Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Byron010 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:27:
[...]

Heb zelf ook een seria A team, Icardi vervangen voor Dybala. Dybala is echt super goed al heeft die maar 3* weakfoot

Perisic als je het geld hebt voor TOTGS Mertens en mij lijkt (niet gebruikt omdat ik mertens heb) SIF Insigne ook heel goed.

Persoonlijk vind ik First IF salah de upgrade het niet waard, SIF ziet er echt veel beter uit. En ik zou dan liever normal Cuadrado hebben dan First IF salah. (Of natuurlijk IF cuadrado)

Goedkopere optie voor IF Tonelli = Barzagli of Miranda.
Hart zelf niet gebruikt, gebruik zelf perin en doet het best goed, zocht eigenlijk naar een sort van butland voor de seria A (dus underrated maar wel super goed) maar na perin als eerste keuze om te proberen eigenlijk niet verder gekeken.
Thanks voor de uitgebreide tips! Heb Tonelli al als monthly reward, dus vandaar dat hij erin staat. Zal even kijken hoe ik met coins uitkom, of de duurdere Salah mogelijk is. Qua coins is Mertens wss te duur voor mij op dit moment. Maar kan altijd even opties bekijken!

PSN/Steam: Xamsix

• Xamsix
CrazY1985 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:27:
[...]

TIF Icardi = zeker doen! Beast 1e klas. Heeft bij mij 91x gescoord uit 87 wedstrijden.
Perisic IF = no brainer. Zeker doen
Nainggolan = naar linker CM zetten
Parolo = vervangen door Gary Medel (83, niet de 82 versie!) en dan op CDM zetten. Medel is de Kante van Calcio A.
Hart = vervangen door Handanovic, Hart heeft bij mij te veel ballen laten slippen. Handa is 200% beter.
Salah = als je het geld hebt de 87 versie kopen. Wereld van verschil met de 84 versie.

Succes!
Thanks, goede tips! Medel heb ik nog de 82 versie, die is helaas untradeable. Maar moet echt de 83 versie hebben? Hart zal ik dan inderdaad vervangen. Salah moet ik dus idd ff checken hoe ik zit met coins!

Thanks!

Byron010 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:41:
[...]

[...]

Verkopen? houden! Wat is de kans dat je lukaku zelf moet inleveren voor de SBC...? Best groot.
Was ook zo bij Ibra en daarnaast maakt het je het een stuk makkelijker om de ratings van de sbc te halen, en omdat die dan nodig is gaat zijn normal prijs ook omhoog.

Remember, Ibra was extinct door zijn SBC...

Tenzij jullie het over IF lukaku hebben... dan heb ik niks gezegd.
Het Leuke van de SBC's is dat het gokken blijft wat de requirements zijn, er zit elke maal iets tussen wat niemand verspeld had.

Het nadeel hiervan is dat de POTM SBC prijs bijna vervierdubbelt in de eerste twee uur na de release. Het zou handig zijn als EA de prijsranges van de benodigde kaartjes naar beneden bijsteld samen met de SBC release.

Dit zou bijvoorbeeld voorkomen dat de prijs van POTM Ibra opeens van 450k naar 800k in een uur na de release.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Bossie schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:38:
[...]

Het Leuke van de SBC's is dat het gokken blijft wat de requirements zijn, er zit elke maal iets tussen wat niemand verspeld had.

Het nadeel hiervan is dat de POTM SBC prijs bijna vervierdubbelt in de eerste twee uur na de release. Het zou handig zijn als EA de prijsranges van de benodigde kaartjes naar beneden bijsteld samen met de SBC release.

Dit zou bijvoorbeeld voorkomen dat de prijs van POTM Ibra opeens van 450k naar 800k in een uur na de release.
Alleen zal het het niet voorkomen maar alleen erger maken.
  • Voor EA zijn hoge prijzen juist goed, die 5% haalt dan steeds meer coins uit het spel
  • Spelers worden extinct, wat dus ook met ibra gebeurde en bijv ook toen MOTM Sow/Son gereleased waren, Zijn gewoon niet verkrijgbaar omdat duizenden mensen ze willen hebben en niemand ze wilt verkopen voor een "normale/lage" prijs. Wat moet EA doen om te zorgen dat de SBC weer compleet te maken is? de prijs omhoog zodat spelers wel de kaartjes gaan verkopen. Daarnaast gaan we hiermee terug naar punt 1.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
Byron010 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:44:
[...]

Alleen zal het het niet voorkomen maar alleen erger maken.
  • Voor EA zijn hoge prijzen juist goed, die 5% haalt dan steeds meer coins uit het spel
  • Spelers worden extinct, wat dus ook met ibra gebeurde en bijv ook toen MOTM Sow/Son gereleased waren, Zijn gewoon niet verkrijgbaar omdat duizenden mensen ze willen hebben en niemand ze wilt verkopen voor een "normale/lage" prijs. Wat moet EA doen om te zorgen dat de SBC weer compleet te maken is? de prijs omhoog zodat spelers wel de kaartjes gaan verkopen. Daarnaast gaan we hiermee terug naar punt 1.
EA gooit toch ook wel kaartjes op de markt, dat zag ik een aantal jaar terug aan de club.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Protax schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:46:
[...]

EA gooit toch ook wel kaartjes op de markt, dat zag ik een aantal jaar terug aan de club.
Kunnen ze opzich doen, maar waarom? is juist in het nadeel van EA (behalve dat het een argument geeft dat spelers er toch af en toe beschikbaar zijn)

Spelers komen door packs, spelers niet meer verkrijgbaar? -> mensen gaan packs kopen om te hopen om die spelers te krijgen. -> Meer winst voor EA.

