Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Thomas18GT schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:06:
[...]

Ik kom niet ver in het leven omdat ik het grappig vind dat een kerel met 86 in zijn naam, hoogstwaarschijnlijk 30 jaar, zich druk maakt om het handelen in FUT spelers?

Ik denk zomaar dat je dat verkeerd ziet :+
Dit geeft jou kortzichtigheid aan, maar hoop dat je nog veel voldoening haalt uit iets waar andere mensen wellicht last van hebben.
Brengt je echt ver!

Verder vind ik het wel prima hier, forum was voorheen leuk en informatief. Nu het idee dat 14-jarige knulletjes het hier beheersen, zonde.

Have fun allemaal, mij zul je hier niet meer zien!

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Zo....anders effe samen via DM uitvechten ofzo? :D :'(

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Rustaaaagh,

Ook al is ie twaalf, hij wil gewoon graag spelen, ieder zn meug..

@Ricloo, werkt ook de companion app niet? Moet eerlijk zeggen dat ik 30x per dag inlog op het web, en nooit problemen heb.. Gebruik Chrome met adblock,

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel221
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:59
Had eergister wel problemen met inloggen op de web app, gelukkig zijn die problemen spontaan verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Ricloo86 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:32:
Klantenservice van EA gebeld (wat een ongeïnteresseerde kneuzen daar waar je als klant echt niets betekend).

Uitnodigingen blijken random verstuurd te zijn, dus als je die melding krijgt heb je pech!

Belachelijk dat ze dat random doen overigens, speel het al jaren en mensen die wellicht niet eens fut gebruiken kunnen er wel in.
Hier helemaal geen uitnodiging gehad en het werkt. Dinsdag dezelfde melding en woensdag werkte alles gewoon.

De tweede keer heb ik ingelogde met deze link en daarna werkte alles: https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app. (Dus zonder \nl ertussen).

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 23-09-2016 15:32 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:06:
[...]

Ik kom niet ver in het leven omdat ik het grappig vind dat een kerel met 86 in zijn naam, hoogstwaarschijnlijk 30 jaar, zich druk maakt om het handelen in FUT spelers?

Ik denk zomaar dat je dat verkeerd ziet :+

[...]

Ah voor mij gaat het om het maken van een team dat goed bij mij past O+
Soms is dat een russisch team van nog een 20k, en soms een bpl team van bijna een miljoen, dat is voor mij het leuke aan FUT
Het heeft geen zin om op iemand te gaan trollen omdat die er niet in kan om onduidelijke vage redenen. Als je groot liefhebber bent van een spel en iedereen kan er na wat problemen in en jij uiteindelijk niet dan is dat best frustrerend. Al helemaal als EA support faalt als een malle. Kleine moeite dat zij hem even alsnog een invite sturen. Of ea access geven voor het gedoe.
Het bevestigd alleen maar het beeld van een groot en arrogant EA.

Dus onnodig zout in de wonden gooien is nergens voor nodig.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Bean77 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:33:
[...]

Het heeft geen zin om op iemand te gaan trollen omdat die er niet in kan om onduidelijke vage redenen. Als je groot liefhebber bent van een spel en iedereen kan er na wat problemen in en jij uiteindelijk niet dan is dat best frustrerend. Al helemaal als EA support faalt als een malle. Kleine moeite dat zij hem even alsnog een invite sturen. Of ea access geven voor het gedoe.
Het bevestigd alleen maar het beeld van een groot en arrogant EA.

Dus onnodig zout in de wonden gooien is nergens voor nodig.
Als hij zo reageert is het trollen nogal makkelijk natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:38:
[...]

Als hij zo reageert is het trollen nogal makkelijk natuurlijk :+
|:(

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:07
De EAids zit er nog wel in merk ik :(

Net laatste minuten een corner waar ik de bal van de lijn weg kop om vervolgens een penalty tegen te krijgen zonder enige reden. Ik heb nog even goed gekeken wat het zou kunnen zijn, maar echt niets gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Terranova schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:50:

Net laatste minuten een corner waar ik de bal van de lijn weg kop om vervolgens een penalty tegen te krijgen zonder enige reden. Ik heb nog even goed gekeken wat het zou kunnen zijn, maar echt niets gewoon.
Zoiets heet realisme :*) Gebeurt in het echt helaas ook maar al te vaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maakte mij al zorgen dat sommige tegenstanders op eigen kracht zouden moeten winnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Volgens mij is het dit jaar echt totaal niet lonend om packs te openen, als je ziet hoe weinig high rated spelers er uit packs komen bij streamers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
shoombak schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:57:
Volgens mij is het dit jaar echt totaal niet lonend om packs te openen, als je ziet hoe weinig high rated spelers er uit packs komen bij streamers..
Voor mij is het nooit lonend geweest, maar om de zoveel tijd blijf ik denken "aaah nu pak ik die ronaldo of TOTW speler even uit een pack" nu tig packs later nog steeds niks moois gepakt... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SR8 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 19:06:
Als je in het bezit bent van FIFA16 kan je de Super Deluxe Edution kopen voor 89,99.
Goeie tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:33
En als je hem ook met Ea access koopt, is ie 79,99 :)

[ Voor 6% gewijzigd door biertje79 op 23-09-2016 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 18:07
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:56:
[...]

Ik maakte mij al zorgen dat sommige tegenstanders op eigen kracht zouden moeten winnen :+
Hehe precies, gelukkig was Karma het met mij eens dus schoot hij huizenhoog over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
biertje79 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:28:
[...]

En als je hem ook met Ea access koopt, is ie 79,99 :)
Nee dat is de gewone deluxe edition toch? Super deluxe is het goedkoopst 90 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
To easy schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:33:
[...]

Nee dat is de gewone deluxe edition toch? Super deluxe is het goedkoopst 90 euro?
Nee is de super deluxe. Heb ik ook gekocht (voor 79,99 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43

Of een speler van mij die struikelt voor mijn keeper waarmee ik net aan het uittrappen ben. Keeper valt over die speler, bal recht voor de voeten van de tegenstander. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Laatst online: 17:20
In de zomer de Superdeluxe in de Russische Origin store voor 50 aangeschaft toen ik in Rusland was 8)
Heb door de extra packs eigenlijk al het team staan wat ik voor iets later wilde hebben... Alleen IF Promes nog. Hopen dat er ook wat andere informs uitkomen!

