Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-07 11:16

fritske23

Echte naam Rob

X-Fighter schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:18:
Weet iemand of er al een tool is voor de Squad Building Challenges?

Dat ik kan instellen wat de vereisten zijn om er aan te voldoen, en welke spelers ik in mijn club heb. Zodat hij mij dan de best mogelijke opstelling terug geeft.
Futbin heeft er een

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:18:
[...]

En qua opstelling ga je nog voorbij dat het na 5 potjes altijd prut is en je toch weer gaat switchen. Dat zal nu niet anders zijn vrees ik.
Ik ga mijn bpl verkopen en koop een serie A team. Prijs/kwaliteit beter nu.
Yep, het lijkt er vooral om te gaan dat je compact speelt, en door passing ruimte creëert.
Waarschijnlijk is het sowieso bij mij voorin uit balans met twee mini mannetjes als wingers en een tank waarbij ik zijn pace nerf had gemist in de spits :+

---
Serie-A is idd erg veel bang for the buck, zeker voor verdedigers, met Medel als CDM/tank hoef je daar Marchisio/Naingolan ook niet meer voor op te offeren :)

False 9 ziet er super uit, alleen Dybala is dan bijna net zo duur als de andere 10 :X

[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 01-10-2016 12:30 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Is dat niet gewoon dat je nog steeds zelf spelers moet invullen, en dat het gewoon checkt of je voldoet? Hij vult ze dus niet automatisch in adhv jouw spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:18:
[...]

En qua opstelling ga je nog voorbij dat het na 5 potjes altijd prut is en je toch weer gaat switchen. Dat zal nu niet anders zijn vrees ik.
Ik ga mijn bpl verkopen en koop een serie A team. Prijs/kwaliteit beter nu.
http://www.futbin.com/17/squad/39525

Zo speel in op dit moment alleen dan 4321 (het is blijkbaar nog vroeg). Pjanic is behoorlijk overpriced op dit moment dus die zou ik niet halen. Koulibaly maak ik mij wel zorgen om, voornamelijk omdat hij veel te veel naar voren loopt vanwege zijn high/high workrates. Ilicic is ook nog steeds een speler die altijd goals mee pikt zolang je maar rekening houd dat je met zijn linkerbeen schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik gebruik nu ook dit zilver team in seizoenen. Het is echt fantastisch en die Kramer is veel beter dan ik had verwacht.
http://www.futhead.com/17/squads/652800/

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:29:
[...]

http://www.futbin.com/17/squad/39525

Zo speel in op dit moment alleen dan 4321 (het is blijkbaar nog vroeg). Pjanic is behoorlijk overpriced op dit moment dus die zou ik niet halen. Koulibaly maak ik mij wel zorgen om, voornamelijk omdat hij veel te veel naar voren loopt vanwege zijn high/high workrates. Ilicic is ook nog steeds een speler die altijd goals mee pikt zolang je maar rekening houd dat je met zijn linkerbeen schiet.
http://www.futbin.com/17/squad/39218
Dit heb ik op het oog. Een team dat er staat en geen upgrades meer nodig heeft obv normale kaarten. Dybala heb ik nog 10 of 15 wedstrijden als loan, dus tegen de tijd dat het op is hopelijk wat goedkoper. Lijkt mij een goede speler in fifa17.

Wat ik daarna over heb vertimmer ik wel aan mijn bundesliga team. Ik denk dat de serie A en bundesliga relatief het best zijn momenteel qua prijs/kwaliteit. BBVA en BPL zijn super overpriced wat ook wel logisch is. Die komen wel als de prijzen gezakt zijn.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om terug te komen op Serie-A; ik ga deze bouwen :)
De CF/RW positie hebben meerdere opties (RW -> Candreva/Caudrado) hoewel voor CF alleen Dybala de enige echte optie is. Het voordeel van dit team is dat ik ook veel plekken al meteen spelers waarmee je echt maanden vooruit kan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:47:
[...]

http://www.futbin.com/17/squad/39218
Dit heb ik op het oog. Een team dat er staat en geen upgrades meer nodig heeft obv normale kaarten. Dybala heb ik nog 10 of 15 wedstrijden als loan, dus tegen de tijd dat het op is hopelijk wat goedkoper. Lijkt mij een goede speler in fifa17.

