Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Ja frans kun je wel wat mee:Bean77 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:37:
[...]
1 nationaliteit is idd saaier, maar een Frans team is echt wel sterk. Voldoende topspelers in elke lijn, qua kosten moet je hier wel wat leuks kunnen halen.
http://www.futbin.com/17/squad/19441
En dan laat je de topspelers nog links liggen. Ik nog wel eens een frans team maken in fifa17.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:45:
[...]
Ja frans kun je wel wat mee:
http://www.futbin.com/17/squad/19441
Eigenlijk is Traore de enige fatsoenlijke spits (en de Jong een beetje) in de eredivisie. Wat een armoede.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Als je zo kijkt naar alle nederlandse spelers die jong zijn dan denk ik wow ze hebben echt goeie base stats. En als ze groeien worden het echt goeie spelers zowel in fifa als irl. Alleen waarom blijven nederlandse spelers zovaak slecht hahaArwintju schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:30:
[...]
Ja klopt, is wel vrij prijzig. Op dit moment bevallen mijn 2 teams me uitstekend in FUT, tijdens de early acces geen één pot verloren online en daar zaten zeker ook goede teams en spelers tussen. Ik heb het idee dat je met goed spel dit jaar met een goedkoop gouden teampje ook weer leuk mee kan doen.
Voor de geïnteresseerden, dit zijn mijn teams (ja ook daar valt nog wel het één en ander aan te upgraden):
Ajax FUT team:
http://www.futhead.com/17/squads/18528/
Eredivisie FUT team:
http://www.futhead.com/17/squads/295161/
Traoré, Narsingh en Elia zijn wel aanraders trouwens. Spelen echt heerlijk. Net als Ziyech en Guardado overigens.

Heb nu net 6k aan coins

tsja als er al mensen zijn die volledige toegang hebben, die handelen al dagen en kunnen overal maximaal van profiteren. Jij en ik moeten maar wat pionierenservival7 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:39:
Snap geen donder van al dat handelen. Zie hier ook bedragen langskomen waarvan ik denk: hoe dan?
Heb nu net 6k aan coins
Geduld hebben! Pak een wat minder populaire competitie en daarvan 1 van de betere betaalbare spelers. Je zult zien dat de BIN prijzen een stuk hoger liggen dan de gewone prijzen. Dan is het een kwestie van opletten en geluk hebben.servival7 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:39:
Snap geen donder van al dat handelen. Zie hier ook bedragen langskomen waarvan ik denk: hoe dan?
Heb nu net 6k aan coins
Probleem bij mij is ook dat ik pas in februari serieus met fut begonnen ben. Ik heb dan ook totaal geen idee wat goede handeltjes zouden kunnen zijn omdat ik hier totaal geen ervaring mee heb.Bean77 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:41:
[...]
tsja als er al mensen zijn die volledige toegang hebben, die handelen al dagen en kunnen overal maximaal van profiteren. Jij en ik moeten maar wat pionierenMaar als je geduldig bent dan bouw je al redelijk snel wat op.
En dan? Alle goedkope opkopen en voor meer erop zetten?Vissert schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:44:
[...]
Geduld hebben! Pak een wat minder populaire competitie en daarvan 1 van de betere betaalbare spelers. Je zult zien dat de BIN prijzen een stuk hoger liggen dan de gewone prijzen. Dan is het een kwestie van opletten en geluk hebben.
gebruik ook fifatools.com bijvoorbeeld om je winst te berekenen. Maar hou altijd de markt in de gaten.servival7 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:46:
[...]
En dan? Alle goedkope opkopen en voor meer erop zetten?
Neem bijvoorbeeld Traore. Die kan ik vinden voor 1400 BIN maar gewone prijs staat met max 10 min te gaan variërend op 1100/1200. Dit zijn niet de klappers waar je het van moet hebben maar met 100/150 winst per speler kan het wel aantikken op een dagje.servival7 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:46:
[...]
En dan? Alle goedkope opkopen en voor meer erop zetten?
inderdaadVissert schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:00:
[...]
