Dan ga ik alles maar proberen te krijgen tegen discard prijzenVissert schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:54:
[...]
Ik denk dat je uit eindelijk geen keuze hebt. De kleinere clubs zullen niet een volledig goud team hebben gok ik?
Voor de verkoop of om de speler te kunnen halen?Protax schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:59:
[...]
Dan ga ik alles maar proberen te krijgen tegen discard prijzen
Crotone heeft een volledig silver team. Hier zou ik dan dus ook mee beginnen. Tijdje geleden heb ik klein overzicht gepost met mogelijk knelpunten in de Calcio A SBC.Vissert schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:54:
[...]
Ik denk dat je uit eindelijk geen keuze hebt. De kleinere clubs zullen niet een volledig goud team hebben gok ik?
EDIT: Sassuolo, Genoa, Fiorentina. Chievo hebben maar 1 zilveren LB.
Palermo heeft ook maar 1 zilveren LB maar helemaal geen RB, zal wel een driemans verdediging worden.
Pescare heeft maar 1 RB. Udinese 1 RB (goud) en 1 LB.
Voor league SBC koop ik meestal het volgende:
5x CM/CVM/CAM
1x LM/RM/LB/RB
3x CB
2x ST
Op deze manier pak je de meeste formaties en als de requirements bekend zijn kan je altijd nog een paar positiewisselingen maken zodat je dure posities kan verkopen. En daarnaast niet alleen Italiaanse spelers halen (zie Sporting KC).
[ Voor 41% gewijzigd door kevinn op 28-02-2017 09:11 ]
En en, want ik verwacht dat er ook nog een league SBC komt van de Italiaanse competitie.Vissert schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:01:
[...]
Voor de verkoop of om de speler te kunnen halen?
Dan ben ik in ieder geval voorbereid en hoef ik niet de hoofdprijs te betalen voor alle zilveren meuk etc.
Na gisteren zijn doelpunten + assist te hebben gezien, twijfel ik opeens of hij wel een IF krijgt :cab: Zag er niet heel soepel uit allemaal... Maar ach, het resultaat is wat telt denk ik dan maar.Lekkerboeie86 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:44:
[...]
Ik heb er 9 gelijk verkocht na zijn 2e goal. Allemaal tussen de 150K en 170K. Had er nog 1 voor 180K erop, maar die ging niet weg. Deze houd ik nu maar ff vast om te kijken wat de prijs gaat doen.
Houd de prijs in de gaten en verkoop hem dinsdagavond als je er meerdere hebt. Als je gokje wil nemen wachten tot woensdagmiddag direct na TOTW bekendmaking.
http://sofifa.com/teams?lg=31kevinn schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:04:
[...]
Crotone heeft een volledig silver team. Hier zou ik dan dus ook mee beginnen. Tijdje geleden heb ik klein overzicht gepost met mogelijk knelpunten in de Calcio A SBC.
EDIT: Sassuolo, Genoa, Fiorentina. Chievo hebben maar 1 zilveren LB.
Palermo heeft ook maar 1 zilveren LB maar helemaal geen RB, zal wel een driemans verdediging worden.
Pescare heeft maar 1 RB. Udinese 1 RB (goud) en 1 LB.
Voor league SBC koop ik meestal het volgende:
5x CM/CVM/CAM
1x LM/RM/LB/RB
3x CB
2x ST
Op deze manier pak je de meeste formaties en als de requirements bekend zijn kan je altijd nog een paar positiewisselingen maken zodat je dure posities kan verkopen. En daarnaast niet alleen Italiaanse spelers halen (zie Sporting KC).
De formaties die gebruikt worden in de league SBC van la liga komen redelijk overeen met de standaard club formaties op deze site. Hoog uit een keer 4-3-3 ipv 4-3-3 (2).
Ik ga mijn keuze voor de Calcio A spelers dan ook bepalen op basis van deze info.
Weet iemand of er ergens een lijst van alle spelers beschikbaar is, zodat ik kan markeren welke ik al in de club heb? Zou wat werk schelen
Ik heb voor de eredivisiesquad op een gegeven moment gewoon de squads zelf gebouwd en afgevinkt in een Excel-sheet. Dan weet je ook direct de chemistry (ongeveer).Protax schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:26:
Weet iemand of er ergens een lijst van alle spelers beschikbaar is, zodat ik kan markeren welke ik al in de club heb? Zou wat werk schelen
Wat ik gedaan heb is een excel lijstje met alle clubs, er naast gezet of er genoeg gold spelers zijn (want silvers worden duur dus die extra inkopen voor mogelijke winst), en er ook naast welke posities silvers dan nodig zijn.Protax schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:26:
En de clubs groen gemarkeerd wanneer ik een volledig team ervan had.
