Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:07

shameblaster

BB4E^Cons

Ik ga Alex Sandro verwelkomen in mijn team, afhankelijk van de prijzen uiteraard.
Hopelijk zakt de SIF kaart van Naingolan ook iets in de prijs....

Cons:::BB4E

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-11 14:15
Depay price range niet verhoogd :S

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
To easy schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:07:
Depay price range niet verhoogd :S
Ook raar! Zou dat nog gaan veranderen?

• To easy
Fraaank schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:08:
[...]

Ook raar! Zou dat nog gaan veranderen?
Denk het niet meer. dan had het al moeten gebeuren volgens mij.

• Fraaank
To easy schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:11:
[...]

Denk het niet meer. dan had het al moeten gebeuren volgens mij.
Hij is bij mij ook nog steeds 80 rated! (PC)

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Op pc staat er nog vele onder de max bin, dus helemaal geen reden om te verhogen. Wat je ziet bij otw van Aanholt is dat er niets te koop staat, omdat iedereen wacht op een verhoging. Het kan wel even duren, totdat de IF door dat plafond gaat. Bij otw Mane duurde het ook dagen voordat de range omhoog ging en er weer wat te koop stonden

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Depay OTW staat nu op xbox360 op ongeveer 120k.. nu verkopen of wachten?

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Op pc is ie al 20% gedaald, naar 240k€

• Fraaank
peeweeherman schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:40:
Op pc is ie al 20% gedaald, naar 240k€
Niet best inderdaad! Ik ga zolang maar een team om hem heen bouwen. Heb ook nog OTW Pjanic. Hoop dat die gozer weer is een goede wedstrijd gaat spelen.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

kleine tip, check nog even in je club of je ca -> cam en cam -> cm kaarten hebt :)

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Gisteravond gedegradeerd uit divisie 1, 4 potjes divisie 2 gespeeld en alles daar gewonnen alleen bij 5de potje uit de server getrapt en dus een loss, geen probleem vandaag gewoon even dat kampioenschap binnen slepen, toch?
6de game was een verlies, 7de pot een win. Dus 15 punten, nog 3 voor promotie en 6 voor kampioenschap.
8ste pot verlies door een tegen goal in de 90ste minuut. Kan gebeuren.
9e pot, domineerde ik flink maar na de 1-0 ga ik op een of andere manier heel anders spelen, veel verdedigender en jahoor 89ste minuut 1-1... weg kampioenschap
10e pot. 30 minuten, 3-0 achter. 80ste minuut 3-3, nog alles naar voren voor 1 aanval en jawel in de 90ste minuut maak ik de 4-3. Extreem blij natuurlijk. Direct bij de aftrrap van alles op de aanval naar parkeer de bus.
Maar mijn bus startte denk niet... hij slalomt zo in 1x door naar mijn goal en 4-4 kon geen stap bewegen. En dat was het. Gewoon gehandhaafd.

Dat hebben de volgende 3 tegenstanders geweten, 3 rage quits voor rust. Dus we staan weer op 9 punten in divisie 2.

Wat is het ook een gek spel. Snap niet waarom ik niet gewoon constant kan presteren.

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23-11 11:10
ErnstMid schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:45:
kleine tip, check nog even in je club of je ca -> cam en cam -> cm kaarten hebt :)
CF > CAM bedoel je ;) voordat iedereen blind z'n kaarten te koop zet.

PSN: Kidjuh

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11 09:42
86 Keita 70k een paar uur na de launch van de IF's, niet slecht! Hopelijk nog een dropje naar 50k en dan gaat hij mijn team zeker versterken. Speel nu met 84 Keita (RM) op cm positie op 7 chem maar speelt echt heerlijk en prikt vaak een goaltje mee

• To easy
Ambianz schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:23:
86 Keita 70k een paar uur na de launch van de IF's, niet slecht! Hopelijk nog een dropje naar 50k en dan gaat hij mijn team zeker versterken. Speel nu met 84 Keita (RM) op cm positie op 7 chem maar speelt echt heerlijk en prikt vaak een goaltje mee
Ja zijn prijs valt behoorlijk mee. ik wacht ook nog even met kopen!

• ErnstMid

ErnstMid

Kidjuh schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:21:
[...]

CF > CAM bedoel je ;) voordat iedereen blind z'n kaarten te koop zet.
Nederlands vs engels is dat toch? :) Prijs van Keita valt me ook mee! Die ga ik wel halen denk ik :)

• Kidjuh
ErnstMid schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:26:
[...]

Nederlands vs engels is dat toch? :) Prijs van Keita valt me ook mee! Die ga ik wel halen denk ik :)
O joh zie het nu ja, dom van me. Prijs valt me inderdaad erg mee! Hopelijk morgen rond de 60/70k. Had 5x Shawcross IF ingekocht voor 11k, gaan inmiddels voor 17,5k. Morgen verkopen en Keita proberen.

