Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

De game is nog niet uit dus? Ok...

Ik wacht even de reviews af, maar denk dat ik hem wel ga halen. 16 helemaal beu. Wel toe aan een nieuwe footy. Helaas weer geen NAC....

Ik speel zelf al sinds commodore 64 soccer een passing game, dus ik verwacht dat 17 een vooruitgang is voor mij.

1 vraag; kan je steekpass nu op semi zetten? Net als normale pass?

Dat vind ik gameplay technisch het meest irritant van fifa 16.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Nope, helaas nog steeds niet mogelijk. Ben ook van plan om die op manual te zetten want het irriteerde al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Welke manieren zijn er om eerder dan donderdag Fifa 17 op de,PC te spelen. Zag iets over een US Origin store of Origin Access. Iemand hier die al speelt?

Squad building Challenger zijn wel leuk, twijfel,of ik die MLS of NOS challenge al moet beginnen, want ik denk dat je er hel wat coins bij inschiet voordat je een Jonas hebt.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peeweeherman schreef op zondag 25 september 2016 @ 07:40:
Welke manieren zijn er om eerder dan donderdag Fifa 17 op de,PC te spelen. Zag iets over een US Origin store of Origin Access. Iemand hier die al speelt?

Squad building Challenger zijn wel leuk, twijfel,of ik die MLS of NOS challenge al moet beginnen, want ik denk dat je er hel wat coins bij inschiet voordat je een Jonas hebt.
Je kunt gewoon proberen of je spelers voor 200 coins Max kunt kopen. Gaat best wel rap denk ik zo zolang mensen die shit spelers maar blijven aanbieden voor minimale prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Vraagje over die squad building challenges. Ik gebruik nu inderdaad mijn 'waardeloze' bronzen spelers hiervoor; en mijn beloningen zijn tot nu toe ook allemaal brons geweest (en niet verhandelbaar). Is het zo dat als ik gouden spelers zou kiezen dat ik dan gouden beloningen zou krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er!k schreef op zondag 25 september 2016 @ 08:04:
Vraagje over die squad building challenges. Ik gebruik nu inderdaad mijn 'waardeloze' bronzen spelers hiervoor; en mijn beloningen zijn tot nu toe ook allemaal brons geweest (en niet verhandelbaar). Is het zo dat als ik gouden spelers zou kiezen dat ik dan gouden beloningen zou krijgen?
Check de rewards, een van de eerste SBC die ik gedaan heb was een bronze -> silver -> gold upgrade.
Waarbij je een team inwisselt voor 2 upgrades

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Heb net voor €3 euro early access genomen.
Vlug de ultimate league en nation hybrid Squad maken en dan hiermee spelen om de chemische voor elkaar te krijgen

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op zondag 25 september 2016 @ 08:57:
Heb net voor €3 euro early access genomen.
Vlug de ultimate league en nation hybrid Squad maken en dan hiermee spelen om de chemische voor elkaar te krijgen
Die optie zou erg welkom zijn op de PS4!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 25 september 2016 @ 09:03:
[...]

Die optie zou erg welkom zijn op de PS4!
Exclusieve deals met Microsoft is het probleem. Zelfde geld voor de legends. Als dat eenmaal is afgelopen zou het ook mogelijk zijn om cross platform (consoles only dan) te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mijn EA Access time zat er vrijdagavond alweer op. Tot nu toe erg tevreden met deze nieuwe FIFA.

Voornamelijk FUT gespeeld, wat drafts, shitload aan packs geopend en heb inmiddels alle SBC afgerond (op de Giovinco en Jonas na, zijn het niet waard IMO). Moet nog voor 2 teams loyalty bonus vrijspelen, anders zijn ze niet in te leveren helaas.

Inmiddels op bijna 650K aan coins, dus kan van de week wel een leuk starterteampje klaar stomen.

Het speelt heerlijk vloeiend, weinig last van de vertraging die ik hier en daar hoor. Ook alle bullshit die er vorig jaar was heb ik nog niet last van gehad.

Het is het trouwens wel waard om die SBC te doen, krijg je soms erg leuke rewards mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
650k voor een strarter team?

Dat heb ik in heel FIFA 16 niet gehad.
Terwijl ik aardig fut heb gespeeld, iig tot divisie 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:18:
Nou mijn EA Access time zat er vrijdagavond alweer op. Tot nu toe erg tevreden met deze nieuwe FIFA.

Voornamelijk FUT gespeeld, wat drafts, shitload aan packs geopend en heb inmiddels alle SBC afgerond (op de Giovinco en Jonas na, zijn het niet waard IMO). Moet nog voor 2 teams loyalty bonus vrijspelen, anders zijn ze niet in te leveren helaas.

Inmiddels op bijna 650K aan coins, dus kan van de week wel een leuk starterteampje klaar stomen.

Het speelt heerlijk vloeiend, weinig last van de vertraging die ik hier en daar hoor. Ook alle bullshit die er vorig jaar was heb ik nog niet last van gehad.

Het is het trouwens wel waard om die SBC te doen, krijg je soms erg leuke rewards mee.
650k coins vanwege 400 euro aan fifa points?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024

Zo'n starterteampje wil ik ook wel :p . Wat denk je te gaan doen? La Liga?

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Amelandbor schreef op zondag 25 september 2016 @ 07:33:
Nope, helaas nog steeds niet mogelijk. Ben ook van plan om die op manual te zetten want het irriteerde al.
Ok, thanks.