Neem bijvoorbeeld Traore. Die kan ik vinden voor 1400 BIN maar gewone prijs staat met max 10 min te gaan variërend op 1100/1200. Dit zijn niet de klappers waar je het van moet hebben maar met 100/150 winst per speler kan het wel aantikken op een dagje.
Locadia lijkt me dan nog net iets beter dan De Jong maar goed, heb het nog niet gespeeld dus dat zal nog wel blijken.Bean77 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:48:
[...]
En dan laat je de topspelers nog links liggen. Ik nog wel eens een frans team maken in fifa17.
Eigenlijk is Traore de enige fatsoenlijke spits (en de Jong een beetje) in de eredivisie. Wat een armoede.
Psn: stone-face-lock
leuk team, ik heb bijna eenzelfde team, kan ook niet wachten om te kijken of het beetje speelbaar is.shoombak schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:03:
nu maar kijken of het een beetje speelt vanavond..
[afbeelding]
[afbeelding]
dat heb je al aardig bij elkaar gesprokkeldMorgush schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:14:
[...]
leuk team, ik heb bijna eenzelfde team, kan ook niet wachten om te kijken of het beetje speelbaar is.
[afbeelding]
Eerste jaar dat ik eens uit de packs die ik ontving iets fatsoenlijks kreeg, dat is voor mij voor het eerst dit jaar. Helaas heb ik mijn zuur verhandelde coins daarna zelf ook in wat packs gestopt, maar die zijn dan wel weer slecht. Ik trade maar door met als doel ooit Aguero te krijgen, dat is mij nog in geen enkele FUT van fifa gelukt haha.ErnstMid schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:16:
[...]
dat heb je al aardig bij elkaar gesprokkeld
Ben benieuwd of de IF's van Week 1 morgen ook gaan dalen, daar zijn misschien ook nog leuke winsten te behalen.
mja die packs....meestal krijg ik ook alleen maar waardeloze crap. Nu uit mn eerste pack ozil gekregenMorgush schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:19:
[...]
Eerste jaar dat ik eens uit de packs die ik ontving iets fatsoenlijks kreeg, dat is voor mij voor het eerst dit jaar. Helaas heb ik mijn zuur verhandelde coins daarna zelf ook in wat packs gestopt, maar die zijn dan wel weer slecht. Ik trade maar door met als doel ooit Aguero te krijgen, dat is mij nog in geen enkele FUT van fifa gelukt haha.
Ben benieuwd of de IF's van Week 1 morgen ook gaan dalen, daar zijn misschien ook nog leuke winsten te behalen.
gaat nu wel voor een goede prijs weg, begin van de week voor rond de 50k een paar gekocht en gisteren voor rond de 100k verkocht per stuk, ik betwijfel of die kaart nog veel meer waard wordt. En als je naar total ingame stats kijkt, heeft cazorla de voorkeur bij mij, en die kost minder.ErnstMid schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:28:
[...]
mja die packs....meestal krijg ik ook alleen maar waardeloze crap. Nu uit mn eerste pack ozil gekregenTwijfel wel een beetje wat ik ermee moet
Hangt nu best een aardige waarde aan maar was wel van plan een keer met een premier league team te gaan spelen. Keuzes keuzes...
http://imgur.com/a/P9TBi
De Jong is wel een beest in de lucht hoor. Toch al verschillende kopgoals gemaakt met die man. Is alleen niet de snelste dus niet echt geschikt als counterspits. Traoré is ook niet supersnel, maar heeft dan weer goede dribbeling stats waardoor het een hele lekkere speler in de kleine ruimte is en ook als counterspits gebruikt kan worden.tommiboy96 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:10:
[...]
Locadia lijkt me dan nog net iets beter dan De Jong maar goed, heb het nog niet gespeeld dus dat zal nog wel blijken.
Precies vanwege dat eerste voor hem gekozen. Lengte+jumping+headers accurance zijn goed. En Traore ernaast. Zoveel andere keuzes heb je ook niet. Nog wel getwijfeld om met 1 spits te gaan spelen, maar misschien komt dat nog wel.Arwintju schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:30:
[...]