• zino86
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-12-2022
RonaldMuijs schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:16:
Gisteravond gedegradeerd uit divisie 1, 4 potjes divisie 2 gespeeld en alles daar gewonnen alleen bij 5de potje uit de server getrapt en dus een loss, geen probleem vandaag gewoon even dat kampioenschap binnen slepen, toch?
6de game was een verlies, 7de pot een win. Dus 15 punten, nog 3 voor promotie en 6 voor kampioenschap.
8ste pot verlies door een tegen goal in de 90ste minuut. Kan gebeuren.
9e pot, domineerde ik flink maar na de 1-0 ga ik op een of andere manier heel anders spelen, veel verdedigender en jahoor 89ste minuut 1-1... weg kampioenschap
10e pot. 30 minuten, 3-0 achter. 80ste minuut 3-3, nog alles naar voren voor 1 aanval en jawel in de 90ste minuut maak ik de 4-3. Extreem blij natuurlijk. Direct bij de aftrrap van alles op de aanval naar parkeer de bus.
Maar mijn bus startte denk niet... hij slalomt zo in 1x door naar mijn goal en 4-4 kon geen stap bewegen. En dat was het. Gewoon gehandhaafd.

Dat hebben de volgende 3 tegenstanders geweten, 3 rage quits voor rust. Dus we staan weer op 9 punten in divisie 2.

Wat is het ook een gek spel. Snap niet waarom ik niet gewoon constant kan presteren.
Dit is zo herkenbaar :9~ Het ene moment speel ik mensen helemaal kapot en vervolgens lukt gewoon 10 wedstrijden op rij niks. Ik heb zelf 4 wedstrijden op rij niet eens een doelpunt kunnen maken. Ik werd kampioen in divisie 2 met alleen maar winst. Vervolgens win ik de eerste 4 wedstrijden in divisie 1 en daarna was het klaar. Ik verloor maar liefst 9 wedstrijden achter elkaar, daarna gelijk en weer verder met verliezen. Dit keer maar tot divisie 3 8)7

Nu heb ik weer de eerste 5 wedstrijden gewonnen in divisie 2. Ik durf nu niet meer verder te spelen. Het tij kan zomaar keren :X

Ik heb trouwens nog nooit zoveel verloren met FIFA als in FIFA 17...

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

zino86 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:40:
[...]

Dit is zo herkenbaar :9~ Het ene moment speel ik mensen helemaal kapot en vervolgens lukt gewoon 10 wedstrijden op rij niks. Ik heb zelf 4 wedstrijden op rij niet eens een doelpunt kunnen maken. Ik werd kampioen in divisie 2 met alleen maar winst. Vervolgens win ik de eerste 4 wedstrijden in divisie 1 en daarna was het klaar. Ik verloor maar liefst 9 wedstrijden achter elkaar, daarna gelijk en weer verder met verliezen. Dit keer maar tot divisie 3 8)7

Nu heb ik weer de eerste 5 wedstrijden gewonnen in divisie 2. Ik durf nu niet meer verder te spelen. Het tij kan zomaar keren :X

Ik heb trouwens nog nooit zoveel verloren met FIFA als in FIFA 17...
Ik denk dat dit te wijten is aan een soort ELO systeem... in eerste instantie win je alles tegen spelers die slechter of even goed zijn... win je alles, dan wordt je gematched tegen betere spelers... om weer te verliezen en weer op je eigen niveau te worden gezet...

• Ambianz
Dacht net even snel een SBC in tevullen met 11 loyalty.. Kwam er achter dat ik 82 kagawa had gebruikt ipv 83.. Dus in totaal 20 matches af moeten sluiten

Gelukkig wel 'wat' pack luck met: hummels, juanfran, lallana en martial in een pack. Hoopte stiekem Boateng maar doordat het geen walkout was wist ik eigenlijk al genoeg. Al met al tevreden!

• zino86
Dat zou een logische verklaring zijn. Leuk is het niet. Heb je net het idee dat je het wel aardig onder knie hebt , krijg je daarna achter elkaar jantje

https://postimg.org/image/hduqjkxmb/

[ Voor 145% gewijzigd door zino86 op 02-03-2017 01:36 ]

• Byron010
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Alleen is er geen ELO system, maar gewoon het feit dat er wel smurfs zijn, mensen die express degraderen terug naar div 2, en mensen zoals jij en ik die makkelijk in divisie 2 de titel halen en waarbij het in divisie 1 dan opeens helemaal niet meer lekker loopt.

Constant presteren is het moeilijkste wat er is in (e)sport. Dit is wat het onderscheid maakt tussen pro's en de 'casuals' die wel goed kunnen spelen maar gewoon niet altijd op het hoogste niveau.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:31
Irriteren jullie je ook zo aan het feit dat je op de transfermarkt niet op rating kan zoeken? Ik zoek bijvoorbeeld Icardi 88 TIF, maar ook al zoek ik op een price range van 75-82k buy now dan moet ik eerst pagina's lang door allemaal 84 t/m 87's zoeken omdat die mensen waarschijnlijk hopen dat iemand een foutje maakt. Als je vervolgens een 88 gevonden hebt dan kan je wel op prijs vergelijken klikken, maar dan zie je weer allemaal onzin 88's te koop staan voor 100k +. Het zou toch veel eenvoudiger zijn als de rating optie ook zou worden toegevoegd? Zo moeilijk kan dat nooit zijn.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:59
Cheat ai, zit zowel in pes als in fifa
Leuk he

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Joster schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:52:
Irriteren jullie je ook zo aan het feit dat je op de transfermarkt niet op rating kan zoeken? Ik zoek bijvoorbeeld Icardi 88 TIF, maar ook al zoek ik op een price range van 75-82k buy now dan moet ik eerst pagina's lang door allemaal 84 t/m 87's zoeken omdat die mensen waarschijnlijk hopen dat iemand een foutje maakt. Als je vervolgens een 88 gevonden hebt dan kan je wel op prijs vergelijken klikken, maar dan zie je weer allemaal onzin 88's te koop staan voor 100k +. Het zou toch veel eenvoudiger zijn als de rating optie ook zou worden toegevoegd? Zo moeilijk kan dat nooit zijn.
Helemaal mee eens, zo zijn er nog wel meer QoL (Quality of Life) updates die ze mogen doen die het organiseren en zoeken gewoon een stuk makkelijker maken.

