nee hoor, ik had deze week geen vrouw en kinderen thuis, dat komt niet vaak voor dus ik kon tijd vrijmaken voor handel drijven. Dat kost toch zoveel tijd dat mij dit normaal niet lukt. Dan wil ik gewoon spelen als ik af en toe tijd heb om ongestoord achter mijn pc te kruipen. Uiteindelijk vind ik spelen nog altijd het leukste. En met dit team kun je ook handelen als je het beu bent, maar dat is dan stuk makkelijker. Als ik iedereen list, heb ik wel genoeg geld om ander team te maken (wellicht een minder team, als EA weer hetzelfde trucje als vorig jaar doet, dat aguero er ineens wordt uitgelopen door MertesackerThomas18GT schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:34:
[...]
Dat vond ik vorig jaar dus wel.. Als je met zo'n team verliest weet je dat het aan jezelf ligt en dat is frustrerend![]()
Verder leek het ook wel of je werd benadeeld met zo'n team.
Voor mensen die squad build challenge willen doen. Je krijgt een 50K pack. Je moet wel 10 games er mee spelen voor de loyalty bonus. Niet zelf bedacht btw.
http://www.futhead.com/17/squads/522027/
Ik heb nog wel coins om een leuke Serie A team te maken, wat niet zo hoog geranked is, dus mocht het in het begin niet gaan, dan doe ik dit ook wel.To easy schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:37:
[...]
Ja als een sick team hebt kun je beter ook tegen een sick team spelen idd. Vooral bij het begin zou het mij ook veel frustratie opleveren.
Tnx!Lekkerboeie86 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:38:
Voor mensen die squad build challenge willen doen. Je krijgt een 50K pack. Je moet wel 10 games er mee spelen voor de loyalty bonus. Niet zelf bedacht btw.
Weet je toevallig de naam van die challenge? kan hem niet vinden namelijk
Ja vroeg ik mij ook af. welke challange dat is? Maar dat team maken kost ook wel wat of niet?Lekkerboeie86 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:38:
11k staat erbij, waarschijnlijk wel al wat duurder als meer mensen dit doen hahaTo easy schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:44:
[...]
Ja vroeg ik mij ook af. welke challange dat is? Maar dat team maken kost ook wel wat of niet?
Shit zie het net in de titel staan haha.Thomas18GT schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:46:
[...]
11k staat erbij, waarschijnlijk wel al wat duurder als meer mensen dit doen haha
Ik heb hem net zelf gekocht en had wel 12K nodig. De vraag is uiteraard of je daar winst op gaat maken. Aangezien je spelers allemaal verloren gaan als je de challenge doet.
De naam de challenge moet ik ff checken
had ik beter eerst kunnen doen
De naam de challenge moet ik ff checken

Oke ben benieuwd welke. Jij kreeg dus niks moois uit je packs?Lekkerboeie86 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:48:
Ik heb hem net zelf gekocht en had wel 12K nodig. De vraag is uiteraard of je daar winst op gaat maken. Aangezien je spelers allemaal verloren gaan als je de challenge doet.
De naam de challenge moet ik ff checken![]()
leuk team, hoe ziet je 2e team eruit?Morgush schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:25:
je merkt wel dat er sinds vandaag veel meer spelers actief zijn, ik heb een speler nog niet op transferlist gezet of hij is al weg, en prijzen lijken voor de wat 'mindere' spelers te stijgen nu. Mede door deze goede verkopen is mijn doel voor dit jaar, Aguero bemachtigen, bereikt! :-) Nu kan ik gaan spelen :-)
http://imgur.com/a/qGwk6
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Moet er sowieso nog 10 wedstrijden mee spelen. En wachten op de postbode..To easy schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:49:
[...]
Oke ben benieuwd welke. Jij kreeg dus niks moois uit je packs?
O haha dat is minder. Dus nu aan het kwijlen voor het raam hahaLekkerboeie86 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:49:
[...]
Moet er sowieso nog 10 wedstrijden mee spelen. En wachten op de postbode..
