jazeker aan het overwegen... Maar er zijn toch altijd 23 totw spelers? Plaatje heeft er maar 18. Mocht hij er wel bij zitten dan krijg je een stormloop vanavond. Daarnaast staat mijn team eindelijk een beetje en Dembele met een hunter kaart loopt wel aardigLekkerboeie86 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:29:
[...]
Als dat waar is snel je OTW Dembele verpatsen
Gold spelers zijn altijd wat uren van tevoren geleaked (geen idee hoe maar het gebeurd elke week)Vissert schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:34:
[...]
jazeker aan het overwegen... Maar er zijn toch altijd 23 totw spelers? Plaatje heeft er maar 18. Mocht hij er wel bij zitten dan krijg je een stormloop vanavond. Daarnaast staat mijn team eindelijk een beetje en Dembele met een hunter kaart loopt wel aardig
De onthulling is om 4? of 5 uur op woensdag en om 7 uur is de update er.
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Eigenlijk schandalig dat Brad Jones nogsteeds geen IF heeft gekregen.
Zal de komende weken ook niet gaan gebeuren hoop ikLekkerboeie86 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:49:
Eigenlijk schandalig dat Brad Jones nogsteeds geen IF heeft gekregen.
Die andere 5 zijn 4 zilvers en 1 brons:Vissert schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:34:
[...]
jazeker aan het overwegen... Maar er zijn toch altijd 23 totw spelers? Plaatje heeft er maar 18. Mocht hij er wel bij zitten dan krijg je een stormloop vanavond. Daarnaast staat mijn team eindelijk een beetje en Dembele met een hunter kaart loopt wel aardig
Je kan inderdaad beter een Penalty het stadion uit schieten en je krijgt gelijk een 83 IFpelidee schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:51:
[...]
Zal de komende weken ook niet gaan gebeuren hoop ik
Maar toegeven, hij is een zeer goede en bepalende speler voor Ajax.
Ik zag op Reddit ook al een feyenoorder klagen hierover. Jij het toevallig haha ?Lekkerboeie86 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:55:
[...]
Je kan inderdaad beter een Penalty het stadion uit schieten en je krijgt gelijk een 83 IF![]()
Maar toegeven, hij is een zeer goede en bepalende speler voor Ajax.
Maar ik snap de IF ook niet echt hoor, al hoewel hij wel een goede periode heeft maarja..
[ Voor 10% gewijzigd door pelidee op 22-02-2017 13:56 ]
Vraag me ook wel af waar tielemans is in deze totw? 2 zieke goals gemaakt, of zie ik dan iets over het hoofd?
Maar even serieus ik kan nog wel een paar Feyenoorders noemen, die belangrijker zijn geweest dan Klaassen (en geen inform).pelidee schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:56:
[...]
Ik zag op Reddit ook al een feyenoorder klagen hierover. Jij het toevallig haha ?
Maar ik snap de IF ook niet echt hoor, al hoewel hij wel een goede periode heeft maarja..
Mee eens, probleem is dat EA liever de grotere competities doet om daar geld aan te verdienen.Protax schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:09:
[...]
Maar even serieus ik kan nog wel een paar Feyenoorders noemen, die belangrijker zijn geweest dan Klaassen (en geen inform).
Als er wekelijks 2-3 spelers van de Eredivisie inzitten verdienen ze niks.
Is het een ooit een goed moment om packs te kopen? Echt zoveel spijt van wat ik de afgelopen weken heb uitgegeven (niks voor terug).Sbakker1982 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:35:
Is vandaag een goed moment om packs aan te schaffen? Of kan ik beter wachten tot totw???
Maar denk dat de huidige team of the week beter is, dan de nieuwe... Dus misschien nu (als je toch geld uit wil geven).
Als je de muntenbonus hebt geactiveerd, krijg je na iedere wedstrijd die je speelt de bonus munten. Je zal dan rond de 900 per potje krijgen, waar het normaal 400 is.Harribo schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:49:
wat betekent dit: nog 5 wedstrijden over voor je muntenbonus?
[afbeelding]
ik haal steeds muntenbonus uit de catalogus (ben net begonnen met fut) maar ik zie nergens dat ik die totaal 5000 munten erbij krijg. Moet ik verder nog wat doen of zo?
Je hebt dus nu al 5x 500 munten gekregen en nog 5 wedstrijden over. Daarna kan je weer een nieuwe activeren.
Waarom staat er dan in de catalogus: 5x1000 munten waarbij je dan bij elke wedstrijd 1000 munten erbij krijgt?pelidee schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:51:
[...]
Als je de muntenbonus hebt geactiveerd, krijg je na iedere wedstrijd die je speelt de bonus munten. Je zal dan rond de 900 per potje krijgen, waar het normaal 400 is.
Je hebt dus nu al 5x 500 munten gekregen en nog 5 wedstrijden over. Daarna kan je weer een nieuwe activeren.
Bij 5x1000 krijg je de 5 volgende wedstrijden 1000 munten extra na het spelen van een wedstrijd.Harribo schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:59:
[...]
Waarom staat er dan in de catalogus: 5x1000 munten waarbij je dan bij elke wedstrijd 1000 munten erbij krijgt?
Als je dan eerst 5x200 munten hebt geactiveerd en vervolgens 5x200 munten krijg je wedstrijd 1-5 1000munten bonus en wedstrijd 6-10 1000munten bonus.
Ik heb dus die 5 wedstrijden geen 1000 gehad.PeacockSR4 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:04:
[...]
Bij 5x1000 krijg je de 5 volgende wedstrijden 1000 munten extra na het spelen van een wedstrijd.