Hebben ze eindelijk de BIN search in-club toegevoegd maar laten ze alle andere dingen achterwegen..

Kan niet op speler + club zoeken bij mensen die getransferred zijn en dus twee clubs hebben.
Kan niet op speler rating zoeken, individueel en algemeen. -
Spelers met een upgrade of IF, of een positie met een minimale rating. Zou heel nuttig zijn voor SBC's waar je niet uit maakt welke speler op die positie je nodig hebt zolang die maar X rated is.

Als je zoekt in de transfermarkt op een speler en je sluit het scherm perongeluk en gaat weer terug dan staan je vorige search-terms er nog, zoek je op een speler maar is die er niet voor die BIN en verlaat het scherm dan en komt weer terug dan zijn je search term ge-reset naar het vorige waar wel een speler beschikbaar was.

Zoeken op spelers de alles behalve van land X/club X etc....

Kan zo nog wel doorgaan maarja, EA zal er toch niets aan doen.
Btw al deze dingen zijn in een dag te implementeren en een dag om te testen.. lekker veel werk |:(

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:02
Wat voor chem style adviseren jullie voor Pogba?

[ Voor 188% gewijzigd door The Jackel op 02-03-2017 11:49 ]

• Fraaank
Byron010 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:02:
[...]

Helemaal mee eens, zo zijn er nog wel meer QoL (Quality of Life) updates die ze mogen doen die het organiseren en zoeken gewoon een stuk makkelijker maken.

Hebben ze eindelijk de BIN search in-club toegevoegd maar laten ze alle andere dingen achterwegen..

Kan niet op speler + club zoeken bij mensen die getransferred zijn en dus twee clubs hebben.
Kan niet op speler rating zoeken, individueel en algemeen. -
Spelers met een upgrade of IF, of een positie met een minimale rating. Zou heel nuttig zijn voor SBC's waar je niet uit maakt welke speler op die positie je nodig hebt zolang die maar X rated is.

Als je zoekt in de transfermarkt op een speler en je sluit het scherm perongeluk en gaat weer terug dan staan je vorige search-terms er nog, zoek je op een speler maar is die er niet voor die BIN en verlaat het scherm dan en komt weer terug dan zijn je search term ge-reset naar het vorige waar wel een speler beschikbaar was.

Zoeken op spelers de alles behalve van land X/club X etc....

Kan zo nog wel doorgaan maarja, EA zal er toch niets aan doen.
Btw al deze dingen zijn in een dag te implementeren en een dag om te testen.. lekker veel werk |:(
Nog eentje in het rijtje irritaties:

Je bent bezig met een SBC en heb daar een bepaalde zoekterm ingevuld. Je gaat naar de transfermarket (of een ander scherm buiten de SBC), is ineens je zoekterm weg.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Fraaank schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:34:
[...]

Nog eentje in het rijtje irritaties:

Je bent bezig met een SBC en heb daar een bepaalde zoekterm ingevuld. Je gaat naar de transfermarket (of een ander scherm buiten de SBC), is ineens je zoekterm weg.
Lekker door gaan, De nutteloze concept cards van de monthly rewards die we niet kunnen gebruiken/vinden op de transfermarkt. Waarom maken ze die niet alleen zichtbaar bij de mensen die die specifieke speler ontvangen heeft.. moet steeds gokken welke van de 3 de correcte IF is die ik kan kopen...

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Byron010 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:48:
Alleen is er geen ELO system, maar gewoon het feit dat er wel smurfs zijn, mensen die express degraderen terug naar div 2, en mensen zoals jij en ik die makkelijk in divisie 2 de titel halen en waarbij het in divisie 1 dan opeens helemaal niet meer lekker loopt.

Constant presteren is het moeilijkste wat er is in (e)sport. Dit is wat het onderscheid maakt tussen pro's en de 'casuals' die wel goed kunnen spelen maar gewoon niet altijd op het hoogste niveau.
Tijd voor de volgende discussie ;)

https://www.reddit.com/r/...p&utm_medium=comment_list

https://www.reddit.com/r/...p&utm_medium=comment_list

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Niet echt, althans niet voor Weekend League.

Wanneer een youtuber met 2 accounts tegen dezelfde tegenstanders komt. waar account 1 bijna altijd elite 1 haalt en account 2 heeft alleen maar bronze en zilver gehaald.

Is dus duidelijk dat het alleen ligt aan connectie en moment van zoeken. Als er een ELO system was zouden die twee zwaar verschillende accounts NOOIT tegen dezelfde tegenstander kunnen komen.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Byron010 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:46:
[...]

