• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Bossie schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:06:
[...]

ow, dus ik had die stapel bronze/silver players niet moeten verkopen ?
Klopt :) . Je kunt de untradables van je startpakket ook inleveren. Leenspelers dan weer niet

Psn: stone-face-lock

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:35
Kan je die uitdagingen ook op de web app doen ipv companion?

• silvi0
  • Laatst online: 05-06 23:02
Jamesl schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:18:
Kan je die uitdagingen ook op de web app doen ipv companion?
Nee dat kan helaas niet.

• Steven030
  • Laatst online: 22-08 09:59
Hebben meer mensen last met het ontvangen van de beveiligingscode voor de Companion App icm dat de EA-servers er telkens uit liggen als je hem uiteindelijk hebt zodat je weer opnieuw kan beginnen?

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Reddit? ;)

Daar staat mijn uitleg ook, leen spelers + packs is profit.

Heb zojuist Emre Mor gepackt... untradeable...

• Jamesl
Ik vind het niet eens erg als ik tegen mensen moet die zulke teams hebben.

A: als je verliest kan je altijd nog zeggen 'ja maar met zo'n team win je alles'
B: FIFA aids, je krijgt waarschijnlijk de bal mee als slechter team.
C: Elke goal die je scoort denk je 'lekker voor je'
D: Extra motivatie om te winnen

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:03
Ik ga beginnen met een Ligue 1 team. Menez heb ik al uit de pakjes. Met Fifa 16 erg veel met Menez en Lacazette gespeeld en dat beviel prima. Ook zijn de prijzen een stuk beter dan BPL in het begin. Het handelen vind ik leuk om te doen, maar is behoorlijk frustrerend. Zeker in het begin heb je misschien 5K om mee te starten. Gewoon zoeken naar een speler en kijken of je meer dan 5% marge hebt bij de laatste BIN. Bijvoorbeeld Balotelli net voor 3K en voor 3400 had ik de laagste BIN. Dus pak je 200 coins winst.. Tja je moet ergens beginnen, maar zeker met die 5% EA tax loop je echt niet zomaar binnen.

Als het spel eenmaal opgang is ga ik weer in IF-kaarten proberen te handelen. Sommige kaarten zijn te koop voor 9800 (discard) en kan je meestal wel kwijt raken voor 12K/13K zodra ze weer uit de pakjes zijn. Zodra je 200K kan investeren begint de winst wel aan te tikken.

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 10:13
peeweeherman schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:52:
[...]

Yes, heb er net €15 tegen aan geklapt, direct raak met IF Promes (84)! _/-\o_
Verder Candreva en een hoop andere meuk.
Misschien ligt het aan mij, maar als ik vooraf had geweten dat ik alleen promes (84) zou krijgen voor 15 euro, dan had ik dat geld niet uitgegeven... :|

Age of Empires III - Definitive Edition

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Rutgertje schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:39:
[...]

Misschien ligt het aan mij, maar als ik vooraf had geweten dat ik alleen promes (84) zou krijgen voor 15 euro, dan had ik dat geld niet uitgegeven... :|
Dat is nogal makkelijk praten, maar als je geen geld kunt missen voor FUT kun je het beter niet uitgeven, want je bent het gewoon kwijt. Daarnaast lijkt de packweight wederom lager door hogere ratings, dus als je al geld wilt uitgeven zou ik gaan voor draft.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Kun je beter nu al 87 rating spelers zoals Handanovic verkopen of ermee wachten tot het spel uit is?

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Daniel221
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:59
Diederik-Jan schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:45:
Kun je beter nu al 87 rating spelers zoals Handanovic verkopen of ermee wachten tot het spel uit is?
Over het algemeen kan je beter wachten tot de game uit is, waardes liggen nu vrij laag namelijk. (weinig coins etc.)

