Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-11 00:54
Bean77 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:38:
[...]

Heb je nog geen weekend dan? ;) :P
Ik vind Cech serieus erg slecht. Qua stats heeft hij goede cijfers, maar in praktijk lijkt hij een andere speler. Butland, Begovic vind ik beter met een fractie van de kosten.
Maar goed, dat is mijn ervaring.
Meen je niet.. Cech houdt mij zovaak overeind wereld reacties 1 op 1 redt hij.
Ik kan wel stellen dat ik dankzij zijn reddingen oa Div 2 zit atm.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:04
Oke jongen trading tips? Ik moet nog zo'n 200K tot Ronaldo :p

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:38:
[...]

Heb je nog geen weekend dan? ;) :P
Ik vind Cech serieus erg slecht. Qua stats heeft hij goede cijfers, maar in praktijk lijkt hij een andere speler. Butland, Begovic vind ik beter met een fractie van de kosten.
Maar goed, dat is mijn ervaring.
Cech is absoluut kut. Maar ook met bier op kunnen we dat toch gewoon zo tegen elkaar zeggen ;)

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
bbblije schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:24:
[...]

Mkhitarian is de betere CAM, Willian doet het beter als RCM door zijn snelheid en behendigheid.
Uiteindelijk voor geen van twee gekozen, maar voor IF Valencia! Met z'n stats een supergoede CM!

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Al tijdjes verkeer ik in divisie 2, door extra coins hoopte ik nu eindelijk door te rollen naar divisie 1.
Maar was even die update vergeten.. Mijn verdedigen is zo triest geworden. Om op te warmen een drafttoken gebruikt maar verloor in de verlening 5-4, Daarna 5 potjes divisie gespeeld en 4 punten behaald. Dit wordt nog knokken om er in te blijven
Fraaank schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:53:
[...]

Uiteindelijk voor geen van twee gekozen, maar voor IF Valencia! Met z'n stats een supergoede CM!
1* weak foot :o Meest waardeloze wat je op het middenveld kunt hebben. Zijn fysiek is wel leuk meegenomen, maar 1* WF is echt een no go hier. Bij moeten middenvelders eigenlijk 4* hebben, maar 3* met een hele goede specifieke reden moet ook nog net kunnen.
bbblije schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:52:
[...]

Cech is absoluut kut. Maar ook met bier op kunnen we dat toch gewoon zo tegen elkaar zeggen ;)
Bier is voor hen die het sterke spul niet aankunnen :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Fraaank
Bean77 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 16:07:
[...]

1* weak foot :o Meest waardeloze wat je op het middenveld kunt hebben. Zijn fysiek is wel leuk meegenomen, maar 1* WF is echt een no go hier. Bij moeten middenvelders eigenlijk 4* hebben, maar 3* met een hele goede specifieke reden moet ook nog net kunnen.
Niet heel erg opgelet inderdaad. Nu switch ik waarschijnlijk naar 41212 waarbij hij op het middenveld uitkomt en beetje achterover moet leunen. Als hij niet bevalt gaat ie weer de verkoop in!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:33
Exodus FC schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:22:
[...]

Het lijkt ook wel alsof het afronden anders geworden is. Kansen heb ik genoeg, ik denk de laatste 10 potjes misschien 7 goals en een stuk of 20 goede kansen gemist. Nu in D3 de eerste gewonnen en daarna direct twee verloren. Ik heb Fifa even verwijderd, over een maandje maar weer vers er tegen aan. Ben er voor nu even klaar mee.
Ja, ik ervaar het ook zo. Als ik hard wil schieten op doel vliegt hij zowat het stadion uit, en als ik een beetje van de zijkant schiet komt hij nu vaak op de paal of gaat hij ver naast. Ook verdedigend is het anders. Ik vind mijn verdedigers ineens veel trager voor mijn gevoel. Wordt het weer meer zoals in Fifa 16: Snelle buitenspelers zijn dan weer veeel gevaarlijker...
Fraaank schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 16:20:
[...]

Niet heel erg opgelet inderdaad. Nu switch ik waarschijnlijk naar 41212 waarbij hij op het middenveld uitkomt en beetje achterover moet leunen. Als hij niet bevalt gaat ie weer de verkoop in!
Ach voordeel is dat je het nu weet en waar kan er rekening mee kan houden.

Weet iemand het effect van 1* WF op bijv. passen met de WF? Zit er een % penalty op de passing stats of zoiets?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• RonaldMuijs
Het loopt even niet en ik ga bijna paniek sellen dus ik heb tips nodig.

Speel met 2 teams, een serie A en BPL.
https://www.futbin.com/17/squad/1302224 Serie A
https://www.futbin.com/17/squad/1302251 BPL

Heb momenteel nog 70k op de bank staan, daarnaast heb ik deze 4 spelers nog gekocht voor weekend league maar de vereisten zijn aangepast dus in principe heb ik die spelers niet meer nodig.
https://www.futbin.com/17/squad/1258802 WL4

Als ik die 4 spelers verkoop heb ik dus 170k te besteden aan upgrades aan mijn 2 huidige teams. Echter als ik alles verkoop heb ik bijna 500k te besteden. Wat raden jullie mij aan. Ik speel altijd al met 2 teams omdat ik dan geen fitness hoef te kopen, maar nu hoor ik van alle youtubers dat je veel beter gaat spelen als je altijd met 1 team speelt.

Dus,,, Welke upgrades kopen voor 170k of iemand een heel nieuw team voor me?
Budget is dus 170k of kleine 500k op Xbox.