Als je dan eerst 5x200 munten hebt geactiveerd en vervolgens 5x200 munten krijg je wedstrijd 1-5 1000munten bonus en wedstrijd 6-10 1000munten bonus.
Wat versta je onder activeren? Ik koop ze in de catalogus, dat is dan activeren? Of moet ik nog wat anders doen?
Snap er heel weinig van eigenlijk, sorry
http://www.fifauteam.com/fifa-17-match-coins-awarded-guide/Harribo schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:25:
[...]
Ik heb dus die 5 wedstrijden geen 1000 gehad.
Wat versta je onder activeren? Ik koop ze in de catalogus, dat is dan activeren? Of moet ik nog wat anders doen?
Ja, dan heb je ze dus al wel gehad. Het valt niet zo héél erg op. Als je na de activatie 5 potten gedaan hebt, is je bonus al binnen.Harribo schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:25:
[...]
Ik heb dus die 5 wedstrijden geen 1000 gehad.
Hmmm, mijn Premier League "fitness" team begint toch langzamerhand uit de klauwen te lopen.. Best veel packluck gehad. Gisteravond Sanchez (Ik riep echt Seuntjes, toen ik de kaart zag op mijn telefoon). Costa en Shaqiri waren de enige die ik kocht. De rest uit packs. Iemand nog suggesties?
Hybride mag van mij ook. Ik heb genoeg coins, al wil ik het meeste bewaren voor mijn Bundesliga (Lees: Bayern Munchen) squad. Die ik weer terug ga kopen wanneer de prijzen weer flink gekelderd zijn.
https://www.futbin.com/17/squad/1962780
Hybride mag van mij ook. Ik heb genoeg coins, al wil ik het meeste bewaren voor mijn Bundesliga (Lees: Bayern Munchen) squad. Die ik weer terug ga kopen wanneer de prijzen weer flink gekelderd zijn.
Ik zou lekker Fifa gaan spelen, September staat 2018 al weer voor de deur!JJoosterman schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:37:
Hmmm, mijn Premier League "fitness" team begint toch langzamerhand uit de klauwen te lopen.. Best veel packluck gehad. Gisteravond Sanchez (Ik riep echt Seuntjes, toen ik de kaart zag op mijn telefoon). Costa en Shaqiri waren de enige die ik kocht. De rest uit packs. Iemand nog suggesties?
netjes weer!pelidee schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:17:
Weer een overwinning voor Ado, lekker bezig Mitchel!
Net een SIF Gameiro voor PC voor 190k op kunnen pikken, kijken of hij nog beter is als de sbc die ik had.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Die servers... Man Man Man. het is weer traag en log, af en toe een schokje.
Zal wel door de update komen, dat iedereen tegelijk die download weer aan heeft.
Zal wel door de update komen, dat iedereen tegelijk die download weer aan heeft.
Ik vind dat het wel lekker gaat op PC.
De update heeft zeker geen negatieve impact op mijn spel, misschien gaat het wel beter.
Kan ook komen omdat ik een tijdje geen kwalificatie toernooien heb gespeeld, omdat goud 3 elk weekend wel lukt. Deze week lekker gespeeld met mijn calcio A (wat is Jovetic toch een baas, moet zijn IF nog halen) en vandaag met Ligue 1, leuk om wat pakjes te winnen. Die Balotelli SIF is na zijn upgrade helemaal een beest, 12 goals in 6 wedstrijden.
Vorige week nog een keer een draft token gewonnen, maar daar wordt elke wedstrijd voortijdig gekapt, soms met een overwinnign als kado, die modus is helemaal verrot.
De update heeft zeker geen negatieve impact op mijn spel, misschien gaat het wel beter.
Kan ook komen omdat ik een tijdje geen kwalificatie toernooien heb gespeeld, omdat goud 3 elk weekend wel lukt. Deze week lekker gespeeld met mijn calcio A (wat is Jovetic toch een baas, moet zijn IF nog halen) en vandaag met Ligue 1, leuk om wat pakjes te winnen. Die Balotelli SIF is na zijn upgrade helemaal een beest, 12 goals in 6 wedstrijden.
Vorige week nog een keer een draft token gewonnen, maar daar wordt elke wedstrijd voortijdig gekapt, soms met een overwinnign als kado, die modus is helemaal verrot.
Hebben jullie hier ook last van random disconnects? Mijn DNF gaat naar de klote. Hopelijk heb ik er geen last van aankomend weekend..
Weten jullie wat er gebeurd als je de weekend league rewards pas opent op vrijdag middag?
De weekend league is dan al begonnen, dus de automatische kwalificatie uit de rewards, geldt die dan nog wel voor de weekend league van dit weekend?
De weekend league is dan al begonnen, dus de automatische kwalificatie uit de rewards, geldt die dan nog wel voor de weekend league van dit weekend?
Voor de PotM Lukaku watchers hier. Ik heb inmiddels het volgende binnen:
- Full Squad Chelsea (IF Moses)
- Full Squad Everton (IF Stekelenburg)
- Full Squad Anderlecht (IF Tielemans, IF Dendoncker, IF Teodorzcyk)
- Full Squad West Bromwich Albion
- Alle Belgische spelers uit de Premier League
- 1st IF Lukaku
Wat kan ik nog missen?
- Alle Belgische spelers uit de Premier League
- 1st IF Lukaku
Wat kan ik nog missen?
[ Voor 7% gewijzigd door PetrCech_3 op 22-02-2017 22:59 ]
Is het al zeker dat die komt dan?PetrCech_3 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 22:23:
- 1st IF Lukaku
Wat kan ik nog missen?
Nee, maar dat is dus de gok. Zie Dele Alli met de MK Dons...