Niet echt, althans niet voor Weekend League.

Wanneer een youtuber met 2 accounts tegen dezelfde tegenstanders komt. waar account 1 bijna altijd elite 1 haalt en account 2 heeft alleen maar bronze en zilver gehaald.

Is dus duidelijk dat het alleen ligt aan connectie en moment van zoeken. Als er een ELO system was zouden die twee zwaar verschillende accounts NOOIT tegen dezelfde tegenstander kunnen komen.
Kijk maar eens naar A9Skills die opnieuw begon aan zijn RTG... die werd gematched tegen silvers en teams die half af waren... als het goed is kwalificeert hij zich voor de WL in deze video... Anders is het de volgende ;) moet je zijn tegenstanders zien...

YouTube: EPIC CHEAP TEAM QUALIFIES FOR FUT CHAMPIONS! - ROAD TO FUT CHAMPIONS...
Al tijden met een bpl team gespeeld en nu er wel een beetje op uitgekeken. Daarom alles maar eens te koop gezet.

Wat voor team zouden jullie samenstellen voor 5mln (max 5,1mln) in een 4321 opstelling? Ik zit zelf te denken aan weer Ronaldo en in de verdediging evt hybrid driekhoekjes (bijv. vidal/alaba/boateng/neuer of nainggolan/florenzi/manolas).
Ik ben benieuwd of jullie nog leuke ideeën hebben. Het hoeft niks met WL te maken te hebben ofzo, gewoon free build.

Tot die tijd maar even 2 cheapteams met sbc's, wat untradables en een paar aankopen.
https://www.futbin.com/17/squad/950727
https://www.futbin.com/17/squad/2132562

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Kidjuh
Welke chem style zouden jullie op Keita zetten?

• RonaldMuijs
Bean77 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:52:
Al tijden met een bpl team gespeeld en nu er wel een beetje op uitgekeken. Daarom alles maar eens te koop gezet.

Wat voor team zouden jullie samenstellen voor 5mln (max 5,1mln) in een 4321 opstelling? Ik zit zelf te denken aan weer Ronaldo en in de verdediging evt hybrid driekhoekjes (bijv. vidal/alaba/boateng/neuer of nainggolan/florenzi/manolas).
Ik ben benieuwd of jullie nog leuke ideeën hebben. Het hoeft niks met WL te maken te hebben ofzo, gewoon free build.

Tot die tijd maar even 2 cheapteams met sbc's, wat untradables en een paar aankopen.
De geupgrade versie van mijn team:
https://www.futbin.com/17/squad/2132744

Eerste minuut kante er in op cvm, 4-1-2-1-2(2)
Ronaldo en Auba als spitsen en Dembele erachter. Speelt bij mij heerlijk, maar ik speel met Martial etc.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Ronaldo, SBC Suarez (zelfde prijs als normal maar beter, wel untradeable), Messi
Marchisio, Modric, SIF Naingolan
IF Alex Sandro, IF Bonucci, IF Manolas, IF Florenzi
IF Handanovic.

• ErnstMid

ErnstMid

Kidjuh schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:53:
Welke chem style zouden jullie op Keita zetten?
Meastro denk ik

• ErnstMid

ErnstMid

beetje doorsparen: https://www.futbin.com/17/squad/2133282

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Sorry voor BPL ;) https://www.futbin.com/17/squad/2133319 of https://www.futbin.com/17/squad/2133503

• To easy
Blijft belachelijk hoe goedkoop die Casimiro inform is.
RonaldMuijs schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:59:
[...]

De geupgrade versie van mijn team:
https://www.futbin.com/17/squad/2132744

Eerste minuut kante er in op cvm, 4-1-2-1-2(2)
Ronaldo en Auba als spitsen en Dembele erachter. Speelt bij mij heerlijk, maar ik speel met Martial etc.
Ik wil echt 4321 spelen en Auba vind ik zelf geen geslaagde optie ;)
Haha, nee BPL heb ik nu echt wel gezien :P
Leuk, maar veel te duur :(
Byron010 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:09:
[...]

Ronaldo, SBC Suarez (zelfde prijs als normal maar beter, wel untradeable), Messi
IF Handanovic.
Ik zat zelf aan zoiets te denken

https://www.futbin.com/squad-builder/2133452

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Alex sandro gaat voor max bin weg, hopelijk dat ik er vanavond 1 kan snipen voor minder nadat de WL rewards uitkomen.
Gisteren na de release van totw ging sommige met een bin van 180k.
Vrees dat, dat de komende weken niet meer voor zal komen

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:59:

[...]

Leuk, maar veel te duur :(
[...]

Ik zat zelf aan zoiets te denken

https://www.futbin.com/squad-builder/2133452
Ik kan je team niet zien :( Als je de gewone Neuer doet ipv TOTY kom je al een heel eind trouwens :)
ErnstMid schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:01:
[...]

Ik kan je team niet zien :( Als je de gewone Neuer doet ipv TOTY kom je al een heel eind trouwens :)
Nu wel, was vergeten op te slaan :P

• Joster
Byron010 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:09:
[...]

IF Handanovic.
Is Marchisio zo goed?
Bean77 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:01:
[...]

Nu wel, was vergeten op te slaan :P
Krijg nog steeds een 404..

