Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
RonaldMuijs schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:42:
https://www.futbin.com/17/squad/2046754

Wat zouden jullie aan dit team veranderen? 1 mil is ongeveer de richtlijn en speel op xbox. Leek mij een lekker team.
Weinig idd, zou waarschijnlijk Ben Yedder erbij hallen voor wedstrijden waar de tegenstander heel compact speelt en de snelheid van Auba dus geen wapen is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• zino86
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-12-2022
Harribo schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:29:
Wat is dit spel oneerlijk zeg. Ik heb een team bestaande uit Nederlanders en tik de tegenstander steeds weg met hun topteams. Keer op keer maar op de een of andere manier mag de goal nooit vallen al heb ik 12 kansen.
Tegenteam krijgt 1 of 2 kansen, ALTIJD 1 goal.

Jammer, je MOET gewoon topspelers hebben in dit spel anders heb je niets te zoeken hoe goed je ook kunt spelen, dat maakt weinig uit.
Fifa kan soms echt zo oneerlijk ja. Creëer je kans op kans en dan maakt de tegenstander uit het niets ineens een goal. Dit weekend is het echt heel extreem bij mij in de wl. Hoevaak ik 1 of 2- 0 voor gestaan heb en ik alsnog gelijk speel en dan verliezen op penalty's.

Ik denk persoonlijk dat je uiteindelijk met een goedkoop team beter word dan iemand die met al die dure spelers speelt.

Mijn weekend in een notendop:

Ik ben er even klaar mee. Even voetbal kijken en daarna geef ik het weer een kans |:(

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:44
Ik ben er ook wel klaar mee, ben er maar bij weggelopen.
Mijn spelers zijn gewoon trager en doen er langer over om te draaien. Tel daarbij een scheids op die partijdig is en een keeper vd tegenstander die werkelijk alles eruit haalt... Dan ben ik het wel weer beu...

Dus of ik moet top spelers gaan halen of iets anders gaan doen... Ben geen masochist

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Bossie schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:47:
[...]

Weinig idd, zou waarschijnlijk Ben Yedder erbij hallen voor wedstrijden waar de tegenstander heel compact speelt en de snelheid van Auba dus geen wapen is.
Dembele al kopen? Hij is nu 150k of zal ik met hem wachten tot vanavond?
Harribo schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:53:
Ik ben er ook wel klaar mee, ben er maar bij weggelopen.
Mijn spelers zijn gewoon trager en doen er langer over om te draaien. Tel daarbij een scheids op die partijdig is en een keeper vd tegenstander die werkelijk alles eruit haalt... Dan ben ik het wel weer beu...

Dus of ik moet top spelers gaan halen of iets anders gaan doen... Ben geen masochist
Git gud :P

Topspelers zijn niet nodig, maar kunnen wel het verschil maken op beslissende momenten.
Ik probeer juist spelers te zoeken die bij mijn speelstijl/formatie passen, afhankelijk van de positie zijn er verschillende eisen, terwijl high stamina altijd een vereiste is.

Het is een leuke game, maar speel het vooral lekker relaxed, zo niet dan zul je zien dat alles meteen in een neerwaartse spiraal gaat en dan kun je beter idd wat anders gaan doen (ff afreageren in Doom bijvoorbeeld :x ).

@RonaldMuijs
Geen idee, kijk anders even naar de prijs trend van een paar populaire PL spelers van afgelopen weekend op futbin en bepaal het juiste moment daarop. Het blijft in ieder geval een gok.

edit: wat zijn de ervaringen hier met MOTM Kane?

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 26-02-2017 15:06 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:46
Geen idee lol, maar hij heeft net weer een hattrick gemaakt. Niet normaal die gast.

Wordt een 90 hero of 4e IF. Schijnt namelijk ook zijn 100e goal te hebben gemaakt.

Ik wilde hem na dit weekend samen met Mkhitarian MotM halen, maar nu maar even wachten met Kane op nieuwe IF. Hij gaat sowieso een TOTS krijgen.

edit/ Nu is hij ook weer in de running voor POTM denk ik. Zou wel sick zijn naast Son en Alli. 100x liever Kane dan die shit Belg.

[ Voor 17% gewijzigd door Casual Ruud op 26-02-2017 15:20 ]

Casual Ruud schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:16:
Geen idee lol, maar hij heeft net weer een hattrick gemaakt. Niet normaal die gast.

Wordt een 90 hero of 4e IF. Schijnt namelijk ook zijn 100e goal te hebben gemaakt.

Ik wilde hem na dit weekend samen met Mkhitarian MotM halen, maar nu maar even wachten met Kane op nieuwe IF. Hij gaat sowieso een TOTS krijgen.

edit/ Nu is hij ook weer in de running voor POTM denk ik. Zou wel sick zijn naast Son en Alli. 100x liever Kane dan die shit Belg.
Die shit belg heeft wel weer snelheid en tries to beat defensive line :)

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

vlug andere spelers kopen tbv sbc

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Hebben jullie ook het idee dat als je tegen 10man komt, de tegenstander vaak vleugels krijgt?