Ik heb veel, maar niet zoveel...PetrCech_3 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 22:23:
- 1st IF Lukaku
Wat kan ik nog missen?
Maar denk dat je zo alles wel hebt + teveel
Heb inmiddels ook even alle Belgische spelers uit de Premier League gekochtProtax schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 22:33:
[...]
Ik heb veel, maar niet zoveel...Ook geen coins voor
Maar denk dat je zo alles wel hebt + teveel
Haal ook nog even alle IF's van deze Belgische spelers. Dan moet je er wel zo''n beetje zijn denk ik.PetrCech_3 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 22:41:
[...]
Heb inmiddels ook even alle Belgische spelers uit de Premier League gekocht
Mijn 41212(2) "ultimate team" draait erg lekker. Aangekomen in divisie 2 en daar nog ongeslagen (2 winst en 1 gelijkspel). OTW Mane valt vaak rond de 60/70ste minuut in voor Lukaku en sprint dan iedereen helemaal weg
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
benieuwd naar je team! Kan je linkje pasen?Bean77 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 22:58:
[...]
Haal ook nog even alle IF's van deze Belgische spelers. Dan moet je er wel zo''n beetje zijn denk ik.![]()
Mijn 41212(2) "ultimate team" draait erg lekker. Aangekomen in divisie 2 en daar nog ongeslagen (2 winst en 1 gelijkspel). OTW Mane valt vaak rond de 60/70ste minuut in voor Lukaku en sprint dan iedereen helemaal wegAlleen hero Rooney blijft wat matig. Ik moet daar nog naar kijken of daar een beter alternatief is (misschien toch weer sbc Payet).
Dit is hem. Heb ook een 4321 variant met wat wisselspelers die erin staan.Razz89 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 23:02:
[...]
benieuwd naar je team! Kan je linkje pasen?
https://www.futbin.com/17/squad/1935390
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Echt bizar man, echt...Bean77 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 23:11:
[...]
Dit is hem. Heb ook een 4321 variant met wat wisselspelers die erin staan.
Nieuwe MOTM kaartjes?
https://www.futbin.com/17/player/17607/Mkhitaryan
https://www.futbin.com/17/player/17607/Mkhitaryan
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zo, ik ben bezig een nieuw teampje te bouwen.
Ik heb zo'n 150k winst gemaakt op Dembele, Reus en Aubameyang.
http://www.futhead.com/sq...1l!i0ijfe0sn!e06hBM0gjCj/
Nog tips?
Ik heb zo'n 150k winst gemaakt op Dembele, Reus en Aubameyang.
http://www.futhead.com/sq...1l!i0ijfe0sn!e06hBM0gjCj/
Nog tips?
Die Mkhiki is echt bizar goed
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
hebbe hebbe hebbe
Holy shit. Die wil ik wel ff lenenBean77 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 23:11:
[...]
PSN: MrMistral
Toch sbc Alli gehaald en Rooney te koop.
Hopelijk zakt Mkhiki nog, dan gaat het interessant worden. Dat wordt ruzie tussen hem en Pogba wie er CAM mag staan, maar goed ik weet al wie dat zou gaan winnen
Elke donderdag om 18:00 UTC, dus 19:00 CET (ons).Fraaank schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:28:
Zijn de WL-rewards al uit?
Helaas nog (on)geduldig wachten....
Twijfel of ik mijn huidige WL team moet verbeteren voor WL of de rewards moet gebruiken voor SIF Salah voor mn main team...
4321
Farhman
Rodriguez, SBC Toprak, Sokratis, Piszcheck
Castro, Bender, Sanches
Costa, Hernandez, Bellarabi
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
19:00. Is vanaf een week of twee nu vast op Donderdagavond om 19:00.Fraaank schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:28:
Zijn de WL-rewards al uit?
Ea Duitsland een klein foutje gemaakt zie ik op Reddit...
Zal ook wel vanavond vanaf 19:00 op de markt komen.
KLIK
[ Voor 31% gewijzigd door pelidee op 23-02-2017 08:59 ]
Heerlijk team! Die wissels ook man man man haha.Bean77 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 23:11:
[...]
Niet veel bijzonders mbt IF's helaaspelidee schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:58:
[...]
19:00. Is vanaf een week of twee nu vast op Donderdagavond om 19:00.
Ea Duitsland een klein foutje gemaakt zie ik op Reddit...
Zal ook wel vanavond vanaf 19:00 op de markt komen.
KLIK
PSN: MrMistral
Klopt Carrasco omhoog. Verder is ook de IF kaart van Torres nu niet meer op de markt. Heeft een max prijs van 50k. Die is helemaal opgekocht ivm SBC's lees ik ook. Welke en waarom geen idee. Maar met IF Torres en IF carrasco samen schijn je weer dingen te kunnen doen.
Thanks voor het tijdstip!Byron010 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:57:
[...]
Elke donderdag om 18:00 UTC, dus 19:00 CET (ons).
Helaas nog (on)geduldig wachten....
Twijfel of ik mijn huidige WL team moet verbeteren voor WL of de rewards moet gebruiken voor SIF Salah voor mn main team...
4321
Farhman
Rodriguez, SBC Toprak, Sokratis, Piszcheck
Castro, Bender, Sanches
Costa, Hernandez, Bellarabi
Ik speel met oranje Salah in m'n main, heerlijk!
Weekend-league team:
4321
Sommer
Brosinski Tah Sokratis Kolasinac
Goretzka Gustavo(snor) Sanchez
Embolo(OTW) Hahn (snor) Douglas Costa
Afhankelijk van de WL-rewards even kijken of ik nog wat kan verbeteren. Heb 16/25 nodig deze week om Elite 3 te halen in de monthly's, dan is mijn plafond ook wel bereikt.
