Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jestar076 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 15:55:
Welke camera instellingen gebruiken jullie?
coop, height 15

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
To easy schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 15:54:
[...]

Nice die Morata is wel wat waard of niet? Altijd fijn als je geld het waard was, want dat is bijna nooit zo in packs.
Morata ging weg voor 68,5k op de PS4. Klopt ik heb aan het begin van FIFA16 160 packs open getrokken en niet één IF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
t mac schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 15:58:
Sinds de release krijg ik als ik de opstelling wijzig een error en keer ik terug naar het hoofdmenu. En na een wedstrijd krijg ik een error, vervolgens een DNF en geen coins. Op het ea forum hoor ik er bijna niemand over. Ben ik de enige? Andere online modes doen het wel goed.
PC, PS4 of XBOX One?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:31
PS4, als ik google op de errors kom ik alleen oudere FUTs tegen.

Edit// Als ik een hotspot maak met mn telefoon lijkt het wel goed te gaan.

[ Voor 15% gewijzigd door t mac op 02-10-2016 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:35
Fucking Hell heb echt spijt dat ik begonnen ben aan die SBC die er nu is... Die bundesliga en ligueb1 gingen wel maar die Chileense league is echt een hel.... En ik kan nu niet meer op de transfermarkt omdat ik vgm re lang aan het snipen was (en niks kon krijgen....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Potje na potje dik verliezen, achterhoede traag als dikke....

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/v84n9.jpg

Ook maar weer eens een nieuw team gemaakt. Goede passers uitgekozen en dat speelt heerlijk, voorin snelheid en Bakambu is een prima spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Heb even een vraagje, heb zojuist Ben Arfa gepacked, de Ones to Watch versie, maar is het verstandig om hem nu te verkopen (130k+ coins) of te wachten en hopen dat hij een inform krijgt en dan verkopen?

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Jummy schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:44:
Heb even een vraagje, heb zojuist Ben Arfa gepacked, de Ones to Watch versie, maar is het verstandig om hem nu te verkopen (130k+ coins) of te wachten en hopen dat hij een inform krijgt en dan verkopen?
Hij speelt voor het beste team in een zwakke competitie. Ik ga ervan uit dat hij wel wat IFs gaat krijgen dit jaar. Ik zou hem houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr. Jummy schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:44:
Ik zou hem nu verkopen, als je tenminste een paar echte versterkingen daarvoor terug kunt halen.

Ben Arfa is wel een speler waar je een team omheen kan bouwen, en kan zowel als CM/CAM/CF/ST erg sterk zijn. Eventueel te combineren met Benzema/Griezman in een hybrid.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Bossie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:50:
[...]

Ik zou hem nu verkopen, als je tenminste een paar echte versterkingen daarvoor terug kunt halen.

Ben Arfa is wel een speler waar je een team omheen kan bouwen, en kan zowel als CM/CAM/CF/ST erg sterk zijn. Eventueel te combineren met Benzema/Griezman in een hybrid.
Heb besloten om hem te gaan verkopen, mede doordat hij in de clinch met de trainer van PSG ligt, en al weinig speeltijd heeft gekregen dit seizoen.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:50:
[...]

Een Frans team (nationaliteit evt combi met ligue 1 spelers)is best heel sterk en dan is een Ben Arfa toch wel een heerlijke speler om erbij te houden.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 18:01:
[...]

Een Frans team (nationaliteit evt combi met ligue 1 spelers)is best heel sterk en dan is een Ben Arfa toch wel een heerlijke speler om erbij te houden.
yep, zie ook mijn tweede alinea ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.futbin.com/17/player/150/Miralem%20Pjanic
Price Range: 2,000 50,000
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2qwvA6m.png

Zijn maximale prijs en dan ook direct doorverkocht (contract teken) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 18:15:
http://www.futbin.com/17/player/150/Miralem%20Pjanic
Price Range: 2,000 50,000
[afbeelding]

Zijn maximale prijs en dan ook direct doorverkocht (contract teken) 8)7
Om in de gaten houden, zag ook soortgelijke dingen op reddit voor een paar andere spelers. De vraag is echter of zijn prijs >50K word zodra zijn OTW uit packs gaat.

Voor Pjanic lijkt Marchisio goed vergelijksmateriaal wat prijs betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 19:12:
[...]

Om in de gaten houden, zag ook soortgelijke dingen op reddit voor een paar andere spelers. De vraag is echter of zijn prijs >50K word zodra zijn OTW uit packs gaat.

Voor Pjanic lijkt Marchisio goed vergelijksmateriaal wat prijs betreft.
Lijkt mij sterk eerlijk gezegd. De enige reden dat ze prijzen omhoog gooien is omdat ze uitgestorven zijn en dat gebeurd niet met een 85 speler. Net als Dybala is zijn prijs gewoon extreem hoog.