Alvast dank.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

RonaldMuijs schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 17:40:

Heb momenteel nog 70k op de bank staan, daarnaast heb ik deze 4 spelers nog gekocht voor weekend league maar de vereisten zijn aangepast dus in principe heb ik die spelers niet meer nodig.

Als ik die 4 spelers verkoop heb ik dus 170k te besteden aan upgrades aan mijn 2 huidige teams. Echter als ik alles verkoop heb ik bijna 500k te besteden. Wat raden jullie mij aan. Ik speel altijd al met 2 teams omdat ik dan geen fitness hoef te kopen, maar nu hoor ik van alle youtubers dat je veel beter gaat spelen als je altijd met 1 team speelt.

Alvast dank.
Som even op wat niet loopt?

Ps: maandag zullen de prijzen niet lager zijn omdat de weekend leage niet door gaat. Mensen zijn nu al spelers aan het dumpen! Sla je slag ;) En we zullen nog even op onze team fitness moeten blijven zitten :p

[ Voor 8% gewijzigd door bbblije op 20-01-2017 19:22 ]

RonaldMuijs schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 17:40:

Alvast dank.
Niks mis mee. Teams gewoon houden.Ga op zoek naar wat custom tactics en blijf vooral spelen met deze teams.
Ga jezelf analyseren waar je fouten maakt. Dit is een fase waar je doorheen moet die iedereen wel eens heeft. Verkopen en omgooien werkt uiteindelijk niet en kost je alleen maar coins (EA tax)

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Bean77 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 16:52:
[...]

Ach voordeel is dat je het nu weet en waar kan er rekening mee kan houden.

Weet iemand het effect van 1* WF op bijv. passen met de WF? Zit er een % penalty op de passing stats of zoiets?
Ben ik ook wel erg benieuwd naar. Denk wel dat er een soort van penalty op zit. Lijkt mij niet dat het alleen bij schieten is.

• RonaldMuijs
bbblije schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:16:
[...]

Som even op wat niet loopt?

Ps: maandag zullen de prijzen niet lager zijn omdat de weekend leage niet door gaat. Mensen zijn nu al spelers aan het dumpen! Sla je slag ;) En we zullen nog even op onze team fitness moeten blijven zitten :p
Bean77 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:23:
[...]

Niks mis mee. Teams gewoon houden.Ga op zoek naar wat custom tactics en blijf vooral spelen met deze teams.
Ga jezelf analyseren waar je fouten maakt. Dit is een fase waar je doorheen moet die iedereen wel eens heeft. Verkopen en omgooien werkt uiteindelijk niet en kost je alleen maar coins (EA tax)
Sinds die update loopt iedereen zo door mijn verdediging heen. Backs staan te hoog terwijl ze op stay back staan. Kom zelf amper meer tot scoren waardoor ik de bal rond ga spelen en wacht tot een gat wat leidt tot balverlies en counters waardoor ik verlies.
RonaldMuijs schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:28:
[...]

[...]

Sinds die update loopt iedereen zo door mijn verdediging heen. Backs staan te hoog terwijl ze op stay back staan. Kom zelf amper meer tot scoren waardoor ik de bal rond ga spelen en wacht tot een gat wat leidt tot balverlies en counters waardoor ik verlies.
De formatie is niks mis mee en de spelers die je daar hebt staan ook niet. Niet anders dan bij anderen.
Experimenteer wat met customs tactics.
Wat betreft speler instructies ga ik vanuit in je formatie dat:
backs: stay back en conservatieve onderscheppingen
centrale verdedigers: conservatieve onderscheppingen
CDM: stay back + evt man mark
CAM: stay forward
ST's: get in behind, press back line

Kijk op youtube naar een aantal verschillende custom tactics en experimenteer daar mee.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:50:
[...]

De formatie is niks mis mee en de spelers die je daar hebt staan ook niet. Niet anders dan bij anderen.
Experimenteer wat met customs tactics.
Wat betreft speler instructies ga ik vanuit in je formatie dat:
backs: stay back en conservatieve onderscheppingen
centrale verdedigers: conservatieve onderscheppingen
CDM: stay back + evt man mark
CAM: stay forward
ST's: get in behind, press back line

Kijk op youtube naar een aantal verschillende custom tactics en experimenteer daar mee.
I concur!

Ik sluip overigens weer langzaam richting mijn ultieme team toe, nog een aantal (233 ;)) fitness kaarten verkopen en dan kan SIF Lukaku zijn intrede maken.

https://www.futbin.com/17/squad/1304853

• To easy
Wat een k*t spel is het geworden na die patch. Kan echt helemaal niks meer en word gewoon afgemaakt qua kansen. Laat het ook wel even een aantal dagen rusten, want mijn bloed kookt op het moment.

• llovesoccerx7
Wat denken jullie?

Ik hou van IF Dembele maar is het de moeite waard om OTW van hem te halen? Zal die een upgrade krijgen?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

llovesoccerx7 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:10:
Wat denken jullie?

Ik hou van IF Dembele maar is het de moeite waard om OTW van hem te halen? Zal die een upgrade krijgen?
Zn IF krijgt dan ook een upgrade. OTW is nutteloos of je moet een SIF verwachten.

• llovesoccerx7
bbblije schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:19:
[...]

