Klopt. Ik zou vast de goedkopere hoograted inslaan, zoals Lahm. En natuurlijk de zilveren van clubs als Ingolstadt.Fraaank schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:48:
[...]
Tijd om te sparen voor Bundesliga. Lewandowski wordt het daar.
91 Higuain, helaas dus niet zo heel erg goed maar nog steeds een mooie upgrade. Aangezien ik 99% al had ga ik het wel doen, moet ik alleen nog palermo... doe ik wel nadat cavani weg is.
Als palermo een beetje een normale prijs heb zal ik higuain waarschijnlijk gratis hebben. Alles en meer tot nu toe terug verdiend in packs door het feit dat ik alles al vroeg had ingeslagen
Bundesliga.. hoewel ik zou zeggen ja investeer maar, het is nu al wel laat. Veel mensen hebben nu door hoe het zit en zijn al bezig met investeren, waarbij er mensen zoals ik zijn die al maanden geleden in een bepaalde league begonnen te investeren en gewoon langzaam aan de teams bij elkaar kocht.
Zal het goedkoper zijn? ja bijna zeker, maar het verschil hoeft niet super groot te zijn want er zijn veel mensen die extra inkopen met de hoop te kunnen cashen wanneer de SBC verschijnt.
PS: Voor de mensen met extra crotone/calcio A silvers, wacht todat de meeste silvers weer opgekocht zijn (want nu gaat iedereen ze verkopen), ze worden daarna toch niet vaak meer gepacked want silver packs gebruikt niemand en dan gaat de prijs omhoog
Als palermo een beetje een normale prijs heb zal ik higuain waarschijnlijk gratis hebben. Alles en meer tot nu toe terug verdiend in packs door het feit dat ik alles al vroeg had ingeslagen
Bundesliga.. hoewel ik zou zeggen ja investeer maar, het is nu al wel laat. Veel mensen hebben nu door hoe het zit en zijn al bezig met investeren, waarbij er mensen zoals ik zijn die al maanden geleden in een bepaalde league begonnen te investeren en gewoon langzaam aan de teams bij elkaar kocht.
Zal het goedkoper zijn? ja bijna zeker, maar het verschil hoeft niet super groot te zijn want er zijn veel mensen die extra inkopen met de hoop te kunnen cashen wanneer de SBC verschijnt.
PS: Voor de mensen met extra crotone/calcio A silvers, wacht todat de meeste silvers weer opgekocht zijn (want nu gaat iedereen ze verkopen), ze worden daarna toch niet vaak meer gepacked want silver packs gebruikt niemand en dan gaat de prijs omhoog
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Ik heb hem, was overigens in de verwachting een 94 te krijgen, maar had alle spelers al maanden liggen. Dr veel te dure jive jongens zoals Chiellini etc kan ik nu voor het team gebruiken. Idd beter om met overschot van zilver te wachten. Nu straks 20 pakjes open maken
, gisteren nog een Willian uit een standaard pakje, dus luck is er nog
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Heb denk ik 13 van de 20 packs geopend en mijn beste speler was een silver van 14K waar er maar 3 op de markt van warenpeeweeherman schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:00:
Ik heb hem, was overigens in de verwachting een 94 te krijgen, maar had alle spelers al maanden liggen. Dr veel te dure jive jongens zoals Chiellini etc kan ik nu voor het team gebruiken. Idd beter om met overschot van zilver te wachten. Nu straks 20 pakjes open maken, gisteren nog een Willian uit een standaard pakje, dus luck is er nog
Alle Premium/Prime player packs & palermo die nog gedaan moet worden voor het laatst bewaard, had geen tijd omdat ik naar werk moest en daarnaast zat m'n transferlijst helemaal vol en heb ik veel in m'n club moeten gooien xD.
Wel leuk al die squad fitness kaartjes instant-sellen voor 1400 ea.
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Autch.. Klote nederlaag in de WL. Scoor 2 goed uitgespeelde goals. Hij schiet buiten de 16 tegen het been van Smalling en die valt met een grote boog in de kruising. Makkelijk gegeven penalty en in de verlenging schiet hij van 30 meter de 3-2 binnen
Dat zijn frustrerende momenten, leeft je controller nog?Vissert schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:25:
Autch.. Klote nederlaag in de WL. Scoor 2 goed uitgespeelde goals. Hij schiet buiten de 16 tegen het been van Smalling en die valt met een grote boog in de kruising. Makkelijk gegeven penalty en in de verlenging schiet hij van 30 meter de 3-2 binnen
Kop op, borst vooruit: de volgende wedstrijd valt het balletje jouw kant op
Welk team is de cratone/Toulouse van de bundesliga? Koop ik elk kaartje van wat op de markt staat.Fraaank schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:48:
[...]