Duurde ook erg lang voordat de BIN van POTM Son omhoog ging, eerst verkopen ze gewoon zo veel mogelijk packs en daarna gooien ze de prijs pas omhoog ;p EA is best slim.

[ Voor 14% gewijzigd door Byron010 op 24-02-2017 11:50 ]

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• Protax
Byron010 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:49:
[...]

Kunnen ze opzich doen, maar waarom? is juist in het nadeel van EA (behalve dat het een argument geeft dat spelers er toch af en toe beschikbaar zijn)

Spelers komen door packs, spelers niet meer verkrijgbaar? -> mensen gaan packs kopen om te hopen om die spelers te krijgen. -> Meer winst voor EA.

Duurde ook erg lang voordat de BIN van POTM Son omhoog ging, eerst verkopen ze gewoon zo veel mogelijk packs en daarna gooien ze de prijs pas omhoog ;p EA is best slim.
Spel zou zoveel leuker zijn, als het niet alleen op geld aankomt.
Play to win, inplaats van pay to win --> Tuurlijk is de WL al een leuke verandering, maar bijv. voor mij niet haalbaar.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Protax schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:52:
[...]

Spel zou zoveel leuker zijn, als het niet alleen op geld aankomt.
Play to win, inplaats van pay to win --> Tuurlijk is de WL al een leuke verandering, maar bijv. voor mij niet haalbaar.
Buiten dat het niet altijd haalbaar is, heb ik 90% van de keren bagger in de packs waar je het weekend lang voor bezig bent geweest.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:43
Xamsix schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:38:
[...]

Thanks, goede tips! Medel heb ik nog de 82 versie, die is helaas untradeable. Maar moet echt de 83 versie hebben? Hart zal ik dan inderdaad vervangen. Salah moet ik dus idd ff checken hoe ik zit met coins!

Thanks!
Heb zelf ook medel daar staan. Daar ga je echt van genieten als CDM.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

To easy schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:55:
[...]

Medel is idd een mooie CDM, Low-High workrates met goeie pace, def en phys. Anchor of Shadow erbij en is gewoon super goed.

Maar ik zou IF Parolo er echt niet uit halen, wat een spelers is dat zeg _/-\o_ Haal dan nainggolan eruit imo :p

• Protax
Fraaank schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:53:
[...]

Buiten dat het niet altijd haalbaar is, heb ik 90% van de keren bagger in de packs waar je het weekend lang voor bezig bent geweest.
Ja, ik kijk veel van die filmpjes op Youtube, en dan denk ik vaak... Zonde van je tijd als je hiervoor 40 potjes moest spelen ;P

Maar goed, het idee is wel leuk! Voor mij is deze game een open geldkraan, als ik een leuk team zou willen hebben --> Heb vorige maand misschien wel 300 euro uitgegeven, gezien ik met een nieuw account speel op e PS4, nog geen walkout of iets gehad (1x IF Valdes). Daarnaast tig SBC's gecomplete, en hier ook niks boeiends uit gehaald.

Ik las op internet dat EA binnenkort inzage moet geven in de data wat betreft er uit packs komt (Chinese wet?), ben benieuwd wat daar de resultaten van zullen zijn ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Protax op 24-02-2017 11:59 ]

• Xamsix
To easy schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:55:
[...]

Sound good, maakt het dan nog uit of dat de 82 of 83 versie is? Zal wel meevallen toch?

• Xamsix
Byron010 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:57:
[...]

Medel is idd een mooie CDM, Low-High workrates met goeie pace, def en phys. Anchor of Shadow erbij en is gewoon super goed.

Maar ik zou IF Parolo er echt niet uit halen, wat een spelers is dat zeg _/-\o_ Haal dan nainggolan eruit imo :p
Meen je dat? Nainggolan is natuurlijk ook wel een beest haha.

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Nainggolan zal er bij mij nooit uitgaan. De manier hoe ik speel moet ik IF Kante of IF Nainggolan hebben :)

• To easy
Xamsix schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:02:
[...]

Sound good, maakt het dan nog uit of dat de 82 of 83 versie is? Zal wel meevallen toch?
nee niet heel veel, maar voor dat geld is het toch wel makkelijk die paar extra stats toch ;)

• To easy
Byron010 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:57:
[...]

haha niet bang om het beest nainggolan er uit te halen :D
To easy schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:11:
[...]

haha niet bang om het beest nainggolan er uit te halen :D
Daarnaast is Naingolan ook een beest op CM/CAM met de juist chem kaartjes.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Xamsix
Bossie schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:26:
[...]

Daarnaast is Naingolan ook een beest op CM/CAM met de juist chem kaartjes.
Welk chem kaartje geef je Nainggolan op CM dan? In principe had ik niet het idee dat hij een kaartje nodig had, omdat je als CM eigenlijk alle stats wel goed kan gebruiken...

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-11 18:06
Xamsix schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:20:
Na komende weekend league denk ik erover om mijn huidige BPL team van de hand te doen, en te gaan voor een geheel Italiaans team. Tot dusver acht ik dit betaalbaar en mogelijk;

https://www.futbin.com/17/squad/1945692

Wat denken jullie ervan? Tips? :)
Ik zou zeker voor Dybala gaan.wat een geweldenaar is dat zeg! Snel,behendig en dodelijk voor t doel!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Hmm heb nu ongeveer 30 wedstrijden gespeeld met kante maar vind hem totaal niet overweldigend,speel liever met lallana of Rooney. Zijn er Nog andere alternatieven voor kante ?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• Protax
sten123 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:02:
Hmm heb nu ongeveer 30 wedstrijden gespeeld met kante maar vind hem totaal niet overweldigend,speel liever met lallana of Rooney. Zijn er Nog andere alternatieven voor kante ?
Ik heb echt hetzelfde, mis echt mijn Calcio A team... :)

• Fraaank
sten123 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:02:
Hoe of waar speel je hem?