Het lijkt overigens best een verspilling van geld om al die teams compleet te maken... misschien vanavond maar even kijken of het mogelijk is om wat winst te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amelandbor schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:43:
[...]

Of een speler van mij die struikelt voor mijn keeper waarmee ik net aan het uittrappen ben. Keeper valt over die speler, bal recht voor de voeten van de tegenstander. :X
De reden ook dat ik niet meer aan TOTS/IFs ga beginnen dit jaar. Ben geswitcht naar een volledig TOTS/IF team 2 weken terug omdat het toch nergens meer om ging en merkte dat spelers met hoge bal controle en passing zoals bijvoorbeeld TOTS Ziyech totaal geen succesvolle bal konden spelen of aannemen tegen bepaalde tegenstanders. Het gekke is dat team rating van de tegenstander totaal niks uitmaakte of het nou een 178 of 188 team was, soms ging het gewoon totaal niet en dan 15 minuten later (de volgende wedstrijd) gaat alles weer zoals vanouds wat in mijn ogen niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
biertje79 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:36:
[...]

Nee is de super deluxe. Heb ik ook gekocht (voor 79,99 8) )
wat via fifa 16 dus? Dan heb je 2 jumbo packs per week he? 40 totaal ipv 20 met de gewone deluxe edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
To easy schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:47:
[...]

wat via fifa 16 dus? Dan heb je 2 jumbo packs per week he? 40 totaal ipv 20 met de gewone deluxe edition?
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Nice toch weer een 10tje! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:57
Zojuist mijn eerste premium gold pack gekocht van de eerste 7.5k. Meteen Lewandowski erin :+
Goed begin...

Wat is handig, verkopen, of even kijken wat de prijzen gaan doen de komende dagen? Speel op de PS4.

[ Voor 26% gewijzigd door ThijsM op 23-09-2016 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
thijsmunniksma schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 22:16:
Zojuist mijn eerste premium gold pack gekocht van de eerste 7.5k. Meteen Lewandowski erin :+
Goed begin...

Wat is handig, verkopen, of even kijken wat de prijzen gaan doen de komende dagen? Speel op de PS4.
Wauw dat is nog eens lekker zeg!

Als ik het goed zie is de goedkoopste nu 200k 8)7

Vanaf donderdag gaan er veel packs open dus ik vermoed dat hij zal dalen, maar je kan het ook weer andersom zien dat er veel mensen gaan spelen, er meer coins in het spel komen en hij gaat stijgen. Het blijft wat mij betreft een gok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superessy
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-11-2022
Ik heb de Fifa 17 companion app gedownload op mijn mobiel maar kom er steeds niet in:

EA-accountservers niet beschikbaar...
Er is een probleem opgetreden met de verbinding met EA-accountservers. Controleer je internetverbinding en probeer het nog eens.

Is dit een bekend probleem? Hebben jullie hier ook last van?

PSN: Direstraits87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:57
Thomas18GT schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 22:58:
[...]

Wauw dat is nog eens lekker zeg!

Als ik het goed zie is de goedkoopste nu 200k 8)7

Vanaf donderdag gaan er veel packs open dus ik vermoed dat hij zal dalen, maar je kan het ook weer andersom zien dat er veel mensen gaan spelen, er meer coins in het spel komen en hij gaat stijgen. Het blijft wat mij betreft een gok
Inderdaad, ik kijk het nog even aan de komende dagen. Hoewel het wel lekker is om met een flink aantal coins te beginnen. Weerhoud mij ervan om de deluxe editie aan te schaffen.
superessy schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 22:59:
Ik heb de Fifa 17 companion app gedownload op mijn mobiel maar kom er steeds niet in:

EA-accountservers niet beschikbaar...
Er is een probleem opgetreden met de verbinding met EA-accountservers. Controleer je internetverbinding en probeer het nog eens.

Is dit een bekend probleem? Hebben jullie hier ook last van?
Heb hem zojuist geïnstalleerd en kan gewoon inloggen. Moest van tevoren wel een in-app update downloaden.. Wellicht dat dit het verschil is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Had wat FIFA points gekocht om te vieren dat ik FIFA 17 heb met dit als resultaat:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rsErLQy.jpg0

Ongelofelijk hoeveel mensen trouwens nog neerleggen voor de shirts uit de catalogus, zeker 15k mee verdiend op PS4 _/-\o_

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superessy
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-11-2022
thijsmunniksma schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 23:10:
[...]

Inderdaad, ik kijk het nog even aan de komende dagen. Hoewel het wel lekker is om met een flink aantal coins te beginnen. Weerhoud mij ervan om de deluxe editie aan te schaffen.

[...]

Heb hem zojuist geïnstalleerd en kan gewoon inloggen. Moest van tevoren wel een in-app update downloaden.. Wellicht dat dit het verschil is?
Die update heb ik ook gehad maar ik blijf die melding krijgen.

PSN: Direstraits87

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

MyUtd4Life schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 23:12:
Had wat FIFA points gekocht om te vieren dat ik FIFA 17 heb met dit als resultaat:
[afbeelding]

Ongelofelijk hoeveel mensen trouwens nog neerleggen voor de shirts uit de catalogus, zeker 15k mee verdiend op PS4 _/-\o_
Huuh? ik ken dit shot... maar hoe krijgt hij een feyenoord pyjama aan dan? :o ;)

Revive the guild!

• To easy
Wauw wat een spelers worden hier weer uit packs gehaald. Ik moet het doen met een bony haha.

Maar damn nu 10 potjes ofzo gespeeld kan er nog niet aan wennen hoor. Echt passing is teveel aanwezig voor mij en het kalm balbezit houden is totaal niet mijn ding. En heb ook het idee dat of de keeper is statisch is of dat schoten zo OP zijn, want elk vaag schot gaat er wel in lijkt het (Bij mij maar ook bij de tegenstander, maar wel iets minder natuurlijk ;) )

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:34
thijsmunniksma schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 22:16:
Goed begin...

Hij stijgt vast nog wel de eerste 2 of 3 weken! En je kan hem altijd testen hoe die speelt, ik heb nu een team gemaakt met emenike en een team met doumbia :).

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

MitchelFC schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 00:10:
[...]

Hij stijgt vast nog wel de eerste 2 of 3 weken! En je kan hem altijd testen hoe die speelt, ik heb nu een team gemaakt met emenike en een team met doumbia :).
Ik ben momenteel een beast BPL team aan het maken, als het cheap moet zijn in het begin dan tenminste wel met stamina/power :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:34
Bossie schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 00:14:
[...]

Ik ben momenteel een beast BPL team aan het maken, als het cheap moet zijn in het begin dan tenminste wel met stamina/power :+
Hoe betaal je nu al een redelijke BPL squad dan? Ik zelf zoek vaak altijd 1 ster speler waar ik dan een team omheen maak :)

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Inderdaad, van die 6k die ik had/kreeg heb ik het volgende gemaakt..
Zoek dus alleen nog een goede LV

https://www.easports.com/...Id=fTQUivL1nMjOx:FFA17PCC

Revive the guild!

MitchelFC schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 00:16:
[...]

Hoe betaal je nu al een redelijke BPL squad dan? Ik zelf zoek vaak altijd 1 ster speler waar ik dan een team omheen maak :)
Slechte spelers uit je packs verkopen momenteel nog redelijk ipv discard. Ik gebruik futbin met een filter op BPL en price range en maak vervolgens daaruit een keuze.

Boufal is momenteel de uitzondering, maar die gaat langer in mijn team blijven :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Kan je de early acces mogelijkheid ook activeren als je via een website een prepaid card voor EA-acces aanschaft van 12 maanden?

Via de web app mijn starterpacks gehad. Beste wat erin zat was Oxlaide-Chamberlain. Niet verkeerd, aangezien die nog voor 3k wordt verkocht op het moment. :)
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 08:26:
Kan je de early acces mogelijkheid ook activeren als je via een website een prepaid card voor EA-acces aanschaft van 12 maanden?

Via de web app mijn starterpacks gehad. Beste wat erin zat was Oxlaide-Chamberlain. Niet verkeerd, aangezien die nog voor 3k wordt verkocht op het moment. :)
Netjes idd, en een goede link speler als je BPL doet.
Had zojuist 2500 coins als daily gift :P

edit: 2000 coins extra voor een Barca 3rd kit uit een gratis pack :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 24-09-2016 11:23 ]

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Pijnlijk om dit allemaal te lezen als je zelf de webapp niet in mag.. Ben toch wel een redelijk goede en actieve trader. Had al een aardig team bij elkaar kunnen sparen, iig flinkt want munten..

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Net Musonda (5* skillmoves, 5* WF) op de kop getikt. Vermoed dat die wel flink gaat stijgen als de game uit is. Starter team ook al binnen.

https://www.easports.com/...Id=k45i9nB7nMjSh:FFA17PS4

• To easy
psvunited schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:52:
Pijnlijk om dit allemaal te lezen als je zelf de webapp niet in mag.. Ben toch wel een redelijk goede en actieve trader. Had al een aardig team bij elkaar kunnen sparen, iig flinkt want munten..
Mag ook gewoon hopen dat je hier compensatie voor krijgt toch? Tenminste dat is minste wat EA eens mag doen.

Verwijderd

Die SBC zijn wel leuk om te doen alleen vind ik het jammer dat je op de mobiel niet even snel kunt kijken in welke league iemand speelt. Volgend weekend er maar mee aan de slag gaan als ik ook wat coins heb :P
To easy schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 11:14:
[...]

Mag ook gewoon hopen dat je hier compensatie voor krijgt toch? Tenminste dat is minste wat EA eens mag doen.
Is dat ooit gebeurd dan 8)7 ?
Bossie schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 08:56:
[...]

Netjes idd, en een goede link speler als je BPL doet.
Had zojuist 2500 coins als daily gift :P

edit: 2000 coins extra voor een Barca 3rd kit uit een gratis pack :)
zit ik hier met kansloze brons pakjes :(

• To easy
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 11:25:
Die SBC zijn wel leuk om te doen alleen vind ik het jammer dat je op de mobiel niet even snel kunt kijken in welke league iemand speelt. Volgend weekend er maar mee aan de slag gaan als ik ook wat coins heb :P

[...]

Is dat ooit gebeurd dan 8)7 ?
Nee nooit idd, maar het mag wel gewoon een keer 8)7

Verwijderd

To easy schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:17:
[...]

Nee nooit idd, maar het mag wel gewoon een keer 8)7
Die kans is net zo groot als dat je Ronaldo in een pakketje krijgt :P

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
Moet zeggen dat deze FIFA echt meer gebalanceerd is. Zojuist gekwalificeerd voor de weekend league. Op dit moment speel ik in FUT met Ajax, dat wil zeggen alle spelers van Ajax gekocht en daar mee het knockout toernooi gewonnen. Dat het meer gebalanceerd is zeg ik omdat ik met mijn Ajax team van een team won met een voorhoede die bestond uit suarez, hazard en reus, met op het middenveld rodriquez (real madrid). Je hebt het idee dat je gewoon meer controle hebt over at je doet en dat als je wint je dat ook echt zelf doet.

Echter nog wel wat rare dingen gezien. Zo vind ik de scheidsrechters af en toe echt heel matig fluiten en word een speler soms te laat geselecteerd of helemaal niet terwijl de bal er bij in de buurt is.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Dit jaar fut op de Xbox One spelen, normaal gesproken op de PS4 maar deze deal kon ik niet negeren. Oude Xbox One geupgrade voor €38,- euro naar de Xbox One S :).
https://nl.pepper.com/aan...eur23851-amazoncouk-28669

[ Voor 39% gewijzigd door Koning-Admiraal op 24-09-2016 14:01 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Niks bijzonders uit mijn eerste pakjes, alleen Boufal die blijkbaar ongeveer 4000 waard is. Denk dat zulke spelers bij de launch nog wel stijgen in waarde, deze kerel heeft bijvoorbeeld 5 sterren skill moves wat vaak wel in de smaak valt bij FUT.

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
afca020 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 14:31:
Niks bijzonders uit mijn eerste pakjes, alleen Boufal die blijkbaar ongeveer 4000 waard is. Denk dat zulke spelers bij de launch nog wel stijgen in waarde, deze kerel heeft bijvoorbeeld 5 sterren skill moves wat vaak wel in de smaak valt bij FUT.
Zeker bewaren tot de launch.

Zit nu te snipen op gouden contractjes, rare voor 300 en non rare voor 150. Deze zullen ook snel in waarde stijgen. En anders kan je ze zelf gebruiken.