Tijd om te sparen voor Bundesliga. Lewandowski wordt het daar.
Ja gelukkig welSander.vanerp schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:30:
[...]
Dat zijn frustrerende momenten, leeft je controller nog?![]()
Kop op, borst vooruit: de volgende wedstrijd valt het balletje jouw kant op
Ik heb een aantal Miliks gehaald voor rond de 30k, hij zit inmiddels al wel iets hoger. Het is een gokje maar voor 30k. kan ik er nooit heel veel verlies op draaien. Ntep heb ik ook maar daar speel ik ook nog wel s mee, legde er gister nog twee inRazz89 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:33:
Welke OTW cards zijn handig om in te slaan volgens jullie??
Ingolstadt en Darmstadt zou ik dan naar kijkenRonaldMuijs schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:35:
[...]
Welk team is de cratone/Toulouse van de bundesliga? Koop ik elk kaartje van wat op de markt staat.
Ik heb een geheel Italiaans(als in Calcio A) team, klopt het dat de verkoop doorgaans(helemaal met de SBC van het moment) op de zaterdag meer opbrengt?
[ Voor 5% gewijzigd door Mr Hackenbacker op 03-03-2017 11:14 ]
Gaude et aude
Heb het idee dat de high rated spelers niet echt stijgen nu / door de sbc. Waarde van mijn team is ten opzichte van gisteren met 10% gedaald in ieder geval.Mr Hackenbacker schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:12:
Ik heb een geheel Italiaans(als in Calcio A) team, klopt het dat de verkoop doorgaans(helemaal met de SBC van het moment) op de zaterdag meer opbrengt?
Net van de verkochte Calcia A spelers alvast Bundesliga ingekocht. Had al wel wat in de club. RB Leipzig lijkt ook een vrij dure, maar wat hier net boven al werd gezegd: Ingolstadt en en SC Freiburg lijken vrij prijzig. Heb nu ook geen coins meer, maar wel 14 ploegen compleet. Moet Bayern, Darmstadt, Ingolstadt en SC Freiburg nog. Kosten tot nu toe nog ruim onder de 100k (PC).
Sorry hoor, maar wat is er aan de hand met dit spel? Hoe meer ik speel, hoe slechter het gaat! Custom tactics etc is niets aan veranderd... maar spelers die normaal runs maken blijven op het middenveld staan. Insigne zet Smalling van de bal
het voelt afgelopen dagen als een heel ander spel!
Ook kruipen mn spelers als ze een keer een run kunnen maken in zulke debiele gaten... er is geen pijl op te trekken!
Nu zijn ook de servers down... wtf zijn ze mee bezig!
Ook kruipen mn spelers als ze een keer een run kunnen maken in zulke debiele gaten... er is geen pijl op te trekken!
Nu zijn ook de servers down... wtf zijn ze mee bezig!
[ Voor 22% gewijzigd door bbblije op 03-03-2017 12:14 ]
Ja, Origin is weer eens down. Het lijkt de laatste tijd wel vaker te gebeuren..pelidee schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:16:
Liggen de servers eraf? Via de companion app kom ik niet meer binnen iig.
Ik gad het vanmorgen al aan dat de servers issues leken te hebben. Was net wel beter bespeelbaar als vanochtend, inmiddels 4-4 in WL.. Slechte start maar mag denk niet klagen gezien de servers waardoor mijn speelstijl beperkt wordt. Merk overigens ook hele rare dingen, Luke Shaw haalde net mijn Auba in terwijl ze alle 2 vanaf de middenlijn begonnen en auba de bal nog niet had aangeraakt. Liep denk 5 meter voor hem en op een meter of 20 van de goal controleer ik de bal en ineens staat Shaw naast me. Ook raak ik net gewoon 3x in 1 pot de paal met auba. Gelukkig won ik de pot wel, zulke potjes maken me anders altijd gefrustreerd.
Nu weven een pauze en 200 bladzijdes in ijn hoofd stampen, vanavond gaan we weer door.
Nu weven een pauze en 200 bladzijdes in ijn hoofd stampen, vanavond gaan we weer door.
Sokratis van dortmund voor 2000 coins. Zou dit slim zijn om in te slaan,voor de waarschijnlijk komende bundesliga sbc. Of kan ik beter wat anders pakken?
Snap soms niet veel van die SBC's en dat handelen.
Maar wil mijn 90k toch effe investeren ;-)
Snap soms niet veel van die SBC's en dat handelen.