Wel heel erg kut hoor. Dat wordt weer 7 van de 10 aanvallen in rook op zien gaan omdat de cpu mijn steekpass verneukt.

Heel erg jammer. En meteen voor mij een reden om hem niet te halen full price.

Het ziet er wel belachelijk mooi uit he? Heb zelf zo iets, stel komende 3 jaar blijven de looks hetzelfde, en alles wordt geinvesteerd in gameplay. Dan zou ik het goed vinden hoor. Helemaal niks mis mee op een enkel animatiebugje na, nouja, dat blijf je altijd wel houden denk ik.

[ Voor 24% gewijzigd door Turfschipper op 25-09-2016 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op zondag 25 september 2016 @ 18:14:
[...]

Ok, thanks.

Wel heel erg kut hoor. Dat wordt weer 7 van de 10 aanvallen in rook op zien gaan omdat de cpu mijn steekpass verneukt.

Heel erg jammer. En meteen voor mij een reden om hem niet te halen full price.
Ik vind dit juist enorm verbeterd in de demo ivm FUT16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ok?.... Nou, ff af wachten op de full game dan maar.

Kan alleen maar hopen. Je haalt zo veel skill weg uit die game als je dat niet zelf doet. De mooiste passjes kan je zo geven. En de bal 'openen', en met de spits kan je zo ook heel vet kaatsen.

Maar dan moet je er wel van uit kunnen gaan dat als je hem goed geeft, de bal ook goed gaat. En dat is in fifa 16 gewoon puur random.

Elke verbetering hierin is welkom wat dat betreft. Maar als ze dat net als gewone pass op semi zetten, dan kan je zo mooi voetballen. En dan is het een instant buy voor mij. ;-)

Manual is niet te doen vind ik. Kan best dat ik daar gewoon niet goed genoeg voor ben hoor. Maar denk dat dat niet helemaal goed werkt op een of andere manier.

[ Voor 12% gewijzigd door Turfschipper op 25-09-2016 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
Turfschipper schreef op zondag 25 september 2016 @ 18:36:
Ok?.... Nou, ff af wachten op de full game dan maar.

Kan alleen maar hopen. Je haalt zo veel skill weg uit die game als je dat niet zelf doet. De mooiste passjes kan je zo geven. En de bal 'openen', en met de spits kan je zo ook heel vet kaatsen.

Maar dan moet je er wel van uit kunnen gaan dat als je hem goed geeft, de bal ook goed gaat. En dat is in fifa 16 gewoon puur random.

Elke verbetering hierin is welkom wat dat betreft. Maar als ze dat net als gewone pass op semi zetten, dan kan je zo mooi voetballen. En dan is het een instant buy voor mij. ;-)

Manual is niet te doen vind ik. Kan best dat ik daar gewoon niet goed genoeg voor ben hoor. Maar denk dat dat niet helemaal goed werkt op een of andere manier.
Steekpasjes zijn ongelofelijk verbeterd! FIFA 16, elke steekbal standaard te hard. FIFA 17, steekballen die 'gewoon' weer voor de man terecht komen in de loop ipv als een raket over de achterlijn te rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Klinkt uitstekend Arwin, ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
Wat zijn de coins bonussen van dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12

kerel 650k? Wajoo daar deed ik 1 jaar over en dan speelde ik wel redelijk wat haha. Hoe heb je dat zo snel bij elkaar gekregen dan?

En wat er meer zeggen dat is geen startersteampje maken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Je kan echt heel snel coins maken (echter gaat het aan het begin traag en je moet je niet laten verleiden om spelers te kopen voor je team. Alles volle bak investeren in je trade pile), als je weet waarin je moet handelen. Echter dit vindt je niet zomaar (maar het lukt ieder jaar op dezelfde manier). Hier gaat het ook alweer de goede kant op en nog geen wedstrijd gespeeld.

Ik koop overigens altijd de goedkoopste FIFA voor de PS4 (dit jaar FIFA 17 voor €44,44 inclusief verzenden), ik koop geen coins en wissel mijn coins niet in voor packs (Levert doorgaans toch niets op). Voor mij is het een sport om EA zo min mogelijk aan mij te laten verdienen en toch wil ik weer een jaartje leuk meedraaien.

[ Voor 30% gewijzigd door Jumpman op 25-09-2016 19:31 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Ik heb nu 25k bij elkaar gespaard en heb een leuk serie a teampje, maar ik zie nog wel wat leuke upgrades die ik kan doen met 25k. Vraag me nu af of ik beter deze dagen wat leuke spelers kan halen of wachten tot donderdag? Ik snap dat dan de meeste mensen gaan spelen en dat betekend meer packs, maar ook meer mensen die spelers kopen.

Iemand die mij uit de twijfel kan trekken haha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Arwintju schreef op zondag 25 september 2016 @ 18:52:
[...]

Steekpasjes zijn ongelofelijk verbeterd! FIFA 16, elke steekbal standaard te hard. FIFA 17, steekballen die 'gewoon' weer voor de man terecht komen in de loop ipv als een raket over de achterlijn te rollen.
Ze zijn in dat opzicht wel verbeterd. Alleen richting maakt geen hol uit alleen kracht en dat is vrij irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
To easy schreef op zondag 25 september 2016 @ 20:12:
Ik heb nu 25k bij elkaar gespaard en heb een leuk serie a teampje, maar ik zie nog wel wat leuke upgrades die ik kan doen met 25k. Vraag me nu af of ik beter deze dagen wat leuke spelers kan halen of wachten tot donderdag? Ik snap dat dan de meeste mensen gaan spelen en dat betekend meer packs, maar ook meer mensen die spelers kopen.

