Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:37
Is op basis van (de locatie) van je stadion geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

tuinïnen schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:52:
Ik heb misschien niet goed geslapen of ben duidelijk niet meer helder van geest, maar ik krijg het niet voor elkaar om 'het weer' op willekeurig te zetten tijdens carriëre modus. Het is altijd zonnig bij mij. Handmatig iedere wedstrijd aanpassen kan ik wel, maar dat is juist niet de bedoeling

Zie ik iets over het hoofd bij de settings? Speel inmiddels 22 jaar Fifa en dan krijg je dit..

@dutchgio : ik speel mijn wedstrijden in Sheffield :)
Het is inderdaad heel vaak zonnig en dat is alleen maar handmatig aan te passen.
Toch heb ik vaak ook regen als ik bijvoorbeeld in Neder stadion (nederland) speel.
Daarnaast krijg je in December, Januari ook gewoon sneeuw.

Ik baal zelf ook dat het heel vaak licht is, zelfs om 20:00 uur is het daar nog overal heel erg zonnig.
Ik pas dus regelmatig handmatig de stadion settings. Tijdstip en het weer.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkwaito
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-09 11:34
tuinïnen schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:52:
Ik heb misschien niet goed geslapen of ben duidelijk niet meer helder van geest, maar ik krijg het niet voor elkaar om 'het weer' op willekeurig te zetten tijdens carriëre modus. Het is altijd zonnig bij mij. Handmatig iedere wedstrijd aanpassen kan ik wel, maar dat is juist niet de bedoeling

Zie ik iets over het hoofd bij de settings? Speel inmiddels 22 jaar Fifa en dan krijg je dit..

@dutchgio : ik speel mijn wedstrijden in Sheffield :)
Verander in je Game settings de Rendering Quality naar een non-Auto setting (Low/Medium?high of Ultra)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Jeez, die Premier league overlay kleuren zijn lelijk geworden na de update. Zijn dit de officiële kleuren die ze op real life tv ook tonen?

donker paars met het lelijkste groen die ze konden vinden.. balkje van uithoudingsvermogen in licht blauw helpt er ook niet bij.

edit: waarom kan je nu niet meer zien hoe moe je speler is? die blauwe balk gaat altijd terug naar vol..
Hij wordt gewoon sneller rood als je te lang sprint.. Lekker onhandig

[ Voor 85% gewijzigd door SmokingCrop op 14-10-2016 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

SmokingCrop schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:01:
Jeez, die Premier league overlay kleuren zijn lelijk geworden na de update. Zijn dit de officiële kleuren die ze op real life tv ook tonen?

donker paars met het lelijkste groen die ze konden vinden.. balkje van uithoudingsvermogen in licht blauw helpt er ook niet bij.

edit: waarom kan je nu niet meer zien hoe moe je speler is? die blauwe balk gaat altijd terug naar vol..
Hij wordt gewoon sneller rood als je te lang sprint.. Lekker onhandig
Eindelijk geupdate dus.
Morgenvroeg ff testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Op TV ziet het zo uit, dat klopt wel volgens je beschrijving, donkerpaars en groen:

http://www.underconsidera...ue_ingame_graphics_02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:42

tuinïnen

Eventus stultorum magister

checkwaito schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:21:
[...]

Verander in je Game settings de Rendering Quality naar een non-Auto setting (Low/Medium?high of Ultra)
Heel logisch. Ik had denk ik tot Fifa 18 kunnen zoeken. Bedankt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 23:00:
Op TV ziet het zo uit, dat klopt wel volgens je beschrijving, donkerpaars en groen:

http://www.underconsidera...ue_ingame_graphics_02.jpg
Snap niet hoe ze aan die kleuren gekomen zijn.. Lijkt wel gekozen door een kleuter.
De FA Cup is veel nicer.
Afbeeldingslocatie: http://image.prntscr.com/image/e00ea4cd77a646f78259a4899dc9b23c.png

[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 14-10-2016 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
SmokingCrop schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 23:04:
[...]

