KloptBossie schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:06:
[...]
ow, dus ik had die stapel bronze/silver players niet moeten verkopen ?
Psn: stone-face-lock
KloptBossie schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:06:
[...]
ow, dus ik had die stapel bronze/silver players niet moeten verkopen ?
Nee dat kan helaas niet.Jamesl schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:18:
Kan je die uitdagingen ook op de web app doen ipv companion?
Reddit?
Misschien ligt het aan mij, maar als ik vooraf had geweten dat ik alleen promes (84) zou krijgen voor 15 euro, dan had ik dat geld niet uitgegeven...peeweeherman schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:52:
[...]
Yes, heb er net €15 tegen aan geklapt, direct raak met IF Promes (84)!![]()
Verder Candreva en een hoop andere meuk.
Age of Empires III - Definitive Edition
Dat is nogal makkelijk praten, maar als je geen geld kunt missen voor FUT kun je het beter niet uitgeven, want je bent het gewoon kwijt. Daarnaast lijkt de packweight wederom lager door hogere ratings, dus als je al geld wilt uitgeven zou ik gaan voor draft.Rutgertje schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:39:
[...]
Misschien ligt het aan mij, maar als ik vooraf had geweten dat ik alleen promes (84) zou krijgen voor 15 euro, dan had ik dat geld niet uitgegeven...
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Over het algemeen kan je beter wachten tot de game uit is, waardes liggen nu vrij laag namelijk. (weinig coins etc.)Diederik-Jan schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:45:
Kun je beter nu al 87 rating spelers zoals Handanovic verkopen of ermee wachten tot het spel uit is?
Burp
Draft is idd een leuke optie, en je verdiend er nog coins mee ook.shoombak schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:42:
[...]
Dat is nogal makkelijk praten, maar als je geen geld kunt missen voor FUT kun je het beter niet uitgeven, want je bent het gewoon kwijt. Daarnaast lijkt de packweight wederom lager door hogere ratings, dus als je al geld wilt uitgeven zou ik gaan voor draft.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Je krijgt altijd -voor welke challenge dan ook- untradeable items. (de bron ga ik effe voor je zoeken).Jamesl schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:09:
De uitdaging 'Hybride landen' , krijg je daar niet-verhandelbare items of wel? Want anders is het wel een goede uitdaging volgens mij
FIFA 17 reward cards are always available in the game, since day 1. They can not be found in FUT packs or in the transfer market because they are untradeable.
The individual squad building challenges are rewarded with FUT packs and coins. However, the groups challenges are rewarded with a unique blue/purple player card that can not be sold. There is a limit of challenges a player can complete, which means that the number of these cards is also limited.
[ Voor 39% gewijzigd door Maichel op 22-09-2016 14:26 ]
PSN: Maichel
Donverdi073 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:00:
[...]
Hier ben ik dus ook benieuwd naar, Weet iemand hier een antwoord op ?
Heb je bron nog niet gelezen, maar ik krijg nu gewoon tradeable items hoor!Maichel schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:24:
[...]
Je krijgt altijd -voor welke challenge dan ook- untradeable items. (de bron ga ik effe voor je zoeken).
Hier zat ik net ook precies aan te denken, dan is het dus nooit rendabel toch
Edit: Bron
[...]
Ah super! Blij dat dat niet klopt danJamesl schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:39:
[...]
Heb je bron nog niet gelezen, maar ik krijg nu gewoon tradeable items hoor!
Naar mijn weten hoeft dat nietJamesl schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:02:
Shit teamgeest kan nog geen 100 zijn ofwel? Dan moet je zeker wedstrijden ermee spelen?
Je hebt challenges die uit meerdere losse challenges bestaan. Voor het voltooien van allemaal (groepsbeloning) krijg je dan onruilbare items maar voor de losse onderdelen kun je ook gewoon ruilbare items krijgenMaichel schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:24:
[...]
Je krijgt altijd -voor welke challenge dan ook- untradeable items. (de bron ga ik effe voor je zoeken).
Edit: Bron
[...]
[ Voor 56% gewijzigd door ErnstMid op 22-09-2016 15:16 . Reden: update ]
Hmm, ik heb een team gemaakt voor een challenge, alle spelers op de goede positie maar ik blijf steken op 99 chem
niet per ongeluk iemand uit een andere league erin?Jamesl schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:24:
[...]