Competitie/landen Hybrid en dan UltiemThomas18GT schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:43:
[...]
Tnx!
Weet je toevallig de naam van die challenge? kan hem niet vinden namelijk
9 Nationaliteiten
7 competities
teamgeest 92 (lukt door loyalty)
teambeoordeling 82
Beloning: Zeldzame spelers pakket
[ Voor 20% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 29-09-2016 11:06 ]
Maar premium jumbo goud spelers only neem ik aan? want eentje met van alles er in kost toch maar 15 of 25k?Lekkerboeie86 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:53:
[...]
7 alles geven vermoed ik. Ik kan alleen via mn app op de telefoon kijken.
7 Nationaliteiten
max 3 spelers uit 1 land
teamgeest 85 (lukt door loyalty)
teambeoordeling 78
Beloning: Premium Jumbo goud
Je krijgt in totaal voor 200K aan packs, als je alle challenges compleet.
Ik heb ze allemaal gedaan, behalve de MLS en LIGA NOS challenge.
Was het meer dan waard (helaas geen echte toppers eruit)!
Ik heb ze allemaal gedaan, behalve de MLS en LIGA NOS challenge.
Was het meer dan waard (helaas geen echte toppers eruit)!
[ Voor 9% gewijzigd door Protax op 29-09-2016 11:02 ]
Volgens mij gaat het toch om de Ultieme challenge van Competitie/Landen Hybride:
- 9 nationaliteiten
- 7 competities
- Min team: 82
- Min teamgeest: 92
- 9 nationaliteiten
- 7 competities
Maar moet je die 3 er voor ook doen of alleen de laatste kan ook?pelidee schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:02:
Volgens mij gaat het toch om de Ultieme challenge van Competitie/Landen Hybride:
- 9 nationaliteiten
- 7 competities
Verwijderd
Je kunt ze los doenTo easy schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:03:
[...]
Maar moet je die 3 er voor ook doen of alleen de laatste kan ook?
Scherp allemaal! Heb mn post aangepast. Zoals Pelidee zegt.
Volg ook dit topic:
http://fifaforums.easport...ding-challenges-thread/p1
Staan meerdere voorbeelden en teams!
http://fifaforums.easport...ding-challenges-thread/p1
Staan meerdere voorbeelden en teams!
denk dat 42k een goede prijs is voor Icardi, die wordt echt niet veel lager meer! wordt een leuk team wat je gaat bouwen, naingolan zit er zeker ook in?Protax schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:56:
[...]
Ik speel ook op de PC, maar kan hem niet meer vinden rond die prijs.
Op 27-09-16 - 16:12 was hij:
IF Icardi - 39750
Gaat nu helaas niet meer lukken
Edit: Gekocht voor 42K, kan me niet voorstellen dat hij minder waard wordt
Edit: En ook Donnaruma maar gekocht, 30K.
Andere gouden spelers die ik wil koop ik wel als de markt echt actief wordt.
dit is mijn 2e team, ook BPL, maar wellicht ga ik dit toch veranderen in Serie A.
http://imgur.com/a/T5ow9
Verwijderd
https://www.reddit.com/r/.../?st=ito5fmhi&sh=772342da
Hier heb je nog wel een aantal andere voorbeelden van SBCs
Hier heb je nog wel een aantal andere voorbeelden van SBCs
Klopt, volledig Serie A zoals ieder jaar.Morgush schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:30:
[...]
denk dat 42k een goede prijs is voor Icardi, die wordt echt niet veel lager meer! wordt een leuk team wat je gaat bouwen, naingolan zit er zeker ook in?
Heb aardig wat coins bij elkaar geschraapt, maar denk dat het uiteindelijk dit wordt:
http://www.futhead.com/17/squads/555471/
Sandro
Pjanic
Bonucci
Moet ik nog kopen, wissels heb ik al.
Twijfel alleen nog over de formatie, en of dit de juiste spelers zijn.