Snap niet hoe ze aan die kleuren gekomen zijn.. Lijkt wel gekozen door een kleuter.
De FA Cup is veel nicer.
[afbeelding]
Gewoon, uitbesteden aan een ontwerpbureau:
http://dixonbaxi.com/work/premier-league-experience/

De vorige PL graphics vond ik ook beter, wel goed dat ze het nu gelijk trekken met hoe het daadwerkelijk is. Helemaal geen graphics zoals het voor de patch was is ook niks.
Die van de FA zijn inderdaad nog het beste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

dutchgio schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 23:08:
[...]

Gewoon, uitbesteden aan een ontwerpbureau:
http://dixonbaxi.com/work/premier-league-experience/

De vorige PL graphics vond ik ook beter, wel goed dat ze het nu gelijk trekken met hoe het daadwerkelijk is. Helemaal geen graphics zoals het voor de patch was is ook niks.
Die van de FA zijn inderdaad nog het beste.
Ik vondhet een groot gemis dat de graphics niet aanwezig waren.
Voor mij 1 van de grootste minpunt.
Maar dat is nu opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Grootste gemis is dat deze Fifa wederom een spel op steroïden is. De nieuwe engine heeft aardig wat glitches opgelost, maar het is nog steeds een veredeld ping pong spel. Gelukkig is Co op wel te doen. Daar ligt het tempo een stuk realistischer. Maargoed ik zal wel gewoon oud worden. :|

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Deel 4 seasons
Veel plezier!

Foetsie schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 00:21:
Grootste gemis is dat deze Fifa wederom een spel op steroïden is. De nieuwe engine heeft aardig wat glitches opgelost, maar het is nog steeds een veredeld ping pong spel. Gelukkig is Co op wel te doen. Daar ligt het tempo een stuk realistischer. Maargoed ik zal wel gewoon oud worden. :|
Ik persoonlijk vind de nieuwe frostbite engine geweldig. Coop is inderdaad goed te doen, mits jij en je teammate op hetzelfde niveau qua gameplay zitten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:20:
Deel 4 seasons
Veel plezier!

[video]

[...]

Ik persoonlijk vind de nieuwe frostbite engine geweldig. Coop is inderdaad goed te doen, mits jij en je teammate op hetzelfde niveau qua gameplay zitten.
Na de eerste gemiste kans alweer afgezet, iemand die wel op dit soort 12 in een dozijn momenten zit te wachten? :Z

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Ben ik het met je eens Scavy. Bravehendrik, het is leuk om een compilatie te hebben van beelden die echt wat toevoegen, zeker als deze samengevoegd worden met een leuk muziekje en wat effecten. Helaas zijn deze drie onderdelen niet heel sterk, waardoor het niet echt aantrekkelijk wordt om te kijken. Wellicht een idee om voor langere tijd beelden te sparen en dan alleen de hoogtepunten daarvan in een compilatie te zetten?

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:57
SmokingCrop schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 23:04:
[...]

De FA Cup is veel nicer.
[afbeelding]
Moet zeggen dat ik het als ontwerper erg vet vind. Kleuren out of the box gekozen er past er erg goed bij. Geloof wel dat het even wennen zal zijn.

Verder zijn de lettertypes, leesbaarheid etc er ook zoveel op vooruitgegaan dat je mij niet hoort klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ambianz schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 00:13:
[...]

Moet zeggen dat ik het als ontwerper erg vet vind. Kleuren out of the box gekozen er past er erg goed bij. Geloof wel dat het even wennen zal zijn.

Verder zijn de lettertypes, leesbaarheid etc er ook zoveel op vooruitgegaan dat je mij niet hoort klagen.
Het nieuwe logo enzo vind ik best wel nice, maar dat lelijk groen in combinatie met dat paars :r
Vooral dat dit ook 24/7 op het scherm te zien is.. Daar wil ik net minder opvallende kleuren..

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 16-10-2016 00:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Deel 4 seasons
Veel plezier!

[video]

[...]

gast, kap eens met dit soort filmpjes, het voegt NIKS TOE!

Je blijft hier maar mee doorgaan, doe het lekker op Facebook ofzo |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:57
SmokingCrop schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 00:15:
[...]