Hmm, ik heb een team gemaakt voor een challenge, alle spelers op de goede positie maar ik blijf steken op 99 chem
Nee kijk maar:ErnstMid schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:26:
[...]
niet per ongeluk iemand uit een andere league erin?
In de challenge kan ik geen manager toewijzen
PSN ID: Enzyme-NL
Nee hoeft niet. Je moet gewoon naar de ea website gaan en daar inloggen en dan naar security settings. Zo heb ik dat ook gedaan van de week!EnzymeNL schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:07:
Iedereen is al fijn aan het handelen en ik zit hier nog op mijn beveiligingscode te wachten die een paar uur te laat komt. Ik wil graag Authenticator gaan gebruiken maar daarvoor moet ik eerst ingelogd raken met die stomme code![]()
Yep klopt van die rewards. Is maar goed ook anders zou je altijd waarde weggooienErnstMid schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:14:
[...]
Naar mijn weten hoeft dat niet
[...]
Je hebt challenges die uit meerdere losse challenges bestaan. Voor het voltooien van allemaal (groepsbeloning) krijg je dan onruilbare items maar voor de losse onderdelen kun je ook gewoon ruilbare items krijgen
Ehh, leuk zo'n bron, maar hier staat toch 'rewarded with FUT packs and coins' en bij de group challenges krijg je blauwe en paarse kaartjes die je niet kunt traden,Maichel schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:24:
[...]
FIFA 17 reward cards are always available in the game, since day 1. They can not be found in FUT packs or in the transfer market because they are untradeable.
The individual squad building challenges are rewarded with FUT packs and coins. However, the groups challenges are rewarded with a unique blue/purple player card that can not be sold. There is a limit of challenges a player can complete, which means that the number of these cards is also limited.
[...]
Revive the guild!
In de app staat het goed uitgelegd. Bijvoorbeeld:Jelte,89 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:27:
[...]
Ehh, leuk zo'n bron, maar hier staat toch 'rewarded with FUT packs and coins' en bij de group challenges krijg je blauwe en paarse kaartjes die je niet kunt traden,
Heb me nog niet echt verdiept in squad building, maar misschien kun je die blauwe/paarse spelers voor wat leuke packs inruilen?
[ Voor 9% gewijzigd door Maichel op 22-09-2016 16:34 ]
Mkhitaryan is ook niet meer zo goed. Zit standaard op de bank, zegt wel ietsMorgush schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:34:
Soms bieden mensen spelers tegen spotprijzen aan, net Mkhitaryan voor 5k buy now kunnen kopen, goedkoopsten gaan op PC voor 20-25k..
http://imgur.com/a/1MAr7
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Haha ja dat geluk moet je hebben....is wellicht een foutje van iemand. "Snipen" op koopjes blijft leuk jaMorgush schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:34:
Soms bieden mensen spelers tegen spotprijzen aan, net Mkhitaryan voor 5k buy now kunnen kopen, goedkoopsten gaan op PC voor 20-25k..
Dan kijk maar eens naar zijn stats, tis een prima speler, erg veelzijdig en tweebenig.Bean77 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:35:
[...]
Mkhitaryan is ook niet meer zo goed. Zit standaard op de bank, zegt wel iets
5k is wel wat hij waard, het blijft vraag en aanbod.Morgush schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:36:
[...]
Dan kijk maar eens naar zijn stats, tis een prima speler, erg veelzijdig en tweebenig.![]()
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Dat was altijd al zo. Een rare/ zeldzame kaart glimt, non-rare niet.Protax schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:55:
Wordt als zeldzame kaart nu alleen de glimmende gouden kaart gezien? Of zijn de normale gouden kaarten ook goed genoeg? Krijg één opdracht maar niet compleet...
FIFA Benelux Administrator
Ok, dan wordt het een duur grapje om alles te completen...MyUtd4Life schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:56:
[...]
Dat was altijd al zo. Een rare/ zeldzame kaart glimt, non-rare niet.
Verwijderd
Zeldzaam is glimmend, dus glimmende gouden, glimmende zilveren en glimmende bronzen kaarten zijn zeldzaam. Niet glimmende gouden kaarten zijn niet zeldzaam.Protax schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:55:
Wordt als zeldzame kaart nu alleen de glimmende gouden kaart gezien? Of zijn de normale gouden kaarten ook goed genoeg? Krijg één opdracht maar niet compleet...