Zn IF krijgt dan ook een upgrade. OTW is nutteloos of je moet een SIF verwachten.
Oh dus de IF wordt al geupgrade? Maar ik ga er idd vanuit de er een SIF van komt.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

llovesoccerx7 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:20:
[...]
Oh dus de IF wordt al geupgrade? Maar ik ga er idd vanuit de er een SIF van komt.
http://www.fifauteam.com/...ate-team-winter-upgrades/
Morgen nog even 15k bijelkaar harken voor 3 spelers, 10 potjes voor chemistry en dan is POTM Zlatan binnen :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:36:
Morgen nog even 15k bijelkaar harken voor 3 spelers, 10 potjes voor chemistry en dan is POTM Zlatan binnen :D
Wat gaat je team dan worden?

Bean77 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:52:
[...]

Wat gaat je team dan worden?
https://www.futbin.com/17/squad/1059886

Heb TOTGS Gundogan wel moeten verkopen, die was eerst LCM met Eriksen als CF.
Mijn bank is nu ook aardig leeg, will sowieso IF Lallana weer terug halen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:58:
[...]

https://www.futbin.com/17/squad/1059886

Heb TOTGS Gundogan wel moeten verkopen, die was eerst LCM met Eriksen als CF.
Mijn bank is nu ook aardig leeg, will sowieso IF Lallana weer terug halen.
Mooi team. Ik droom alweer terug naar de tijd dat ik ibra had in fifa16. Die schoot alles door de touwen van het doel heen zo hard :)

Bean77 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 00:05:
[...]

Mooi team. Ik droom alweer terug naar de tijd dat ik ibra had in fifa16. Die schoot alles door de touwen van het doel heen zo hard :)
Wilde eerst voor Kane TIF halen, maar dit is toch leuker :+

Bossie schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 00:18:
[...]

Wilde eerst voor Kane TIF halen, maar dit is toch leuker :+
Absoluut

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Leuk man FIFA online. Heb al 3 gasten gehad waarbij ik voorkwam en die doodleuk de glitch uitvoeren.
Gelijk maar aangegeven bij EA. Verschrikkelijk zeg, dat je als zo grote partij zijnde er geen oplossing voor hebt binnen een dag.

Edit: Heb zojuist via een livechat contact gehad met een medeweker van EA en die bevestigd dat er bans gaan volgens als ze inderdaad zien dat aangemelde cheaters meermaals hier gebruik van maken.

Edit: En nog een... een nederlander, gamertag mvdlv123. Voorlopig maar niet meer spelen totdat er een oplossing is want dit is niet te doen joh :( :( :(

Edit2: Via https://help.ea.com/nl/ kan je cheaters melden. |:(

[ Voor 55% gewijzigd door pelidee op 21-01-2017 01:42 ]

• llovesoccerx7
Enig idee als Dembele upgrade gaat krijgen? Ik volg hem niet echt meer laatste tijd.
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 01:11:
Enig idee als Dembele upgrade gaat krijgen? Ik volg hem niet echt meer laatste tijd.
Moussa?

• llovesoccerx7
Nee van Dortmund sorry.
2 IF's en een zeer grote stat boost, dat geeft wel aan dat zijn NIF te laag is momenteel :)
Maar als hij bijvoorbeeld 80 word, dan word zijn SIF wel opeens erg goed.

Misschien dat EA dit jaar de IFs ongemoeid laat met de upgrade, een +2/3 voor Brozovic zou ook een enorme boost zijn voor zijn SIF. Icardi / Sanchez /Hazard/Silva zijn precies hetzelfde.

• llovesoccerx7
Bossie schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 08:24:
[...]

2 IF's en een zeer grote stat boost, dat geeft wel aan dat zijn NIF te laag is momenteel :)

Misschien dat EA dit jaar de IFs ongemoeid laat met de upgrade, een +2/3 voor Brozovic zou ook een enorme boost zijn voor zijn SIF. Icardi / Sanchez /Hazard/Silva zijn precies hetzelfde.
Dat zou mooi zijn. Ik speel met SIF brozovic IF dembele en TIF icardi.

Maar ik overweeg otw dembele te halen omdat hij waarschijnlijk de winterupgrade krijgt. Maar ik denk ook nog wel een SIF of ik denk verkeerd.
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 08:31:
[...]

Dat zou mooi zijn. Ik speel met SIF brozovic IF dembele en TIF icardi.

Maar ik overweeg otw dembele te halen omdat hij waarschijnlijk de winterupgrade krijgt. Maar ik denk ook nog wel een SIF of ik denk verkeerd.
Geen idee, ik volg BVB niet.

Bossie schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 08:24:
[...]

Ik hoop maar dat Kante flink omhoog gaat met mijn OTW kaart.
Ik denk niet dat SBC spelers gaan profiteren , maar met EA weet je het maar nooit, dus ik ben benieuwd.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Kan iemand mij a.u.b. helpen want ik wordt echt onwijs gefrustreerd hier. Ik speel(de) nooit veel FUT maar sinds kort ben ik het weer meer gaan spelen. Ik zit pas in Divisie 8 maar tot nu toe win ik eigenlijk elke wedstrijd. Nu heb ik deze ochtend 2 potjes gespeeld en 2 keer gebeurd precies hetzelfde.

Binnen 20 minuten kom ik met 2-0 voor waardoor de tegenstander leaved. Ik wordt direct uit FUT gegooid en nadat ik weer joinde kreeg ik de melding dat ik ben weg gegaan en zijn de punten gewoon door m'n neus geboord. Ik zie het gewoon nu al niet meer zitten om een potje te starten want als de tegenstander leaved wordt ik er voor benadeeld?!?!?! Wat is dit voor een gigantische bullshit!?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:04
Misschien even googlen of dit topic lezen, gaat het pas 2 dagen over :?