Moet nog wel een fitness squad bouwen, maar goed ik blijf slecht in dit spel

Ja was echt balen, iksnap ook niet dat ik die wedstrijd dan verlies, waarom zou ik in 87ste minuut bij 3-0 weggaan?tommiboy96 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 01:05:
Zo, eerste IF is ook binnen. Net die sergi Roberto uit een sbc pakketje gekregen. Maar gelijk IF Promes gekocht. Verbaasde me dat quincy maar 22k was en wat een beest is het zeg.
[...]
Das idd heel erg balen. Ik heb me net wel kunnen kwalificeren. Maar goed, morgen heb je nog een kans
Is er een website waarmee ik de PC prijzen kan vergelijken?
Eerder gebruikte ik Futpc maar die is niet meer
Eerder gebruikte ik Futpc maar die is niet meer
Revive the guild!
haha, ik zou dit al uitstekend vinden voor mn eerste teamMorgush schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:38:
[...]
dit is mijn 2e team, ook BPL, maar wellicht ga ik dit toch veranderen in Serie A.
http://imgur.com/a/T5ow9
Hier nog geen team, al mijn geld in de 'trade pile' zitten en vanavond om 20:00 uur cashen (sommige spelers zijn al twee keer zoveel waard nu, als ik even tijd heb verkoop ik die en koop ze dan weer zo goedkoop mogelijk terug). Hopelijk dan genoeg coins om de FUT Trophies te halen en dan zie ik het daarna wel.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Is er trouwens nog iemand die ook squad fitness heeft lopen sparen voor dump prijzen? Ik zie ze nu ongeveer voor 650/800 coins de deur uit gaan maar dat heeft denk ik te maken dat nog niet genoeg mensen het spelen en de waarde ervan in zien 
Ik heb 26 gouden en 3 zilveren bijna allemaal voor 200 coins kunnen halen dus heb sowieso winst maar heb geen idee wat de prijzen hiervan waren in het begin van Fifa 16.
Ik heb 26 gouden en 3 zilveren bijna allemaal voor 200 coins kunnen halen dus heb sowieso winst maar heb geen idee wat de prijzen hiervan waren in het begin van Fifa 16.
Ik handel daar al meer dan een week in, ik heb er nog een 350 gouden, die ik zo aan het verkopen ben. Over een week zijn de gouden contracten van 24 ook meer waard, daar ben ik van overtuigd.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:58:
Is er trouwens nog iemand die ook squad fitness heeft lopen sparen voor dump prijzen? Ik zie ze nu ongeveer voor 650/800 coins de deur uit gaan maar dat heeft denk ik te maken dat nog niet genoeg mensen het spelen en de waarde ervan in zien
Ik baal zo van het feit dat ik geen transfer access heb gehad afgelopen week.. Nu moet ik het met een paar k doen..Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:58:
Verwijderd
Ik was juist niet van plan om te handelen maar zit nu op 72k. Moet alleen nog een team bouwen om mee te kunnen doen aan FUT Champions.psvunited schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:11:
[...]
Ik baal zo van het feit dat ik geen transfer access heb gehad afgelopen week.. Nu moet ik het met een paar k doen..
Het inkopen en vasthouden van bepaalde kaarten vind ik ook niet onder handelen vallen. Dit is de juiste manier om coins te maken en er niet te veel tijd in stoppen. Eerste paar weken is dit natuurlijk ideaal. Na een tijdje gaan de prijzen stabiliseren.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:15:
[...]
Ik was juist niet van plan om te handelen maar zit nu op 72k. Moet alleen nog een team bouwen om mee te kunnen doen aan FUT Champions.
72k is een mooi budget om zo vroeg in FUT iets te bouwen. Vind de prijzen nog bijzonder laag atm.
[ Voor 8% gewijzigd door psvunited op 29-09-2016 13:20 ]
Verwijderd
Ik bedoel ook gewoon om mee te spelenpsvunited schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:19:
[...]