[ Voor 47% gewijzigd door Joster op 02-03-2017 12:04 ]

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Joster schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:03:
[...]

Is Marchisio zo goed?

[...]

Ik vond Marchisio zelf waanzinnig tegenvallen. De IF Pjanic beviel me een stuk beter.

• mc-koenoe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-07-2023
Joster schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:52:
Absoluut mee eens. Ben al twee keer in de fout gegaan door de verkeerde IF te kopen voor veel teveel coins :'(

• Sander.vanerp
  • Laatst online: 06-12-2024
mc-koenoe schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:10:
[...]

Absoluut mee eens. Ben al twee keer in de fout gegaan door de verkeerde IF te kopen voor veel teveel coins :'(
Hier nog zo'n knuppel. Ging voor 86 rated SIF van Chicharito, kocht helaas de 85 IF voor ruim 40k te veel 8)7 |:(

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Joster schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:03:
[...]

Is Marchisio zo goed?

[...]

PetrCech_3 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:08:
[...]

Ik vond Marchisio zelf waanzinnig tegenvallen. De IF Pjanic beviel me een stuk beter.
Marchisio viel ook wel mee voor mij (was gewoon het eerste wat in me opkwam) maar er zijn wel mensen die hem heel erg goed vinden dus het zal aan je speelstijl liggen.

OTW Pjanic zou ik idd ook eerder daar zetten, foutje van mij O-)

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 14:16

Royz

Kleurenblind!!

Byron010 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:40:
[...]

[...]

Marchisio viel ook wel mee voor mij (was gewoon het eerste wat in me opkwam) maar er zijn wel mensen die hem heel erg goed vinden dus het zal aan je speelstijl liggen.

OTW Pjanic zou ik idd ook eerder daar zetten, foutje van mij O-)
Ik heb Marchissio ook (untradable) maar ik ga toch liever voor de combi Manolas, Florenzi en Naingollan denk ik. Pjanic vind ik ook niet echt een optie :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Royz schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:44:
[...]

Ik heb Marchissio ook (untradable) maar ik ga toch liever voor de combi Manolas, Florenzi en Naingollan denk ik. Pjanic vind ik ook niet echt een optie :(
Die optie staan aan de andere kant van de opstelling :p, gaat hier over de linker kant.
Het was een team suggestie voor Bean77.

Zelf heb ik nu dit :
https://www.futbin.com/17/squad/2134287

[ Voor 7% gewijzigd door Byron010 op 02-03-2017 12:58 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Byron010 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:55:
[...]

Die optie staan aan de andere kant van de opstelling :p, gaat hier over de linker kant.

Zelf heb ik nu dit :
Dembele OTW past heel mooi daar rechts voorin ;)

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 14:16

Royz

Kleurenblind!!

Byron010 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:55:
[...]

Zelf heb ik nu dit :
Ja mooi team, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik weinig vertrouwen heb in keepers die niet Duits zijn (Fahrmann, Leno, Neuer...). Hoe ervaar jij Perin bijv? Ik vond Carrasco IF trouwens echt heerlijk spelen!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Royz schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:26:
[...]

Ja mooi team, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik weinig vertrouwen heb in keepers die niet Duits zijn (Fahrmann, Leno, Neuer...). Hoe ervaar jij Perin bijv? Ik vond Carrasco IF trouwens echt heerlijk spelen!
Perin heeft het bij mij echt heel goed gedaan, heb het team nu alleen gemaakt en gekocht, de eerste match volgt vanavond pas. Heb veel goeie dingen over carrasco gehoord dus ben benieuwd.
ErnstMid schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:24:
[...]

Dembele OTW past heel mooi daar rechts voorin ;)
Zou 7 chem zijn en heb het geld er nu uberhaupt niet voor :p als jullie nou is zorgen dat ik in mijn WL rewards IF Nainggolan krijg dan lukt dat wel.. O-)

• ErnstMid

ErnstMid

Byron010 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:32:

[...]

Zou 7 chem zijn en heb het geld er nu uberhaupt niet voor :p als jullie nou is zorgen dat ik in mijn WL rewards IF Nainggolan krijg dan lukt dat wel.. O-)
Huh? hoezo 7 chem? Hij heeft toch een Franse link met Griezmann en bundesliga met Sanches en Vidal?

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

ErnstMid schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:35:
[...]

Huh? hoezo 7 chem? Hij heeft toch een Franse link met Griezmann en bundesliga met Sanches en Vidal?
god je hebt helemaal gelijk, komt omdat ik aan de vorige versie van de opstelling dacht.
Bedankt! weet nu waar ik dus voor moet sparen naast mijn calcio A SBC preperations..
10/20 teams gedaan, napoli en palermo ga ik nu niet aanraken door cavani sbc

Edit; komt sanches/vidal (wie van hun ook in het midden staat) dan niet op 7 chem.