• EricNL
Joster schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 10:23:
Misschien even googlen of dit topic lezen, gaat het pas 2 dagen over :?
Misschien dat je dan ook met een nuttig antwoord kan komen en een linkje er bij kan zetten?
Op de volgende pagina's vind ik er namelijk niets over:
- https://www.reddit.com/r/FIFA/
- https://www.reddit.com/r/fut/ (hier staat 1 post van iemand die het ervaarde)
- https://fifaforums.easpor...e-team-general-discussion

En zojuist heb ik 1 post een klein stukje terug hier gevonden. Ik hoor iets over een glitch.

Heel leuk dat je dan zo reageert, maar denk heel even bij jezelf: wanneer heb je zelf een topic geopend waarbij je meerdere pagina's terug gaat lezen als de laatste 5-10 posts totaal niet over het betreffende ondewerp ging...

Update: toch even tot pagina 402 terug gelezen en letterlijk 1 bericht (enkele posts hier terug).

[ Voor 5% gewijzigd door EricNL op 21-01-2017 11:00 ]

• To easy
Bean77 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 00:05:
[...]

Damn anders ik wel. Het kwam dichterbij tot dat die POTM werd en ineens van 300k na 700k ging haha...

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
EricNL schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 10:08:
Kan iemand mij a.u.b. helpen want ik wordt echt onwijs gefrustreerd hier. Ik speel(de) nooit veel FUT maar sinds kort ben ik het weer meer gaan spelen. Ik zit pas in Divisie 8 maar tot nu toe win ik eigenlijk elke wedstrijd. Nu heb ik deze ochtend 2 potjes gespeeld en 2 keer gebeurd precies hetzelfde.

Binnen 20 minuten kom ik met 2-0 voor waardoor de tegenstander leaved. Ik wordt direct uit FUT gegooid en nadat ik weer joinde kreeg ik de melding dat ik ben weg gegaan en zijn de punten gewoon door m'n neus geboord. Ik zie het gewoon nu al niet meer zitten om een potje te starten want als de tegenstander leaved wordt ik er voor benadeeld?!?!?! Wat is dit voor een gigantische bullshit!?
Er zit op dit moment een glitch in de game waarbij je zelf een win kan krijgen terwijl je zelf de verbinding verbreekt. Ik heb geen idee hoe de vork precies in de steel zit, maar het schijnt nogal vaak te gebeuren.

Deze glitch is ook de reden dat de weekend league dit weekend niet door gaat. Mensen kunnen (blijkbaar) heel makkelijk zichzelf naar 40 wins glitchen en zo profiteren van de toch behoorlijke weekend league rewards.

Ik speel zelf, omwille van dit gedoe, dit weekend maar een keertje geen fifa. Hoogstens een paar potjes in single player seasons.

Butt-kicking! For goodness!

• EricNL
Garion schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 11:41:
[...]

Er zit op dit moment een glitch in de game waarbij je zelf een win kan krijgen terwijl je zelf de verbinding verbreekt. Ik heb geen idee hoe de vork precies in de steel zit, maar het schijnt nogal vaak te gebeuren.

Deze glitch is ook de reden dat de weekend league dit weekend niet door gaat. Mensen kunnen (blijkbaar) heel makkelijk zichzelf naar 40 wins glitchen en zo profiteren van de toch behoorlijke weekend league rewards.

Ik speel zelf, omwille van dit gedoe, dit weekend maar een keertje geen fifa. Hoogstens een paar potjes in single player seasons.
Ah dat is het dus. Dat wordt inderdaad maar gewoon een beetje Career mode of Single Player Seasons. Waardeloos dit.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

...

[ Voor 100% gewijzigd door bbblije op 21-01-2017 12:26 ]

POTM Ibra is binnen, dadelijk maar eens uitgebreid testen :D
Ongeveer 40k uit de pakjes gehaald door Barzagli en IF Kalinic

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 12:48:
POTM Ibra is binnen, dadelijk maar eens uitgebreid testen :D
Ongeveer 40k uit de pakjes gehaald door Barzagli en IF Kalinic
Wat heb je dan netto in de SBC gestoken?
bbblije schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 13:05:
[...]

Wat heb je dan netto in de SBC gestoken?
Twee basisspelers (TOTGS Gundo + IF Mkhiki), en een paar spelers van de bank (IF Yedder, IF Lallana).
Het restant is betaald door Fitness kaartjes te verkopen.

Totale waarde zou wel iets van Ibra + 50k zijn.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 13:30:
[...]

Twee basisspelers (TOTGS Gundo + IF Mkhiki), en een paar spelers van de bank (IF Yedder, IF Lallana).
Het restant is betaald door Fitness kaartjes te verkopen.

Totale waarde zou wel iets van Ibra + 50k zijn.
Je hebt er niet de minste spelers voor opgeofferd :'( Gundo, Mkhi en Yedder hebben bij mij toch een bijzonder plekje, al ben ik mezelf er van bewust dat ik mij niet door sentiment moet laten leiden ;)
bbblije schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 13:53:
[...]

Je hebt er niet de minste spelers voor opgeofferd :'( Gundo, Mkhi en Yedder hebben bij mij toch een bijzonder plekje, al ben ik mezelf er van bewust dat ik mij niet door sentiment moet laten leiden ;)
Idd, maar speelde met Eriksen als F9 in 433-5.

