Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
wauzer schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:32:
[...]

Hahahhaha vandaar! Zitten vloeken zeg, begreep er niks van
Ik voelde me echt een 8)7 8)7 , maar die verklaart het dus... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:04:
[...]

Is het niet slimmer om hem nu te verkopen en hem over twee maandjes, rond TOTY, terug te kopen? Even geduld hebben, maar dan kan je er wel gelijk een leuk team omheen bouwen :)
Vind jij dat een optie dan? Ik zou nooit 2 maand wachten omdat je dan een leuk team kan maken! Je wil nu tot die 2 maand toch ook wat leuks doen of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:04:
[...]

Is het niet slimmer om hem nu te verkopen en hem over twee maandjes, rond TOTY, terug te kopen? Even geduld hebben, maar dan kan je er wel gelijk een leuk team omheen bouwen :)
leuke speler om een team omheen te bouwen. Anders misschien idd verkopen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Welke competitie is aan te raden wat betreft een fitness team. Dus rond de 20k.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Protax schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:22:
Volgens mij spelen de meeste hier 433 (4).
Ben zelf nog echt zoekende, heb met name problemen met het creëren van kansen (ben echt een noob).
Ben nu met 4411 aan het testen, gezien ik daar veel goede dingen over lees.

Waar ik overigens achter kwam, is dat er een bug in offline seasons FUT zit.
In mijn geval staat mijn game ingesteld op semi-pro (standaard), maar als je een offline season start staat de game standaard op world class.
Ik had namelijk veel moeite met, en verloor of speelde gelijk... maar dit is dus een bug.

Zie ook:
http://fifaforums.easport...1/the-ai-this-year#latest
Ik speel voornamelijk met 41212-2 / 4312. Je kunt wanneer je de juiste spelers hebt het middenveld domineren wat naar mijn mening nog steeds de basis is. Ik heb nu Candreva en Perisic gehaald voor wat meer snelheid voorin omdat het toch wel mijn speelstijl blijft (433-2).

Ik hoop dat ik binnenkort een goede uitleg op papier krijg hoe je een tegenstander redelijk makkelijk het bos in stuurt. Het is mij gisteren ook tegen goede tegenstanders gelukt om ze weg te spelen door continue korte ballen rond te spelen. Aangezien custom tactics nu opgeslagen worden en automatisch aangevinkt staan is het voor mij wel ideaal om zoiets uit te werken zodat ik het spel zelf ook beter ga begrijpen (hoop ik) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:08:
[...]

Nou, van zondag 25 tot 29 september is lang genoeg en anders moeten ze er maar niet bij zetten dat het nog pre-order is...
Ja je hebt helemaal gelijk, maar ik bedoelde eigenlijk dat ik dan het risico al niet meer wil nemen. Heb het ook ooit 1 keer gehad en kreeg mijn game 2 dagen later binnen dan release. Sindsdien wil ik nooit meer zo'n trauma opnieuw krijgen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 08:03

garrow

PSN: Garrow1978

pff....wat een drama gisteren.
5 potjes gespeeld allemaal verloren en eentje zelfs met 5-0.

Hoe kan het dat zelfs een Hazard op volle sprint snelheid en steekpass dus een voorsprong op de verdediger zo makkelijk terug in gehaald en v/d bal gezet wordt.

Andersom worden mij verdedigers er erg makkelijk uit gelopen (zijn ook niet de snelste maar toch minimaal 60 snl
Fysiek wordt ik ook regelmatig afgetroefd, dus zal nog echt aan de bak moeten dit jaar met oefenen, echt goed ben ik nooit geweest, maar gisteren was echt een drama.

Kom er maar in met de tips en trick. ( of als het echt allemaal aan mij ligt met een mooie aanbieding voor de deluxe Fifa17 editie :) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:15:
[...]

Vind jij dat een optie dan? Ik zou nooit 2 maand wachten omdat je dan een leuk team kan maken! Je wil nu tot die 2 maand toch ook wat leuks doen of zie ik dat verkeerd?
Ja natuurlijk, wellicht kan je eerst een goedkoop teampje maken en kijken hoever je daarmee komt. Je kunt natuurlijk ook gewoon wel met Dybala spelen hoor, fijne speler inderdaad. Maar wil het trauma wat ik vorig jaar had besparen haha. Dacht allemaal spelers van flinke waarde te hebben, maar na één of twee maand waren ze slechts een schijntje waard haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:07
Protax schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:22:
Volgens mij spelen de meeste hier 433 (4).
Ben zelf nog echt zoekende, heb met name problemen met het creëren van kansen (ben echt een noob).
Ben nu met 4411 aan het testen, gezien ik daar veel goede dingen over lees.

Waar ik overigens achter kwam, is dat er een bug in offline seasons FUT zit.
In mijn geval staat mijn game ingesteld op semi-pro (standaard), maar als je een offline season start staat de game standaard op world class.
Ik had namelijk veel moeite met, en verloor of speelde gelijk... maar dit is dus een bug.

Zie ook:
http://fifaforums.easport...1/the-ai-this-year#latest
Is dit alleen bij een offline seizoen of ook bij offline toernooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
garrow schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:31:
pff....wat een drama gisteren.
5 potjes gespeeld allemaal verloren en eentje zelfs met 5-0.

Hoe kan het dat zelfs een Hazard op volle sprint snelheid en steekpass dus een voorsprong op de verdediger zo makkelijk terug in gehaald en v/d bal gezet wordt.

Andersom worden mij verdedigers er erg makkelijk uit gelopen (zijn ook niet de snelste maar toch minimaal 60 snl
Fysiek wordt ik ook regelmatig afgetroefd, dus zal nog echt aan de bak moeten dit jaar met oefenen, echt goed ben ik nooit geweest, maar gisteren was echt een drama.

Kom er maar in met de tips en trick. ( of als het echt allemaal aan mij ligt met een mooie aanbieding voor de deluxe Fifa17 editie :) )
Fysiek is inderdaad soms een beetje overdreven.

Als je aan het sprinten bent, tik je ook wel eens met je rechterstick naar voren? Dan zou het niet echt mogelijk moeten zijn dat een tragere verdediger je inhaalt.

Verder qua verdedigen is het nog meer niet happen, passing lijnen afschermen en gaten dichtlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amelandbor schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:52:
[...]

Fysiek is inderdaad soms een beetje overdreven.

Als je aan het sprinten bent, tik je ook wel eens met je rechterstick naar voren? Dan zou het niet echt mogelijk moeten zijn dat een tragere verdediger je inhaalt.

Verder qua verdedigen is het nog meer niet happen, passing lijnen afschermen en gaten dichtlopen.
Wat je moet doen is gewoon achteruit lopen met L2. Daarnaast kun je gewoon een 2e man laten komen waarna jij zijn plek in neemt. Hierdoor blijft je formatie nog in tact en kun je toch een vorm van pressie uit oefenen op de tegenstander. Sowieso zijn de meeste tegenstanders op dit moment nog niet erg goed in het spel en achteruit lopen is iets waar ze niet mee weten om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 11:19
Meer mensen last van de volgende melding in de Com app :
Blijf FUT 17 spelen op Xbox One om toegang te krijgen tot de transfermarkt.

Ik heb gisteren nog op de Xbox Fifa gespeeld !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Donverdi073 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:19:
Meer mensen last van de volgende melding in de Com app :
Blijf FUT 17 spelen op Xbox One om toegang te krijgen tot de transfermarkt.

Ik heb gisteren nog op de Xbox Fifa gespeeld !
Nee vanmorgen wel een melding dat ik niet was uitgenodigd voor de testfase van de app maar was na een half uurtje weer weg.

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:00:
[...]

Wat je moet doen is gewoon achteruit lopen met L2. Daarnaast kun je gewoon een 2e man laten komen waarna jij zijn plek in neemt. Hierdoor blijft je formatie nog in tact en kun je toch een vorm van pressie uit oefenen op de tegenstander. Sowieso zijn de meeste tegenstanders op dit moment nog niet erg goed in het spel en achteruit lopen is iets waar ze niet mee weten om te gaan.
Klopt, achteruit lopen, andere speler rent naar voren, tegenstander uit positie en dan driven pass ertussen door.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
Gisteren via de catalog items het aantal plaatsen op de transferlijst uitgebreid, maar ik kan nog steeds maximaal 30 items kwijt op de transferlijst.. Hebben meer hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Zijn er al beetje tips in welke spelers goed te handelen zijn?

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Jackel schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:16:
Gisteren via de catalog items het aantal plaatsen op de transferlijst uitgebreid, maar ik kan nog steeds maximaal 30 items kwijt op de transferlijst.. Hebben meer hier last van?
nopez, kan er max 100 op kwijt.
Je kan via de store waar je ook coin boost kunt unlocken ook op bepaalde niveaus je transferlijst upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
Bean77 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:22:
[...]

nopez, kan er max 100 op kwijt.
Je kan via de store waar je ook coin boost kunt unlocken ook op bepaalde niveaus je transferlijst upgraden.
De coins boost werkt wel. Ik kan alles al unlocken, maar de extra transfer slots worden niet toegekend lijkt het. Heb ze allemaal al toegepast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ligt het nu aan mij, of voelen alle menus etc gewoon langzamer aan dan in FUT16?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:07
Deze bug zat ook al in FUT 16, was later volgens mij wel verholpen. Bij mij is het wel goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Doe maar even niet. Dit is volgens mij niet legaal en aangezien dit je allereerste post is hier vrees ik voor spam ;)

[ Voor 73% gewijzigd door Grotman op 30-09-2016 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 12:50
Is het wel verstandig om dit te doen? Ik heb een keer officiële waarschuwing hiervoor gehad.

[ Voor 33% gewijzigd door Grotman op 30-09-2016 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
Gait schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:29:
[...]

Deze bug zat ook al in FUT 16, was later volgens mij wel verholpen. Bij mij is het wel goed gegaan.
Vind het ook niet zo erg dat ik nu nog niet alle sloten tot mijn beschikking heb, maar het zou wel fijn dat ze alsnog toegekend worden en niet dat ik deze opties kwijt ben omdat ze niet goed zijn doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
wauzer schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:18:
Zijn er al beetje tips in welke spelers goed te handelen zijn?
kleine tip kijk eens naar de Liga Nos zilver kaarten ;) . Al zeker 30k in 2 dagen zonder al teveel moeite

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
The Jackel schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:24:
[...]

De coins boost werkt wel. Ik kan alles al unlocken, maar de extra transfer slots worden niet toegekend lijkt het. Heb ze allemaal al toegepast..
ik had dat ook. voor mij werkte het spel te laten herstarten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
To easy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:46:
[...]

Dan zal ik dat nog eens testen. Gisteravond heb ik het spel gedaan en ben daarna gestopt. In de web/compagnion app heb ik ook nog geen extra sloten, maar misschien worden ze toegekend zodra ik Fifa weer start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat best goed hier. Kampioen geworden in div10 en bijna de finale van het dag toernooi. Een leuke argentijns tweede team opgezet. 4-3-3 (4) is toch wel baas dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:10:
Gaat best goed hier. Kampioen geworden in div10 en bijna de finale van het dag toernooi. Een leuke argentijns tweede team opgezet. 4-3-3 (4) is toch wel baas dit jaar.
Ik probeer het iets minder aanvallend om mee te beginnen, maar het winnen wil nog niet echt lukken ;)
Moet nog even wennen :o

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:46:
[...]

Typisch, bij mij werkte het gelijk.
Iemand al custom camera instellingen gevonden welke goed werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitloggen en dan weer inloggen ;) Gewoon even UT verlaten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:50:
[...]

Uitloggen en dan weer inloggen ;) Gewoon even UT verlaten dus
Op de console neem ik aan? Ben net op een andere desktop ingelogd op de web app, maar dat heeft geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Jackel schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:52:
[...]

Op de console neem ik aan? Ben net op een andere desktop ingelogd op de web app, maar dat heeft geen effect.
Op de console inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
Zal het vanavond even testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat een noobs ook online. Al een aantal keer een speler verkocht voor 10.000 BIN lol. En dat zijn nog wel kansloze zilveren en bronzen spelers lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Net een speler gekocht, coins weg en speler nergens meer te bekennen. :(

Edit: Na vijf minuten speler gearriveerd. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Jumpman op 30-09-2016 15:00 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 11:19
wauzer schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:22:
[...]

Nee vanmorgen wel een melding dat ik niet was uitgenodigd voor de testfase van de app maar was na een half uurtje weer weg.
Net de customer support gesproken, probleem zit in een geautomatiseerd systeem dat je moet toelaten en dat bij mij en vele andere niet doet !
oplossing die ze aangeven is gewoon op de xbox blijven spelen en hopen dat hij je er een keer inlaat |:( |:(
Echt een drama die support weer }:O

Wel klote kan niet in de webapp op me werk :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:35
Iemand nog goeie tips voor verdedigen?
Mijn tegenstander snijdt vaak van randje zestien naar binnen en ook al weet ik dat hij dat gaat doen kan ik hem vaak niet stoppen.

Ook irriteer ik me eraan dat me CV's niet aansluiten met mijn RA/LA, als hij een diepe paas geeft kunnen mijn CV's geen rugdekking geven oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:32
Spel is best wel overweldigend als de laatste FIFA die je gespeeld hebt in 2006 was :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Jamesl schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:59:
Iemand nog goeie tips voor verdedigen?
Mijn tegenstander snijdt vaak van randje zestien naar binnen en ook al weet ik dat hij dat gaat doen kan ik hem vaak niet stoppen.

Ook irriteer ik me eraan dat me CV's niet aansluiten met mijn RA/LA, als hij een diepe paas geeft kunnen mijn CV's geen rugdekking geven oid.
Hier wat goede tips (Engels):
https://www.reddit.com/r/.../?st=itpsa1cb&sh=b4c6f395

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
Bean77 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:46:
wat een noobs ook online. Al een aantal keer een speler verkocht voor 10.000 BIN lol. En dat zijn nog wel kansloze zilveren en bronzen spelers lol
heeft te maken met die challanges denk ik.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:11
Weet trouwens iemand wanneer er nieuwe challenges op komen? Heb ze allemaal gedaan. Behalve die van Portugal en Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Gunner_Youri schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:19:
Weet trouwens iemand wanneer er nieuwe challenges op komen? Heb ze allemaal gedaan. Behalve die van Portugal en Amerika.
Er schijnt nu een Calcio A en B challenge te zijn op de Xbox, sinds vanmorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:35
Thanks! ik merk wel dat 2de man aanroepen met verdedigen minder werkt dan voorheen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Iets wat gisterenavond in eens opviel dat een overal rating van 82 niet langer een 5 star team is. Of heb ik het mis maar volgens was dat voorheen wel zo volgens mij?

[ Voor 3% gewijzigd door homernt op 30-09-2016 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Tegen discard waarde IF Benedetto aangetrokken. Wat een beest zeg. Redelijk snel, 5* weak foot en met een afmaker chemistry kaart (voor 200 opgehaald) shooting 90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Donverdi073 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:56:
[...]

Net de customer support gesproken, probleem zit in een geautomatiseerd systeem dat je moet toelaten en dat bij mij en vele andere niet doet !
oplossing die ze aangeven is gewoon op de xbox blijven spelen en hopen dat hij je er een keer inlaat |:( |:(
Echt een drama die support weer }:O

Wel klote kan niet in de webapp op me werk :-(
Hier hetzelfde probleem(PS4).
Speel al jaren fifa echter dit jaar voor de eerste keer FUT.
Woensdag begonnen, inmiddels 18 potjes verder.
Ik kan wel in de app, echter niet op de transfermarkt (lock).

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:57
Skann schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:46:
Tegen discard waarde IF Benedetto aangetrokken. Wat een beest zeg. Redelijk snel, 5* weak foot en met een afmaker chemistry kaart (voor 200 opgehaald) shooting 90.
Intressante speler de IF trading methode mee te doen. Zie ook EA forum. 9900 kan je hem al oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Wat me trouwens is opgevallen op twee Xbox Ones is dat Fifa 17 op de console tijdens replays soms last heeft van screen tearing.Staat zelfs een topic er over op het Fifa forum.

[ Voor 14% gewijzigd door Koning-Admiraal op 30-09-2016 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Skann schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:46:
Hier ook maar even opgehaald voor 9,8k. Hij zit nu thuis, tot hij meer waard wordt. ;)

Edit: Toch maar te koop gezet, wie weet.

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 30-09-2016 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
Helaas heeft het niet geholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kr44nVogel schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:12:
[...]

heeft te maken met die challanges denk ik.
Is er een challenge dan "Koop een speler voor 10.000k bin?"? :P
Je merkt dat bepaalde lijsten vaak worden gebruikt. Zo heb ik bij 1 build een hele essentiele speler een tijd helemaal opgekocht en tegen woekerprijzen verkocht. Best leuk om even een transfermarkt met een bepaalde speler weer te domineren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Ik heb maar wat kanté's gekocht. Die gaat weg voor z'n maximale prijs dus die prijs zal wel omhoog gaan. Was vorig jaar bij Depay ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-07 11:16

fritske23

Echte naam Rob

Pfff, 2 wedstrijden 3 blessures... Gaat lekker zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe, ik begin ook eindelijk potjes te winnen, eigenlijk gaat het goed vanaf het moment dat ik de camera positie op co-op had gezet zoals altijd in FUT16 :)

Momenteel heb ik het volgende team:
http://www.futbin.com/17/squad/5577

Iemand nog tips, mbt simpele (en goedkope) verbeterpunten?
Ik hoop als eerste Bellerin te kunnen halen, en vervolgens is het hopelijk steeds meer Belgen toevoegen totdat FUT17 komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Prachtig shirt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.easports.com/...team/fut-17-ones-to-watch

Sommige waren al een klein beetje overduidelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-07 11:16

fritske23

Echte naam Rob

Bossie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:16:
Hehe, ik begin ook eindelijk potjes te winnen, eigenlijk gaat het goed vanaf het moment dat ik de camera positie op co-op had gezet zoals altijd in FUT16 :)

Ik hoop als eerste Bellerin te kunnen halen, en vervolgens is het hopelijk steeds meer Belgen toevoegen totdat FUT17 komt :)
Zal de camera ook eens veranderen. Staat een stuk verder weg nou volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels aardig wat spelers bij elkaar, maar nog even in twijfel wat ik nu zal gaan doen. Voorheen had ik de focus op 2 teams en alle overbodige spelers verkocht ik. Vervolgens heb ik die spelers weer 10 gekocht en verkocht in fifa16 omdat ik elke keer van team ging switchen.
Nu dacht ik zo min mogelijk te verkopen, maar realiseer mij nu ook dat bepaalde spelers daardoor voorlopig nog niet haalbaar zijn. Lastig......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 20:30:
Inmiddels aardig wat spelers bij elkaar, maar nog even in twijfel wat ik nu zal gaan doen. Voorheen had ik de focus op 2 teams en alle overbodige spelers verkocht ik. Vervolgens heb ik die spelers weer 10 gekocht en verkocht in fifa16 omdat ik elke keer van team ging switchen.
Nu dacht ik zo min mogelijk te verkopen, maar realiseer mij nu ook dat bepaalde spelers daardoor voorlopig nog niet haalbaar zijn. Lastig......
idd, daarnaast lijkt het ook handig om altijd iets van 50k op reserve te hebben als er eens een interessante player of the month in SBC zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Bossie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 20:55:
[...]

idd, daarnaast lijkt het ook handig om altijd iets van 50k op reserve te hebben als er eens een interessante player of the month in SBC zit.
Die 50k reserve kan je ook in je trade pile hebben zitten, in spelers die je makkelijk kan droppen zonder verlies. Dan kan je ook altijd binnen een uur bij je 50k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmm, Diego Costa of Vardy als spits?
Zou denken dat de kracht van Costa een veel groter wapen is dan voorheen in FUT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:37
Even die SBC gedaan voor Sterling reward. Heeft me totaal 100k gekost. Allemachtig. Moest kompany kopen voor de rating van de man city squad.

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maversne schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:12:
Even die SBC gedaan voor Sterling reward. Heeft me totaal 100k gekost. Allemachtig. Moest kompany kopen voor de rating van de man city squad.
Liep ook een draadje over op Reddit, 100k voor Sterling is net even teveel zeker als je Mahrez rond de 40-50k kan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
jesus man echt rare kaarten en keuzes sommige. Had sws wel een Zlatan verwacht ipv sommige 80 rated onbekende spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:37
Bossie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:15:
[...]

Liep ook een draadje over op Reddit, 100k voor Sterling is net even teveel zeker als je Mahrez rond de 40-50k kan halen :)
Speciaal kaartje en +9 shooting erbij en heul veel pace. Ik vond het wel waard

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 20:55:
[...]

Ach ik focus me toch maar op 2 competities waar ik de meest interessante spelers van heb. Andere spelers zet ik te koop.
Geen enkele aankoop nog gedaan voor deze 2 teams, dus nog even kijken waar we het naar gaan upgraden.

BPL:
http://www.futbin.com/17/squad/36744

Bundesliga:
http://www.futbin.com/17/squad/36765

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:17:
[...]

jesus man echt rare kaarten en keuzes sommige. Had sws wel een Zlatan verwacht ipv sommige 80 rated onbekende spelers.
Grootste transfers is het ook. Zlatan is transfervrij om mee te beginnen en is geen opkomend talent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:50:
[...]

Grootste transfers is het ook. Zlatan is transfervrij om mee te beginnen en is geen opkomend talent.
dus higuan is puur gekozen voor het geld en de rest moet dus een groot talent zijn en het nog erg ver kunnen schoppen irl? Dan snap ik het, maar als nog jammer dat Zlatan er niet bij zit. Die krijgt sws wel 3-5 informs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:52:
[...]

dus higuan is puur gekozen voor het geld en de rest moet dus een groot talent zijn en het nog erg ver kunnen schoppen irl? Dan snap ik het, maar als nog jammer dat Zlatan er niet bij zit. Die krijgt sws wel 3-5 informs!
Higuain kan ik met veel meer plezier naar kijken dan Zlatan. Ook is hij al zo goed als afgeschreven naar mijn mening. Leeftijd zal vast wel een rol spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 20:18
Heb een dlc code waarop staat 5 fut draft tokens, maar ik je er maar 1.Waar kan ik die andere 4 vinden...zie ze nergens.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Thomas18GT schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:05:
Ik heb maar wat kanté's gekocht. Die gaat weg voor z'n maximale prijs dus die prijs zal wel omhoog gaan. Was vorig jaar bij Depay ook.
Wauw, was ik hier toch net optijd mee, 15 X 8k 10k winst op 4 uur tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Amaze86 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:15:
Heb een dlc code waarop staat 5 fut draft tokens, maar ik je er maar 1.Waar kan ik die andere 4 vinden...zie ze nergens.
Elke week één, vijf weken lang.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 30-09-2016 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er een bug in FUT waardoor je om de wedstrijd een blessure hebt?
Gebeurt echt te vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:41:
Gebeurt echt te vaak.
Veel meer bij mijn tegenstanders dan bij mezelf, maar het valt echt op. Ach hebben die blessure kaartjes ook wat nut (en een ruime bank) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bossie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:41:
Gebeurt echt te vaak.
Vandaag 14 wedstrijden gespeeld en maar 1 blessure :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:50:
[...]

Vandaag 14 wedstrijden gespeeld en maar 1 blessure :)
11 wedstrijden, zeker 4/5 tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:01:
[...]

11 wedstrijden, zeker 4/5 tot nu toe
bij jezelf of zowel bij jou en bij de tegenstander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:57
Toch best gek dat de prijzen van bv. Messi en Ronaldo behoorlijk hard dalen. Voor nog geen 800K heb je Messi al. Dat heb ik wel eens anders gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Moet zeggen dat het tot nu toe goed bevalt. Ben vandaag overgestapt op 4-3-2-1, op aanraden van een YouTube-fragment hierboven en dat gaat mooi, met name met mijn Spaanse team. Ook vanwege betere koppen heb ik good old Aduriz weer van stal gehaald, en die scoort aan de lopende band. Callejon en Jesé als buitenspelers en Fabregas, Thiago en Koke op het middenveld. Verdedigers niet veel aparts, maar verdedigen gaat goed genoeg om te winnen.
De SBC zorgen voor veel dynamiek, zo heb ik mijn CIty spelers verkocht voor andere spelers, mooie gelegenheid om die te leren kennen. Al met al weer volop aan de bak! Nu alleen nog hopen dat mijn IF Promes een keer in waarde gaat stijgen.

Nog een vraagje: op futhead is iemand die de rating van IF spelers voor alle posities aangeeft. Sinds fifa 17 geeft hij ook een verhoogde rating in combinatie met een bepaalde speelstijl, iemand die weet hoe dit wordt bepaald?

[ Voor 14% gewijzigd door peeweeherman op 30-09-2016 23:47 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:02:
[...]

bij jezelf of zowel bij jou en bij de tegenstander?
Bij mezelf, tegenstander boeit niet echt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Bossie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:16:

Ik zou denk ik lukaku gebruiken ipv costa. En eventueel nog een vertonghen centraal. En als.je iets aanvallende wilt spelen, dembele naar cvm en dan firmino op cm. Die firmino is echt een goede all round aanvallende speler.

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Bossie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 00:00:
[...]

Bij mezelf, tegenstander boeit niet echt ;)
Jawel want hun beste spelers moet je met zoveel mogelijk blessures er af schoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:17:
Toch best gek dat de prijzen van bv. Messi en Ronaldo behoorlijk hard dalen. Voor nog geen 800K heb je Messi al. Dat heb ik wel eens anders gezien.
Wellicht zijn ze minder zeldzaam dit jaar? Of is er (nog) geen markt voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 08:40:
[...]

Wellicht zijn ze minder zeldzaam dit jaar? Of is er (nog) geen markt voor?
Denk het 2e. Je ziet andere spelers ook meer waard worden. Zeker de Ones To Watch. Baal een klein beetje dat ik Dembeles heb verkocht voor 1000 winst in plaats van 4000 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 12-09 18:56
Nou, lekker begin van FIFA 17 dit...

Eerst komt mijn spel een dag te laat, en vanochtend kreeg ik dit te zien.... Ik heb niet eens iets kunnen verhandelen op FUT....

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/6yff9j.png

[ Voor 10% gewijzigd door chengbondkwok op 01-10-2016 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 03:57:
[...]

Jawel want hun beste spelers moet je met zoveel mogelijk blessures er af schoppen :+
Dat lukt mij vrij aardig :P Maar soms is het echt domme pech van een tegenstander. Vooral (verkeerd) vallen lijkt echt erg gevoelig voor blessures.
chengbondkwok schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:09:
Nou, lekker begin van FIFA 17 dit...

Eerst komt mijn spel een dag te laat, en vanochtend kreeg ik dit te zien.... Ik heb niet eens iets kunnen verhandelen op FUT....

[afbeelding]
Als het onterecht is dan is het idd bijzonder zuur. Helemaal omdat gebleken is dat de support van EA nou niet echt de meest klantvriendelijke is gebleken obv eerdere posts mbt fifa17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naast de achterlijke overtredingen zonder voordeel mag je dit jaar ook rekening houden met het volgende: https://streamable.com/6sqx
Ook hoe deze bal de buitenkant paal raakt vanuit die hoek: https://streamable.com/dm6w

Net als vorig jaar is er nog heel wat manipulatie tijdens het spel :') man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Bean77 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:16:
[...]

Dat lukt mij vrij aardig :P Maar soms is het echt domme pech van een tegenstander. Vooral (verkeerd) vallen lijkt echt erg gevoelig voor blessures.

[...]

Als het onterecht is dan is het idd bijzonder zuur. Helemaal omdat gebleken is dat de support van EA nou niet echt de meest klantvriendelijke is gebleken obv eerdere posts mbt fifa17.
Ja klopt dat zie ik het vaakst wanneer ze bijvoorbeeld vallen na een kopduel dan word je meteen het menu ingeslingerd en wisselen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 11:11:
[...]

Ja klopt dat zie ik het vaakst wanneer ze bijvoorbeeld vallen na een kopduel dan word je meteen het menu ingeslingerd en wisselen maar!
Elbow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
4 wedstrijden!!!!!! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Iemand enig idee hoe te forceren dat je een bal kopt ipv op de borst aannemen? Vrij irritant dat je verdedigers dat doen in de zestien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Amelandbor schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 11:37:
Iemand enig idee hoe te forceren dat je een bal kopt ipv op de borst aannemen? Vrij irritant dat je verdedigers dat doen in de zestien.
Beter positioneren? Denk dat dat het enige is wat je kan doen om het te voorkomen. Als je iets dichter naar de bal gaat, kan je hem niet controleren op de borst omdat hij te hoog is, dus moet je wel weg koppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:36:
Naast de achterlijke overtredingen zonder voordeel mag je dit jaar ook rekening houden met het volgende: https://streamable.com/6sqx
Ook hoe deze bal de buitenkant paal raakt vanuit die hoek: https://streamable.com/dm6w

Net als vorig jaar is er nog heel wat manipulatie tijdens het spel :') man man
Gewoon geduld hebben. EA zal dit nog wel fixen.
Poeh inderdaad irritant. Tegenwoordig druk ik alleen maar op rondje en dat lijkt beter te gaan (misschien wel geluk).

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 01-10-2016 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk ook dat het te maken heeft met positie. Al zie je soms wel een speler voorover bukken om een bal nog te koppen.
Bean77 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 11:54:
[...]

Gewoon geduld hebben. EA zal dit nog wel fixen.
Dat ze de blessures fixen ben ik niet bang voor maar zulk soort dingen kom ik nu geregeld tegen en elke keer is het gunstig voor de tegenstander.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2016 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Persoonlijk vind ik die button delay bijzonder irritant tijdens passen/schieten, in vrijwel elke situatie is het een enorme beperking.

Ik ben nog steeds aan het switchen tussen formaties, zou het liefst 4231 spelen zoals je in de BPL altijd ziet, wat ook aardig met Man-United lukte in de demo. Echter in FUT weten ze deze formatie elke jaar weer te verprutsen. Bij 4231-1 moeten de LM/RM veel dieper staan, bij 4231-2 staat het iets beter, maar wil je in principe 3 op een rij waarbij de buitenste geen CAMS zijn ...

Wat ik ook speel, aanvallend gaat het moeizaam, terwijl mijn tegenstanders vaak bijzonder makkelijk binnen schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Weet iemand of er al een tool is voor de Squad Building Challenges?

Dat ik kan instellen wat de vereisten zijn om er aan te voldoen, en welke spelers ik in mijn club heb. Zodat hij mij dan de best mogelijke opstelling terug geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Bossie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:08:
Persoonlijk vind ik die button delay bijzonder irritant tijdens passen/schieten, in vrijwel elke situatie is het een enorme beperking.

Ik ben nog steeds aan het switchen tussen formaties, zou het liefst 4231 spelen zoals je in de BPL altijd ziet, wat ook aardig met Man-United lukte in de demo. Echter in FUT weten ze deze formatie elke jaar weer te verprutsen. Bij 4231-1 moeten de LM/RM veel dieper staan, bij 4231-2 staat het iets beter, maar wil je in principe 3 op een rij waarbij de buitenste geen CAMS zijn ...

Wat ik ook speel, aanvallend gaat het moeizaam, terwijl mijn tegenstanders vaak bijzonder makkelijk binnen schieten.
Probeer 4411, sinds ik geswitched ben, ben ik fan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:08:

En qua opstelling ga je nog voorbij dat het na 5 potjes altijd prut is en je toch weer gaat switchen. Dat zal nu niet anders zijn vrees ik.
Ik ga mijn bpl verkopen en koop een serie A team. Prijs/kwaliteit beter nu.

Pagina: 1 ... 12 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.