Wat ik daarna over heb vertimmer ik wel aan mijn bundesliga team. Ik denk dat de serie A en bundesliga relatief het best zijn momenteel qua prijs/kwaliteit. BBVA en BPL zijn super overpriced wat ook wel logisch is. Die komen wel als de prijzen gezakt zijn.
Ik heb geen oneindig aantal coins maar dit is wat ik met een klein beetje handelen en wedstrijden spelen bij elkaar gesprokkeld heb + Willian in een starters pakketje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Hallo iedereen,

Ik wilde graag Fifa punten kopen op een goedkope manier. Ik heb een site gevonden die door velen wordt gebruikt:
https://www.mmoga.com/FIF...C,FIFA-17,Player-auction/

Is dit betrouwbaar??? Er is ook conformt trade waar ze zelfs inloggen op je account.. Moet je zelfs wachtwoord geven.. Maar het wordt wel aangeraden op deze site: http://fifamuntenkopen.nl...pen-fifa-17-points-kopen/

Als het zou werken, hoe werkt dat met player auction dan?

Alvast bedankt voor jullie moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:52:
[...]

Ik heb geen oneindig aantal coins maar dit is wat ik met een klein beetje handelen en wedstrijden spelen bij elkaar gesprokkeld heb + Willian in een starters pakketje.
Niets mis mee toch?
Ik had 2/3 leuke spelers in mijn pakketjes, plus vooral coinboosts grinden :)
Dat laatste is waar het vooral nu ook om gaat helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:49:
Om terug te komen op Serie-A; ik ga deze bouwen :)
De CF/RW positie hebben meerdere opties (RW -> Candreva/Caudrado) hoewel voor CF alleen Dybala de enige echte optie is. Het voordeel van dit team is dat ik ook veel plekken al meteen spelers waarmee je echt maanden vooruit kan.
Je hebt ook wat goedkopere opties waarvoor je kunt kiezen en die dan later kunt upgraden naar een betere speler. Die betere spelers zijn wat meer haalbaar dan in de andere competities op dit moment.
Het enige waar ik "bang" voor ben is dat gedoe met die tactieken die dan opeens niet meer werken c.q. elke keer alles tegen zit.
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:52:
[...]

Ik helaas ook niet. Maar jouw team is toch helemaal prima? Steeds wat upgraden naar een betere speler.
Ik moet trouwens mijn erevisie team ook nog eens ff organiseren. Heb wel alle NL spelers en ERE divisie spelers bewaard die ik heb gekregen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:15:
Ik helaas ook niet. Maar jouw team is toch helemaal prima? Steeds wat upgraden naar een betere speler.
Ik moet trouwens mijn erevisie team ook nog eens ff organiseren. Heb wel alle NL spelers en ERE divisie spelers bewaard die ik heb gekregen.
Ja al werkt het soms niet lekker zoals ik in die filmpjes liet zien. Ik wil ook langzaam het team opbouwen naar zoiets als wat jij liet zien. Daarnaast moet ik weer beginnen met 5* skills aangezien ik er nu toch 2 heb rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
N.Uckerman schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:05:
Hallo iedereen,

Ik wilde graag Fifa punten kopen op een goedkope manier. Ik heb een site gevonden die door velen wordt gebruikt:
https://www.mmoga.com/FIF...C,FIFA-17,Player-auction/

Is dit betrouwbaar??? Er is ook conformt trade waar ze zelfs inloggen op je account.. Moet je zelfs wachtwoord geven.. Maar het wordt wel aangeraden op deze site: http://fifamuntenkopen.nl...pen-fifa-17-points-kopen/

Als het zou werken, hoe werkt dat met player auction dan?

Alvast bedankt voor jullie moeite!
Als ik het goed begrijp is dat je een account koopt met coins. Die coins moet je dus overzetten naar je reguliere account. Ik weet dat EA bans uitdeelt aan je account als je coins transfer doet. Persoonlijk zou ik het niet doen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
Wat is het nut van die OTW spelers? ze hebben dezelfde stats als hun NIF kaarten. Heb nu Krychowiak gepacked , maar wat kan ik er mee behalve verkopen?

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
Kr44nVogel schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:20:
Wat is het nut van die OTW spelers? ze hebben dezelfde stats als hun NIF kaarten. Heb nu Krychowiak gepacked , maar wat kan ik er mee behalve verkopen?
Gedurende de fifa blijven deze kaarten de hoogste stats krijgen, dus als er een TOTW komt met een betere kaart wordt deze automatisch geupgrade (vandaar dat ze voor grof geld gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Stats passen zich aan doorheen het jaar. Als ze goed presteren, en nog in TOTW komen enzo, passen de stats zich aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als 1 van de OTW een IF krijgt dan zal deze kaart ook een upgrade krijgen ;) Je hebt dus een dynamische IF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Elke keer dat krychowiak in dit geval, een special kaart krijgt, wordt die OTW automatisch geupgrade naar die stats

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:18:
[...]