Maar wil mijn 90k toch effe investeren ;-)
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Video settings aanpassen en dan is het doorgaans goed te doen. Grafisch niet het mooiste, maar ik heb vrijwel nooit last van lag.RonaldMuijs schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:24:
Geen weekend league spelen op dit moment jongens, weet niet wat de servers hebben maar het is een drama. Elke pass wordt 0,5 seconde later verstuurd dan de bedoeling is, het klikt niet en de enige manier waarop er wordt gescoord zijn afstandschoten en corners. 3 cornergoals tegen en 1 afstandschot in 3 potjes.
De eerste 2-2 en op penals gewonnen, daarna 2x 1-0 verloren. Maar met mijn steil van spelen (heel snel en veel passen) is er echt geen spelen aan atm.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik had eigenlijk vandaag de BPL POTM verwacht
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nominaties zijn pas vandaag bekend gemaakt:
https://www.premierleague.com/stats/awards
POTM zal rond 10 maart bekend gemaakt worden. Stemmen tellen voor 10% mee. Zelf verwacht ik dat het toch Kane gaat worden.
Verwijderd
Zoals ik al zei, altijd de tweede vrijdag van de maand ;)\
Hier lekker aan he verdienen met de Arabische spelers
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2017 19:46 ]
Volgens mij zag ik Zlatan langskomen met een prijs op FB? Even te snel gekeken weet niet wat precies.
Dat was al een paar dagen geleden, MOTM voor EFL Cup final.To easy schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 19:45:
Volgens mij zag ik Zlatan langskomen met een prijs op FB? Even te snel gekeken weet niet wat precies.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nee nog anders POTM van alleen MAN U hahaBossie schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 19:52:
[...]
Dat was al een paar dagen geleden, MOTM voor EFL Cup final.
@MitchelFC jammer van je gelijkspel, maar Lode is ook wel de cult held aller e-divisie spelers
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
ik hoop toch op een 90 Lukaku als PotM
En een blessure....Razz89 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 16:33:
Mertens op dreef!
Ik wordt zo uit de server gegooid in een WL pot waar ik net 2-1 voorsta. Dit is toch ea zijn schuld? Krijg deze melding:

Zou ik er wwat mee kunnen?

Mane scoort, hopelijk nog een paar maal in de tweede helft
Mensen ervaring met zowel IF Lacazette als SIF Lacazette?
Is de SIF volgens jullie de meerprijs waard?
Is de SIF volgens jullie de meerprijs waard?
Zijn OTW al direct 80k op ps4 omhoog en 60k op xboneBossie schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 19:11:
Mane scoort, hopelijk nog een paar maal in de tweede helft
Ik heb het dit weekend 2x gehad, maar verwacht niet dat ik er iets mee kan.
Teller staat bij mij nu op 3.... 3x een pot die ik ook voorstond. Nu sta ik 15-12 terwijl ik 18-9 hoor te staan. Toch jammerpeeweeherman schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 21:54:
[...]
Ik heb het dit weekend 2x gehad, maar verwacht niet dat ik er iets mee kan.
Heb Gueye IF (chem = artist) gehaald voor een formatie test sessie, maar het is simpelweg een iets grotere versie van Kante die ook nog kan schieten 
https://www.futbin.com/17/player/17883/gueye
Ik heb een paarpotjes geprobeerd, maar hij kon niet overtuigen, net als de otw Kante die ik nog heb.
Speel nog steeds liefst met Matic
iets groter is nog steeds heel kleinBossie schreef op zondag 5 maart 2017 @ 12:03:
Heb Gueye IF (chem = artist) gehaald voor een formatie test sessie, maar het is simpelweg een iets grotere versie van Kante die ook nog kan schieten
Idd, dat is ook mijn CDM simpelweg door zijn lengte/kracht, gebruik Gueye als defensieve CM naast een offensieve CM.peeweeherman schreef op zondag 5 maart 2017 @ 13:12:
Ik heb een paarpotjes geprobeerd, maar hij kon niet overtuigen, net als de otw Kante die ik nog heb.
edit:
inmiddels al meermaals tegengoals door afstandschoten, tegen een medespeler aan die vervolgens de bal in een leeg doel tip. Leuke variatie op de klassieke rebound van de keeper
[ Voor 20% gewijzigd door Bossie op 05-03-2017 14:03 ]
Blijft voor mij ook de baas. Kante vind ik fijner als allround cm.peeweeherman schreef op zondag 5 maart 2017 @ 13:12:
Tot wanneer kan je, je WL rewards claimen?
Donderdag avond 1900uur kan je ze in principe claimen, echter ben ik vanaf woensdag tm dinsdag afwezig. Kan ik de rewards 1 week later nog claimen?
Donderdag avond 1900uur kan je ze in principe claimen, echter ben ik vanaf woensdag tm dinsdag afwezig. Kan ik de rewards 1 week later nog claimen?
Cons:::BB4E
Daar kom je vanzelf achter als je er toch niet bent...