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
die app is wel grappig dat lozen van bronzen meuk is wel geinig heb toch weer wat japanse en saudische spelers geloost waar ik normaal toch geen coins voor kreeg. Nu heb ik er een mini gouden pakket en 3 bronzen pakketjes voor gehad waarvoor je wel coins krijgt.

Burp

shoombak schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:42:
[...]

Dat is nogal makkelijk praten, maar als je geen geld kunt missen voor FUT kun je het beter niet uitgeven, want je bent het gewoon kwijt. Daarnaast lijkt de packweight wederom lager door hogere ratings, dus als je al geld wilt uitgeven zou ik gaan voor draft.
Draft is idd een leuke optie, en je verdiend er nog coins mee ook.
Het is alleen wel stomvervelend om dit offline/amateur te doen om er zeker van te zijn dat je alles wint :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Jamesl
De uitdaging 'Hybride landen' , krijg je daar niet-verhandelbare items of wel? Want anders is het wel een goede uitdaging volgens mij

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
Het is zeker leuk om te doen, maar uiteindelijk gaat het wel coins kosten... Heb net een stuk of 5 Brazilianen van de markt moeten halen :P

• Jamesl
Zat net op mijn browser en telefoon tegelijk, krijg ik nu de melding dat er 'te veel acties hebben plaatsgevonden en dat dit account gecontroleerd moet worden om verder te kunnen gaan'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.reddit.com/r/.../?st=itea03pf&sh=cd5a2850

Custom tactics kan dus per team. Nu bevestigd :) YAY

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Jamesl schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:09:
De uitdaging 'Hybride landen' , krijg je daar niet-verhandelbare items of wel? Want anders is het wel een goede uitdaging volgens mij
Je krijgt altijd -voor welke challenge dan ook- untradeable items. (de bron ga ik effe voor je zoeken).
Hier zat ik net ook precies aan te denken, dan is het dus nooit rendabel toch :S

Edit: Bron
FIFA 17 reward cards are always available in the game, since day 1. They can not be found in FUT packs or in the transfer market because they are untradeable.

The individual squad building challenges are rewarded with FUT packs and coins. However, the groups challenges are rewarded with a unique blue/purple player card that can not be sold. There is a limit of challenges a player can complete, which means that the number of these cards is also limited.

[ Voor 39% gewijzigd door Maichel op 22-09-2016 14:26 ]

PSN: Maichel

• Rico0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-02-2022
Ik kan je nu vertellen dat je jouw niveau behoudt!:)
Donverdi073 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:00:
[...]

Hier ben ik dus ook benieuwd naar, Weet iemand hier een antwoord op ?

O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
Maichel schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:24:
[...]

Je krijgt altijd -voor welke challenge dan ook- untradeable items. (de bron ga ik effe voor je zoeken).
Hier zat ik net ook precies aan te denken, dan is het dus nooit rendabel toch :S

[...]
Heb je bron nog niet gelezen, maar ik krijg nu gewoon tradeable items hoor!

• Maichel
Jamesl schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:39:
[...]

Heb je bron nog niet gelezen, maar ik krijg nu gewoon tradeable items hoor!
Ah super! Blij dat dat niet klopt dan

• Jamesl
Shit teamgeest kan nog geen 100 zijn ofwel? Dan moet je zeker wedstrijden ermee spelen?

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Jamesl schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:02:
Shit teamgeest kan nog geen 100 zijn ofwel? Dan moet je zeker wedstrijden ermee spelen?
Naar mijn weten hoeft dat niet :)
[...]

[...]
Je hebt challenges die uit meerdere losse challenges bestaan. Voor het voltooien van allemaal (groepsbeloning) krijg je dan onruilbare items maar voor de losse onderdelen kun je ook gewoon ruilbare items krijgen :)

[ Voor 56% gewijzigd door ErnstMid op 22-09-2016 15:16 . Reden: update ]

• Jamesl
ErnstMid schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:14:
[...]