Het inkopen en vasthouden van bepaalde kaarten vind ik ook niet onder handelen vallen. Dit is de juiste manier om coins te maken en er niet te veel tijd in stoppen. Eerste paar weken is dit natuurlijk ideaal. Na een tijdje gaan de prijzen stabiliseren.
72k is een mooi budget om zo vroeg in FUT iets te bouwen. Vind de prijzen nog bijzonder laag atm.
Pjanic op de PC nu 26/27K, zou deze nog gaan zakken?
De 27ste was hij nog 36K.
De 27ste was hij nog 36K.
Best leuk die Squad challenge. Heb 1x Mane van Liverpool eruit. En zojuist Bailly van United. Ze gingen samen voor 30k de deur uit. En toen kwam de postbode

Zijn die squad challenges reward spelers tradeable dan?
Set your goals high, and don't stop till you get there.
JaDiederik-Jan schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:42:
Zijn die squad challenges reward spelers tradeable dan?
Soms wel, soms niet, staat aangegeven per beloning
Revive the guild!
Heeft er toevallig iemand zin om een leuk team te maken rondom Kanté en Renato Sanches?
Ik kom er maar niet aan uit. Naast deze 2 heren heb ik rond de 80k over voor de rest van het team.
Ik kom er maar niet aan uit. Naast deze 2 heren heb ik rond de 80k over voor de rest van het team.
Twijfel om nu spelers te kopen of te wachten tot de Xbox One kinderen thuis komen om packs te kopen.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Voorkeur voor een formatie?Thomas18GT schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:09:
Heeft er toevallig iemand zin om een leuk team te maken rondom Kanté en Renato Sanches?
4-3-2-1:
http://www.futbin.com/17/squad/28908
[ Voor 7% gewijzigd door Vissert op 29-09-2016 14:27 ]
Ik heb nu de twee teams klaar staan om vanavond te kunnen spelen.
Een team van de opdracht 'smeltkroes, en het team van de opdracht 'moeilijk' van competitie/landen hybrid. Beide moet ik tien wedstrijden mee spelen om de chemistry voorwaarde te voldoen.
Daarnaast heb ik een stel redelijke untradeable spelers: Yaya Toure, Soufiane Boufal en Emre Mör zijn denk ik de betere.
Ik wou eigenlijk geen BPL team maar gezien Yaya en Boufal lijkt me dit wel een redelijke optie. Heb ook nog stekelenburg, bertrand, Barrow en Valencia uit pakjes gehaald dus hoef er niet zoveel bij te kopen om een mooi team op te zetten. 2 CM's, 2 CV's en een RB. Dele Alli en Bellerin kan ik aardig wat wedstrijden als leenspeler nemen dus dat zorgt er voor dat ik nog maar 2 CV's en een cm nodig ben.
Een team van de opdracht 'smeltkroes, en het team van de opdracht 'moeilijk' van competitie/landen hybrid. Beide moet ik tien wedstrijden mee spelen om de chemistry voorwaarde te voldoen.
Daarnaast heb ik een stel redelijke untradeable spelers: Yaya Toure, Soufiane Boufal en Emre Mör zijn denk ik de betere.
Ik wou eigenlijk geen BPL team maar gezien Yaya en Boufal lijkt me dit wel een redelijke optie. Heb ook nog stekelenburg, bertrand, Barrow en Valencia uit pakjes gehaald dus hoef er niet zoveel bij te kopen om een mooi team op te zetten. 2 CM's, 2 CV's en een RB. Dele Alli en Bellerin kan ik aardig wat wedstrijden als leenspeler nemen dus dat zorgt er voor dat ik nog maar 2 CV's en een cm nodig ben.
laat ik renato sanches uit een pakje gehaald hebben. Erg fijne speler!Thomas18GT schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:09:
Nu nog even die opdrachten doen voor die squads om nog wat pakjes te verdienen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Ik moet zeggen dat een Eredivisie team nog best lekker speelt. Het spel is nog wel wennen maar ik heb nu 2 potjes online gespeeld en beide met 2-0 gewonnen (beide keren in de 90e minuut gescoord
).
