Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:15:
[...]
Speelde die tegenstander gewoon slecht dan of kun je echt schade aanrichten met normale teams om het zo maar even te zeggen? Ik heb zelf ook al een leuk Eredivisie team aangezien ik het toch wat uitdagender wil maken voor mijzelf en ik hele vreemde dingen heb meegemaakt met een superieur team.
Hou je trouwens rekening met de slechte WF wat eredivisie spelers over het algemeen hebben?
Ik vind dat je nu echt schade aan kunt richten met "normale" teams. Natuurlijk zijn er altijd externe factoren zoals hoe goed je tegenstander daadwerkelijk is, hoe jij zelf speelt, tactiek etc. Maar juist omdat ik het gevoel heb dat het dit jaar echt uitmaakt welke tactiek je gebruikt en hoe je bepaalde spelsituaties oplost denk ik dat je nu een heel gebalanceerd geheel hebt. Voor dit knockout toernooi moet je 4 wedstrijden achter elkaar winnen. Alle 4 de tegenstanders, met uitzondering van 1, hadden betere spelers dan mij.
wedstrijd tegen Suarez, reus, rodriguez, hazard won ik overigens met 2-1. Eerste goal van mij was een heerlijke steekpas op Ziyech die een loopactie maakte (ook veel beter dit jaar). Goal van hem was na een solo actie van rodriguez die afspeelde op suarez die heerlijk binnenschoot. Winnende van mij was een counter met klaassen aan het eind. Man wat voelde dat goed haha.
Heb trouwens wel het idee dat men vanaf de aftrap toch weer redelijk makkelijk door kan lopen. Waarom doet FIFA nou aan dit soort dingen niks. (misschien ligt het aan mij, maar dat gevoel heb ik)