De Jong is wel een beest in de lucht hoor. Toch al verschillende kopgoals gemaakt met die man. Is alleen niet de snelste dus niet echt geschikt als counterspits. Traoré is ook niet supersnel, maar heeft dan weer goede dribbeling stats waardoor het een hele lekkere speler in de kleine ruimte is en ook als counterspits gebruikt kan worden.
http://imgur.com/a/0TgBO
Ja daar zat ik ook al naar te kijken. Heb Ozil ook sowieso wel op de transferlijst staan maar op dit moment wel voor net iets teveel. Onder het mom van, mocht het gebeuren nu is het sowieso uitstekend.Morgush schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:29:
[...]
gaat nu wel voor een goede prijs weg, begin van de week voor rond de 50k een paar gekocht en gisteren voor rond de 100k verkocht per stuk, ik betwijfel of die kaart nog veel meer waard wordt. En als je naar total ingame stats kijkt, heeft cazorla de voorkeur bij mij, en die kost minder.
http://imgur.com/a/P9TBi
Cillesen kun je nu ook voor 350 oppikken her en der, kan me niet voorstellen dat je daar geen winst op gaat maken.
Verwijderd
http://www.futhead.com/17/squads/466689/
Nu heb ik nog zo'n 100K te besteden, en denk eraan om morgen de volgende spelers te kopen:
IF Icardi
IF Donnarumma
Daarnaast zou ik Marchisio en Nainggolan ook nog willen hebben.
Wat zou het moment zijn om deze spelers te halen? Begin IF's kan ik neem ik aan later met winst verkopen?

[ Voor 75% gewijzigd door ErnstMid op 27-09-2016 15:46 ]
Doe je goed! Ook packs geopend oid?Morgush schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:35:
Ik was best trots op mijn eerst week handel drijven (veel tijd ook gehad deze week haha) maar er zijn mensen die al vier keer zoveel hebben gehandeld, ik vraag mij dus echt af hoe zij dat voor elkaar krijgen...welke superkoopjes mis ik? :-)
http://imgur.com/a/0TgBO
Heb ook ooit in die top 50 lijst gestaan, maar ik kreeg toen Thiago Silva uit mijn starterspack
Ik begon met De Bruyne uit de eerste packs die ik van EA kreeg, en voor de waanzinnige prijs waar die kaart voor wordt verkocht, was ik snel vertrokken. In het begin veel contracten en fitness kaarten ook gekocht, die gaan nu voor bijna het dubbele weg. Ik heb zelf geen packs meer gekocht, wel met coins opengemaakt en enige geluk was Cech.psvunited schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:46:
[...]
Doe je goed! Ook packs geopend oid?
Heb ook ooit in die top 50 lijst gestaan, maar ik kreeg toen Thiago Silva uit mijn starterspack
En ze staan nu nog niet op de prijs waar ze in Fut16 op een gegeven moment voor weggingen, dan kun je de goud blinkende contracten voor 700 verkopen, fitness kaarten zitten nu al rond de 600, en die kreeg je voor 300 begin van de week, dat is snel verdienen.
Fitness/contract kaarten gaan wel weer stukje omhoog als iedereen begint met spelen :lijkt meMorgush schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:49:
[...]
En ze staan nu nog niet op de prijs waar ze in Fut16 op een gegeven moment voor weggingen, dan kun je de goud blinkende contracten voor 700 verkopen, fitness kaarten zitten nu al rond de 600, en die kreeg je voor 300 begin van de week, dat is snel verdienen.
Jup, is elk jaar het geval.ErnstMid schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:53:
[...]
Fitness/contract kaarten gaan wel weer stukje omhoog als iedereen begint met spelen :lijkt me
PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic
Goed op de markt ingespeeld dan!Morgush schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:49:
[...]
Ik begon met De Bruyne uit de eerste packs die ik van EA kreeg, en voor de waanzinnige prijs waar die kaart voor wordt verkocht, was ik snel vertrokken. In het begin veel contracten en fitness kaarten ook gekocht, die gaan nu voor bijna het dubbele weg. Ik heb zelf geen packs meer gekocht, wel met coins opengemaakt en enige geluk was Cech.