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:09
Fraaank schreef op zondag 26 februari 2017 @ 17:25:
Hebben jullie ook het idee dat als je tegen 10man komt, de tegenstander vaak vleugels krijgt?
Yup. Gisteren nog. Stond 1-0 voor. Hij krijgt rood in de 49e minuut. Ik verlies met 1-4. Ik heb hardop gelachen om de onzin xD

PSN: MrMistral

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Goal van depay, zou mooi zijn als mijn otw 84 wordt

Edit: yes, nog 1, had nog een otw er bij gehaald :)

[ Voor 35% gewijzigd door peeweeherman op 26-02-2017 18:11 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:01
DEPAY JACKPOT ALLES :)

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:26
DAMN ben echt blij met mijn 3 otw depays. laat die prijzen maar gek gaan haha!

Edit: al 60k meer waard dan dat ik ze kocht.

[ Voor 23% gewijzigd door To easy op 26-02-2017 18:22 ]

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11 09:42
depay inmiddels op 115k op de xbox. Verwachten jullie dat hij boven zijn limiet gaat komen of zal 130k ongeveer de max zijn?

edit. heb 'm inmiddels verkocht voor 119k, lijkt weer terug te gaan naar 113 dus hopelijk goede moment gekozen.

[ Voor 31% gewijzigd door Ambianz op 26-02-2017 18:37 ]

• Lekkerboeie86
Inmiddels 5 verkocht voor 150K nog 5 te gaan die ik voor hogere prijs heb. Wil wel 1 miljoen profit maken :p

• To easy
en nog een assist dus sws totw. Zal die niet duurder worden lekkerboeie?

• Lekkerboeie86
To easy schreef op zondag 26 februari 2017 @ 18:36:
en nog een assist dus sws totw. Zal die niet duurder worden lekkerboeie?
Ik denk nogsteeds dat hij een 85 rating krijgt. En dan is 200K zeker mogelijk.

• Auke_
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 20-11 19:43
Argh, Depay verkocht vlak voor zijn tweede goal... 40k winst maar toch, had ruim 100k kunnen zijn inmiddels (pc). Achja 40k is toch goed voor de eerste keer investeren in een OTW kaart.

• To easy
Wat is het maximum waar zijn OTW kaart voor verkocht kan worden nu?

PS: mooi voor depay en hopelijk voor NL ook als die zo door blijft gaan :)

• Ambianz
To easy schreef op zondag 26 februari 2017 @ 18:40:
Wat is het maximum waar zijn OTW kaart voor verkocht kan worden nu?

PS: mooi voor depay en hopelijk voor NL ook als die zo door blijft gaan :)
190k op ps4
140k op xbox 1

Zou natuurlijk kunnen dat na zijn eventuele 85 upgrade de pricerange verhoogd wordt, blijft een minder aantrekkelijke competitie en vanwege nederlandse nationaliteit niet interessant om te linken

• To easy
Ambianz schreef op zondag 26 februari 2017 @ 18:42:
[...]

190k op ps4
140k op xbox 1

Zou natuurlijk kunnen dat na zijn eventuele 85 upgrade de pricerange verhoogd wordt, blijft een minder aantrekkelijke competitie en vanwege nederlandse nationaliteit niet interessant om te linken
ai 140k mag wel hoger op de xbox haha. Klopt, maar wel miss de beste LB of LM in ligue 1. Helemaal qua snelheid.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Heb er net 1 op PC afgetikt voor 200k, had hem na de eerste goal voor 120k gekocht, snel geld, andere houd ik voorlopig lekker zelf.

Als Ben Arfa nu ook nog even zijn best doet, en van Aanholt in totw komt heb ik woensdag drie upgrades :P

[ Voor 55% gewijzigd door peeweeherman op 26-02-2017 19:10 ]

• Ambianz
peeweeherman schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:05:
Heb er net 1 op PC afgetikt voor 200k, had hem na de eerste goal voor 120k gekocht, snel geld, andere houd ik voorlopig lekker zelf.
verkocht bedoel je? aftikken betekent namelijk juist betalen.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ambianz schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:10:
[...]

verkocht bedoel je? aftikken betekent namelijk juist betalen.
Ik heb hem verkocht, afgetikt als een veilingmeester: éénmaal, andermaal, TIK! :D

• Auke_
peeweeherman schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:05:

Als Ben Arfa nu ook nog even zijn best doet, en van Aanholt in totw komt heb ik woensdag drie upgrades :P
Misschien heb je de mijne wel gekocht 8)7
Mjah Depay leuk, een MOTM Ibra lijkt me ook zeer weerschijnlijk ;)

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Die Gabbiadini heeft ook niet echt aanpassingsproblemen.

Ik denk Kane toch wel PotM wordt, met 2 hattricks, een winnend doelpunt en een assist. Heb voor de zekerheid maar wat extra Alderweireld's gekocht, de Belg van de spurs. Ben verder wel klaar voor beide sbc's

[ Voor 65% gewijzigd door peeweeherman op 26-02-2017 19:58 ]

• Lekkerboeie86
Nou op naar het volgende investering project. Kan niet echt kiezen. OTW Milik zit erg dicht op zijn IF en daarom weinig risico. Hij viel goed in bij Napoli en zie hem zeker nog wel scoren.

Payet vind ik wel interessant. Heb er inmiddels 2 voor 70K, maar zijn prijs zit nu al op 85K en dan voelt het als "te laat" om extra in te kopen. Toch lijkt hij de grootste kanshebber.

• Auke_
peeweeherman schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:44:
Die Gabbiadini heeft ook niet echt aanpassingsproblemen.