Zou je Hazard en Lukaku niet omwisselen? Ik merk dat ik vaak op een verkeerde voet anders uitkom.Bean77 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 23:11:
[...]
En hoe speelt Lukaku 88?
Torres wordt gebruikt voor de liga sbcpelidee schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:27:
[...]
Klopt Carrasco omhoog. Verder is ook de IF kaart van Torres nu niet meer op de markt. Heeft een max prijs van 50k. Die is helemaal opgekocht ivm SBC's lees ik ook. Welke en waarom geen idee. Maar met IF Torres en IF carrasco samen schijn je weer dingen te kunnen doen.
Edit: de IF versie
IF Torres heeft die het over hepeeweeherman schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:41:
[...]
Torres wordt gebruikt voor de liga sbc
Licht aan mn WL rewards of het SIF of MOTM salah wordtFraaank schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:36:
[...]
Ik speel met oranje Salah in m'n main, heerlijk!
Weekend-league team:
4321
Sommer
Brosinski Tah Sokratis Kolasinac
Goretzka Gustavo(snor) Sanchez
Embolo(OTW) Hahn (snor) Douglas Costa
Afhankelijk van de WL-rewards even kijken of ik nog wat kan verbeteren. Heb 16/25 nodig deze week om Elite 3 te halen in de monthly's, dan is mijn plafond ook wel bereikt.
Hoe zijn Goretzka en sommer? Fahrman deed het gister niet heel goed dus moet even kijken of ik hem wel wil gebruiken
Heb 9 wins nodig voor Gold monthly en dat is mijn doel.. Eerste keer bronze montlhy (maar 1x WL gespeeld en maar ene paar matches), tweede keer WL silver monthly (1 of 2x gespeeld en wel (bijna) alle matches),
3 maand nu, all 4x kunnen spelen, 3 van de 4 zijn al gold 2 dus nu de laatste nog.
Heeft te maken met de squad rating van Atletico Madrid. Om tot deze rating te komen heb je eigenlijk Griezmann nodig of IF Gameiro. Beide zijn dure opties.pelidee schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:27:
[...]
Met de upgrade van Carrasco heb je genoeg aan IF Torres + upgrade Carrasco. Maar dan is 85 Gaitan wel benodigd en deze zou zo maar eens een downgrade kunnen krijgen.
Ik vond beide voorheen prima spleen. Heb eerder WLs gedaan met deze spelers en bevallen prima. Natuurlijk zijn het geen Neuer en Vidal, maar daar heb ik de coins ook niet voorByron010 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:47:
Licht aan mn WL rewards of het SIF of MOTM salah wordt, maar SIF kan ik dus zeker halen.
Hoe zijn Goretzka en sommer? Fahrman deed het gister niet heel goed dus moet even kijken of ik hem wel wil gebruiken
Heb 9 wins nodig voor Gold monthly en dat is mijn doel.. Eerste keer bronze montlhy (maar 1x WL gespeeld en maar ene paar matches), tweede keer WL silver monthly (1 of 2x gespeeld en wel (bijna) alle matches),
3 maand nu, all 4x kunnen spelen, 3 van de 4 zijn al gold 2 dus nu de laatste nog.
Succes met het behalen van Monthly Gold!
Even een vraagje n.a.v. aankopen voor eventuele POTM SBC. Als je een MOTM kaartje inlevert bij een SBC, geldt dit dan als IF-kaartje?
Jup, waar denk je aan dan?PeacockSR4 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:57:
Even een vraagje n.a.v. aankopen voor eventuele POTM SBC. Als je een MOTM kaartje inlevert bij een SBC, geldt dit dan als IF-kaartje?
Ik vind het zelf prettig om hun sterke voet aan de binnenkant te hebben. Zodat je ook van de zijkant met een finesse schot ze er goed in kunt leggen.Amelandbor schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:39:
[...]
Zou je Hazard en Lukaku niet omwisselen? Ik merk dat ik vaak op een verkeerde voet anders uitkom.
En hoe speelt Lukaku 88?
Overigens nog een wijziging en dat is dat ik OTW Pogba heb gehaald ipv zijn SIF. Ik verwacht/hoop eigenlijk nog wel dat hij tenminste 1 IF erbij krijgt.
Ondertussen maar kijken of Rooney of Alli goed ligt als linker centrale middenvelder.
Nog gekeken?Exodus FC schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 12:02:
[...]
Ik zal later even voor je kijken naar zijn statistieken in mijn team. Door zijn kracht + agressie wint hij echt veel duels schouder aan schouder waar Vardy gemakkelijk weg gezet wordt.
Dan mag EA de prijs van IF Torres wel eens omhoog gooien...kevinn schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:00:
[...]
Heeft te maken met de squad rating van Atletico Madrid. Om tot deze rating te komen heb je eigenlijk Griezmann nodig of IF Gameiro. Beide zijn dure opties.
Met de upgrade van Carrasco heb je genoeg aan IF Torres + upgrade Carrasco. Maar dan is 85 Gaitan wel benodigd en deze zou zo maar eens een downgrade kunnen krijgen.
Ik zou er niet teveel op hopen. Waarschijnlijk zal de markt overspoeld worden IF Torres na 7 uur.Marmo schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:19:
[...]
Dan mag EA de prijs van IF Torres wel eens omhoog gooien...![]()
![]()
Waarschijnlijk gaan mensen elkaar undercutten om maar zo snel mogelijk winst te pakken op de investering door de hype.
Ik heb ervoor gekozen om 10x IF Torres en 15x 85 Gaitan te verkopen. Misschien had ik veel meer winst kunnen pakken als ik had gewacht maar nu heb ik 300k winst gemaakt. Beste moment om te verkopen is voor de hype (voor 7 uur dus -> zekerheid van winst).