Als CDM kun je Matic proberen en als CM wellicht Dembele?

[ Voor 3% gewijzigd door Fraaank op 24-02-2017 13:08 ]

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Fraaank schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:08:
[...]

Hoe of waar speel je hem?

Als CDM kun je Matic proberen en als CM wellicht Dembele?
Ik speel met hem als cm maar kan totaal niet spelen met hem, we gaan het eens proberen met dembele

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Xamsix schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:30:
[...]

Welk chem kaartje geef je Nainggolan op CM dan? In principe had ik niet het idee dat hij een kaartje nodig had, omdat je als CM eigenlijk alle stats wel goed kan gebruiken...
Hij heeft ontzettend allround stats, maar ik zou andere kaartjes gebruiken voor elke positie om hem verder te boosten.

CDM -> Backbone, Shadow, Anchor
CM -> Engine, Artist? (passing/dribbel), maestro
CAM -> zelfde als CM, maar je kan ook zijn longshots verder gaan boosten bijvoorbeeld

• Xamsix
joenes30 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:42:
[...]

Ik zou zeker voor Dybala gaan.wat een geweldenaar is dat zeg! Snel,behendig en dodelijk voor t doel!
Ja, al is het in de 4-3-3 formatie ook zo dat ik graag een spits heb die ook even de bal kan vasthouden. Of iets kan met voorzetten van de zijkant. Icardi zal daarin beter zijn met 90 fysiek en 99 heading en jumping. Dan is het iets minder zijn in snelheid niet zo'n probleem. Icardi is qua stats beter in afwerken. Skill moves wel minder, maar daar zou ik dan de vleugels voor hebben :)

• joenes30
Xamsix schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:24:
[...]

Ja, al is het in de 4-3-3 formatie ook zo dat ik graag een spits heb die ook even de bal kan vasthouden. Of iets kan met voorzetten van de zijkant. Icardi zal daarin beter zijn met 90 fysiek en 99 heading en jumping. Dan is het iets minder zijn in snelheid niet zo'n probleem. Icardi is qua stats beter in afwerken. Skill moves wel minder, maar daar zou ik dan de vleugels voor hebben :)
Ja het ligt er natuurlijk aan wat je speelstijl is,ik speel veel over de grond en gebruik weinig voorzetten.Ik had eerst ook deze Icardi maar dan in 433-5.Liep stroef,heb toen Dybala 85 gekocht en geswitcht naar 433-4.Begon toen beter te lopen 18 goals uit 14 wedstrijden online heeft Dybala nu.Tip als je toch eens Dybala aanschaft neem de 85 versie ipv de winterupgrade 86.de 86 versie is 1 punt beter in verdedigen wat je toch niet gebruikt.En de passing is 1 punt omhoog gegaan.Dus verschil is bijna niks,alleen voor de 86 versie betaal je veel meer.coinverspilling dus.

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-11 22:19
Speel ook met een Serie A team, kan Koulibaly iedereen aanraden.

https://www.futbin.com/17/squad/2004241

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Spacejockey schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:38:
Speel ook met een Serie A team, kan Koulibaly iedereen aanraden.

https://www.futbin.com/17/squad/2004241
Zeker mee eens, dat is gewoon echt een tank.

Alleen omdat ik de coins nodig heb weer verkocht en manolas/barzagli terug gezet, SIF Salah here I come.

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 20:42
Ik heb niet zoveel geld tegen het spel aangegooid. 3 keer een paar fifa points gekocht. Maar dat vond ik wel ok aangezien ik nu al op de 600 uur speeltijd zit. Maar goed, zoveel coins levert dat allemaal niet op. Uiteindelijk verdien je de meeste coins door te spelen en te traden. En af en toe een keer geluk hebben.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Grecio schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 16:34:
Ik heb niet zoveel geld tegen het spel aangegooid. 3 keer een paar fifa points gekocht. Maar dat vond ik wel ok aangezien ik nu al op de 600 uur speeltijd zit. Maar goed, zoveel coins levert dat allemaal niet op. Uiteindelijk verdien je de meeste coins door te spelen en te traden. En af en toe een keer geluk hebben.
Super! d:)b

• Xamsix
joenes30 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:28:
[...]

Ja het ligt er natuurlijk aan wat je speelstijl is,ik speel veel over de grond en gebruik weinig voorzetten.Ik had eerst ook deze Icardi maar dan in 433-5.Liep stroef,heb toen Dybala 85 gekocht en geswitcht naar 433-4.Begon toen beter te lopen 18 goals uit 14 wedstrijden online heeft Dybala nu.Tip als je toch eens Dybala aanschaft neem de 85 versie ipv de winterupgrade 86.de 86 versie is 1 punt beter in verdedigen wat je toch niet gebruikt.En de passing is 1 punt omhoog gegaan.Dus verschil is bijna niks,alleen voor de 86 versie betaal je veel meer.coinverspilling dus.
Ok, dat klinkt goed. Goals uit wedstrijden zegt mij normaal niet zoveel omdat ik niet weet wie in welke divisie speelt natuurlijk haha. Wellicht als ik in de toekomst toch terug zou schakelen naar 4-1-2-1-2 (wat ik nu speel) dat ik Dybala haal en hem naast Icardi zet.