Iemand die mij uit de twijfel kan trekken haha?
Kijk even op Internet wat er vorig jaar met je of bepaalde spelers gebeurde in de eerste weken/maand. Grote kans dat dit patroon zich herhaald. ;)

Mijn ervaring: Alle spelers die ergens in uitblinken (Hoge pace, skillmoves, verre inworp etc.), overall de beste op een positie of speciaal zijn gaan zeker de eerste weken tot maand stijgen. Komt er een IF van zo'n speler daalt de non IF vaak wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Inmiddels 11 potjes FUT online gespeeld (4 knock-out toernooi en 7 in seizoenen) en alles gewonnen. Het spel bevalt me steeds meer moet ik zeggen. Je kunt echt heerlijk door de verdediging heen combineren wat soms resulteert in fantastische goals.

Waar ik me wel mateloos aan irriteer is de frequentie en ernst van blessures. Bijna iedere wedstrijd is het wel raak, en goed raak ook, want ik ben spelers vaak gedurende 4 wedstrijden kwijt. Ik hoop dat het in de definitieve versie niet meer zo frequent gebeurt of dat het gepatched word. Hier word je niet goed van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Dit jaar Fifa 17 op de Xbox One S in plaats van de PS4. Voordeel is wel dat de market op de Xbox One vele malen goedkoper is voor fut. Alleen geen Spotify tijdens het gamen, wat best kut is.

[ Voor 41% gewijzigd door Koning-Admiraal op 26-09-2016 01:36 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Jumpman schreef op maandag 26 september 2016 @ 00:28:
[...]

Kijk even op Internet wat er vorig jaar met je of bepaalde spelers gebeurde in de eerste weken/maand. Grote kans dat dit patroon zich herhaald. ;)

Mijn ervaring: Alle spelers die ergens in uitblinken (Hoge pace, skillmoves, verre inworp etc.), overall de beste op een positie of speciaal zijn gaan zeker de eerste weken tot maand stijgen. Komt er een IF van zo'n speler daalt de non IF vaak wat.
Oke oke. Misschien kan ik dan beter een hele dure/goede halen, want die zouden dus alleen maar duurder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:35
Nice, pack net Miranda in zo;n pakje uit een uitdaging!
Gaat voor 14K op PS4, twijfel of ik hem nu moet verkopen of moet wachten tot releasedag, wat denken jullie?
Vorig jaar bleef deze speler vrij gelijk tijdens de release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:21:
[...]

650k coins vanwege 400 euro aan fifa points?
Valt mee, nergens heb ik gezegd dat ik 400 euries zou besteden, ik zei juist dat ik minder zou uitgeven. Zit op dit moment op 200 euries. En dan nog steeds, ook al zou ik 400 euro willen besteden? Als ik dat wil uitgeven dan zal dat wel inhouden dat ik het kan missen? Dus ik zie het probleem niet?
tommiboy96 schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:50:
[...]

Zo'n starterteampje wil ik ook wel :p . Wat denk je te gaan doen? La Liga?
Ik zit te denken aan hybrid tussen Bundesliga en Calcia A (Aubameyang, Reus, Vidal, Marchisio, Nainggolan als meest begeerde spelers voor mij). Maar ben er nog niet uit, kan ook gewoon een goedkoop team van 20K worden en dan wat opstellingen uitproberen.
To easy schreef op zondag 25 september 2016 @ 19:19:
[...]

kerel 650k? Wajoo daar deed ik 1 jaar over en dan speelde ik wel redelijk wat haha. Hoe heb je dat zo snel bij elkaar gekregen dan?

En wat er meer zeggen dat is geen startersteampje maken haha.
Zoals gezegd heb ik wat pakjes opengemaakt, wat drafts gedaan en bijna alle squad building challenges :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Arwintju schreef op maandag 26 september 2016 @ 00:41:

Waar ik me wel mateloos aan irriteer is de frequentie en ernst van blessures. Bijna iedere wedstrijd is het wel raak, en goed raak ook, want ik ben spelers vaak gedurende 4 wedstrijden kwijt.
Welke blessures komen bij jou het meeste voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:16:
[...]

Valt mee, nergens heb ik gezegd dat ik 400 euries zou besteden, ik zei juist dat ik minder zou uitgeven. Zit op dit moment op 200 euries. En dan nog steeds, ook al zou ik 400 euro willen besteden? Als ik dat wil uitgeven dan zal dat wel inhouden dat ik het kan missen? Dus ik zie het probleem niet?

[...]

Ik zit te denken aan hybrid tussen Bundesliga en Calcia A (Aubameyang, Reus, Vidal, Marchisio, Nainggolan als meest begeerde spelers voor mij). Maar ben er nog niet uit, kan ook gewoon een goedkoop team van 20K worden en dan wat opstellingen uitproberen.

[...]

Zoals gezegd heb ik wat pakjes opengemaakt, wat drafts gedaan en bijna alle squad building challenges :)
Ik heb er ook 0,0 problemen mee hoor. Ik vroeg het mij alleen af :) Als iemand 600 euro erin had gegooid was ik ook wel benieuwd hoeveel coins dat ongeveer zou zijn geweest.

