Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
colorsone schreef op zondag 22 januari 2017 @ 18:58:
[...]

Ik wil straks wel.. voeg me maar toe: colorsone
Done. Mijn gamertag is PeliDee_NL

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:14
Ik wil ook wel een potje mijn ID is MisterxBee

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
ik heb een BPL team en speelde lang 433-4, nu overgestapt naar 41212 maar bevalt me niet echt..
hebben jullie een idee hoe ik me team kan neerzetten en in welke opstelling? Spelers die ik zoal heb zijn: Martial, mkytharian, Kane, Eriksen enz..

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 01:04
Bossie schreef op zondag 22 januari 2017 @ 17:15:
[...]

Gebruikt idd ook Payet omdat de LW bij mij vooral een aangever is en Payet simpelweg de betere passer is.
Martial heb ik op de bank, en laat ik vaker invallen als CF dan LW.
Ik heb SonIF nog, kan ik ook omdraaien tijdens de wedstrijd.. en heb dan Hazard nog op de bank van het andere team. Martial gebruik ik uit princiepe niet omdat iedereen die heeft😋

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Vandaag eindelijk eens pack luck. Had de pro league sbc afgerond en uit het jumbo pack Hazard en Willian! Speel nu met een calcio A en bundes team in 4321. Maar wil deze spelers toch wel even proberen! Heb dembele en fellaini nog als middenvelders. Moet alleen nog verdedigers halen. Heb nog zo 70k over. Dacht als keeper butland. Als het team bevalt verkoop ik wel weer wat en haal ik een betere. Dacht aan smalling en matip achter, de laatste heb ik volgens mij ook nog. Spits word Musa.

Tips

Edit zag dat ik IF Alli ook nog had, untradeable. Nu maar een 433-4 gemaakt. Eerste pot gewonnen. Nog even de juiste chem styles zoeken voor de heren

[ Voor 13% gewijzigd door Hoodlum77 op 22-01-2017 20:52 ]

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Mijn Franse team is on fire!
Heb de opstelling veranderd van 41212 naar 41212 (2), omdat de buitenspelers voor mijn gevoel niet veel opleverden.

Heb nu op het middenveld een ruit van SIF N'zogbia (cdm), Kante, Matuidi en IF Ben Yedder (CAM). _/-\o_
3 potten gespeeld, 3x 3-0 voor bij de rust, 1x afgerond op 6-0 en 2x rage quit _O-

Edit:
Nu alleen nog een vergelijkbare opstelling voor mijn BPL team.
Heb al TIF eriksen als cam, wat zou er als cm's en cdm achter passen?

[ Voor 17% gewijzigd door peeweeherman op 22-01-2017 21:03 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:57

lasharor

7 december 2004

peeweeherman schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:02:
Mijn Franse team is on fire!
Heb de opstelling veranderd van 41212 naar 41212 (2), omdat de buitenspelers voor mijn gevoel niet veel opleverden.

Heb nu op het middenveld een ruit van SIF N'zogbia (cdm), Kante, Matuidi en IF Ben Yedder (CAM). _/-\o_
3 potten gespeeld, 3x 3-0 voor bij de rust, 1x afgerond op 6-0 en 2x rage quit _O-

Edit:
Nu alleen nog een vergelijkbare opstelling voor mijn BPL team.
Heb al TIF eriksen als cam, wat zou er als cm's en cdm achter passen?
Yaya Toure, Gundogan en Kanté als CDM.

Daarvoor doen Sturrige en SIF Benteke het trouwens ook heel erg goed.

• zino86
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-12-2022
Spacejockey schreef op zondag 22 januari 2017 @ 17:10:
Welke formatie is goed voor een trage spits? Ik speel nu valse negen (4-3-3 (5)) met mijn Oranje team met Van Persie op 9 en Depay en Robben op de flanken, maar ik heb moeite om kansen te creëren.
Ik ben persoonlijk dan fan van de 4-5-1 opstelling! Vandaag Giroud gehaald en die scoorde 5 keer in 1 wedstrijd. Met 2 aanvallende middenvelders en vleugels heeft hij genoeg ondersteuning.

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:23
Iemand trouwens nog tactic tips voor mijn 4-1-2-1-2 (2) opstelling die ik hier eerder heb geplaatst?

Zit te denken aan, Musa (CAM) get behind en press back line. Remy (ST) get in behind en giroud als false 9

PSN: Europhea

Razenko schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:28:
Iemand trouwens nog tactic tips voor mijn 4-1-2-1-2 (2) opstelling die ik hier eerder heb geplaatst?

Zit te denken aan, Musa (CAM) get behind en press back line. Remy (ST) get in behind en giroud als false 9
Even de search op reddit gebruiken, staan guides genoeg op.
Het merendeel zijn wel gebaseerd op snelle build up play etc wat alles erg onrustig maakt naar mijn gevoel.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Yes, zojuist mijn 500ste overwinning geboekt! *O*
Ook nog eens tegen een team met Messi, Ronaldo, Hazard, Griezman, etc etc :w

peeweeherman schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:58:
Yes, zojuist mijn 500ste overwinning geboekt! *O*
Ook nog eens tegen een team met Messi, Ronaldo, Hazard, Griezman, etc etc :w
Gefeliciteerd, ik zit nog niet eens op 250 :+

Wat vind iedereen van 433-4? Het is een formatie waar ik het altijd lastig tegen heb, en kan met mijn huidig spelersmateriaal deze formatie ook prima kunnen invullen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:20:
[...]

Gefeliciteerd, ik zit nog niet eens op 250 :+

Wat vind iedereen van 433-4? Het is een formatie waar ik het altijd lastig tegen heb, en kan met mijn huidig spelersmateriaal deze formatie ook prima kunnen invullen.
Ik vind echte wingers niet fijn spelen. Een aanval via de vleugels is niet effectief als je niet vroegtijdig naar binnen snijdt. Dan ga ik liever gelijk door het midden.

• Razz89
Razz89 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 19:32:
ik heb een BPL team en speelde lang 433-4, nu overgestapt naar 41212 maar bevalt me niet echt..
hebben jullie een idee hoe ik me team kan neerzetten en in welke opstelling? Spelers die ik zoal heb zijn: Martial, mkytharian, Kane, Eriksen enz..
Niemand?

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-11 00:54
Ligt aan je speelstyle.
Ik ben hier momenteel mee aan het spelen:
https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/5ngz00/false_9_guide/
https://fifaforums.easpor...tics-and-instructions/p66

Met CT's ben ik nog wat aan het spelen, resultaten zijn wat wisselend maar vooral een iets inzakkende verdediging en trage build-up play geeft veel controle over een wedstrijd. Je kan het versnellen ten koste van balbezit.

• pelidee
  • Niet online
Is er al een oplossing voor die Glitch of is deze er nog steeds?

• llovesoccerx7
Mensen die Lewandowski al is gebruikt hebben? Is het wat eigenlijk dit jaar?

[ Voor 25% gewijzigd door llovesoccerx7 op 22-01-2017 22:55 ]

• Razz89
Bossie schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:43:
[...]

Ik ben hier momenteel mee aan het spelen:
https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/5ngz00/false_9_guide/
https://fifaforums.easpor...tics-and-instructions/p66

Met CT's ben ik nog wat aan het spelen, resultaten zijn wat wisselend maar vooral een iets inzakkende verdediging en trage build-up play geeft veel controle over een wedstrijd. Je kan het versnellen ten koste van balbezit.
Thanks! Nog nooit met een 433-5 gespeeld. Maar ga morgen is via futbin kijken way ik kan maken..

Mensen die een goed draaiend BL team hebben.. ben benieuwd hoe jullie het allrmaal hebben staan.. want ik vogel nu al een tijdje van alles uit maar kan het maar niet vinden..

Wil toch wel echt met een premierleague team blijven spelen.

• Razenko
Razz89 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 23:01:
[...]

Thanks! Nog nooit met een 433-5 gespeeld. Maar ga morgen is via futbin kijken way ik kan maken..

Mensen die een goed draaiend BL team hebben.. ben benieuwd hoe jullie het allrmaal hebben staan.. want ik vogel nu al een tijdje van alles uit maar kan het maar niet vinden..

Wil toch wel echt met een premierleague team blijven spelen.
Ik heb een stuk terug mijn huidige BPL team geplaatst.

Heb de 4-3-3 (4) ook een hele tijd gebruikt, met depay links, mane rechts en Remy in de spits. Beviel opzich wel alleen moet je wel op tijd naar binnen gaan, met voorzetten ga je het niet redden.

Zojuist een typische EA pot gehad...
Tegenstander komt op de 0-1 vanwege eigen doelpunt van Shaw (no comment). Domineert mij de hele pot en in de laatste paar minuten win ik nog even met 2-1 dankzij Musa en Remy

Edit:
Mocht er iemand nog een sterke BPL spits zoeken... Wilfried Bony met een hawk

[ Voor 4% gewijzigd door Razenko op 22-01-2017 23:34 ]

• bbblije

bbblije

Riiiiight

My little Bony

• Razenko
Kleine Bony heeft wel 99 strength, niet van de bal te krijgen ...

• llovesoccerx7
Ik zit nu eindelijk in div 1 ! Maar nu moet ik er zeker in blijven anders mag ik nog steeds niet meedoen.

Dus dan kan ik geen FUT meer doen online :(. Ik wil niet het risco nemen dat ik naar 2 zak.

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 12:59
Na lang wikken en wegen toch ook maar eens besloten om te starten met FUT. Na vele offline potjes en handelen gisteren eindelijk mijn 1e selectie die online ook voor de boeg kan komen gereed.

Gisteren in de korte tijd die ik nog over had toch nog 1 wedstrijd online mee kunnen spelen en nog gewonnen ook.

Ik ben benieuwd naar jullie meningen over mijn Calcio A (Serie A) Selectie.
http://www.futhead.com/17/squads/4106977/

Daarnaast ben ik nog op zoek naar een goede CAM speler die evt. de positie van Banega kan innemen, heb momenteel nog 7K beschikbaar dus veel keus zal ik wel niet hebben ;-)

Tot slot, wie zouden jullie kiezen: Evra of Sandro?
http://www.futhead.com/17...ice-evra/compare/17-2491/

• pelidee
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 00:36:
Ik zit nu eindelijk in div 1 ! Maar nu moet ik er zeker in blijven anders mag ik nog steeds niet meedoen.

Dus dan kan ik geen FUT meer doen online :(. Ik wil niet het risco nemen dat ik naar 2 zak.
Promotie naar 1 is ook kwalificatie. Dus als het goed is moet je dan toch geplaatst zijn.
Ansjo schreef op maandag 23 januari 2017 @ 08:57:
Na lang wikken en wegen toch ook maar eens besloten om te starten met FUT. Na vele offline potjes en handelen gisteren eindelijk mijn 1e selectie die online ook voor de boeg kan komen gereed.

Gisteren in de korte tijd die ik nog over had toch nog 1 wedstrijd online mee kunnen spelen en nog gewonnen ook.

Ik ben benieuwd naar jullie meningen over mijn Calcio A (Serie A) Selectie.
http://www.futhead.com/17/squads/4106977/

Daarnaast ben ik nog op zoek naar een goede CAM speler die evt. de positie van Banega kan innemen, heb momenteel nog 7K beschikbaar dus veel keus zal ik wel niet hebben ;-)

Tot slot, wie zouden jullie kiezen: Evra of Sandro?
http://www.futhead.com/17...ice-evra/compare/17-2491/
Sandro dat is echt een no-brainer :) Misschien wel de beste rb uit het spel voor dat geld.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:04
Vissert schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:09:
[...]

Sandro dat is echt een no-brainer :) Misschien wel de beste lb uit het spel voor dat geld.
FTFY >:)

• llovesoccerx7
pelidee schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:04:
[...]

Promotie naar 1 is ook kwalificatie. Dus als het goed is moet je dan toch geplaatst zijn.
Dat snap ik alleen als ik nou door blijf spelen deze week en degradeer mag ik weer niet meedoen neem ik aan?

• pelidee
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:21:
[...]
Dat snap ik alleen als ik nou door blijf spelen deze week en degradeer mag ik weer niet meedoen neem ik aan?
Je kwalificatie blijft staan. :)

• llovesoccerx7
pelidee schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:06:
[...]

Je kwalificatie blijft staan. :)
Oke dus voor de duidelijkheid als ik deze week degradeer staat mijn kwalifactie nog steeds vast. En de volgende WL moet ik wel weer div 1 halen om weer mee te doen?

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Ben van 4-1-2-1-2 (2) naar 4-3-2-1 gegaan. Heb het gevoel dat ik dan voorin wat meer stootkracht heb met 3 man op een rij en aansluitende middenvelders. Wel iets kwetsbaarder voor counters, maar tot dusver lost Kante dat goed op. Divisie 1 hield ik helaas niet, en Divisie 2 liep beetje stroef, maar heb wel het gevoel dat mijn spel verbeterd. Goed oefenen nog met deze formatie.

Overigens ben ik nog niet overtuigd van Willian op RV. Op dit moment is dit mijn opstelling;

https://www.futbin.com/17/squad/1351892

Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag!

PSN/Steam: Xamsix

• llovesoccerx7
Xamsix schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:14:
Ben van 4-1-2-1-2 (2) naar 4-3-2-1 gegaan. Heb het gevoel dat ik dan voorin wat meer stootkracht heb met 3 man op een rij en aansluitende middenvelders. Wel iets kwetsbaarder voor counters, maar tot dusver lost Kante dat goed op. Divisie 1 hield ik helaas niet, en Divisie 2 liep beetje stroef, maar heb wel het gevoel dat mijn spel verbeterd. Goed oefenen nog met deze formatie.

Overigens ben ik nog niet overtuigd van Willian op RV. Op dit moment is dit mijn opstelling;

https://www.futbin.com/17/squad/1351892

Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag!
Wat vindt je van IF Lallana? Ik heb een paar met zijn NIF gespeeld hij voelt best wel heerlijk. Overweeg zijn IF te halen.

• Xamsix
llovesoccerx7 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:20:
[...]

Wat vindt je van IF Lallana? Ik heb een paar met zijn NIF gespeeld hij voelt best wel heerlijk. Overweeg zijn IF te halen.
Ja ik vind het een erg fijne speler. Als CAM ook zeker goed, en niet te duur. Eriksen is ook heel fijn, maar zijn IF gaat alweer snel voor 200.000 coins. Beetje too much. Dus kan hem wel aanraden.

Heb ook wat leuke afstandsgoals met Lallana gemaakt, moet je af en toe gewoon mee uithalen!

• Razz89
wat vinden jullie hier van?

verbeteringen zijn welkom!
www.futbin.com/17/squad/1351933

en hoe kan ik het beste de spelerinstructies zetten?

• llovesoccerx7
Razz89 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:27:
wat vinden jullie hier van?

verbeteringen zijn welkom!

en hoe kan ik het beste de spelerinstructies zetten?
Ik zou persoonlijk met dit team van 4321 naar ingame 41212(2) gaan. En dan Martial en Kane spit en Mkhitaryan op cam.

• pelidee
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:09:
[...]

Oke dus voor de duidelijkheid als ik deze week degradeer staat mijn kwalifactie nog steeds vast. En de volgende WL moet ik wel weer div 1 halen om weer mee te doen?
Klopt. Weet niet op welk platform je speelt. Maar als je PS4 speelt moet je 18 wins halen in de weekend league, dan ben je ook weer automatisch gekwalificeerd. Of handhaven/promoveren naar/in Divisie 1.

[ Voor 4% gewijzigd door pelidee op 23-01-2017 10:31 ]

• llovesoccerx7
pelidee schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:30:
[...]

Klopt. Weet niet op welk platform je speelt. Maar als je PS4 speelt moet je 18 wins halen in de weekend league, dan ben je ook weer automatisch gekwalificeerd. Of handhaven/promoveren naar/in Divisie 1.
Ik speel op PC eerste keer dat ik nu meedoen dus geen idee hoe het daar staat.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:04
llovesoccerx7 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:30:
[...]

Ik zou persoonlijk met dit team van 4321 naar ingame 41212(2) gaan. En dan Martial en Kane spit en Mkhitaryan op cam.
Grappig, ik vind 4321 ingame juist heel fijn spelen, tik je hele verdedigingen kapot mee >:)

• llovesoccerx7
Joster schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:34:
[...]

Grappig, ik vind 4321 ingame juist heel fijn spelen, tik je hele verdedigingen kapot mee >:)
Dat kan maar het is allemaal eigen preferences. ;)
Ik geef alleen mijn mening over zijn squad wat ik zou doen.

[ Voor 10% gewijzigd door llovesoccerx7 op 23-01-2017 10:37 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:47

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

[...]

Iedereen zijn eigen speelwijze denk ik :) Ik speel het liefst met 2 spitsen voorin, maar dat heeft eerder te maken met het feit dat ik nog niet goed genoeg ben op 't middenveld :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Razz89
[...]

llovesoccerx7 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:30:
[...]

ik zelf heb beide opstellingen nog niet eerder gedaan, maar het liefst speel ik met 1 spits ja.. maar zouden jullie nog andere spelers op bepaalde plekken zetten.. of staat het zo goed?

• llovesoccerx7
Razz89 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:41:
[...]

[...]

ik zelf heb beide opstellingen nog niet eerder gedaan, maar het liefst speel ik met 1 spits ja.. maar zouden jullie nog andere spelers op bepaalde plekken zetten.. of staat het zo goed?
Ben persoonlijk geen fan van Milner misschien die vervangen?
Ik weet wat je van Reid vindt maar Koscienly vind ik zelf zeer goede verdediger in de BPL.
Voor de rest ziet het er goed uit.
Wat zullen de fitness prijzen doen dit weekend? Komende donderdag natuurlijk geen WL rewards dus ik vermoedt een stuk minder kaarten, zowel fitness als spelers, in het spel?

• Razz89
llovesoccerx7 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:44:
[...]

Ben persoonlijk geen fan van Milner misschien die vervangen?
Ik weet wat je van Reid vindt maar Koscienly vind ik zelf zeer goede verdediger in de BPL.
Voor de rest ziet het er goed uit.
twijfelde tussen marco Alonso en milner maar milner speelt bij mij erg fijn, verder zijn de statics van reid dven tikkeltje beter als koscielny dus vandaar de keuze voor reid maar ben nog niet helemaal overtuigt van hem nee.. alleen op het middenveld ben ik er nog niet echt uit..

iemand nog tips hoe ik de spelerinstructies kan zetten? hoorde wat voorbij komen qua '' get behind'' enz.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:04
Vissert schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:00:
Wat zullen de fitness prijzen doen dit weekend? Komende donderdag natuurlijk geen WL rewards dus ik vermoedt een stuk minder kaarten, zowel fitness als spelers, in het spel?
Gok dat e wel omhoog gaan maar niet zo erg als weekend voor TOTY. Ene kant geen WL rewards dus weinig in het spel, andere kant was er geen WL dus zijn er ook niet veel gebuikt.

Ik twijfel om er nog meer te kopen voor 1100-1200... Ene kant weet ik wel dat ze allemaal verkocht worden voor 1800 uiteindelijk maar vind het toch duur en heb er nog 200 op de bank.
Wat denken jullie?
Moet nog zo'n 100-200K voor Ronaldo als ik alles verkoop 8)7

• llovesoccerx7
Razz89 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:49:
[...]

twijfelde tussen marco Alonso en milner maar milner speelt bij mij erg fijn, verder zijn de statics van reid dven tikkeltje beter als koscielny dus vandaar de keuze voor reid maar ben nog niet helemaal overtuigt van hem nee.. alleen op het middenveld ben ik er nog niet echt uit..

iemand nog tips hoe ik de spelerinstructies kan zetten? hoorde wat voorbij komen qua '' get behind'' enz.
Stats zegt niet alles bij mij vind ik persoonlijk. Sommigen spelers passen gewoon bij je ondanks er andere spelers zijn die wat minder stats hebben. Daarom heb ik Julian Weigl op het middenveld bij mij. Heerlijke speler.
Jamesl schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:04:
[...]

Gok dat e wel omhoog gaan maar niet zo erg als weekend voor TOTY. Ene kant geen WL rewards dus weinig in het spel, andere kant was er geen WL dus zijn er ook niet veel gebuikt.

Ik twijfel om er nog meer te kopen voor 1100-1200... Ene kant weet ik wel dat ze allemaal verkocht worden voor 1800 uiteindelijk maar vind het toch duur en heb er nog 200 op de bank.
Wat denken jullie?
Moet nog zo'n 100-200K voor Ronaldo als ik alles verkoop 8)7
Verwacht je dat je die 200 gaat verkopen in het weekend?

• Xamsix
Vissert schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:00:
Zoals je zelf al beargumenteerd zullen deze wel omhoog gaan, ik weet alleen niet hoe ver omhoog. Ik heb er een stuk of 100, gekocht voor 1000 coins. Hopelijk stijgt de prijs naar 2000 coins, en raken we ze allemaal kwijt ;)

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:47
Xamsix schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:20:
[...]

Zoals je zelf al beargumenteerd zullen deze wel omhoog gaan, ik weet alleen niet hoe ver omhoog. Ik heb er een stuk of 100, gekocht voor 1000 coins. Hopelijk stijgt de prijs naar 2000 coins, en raken we ze allemaal kwijt ;)
Ik zet weer in op 1800/1900. As usual de laatste weken. Heb er afgelopen week nog best wat verkocht. Stuk of 20.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Xamsix schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:20:
[...]

Als je hier al op het forum kijkt dan zitten we de man al op minimaal 100 kaarten. Trek deze lijn door.

De markt gaat sowieso iets over stuur zijn deze week, geen rewards waardoor de informs schaarser zullen zijn. Wellicht een Rooney SBC. Maar ook omdat er geen WL was zullen mensen net als wij nog genoeg fitness kaarten in hun club hebben.

• silvi0
  • Laatst online: 05-06 23:02
bbblije schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:26:
[...]

Als je hier al op het forum kijkt dan zitten we de man al op minimaal 100 kaarten. Trek deze lijn door.

De markt gaat sowieso iets over stuur zijn deze week, geen rewards waardoor de informs schaarser zullen zijn. Wellicht een Rooney SBC. Maar ook omdat er geen WL was zullen mensen net als wij nog genoeg fitness kaarten in hun club hebben.
Ik heb er idd ook nog 275 :P

• llovesoccerx7
Ik speel op de PC maar de prijzen van deze kaarten stijgen zelden.. Of ik moet ze gewoon constant listen voor 1800/1900 en hopen dat ze sellen.

• Xamsix
bbblije schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:26:
[...]

Hmm goed punt inderdaad. Even afwachten dan maar :) Als ik ze voor 1700-1800 kwijt kan ben ik ook tevreden, maar ga niet daaronder.

Hoe doen jullie het trouwens? Spelers wisselen of conditiekaartjes inzetten? Denk eraan om deze weekendleague wat meer groepsconditie kaartjes zelf te gebruiken.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Xamsix schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:37:
[...]

Hmm goed punt inderdaad. Even afwachten dan maar :) Als ik ze voor 1700-1800 kwijt kan ben ik ook tevreden, maar ga niet daaronder.

Hoe doen jullie het trouwens? Spelers wisselen of conditiekaartjes inzetten? Denk eraan om deze weekendleague wat meer groepsconditie kaartjes zelf te gebruiken.
Ik gebruik de bronze pack methode nog steeds om bronze conditie en team conditie kaarten te farmen. Door de SBC's zitten er vaak al spelers in die samen 400 coins waard zijn, dan is de pack gratis. Ik speel twee potten met mijn team, waarna ik een conditiekaart toe pas. Dan is het zonde om ze +40 conditie te geven...

• Jamesl
  • Laatst online: 17:04
Vissert schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:06:
[...]

Verwacht je dat je die 200 gaat verkopen in het weekend?
Geen enkel idee, heb ze toen met TOTY allemaal verkocht, stuk of 50 sinds verkocht maar weekend erna waren ze nog ontzettend goedkoop door TOTY en afgelopen weekend was er dus geen WL.

Daarom twijfel ik ook om ze nog voor 1100 te kopen.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ter ere waarvan?

• pelidee
  • Niet online
bbblije schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:57:
[...]

Ik gebruik de bronze pack methode nog steeds om bronze conditie en team conditie kaarten te farmen. Door de SBC's zitten er vaak al spelers in die samen 400 coins waard zijn, dan is de pack gratis. Ik speel twee potten met mijn team, waarna ik een conditiekaart toe pas. Dan is het zonde om ze +40 conditie te geven...
Wel eens vaker wat gehoord over die bronzen packs. Die gebruik je dan neem ik aan puur voor eigen contracten en conditie? Echt winstgevend zal het niet zijn toch ?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Volgens mij de hoeveelheid pl wedstrijden met Man of goals. Nick, Fuji, Gorilla, Skills en Nep hebben het er de afgelopen week in hun videos steeds over.
pelidee schreef op maandag 23 januari 2017 @ 13:27:
[...]
Wel eens vaker wat gehoord over die bronzen packs. Die gebruik je dan neem ik aan puur voor eigen contracten en conditie? Echt winstgevend zal het niet zijn toch ?
Winstgevend is het voor mij niet! Maar mijn fitness kaarten zijn hier door wel gratis!

[ Voor 5% gewijzigd door bbblije op 23-01-2017 13:37 ]

• PetrCech_3
All time topscorer Man Utd.
pelidee schreef op maandag 23 januari 2017 @ 13:27:
[...]

Zeker wel winstgevend. Elke speler die je packed ff op Futbin checken. Geregeld een speler van +- 500 of hoger. Het is geen goudmijn, maar winstgevend i.c.m. fitness/contract, dat zeker!

[ Voor 58% gewijzigd door PetrCech_3 op 23-01-2017 13:47 ]

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Eindelijk weer een beetje gelukkig na potjes fifa. CT helemaal veranderd vandaag. Kon alleen divisie 2 niet meer redden. Had nog 3 potjes voor 8 punten na die patch... Speelde de 2de gelijk. Maar had de CT even getest in dagelijks knock-out toernooi en rolde er zo doorheen. Divisies maken me ook niet zo gek veel uit, maar ik hoop dat ik nu aankomend weekend voor Elite kan gaan. Nog even oefenen tussen mijn toets week door en het moet goed komen.

• pelidee
  • Niet online
RonaldMuijs schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:05:
Eindelijk weer een beetje gelukkig na potjes fifa. CT helemaal veranderd vandaag. Kon alleen divisie 2 niet meer redden. Had nog 3 potjes voor 8 punten na die patch... Speelde de 2de gelijk. Maar had de CT even getest in dagelijks knock-out toernooi en rolde er zo doorheen. Divisies maken me ook niet zo gek veel uit, maar ik hoop dat ik nu aankomend weekend voor Elite kan gaan. Nog even oefenen tussen mijn toets week door en het moet goed komen.
Elite, klinkt optimistich als je je niet in Divisie 2 kan handhaven, puur op basis van eigen ervaringen hoor. Speel je normaal wel in 1/2 dan?

• RonaldMuijs
pelidee schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:08:
[...]

Elite, klinkt optimistich als je je niet in Divisie 2 kan handhaven, puur op basis van eigen ervaringen hoor. Speel je normaal wel in 1/2 dan?
1 nog niet gehaald, maar speel niet zoveel divisies. Laatste keer haalde ik goud 2, maar toen speelde ik 35 potjes op 1 dag omdat ik verder geen tijd had en van die 35 potjes heb ik er uiteindelijk 22 gewonnen maar 8x verloren op penalty's. Dit weekend hoop ik het iets meer te spreiden en beter te kunnen concentreren. Nog beetje oefenen op penalty's en ik hoop 29 te halen. Maar moeten ook een beetje opportunistisch zijn en doelen stellen.

Loopt het niet stop ik gewoon weer lekker bij 18 winst en probeer ik het volgende week weer.

• pelidee
  • Niet online
RonaldMuijs schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:12:
[...]

1 nog niet gehaald, maar speel niet zoveel divisies. Laatste keer haalde ik goud 2, maar toen speelde ik 35 potjes op 1 dag omdat ik verder geen tijd had en van die 35 potjes heb ik er uiteindelijk 22 gewonnen maar 8x verloren op penalty's. Dit weekend hoop ik het iets meer te spreiden en beter te kunnen concentreren. Nog beetje oefenen op penalty's en ik hoop 29 te halen. Maar moeten ook een beetje opportunistisch zijn en doelen stellen.

Loopt het niet stop ik gewoon weer lekker bij 18 winst en probeer ik het volgende week weer.
Dat is wel zuur dan, 8 verliezen op penals. |:(

• RonaldMuijs
pelidee schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:13:
[...]

Dat is wel zuur dan, 8 verliezen op penals. |:(
8 van de 9x penalty's verloren. Maar de laatste keren gaf ik de hoop eigenlijk al op bij penalty's. Kan daar echt helemaal niks van en als dan die pijl 80% van de tijd niet verschijnt is het over voor mij.
RonaldMuijs schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:15:
[...]

8 van de 9x penalty's verloren. Maar de laatste keren gaf ik de hoop eigenlijk al op bij penalty's. Kan daar echt helemaal niks van en als dan die pijl 80% van de tijd niet verschijnt is het over voor mij.
Dan zou ik even wat skill games gaan doen als ik jou was. Oefeningen blijven herhalen tot je bij elke oefening in de top 3 van je vriendenlijst staat is meestal mijn tactiek :+

• RonaldMuijs
Vissert schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:17:
[...]

Dan zou ik even wat skill games gaan doen als ik jou was. Oefeningen blijven herhalen tot je bij elke oefeningen in de top 3 van je vriendenlijst staat is meestal mijn tactiek :+
Dan hoef ik maar 1x te doen :) Geen 1 van mijn vrienden speelt op xbox :X
Maar bij skill games is de pijl wel gewoon altijd aanwezig en dan kan ik het opzich wel. Maar in game is die zooo vaak weg.

[ Voor 14% gewijzigd door RonaldMuijs op 23-01-2017 14:18 ]

RonaldMuijs schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:18:
[...]

Dan hoef ik maar 1x te doen :) Geen 1 van mijn vrienden speelt op xbox :X
Maar bij skill games is de pijl wel gewoon altijd aanwezig en dan kan ik het opzich wel. Maar in game is die zooo vaak weg.
Autch! Dat was voor mij onder andere de reden om een ps4 te halen.

Ik zou voor de WL zeker een uur besteden aan de skillgames en penalties. Niet alleen om de wedstrijd te kunnen beslissen na een verlenging maar je krijgt er ook regelmatig 1 mee ingame.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Hoop het! Heb net een Full-gold Everton team, Man. United team en English squad gekocht/verzameld. Laat die SBC maar komen (hoop ik :D). Morgen gaan de nieuwe SBC's meestal live toch?
Razz89 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:49:
[...]

Milner bevalt mij ook prima, zou alleen ietsje sneller mogen zijn.
Qua stats zou hij zijn volgende IF gewoon als CM of CB moeten krijgen, maar ben bang dat Klopt daar niet aan meewerkt.

Daarnaast zijn er met Alonso/Baines nog prima alternatieven voor RB.

@Visser, Penalties hoef je niet te oefenen als je Ibra hebt :D

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 23-01-2017 14:49 ]

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Bossie schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:48:
[...]

Neemt hij ze alle 5 bij jou 8)?

• Razz89
Bossie schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:48:
[...]

Milner bevalt mij ook prima, zou alleen ietsje sneller mogen zijn.
Qua stats zou hij zijn volgende IF gewoon als CM of CB moeten krijgen, maar ben bang dat Klopt daar niet aan meewerkt.

Daarnaast zijn er met Alonso/Baines nog prima alternatieven voor RB.

klopt ze snelheid is niet optimaal maar verder een topper!

• PetrCech_3
Fraaank schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:36:
[...]

Hoop het! Heb net een Full-gold Everton team, Man. United team en English squad gekocht/verzameld. Laat die SBC maar komen (hoop ik :D). Morgen gaan de nieuwe SBC's meestal live toch?
Heb ze gisteren ook al in orde gemaakt en een hele dosis Everton Gold voor 350 opgepikt. Zou mooi zijn als het gaat gebeuren! Heb Rooney toch niet nodig aangezien ik geen PL squad heb. Dus even nadenken of ik alles sell of hem ''goedkoop'' kan maken.
Fraaank schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:02:
[...]

Neemt hij ze alle 5 bij jou 8)?
Oeps :D

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Als het aan van Basten ligt, binnenkort wellicht wel ;)

• PetrCech_3
Klopt het dat (over het algemeen) de Weekend League rewards hier in Nederland op donderdagnacht gegeven worden? Krijg het niet helemaal duidelijk nog..

• Razz89
als je op de posities rv/lv een lm/rm heb staan is dat dan een heel groot verschil ipv dat je ze een positiekaartje geeft? tering wat zijn die kaartjes duur zeg..

• PetrCech_3
Razz89 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:57:
als je op de posities rv/lv een lm/rm heb staan is dat dan een heel groot verschil ipv dat je ze een positiekaartje geeft? tering wat zijn die kaartjes duur zeg..
Geeft vaak +1 chem... Ik heb het er altijd voor over. Tip: koop hem icm de goede positie. Soms stuk goedkoper

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
PetrCech_3 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:52:
Klopt het dat (over het algemeen) de Weekend League rewards hier in Nederland op donderdagnacht gegeven worden? Krijg het niet helemaal duidelijk nog..
Ja. De afgelopen weken werden ze eigenlijk steeds rond 0:00u in de nacht van woensdag op donderdag uitgegeven. Het is ook een paar keer om 1:00u gebeurd.

PSN: MrMistral

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
PetrCech_3 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:18:
[...]

Geeft vaak +1 chem... Ik heb het er altijd voor over. Tip: koop hem icm de goede positie. Soms stuk goedkoper
Idd vooral met hunter en shadow kan je heel snel 5k besparen.

• llovesoccerx7
Iemand suggesties voor een spits naast Auba? Ik zit beetje rond te kijken maar ik weet het niet wat een leuke spits is. Lacazette?

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-11 15:12
llovesoccerx7 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 18:41:
Iemand suggesties voor een spits naast Auba? Ik zit beetje rond te kijken maar ik weet het niet wat een leuke spits is. Lacazette?
Lacazette doet het voor mij heel goed. Ik heb z'n SBC versie. 104 goals en meer dan 20 assists in 83 wedstrijden. Allemaal divisie 1 en weekend league. Maar hij Is niet voor iedereen geweldig. Sommige mensen kunnen niet omgaan met z'n h/h workrates.

Wat voor type spits zoek je eigenlijk?

• llovesoccerx7
Arwintju schreef op maandag 23 januari 2017 @ 18:44:
[...]

Lacazette doet het voor mij heel goed. Ik heb z'n SBC versie. 104 goals en meer dan 20 assists in 83 wedstrijden. Allemaal divisie 1 en weekend league. Maar hij Is niet voor iedereen geweldig. Sommige mensen kunnen niet omgaan met z'n h/h workrates.

Wat voor type spits zoek je eigenlijk?
Ik weet niet welke formatie jij speelt? Ik ben altijd van de tiki taka op het middenveld en dan opeens met de spits er snel uitbreken.

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-11 15:12
llovesoccerx7 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 18:46:
[...]

Ik weet niet welke formatie jij speelt? Ik ben altijd van de tiki take op middenveld en dan opeens met de spits er snel uitbreken.
4-3-3 (4) dus 2 wingers en een spits voorin. Speel op dit moment met sbc Lacazette, IF Payet en 84IF dembele. Frans team dus maar speelt echt geweldig! Andere team heb ik Neymar op LW, Suarez ST en Bale op RW. Kan de teams nog wel Is posten als je wilt.

Overigens past lacazette wel heel erg bij die speelstijl van jou.
Arwintju schreef op maandag 23 januari 2017 @ 18:49:
[...]

4-3-3 (4) dus 2 wingers en een spits voorin. Speel op dit moment met sbc Lacazette, IF Payet en 84IF dembele. Frans team dus maar speelt echt geweldig! Andere team heb ik Neymar op LW, Suarez ST en Bale op RW. Kan de teams nog wel Is posten als je wilt.

Overigens past lacazette wel heel erg bij die speelstijl van jou.
Ik was gisteren aan het zoeken naar tips met 4-3-3(4), misschien kun je iets meer vertellen hoe je met deze formatie speelt?

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Toppertje dit. FUT is letterlijk onspeelbaar. Ik zit pas in Divisie 8, ik verneder letterlijk elke tegenstander die ik tegenkom. Binnen 20 minuten sta ik vaak 3-0 voor en ik sta op het punt om te degraderen naar divisie 9. Waarom? De "No-loss" Glitch. Oftewel: je wordt genaaid omdat je wint.

Er is letterlijk maar 1 ontwikkelaar die dit voor elkaar krijgt. Hoe moeilijk kan het zijn: tegenstander logt uit, leaved, gooit de stroom er af of disconnect... Serieus EA. HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN!?!?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

EricNL schreef op maandag 23 januari 2017 @ 20:04:
Toppertje dit. FUT is letterlijk onspeelbaar. Ik zit pas in Divisie 8, ik verneder letterlijk elke tegenstander die ik tegenkom. Binnen 20 minuten sta ik vaak 3-0 voor en ik sta op het punt om te degraderen naar divisie 9. Waarom? De "No-loss" Glitch. Oftewel: je wordt genaaid omdat je wint.

Er is letterlijk maar 1 ontwikkelaar die dit voor elkaar krijgt. Hoe moeilijk kan het zijn: tegenstander logt uit, leaved, gooit de stroom er af of disconnect... Serieus EA. HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN!?!?
EA leest niet mee ;)

Maar je cirkel van invloed is dat je er niks aan verandert. Dus gewoon doorgaan en je zo min mogelijk irriteren of het spel niet meer spelen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• EricNL
Bean77 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 20:10:
[...]

EA leest niet mee ;)

Maar je cirkel van invloed is dat je er niks aan verandert. Dus gewoon doorgaan en je zo min mogelijk irriteren of het spel niet meer spelen.
Snap ik, maar het is echt ronduit belachelijk. EA maakt zich al jaren belachelijk door geen fuck te verbeteren aan het hele spel en alleen maar meer en meer tijd te stoppen in FUT om zodoende meer geld uit ons te melken. En wat krijg je dan? Een game-breaking bug.

Ik baal er zo gigantisch van dat er gewoon geen degelijke concurrent is voor Fifa en dat alles licentie gebonden is. Maar man wat verlang ik nu terug naar een Pro Evo 2006.

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
Ik heb me voor de verandering eens geplaatst voor de weekend league, ben benieuwd :+

Eens een weekendje tijd om te spelen.

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:09
Kan het ik als beginner het beste FUT draft voor 15k spelen?
Of gebruiken voor spelers?
JAtech schreef op maandag 23 januari 2017 @ 20:12:
Kan het ik als beginner het beste FUT draft voor 15k spelen?
Of gebruiken voor spelers?
De enige reden om FUT draft te spelen is dat je meer voor je muntjes krijgt dan als je meteen packs koopt in de store.Tenzij je het competitief doet en er vroeg uit ligt.

• EricNL
Voor alle liefhebbers kreeg ik net dit toegestuurd op het forum van EA:

A FIX FOR THE GLITCH? LINK INSIDE

[ Voor 12% gewijzigd door EricNL op 23-01-2017 20:45 ]

• llovesoccerx7
http://www.futhead.com/17/squads/4121707/

Ik twijfel alleen als Lacazette beter in een 2 spits systeem werkt of beter alleen kan spelen.

[ Voor 65% gewijzigd door llovesoccerx7 op 23-01-2017 21:44 ]

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-11 22:19
http://i.imgur.com/poPvh36.jpg

Valt volgens mij niet veel meer te verbeteren aan mijn Oranje team, behalve IF Robben en Depay die ik nooit ga kunnen betalen. Nu afwachten hoe lang het leuk blijft, zodra mijn team klaar is gaat de lol er meestal wel snel vanaf.
llovesoccerx7 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 21:31:
http://www.futhead.com/17/squads/4121707/

Ik twijfel alleen als Lacazette beter in een 2 spits systeem werkt of beter alleen kan spelen.
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/50

edit: denk dat ik je ongewijzigde post in cache had ofzo

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 23-01-2017 22:01 ]

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:33
Ik heb zojuist TIF icardi gekocht en heb nu nog 400k over en dit is mijn team:
http://www.futhead.com/17/squads/4122298/

Zelf zit ik eraan te denken om IF salah en nainggolan te halen, alleen heb ik geen idee of IF salah wel fijn speelt, aangezien hij 160k kost ongeveer. Wat ik toch wel wat prijzig vind. Iemand hier ervaringen mee of andere suggesties?

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Heb nu dit als mijn eerste team:
https://www.futbin.com/17/squad/1300807

Heb daarnaast nog een BPL fitness squad met IF Gray die ik voor 50K op de kop heb weten te tikken. Die is inmiddels 90K waard, dus die wil ik eigenlijk wel verkopen. Heb dan 100L voor versterkignen, maar zie eerlijk gezegd niet waar ik dat zou moeten investeren. Iemand tips?
theman36 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 22:10:
Ik heb zojuist TIF icardi gekocht en heb nu nog 400k over en dit is mijn team:
http://www.futhead.com/17/squads/4122298/

Zelf zit ik eraan te denken om IF salah en nainggolan te halen, alleen heb ik geen idee of IF salah wel fijn speelt, aangezien hij 160k kost ongeveer. Wat ik toch wel wat prijzig vind. Iemand hier ervaringen mee of andere suggesties?
Ik zag eerder vandaag een hybrid langskomen met IF Isco als RW in een Calcio team, Isco link je met Modric en Brozovic.

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:33
Bossie schreef op maandag 23 januari 2017 @ 22:29:
[...]

Ik zag eerder vandaag een hybrid langskomen met IF Isco als RW in een Calcio team, Isco link je met Modric en Brozovic.
Zelf vind ik isco niet een fijne speler om mee te spelen. Dus dan is dat niet echt een optie. Heb jij nog een ander idee of andere opzet? Zelf zit ik te denken om salah en nainggolan NIF te kopen en uit te proberen. Ik zou eventueel nog kunnen switchen daar 4-3-1-2 of 4-1-2-1-2 en geen buitenspelers te nemen. Alleen ben ik dan best wel gebonden aan budget om bijvoorbeeld SIF Brozovic en de rest te halen.

• pelidee
  • Niet online
Er is geen IF Mane meer op de markt. Lachen als die geen winter upgrade krijgt :+
Pagina: 1 ... 103 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.