Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

PetrCech_3 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:17:
[...]

Heb er net één voor 42,5k (PS4) kunnen ''snipen'' aangezien op dit moment de BIN 49,5k is. Op 't moment niets meer over door een slordige 800k aan investments op PotM Lukaku... :(
Ah, das wel genoeg... ik heb op Kane gestemd ;)

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
ErnstMid schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:19:
[...]

Ah, das wel genoeg... ik heb op Kane gestemd ;)
Hahaha, hater. ;)
Doe maar Lukaku, Kane krijgt zijn POTM kaartje nog wel in zijn huidige vorm.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Bossie schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:24:
[...]

Doe maar Lukaku, Kane krijgt zijn POTM kaartje nog wel in zijn huidige vorm.
Inderdaad... Maar man, wat baal ik dat ik niet meer Tielemans/Dendoncker IF heb gekocht. Gewoon 30+ gestegen per stuk. Daar zijn mensen miljonair van geworden! :o

• ErnstMid

ErnstMid

PetrCech_3 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:26:
[...]

Inderdaad... Maar man, wat baal ik dat ik niet meer Tielemans/Dendoncker IF heb gekocht. Gewoon 30+ gestegen per stuk. Daar zijn mensen miljonair van geworden! :o
Ja same here :(
ehm, heeft EA iets onderwater gepatched?

Zojuist tijdens mijn eerste potje vandaag twee rode kaarten en twee penalties in de eerste 10minuten met overtredingen die gisteren bijvoorbeeld niet eens bestraft werden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik ben blij dat ik na de hattrick van Lukaku gelijk heb ingekocht, prijzen van diverse spelers zijn aardig gestegen. Eerlijk gezegd weet ik niet eens precies wat ik heb ingekocht, wat waren zijn oude clubs, Anderlecht en zo? Wat hebben jullie gekocht, 8 ton lijkt me nog al ruig.

Er is trouwens weer een MM SBC!

Had nog even een kippenvel momentje toen ik een oranje MotM kaartje zag!
Hoopte nog heel even op Ibra, maar bleek het Tim Krul te zijn :P

[ Voor 66% gewijzigd door peeweeherman op 06-03-2017 20:33 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• ErnstMid

ErnstMid

peeweeherman schreef op maandag 6 maart 2017 @ 19:24:
Ik ben blij dat ik na de hattrick van Lukaku gelijk heb ingekocht, prijzen van diverse spelers zijn aardig gestegen. Eerlijk gezegd weet ik niet eens precies wat ik heb ingekocht, wat waren zijn oude clubs, Anderlecht en zo? Wat hebben jullie gekocht, 8 ton lijkt me nog al ruig.

Er is trouwens weer een MM SBC!

Had nog even een kippenvel momentje toen ik een oranje MotM kaartje zag!
Hoopte nog heel even op Ibra, maar bleek het Tim Krul te zijn :P
Ik kreeg Smalling als beste uit de packs, de rest was totaal waardeloos :9 Als het lukaku gaat worden zul je ongetwijfeld anderlecht en belgische spelers nodig hebben ;)

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

als POTM lukaku meer zal kosten dan 300K sla ik hem waarschijnlijk over, en ik verwacht toch wel dat die prijs erboven gaat zitten.. probleem is dat ik niet 30-40% van mn gehele club wil uitgeven aan een untradeable die ik misschien wel of niet zal gebruiken. Zit op dit moment te kijken naar 88 ST Mertens, bijna 600K maar is tradeable en echt geweldige stats. Zijn 87 TOTGS LW was al geweldig en schoot echt alles erin.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Byron010 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:39:
als POTM lukaku meer zal kosten dan 300K sla ik hem waarschijnlijk over, en ik verwacht toch wel dat die prijs erboven gaat zitten.. probleem is dat ik niet 30-40% van mn gehele club wil uitgeven aan een untradeable die ik misschien wel of niet zal gebruiken. Zit op dit moment te kijken naar 88 ST Mertens, bijna 600K maar is tradeable en echt geweldige stats. Zijn 87 TOTGS LW was al geweldig en schoot echt alles erin.
Dit. Ik denk dat het handig is om eventueel wat te investeren als je de coins over hebt, maar vind de league SBC's het vaak niet waard.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Fraaank schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:40:
[...]