Voor mijn team zijn er de volgende veranderingen geweest
Eriksen speelt nu op positie TOTGS Gundo
Ibra op CF (ipv Eriksen)
Mhiki IF --> NIF

Yedder had ik wel gehaald, maar nog niet mee gespeeld. Had de verkochte spelers gehaald tijdens TOTY en nu met winst weer verkocht.

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:09
Iemand tips voor een goed en goedkoop 2e team?
Ik heb ongeveer 10k

• bbblije

bbblije

Riiiiight

JAtech schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 14:36:
Iemand tips voor een goed en goedkoop 2e team?
Ik heb ongeveer 10k
https://www.futbin.com/17/squad/1318010 -> Ogbonna zou kunnen ipv Reid. Matip zou je er ook in kunnen verwerken.

Welke chem style zouden jullie op IF Fabregas toepassen?

Ik heb nu Catalyst, waar ik redelijk tevreden over ben. Maar Futbin geeft aan dat hij als CM/RCM meer heeft aan een Engine of Maestro. Shadow lijkt me ook nog een goede optie. Graag jullie mening? Ik kom er alleen niet uit :(

FUT

De rest van de Chem styles vind ik kloppen, basic bij de gene die ik over de gehele reeks iets meer wil geven.

Kabasele is mijn nieuwe Guerreiro, tussen Alonso en Smalling is het echt een beest! Veel stamina, oké lengte, snel, sterk, en met Backbone een behendige passer!

[ Voor 78% gewijzigd door bbblije op 21-01-2017 16:18 ]

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 01:04
Iemand een tip om de WL eens een keer te halen.. heb me nog nooit weten te kwalificeren. Vandaag weer geprobeerd en wederom de finale verloren, win de 1e en 2e weds, vrij makkelijk.. de 3e gaat gewoon!.. en dan verlies ik de finale!:-(
Eriko1 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 16:34:
Iemand een tip om de WL eens een keer te halen.. heb me nog nooit weten te kwalificeren. Vandaag weer geprobeerd en wederom de finale verloren, win de 1e en 2e weds, vrij makkelijk.. de 3e gaat gewoon!.. en dan verlies ik de finale!:-(
Neem je wedstrijden op zodat je ze later kan terugkijken. Kijk waar het misgaat. Stap je te snel in met een verdediger? Probeer je alleen maar via de zelfde manier aan te vallen? Heeft de tegenstander zijn manier van spelen omgegooid?

Het kunnen kleine dingen zijn die je normaal niet opvallen. Merendeel van de goals tegen bij mij komen door balverlies. Ik kwam er op een gegeven moment achter dat ik de verkeerde spelers inspeelde/liet opbouwen.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Eriko1 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 16:34:
Speel je al de wedstrijden op de zelfde dag? Het zit waarschijnlijk in je hoofd. Finale stres ;)

Ontspan! Wees je bewust van je speelstijl! Ga niet anders spelen omdat het de "finale" is.

1. Zet muziek op.
2. Al het andere geluid uit.
3. Erger je niet aan het spel! Blijf bij jezelf, jij bent degene die niet goed reageert op de gameplay. EA krijgt het nog niet voor elkaar de penalty pijl goed te coderen, laat staan dat ze werkende code voor scripting hebben geïmplementeerd. Mocht het ze toch gelukt zijn, je speelt beter als je het ontkent ;) Pauzeer. Pak jezelf terug!
4. Merk je dat een speler niet doet wat hij moet doen, wissel hem!
5. Kom je er niet door, verander je tactiek of opstelling.
6. Stamina speelt een grote rol, tegen het einde van de wedstrijd is het altijd slim frisse benen het veld op te sturen om je op ieder front weer de voorsprong te geven!

[ Voor 48% gewijzigd door bbblije op 21-01-2017 17:29 ]

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Ik weet niet wat het is, maar er is iets veranderd met de patch en ik kan er niet mee omgaan :-(

Maar even een klein weekje niet meer aanraken denk ik. Als het lukt :p

PSN: MrMistral

bbblije schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 16:53:
[...]

Speel je al de wedstrijden op de zelfde dag? Het zit waarschijnlijk in je hoofd. Finale stres ;)

Ontspan! Wees je bewust van je speelstijl! Ga niet anders spelen omdat het de "finale" is.

1. Zet muziek op.
3. Erger je niet aan het spel! Blijf bij jezelf, jij bent degene die niet goed reageert op de gameplay. EA krijgt het nog niet voor elkaar de penalty pijl goed te coderen, laat staan dat ze werkende code voor scripting hebben geïmplementeerd. Mocht het ze toch gelukt zijn, je speelt beter als je het ontkent ;) Pauzeer. Pak jezelf terug!
6. Stamina speelt een grote rol, tegen het einde van de wedstrijd is het altijd slim frisse benen het veld op te sturen om je op ieder front weer de voorsprong te geven!
7. Heb vooral geduld.

• Fraaank
MrMistral schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 17:36:
Ik weet niet wat het is, maar er is iets veranderd met de patch en ik kan er niet mee omgaan :-(

Maar even een klein weekje niet meer aanraken denk ik. Als het lukt :p
Heb hetzelfde! Passen gaat nog wel aardig, maar die bal het netje in krijgen...

[ Voor 0% gewijzigd door Fraaank op 22-01-2017 13:30 . Reden: Spelfoutje ]

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:15
Fck yea, eindelijk weekend league gehaald!

• llovesoccerx7
[...]

1. Zet muziek op.
Dat voelt mij inderdaad op dat de pijl niet altijd aanwezig is. Is dat simpelweg gewoon een fout dus?

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 19:43:
[...]
Dat voelt mij inderdaad op dat de pijl niet altijd aanwezig is. Is dat simpelweg gewoon een fout dus?
Als je tegenstander hem uit heeft staan, staat hij voor jou ook uit.

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:00:
[...]

Je kan hem activeren ingame? Ik heb dit eigenlijk nooit uitgezocht anders google ik even :)
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:00:
[...]

Dat zou het eerder een bug maken.

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:02:
[...]

Dat zou het eerder een bug maken.
Hoezo? Net zoiets als dat je kunt instellen dat je alleen wil spelen tegen mensen die ook Manual passing aan hebben staan.
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:18:
[...]

Hoezo? Net zoiets als dat je kunt instellen dat je alleen wil spelen tegen mensen die ook Manual passing aan hebben staan.
Een instelling aan de kant van de tegenstander mag jouw instellingen niet beïnvloeden.
Het is of altijd aan of altijd uit maar niet per wedstrijd verschillend.

• colorsone
  • Laatst online: 23-11 21:42
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:18:
[...]

Lijkt mij ook zeer vreemd, en klopt tevens ook niet. Heb wel eens tegen vrienden gespeeld die wel een pijltje hadden, en ik niet.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

llovesoccerx7 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:01:
[...]

Je kan hem activeren ingame? Ik heb dit eigenlijk nooit uitgezocht anders google ik even :)
Dpad omhoog!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:04
Rage quitten als je met Bale, Suarez, Neymar en daarachter Pogba + Boateng, Alaba en Neuer speelt tegen mijn 80 BPL team en na 10 minuten met 2-0 achter staat :D

• Eriko1
[...]

1. Zet muziek op.
Bedankt!.. het is me net eindelijk een keer gelukt.. wat een finale.. Heel veel beter zijn, 3-1 achter komen, 3-3 in de 90e min.. en in de 117e de 4-3 maken! Pfff

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Eriko1 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 01:36:
[...]

Bedankt!.. het is me net eindelijk een keer gelukt.. wat een finale.. Heel veel beter zijn, 3-1 achter komen, 3-3 in de 90e min.. en in de 117e de 4-3 maken! Pfff
Gefeliciteerd!
Dat wordt nog wat in de WL, in het begin voelde bij mij elke wedstrijd als een finale ;)

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• tomk10
  • Laatst online: 14:42
peeweeherman schreef op zondag 22 januari 2017 @ 06:26:
[...]

Gefeliciteerd!
Dat wordt nog wat in de WL, in het begin voelde bij mij elke wedstrijd als een finale ;)
Heb ik net tegen jou gespeeld? Volgens mij wel
Nog mensen die wakker zijn op de vroege zondagochtend en zin hebben in een potje?

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

tomk10 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 07:02:
[...]

Heb ik net tegen jou gespeeld? Volgens mij wel
Geen idee? Speel je op pc?
Tegen bpl of Frans team?

• EricNL
Mannen,

Mijn BPL team is bijna klaar, maar ik zoek nog 3 (betaalbare) spelers. Ik ben niet echt een die-hard FUT speler, maar ik hoor veel dat 4-1-2-1-2 (2) een erg goede opstelling is, dus daarom maar gewoon mee gegaan.

Dit is wat ik tot nu toe heb:
http://www.futhead.com/17/squads/4084747/

Ik zoek dus nog:
- Een SP
- Een CM
- Een CAM

Ik heb helaas geen zakken vol met coins maar ik kan wel redelijk wat sparen. Ik heb op dit moment net geen 20.000 coins op zij staan.

Iemand tips?

Zzz, en dan verlies je een game omdat je tegenstander steeds gelijkmaakt en uiteindelijk de winnende scoort.
eerste tegengoal in de 45e, tweede in 90e en derde in de 120e minuut ...

Toevallig much

@hierboven, wat ik vaak zie is het volgende in deze formatie:
ST --> Remy
CAM --> Eriksen
CM --> Herrera

[ Voor 22% gewijzigd door Bossie op 22-01-2017 11:49 ]

Als aanvulling op Bossie kan je Matic halen als cdm en kante naar CM doorschuiven.
Past binnen je budget.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

EricNL schreef op zondag 22 januari 2017 @ 11:37:
Mannen,

Mijn BPL team is bijna klaar, maar ik zoek nog 3 (betaalbare) spelers. Ik ben niet echt een die-hard FUT speler, maar ik hoor veel dat 4-1-2-1-2 (2) een erg goede opstelling is, dus daarom maar gewoon mee gegaan.

Dit is wat ik tot nu toe heb:
http://www.futhead.com/17/squads/4084747/

Ik zoek dus nog:
- Een SP
- Een CM
- Een CAM

Ik heb helaas geen zakken vol met coins maar ik kan wel redelijk wat sparen. Ik heb op dit moment net geen 20.000 coins op zij staan.

Iemand tips?
Ik wil zoiets voorstellen https://www.futbin.com/17/squad/1333935

Eriksen is momenteel iets overpriced, maar zijn stamina maakt hem een geweldige middenvelder. Zeker aan het einde van een wedstrijd kan hij de beslissende factor zijn!

Baily en Smalling omgedraaid ivm workrates en omringende spelers. Clichy en Dembele zullen Baily beter dekken als hij besluit de benen te nemen!

Lukaku en Firminho hebben kracht snelheid en een goed schot, wel in de gaten houden dat Lukaku links is, en maar een 3* wf heeft.

Mocht je de coins nog niet hebben voor Lukaku of Eriksen dan kan je ze vervangen door een Remy of Mata. Mata lijkt op papier langzaam, maar zijn acceleratie en behendigheid maken hem toch een speler die snel kan schakelen. Helaas heeft hij niet de stamina om 90 min te rennen. Eventueel zou je dan een wedstrijd kunnen beginnen met Schneiderlin of Herrera als RCM, en dan rond de 60min Mata erop. Succes!

• tomk10
peeweeherman schreef op zondag 22 januari 2017 @ 09:54:
[...]

Geen idee? Speel je op pc?
Tegen bpl of Frans team?
Op pc met serie A team. Ik speelde tegen een bpl team met. Musa, walcott mane.... Teamnaam was bijna zelfde als je user name maar dan zonder klinkers

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

tomk10 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 12:17:
[...]

Op pc met serie A team. Ik speelde tegen een bpl team met. Musa, walcott mane.... Teamnaam was bijna zelfde als je user name maar dan zonder klinkers
Dat zijn wel mijn mannen, ook IF Defoe, TIF Eriksen, etc

Vanochtend ging niet zo goed, lag en kinderen, was dat gelijkspel?

• tomk10
peeweeherman schreef op zondag 22 januari 2017 @ 13:08:
[...]

Dat zijn wel mijn mannen, ook IF Defoe, TIF Eriksen, etc

Vanochtend ging niet zo goed, lag en kinderen, was dat gelijkspel?
Ja idd dan ben jij dat geweest. Fc Twente badge en shirts? Je had wel gewonnen met 1-2 :P

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

tomk10 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 13:13:
[...]

Ja idd dan ben jij dat geweest. Fc Twente badge en shirts? Je had wel gewonnen met 1-2 :P
Yep, FC Twente! Vlak voor eind pas van supersub PotM Sterling op Defoe, binnen 16 bijna altijd raak!

Wel saai weekend zonder WL...

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
https://www.futbin.com/17/squad/1335624

Mijn nieuwe versie, heb eriksen als supersub voor Musa.

Mochten er tips zijn hoor ik het graag. Op dit moment maar 5k te besteden

PSN: Europhea

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Razenko schreef op zondag 22 januari 2017 @ 13:35:
https://www.futbin.com/17/squad/1335624

Mijn nieuwe versie, heb eriksen als supersub voor Musa.

Mochten er tips zijn hoor ik het graag. Op dit moment maar 5k te besteden
Koop voor Vertongen een Matip of Ogbonna.

Voor Valencia een Walker, Clyne of Bellerin.

Verder is Giroud een betere assist speler dan Musa, dus ik stel voor dat je die wisselt. Ook de M/M workrates zorgen er voor dat hij op de CAM positie blijft. (get in the box for crosses!)

Musa op get in behind en press back line! Happy days, sprinten met die geweldige neger!

Verder een sterk BPL basis team!

[ Voor 8% gewijzigd door bbblije op 22-01-2017 13:57 ]

bbblije schreef op zondag 22 januari 2017 @ 13:48:
[...]

Koop voor Vertongen een Matip of Ogbonna.

Voor Valencia een Walker, Clyne of Bellerin.

Verder is Giroud een betere assist speler dan Musa, dus ik stel voor dat je die wisselt. Ook de M/M workrates zorgen er voor dat hij op de CAM positie blijft. (get in the box for crosses!)

Verder een sterk BPL basis team!
Giroud? Serieus? Gisterenavond teveel gedronken? :+

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 13:58:
[...]

Giroud? Serieus? Gisterenavond teveel gedronken? :+
Zeker na de huidige patch. Betere passing stats, sterker en onderscheppend vermogen. L2-R2 dribbelen, bal verdedigen en Musa een steekpass aanleveren!

https://www.futbin.com/17/compare/244/966

Ik heb wel wat mogen drinken, maar ik kon het binnen houden ;) Dus teveel wast nie :+
bbblije schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:02:
[...]

Zeker na de huidige patch. Betere passing stats, sterker en onderscheppend vermogen. L2-R2 dribbelen, bal verdedigen en Musa een steekpass aanleveren!

https://www.futbin.com/17/compare/244/966

Ik heb wel wat mogen drinken, maar ik kon het binnen houden ;) Dus teveel wast nie :+
Als inkomende cam ivm zijn lengte, maar dan zou ik tenminste met wingers spelen en dat doet hij niet.
Ik denk echt niet dat hij blij gaat worden van uberhaupt Giroud op welke plek dan ook.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:11:
[...]

Als inkomende cam ivm zijn lengte, maar dan zou ik tenminste met wingers spelen en dat doet hij niet.
Ik denk echt niet dat hij blij gaat worden van uberhaupt Giroud op welke plek dan ook.
Ik kreeg gisteren nog op mijn flikker van IF Giroud als CAM. Niet van de bal te zetten en ramt ze er ook nog van buiten de box in! Ik werd helemaal gek van die gozer, tot zo ver dat hij in mijn transferlijst staat ;)

• Razenko
  • Nu online
Giroud staat expres in het veld, hij maakt niet veel goals maar is een heerlijke aanspeelpunt, niet van de bal af te krijgen waardoor Remy en Musa de runs en goals kunnen maken.

Razenko schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:20:
Giroud staat expres in het veld, hij maakt niet veel goals maar is een heerlijke aanspeelpunt, niet van de bal af te krijgen waardoor Remy en Musa de runs en goals kunnen maken.
Waarom geen Slimani dan?

• Razenko
  • Nu online
Bean77 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:41:
[...]