Volgens mij kun je ze claimen tot het moment dat de volgende WL rewards er zijn. Dus tot en met woensdag.shameblaster schreef op zondag 5 maart 2017 @ 18:48:
Tot wanneer kan je, je WL rewards claimen?
peeweeherman schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:09:
Daar kom je vanzelf achter als je er toch niet bent...
Dat zou mooi zijn ja...Casual Ruud schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:14:
[...]
Volgens mij kun je ze claimen tot het moment dat de volgende WL rewards er zijn. Dus tot en met woensdag.
Cons:::BB4E
Vanochtend heerlijk WL kunnen spelen, maar sinds vanmiddag is het weer truck driver 17.
Ook nog een disconnect terwijl ik voor sta. Het is zo zonde dat die hele WL voor geen meter werkt.
Ook nog een disconnect terwijl ik voor sta. Het is zo zonde dat die hele WL voor geen meter werkt.
Zou mijn otw Jesé volgende week nog een upgrade krijgen? Of anders Sané?
[ Voor 12% gewijzigd door peeweeherman op 05-03-2017 21:38 ]
Niet alleen WL, seasons was ook verspilde moeite vandaagAmelandbor schreef op zondag 5 maart 2017 @ 21:02:
Vanochtend heerlijk WL kunnen spelen, maar sinds vanmiddag is het weer truck driver 17.
Als volgende week weekend league net zoals is als deze week speel ik het niet. Heb uiteindelijk 6x deze melding gehad waardoor ik verloor, in 5 gevallen stond ik voor en 1x stond het gelijk. Stond naar 39 potjes daardoor 20-19, laatste pot 2 afstandschoten van Jesus, daardoor met 2-0 achter de rust in. Hij deed wel de verontschuldiging celabretion. Na rust de druk gigantisch opgevoerd, 2-1 in de 70ste minuut. Waarna ik in de laatste 20 minuten 4(!)x de paal raak. In de 90ste minuut raak ik met Pogba vanaf 5 meter de binnenkant van de paal, de bal rolt over de lijn, zijn keeper tikt hem van de doellijn tegen mijn inkomende Auba die in 1 rechte lijn naar de goal rent, maar als nog komt de bal via Auba een halve meter naast. Hij stond denk 3 meter van de goal. Direct daarna was het afgelopen.RonaldMuijs schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 18:29:
Ik wordt zo uit de server gegooid in een WL pot waar ik net 2-1 voorsta. Dit is toch ea zijn schuld? Krijg deze melding:
[afbeelding]
Als het spel normaal had gefunctioneerd had in minimaal 25 winst gehaald. Nu zit ik met 20 en goud 3....
Edit; @Amelandbor met 1 dc heb je nog geluk gehad, jij speelt ook xbone toch? Wat een ellende vandaag zeg, vrijdag was het ook al ruk alleen zaterdag vond ik de gameplay fijn. Maar ook toen had ik ook 2x een DC. Vrijdag 2, zaterdag 2 en zondag 2.
[ Voor 9% gewijzigd door RonaldMuijs op 05-03-2017 23:45 ]
@RonaldMuijs Yep, Xbox one. 6 disconnects is echt niet te geloven. Het lijkt er ook op dat die gameplay lag ervoor zorgt dat er meer van die bullshit momenten komen.
Eerste pot dacht ik dat het gewoon aan Mn internet lag omdat ik in een buitengebied woon en niet hele hoge snelheden haal, maar blijf gewoon ingelogd bij xbox live en kan zo weer naar fut. En gewoon 5 bar heel soms 4 voordat ik de pot in ga. Dus het kan niet aan mij liggen.Amelandbor schreef op zondag 5 maart 2017 @ 23:56:
@RonaldMuijs Yep, Xbox one. 6 disconnects is echt niet te geloven. Het lijkt er ook op dat die gameplay lag ervoor zorgt dat er meer van die bullshit momenten komen.
Meest dramatische WL in mijn leven dit, niet vanwege de DC's maar vanwege de slechte gameplay. Was niet te doen.
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Zondag ook meermaals de melding gehad dat FUT niet beschikbaar was ivm high traffic etc.Amelandbor schreef op zondag 5 maart 2017 @ 23:56:
Het is simpelweg een capaciteit issue helaas
Maar dan worden er toch geen mensen uit de potjes gegooid die al bezig zijn, dat zou echt belachelijk zijn.Bossie schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:03:
[...]
Zondag ook meermaals de melding gehad dat FUT niet beschikbaar was ivm high traffic etc.