Dit. Ik denk dat het handig is om eventueel wat te investeren als je de coins over hebt, maar vind de league SBC's het vaak niet waard.
Investeren is al veel te laat, prijzen zijn zo goed als op hun hoogte punt en zodra de SBC uit komt blijven ze gewoon stable op zo'n hoog punt.. Ben al aan het investeren voor FUT birthday.. St' patricks day sla ik over maar heb ondertussen al zo'n 170k in fut birthday geinvesteerd.

:O realiseer me nu dus dat ik rond de 900k zit, donerdag even 45K + packs erbij en dan zit ik gewoon op 950-1M

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Champions League Marquee Matchups :) Kreeg Griezmann nogmaals, dit keer tradable. Je kan de pakketten ook bewaren aangezien er een heel dik TOTW aankomt (met Messi waarschijnlijk).

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:07

shameblaster

BB4E^Cons

Byron010 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:45:
[...]

Investeren is al veel te laat, prijzen zijn zo goed als op hun hoogte punt en zodra de SBC uit komt blijven ze gewoon stable op zo'n hoog punt.. Ben al aan het investeren voor FUT birthday.. St' patricks day sla ik over maar heb ondertussen al zo'n 170k in fut birthday geinvesteerd.

:O realiseer me nu dus dat ik rond de 900k zit, donerdag even 45K + packs erbij en dan zit ik gewoon op 950-1M
Fut birthday hoop ik op 84 rated sbc's...

Cons:::BB4E

• Fraaank
Byron010 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:45:
[...]

Ik had het ook over van te voren investeren (dus niet 1 week van te voren!). Wanneer is FUT Birthday?
shameblaster schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:32:
[...]

Fut birthday hoop ik op 84 rated sbc's...
Ik ook nu ik het weet haha

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Fraaank schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:42:
[...]

Ik had het ook over van te voren investeren (dus niet 1 week van te voren!). Wanneer is FUT Birthday?

[...]

Ik ook nu ik het weet haha
20-27 maart, ik had ook in de calcio A geinvesteerd dus SBC higuain heb ik gratis en nog een hoop silver spelers die ik later verkoop wanneer de market wat leeg raakt voor een mooie winst :)

Het mooie van Fut birthday is dat veel mensen zich gingen focussen op St' patricks day gelijk nadat de nieuwe leagues uit waren, ik dacht wat verder en was gelijk met bday begonnen. heb nu al 30k winst op mijn investering en we zijn maar een paar dagen verder...

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Byron010 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:48:
[...]

20-27 maart, ik had ook in de calcio A geinvesteerd dus SBC higuain heb ik gratis en nog een hoop silver spelers die ik later verkoop wanneer de market wat leeg raakt voor een mooie winst :)

Het mooie van Fut birthday is dat veel mensen zich gingen focussen op St' patricks day gelijk nadat de nieuwe leagues uit waren, ik dacht wat verder en was gelijk met bday begonnen. heb nu al 30k winst op mijn investering en we zijn maar een paar dagen verder...
Wat houdt FUT birthday in dan?

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Joster schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:14:
[...]

Wat houdt FUT birthday in dan?
Vorig jaar: (begon op 21 maart)
Free Packs – We are giving away one free Pack every day until March 28.
FUT Birthday Cup – Celebrating our seventh birthday, win up to seven times and get ever-increasing rewards! The very first online winning reward will be an exclusive EA-branded kit for your club.
Special Pack Offers - new pack offers will be available every day! Be sure to follow us on Twitter and like us on Facebook to keep up to date with the latest offers.

dus vindt het niet gek om te verwachten dat ze er nu ook SBC's bij doen ;)

• PeacockSR4
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2021
Byron010 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:21:
[...]

Vorig jaar: (begon op 21 maart)
Free Packs – We are giving away one free Pack every day until March 28.
FUT Birthday Cup – Celebrating our seventh birthday, win up to seven times and get ever-increasing rewards! The very first online winning reward will be an exclusive EA-branded kit for your club.
Special Pack Offers - new pack offers will be available every day! Be sure to follow us on Twitter and like us on Facebook to keep up to date with the latest offers.

dus vindt het niet gek om te verwachten dat ze er nu ook SBC's bij doen ;)
Hoe kan je op deze SBC's inspelen? Welke spelers haal je dan?
PeacockSR4 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:32:
[...]