Als ik naar EA.com ga dan krijg ik ook gewoon weer dat nachtmerrie scherm met die codeTo easy schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:17:
[...]
Nee hoeft niet. Je moet gewoon naar de ea website gaan en daar inloggen en dan naar security settings. Zo heb ik dat ook gedaan van de week!
PSN ID: Enzyme-NL
Huh hij kreeg toch een 87 rating?Morgush schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:34:
Mm ik klikte op een link onder waar je de code moet intypen. Misschien word je dan door verbonden naar settings zonder een code nodig te hebben?EnzymeNL schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:58:
[...]
Als ik naar EA.com ga dan krijg ik ook gewoon weer dat nachtmerrie scherm met die code
omdat hij maar 5k waard is, hebben ze hem vast een downgrade naar 85 gegeven
die is dan lekker gesponsord, hoe kun je anders aan die hoeveelheid Fifa points komen? EA geeft die vast aan hem, om al die kijkers te verleiden tot het kopen van die dure punten.Bean77 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:22:
Momenteel naar een stream aan het kijken van nick_28T.
Moest even heel goed kijken, maar er staat echt 413K!!!! Fifa points.
(en hij is al even bezig!)
wowwwww...............
Kleine 4k euro aan fifa punten. tsja dat harkt hij denk ik niet eens bij elkaar aan giften. Maar goed elke gek zijn gebrek. Ik acht EA tot veel in staat, maar ik denk niet dat EA die punten weggeeft.Morgush schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:29:
[...]
die is dan lekker gesponsord, hoe kun je anders aan die hoeveelheid Fifa points komen? EA geeft die vast aan hem, om al die kijkers te verleiden tot het kopen van die dure punten.
Castro had 1.000.000 (ja, zes nullen) FP....Bean77 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:22:
Momenteel naar een stream aan het kijken van nick_28T.
Moest even heel goed kijken, maar er staat echt 413K!!!! Fifa points.
(en hij is al even bezig!)
wowwwww...............
Verwijderd
Heb je een bron waaruit blijkt dat legends enzo gratis gekregen zou hebben?Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:04:
Ze staan waarschijnlijk als bedrijf geregistreerd en kunnen BTW terugvragen.
Castro is daarnaast een naar/zielig ventje wat o.a. de hielen van EA likt. Begreep ook dat hij legends enzo gratis kreeg van EA dus gratis Fifa points zou ook goed kunnen. Want als je "favo" een goede speler uit een pack kan trekken dan moet het jou ook wel lukken, tenminste zo denken sommige kinderen die naar zulke streams/videos kijken. Levert EA dus ook geld op.
Verwijderd
https://www.reddit.com/r/.../?st=itejandn&sh=6daa9b28Bean77 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:08:
[...]
Heb je een bron waaruit blijkt dat legends enzo gratis gekregen zou hebben?
Nu snap ik wel waarom er zoveel EA lovers zijn tegenwoordigJammer genoeg speel ik alleen op de ps4 haha.
Vind ik niet kunnen dat hij zulke dingen krijgt tov andere spelers. Zegt meer over EA dan over Castro overigens vind ik. EA moet zich daar gewoon niet voor lenen.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:11:
[...]
https://www.reddit.com/r/.../?st=itejandn&sh=6daa9b28
http://forums.futhead.com...or-charity-stream-what-do
Ik walg van die vent dus wou er niet teveel aandacht aan besteden.
Het mooiste vond ik nog dat ik dit voorspeld heb voordat er zelfs een team of the week was, en dus ook niet wist of Promes er in zou zittenRutgertje schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:39:
[...]
Misschien ligt het aan mij, maar als ik vooraf had geweten dat ik alleen promes (84) zou krijgen voor 15 euro, dan had ik dat geld niet uitgegeven...
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Verwijderd
1 keer gekeken nadat hij had meegedaan aan een Fifa toernooi (F8tal). Liep tijdens online divisies spelers te shushen (met een mircofoon aan) en liep continue te trash talken. Dat zo'n persoon dan spelers krijgt van EA slaat dan ook nergens op. Een goed doel steunen is goed maar om dan hetzelfde zielige gedrag te vertonen slaat nergens op.Bean77 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:14:
[...]
