 08:59:
[...]
Of als CF, hij is bijzonder allround met 5WF en ik verwacht daardoor dat zijn prijs hoog gaat blijven.
Calcio heeft bizar goede spelers, Mertens/Naingolan/Perisic IFs zouden vrijwel onbetaalbaar zijn als ze in de BPL zouden spelen.
Ik heb van de week zijn IF, Icardi (88), MOTM Koulibaly verkocht met het idee om dan SIF Perisic en IF Koulibaly te kopen. Helaas blijft zijn prijs zo hoog, want als ik hem nu zou kopen heb ik niets meer over --> En dan kan ik Koulibaly ook niet halen.Bossie schreef op maandag 13 maart 2017 @ 08:59:
[...]
Of als CF, hij is bijzonder allround met 5WF en ik verwacht daardoor dat zijn prijs hoog gaat blijven.
Dit is wat ik nu nog heb:
http://www.futhead.com/17/squads/4835915/
Twijfel of ik weer terug ga naar een 4-1-2-1-2 (2) of 4-3-12
Wingers verkopen, en vervolgens Dybala + Perisic halen voor de narrow formatiesProtax schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:10:
[...]
Ik heb van de week zijn IF, Icardi (88), MOTM Koulibaly verkocht met het idee om dan SIF Perisic en IF Koulibaly te kopen. Helaas blijft zijn prijs zo hoog, want als ik hem nu zou kopen heb ik niets meer over --> En dan kan ik Koulibaly ook niet halen.
Dit is wat ik nu nog heb:
http://www.futhead.com/17/squads/4835915/
Twijfel of ik weer terug ga naar een 4-1-2-1-2 (2) of 4-3-12
Zoals eerder vermeld hier, even afwachten tot morgen ivm extra dag WL.
Koulibaly kan later nog wel, verdediging ziet er prima uit toch?
Ja, dat is wel een idee! Dybala of de nieuwe Icardi die eraan komt?Bossie schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:39:
[...]
Wingers verkopen, en vervolgens Dybala + Perisic halen voor de narrow formaties
Moet ook nog steeds een fitness team bouwen, heb nog POTM Alli en SBC Lacazette / SBC Cavani.
Helaas kan ik Lacazette niet inpassen in mijn Calcio team.
[ Voor 5% gewijzigd door Protax op 13-03-2017 09:42 ]
Hoe zou je Lacazette vergelijken met Higuain?Protax schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:42:
[...]
Ja, dat is wel een idee! Dybala of de nieuwe Icardi die eraan komt?
Moet ook nog steeds een fitness team bouwen, heb nog POTM Alli en SBC Lacazette / SBC Cavani.
Dybala is wel een klasse apart met zijn agility/dribbel icm clinical finishing.Protax schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:42:
[...]
Icardi is een prima targetman/finisher, maar als je Higuain al hebt dan zou ik zelf voor Dybala gaan.
Wat is het grote voordeel met wachten tot morgen?Bossie schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:39:
[...]
Wingers verkopen, en vervolgens Dybala + Perisic halen voor de narrow formaties
Ik wou nu een compleet calcio team in gaan slaan.. heb me hele bpl team verkocht en ben nu aan het kijken en wegen..
Maar vandaag vrije dag om deze shit te doen en verder hele week werken en geen tijd om in de ochtend in te slaan
Maar zal het qua price veel schelen? nu inslaan of morgenochtend?
Vaak zijn de prijzen het laagst op maandagochtend, de gebruikelijke dump van WL spelers icm free packs.Razz89 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:47:
[...]
Wat is het grote voordeel met wachten tot morgen?
Ik wou nu een compleet calcio team in gaan slaan.. heb me hele bpl team verkocht en ben nu aan het kijken en wegen..
Maar vandaag vrije dag om deze shit te doen en verder hele week werken en geen tijd om in de ochtend in te slaan
De WL heeft een extra dag deze week, maar free packs zijn volgens mij al afgelopen.
Als je vandaag tijd hebt, dan gewoon doen en lekker spelen, want daar is het immers voor
Tja, soms irriteer ik me aan hem... Zakt heel ver terug.MrMistral schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:43:
[...]
Hoe zou je Lacazette vergelijken met Higuain?