Hoe kan je op deze SBC's inspelen? Welke spelers haal je dan?
Ik zou gokken op 83/84 rated teams die je moet inleveren. Voorbeeld:

REQUIREMENTS
Min. Team of the Week Players: 2
Min. Team Rating: 84
Min. Team Chemistry: 30
Number of Players in the Squad: 11

Daar krijg je dan een tradeable totw voor terug.

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Glik(84)is al 1k gestegen t.o.v. vorige week

• sirkeith
  • Laatst online: 20-11 20:33
Hopen op een SBC waar ik mijn loze Halloween-spelers in kan dumpen...

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Aubamayang gepacked tijdens de Calcio SBC. Dus maar een team om hem heen gebouwd met spelers die ik nog had in mijn club. speel nu met dit Bundesliga team: https://www.futbin.com/17/squad/2248858

Wil mijn middenveld versterken en wil Gotze vervangen door Vidal of Keita(86).
Vidal kost bijna het dubbele tov Keita. Wat zou jullie keuze zijn? heb nog zo 300k op de bank. Misschien Robben ook nog halen voor Bellarabi?

Dit heb nog in mijn andere teams, dus als iemand een leuke hybride weet hoor ik het ook graag :)
https://www.futbin.com/squad-builder/1355765
https://www.futbin.com/17/squad/848257

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11 09:42
Hoodlum77 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:13:
Aubamayang gepacked tijdens de Calcio SBC. Dus maar een team om hem heen gebouwd met spelers die ik nog had in mijn club. speel nu met dit Bundesliga team: https://www.futbin.com/17/squad/2248858

Vidal kost bijna het dubbele tov Keita. Wat zou jullie keuze zijn? heb nog zo 300k op de bank. Misschien Robben ook nog halen voor Bellarabi?

Dit heb nog in mijn andere teams, dus als iemand een leuke hybride weet hoor ik het ook graag :)
Ik speel met vidal, keita(86) en renato sanchez maar vind keita écht heerlijk spelen.

Renato sanchez wordt gebruikt als cvm en is eigenlijk onomstreden, verder gebruik ik keita en vidal als een soort box to box middenvelders in een 41212(2). Voorkeur gaat dan ook sterk richting keita, zijn dribbel icm versnelling en snelheid voelt ook fantastisch aan.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-11 14:15
Skann schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:50:
Champions League Marquee Matchups :) Kreeg Griezmann nogmaals, dit keer tradable. Je kan de pakketten ook bewaren aangezien er een heel dik TOTW aankomt (met Messi waarschijnlijk).
Nou veel dikker dan deze week kan denk ik niet. Volgende week zal het buiten messi niet heel veel zijn gok ik.

Edit: Nou misschien moet ik je toch gelijk geven haha ;) http://www.futhead.com/ne...totw-predictions-week-25/

[ Voor 13% gewijzigd door To easy op 07-03-2017 13:56 ]

• PeacockSR4
Hoodlum77 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:13:

Als je een Hybrid wil met die teams zou ik hem zo doen:
Als je je middenveld zo inricht:

Luiz Gustavo - Renato Sanchez - Gotze

Zou je eventueel je verdeging kunnen vervangen met Alex Sandro, Bonucci en Buffon, die hebben dan de Italië/Juve koppeling. Alex Sandro linkt met Luiz Gustavo op Brazilië. Sokratis en Piszczek vormen dan een BVB driehoek met Götze.

Volgens mij heb je alle spelers dan op een goede Chemistry.

• ErnstMid

ErnstMid

To easy schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:52:
[...]

Nou veel dikker dan deze week kan denk ik niet. Volgende week zal het buiten messi niet heel veel zijn gok ik.

Edit: Nou misschien moet ik je toch gelijk geven haha ;) http://www.futhead.com/ne...totw-predictions-week-25/
dembeleeeee!! _/-\o_

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

demebele? MERTENSSSSSSSSSSSSSS

200k ingekocht en nu al 350k waard :+

• ErnstMid

ErnstMid

Vissert schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:37:
[...]

200k ingekocht en nu al 350k waard :+
160k ingekocht _/-\o_
Byron010 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:36:
[...]

haha ja, en die griezmann kaart is ook heel erg nice... maar die heb ik beide niet ;)
ErnstMid schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:38:
[...]