Het nieuwe logo enzo vind ik best wel nice, maar dat lelijk groen in combinatie met dat paars :r
Vooral dat dit ook 24/7 op het scherm te zien is.. Daar wil ik net minder opvallende kleuren..
Dat is smaak, die felle kleur is juist 'in'. Ik vind het zelf als ontwerper juist wel tof, ti's platter, minder gedetailleerd en niet zo oersaai als de standaard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 03:20:
[...]

Ik ben het hier helemaal mee eens. Het is gewoon een goedkoope manier om meer views te krijgen. Tevens vind ik het een vieze vorm van zelfverheerlijking. Wat hierboven al gezegd word.. Post this shit on Facebook.. We zitten nu niet echt op je aandachtgeilheid te wachten maat..

Ok back on topic.

Ik speel zelf nu alleen nog maar pro. Heb The Journey gespeeld, Co-Op MP gespeeld met mijn vriend uit Isreal.. Tevens Womans cup gedaan. Ik vermaak me nog wel.. Maar ik vind het best nog wel lastig om doelpunten te vieren.. Ik kom altijd uit op die dome sliding met de handen omhoog..

PS voegt het nog wat toe om dingen te kopen in de store..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 20:18:
[...]

Ik ben het hier helemaal mee eens. Het is gewoon een goedkoope manier om meer views te krijgen. Tevens vind ik het een vieze vorm van zelfverheerlijking. Wat hierboven al gezegd word.. Post this shit on Facebook.. We zitten nu niet echt op je aandachtgeilheid te wachten maat..

Ok back on topic.

Ik speel zelf nu alleen nog maar pro. Heb The Journey gespeeld, Co-Op MP gespeeld met mijn vriend uit Isreal.. Tevens Womans cup gedaan. Ik vermaak me nog wel.. Maar ik vind het best nog wel lastig om doelpunten te vieren.. Ik kom altijd uit op die dome sliding met de handen omhoog..

PS voegt het nog wat toe om dingen te kopen in de store..
Haha, het juichen bij de goals.
Iedereen dabt of hoe je dat schrijft, man man, maaar ik heb zo'n leuk dansje met 4 man op een rij, die hun armen wat de lucht in zwaaien Haha zo mooi en hij duurt ook best lang. Daar irriteer ik al die kut dabbers mee. Hij is heel simpel:
L1 ingedrukt houden en je rechter stick naar rechts duwen en zo houden. Is wel op de ps4..
Dus zodra ik een dab zie ga ik irritant dansen :d

Ps je kan alles ook zien hoe het moet qua juichen in FIFA zelf, ergens bij instellingen staan alle mogelijkheden met de toetsencombinaties erbij.

Maar probeer hem maar eens, ik ga altijd helemaal stuk omdat dansje,maar ook omdat ik met vrienden pro clubs speel en we allemaal headset aan hebben. Hahaha najah je moet er bij zijn denk ik of t ligt aan me rookgedrag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Gister de carreer mode weer eens opgestart, maar moet nu toch echt tot de conclusie komen dat ik er geen reet aan vindt. Elke wedstrijd is 0-0, 0-1 of 1-0. De goals die gemaakt worden zijn de replay niet eens waard. Het is een groot schaakspel.

Gister toevallig Liverpool-ManU gezien op Ziggo Sport. Dat was ook een groot schaakspel. FIFA is wat dat betreft best wel realistisch. Maar minder fun.

Kan ik trouwens een steam key doorverkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 05:18:
[...]

Iedereen dabt of hoe je dat schrijft, man man, maaar ik heb zo'n leuk dansje met 4 man op een rij, die hun armen wat de lucht in zwaaien Haha zo mooi en hij duurt ook best lang. Daar irriteer ik al die kut dabbers mee. Hij is heel simpel:
L1 ingedrukt houden en je rechter stick naar rechts duwen en zo houden. Is wel op de ps4..

Ps je kan alles ook zien hoe het moet qua juichen in FIFA zelf, ergens bij instellingen staan alle mogelijkheden met de toetsencombinaties erbij.