Ben er van uit gegaan dat ze gewoon de hoogste mogelijke rating gebruiken waardoor ik dus wat head-room overheb, en mogelijk hoger spelers kan vervangen voor lagere en de duurdere dus kan verkopen.
Daarnaast heb ik in mn squad list dus voor elk calcio A team een squad gemaakt, gekeken naar de spelers en wat voor opstelling dat logisch is, aangezien je kan aannemen dat 90% van de keer de hoogste speler bepalend is voor de opstelling. (Bijv, Juventus gaat echt niet 3-5-2 of 5-3-2 spelen, ze hebben 4 goeie verdedigers die er gewoon altijd in zullen staan. Verschillen tussen de 4-2-1-2 / 4-3-3 opstelling en variaties heb je ook zo gevonden door te kijken naar buitenspelers
Heb op het moment 8/20 clubs gedaan (mooi overzicht dus in excel)
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Uhm, kan je die delen?Byron010 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:35:
[...]
Wat ik gedaan heb is een excel lijstje met alle clubs, er naast gezet of er genoeg gold spelers zijn (want silvers worden duur dus die extra inkopen voor mogelijke winst), en er ook naast welke posities silvers dan nodig zijn.
En de clubs groen gemarkeerd wanneer ik een volledig team ervan had.
Ben er van uit gegaan dat ze gewoon de hoogste mogelijke rating gebruiken waardoor ik dus wat head-room overheb, en mogelijk hoger spelers kan vervangen voor lagere en de duurdere dus kan verkopen.
Daarnaast heb ik in mn squad list dus voor elk calcio A team een squad gemaakt, gekeken naar de spelers en wat voor opstelling dat logisch is, aangezien je kan aannemen dat 90% van de keer de hoogste speler bepalend is voor de opstelling. (Bijv, Juventus gaat echt niet 3-5-2 of 5-3-2 spelen, ze hebben 4 goeie verdedigers die er gewoon altijd in zullen staan. Verschillen tussen de 4-2-1-2 / 4-3-3 opstelling en variaties heb je ook zo gevonden door te kijken naar buitenspelers
Heb op het moment 8/20 clubs gedaan (mooi overzicht dus in excel)
[afbeelding]
Crotone spelers zijn al aardig prijzig...
Is dat zo? heb er al wat extra, kocht ze tot max 700 of iets want crotone is gegarandeerd naar 3-20k per speler, silver packs worden haast niet geopened dus als er een calcio A SBC is dan crasht die markt gelijk.Vissert schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:46:
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Gaat al wel richting de 2k per speler als je puur op bins gaat zitten.Byron010 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:48:
[...]
Is dat zo? heb er al wat extra, kocht ze tot max 700 of iets want crotone is gegarandeerd naar 3-20k per speler, silver packs worden haast niet geopened dus als er een calcio A SBC is dan crasht die markt gelijk.
Ja, maar ik koop ze maar... Zal alleen maar duurder worden, als dit gerucht nog meer gaat spelen.Vissert schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:49:
[...]
Gaat al wel richting de 2k per speler als je puur op bins gaat zitten.
Jazeker, aangezien je toch een minimum rating waar je aan moet voldoen.
Al bijna niet leuk meer die prijzen.Vissert schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:46:
Altijd eerst proberen om ze goedkoop te krijgen door gewoon te bieden, wordt niet veel op silvers gelet dus vaak krijg je ze gewoon ruim onder BIN's.Protax schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:51:
[...]
Ja, maar ik koop ze maar... Zal alleen maar duurder worden, als dit gerucht nog meer gaat spelen.
Ugh dilemma... Mijn laaste beetje coins gebruiken om verder te investeren in de calcio A of wachten op donderdag en een upgrade voor mn team halen..
Ben na lang te twijfelen even weggestapt van de Calcio A als main team. La liga geprobeerd maar kwa verdediging is Calcio A gewoon echt het best.
Helft van de verdediging vervangen voor BPL, heb nu:
Er is trouwens weer een run op fitness kaartjes. Met 1600 bin zijn ze in 5min weg. Laatste kwartier er ongeveer 50 verkocht.
OTW Depay staat nu op 290k op PC. Gokken dit!
pff op xbox komt die niet hoger dan 125 nog haha. morgen word een jackpot hoop ik!Fraaank schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:24:
OTW Depay staat nu op 290k op PC. Gokken dit!
Dat hoop ik ook! Anders wordt het toch maar weer vasthouden.To easy schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:26:
[...]
pff op xbox komt die niet hoger dan 125 nog haha. morgen word een jackpot hoop ik!
Dit team gemaakt:
https://www.futbin.com/17/squad/2088073
Liep voor geen ene meter in divisie 1.
Maar nu schakel ik het de 1e minuut om naar 41212(2) en het liep heerlijk. Gehandhaafd in divisie 1.