160k ingekocht _/-\o_

[...]

haha ja, en die griezmann kaart is ook heel erg nice... maar die heb ik beide niet ;)
Ene Barci op het EA forum post het volgende:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C6UaivRWUAAD476.jpg:large

• Skann
Byron010 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:36:
[...]

Ik had die Mertens 88 gepacked in de Suarez SBC. Is sindskort geupgrade naar 89, maar man man man. Wat is dat een glibberaar. Knalt werkelijk alles er in. Met een afmaker kaartje ook nog redelijk sterk. Pakt gewoon ballen van Bailly en Smalling af. Die nieuwe moet helemaal sick worden.

En tevens is deze ineens 120k minder waard. 8)7
Kunnen we niet ff Moussa Dembele doen voor de verandering?
Een linksbenige sterke CM met goede allround stats is zeer bruikbaar voor BPL :+

• ErnstMid

ErnstMid

Vissert schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:51:
[...]

[afbeelding]
ik geloof m niet, foei Barci

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23-11 11:10
Liep voor geen meter meer. Opeens van divisie 1 naar divisie 3 :|. Heb een deel van mijn team verkocht en deze gebouwd.

https://www.futbin.com/17/squad/2251418

Weet alleen niet of ik de rechter achterhoede goed genoeg vind. Iemand een andere oplossing hiervoor?

PSN: Kidjuh

• ErnstMid

ErnstMid

Kidjuh schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:37:
Liep voor geen meter meer. Opeens van divisie 1 naar divisie 3 :|. Heb een deel van mijn team verkocht en deze gebouwd.

https://www.futbin.com/17/squad/2251418

Weet alleen niet of ik de rechter achterhoede goed genoeg vind. Iemand een andere oplossing hiervoor?
De boel omgooien? Dus vidal naar rechts en Kante naar links. Dan Piszc IF op rb en een bpl lb? :) Wel tof team!
Bah, weer eens een lekkere losing streak te pakken, kan opeens de bal niet meer laten rondgaan en elk duel word verloren of de bal is meteen weer terug bij te tegenstander. Daarnaast weer een heerlijk aantal tegengoals uit de rebound :)

EA kennende, zal het de volgende speelsessie allemaal wel opeens perfect gaan :+

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:02
Bossie schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 18:29:
Bah, weer eens een lekkere losing streak te pakken, kan opeens de bal niet meer laten rondgaan en elk duel word verloren of de bal is meteen weer terug bij te tegenstander. Daarnaast weer een heerlijk aantal tegengoals uit de rebound :)

EA kennende, zal het de volgende speelsessie allemaal wel opeens perfect gaan :+
Fijn is dat hè. Ook als je met een hoger rated team speelt als je tegenstander. Je mag dan gewoon niet winnen. Zelf van een 74 rated team met een chemistry van 68 mag je niet winnen. Als ik met zo'n team speelt dan krijg ik van de commentator te horen dat het geen team is enz en het speelt echt beroerd..

Dit maakt het spel wel vaak erg frustrerend.
The Jackel schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 21:02:
[...]

Fijn is dat hè. Ook als je met een hoger rated team speelt als je tegenstander. Je mag dan gewoon niet winnen. Zelf van een 74 rated team met een chemistry van 68 mag je niet winnen. Als ik met zo'n team speelt dan krijg ik van de commentator te horen dat het geen team is enz en het speelt echt beroerd..

Dit maakt het spel wel vaak erg frustrerend.
Gelukkig kun je commentaar uitzetten :*)

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:02
Bossie schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 21:09:
[...]

Gelukkig kun je commentaar uitzetten :*)
😂😂😂

Ik speel niet met een team met een lage chemistry. Heb dat in het begin wel eens gehad toen ik met fut begonnen ben een paar jaar geleden.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Bossie schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 18:29:
Zie het maar als een investering in de komende WL ;)

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:27
Ik stop er maar weer mee.. tegenstander had 73 chem en toch verlies ik 1-3. Al mijn passes gingen mis of in zijn voeten. Thanks EA. Enige kindvrije avond wordt zo verknalt

PSN: Europhea

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Vissert schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:51:
[...]

[afbeelding]
En dit heeft hij vanavond gepost:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RcR72sf.jpg

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Waar is Jesé?