Zo zie je maar dat je met een goed startersbudget heel ver kan komen
ja dat kanpelidee schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:01:
Zijn de internationale kits en badges al te zoeken via de webapp? Even snel gekeken net, maar kon het niet vinden.
Heb eigenlijk dezelfde vraag..
Onder welke 'Competitie' staan die verdeeld? Misschien kijk ik er overheen.. maar zie het niet staan.
Niet onder een competitie geloof ik. Ze staan in ieder geval wel online, als je gewoon algemeen zoekt kom je er vrij snel een paar tegenDaniel221 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:49:
[...]
Heb eigenlijk dezelfde vraag..
Onder welke 'Competitie' staan die verdeeld? Misschien kijk ik er overheen.. maar zie het niet staan.
Ik heb Banega als CAM, echt een fantastische spelverdeler voor zijn prijs. Ook blijkt Eder een prima goedkope spits te zijn, die iets sterker is met z'n linkervoet ten opzichte van Bacca.Protax schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:42:
Wat denken jullie? Ik heb nu een leuk Serie A startersteam, duurste spelers is denk ik Cuadrado.
http://www.futhead.com/17/squads/466689/
Nu heb ik nog zo'n 100K te besteden, en denk eraan om morgen de volgende spelers te kopen:
IF Icardi
IF Donnarumma
Daarnaast zou ik Marchisio en Nainggolan ook nog willen hebben.
Wat zou het moment zijn om deze spelers te halen? Begin IF's kan ik neem ik aan later met winst verkopen?
Denk dat je beide ook wel kan gebruiken, dan de spelers die nu op die posities staan.
FIFA Benelux Administrator
Thanks, Banega ziet er inderdaad geweldig uit voor zijn prijs!MyUtd4Life schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:42:
[...]
Ik heb Banega als CAM, echt een fantastische spelverdeler voor zijn prijs. Ook blijkt Eder een prima goedkope spits te zijn, die iets sterker is met z'n linkervoet ten opzichte van Bacca.
Denk dat je beide ook wel kan gebruiken, dan de spelers die nu op die posities staan.
Sowieso heb je deze Fifa denk ik meer aan goede passers, en snelheid is ook nog steeds erg belangrijk.
Check. Nu vier gekocht voor 10k, best absurd eigenlijk. Was paar keer dichtbij met een Milik maar die zijn toch wel iets duurder.Morgush schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:58:
Sommige IF cards kun je nu ook bijna tegen Discard prijs aanschaffen, daar zit ook weinig risico in. Botteghin is daar een voorbeeld van. Als straks alle Feyenoord fans met Fifa 17 beginnen, moet daar ook winst te behalen zijn :-)
Ik kan mij vorig jaar in fifa16 nog een Kuyt drama herinnerenErnstMid schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:22:
[...]
Check. Nu vier gekocht voor 10k, best absurd eigenlijk. Was paar keer dichtbij met een Milik maar die zijn toch wel iets duurder.
Hij kreeg een IF, iedereen kocht de normale op en die steeg helemaal niet, uiteindelijk daalde de prijs omdat iedereen hem dumpte
[ Voor 16% gewijzigd door Bean77 op 27-09-2016 21:25 ]
met een quick sell prijs van 10k. loopt dat wel los denk ikBean77 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:24:
[...]
Ik kan mij vorig jaar in fifa16 nog een Kuyt drama herinneren![]()
Pas maar op.
Hij kreeg een IF, iedereen kocht de normale op en die steeg helemaal niet, uiteindelijk daalde de prijs omdat iedereen hem dumpte
Wat gebeurde er met kuyt dan?
de hoop was omdat Kuyt een IF kreeg dat de normale meer gevraagd zou worden. Dat bleek niet het geval. Hij werd toen vrij snel massaal gedumpt op de markt. Eigenlijk is de eredivisie niet echt geschikt om te investeren. TOTS Veltman was ook maar iets van 13k op het einde van fifa16.ErnstMid schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:27:
[...]
met een quick sell prijs van 10k. loopt dat wel los denk ikNeem aan dat ze die niet veranderen...
Wat gebeurde er met kuyt dan?
Mogelijk dat je dit weekend nog kunt cashen, maar verder zou ik terughoudend zijn met eredivisie IF's. Tenzij je er gewoon lekker mee wilt spelen uiteraard.
Ja doe deze puur voor aankomende dagen. Daarnaast dus ook erg weinig risico omdat de quick sell altijd nog 10k. is, in dit geval hetzelfde als wat ik ervoor betaald hebBean77 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:39:
[...]
de hoop was omdat Kuyt een IF kreeg dat de normale meer gevraagd zou worden. Dat bleek niet het geval. Hij werd toen vrij snel massaal gedumpt op de markt. Eigenlijk is de eredivisie niet echt geschikt om te investeren. TOTS Veltman was ook maar iets van 13k op het einde van fifa16.
Mogelijk dat je dit weekend nog kunt cashen, maar verder zou ik terughoudend zijn met eredivisie IF's. Tenzij je er gewoon lekker mee wilt spelen uiteraard.
Qua eredivisie was er niet zoveel smaak:
http://www.futbin.com/squad-builder/17837
Wat betreft 2e team heb ik mij laten inspireren door een opstelling op futhead die erg cheap was met best goede spelers.
http://www.futbin.com/17/squad/21506
Met het handelen en inkomsten zal ik waarschijnlijk wel snel gaan upgraden. Dat zal ook nog wel afhankelijk zijn wat ik uit pakjes haal of niet.
http://www.futbin.com/17/player/7551/m%C3%BCller
Sommige hebben altijd al het geluk van de wereldVissert schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:22:
Haal ik vanochtend toch even Muller uit een pakje. Toch geen verkeerde BIN prijs gezien zijn kwaliteiten.
http://www.futbin.com/17/player/7551/m%C3%BCller
je eerste link doet het niet.Bean77 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:14:
Ik heb mijn 2 teams af waarmee ik ga starten. Nog wat coins overhouden om verder te traden.
Qua eredivisie was er niet zoveel smaak:
http://www.futbin.com/squad-builder/17837
Wat betreft 2e team heb ik mij laten inspireren door een opstelling op futhead die erg cheap was met best goede spelers.
http://www.futbin.com/17/squad/21506
Met het handelen en inkomsten zal ik waarschijnlijk wel snel gaan upgraden. Dat zal ook nog wel afhankelijk zijn wat ik uit pakjes haal of niet.
Ik heb Negredo als beste speler uit mijn pakjes gehaald
Pogba uiteraard, maar daarnaast ben ik ook benieuwd naar Coutinho, Cazorla en evt Gundogan.shoombak schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:23:
Wat zijn dit jaar de beste CAM's in de Premier League? Rooney ziet er qua stats goed uit, maar dit workrates
Ik denk dat het ideaal is om op de CAM positie iemand te hebben met minimaal 4* WF omdat passen zo OP is. Daarom ook geen Ozil of Silva die anders ook erg interessant zijn.
helaas weinig geluk met het openen v/d packs in de app.
Overall team nu m.n. spaans met Beoordeling 78 en team geest 68 (4-4-1-1)
Kan alleen niet erachter komen hoe ik points transfer van 16 naar 17, of kan dit pas in het spel?
Uitdagingen zijn leuk, echter Hybride landen/competities en de aftrap lukt niet ivm geen coins en dus ook niet echt kunnen handelen.
Och ja vanavond/morgen maar veel matches spelen en m'n eerste packs ontvangen met hopelijk wat leuks erin.
De optie om fifa points over te zetten krijg je als je ultimate team voor het eerst opstart op de PS4garrow schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:56:
Zo de PS4 is aan het downloaden sinds gisteren avond al.
helaas weinig geluk met het openen v/d packs in de app.
Overall team nu m.n. spaans met Beoordeling 78 en team geest 68 (4-4-1-1)
Kan alleen niet erachter komen hoe ik points transfer van 16 naar 17, of kan dit pas in het spel?
Uitdagingen zijn leuk, echter Hybride landen/competities en de aftrap lukt niet ivm geen coins en dus ook niet echt kunnen handelen.
Och ja vanavond/morgen maar veel matches spelen en m'n eerste packs ontvangen met hopelijk wat leuks erin.
[ Voor 91% gewijzigd door BM op 29-09-2016 11:20 ]
PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic
Ik ga in eerste instantie voor CazorlaBean77 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:31:
[...]
Pogba uiteraard, maar daarnaast ben ik ook benieuwd naar Coutinho, Cazorla en evt Gundogan.
Ik denk dat het ideaal is om op de CAM positie iemand te hebben met minimaal 4* WF omdat passen zo OP is. Daarom ook geen Ozil of Silva die anders ook erg interessant zijn.
Doen! erge fijne speler.ErnstMid schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:56:
[...]
Ik ga in eerste instantie voor Cazorla
hoi
Kijkende naar z'n stats is het een leuke speler, maar niet meer dan dat. Mist een goede pass en ook z'n schot mocht beter. Snelheid en dribbel is goed, is dit wat hem zo'n fijne speler maakt, of wat?maversne schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:39:
Renato Sanches beste middenvelder in het spel. Wat hebben ze die OP gemaakt zeg
[ Voor 0% gewijzigd door garrow op 28-09-2016 14:15 . Reden: Spelfout ]
Ik kijk sinds fifa 16 niet meer zo naar de stats maar test de spelers uit. Dat moet je maar eens met Sanches doen zou ik zeggen. Hij speelt echt als een baas.garrow schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:14:
[...]
Kijkende naar z'n stats is het een leuke speler, maar niet meer dan dat. Mist een goede pass en ook z'n schot mocht beter. Snelheid en dribbel is goed, is dit wat hem zo'n fijne speler maakt, of wat?
Echter denk ik wel dat hij in veel pack gaat zitten morgen door zijn lagere rating, en dus dat zijn prijs gaat dalen. Dan probeer ik er wat in te slaan
Dit team wil ik gaan bouwen trouwens, ben al aardig op weg:
http://www.futbin.com/17/squad/22223
[ Voor 8% gewijzigd door Thomas18GT op 28-09-2016 14:44 ]
Ozil - 89
Nu de vraag houden of cashen?

Ik heb m de deur uitgedaan en uiteindelijk Cazorla terug gekocht voor mn teamsilvi0 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:53:
Hehe eindelijk een knappe speler uit me packs die ik gekregen heb met de uitdagingen!
Ozil - 89![]()
![]()
Nu de vraag houden of cashen?
die staat te koop tussen 140 en 150k. Wat verwachten jullie dat ie qua prijs gaat doen morgen als heel de wereld gaat spelen? zal die dan voor 50k meer de deur uit gaan?
Die gaat sowieso nog stijgen. Deze spelers zullen steeds duurder worden aangezien iedereen steeds meer coins heeft. Aan de andere kant kan je de 140/150k goed investeren op dit moment in andere spelers.SuperCrisz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:04:
Ik heb Reus uit een pakje gehaald - 88!
die staat te koop tussen 140 en 150k. Wat verwachten jullie dat ie qua prijs gaat doen morgen als heel de wereld gaat spelen? zal die dan voor 50k meer de deur uit gaan?
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Dat moet je even in de gaten houden via Futbin! Ik denk dat eerst heel snel alles goedkoop word, maar vanaf donderdagavond alles duurder word. Dan gaan namelijk de meeste hun teams maken!Diederik-Jan schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:36:
Zal morgen spelers het goedkoopst zijn? Of zal dit alleen maar dalen. Heb nog geen fut team.
Das idd heel erg balen. Ik heb me net wel kunnen kwalificeren. Maar goed, morgen heb je nog een kansJamesl schreef op donderdag 29 september 2016 @ 00:33:
Jezus..... Ik sta 3-0 voor in de 87ste minuut van de finale van FUT champions, valt de verbinding weg.... Zegt die dat ik verloren lheb... Wat is EA weer klasse zeg
Psn: stone-face-lock
http://imgur.com/a/qGwk6
ben ik toch niet met je eens, ik heb hoop spelers (die zo rond de 1000 verkoopprijs zaten begin van de week) voor 1500 weg kunnen zetten vannacht/vanochtend. Maar de big players zijn wel aan het dalen idd.thijsmunniksma schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:23:
Alles daalt.
Lewandowski verkopen of houden? Kan wel wat coins gebruiken..
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Een tip, doe het niet, want je krijgt nauwelijks iets fatsoenlijks uit die packs...je kunt beter een beetje gaan handelen en geld uit wedstrijden/toernooien halen. De kans dat je echt iets uit de packs haalt, is zo klein.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:31:
Ken niet wachten om te beginnen vandaag. Maar moet even op de postbode wachten. Opzich vind ik het wel een leuke uitdaging om zonder Fifa points naar een topteam te werken. Maar twijfel of ik de verleiding kan weerstaan. Heb nu 20K en moet nog een team bouwen..
Klopt. Maak al 4 jaar dezelfde fout. Maar stop er elk jaar gelukkig minder geld in. Meestal 50.- bij de release en dan niet meer. Inmiddels een vrij hoog lvl in de EA Catalogus. Dus kan vrij veel coin bonus activeren. Maar 2 start teams en voldoende contracten maakt de start wel lekkerder.Morgush schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:33:
[...]
Een tip, doe het niet, want je krijgt nauwelijks iets fatsoenlijks uit die packs...je kunt beter een beetje gaan handelen en geld uit wedstrijden/toernooien halen. De kans dat je echt iets uit de packs haalt, is zo klein.
Ga me dit jaar richten op de Lique 1 en wat Franse spelers. Ook de Portugezen en hun competiie lijkt me leuk.
Dat heb ik inderdaad ook.Ricloo86 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:31:
Hebben meer mensen de melding in de app dat je veel fut moet blijven spelen en dat je dan toegang krijgt tot transfermarkt ofzo?
Nog nooit FUT gespeeld, denk dat het daaraan ligt. Hoop dat als ik een potje heb gespeeld de melding verdwijnt en ik via de app de transfermarkt op kan.
Nu bezig met het bouwen van een team.
Gisteren Jordi Alba voor 35k kunnen verkopen, daarvan ben ik bezig om een serie-A team samen te stellen.
Cons:::BB4E
Jezus wat een team al! En dan moet fifa nog beginnen!Morgush schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:25:
je merkt wel dat er sinds vandaag veel meer spelers actief zijn, ik heb een speler nog niet op transferlist gezet of hij is al weg, en prijzen lijken voor de wat 'mindere' spelers te stijgen nu. Mede door deze goede verkopen is mijn doel voor dit jaar, Aguero bemachtigen, bereikt! :-) Nu kan ik gaan spelen :-)
Ik heb mij een week op handelen gestort, had weinig te doen, en het geluk met een de bruyne in het eerste pack dat ik van EA kreeg omdat ik ook eerdere FIFA's heb, deed de rest. met 300k cash kon je in die eerste week geweldig handel drijven. Nu ben ik failliet, maar tevredensilvi0 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:01:
[...]
Jezus wat een team al! En dan moet fifa nog beginnen!Jaloers!!
Ja netjes gedaan!Morgush schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:08:
[...]
Ik heb mij een week op handelen gestort, had weinig te doen, en het geluk met een de bruyne in het eerste pack dat ik van EA kreeg omdat ik ook eerdere FIFA's heb, deed de rest. met 300k cash kon je in die eerste week geweldig handel drijven. Nu ben ik failliet, maar tevreden
Ik had ook geluk met Ozil.. Maar heb geen tijd gehad om te handelen
Een tip is ook om af en toe, als je 's nachts niet kunt slapensilvi0 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:13:
[...]
Ja netjes gedaan!![]()
Ik had ook geluk met Ozil.. Maar heb geen tijd gehad om te handelenHeb wel de SSU's gedaan..
Haha dat is idd snel geld verdienen! 155k met 1 spelerMorgush schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:20:
[...]
Een tip is ook om af en toe, als je 's nachts niet kunt slapen, de app op te starten. Ik weet niet of dit altijd is, maar ik heb een paar topspelers voor stuk lagere prijzen 's nachts gekocht dan wanneer Europa wakker is. Zo heb ik De Bruyne IF voor 345k gekocht, terwijl die overdag rond de 500k zit meestal.

Ik heb ook wel een heel vroeg in de ochtend gehandeld alleen kan het ook juist andersom zijn en juist de spelers duurder omdat er minder op de transferlijst staat..
De finale van dat kwalificatie toernooi gehaald, maar die helaas verloren.
Zou deze nu nog goedkoper worden? Of alleen nog maar duurder, gezien hij niet meer in packs zit.
Ik weet niet op welk systeem je speelt, maar op pc is hij nu al een tijdje zo rond de 40k, mijn gevoel zegt dat hij niet heel veel goedkoper meer gaat worden. Meestal zijn de IF's van de vorige week het goedkoopst rond het moment dat nieuwe TOTW uitkomt. Vorig jaar had je die speler van Inter, ben even zijn naam kwijt, maar die was in het begin IF en die kon je de rest van het jaar niet meer betalen door zijn enorm hoge prijs.Protax schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:51:
Ik wil graag IF Icardi nog kopen, voor de "officiële" release.
Zou deze nu nog goedkoper worden? Of alleen nog maar duurder, gezien hij niet meer in packs zit.
Ik speel ook op de PC, maar kan hem niet meer vinden rond die prijs.Morgush schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:54:
[...]
Ik weet niet op welk systeem je speelt, maar op pc is hij nu al een tijdje zo rond de 40k, mijn gevoel zegt dat hij niet heel veel goedkoper meer gaat worden. Meestal zijn de IF's van de vorige week het goedkoopst rond het moment dat nieuwe TOTW uitkomt. Vorig jaar had je die speler van Inter, ben even zijn naam kwijt, maar die was in het begin IF en die kon je de rest van het jaar niet meer betalen door zijn enorm hoge prijs.
Op 27-09-16 - 16:12 was hij:
IF Icardi - 39750
Gaat nu helaas niet meer lukken
Edit: Gekocht voor 42K, kan me niet voorstellen dat hij minder waard wordt
Edit: En ook Donnaruma maar gekocht, 30K.
Andere gouden spelers die ik wil koop ik wel als de markt echt actief wordt.
[ Voor 12% gewijzigd door Protax op 29-09-2016 10:01 ]
Dat was vorig jaar volgens mij met Depay, hadden ze toen niet zijn max-price verhoogd?
Kolere he dat je nu al zo'n team hebt. En je doel binnen een week halen wat een jaardoel was?? Is nu de fun er al niet meer uit voor jou?Morgush schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:25:
je merkt wel dat er sinds vandaag veel meer spelers actief zijn, ik heb een speler nog niet op transferlist gezet of hij is al weg, en prijzen lijken voor de wat 'mindere' spelers te stijgen nu. Mede door deze goede verkopen is mijn doel voor dit jaar, Aguero bemachtigen, bereikt! :-) Nu kan ik gaan spelen :-)
Dat vond ik vorig jaar dus wel.. Als je met zo'n team verliest weet je dat het aan jezelf ligt en dat is frustrerendTo easy schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:32:
[...]
Kolere he dat je nu al zo'n team hebt. En je doel binnen een week halen wat een jaardoel was?? Is nu de fun er al niet meer uit voor jou?

Verder leek het ook wel of je werd benadeeld met zo'n team.
Ja als een sick team hebt kun je beter ook tegen een sick team spelen idd. Vooral bij het begin zou het mij ook veel frustratie opleveren.Thomas18GT schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:34:
[...]
Dat vond ik vorig jaar dus wel.. Als je met zo'n team verliest weet je dat het aan jezelf ligt en dat is frustrerend![]()
Verder leek het ook wel of je werd benadeeld met zo'n team.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.