• RonaldMuijs
  • Laatst online: 22-06-2023
Die no loss glitch is nog steeds niet gefixt? 8 potjes weekend league gespeeld waarvan 2x verloren omdat ik uit de server werd gegooid... 2x verloren op penaltys en 1x verloren van iemand die beter was. 3-5. Heb al goud maandelijks, ik denk dat ik even promoveer in divisie 2 om ze zo te plaatsen voor volgende week en het verder deze week wel prima vindt. Om nog elite maandelijks te halen moet ik er volgens mij nog 27 winnen van de 32. Paar glitches en ik haal het al niet meer.

Verwijderd

Nee is nog steeds niet gefixt, de 'hype' is nu alleen minder dus wordt iets minder gebruikt.
We hebben nog wat gehusseld.
MOTM Son erin, en POTM Alli naar mijn fitness team.

https://www.futbin.com/17/squad/1935390

https://www.futbin.com/17/squad/950727 (sbc dybala komt er gelijk in voor Remy).

Ik ga het hier maar eens bij houden en online seasons ermee spelen :)
Trouwens erg irritant dat ik met beide teams met een kante en een Son speel die dus niet op de bank kunnen zitten bij het andere team.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Zucht, zojuist even een paar potjes gespeeld maar de inputlag maakt het onspeelbaar.
Zouden ze bij EA nog niet doorhebben dat ze extra capaciteit nodig hebben in het weekend :(

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Zit in dubio, heb 400k en een team dat lekker speelt. Wil toch die 400k in me team steken zodat ik er weer op vooruit ga.

Mijn huidige team is:
Butland
Walker
Smalling
If reid
Shaw
Kante
Pogba
Sissoko
Musa
Martial
If gray.

Zit te denken aan de gea al vind ik hem niet veel beter dan butland en aguero. Of boateng met alaba erbij en anders de gea ramos en marcelo. Wat zal ik doen? Iemand tips? If gray is wel echt goed

• joenes30
Xamsix schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 16:51:
[...]

Ok, dat klinkt goed. Goals uit wedstrijden zegt mij normaal niet zoveel omdat ik niet weet wie in welke divisie speelt natuurlijk haha. Wellicht als ik in de toekomst toch terug zou schakelen naar 4-1-2-1-2 (wat ik nu speel) dat ik Dybala haal en hem naast Icardi zet.
Ja dat zou weleens een fantastisch duo voorin kunnen zijn!
Hmm, Martial IF als spits en Mkhiki SIF als LM, of Martial IF als LM en vervolgens MOTM Son of SIF Lukaku als spits?

• Grecio
Bossie schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 21:12:
Hmm, Martial IF als spits en Mkhiki SIF als LM, of Martial IF als LM en vervolgens MOTM Son of SIF Lukaku als spits?
Ik heb Mhky ff gebruikt als LW in mn 433(4), was niet heel erg onder de indruk. Dus ik zou voor optie twee gaan : ) MOTM Son als spits is een beest. Al ligt het een klein beetje aan je speelstijl.

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-11 21:42
Delano1992 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 19:37:
Zit in dubio, heb 400k en een team dat lekker speelt. Wil toch die 400k in me team steken zodat ik er weer op vooruit ga.

Mijn huidige team is:
Butland
Walker
Smalling
If reid
Shaw
Kante
Pogba
Sissoko
Musa
Martial
If gray.

Zit te denken aan de gea al vind ik hem niet veel beter dan butland en aguero. Of boateng met alaba erbij en anders de gea ramos en marcelo. Wat zal ik doen? Iemand tips? If gray is wel echt goed
MOTM Son, IF Alonso, TIF Eriksen, IF Kante, IF Lloris, TIF Mane of MOTM Walcott.

Pogba zou ik wegdoen om wat geld vrij te maken. Heb hem ook gehad maar vond hem totaal niet speciaal op CM.

• MrMistral
  • Laatst online: 09:09
Lol! "The FUT service is currently experiencing a high volume of server traffic. Please try again later "

Wat een bizar zooitje is het daar toch ook :(

PSN: MrMistral

• Protax
Nou mijn inkoop acties voor de SBC's hebben wel hun vruchten afgeleverd.
Helaas paar wedstrijden misgegokt waardoor ik nu met een volwaardig Norwich/PSV en Feyenoord elftal opgescheept zit (maar die komen vast nog wel een keer van toepassing).

Waar ik nu aan denk is om mijn Lukaku / BPL hoop maar op te geven (simpelweg te kostbaar), en alles te verkopen en te switchen naar een Calcio A team.
Twijfel!

[ Voor 3% gewijzigd door Protax op 24-02-2017 21:56 ]

Grecio schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 21:14:
[...]

Ik heb Mhky ff gebruikt als LW in mn 433(4), was niet heel erg onder de indruk. Dus ik zou voor optie twee gaan : ) MOTM Son als spits is een beest. Al ligt het een klein beetje aan je speelstijl.
Son is in een uurtje gestegen van 230 naar 274k lol

OTW Dembele nog gewoon 280k. En jullie maar roepen dat ik hem moest sellen. Paniekzaaiers :+ Amateurs :+ *O*

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik speel veel over de grond.. wat vinden jullie dan een fijne opstellling de 4321 of toch een 41212(2) ik loop nu al zolang met spelers opstellingen en alles te switchen en vind maar niet iets wat heeeel fijn speelt..