Verwijderd

Razenko schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 00:28:
Ik stop er maar weer mee.. tegenstander had 73 chem en toch verlies ik 1-3. Al mijn passes gingen mis of in zijn voeten. Thanks EA. Enige kindvrije avond wordt zo verknalt
Dat de tegenstander niet al teveel chem heeft boeit natuurlijk niet, want op 7 chem krijgen de spelers alsnog een boost tov hun card stats.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:13
SR8 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 00:54:
[...]

En dit heeft hij vanavond gepost:

[afbeelding]
Twijfel of ik mijn Perisic nu moet verkopen O-)

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
Ik had afgelopen weekend geen tijd, maar ook geen zin om de WL te spelen, dus moest mij gisteren ouderwets kwalificeren via het knock-out toernooi. Gelukkig had ik de beste verdediging ooit (vereiste was max 3,5 ster en min zilveren bank) :+ :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/D11Du35HmcSXzbLdx6PBEGD1/full.jpg

PSN: MrMistral

Verwijderd

Mijn team op dit moment: http://www.futhead.com/17/squads/5027180/

Hebben jullie nog tips/opmerkingen?

Ander vraagje: heeft het echt nut om tussen je wisselspelers/reserves een paar bronze spelers te hebben, zodat je gemiddelde laag blijft? Speel je hierdoor ook echt tegen mindere teams?

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:45:
Mijn team op dit moment: http://www.futhead.com/17/squads/5027180/

Hebben jullie nog tips/opmerkingen?

Ander vraagje: heeft het echt nut om tussen je wisselspelers/reserves een paar bronze spelers te hebben, zodat je gemiddelde laag blijft? Speel je hierdoor ook echt tegen mindere teams?
In seasons wel ja. De reserves tellen niet mee voor je teamrating, alleen de wissels. Omdat fifa probeert je tegen gelijkwaardige teams te matchen, match je dus op die manier meestal niet tegen de Ronaldo's en Messi's. Omdat player skill ook wordt meegenomen kan het zo zijn dat je dus wel tegen een dergelijk team matcht, maar dat de persoon achter de controller minder goed is. Daardoor kan het alsnog lastig zijn. Dus ja, de teams zelf zijn vaak minder, maar als je zelf een goede speler bent wordt dat verschil weer opgeheven.

PSN: MrMistral

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Als ik nu mijn fut birthday investment verkoop heb ik 65K winst... toch aantrekkelijk maar wil voor het grote geld gaan :p

Btw als dat de TOTW is heb ik er niet meer zo veel zin in, auba wordt veel te duur en de rest is meh

• Sander.vanerp
  • Laatst online: 06-12-2024
Byron010 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:00:
Als ik nu mijn fut birthday investment verkoop heb ik 65K winst... toch aantrekkelijk maar wil voor het grote geld gaan :p

Btw als dat de TOTW is heb ik er niet meer zo veel zin in, auba wordt veel te duur en de rest is meh
En wat is je FUT birthday investment? 8)7

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Byron010 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:00:

84+ rated geinvesteerd? Sommige zijn al leuk gestegen inderdaad

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

shameblaster schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:02:
[...]

84+ rated geinvesteerd? Sommige zijn al leuk gestegen inderdaad
Sander.vanerp schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:02:
[...]

En wat is je FUT birthday investment? 8)7
@Protax

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/uzmwu/4bd984ca71.png

• Ambianz
haha je kan t spel ook te serieus nemen

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Je kan toch ook gewoon een lijstje met spelers op Futbin aanmaken en het totaal bedrag onthouden waarop je ze gekocht hebt (of screenshotten)? Vervolgens kijk je op dat lijstje naar de actuele waarde en weet je wat voor winst je zou maken als je van alles 1 speler had..

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Het begon als een simpel lijstje om bij te houden hoeveel ik van welke speler gekocht had, toen ook maar de koop prijs erbij gezet, toen ook maar het totaal en kon toen net zo goed de huidige verkoop prijs en dus winst er bij zetten en dus maar gedaan.

Is echt helemaal niet veel werk hoor ;p rechter kolom wordt automatisch berekend, enige wat ik hoef te doen is aantallen en inkoop/verkoop prijs aan te passen.