Ik denk Kane toch wel PotM wordt, met 2 hattricks, een winnend doelpunt en een assist. Heb voor de zekerheid maar wat extra Alderweireld's gekocht, de Belg van de spurs. Ben verder wel klaar voor beide sbc's
Vergeet niet dat de hattrick tegen Fulham voor de FA cup was en dus niet mee telt voor POTM.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:44
Bossie schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:03:
[...]

Git gud :P

Topspelers zijn niet nodig, maar kunnen wel het verschil maken op beslissende momenten.
Ik probeer juist spelers te zoeken die bij mijn speelstijl/formatie passen, afhankelijk van de positie zijn er verschillende eisen, terwijl high stamina altijd een vereiste is.
Nou echt dit soort potten speel ik dan, nu dan tegen Atletico (verloor 3-1):
Afbeeldingslocatie: https://s12.postimg.org/6lu64ada1/Naamloos.png

Ik kan bijna elke wedstrijd deze statistieken naar voren toveren.
Ik word gewoon genaaid. Beter maar nooit winnen. Gewoon omdat het tegenteam duurdere en betere spelers heeft.

Maar ik snap het wel, we moeten goede spelers kopen, letterlijk. Tis de commercie van het spel wat het verknalt.
Vandaar dat het hier ook gaat om welke spelers men koopt. Tactiek, strategie, kunde....dat maakt niet zoveel uit.
I rest my case

• RonaldMuijs
Harribo schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:54:
[...]

Nou echt dit soort potten speel ik dan, nu dan tegen Atletico (verloor 3-1):
[afbeelding]

Ik kan bijna elke wedstrijd deze statistieken naar voren toveren.
Ik word gewoon genaaid. Beter maar nooit winnen. Gewoon omdat het tegenteam duurdere en betere spelers heeft.

Maar ik snap het wel, we moeten goede spelers kopen, letterlijk. Tis de commercie van het spel wat het verknalt.
Vandaar dat het hier ook gaat om welke spelers men koopt. Tactiek, strategie, kunde....dat maakt niet zoveel uit.
I rest my case
Ik ben het niet met je eens. Ik heb zelf eigenlijk altijd minder schoten maar win vrij veel. Hoe? Nou ik schiet alleen als ik echt denk dat die er in kan. Doe nooit afstandschoten en als ik af kan leggen voor de goal doe ik dat ook echt wel. Maar heel veel mensen nemen te gehaast hun schoten waardoor de scoringskans veel kleiner wordt. En dat heeft niks met je spelers te maken maar het moment waarop je schiet.

Er zit weleens een pot bij waar je betere kansen heb dan je tegenstander maar toch verliest, maar dat gebeurd in het echt ook.
Maar grotendeels komt het door de kansen die jezelf maakt. Als je naar de pro's kijkt is hun effectiviteit superhoog. Ze schieten namelijk alleen als ze denken dat ze scoren.
RonaldMuijs schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:05:
[...]

Ik ben het niet met je eens. Ik heb zelf eigenlijk altijd minder schoten maar win vrij veel. Hoe? Nou ik schiet alleen als ik echt denk dat die er in kan. Doe nooit afstandschoten en als ik af kan leggen voor de goal doe ik dat ook echt wel. Maar heel veel mensen nemen te gehaast hun schoten waardoor de scoringskans veel kleiner wordt. En dat heeft niks met je spelers te maken maar het moment waarop je schiet.

Er zit weleens een pot bij waar je betere kansen heb dan je tegenstander maar toch verliest, maar dat gebeurd in het echt ook.
Maar grotendeels komt het door de kansen die jezelf maakt. Als je naar de pro's kijkt is hun effectiviteit superhoog. Ze schieten namelijk alleen als ze denken dat ze scoren.
Hetzelfde voor mij, dat resulteert ook vaker een in hogere shots on target % dan in dat screenshot.
Ik zie daarin overigens een vrij gelijkwaardige wedstrijd.

Spelers zijn belangrijk, speelstijl en custom tactics nog veel meer samen met simpelweg veel spelen.
Er is hier toch regelmatig discussie over deze onderwerpen, maar het merendeel gaat idd voornamelijk over het handelgedeelte.

Verwijderd

Had een Memphis voor 49K gekocht (PS3), maar had hem per ongeluk de hele dag gelist voor 82K... Wel bijna 30K winst, maar dat had nog 100K meer kunnen zijn. Wel mooi dat m'n Mascherano's en andere spelers met een downgrade waarin ik geïnvesteerd heb (met name spelers die van goud naar zilver zijn gegaan) al lekker gestegen zijn in prijs :)

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
Gister en vanavond eens een beetje geëxperimenteerd, met mijn nieuwe Calcio A team.
Na terug te zijn gegaan, naar mijn oude vertrouwde 4-4-1-1 nu toch maar geswitched naar 4-3-2-1.
Zo ziet het team er nu uit:

http://www.futhead.com/17/squads/4835915/

Verbeteringen?
Ik had eindelijk eens wat pack luck:

Afbeeldingslocatie: https://9-t.imgbox.com/UV6tMMc8.jpg

Hiervan Brozovic kunnen kopen, en heb nu nog 188K voor een tweede team, of versterkingen :)

Verwijderd

Zooo, een prima MOTM (op het middenveld), IF en Sanchez! En ook gewoon nog twee 84's, er zijn 100K packs zonder 84 :D

• To easy
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 22:42:
Zooo, een prima MOTM (op het middenveld), IF en Sanchez! En ook gewoon nog twee 84's, er zijn 100K packs zonder 84 :D
ja die packs heb ik meestal haha. Soms snap je echt niet waarom er zoveel zeldzame in 1 pack zitten en in sommige packs is je hoogste een 80 rated...