Maar probeer hem maar eens, ik ga altijd helemaal stuk omdat dansje,maar ook omdat ik met vrienden pro clubs speel en we allemaal headset aan hebben. Hahaha najah je moet er bij zijn denk ik of t ligt aan me rookgedrag :+
Ga ik gelijk eens kijken..
DJH schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:02:
Gister de carreer mode weer eens opgestart, maar moet nu toch echt tot de conclusie komen dat ik er geen reet aan vindt. Elke wedstrijd is 0-0, 0-1 of 1-0. De goals die gemaakt worden zijn de replay niet eens waard. Het is een groot schaakspel.

Gister toevallig Liverpool-ManU gezien op Ziggo Sport. Dat was ook een groot schaakspel. FIFA is wat dat betreft best wel realistisch. Maar minder fun.

Als je de key not niet geclaimed heb kan dat ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
DJH schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:02:
FIFA zit op alleen op Origin toch. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

JST94 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:56:
[...]

FIFA zit op alleen op Origin toch. :9
Ohja, Origin bedoel ik. Kan die key nog verkocht denk je? Of gaat mijn licentie een langzame dood sterven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 05:18:
[...]

Als ik co-op speel probeer ik altijd iedereen te fotobomben door domme vieringen op de achtergrond te doen, of proberen de vierende speler omver te rennen :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
DJH schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:12:
[...]

Ohja, Origin bedoel ik. Kan die key nog verkocht denk je? Of gaat mijn licentie een langzame dood sterven :P
Je key kan je gewoon verkopen, mits deze niet gebruikt is, weet alleen niet wie het zo vertrouwt een key te kopen. Ik zou het niet zomaar doen namelijk. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:59
DJH schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:12:
[...]

Ik koop m'n keys altijd via één van de bekende keysites. Volgens mij kun je ze via één van deze ook als 'particulier' aanbieden, of hier in de V&A?

Je mag ook een aanbieding naar mij toe doen, erop vertrouwend dat het een ongebruikte origin key is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Heeft iemand een idee wat 'GT' inhoud bij het teamverslag van spelers?
Die staat in de statistiek naast GES(gespeeld), DP (doelpunten) en A (assists).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
SmokingCrop schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 00:15:
[...]

Vind het juist erg mooi en rustiger dan de overlays die vorige jaren door de EPL werden gebruikt.
Verder vind het 'bewegen' van de rasters wel cool. :9

Jammer alleen dat foto's van spelers zo te zien niet worden getoond?
Worden wel reserves getoond zoals op TV? En wordt bij het logo ook balbezit enzo aangegeven?

Zelf nog even geen tijd gevonden om FIFA 17 weer eens op te starten. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dutchgio schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:36:
Heeft iemand een idee wat 'GT' inhoud bij het teamverslag van spelers?
Die staat in de statistiek naast GES(gespeeld), DP (doelpunten) en A (assists).
Zet dat ding eens op Engels, is makkelijker te vinden wat het is :P

Ik gok op GA of CS, goals against of clean sheet (geen tegendoelpunt).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Gemiddeld aantal tackles per wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Gisteren ook maar Fifa 17 aangeschaft en online gespeeld. Dit bevalt mij wel, muv het niet kunnen uitvoeren van degelijke skills (trucs). Ik vind dat een partij lastig om uit te voeren. Is er ook een overzicht met alle trucs + toetsencombinaties (PS4)?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Outerspace schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:46:
Gisteren ook maar Fifa 17 aangeschaft en online gespeeld. Dit bevalt mij wel, muv het niet kunnen uitvoeren van degelijke skills (trucs). Ik vind dat een partij lastig om uit te voeren. Is er ook een overzicht met alle trucs + toetsencombinaties (PS4)?
Menu --> Customise --> Settings --> Skill Moves.

Of hier

[ Voor 8% gewijzigd door SR8 op 19-10-2016 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:19
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om hard te schieten op de goal. Het zijn bijna altijd lage schoten die wel hard kunnen zijn, maar nooit ballen hoog in de goal. Heb al geprobeerd om de b knop (xbox one) langer in gedrukt te houden, rt niet in gedrukt te houden en met r2 ingedrukt.

Meer mensen die hier tegenaan lopen of weten wat ik verkeerd doe? Bij eerdere fifa games heb ik dit nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Schieten met L2 + O (PS4). En zoals je ongetwijfeld al gemerkt hebt moet je harder drukken, zowel met schieten als met passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
SinergyX schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:41:
[...]