Begrijp mij niet verkeerd. Pjanic is goed maar niet 50k goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 19:31:
[...]

Lijkt mij sterk eerlijk gezegd. De enige reden dat ze prijzen omhoog gooien is omdat ze uitgestorven zijn en dat gebeurd niet met een 85 speler. Net als Dybala is zijn prijs gewoon extreem hoog.

Begrijp mij niet verkeerd. Pjanic is goed maar niet 50k goed :P
Marchisio is 60k+, Naingolan iets boven de 50.
Hetzelfde geld voor Kante bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:27:
[...]

Belachelijke prijzen, hoewel dat in verhouding tot de prem league en de ligasantander nog meevalt.
Maar een middenveld met marchisio - pjanic - en nainggolan is toch wel lekker hoor. 2 stofzuigers met genoeg stamina en een goede spelverdeler.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:27:
[...]

Je kunt beter even wachten met spelers halen. Pjanic is nu ook in een paar uur al weer minder waard dus een verhoging zal er niet in zitten. Ik zit nu op 220k door healing kaarten en squad fitness kaarten met behoorlijk wat winst te verkopen en daarnaast een aantal spelers die ik niet in mijn eerste team kan plaatsen. Kan Pjanic, Machisio en Nainggolan halen maar deze spelers zijn over een tijdje nog maar een fractie van de prijs die ze nu waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:36:
[...]

Je kunt beter even wachten met spelers halen. Pjanic is nu ook in een paar uur al weer minder waard dus een verhoging zal er niet in zitten. Ik zit nu op 220k door healing kaarten en squad fitness kaarten met behoorlijk wat winst te verkopen en daarnaast een aantal spelers die ik niet in mijn eerste team kan plaatsen. Kan Pjanic, Machisio en Nainggolan halen maar deze spelers zijn over een tijdje nog maar een fractie van de prijs die ze nu waard zijn.
yep, hoewel ze de de "te halen" spelers zijn voor elk Serie-A team. Overigens had ik Naingolan aan het einde van FUT16 als CDM in mijn PL team :+

Met een beetje mazzel zou ik OTW Pjanic kunnen halen, veel muntjes nu maar waarschijnlijk ook een gratis TOTY upgrade later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:41:
[...]

yep, hoewel ze de de "te halen" spelers zijn voor elk Serie-A team. Overigens had ik Naingolan aan het einde van FUT16 als CDM in mijn PL team :+

Met een beetje mazzel zou ik OTW Pjanic kunnen halen, veel muntjes nu maar waarschijnlijk ook een gratis TOTY upgrade later.
The OTW player item type attributes and latest TOTW inform will remain unaffected. His OTW player will remain at the previous club until he gets a TOTW inform at which point they’ll be updated at their new club.
TOTY telt niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrij zinloos dan, dan begrijp ik de prijs van Higuain al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 21:14:
[...]

Vrij zinloos dan, dan begrijp ik de prijs van Higuain al helemaal niet.
Als je kijkt naar IFs dan is de prijs sowieso al niet echt te begrijpen. Ik denk dat die OTW puur een investering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 21:18:
[...]

Als je kijkt naar IFs dan is de prijs sowieso al niet echt te begrijpen. Ik denk dat die OTW puur een investering is.
Ik bewaar mijn muntjes wel braaf voor Dybala dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 21:53:
[...]

als die wat goedkoper begint te worden neem ik aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
Bossie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 21:53:
[...]

Hij is echt geweldig! Zeker in een 4411 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Protax schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 22:04:
[...]

Hij is echt geweldig! Zeker in een 4411 :)
4321 doet die het meer dan goed in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 22:05:
[...]

4321 doet die het meer dan goed in ieder geval.
Ik moet 4231 nog even online testen, waarbij Dybala als LCAM kan of als ST, moet dan wel wingers gebruiken als CAMs wegens gebruik aan juiste opties (of EA die 4231 niet snapt).

Speel nu F9, doet moet ook prima passen.

Heb overigens een rondje draft gedaan, 4231 met Dybala, Higuain en Messi als voorste drie was wel een beetje OP, Argentinie heeft echt een bizar sterke voorhoede :D en dan heb je Di Maria/Aguero nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Eindelijk eens een potje met 4-0 winst, speel nu 4-4-2, misschien iets te verdedigend?

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 22:16:
[...]

Ik moet 4231 nog even online testen, waarbij Dybala als LCAM kan of als ST, moet dan wel wingers gebruiken als CAMs wegens gebruik aan juiste opties (of EA die 4231 niet snapt).

Speel nu F9, doet moet ook prima passen.