Higuain is echt een killer in en rond de 16, schieten en goal
Vergeet niet dat ik echt een noob ben, en niet echt super ben ik het spel.
Meestal gaan de prijzen omlaag na elk WL en weer omhoog voor elk WL, dus het zou kunnen uitmaken ja.Razz89 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:47:
[...]
Wat is het grote voordeel met wachten tot morgen?
Overigens na een lange tijd is dit weer een diepte punt voor mij kwa WL. Van een 3-5 begin om er dan toch maar 8-5 van te maken en uit eindelijk 10-12 te staan... zat niet echt mee. Heb nu 14 wins en nog ongeveer 10 te gaan dus kijk wel of ik alsnog gold 3 kan halen maar dit ging echt niet lekker...
team rage-sold. En na lang twijfelen of ik mertens weer terug ging halen (maar omdat zijn prijs opeens veel omhoog is) IF perisic gehaald, ben benieuwd hoe die het gaat doen want met een hunter kaart moet die eingelijk heel erg hetzelfde zijn als mertens alleen met meer physical..
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Hmm, ik ben namelijk weg van LacazetteProtax schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:51:
[...]
Tja, soms irriteer ik me aan hem... Zakt heel ver terug.
Higuain is echt een killer in en rond de 16, schieten en goal![]()
Vergeet niet dat ik echt een noob ben, en niet echt super ben ik het spel.
Denk dat Dybala dan het meest vergelijkbaar is? Mertens / Gomez is denk ik weer heel anders.MrMistral schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:54:
[...]
Hmm, ik ben namelijk weg van Lacazette![]()
, maar wil een andere spits ipv TIF Icardi in m'n calcio team. Het liefst een soortgelijke als Lacazette
Immobile? heeft in ieder geval tries to beat defensive line.MrMistral schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:54:
[...]
, maar wil een andere spits ipv TIF Icardi in m'n calcio team. Het liefst een soortgelijke als Lacazette
Stat wise lijkt dybala heel erg gelijk maar minder physical, moet zeggen dat dybala echt 1 van de beste calcio A spits is.MrMistral schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:54:
[...]
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Protax schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:57:
[...]
Denk dat Dybala dan het meest vergelijkbaar is? Mertens / Gomez is denk ik weer heel anders.
Ja, vind ik ook wel tot nu toe, maar hij is ook erg fijn als cam waar ik 'm nu heb staan. Maar zit dan dus met een spitsenprobleemByron010 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:58:
[...]
Stat wise lijkt dybala heel erg gelijk maar minder physical, moet zeggen dat dybala echt 1 van de beste calcio A spits is.
Ik had z'n SIF geprobeerd, maar vond 'm op de één of andere manier log overkomen en qua afronding was het ook vaak niets (ondanks dat hij betere stats dan Laca heeft op dat gebiedBossie schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:57:
[...]
Immobile? heeft in ieder geval tries to beat defensive line.
Is dit misschien wat voor je?Protax schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:42:
[...]
Geen idee of ik met die formatie uit de voeten kan.
Probleem bij mij blijft verdedigen, daarom wil ik ook weer af van 4-3-2-1.
Je hebt iig 4 verdedigers en 2 verdedigende middenvelders in dit gevalProtax schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:33:
[...]
Geen idee of ik met die formatie uit de voeten kan.
Probleem bij mij blijft verdedigen, daarom wil ik ook weer af van 4-3-2-1.
Is SBC Lacazette het nog waard eigenlijk? Heb gekeken naar z'n prijs voor zijn inform en die ligt nog aardig hoog.
[ Voor 38% gewijzigd door Fraaank op 13-03-2017 11:25 ]
Zoiets?MrMistral schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:15:
[...]
Je hebt iig 4 verdedigers en 2 verdedigende middenvelders in dit geval
http://www.futhead.com/17/squads/5152259/
Zou dit werken? En is dit vergelijkbaar met bijv. een 4-1-2-1-2 (2).
Zie veel streamers nu ook met deze formatie spelen... Maar goed werkt dit ook voor beginners?
[ Voor 26% gewijzigd door Protax op 13-03-2017 11:43 ]
Misschien een IF Parolo ipv 1 van de CDMs? Je mist lengte daar.Protax schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:42:
[...]
Zoiets?
Zie veel streamers nu ook met deze formatie spelen... Maar goed werkt dit ook voor beginners?