Hetzelfde geldt nu ook voor IF Stekelenburg en IF Tielemans/IF Dendoncker vanwege een eventuele POTM Lukaku.
Ik heb op dit moment alleen een IT Tielemans voor de evt. POTM Lukaku. Nuttig om Stekelenburg en Dendoncker ook te halen? Of volstaan een Valdes / Keane ook?kevinn schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:39:
[...]
Ik zou er niet teveel op hopen. Waarschijnlijk zal de markt overspoeld worden IF Torres na 7 uur.
Waarschijnlijk gaan mensen elkaar undercutten om maar zo snel mogelijk winst te pakken op de investering door de hype.
Ik heb ervoor gekozen om 10x IF Torres en 15x 85 Gaitan te verkopen. Misschien had ik veel meer winst kunnen pakken als ik had gewacht maar nu heb ik 300k winst gemaakt. Beste moment om te verkopen is voor de hype (voor 7 uur dus -> zekerheid van winst).
Hetzelfde geldt nu ook voor IF Stekelenburg en IF Tielemans/IF Dendoncker vanwege een eventuele POTM Lukaku.
Helaas ben ik niet in het bezit van een glazen bolProtax schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:42:
[...]
Ik heb op dit moment alleen een IT Tielemans voor de evt. POTM Lukaku. Nuttig om Stekelenburg en Dendoncker ook te halen? Of volstaan een Valdes / Keane ook?
IF Shawcross en IF Valdes zijn beide een goede keus. Op Futbin kun je zien dat de maximale BIN 19k geweest is van IF Shawcross (toevallig rond de Dele Alli POTM). Koop er dus een aantal als je winst wil maken en een POTM Lukaku wilt. Dan verkoop je alles behalve 1 voor de bekendmaking van de POTM.
Op deze manier pak je een leuke winst en heb je een 'goedkope' POTM.
Volgende spelers heb ik zelf al gehaald: Courtois, Alderweireld , Kompany, Vertonghen. IF Stekelenburg en IF Tielemans. Verwacht zelf geen IF Chadli (Oude club+land) nodig te hebben vanwege de hoeveelheid kaarten op de markt.
Ik zou dan toch benieuwd zijn hoe zoiets speelt: https://www.futbin.com/17/squad/1984579Bean77 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 00:02:
[...]
Toch sbc Alli gehaald en Rooney te koop.
Hopelijk zakt Mkhiki nog, dan gaat het interessant worden. Dat wordt ruzie tussen hem en Pogba wie er CAM mag staan, maar goed ik weet al wie dat zou gaan winnen
Twee 5* wf spitsen! Beesten middenveld! Mustafi omdat de Duitsers niet mogen ontbreken in een goede verdediging
Thanks voor de tips! Coins zijn op het moment op, heb echt alles in potentiele SBC's zitten. Maar zodra ik weer wat heb, ga ik deze spelers zeker halen!kevinn schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:04:
[...]
Helaas ben ik niet in het bezit van een glazen bolMaar een eventuele POTM Lukaku zou een rating krijgen van 89. Kijk even naar de requirements van POTM Hazard/ Diego Costa en dan zou je aardig in de buurt moeten zitten. Dit betekent dus hoge rating/IF + land/competitive/oude club.
IF Shawcross en IF Valdes zijn beide een goede keus. Op Futbin kun je zien dat de maximale BIN 19k geweest is van IF Shawcross (toevallig rond de Dele Alli POTM). Koop er dus een aantal als je winst wil maken en een POTM Lukaku wilt. Dan verkoop je alles behalve 1 voor de bekendmaking van de POTM.
Op deze manier pak je een leuke winst en heb je een 'goedkope' POTM.
Volgende spelers heb ik zelf al gehaald: Courtois, Alderweireld , Kompany, Vertonghen. IF Stekelenburg en IF Tielemans. Verwacht zelf geen IF Chadli (Oude club+land) nodig te hebben vanwege de hoeveelheid kaarten op de markt.
Zijn er mensen die trading tips hebben hem snel winst te maken heb momenteel een kleine 100k om mee te handelen
Marque Matchups voor morgen.Dubble schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:42:
Zijn er mensen die trading tips hebben hem snel winst te maken heb momenteel een kleine 100k om mee te handelen
Zenit-CSKA. Feyenoord-PSV, Gala-Besiktas of Atletico-Barca. Er zijn ook nog aan aantal kleinere wedstrijden maar dit weet ik niet zo uit mijn hoofd.
EDIT: Ipswich-Norwich
[ Voor 3% gewijzigd door kevinn op 23-02-2017 18:38 ]
dank u, had alleen geen Ipswitch op voorraad
Ik heb nu een Nederlands team en zit nu in divisie 7. Ik word steeds beter heb ik het idee maar ik kom steeds tegen betere teams. Ik ben minimaal gelijkwaardig maar het valt me wel op dat het balletje vaak naar de tegenstander rolt omdat die betere spelers heeft.
Wat ik wil zeggen is dat ik het jammer vind dat het vnl draait om de beste spelers kopen. Ook wat ik hier lees.
Wat ik wil zeggen is dat ik het jammer vind dat het vnl draait om de beste spelers kopen. Ook wat ik hier lees.
Er is ook nog de Zuid-Afrikaanse derby Pirates-Chiefs. De 1e wedstrijd is in het begin al een keer voorgekomen in de MM.peeweeherman schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 18:27:
dank u, had alleen geen Ipswitch op voorraad
Verwacht hem zelf niet nog een keer.