FUT voelt naar mijn mening wel trager aan.
De speelsnelheid van FUT is volgens mij ook van snel naar normaal gegaan, de gameplay is in het algemeen wat omlaag gegaan.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:17:
Ik moet zeggen dat een Eredivisie team nog best lekker speelt. Het spel is nog wel wennen maar ik heb nu 2 potjes online gespeeld en beide met 2-0 gewonnen (beide keren in de 90e minuut gescoord).
PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic
Heerlijk zeg, ik zat zelf maar te frutsen met 433(4), maar dan komt die cam en spits nooit lekker uit.Vissert schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:21:
[...]
Voorkeur voor een formatie?
4-3-2-1:
http://www.futbin.com/17/squad/28908
Bedankt!
En trap je er dan 2 ballen tegelijk in?Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:17:
Ik moet zeggen dat een Eredivisie team nog best lekker speelt. Het spel is nog wel wennen maar ik heb nu 2 potjes online gespeeld en beide met 2-0 gewonnen (beide keren in de 90e minuut gescoord).
Revive the guild!
Verwijderd
Voordeel van een Eredivisie teamJelte,89 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:42:
[...]
En trap je er dan 2 ballen tegelijk in?![]()
Geen dank! 4-3-3 (4) is ook geen issue:Thomas18GT schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:39:
[...]
Heerlijk zeg, ik zat zelf maar te frutsen met 433(4), maar dan komt die cam en spits nooit lekker uit.
Bedankt!
http://www.futbin.com/17/squad/29311
Hebben jullie trouwens al geëxperimenteerd met verschillende formaties en custom tactics? Krasi gooit net een video online met zijn top 5 OP formaties. Uiteraard 4-3-2-1 op nummer 1 maar persoonlijk vind ik de 4-3-3 (4) ook zeer fijn spelen dit jaar.
De prijzen zijn aan het dalen (op de pc!).
Heb jij hier al een oplossing voor gevonden?Ricloo86 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:31:
Hebben meer mensen de melding in de app dat je veel fut moet blijven spelen en dat je dan toegang krijgt tot transfermarkt ofzo?
Ik krijg de melding nog steeds:
Blijf fut17 spelen op de ps4 om toegang te krijgen op de transfermarkt.
Inmiddels al 2 seizoenen gespeeld en wat spelers verhandeld op de ps4
Cons:::BB4E
Bedankt voor je hulp!Vissert schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:48:
[...]
Geen dank! 4-3-3 (4) is ook geen issue:
http://www.futbin.com/17/squad/29311
Ik heb hem nog iets aangepast aangezien ik Remy niet fijn vind spelen, dit is hem geworden
http://www.futbin.com/17/squad/29460
Nog meer mensen last dat de webapp het wel doet maar dat je niet in de transfermarkt kan. Met de melding "blijf fut op de ps4 spelen om toegang te krijgen tot de transfermarkt" ?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Iemand het FUT Champions toernooi al geprobeerd? Man... alles staat op manual volgens mij, tis niet te doen.. elke pass is zo TRAAG!
Griekse competitie en geen handige nationaliteit. Eigenlijk wel logisch toch?Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 16:54:
[afbeelding]
FUT is veranderd. Niemand wil mijn Ibarbo
Verwijderd
Ja klopt was ook meer een grap dat niemand die slechte pacehoer eerste klas wilBean77 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 17:38:
[...]
Griekse competitie en geen handige nationaliteit. Eigenlijk wel logisch toch?
tsja het is idd wel een klassieker inderdaad.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 18:09:
[...]
Ja klopt was ook meer een grap dat niemand die slechte pacehoer eerste klas wil
Ik merk wel dat ik meer verkoop dat vorig jaar, mogelijk door de squad builders.
Ziet er goed uit! Laat maar weten als je er klaar mee bent dan neem ik het team in de uitverkoop van je over. 15k?Thomas18GT schreef op donderdag 29 september 2016 @ 16:21:
[...]