Byron010 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:29:
Het begon als een simpel lijstje om bij te houden hoeveel ik van welke speler gekocht had, toen ook maar de koop prijs erbij gezet, toen ook maar het totaal en kon toen net zo goed de huidige verkoop prijs en dus winst er bij zetten en dus maar gedaan.

Is echt helemaal niet veel werk hoor ;p rechter kolom wordt automatisch berekend, enige wat ik hoef te doen is aantallen en inkoop/verkoop prijs aan te passen.
Ik geef je groot gelijk :+ Die paar minuten werk levert je genoeg inzicht op!

• Fraaank
Vissert schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:31:
[...]

Dit. Gebruik Excel voornamelijk ook voor de ligue SBC's, anders kan ik het nooit bijhouden.
Fraaank schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:41:
[...]

Dit. Gebruik Excel voornamelijk ook voor de ligue SBC's, anders kan ik het nooit bijhouden.
Ja idd. Ik heb in een simpel overzicht de Calcio A bijgehouden van welke clubs op welke posities ik hoeveel spelers had. Ik had zelfs een uitgebreide versie om te kijken wat Higuain mij uit eindelijk gekost heeft. Dit is alleen halverwege de zondagavond een beetje verwaterd :+

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Vissert schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:43:
[...]

Ja idd. Ik heb in een simpel overzicht de Calcio A bijgehouden van welke clubs op welke posities ik hoeveel spelers had. Ik had zelfs een uitgebreide versie om te kijken wat Higuain mij uit eindelijk gekost heeft. Dit is alleen halverwege de zondagavond een beetje verwaterd :+
Ik had het ook voor calcio :p team + formatie + full gold team of silvers nodig + welke positie silvers en welk team ik al compleet had. zou het best willen laten zien maar het overzicht is al weg haha :p

Byron010 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:47:
[...]

Ik had het ook voor calcio :p team + formatie + full gold team of silvers nodig + welke positie silvers en welk team ik al compleet had. zou het best willen laten zien maar het overzicht is al weg haha :p
Ik gebruik daar altijd drive voor van Google. Kan ik er overal bij.

Groen is genoeg spelers in de pocket, oranje is wel naar gekeken maar te prijzig op dat moment. Leeg is vanzelfsprekend :+

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/uzpKP/f41987d5d4.png

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Vissert schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:31:
[...]

Jup, hier ook een lijstje met mijn team. Wat ik kwijt ben aan EA Tax en wat evt winst per speler zou zijn.
:)

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Vissert schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:50:
[...]

Ik gebruik daar altijd drive voor van Google. Kan ik er overal bij.

Groen is genoeg spelers in de pocket, oranje is wel naar gekeken maar te prijzig op dat moment. Leeg is vanzelfsprekend :+
Ik gebruik ook drive, probleem is dat ik dat overzicht vervangen hebt met mijn brithday overzicht haha.

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 20:42
Ik heb momenteel deze squad;

https://www.futbin.com/17/squad/1202740

Best mooi opzich, vooral op de PC een vrij prijzige squad. Hard aan gewerkt.
Anyways, ik heb het gevoel dat 433 op hoger niveau wat minder werkt. (ik zit tegen Elite aan, en speel DIV 2 bijna promotie). Ook ben ik niet heel erg onder de indruk van OTW Mane.

Ik zit eraan te denken om Mane te vervangen voor Pogba en dit te proberen;
https://www.futbin.com/17/squad/2271248

Tis alsnog een investering, Pogba is een miljoen op de PC.

Wat denken jullie?

• ErnstMid

ErnstMid

Zitten zeker een paar pareltjes tussen... helaas geen dembele. Twijfelde vandaag of ik hem nog zou verkopen maar heb m toch maar gehouden.

Lieve EA, mag ik volgende week Dembele, Sanches, Ntep, Krychowiack en Milik in het team van de week? Dankje!

• daboytim
  • Laatst online: 14-10-2024
Moreno wordt een mooie toevoeging voor mijn eredivisie/bpl/superlig hybrid!

• Fraaank
ErnstMid schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:25:
[...]

Zitten zeker een paar pareltjes tussen... helaas geen dembele. Twijfelde vandaag of ik hem nog zou verkopen maar heb m toch maar gehouden.