Hmm, ik heb een team gemaakt voor een challenge, alle spelers op de goede positie maar ik blijf steken op 99 chem

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Jamesl schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:24:
[...]

Hmm, ik heb een team gemaakt voor een challenge, alle spelers op de goede positie maar ik blijf steken op 99 chem
niet per ongeluk iemand uit een andere league erin?

• Jamesl
ErnstMid schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:26:
[...]

niet per ongeluk iemand uit een andere league erin?
Nee kijk maar:
http://www.futhead.com/17/squads/157548/

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Damn die download gaat niet snel. Zullen wel teveel mensen spelen/downloaden...

• Jamesl
In de challenge kan ik geen manager toewijzen

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Iedereen is al fijn aan het handelen en ik zit hier nog op mijn beveiligingscode te wachten die een paar uur te laat komt. Ik wil graag Authenticator gaan gebruiken maar daarvoor moet ik eerst ingelogd raken met die stomme code 8)7 |:(

PSN ID: Enzyme-NL

• Jamesl
Oke ik ben erachter gekomen hoe ik aan de 100 chemistry kan komen!
Je moet gewoon zorgen dat die een paar groene lijntjes heeft, hij mag geen oranje lijntjes hebben (of 1 oranje lijntje moet gecompenseerd worden door een hyperlink!)

• To easy
EnzymeNL schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:07:
Iedereen is al fijn aan het handelen en ik zit hier nog op mijn beveiligingscode te wachten die een paar uur te laat komt. Ik wil graag Authenticator gaan gebruiken maar daarvoor moet ik eerst ingelogd raken met die stomme code 8)7 |:(
Nee hoeft niet. Je moet gewoon naar de ea website gaan en daar inloggen en dan naar security settings. Zo heb ik dat ook gedaan van de week!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
ErnstMid schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:14:
[...]

[...]

Je hebt challenges die uit meerdere losse challenges bestaan. Voor het voltooien van allemaal (groepsbeloning) krijg je dan onruilbare items maar voor de losse onderdelen kun je ook gewoon ruilbare items krijgen :)
Yep klopt van die rewards. Is maar goed ook anders zou je altijd waarde weggooien :)

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

[...]

FIFA 17 reward cards are always available in the game, since day 1. They can not be found in FUT packs or in the transfer market because they are untradeable.

The individual squad building challenges are rewarded with FUT packs and coins. However, the groups challenges are rewarded with a unique blue/purple player card that can not be sold. There is a limit of challenges a player can complete, which means that the number of these cards is also limited.

[...]
Ehh, leuk zo'n bron, maar hier staat toch 'rewarded with FUT packs and coins' en bij de group challenges krijg je blauwe en paarse kaartjes die je niet kunt traden,

Heb me nog niet echt verdiept in squad building, maar misschien kun je die blauwe/paarse spelers voor wat leuke packs inruilen?

Revive the guild!

• Maichel
Jelte,89 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:27:
[...]

Ehh, leuk zo'n bron, maar hier staat toch 'rewarded with FUT packs and coins' en bij de group challenges krijg je blauwe en paarse kaartjes die je niet kunt traden,

Heb me nog niet echt verdiept in squad building, maar misschien kun je die blauwe/paarse spelers voor wat leuke packs inruilen?
In de app staat het goed uitgelegd. Bijvoorbeeld:

Groepsbeloningen:

30.000 munten en "Speciale niet verhandelbare SSU Jonas"

[ Voor 9% gewijzigd door Maichel op 22-09-2016 16:34 ]

• Morgush
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Soms bieden mensen spelers tegen spotprijzen aan, net Mkhitaryan voor 5k buy now kunnen kopen, goedkoopsten gaan op PC voor 20-25k..

http://imgur.com/a/1MAr7
Morgush schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:34:
Soms bieden mensen spelers tegen spotprijzen aan, net Mkhitaryan voor 5k buy now kunnen kopen, goedkoopsten gaan op PC voor 20-25k..

Mkhitaryan is ook niet meer zo goed. Zit standaard op de bank, zegt wel iets ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Maichel

Haha ja dat geluk moet je hebben....is wellicht een foutje van iemand. "Snipen" op koopjes blijft leuk ja :)

• Morgush
Bean77 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:35:
[...]

Mkhitaryan is ook niet meer zo goed. Zit standaard op de bank, zegt wel iets ;)
Dan kijk maar eens naar zijn stats, tis een prima speler, erg veelzijdig en tweebenig. 8) :+
Morgush schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:36:
[...]

Dan kijk maar eens naar zijn stats, tis een prima speler, erg veelzijdig en tweebenig. 8) :+
5k is wel wat hij waard, het blijft vraag en aanbod.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Morgush
Na vorig jaar totaal geen geluk te hebben gehad met packs, had ik nu bij packs die ik kreeg omdat ik FUT16 heb gespeeld, direct de Bruyne. Lang getwijfeld of ik die zou houden, maar kon er 300k voor krijgen en dan ben je vertrokken, compleet elftal kunnen bouwen door één simpel spelertje...dit team had ik vorig jaar pas na heel wat maanden. Hebben anderen van jullie ook een sterspeler in eerste packs gehad?

http://imgur.com/a/IwOQz

• Protax
Wordt als zeldzame kaart nu alleen de glimmende gouden kaart gezien? Of zijn de normale gouden kaarten ook goed genoeg? Krijg één opdracht maar niet compleet...

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Protax schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:55:
Wordt als zeldzame kaart nu alleen de glimmende gouden kaart gezien? Of zijn de normale gouden kaarten ook goed genoeg? Krijg één opdracht maar niet compleet...
Dat was altijd al zo. Een rare/ zeldzame kaart glimt, non-rare niet.

FIFA Benelux Administrator

• Protax
MyUtd4Life schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:56:
[...]

Dat was altijd al zo. Een rare/ zeldzame kaart glimt, non-rare niet.
Ok, dan wordt het een duur grapje om alles te completen...

Verwijderd

Protax schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:55:
Zeldzaam is glimmend, dus glimmende gouden, glimmende zilveren en glimmende bronzen kaarten zijn zeldzaam. Niet glimmende gouden kaarten zijn niet zeldzaam.

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

To easy schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:17:
[...]

Nee hoeft niet. Je moet gewoon naar de ea website gaan en daar inloggen en dan naar security settings. Zo heb ik dat ook gedaan van de week!
Als ik naar EA.com ga dan krijg ik ook gewoon weer dat nachtmerrie scherm met die code :'(

PSN ID: Enzyme-NL

• To easy

Huh hij kreeg toch een 87 rating?

• To easy
EnzymeNL schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:58:
[...]

Als ik naar EA.com ga dan krijg ik ook gewoon weer dat nachtmerrie scherm met die code :'(
Mm ik klikte op een link onder waar je de code moet intypen. Misschien word je dan door verbonden naar settings zonder een code nodig te hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morgush
To easy schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:18:
[...]

omdat hij maar 5k waard is, hebben ze hem vast een downgrade naar 85 gegeven :+
Momenteel naar een stream aan het kijken van nick_28T.
Moest even heel goed kijken, maar er staat echt 413K!!!! Fifa points.
(en hij is al even bezig!)

wowwwww...............

• Morgush
Bean77 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:22:

wowwwww...............
die is dan lekker gesponsord, hoe kun je anders aan die hoeveelheid Fifa points komen? EA geeft die vast aan hem, om al die kijkers te verleiden tot het kopen van die dure punten.