Ziet er goed uit! Kan ik lastig zeggen of het werkt voor jou. Laat even weten hoe het speelt! Ik vind het er goed uitzienProtax schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:42:
[...]
Zoiets?
Nou MOTM Salah staat in de verkoop, kan 40K winst maken op hem.MrMistral schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:47:
[...]
Ziet er goed uit! Kan ik lastig zeggen of het werkt voor jou. Laat even weten hoe het speelt! Ik vind het er goed uitzien
Dan zou ik in principe met mijn huidige coins, Dybala en SIF Perisic kunnen kopen.
Om IF Parolo te kopen zou ik IF Mario moeten verkopen.
Nu we het toch over Calcio hebbenProtax schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:42:
[...]
Zoiets?
https://www.futbin.com/17/squad/1076443
Vind de wingers op zich lekker spelen maar ik merk dat mijn middenveld verdedigend nergens te bekennen is (staan allemaal op stay back). Daarnaast ben ik verdedigend een prutser én vind ik Gomez IF eigenlijk een heerlijke speler (zit nu dus op de bank). Daarom overweeg ik over te stappen op een 41212-2 of de 4312, zoals ook hierboven iemand aangaf inclusief link naar een reddit post. Samen met een aantal gerichte investeringen kom ik dan op bijvoorbeeld dit uit:
https://www.futbin.com/17/squad/2382289
Wat vinden jullie daarvan?
Mijn wingers hou ik gewoon zodat ik altijd nog terug kan natuurlijk. Centraal in de verdediging vind ik het trouwens ook wel lastig. Heb lange tijd met Manolas en Barzagli gespeeld, wilde investeren in Chiellini en Koulibaly TOTT maar packte laatst Bonucci en die bevalt me ook wel. Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen centraal achterin, want ik zie al deze 5 namen met grote regelmaat voorbij komen.
Vanaf het team wat ik nu heb staan heb ik zo'n 300k te besteden overigens
[ Voor 13% gewijzigd door Joster op 13-03-2017 16:39 ]
Je hebt IF Mario toch juist in die opstelling staan?Protax schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:59:
[...]
Nou MOTM Salah staat in de verkoop, kan 40K winst maken op hem.
Dan zou ik in principe met mijn huidige coins, Dybala en SIF Perisic kunnen kopen.
Om IF Parolo te kopen zou ik IF Mario moeten verkopen.
Zoals iemand zei mis ik nu lengte, Parolo past denk ik beter in die rol?MrMistral schreef op maandag 13 maart 2017 @ 12:09:
[...]
Je hebt IF Mario toch juist in die opstelling staan?
Woensdag.Korkss schreef op maandag 13 maart 2017 @ 12:25:
Op welke dag komt het totw uit??
Ah, klopt jaProtax schreef op maandag 13 maart 2017 @ 12:33:
[...]
Zoals iemand zei mis ik nu lengte, Parolo past denk ik beter in die rol?
Van mij juist niet haha. Heb nog liever Medel, allan of 81 paroloBossie schreef op maandag 13 maart 2017 @ 13:40:
Ik zie overigens ook geen Marchisio, dat is toch wel een van mijn favorieten
Hij is ook meer een CM/CAM dan een een CDM, maar wel een van de weinige opties met high/high.Byron010 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 13:42:
[...]
Van mij juist niet haha. Heb nog liever Medel, allan of 81 parolo
heb het ook over CMBossie schreef op maandag 13 maart 2017 @ 13:56:
[...]
Hij is ook meer een CM/CAM dan een een CDM, maar wel een van de weinige opties met high/high.
Maarja Nainggolan staat natuurlijk bovenaan het lijstje.
Heb er 4 op de kop getikt voor 12k per stuk. Budget is op nushameblaster schreef op maandag 13 maart 2017 @ 13:58:
https://www.reddit.com/r/...g_something_possibly_big/
Wel een leuke tip misschien
Haha, ik heb er nu 2. Inderdaad is er de kans dat die spits van Bournemouth genomineerd kan worden voor plpotm. Dat zou de prijs voor de keeper alleen maar ten goede komen met de hype die daardoor ontstaat.Vissert schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:34:
[...]