Verwijderd

Arwintju schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 13:33:
Moet zeggen dat deze FIFA echt meer gebalanceerd is. Zojuist gekwalificeerd voor de weekend league. Op dit moment speel ik in FUT met Ajax, dat wil zeggen alle spelers van Ajax gekocht en daar mee het knockout toernooi gewonnen. Dat het meer gebalanceerd is zeg ik omdat ik met mijn Ajax team van een team won met een voorhoede die bestond uit suarez, hazard en reus, met op het middenveld rodriquez (real madrid). Je hebt het idee dat je gewoon meer controle hebt over at je doet en dat als je wint je dat ook echt zelf doet.

Echter nog wel wat rare dingen gezien. Zo vind ik de scheidsrechters af en toe echt heel matig fluiten en word een speler soms te laat geselecteerd of helemaal niet terwijl de bal er bij in de buurt is.
Speelde die tegenstander gewoon slecht dan of kun je echt schade aanrichten met normale teams om het zo maar even te zeggen? Ik heb zelf ook al een leuk Eredivisie team aangezien ik het toch wat uitdagender wil maken voor mijzelf en ik hele vreemde dingen heb meegemaakt met een superieur team.

Hou je trouwens rekening met de slechte WF wat eredivisie spelers over het algemeen hebben?

• Arwintju
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:15:
[...]

Speelde die tegenstander gewoon slecht dan of kun je echt schade aanrichten met normale teams om het zo maar even te zeggen? Ik heb zelf ook al een leuk Eredivisie team aangezien ik het toch wat uitdagender wil maken voor mijzelf en ik hele vreemde dingen heb meegemaakt met een superieur team.

Hou je trouwens rekening met de slechte WF wat eredivisie spelers over het algemeen hebben?
Ik vind dat je nu echt schade aan kunt richten met "normale" teams. Natuurlijk zijn er altijd externe factoren zoals hoe goed je tegenstander daadwerkelijk is, hoe jij zelf speelt, tactiek etc. Maar juist omdat ik het gevoel heb dat het dit jaar echt uitmaakt welke tactiek je gebruikt en hoe je bepaalde spelsituaties oplost denk ik dat je nu een heel gebalanceerd geheel hebt. Voor dit knockout toernooi moet je 4 wedstrijden achter elkaar winnen. Alle 4 de tegenstanders, met uitzondering van 1, hadden betere spelers dan mij.

wedstrijd tegen Suarez, reus, rodriguez, hazard won ik overigens met 2-1. Eerste goal van mij was een heerlijke steekpas op Ziyech die een loopactie maakte (ook veel beter dit jaar). Goal van hem was na een solo actie van rodriguez die afspeelde op suarez die heerlijk binnenschoot. Winnende van mij was een counter met klaassen aan het eind. Man wat voelde dat goed haha.

Heb trouwens wel het idee dat men vanaf de aftrap toch weer redelijk makkelijk door kan lopen. Waarom doet FIFA nou aan dit soort dingen niks. (misschien ligt het aan mij, maar dat gevoel heb ik)

Verwijderd

Arwintju schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:41:
[...]

Ik vind dat je nu echt schade aan kunt richten met "normale" teams. Natuurlijk zijn er altijd externe factoren zoals hoe goed je tegenstander daadwerkelijk is, hoe jij zelf speelt, tactiek etc. Maar juist omdat ik het gevoel heb dat het dit jaar echt uitmaakt welke tactiek je gebruikt en hoe je bepaalde spelsituaties oplost denk ik dat je nu een heel gebalanceerd geheel hebt. Voor dit knockout toernooi moet je 4 wedstrijden achter elkaar winnen. Alle 4 de tegenstanders, met uitzondering van 1, hadden betere spelers dan mij.

wedstrijd tegen Suarez, reus, rodriguez, hazard won ik overigens met 2-1. Eerste goal van mij was een heerlijke steekpas op Ziyech die een loopactie maakte (ook veel beter dit jaar). Goal van hem was na een solo actie van rodriguez die afspeelde op suarez die heerlijk binnenschoot. Winnende van mij was een counter met klaassen aan het eind. Man wat voelde dat goed haha.

Heb trouwens wel het idee dat men vanaf de aftrap toch weer redelijk makkelijk door kan lopen. Waarom doet FIFA nou aan dit soort dingen niks. (misschien ligt het aan mij, maar dat gevoel heb ik)
Goed om te horen. Dan kan ik in ieder geval met leuke spelers werken :) Ziyech binnenkort ook maar weer opnieuw aanschaffen.

Dat gedoe met de aftrap is simpel op te lossen door ernaast te gaan lopen en dan op rondje te drukken (L2 voor fysiek werkte naar mijn mening nog niet echt tijdens de demo). Daarnaast kun je altijd gewoon een 2e man erbij halen en er zelf achter gaan staan. Het mag dan iets minder zijn om een 2e man te gebruiken maar het is voor de tegenstander wel weer een extra persoon die in de weg van het doel staat. Als last resort kun je gewoon een sliding op de bal doen. In het ergste geval krijgt de tegenstander (zorg dat het dan op gepaste afstand is) een vrije trap waar hij niks mee kan.

• To easy
Nou dat is heel wat positiever dan mijn evaring. Ik heb het namelijk nog nooit zo lastig gehad met een nieuwe fifa en ben er nu al klaar mee terwijl ik nog 5 uur trial heb. Zo'n dag als vandaag is het voor mij al veel te warm als ik ga ergeren met fifa haha.
To easy schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:55:
Nou dat is heel wat positiever dan mijn evaring. Ik heb het namelijk nog nooit zo lastig gehad met een nieuwe fifa en ben er nu al klaar mee terwijl ik nog 5 uur trial heb. Zo'n dag als vandaag is het voor mij al veel te warm als ik ga ergeren met fifa haha.
Komt doordat EA het spel redelijk heeft omgegooid. Ze zijn daar een beetje in doorgedraaid waardoor passing een beetje een te grote overhand heeft gekregen. Skill abusers zullen nog meer in het voordeel zijn vrees ik.
Maar goed, dan moeten we al die sterren er maar geblesseerd uitschoppen als dat zo makkelijk lijkt te gaan O-)

• To easy
Bean77 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:59:
[...]

Komt doordat EA het spel redelijk heeft omgegooid. Ze zijn daar een beetje in doorgedraaid waardoor passing een beetje een te grote overhand heeft gekregen. Skill abusers zullen nog meer in het voordeel zijn vrees ik.
Maar goed, dan moeten we al die sterren er maar geblesseerd uitschoppen als dat zo makkelijk lijkt te gaan O-)
ja dat kun je wel zeggen, maar dan lees ik overal toch zoveel postieve meningen over fifa 17. Dan denk ik ben ik nou de enige die het zo lastig heeft? Haha ja dat lukt me wel alleen nadeel is dat mijne er dan met 2 keer geel ook wel een keer af gaan ;w

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:59:
[...]

Bij het echte voetbal is passing ook het belangrijkste ;)
To easy schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 16:01:
[...]

ja dat kun je wel zeggen, maar dan lees ik overal toch zoveel postieve meningen over fifa 17. Dan denk ik ben ik nou de enige die het zo lastig heeft? Haha ja dat lukt me wel alleen nadeel is dat mijne er dan met 2 keer geel ook wel een keer af gaan ;w
Nou... zoveel positieve opmerkingen zijn er ook niet, want EA krijgt bakken kritiek over zich heen. Kijk maar eens rond op reddit of youtube. Voor een beginner is de instap alleen maar groter geworden. Daar gaat EA toch echt een probleem mee krijgen.

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik moet de fifa topics hier echt gaan mijden. Ben veel te jaloers op de gene die al kunnen spelen :p

Psn: stone-face-lock

• Arwintju
Bean77 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 16:06:
[...]

Nou... zoveel positieve opmerkingen zijn er ook niet, want EA krijgt bakken kritiek over zich heen. Kijk maar eens rond op reddit of youtube. Voor een beginner is de instap alleen maar groter geworden. Daar gaat EA toch echt een probleem mee krijgen.
Opmerkingen zijn zeker overwegend positief. Natuurlijk zijn er mensen die ultra positief en ultra negatrief (zoals jij) zijn, maar over hetr algemeen zijn de mensen meer te spreken over 17 dan de voorgaande fifa. Ik denk dat Skillmoves helemaal niet misbruikt gaan worden. Ik vind het persoonlijk moeilijker om met een skillmove een tegenstander voorbij te gaan. Ik zie hierin geen bovenmatig voordeel ten opzichte van 16. De instap bij PES is als beginner ook groot. Dit soort spellen moet je nu eenmaal onder de knie krijgen.

Nog een persoonlijke vraag. Als jij zo vreselijk negatief bent, waarom ga je dan niet over naar PES?
Arwintju schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 16:37:
[...]

Opmerkingen zijn zeker overwegend positief. Natuurlijk zijn er mensen die ultra positief en ultra negatrief (zoals jij) zijn, maar over hetr algemeen zijn de mensen meer te spreken over 17 dan de voorgaande fifa. Ik denk dat Skillmoves helemaal niet misbruikt gaan worden. Ik vind het persoonlijk moeilijker om met een skillmove een tegenstander voorbij te gaan. Ik zie hierin geen bovenmatig voordeel ten opzichte van 16. De instap bij PES is als beginner ook groot. Dit soort spellen moet je nu eenmaal onder de knie krijgen.

Nog een persoonlijke vraag. Als jij zo vreselijk negatief bent, waarom ga je dan niet over naar PES?
Omdat ik zelf beslis wat ik speel? :+

Als PES ook alle rechten had en ook FUT met een grote spelersbase dan was het mogelijk een optie. Nu dus niet.

Speel zelf, kijk op twitch/youtube en je ziet hoe kapot fifa17 is. Desalniettemin is er geen goed alternatief, dus ik zal ook wel vaak dit spel spelen. Fifa17 zal het spel worden van spelers die het best gebruik kunnen maken van glitches/flaws/errors.
Maar laten we kijken wat de echte game brengt, vooralsnog is dit een simpele demo.

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 24-09-2016 17:58 ]

• Arwintju
Bean77 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:57:
[...]

Omdat ik zelf beslis wat ik speel? :+

Als PES ook alle rechten had en ook FUT met een grote spelersbase dan was het mogelijk een optie. Nu dus niet.

Speel zelf, kijk op twitch/youtube en je ziet hoe kapot fifa17 is. Desalniettemin is er geen goed alternatief, dus ik zal ook wel vaak dit spel spelen. Fifa17 zal het spel worden van spelers die het best gebruik kunnen maken van glitches/flaws/errors.
Maar laten we kijken wat de echte game brengt, vooralsnog is dit een simpele demo.
Als ik jou reacties lees, dan heb jij een bloedhekel aan dit spel. Ik kan niet anders concluderen. Ik speel early acces nu en het aantal flaws/bugs of op onderdelen zijn echt nihil. Scheidsrechters fluiten te snel, dat is af en toe storend, maar niet spelbrekend.

Ik zie op dit moment geen enkel spelelement waarvan ik denk dat het tot in het negatieve uitgebuit gaat worden. Ik denk dat het spel best goed in balans is. Dat dacht ik vorig jaar ook, toen besloot ea om het spel kapot te patchen. Ik hou dus nog een slag om de arm, maar ben zoals de meerderheid best positief.
Arwintju schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 18:23:
[...]

Als ik jou reacties lees, dan heb jij een bloedhekel aan dit spel. Ik kan niet anders concluderen. Ik speel early acces nu en het aantal flaws/bugs of op onderdelen zijn echt nihil. Scheidsrechters fluiten te snel, dat is af en toe storend, maar niet spelbrekend.

Ik zie op dit moment geen enkel spelelement waarvan ik denk dat het tot in het negatieve uitgebuit gaat worden. Ik denk dat het spel best goed in balans is. Dat dacht ik vorig jaar ook, toen besloot ea om het spel kapot te patchen. Ik hou dus nog een slag om de arm, maar ben zoals de meerderheid best positief.
Ik speel fifa al een tijd en je ziet gewoon terugkerende fouten. Blij dat jij zo positief bent en hopelijk blijf dat zo. Ik zie andere dingen en ervaar dingen anders. Als je kijkt op reddit, youtube en twitch dan zie je dat het merendeel negatief is, maar het spel spelen omdat er geen echt alternatief is. Als je 90 ofzo euro uitgeeft mag je ook wel wat verwachten vind ik.
Daarom schaar ik mijn kritiek vooralsnog aan de demo. Over een aantal dagen weten we wat we echt kunnen verwachten en of EA de nodige fouten nog heeft kunnen fixen na de demo.

Gelukkig hebben ze fifa16 zitten patchen, want "ik kijk naar jou en je krijgt een penalty drama" hebben ze gelukkig eruit gehaald :)

Bean77 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 18:52:
[...]

Ik speel fifa al een tijd en je ziet gewoon terugkerende fouten. Blij dat jij zo positief bent en hopelijk blijf dat zo. Ik zie andere dingen en ervaar dingen anders. Als je kijkt op reddit, youtube en twitch dan zie je dat het merendeel negatief is, maar het spel spelen omdat er geen echt alternatief is. Als je 90 ofzo euro uitgeeft mag je ook wel wat verwachten vind ik.
Daarom schaar ik mijn kritiek vooralsnog aan de demo. Over een aantal dagen weten we wat we echt kunnen verwachten en of EA de nodige fouten nog heeft kunnen fixen na de demo.

Gelukkig hebben ze fifa16 zitten patchen, want "ik kijk naar jou en je krijgt een penalty drama" hebben ze gelukkig eruit gehaald :)
Wacht nu gewoon even idd tot je de release build hebt gespeeld, je kan nu wel blijven roepen echter is dat niet gebaseerd op je eigen ervaring.

Mijn ervaring met de demo is tot nu toe positief, hoewel ik wel een paar kleine dingen herken die me ook irriteerden in FUT16. Ik kan in ieder geval niet wachten tot volgende week :)

Komt FUT nu dinsdag of donderdag uit?, helaas kan ik door werk sowieso niet eerder dan donderdag spelen.

edit:
@afca020; Boufal was een van mijn favorite spelers in FUT16 en heeft inmiddels een transfer naar de BPL gemaakt. Ben Yedder een speler in dezelfde categorie speelt inmiddels voor Sevilla dacht ik. Ben wel benieuwd of BPL spelers voor Boufal gaan of toch voor de meer sterke Bolasie.

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 24-09-2016 19:19 ]

• To easy
Nou ik kan jullie zeggen demo is precies hetzelfde als de early access (full game dus). Misschien kom ik er nu achter dat ik ook fifa 16 en delen daarvoor leuk vond, omdat het meer arcade is. Ik zie nu minder snel een avondje fifa met vrienden gebeuren bijvoorbeeld. Dit omdat het misschien te realitisch is en je teveel moet concentreren voor een relax potje fifa met vrienden.

Maar goed ik blijf proberen ook al word ik vaak afgeslacht want FUT blijft toch te leuk in zijn geheel om links te laten liggen.
Bossie schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:04:
[...]

Wacht nu gewoon even idd tot je de release build hebt gespeeld, je kan nu wel blijven roepen echter is dat niet gebaseerd op je eigen ervaring.

Mijn ervaring met de demo is tot nu toe positief, hoewel ik wel een paar kleine dingen herken die me ook irriteerden in FUT16. Ik kan in ieder geval niet wachten tot volgende week :)

Komt FUT nu dinsdag of donderdag uit?, helaas kan ik door werk sowieso niet eerder dan donderdag spelen.
Ik word door iemand aangesproken terwijl ik elke keer voorbehoud van de demo maak. Uiteraard wacht ik op de definitieve game op donderdag :) Toevallig roostervrij dus dat komt mooi uit :)

Ik denk dat wendbare spelers toch wel de sleutel zijn van fifa17. Net als thiago in fifa16. Boufal zou ik zelf de voorkeur geven. Ook wel omdat zijn tots in fifa16 wel fijn speelde ook.
Van Renato Sanches zag ik ook erg leuke dingen trouwens. Bundesliga met Vidal, Renato Sanches moet ook erg goed zijn nu op het middenveld.

To easy schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:24:
Nou ik kan jullie zeggen demo is precies hetzelfde als de early access (full game dus). Misschien kom ik er nu achter dat ik ook fifa 16 en delen daarvoor leuk vond, omdat het meer arcade is. Ik zie nu minder snel een avondje fifa met vrienden gebeuren bijvoorbeeld. Dit omdat het misschien te realitisch is en je teveel moet concentreren voor een relax potje fifa met vrienden.

Maar goed ik blijf proberen ook al word ik vaak afgeslacht want FUT blijft toch te leuk in zijn geheel om links te laten liggen.
De demo is voelt langzamer dan FUT16, waardoor de nadruk meer op passing ligt wat prima is.
Daarnaast lijken through passen ook veel beter te werken en daadwerkelijk in de ruimte worden gespeeld ipv naar de tegenstander die tussen de beide spelers in staat :+

Vorige week een paar potjes in de demo gespeeld en daarna in FUT 16, waardoor FUT16 opeens aanvoelde als een flipperkast :X

• To easy
Bossie schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:37:
[...]

De demo is voelt langzamer dan FUT16, waardoor de nadruk meer op passing ligt wat prima is.
Daarnaast lijken through passen ook veel beter te werken en daadwerkelijk in de ruimte worden gespeeld ipv naar de tegenstander die tussen de beide spelers in staat :+

Vorige week een paar potjes in de demo gespeeld en daarna in FUT 16, waardoor FUT16 opeens aanvoelde als een flipperkast :X
Ja dat zal best dat het een flipperkast is. Ik heb nog geen fifa16 gespeeld sinds de demo.

Maar als ik eerlijk moet zijn ik denk dat mij die flipperkast wel beviel haha. Gewoon iets minder realistisch maar wel aanvoelen als een goed potje voetbal 8)

• MyUtd4Life
Inmiddels zo'n 8 uur denk ik in full game zitten en speelt echt veel lekkerder dan FIFA 16. Balans tussen de gameplay elementen is goed, waardoor FUT veel minder afhankelijk is van pace.

MyUtd4Life schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:22:
Inmiddels zo'n 8 uur denk ik in full game zitten en speelt echt veel lekkerder dan FIFA 16. Balans tussen de gameplay elementen is goed, waardoor FUT veel minder afhankelijk is van pace.
Waarom heb jij de full game all op de PS4 en ik niet?

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:29:
[...]

EA medewerker :+

offtopic:
Review editie heeft hij ontvangen. Maar is het volledige spel

• MyUtd4Life
Bossie schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:29:
[...]

Omdat ik een vertegenwoordiger ben van een community die ook dit jaar een review-editie heeft mogen ontvangen.

MyUtd4Life schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:30:
[...]

Omdat ik een vertegenwoordiger ben van een community die ook dit jaar een review-editie heeft mogen ontvangen.
Ik zal voor FUT18 dan ook ff een bootstrap template online zetten dan :+

Maar ff serieus, dat is wel lekker en kun je alvast alle coinboosts farmen en alle coin based tradable items lekker verkopen voordat iedereen ze heeft volgende week.

• To easy
Bossie schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:36:
[...]

Maar ff serieus, dat is wel lekker en kun je alvast alle coinboosts farmen en alle coin based tradable items lekker verkopen voordat iedereen ze heeft volgende week.
kan ook allemaal met EA access O-)
To easy schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:36:
[...]

Dat is Xbox toch, niet PS4?

• MyUtd4Life
Bossie schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:36:
[...]

Klopt, dus dat probeer ik ook wel te doen. Alleen lastige is dat ik niet veel tegenstanders online kan vinden en offline spelen echt saai vind (in FUT, Journey gaat wel).

EA Access is natuurlijk met zoveel mensen al minder voordelig om coins te krijgen, PS4 heeft echt nog super weinig spelers op het moment.

MyUtd4Life schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:38:
[...]

Klopt, dus dat probeer ik ook wel te doen. Alleen lastige is dat ik niet veel tegenstanders online kan vinden en offline spelen echt saai vind (in FUT, Journey gaat wel).

EA Access is natuurlijk met zoveel mensen al minder voordelig om coins te krijgen, PS4 heeft echt nog super weinig spelers op het moment.
Maar is FUT17 ook met EA Access te fixen op de PS4 dan?
Ik verstop mijn creditcard alvast maar even.

• MyUtd4Life
EA Access is alleen voor Xbox one en voor PC is er ook zo'n variant. PS4 heeft geen mogelijkheid om eerder te spelen als je de game nog niet fysiek hebt.

MyUtd4Life schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:41:
EA Access is alleen voor Xbox one en voor PC is er ook zo'n variant. PS4 heeft geen mogelijkheid om eerder te spelen als je de game nog niet fysiek hebt.
Dat dacht ik dus al helaas:

Start your season early with the FIFA 17 Play First Trial. Play up to five days before launch for a full 10 hours, and save 10% on some digital purchases when you join EA Access on Xbox One or Origin Access on PC.

Heb wel een PC uiteraard, maar dit is toch echt een game die ik op de console wil spelen :D

• To easy
O dan heb je op de PS4 idd een dikke macht positie als je een van de weinige het spel hebt idd!
To easy schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:10:
O dan heb je op de PS4 idd een dikke macht positie als je een van de weinige het spel hebt idd!
Maar dat kan juist niet begrijp ik.

• Protax
  • Laatst online: 27-08 08:25
To easy schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:36:
[...]

Ik heb ook EA Access, maar helaas werkt het niet voor de pc :(

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Nee helaas niet. EA wilde access wel degelijk naar psr brengen maar mocht niet van sony want ps+ is er al oid. Echt stom van sony. Laat dat lekker aan de spelers over

Psn: stone-face-lock

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Bean77 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:13:
[...]

Maar dat kan juist niet begrijp ik.
Behalve mensen die reviewcopies krijgen. Maar misschien moeten die iets tekenen dat ze niet gaan handelen oid?

• MyUtd4Life
Klor schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:19:
[...]

Behalve mensen die reviewcopies krijgen. Maar misschien moeten die iets tekenen dat ze niet gaan handelen oid?
Nope, daar heb ik niet voor hoeven te tekenen. Ook mag ik nu alles naar buiten brengen zelfs, waar voorgaande jaren er soms nog embargo's waren.

Inmiddels in de halve finale van daily knockout toernooi van FUT Champions. Hopelijk win ik direct het toernooi :9

[ Voor 13% gewijzigd door MyUtd4Life op 24-09-2016 21:20 ]

Klor schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:19:
[...]

Ah leden van de EA fanclub :+ Onzin ook dat ze daarmee voordeel kunnen krijgen tov anderen. Laat maar weer zien hoe krom EA is. Bepaalde spelers kunnen niet eens de demo spelen en anderen krijgen de jackpot.

Ben benieuwd naar de tweakers review. Vorig jaar was die al niet best, kan mij voorstellen dat die nu nog kritischer is geworden. Weet iemand wanneer deze review uitkomt?

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
MyUtd4Life schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:20:
[...]

Nope, daar heb ik niet voor hoeven te tekenen. Ook mag ik nu alles naar buiten brengen zelfs, waar voorgaande jaren er soms nog embargo's waren.

Inmiddels in de halve finale van daily knockout toernooi van FUT Champions. Hopelijk win ik direct het toernooi :9
Waar ik nog benieuwd naar ben, mag je dat daily toernooi zo vaak starten als je wilt, of maar 1x per dag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:26:
[...]

Ah leden van de EA fanclub :+ Onzin ook dat ze daarmee voordeel kunnen krijgen tov anderen. Laat maar weer zien hoe krom EA is. Bepaalde spelers kunnen niet eens de demo spelen en anderen krijgen de jackpot.

Ben benieuwd naar de tweakers review. Vorig jaar was die al niet best, kan mij voorstellen dat die nu nog kritischer is geworden. Weet iemand wanneer deze review uitkomt?
Wat een zielige reactie weer, maar daar verbaas ik me bij jou al maanden niet meer over. Pers krijgt de gelegenheid om te spelen en daarop een review te maken. Pech voor jou is dat ik die krijg en Tweakers krijgt die net zo goed. Maar jij misgunt mij dat en moet dat maar altijd laten blijken. Zo jammer, zo onvolwassen.

MyUtd4Life schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:34:
[...]

Wat een zielige reactie weer, maar daar verbaas ik me bij jou al maanden niet meer over. Pers krijgt de gelegenheid om te spelen en daarop een review te maken. Pech voor jou is dat ik die krijg en Tweakers krijgt die net zo goed. Maar jij misgunt mij dat en moet dat maar altijd laten blijken. Zo jammer, zo onvolwassen.
Dan heb je mij niet begrepen. Prima dat de pers reviewed maar onnodig door ingame voorsprong te geven tov andere betalende gamers. Maak gewoon tijdelijke accounts aan, gooi er 100k fifapoints op zodat het spel goed getest kan worden en er packs gehaald kunnen worden. Na de tijdslimiet komt het account te vervallen.
Simpel en eerlijk genoeg toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
Bean77 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:36:
[...]