Ja al werkt het soms niet lekker zoals ik in die filmpjes liet zien. Ik wil ook langzaam het team opbouwen naar zoiets als wat jij liet zien. Daarnaast moet ik weer beginnen met 5* skills aangezien ik er nu toch 2 heb rondlopen.
Ik ben eigenlijk niet echt overtuigd van 5* skillmoves in fifa17. 3 of 4 vind ik prima zat. Ik let meer op workrates en WF dan dat ik echt perse die 5* zou moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
a ok snap het nu :) , dan hou ik hem lekker gaat nu voor 40k ofzo.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Een vriend zei tegen mij vandaag dat ik twee squads moest maken in ultimate team. Zo hoefde ik geen conditie en fitness kaarten te kopen en zouden kaarten/schorsingen verdwijnen of iets?? Hoe werkt dit precies??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
N.Uckerman schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:26:
Een vriend zei tegen mij vandaag dat ik twee squads moest maken in ultimate team. Zo hoefde ik geen conditie en fitness kaarten te kopen en zouden kaarten/schorsingen verdwijnen of iets?? Hoe werkt dit precies??
Gebruikt hij drugs? :) Nee geen verschil met gister of morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
N.Uckerman schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:26:
Spelers van je 1e team als reserves in je 2e team instellen en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Bean77 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:28:
[...]

Spelers van je 1e team als reserves in je 2e team instellen en andersom.
Dan kan ik spelers van het eerste team toch ook gewoon als reserve in mijn 1ste team zetten? Of rusten ze dan niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N.Uckerman schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:30:
[...]

Dan kan ik spelers van het eerste team toch ook gewoon als reserve in mijn 1ste team zetten? Of rusten ze dan niet uit?
Je kunt gewoon je hele bank + reserves vol gooien met je andere team + 1 extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Kr44nVogel schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:18:
[...]

Als ik het goed begrijp is dat je een account koopt met coins. Die coins moet je dus overzetten naar je reguliere account. Ik weet dat EA bans uitdeelt aan je account als je coins transfer doet. Persoonlijk zou ik het niet doen.
Zoals al door anderen gezegd, dit is niet legaal en je kunt er voor geband worden. Doe maar niet dus.

[ Voor 29% gewijzigd door Grotman op 01-10-2016 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben klaar met shoppen, nu eerst maar eens lunch doen :+
http://www.futbin.com/17/squad/39619

ff kijken hoe het met Eder gaat, anders de tip van Niels eens proberen met Al Sharawi in de spits.
Met Perisic, Sharawi, Caudrado zou ik 3x5* voorin hebben, dus misschien moet ik dat ook meer eens leren te benutten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:55:

ff kijken hoe het met Eder gaat, anders de tip van Niels eens proberen met Al Sharawi in de spits.
Met Perisic, Sharawi, Caudrado zou ik 3x5* voorin hebben, dus misschien moet ik dat ook meer eens leren te benutten :+
1 potje geprobeerd hoor ;) Speel normaal met Eder of Ilicic. Eder is mooi rap en kan ook nog eens scoren.

Hier wel een leuk voorbeeld van Eder: https://streamable.com/swra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12

Zo das even een leuk teampje. Maar merk jij ook niet dat snelheid minder belangrijk is bij backs? Ik heb bijv ipv florenzi, lichtensteiner daar staan. Merk echt dat hoge fysiek en defence nu fijner werkt dan een hele snelle back. Sandro kan ik snappen dat want die is overall erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

perotti is ook leuk nice wf en skillmove en cheap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Bean77 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:22:
[...]

perotti is ook leuk nice wf en skillmove en cheap :)
Ik had ook perotti, maar dan is die paar k meer voor ever banega een betere deal vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:22:
[...]

Zo das even een leuk teampje. Maar merk jij ook niet dat snelheid minder belangrijk is bij backs? Ik heb bijv ipv florenzi, lichtensteiner daar staan. Merk echt dat hoge fysiek en defence nu fijner werkt dan een hele snelle back. Sandro kan ik snappen dat want die is overall erg goed.
Ik kan je 1 ding vertellen. Pace is gewoon zoals het hoort wat mooi is voor mij. Soms zie je nog wel een trage verdediger die je kan bijhouden maar over het algemeen is het gewoon timing en de bal een tikje vooruit spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
banega is bagger met zijn stamina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:26:
[...]

Ik kan je 1 ding vertellen. Pace is gewoon zoals het hoort wat mooi is voor mij. Soms zie je nog wel een trage verdediger die je kan bijhouden maar over het algemeen is het gewoon timing en de bal een tikje vooruit spelen.
Ja goed snelheid is altijd fijn, maar ik merk echt een groot verschil met 16 daarin en dat maakt het leuk vind ik omdat je dan naar meer verschillende spelers kan kijken ipv de snelheidsduivels alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Bean77 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:26:
banega is bagger met zijn stamina.
Als cm ja, maar als cam knalt die 120 min door als het moet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:29:
[...]

Als cm ja, maar als cam knalt die 120 min door als het moet!
daar staat bij mij juist perotti met 4*skills, 5* wf, flair en finesse shot threat en zeer goede ball control en dribbling :)

[ Voor 24% gewijzigd door Bean77 op 01-10-2016 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:29:
[...]

Ja goed snelheid is altijd fijn, maar ik merk echt een groot verschil met 16 daarin en dat maakt het leuk vind ik omdat je dan naar meer verschillende spelers kan kijken ipv de snelheidsduivels alleen.
In 16 vond ik het ook alles behalve goed spelen. Zelfs Xavi Martinez kon een snelle speler bijhouden dankzij al het gehuil van kinderen die papa's credit card mogen gebruiken. Snelheid is in het echte voetbal ook super belangrijk. Kijk maar hoe Leicester vorig seizoen heeft gespeeld. Dat sommige mensen geen voetbal kijken en dan gaan klagen dat snelle spelers niet eerlijk is is niet het probleem van EA :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:50:
[...]

In 16 vond ik het ook alles behalve goed spelen. Zelfs Xavi Martinez kon een snelle speler bijhouden dankzij al het gehuil van kinderen die papa's credit card mogen gebruiken. Snelheid is in het echte voetbal ook super belangrijk. Kijk maar hoe Leicester vorig seizoen heeft gespeeld. Dat sommige mensen geen voetbal kijken en dan gaan klagen dat snelle spelers niet eerlijk is is niet het probleem van EA :+
Yep, hoewel afhouden etc ook wel een tandje naar beneden mag. Daarnaast kan je nog steeds van een speler wegdraaien en dat je vervolgpass/schot die je meteen doet door dezelfde speler word geblocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:35
Oké ik wist niet dat het kon maar ik heb het toch echt meegemaakt nu.
Heb een speler gekocht, muntjes zijn weg maar ik heb de speler nergens, niet in de club en niet op de transferlijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Jamesl schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:10:
Oké ik wist niet dat het kon maar ik heb het toch echt meegemaakt nu.
Heb een speler gekocht, muntjes zijn weg maar ik heb de speler nergens, niet in de club en niet op de transferlijst
Hoe gekocht? Via de app? Misschien nog te vinden bij "niet toegewezen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
X-Fighter schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:12:
[...]

Hoe gekocht? Via de app? Misschien nog te vinden bij "niet toegewezen"?
Nee via PlayStation gewoon, was Batshuayi aan het snipen. Kwam hem voor 11K tegen dus gelijk gekocht en naar club gestuurd maar nergens te bekennen nu.. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Oké ik heb fifa opnieuw opgestart en hij staat nu wel bij me transferlijst _/-\o_
Blijkbaar had fifa het gewoon niet goed verwerkt en was er een herstart voor nodig ofzo.

Even paniek haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 15:45
Ben wel benieuwd hoeveel euro jullie gemiddeld per jaar uitgeven per fut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
aaaido schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:37:
PS4 FIFA 17 voor € 44,44 gekocht en verder geen coins. Inmiddels zo'n 150k coins besteedbaar en een aardig team.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WTF, zojuist met 4-0 gewonnen en vond de tegenstander het grappig om in de rust zijn mic aan te zetten en lekker onzin erdoor te gaan schreeuwen wat ik hier niet ga herhalen.

Vervolgens nadat de scheids affluit, bevriest de game en krijg ik een DNF (3-0 nederlaag).
Beetje jammer dat dit om de Season titel ging zzzz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Ik ben een beetje aan het snipen enzo maar er vallen me wat dingen op. Een speler gaat bijvoorbeeld voor meteen kopen als laagst weg voor 4k. Ik probeer ze voor 3k ofzo te fixen doormiddel van bieden. Maar er zijn gewoon lui die meteen bam 5-6k als bid neer zetten en dat zie ik nu erg vaak. Zijn er zoveel idioten of klopt er iets niet? Mijn spelers worden namelijk nooit voor teveel gekocht :( haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Waarschijnlijk veel coins kopers hier. ;)
To easy schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:55:
Ik ben een beetje aan het snipen enzo maar er vallen me wat dingen op. Een speler gaat bijvoorbeeld voor meteen kopen als laagst weg voor 4k. Ik probeer ze voor 3k ofzo te fixen doormiddel van bieden. Maar er zijn gewoon lui die meteen bam 5-6k als bid neer zetten en dat zie ik nu erg vaak. Zijn er zoveel idioten of klopt er iets niet? Mijn spelers worden namelijk nooit voor teveel gekocht :( haha
Mij valt juist de snelheid op van spelers die voor laagste vaste prijs weggaan, dit gaat zo gigantisch snel.