Waarom geen Slimani dan?
Hele tijd geprobeerd maar hij viel me zwaar tegen. Had een draaicirkel van een Scania. Kon gewoon niet met Slimani overweg

• EricNL
Bedankt voor de tips. Is het echter niet gevaarlijk om Eriksen als CM en dan ook nog Firmino als CAM te gebruiken? Natuurlijk heb je wel de sterke Kante en Dembele, maar ik vroeg het me gewoon af.

En ik neem aan dat ik Musa op "Get in behind" zet en Lukaku dan gewoon default, toch?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

EricNL schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:49:
[...]

Bedankt voor de tips. Is het echter niet gevaarlijk om Eriksen als CM en dan ook nog Firmino als CAM te gebruiken? Natuurlijk heb je wel de sterke Kante en Dembele, maar ik vroeg het me gewoon af.

En ik neem aan dat ik Musa op "Get in behind" zet en Lukaku dan gewoon default, toch?
Eriksen heeft de stamina om het hele veld af te rennen. In mijn teams houdt hij zichzelf altijd geweldig staande, ook onderscheppend! Zeker naast een Moussa en Kanté, een prima aanvallende middenvelder. Maar ik vind 10K/7K (hij zou op beide platformen minimaal 2K goedkoper moeten zijn) momenteel te duur voor Eriksen, ik snap niet zo goed waar zijn prijs stijging vandaan komt. Wellicht omdat mensen denken dat hij een upgrade krijgt gezien het aantal IF, maar niet op de hoogte zijn van welke kaarten een upgrade krijgen.

Firminho op stay forward, Musa op get in behind en press back line. Lukaku kan zowel target man als get in behind als default. Musa zal door zijn H/H en ondanks zijn instructies toch wat terug kruipen om mee te verdedigen, dan blijven Firminho en Lukaku altijd aanspeelbaar!

• To easy
bbblije schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:14:
[...]

Ik kreeg gisteren nog op mijn flikker van IF Giroud als CAM. Niet van de bal te zetten en ramt ze er ook nog van buiten de box in! Ik werd helemaal gek van die gozer, tot zo ver dat hij in mijn transferlijst staat ;)
Iedereen koopt hem en hopen stiekem dat die per ongeluk een scorpio kick doet ;)

• llovesoccerx7
Ik zoek nog een leuke LF/ST voor mijn team. Ik zelf dacht eraan om martial te proberen :)

Iemand anders nog iets leuks ? Dat goed bevalt.

• RonaldMuijs
llovesoccerx7 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 16:11:
Ik zoek nog een leuke LF/ST voor mijn team. Ik zelf dacht eraan om martial te proberen :)

In wat voor team wil je hem gebruiken? Martial is wel een hele goede speler.

Wat is er nou weer met de markt aan de hand... geen weekend league dus ik dacht dat de prijzen wel even zouden droppen, maar mijn teams waren 445k waard 2 dagen geleden en ze zijn nu 495k waard 8)7

• llovesoccerx7
RonaldMuijs schreef op zondag 22 januari 2017 @ 16:27:
[...]

In wat voor team wil je hem gebruiken? Martial is wel een hele goede speler.

Wat is er nou weer met de markt aan de hand... geen weekend league dus ik dacht dat de prijzen wel even zouden droppen, maar mijn teams waren 445k waard 2 dagen geleden en ze zijn nu 495k waard 8)7
4321 of 41212(2) formatie.

• Eriko1
llovesoccerx7 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 16:11:

Ik gebruik Payet.. hij is niet zo snel dan Martial!.. maar ik vind um fijn, ook zeer goede pass en vrije trap

• llovesoccerx7
Ik zit aan een aanval te denk van Martial Griezman Dembele. Ik weet niet wat de algemene mensen vinden van griezman. Ben hem zelde tegengekomen.

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-11 22:19
Welke formatie is goed voor een trage spits? Ik speel nu valse negen (4-3-3 (5)) met mijn Oranje team met Van Persie op 9 en Depay en Robben op de flanken, maar ik heb moeite om kansen te creëren.

[ Voor 23% gewijzigd door Spacejockey op 22-01-2017 17:13 ]

Eriko1 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 16:56:
[...]

Ik gebruik Payet.. hij is niet zo snel dan Martial!.. maar ik vind um fijn, ook zeer goede pass en vrije trap
Gebruikt idd ook Payet omdat de LW bij mij vooral een aangever is en Payet simpelweg de betere passer is.
Martial heb ik op de bank, en laat ik vaker invallen als CF dan LW.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

llovesoccerx7 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 17:06:
Ik zit aan een aanval te denk van Martial Griezman Dembele. Ik weet niet wat de algemene mensen vinden van griezman. Ben hem zelde tegengekomen.
Griezman is geen makkelijke spits, hij moet echt bij je speelstijl passen.

Lacazette al geprobeerd?

Ik speel met Martial, Lukaku en Mkhitarian in een 4321 - Martial (get in behind), Lukaku (get in behind, push backline), Mkhitarian (false 9).

Dan kom je eigenlijk op een 4312 met Martial en Lukaku in de spits, en Mkhitarian als CAM. Werkt voor mij goed!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Nog mensen die zometeen een potje willen spelen, PS4?

• colorsone
  • Laatst online: 23-11 21:42
pelidee schreef op zondag 22 januari 2017 @ 18:22:
Nog mensen die zometeen een potje willen spelen, PS4?
Ik wil straks wel.. voeg me maar toe: colorsone
Pagina: 1 ... 102 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.