Zet dat ding eens op Engels, is makkelijker te vinden wat het is :P

Ik gok op GA of CS, goals against of clean sheet (geen tegendoelpunt).
In het Engels is het inderdaad CS, dus clean sheets.
Geldt schijnbaar ook gewoon voor veldspelers dus, dat is wat ongebruikelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dutchgio schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 18:49:
[...]

In het Engels is het inderdaad CS, dus clean sheets.
Geldt schijnbaar ook gewoon voor veldspelers dus, dat is wat ongebruikelijk. :)
CDM's zouden ook meetellen, of ze hebben nu zelfs CM's erbij genomen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Geen idee, ik had dus niet eens door waar het voor stond. Qua clean sheets lijkt me alleen de keeper wel genoeg, eventueel nog centrale verdedigers.Maar het telt dus ook voor CDM's? CM's weet ik zo niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
Schieten met L2 + O (PS4). En zoals je ongetwijfeld al gemerkt hebt moet je harder drukken, zowel met schieten als met passen.
Ik zal nog wat pogingen wagen al heb ik al
veel geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
The Jackel schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:51:
[...]

Ik zal nog wat pogingen wagen al heb ik al
veel geprobeerd.
Niet harder drukken, langer ingedrukt houden! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Oeps, dat bedoel ik uiteraard.
De controller is niet drukgevoelig. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuileharrie
  • Niet online

vuileharrie

PSN: vuileharrie

Deel 4 seasons
Veel plezier!

[video]

[...]

Hey wanneer komt deel 5? Altijd leuk deze compilaties!! Kan daar echt geen genoeg van krijgen! Laat maar komen!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
masterjula schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:55:
[...]

Niet harder drukken, langer ingedrukt houden! ;)
dat had ik in de gaten :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:49
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 03:20:
[...]

en jou reactie voegt wel iets toe ??

laat iemand toch plaatsen wat die plaatsen wil , heeft die persoon geen commentaar voor nodig hoor !

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Even ten aanzien van het posten van filmpjes: Het is niet de bedoeling dat iedereen hier zo maar zijn filmpjes gaat dumpen. Er moet daadwerkelijk iets interessants of bijzonders te zien zijn, want random beelden van wat wedstrijden zit niemand op te wachten (ook gezien de reacties hier en in de topicreports die wij krijgen). Dit lokt ook alleen maar offtopic reacties op in dit topic.

Daarnaast willen we ook niet dat mensen reclame voor hun YT-kanaal gaan maken en willen we dat onze pagina's zo vlot mogelijk blijven laden, ook voor mobiele gebruikers.

Graag vanaf nu ook het commentaar op eerder geplaatste filmpjes voor je houden, net als reacties op eerdere commentaren ;)
Plaats een topicreport als je het niet eens bent met een post, dan zal een moderator beoordelen of het filmpje of reactie daadwerkelijk iets toevoegt voor de overige gebruikers. Anders worden deze als spam of offtopic beoordeeld en verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<knip> Lees nou even goed wat ik zeg, één post boven je...

[ Voor 87% gewijzigd door Grotman op 20-10-2016 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo die l2 erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Als je op doel wil schieten van afstand..
Probeer het maar eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 20:42:
Schiet ze zonder l2 al hard in het kruis dus snap niet waarom je die erbij zou gebruiken. Met l2 en schieten doe je vaak omhaals of hakjes maar je schiet er niet harder door..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuileharrie
  • Niet online

vuileharrie

Voor commentaar op moderatie hebben we een apart topic: Feedback op moderatie binnen Spielerij

[ Voor 88% gewijzigd door BM op 21-10-2016 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
dutchgio schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 20:42:
Hmm, zit daar verschil in? Ik schiet vaak alleen met de schietknop, wanneer ik er een krul aan wil geven gebruik ik R1 dacht ik. Schiet ze toch regelmatig van buiten de zestien binnen. Moet de speler wel een beetje een fatsoenlijk afstandschot hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 23:17:
[...]