Renato Sanches heeft mij wel positief verbaasd. Niet zulke goede stats, maar die gast liep werkelijk overal op het veld wat ik gezien heb. Maar misschien dat Nainggolan nog beter is. Maar de spelers die je noemt zijn erg nice!

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:28:
[...]

Ik heb er ook 0,0 problemen mee hoor. Ik vroeg het mij alleen af :) Als iemand 600 euro erin had gegooid was ik ook wel benieuwd hoeveel coins dat ongeveer zou zijn geweest.

Renato Sanches heeft mij wel positief verbaasd. Niet zulke goede stats, maar die gast liep werkelijk overal op het veld wat ik gezien heb. Maar misschien dat Nainggolan nog beter is. Maar de spelers die je noemt zijn erg nice!
Sorry, dan heb ik je reactie verkeerd begrepen :)
Ja heb ook al wat potjes met Sanches gespeeld, erg goed en die zou dus in mijn "goedkope" starterteam spelen. Hangt er vanaf of ik direct all-out ga of op mijn coins ga zitten (investeren).

Verwachting is dat de prijzen nu vrij stabiel blijven tot de release. Wanneer de game officieel gereleased wordt in de EU zullen de prijzen wat gaan dalen doordat iedereen packs loopt te openen en de markt wordt overspoeld en iedereen elkaar loopt te undercutten. Dat is het moment dat je wilt kopen. Daarna zullen de prijzen gestaag stijgen omdat iedereen klaar is met packs openen en een team wil bouwen.

Dus de truc zit hem in precies op tijd kopen Goed de prijzen in de gaten houden is key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:16:
[...]

[...]
Ik heb er ook zeker niks op tegen en je moet echt lekker doen wat je wilt, als je er zoveel kan instoppen kan je het ook zeker missen, heb natuurlijk geen inzicht in jouw bankrekening ;)

Maar het leuke aan FUT vind ik juist het stellen van doelen zovan ik ga sparen voor dit team en deze speler etc, nu heb ik in het verleden weleens 20-30 euro uitgegeven voor wat coins omdat ik de ietwat duurdere spelers niet kon kopen en ze waren nét te duur om te sparen (dan heb ik het niet over Ronaldo o.i.d. want dan speel ik wel normale seizoenen of draft). Maar nog meer geld erin stoppen haalt voor mij het plezier uit FUT, wat maakt voor jou FUT dan zo leuk? Het lijkt nu eerder op een soort van onbeperkt budget seizoenen spelen.

Nogmaals, lekker zelf weten wat je met je geld doet hoor maar vraag het me oprecht af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
mijn team momenteel :9

Afbeeldingslocatie: https://wefut.com/squads/image/9613960/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:16:
[...]

Ik heb er ook zeker niks op tegen en je moet echt lekker doen wat je wilt, als je er zoveel kan instoppen kan je het ook zeker missen, heb natuurlijk geen inzicht in jouw bankrekening ;)

Maar het leuke aan FUT vind ik juist het stellen van doelen zovan ik ga sparen voor dit team en deze speler etc, nu heb ik in het verleden weleens 20-30 euro uitgegeven voor wat coins omdat ik de ietwat duurdere spelers niet kon kopen en ze waren nét te duur om te sparen (dan heb ik het niet over Ronaldo o.i.d. want dan speel ik wel normale seizoenen of draft). Maar nog meer geld erin stoppen haalt voor mij het plezier uit FUT, wat maakt voor jou FUT dan zo leuk? Het lijkt nu eerder op een soort van onbeperkt budget seizoenen spelen.

Nogmaals, lekker zelf weten wat je met je geld doet hoor maar vraag het me oprecht af :)
Ach de een gokt, de ander zuipt of de ander is lid van het blad Linda, tsja... Er is in FIFA altijd wel uitdaging te vinden. Vraag maar aan Castro die 1mln FIFA punten had staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Bean77 schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:22:
[...]

Ach de een gokt, de ander zuipt of de ander is lid van het blad Linda, tsja... Er is in FIFA altijd wel uitdaging te vinden. Vraag maar aan Castro die 1mln FIFA punten had staan :+
Haha die Castro wordt zwaar gesponsord door EA ;)
Maar ik zeg ook, lekker zelf weten wat je doet, dat is iedereens goed recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:24:
[...]

echt die coins toen ik het zag. Echt een wtf momentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Jamesl schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:24:
[...]

Heb hem een tijdje bekeken via die livestream, echte toppers heeft die er niet uigehaald in die tijd hahah(uiteraard in de tijd dat ik keek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Leuk startersteam. Lijkt heel erg op mijn huidige team:
Cillessen - Karsdorp, De Vrij, Riedewald, Willems - Bazoer, Ziyech, Guardado - Narsingh, de Jong, Elia.
Zit zelf ook nog aan Bruma, Strootman, Sneijder en Promes te denken.
Eerste keer dat ik met een eredivisie/NL team ga spelen, ben benieuwd. Denk dat het al snel 'saai' wordt aangezien er niet veel upgrade mogelijkheden zijn. Maar dan is het een ideaal fitnessteampje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Morgush schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:51:
Na vorig jaar totaal geen geluk te hebben gehad met packs, had ik nu bij packs die ik kreeg omdat ik FUT16 heb gespeeld, direct de Bruyne. Lang getwijfeld of ik die zou houden, maar kon er 300k voor krijgen en dan ben je vertrokken, compleet elftal kunnen bouwen door één simpel spelertje...dit team had ik vorig jaar pas na heel wat maanden. Hebben anderen van jullie ook een sterspeler in eerste packs gehad?

http://imgur.com/a/IwOQz
Ozil :) Nu al meer waarde uit packs dan uit heel fifa 16 haha :') Heb de deluxe editie gehaald dus hopelijk komt er uit al die packs nog wat leuks gerold. kuch Zlatan kuch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:36
ErnstMid schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:21:
[...]