Bedankt voor je hulp!
Ik heb hem nog iets aangepast aangezien ik Remy niet fijn vind spelen, dit is hem geworden![]()
http://www.futbin.com/17/squad/29460
Verwijderd
De kwaliteit is een beetje slecht maar tijdens het eerste online seizoen al een mooie spelers glitch tegen gekomen: https://streamable.com/ixfm (Bekijk de herhaling
)
Spelers zijn echt snel geblesseerd.. paar keer meegemaakt dat iemand na 15/20 min op zijn schouder valt en eraf moet
Moet je echte kerels opstellenThe Jackel schreef op donderdag 29 september 2016 @ 18:29:
Spelers zijn echt snel geblesseerd.. paar keer meegemaakt dat iemand na 15/20 min op zijn schouder valt en eraf moet
Denk dat het dan al te laat is met bestellen. Je kunt dan beter naar de mediamarkt gaan vandaag dan weet je het zeker!Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:56:
Ik heb hem nog steeds niet, zondag gepre-orderd...
Verwijderd
Ik had iemand met 99 fitness na 4:31 geblesseerd. Kon hem direct wisselen. Zou opgelost zijn in de patch gok ik.The Jackel schreef op donderdag 29 september 2016 @ 18:29:
Nog even een nachtje downloaden en hij is binnen!
Blijkbaar was mijn HD volgelopen met PS+ meuk waardoor de download niet via de app gestart kon worden
Blijkbaar was mijn HD volgelopen met PS+ meuk waardoor de download niet via de app gestart kon worden
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nu zou toch het moment moeten zijn om te kopen? Ik vind de prijzen niet bijzonder gedaald...
Verwijderd
Voor iedereen die nog op zoek is naar een Serie A spits. Ilicic is echt geweldig met zijn linkerbeen 
In het weekend worden ze meestal voor meer aangeboden omdat de vraag dan groter is (meer mensen hebben tijd).Protax schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:08:
Nu zou toch het moment moeten zijn om te kopen? Ik vind de prijzen niet bijzonder gedaald...
Nadat ik eerder al Sergio Ramos kreeg uit een pakketje, vandaag mijn tweede walkout! En dat uit een pakketje die ik gekregen had na voltooien van Squad Build Challenges.
FIFA Benelux Administrator
Iemand al Liga NOS of MLS challenge gedaan? Zoja, wat heb je eraan uitgegeven?
Beetje bezig met wat troll teams. Net nog een geinig doelpunt gescoord, geen idee wat ik deed, maar het zag er leuk uit.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=igshZquDKlQ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=igshZquDKlQ]
Ik heb Iniesta, Eriksen, Shaw, 2x Bailly, uit een squad challenge. Tot zover heeft me dat echt dikke winst opgeleverd.
Hybrid landen en Hybrid competities compleet voltooid.
En de Ultimate in de Compitities/landen.
Lekker begin!
Hybrid landen en Hybrid competities compleet voltooid.
En de Ultimate in de Compitities/landen.
Lekker begin!
[ Voor 6% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 29-09-2016 23:21 ]
Zo, alle sbc gedaam behalbe van de liga NOS en mls. Mijn duurste spelers in de pakketten watem Bellerin en if sergi roberto
[ Voor 3% gewijzigd door tommiboy96 op 30-09-2016 09:35 ]
Psn: stone-face-lock
Zo nice weer hoor! Bij mij kwam klaasen net uit een packje die wou ook uit walkout doen, maar die mocht meteen door lopen naar de transferlijst!MyUtd4Life schreef op donderdag 29 september 2016 @ 23:02:
Nadat ik eerder al Sergio Ramos kreeg uit een pakketje, vandaag mijn tweede walkout! En dat uit een pakketje die ik gekregen had na voltooien van Squad Build Challenges.