• MrMistral
Razz89 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 22:45:
Ik speel veel over de grond.. wat vinden jullie dan een fijne opstellling de 4321 of toch een 41212(2) ik loop nu al zolang met spelers opstellingen en alles te switchen en vind maar niet iets wat heeeel fijn speelt..
4231 :)

• Razz89
Die heb ik ook tijdje gehad maar vond ik niet heel super.. werkte bij mij niet echt.. ik gebruik veel grondwerk en vooral steekballetjes.. custom tactics en spelerinstructies staan goed maar nu nog de juiste vaste opstelling..

Speel met BPL.
Razz89 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 06:23:
[...]

Die heb ik ook tijdje gehad maar vond ik niet heel super.. werkte bij mij niet echt.. ik gebruik veel grondwerk en vooral steekballetjes.. custom tactics en spelerinstructies staan goed maar nu nog de juiste vaste opstelling..

Speel met BPL.
Hoeveel verdedigers wil je
Heb je een CDM/CAM nodig
Een of twee spitsen
Wingers of geen wingers
Speel je breed, of veelal door het midden etc
?

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-11 15:44
Heb deze week dde sbc suarez voltooit, iemand tips om daar een team omheen te bouwen (433)
heb c.a. 300 k te besteden hiervoor.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:49
Echt zin om vandaag een lekkere klapper te maken met mn OTW spelers. Niang is al van 30K naar 40K gestegen. Hij gaat scoren vandaag.

Ook speelt Milik vanavond met Napoli. Toch twijfel ik over hem het meest. Flinke blessure gehad en weinig speeltijd nu. Toch begon hij heel goed dit seizoen.

• Razz89
Bossie schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 08:39:
[...]

Hoeveel verdedigers wil je
Heb je een CDM/CAM nodig
Een of twee spitsen
Wingers of geen wingers
Speel je breed, of veelal door het midden etc
?
4 verdedigers. CAM speelt lekker en wingers gebruikte ik tot nu toe altijd ja maar is niet perse een must.. speel veel door het midden.. wil echt BPL team en heb ongeveer 400k.

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:17
Razz89 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 10:54:
[...]

4 verdedigers. CAM speelt lekker en wingers gebruikte ik tot nu toe altijd ja maar is niet perse een must.. speel veel door het midden.. wil echt BPL team en heb ongeveer 400k.
Nadeel aan de bpl vind ik vaak dat als je budget <1m is dat je vaak op dezelfde soort teams uit komt.
Dit lijkt me persoonlijk wel fijn:
https://www.futbin.com/17/squad/2020551

Speel zelf 41212 (2) met een bundesliga team en dit lijkt er qua type spelers wel op. Evt kun je nog switchen qua IF spelers, gundogan NIF en lukaku IF oid. Genoeg opties!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Vissert schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 22:01:
OTW Dembele nog gewoon 280k. En jullie maar roepen dat ik hem moest sellen. Paniekzaaiers :+ Amateurs :+ *O*
Ik heb m aangeschaft voor 160k.... Hihi

• Grecio
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 10:32:
Echt zin om vandaag een lekkere klapper te maken met mn OTW spelers. Niang is al van 30K naar 40K gestegen. Hij gaat scoren vandaag.
Ik heb ook nog een stel Schneiderlins, Sanes en Niangs over. We zullen het gaan zien.
Ondertussen weer een leuke toevoeging aan mijn Eredivisie team!

https://www.futbin.com/17/squad/1467328

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Ik zit op fox eredivisie, en zie daar ineens de e-league voorbij komen. Dat is wel vet, wist ik niet.

Maar man.... het is niet aan te gluren, en dat komt echt enkel en alleen door dat tergende commentaar. Hou gewoon je gezicht dicht man!!! En laat ons die wedstrijden kijken.

'Smiley die op een muur headbanged'

--

Even over het nivo, verkijk je je daar op als je het zo ziet? Want ik vind het een beetje tegen vallen. Denk dat myuforever ook hoog zou kunnen staan in deze league, Of is dit toch wel nog een nivootje hoger? Dat je het misschien niet goed ziet omdat het allemaal goede spelers zijn?

[ Voor 30% gewijzigd door Turfschipper op 25-02-2017 12:41 ]

Razz89 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 10:54:
[...]

Klinkt een beetje als hoe ik 41212 speel, standaard BPL team kun voor 200k wel halen en vervolgens kun je het restant gebruiken om 1/2 IFs te halen indien nodig.

Verwijderd

Hoi iedereeen ..Ik heb een vraag .. Ik speel graag over de flanken en dat gaat perfect . Probleem is alleen als ik ontsnap op de flank ..mijn spits niet mee loopt ! Hij blijft als een boomstam staan . Hij gaat pas lopen als de CV van de tegenpartij achteruit loopt ...Ook als ie gaat lopen komt ie vaak naar mij toe ipv de ruimte te zoeken .Ik snap er niks van ..Kortom mijn spits maakt geen runs ! Ik heb mijn custum tactics ingesteld als achter de linies kruipen maar hij doet niks ..Zo frustrerend dat ik met mijn winger moet wachten op de achterlijn totdat mijn spits eindelijk eens besluit de 16 in te komen ..Heeft iemand tips ? Ik ben trouwens een echte amateur die rond div 5 , 6, 7 bungelt :) dus tips van de pro's hier op het forum is zo zoo welkom !

• Razz89
Ambianz schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 11:41:
[...]

Nadeel aan de bpl vind ik vaak dat als je budget <1m is dat je vaak op dezelfde soort teams uit komt.
Dit lijkt me persoonlijk wel fijn:
https://www.futbin.com/17/squad/2020551

Speel zelf 41212 (2) met een bundesliga team en dit lijkt er qua type spelers wel op. Evt kun je nog switchen qua IF spelers, gundogan NIF en lukaku IF oid. Genoeg opties!
Thanks! Ik ga er is even naar kijken if alli en gundogan nooit geprobeerd..

Heb nu: 4321

Martial if gray motm mane

Eriksen toure coutinho

If alonso if reid legend nesta walker

Butland

Maar speelt toch niet heel geweldig..

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 21:49
Ik speel momenteel met untradables en veel engelse POTM spelers. Helaas niet gekwalificeerd voor WL, omdat ik er geen tijd voor had. Laatst afgezakt naar div3 en ga nu weer naar div1 proberen te komen.

Voor de liefhebbers live te zien op https://www.twitch.tv/daiov97
Evt als iemand nu potje wil spelen, ben ik daar ook voor in! Daiov97 is mn psn
ErnstMid schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 12:15:
[...]

Ik heb m aangeschaft voor 160k.... Hihi
Gesniped of een andere console?

• Fraaank
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 13:18:
Hoi iedereeen ..Ik heb een vraag .. Ik speel graag over de flanken en dat gaat perfect . Probleem is alleen als ik ontsnap op de flank ..mijn spits niet mee loopt ! Hij blijft als een boomstam staan . Hij gaat pas lopen als de CV van de tegenpartij achteruit loopt ...Ook als ie gaat lopen komt ie vaak naar mij toe ipv de ruimte te zoeken .Ik snap er niks van ..Kortom mijn spits maakt geen runs ! Ik heb mijn custum tactics ingesteld als achter de linies kruipen maar hij doet niks ..Zo frustrerend dat ik met mijn winger moet wachten op de achterlijn totdat mijn spits eindelijk eens besluit de 16 in te komen ..Heeft iemand tips ? Ik ben trouwens een echte amateur die rond div 5 , 6, 7 bungelt :) dus tips van de pro's hier op het forum is zo zoo welkom !
Welke spits gebruik je? Je hebt zowel press back Line als Get in behind aanstaan voor je spits? Dan moet je is kijken naar de workrates van je spits. Wie gebruik je?

• ErnstMid

ErnstMid

Vissert schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 14:27:
[...]

Gesniped of een andere console?
Xbox paar weken geleden :)

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Turfschipper schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 12:35:
Ik zit op fox eredivisie, en zie daar ineens de e-league voorbij komen. Dat is wel vet, wist ik niet.

Maar man.... het is niet aan te gluren, en dat komt echt enkel en alleen door dat tergende commentaar. Hou gewoon je gezicht dicht man!!! En laat ons die wedstrijden kijken.

'Smiley die op een muur headbanged'

--

Even over het nivo, verkijk je je daar op als je het zo ziet? Want ik vind het een beetje tegen vallen. Denk dat myuforever ook hoog zou kunnen staan in deze league, Of is dit toch wel nog een nivootje hoger? Dat je het misschien niet goed ziet omdat het allemaal goede spelers zijn?
Ik heb menig tweaker hier een jantje gegeven en nog lees ik dit soort reacties :+ . Maar goed, onthou wel op de xbox is het spel totaal anders dan op de ps4. Vooral het schieten. Heb maar 1 week voorbereidingstijd gehad net als de rest dan op de xbox. Want de meeste zijn ps4 spelers

Mvg een e sporter van een eredivisieclub die nu 3e staat :)

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• Kamoji_
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 23-11 13:44
Vraagje: Ik sta momenteel eindelijk op promovatie naar divisie 1 maar ik heb nog 1 wedstrijd over om kampioen van div2 te worden. Kwalificeer ik mij gewoon voor de volgende weekend league als ik nu promoveer, terwijl de huidige WL nog bezig is?

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

lasharor

7 december 2004

Iemand enig idee voor aanpassingen voor dit team? Heb nog ong. 450k over:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ya1l7Fu.png

• Kamoji_
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 23-11 13:44
lasharor schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 16:40:
Iemand enig idee voor aanpassingen voor dit team? Heb nog ong. 450k over:

[afbeelding]
Courtois voor Butland, 84 Milner vervangen door 86 versie, Kante vervangen door 83 versie en Aguero of MOTM Son voor Sturridge.

Verwijderd

Fraaank schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 15:37:
[...]

Welke spits gebruik je? Je hebt zowel press back Line als Get in behind aanstaan voor je spits? Dan moet je is kijken naar de workrates van je spits. Wie gebruik je?
Thanks voor je antwoord .. Ik speel met Lokaku in de spits voor zijn kopspecialiteit . Payet op links en Chamberlain op rechts .Maar wat ik ook doe mijn spits rent niet mee als ik ontsnapt ben op de flanken

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 18:23:
[...]

Thanks voor je antwoord .. Ik speel met Lokaku in de spits voor zijn kopspecialiteit . Payet op links en Chamberlain op rechts .Maar wat ik ook doe mijn spits rent niet mee als ik ontsnapt ben op de flanken
Medium medium workrates....

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Verwijderd

Wat/wie zou ik moeten hebben ? Ik ben niet echt een fifa specialist ( div 7 :) ) Maar wat/ wie adviseer je mij ?
Ook qua workrates ?
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 18:26:
[...]

Wat/wie zou ik moeten hebben ? Ik ben niet echt een fifa specialist ( div 7 :) ) Maar wat/ wie adviseer je mij ?
Ook qua workrates ?
Hangt af van je team.
Maak je team eens in futbin en post deze op het forum, daarna kunnen we je concreet van advies voorzien.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

lol upgrades bundesliga. Hoe slechter Dortmund presteert, hoe meer upgrades lol....

https://www.futbin.com/17...e=1&version_type=upgrades

Edit: Boateng gedowngrade naar 89. Nog snel een 90 kaartje gekocht, hopelijk gaat die wat meer waard worden nu.

[ Voor 57% gewijzigd door Bean77 op 25-02-2017 19:25 ]

• Razz89
Oke nu heb ik dit team opgebouwd..

http://www.futhead.com/17/squads/4831370/

Graag verbeterpunten voor de toekomst als ik meer coins heb haha.

Hoe kan ik het beste de custom tactics zetten?
en hoe de spelerinstructies?

al het advies is welkom :P

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Bean77 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 19:20:
Edit: Boateng gedowngrade naar 89. Nog snel een 90 kaartje gekocht, hopelijk gaat die wat meer waard worden nu.
Dapper, na dit weekend worden alle bl en la liga spelers weer gedumpt! Ik heb nog snel een otw van Aanholt gehaald, kijken of ie in totw komt, met zijn pace zit het al goed, nu wat betere defensieve stats. Verder Lukaku op koers voor PotM!

Als Milik er nu eens een paar inschiet!

[ Voor 4% gewijzigd door peeweeherman op 25-02-2017 19:34 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

peeweeherman schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 19:32:
[...]

Dapper, na dit weekend worden alle bl en la liga spelers weer gedumpt! Ik heb nog snel een otw van Aanholt gehaald, kijken of ie in totw komt, met zijn pace zit het al goed, nu wat betere defensieve stats. Verder Lukaku op koers voor PotM!

Als Milik er nu eens een paar inschiet!
Het is een gok idd, maar de 90 kaarten zijn dus nu wel uit de packs

Verwijderd

www.futbin.com/17/squad/2030729 Dit is mijn elftal .. Kortom advies is zeer welkom . ..

Ik ben aan het sparen voor Wilian .. Maar mijn vraag blijft .. Mijn spits loopt niet mee als ik langs de vleugels doorbreek . Hij beweegt pas als de cv van de tegenstanders naar achterloopt .. Dus soms sta ik op de achterlijn te wachten totdat ie een keer in de 16 komt :)
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:13:
www.futbin.com/17/squad/2030729 Dit is mijn elftal .. Kortom advies is zeer welkom . ..

Ik ben aan het sparen voor Wilian .. Maar mijn vraag blijft .. Mijn spits loopt niet mee als ik langs de vleugels doorbreek . Hij beweegt pas als de cv van de tegenstanders naar achterloopt .. Dus soms sta ik op de achterlijn te wachten totdat ie een keer in de 16 komt :)
Ik zou Matic linker cdm zetten en Fernandinho rechter cdm. Voor LM zou ik kijken naar een Martial.
Als CAM zou ik kijken naar een coutinho/eriksen.

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Verwachten jullie een price range update voor OTW Aanholt? Kan hem nu weg doen voor 70k of zal ik wachten? Heb hem gepacked, dus is puur winst
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:13:

Op welke settings staat je spits?
Get in Behind zou dit moeten oplossen, of misschien een fitness kaartje :+

Wow Dembele +3 met +8 pace. Zijn IF heeft 96 pace nu. Prijs is nog niet gestegen.

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Nu online
Dit is mijn team.
http://www.futhead.com/17/squads/4833803/
Welke teamgeestkaartjes zouden jullie gebruiken op welke spelers?
En nog een vraagje: zo'n +10 spelerseigenschappenkaartje, is dat geldig voor altijd?

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-11 18:07
JAtech schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 21:16:
En nog een vraagje: zo'n +10 spelerseigenschappenkaartje, is dat geldig voor altijd?
Nee, de aanpassingen zijn enkel van toepassing in de eerstvolgende wedstrijd.
JAtech schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 21:16:
Dit is mijn team.
http://www.futhead.com/17/squads/4833803/
Welke teamgeestkaartjes zouden jullie gebruiken op welke spelers?
Wat ik zou doen:
Alba, coleman, koscielny - anchor
pique - shadow
iniesta + ozil - engine of artist
kante - engine
Mane - sniper
Lukaku - hawk
Sanches - hawk/sniper

Hazard kan trouwens ook heerlijke longshots afschieten. Scoor er vaker mee, maar dit is ook wel een lekkere winnende treffer vlak voor tijd :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YyENz_RcTAs]

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:16:
[...]

Wat ik zou doen:
Alba, coleman, koscielny - anchor
pique - shadow
iniesta + ozil - engine of artist
kante - engine
Mane - sniper
Lukaku - hawk
Sanches - hawk/sniper

Hazard kan trouwens ook heerlijke longshots afschieten. Scoor er vaker mee, maar dit is ook wel een lekkere winnende treffer vlak voor tijd :)

[video]
Thanks voor je tips .. Maar helaas onbetaalbaar voor mij :)
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:39:
[...]

Thanks voor je tips .. Maar helaas onbetaalbaar voor mij :)
sniper/artist kaarjes zijn toch niet zo duur?
De snelheid van Pique is echt wel killing, daar wil je wel een boost op hebben, of anders hem vervangen met iemand met minimaal 72/75 pace.

• Protax
Nou ik heb de switch gemaakt, naar een Calcio A team.
Echt nog geen moment spijt van, loopt allemaal veel beter, en deze spelers lijken tenminste te kunnen voetballen in plaats van alleen hard rennen en sterk zijn :P

Nu sta ik alleen voor een belangrijk moment, ik moet gaan kiezen tussen Salah of Cuadrado. Tips (170K te spenderen)?
Speel op dit moment 4-4-1-1, met dit team:

http://www.futhead.com/17/squads/4835915/

:)

• ErnstMid

ErnstMid

Vissert schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:55:
Wow Dembele +3 met +8 pace. Zijn IF heeft 96 pace nu. Prijs is nog niet gestegen.
Ja schitterende kaart! Hij was al lekker maar nu helemaal belachelijk... Heb nu reus auba en dembele otw in de voorhoede :D

En eindelijk pisvlekje een if, kan die lahm mooi vervangen :)

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Nu online
Bean77 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:42:
[...]

sniper/artist kaarjes zijn toch niet zo duur?
De snelheid van Pique is echt wel killing, daar wil je wel een boost op hebben, of anders hem vervangen met iemand met minimaal 72/75 pace.
Welke verdediger zou jij in zijn plaats zetten?
Heb ongeveer 60k.
JAtech schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:57:
[...]

Welke verdediger zou jij in zijn plaats zetten?
Heb ongeveer 60k.
Varane en als je Pique verkoopt dan hou je zeker 70k over ;)
Koop een Varane gelijk met een anchor kaart erop.
En wacht even met kopen tot iedereen hem dumpt ivm de weekend league (zondagavond/maandag)

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

MitchelFC schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 16:01:
[...]

Ik heb menig tweaker hier een jantje gegeven en nog lees ik dit soort reacties :+ . Maar goed, onthou wel op de xbox is het spel totaal anders dan op de ps4. Vooral het schieten. Heb maar 1 week voorbereidingstijd gehad net als de rest dan op de xbox. Want de meeste zijn ps4 spelers

Mvg een e sporter van een eredivisieclub die nu 3e staat :)
Is niet lullig bedoeld hoor. Ik heb geen enkele illusie dat ik zelf een kans maak. Gewoon een oprechte vraag, dus snap niet wat je bedoeld met 'dit soort reacties'. Ik weet niet wie jij bent ook. Het is voor jullie nieuw, maar voor de kijkers ook he.

;)

Vraag me ook af wat de spelers zelf vinden van die semi-grappige commentatoren achter je. Ik zou er stapelgek van worden. Zag ook al enkele spelers met koptelefoons, maar geen idee of dat hiervoor is.

[ Voor 19% gewijzigd door Turfschipper op 25-02-2017 23:44 ]

• MrMistral
Eentje onder de noemer "die zit er lekker in" :D :

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Heb zojuist nog 2 iMotM gekocht.
Stindl lijkt me wel fijn op CAM en Aboubakar kon ik niet laten liggen voor 30k om als stormram in te vallen

[ Voor 11% gewijzigd door peeweeherman op 26-02-2017 01:14 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:46
MrMistral schreef op zondag 26 februari 2017 @ 00:26:
Eentje onder de noemer "die zit er lekker in" :D :
[video]
Bij mij issie er op deze manier echt al 4x uitgekaatst (met Pjanic, 91 op free kicks) in 10 wedstrijden :(

• zino86
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-12-2022
Dan mag deze ook best genoemd worden ;)

[ Voor 26% gewijzigd door zino86 op 26-02-2017 08:54 ]

• Razz89
Razz89 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 19:27:
Oke nu heb ik dit team opgebouwd..

http://www.futhead.com/17/squads/4831370/

Graag verbeterpunten voor de toekomst als ik meer coins heb haha.

Hoe kan ik het beste de custom tactics zetten?
en hoe de spelerinstructies?

al het advies is welkom :P

• MrMistral
Joster schreef op zondag 26 februari 2017 @ 01:29:
[...]

Bij mij issie er op deze manier echt al 4x uitgekaatst (met Pjanic, 91 op free kicks) in 10 wedstrijden :(
Haha! Shit happens.
zino86 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 08:49:
Dan mag deze ook best genoemd worden ;)
[video]
Lekker hoor _/-\o_

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11:05
Wat denken jullie, vandaag mijn bundes team terugkopen of wachten tot morgen?

PSN: Kidjuh

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:44
Wat is dit spel oneerlijk zeg. Ik heb een team bestaande uit Nederlanders en tik de tegenstander steeds weg met hun topteams. Keer op keer maar op de een of andere manier mag de goal nooit vallen al heb ik 12 kansen.
Tegenteam krijgt 1 of 2 kansen, ALTIJD 1 goal.

Jammer, je MOET gewoon topspelers hebben in dit spel anders heb je niets te zoeken hoe goed je ook kunt spelen, dat maakt weinig uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 26-02-2017 13:31 ]

Harribo schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:29:
Wat is dit spel oneerlijk zeg. Ik heb een team bestaande uit Nederlanders en tik de tegenstander steeds weg met hun topteams. Keer op keer maar op de een of andere manier mag de goal nooit vallen al heb ik 12 kansen.

Jammer, je MOET gewoon topspelers hebben in dit spel anders heb je niets te zoeken hoe goed je ook kunt spelen, dat maakt weinig uit.
Dat is dus niet waar. Topspelers helpt wel, maar als je zoveel kansen mist ligt het toch echt aan je afronding en niet zozeer aan je spelers. Op youtube zijn voldoende tutorials te vinden over hoe je goed kunt afronden.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:46
Harribo schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:29:

Mwah, win regelmatig met mijn 100k team van een die het 10-50 voudige waard is. Dure teams zijn lang niet altijd van de beste spelers, vaak vind ik ze juist vrij matige spelers (ben zelf ook niet erg goed overigens).

• RonaldMuijs
  • Laatst online: 22-06-2023
https://www.futbin.com/17/squad/2046754

Wat zouden jullie aan dit team veranderen? 1 mil is ongeveer de richtlijn en speel op xbox. Leek mij een lekker team.
Pagina: 1 ... 128 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.