Schiet ze zonder l2 al hard in het kruis dus snap niet waarom je die erbij zou gebruiken. Met l2 en schieten doe je vaak omhaals of hakjes maar je schiet er niet harder door..
Je schiet er niet harder door, maar het voelt wel alsof wanneer je in een positie niet helemaal goed voor het doel staat, het mannetje er alles aan doet om die bal nog op doel te knallen (door bijv een omhaal idd).

Als je die L2 dan nog combineert met R1 en schieten, gaat ie ook nog van die 'no look' balletjes enz doen :P

@ vuileharrie: dan ben je een van de weinige die dat onzin vindt |:(

[ Voor 8% gewijzigd door h3ll op 21-10-2016 08:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-09 07:39
L2/LT is toch voor schieten met flair? Omhaal, hakjes en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik dacht dat je breed maken, de bal beschermen R2 was, maar blijkt bij mijn R1 te zijn, moet er nog even mee spelen.

Werkt wel goed trouwens, speel nu samen met een vriend en ook alleen met Everton, geweldig team

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pilome243 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:36:
L2/LT is toch voor schieten met flair? Omhaal, hakjes en dergelijke.
Precies en daardoor schiet je dus niks harder met l2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik wil er wel een filmpje van maken maar die mag ik hier niet posten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Iemand anders ook problemen met inloggen op de PS4? Kan geen verbinding maken met de EA servers...

[ Voor 3% gewijzigd door Wulfric92 op 21-10-2016 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_16
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-02-2021
Inmiddels ben ik ook een tijdje FIFA 17 aan het spelen en de gebruikelijke dingen vallen mij ook op, zoals de hoeveelheid blessures, de eenvoud van een gericht schot en het harder moeten drukken bij passen/schieten. Toch valt mij nog het meest op hoeveel kaarten ik pak. Half doorgebroken spelers neerhalen kost me rood, elke sliding van mijn laatste linie levert bijna standaard geel op, ben ik de enige hierin? Heb inmiddels in FUT een dubbele Premier League achterhoede om blessures en kaarten op te vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Iemand anders ook opgevallen dat na laatste update gameplay wat sneller is geworden, voelt weer aan als fifa 16. Ik was juist erg blij met fifa 17 in begin. Nu zie ik weer iedereen gebruik maken van snelheid enz. Afstandschoten gaan er ook makkelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SC4RF4C3 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:24:
Iemand anders ook opgevallen dat na laatste update gameplay wat sneller is geworden, voelt weer aan als fifa 16. Ik was juist erg blij met fifa 17 in begin. Nu zie ik weer iedereen gebruik maken van snelheid enz. Afstandschoten gaan er ook makkelijk in.
Ik heb wel het gevoel dat het sneller is geworden na de patch, maar zit nog (lang) niet op het niveau van fifa16.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Bean77 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:10:
[...]

Ik heb wel het gevoel dat het sneller is geworden na de patch, maar zit nog (lang) niet op het niveau van fifa16.
sneller van passen? Dat heb ik heb namelijk totaal niet. Lijkt wel of je nu een metalen kanonskogel moet overspelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Dat idee had ik inderdaad ook met een aantal potjes Pro Clubs afgelopen week. Geen tijd gehad om veel potjes of andere gamemodes na de patch te testen. Maar in eerste instantie vond ik het wat trager en stroperiger lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:58:
[...]

Precies en daardoor schiet je dus niks harder met l2.
Wel hoor!

YO TOOB XDDDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

maswa1414 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:10:
[...]

Ja klopt!
Ook soms bij een lange bal van de verdediger naar voren toe.
Het is niet echt storend, maar wel iets dat ze met behulp van een update kunnen /moeten oplossen.
Helaas is dit niet opgelost met de patch. Storen meer mensen zich hier niet aan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exactor it completed the game FIFA 17 and is the 47th gamer on the site to complete it

Zo, dat is de eerste fifa sinds lange tijd waar ik alle achievements heb. Nu tijd om te concentreren op FUT. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nans...