Het is simpelweg een capaciteit issue helaas
Ik moet zeggen dat ik steeds minder gemotiveerd ben voor de WL. Maand januari op 1 overwinning na Monthly Elites gemist, waardoor ik Gold 1 werd. Er is echter geen verschil tussen Gold 3 en Gold 1 in Monthly's in prijzen. Dit weekend was ik al vrij snel Gold 3 en kon geen Elite meer halen, dus ben ook maar gestopt met spelen, aangezien m'n packluck ook ongekend slecht is dit jaar.
Naar mijn mening heeft goud 2 de beste prijzen, veel items en ook nog een aantal spelers. Aan 100k packs heb je echt niks vind ik maar verbruiksitems zijn altijd handig. Had Pogba overigens ook na goud 2Fraaank schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:17:
Ik moet zeggen dat ik steeds minder gemotiveerd ben voor de WL. Maand januari op 1 overwinning na Monthly Elites gemist, waardoor ik Gold 1 werd. Er is echter geen verschil tussen Gold 3 en Gold 1 in Monthly's in prijzen. Dit weekend was ik al vrij snel Gold 3 en kon geen Elite meer halen, dus ben ook maar gestopt met spelen, aangezien m'n packluck ook ongekend slecht is dit jaar.
Nee, maar het is simpelweg een indicator dat de max capaciteit is bereikt, serverload heeft uiteraard een performance impact op de aanwezige sessies.RonaldMuijs schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:09:
[...]
Maar dan worden er toch geen mensen uit de potjes gegooid die al bezig zijn, dat zou echt belachelijk zijn.
Inderdaad. Van mij mogen ze dat nog strakker afstellen. Ik heb liever dat ik op mijn beurt moet wachten om FUT in te komen maar dat het spel vloeiend loopt.Bossie schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:21:
[...]
Nee, maar het is simpelweg een indicator dat de max capaciteit is bereikt, serverload heeft uiteraard een performance impact op de aanwezige sessies.
Haha! Een ontwikkelaar met zoveel omzet, en jij bent bereid op je beurt te wachtenVissert schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:23:
[...]
Inderdaad. Van mij mogen ze dat nog strakker afstellen. Ik heb liever dat ik op mijn beurt moet wachten om FUT in te komen maar dat het spel vloeiend loopt.
Helaas is dat simpelweg het niveau van EA, we weten dat ze dit soort dingen simpelweg niet gaan oplossen. EA heeft simpelweg andere prioriteiten zoals fotos updaten op playercards en nieuwe schoenen etc toevoegenbbblije schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:29:
[...]
Haha! Een ontwikkelaar met zoveel omzet, en jij bent bereid op je beurt te wachtenEA heeft het voor elkaar!
In de huidige wereld van cloud etc zou het niet bijzonder moeilijk moeten zijn om de huidige capaciteit te upscalen of extra servers op te zetten. Het is allemaal mogelijk, EA kiest er blijkbaar voor om het niet te doen, het geld is immers al binnen
Ik zou bijvoorbeeld prima 10p/m voor een subscription model willen betalen als daarmee goede servers gegarandeerd zouden worden ipv het huidige model.
Over het server-gebabbel, blijkbaar zijn de server op Xbox erger dan PS4, dus snap eerlijk gezegd niet dat EA de problemen hierbij laat bestaan... kunnen ze makkelijk oplossen.
Verder;
WL Weer gold 2, na mijn beste start ooit (6-0) ging het opeens heel slecht, kwam toen 9-5 ofzo en 4 van de losses waren echt weer het standard EA bs. Geklungel van verdediging/keeper en dat ook nog in 94e minuut (blessuretijd)..
Al speel ik beter en zie ik mijn fouten sneller in, veranderd mijn resultaat nog niet. Wil echt een keer elite halen
Btw, iemand enig idee wanneer de monthly rewards verwacht worden?
Verder;
WL Weer gold 2, na mijn beste start ooit (6-0) ging het opeens heel slecht, kwam toen 9-5 ofzo en 4 van de losses waren echt weer het standard EA bs. Geklungel van verdediging/keeper en dat ook nog in 94e minuut (blessuretijd)..
Al speel ik beter en zie ik mijn fouten sneller in, veranderd mijn resultaat nog niet. Wil echt een keer elite halen
Gok volgende week donderdag de 16e. Meestal zitten ze in de 2de of 3de week van de volgende maand.Byron010 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:44:
Over het server-gebabbel, blijkbaar zijn de server op Xbox erger dan PS4, dus snap eerlijk gezegd niet dat EA de problemen hierbij laat bestaan... kunnen ze makkelijk oplossen.
Verder;
Ik kon het toch niet laten. 20 packs waren te aanlokkelijk. Higuain SBC is binnen. Uit de packs kwamen nog Lahm en Benzema.