Heb overigens een rondje draft gedaan, 4231 met Dybala, Higuain en Messi als voorste drie was wel een beetje OP, Argentinie heeft echt een bizar sterke voorhoede :D en dan heb je Di Maria/Aguero nog.
Jammer dat je in fifa17 nog steeds vast zit aan standaard opstellingen en niet bijv. je eigen custom a-symetrische opstelling kan maken.

Argentinie is net als Frankrijk idd erg sterk. Dan heb je Tevez, Gaitan, Otamendi, Pastore en Mascherano nog niet eens genoemd. Zoveel leuks nog uit te proberen dit jaar,

Ben benieuwd morgenochtend of EA voor mij het debacle van fifa16 gelijk eens goed maakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 22:38:
[...]

Ben benieuwd morgenochtend of EA voor mij het debacle van fifa16 gelijk eens goed maakt :P
Jij doelt op dat debacle waardoor je zowel Ronaldo als Messi in hetzelfde team had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Enkele spelers, waaronder Sergio Ramos, verkocht. Nu een budget van 220k en 2 aardige teampjes. Nog even een tijdje wachten tot ik dat budget aanspreek, want er zijn zoveel spelers in de laatste dagen zo ontiegelijk (te) duur geworden.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 22:53:
[...]

Jij doelt op dat debacle waardoor je zowel Ronaldo als Messi in hetzelfde team had?
Het debacle dat ik eigenlijk nooit goede spelers heb gekregen uit de maandag pakjes ;)

p.s. waarom is de max van de transferlijst nou 100 :+

[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 02-10-2016 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Volgens mij daalt de prijs behoorlijk van de goedkopere 78 t/m 83 rare spelers behoorlijk op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de Squad building challenge "El Rondo" zag ik deze langskomen:
- http://www.futbin.com/squad-builder/49317

Uiteraard zijn de spelers die ik gechecked uiteraard inmiddels niet meer cheap ;)
Maar misschien iemand hier een meer betaalbare oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Wat baal ik ervan dat ze de normale fut toernooien eruit hebben gehaald voor een stomme fut championship waarin je maar beperkt (met team eisen) aan meekunt doen. Ik heb een hekel aan fut seasons. Echt wat een belachelijke beslissing.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Man man man die blessures worden echt te gek. Heb nu over 2 teams 6 blessures met 2 of meer. Dit kan echt niet klopen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:22
Diederik-Jan schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 23:41:
Wat baal ik ervan dat ze de normale fut toernooien eruit hebben gehaald voor een stomme fut championship waarin je maar beperkt (met team eisen) aan meekunt doen. Ik heb een hekel aan fut seasons. Echt wat een belachelijke beslissing.
In FUT 16 had je toch ook alleen Draft als toernooi, en die zit er nu ook nog in... of zie ik wat over het hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

SuperCrisz schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 23:46:
[...]

In FUT 16 had je toch ook alleen Draft als toernooi, en die zit er nu ook nog in... of zie ik wat over het hoofd
Nee je hebt het verkeerd. In alle Fifa's tot deze had je normale toernooien waaraan je zovaak mogelijk (zonder tokens) aan mee kon doen. In deze heb je een stomme fut championship waarin je maar een paar keer aan kunt deelnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
Bossie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 23:18:

Uiteraard zijn de spelers die ik gechecked uiteraard inmiddels niet meer cheap ;)
Die is super simpel, kan je met vrij weinig bouwen.
Ben nu met die andere nieuwe challenge bezig, die is vrij kostbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Diederik-Jan schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 23:49:
[...]

Nee je hebt het verkeerd. In alle Fifa's tot deze had je normale toernooien waaraan je zovaak mogelijk (zonder tokens) aan mee kon doen. In deze heb je een stomme fut championship waarin je maar een paar keer aan kunt deelnemen.
Haha, het gaat al lang niet meer over coins verdienen met wedstrijden en toernooien. Coins kopen zal je!

Het enige mooie is: Dat je nog 1000 extra coins krijgt per wedstrijd uit de EA Catalogus, als je een beetje wen niveau hebt, anders draai je gewoon quitte aan contacten en blessure kaarten per wedstrijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Jumpman schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 23:54:
[...]

Haha, het gaat al lang niet meer over coins verdienen met wedstrijden en toernooien. Coins kopen zal je!

Het enige mooie is: Dat je nog 1000 extra coins krijgt per wedstrijd uit de EA Catalogus, -als je een beetje wen niveau hebt, anders draai je gewoon quitte aan contacten en blessure kaarten per wedstrijd. :)
Ik ben een divisie 1 speler. Maar juist de variatie aan spelers in toernooien maakte het tenminste interessant. Alleen seasons spelen is echt pure aids. Deze Fifa valt zwaar tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:08:
[...]

Als ik of Jordi je kapot moet spelen moet je het maar zeggen hoor. Maar nee, Te duur en heb een serie A team. Als chemistry styles werkt zoals het zou moeten dan heb ik voorin toch al allemaal spelers met gemiddeld 94 Pace.