Euh ms.nans?
Hoi?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
JBS schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:52:
[...]
Helaas is dit niet opgelost met de patch. Storen meer mensen zich hier niet aan? :/
Welk platform speel je?
Ik speel op de pc en heb msaa op 2x ipv 4×+ in het nvidia control panel de vertical sync gewijzigd naar adaptive.Bij mij is het probleem hier door opgelost en loopt het spel perfect!

[ Voor 4% gewijzigd door maswa1414 op 27-10-2016 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

maswa1414 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:44:
[...]

Welk platform speel je?
Ik speel op de pc en heb msaa op 2x ipv 4×+ in het nvidia control panel de vertical sync gewijzigd naar adaptive.Bij mij is het probleem hier door opgelost en loopt het spel perfect!
PS4.

Valt het jullie ook op dat ook in FIFA 17 weer een bal op de paal nogal een raar geluid geeft? Idem dito voor een schot naast, dat klinkt alsof de bal tegen een metalen wand aankomt.

[ Voor 21% gewijzigd door JBS op 04-11-2016 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
[Opgelost] Xbox live, blijkbaar niet goed geactiveerd

Xbox one (s) gebruiker hier;

Als ik de online modus van fifa17 wil doen krijg ik de volgende foutmelding: Je beschikt niet over de juist rechten in je profiel om deze functie te gebruiken. Het lijkt te zijn gekomen nadat ik mijn pc heb verbonden met mijn xbox. Ik heb nog een lopend xbox gold abbo, maar die heb ik pas vandaag geactiveerd. Iemand enig idee hoe dit te verhelpen is?

mvg

[ Voor 6% gewijzigd door Bakkertje_01 op 06-11-2016 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Laatst online: 26-06 10:15
aanstaande vrijdag heb ik bij een paar vrienden een fifa toernooitje. Aangezien ik tot nu toe alleen maar the Journey (alleen Alex besturen) heb gespeeld ben ik op zoek naar een team wat standaard al met 2 spitsen en een "nummer "10" speelt of iets in die richting (dat vind ik als ik een team bestuur het fijnst). Ik vind het niet fijn om voor iedere wedstrijd de formatie te moeten wijzigen en opstellingen te veranderen.

Is er ergens op internet een lijstje te vinden met de opstellingen per team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FIFA 17 op de PlayStation 4 Pro.

Zien jullie het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Ja, de AI lijkt wel heel amateuristisch :+
Grafisch zie ik geen verschil, maar weet niet of dat ook te maken heeft met compressie van YouTube en PS4 capture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:23:
Ja, de AI lijkt wel heel amateuristisch :+
Grafisch zie ik geen verschil, maar weet niet of dat ook te maken heeft met compressie van YouTube en PS4 capture.
In 1080p heb ik het opgenomen met de PS4 Pro.

Dat is een van de verbeteringen van de PS4 Pro.

De oude PS4 record max 720p, de PS4 Pro record max 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mc-koenoe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-07-2023
In de patch van gister voor de PS4 zat geen HDR update. Denken jullie dat deze nog gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke 4 en 4.5 sterren teams raden jullie aan? Zo direct een toernooitje en vanwege FUT geen idee wat fatsoenlijke teams zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
mc-koenoe schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:14:
In de patch van gister voor de PS4 zat geen HDR update. Denken jullie dat deze nog gaat komen?
Zelfde als met BF1, EA doet geen mededeling over Pro support. Omdat Microsoft een marketing deal heeft met EA waarschijnlijk en dus ligt het onder NDA...

Maar er zijn weldegelijk Pro verbeteringen, ook voor Fifa. HDR geloof ik alleen (nog) niet.
Zie:

[ Voor 38% gewijzigd door dutchgio op 18-11-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinty
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 23:27
Als je een beetje 'mooi' voetbal wil spelen met een 4* team, pak dan bv ac milan, die hebben nog maar amper 4% maar alle spelers zitten net iets onder de 80.