Als ik genoeg coins heb dan lijkt mij dit wel een leuk team:
https://www.futbin.com/17/squad/2222281
Tuurlijk. Er gaan continu mensen weg uit FUT. Ik heb er geen problemen mee om 2 minuten te wachten voordat ik kan spelen. Het moet geen kwartier duren uiteraardbbblije schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:29:
[...]
Haha! Een ontwikkelaar met zoveel omzet, en jij bent bereid op je beurt te wachtenEA heeft het voor elkaar!
welke packs heb je geopend? ik ga zo ook maar even wat packs halen denkVissert schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:50:
Ik kon het toch niet laten. 20 packs waren te aanlokkelijk. Higuain SBC is binnen. Uit de packs kwamen nog Lahm en Benzema.
[...]
Tuurlijk. Er gaan continu mensen weg uit FUT. Ik heb er geen problemen mee om 2 minuten te wachten voordat ik kan spelen. Het moet geen kwartier duren uiteraard
wel weer zin in een gokje!
Ik moet alleen palermo nogVissert schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:50:
Zoals ik hier eeder verteld heb had ik al geinvsteerd in calcio A dus zodra palermo te doen is voor 20k of minder kan ik higuain ophalen en hem dan uiteindelijk zo goed als gratis in mn club hebben.
Best een mooi team, zelf vond ik matuidi en krychow alleen niet zo fijn in mn middenveld dus hoop dat het jou wel bevat, btw nu heb je wel een langzame aanval ;p, cavani, higgy en ben arfa zijn allemaal niet de snelste, iets wat ik persoonlijk toch wel fijn vindt.
De packs die met de Calcio A league SBC kwamen. Dus variërend van een top spelers pakket tot zilverRazz89 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:54:
[...]
welke packs heb je geopend? ik ga zo ook maar even wat packs halen denk![]()
wel weer zin in een gokje!
Ja Palermo kostte mij gisteren een fortuin. Ik moest 2 dure spelers halen voor 10k bin. De rest kon ik wel oplossen met creatief boekhouden en wat loyaliteit.Byron010 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:54:
[...]
Ik moet alleen palermo nog![]()
Zoals ik hier eeder verteld heb had ik al geinvsteerd in calcio A dus zodra palermo te doen is voor 20k of minder kan ik higuain ophalen en hem dan uiteindelijk zo goed als gratis in mn club hebben.
Best een mooi team, zelf vond ik matuidi en krychow alleen niet zo fijn in mn middenveld dus hoop dat het jou wel bevat, btw nu heb je wel een langzame aanval ;p, cavani, higgy en ben arfa zijn allemaal niet de snelste, iets wat ik persoonlijk toch wel fijn vindt.
Ja Cavani is echt een killer en Higuain lijkt mij ook geen slechte kaart. Cavani met hunter kaart is als nog 90 pace en Higuain met hunter zal nog iets hoger uitvallen. Eigenlijk wil ik Dybala als cam maar dan is het lastig om Cavani op full chem te krijgen.
Pastore/Verrati als je fan bent van groene lijntjesVissert schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:50:
Het wordt eerste een 4321. Budget issuesBossie schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:27:
[...]
Pastore/Verrati als je fan bent van groene lijntjes
Iemand ervaring met de MOTM Pjaca?
Nee maar wel naar gekeken, ziet er goed uit als je kijkt naar zijn kaart maar als je verder naar zijn stats kijkt is het toch niet indrukwekkend.. heb ik liever 85 mertens.Vissert schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:14:
[...]
Het wordt eerste een 4321. Budget issues![]()
Iemand ervaring met de MOTM Pjaca?
Ik ben nu MOTM Smolov aan het uitproberen, maar hij past niet echt bij mn speelstijl. Ondanks zijn workrates en instructies hangt hij teveel op het middenveld. Shatov en Witsel, die ik in de hybrid heb verwerkt zijn wel aan te raden. Marja, zonder fatsoenlijke spits heb je ook niets aan die twee
Ja dat had ik ook. Zeker in een 4321 is een rechtsvoor met 60 finishing niet handig..Byron010 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:17:
[...]
Nee maar wel naar gekeken, ziet er goed uit als je kijkt naar zijn kaart maar als je verder naar zijn stats kijkt is het toch niet indrukwekkend.. heb ik liever 85 mertens.
Jij speelt met Mertens op de rw?
Nee maar kwa prijs vergelijkbaarVissert schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:40:
[...]
Ja dat had ik ook. Zeker in een 4321 is een rechtsvoor met 60 finishing niet handig..
Jij speelt met Mertens op de rw?
Iemand hier die me wat meer kan vertellen over SBC Lacazette? zit er aan te denken hem te halen...
Ik ga wel voor de upgraded Salah met een sniper kaartjeByron010 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:45:
[...]