• Fraaank
OTW Depay voor 86k gekocht, gaat nu voor 210k op PC. Twijfel nog over verkopen... Wellicht ook wel leuk om te gebruiken in een Ligue 1 team.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Protax schreef op zondag 26 februari 2017 @ 22:20:
Gister en vanavond eens een beetje geëxperimenteerd, met mijn nieuwe Calcio A team.
Na terug te zijn gegaan, naar mijn oude vertrouwde 4-4-1-1 nu toch maar geswitched naar 4-3-2-1.
Zo ziet het team er nu uit:

Verbeteringen?
Ik had eindelijk eens wat pack luck:

[afbeelding]

Hiervan Brozovic kunnen kopen, en heb nu nog 188K voor een tweede team, of versterkingen :)
wat voor pack was dit? :P

• Razz89
wat is wijsheid? ik heb die OTW depay gekocht voor 43k, kan hem nu kwijt voor ongeveer 110k. nu verkopen? of wachten en hopen dat hij in TOTW komt.. want zal hij dan meer waard worden en hoeveel denken jullie ongeveer?

• Protax
Zo'n player only pack, die nu op de markt zijn :)

• Razz89
Protax schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:03:
[...]

Zo'n player only pack, die nu op de markt zijn :)
nice! en dat was je 1e pack? of heb je er daarvoor al veel geopend met veel onzin haha.
dit soort packluck heb ik dus nooit he :9

• Protax
Razz89 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:05:
[...]

nice! en dat was je 1e pack? of heb je er daarvoor al veel geopend met veel onzin haha.
dit soort packluck heb ik dus nooit he :9
Ik ook niet, me salaris was binnen dus dacht gun me zelf wat leuks :)
Op dit account heb ik nu voor een paar honderd euro aan packs geopend, en nu twee walkouts gehad.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Lekkerboeie86 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 18:38:
[...]

Ik denk nogsteeds dat hij een 85 rating krijgt. En dan is 200K zeker mogelijk.
Hier nog een. Ik twijfel nog of ik hem moet verkopen, aangezien hij zijn Man Utd IF al 83 is, dus dat wordt wel echt een goede upgrade....

En Van Aanholt heb ik ook (heeft de enige treffer gemaakt), die is extinct en kan ik nu dus voor 70k verkopen, daar wacht ik dus nog maar even mee tot zijn pricerange is aangepast.

• Fraaank
sirkeith schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:37:
[...]

Hier nog een. Ik twijfel nog of ik hem moet verkopen, aangezien hij zijn Man Utd IF al 83 is, dus dat wordt wel echt een goede upgrade....

En Van Aanholt heb ik ook (heeft de enige treffer gemaakt), die is extinct en kan ik nu dus voor 70k verkopen, daar wacht ik dus nog maar even mee tot zijn pricerange is aangepast.
Ik ga de gok nemen en wacht met verkopen van OTW Depay

• sirkeith
Ik denk ik ook wel ja. Want indien het 'maar' een 84 IF zal worden, ben ik ervan overtuigd dat dit niet zijn laatste IF zal zijn.

• Protax
Beetje in dubio, ik speel nu met dit:

Maar ik heb SBC Lacazette ook nog in mijn club.
Misschien toch een hybrid maken met met Depay (die nu wel heel duur is), en IF Tolisso?

• Fraaank
Protax schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:56:
Beetje in dubio, ik speel nu met dit:

Maar ik heb SBC Lacazette ook nog in mijn club.
Misschien toch een hybrid maken met met Depay (die nu wel heel duur is), en IF Tolisso?
Jij zit in dezelfde situatie als ik! Ik speel nu ook met een Serie A team, maar twijfel door Depay om misschien toch de switchen (heb ook geen SBC Lacasweat)

• Protax
Fraaank schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:02:
[...]

Jij zit in dezelfde situatie als ik! Ik speel nu ook met een Serie A team, maar twijfel door Depay om misschien toch de switchen (heb ook geen SBC Lacasweat)
Denk dat Depay niet zo goed is als bijv. Perisic of Mertens... Maar qua spits is Lacazette wel heel goed (beter dan bijv. een Icardi) :)

• Fraaank
Protax schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:05:
[...]

Denk dat Depay niet zo goed is als bijv. Perisic of Mertens... Maar qua spits is Lacazette wel heel goed (beter dan bijv. een Icardi) :)
Klopt, moet wel zeggen dat ik nu met Bacca in de spits speel, maar vaak genoeg hem eruit haal, Perisic ST maak en dan Oranje Baldé Diao inbreng als LF.

Het team speelt super, maar de verveling slaat vaak toe als ik veel wedstrijden met een team heb gespeeld en wil dan wel graag verandering.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:03
Protax schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:05:
[...]

Gomez SIF met een deadeye gezien? :D

• Protax
Joster schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:11:
[...]

Gomez SIF met een deadeye gezien? :D
Nog niet geprobeerd... Goed?