Lieve EA, mag ik volgende week Dembele, Sanches, Ntep, Krychowiack en Milik in het team van de week? Dankje!
Alleen als Pjanic er ook bij is!
daboytim schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:27:
[...]

Moreno wordt een mooie toevoeging voor mijn eredivisie/bpl/superlig hybrid!
Hoe ziet je hybrid er nu uit?

• ErnstMid

ErnstMid

Fraaank schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:46:
[...]

Alleen als Pjanic er ook bij is!
Vooruit! De prijsdrop van dembele is begonnen, ik had m vanmiddag natuurlijk gewoon moeten verkopen 8)7

• PeacockSR4
Afgelopen maandag wat geïnvesteerd in een aantal spelers voor een volgende CL MM. Onder andere een stuk of 20/25 Huth's (de 78 versie) gekocht voor zo'n 700-800. Allemaal op de transferlist gegooid voor 2500 en tot mijn verbazing zijn die vandaag al allemaal verkocht. Lekker snelle winst.

• To easy
Oeee die koulibaly is echt sick. Benieuwd wat die gaat kosten!

Toch wel raar dat messi geen inform krijgt haha.

• Ambianz
Perisic wel echt een gouden CAM. Gaat mijn 2e team versterken denk ik, ben wel bang voor een prijs over de 200k

• ErnstMid

ErnstMid

To easy schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 17:39:
[...]

Oeee die koulibaly is echt sick. Benieuwd wat die gaat kosten!

Toch wel raar dat messi geen inform krijgt haha.
Ja echt he.... Twee goals en twee assists toch? Bizar
Ambianz schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 18:06:
Perisic wel echt een gouden CAM. Gaat mijn 2e team versterken denk ik, ben wel bang voor een prijs over de 200k
Idd, zou ook een heerlijke spits zijn, serie-a is in ieder geval weer behoorlijk srerker geworden met deze TOTW.

• To easy
ErnstMid schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:04:
[...]

Ja echt he.... Twee goals en twee assists toch? Bizar
Jup dat is zelfs genoeg voor een vierde of vijfde inform haha. Nu weet je echt dat die gehaat word en dat is best jammer opzich. Ben zelf meer een Ronaldo fan, maar dit is gewoon dom van EA.

• T-T
  • Niet online

T-T

Ik kan niet inloggen via de Fifa app.
Meer mensen die daar last van hebben?

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 08:44

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

T-T schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:56:
Ik kan niet inloggen via de Fifa app.
Meer mensen die daar last van hebben?
Inloggen lukt in het spel ook niet enkel offline mode beschikbaar :/

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

ik ook niet, op pc werkt het ook niet

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
http://downdetector.com/status/ea/map/

De tandjes.. Groot gedeelte van Europa.

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 21:49
Dat komt mij heel bekend voor, heb zelf zo'n lijstje in drive gemaakt. Ik haal automatisch info, zoals prijzen en achternaam op van futbin en voer enkel de link in een cel in. Ideaal, zo kan ik precies bijhouden hoeveel coins ik op dat moment na verkopen investeringen heb!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
klaar met bpl.. wat is nog een leuke squad om te bouwen voor ongeveer 500k?

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Net nog een potje kunnen spelen, voelde alsof we de server voor ons tweeën hadden, alles lukte ook ineens!
Bizarre ontknoping van Barca trouwens.... wel walgelijk hoe die Suarez weer neergaat ;w

[ Voor 13% gewijzigd door peeweeherman op 08-03-2017 22:48 ]

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Razz89 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:24:
L1, Russian of Full Belgen...
bbblije schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 23:08:
[...]

L1, Russian of Full Belgen...
Calcio :P

• To easy
peeweeherman schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:47:
Net nog een potje kunnen spelen, voelde alsof we de server voor ons tweeën hadden, alles lukte ook ineens!
Bizarre ontknoping van Barca trouwens.... wel walgelijk hoe die Suarez weer neergaat ;w
Ja met veel geluk hebben zit naar zich toe getrokken, maar wat moet PSG zich schamen zeg.

Zal wel een hele barca elftal MOTM komen zkr haha?

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Rewards-day! eindelijk.

Blijkbaar ook de monthly rewards.. maarja om uit ((23x4) - bronze/silver IFs) = 70? informs er 3 te krijgen verwacht ik nou niet zo heel erg veel...