Nee maar kwa prijs vergelijkbaar(teminste toen ik keek), Cuadrado is trouwens ook erg goed als IF Salah te duur is.
Iemand hier die me wat meer kan vertellen over SBC Lacazette? zit er aan te denken hem te halen...
Er zullen wel een paar clubs zijn met hele dure zilveren...
Ik verbaas me over OTW Depay. Een verrassend heerlijke speler! Net als IF Tolisso. Really liking the Ligue 1 squad!
Tja toulouse is duur maar valt nu ook wel mee, gaat me er meer om of lacazette goed isVissert schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:59:
[...]
Ik ga wel voor de upgraded Salah met een sniper kaartje![]()
88 pace 88 shot 88 dribble 83 pass 84 physical ziet er gewoon heel erg goed uit
Verbaast me eigenlijks niet, Depay is een vervelende speler om tegen te spelen door zijn snelheid/kracht maar vrijwel iedereen heeft daar Martial staanFraaank schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:07:
Ik verbaas me over OTW Depay. Een verrassend heerlijke speler! Net als IF Tolisso. Really liking the Ligue 1 squad!
Depay heeft maar 2* wf volgens mij, heb ik ook veel liever martial daarBossie schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:22:
[...]
Verbaast me eigenlijks niet, Depay is een vervelende speler om tegen te spelen door zijn snelheid/kracht maar vrijwel iedereen heeft daar Martial staan.
Jij speelt overigens nog steeds 4321?, hoe gaat dat momenteel in seasons / wl?Vissert schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:59:
[...]
Ik ga wel voor de upgraded Salah met een sniper kaartje![]()
voornaamste reden dat ik het vraag is omdat mijn RW/LM simpelweg mijn duurste spelers zijn (OTW Mane / SIF Mkhiki), maar in 4321 zou ik deze spelers veel meer impact op mijn spel hebben dan in mijn huidige 41212.
In 4321 heb juist wat moeite om de juiste middenvelders te vinden in BPL (allround, box to box met veel stamina).
Switchen naar bundesliga... Vidal/Keita TIF/Muller/SanchesBossie schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:34:
[...]
In 4321 heb juist wat moeite om de juiste middenvelders te vinden in BPL (allround, box to box met veel stamina).
Ik varieer ingame een beetje tussen de 433 en 4321. Met af en toe een smalle 2 spitsen formatie. Ik merk dat ik beter speel wanneer ik mij meer aanpas aan de formatie van de tegenstander. Op dit moment stabiel in divisie 2 met vorige week een uitstapje in divisie 1. Hier had ik redelijk wat "pech" en dus redelijk kansloos gedegradeerd. Ik heb nog nooit een WL gedraaid waar ik tevreden over was. Dit weekend was de eerste in 1.5 maand en ik was er na 2 potjes eigenlijk al klaar mee. Ik loop meestal 1 op 1 in de WL.Bossie schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:34:
[...]
Jij speelt overigens nog steeds 4321?, hoe gaat dat momenteel in seasons / wl?
voornaamste reden dat ik het vraag is omdat mijn RW/LM simpelweg mijn duurste spelers zijn (OTW Mane / SIF Mkhiki), maar in 4321 zou ik deze spelers veel meer impact op mijn spel hebben dan in mijn huidige 41212.
Ik speel zelf met een franse BPL variant.
https://www.futbin.com/17/squad/1410106
Met Kante - Artist, N'Zonzi - catalyst en Schneiderlin - anchor. Kante is natuurlijk een beest. Nzonzi bevalt mij echt heel goed. Is met zijn lengte, kracht en defensieve vaardigheden een perfecte CDM maar ik merk dat hij door zijn passing stats ook de rol van spelverdeler op zich neemt (zie afbeelding). Schneiderlin eigenlijk alleen gehaald voor de chem maar speelt degelijk. Goed genoeg om hem nog niet te vervangen maar wel de eerste die gewisseld wordt voor een extra aanvaller
Dat is wat ik nu inderdaad heb in 4-3-2-1. Sanchez - Keita TIF - Vidal. Ik had Muller SBC er eerst in staan maar die is toch wat te klungelig voor snel spel vind ik. Keita bevalt me erg goed (3 wedstrijden in de WL mee gedaan)ErnstMid schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:49:
[...]
Switchen naar bundesliga... Vidal/Keita TIF/Muller/Sanches
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik zie net pas dat Dembele weer een goal en een assist heeft. OTW is met 50k gestegen. Krijgt ie weer een totw?
Idd, heb echter wel een POTM Ibra/Alli die ik graag wil blijven gebruiken.ErnstMid schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:49:
[...]