• RonaldMuijs
Heerrlijk dat de servers down zijn. Logde halfuur voortijd in en nog snel op een paar spelers geboden. Helaas werd ik op 1 speler 1 seconde voor dat de server down ging overboden. Maar van mijn 75k toch nog 45k op spelers geboden waar ik denk ik 30k winst op kan maken.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:03
Protax schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:12:
[...]

Nog niet geprobeerd... Goed?
Ik heb niet met zijn SIF gespeeld (te duur) maar vind zijn IF vooralsnog al heerlijk spelen. Ligt er wel enorm aan wat voor speler je zelf bent. Ik probeer vooral de duels te ontlopen (ben er niet goed in) en dan ben je bij Gomez aan het goede adres. Verwacht niet dat hij alla Lukaku / Icardi / Higuain verdedigers weg zet.
Joster schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:17:
[...]

Ik heb niet met zijn SIF gespeeld (te duur) maar vind zijn IF vooralsnog al heerlijk spelen. Ligt er wel enorm aan wat voor speler je zelf bent. Ik probeer vooral de duels te ontlopen (ben er niet goed in) en dan ben je bij Gomez aan het goede adres. Verwacht niet dat hij alla Lukaku / Icardi / Higuain verdedigers weg zet.
Nee, dribbelt ie gewoon langs

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Iemand ervaring met Alaba of Hector IF? Ben aan het bedenken wat ik met mn LB en RB plek aanwil:

https://www.futbin.com/17/squad/2065217

Kurzawa speelt wel lekker op LB dus daar nog niet per se veel noodzaak om iets nieuws te halen, Plattenhardt IF is ook best oke. Lahm verdedigt heel lekker maar is wel te sloom en piepklein dus ga daar denk ik Piszczek IF halen.

• Lekkerboeie86
sirkeith schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:37:
[...]

Ik heb er 9 gelijk verkocht na zijn 2e goal. Allemaal tussen de 150K en 170K. Had er nog 1 voor 180K erop, maar die ging niet weg. Deze houd ik nu maar ff vast om te kijken wat de prijs gaat doen.

Houd de prijs in de gaten en verkoop hem dinsdagavond als je er meerdere hebt. Als je gokje wil nemen wachten tot woensdagmiddag direct na TOTW bekendmaking.

• PeacockSR4
  • Laatst online: 23-09-2021
Ik heb ook een OTW Depay met een hunter kaartje gekocht een week geleden. Probeer hem nu te verkopen voor om en nabij de 170K. Zie dat een OTW Draxler, die al een 86IF kaartje heeft maar zo'n 178BIN heeft.
Verwacht niet dat Depay dan veel meer gaat opleveren bij een mogelijke IF. Of heb ik dat mis gezien zijn pace en dribbel?

• Protax
Bossie schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:38:
[...]

Nee, dribbelt ie gewoon langs
Vanavond eens even proberen dan, vraag me af of hij past in een 4-3-2-1.
Icardi vind ik persoonlijk te wisselvallig, en Dybala vind ik soms net wat te zwak (scoort er wel genoeg).

• Fraaank
PeacockSR4 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:05:
Ik heb ook een OTW Depay met een hunter kaartje gekocht een week geleden. Probeer hem nu te verkopen voor om en nabij de 170K. Zie dat een OTW Draxler, die al een 86IF kaartje heeft maar zo'n 178BIN heeft.
Verwacht niet dat Depay dan veel meer gaat opleveren bij een mogelijke IF. Of heb ik dat mis gezien zijn pace en dribbel?
OTW Draxler is een CAM, niet een RW. Zijn RW is alleen een IF, met te weinig pace (in mijn ogen).

• To easy
ik houd ook mijn otw depays in hoop voor een 85 inform.

• sirkeith
Lekkerboeie86 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:44:
[...]

Ik heb er 9 gelijk verkocht na zijn 2e goal. Allemaal tussen de 150K en 170K. Had er nog 1 voor 180K erop, maar die ging niet weg. Deze houd ik nu maar ff vast om te kijken wat de prijs gaat doen.

Houd de prijs in de gaten en verkoop hem dinsdagavond als je er meerdere hebt. Als je gokje wil nemen wachten tot woensdagmiddag direct na TOTW bekendmaking.
En dan verkopen tussen 16:00 en 18:00 (na bekendmaking maar voordat de IF in de packs zit)?

• T-T
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

T-T

Ik heb een 85 Dries Mertens uit een pack gehaald waar ik in mijn team niets mee kan.

Hij gaat nu voor ongeveer 22000
Zou het verstandig zijn om hem nog even in de club te houden voor een eventuele Lukaku POTM?

• Byron010
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

@Protax Had jij ook nog een IF tielemans gekocht? ik heb hem gister verkocht.. had hem toen voor 12k, verkocht voor 25k.

Keek vannochtend naar een nieuw team.. 740k.. kijk nu weer, 800k. RIP. 740k had ik net kunnen redden maar 800 dus niet.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• ErnstMid

ErnstMid

T-T schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:17:
Ik heb een 85 Dries Mertens uit een pack gehaald waar ik in mijn team niets mee kan.

Hij gaat nu voor ongeveer 22000
Zou het verstandig zijn om hem nog even in de club te houden voor een eventuele Lukaku POTM?
Ik zou hem nog heel even vasthouden, denk niet dat hij veel gaat zakken en je hebt wel kans dat hij veel gaat stijgen.