Als ik zou mogen kiezen wil ik Mertens en Dybala, maarja dat zou alleen in een droom gebeuren.

• Skann
CAM Perisic extinct voor 500k. What the.

• Fraaank
Byron010 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:24:
Rewards-day! eindelijk.

Blijkbaar ook de monthly rewards.. maarja om uit ((23x4) - bronze/silver IFs) = 70? informs er 3 te krijgen verwacht ik nou niet zo heel erg veel...

Als ik zou mogen kiezen wil ik Mertens en Dybala, maarja dat zou alleen in een droom gebeuren.
Waar heb je het vandaan dat ook de monthly's ook komen vandaag? Ben benieuwd! Krijg toch zeker 3 TOTW's...whoohoo.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Fraaank schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:38:
[...]

Waar heb je het vandaan dat ook de monthly's ook komen vandaag? Ben benieuwd! Krijg toch zeker 3 TOTW's...whoohoo.
Concept cards zijn er, en volgens de discussies op reddit is het meestal zo dat de rewards dezelfde dag of de dag erna volgen, nou de concept cards van de monthlys waren er gister avond al.
Skann schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:38:
CAM Perisic extinct voor 500k. What the.
Zag er gister een voor 500k instant weg, vannochtend stond zijn BIN op 7 of 800K.
yeah......

• ErnstMid

ErnstMid

Razz89 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:24:
https://www.futbin.com/17/squad/2287085

• RonaldMuijs
  • Laatst online: 22-06-2023
Maandelijkse tegelijk met wekelijkse rewards.
Tolisso, Bentalben en Jaume Costa

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Hier Goméz, Thauvin en Berg

• RonaldMuijs
Die Gomez wil ik wel ^^ Ruilen voor Tolisso?

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

RonaldMuijs schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 19:21:
[...]

Die Gomez wil ik wel ^^ Ruilen voor Tolisso?
als dat kon wel ja, speel meer met L1 dan Calcio

Krijg je Berg er nog bij ;)

[ Voor 6% gewijzigd door peeweeherman op 09-03-2017 19:25 ]

• Fraaank
Ik had toch zeker als hoogste speler een 82 rated speler van Coca Cola, een 81 rated die niemand wilt en Muriel. Daar speel je dan de hele maand voor X-D

• RonaldMuijs
Fraaank schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 19:26:
Ik had toch zeker als hoogste speler een 82 rated speler van Coca Cola, een 81 rated die niemand wilt en Muriel. Daar speel je dan de hele maand voor X-D
Gratis is alles leuk, normaal pack ik geen 3 informs in de week en als ik een beetje me best doe 11 informs. Muriel is een leuke super sub.
Snap trouwens niks van waar ik eindig in wl.
Meestal eindig ik gold 2 met rond de 23/24 winst. Maar ik speel gewoon divisie 1 en speel de net 2 potjes tegen een vriend die meestal maar 30 potjes speelt in een weekend maar ook al een x een top 100 finish heeft gehad. Hij finisht meestal na 30 potjes rond de 25-5.
Eerste pot win in 2-1 en 2de pot verlies ik 0-1. Maar we waren echt aan elkaar gewend. Maar ik snap dus niet hoe hij zoveel beter kan finishen in WL.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Wanneer begint de nieuwe PotM sbc eigenlijk?
Tijd om Lukaku aan mijn team toe te voegen :9

• RonaldMuijs
peeweeherman schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 19:39:
Wanneer begint de nieuwe PotM sbc eigenlijk?
Tijd om Lukaku aan mijn team toe te voegen :9
Ik ga if Trippier en if Alli deze week denk ook maar alvast verkopen

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

RonaldMuijs schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 19:43:
[...]

die kun je gerust bewaren voor volgende maand, Kane is al mooi op dreef

RonaldMuijs schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 19:43:
[...]

Geen Kane? Is het al officieel? (niet echt opgelet deze week)

[ Voor 12% gewijzigd door Bean77 op 09-03-2017 19:45 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• To easy
Iemand nog een leuke OTW om in te investeren. Budget is 400k. Ben niet van iedereen op de hoogte, maar miss 1 kante een aantal bailly's zijn wel weer een keer toe aan een TOTW denken jullie niet?
Pagina: 1 ... 133 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.