[ Voor 8% gewijzigd door Byron010 op 02-03-2017 13:38 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Byron010 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:37:
[...]

god je hebt helemaal gelijk, komt omdat ik aan de vorige versie van de opstelling dacht.
Bedankt! weet nu waar ik dus voor moet sparen naast mijn calcio A SBC preperations..
10/20 teams gedaan, napoli en palermo ga ik nu niet aanraken door cavani sbc

Edit; komt sanches/vidal (wie van hun ook in het midden staat) dan niet op 7 chem.
ja shit, je hebt denk ik gelijk, dan ga je de bayern hyperlink missen natuurlijk. Wel tof team trouwens! Robben is ook echt geen slechte speler natuurlijk maar heeft wel een waardeloos rechterbeen ;)

• Fraaank
ErnstMid schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:41:
[...]

ja shit, je hebt denk ik gelijk, dan ga je de bayern hyperlink missen natuurlijk. Wel tof team trouwens! Robben is ook echt geen slechte speler natuurlijk maar heeft wel een waardeloos rechterbeen ;)
Ik speelde afgelopen weekend in het begin met Robben en Auba (RF en ST), vond het drama. Kan uiteraard ook aan mij liggen haha.

• ErnstMid

ErnstMid

Fraaank schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:43:
[...]

Ik speelde afgelopen weekend in het begin met Robben en Auba (RF en ST), vond het drama. Kan uiteraard ook aan mij liggen haha.
Ik speel met Reus/Auba/Dembele en vind het wel lekker eigenlijk :) Heb Robben als back up voor Dembele maar hij komt er niet zo heel vaak in. Twijfel nu een beetje tussen wat investeringen of Hector IF en Piszc. IF halen...

Ik heb trouwens in de afgelopen dagen met draft meerdere keren Best gehad en kwam hem ook meerdere keren tegen, zoiets jullie wel eens opgevallen?

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

ErnstMid schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:41:
[...]

Wordt de eerste keer dat ik robben gebruik dus ben benieuwd, kan ook douglas costa op 7 chem gebruiken maarja liever niet ;p

Sta natuurlijk ook open voor andere opties zolang het middenveld maar solid blijft, en dat gaat makkelijk met sanches/vidal.

• ErnstMid

ErnstMid

Byron010 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:56:
[...]

Wordt de eerste keer dat ik robben gebruik dus ben benieuwd, kan ook douglas costa op 7 chem gebruiken maarja liever niet ;p

Sta natuurlijk ook open voor andere opties zolang het middenveld maar solid blijft, en dat gaat makkelijk met sanches/vidal.
pfoe ja dat middenveld is wel echt solide, kan niet anders zeggen. Ziet er sowieso goed uit.

Als ik wat meer defensieve kracht wil hebben speel ik met Kante / Sanches / Vidal en als ik iets meer naar voren wil/wat creatievere spelers met Thiago IF/Calhanoglu SIF/Muller SBC. En binnenkort Keita aan de mix toevoegen als de prijs wat naar beneden is gezakt.

En daarnaast duimen dat Milik er een paar inschiet de komende tijd :*)

• To easy
ErnstMid schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:01:
[...]

pfoe ja dat middenveld is wel echt solide, kan niet anders zeggen. Ziet er sowieso goed uit.

Als ik wat meer defensieve kracht wil hebben speel ik met Kante / Sanches / Vidal en als ik iets meer naar voren wil/wat creatievere spelers met Thiago IF/Calhanoglu SIF/Muller SBC. En binnenkort Keita aan de mix toevoegen als de prijs wat naar beneden is gezakt.

En daarnaast duimen dat Milik er een paar inschiet de komende tijd :*)
Keita heeft al een aardig leuke prijs :)

• Joster
Komend weekend is er toch geen Calcio restrictie voor de WL of wel? De prijzen blijven zo hoog man :{

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:13
Joster schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:31:
Komend weekend is er toch geen Calcio restrictie voor de WL of wel? De prijzen blijven zo hoog man :{
Aankomende SBC!

• Joster
Ja, maar loopt daardoor de Naingollan 84 & 85 nog steeds op?

• Protax
Joster schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:42:
[...]

Dat is wel vreemd ja, of mensen moeten denken dat je voor de Roma SBC Naingollan moet inleveren?

• Ambianz
Nainngolan is gewoon populair omdat ie de afgelopen weken zo goed speelt en zoveel IF's pakt verwacht ik..

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

Joster schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:42:
[...]

Er zit deze week geen normale Naingollan in de packs. Weinig aanbod van de 85 versie nog waardoor de 84 oploopt. Zal na volgende week weer zakken

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:38
Volgt iemand de serie A? Milik is weer fit, speelt ie veel? Hoe doet ie het?
Anders tik ik effe zon otw kaartje op de kop namelijk ;-)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Kane of Lukaku?
Wie gaat POTM worden?

Zelf neig ik meer naar Kane, omdat Lukaku maar 1 wedstrijd echt goed heeft gespeeld...

• Joster
Ambianz schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:46:
Nainngolan is gewoon populair omdat ie de afgelopen weken zo goed speelt en zoveel IF's pakt verwacht ik..
kevinn schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:49:
[...]

Er zit deze week geen normale Naingollan in de packs. Weinig aanbod van de 85 versie nog waardoor de 84 oploopt. Zal na volgende week weer zakken
Zou beide heel goed kunnen inderdaad ja.

Nog even over die Calico sbc. Er kan er toch net zo goed een van de BPL of Bundesliga komen?

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Korkss schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:52:
Volgt iemand de serie A? Milik is weer fit, speelt ie veel? Hoe doet ie het?
Anders tik ik effe zon otw kaartje op de kop namelijk ;-)
Milik heeft volgens mij van de week gespeeld in de coppa. Verwacht dat in de competitie Mertens in de spits speelt

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Joster schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:01:
[...]