[video]
Hier ook gelukkig wat leuks uit een pakje, Marchisio. Ging toch mooi voor 51k. Gelijk Lacazette er maar voor gehaald
Vannacht ook weer een fijn koopje opgepikt. Ozil voor 38k opgepikt, de daarna goedkoopste stond 70k gelist (sommige mensen checken de prijzen volgens mij echt niet) en binnen tien minuten had ik er na EA tax 65k voor ontvangen, dat is lekker traden :-)
hmm goed om te weten. Zijn er dan nog geen bots actief zoals in fifa16? Wel een mooi koopje!Morgush schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:04:
Vannacht ook weer een fijn koopje opgepikt. Ozil voor 38k opgepikt, de daarna goedkoopste stond 70k gelist (sommige mensen checken de prijzen volgens mij echt niet) en binnen tien minuten had ik er na EA tax 65k voor ontvangen, dat is lekker traden :-)
Ik had vanmorgen Dybala voor 85K, goedkoopste daarna was 150KMorgush schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:04:
Maar die ga ik lekker zelf gebruiken!
Als ik soms zie hoe snel mijn fitness cards worden gekocht, dan denk ik van wel, maar wellicht hebben die bots 's nachts een maintenance uurtje?Bean77 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:13:
[...]
hmm goed om te weten. Zijn er dan nog geen bots actief zoals in fifa16? Wel een mooi koopje!
Zouden er echt mensen zijn die zaken als dat FUT Millionaire gebruiken?
dat zijn nog eens prima dealsProtax schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:20:
[...]
Ik had vanmorgen Dybala voor 85K, goedkoopste daarna was 150K
Ik hoop dat de patch dan snel komt..Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:33:
[...]
Ik had iemand met 99 fitness na 4:31 geblesseerd. Kon hem direct wisselen. Zou opgelost zijn in de patch gok ik.
Tuurlijk worden er bots gebruikt, paar jaar geleden uit interesse me daar in verdiept.Morgush schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:22:
[...]
Als ik soms zie hoe snel mijn fitness cards worden gekocht, dan denk ik van wel, maar wellicht hebben die bots 's nachts een maintenance uurtje?
Zouden er echt mensen zijn die zaken als dat FUT Millionaire gebruiken?
En toen ben ik in contact gekomen, met iemand die private bots maakt voor FUT.
Ik zit soms op Skype nog wel eens met die kerel te babbelen, en heeft inmiddels een heel imperium en kan er van leven.
Alle games waar geld mee te verdienen is, zijn er bots etc actief... Ze vinden altijd wel een manier om het werkend te krijgen, hoe hard EA ook zijn best doet.
Verwijderd
Ik heb er ook al 4 gehad. Het is nog te doen nu ik nog wat healing heb. Maak mij meer zorgen om de vrije trappen en random cadeautjes. Kom echt zulke slechte tegenstanders toch door toeval een goal mee pikken.
Helemaal niets uit mijn gouden FUT Draft Packs gisteravond. Vorig jaar haalde ik hier nog wel leuke spelers uit.
Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt. Moet eerlijk bekennen dat ik ook nog slecht ben met fifa 17, en dan met name in het verdedigen wat heel anders is/aanvoelt dan in fifa 16.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:37:
[...]
Ik heb er ook al 4 gehad. Het is nog te doen nu ik nog wat healing heb. Maak mij meer zorgen om de vrije trappen en random cadeautjes. Kom echt zulke slechte tegenstanders toch door toeval een goal mee pikken.
Verwijderd
De leercurve was voor mij niet zo moeilijk. Ik kom alleen de vreemde dingen tegen die ik vorig jaar ook tegen kwam. Zo zette ik iemand op de lijn gisteren omdat de vrije trap redelijk dicht bij was. Zie ik in de herhaling van het doelpunt dat mijn muur uit zichzelf een stapje opzij deed waardoor hij hem er net omheen kon wippen. Het ergste is nog dat hij nog geen meter bij de keeper vandaan het doel in ging.The Jackel schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:49:
[...]
Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt. Moet eerlijk bekennen dat ik ook nog slecht ben met fifa 17, en dan met name in het verdedigen wat heel anders is/aanvoelt dan in fifa 16.