[ Voor 57% gewijzigd door Jumpman op 01-10-2016 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
60 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:55:
Ik doe dat soms ook. Als ik puur op een speler trade en concurrentie wil uitsluiten als ik even offline ben, dan gooi ik vaak zo'n reeks hoge bids uit zodat concurrenten niet te ver onder de minimale BIN kunnen zitten.
Hmm denk dat ik het niet wil weten O-) Maar ik heb mezelf beloofd het netjes te houden in fifa 17 :P

[ Voor 16% gewijzigd door Bean77 op 01-10-2016 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Bean77 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:14:
[...]

Ik doe dat soms ook. Als ik puur op een speler trade en concurrentie wil uitsluiten als ik even offline ben, dan gooi ik vaak zo'n reeks hoge bids uit zodat concurrenten niet te ver onder de minimale BIN kunnen zitten.

[...]

Hmm denk dat ik het niet wil weten O-) Maar ik heb mezelf beloofd het netjes te houden in fifa 17 :P
Misschien leg ik het verkeerd uit, maar waarom zou je meer bieden als je hem voor minder meteen kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:16:
[...]

Misschien leg ik het verkeerd uit, maar waarom zou je meer bieden als je hem voor minder meteen kan kopen?
Omdat het voor sommige spelers te weinig uitmaakt om lang naar de laatste bin te zoeken, als het een populaire speler is dan is zit je er na lang zoeken sowieso vaak alsnog naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Bossie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:25:
[...]

Omdat het voor sommige spelers te weinig uitmaakt om lang naar de laatste bin te zoeken, als het een populaire speler is dan is zit je er na lang zoeken sowieso vaak alsnog naast.
Ja dat zal dan wel. kan er gewoon met mijn hoofd niet bij dat sommige zoveel meer betalen dan nodig is. Paar honderd coins meer oke, maar sommigen boeit het dus echt niet. Als die lui nou ook mijn handel op kopen vind ik het helemaal mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:16:
WTF, zojuist met 4-0 gewonnen en vond de tegenstander het grappig om in de rust zijn mic aan te zetten en lekker onzin erdoor te gaan schreeuwen wat ik hier niet ga herhalen.

Vervolgens nadat de scheids affluit, bevriest de game en krijg ik een DNF (3-0 nederlaag).
Laatste potje Fifa 16 ging ook zo zonder de disconnect dan. Ben sowieso vorig jaar al al het respect voor de tegenstander verloren na uitgescholden te worden en de meest sneue tap-ins 3 keer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:16:

Zet het geluid van fifa17 maar eens uit. Voegt weinig toe. Gewoon lekker je favo muziek aanzetten en de wedstrijd spelen is zoveel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:40:
[...]

Zet het geluid van fifa17 maar eens uit. Voegt weinig toe. Gewoon lekker je favo muziek aanzetten en de wedstrijd spelen is zoveel leuker.
Is er geen optie om evt het geluid van de tegenstander uit te zetten?
Ik heb veel vaak muziek aan, meer heb fifa dan wel op laag volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 18:00:
[...]

Private chat (of hoe het ook heet) maken op de PS4. Dan mute hij die onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 18:00:
[...]

Volgens mij - gek genoeg - niet. Volgens mij ps4 iets ipv fifa ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Holy shit ook ik heb een keer geluk met een pack. Niemand minder dan James Rodriques kwam achter het kaartje vandaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is zeker lekker :)

Iemand al geprobeerd of er een verschil is qua pakjes met de verschillende niveaus offline draft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-08 20:04
Ik wilde voor het eerst in jaren FIFA weer eens gaan halen, puur en alleen voor FUT. Heb tegenwoordig geen console meer, dus moet het de PC versie worden. Ik las echter dat cheaters daar de boel behoorlijk verzieken, is dat waar?

[ Voor 4% gewijzigd door Spacejockey op 01-10-2016 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Ik lurk een beetje mee, en valt me op dat de naam Aubabayang nog niet is gevallen. Is het niks dit jaar?

Vind hem in het echt steeds beter worden, dus daar zijn we voorlopig nog niet van af denk ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Turfschipper schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 20:54:
Ik lurk een beetje mee, en valt me op dat de naam Aubabayang nog niet is gevallen. Is het niks dit jaar?

Vind hem in het echt steeds beter worden, dus daar zijn we voorlopig nog niet van af denk ;-).
Haha die naam valt vanzelf, maar dan mag je nog wel even wat geld neerleggen haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Is wel even wennen van 16 naar 17, net 2-8 verloren.... had wel 3 loan players van 86 erin staan tegen mijn bladgoud spelers....

Spelers reageren ook veel trager of ligt dit aan mij?