• Protax
Die eerste challenges zijn wel de moeite, maar als je de moeilijkere pakt is dit toch echt niet meer de moeite.
Tuurlijk kan je zo wat brons/zilver/goud meuk dumpen, maar EA heeft dit er uiteraard weer niet voor niets in verwerkt ;)
Ik heb nu een team compleet, maar ik mis nog 4 glimmende kaarten, kortom kost teveel (op dit moment).
Morgush schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:29:
[...]

die is dan lekker gesponsord, hoe kun je anders aan die hoeveelheid Fifa points komen? EA geeft die vast aan hem, om al die kijkers te verleiden tot het kopen van die dure punten.
Kleine 4k euro aan fifa punten. tsja dat harkt hij denk ik niet eens bij elkaar aan giften. Maar goed elke gek zijn gebrek. Ik acht EA tot veel in staat, maar ik denk niet dat EA die punten weggeeft.

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Bean77 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:22:

wowwwww...............
Castro had 1.000.000 (ja, zes nullen) FP....

Psn: stone-face-lock

Verwijderd

Ze staan waarschijnlijk als bedrijf geregistreerd en kunnen BTW terugvragen.

Castro is daarnaast een naar/zielig ventje wat o.a. de hielen van EA likt. Begreep ook dat hij legends enzo gratis kreeg van EA dus gratis Fifa points zou ook goed kunnen. Want als je "favo" een goede speler uit een pack kan trekken dan moet het jou ook wel lukken, tenminste zo denken sommige kinderen die naar zulke streams/videos kijken. Levert EA dus ook geld op.
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:04:
Ze staan waarschijnlijk als bedrijf geregistreerd en kunnen BTW terugvragen.

Castro is daarnaast een naar/zielig ventje wat o.a. de hielen van EA likt. Begreep ook dat hij legends enzo gratis kreeg van EA dus gratis Fifa points zou ook goed kunnen. Want als je "favo" een goede speler uit een pack kan trekken dan moet het jou ook wel lukken, tenminste zo denken sommige kinderen die naar zulke streams/videos kijken. Levert EA dus ook geld op.
Heb je een bron waaruit blijkt dat legends enzo gratis gekregen zou hebben?

Nu snap ik wel waarom er zoveel EA lovers zijn tegenwoordig :P Jammer genoeg speel ik alleen op de ps4 haha.

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:08:
[...]

Heb je een bron waaruit blijkt dat legends enzo gratis gekregen zou hebben?

Nu snap ik wel waarom er zoveel EA lovers zijn tegenwoordig :P Jammer genoeg speel ik alleen op de ps4 haha.
https://www.reddit.com/r/.../?st=itejandn&sh=6daa9b28

http://forums.futhead.com...or-charity-stream-what-do

Ik walg van die vent dus wou er niet teveel aandacht aan besteden.
Vind ik niet kunnen dat hij zulke dingen krijgt tov andere spelers. Zegt meer over EA dan over Castro overigens vind ik. EA moet zich daar gewoon niet voor lenen.
Castro kan je zelf beslissen of je kijkt of niet. Soms is het wel grappig, maar na 3 minuten heb ik al het gevoel dat het elke keer hetzelfde is. Maar ieder zijn eigen mening :P

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Rutgertje schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:39:
[...]

Het mooiste vond ik nog dat ik dit voorspeld heb voordat er zelfs een team of the week was, en dus ook niet wist of Promes er in zou zitten

Had uiteraard liever KdB gehad, dus volgens jaar goed nadenken voordat ik wat roep ;)

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:14:
[...]

Vind ik niet kunnen dat hij zulke dingen krijgt tov andere spelers. Zegt meer over EA dan over Castro overigens vind ik. EA moet zich daar gewoon niet voor lenen.
Castro kan je zelf beslissen of je kijkt of niet. Soms is het wel grappig, maar na 3 minuten heb ik al het gevoel dat het elke keer hetzelfde is. Maar ieder zijn eigen mening :P
1 keer gekeken nadat hij had meegedaan aan een Fifa toernooi (F8tal). Liep tijdens online divisies spelers te shushen (met een mircofoon aan) en liep continue te trash talken. Dat zo'n persoon dan spelers krijgt van EA slaat dan ook nergens op. Een goed doel steunen is goed maar om dan hetzelfde zielige gedrag te vertonen slaat nergens op.

Maar hij promoot het spel en veel mensen kijken naar zijn stream blijkbaar. Dus het is promotie voor Fifa.

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:11
Even een vraagje i.v.m Origin Access. Ik heb een key gepreordered via cjs-cdkeys en niet via Origin. Hoe werkt die activatie dan als de game effectief uitkomt?

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Protax schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:32:
Die eerste challenges zijn wel de moeite, maar als je de moeilijkere pakt is dit toch echt niet meer de moeite.
Tuurlijk kan je zo wat brons/zilver/goud meuk dumpen, maar EA heeft dit er uiteraard weer niet voor niets in verwerkt ;)
Ik heb nu een team compleet, maar ik mis nog 4 glimmende kaarten, kortom kost teveel (op dit moment).
Zo dump ik gewoon mijn fellaini en martins indi voor een brons pakket :+

Voor de volgende lomperik die niet weet wat hij doet: de spelers raak je dus kwijt :X

• To easy
Thomas18GT schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:47:
[...]

Zo dump ik gewoon mijn fellaini en martins indi voor een brons pakket :+

Voor de volgende lomperik die niet weet wat hij doet: de spelers raak je dus kwijt :X
haha staat toch duidelijk uitgelegd dat je ze kwijt raakt?

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
Het code systeem voor de app werkt ook niet echt.

[ Voor 4% gewijzigd door jsper op 22-09-2016 19:40 ]

• To easy
Zo een paar potjes gespeeld. Valt nog vies tegen moet ik eerlijk zijn. Was zelf wel iemand die op de counter speelde en heel veel aan het aanvallen was. Maar je moet echt geduld hebben nu en ala barca balbezit spelen en hopen op gaten van de tegenstander. Niet echt mijn style moet dus nog even flink aan de bak.

• Jamesl
Worden Squad ratings omhoog of omlaag afgerond? Bv is een 81.7 rated Squad een 82 rated Squad?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/t0eK8Vd.png
Kon het niet laten :') Mooi trollen tijdens Fifa

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

To easy schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:18:
[...]

Inderdaad, gisteren een paar keer voorbij zien komen voor 4-5k... Moet nu al 35 tot 40k kosten

Revive the guild!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Niemand die hier last heeft van de "invite bug"?
Speel FUT al sinds 2011, maar mag er niet in 8)7

• To easy
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:01:
[afbeelding]
Kon het niet laten :') Mooi trollen tijdens Fifa
Haha ik denk dat die momenteel beter is dan paultje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
To easy schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:12:
[...]

haha staat toch duidelijk uitgelegd dat je ze kwijt raakt?
Tsja er staat inderdaad ruil.. Moet je het wel lezen :+ Ik was te hebberig naar de beloning denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Iemand enig idee hoe ik de teamgeest naar 80 krijg?
Zie door de bomen het bos niet meer :)

http://www.futhead.com/17/squads/196992/

In game nu:
Beoord. 79
Teamgeest 76

Gaat dan om max 2 spelers per competitie, en min. 6 verschillende competities.

[ Voor 50% gewijzigd door Protax op 23-09-2016 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:19:
[...]

Haha ik denk dat die momenteel beter is dan paultje!
Hij is geblesseerd dacht ik maar dan nog :p Hoewel heel manu nu gewoon shit is. EFL Cup wedstrijd ook met geluk gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Protax schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 00:52:
Iemand enig idee hoe ik de teamgeest naar 80 krijg?
Zie door de bomen het bos niet meer :)

http://www.futhead.com/17/squads/196992/

In game nu:
Beoord. 79
Teamgeest 76

Gaat dan om max 2 spelers per competitie, en min. 6 verschillende competities.
Bij elke competitie 2 uit hetzelfde team pakken zijn minimaal 5 groene lijnen lijkt me. Je hebt er nu 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Thomas18GT schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:25:
[...]

Bij elke competitie 2 uit hetzelfde team pakken zijn minimaal 5 groene lijnen lijkt me. Je hebt er nu 3?
Nee,

2x Frans
2x Italiaans
2x Spaans
2x Duits
2x Turks
1x Portugees

Ik mis alleen 4 Teamgeest, en krijg hem niet compleet...

Edit: Gehaald, door bijna een volledig team Argetijnen te kopen. Kreeg Bacca uit het pakje :)

[ Voor 11% gewijzigd door Protax op 23-09-2016 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 11:19
psvunited schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:12:
Speel je op PC ?
Ik kan wel op mijn PS4 account maar niet op me PC :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Donverdi073 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:02:
[...]

Speel je op PC ?
Ik kan wel op mijn PS4 account maar niet op me PC :S
PS4, ze hebben dat gewoon erg slecht georganiseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
psvunited schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:11:
[...]

PS4, ze hebben dat gewoon erg slecht georganiseerd.
Dat is wel balen dan :(

Die servers zijn altijd een probleem |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Hoe kun je in EA access zien hoeveel tijd over je nog hebt? Ik krijg altijd alleen de melding dat ik minder dan 10 uur over heb.. maarja hoeveel dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Tussen de 9 en 10 dan, want ik krijg de melding minder dan 9 uur op de Xbox One iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Protax schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:30:
[...]

Nee,

2x Frans
2x Italiaans
2x Spaans
2x Duits
2x Turks
1x Portugees

Ik mis alleen 4 Teamgeest, en krijg hem niet compleet...

Edit: Gehaald, door bijna een volledig team Argetijnen te kopen. Kreeg Bacca uit het pakje :)
Hetzelfde team is altijd een groene lijn hé, dezelfde competitie of hetzelfde land niet altijd. Zelfde competitie + land is ook een groene lijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Thomas18GT op 23-09-2016 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
grappig, veel spelers die ik voor 350 gekocht heb zijn nu rond de 1k of soms wel meer waard. Dat is lekker verdienen zo opeens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Zou fijn zijn als je die challenges ook op de web app kon doen ipv alleen op de mobiele app, stukken fijner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Maichel schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:36:
Zou fijn zijn als je die challenges ook op de web app kon doen ipv alleen op de mobiele app, stukken fijner :)
blijft wel een handige optie om je overbodige meuk te lozen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
psvunited schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:12:
Ik heb hier hetzelfde, de web app staat dat ik het spel moet opstarten en de ios app ook.

Na 100x identificatie code te hebben gedaan en er eindelijk doorheen was krijg ik ook de melding dat ik niet ben uitgenodigd. :(

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:33:
grappig, veel spelers die ik voor 350 gekocht heb zijn nu rond de 1k of soms wel meer waard. Dat is lekker verdienen zo opeens :)
Ziyech van 1.8k naar 2.8k. Maar even proberen of ik er vanaf kom als ik zijn BIN op 2.9k zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Bean77 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:33:
Dat is elk jaar weer, het is juist de kunst nu goede spelers te kopen die je wilt behouden (desnoods voor een B team), want die ga je nooit meer zo goedkoop krijgen. Dus handelen en dan van de afgeroomde winst spelers kopen voor (voorlopig) behoud.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Klantenservice van EA gebeld (wat een ongeïnteresseerde kneuzen daar waar je als klant echt niets betekend).

Uitnodigingen blijken random verstuurd te zijn, dus als je die melding krijgt heb je pech!

Belachelijk dat ze dat random doen overigens, speel het al jaren en mensen die wellicht niet eens fut gebruiken kunnen er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry_boy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:44

henry_boy

Salessupport Tweakers
Ricloo86 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:32:
Uitnodigingen blijken random verstuurd te zijn, dus als je die melding krijgt heb je pech!