Dan heb je mij niet begrepen. Prima dat de pers reviewed maar onnodig door ingame voorsprong te geven tov andere betalende gamers. Maak gewoon tijdelijke accounts aan, gooi er 100k fifapoints op zodat het spel goed getest kan worden en er packs gehaald kunnen worden. Na de tijdslimiet komt het account te vervallen.
Simpel en eerlijk genoeg toch?
Ach kom op, die paar mensen die dan een voorsprongetje hebben. Je bent nu dingen aan het zoeken hoor. Nert alsof jij of andere spelers daar merkbaar last van hebben dat deze gasten, vaak voor hun werk, wat uurtjes gespeeld hebben. Kom op zeg, doe normaal! Gebeurt overigens bij bijna elk spel dus niet zo zeuren.
Arwintju schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:41:
[...]

Ach kom op, die paar mensen die dan een voorsprongetje hebben. Je bent nu dingen aan het zoeken hoor. Nert alsof jij of andere spelers daar merkbaar last van hebben dat deze gasten, vaak voor hun werk, wat uurtjes gespeeld hebben. Kom op zeg, doe normaal! Gebeurt overigens bij bijna elk spel dus niet zo zeuren.
Als er persoonlijke zaken zijn die je kwijt wil kan dat altijd per dm.
Laten we maar gewoon ontopic gaan. :>

Waar let iedereen op bij het samenstellen van een team? Nu alleen maar of je iets leuks kunt samenstellen of heel bewust naar weakfoots, skillmoves of bepaalde eigenschappen aan het kijken?

Verwijderd

Arwintju schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:41:
[...]

Mensen die werken kunnen dan ook gaan klagen op mensen die werkloos zijn en zo meer potjes per dag kunnen spelen :+ Zo'n voorsprong kun je prima inhalen.

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:46:
[...]

Als er persoonlijke zaken zijn die je kwijt wil kan dat altijd per dm.
Laten we maar gewoon ontopic gaan. :>

Waar let iedereen op bij het samenstellen van een team? Nu alleen maar of je iets leuks kunt samenstellen of heel bewust naar weakfoots, skillmoves of bepaalde eigenschappen aan het kijken?
Eerst mij meermaals afschilderen als medewerker van EA en nu van de EA fanclub, maar als het te heet onder de voeten wordt verwijs je naar PM. Had mij dan ook even privéberichtje gestuurd :+

Maar om op je vraag te beantwoorden kijk ik nu voornamelijk naar de vervangmogelijkheden van spelers in een team. Een hybrid bouwen die je vervolgens niet meer kan veranderen terwijl je veel coins binnen krijgt schiet niet zo op. Dus hele simpele hybrids of gewoon 1 land competitie / land pakken is nu makkelijkste. Daarna kijk ik uiteraard wel in die doelgroep naar spelers die binnen het budget vallen en toch zoveel mogelijk skillmoves en WF hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gezellig sfeertje op de zaterdagavond :+
MyUtd4Life schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:53:
[...]

Eerst mij meermaals afschilderen als medewerker van EA en nu van de EA fanclub, maar als het te heet onder de voeten wordt verwijs je naar PM. Had mij dan ook even privéberichtje gestuurd :+

Maar om op je vraag te beantwoorden kijk ik nu voornamelijk naar de vervangmogelijkheden van spelers in een team. Een hybrid bouwen die je vervolgens niet meer kan veranderen terwijl je veel coins binnen krijgt schiet niet zo op. Dus hele simpele hybrids of gewoon 1 land competitie / land pakken is nu makkelijkste. Daarna kijk ik uiteraard wel in die doelgroep naar spelers die binnen het budget vallen en toch zoveel mogelijk skillmoves en WF hebben.
Ik vind het niet nodig een welles/niettes discussie op het forum te voeren. Dat voegt niks toe en kan prima per pm. Dat kan jij ook doen want ik zeg niet dat je een medewerker van EA bent, dat heb ik nooit gezegd.
Vissert schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 22:00:
Gezellig sfeertje op de zaterdagavond :+
haha inderdaad, ik slinger de demo nog maar eens ff aan ;)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Maandag komen er veel meer spelers, dan gaan er in grote getale games naar de retailers en zullen de medewerkers en bekenden daarvan theoretisch ook kunnen spelen. Dit deden wij ook, game mee naar huis en afrekenen op dag van release i.v.m. mogelijke boetes.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• MyUtd4Life
Eerste daily knockout toernooi gewonnen, dus nu hopelijk zoveel mogelijk coins bij elkaar spelen in Weekend league. Alleen vraag ik me af of deze morgenavond al afloopt of pas volgende week.

• Arwintju
MyUtd4Life schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 22:35:
Eerste daily knockout toernooi gewonnen, dus nu hopelijk zoveel mogelijk coins bij elkaar spelen in Weekend league. Alleen vraag ik me af of deze morgenavond al afloopt of pas volgende week.
Volgens mij begint die league pas over 2 weken. Ik ben ook gekwalificeerd maar er stond bij mij begint over 13 dagen en zoveel uur.

• Flying Blue
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-09-2024
Vraagje, wat is wijsheid? Probeer op het moment de home kit van Bayern München goedkoop binnen te hengelen. Zullen de prijzen van deze kits ba de release stijgen of juist dalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Arwintju schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 23:06:
[...]

Volgens mij begint die league pas over 2 weken. Ik ben ook gekwalificeerd maar er stond bij mij begint over 13 dagen en zoveel uur.
Waar zag je dat precies staan dan? Ik zie in overzicht van FUT Champions alleen dat ik gekwalificeerd ben.
Edit: Nvm. Zie het nu ook staan. In ieder geval alvast gekwalificeerd dan, tot die tijd maar werken aan verbeteren van team ;)
Flying Blue schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 23:35:
Vraagje, wat is wijsheid? Probeer op het moment de home kit van Bayern München goedkoop binnen te hengelen. Zullen de prijzen van deze kits ba de release stijgen of juist dalen?
Over het algemeen blijven kits van dat soort clubs ook na de release duur, maar ik zou er niet te veel risico mee gaan lopen als je ze nu te duur moet inkopen.

[ Voor 7% gewijzigd door MyUtd4Life op 25-09-2016 00:09 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.