Heb er 4 op de kop getikt voor 12k per stuk. Budget is op nu
http://nl.soccerway.com/players/joshua-king/93432/
Op het juiste moment verkopen...
Momenteel is het risico nog te overzien, discard is 9882.
Cons:::BB4E
Vergeet niet dat er een interland ronde tussen zit. Er dus nog maar 1 speelronde in de PL deze maand.peeweeherman schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:55:
De zilveren spelers van bournem zijn niet echt cheap, maar toch maar gokken. Hij heeft er al 4 inzitten en hij neemt ook de penalty's, dus mogelijk nog meer.
PSN: Kidjuh
Alleen aankomend weekend is er nog een Premier League ronde in de maand Maart. Daarna komen de interlands.peeweeherman schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:55:
De zilveren spelers van bournem zijn niet echt cheap, maar toch maar gokken. Hij heeft er al 4 inzitten en hij neemt ook de penalty's, dus mogelijk nog meer.
Als de hype toeneemt verkoop ik denk ik tijdig de IF. Dit heb ik ook met Tielemans gedaan, al heb ik die verkocht voor 34k na de hattrick van Kane. Paar dagen later ging die alsnog voor 45k+. Ik had door een tip van hier 6 tielemans tegen discard opgekocht.
[ Voor 6% gewijzigd door shameblaster op 13-03-2017 15:02 ]
Cons:::BB4E
Overigens ook maar een Boruc voor 12K gekocht, past in m'n team... en wss profit, dus het is het proberen waard
[ Voor 18% gewijzigd door bbblije op 13-03-2017 15:09 ]
Laat me raden. Je speelt met een smalle formatie?bbblije schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:07:
Is 433(4) voor meer mensen klote om tegen te spelen of zit het in m'n hoofd!? Zelf kan ik helemaal niets met die opstelling, maar als ik een tegenstander met die formatie tegen kom dan lopen ze op de een of andere manier zo door mijn verdediging heen... Frustrerend!
Verwijderd
Kans op King als POTM dus groterVissert schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:58:
[...]
Vergeet niet dat er een interland ronde tussen zit. Er dus nog maar 1 speelronde in de PL deze maand.
[afbeelding]
JaVissert schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:09:
[...]
Laat me raden. Je speelt met een smalle formatie?
Ligt het aan mijn opstelling dat een 433(4) er zo doorheen loopt ja? Best apart
Verwijderd
Ja, de IF sowieso in de hype verkopen, nu al helemaal. Bournmouth heeft alleen Buruc en straks King als IF, dus de prijs zal extra stijgen, terwijl ze daarom juist geen IF als vereiste zullen doenshameblaster schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:01:
Er is nog 1 wedstrijd in maart (AFC vs Swansea).Heb er 8 kunnen opkopen voor 11.250-11.750.
Als de hype toeneemt verkoop ik denk ik tijdig de IF. Dit heb ik ook met Tielemans gedaan, al heb ik die verkocht voor 34k na de hattrick van Kane. Paar dagen later ging die alsnog voor 45k+. Ik had door een tip van hier 6 tielemans tegen discard opgekocht.
YouTube: BEST FORMATIONS COMPARED IN FIFA 17 ULTIMATE TEAM! WHAT TO USE IN FU...bbblije schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:11:
[...]
Jahttps://www.futbin.com/17/squad/2385443 Maar mijn width in custom tactics staat wel opgeschroefd naar 60-70.
Ligt het aan mijn opstelling dat een 433(4) er zo doorheen loopt ja? Best apart
Dirty Mike - Bij vlagen irritant, blij vlagen geniaal. Reviewed een aantal formaties. Sinds deze video probeer ik mij formatie aan te passen van een 4321 naar een 433 formatie als ik merk dat het niet loopt.
Als ik even snel evalueer dan heb je geen echte CDM. Een middenveld wat snelheid mist en heeft de 433 (4) een cam die tussen je linies speelt.
Kans op een POTM King is nu nog te klein. Verwacht dat het Lukaku het gaat worden mits hij een goede wedstrijd speelt aankomend weekend. Heeft er deze maand al 2 inliggen plus dat hij een grote kanshebber was vorige maand.
Mocht dat gaan gebeuren -> investeren in IF Bolasie/ IF Baines. Steekie is te goedkoop voor een TOTW speler van Everton (zie ook Trippier).
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.