SIF Carrasco is 87 geworden
IF Ben Yedder 84
IF Casemiro 85
IF Kovacic 84
IF Asenjo 86
Had gehoopt op een puntje voor SIF N'Zonzi, maar helaas...
IF Ben Yedder 84
IF Casemiro 85
IF Kovacic 84
IF Asenjo 86
Had gehoopt op een puntje voor SIF N'Zonzi, maar helaas...
[ Voor 90% gewijzigd door peeweeherman op 23-02-2017 18:56 ]
Weekend league rewards goal 2:
Eerste pack: Shit.
Tweede pack: if brooks en een walkout van Frankrijk, wat denk je? Pogbaaas
derde pack: Shit.
Ik ben hyped.
Ik ben hyped.
Wat is een goede prijs voor spelers van Feyenoord en PSV? Om te betalenkevinn schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 18:14:
[...]
Marque Matchups voor morgen.
Zenit-CSKA. Feyenoord-PSV, Gala-Besiktas of Atletico-Barca. Er zijn ook nog aan aantal kleinere wedstrijden maar dit weet ik niet zo uit mijn hoofd.
EDIT: Ipswich-Norwich
Gefeliciteerd!RonaldMuijs schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:15:
Ik ben hyped.
Ik speel nu met de volgende 2 teams:

Heb een tijdje met de IF en SIF versie van Salah gespeeld, vandaag Salah MOTM gekocht, uiteindelijk komt deze op 7 chem na loyalty

Matic komt na loyalty op 8 chem
Voorheen had ik alle spelers op 10 chem en switchte ik ingame naar 4312 of 41212. Het wisselen en de tactics aanpassen werd ik zat waarna ik bovenstaande teams heb gemaakt.
Nog 124k en vele consumables over, binnenkort maar eens kijken waar ik de teams nog kan verbeteren.
Iemand nog tips?

Heb een tijdje met de IF en SIF versie van Salah gespeeld, vandaag Salah MOTM gekocht, uiteindelijk komt deze op 7 chem na loyalty

Matic komt na loyalty op 8 chem
Voorheen had ik alle spelers op 10 chem en switchte ik ingame naar 4312 of 41212. Het wisselen en de tactics aanpassen werd ik zat waarna ik bovenstaande teams heb gemaakt.
Nog 124k en vele consumables over, binnenkort maar eens kijken waar ik de teams nog kan verbeteren.
Iemand nog tips?
Cons:::BB4E
Zo congratz. dat zijn de packs.RonaldMuijs schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:15:
Ik ben hyped.
Jaloers, ik had helemaal niksRonaldMuijs schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:15:
Ik ben hyped.
Ik heb zelf ook SBC Son en dat vind ik echt een super speler. Ik kan mij voorstellen dat de motm ook erg goed speelt. Mkhiki was wat te duur, maar ziet er erg goed uit. Als ik Rooney en Toure verkoop zou ik hem kunnen halen. Hem als Cam, pogba als cm en dan sbc alli/ sbc payet als andere cm.bbblije schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:08:
[...]
Ik zou dan toch benieuwd zijn hoe zoiets speelt: https://www.futbin.com/17/squad/1984579
Twee 5* wf spitsen! Beesten middenveld! Mustafi omdat de Duitsers niet mogen ontbreken in een goede verdedigingof was dat aanval?
Toch ben ik Toure liever niet kwijt.
edit of tif lukaku verkopen voor mkhiki als spits.... hmmm twijfel
[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 23-02-2017 21:13 ]
Ik zou de goedkoopste non-shiny/silver halen met een wat hogere rating. Probeer met open bod te winnen(max 350-400 voor goud).Dubble schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:22:
[...]
Wat is een goede prijs voor spelers van Feyenoord en PSV? Om te betalen
Lukaku verkopen, aangezien de kans toch groot is dat hij POTM word.Bean77 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 21:10:
[...]
Ik heb zelf ook SBC Son en dat vind ik echt een super speler. Ik kan mij voorstellen dat de motm ook erg goed speelt. Mkhiki was wat te duur, maar ziet er erg goed uit. Als ik Rooney en Toure verkoop zou ik hem kunnen halen. Hem als Cam, pogba als cm en dan sbc alli/ sbc payet als andere cm.
Toch ben ik Toure liever niet kwijt.
edit of tif lukaku verkopen voor mkhiki als spits.... hmmm twijfel
Je kan dan eventueel altijd later nog besluiten om de POTM versie te halen.
Net ook te koop gezet vanwege deze reden idd. Hij gaat teveel droppen als hij POTM wordt, en nu maak ik er zelfs een klein beetje winst op.Bossie schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 21:36:
[...]
Lukaku verkopen, aangezien de kans toch groot is dat hij POTM word.
Mkhiki dan als spits? Ben wel benieuwd.....
edit: gehaald, ik ga hem proberen als spits.
[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 23-02-2017 21:57 ]
Hahaha, ik heb net tif lukaku gehaald. Hij staat nu al 50k hoger. En net divisie 1 gehaald.
Ik hou 'm nog even.
Ik hou 'm nog even.
Ben benieuwd naar je ervaringen. Ik ga hem ook halen en gebruiken als CM Cam of spits. Qua stats erg interessant.Bean77 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 21:42:
[...]
Net ook te koop gezet vanwege deze reden idd. Hij gaat teveel droppen als hij POTM wordt, en nu maak ik er zelfs een klein beetje winst op.
Fuji prijst hem de hemel in! Full chem als spits moet geweldig zijn!Bean77 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 21:42:
[...]
Net ook te koop gezet vanwege deze reden idd. Hij gaat teveel droppen als hij POTM wordt, en nu maak ik er zelfs een klein beetje winst op.