Auba scoorde eerst niet tot nauwelijks en begint nu iets los te komen. 3 uit 7.
Maar wie zouden jullie naast Auba zetten? Speel nu met Martial ernaast maar wat zouden jullie doen
Walker komt overigens ook de eerste minuut in de ploeg voor Carvajal.
https://www.futbin.com/17/squad/2088073
Liep voor geen ene meter in divisie 1.
Maar nu schakel ik het de 1e minuut om naar 41212(2) en het liep heerlijk. Gehandhaafd in divisie 1.
Auba scoorde eerst niet tot nauwelijks en begint nu iets los te komen. 3 uit 7.
Maar wie zouden jullie naast Auba zetten? Speel nu met Martial ernaast maar wat zouden jullie doen
Walker komt overigens ook de eerste minuut in de ploeg voor Carvajal.
[ Voor 8% gewijzigd door RonaldMuijs op 28-02-2017 10:49 ]
iemand SBC Cavani al? Is hij de moeite waard?
Heb 'm net gedaan, maar niet mee gespeeld en ga dat waarschijnlijk ook niet vaak doen.ind0mi schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:30:
iemand SBC Cavani al? Is hij de moeite waard?
Had zo'n beetje alles in m'n club dus kon 'm voor 5k halen.
Net voor het eerst Divisie 1 gehaald
. Heb chica SIF nog niet geprobeerd btw. Wel Reus een tweede kans gegeven en nu ik wat beter kan precision dribbelen e.d. speelt hij wel fijn.
PSN: Kidjuh
Nice! Hoe ziet je team eruit? Ik zit nu in divisie vijf, eens kijken hoe ik daar ga presteren. Volgens mij heb ik meer uren in de randzaken van fifa zitten dan in het daadwerkelijk voetbalspelletjeKidjuh schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:14:
Net voor het eerst Divisie 1 gehaald. Heb chica SIF nog niet geprobeerd btw. Wel Reus een tweede kans gegeven en nu ik wat beter kan precision dribbelen e.d. speelt hij wel fijn.
Speelde gister een potje draft tegen iemand met v. Basten / v Nistelrooij / Pele in een 4321 opstelling... wat een voorhoede zeg. Pele schoot ook vanaf 35 meter een bal in de kruising
Uiteindelijk wel 3-2 gewonnen met hulp van Best
Net wel een compleet elftal binnen (waarvan 2 brons). Had al 5 spelers van Crotone in de club, gekkenhuis!Vissert schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:46:
Nu muntjes sparen en de elftallen bij elkaar zien te vegen. Denk dat Juve ook wel een dure wordt (kwa rating).
Ja reken daar maar op, Buffon.. Higuain... Marchisio.. Alex Sandro.. Chiellini... Dani Alves... Dybala.... Bonucci... Barzagli... Pjanic...Fraaank schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:17:
[...]
Net wel een compleet elftal binnen (waarvan 2 brons). Had al 5 spelers van Crotone in de club, gekkenhuis!
Nu muntjes sparen en de elftallen bij elkaar zien te vegen. Denk dat Juve ook wel een dure wordt (kwa rating).
1 woord. DUUR.
Ach ze zullen niet de hoogste rating vragen, maar het is sowieso duur, het is uberhaupt de vraag of ze nu de calcio A doen of volgende maand, blijft gokken met EA maar het lijkt logisch om het nu te doen.
Nog 3 grote leagues te gaan, Bundes, Calcio en Primera division, het zal 1 grote league en 1 kleine league worden dus gok op Calcio & Dawry jameel of iets in die richting.
Dit weekend veel consumables kunnen verkopen, tevens heb ik mijn investeringen verkocht voor een POTM Lukaku (had vele Tielemans IF opgekocht tegen discard) inmiddels 490k saldo.shameblaster schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 20:04:
Ik speel nu met de volgende 2 teams:
[afbeelding]
Heb een tijdje met de IF en SIF versie van Salah gespeeld, vandaag Salah MOTM gekocht, uiteindelijk komt deze op 7 chem na loyalty
[afbeelding]
Matic komt na loyalty op 8 chem
Voorheen had ik alle spelers op 10 chem en switchte ik ingame naar 4312 of 41212. Het wisselen en de tactics aanpassen werd ik zat waarna ik bovenstaande teams heb gemaakt.
Nog 124k en vele consumables over, binnenkort maar eens kijken waar ik de teams nog kan verbeteren.
Iemand nog tips?
iemand nog tips mbt mijn "PRL" team?
Mertens kan ik nu voor +/- 820k verkopen (gekocht voor 600). Tot nu toe heeft hij nog niet veel bij mij laten zien. Ik scoor erg veel met Hazard ondanks 7chem.
Zit erover na te denken om Mertens en Hazard te verkopen en de 92st IF kaart van Hazard terug te kopen.
Samen met 88 Eriksen in de spits (cam->ca->sp), iemand daar ervaring mee?
Cons:::BB4E
Alleen ervaring met 88 Eriksen als CAM en daar speelt hij voor mij heerlijk!shameblaster schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:28:
[...]
Dit weekend veel consumables kunnen verkopen, tevens heb ik mijn investeringen verkocht voor een POTM Lukaku (had vele Tielemans IF opgekocht tegen discard) inmiddels 490k saldo.
iemand nog tips mbt mijn "PRL" team?
Mertens kan ik nu voor +/- 820k verkopen (gekocht voor 600). Tot nu toe heeft hij nog niet veel bij mij laten zien. Ik scoor erg veel met Hazard ondanks 7chem.
Zit erover na te denken om Mertens en Hazard te verkopen en de 92st IF kaart van Hazard terug te kopen.
Samen met 88 Eriksen in de spits (cam->ca->sp), iemand daar ervaring mee?
Zouden jullie OTW Depay direct verkopen bij de aankondiging van TOTW of pas als hij in packs is?
[ Voor 6% gewijzigd door Fraaank op 28-02-2017 13:41 ]
Niet de hoogste rating? Als je kijkt naar de LaLiga SBC's dan vragen ze een 85 rating voor Atleti en Barca en zelfs 86 voor Real, dus dan kan je wel verwachten dat ze voor Juve ook een 85rating gaan vragen. Moet je toch een goed team voor inleveren.Byron010 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:27:
[...]
Ja reken daar maar op, Buffon.. Higuain... Marchisio.. Alex Sandro.. Chiellini... Dani Alves... Dybala.... Bonucci... Barzagli... Pjanic...
1 woord. DUUR.
Ach ze zullen niet de hoogste rating vragen, maar het is sowieso duur, het is uberhaupt de vraag of ze nu de calcio A doen of volgende maand, blijft gokken met EA maar het lijkt logisch om het nu te doen.
Nog 3 grote leagues te gaan, Bundes, Calcio en Primera division, het zal 1 grote league en 1 kleine league worden dus gok op Calcio & Dawry jameel of iets in die richting.
https://www.futbin.com/17/squad/2090900ErnstMid schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:33:
[...]
Nice! Hoe ziet je team eruit? Ik zit nu in divisie vijf, eens kijken hoe ik daar ga presteren. Volgens mij heb ik meer uren in de randzaken van fifa zitten dan in het daadwerkelijk voetbalspelletje![]()
Speelde gister een potje draft tegen iemand met v. Basten / v Nistelrooij / Pele in een 4321 opstelling... wat een voorhoede zeg. Pele schoot ook vanaf 35 meter een bal in de kruising![]()
Uiteindelijk wel 3-2 gewonnen met hulp van Best
Heb nu 12 van de 18 teams van de bundesliga vol (van laag naar hoog), plus wat extra's om eventueel winst te maken. Vrees ook voor een Serie A SBC deze maand.
Klopt zeker, maar ze zouden ons ook een 86 of zelfs 87 team kunnen laten maken.. dus het valt nog meePeacockSR4 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:42:
[...]
Niet de hoogste rating? Als je kijkt naar de LaLiga SBC's dan vragen ze een 85 rating voor Atleti en Barca en zelfs 86 voor Real, dus dan kan je wel verwachten dat ze voor Juve ook een 85rating gaan vragen. Moet je toch een goed team voor inleveren.
85 rated: http://www.futhead.com/17/squads/4888709/Byron010 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:48:
[...]
Klopt zeker, maar ze zouden ons ook een 86 of zelfs 87 team kunnen laten maken.. dus het valt nog mee
Ja dat ook inderdaad! Maar dat is met al die ligue SBC's. Eerst ruil je een hoop goede en dure spelers in, om vervolgens nog amper spelers over te hebben om je SBC-card te gebruiken
Ja echt mijn grote twijfelpunt met die dingen... lever je straks bv een compleet bayern elftal (of ander willekeurig high rated team) in om 1 goede speler terug te krijgen. Die qua stats niet eens zo bijzonder veel hoger is waarschijnlijk. Maja, ik heb wel een OTW Sanches gekocht omdat die kaart er vetter uitziet.Fraaank schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:49:
[...]
Ja dat ook inderdaad! Maar dat is met al die ligue SBC's. Eerst ruil je een hoop goede en dure spelers in, om vervolgens nog amper spelers over te hebben om je SBC-card te gebruiken
Twijfel twijfel twijfel.
OTW depay blijft maar stijgen. Denk toch dat er veel mensen van uit gaan dat die een aanpassing krijgt in zijn max prijs en de inform wel dik gaat worden.
Ik zag het inderdaad, 300k+ op PC nu.To easy schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:24:
OTW depay blijft maar stijgen. Denk toch dat er veel mensen van uit gaan dat die een aanpassing krijgt in zijn max prijs en de inform wel dik gaat worden.
hij mag wel een beste upgrade krijgen, anders spat de zeepbel uiteen.
De IF kost op pc 115k€ en die is van de BPL
Mijn handen jeuken om hem te verkopen.
De IF kost op pc 115k€ en die is van de BPL
Mijn handen jeuken om hem te verkopen.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Op de PS4 is OTW Depay vrij stabiel de hele dag rond de 165K. Ik denk dat hij wel iets kan stijgen, maar niet echt veel. Als zijn rating tegenvalt zal de prijs flink zakken. Persoonlijk zou ik geen risico nemen. Mijn laatste net verkocht.
enige wat me misschien tegenhoud is dat hij nu al zo lekker speelt, laat staan na de eventuele upgrade.
Ik denk dat als Futhead met de voorspelling komt, en hij staat er in, dat hij dan door het plafond gaat
Ik denk dat als Futhead met de voorspelling komt, en hij staat er in, dat hij dan door het plafond gaat
[ Voor 34% gewijzigd door peeweeherman op 28-02-2017 19:37 ]
die voorspelling komt vandaag of morgen ochtend toch?peeweeherman schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:36:
enige wat me misschien tegenhoud is dat hij nu al zo lekker speelt, laat staan na de eventuele upgrade.
Edit: Hier is ie al https://pbs.twimg.com/media/C5wnUwDWcAAcPf_.jpg:large
Als ik dit zo zie dan word die depay echt wel meer waard. Wat een stats voor een LW. Ik hou hem en neem de gok!
[ Voor 19% gewijzigd door To easy op 28-02-2017 20:14 ]
Holy sh*t wat een kaart! Als het zijn echte kaart wordt ga ik zelfs twijfelen om hem niet te houden en een team te bouwen met hem!To easy schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:11:
[...]
die voorspelling komt vandaag of morgen ochtend toch?
Als ik dit zo zie dan word die depay echt wel meer waard. Wat een stats voor een LW. Ik hou hem en neem de gok!
Goeie stats idd, ik kan alleen niet spelen met wingers met 2 star WFFraaank schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:35:
[...]
Holy sh*t wat een kaart! Als het zijn echte kaart wordt ga ik zelfs twijfelen om hem niet te houden en een team te bouwen met hem!
minpuntje ja, maar hij heeft wel die trait 'avoid using weakfoot'.Grecio schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:54:
[...]
Goeie stats idd, ik kan alleen niet spelen met wingers met 2 star WF
Hopelijk zakt de SIF Naingolan iets na zijn zeer waarschijnlijke TIF kaart welke hij morgen krijgt. Mits cam/cm, ik zag dat hij het weekend op papier als buitenspeler was gestart...
Cons:::BB4E
Daar zit mooi spul tussen, overigens zijn ratings nog niet confirmed.To easy schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:11:
[...]
Depay zou het goed doen, maar ook eindelijk een snelle LB voor de BPL, zal zo eens checken hoe het met de prijzen van mijn otw van Aanholt zit.
Verrati begint er ook al mooi op te lijken en wat dacht je van Gueye, met sentinel en medium/ high work rates. Ben nog niet zo onder de indruk van mijn otw Kante, dus dit kan wel eens zijn vervanger worden.
Ik heb vanavond nog aardig moeten zwoegen om na het debacle van spaanse en duitse competitie een plekje voor komend weekend te bemachtigen. Ondanks goed begin in div. 2 geen promotie, daarna maar toernooien gespeld. Uiteindelijk maar eens de boel omgegooid en toen heeft de combi IF Gayle en IF Gray met daarachter potm Alli de doorslag gegeven.
Edit: van Aanholt is uitverkocht op pc, zal wel mooie doorbraak worden.
Kan trouwens mijn mls meuk ook weer verkopen, met leuke winst op IF Giovinco
[ Voor 7% gewijzigd door peeweeherman op 28-02-2017 22:16 ]
Speelt iemand met een Bundes team in 41212?
Vast wel iemandKidjuh schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 22:47:
https://www.futbin.com/17/squad/2050161Kidjuh schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 22:47:
hiermee.
fahrmann echt een aanrader, pakt punten, verder brooks tijdelijk tot ik boateng kan betalen..
Mooi team, ga Thiago halen ipv Muller SBC en dan die formatie proberen. 433(4) is niet te doen in divisie 1. Hoe speel je? Veel rondtikken en dan precision dribbling met Thiago tot een spits vrij rent?Ambianz schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:30:
[...]
https://www.futbin.com/17/squad/2050161
hiermee.
fahrmann echt een aanrader, pakt punten, verder brooks tijdelijk tot ik boateng kan betalen..
Hoe werkt dat precision dribbeling op xbox?
ik kan de bal al wedstrijden lang amper van de tegenstander afpakken. Welke knoppen gebuiken jullie ook voor verdediging?
Ik wordt er moe van.. snap niet hoe dit nou ineens kan !
ik kan de bal al wedstrijden lang amper van de tegenstander afpakken. Welke knoppen gebuiken jullie ook voor verdediging?
Eerste invalbeurt van super sub SBC Cavani. Sloom, sterk en een killer.
Speciaal voor jou Bean
Speciaal voor jou Bean
SBC Cavani is maar een klein beetje beter dan de geupgrade Cavani. Waard?Vissert schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:09:
Eerste invalbeurt van super sub SBC Cavani. Sloom, sterk en een killer.
[video]
Want dan wordt je overlopen of? Hoe zit dat met 4312 / 4321?Kidjuh schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 01:35:
[...]
Mooi team, ga Thiago halen ipv Muller SBC en dan die formatie proberen. 433(4) is niet te doen in divisie 1. Hoe speel je? Veel rondtikken en dan precision dribbling met Thiago tot een spits vrij rent?
Goede vraag. Ligt er aan hoeveel het je kost om hem te halen. Ik ga hem vooral gebruiken als supersub.Fraaank schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:15:
[...]
SBC Cavani is maar een klein beetje beter dan de geupgrade Cavani. Waard?
Als ik op PC kijk is hij nog steeds 60-70k. Dan koop ik liever LacazetteVissert schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:26:
[...]
Goede vraag. Ligt er aan hoeveel het je kost om hem te halen. Ik ga hem vooral gebruiken als supersub.
Hoelaat wordt dat totw 24 bekend gemaakt? hopen op me otw depay hehe
4 uur, 7 uur in packs!Razz89 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:50:
Hoelaat wordt dat totw 24 bekend gemaakt? hopen op me otw depay hehe
OTW depay zijn nu niet meer te vinden op de xbox. Of ze maken een prijsrange update of ze zijn volledig opgekocht.
Nee ik bedoel dat ik een OTW Depay heb.. dus hopen dat de prijs omhoog klapt zodat ik hem met lekkere winst kan verkopen..:PTo easy schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:16:
OTW depay zijn nu niet meer te vinden op de xbox. Of ze maken een prijsrange update of ze zijn volledig opgekocht.
Dribbling met LT/RT - zoiets: YouTube: Fifa 17 PRECISION DRIBBLE/FACE-UP DRIBBLE Tutorial: THE BEST WAY TO ...Razz89 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:10:
Hoe werkt dat precision dribbeling op xbox?
Zijn hier mensen die Neymar gebruikt hebben? zit er aan te twijfelen Bale te verkopen en neymar te halen, bale z'n longshots zijn goed maar de bal moet perfect voor zn linker liggen anders gaat die het bos in.
Neymar gebruikt, tegelijk met Bale.Byron010 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:17:
Zijn hier mensen die Neymar gebruikt hebben? zit er aan te twijfelen Bale te verkopen en neymar te halen, bale z'n longshots zijn goed maar de bal moet perfect voor zn linker liggen anders gaat die het bos in.
Beide fantastische spelers op het spel, maar ook compleet anders.
Neymar moet het van zijn dribbels en skills hebben. Je moet hier mee kunnen spelen.
Bale is meer kracht, snelheid en schot inderdaad. Voor iedereen anders denk wat het beste is.
Ik speel met 4312 of 4321, afhankelijk van m'n stemming. Mocht ik ooit div 1 halen laat ik je het wetenJoster schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:16:
[...]
Want dan wordt je overlopen of? Hoe zit dat met 4312 / 4321?
edit: typo
De gameplay is echt om te janken! Wat een jojo spel is het ook... ene match reageren je spelers heerlijk... andere match draaien ze als vrachtwagens...
Klopt, ik heb het gevoel dat als je geen 5 stars skills gebruikt neymar te duur is eigenlijk. Ik heb nu Martial in zijn plaats en dat is meer een soort Bale en werkt voor mij beterpelidee schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:40:
[...]
Neymar gebruikt, tegelijk met Bale.
Beide fantastische spelers op het spel, maar ook compleet anders.
Neymar moet het van zijn dribbels en skills hebben. Je moet hier mee kunnen spelen.
Bale is meer kracht, snelheid en schot inderdaad. Voor iedereen anders denk wat het beste is.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Merkte ik gister ook ja. In afgelopen WL scoorde ik vanuit alle hoeken en standen. Gister kreeg ik zelfs de grootste kansen niet tussen de palen.bbblije schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:43:
De gameplay is echt om te janken! Wat een jojo spel is het ook... ene match reageren je spelers heerlijk... andere match draaien ze als vrachtwagens...
Een jojo is een perfecte benaming van fifa ja.bbblije schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:43:
De prijs van Milik is al aan het stijgen inmiddels, hoop op een TOTW binnenkortLekkerboeie86 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:13:
Nou op naar het volgende investering project. Kan niet echt kiezen. OTW Milik zit erg dicht op zijn IF en daarom weinig risico. Hij viel goed in bij Napoli en zie hem zeker nog wel scoren.
Payet vind ik wel interessant. Heb er inmiddels 2 voor 70K, maar zijn prijs zit nu al op 85K en dan voelt het als "te laat" om extra in te kopen. Toch lijkt hij de grootste kanshebber.
POTM wie zou het worden? :-D
Ik gok op Kane
Iemand een idee wanneer dit bekend wordt??
Ik gok op Kane
Iemand een idee wanneer dit bekend wordt??
[ Voor 57% gewijzigd door Korkss op 01-03-2017 14:13 ]
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Duurt meestal wel een paar dagen voordat die uit is, verwacht hem rond de 5e of misschien wel net voor de 10e ofzo. Samen met de nieuwe league SBC's. snap niet dat ze het vorige maanden niet gewoon op de 1e van de maand gereleased hebben... zo veel moeite is dat niet.
Het is een race tussen kane en lukaku, ben benieuwd. Ik ga hem alleen toch niet gelijk halen... maar lukaku voor in de toekomst zou wel mooi zijn.
En wanneer komt de POTM sbc dan online? Dan zullen de 83+ BPL spelers vast wel weer gaan stijgen..?Byron010 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:13:
[...]
Duurt meestal wel een paar dagen voordat die uit is, verwacht hem rond de 5e of misschien wel net voor de 10e ofzo. Samen met de nieuwe league SBC's. snap niet dat ze het vorige maanden niet gewoon op de 1e van de maand gereleased hebben... zo veel moeite is dat niet.
Het is een race tussen kane en lukaku, ben benieuwd. Ik ga hem alleen toch niet gelijk halen... maar lukaku voor in de toekomst zou wel mooi zijn.
Volgens mij kwamen ze vorige keer tegelijk of was de POTM zelfs iets later. ach uiteindelijk is er geen datum vast en kan EA doen wat ze willen dus het is afwachten.. voor het zelfde geld waren er toch release problemen vorige maanden en komt het nu wel op de eerste. We zullen het zien.Joster schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:15:
[...]
En wanneer komt de POTM sbc dan online? Dan zullen de 83+ BPL spelers vast wel weer gaan stijgen..?
Volgens reddit wordt de 10e de POTM bekend gemaakt, de SBC volgt enige minuten later.Byron010 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:17:
[...]
Volgens mij kwamen ze vorige keer tegelijk of was de POTM zelfs iets later. ach uiteindelijk is er geen datum vast en kan EA doen wat ze willen dus het is afwachten.. voor het zelfde geld waren er toch release problemen vorige maanden en komt het nu wel op de eerste. We zullen het zien.
Auke_ schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:54:
[...]
Volgens reddit wordt de 10e de POTM bekend gemaakt, de SBC volgt enige minuten later.
Zit ik dan ook goed meeByron010 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:13:
[...]
Duurt meestal wel een paar dagen voordat die uit is, verwacht hem rond de 5e of misschien wel net voor de 10e ofzo. Samen met de nieuwe league SBC's. snap niet dat ze het vorige maanden niet gewoon op de 1e
Iemand ervaring met Sergio Ramos? Zijn H/M staan me niet echt aan... Maarja, wat een stats!
Fijnste niet inform CB waar ik mee gespeeld heb elke fifa weer. Heel sterk, kan lekker passen en net zoals in het echt kan die heerlijk koppenPetrCech_3 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:41:
Iemand ervaring met Sergio Ramos? Zijn H/M staan me niet echt aan... Maarja, wat een stats!
nice 85 depay is het dus geworden. Keita heeft anders ook wel stats zeg. Altijd welkom in de bundisliga zulke middenvelders.
En heel snel worden alle OTW kaarten van Depay van de markt gekocht (op PS4).
Ja die keita lijkt mij ook heel chill! Die zou ik wel in de roulatie willen hebbenTo easy schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:03:
[...]
nice 85 depay is het dus geworden. Keita heeft anders ook wel stats zeg. Altijd welkom in de bundisliga zulke middenvelders.
En die Naingollan kaart.... pfoe
Wat zou zo'n keita gaan kosten denk je?ErnstMid schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:10:
[...]
Ja die keita lijkt mij ook heel chill! Die zou ik wel in de roulatie willen hebben![]()
En die Naingollan kaart.... pfoe
Ja geen idee eigenlijk, duimen dat het laag blijft
Ik hoop het, denk eerder tegen de 100k (of erover)ErnstMid schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:20:
[...]