Belachelijk dat ze dat random doen overigens, speel het al jaren en mensen die wellicht niet eens fut gebruiken kunnen er wel in.
Volgens mij gaat er gewoon iets niet goed bij ze. Gisterochtend en middag kwam ik er namelijk gewoon in 1 keer in en 's avond kreeg ik ook opeens die invite melding. Tja, random is het wel... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
henry_boy schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:37:
[...]

Volgens mij gaat er gewoon iets niet goed bij ze. Gisterochtend en middag kwam ik er namelijk gewoon in 1 keer in en 's avond kreeg ik ook opeens die invite melding. Tja, random is het wel... 8)7
Ik heb nog niets anders dan die melding gehad.

Iemand tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Ricloo86 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:43:
[...]

Ik heb nog niets anders dan die melding gehad.

Iemand tip?
Rustig wachten tot donderdag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Thomas18GT schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:44:
[...]

Rustig wachten tot donderdag :X
Bedankt man! Nuttig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
spel in de US store kopen, hoef je maar tot dinsdag te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Volgens mij is er iemand zwaar gefrustreerd.. 8)7 al die berichten op het forum dat je er niet in kan, het bellen naar EA. Je wilt wel heel graag he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
pelidee schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:57:
[...]

Volgens mij is er iemand zwaar gefrustreerd.. 8)7 al die berichten op het forum dat je er niet in kan, het bellen naar EA. Je wilt wel heel graag he?
Klopt, en bedankt voor je constatering, ook erg nuttig.

Volgens mij vraag ik gewoon om feedback van mensen die er ook last van hebben, waar een forum ook voor gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
pelidee schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:57:
[...]

Haha, ik vind het heerlijk om te lezen. Hoe druk kan je je erom maken zeg..

Je kan het spel nog niet spelen, dus handelen is het enige wat kan. En dat zit iedereen nu te doen dus is er amper winst te behalen (op wat gelukkige snipes na). 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Thomas18GT schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:00:
[...]

Je kan het spel nog niet spelen, dus handelen is het enige wat kan. En dat zit iedereen nu te doen dus is er amper winst te behalen (op wat gelukkige snipes na). 8)7
Sneu dat je het heerlijk vind om te lezen dat je het een ander niet gunt, jij komt vast ver in het leven!

Ik spel het spel vrijwel alleen om te traden, dus ja vind ik het jammer dat ik daar niet aan kan beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donverdi073
Thomas18GT schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:00:
[...]

Wacht volgens mij zit je op het verkeerde forum, als je niet weet dat UT juist om het traden gaat 8)7
Het is juist jammer dat andere op een ander reageren zonder enige normale reactie op zijn vraag }:O

Maar goed blijft klote dat EA het elk jaar niet voor elkaar heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Ricloo86 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:02:
[...]

Sneu dat je het heerlijk vind om te lezen dat je het een ander niet gunt, jij komt vast ver in het leven!

Ik spel het spel vrijwel alleen om te traden, dus ja vind ik het jammer dat ik daar niet aan kan beginnen.
Ik kom niet ver in het leven omdat ik het grappig vind dat een kerel met 86 in zijn naam, hoogstwaarschijnlijk 30 jaar, zich druk maakt om het handelen in FUT spelers?

Ik denk zomaar dat je dat verkeerd ziet :+
Donverdi073 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:06:
[...]

Wacht volgens mij zit je op het verkeerde forum, als je niet weet dat UT juist om het traden gaat 8)7
Het is juist jammer dat andere op een ander reageren zonder enige normale reactie op zijn vraag }:O

Maar goed blijft klote dat EA het elk jaar niet voor elkaar heeft :?
Ah voor mij gaat het om het maken van een team dat goed bij mij past O+
Soms is dat een russisch team van nog een 20k, en soms een bpl team van bijna een miljoen, dat is voor mij het leuke aan FUT

[ Voor 35% gewijzigd door Thomas18GT op 23-09-2016 15:08 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.