Positief was pogba 3 potjes 3 goals, negatieve is dat ik ben gedegeradeerd uit divisie 1
Qua stats zou het ook de perfecte F9 zijn, ik moet helaas teveel omgooien om hem te kunnen halen.bbblije schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 23:25:
[...]
Fuji prijst hem de hemel in! Full chem als spits moet geweldig zijn!
Hoop eigenlijk dat zijn vorige IF nog even wat daalt
Bossie schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 21:36:
[...]
Lukaku verkopen, aangezien de kans toch groot is dat hij POTM word.
Verkopen? houden! Wat is de kans dat je lukaku zelf moet inleveren voor de SBC...? Best groot.Bean77 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 21:42:
[...]
Was ook zo bij Ibra en daarnaast maakt het je het een stuk makkelijker om de ratings van de sbc te halen, en omdat die dan nodig is gaat zijn normal prijs ook omhoog.
Remember, Ibra was extinct door zijn SBC...
Tenzij jullie het over IF lukaku hebben... dan heb ik niks gezegd.
[ Voor 3% gewijzigd door Byron010 op 24-02-2017 09:43 ]
Ja precies. Ik twijfel ook nog om een aantal lukaku's (84) in te slaan. Maar wellicht een IF benodigd ja..Byron010 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:41:
[...]
[...]
Verkopen? houden! Wat is de kans dat je lukaku zelf moet inleveren voor de SBC...? Best groot.
Was ook zo bij Ibra en daarnaast maakt het je het een stuk makkelijker om de ratings van de sbc te halen, en omdat die dan nodig is gaat zijn normal prijs ook omhoog.
Het wordt wel erg prijzig zo... Moet nog een paar high rated BPL players halen, als ik weer coins heb. Maar om eerlijk te zijn, als ik kijk wat ik nu al gekocht heb, is deze kaart (mocht hij er überhaupt komen) een beetje boven mijn budget.pelidee schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:48:
[...]
Ja precies. Ik twijfel ook nog om een aantal lukaku's (84) in te slaan. Maar wellicht een IF benodigd ja..
[ Voor 3% gewijzigd door Protax op 24-02-2017 09:56 ]
Ik ga never een TIF Lukaku inruilen voor een POTM Lukaku. Trouwens de kans dat hij een TOTS krijgt begint wel erg groot te worden en ik verwacht dat die kaart weer beter is dan een eventuele POTM Lukaku.Byron010 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:41:
[...]
[...]
Verkopen? houden! Wat is de kans dat je lukaku zelf moet inleveren voor de SBC...? Best groot.
Casual Ruud schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 23:09:
[...]
Ben benieuwd naar je ervaringen. Ik ga hem ook halen en gebruiken als CM Cam of spits. Qua stats erg interessant.
Gisterenavond heeft die nog niet echt het verschil kunnen maken in de 2 potjes die ik gedaan heb. Had hele taaie tegenstanders na een flinke winstreak dus mijn elo rating zou ook wel te hoog zijn geweest voor mijn normale niveau. Ik kan hem daarom nog niet echt beoordelen.bbblije schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 23:25:
[...]
Fuji prijst hem de hemel in! Full chem als spits moet geweldig zijn!
[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 24-02-2017 10:00 ]
Laatste regeltje in mn post haha. IF lukaku inruilen zou ik ook niet doenBean77 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:59:
[...]
Ik ga never een TIF Lukaku inruilen voor een POTM Lukaku. Trouwens de kans dat hij een TOTS krijgt begint wel erg groot te worden en ik verwacht dat die kaart weer beter is dan een eventuele POTM Lukaku.
Kijk erg uit naar TOTS. vooral mertens
[ Voor 5% gewijzigd door Byron010 op 24-02-2017 10:01 ]
POTM Lukaku kan je verder niks meer mee qua verkopen als er een TOTS uitkomt. Leuke speler, dat zeker, maar ik zou de flexibiliteit willen hebben om evt een TOTS te kunnen kopen zonder het gevoel te hebben dat het zonde is dat ik dan de POTM niet meer gebruik.Byron010 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:01:
[...]
Laatste regeltje in mn post haha. IF lukaku inruilen zou ik ook niet doen
Kijk erg uit naar TOTS. vooral mertens
Ik heb een aantal sbc's die ik niet meer/nauwelijks gebruik en dat vind ik toch wel zonde dat ik ze niet kan verkopen. Misschien daar maar weer eens een fitness team van proberen te maken
Ja helemaal gelijk maar of je betaald voor de sbc kaart nu, of je kan hem nooit meer krijgen. Zijn veel SBC's die ik wel wil maar toen gewoon niet kon betalen... (Douglas Costa, Diego Costa, Auba, De rossi, Parolo (nu niet meer sinds de een IF heeft) etc..)Bean77 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:07:
[...]
POTM Lukaku kan je verder niks meer mee qua verkopen als er een TOTS uitkomt. Leuke speler, dat zeker, maar ik zou de flexibiliteit willen hebben om evt een TOTS te kunnen kopen zonder het gevoel te hebben dat het zonde is dat ik dan de POTM niet meer gebruik.
Ik heb een aantal sbc's die ik niet meer/nauwelijks gebruik en dat vind ik toch wel zonde dat ik ze niet kan verkopen. Misschien daar maar weer eens een fitness team van proberen te maken
Krijg toch wel vaak zo'n "Rich get richer" gevoel.
SBC - rijke mensen kunnen het betalen en dus betere spelers halen en daardoor meer winnen en meer verdienen - Mensen die het niet kunnen betalen hebben pech en kunnen ook nooit meer die achterstand inhalen.