Ja geen idee eigenlijk, duimen dat het laag blijft30/40k?
ik heb nu een OTW depay van rating 80. maar wat kan je daar nu het beste mee doen? snap niet helemaal hoe dat nou precies werkt wat er gebeurd met die kaart van OTW 80 nu de SIF 85 uit is...
Haha ja dan is het meteen kopen. Maar denk ook wel rond de 100-130k.ErnstMid schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:20:
[...]
Ja geen idee eigenlijk, duimen dat het laag blijft30/40k?
Even wachten na 7 uur als ze ook echt in packs zijn dan veranderd die mee en word warsch zijn prijs range aan gepast.Razz89 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:30:
ik heb nu een OTW depay van rating 80. maar wat kan je daar nu het beste mee doen? snap niet helemaal hoe dat nou precies werkt wat er gebeurd met die kaart van OTW 80 nu de SIF 85 uit is...
Op die manier! Dus stel dat ik hem wil verkopen kan ik het beste wachten tot hij om 7 uur automatisch een 85 SIF wordt en hem dan verkopen?To easy schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:32:
[...]
Even wachten na 7 uur als ze ook echt in packs zijn dan veranderd die mee en word warsch zijn prijs range aan gepast.
Ja idd. Ik weet alleen niet wanneer het moment het beste is. na 7 uur krijg je er sws meer geld voor dan nu het geval was, maar of er een beter tijdstip is dat je hem voor nog meer krijgt weet ik niet precies. Heb er zelf ook weinig ervaring mee dus misschien kan iemand anders dat beter beantwoorden?Razz89 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:34:
[...]
Op die manier! Dus stel dat ik hem wil verkopen kan ik het beste wachten tot hij om 7 uur automatisch een 85 SIF wordt en hem dan verkopen?
To easy schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:32:
[...]
Haha ja dan is het meteen kopen. Maar denk ook wel rond de 100-130k.
Absoluut, ben daar ook bang voor. Weet niet of ik hem zoveel waard vind.... Ben niet echt ontevreden over mn huidige middenveld met Vidal/Sanches/Thiago IF/Muller SBC/Kante.Sander.vanerp schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:29:
[...]
Ik hoop het, denk eerder tegen de 100k (of erover)
Ja ik snap wat je bedoeld. Wie heeft er hier een idee over? wanneer is het juiste moment om het meeste voor hem te cashen?To easy schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:35:
[...]
Ja idd. Ik weet alleen niet wanneer het moment het beste is. na 7 uur krijg je er sws meer geld voor dan nu het geval was, maar of er een beter tijdstip is dat je hem voor nog meer krijgt weet ik niet precies. Heb er zelf ook weinig ervaring mee dus misschien kan iemand anders dat beter beantwoorden?
Ja dat is ook een best middenveld. Ik zou hem misschien vervangen voor Sanches?? Keita is denk beetje zelfde idd maar overall veel beter.ErnstMid schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:36:
[...]
[...]
Absoluut, ben daar ook bang voor. Weet niet of ik hem zoveel waard vind.... Ben niet echt ontevreden over mn huidige middenveld met Vidal/Sanches/Thiago IF/Muller SBC/Kante.
Dat hangt ervan af. Normaliter denk ik dat de prijzen net na 7 uur het hoogst zijn, maar als de price range wordt geupdated, dan niet.
In dit geval is het niet te voorspellen.
Overigens wel een super dikke TOTW. Ik kijk uit naar IF Gueye en FIF (?) Kane. 79 pace haha. Wil ook nog MotM Mkhitarian, maar dan moet de prijs wel een beetje zakken. 650k is echt te veel voor een vergelijkbare speler aan MotM Son en TIF Eriksen. Echt raar dat de prijs zo hoog is.
In dit geval is het niet te voorspellen.
Overigens wel een super dikke TOTW. Ik kijk uit naar IF Gueye en FIF (?) Kane. 79 pace haha. Wil ook nog MotM Mkhitarian, maar dan moet de prijs wel een beetje zakken. 650k is echt te veel voor een vergelijkbare speler aan MotM Son en TIF Eriksen. Echt raar dat de prijs zo hoog is.
Ik zou de kaart sowieso wel graag willen hebben, qua stats in ieder geval heerlijk. Ook lekker veel stamina, kan net als muller 120 minuten knallen. Daar mag Thiago nog wel eens aan werken....To easy schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:40:
[...]
Ja dat is ook een best middenveld. Ik zou hem misschien vervangen voor Sanches?? Keita is denk beetje zelfde idd maar overall veel beter.
Ik ben echt geneigd om die OTW Depay niet te verkopen, maar te gaan gebruiken! Of wellicht z'n OTW te verkopen en aan het einde van de week zijn normale 85 IF te kopen.
Oeeeh die Keita komt zeker in mijn club! Mooie kaart.
Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.