[...]

Zou beide heel goed kunnen inderdaad ja.

Nog even over die Calico sbc. Er kan er toch net zo goed een van de BPL of Bundesliga komen?
Prijs van de NIF stijgt meestal met een IF in de packs zie bijvoorbeeld ook alex sandro. Het is nog onbekend welke league eerst aan de beurt komt en wanneer. Nieuwe SBC is vooral speculatie/hype.

Verwijderd

Byron010 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:13:
[...]

Duurt meestal wel een paar dagen voordat die uit is, verwacht hem rond de 5e of misschien wel net voor de 10e ofzo. Samen met de nieuwe league SBC's. snap niet dat ze het vorige maanden niet gewoon op de 1e van de maand gereleased hebben... zo veel moeite is dat niet.

Het is een race tussen kane en lukaku, ben benieuwd. Ik ga hem alleen toch niet gelijk halen... maar lukaku voor in de toekomst zou wel mooi zijn.
Ze moeten eerst weten wie de Speler van de Maand geworden is hè, daarna komt de SBC gelijk online.
Overigens is dat altijd op de tweede vrijdag van de maand, dus deze maand inderdaad de 10e.
Luncatic12 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:55:
Kane of Lukaku?
Wie gaat POTM worden?

Zelf neig ik meer naar Kane, omdat Lukaku maar 1 wedstrijd echt goed heeft gespeeld...
Kane ook eigenlijk toch? Ik hoop Lukaku, die vind ik iets beter denk ik en heb ik een klein beetje in geïnvesteerd.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2017 18:40 ]

• kevinn

kevinn

PSN; southation

https://twitter.com/fifarenderz/status/837358408001064961

Zelfde bron van de TOTW leaks! Calcio A heb ik compleet. Kan ik mooi mijn voorraad Crotone spelers kwijt haha

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 20:42
kevinn schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:53:

Zelfde bron van de TOTW leaks! Calcio A heb ik compleet. Kan ik mooi mijn voorraad Crotone spelers kwijt haha
J-League zou wel nice zijn, heb ik echt honderden spelers van

• kevinn

kevinn

PSN; southation

kevinn schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:53:

Staat nog niks in de app. Vanwege serverbelasting (WL rewards) verwacht ik pas vanavond laat of morgen de SBC. De Laliga stond ook pas om 11 uur online.

[ Voor 5% gewijzigd door kevinn op 02-03-2017 19:05 ]

• Joster
Kennelijk hadden ze hem wel nu verwacht, zaten er klaar voor haha.
Mijn Laliga/bundesliga team is klaar. Nog wat spullen op de transfermarkt en dan kijken of ik Carvajal kan upgraden naar IF Montoya.

https://www.futbin.com/17/squad/2138720

edit: IF Montoya hebben we ook :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 02-03-2017 20:28 ]

Verwijderd

Grecio schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:54:
[...]

J-League zou wel nice zijn, heb ik echt honderden spelers van
Ik ook, tot voor de Marquue Matchups van laatst :(

• Ambianz
verlies echt élk potje de laatste tijd, gaat helemaal nergens over. ben gewoon geconcentreerd aan het spelen en krijg constant als ik de bal verlies een counter tegen -> gat tussen middenveld en verdediging en een goal.

Snap echt niet wat ik nog kan veranderen, speel met 4 middenvelders waarvan 2 op stay back.. Echt bizar, misschien wisselen van opstelling maar word er echt moedeloos van. Speel normaal rond divisie 2, nu in 3 maar kan na 4 pogingen niet eens de 1e wedstrijd van de kwalificatie WL winnen

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ambianz schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:00:
verlies echt élk potje de laatste tijd, gaat helemaal nergens over. ben gewoon geconcentreerd aan het spelen en krijg constant als ik de bal verlies een counter tegen -> gat tussen middenveld en verdediging en een goal.

Snap echt niet wat ik nog kan veranderen, speel met 4 middenvelders waarvan 2 op stay back.. Echt bizar, misschien wisselen van opstelling maar word er echt moedeloos van. Speel normaal rond divisie 2, nu in 3 maar kan na 4 pogingen niet eens de 1e wedstrijd van de kwalificatie WL winnen
Het lijkt dat de gameplay weer is veranderd... Ik kan ook hoog of laag springen, maar verdedigen gaat heel moeilijk! Ik wordt er door Bas Dost uit gemanoeuvreerd... M'n spelers draaien als olietankers :(

• Joster
23 uur de league sbc's online lijkt het.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Joster schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:25:
Heb je een bron of andere aanwijzingen waarom dat zo lijkt? :?

Verwijderd

Joster schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:25:
De Spaanse en Schotse kwamen op 11:00, dus vandaag kan ook nog :)

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Welke OTW cards zijn handig om in te slaan volgens jullie??

Verwijderd

Razz89 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:33:
Guiliano, Russische competitie begint bijna weer, en bij een volgende IF wordt hij 87 rated.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:34:
[...]

Guiliano, Russische competitie begint bijna weer, en bij een volgende IF wordt hij 87 rated.
Die heb ik inderdaad ook gekocht, met een 87 kaartje begint hij er toch echt op te lijken.