Vind ik niet kunnen dat hij zulke dingen krijgt tov andere spelers. Zegt meer over EA dan over Castro overigens vind ik. EA moet zich daar gewoon niet voor lenen.
Castro kan je zelf beslissen of je kijkt of niet. Soms is het wel grappig, maar na 3 minuten heb ik al het gevoel dat het elke keer hetzelfde is. Maar ieder zijn eigen mening
Zo dump ik gewoon mijn fellaini en martins indi voor een brons pakketProtax schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:32:
Die eerste challenges zijn wel de moeite, maar als je de moeilijkere pakt is dit toch echt niet meer de moeite.
Tuurlijk kan je zo wat brons/zilver/goud meuk dumpen, maar EA heeft dit er uiteraard weer niet voor niets in verwerkt
Ik heb nu een team compleet, maar ik mis nog 4 glimmende kaarten, kortom kost teveel (op dit moment).
haha staat toch duidelijk uitgelegd dat je ze kwijt raakt?Thomas18GT schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:47:
[...]
Zo dump ik gewoon mijn fellaini en martins indi voor een brons pakket
Voor de volgende lomperik die niet weet wat hij doet: de spelers raak je dus kwijt
[ Voor 4% gewijzigd door jsper op 22-09-2016 19:40 ]
Inderdaad, gisteren een paar keer voorbij zien komen voor 4-5k... Moet nu al 35 tot 40k kosten
Revive the guild!
Haha ik denk dat die momenteel beter is dan paultje!Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:01:
[afbeelding]
Kon het niet latenMooi trollen tijdens Fifa
Tsja er staat inderdaad ruil.. Moet je het wel lezenTo easy schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:12:
[...]
haha staat toch duidelijk uitgelegd dat je ze kwijt raakt?
[ Voor 50% gewijzigd door Protax op 23-09-2016 06:49 ]
Verwijderd
Hij is geblesseerd dacht ik maar dan nogTo easy schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:19:
[...]
Haha ik denk dat die momenteel beter is dan paultje!
Bij elke competitie 2 uit hetzelfde team pakken zijn minimaal 5 groene lijnen lijkt me. Je hebt er nu 3?Protax schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 00:52:
Iemand enig idee hoe ik de teamgeest naar 80 krijg?
Zie door de bomen het bos niet meer
http://www.futhead.com/17/squads/196992/
In game nu:
Beoord. 79
Teamgeest 76
Gaat dan om max 2 spelers per competitie, en min. 6 verschillende competities.
Nee,Thomas18GT schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:25:
[...]
Bij elke competitie 2 uit hetzelfde team pakken zijn minimaal 5 groene lijnen lijkt me. Je hebt er nu 3?
[ Voor 11% gewijzigd door Protax op 23-09-2016 08:12 ]
Speel je op PC ?psvunited schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:12:
Niemand die hier last heeft van de "invite bug"?
Speel FUT al sinds 2011, maar mag er niet in
PS4, ze hebben dat gewoon erg slecht georganiseerd.Donverdi073 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:02:
[...]
Speel je op PC ?
Ik kan wel op mijn PS4 account maar niet op me PC
Dat is wel balen danpsvunited schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:11:
[...]
PS4, ze hebben dat gewoon erg slecht georganiseerd.
Hetzelfde team is altijd een groene lijn hé, dezelfde competitie of hetzelfde land niet altijd. Zelfde competitie + land is ook een groene lijn.Protax schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:30:
[...]
Nee,
2x Frans
2x Italiaans
2x Spaans
2x Duits
2x Turks
1x Portugees
Ik mis alleen 4 Teamgeest, en krijg hem niet compleet...
Edit: Gehaald, door bijna een volledig team Argetijnen te kopen. Kreeg Bacca uit het pakje
[ Voor 9% gewijzigd door Thomas18GT op 23-09-2016 11:02 ]
blijft wel een handige optie om je overbodige meuk te lozen.Maichel schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:36:
Zou fijn zijn als je die challenges ook op de web app kon doen ipv alleen op de mobiele app, stukken fijner
Burp
Ik heb hier hetzelfde, de web app staat dat ik het spel moet opstarten en de ios app ook.psvunited schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:12:
Niemand die hier last heeft van de "invite bug"?