Zou eerder switchen naar Calcio A denk ik, hoewel ik daar ook begonnen
Ik twijfel ook steeds over Muller maar kan het nog niet over mn hart verkrijgen om hem te wisselen. Heb eigenlijk elk jaar nog met hem gespeeldRoyz schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:52:
[...]
Dat is wat ik nu inderdaad heb in 4-3-2-1. Sanchez - Keita TIF - Vidal. Ik had Muller SBC er eerst in staan maar die is toch wat te klungelig voor snel spel vind ik. Keita bevalt me erg goed (3 wedstrijden in de WL mee gedaan)
Ah ja, als ik een switch zou maken zou ik ook naar Calcio gaan. Alleen al om het feit dat de halve wereld met bpl speelt. (en dybala...halleluja....)Bossie schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:57:
[...]
Idd, heb echter wel een POTM Ibra/Alli die ik graag wil blijven gebruiken.
Zou eerder switchen naar Calcio A denk ik, hoewel ik daar ook begonnen
ik hoop het! Nu al een schitterende speler! Vind zelf Ntep op links ook lekker spelen trouwens. En dat opent ook de deur voor een franse spits als backup voor AubaVissert schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:56:
Ik zie net pas dat Dembele weer een goal en een assist heeft. OTW is met 50k gestegen. Krijgt ie weer een totw?
[ Voor 24% gewijzigd door ErnstMid op 06-03-2017 13:16 ]
Mitchel knappe prestaties jongen !
Zelf al weken niet meer gespeeld.
Zelf al weken niet meer gespeeld.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Klopt, 1 of 2x tegenaan gelopen dat hij 2* WF heeft, maar verder is het top! Afstandschoten, geplaatste schoten, alles gaat er bijna in!Byron010 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:24:
[...]
Depay heeft maar 2* wf volgens mij, heb ik ook veel liever martial daar
Vergeet freaking SIF Forsberg niet !ErnstMid schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:49:
[...]
Wie kan mij aub helpen met me opstelling completer te maken???
http://www.futhead.com/17/squads/5011478/
Heb nu dit.. en heb nog 150k over..
wou ipv dembele zoiezo een andere CM.
Toch net nog maar even de Cavani SBC gedaan op de valreep. Denk max 50-60k, dat had ik er wel voor over!
damn, dat is ook lang niet gek. Wat een verschil met zn eerste kaart... tering!
Ik twijfel nu om in mijn Bundesliga-squad MOTM Stindl op het middenveld te gooien. Qua stats is hij echt een goede allrounder.... Die man kan echt alles.
Zet daar eens een artist kaartje op. En vergeet zijn 4*/4* niet!ErnstMid schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:06:
[...]
damn, dat is ook lang niet gek. Wat een verschil met zn eerste kaart... tering!
Matic als CDM en Kante opschuiven? Nog even doorsparen, IF Gray verkopen en dan Aguero of motm Son halen?Razz89 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:44:
Wie kan mij aub helpen met me opstelling completer te maken???
En wat denken jullie?
Ik heb Umtiti OTW (gekocht voor 36.5k) en die heeft afgelopen gescoord en de nul gehouden (Barca heeft 5-0 gewonnen).
Zou ik hem nu verkopen voor 100k, of wachten op een eventuele IF?
Ik heb Umtiti OTW (gekocht voor 36.5k) en die heeft afgelopen gescoord en de nul gehouden (Barca heeft 5-0 gewonnen).
Ja die eigenschappen wordt nogal eens overheen gekeken heb ik het ideeBean77 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:21:
[...]
Zet daar eens een artist kaartje op. En vergeet zijn 4*/4* niet!
En heb nu links voorin Reus (4*/4*) en rechts Dembele (4*/5*) dat is oprecht heel chill. Ik moet maar eens wat coins vrijmaken voor Forsberg/Keita/Pisz IF
Hij kan max 120k worden. Je zou nog even kunnen wachten tot woensdag ochtend.sirkeith schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:31:
En wat denken jullie?
Weet iemand hoe het met de blessure van Mertens is? Kan nogal van invloed zijn op de OTW kaart van Milik
Voor hoeveel heb jij hem opgepikt?ErnstMid schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:03:
Weet iemand hoe het met de blessure van Mertens is? Kan nogal van invloed zijn op de OTW kaart van Milik
Wel xbox dus staat nog niet op heel veel winst, hoop wel echt op een IF of beetje een hype
Heb er net één voor 42,5k (PS4) kunnen ''snipen'' aangezien op dit moment de BIN 49,5k is. Op 't moment niets meer over door een slordige 800k aan investments op PotM Lukaku...ErnstMid schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:16:
[...]
Wel xbox dus staat nog niet op heel veel winst, hoop wel echt op een IF of beetje een hypeZou wel helpen als hij dan meer gaat spelen
Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.