Is eigenlijk al duidelijk wie je krijgt bij de calcio A sbc, is dat Higuain 94 :) ?
Ik ben er nu zeker klaar voor, heb nog wat toppers van Juve gehaald, rest had ik al maanden gereed staan.
Heb momenteel 1350+ spelers in de club

[ Voor 27% gewijzigd door peeweeherman op 02-03-2017 21:43 ]

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Razz89 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:33:
Sane speelt laatste tijd goed bij City. Van de week gescoord in de beker en meteen ging de prijs omhoog met 30k. Stones is ook omhoog gegaan vanwege de CL wedstrijd.

Payet speelt van het weekend tegen de nr 20 van Frankrijk.

Mailli en Ntep is een gok. Nieuwe coach dus resultaten zouden beter kunnen worden.

Deulofeu speelt regelmatig bij Milan.

Niang heeft een goed eerste wedstrijd gespeeld bij Watford. Daarna mindee niveau gehaald.

Berahino is weer fit en zou zo maar eens kunnen starten van het weekend. Spelen tegen de ploeg onder Stoke.

Jese heeft van de week goede wedstrijd gespeeld tegen RM, alleen geen goal of assist.

• Joster
Haal die info van de Twitter account van @maksee_ vandaan momenteel, Nederlandse gast die er tot op heden nog nooit naast zat voor zover ik weet.
kevinn schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:44:
[...]

Sane speelt laatste tijd goed bij City. Van de week gescoord in de beker en meteen ging de prijs omhoog met 30k.
Niet helemaal waar, zijn 37k prijs is al van enige tijd terug. Hij heeft toen een piek gehad van +30k tijdens een wedstrijd een week of wat later, maar vervolgens zakte hij weer naar ergens half in de 40. Daarna is hij gestaag opgelopen tot achter in de 60 nu. Maakt wel kans op een if ja.
peeweeherman schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:41:
[...]

Die heb ik inderdaad ook gekocht, met een 87 kaartje begint hij er toch echt op te lijken.

Is eigenlijk al duidelijk wie je krijgt bij de calcio A sbc, is dat Higuain 94 :) ?
Ik ben er nu zeker klaar voor, heb nog wat toppers van Juve gehaald, rest had ik al maanden gereed staan.
Heb momenteel 1350+ spelers in de club
Zo, dat is netjes! :D

Zal idd een 94 rated Higuain worden :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2j32RFeqtL4m8IgvzEoZ347o/thumb.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door Joster op 02-03-2017 22:12 ]

• Ambianz
morata, gezien benzema gepasseerd is

• T-T
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

T-T

Ambianz schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:52:
morata, gezien benzema gepasseerd is
Morata zal komend weekend niet in actie komen door zijn 5e gele kaart

• Ambianz
Ah oke wist ik niet, desalniettemin een goed moment om de kaart te kopen in mijn ogen, tenzij benzema aankomend weekend zijn kans weer pakt..

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Cashen met de Crotone spelers...

Edit

Nog geen sbc ;)

[ Voor 30% gewijzigd door shameblaster op 02-03-2017 23:02 ]

• zino86

Wanneer dit soort dingen gebeuren kan je het best gewoon maar lachen |:( Gelukkig viel de verbinding van m'n tegenstander weg. Geluk bij een ongeluk :*)

• Joster
shameblaster schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 22:59:
Cashen met de Crotone spelers...

Edit

Nog geen sbc ;)
Nu wel ;)
Hoewel ik al had verwacht dat het Higuain zou worden, hoopte ik op een Dybala. Gelukkig heb ik genoeg spelers van alle clubs om even te cashen. Crotone :+

• Protax
Yesss haal net een Suarez uit een Calcio A pakje! :)

• Fraaank
Vind de SBC nou niet heel speciaal en ga ook al m'n Calcia A spelers verkopen die ik nog heb. 91 IF Higuan kun je ook kopen voor 200-300k (normaal gesproken). Dat is denk ik goedkoper dan die SBC halen.

• RonaldMuijs
Geen weekend league spelen op dit moment jongens, weet niet wat de servers hebben maar het is een drama. Elke pass wordt 0,5 seconde later verstuurd dan de bedoeling is, het klikt niet en de enige manier waarop er wordt gescoord zijn afstandschoten en corners. 3 cornergoals tegen en 1 afstandschot in 3 potjes.
De eerste 2-2 en op penals gewonnen, daarna 2x 1-0 verloren. Maar met mijn steil van spelen (heel snel en veel passen) is er echt geen spelen aan atm.

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Vissert schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 07:28:
Hoewel ik al had verwacht dat het Higuain zou worden, hoopte ik op een Dybala. Gelukkig heb ik genoeg spelers van alle clubs om even te cashen. Crotone :+
Ze nemen altijd de topscorer van vorig jaar, tenzij die weg is naar een andere competitie (zie Vincent Janssen, kreeg je Luuk de Jong).

• Fraaank
Skann schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:46:
[...]

Ze nemen altijd de topscorer van vorig jaar, tenzij die weg is naar een andere competitie (zie Vincent Janssen, kreeg je Luuk de Jong).
Tijd om te sparen voor Bundesliga. Lewandowski wordt het daar.
Pagina: 1 ... 131 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.