Ozil :) Nu al meer waarde uit packs dan uit heel fifa 16 haha :') Heb de deluxe editie gehaald dus hopelijk komt er uit al die packs nog wat leuks gerold. kuch Zlatan kuch.
heb je fifa al binnen dan'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

BP14 schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:31:
[...]

heb je fifa al binnen dan'?
Yes, met EA access uiteraard. De tien uur spelen zijn wel praktisch voorbij, volgens mij heb ik nog een uur over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
ErnstMid schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:38:
[...]

Yes, met EA access uiteraard. De tien uur spelen zijn wel praktisch voorbij, volgens mij heb ik nog een uur over.
Ik heb het wel netjes gepland, nog zo'n 3 uur over en vanavond een vrije avond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

shoombak schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:40:
[...]

Ik heb het wel netjes gepland, nog zo'n 3 uur over en vanavond een vrije avond :+
Haha nice! Ik had gister ineens een dag zonder vriendin, toen ging het hard :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
Ga het vanavond ook maar eens proberen, zojuist even een VPN geconfigureerd die verbinding maakt naar Hong Kong.
Als het goed is zou ik vanmiddag om 17:00 kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Twijfele echt of ik nou spelers die nu in price range van 5-10K zitten moet verkopen of mee moet wachten... weet niet of ze dalen of stijgen met de release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Jamesl schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:55:
Twijfele echt of ik nou spelers die nu in price range van 5-10K zitten moet verkopen of mee moet wachten... weet niet of ze dalen of stijgen met de release
Wat ik overal lees, is gewoon een simpel startersteam bouwen.
De rest van je coins investeren in gewilde middelmatige spelers (Engeland/Spanje), en deze donderdagavond verkopen.
Als het goed is worden deze spelers donderdag een stuk meer waard, en vrijdag zal dit droppen als een malle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist vrijdag kopen en na het weekend gaan de prijzen weer omhoog. Verhaaltje van demand and supply enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Het klopt uiteraard, maar donderdag is de release... dus gaan er ook machtig veel packs open, dus een groot aanbod, ik denk dat het donderdagmiddag en avond een chaos is qua aanbod, en de een onder de ander door sniped.

Welke website houden jullie in de gaten voor de PC prijzen?

Heb een eredivisieteam klaar, en 30k om te investeren, maar weet niet waarin...

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:41
Ik heb mijn EA Access er na gister ook op zitten. Kan nog steeds niet op de webapp, maar heb gedurende die 10 uur prima vermaakt.

Heb dit team gebouwd, wat enorm lekker speelt. Heb nog een kleine 20k over waarmee we een fortuin gaan (proberen) te maken vanaf donderdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Laatst online: 05-06 23:02
Misschien is het al voorbij gekomen maar ik heb het probleem bij z'n challenge dat ik Chem 99 hebt, hoe krijg ik deze naar de 100 %

Al me spelers in het team spelen in de Premier League en staan op de juiste plek.

Zie deze opstelling:
http://www.futhead.com/17/squads/418203/

[ Voor 13% gewijzigd door silvi0 op 26-09-2016 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:41
silvi0 schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:27:
Misschien is het al voorbij gekomen maar ik heb het probleem bij z'n challenge dat ik Chem 99 hebt, hoe krijg ik deze naar de 100 %

Al me spelers in het team spelen in de Premier League en staan op de juiste plek.

Zie deze opstelling:
Zorgen dat je twee land of clubgenoten naast elkaar krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:09

Zie deze opstelling:
Zet er een PL-manager bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
JapieTalent schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:35:
[...]

Zorgen dat je twee land of clubgenoten naast elkaar krijgt.
Dat mag dus niet :) Moet 11 verschillende nationaliteiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
Ik kan geen managers toevoegen bij die uitdagingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGeek
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-08 08:19
Zelfde club kan blijkbaar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
Net geprobeerd.. Hij blijft 99.. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie deze opstelling:
Of 10 wedstrijden met het team spelen ;) Loyalty bonus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:00:
[...]

Of 10 wedstrijden met het team spelen ;) Loyalty bonus
Spelen hoeft niet eens:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:11
Heel erg benieuwd wat de release gaat doen met de prijzen van spelers dit jaar. Vorig jaar had ik voor de release een PL team van 79 gemiddeld. Toen de game uitkwam kon ik alles verkopen aan 3 a 4 keer de waarde waarvoor ik ze gehaald had. Hopelijk nu weer zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wist ik al. Kan al jaren.

Als je nog wat leuks over die misselijk makende vent wilt lezen: https://www.reddit.com/r/...ez_has_been_charged_with/

Hopelijk bannen ze zulke lui voor het leven :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Mijn twee teams op dit moment na 5 potjes FUT:

https://www.easports.com/...Id=glWEZ0wSnMkoe:FFA17PS4

https://www.easports.com/...Id=jlnPWEzqnMkof:FFA17PS4

Ik zou graag nog wat investeren voor de release, iemand suggesties welke spelers van 5 tot 15k op dit moment het investeren waard zijn?

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Zelf FIFA nog niet aangeschaft. Zit nog te twijfelen tussen deluxe en super deluxe. Welke variant hebben jullie gekocht? Ben zelf trouwens wel vrolijk door het lezen van de tweakers review, tragere gameplay met meer tactiek klinkt goed voor FUT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxestria
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-09 16:16
BinaryRun schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:59:
Zelf FIFA nog niet aangeschaft. Zit nog te twijfelen tussen deluxe en super deluxe. Welke variant hebben jullie gekocht? Ben zelf trouwens wel vrolijk door het lezen van de tweakers review, tragere gameplay met meer tactiek klinkt goed voor FUT.
Ik heb de normale versie voor de PC voor 39,99. Koop liever meteen voor 30 euro FIFA points dan dat ik voor 70 euro de Deluxe versie koop en 1 pakketje per week krijg. Juist nu zijn de prijzen nog hoog en heb je iets aan pakketjes, ook zodat je met een leuk team kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Protax schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:11:
[...]

Wat ik overal lees, is gewoon een simpel startersteam bouwen.
De rest van je coins investeren in gewilde middelmatige spelers (Engeland/Spanje), en deze donderdagavond verkopen.
Als het goed is worden deze spelers donderdag een stuk meer waard, en vrijdag zal dit droppen als een malle.
Oke dan bewaar ik ze wel even en zal ik donderdag alles sellen :)
Ik maak denk ff goedkoop teampje voor een challenge die loyaliteit nodig heeft en dan maak ik van het weekend een serieuzer team

Heb namelijk nu de spelers:Miranda, Konoplyanka, Mustafi, Coman, Dembele en Musa.
Die kan ik ATM verkopen voor totaal zo'n 60K maar zullen die donderdagavond wellicht voor meer gaan dan?

[ Voor 13% gewijzigd door Jamesl op 26-09-2016 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Vandaag kreeg ik 5000 coins als daily bonus, dit heb ik nog nooit eerder gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:28
vandaag helemaal geen daily bonus. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
Bronze pack -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hier ook een brons pakje net als gisteren......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Laatst online: 08-09 14:00
Vandaag had ik voor de afwisseling eens 2500 coins, verder ook alleen maar bronzen packs helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
silverpack voor de 3de keer met 4 kaartjes...

Vriend van mij heeft al 3 keer 2500 coins gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Ik had 500 coins!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:59:
silverpack voor de 3de keer met 4 kaartjes...

Vriend van mij heeft al 3 keer 2500 coins gehad!
Gouden Pack met Bazoer, van der Vaart, Carrizo en een Sampdoria kit. Zou goed moeten zijn voor 2k.

Gek genoeg de enige die verkoopt is van der Vaart met zijn 37 pace :') Bazoer staat nu ook rond de 800 coins dus ik heb mijn zelf aangeschafte Bazoer maar aangeboden die ik voor 450 had gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Mijn Fifa unlockte vanmorgen om 5.00u, dus kan eindelijk op de webapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
shoombak schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:19:
Mijn Fifa unlockte vanmorgen om 5.00u, dus kan eindelijk op de webapp
haha wat een tijd. Geniet ervan ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Mijn pre-load download staat inmiddels ook aan. Even 50 gb in 16 uur naar binnen halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgush
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Ik ben toch benieuwd wat de prijzen gaan doen als iedereen online komt donderdag. Ik kan mij voorstellen dat direct in het begin de prijzen omhoog gaan, maar vervolgens deze snel zullen dalen door het verhoogde aanbod met al die pack openings.

Ik zit nu ook in dubio, heb nu ruim 400k bijeengekregen (vooral door Ozil te traden, die kocht ik begin vorige week drie keer voor 52k en gisteren alledrie voor zowat het dubbele verkocht).

Zou een Pogba wellicht nog duurder worden of juist goedkoper? Wie het weet, mag het zeggen :-). En de prijzen van de IF de Bruyne is helemaal belachelijk, als je zijn total ingame stats vergelijkt met andere CAMS in BPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
silvi0 schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:58:
[...]

Net geprobeerd.. Hij blijft 99.. :( :(
Je moet zorgen dat die dan meerdere groene lijntjes heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Prijzen zijn nu iig al flink gedaald t.o.v. Gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Morgush schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:35:
Ik ben toch benieuwd wat de prijzen gaan doen als iedereen online komt donderdag. Ik kan mij voorstellen dat direct in het begin de prijzen omhoog gaan, maar vervolgens deze snel zullen dalen door het verhoogde aanbod met al die pack openings.

Ik zit nu ook in dubio, heb nu ruim 400k bijeengekregen (vooral door Ozil te traden, die kocht ik begin vorige week drie keer voor 52k en gisteren alledrie voor zowat het dubbele verkocht).

Zou een Pogba wellicht nog duurder worden of juist goedkoper? Wie het weet, mag het zeggen :-). En de prijzen van de IF de Bruyne is helemaal belachelijk, als je zijn total ingame stats vergelijkt met andere CAMS in BPL.
Denk dat pogba veel waard word. De meeste willen een BPL team en nu Pogba en bijv Zlatan in BPL zitten zullen dat erg gewilde spelers zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Pogba zal na het weekend weer gewoon stijgen, net als alle andere spelers (at least, dat was de trend van vorig jaar). Verwachting is dat het verloop van prijzen wat hetzelfde zal zijn.

Release:
Prijzen dalen door vele packs die geopend worden

Weekend:
Prijzen stabiliseren en zullen rustig aan stijgen. Iedereen heeft zijn packs wel geopend en wil een team bouwen.

Na het weekend:
Prijzen zullen stabiliseren maar nog steeds hoger zijn dan net na officiële release.

Wanneer dalen prijzen weer?
Reken maar op 1 á 2 dagen voor Black Friday.

Het enige wat nu vrij lastig is is de gespreide release en vervroegde release. Zo kan ik mijn fifa vandaag al ophalen en zitten sommigen met VPN te ouwehoeren om de game eerder te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Laatst online: 14-05 11:19
Doen jullie alles meteen verkopen of wachten jullie tot de release ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
Jamesl schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:36:
[...]

Je moet zorgen dat die dan meerdere groene lijntjes heeft ;)
Idd.. Heb het opgelost door me keeper en CV's te vervangen uit hetzelfde team en competitie.

Case close 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een andere tip voor de mensen:
Quicksell niet je crappy spelers, niet goud, niet zilver en niet brons.

List al je spelers van de portugese league en de MLS (voor squadbuilder challenge). Vooral de zilveren en de bronzen spelers zijn soms aardig wat waard.

De rest van je gouden spelers inwisselen voor 2 untradable gold players (ook via squad builder challenge). Ok, ze zijn dan wel untradable maar zo heb ik en vrienden van mij toch al aardig wat leuke untradables gekregen: Schurrle, Draxler, Sterling, Silva, Kompany, Isco, Carvajal en nog meer.

Zijn je gouden spelers op dan je zilveren inwisselen voor 3 normal gold players en je bronzen ook inwisselen. Ik heb alles via de Companion App gedaan, gaat een stuk sneller wanneer je dit op de console kunt doen.

Het lijkt het wellicht niet waard maar stel je quickselt 100x een 75 rated speler. Dan heb je 30000 coins. Met 100 spelers kun je iets van 8 teams inwisselen voor 2 rare players. Dus dat zijn 16 rare players. Kunnen TOTW zijn, kunnen hoge rare players zijn maar ook lage. Echter 1 hoge speler en je hebt praktisch al winst (ook al kun je ze niet verkopen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silvi0
Donverdi073 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:39:
Doen jullie alles meteen verkopen of wachten jullie tot de release ?
Ik heb alles verkocht.. :)

Ik vind de prijzen van een aantal spelers nu vrij hoog..

Ik wacht gewoon even na de release 2 a 3 weken ofzo tot de prijzen gezakt zijn.. Ga toch denk ik in het begin veel Journey spelen en coins sparen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
silvi0 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:48:
[...]

Ik heb alles verkocht.. :)

Ik vind de prijzen van een aantal spelers nu vrij hoog..

Ik wacht gewoon even na de release 2 a 3 weken ofzo tot de prijzen gezakt zijn.. Ga toch denk ik in het begin veel Journey spelen en coins sparen..
Ik hoop dat donderdag even nog de prijzen hard stijgen, dan verkoop ik en dan speel ik gewoon met een klote team paar wedstrijden en doe ik wel draft oid, met een brons team en musa/emenike kan ik vast wel winnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

Jamesl schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:52:
[...]

Ik hoop dat donderdag even nog de prijzen hard stijgen, dan verkoop ik en dan speel ik gewoon met een klote team paar wedstrijden en doe ik wel draft oid, met een brons team en musa/emenike kan ik vast wel winnen :p
Ik denk dat de prijzen aardig gelijk blijven, er komt meer vraag naar spelers omdat iedereen hem gaat spelen. Maar aan de andere kant gaat iedereen packs openen, dus het aanbod wordt ook hoger.

Ik zou het sowieso afraden om veel te investeren in een team vanaf het begin.

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
Jamesl schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:52:
[...]

Ja ik zat ook te twijfelen, echter als je kijkt bij futbin naar de grafieken van spelers van vorig jaar zie je dat de prijzen niet heel veel hoger meer gaan en redelijk snel alweer dalen.. Dat was voor mij ook de reden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
silvi0 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:54:
[...]

Ja ik zat ook te twijfelen, echter als je kijkt bij futbin naar de grafieken van spelers van vorig jaar zie je dat de prijzen niet heel veel hoger meer gaan en redelijk snel alweer dalen.. Dat was voor mij ook de reden..
Ja klopt zag ook niet veel verschil maar kan best verschillen in die paar uur ofzo, denk dat ik het donderdag gewoon rond uur of 15:00-18:00 alles list

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als je wilt investeren wacht dan in ieder geval tot na de release. Prijzen gaan hoe dan ook naar beneden voordat ze weer gaan stijgen. Goed de hourly graphs op futbin in de gaten houden van toprated spelers. Pas wanneer je ziet dat ze weer omhoog gaan (of dat je tevreden bent met hoe goedkoop je ze kunt krijgen) gaan investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Laatst online: 08-09 14:00
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:56:
Als je wilt investeren wacht dan in ieder geval tot na de release. Prijzen gaan hoe dan ook naar beneden voordat ze weer gaan stijgen. Goed de hourly graphs op futbin in de gaten houden van toprated spelers. Pas wanneer je ziet dat ze weer omhoog gaan (of dat je tevreden bent met hoe goedkoop je ze kunt krijgen) gaan investeren.
Precies, zeker spelers als Musa gaan nu voor veel te veel. Die gaan oneindig vaak uit packs komen en die is straks niet meer dan 2 a 3k waard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Zo heb ik ook veel gedaan, maar ik twijfel nog steeds of het het waard is om al je bronze en zilveren spelers op te offeren.
Deze kan je denk ik beter bewaren voor de volgende challenges...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Untradable Payet uit een pakje gehaald via squad builders challange. Stiekem baal ik wel een beetje want ik bouw altijd eerst een BBVA team, maarja nu kan ik misschien ook wel een leuk team om Payet heen bouwen, aangezien ik ook Matip van Liverpool uit een pakje kreeg (wel tradable). Toch wat leuke spelers gekregen zo. Nog geen cent ingelegd voor FIFA punten dus best tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Protax schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:59:
[...]

Zo heb ik ook veel gedaan, maar ik twijfel nog steeds of het het waard is om al je bronze en zilveren spelers op te offeren.
Deze kan je denk ik beter bewaren voor de volgende challenges...
Ach voor volgende challenges kun je dan wel die spelers kopen of enkele crappy untradables voor gebruiken. bronzen spelers koop je straks voor 150 coins. Dus dan kan de SBC nog steeds wel uit.

Ik moet nog loyalty chem halen voor 2 teams, dan heb ik ze allemaal gedaan op de MLS en LIGA NOS, die boeien me toch niet zoveel en die spelers gaan nu voor teveel de deur uit. Maar wel weer lekkere packs als reward (en die zijn wel tradable).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:59:
Untradable Payet uit een pakje gehaald via squad builders challange. Stiekem baal ik wel een beetje want ik bouw altijd eerst een BBVA team, maarja nu kan ik misschien ook wel een leuk team om Payet heen bouwen, aangezien ik ook Matip van Liverpool uit een pakje kreeg (wel tradable). Toch wat leuke spelers gekregen zo. Nog geen cent ingelegd voor FIFA punten dus best tevreden.
Je kan er ook een leuk Franse nationaliteit team omheen bouwen. Ik vond dat wel erg goed in fifa16 tenminste. Combinatie van power bij de middenvelders en wendbare aanvallers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:20:
[...]

Je kan er ook een leuk Franse nationaliteit team omheen bouwen. Ik vond dat wel erg goed in fifa16 tenminste. Combinatie van power bij de middenvelders en wendbare aanvallers
Ligue 1 heeft zeker leuke spelers dit jaar. Daarbij kun je nog leuke franse spelers elsewhere vandaan halen. Zeker geen slechte optie. Alleen vind ik een team met 1 nationaliteit nooit zoveel aan, maar dat is persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:22:
[...]

Ligue 1 heeft zeker leuke spelers dit jaar. Daarbij kun je nog leuke franse spelers elsewhere vandaan halen. Zeker geen slechte optie. Alleen vind ik een team met 1 nationaliteit nooit zoveel aan, maar dat is persoonlijk :)
Behalve dat Zlatan weg is :'( . Een premier league team er om heen is veel duurder helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
To easy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:25:
[...]

Behalve dat Zlatan weg is :'( . Een premier league team er om heen is veel duurder helaas!
Ja klopt, is wel vrij prijzig. Op dit moment bevallen mijn 2 teams me uitstekend in FUT, tijdens de early acces geen één pot verloren online en daar zaten zeker ook goede teams en spelers tussen. Ik heb het idee dat je met goed spel dit jaar met een goedkoop gouden teampje ook weer leuk mee kan doen.

Voor de geïnteresseerden, dit zijn mijn teams (ja ook daar valt nog wel het één en ander aan te upgraden):

Ajax FUT team:
http://www.futhead.com/17/squads/18528/

Eredivisie FUT team:
http://www.futhead.com/17/squads/295161/

Traoré, Narsingh en Elia zijn wel aanraders trouwens. Spelen echt heerlijk. Net als Ziyech en Guardado overigens.

[ Voor 7% gewijzigd door Arwintju op 27-09-2016 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:15:
[...]

Ach voor volgende challenges kun je dan wel die spelers kopen of enkele crappy untradables voor gebruiken. bronzen spelers koop je straks voor 150 coins. Dus dan kan de SBC nog steeds wel uit.

Ik moet nog loyalty chem halen voor 2 teams, dan heb ik ze allemaal gedaan op de MLS en LIGA NOS, die boeien me toch niet zoveel en die spelers gaan nu voor teveel de deur uit. Maar wel weer lekkere packs als reward (en die zijn wel tradable).
Ik ben al klaar, op de MLS en LIGA NOS na. Die twee ga ik ook niet doen, heb die spelers niet nodig (en het kost volgens mij aardig wat knaken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:39
Ik vind die SBC wel tof. Twijfel idd nog of ik aan de challenge voor portugal ga beginnen ook omdat de spelers nu poepie duur zijn. Ik zat er zelf aan te denken alvast wat te investeren in bijv. spelers van de serie A en er dan op te gokken dat er ook een SBC voor alle andere competities uitkomt.
Pagina: 1 ... 9 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.