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Wie zou hem als 1ste gaan hebben dit topic? Niels? Is wel een type spits wat jou ligt he?

Ik zet toch mijn geld op Jumpman.

Game on! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:02:
[...]

Haha die naam valt vanzelf, maar dan mag je nog wel even wat geld neerleggen haha!
260k is aardig wat inderdaad. Maar goed, ook logisch als de vraag groot is en het aanbod weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dybala dit jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die was begin van de middag nog 150k bin 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist 175/180, dat beloofd niet veel goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Dybale is ook een geval apart qua stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:07:
Zojuist 175/180, dat beloofd niet veel goeds.
nopez, heb hem gelukkig nog een aantal wedstrijden als leenspeler, dus morgen maar eens kijken of de koorts gedaald is.
To easy schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:41:
Dybale is ook een geval apart qua stats.
Jup hij is weer een stuk beter dan vorig jaar.
In mijn bundesliga team Auba als leenspeler en merk toch wel zijn pace hoor. Mijn eerste ouderwetse pace abuse goal alweer gescoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:14
Spacejockey schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 20:24:
Ik wilde voor het eerst in jaren FIFA weer eens gaan halen, puur en alleen voor FUT. Heb tegenwoordig geen console meer, dus moet het de PC versie worden. Ik las echter dat cheaters daar de boel behoorlijk verzieken, is dat waar?
Tja, wat is verzieken? Als je draft speelt tegen een hacker, dan ga je zelf ook een ronde door, dus dan heb je daar voordeel van.

Verder daalt de prijs altijd erg hard, waardoor je zelf ook weer sneller een team bij elkaar spaart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turfschipper schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:07:
Wie zou hem als 1ste gaan hebben dit topic? Niels? Is wel een type spits wat jou ligt he?

Ik zet toch mijn geld op Jumpman.

Game on! ;-)
Als ik of Jordi je kapot moet spelen moet je het maar zeggen hoor. Maar nee, Te duur en heb een serie A team. Als chemistry styles werkt zoals het zou moeten dan heb ik voorin toch al allemaal spelers met gemiddeld 94 Pace.

Maar mooi dat je oordeelt zonder een potje tegen mij te hebben gespeeld vorig jaar :')

Voorbeeld: https://streamable.com/swra

Snelheid is belangrijk maar ik hoef niet op de counter te wachten.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2016 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:34
Fut Champions was geen succes helaas :( In de 3e wedstrijd miste ik een penalty. En in de counter vloog hij erin. Gelijk al mn spelers verkocht.. Het liep ook voor geen meter!

Verdedigen valt nog niet echt mee. Heb erg veel moeite met spelers die veel over de vleugels spelen. IF handelen gaat best lekker. Ik volg het principe van dit topic op het EA forum.

https://fifaforums.easpor...t-17-if-trading-thread/p1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die hier interesse in hebben:
Skills PDF: https://drive.google.com/...Bs5znRnhnX3dlOUZXZjA/view
Celebrations: https://drive.google.com/...Bs5znUzlZT1BoUm5rQlk/view

Eerste glitch om te scoren ook al weer gevonden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik heb de deluxe ofzo gekocht (die duurste) maar nog geen extra packs gezien.

Gaat er iets mis of hebben andere ze ook nog niet gehad? Krijgen we de eerste komende week ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:08:
[...]

Als ik of Jordi je kapot moet spelen moet je het maar zeggen hoor. Maar nee, Te duur en heb een serie A team. Als chemistry styles werkt zoals het zou moeten dan heb ik voorin toch al allemaal spelers met gemiddeld 94 Pace.

Maar mooi dat je oordeelt zonder een potje tegen mij te hebben gespeeld vorig jaar :')

Voorbeeld: https://streamable.com/swra

Snelheid is belangrijk maar ik hoef niet op de counter te wachten.
Een-tweetjes zijn effectief, maar alleen als de tegenstander slecht verdedigd. Ik wil binnenkort wel een potje fut17, heb je al op de ps4 geloof ik. Nog niet veel fut potjes gedaan, maar begint al aardig te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
jongf7 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:56:
Ik heb de deluxe ofzo gekocht (die duurste) maar nog geen extra packs gezien.

Gaat er iets mis of hebben andere ze ook nog niet gehad? Krijgen we de eerste komende week ofzo?
Vanaf aankomende maandag krijg je ze elke week 20 weken lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daimen schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:28:
[...]

Een-tweetjes zijn effectief, maar alleen als de tegenstander slecht verdedigd. Ik wil binnenkort wel een potje fut17, heb je al op de ps4 geloof ik. Nog niet veel fut potjes gedaan, maar begint al aardig te lopen.
Kan ook wel als de tegenstander goed is. Het enige probleem is dat ik met geen mogelijkheid driehoekjes kan vormen omdat mijn spelers zo vaag lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Echt niemand gebruikt tricks meer ofwel? Zit nu in divisie 7, maar het is meer wingerfest met vroege voorzet. Gelukkig heb ik 2 keer 195 cm er staan om alles weg te koppen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:08:
Echt niemand gebruikt tricks meer ofwel? Zit nu in divisie 7, maar het is meer wingerfest met vroege voorzet. Gelukkig heb ik 2 keer 195 cm er staan om alles weg te koppen haha.
Dat gevoel heb ik ook, maar ik denk dat je ze wel tegen gaat komen als de game wat onderweg is en iedereen beetje in de divisie zit waar ze thuishoren. Dan zal je in de hogere divisies het wel gaan tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
To easy schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:35:
[...]

Vanaf aankomende maandag krijg je ze elke week 20 weken lang!
Twintig weken lang troep voor twintig euro meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jumpman schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:15:
[...]

Ik help je eraan herinneren als ik Ronaldo eruit haal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Bean77 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:17:
[...]

Ik help je eraan herinneren als ik Ronaldo eruit haal ;)
Ja, en dan? Dan moet je hem of verkopen om een leuk team in zijn geheel neer te zetten, of coins bijkopen om de andere bijbehorende spelers te kunnen kopen om met de top teams van hetzelfde niveau (op speler gebied, als op eigen skills) mee te doen. FUT zit voor EA echt slim in elkaar, zij winnen altijd. ;)

Je kan beter gewoon tevreden zijn met een leuk team van gemiddeld 83 en een goede/perfecte chemistery verkregen door handel en spelen, je hebt dan een leuke tijd en bespaart je de moeite het geld. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:56:
[...]

Ja, en dan? Dan moet je hem of verkopen om een leuk team in zijn geheel neer te zetten, of coins bijkopen om de andere bijbehorende spelers te kunnen kopen om met de top teams van hetzelfde niveau (op speler gebied, als op eigen skills) mee te doen. FUT zit voor EA echt slim in elkaar, zij winnen altijd. ;)

Je kan beter gewoon tevreden zijn met een leuk team van gemiddeld 83 en een goede/perfecte chemistery verkregen door handel en spelen, je hebt dan een leuke tijd en bespaart je de moeite het geld. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk. :)
Mijn reactie was dat je roept dat het 20 weken lang troep is. Dat is altijd lastig vooraf roepen. Maar ik vind het ook gewoon fun om leuke pakjes te krijgen en betaal daar zonder problemen 20 euro extra voor. Zeker voor een spel waar ik veel uur mee zal gaan spelen valt dat reuze mee.

En verder moet iedereen vooral zelf idd weten of en zo ja hoeveel geld ze kapot slaan op fifa17. EA wint altijd, maar dat wist iedereen al op het moment dat ze het spel kochten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat hangt er vooral vanaf hoeveel geld 20e voor iemand is. Die twee tientjes ga ik me niet druk om maken aangezien fifa toch de enige game is die speel op de PS4.

Wat me meer irriteert is dat hier bijvoorbeeld nog drie games van de mediamarkt 3:2 aanbieding heb liggen die ik samen nog geen 30minuten heb gespeeld sinds Mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Voor mij is FIFA vooral leuk om even snel een spelletje te doen, of tegen vrienden. Bij FUT is het een sport om met niets zoveel mogelijk coins en dus een leuk team te maken. Over enkele weken ook weer Battlefield 1 en dan nog de backlog aan single player games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:04:
Voor mij is FIFA vooral leuk om even snel een spelletje te doen, of tegen vrienden. Bij FUT is het een sport om met niets zoveel mogelijk coins en dus een leuk team te maken. Over enkele weken ook weer Battlefield 1 en dan nog de backlog aan single player games.
Civ6 voor mij :)
Gelukkig kan ik een C6 potje simpelweg over een hele week verspreiden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
Merk echt dat ik slecht ben in deze game. uitslagen van 3-0 of 5-1 zijn geen uitzondering. Ik merk dat ik erg slecht ben in verdedigen. Krijg mijn spelers maar niet kort op de tegenstander , terwijl het andersom wel zo is. Mijn voorwaartsen maken totaal geen runs en mijn middenvelders blijven maar hangen maar verdedigen ook niet terug.
Ook de instructions om verdedigers niet te laten aanvallen halen niets uit. Elke keer zie ik Clichy voorin hangen samen met de RB.

Probleem is ook dat je uiteindelijk in een bepaald patroon blijft spelen waar je niet uit komt en het spelplezier snel achteruit gaat :)

Iemand tips om meer runs te maken ? om verdedigers korter te laten spelen etc etc.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
To easy schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:08:
Ik wel hoor, ze zijn wellicht wat moeilijker te timen dan in FIFA 16 maar ze zijn nog altijd bruikbaar. Als je beetje afwisselt kan je tegenstanders nog helemaal de vernieling in draaien. Maar wat is het toch heerlijk dat ook goed passen en positiespel in FUT wordt gewaardeerd dit jaar. Al best wel wat mooie goals gemaakt en voorbij zien komen na goede combinaties.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:29:
[...]

Ik wel hoor, ze zijn wellicht wat moeilijker te timen dan in FIFA 16 maar ze zijn nog altijd bruikbaar. Als je beetje afwisselt kan je tegenstanders nog helemaal de vernieling in draaien. Maar wat is het toch heerlijk dat ook goed passen en positiespel in FUT wordt gewaardeerd dit jaar. Al best wel wat mooie goals gemaakt en voorbij zien komen na goede combinaties.
Ik speel normaal altijd possesion, maar nu voornamelijk long bal om simpelweg wat meer snelheid in de omschakeling te krijgen. Possesion in combinatie met de aanvallende runs die spelers nu maken is errug nice maar soms ook een draak om te verdedigen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Ja wat dat betreft is het weer meer realitisch dat er niet zoveel tricks in 1 potje zijn haha. Ik vind het niet erg maar viel me op. en idd in de hogere divisies en als iedereen zijn passing op orde heeft komen de tricks vanzelf wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
[...]

Nou valt mee het is een waarde van 60 euro dacht ik als je het los koopt. Het is gwn leuk af en toe wat packs openen en hopen op een leuke speler. Als ik een ronaldo krijg in een gemiddeld 80 BBVA team dan vind ik dat alleen maar leuker zodat je nog rustig voor de andere upgrades kan sparen. En als je een pele ooit wil hebben dan moet je wel aan de packs haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
To easy schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:39:
[...]

Nou valt mee het is een waarde van 60 euro dacht ik als je het los koopt. Het is gwn leuk af en toe wat packs openen en hopen op een leuke speler. Als ik een ronaldo krijg in een gemiddeld 80 BBVA team dan vind ik dat alleen maar leuker zodat je nog rustig voor de andere upgrades kan sparen. En als je een pele ooit wil hebben dan moet je wel aan de packs haha 8)7
Pelé is er gelukkig niet voor de PS4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Jumpman schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 14:00:
[...]

Pelé is er gelukkig niet voor de PS4. :)
haha ja legends zijn een leuke toevoeging maar onbereikbaar voor 99,9 % van de spelers ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-08 20:04
Het leek mij wel leuk om een Oranje-legends team te maken (Bergkamp, Van Basten, Gullit, etc). Dat is dus niet echt realistisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Spacejockey schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 14:26:
Het leek mij wel leuk om een Oranje-legends team te maken (Bergkamp, Van Basten, Gullit, etc). Dat is dus niet echt realistisch?
Haha dat lijkt mij ook wel leuk, maar dan mag je wel 5 mil aan coins hebben gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik zou het niet doen maar gisterenavond toch 750 FIFA punten gekocht om de draft te spelen. Opbrengst een 7,5k pack en een jumbo pack bij offline. Er leeks niks bijzonders in te zitten maar aan het eind van jumbo pack toch nog een draft token. Vervolgens met de andere 450 punten 3 7,5k packs gekocht met in de eerste Morate OTW zie hier. Een nette opbrengst van zo weinig FIFA punten. Heb nu twee leuke teams met veel Portugezen waar onder Pepe en nog 105k in kas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
homernt schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 15:49:
Ik zou het niet doen maar gisterenavond toch 750 FIFA punten gekocht om de draft te spelen. Opbrengst een 7,5k pack en een jumbo pack bij offline. Er leeks niks bijzonders in te zitten maar aan het eind van jumbo pack toch nog een draft token. Vervolgens met de andere 450 punten 3 7,5k packs gekocht met in de eerste Morate OTW zie hier. Een nette opbrengst van zo weinig FIFA punten. Heb nu twee leuke teams met veel Portugezen waar onder Pepe en nog 105k in kas.
Nice die Morata is wel wat waard of niet? Altijd fijn als je geld het waard was, want dat is bijna nooit zo in packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Welke camera instellingen gebruiken jullie?

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 22:10
Sinds de release krijg ik als ik de opstelling wijzig een error en keer ik terug naar het hoofdmenu. En na een wedstrijd krijg ik een error, vervolgens een DNF en geen coins. Op het ea forum hoor ik er bijna niemand over. Ben ik de enige? Andere online modes doen het wel goed.
Pagina: 1 ... 13 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.