Ik hoop trouwens op een Kane POTM :9 Daar in ieder geval wat spelers voor ingeslagen. En natuurlijk wat 84+ rated spelers uit de premier league. Niet te gek want denk eigenlijk niet dat hij het wordt maar we gaan het zien.

Wanneer wordt dat weer bekend gemaakt?

• Lekkerboeie86
ErnstMid schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:26:
[...]

Ik zou hem nog heel even vasthouden, denk niet dat hij veel gaat zakken en je hebt wel kans dat hij veel gaat stijgen.

Ik hoop trouwens op een Kane POTM :9 Daar in ieder geval wat spelers voor ingeslagen. En natuurlijk wat 84+ rated spelers uit de premier league. Niet te gek want denk eigenlijk niet dat hij het wordt maar we gaan het zien.

Wanneer wordt dat weer bekend gemaakt?
Binnen 2 weken wel bekend gemaakt gaan worden. Kane was goed, maar Lukaku en Everton deden het beter. Zal zeker rekening houden dat Lukaku wint.

• ErnstMid

ErnstMid

Lekkerboeie86 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:28:
[...]

Binnen 2 weken wel bekend gemaakt gaan worden. Kane was goed, maar Lukaku en Everton deden het beter. Zal zeker rekening houden dat Lukaku wint.
Ja denk ook dat Lukaku het gaat worden maar dat is nu al lastiger investeren :) En heb zelf geen interesse in bpl spelers dus doe het puur voor het handelen. Wie het ook gaat worden, high rated bpl spelers zul je sowieso wel nodig hebben. Spelers als Xhaka bv kun je nu nog redelijk voordelig oppikken, daar kun je wel wat winst op pakken.

• Protax
Byron010 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:20:
@Protax Had jij ook nog een IF tielemans gekocht? ik heb hem gister verkocht.. had hem toen voor 12k, verkocht voor 25k.

Keek vannochtend naar een nieuw team.. 740k.. kijk nu weer, 800k. RIP. 740k had ik net kunnen redden maar 800 dus niet.
Yes, ik had er twee ook allebei verkocht. Focus me nu op Calcio A --> Geen behoefte meer aan een Lukaku :P
Heb nu nog wel een lading West Brom / Anderlecht spelers in mijn club!

[ Voor 7% gewijzigd door Protax op 27-02-2017 14:44 ]

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11:05
ErnstMid schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:42:
Iemand ervaring met Alaba of Hector IF? Ben aan het bedenken wat ik met mn LB en RB plek aanwil:

https://www.futbin.com/17/squad/2065217

Kurzawa speelt wel lekker op LB dus daar nog niet per se veel noodzaak om iets nieuws te halen, Plattenhardt IF is ook best oke. Lahm verdedigt heel lekker maar is wel te sloom en piepklein dus ga daar denk ik Piszczek IF halen.
Alaba al lang in mijn team, speelt heerlijk. Verder hebben we bijna hetzelfde team. Heb net Ibra gepacked, verkocht en sokra SIF, Piszczek IF gehaald. Hoe vind je Castro spelen? Ik speel nu met vidal en sanchez op CM en SBC Muller CAM... Zit toch te kijken naar vervanging van muller.

PSN: Kidjuh

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Ongelofelijk, ik was bezig in de web app om al mijn spelers te verkopen voor het nieuwe italiaanse team. Wilde ik oranje Son in de verkoop doen, die is immers 285.000 coins waard. Dus ik een beetje rondklikken, en hem te koop gezet voor ik dacht 280.000 coins.

Wordt zijn kaartje direct groen, kijk ik, is hij verkocht voor 25.250 coins. Direct heb ik met EA contact opgenomen, maar zij konden niks voor mij doen. Ik heb dus net, ik weet niet of het door eigen schuld is, 260.000 coins verloren... Zowat de helft van wat ik bij elkaar heb gespeeld. Koop nooit pakjes, dus daar gaat heel veel uren spelen.

PSN/Steam: Xamsix

• ErnstMid

ErnstMid

Kidjuh schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:09:
[...]

Alaba al lang in mijn team, speelt heerlijk. Verder hebben we bijna hetzelfde team. Heb net Ibra gepacked, verkocht en sokra SIF, Piszczek IF gehaald. Hoe vind je Castro spelen? Ik speel nu met vidal en sanchez op CM en SBC Muller CAM... Zit toch te kijken naar vervanging van muller.
Castro? Heb ik niet....

Sokratis SIF lijkt me heerlijk, zn IF speelt al heerlijk :) Ik vind Sanches erg lekker spelen maar mis wel een stuk passing. Daarom ga ik toch vaak voor Vidal centraal.Afhankelijk van de stand van de wedstrijd wissel ik dan Thiago IF voor Kante of Calhanoglu SIF. Calhanoglu kan ook uitstekend op CAM spelen, voor lm/lw is hij te sloom maar CAM dikke prima.

Ik twijfel ook wel eens over Muller maar hij blijft de hele wedstrijd doorgaan en prikt regelmatig een goaltje mee. Loopt toch vaak wel op de juiste plek. En heb wel een zwak voor hem dus hou hem er lekker bij :9

Net Sanches OTW opgepikt; omdat een OTW kaart er nou eenmaal toffer uitziet dan een normale en wie weet krijgt hij nog wat ruimte om te shinen bij Bayern de komende tijd. Als investering wat Trippiers IF en Miliks OTW gehaald, hopelijk gaat dat nog wat worden de komende tijd.
Xamsix schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:14:
Ongelofelijk, ik was bezig in de web app om al mijn spelers te verkopen voor het nieuwe italiaanse team. Wilde ik oranje Son in de verkoop doen, die is immers 285.000 coins waard. Dus ik een beetje rondklikken, en hem te koop gezet voor ik dacht 280.000 coins.

