tommiboy96 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 01:01:
[...]
Ja das echt balen van Wijnaldum. Mijn NL team is ook af. Ik heb Lens der maar neergezet. Je moet Ryan Donk ook maar eens opzoeken. Dat is pas een tank deze fifa volgens mij. Verder ook een leuk zilver teampje in gedachten maar moet een NL spits hebben en die zijn er bijna ni. Nu moet ik Kramer wel gebruiken...
Edit: mijn team is: zoet - van der Wiel - Gouweleeuw - Bruma - Willems - van Ginkel - De Guzman - Afellay - Lens - Locadia - El Ghazi in een van de 433 varianten. Weet nog niet welke
Locadia ga ik ook mee beginnen. Heb op dit moment afgezien van 1 verdediger een compleet Eredivisie team staan.
Als ik 1 ding heb geleerd van de laatste potjes FUT met een volledig
TOTS/IF team is dat het tegen sommige tegenstanders echt dramatisch loopt. Niet omdat ze goed zijn maar omdat bij jou alles in de soep loopt wat betreft passing, aannames, loopacties en schieten op het doel. Dit jaar dus maar gewoon een team bouwen wat een redelijk lage rating heeft en dan kijken of mijn tegenstanders er last van krijgen
Laatste potje 20 keer uitgemaakt voor iets door een Engelsman. Hij had een redelijk sterk Braziliaans team met o.a. Neymar, een IF van Hulk en nog een aantal anderen. Na het maken van de 1-0 maar mijn koptelefoon opgedaan (speel zonder geluid en heb gewoon muziek aanstaan via de PC) en die kerel maakte mij voor alles en nog wat uit. Ook van mijn kant ging weer genoeg mis maar ik wist uiteindelijk 3 keer te scoren waarna hij het spel verliet. Had hem gedurende de wedstrijd ook nog maar een berichtje gestuurd dat EA hem maar moest inhuren om FUT wedstrijden van commentaar te voorzien na 10 keer binnen 2 minuten te zijn uitgemaakt voor homo
Er is echt wat vreemds aan de hand naar mijn mening als je met een aantal IFs speelt. Ik heb geen hogere verwachtingen van de spelers maar het speelt soms gewoon alles behalve prettig als niks lukt. Ik zou gewoon gaan voor een normaal gouden team en IFs/TOTS laten voor wat het is. Genoeg materiaal opgenomen van vage dingen die er gebeuren wanneer ik het bovenstaande team gebruik maar het is mij nog iets te veel werk om het uit te zoeken