Maar mooi dat je oordeelt zonder een potje tegen mij te hebben gespeeld vorig jaar :')

Voorbeeld: https://streamable.com/swra

Snelheid is belangrijk maar ik hoef niet op de counter te wachten.
Omg.... Haha! Lekker gezellige reactie. Hoezo oordeel ik over jou :?

Hij leest zijn naam en gaat meteen in defcon 1. Bedoel er helemaal niks mee anders dan gezellig ouwehoeren over de game.

Ps. Jij mij kapot spelen zit er niet meer in. Daar ben je een jaar te laat mee. Ik ben nu gewapend. 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Turfschipper op 03-10-2016 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/0b30eedbd181a78776075d6d05db0d8d.png
Ik vind helemaal mooi :') Bijna direct lopen hamsteren op de meest voorkomende blessures toen ik dat las op Reddit. Ook de basis posities zoals LM->LW en RM->RW pakken weer goed uit.
Turfschipper schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 01:48:
[...]

Omg.... Haha! Lekker gezellige reactie. Hoezo oordeel ik over jou :?

Hij leest zijn naam en gaat meteen in defcon 1. Bedoel er helemaal niks mee anders dan gezellig ouwehoeren over de game.

Ps. Jij mij kapot spelen zit er niet meer in. Daar ben je een jaar te laat mee. Ik ben nu gewapend. 8)
Als jij mij uitmaakt voor pacehoer dan kun je zo'n reactie verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 23:18:

Ik zag dat futbin ook een squad builder simulator heeft, misschien dat die nog van dienst kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn buurjongen heeft gewoon Aguero gepacked dit weekend. Verkocht voor 400k.

Het duurste wat ik tot nu toe uit de packs heb gehaald is Gotze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 07:34:
[...]

[afbeelding]
Ik vind helemaal mooi :') Bijna direct lopen hamsteren op de meest voorkomende blessures toen ik dat las op Reddit. Ook de basis posities zoals LM->LW en RM->RW pakken weer goed uit.

[...]

Tering wat een geld alweer. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
[...]

[afbeelding]

[...]

Ja ik koop die denk ik van jou dan haha 8)7 . Nee ik koop ze niet, maar als ik dit zie ga ik dat wel doen als het zoveel geld oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de knoop doorgehakt en mijn coins allemaal verbrast aan een heerlijk spelend team:

https://www.easports.com/...ffId=ej2KHdkikRT:FFA17XBO

Spitsen komen met manager en loyalty bonus op 8 chem, goed genoeg. Nog aardig wat te upgraden hierin:
Turan: Iniesta
Varane: Ramos

De backs switch ik om:
Carvajal: Dani Alves
Evra: Jordi Alba

Was eerst nog niet zo te spreken over Griezmann maar na een paar potjes divisions klaag ik toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Skann schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:46:
Tegen discard waarde IF Benedetto aangetrokken. Wat een beest zeg. Redelijk snel, 5* weak foot en met een afmaker chemistry kaart (voor 200 opgehaald) shooting 90.
Bedankt voor de tip ik hem gisteren ook gehaald je kunt je er geen bult aanvallen. Tevez ernaast en pastore er achter en je hebt leuk triootje zo. Ik heb volgende bedacht http://www.futhead.com/17/squads/747648/.

Volgens futbin heb ik genoeg coins voor het centrale duo acherin en de keeper of kan ik nog beter wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:56:
[...]

Ja ik koop die denk ik van jou dan haha 8)7 . Nee ik koop ze niet, maar als ik dit zie ga ik dat wel doen als het zoveel geld oplevert.
Idd, hoewel ik wel hoop dat EA dit snel patched want het aantal blessures slaat nergens op zeker ivm vorig seizoen..
Had vanochtend 15-20k in mijn packs (drie rare gold), dat was zeker welkom.
http://www.futbin.com/17/squad/39619

Nu verder coinboosts grinden voor de volgende targets (Naingolan, Pjanic en misschien Caudrado), maar ben zeer tevreden tot nu toe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:56:
[...]

Ik heb een PS4 :p Maar het is wel een leuke bug zo. Vind het alleen een beetje jammer dat je dit jaar ook blessures hebt van 4 wedstrijden omdat dat niet werkt met 2 teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Iemand al iets kunnen ontdekken over die SBC? Zovan hoe laat en welke dag ze altijd uitkomen of dat ze bv op Xbox wat eerder uitkomen dan op PS4? Want zie toch wel dat het echt belangrijk is om er als eerste bij te zijn anders wordt alles enorm geprice locked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
[...]

[afbeelding]

[...]

Als ik nu mijn trade pile leeg verkoop zit ik ook ingeveer daarop en een aardig team, best leuk met alleen de starter packs en één keer 5000 coins gekregen van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGeek
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-08 08:19
Heb Son IF gepacked. Geen idee wanneer ik hem het best verkoop. Kan er Lukaku, Nangolan, of Courtois van kopen...