Speel FUT al sinds 2011, maar mag er niet in
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Verwijderd
Ziyech van 1.8k naar 2.8k. Maar even proberen of ik er vanaf kom als ik zijn BIN op 2.9k zet.Bean77 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:33:
grappig, veel spelers die ik voor 350 gekocht heb zijn nu rond de 1k of soms wel meer waard. Dat is lekker verdienen zo opeens
Dat is elk jaar weer, het is juist de kunst nu goede spelers te kopen die je wilt behouden (desnoods voor een B team), want die ga je nooit meer zo goedkoop krijgen. Dus handelen en dan van de afgeroomde winst spelers kopen voor (voorlopig) behoud.Bean77 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:33:
grappig, veel spelers die ik voor 350 gekocht heb zijn nu rond de 1k of soms wel meer waard. Dat is lekker verdienen zo opeens
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Volgens mij gaat er gewoon iets niet goed bij ze. Gisterochtend en middag kwam ik er namelijk gewoon in 1 keer in en 's avond kreeg ik ook opeens die invite melding. Tja, random is het wel...Ricloo86 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:32:
Uitnodigingen blijken random verstuurd te zijn, dus als je die melding krijgt heb je pech!
Belachelijk dat ze dat random doen overigens, speel het al jaren en mensen die wellicht niet eens fut gebruiken kunnen er wel in.
Ik heb nog niets anders dan die melding gehad.henry_boy schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:37:
[...]
Volgens mij gaat er gewoon iets niet goed bij ze. Gisterochtend en middag kwam ik er namelijk gewoon in 1 keer in en 's avond kreeg ik ook opeens die invite melding. Tja, random is het wel...
Rustig wachten tot donderdagRicloo86 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:43:
[...]
Ik heb nog niets anders dan die melding gehad.
Iemand tip?
Bedankt man! Nuttig
Volgens mij is er iemand zwaar gefrustreerd..
Klopt, en bedankt voor je constatering, ook erg nuttig.pelidee schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:57:
[...]
Volgens mij is er iemand zwaar gefrustreerd..al die berichten op het forum dat je er niet in kan, het bellen naar EA. Je wilt wel heel graag he?
Haha, ik vind het heerlijk om te lezen. Hoe druk kan je je erom maken zeg..pelidee schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:57:
[...]
Volgens mij is er iemand zwaar gefrustreerd..al die berichten op het forum dat je er niet in kan, het bellen naar EA. Je wilt wel heel graag he?
Sneu dat je het heerlijk vind om te lezen dat je het een ander niet gunt, jij komt vast ver in het leven!Thomas18GT schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:00:
[...]
Haha, ik vind het heerlijk om te lezen. Hoe druk kan je je erom maken zeg..
Je kan het spel nog niet spelen, dus handelen is het enige wat kan. En dat zit iedereen nu te doen dus is er amper winst te behalen (op wat gelukkige snipes na).
Wacht volgens mij zit je op het verkeerde forum, als je niet weet dat UT juist om het traden gaatThomas18GT schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:00:
[...]
Haha, ik vind het heerlijk om te lezen. Hoe druk kan je je erom maken zeg..
Je kan het spel nog niet spelen, dus handelen is het enige wat kan. En dat zit iedereen nu te doen dus is er amper winst te behalen (op wat gelukkige snipes na).
Ik kom niet ver in het leven omdat ik het grappig vind dat een kerel met 86 in zijn naam, hoogstwaarschijnlijk 30 jaar, zich druk maakt om het handelen in FUT spelers?Ricloo86 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:02:
[...]
Sneu dat je het heerlijk vind om te lezen dat je het een ander niet gunt, jij komt vast ver in het leven!
Ik spel het spel vrijwel alleen om te traden, dus ja vind ik het jammer dat ik daar niet aan kan beginnen.
Ah voor mij gaat het om het maken van een team dat goed bij mij pastDonverdi073 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:06:
[...]
Wacht volgens mij zit je op het verkeerde forum, als je niet weet dat UT juist om het traden gaat![]()
Het is juist jammer dat andere op een ander reageren zonder enige normale reactie op zijn vraag![]()
Maar goed blijft klote dat EA het elk jaar niet voor elkaar heeft
[ Voor 35% gewijzigd door Thomas18GT op 23-09-2016 15:08 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq