Ja, ik speel op PS4. Ik weet niet of ik vaker tegen je gespeeld heb? Hoe heet je team dan?Bossie schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 19:51:
[...]
PS4 of niet, volgens mij heb ik meermaals tegen je gespeeld
Bossie speelt met FC BossieMadMoody schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:30:
[...]
Ja, ik speel op PS4. Ik weet niet of ik vaker tegen je gespeeld heb? Hoe heet je team dan?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik denk dat dit het team gaat worden voor de WL.
https://www.futbin.com/17/squad/1289401
Jammer van die chemistry, maar dit is denk ik de beste oplossing
Edit:
Of deze: IF tevez ipv de bruyne
https://www.futbin.com/17/squad/1289643
Edit2:
Dit is beter voor de chemistry:
https://www.futbin.com/17/squad/1289730
Alleen hamsik komt dan met 7 chemistry te spelen
Edit3:
Nevermind, geen restricties meer volgende week
https://www.reddit.com/r/...irements_for_the_next_wl/
Edit:
Edit2:
Edit3:
[ Voor 58% gewijzigd door DjangoBangahri op 19-01-2017 23:09 ]
Ik zit op de telefoon dus kan even niet uitproberen maar als je met de eerste formatie 4321 speelt dan moet Higuain toch full chem krijgen? Of gaat de Bruyne dan naar 6?DjangoBangahri schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 22:39:
Ik denk dat dit het team gaat worden voor de WL.
Edit:
Edit2:
Edit3:
De rewards zijn er !
Cavani en Jonas, de rest niet veel. Wel weer veel contracten en conditie.
Cavani en Jonas, de rest niet veel. Wel weer veel contracten en conditie.
[ Voor 65% gewijzigd door pelidee op 20-01-2017 00:16 ]
Vanavond een spannende pot gespeeld tegen Colorsone. Helaas verloren tegen een goed 81 rated team 
PSN: MrMistral
Wat zijn nu precies de gameplay aanpassingen in de laatste update? Ik had gisteren namelijk het idee dat ik verdedigend ineens wel heel makkelijk werd uitgespeeld en bij het schieten op doel leek het alsof ik met een ballon schoot: Klein tikkie en hoog over telkens!
Leuke pot. MOTM LLorisMrMistral schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 03:13:
Vanavond een spannende pot gespeeld tegen Colorsone. Helaas verloren tegen een goed 81 rated team
I like how you keep the mouse running...
Ik heb Alexis Sanchez als LV in een 4-4-3 opstelling, maar dat is tot op heden nog geen succes. Ook heb ik Martial en Walcott als LV, en deze spelen toch heel anders.
Ik heb net een Hawk kaartje toegepast om Sanchez, maar ik vraag mij af of dit echt zal helpen.
Nog andere suggesties voor een goede LV?
Ik heb net een Hawk kaartje toegepast om Sanchez, maar ik vraag mij af of dit echt zal helpen.
Nog andere suggesties voor een goede LV?
Ik heb sif milner laatst gekocht maar wie zal ik als backup doen. Shaw? Baines? Of toch azpilicueta? Wat vinden jullie?
pff gisteren weer iets dat ik nog niet had gehad.
Ik kom met mn 82 team tegen een 89 rated team met ibra etc.
Maar goed, we beginnen na 2 minuten maakt die gast met ibra een overtreding, bam scheids toont de rode kaart. En hoppa die gast quit ik weet het 100% zeker. Toch staat de melding op het scherm dat het lijkt alsof ik zelf bewust de verbinding heb verbroken. Nadat ik terug was in het menu scherm kreeg ik nog een melding dat mijn DNF rating omhoog was gegaan. Echt omgekeerde wereld dit.
Zal lastig te blijven fixen zoiets.
Maar goed, we beginnen na 2 minuten maakt die gast met ibra een overtreding, bam scheids toont de rode kaart. En hoppa die gast quit ik weet het 100% zeker. Toch staat de melding op het scherm dat het lijkt alsof ik zelf bewust de verbinding heb verbroken. Nadat ik terug was in het menu scherm kreeg ik nog een melding dat mijn DNF rating omhoog was gegaan. Echt omgekeerde wereld dit.
Burp
Is gewoon waardeloos amateurisme dit van EA, kan echt niet.Wii4all schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 08:56:
Dat is dus de no-loss glitch waardoor de WL niet doorgaat deze weekWii4all schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 08:56:
Eens maar bugs zullen er altijd in blijven zitten. Wel respect voor EA dat ze hun verantwoordelijkheid nemen en een competitieve gamemode als de WL hiervoor stil zetten tot het gefixed is.Joster schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 09:04:
[...]
Is gewoon waardeloos amateurisme dit van EA, kan echt niet.
Nou echt verantwoordelijkheid nemen ze niet. Ja ze gaan het oplossen, en ja ze hebben de WL stil gelegd, maar cheaters die de game verpesten aanpakken of mensen die door de leave glitch nu degraderen / hun waardevolle record aan diggelen hebben compenseren ho maar. Vervolgens krijgen mensen van EA te horen dat het waarschijnlijk aan hun eigen internetverbinding ligtVissert schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 09:17:
[...]
Dat is dus de no-loss glitch waardoor de WL niet doorgaat deze week![]()
[...]
Eens maar bugs zullen er altijd in blijven zitten. Wel respect voor EA dat ze hun verantwoordelijkheid nemen en een competitieve gamemode als de WL hiervoor stil zetten tot het gefixed is.
[ Voor 15% gewijzigd door Joster op 20-01-2017 09:57 ]
Je hoeft niet te spelen... Niemand verplicht je je waardevolle record te verspelen. Persoonlijk vind ik dat EA het goed aanpakt nu. Ja even balen, ook omdat het behalen van gold / elite maandelijks nu lastiger is. Hoe je het ook bekijkt EA zal voor gamers altijd de gebeten hond zijn. Doen ze A is 50% boos, doen ze B is de andere 50% boos.Joster schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 09:55:
[...]
Nou echt verantwoordelijkheid nemen ze niet. Ja ze gaan het oplossen, en ja ze hebben de WL stil gelegd, maar cheaters aanpakken of mensen die door de leave glitch nu degraderen / hun waardevolle record aan diggelen hebben compenseren ho maar.
Toen mensen gingen spelen wisten ze nog niet dat die glitch er was hè. Die berichten sijpelden pas na een tijdje door toen veel mensen na een rage quit van de tegenstander een loss aan de broek kregen.Riemer schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 09:58:
[...]
Je hoeft niet te spelen... Niemand verplicht je je waardevolle record te verspelen. Persoonlijk vind ik dat EA het goed aanpakt nu. Ja even balen, ook omdat het behalen van gold / elite maandelijks nu lastiger is. Hoe je het ook bekijkt EA zal voor gamers altijd de gebeten hond zijn. Doen ze A is 50% boos, doen ze B is de andere 50% boos.
Ik heb voor de release al geroepen dat EA meer bezig is met de (commerciele) randzaken dan met de daadwerkelijke gameplay (sommige hier vonden dat ik destijds daarin te kritisch/negatief was). Goed dat ze nu het problemen aanpakken (moeten ze ook wel), maar als ze een veel beter product al in de eerste plaats hadden opgeleverd, dan waren er nu minder problemen.Riemer schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 09:58:
[...]
Je hoeft niet te spelen... Niemand verplicht je je waardevolle record te verspelen. Persoonlijk vind ik dat EA het goed aanpakt nu. Ja even balen, ook omdat het behalen van gold / elite maandelijks nu lastiger is. Hoe je het ook bekijkt EA zal voor gamers altijd de gebeten hond zijn. Doen ze A is 50% boos, doen ze B is de andere 50% boos.
En dat ze de gold/elite aanpassen is ook wel logisch. Ze zijn ergens mee gestart en nu stellen ze het bij op de info die ze nu hebben. Ziet er logisch uit. Sterker nog, van mij mogen ze de wekelijkse lat ook nog (flink) hoger leggen als je ziet dat je met 38 wins nog niet zeker in de top100 zit.
Ben benieuwd hoe dit verder gaat.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Nee klopt helemaal en is ook flink zuur als het je overkomt en je daardoor degradeert of de titel misloopt. Zelf heb ik er weinig van gemerkt. geen enkele rage quit gehad al moet ik wel wat wennen aan de nieuwe gameplay Voor mijn gevoel zijn wedstrijden met 0-0 en 1-0 als uitslag zeldzamer. Ik scoor voor mijn gevoel vaker dan voor deze patch.Joster schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:01:
[...]
Toen mensen gingen spelen wisten ze nog niet dat die glitch er was hè. Die berichten sijpelden pas na een tijdje door toen veel mensen na een rage quit van de tegenstander een loss aan de broek kregen.
Mee eens! Helaas is het merendeel van de games tegenwoordig niet goed genoeg. De eisen voor games worden steeds hoger, het moet steeds sneller worden uitgebracht en gamers betalen toch wel fortuinen in de pre-order maar dat is een hele andere discussieBean77 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:11:
[...]
Ik heb voor de release al geroepen dat EA meer bezig is met de (commerciele) randzaken dan met de daadwerkelijke gameplay (sommige hier vonden dat ik destijds daarin te kritisch/negatief was). Goed dat ze nu het problemen aanpakken (moeten ze ook wel), maar als ze een veel beter product al in de eerste plaats hadden opgeleverd, dan waren er nu minder problemen.
En dat ze de gold/elite aanpassen is ook wel logisch. Ze zijn ergens mee gestart en nu stellen ze het bij op de info die ze nu hebben. Ziet er logisch uit. Sterker nog, van mij mogen ze de wekelijkse lat ook nog (flink) hoger leggen als je ziet dat je met 38 wins nog niet zeker in de top100 zit.
Ben benieuwd hoe dit verder gaat.
38 wins en niet in de top 100 is echt belachelijk. Zou beter zijn als ze de matchmaking aanpassen en er voor zorgen dat het niveau van je games ook echt moeilijker worden naar mate je verder komt met je wins.
Sinds die laatste update stond m'n verdediging verschrikkelijk. Ik gebruik nu de tactics van het onderstaande filmpje en staat weer goed plus ik creëer veel meer.JAtech schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:22:
Iemand nog een goede custom tactic?
Zit er beetje mee te puzzelen, maar het loopt nog niet echt.
YouTube: FUT 17 - How To Concede Less Goals!
Je ziet het meer dan alleen EA. Vroegah waren spellen wel flink af voordat ze uitgebracht werden. Tegenwoordig is de beta al een officiele release. Dat zie je ook hier terug.Vissert schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:25:
[...]
Mee eens! Helaas is het merendeel van de games tegenwoordig niet goed genoeg. De eisen voor games worden steeds hoger, het moet steeds sneller worden uitgebracht en gamers betalen toch wel fortuinen in de pre-order maar dat is een hele andere discussie![]()
38 wins en niet in de top 100 is echt belachelijk. Zou beter zijn als ze de matchmaking aanpassen en er voor zorgen dat het niveau van je games ook echt moeilijker worden naar mate je verder komt met je wins.
Heb je een punt, ik zat te denken dat ze het kunnen oplossen dat je spelers treft die dezelfde ranking hebben die je zelf hebt. Dus brons 1 tegen brons 1 speler. Goud 3 tegen Goud 3 en elite 1 tegen elite 1 (of tegen dezelfde ranking + 1 ranking afwijking). Zo wordt het idd moeilijker gemaakt en komt het mogelijk meer in balans.
edit: En daarbij kunnen ze de hele kwalificatie wat mij betreft laten vervallen.
[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 20-01-2017 10:32 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Maar krijg je dan eigenlijk geen seasons? Wat mij betreft brengen ze toernooien weer terug waarin je ook met zilveren en bronzen teams kunt spelen tegen elkaar.Bean77 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:28:
[...]
Je ziet het meer dan alleen EA. Vroegah waren spellen wel flink af voordat ze uitgebracht werden. Tegenwoordig is de beta al een officiele release. Dat zie je ook hier terug.
Heb je een punt, ik zat te denken dat ze het kunnen oplossen dat je spelers treft die dezelfde ranking hebben die je zelf hebt. Dus brons 1 tegen brons 1 speler. Goud 3 tegen Goud 3 en elite 1 tegen elite 1 (of tegen dezelfde ranking + 1 ranking afwijking). Zo wordt het idd moeilijker gemaakt en komt het mogelijk meer in balans.
edit: En daarbij kunnen ze de hele kwalificatie wat mij betreft laten vervallen.
Ik vraag het me ook af. Ben in een keer naar D3 gedegradeerd. W2/G:2/V4. Van de vier verlieswedstrijden leek het wel alsof mijn backs stilstonden, lagen enorme gaten. Al mijn schoten belandde op de goalie leek wel. Misschien ook wel gewoon een slechte reeks, maar heb echt het idee dat de verdediging uit balans is.MadMoody schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 08:25:
Wat zijn nu precies de gameplay aanpassingen in de laatste update? Ik had gisteren namelijk het idee dat ik verdedigend ineens wel heel makkelijk werd uitgespeeld en bij het schieten op doel leek het alsof ik met een ballon schoot: Klein tikkie en hoog over telkens!
Heb SIF Verrati. Nu verkopen of wachten tot hij uit Packs is?
Zoals ik het ervaar is de verdedigende AI wat slechter geworden. Veel spelers deden niets met hun centrale verdedigers / backs. Zij zijn nu niet zo goed meer waardoor aanvallen makkelijker lijkt geworden.Exodus FC schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:37:
[...]
Ik vraag het me ook af. Ben in een keer naar D3 gedegradeerd. W2/G:2/V4. Van de vier verlieswedstrijden leek het wel alsof mijn backs stilstonden, lagen enorme gaten. Al mijn schoten belandde op de goalie leek wel. Misschien ook wel gewoon een slechte reeks, maar heb echt het idee dat de verdediging uit balans is.
Uit packs, dan is hij meestal ietsjes duurder.Fraaank schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:38:
Heb SIF Verrati. Nu verkopen of wachten tot hij uit Packs is?
Heb momenteel IF reid, Smalling en Koscielny voor mijn achterhoede (er spelen er 2 CB, de andere bankt). Nu heb ik Marcos Alonso IF gepacked, dus die kan ik LB zetten. Ding is, dat daarmee Azpiliqueta IF een optie wordt om als CB te halen.
Heeft iemand ervaring met Azpiliqueta IF CB? Beter dan Smalling, Reid en Koscielny of niet worth the coins?
Heeft iemand ervaring met Azpiliqueta IF CB? Beter dan Smalling, Reid en Koscielny of niet worth the coins?
PSN/Steam: Xamsix
Hier hoor je inderdaad meer mensen over. Daarnaast lijkt het als of spelers minder snel inzakken waardoor "echte" ptb minder effectief is.Riemer schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:38:
[...]
Zoals ik het ervaar is de verdedigende AI wat slechter geworden. Veel spelers deden niets met hun centrale verdedigers / backs. Zij zijn nu niet zo goed meer waardoor aanvallen makkelijker lijkt geworden.
Dit inderdaad. Ze hebben de automatisch verdedigende AI flink teruggeschroefd. Dit betekent dus dat je zelf moet verdedigen ipv dat je het de AI laat oplossen. Goeie zaak vind ik. Spelers die nu echt goed zijn, zullen ook vaker winnen nu.Riemer schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:38:
[...]
Zoals ik het ervaar is de verdedigende AI wat slechter geworden. Veel spelers deden niets met hun centrale verdedigers / backs. Zij zijn nu niet zo goed meer waardoor aanvallen makkelijker lijkt geworden.
Hier totaal nog niks van gemerkt. Ik zet ook druk met middenvelders, de computer verdedigd dan gewoon de man met de bal. Dit gaat prima en merk ik 0,0 verschil in.Arwintju schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:48:
[...]
Dit inderdaad. Ze hebben de automatisch verdedigende AI flink teruggeschroefd. Dit betekent dus dat je zelf moet verdedigen ipv dat je het de AI laat oplossen. Goeie zaak vind ik. Spelers die nu echt goed zijn, zullen ook vaker winnen nu.
Azp IF heb ik ook al eens naar gekeken, maar ik vind hem te klein als centrale verdediger. Die moeten bij mij echt minimaal 1.88 zijn. Alleen Koscielny is bij mij een uitzondering met 1.86Xamsix schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:46:
Heb momenteel IF reid, Smalling en Koscielny voor mijn achterhoede (er spelen er 2 CB, de andere bankt). Nu heb ik Marcos Alonso IF gepacked, dus die kan ik LB zetten. Ding is, dat daarmee Azpiliqueta IF een optie wordt om als CB te halen.
Hmm begrijp ik enigszins, alleen is het zo dat ik niet veel mensen tegenkom die veel ballen voor de pot gooien. Het meeste is toch met een-tweetjes of dieptepasses. Zijn snelheid en verdedigende kwaliteit zouden dan wel goed van pas moeten komen... Maar vraag me af of zijn positionering goed is en niet te vaak weggeduwd wordt.Bean77 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:56:
[...]
Azp IF heb ik ook al eens naar gekeken, maar ik vind hem te klein als centrale verdediger. Die moeten bij mij echt minimaal 1.88 zijn. Alleen Koscielny is bij mij een uitzondering met 1.86
Als jij je headers gewoon goed timed moet het niet verkeerd zijn.Xamsix schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:59:
[...]
Hmm begrijp ik enigszins, alleen is het zo dat ik niet veel mensen tegenkom die veel ballen voor de pot gooien. Het meeste is toch met een-tweetjes of dieptepasses. Zijn snelheid en verdedigende kwaliteit zouden dan wel goed van pas moeten komen... Maar vraag me af of zijn positionering goed is en niet te vaak weggeduwd wordt.
Ik heb nog niet echt veel wedstrijden gespeeld sinds de update maar als de AI idd minder zelf verdedigd vind ik dat een goed iets, ik heb nu heel vaak dat ik 20-25+ tackles heb en me tegenstander maar 12 of minder en dan denk ik echt van hoe the f verdedig je dan
Ja, ik had precies hetzelfde idee. Mijn verdediging leek ook wel een stuk trager en inderdaad ook veel schoten op de keeper. Kan inderdaad even een slechte reeks zijn, heb ik ook zo vaak, maar het leek aslof het echt anders was dan voor de update. En niet beter, eerder slechter!Exodus FC schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:37:
[...]
Ik vraag het me ook af. Ben in een keer naar D3 gedegradeerd. W2/G:2/V4. Van de vier verlieswedstrijden leek het wel alsof mijn backs stilstonden, lagen enorme gaten. Al mijn schoten belandde op de goalie leek wel. Misschien ook wel gewoon een slechte reeks, maar heb echt het idee dat de verdediging uit balans is.
Luck! Hoe speelt Marcos Alonso? Ik wacht tot maandag om er een aantal te kopen, of kan ik het beter laten?Xamsix schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:46:
Als ik van een 4321 100 chem team ingame ga en swap het naar 41212(2) ingame. Blijven alle spelers op goeie chem spelen? Ik lees dit vaak alleen zie geen bevestiging dat het zo is.
Alonso is een beest, in mijn ogen ietsjes beter dan Shaw op alle vlakken.bbblije schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:09:
[...]
Luck! Hoe speelt Marcos Alonso? Ik wacht tot maandag om er een aantal te kopen, of kan ik het beter laten?
Voor mij momenteel de beste optie op Linksback voor een BPL team.
Op dit moment heb ik nog niet met hem gespeeld, heb Azpiliqueta LB staan. Maar Marcos Alonso heeft wel iets betere stats. Twijfel dus om hem te verkopen voor 60k, of te gebruiken en dan Azpiliqueta te halen voor CB. Keuzes, keuzes!bbblije schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:09:
[...]
Luck! Hoe speelt Marcos Alonso? Ik wacht tot maandag om er een aantal te kopen, of kan ik het beter laten?
Als ik hem verkoop kan ik bv IF Eriksen halen haha.
Ik twijfel tussen Mkhitarian en Willian! Wil beginnen met een 4231(2) waarbij ik dan Martial op links zet en Micky/Willian op rechts. Wil waarschijnlijk dan ingame snel switchen naar 41212(2) waarbij Micky/Willian dan op de rechter CM spot komt of kan doorschuiven naar CAM. Ik denk dat Micky dan beter werkt of niet?
Mkhitarian is de betere CAM, Willian doet het beter als RCM door zijn snelheid en behendigheid.Fraaank schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:21:
Ik twijfel tussen Mkhitarian en Willian! Wil beginnen met een 4231(2) waarbij ik dan Martial op links zet en Micky/Willian op rechts. Wil waarschijnlijk dan ingame snel switchen naar 41212(2) waarbij Micky/Willian dan op de rechter CM spot komt of kan doorschuiven naar CAM. Ik denk dat Micky dan beter werkt of niet?
Gedacht aan corners en vrije trappen?Xamsix schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:59:
[...]
Hmm begrijp ik enigszins, alleen is het zo dat ik niet veel mensen tegenkom die veel ballen voor de pot gooien. Het meeste is toch met een-tweetjes of dieptepasses. Zijn snelheid en verdedigende kwaliteit zouden dan wel goed van pas moeten komen... Maar vraag me af of zijn positionering goed is en niet te vaak weggeduwd wordt.
Vorige fifa was Otamendi ook redelijk populair. nu zie je hem nauwelijks/niet meer voorbij komen in opstellingen. Heeft ook met lengte te maken.
Ik zou kijken in de categorie, koscielny, smalling, Luiz, Bailley. (max 1x h/m en minimaal 1 m/h verdediger) Dan hou je nog coins over voor bijv. een betere keeper of andere upgrades.
Thanks! Dan ga ik voor Willian, heb TIF Eriksen op CAM.bbblije schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:24:
[...]
Mkhitarian is de betere CAM, Willian doet het beter als RCM door zijn snelheid en behendigheid.
Idd
Ik merk trouwens niets anders aan het verdedigen, het spel lijkt wel een stuk sneller en de passing is anders. Maar kan nog niet precies zeggen hoe anders.
Ok, dan houd ik Azpiliqueta op de LB en ga ik Marcos Alonso IF verkopen. De 2 verschillen niet veel in stats, terwijl Marcos wel 50.000 coins oplevert.Bean77 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:25:
[...]
Gedacht aan corners en vrije trappen?
Vorige fifa was Otamendi ook redelijk populair. nu zie je hem nauwelijks/niet meer voorbij komen in opstellingen. Heeft ook met lengte te maken.
Ik zou kijken in de categorie, koscielny, smalling, Luiz, Bailley. (max 1x h/m en minimaal 1 m/h verdediger) Dan hou je nog coins over voor bijv. een betere keeper of andere upgrades.
Dan verkoop ik Lallana IF ook, en haal ik van het geld Eriksen IF. Denk ik haha.
Welk team heb je nu dan? En coins beschikbaar?Xamsix schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:30:
[...]
Ok, dan houd ik Azpiliqueta op de LB en ga ik Marcos Alonso IF verkopen. De 2 verschillen niet veel in stats, terwijl Marcos wel 50.000 coins oplevert.
Dan verkoop ik Lallana IF ook, en haal ik van het geld Eriksen IF. Denk ik haha.
Momenteel heb ik dit als squad;Bean77 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:31:
[...]
Welk team heb je nu dan? En coins beschikbaar?
https://www.futbin.com/17/squad/1296491
Heb op dit moment 90.000 coins. Maar heb ook nog veel team conditiekaartjes die ik voor 100k ongeveer kan verkopen (mits mensen ze oppikken voor ongeveer 1800).
Mocht ik Lallana IF en Marcos Alonso IF verkopen komt daar dus nog eens 100k op. Maar goed, die kaartjes ben ik voorlopig niet kwijt.
Dus laten we zeggen; na verkoop van 2 spelers, heb ik 190.000 coins beschikbaar voor aankopen.
Wat gaat er mis? Als het niet kapot is... blablablaXamsix schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:37:
[...]
Momenteel heb ik dit als squad;
Heb op dit moment 90.000 coins. Maar heb ook nog veel team conditiekaartjes die ik voor 100k ongeveer kan verkopen (mits mensen ze oppikken voor ongeveer 1800).
Mocht ik Lallana IF en Marcos Alonso IF verkopen komt daar dus nog eens 100k op. Maar goed, die kaartjes ben ik voorlopig niet kwijt.
Dus laten we zeggen; na verkoop van 2 spelers, heb ik 190.000 coins beschikbaar voor aankopen.
Edit: Ik ben overigens wel het soort speler dat vind dat een team er ook "gaaf" uit moet zien
https://www.futbin.com/17/squad/1296778
Lukaku zorgt voor wat meer kracht naast Lallana en Vardy, hij staat rechts omdat hij links is en far post schoten OP zijn!
Eriksen voor zijn stamina en creativiteit op het middenveld. Toure is en blijft een beest. Kanté is niet uit te putten. Ik vind Matic niet behendig genoeg, heeft in mijn teams altijd teveel tijd nodig om de bal onder controle te krijgen.
Reid en Smalling zijn lang en sterk! Tevens hebben ze voldoende stamina.
[ Voor 31% gewijzigd door bbblije op 20-01-2017 12:02 ]
In de basis al een goed team.Xamsix schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:37:
[...]
Momenteel heb ik dit als squad;
Qua middenveld heb je met matic een goede slot op de deur. Kante is ook erg prettig, maar met fernandinho heb je nog een m/h middenvelder. Ik zou daarvoor kiezen voor een h/m middenvelder.
Ik zou zoiets maken denk ik. Gray kan je vervangen door Benteke als je gewend bent om fysiek voorin te hebben.
https://www.futbin.com/17/squad/1296630
@bbblijeBean77 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:48:
[...]
In de basis al een goed team.
Qua middenveld heb je met matic een goede slot op de deur. Kante is ook erg prettig, maar met fernandinho heb je nog een m/h middenvelder. Ik zou daarvoor kiezen voor een h/m middenvelder.
Ik zou zoiets maken denk ik. Gray kan je vervangen door Benteke als je gewend bent om fysiek voorin te hebben.
https://www.futbin.com/17/squad/1296630
Er gaat eigenlijk niet zoveel mis haha
@Bean77
Qua aanval heb ik toch het liefst een linkspoot op links staan. Dan kan ik steeds gekruist schieten, scoor zo behoorlijk veel. Benteke lijkt mij ook iets te traag.
Eriksen op CM is idd wel een aardig plan. Maar vind hem ook wel fijn op CAM. Is het een idee dat ik Lallana op CM zet en dan Eriksen IF op CAM?
Ben er inderdaad ook wel redelijk tevreden mee. Jammer dat upgrades zo duur zijn, een IF Kante, Walker en Vardy zijn bijna niet te betalen voor mij.
Hoezo datpelidee schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:56:
Oeps, heb weer een 'bod-ban' ontvangen haha. Weer even wachten.
Dribbling en agility zijn beter bij Lallana dus dat zou mijn voorkeur zijn. Maar je kan ook gewoon wisselen om te proberen wie er beter bevalt.Xamsix schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:53:
[...]
@bbblije
Er gaat eigenlijk niet zoveel mis haha
@Bean77
Qua aanval heb ik toch het liefst een linkspoot op links staan. Dan kan ik steeds gekruist schieten, scoor zo behoorlijk veel. Benteke lijkt mij ook iets te traag.
Eriksen op CM is idd wel een aardig plan. Maar vind hem ook wel fijn op CAM. Is het een idee dat ik Lallana op CM zet en dan Eriksen IF op CAM?
Ben er inderdaad ook wel redelijk tevreden mee. Jammer dat upgrades zo duur zijn, een IF Kante, Walker en Vardy zijn bijna niet te betalen voor mij.
Ik vind Sturridge niet echt een beste speler. Hij heeft ook maar 2* weak foot.
Teveel biedingen binnen een bepaalde tijd via de Web app. Je krijgt dan de melding dat je biedingen niet is geaccepteerd. Na een half uurtje is dat er vaak weer af.
[ Voor 30% gewijzigd door pelidee op 20-01-2017 11:59 ]
Ik ga Grey IF oppikken, en hem uitproberen ipv Sturridge. Even kijken hoe het bevalt!Bean77 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:58:
[...]
Dribbling en agility zijn beter bij Lallana dus dat zou mijn voorkeur zijn. Maar je kan ook gewoon wisselen om te proberen wie er beter bevalt.
Ik vind Sturridge niet echt een beste speler. Hij heeft ook maar 2* weak foot.
Thanks voor je hulp/mening
Uhm mensen die ervaring met longshots? Ik probeer het regelmatig maar keeper tikt hem altijd net uit de hoek. Omdat ik waarschijnlijk de bal niet hoog genoeg richting kruising schiet.
Iemand advice
?
Iemand advice
Ik heb vrij veel succes met longshots als je ze kruislings schiet met ongeveer 3/4 power.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:06:
Uhm mensen die ervaring met longshots? Ik probeer het regelmatig maar keeper tikt hem altijd net uit de hoek. Omdat ik waarschijnlijk de bal niet hoog genoeg richting kruising schiet.
Iemand advice?
Afstand rond de 20-30meter?Riemer schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:10:
[...]
Ik heb vrij veel succes met longshots als je ze kruislings schiet met ongeveer 3/4 power.
Oke dan doe ik meestal te weing power achter de bal. Zal ik daar eens opletten! Thx.
Ik heb mijn BPL team verkocht.. was niet tevreden over het middenveld en de fysiek niet sterke aanvallers. Ik heb nu 3,3 miljoen coins dus. Wie kan mij helpen met een goed team te maken?
Welke formatie wil je spelen?colorsone schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:17:
Ik heb mijn BPL team verkocht.. was niet tevreden over het middenveld en de fysiek niet sterke aanvallers. Ik heb nu 3,3 miljoen coins dus. Wie kan mij helpen met een goed team te maken?
Maakt me niet zo heel veel uit, behalve dat ik 4 verdedigers wel belangrijk vindt.
Het wachten were beloond! Walkout Marco Reus! Hoor geen hele possitive verhalen over hem dus hij kan direct weer gaan.RonaldMuijs schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 18:17:
[...]
.... Duurt me wel heel lang. Hoop dat het wachten wordt beloont.
Er is zoveel te doen met 3,3 miljoen haha.colorsone schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:26:
[...]
Maakt me niet zo heel veel uit, behalve dat ik 4 verdedigers wel belangrijk vindt.
Zomaar snel wat in elkaar geflanst... https://www.futbin.com/17/squad/1297337
Haha nice ik was net met ongeveer hetzelfde bezigpelidee schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:40:
[...]
Er is zoveel te doen met 3,3 miljoen haha.
Zelf weet ik niet zo goed wat ik met mn eigen middenveld aanmoet.. heb in een 4-3-1-2 Thiago IF, Vidal en sanches op CM en Muller SBC op CAM. Alleen Thiago heeft medium workrates en Vidal en Sanches zijn praktisch overal, Muller blijft voorin hangen.
Verder zijn er niet echt hele chille middenvelders uit de bundesliga of wel? Heb nog een blauwe Kimmich maar die kaart is verder ook niet echt bijzonder.
Ik vind hem in de spits FANTASTISCH! 50 games 55 goals. Maar ik speel al jaren met deze jongen.RonaldMuijs schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:34:
[...]
Het wachten were beloond! Walkout Marco Reus! Hoor geen hele possitive verhalen over hem dus hij kan direct weer gaan.
https://www.futbin.com/17/squad/1297520colorsone schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:26:
[...]
Zoiets?
Oef! Lekker teampje. Zou het beter zijn als het team waarmee ik gister tegen je speelde?
Niet mis, alleen Lewan is te traag voor me..pelidee schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:40:
[...]
Er is zoveel te doen met 3,3 miljoen haha.
Paar dagen terug ook al gepost maarcolorsone schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:17:
https://www.futbin.com/17/squad/1238657
Als je de IF's wegdenkt is het betaalbaar
Een team speelt goed of slecht aan de hand van de speler, custom tactics, workrates en gameplay. Kies spelers die bij jouw speelstijl passen! Niet klakkeloos iets overnemen dat iemand hier post.colorsone schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:56:
[...]
Oef! Lekker teampje. Zou het beter zijn als het team waarmee ik gister tegen je speelde?
Welke irritante trader zit telkens gelijk 11000/1200 op de teamfitnessen te bieden? 
Elke keer als ik 1000 bied of gewoon 300 ofzo wordt ik gelijk overboden voor 1200
Elke keer als ik 1000 bied of gewoon 300 ofzo wordt ik gelijk overboden voor 1200
[ Voor 34% gewijzigd door Jamesl op 20-01-2017 13:05 ]
Ik neem ook niks over, maar het is wel makkelijk om te kijken wat er allemaal gebouwd kan worden, vanuit daar kan ik individueel naar spelers kijken om te zien of ze bij me zullen passen en/of het een verbetering is tegenover mijn oude BPL team.bbblije schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:00:
[...]
Een team speelt goed of slecht aan de hand van de speler, custom tactics, workrates en gameplay. Kies spelers die bij jouw speelstijl passen! Niet klakkeloos iets overnemen dat iemand hier post.
Het zou ook een goede oefening zijn om je wedstrijden te analyseren, en conclusies te verbinden aan waarom het BPL team je niet lag.colorsone schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:03:
[...]
Ik neem ook niks over, maar het is wel makkelijk om te kijken wat er allemaal gebouwd kan worden, vanuit daar kan ik individueel naar spelers kijken om te zien of ze bij me zullen passen en/of het een verbetering is tegenover mijn oude BPL team.
De aanvallers waren fysiek niet sterk genoeg en het middenveld kon ik weinig mee doen qua individuele acties..bbblije schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:06:
[...]
Het zou ook een goede oefening zijn om je wedstrijden te analyseren, en conclusies te verbinden aan waarom het BPL team je niet lag.
Ik denk dat het goed past bij je speelstijlcolorsone schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:56:
[...]
Dit dus. Had ik eerst ook en erg goed en fijn team.Jamesl schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:59:
[...]
Paar dagen terug ook al gepost maar
https://www.futbin.com/17/squad/1238657
Als je de IF's wegdenkt is het betaalbaar
En L2 (sprinten) niet ingedrukt houden bij het schietenllovesoccerx7 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:14:
[...]
Oke dan doe ik meestal te weing power achter de bal. Zal ik daar eens opletten! Thx.
Sprinten is R2 he... just sayin'Bean77 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:08:
[...]
Dit dus. Had ik eerst ook en erg goed en fijn team.
[...]
En L2 (sprinten) niet ingedrukt houden bij het schieten
L2 is een finess schot denk dat hij dat bedoelt
Een Bean zich maar afvragen waarom hij er altijd word uitgelopen
Finesse shot is R1llovesoccerx7 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:15:
[...]
L2 is een finess schot denk dat hij dat bedoelt
L2 is flair
Man man man, Ik doe alles automatisch ingame.. Als iemand altijd vraagt welke knoppen wat is weet ik het niet eens uit me hoofd
Hahaha, ik heb hetzelfde met de pookjes (links en rechts)llovesoccerx7 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:17:
[...]
Man man man, Ik doe alles automatisch ingame.. Als iemand altijd vraagt welke knoppen wat is weet ik het niet eens uit me hoofd
Fysiek kan je wat aan doen door een speler te vervangen, individuele acties hebben zowel te maken met custom tactics en de ruimte die je tegenstander je geeft als de behendigheid en visie van een speler.colorsone schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:08:
[...]
De aanvallers waren fysiek niet sterk genoeg en het middenveld kon ik weinig mee doen qua individuele acties..
Misschien was het ook niet mijn opstelling, of de spelers waren niet goed. Ik had Pogba (hoor van een hoop vrienden dat ze hem ook niks vonden) en IF Alli..bbblije schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:22:
[...]
Fysiek kan je wat aan doen door een speler te vervangen, individuele acties hebben zowel te maken met custom tactics en de ruimte die je tegenstander je geeft als de behendigheid en visie van een speler.
http://www.futhead.com/17/squads/4038424/
Ik speel met dit team. Alleen ik teamgeest kaarten zijn hebben best wat impact op de spelers deze fifa.
Wat zouden jullie bij het middenveld en de aanvallers toevoegen?
Ik speel met dit team. Alleen ik teamgeest kaarten zijn hebben best wat impact op de spelers deze fifa.
Wat zouden jullie bij het middenveld en de aanvallers toevoegen?
Ik wil graag naast mijn team uit de Engelse competitie een team uit de Serie A opbouwen. Heb nu pas 2 spelers: Keeper Hart en verdediger Manolas. Wat zijn leuke koopjes in de Italiaanse competitie? Iemand tips?
Koulibaly.
[ Voor 35% gewijzigd door Spacejockey op 20-01-2017 13:32 ]
florenzi, medel, asamoah, banegaMadMoody schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:30:
Ik wil graag naast mijn team uit de Engelse competitie een team uit de Serie A opbouwen. Heb nu pas 2 spelers: Keeper Hart en verdediger Manolas. Wat zijn leuke koopjes in de Italiaanse competitie? Iemand tips?
kijk eens naar dit team: https://www.futbin.com/17/squad/1298239MadMoody schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:30:
vooral Medel is een must have
[ Voor 4% gewijzigd door Bakkertje_01 op 20-01-2017 13:39 ]
Pogba zou geen 685K meer kosten als hij niet goed was. Met 2 IF laat hij ook zien dat hij IRL een redelijke speler is. Fifa is altijd al een spel geweest waarbij de ene speler iemand beter ligt dan de andere.colorsone schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:24:
[...]
Misschien was het ook niet mijn opstelling, of de spelers waren niet goed. Ik had Pogba (hoor van een hoop vrienden dat ze hem ook niks vonden) en IF Alli..
Als je niet iedere week je team om wilt gooien, zou ik je toch willen adviseren het bij jezelf te zoeken. Speelstijl, formatie, custom tactics en daar de spelers bij uit te zoeken.
https://www.reddit.com/r/..._guide_to_custom_tactics/
Fuji is een hele leuke Youtuber om te volgen, hij legt dingen goed uit. Geeft aan wat hij vraagt van een speler op een bepaalde positie. Praat over zijn custom tactics en wat hij daar in zoekt. Hij probeert iedere aflevering een aantal spelers uit die hij dan reviewed aan de hand van zijn speelstijl en opstelling. Aanrader!
Dat zijn raadsels, dit jaar doet EA heel weinig aan de aankondiging van (winter) transfers. Het beste wat je kan doen is Futbin in de gaten houden, die zijn vrij rap met het verwerken van speler transfers en nieuwe kaarten.Joster schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:26:
Depay dus naar Lyon, hoe lang duurt het dan voor zijn nieuwe kaart beschikbaar komt?
[ Voor 15% gewijzigd door bbblije op 20-01-2017 14:06 ]
Wie vinden jullie beter?
Handanovic of Cech?
Handanovic of Cech?
Veel zijn er slechter dan Cech, dus easy Handanovicllovesoccerx7 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:27:
Wie vinden jullie beter?
Handanovic of Cech?
Het is dan wel vrijdag, maar dit is toch meer zondag ochtend praatBean77 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:35:
[...]
Veel zijn er slechter dan Cech, dus easy Handanovic
Edit: Rewards zijn er! Maar er komt geen WL. Mixed feeling...
[ Voor 9% gewijzigd door bbblije op 20-01-2017 15:17 ]
Het lijkt ook wel alsof het afronden anders geworden is. Kansen heb ik genoeg, ik denk de laatste 10 potjes misschien 7 goals en een stuk of 20 goede kansen gemist. Nu in D3 de eerste gewonnen en daarna direct twee verloren. Ik heb Fifa even verwijderd, over een maandje maar weer vers er tegen aan. Ben er voor nu even klaar mee.MadMoody schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:05:
[...]
Ja, ik had precies hetzelfde idee. Mijn verdediging leek ook wel een stuk trager en inderdaad ook veel schoten op de keeper. Kan inderdaad even een slechte reeks zijn, heb ik ook zo vaak, maar het leek aslof het echt anders was dan voor de update. En niet beter, eerder slechter!
Heb je nog geen weekend dan?bbblije schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:01:
[...]
Het is dan wel vrijdag, maar dit is toch meer zondag ochtend praatWij hebben nog geen bier op, snap er geen snars van!
Edit: Rewards zijn er! Maar er komt geen WL. Mixed feeling...
Ik vind Cech serieus erg slecht. Qua stats heeft hij goede cijfers, maar in praktijk lijkt hij een andere speler. Butland, Begovic vind ik beter met een fractie van de kosten.
Maar goed, dat is mijn ervaring.
Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.