WL - rijke mensen kunnen betere teams maken en dus zolang ze redelijk zijn in fifa een algemeen betere score hebben met het WL en dus betere rewards krijgen waardoor ze nog rijker worden en de cycle vervolgt...
Ik verwacht dat EA nog met een curveball komt met de SBC's. Denk dat je ze net als bij OTW over een tijdje je SBC-player kan omruilen via een SBC voor betere/slechtere, gegarandeerd een SBC-player terug, mits je wel een 87rated team inlevert ofzo.
Div 2 gaat mega! Nog 3 wedstrijden over en nog maar 2 punten voor promotie nodig. Griezmann loopt 1 op 1 na 30 wedstrijden waarvan 10+ als super sub.
Het zou kunnen maar daarmee gooien ze hun eigen ruiten in. De SBCs is nu een perfecte manier om de markt te controleren, te zorgen dat er dure spelers worden gediscard en een hoop coins worden verspilt. Een SBC wordt minder waard als je hem later in het jaar nog eens kan halen. Zijn waarde is nu zijn uniekheid.Fraaank schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:17:
Ik verwacht dat EA nog met een curveball komt met de SBC's. Denk dat je ze net als bij OTW over een tijdje je SBC-player kan omruilen via een SBC voor betere/slechtere, gegarandeerd een SBC-player terug, mits je wel een 87rated team inlevert ofzo.
Divisie 2 haal ik nu elke keer de titel en in divisie 1 verlies ik 7/10, 2 gelijk en 1 win, dan weer terug naar divisie 2 en de titel halen.Vissert schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:22:
Div 2 gaat mega! Nog 3 wedstrijden over en nog maar 2 punten voor promotie nodig. Griezmann loopt 1 op 1 na 30 wedstrijden waarvan 10+ als super sub.
[...]
Het zou kunnen maar daarmee gooien ze hun eigen ruiten in. De SBCs is nu een perfecte manier om de markt te controleren, te zorgen dat er dure spelers worden gediscard en een hoop coins worden verspilt. Een SBC wordt minder waard als je hem later in het jaar nog eens kan halen. Zijn waarde is nu zijn uniekheid.
Echt wat een verschil, niet dat ik weggespeeld wordt in div 1 maar meer dat het lijkt alsof mijn spelers opeens niet meer mee willen werken
SBC Guaranteed SBC <- lol
Zou helemaal niet erg zijn voor EA, EA's voornaamste doel met SBC's is zorgen dat er geen overvloed aan spelers is. Dit houdt de economie sterk, spelers behouden meer van hun waarde (over time)(aangezien er veel meer spelers inkomen dan weggaan normaal), waar je normaal zag in fifa dat aan het eind van het jaar de spelers 1/10e van de originele value hebben ( bijv) zal dat nu 1/3e zijn ter wijze van.
Spelers houden hun waarde -> Spelers zijn aantrekkelijk om te hebben -> Gebruikers kopen meer packs om dat spelers nog waarde hebben -> meer geld voor EA.
Spelers houden hun waarde -> Spelers verkopen voor meer coins op de markt(vergeleken met als ze hun waarde zouden verliezen zoals altijd gebeurd) -> EA haalt meer coins uit het spel -> Minder coins in het spel -> coins houden hun waarde -> game economie stabiel
Punt, stabiele game-economie en dat komt gepaard met extra geld voor EA.
Dus zolang je meer moet inleveren dan je eruit krijgt is het eigenlijk een perfect idee van EA.
Wat krijg je er uit? iets untradeable's wat dus geen waarde heeft en dus "de economie niet aanpast", tussen aanhalingstekens omdat door gebruikers die het dus doen de prijzen van andere spelers omhoog gaat (wat dus ook weer in het voordeel van EA is)
Na komende weekend league denk ik erover om mijn huidige BPL team van de hand te doen, en te gaan voor een geheel Italiaans team. Tot dusver acht ik dit betaalbaar en mogelijk;
https://www.futbin.com/17/squad/1945692
Wat denken jullie ervan? Tips?
PSN/Steam: Xamsix
TIF Icardi = zeker doen! Beast 1e klas. Heeft bij mij 91x gescoord uit 87 wedstrijden.Xamsix schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:20:
Na komende weekend league denk ik erover om mijn huidige BPL team van de hand te doen, en te gaan voor een geheel Italiaans team. Tot dusver acht ik dit betaalbaar en mogelijk;
Perisic IF = no brainer. Zeker doen
Nainggolan = naar linker CM zetten
Parolo = vervangen door Gary Medel (83, niet de 82 versie!) en dan op CDM zetten. Medel is de Kante van Calcio A.
Hart = vervangen door Handanovic, Hart heeft bij mij te veel ballen laten slippen. Handa is 200% beter.
Salah = als je het geld hebt de 87 versie kopen. Wereld van verschil met de 84 versie.
Succes!
PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro
Heb zelf ook een seria A team, Icardi vervangen voor Dybala. Dybala is echt super goed al heeft die maar 3* weakfootXamsix schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:20:
Perisic als je het geld hebt voor TOTGS Mertens en mij lijkt (niet gebruikt omdat ik mertens heb) SIF Insigne ook heel goed.
Persoonlijk vind ik First IF salah de upgrade het niet waard, SIF ziet er echt veel beter uit. En ik zou dan liever normal Cuadrado hebben dan First IF salah. (Of natuurlijk IF cuadrado)
Goedkopere optie voor IF Tonelli = Barzagli of Miranda.
Hart zelf niet gebruikt, gebruik zelf perin en doet het best goed, zocht eigenlijk naar een sort van butland voor de seria A (dus underrated maar wel super goed) maar na perin als eerste keuze om te proberen eigenlijk niet verder gekeken.
Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.