Maar als ik misschien even wacht kan ik er twee v/d drie kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrGeek schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:54:
Heb Son IF gepacked. Geen idee wanneer ik hem het best verkoop. Kan er Lukaku, Nangolan, of Courtois van kopen...

Maar als ik misschien even wacht kan ik er twee v/d drie kopen?
Misschien kun je beter nog even wachten tot hij uit packs is. Meestal gaan ze dan nog wel wat in prijs omhoog. Ik zie dat hij nu ongeveer 44k waard is.

Kopen van dure spelers zou ik nog even mee wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Zijn er mensen die family sharing doen op de xbox met fifa? Ik doe het namelijk maar ik krijg geen pakketjes, ondanks dat ik wel de juiste add-ons geïnstalleerd heb staan. Weet iemand hier meer over?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:59:
[...]

Misschien kun je beter nog even wachten tot hij uit packs is. Meestal gaan ze dan nog wel wat in prijs omhoog. Ik zie dat hij nu ongeveer 44k waard is.

Kopen van dure spelers zou ik nog even mee wachten.
Wanneer raad jij aan om spelens zoals nainggolan en marchisio te kopen dan? Ik zit namelijk ook op het moment dat die mijn enige upgrades kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:09:
[...]

Ik heb een PS4 :p Maar het is wel een leuke bug zo. Vind het alleen een beetje jammer dat je dit jaar ook blessures hebt van 4 wedstrijden omdat dat niet werkt met 2 teams.
Nee idd je kan nu beter 2 aparte teams met dikke wissels hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Ik heb trouwens echt moeite met reageren op tegenstanders, als ze opeens een kant heen kappen of van richting veranderen dan ben ik om één of andere reden ALTIJD te laat als verdediger.
En dat is dan ondanks dat ik precies weet waar die bv heen gaat, als ik weet dat die gaat kappen en ik heb mijn stick al die kant op dan ben ik alsnog te laat...
Lijkt wel alsof mijn verdedigers een draaicirkel van een olietanker hebben soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Je kunt nog beter als je speler langer geblesseerd is een vervangende speler halen tegen discard value.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgush
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Wat vinden jullie van die nieuwe zwarte kaarten? Ik ben aan het twijfelen of ik er een paar ga aanschaffen. Zo lijkt Kanté mij een goede investering, die zie ik nog wel een keer of 2 IF worden dit seizoen. De prijzen van de kaarten zijn stevig, maar wellicht is het een risico waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:36:
[...]

Wanneer raad jij aan om spelens zoals nainggolan en marchisio te kopen dan? Ik zit namelijk ook op het moment dat die mijn enige upgrades kunnen zijn.
Nog geen idee. Er is nu nog sprake van schaarste (gok ik) waardoor mensen ze nog voor een belachelijk bedrag kunnen aanbieden. Hoe meer er op de markt komen hoe lager de prijs zou worden, althans daar kun je van uit gaan als een speler niet super gehypt wordt. Vorig jaar was Aubameyang ook rond de 60k toen ik hem wou halen. Nu is zijn prijs ronduit belachelijk als je het mij vraagt maar ik neem aan dat ook zijn prijs wel snel zal dalen aangezien niet iedereen zoveel coins wil uitgeven voor zo'n speler. Ook kun je met chemistry styles een speler stats boosten waardoor je een relatief goedkope speler ook 99 pace kan geven om maar een voorbeeld te noemen. Marchisio is geen 61k waard bijvoorbeeld.

Kucka is misschien ook nog wel een speler die het middenveld pijn kan doen door zijn kracht. Ik heb hem net opgepikt voor 800 coins.
To easy schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:40:
[...]

Nee idd je kan nu beter 2 aparte teams met dikke wissels hebben...
Ik heb ook extra spelers gehaald om dit probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 11:19
shameblaster schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:40:
[...]

Hier hetzelfde probleem(PS4).
Speel al jaren fifa echter dit jaar voor de eerste keer FUT.
Woensdag begonnen, inmiddels 18 potjes verder.
Ik kan wel in de app, echter niet op de transfermarkt (lock).
Heb je toevallig al een kaart gekocht van de transfermarkt ?
Ik had dat nog niet gedaan deze versie en nu is mijn transfermarkt unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgush schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:55:
Wat vinden jullie van die nieuwe zwarte kaarten? Ik ben aan het twijfelen of ik er een paar ga aanschaffen. Zo lijkt Kanté mij een goede investering, die zie ik nog wel een keer of 2 IF worden dit seizoen. De prijzen van de kaarten zijn stevig, maar wellicht is het een risico waard?
Ik vind het allemaal niks die zwarte kaarten. Het was wel een kleur die er nog niet was na de paarse, roze, groene, blauwe, IF's etc. etc. Ik ben echt benieuwd welke visie er nu is mbt alle speciale kaarten bij EA. De honger naar euro's lijkt EA een beetje teveel te worden.

Tsja het risico. Hoe groot is het dat de betreffende speler een IF pakt? Een aantal schat ik niet hoog in en dan betaal je idd veel teveel. Maar ja, zonder gokken ook geen fun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
Zo haal je toch even IF Hernandez (á 55K) uit de FUT maandag pre-order pakketten. Lekker hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgush schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:55:
Het probleem met Kante is wel dat er in de BPL teveel goede teams zijn waardoor de kans kleiner is dat hij een goede wedstrijd speelt waarna hij een IF zal krijgen. Pjanic en Higuain bijvoorbeeld spelen in het beste team van de Serie A. Hierdoor is de kans groter dat ze meer goals scoren of een goede rating krijgen na de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-04 16:37
Dit is nu mijn huidige team: https://www.easports.com/...Id=bJNRG85EnMlru:FFA17PCC

Heb J. Alba en Mascherano gepacked rest zelf gekocht.

EDIT: Link aangepast :)

[ Voor 11% gewijzigd door Klevertje op 03-10-2016 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Klevertje schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:45:
Dit is nu mijn huidige team: https://www.easports.com/...Id=hWcwVLOVnMj6B:FFA17PCC

Ik zie geen spelers!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
Had perongeluk de verkeerde link gekopieerd. Is nu aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgush
Arwintju schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:36:
Zo haal je toch even IF Hernandez (á 55K) uit de FUT maandag pre-order pakketten. Lekker hoor!
netjes, bij mij zat Müller in het maandagpakket, zou EA nu toch eens beginnen met betere spelers in pakketjes te stoppen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Hoe werkt de nieuwe stats boost met chemistry kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Diederik-Jan schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:04:
Ga naar futhead selecteer een speler en kies chemistry en selecteer er één en kijk wat het effect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klevertje schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:45:
Dit is nu mijn huidige team: https://www.easports.com/...Id=bJNRG85EnMlru:FFA17PCC

EDIT: Link aangepast :)
Ik heb zelf nog niet met Bakambu gespeeld, maar zag hem wel een paar maal langskomen bij de tegenstander. Een van mijn favoriete spitsen vorig seizoen was Ben Yedder, die nu in La Liga speelt.

http://www.futbin.com/17/compare/447/577

Misschien is het een bruikbare tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgush
Diederik-Jan schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:04:
hier staat het uitgelegd

http://www.futhead.com/chemistry-styles/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

Jamesl schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:41:
Ik heb trouwens echt moeite met reageren op tegenstanders, als ze opeens een kant heen kappen of van richting veranderen dan ben ik om één of andere reden ALTIJD te laat als verdediger.
En dat is dan ondanks dat ik precies weet waar die bv heen gaat, als ik weet dat die gaat kappen en ik heb mijn stick al die kant op dan ben ik alsnog te laat...
Lijkt wel alsof mijn verdedigers een draaicirkel van een olietanker hebben soms
Dan schat ik dat je A/X ingedrukt houdt (Druk zetten). Je kunt beter zelf mee rennen met de aanvaller zonder druk te zetten, dan draait je verdediger veel sneller. Of je laat A/X even los als je snel moet draaien.

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Gisteren overkwam me iets vreemds. In de finale van online Fut Draft passte de tegenstander de bal vrijwel direct naar zijn keeper, die een eigen doelpunt maakte. Hierna verbrak hij de verbinding. Ik kreeg de overwinning terwijl ik geen bal had aangeraakt.

Hij had ook een vreemd team met een chemistry van slechts 55..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

Capsaicin schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:22:
Gisteren overkwam me iets vreemds. In de finale van online Fut Draft passte de tegenstander de bal vrijwel direct naar zijn keeper, die een eigen doelpunt maakte. Hierna verbrak hij de verbinding. Ik kreeg de overwinning terwijl ik geen bal had aangeraakt.

Lekker meegenomen toch?

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt

Waarschijnlijk teste hij of zij of je dan betere prijzen krijgt en of het überhaupt uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
homernt schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:30:
[...]

Waarschijnlijk teste hij of zij of je dan betere prijzen krijgt en of het überhaupt uitmaakt.
Was dat niet een exploit op de PC versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:09
Nog iemand die investeerd in een nieuwe TOTW speler? Als een speler in de nieuwe TOTW goeie kans dat de gouden versie flink gaat stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Donverdi073 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:58:
[...]

Heb je toevallig al een kaart gekocht van de transfermarkt ?
Ik had dat nog niet gedaan deze versie en nu is mijn transfermarkt unlocked.
Ja, ik had al enkele spelers gekocht. Sinds gisteren werkt het opeens. :)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online

Dat is een cheater. Wel een aardige cheater. Op de PC zijn er zogeheten 'trainers' waardoor je tegenstander disconnect en de cheater de winst krijgt. Echter als je in eigen goal scoort winnen beide spelers. Meestal doen ze het niet maar ik merk wel vaker dat er wel mensen zijn die je de winst ook gunnen, omdat ze cheaten om slechts snel coins te maken. Al jaren word hier helaas niks aan gedaan door EA.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Aslanboy1905 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:45:
[...]

Dat is een cheater. Wel een aardige cheater. Op de PC zijn er zogeheten 'trainers' waardoor je tegenstander disconnect en de cheater de winst krijgt. Echter als je in eigen goal scoort winnen beide spelers. Meestal doen ze het niet maar ik merk wel vaker dat er wel mensen zijn die je de winst ook gunnen, omdat ze cheaten om slechts snel coins te maken. Al jaren word hier helaas niks aan gedaan door EA.
Dit is alleen op pc toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik speelde inderdaad op de pc. Als je kunt cheaten zonder dat EA je pakt, kun je enorm veel coins winnen en doorverkopen voor echt geld... Vreemd dat EA hier niets aan doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgush
De prijs van Milner IF is nu wel heel laag, voor 28k heb je een schitterende linksback als je hem de shadow kaart geeft. In de achterhoede laat ik hem altijd de opbouw doen, met zijn uitstekende stats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgush schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:01:
De prijs van Milner IF is nu wel heel laag, voor 28k heb je een schitterende linksback als je hem de shadow kaart geeft. In de achterhoede laat ik hem altijd de opbouw doen, met zijn uitstekende stats!
Ik had hem in mijn starter team, allround misschien wel de beste keuze voor LB in de PL zeker als je hem laat opkomen. Qua coins en verdedigende kwaliteiten zijn Baines/Azpi toch betere keuzes voor 20k minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Weet iemand eigenlijk hoe die prijzen van de weekend tournaments werken? Hoeveel wedstrijden moet je in het weekend winnen om prijzen binnen te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
Bossie schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:18:
[...]

Ik heb zelf nog niet met Bakambu gespeeld, maar zag hem wel een paar maal langskomen bij de tegenstander. Een van mijn favoriete spitsen vorig seizoen was Ben Yedder, die nu in La Liga speelt.

Ben Tedder heb ik al op de bank zitten xD

Beiden spitsen bevallen met erg goed. Net als beiden RW. Musonda (LW) heb ik puur gekocht ivm. 5 sterren zwak been en 5 sterren skillmoves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Correct

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:18:
[...]

Ben Yedder is de enige speler buiten mijn 2 teams en ere/nl spelers die ik heb gehouden. Zijn stats icm WF en Skillmove maken hem toch wel een erg leuke speler.

Irritant dat EA nog steeds intensief handelen blokkeert op de web app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Amelandbor schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:12:
Weet iemand eigenlijk hoe die prijzen van de weekend tournaments werken? Hoeveel wedstrijden moet je in het weekend winnen om prijzen binnen te halen?
Zeker en ze zijn heel lucratief. Je moet je dus normaal gesproken doordeweeks (ma-do) zo'n quali winnen en dan mag je in het weekend meedoen met die league. Je krijgt in totaal 40 wdstrijden en je prijs wordt gebaseerd op basis van gewonnen wedstrijden. Zo heb je bv bij 2 gewonnen wedstrijden brons 3 als rank en bij 20 gewonnen wedstrijden goud 3 ofzo (om een voorbeeld te noemen, weet ze niet uit mn hoofd). Als je naar het menu van FUT champions gaat en dan naar spelschema kun je per dag de prijzen zien. Als je naar die van het weekend gaat kun je ook de prijzen zien van de verschillende ranks volgens mij. Ze staan iig ergens daar :p.

Ik vind het wel jammer dat je er 40 moet spelen om de max score te krijgen. Zoveel tijd heb ik niet elk weekend :P

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
tommiboy96 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:49:
[...]

Zeker en ze zijn heel lucratief. Je moet je dus normaal gesproken doordeweeks (ma-do) zo'n quali winnen en dan mag je in het weekend meedoen met die league. Je krijgt in totaal 40 wdstrijden en je prijs wordt gebaseerd op basis van gewonnen wedstrijden. Zo heb je bv bij 2 gewonnen wedstrijden brons 3 als rank en bij 20 gewonnen wedstrijden goud 3 ofzo (om een voorbeeld te noemen, weet ze niet uit mn hoofd). Als je naar het menu van FUT champions gaat en dan naar spelschema kun je per dag de prijzen zien. Als je naar die van het weekend gaat kun je ook de prijzen zien van de verschillende ranks volgens mij. Ze staan iig ergens daar :p.

Ik vind het wel jammer dat je er 40 moet spelen om de max score te krijgen. Zoveel tijd heb ik niet elk weekend :P
40 is inderdaad echt veel, toch zo'n 13 per dag, wat omgerekend 3.5 uur speeltijd is.

Echter heb ik tot nu toe alleen maar pech in dat toernooi... in de finale dus door EA uitgeschakeld (3-0 voor en dan verbinding verliezen in 88ste minuut?!) verder paar x in eerste ronde en in halve finale uitgeschakeld. Heb nu nog 6 pogingen dus vandaag even een poging wagen! Probleem zit hem bij mij echt in defending, in seizoenen heb ik volgens mij gemiddeld zo'n 3.5 doelpunt per wedstrijd maar ook 2.5 tegen 8)7 8)7 , moet nog aan gewerkt worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:02:
[...]

40 is inderdaad echt veel, toch zo'n 13 per dag, wat omgerekend 3.5 uur speeltijd is.

Echter heb ik tot nu toe alleen maar pech in dat toernooi... in de finale dus door EA uitgeschakeld (3-0 voor en dan verbinding verliezen in 88ste minuut?!) verder paar x in eerste ronde en in halve finale uitgeschakeld. Heb nu nog 6 pogingen dus vandaag even een poging wagen! Probleem zit hem bij mij echt in defending, in seizoenen heb ik volgens mij gemiddeld zo'n 3.5 doelpunt per wedstrijd maar ook 2.5 tegen 8)7 8)7 , moet nog aan gewerkt worden :X
Klinkt bekend, als je dusdanig aanvallend speelt geeft je achterin ook meer ruimte weg waardoor je dit soort wedstrijden krijgt. Wat mij geholpen heeft is de eerste helft altijd defensief te beginnen en vervolgens indien mogelijk meer naar voren.

Helaas zul je ook altijd wedstrijdjes tegen de Mourinhos van deze wereld hebben, waarin je prima speelt maar door twee tegenaanvallen alsnog verliest 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:44:
[...]

Klinkt bekend, als je dusdanig aanvallend speelt geeft je achterin ook meer ruimte weg waardoor je dit soort wedstrijden krijgt. Wat mij geholpen heeft is de eerste helft altijd defensief te beginnen en vervolgens indien mogelijk meer naar voren.

Helaas zul je ook altijd wedstrijdjes tegen de Mourinhos van deze wereld hebben, waarin je prima speelt maar door twee tegenaanvallen alsnog verliest 8)7
Bijna iedereen speelt defensief + counter als ik kijk naar zowel FUT en seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Ik ben op zoek naar een goedkope CAM (<10k) voor in mijn La Liga team, maar nog niet echt uit wie ik zal nemen aangezien niemand er qua stats echt bovenuit steekt. Iemand bijvoorbeeld ervaringen met Kevin Prince Boateng? Of spelers als Ben Yedder terugzetten naar CAM (is dat bijv de positiemodifier waard)?

[ Voor 16% gewijzigd door MyUtd4Life op 03-10-2016 16:54 ]

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben Yedder is voor jou denk ik wel interessant als skill gebruiker. Ook goede WF. Flair trait ook.

Ondertussen heb ik en lamme arm. Ruim 100k aan fitness kaarten gekocht. Vanavond maar proberen met flinke winst te verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:54:
Ik ben op zoek naar een goedkope CAM (<10k) voor in mijn La Liga team, maar nog niet echt uit wie ik zal nemen aangezien niemand er qua stats echt bovenuit steekt. Iemand bijvoorbeeld ervaringen met Kevin Prince Boateng? Of spelers als Ben Yedder terugzetten naar CAM (is dat bijv de positiemodifier waard)?
Prince Boateng was vorig jaar ook een hele fijne speler.
The cheap Yaya Toure is Kevin-Prince Boateng
Price: 850 Coins on xbox one
Skill moves/Weakfoot: 4/4
Work Rates: High/Medium
Key stats: 86 strength, 77 agility, 83 ball control, 84 shot power, 80 short pass
Motivation: Kevin-Prince Boateng really plays like an absolute beast for me. He has the same dribbling as both Toure and Vidal and has more agility. That being said, the key to success is to play him at CM and not CAM, he is the complete box to box midfielder and wins everything in the middle of the park for me. And that combination of 86 strength and 77 is so unrare, he is just a beast with 4/4. He can do anything.
https://www.reddit.com/r/.../?st=itu71855&sh=fe2243dc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turan is vrijwel de enige optie als je filters op futbin, hoewel ik geen ervaringen met hem heb.
In FUT16 was Benat ook erg goed in mijn teams vanwege zijn passing/schot, maar gebruikte hem voornamelijk als CM

Pagina: 1 ... 14 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.