Wordt zijn kaartje direct groen, kijk ik, is hij verkocht voor 25.250 coins. Direct heb ik met EA contact opgenomen, maar zij konden niks voor mij doen. Ik heb dus net, ik weet niet of het door eigen schuld is, 260.000 coins verloren... Zowat de helft van wat ik bij elkaar heb gespeeld. Koop nooit pakjes, dus daar gaat heel veel uren spelen.
Waarschijnlijk gewoon een 0 te weinig. Is mij ook overkopen in fifa16. Je leert ervan en je zal het niet snel meer doen kan ik je vertellen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Xamsix
Bean77 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:32:
[...]

Waarschijnlijk gewoon een 0 te weinig. Is mij ook overkopen in fifa16. Je leert ervan en je zal het niet snel meer doen kan ik je vertellen.
Nee inderdaad, of ik heb bijvoorbeeld een fout bedrag bij max prijs gezet, toen leeggehaald in de verwachting dat hij reset naar hoogst mogelijk zoals standaard is, maar dat gaat natuurlijk naar de minimale prijs.

Dat gaat me sowieso niet meer gebeuren, maar jezus wat zuur zeg. Dat Italiaanse team kan ik nu in ieder geval niet meer betalen. Ofja, niet die dure spelers. Even kijken wat ik nog bij elkaar krijg geschraapt, en dan maar een slechter team samenstellen. Pfoe, pijnlijk.

• ErnstMid

ErnstMid

Xamsix schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:38:
[...]

Nee inderdaad, of ik heb bijvoorbeeld een fout bedrag bij max prijs gezet, toen leeggehaald in de verwachting dat hij reset naar hoogst mogelijk zoals standaard is, maar dat gaat natuurlijk naar de minimale prijs.

Dat gaat me sowieso niet meer gebeuren, maar jezus wat zuur zeg. Dat Italiaanse team kan ik nu in ieder geval niet meer betalen. Ofja, niet die dure spelers. Even kijken wat ik nog bij elkaar krijg geschraapt, en dan maar een slechter team samenstellen. Pfoe, pijnlijk.
Pfoe wel zuur zeg.... ik heb nog wel een sloot calcio A leenspelers die je mag hebben maar die zijn vast niet weg te geven.

• Xamsix
ErnstMid schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:46:
[...]

Pfoe wel zuur zeg.... ik heb nog wel een sloot calcio A leenspelers die je mag hebben maar die zijn vast niet weg te geven.
Haha thanks, denk idd van niet :p

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Wat verwachten jullie van SBC?
Ik heb Lazio - Roma, Juve - Napoli en Marseille - Monaco ingeslagen voor bekerronde SBC

• Protax
Luncatic12 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:23:
Wat verwachten jullie van SBC?
Ik heb Lazio - Roma, Juve - Napoli en Marseille - Monaco ingeslagen voor bekerronde SBC
Ik zet in op (voor aankomend weekend):

Ittihad vs Hilal
Roma vs Napoli
Sparta vs Feyenoord
CSKA vs Zenit

[ Voor 3% gewijzigd door Protax op 27-02-2017 17:24 ]

• Luncatic12
Protax schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:24:
[...]

Ik zet in op (voor aankomend weekend):

Ittihad vs Hilal
Roma vs Napoli
Sparta vs Feyenoord
CSKA vs Zenit
Ik verwacht dat het een beker SBC gaat worden en dat er dan donderdag nieuwe gaan komen voor competitie met indd Sparta - Feyenoord en CSKA - Zenit

• Protax
Luncatic12 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:28:
[...]

Ik verwacht dat het een beker SBC gaat worden en dat er dan donderdag nieuwe gaan komen voor competitie met indd Sparta - Feyenoord en CSKA - Zenit
Dan kan je in ieder geen miskoop doen, Roma / Napoli heb je dan al in huis :)
En denk niet dat ze 2x hetzelfde team erin gooien...

• Luncatic12
Protax schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:30:
[...]

Dan kan je in ieder geen miskoop doen, Roma / Napoli heb je dan al in huis :)
En denk niet dat ze 2x hetzelfde team erin gooien...
Zou wel een stunt zijn!
Gewoon twee keer hetzelfde team, dan gaan de prijzen helemaal over de kop!

• Protax
Luncatic12 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:31:
[...]

Zou wel een stunt zijn!
Gewoon twee keer hetzelfde team, dan gaan de prijzen helemaal over de kop!
Heb ook nog wat goedkope spelers gehaald van alle andere teams die jij net noemde :)
Thanks voor de tip!

• Luncatic12
Protax schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:53:
[...]

Heb ook nog wat goedkope spelers gehaald van alle andere teams die jij net noemde :)
Thanks voor de tip!
Mis schieten kan je niet echt, want per speler loop je max 100 coins risico :D

• Protax
Luncatic12 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:55:
[...]