Al mijn handeltjes zijn opgedroogd.
Zit ik dan met 7.5k en geen idee wat nu te handelen
dat zijn ook irritante dingen inderdaad.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:55:
[...]
De leercurve was voor mij niet zo moeilijk. Ik kom alleen de vreemde dingen tegen die ik vorig jaar ook tegen kwam. Zo zette ik iemand op de lijn gisteren omdat de vrije trap redelijk dicht bij was. Zie ik in de herhaling van het doelpunt dat mijn muur uit zichzelf een stapje opzij deed waardoor hij hem er net omheen kon wippen. Het ergste is nog dat hij nog geen meter bij de keeper vandaan het doel in ging.
Ach het is gewoon even wennen. Van fifa 15 naar 16 was het ook even wennen met verdedigen.
Verwijderd
Is het niet slimmer om hem nu te verkopen en hem over twee maandjes, rond TOTY, terug te kopen? Even geduld hebben, maar dan kan je er wel gelijk een leuk team omheen bouwenProtax schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:20:
[...]
Ik had vanmorgen Dybala voor 85K, goedkoopste daarna was 150K
Verwijderd
Nou, van zondag 25 tot 29 september is lang genoeg en anders moeten ze er maar niet bij zetten dat het nog pre-order is...To easy schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:14:
[...]
Denk dat het dan al te laat is met bestellen. Je kunt dan beter naar de mediamarkt gaan vandaag dan weet je het zeker!
Ligt eraan, vraag me af of zijn prijs erg gaat droppen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:04:
[...]
Is het niet slimmer om hem nu te verkopen en hem over twee maandjes, rond TOTY, terug te kopen? Even geduld hebben, maar dan kan je er wel gelijk een leuk team omheen bouwen
Ik heb nu overigens geen coins meer, maar welke spits is vergelijkbaar met hem uit de Serie A.
Ben echt een kneus met Fifa, en met het vooral hebben van snelheid... voor mijn gevoel
Begint al wat te worden....

PSN: Maichel
Hier nog wel een speler gevonden waar ik 1k per uur per speler op verdien, dus 'trade pile' zoveel mogelijk vol mee. Het is even zoeken, maar als je een uitblinker vindt, ben je koopman. Nu zo'n 60k coins gepakt met deze speler.servival7 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:57:
Al mijn handeltjes zijn opgedroogd.
Verwijderd
Rond Team of the Year zal zijn prijs echt wel zakken, heb je hem goedkoper evenals zijn teamgenotenProtax schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:09:
[...]
Ligt eraan, vraag me af of zijn prijs erg gaat droppen.
Ik heb nu overigens geen coins meer, maar welke spits is vergelijkbaar met hem uit de Serie A.
Ben echt een kneus met Fifa, en met het vooral hebben van snelheid... voor mijn gevoel
Volgens mij spelen de meeste hier 433 (4).
Ben zelf nog echt zoekende, heb met name problemen met het creëren van kansen (ben echt een noob).
Ben nu met 4411 aan het testen, gezien ik daar veel goede dingen over lees.
Waar ik overigens achter kwam, is dat er een bug in offline seasons FUT zit.
In mijn geval staat mijn game ingesteld op semi-pro (standaard), maar als je een offline season start staat de game standaard op world class.
Ik had namelijk veel moeite met, en verloor of speelde gelijk... maar dit is dus een bug.
Zie ook:
http://fifaforums.easport...1/the-ai-this-year#latest
Ben zelf nog echt zoekende, heb met name problemen met het creëren van kansen (ben echt een noob).
In mijn geval staat mijn game ingesteld op semi-pro (standaard), maar als je een offline season start staat de game standaard op world class.
Ik had namelijk veel moeite met, en verloor of speelde gelijk... maar dit is dus een bug.
Zie ook:
Hahahhaha vandaar! Zitten vloeken zeg, begreep er niks vanProtax schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:22:
Volgens mij spelen de meeste hier 433 (4).
Zie ook:
PSN: Wauzer010
Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.