Mis schieten kan je niet echt, want per speler loop je max 100 coins risico :D
Eens, ik doe dit de afgelopen weken telkens. Misschien moeten we het vaker posten hier, zodat we elkaar een beetje kunnen helpen / attenderen :)

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

In het verleden was er op reddit een gast die het gelijk voor een hele maand voorspelde, en nog vaak goed had ook, volgens mij is hij er mee gekapt, dus wat hulp hier is welkom

• Lekkerboeie86
Nog iemand die een dure vergissing maakt..

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2cp9nrl.png

• Lekkerboeie86
@Xamsix weet niet of je op PS speelt. Maar ik kan je foutje wel herstellen.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

er is een Cavani SBC, helaas voor een 87 versie

Ik sla hem voorlopig over, met name de 83 rating van de "past sbc" gaat munten kosten en Cavani ligt me meestal niet zo

[ Voor 56% gewijzigd door peeweeherman op 27-02-2017 19:19 ]

• Luncatic12
Ben benieuwd of morgen de nieuwe marquee matchup komt voor de bekerronde

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Rating refresh rest of the world is ook live

Niet zoveel soeps. Heb als lange termijn gok nog wel een otw Giuliano gekocht, die staat op 84 maar er is ook een 86 versie. Nog een IF en de otw gaat naar 87, dan begint het er op te lijken.

[ Voor 68% gewijzigd door peeweeherman op 27-02-2017 19:38 ]

Verwijderd

Weet iemand een goede longshot taker op CAM BPL ? Ik speel nu sinds kort 4-5-1 met twee cam's en die komen zo vaak vrij bij de 16 ..Maar ik zou niet weten wie dat goed kan .. Iemand een suggestie ?
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:51:
Weet iemand een goede longshot taker op CAM BPL ? Ik speel nu sinds kort 4-5-1 met twee cam's en die komen zo vaak vrij bij de 16 ..Maar ik zou niet weten wie dat goed kan .. Iemand een suggestie ?
Alli, Eriksen, KDB, Pogba

• Ambianz
Nog meer mensen die spelen, of gespeed hebben, met auba? Hij kan maar niet overtuigen, heb inmiddels de tandem vidal-alexis staan op cm-st maar sanchez voelt zoveel lekkerder en zelfs sneller aan..

Zou hernandez 86 het evt waard zijn in de spits? Ervaringen met hem?

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11:05
Ambianz schreef op maandag 27 februari 2017 @ 22:00:
Nog meer mensen die spelen, of gespeed hebben, met auba? Hij kan maar niet overtuigen, heb inmiddels de tandem vidal-alexis staan op cm-st maar sanchez voelt zoveel lekkerder en zelfs sneller aan..

Heb Auba met een Sniper kaart, verschil in dribbel voel je wel. Heb gister 86 Chicarito gepackt uit die bundes SBC, ga hem zo is proberen.

PSN: Kidjuh

• colorsone
  • Laatst online: 23-11 21:42
Lekkerboeie86 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 18:54:
@Xamsix weet niet of je op PS speelt. Maar ik kan je foutje wel herstellen.
Hoe kun je zo iets herstellen?

• Lekkerboeie86
colorsone schreef op maandag 27 februari 2017 @ 22:09:
[...]

Hoe kun je zo iets herstellen?
Dat kan niet letterlijk.

• colorsone
  • Laatst online: 23-11 21:42
Wat bedoel je dan :-)

• Ambianz
Kidjuh schreef op maandag 27 februari 2017 @ 22:05:
[...]

Heb Auba met een Sniper kaart, verschil in dribbel voel je wel. Heb gister 86 Chicarito gepackt uit die bundes SBC, ga hem zo is proberen.
Heb auba inderdaad ook met sniper kaart maar hij is echt niet vooruit te branden.. Had m voor de bundesliga crash verkocht en nu weer teruggekocht maar blijft nu staan op 0 goals uit 6 wedstrijden.. Sanchez ligt me veel beter, wellicht de switch maken van auba naar chicarito. Zou je eens willen laten weten hoe hij speelt?

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 20:42
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:51:
Ligt ook aan je budget.

Als je veel coins heb kan je MOTM Son een CAM maken, die knalt ze er van alle posities in. Of Ibra een Cam maken.

• Fraaank
Ambianz schreef op maandag 27 februari 2017 @ 22:00:

Heb de WL geprobeerd met Auba, was drama. Daarna Hernandez gekocht (volgens mij de 85) en die lag mij veel beter en scoorde ook beter. Mijn beste bundlesliga spits blijft echt Movember Hahn!

Nog steeds OTW Depay in de club. Gekocht voor 86k, gaat nu voor ongeveer 240k. Hopen dat hij een inform krijgt en dan direct cashen denk ik.

• Protax
Ik ga maar eens begin maken om spelers te kopen voor een potentiële Calcio A SBC.
Ik wil dus alle spelers van iedere club gaan kopen, denken jullie dat het dan slim is om ook de zilveren en bronzen spelers te pakken?
Protax schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:52:
Ik ga maar eens begin maken om spelers te kopen voor een potentiële Calcio A SBC.
Ik wil dus alle spelers van iedere club gaan kopen, denken jullie dat het dan slim is om ook de zilveren en bronzen spelers te pakken?
Ik denk dat je uit eindelijk geen keuze hebt. De kleinere clubs zullen niet een volledig goud team hebben gok ik?
Pagina: 1 ... 129 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.