Voor kick & rush op zijn engels, insert random PL team. Crystal Palace bv met Benteke vooraan leent zich daartoe wel

Asus K8V SE Deluxe, Athlon 64 2800+, XFX 6600 GT, 768 400 Mhz DDR RAM, 80 GB Maxtor 7200 rpm, philips dvdrw208

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:25

snmght

imho dan he

Ik heb gisteren eindelijk de game aangeschaft. Ik speelde 16 nog op de 360 maar 17 op de PS4. Even wennen hoor maar dat heb ik sowieso met een nieuwe Fifa altijd. Ik heb 5 potjes seasons gespeeld en startte door de switch van systeem weer in de 10e divisie (speelde 5e divisie op de 360). Viel me vies tegen, 5 gespeeld, 4 gelijk en 1 verloren..

Het eerste doelpunt dat ik maakte was wel gelijk een mooie van Dolberg, lekker! Ga AC Milan ook eens proberen, dank voor de tip!

Update; inmiddels ook een career gestart. Leuke toevoeging dat je geld kunt verdienen met een vriendschappelijk toernooi! Ging ook al gelijk een stuk beter, 2 gewonnen en 1 gelijk. Ik scoor het meeste met El Ghazi, dat is voor mij dus onveranderd t.o.v. Fifa 16. :)

Grappig ook dat Feyenoord doodleuk € 7 milj op Bazoer biedt. :')

[ Voor 25% gewijzigd door snmght op 22-11-2016 11:07 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
dutchgio schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:30:
[...]

Zelfde als met BF1, EA doet geen mededeling over Pro support. Omdat Microsoft een marketing deal heeft met EA waarschijnlijk en dus ligt het onder NDA...

Maar er zijn weldegelijk Pro verbeteringen, ook voor Fifa. HDR geloof ik alleen (nog) niet.
Zie:

[video]
Ik zou er geen pro voor kopen..

Weet niet of dit al lang is, maar gisteren speelde ik met Smalling, en vertelde de commentator dat het zijn verjaardag was.

en ja smalling is idd geboren op 22-11.

Leuke toevoeging.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die koop je ook niet speciaal voor een multiplatform als Fifa natuurlijk.

Ja, dat zit er al langer in geloof ik. Eerdere fifa's hadden dat ook. Heb het ook wel eens gehad inderdaad, dan ga je toch even zoeken naar de geboortedatum van die speler. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Het is niet de bedoeling filmpjes te spammen om viewers te krijgen op je YT-kanaal. Precies dezelfde post heb je ook al geplaatst in het Pro Clubs-topic.

[ Voor 83% gewijzigd door Grotman op 30-11-2016 10:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
snamgaah schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:13:

Grappig ook dat Feyenoord doodleuk € 7 milj op Bazoer biedt. :')
Transfers in FIFA zijn al jaren om te janken.
Bij mij was in FIFA 16 Wolfsburg bezig om Benzema te kopen bijvoorbeeld en ik heb talloze spelers transfervrij over weten te nemen, waaronder Alcacer en Neymar.
Dybala speelde op een gegeven moment bij Leverkusen en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
Commentaar op moderatie kan in het feedbacktopic of in een DM naar mij persoonlijk.
Je post tweemaal hetzelfde filmpje in twee topics. Dat is gewoon niet nodig en wordt gezien als spam.

[ Voor 82% gewijzigd door Grotman op 30-11-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Het wil mij ondertussen maar niet lukken om enigzins vaardig te worden, tot dusverre. Nu maak ik niet heel veel uren met werk/opleiding en gezin maar toch. Ik wordt in de 10e divisie nog steeds compleet afgedroogd en voetbal in career nog steeds tegen een schamele semi-pro...

Ik denk dat ik voorlopig maar meer seasons ga doen, dat is toch wedstrijd-wedstrijd-wedstrijd en niet dat geneuzel tussendoor. En het niveau zou zichzelf op een gegeven moment moeten reguleren met promotie / degradatie. Maar dan moet ik wel eindelijk een keer uit die 10e divisie zien te komen. Git gud, I guess.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuileharrie
  • Niet online

vuileharrie

Als je daadwerkelijk had gelezen had je gezien dat we een feedback-topic hebben en dat je mij via DM kunt benaderen bij vragen. Commentaar op moderatie hoort niet in topics thuis.

[ Voor 84% gewijzigd door Grotman op 30-11-2016 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Zo heb je moeite om in divisie 7 te blijven en daarna vlieg je in 2 dagen van divisie 7 naar 4 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
servival7 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:30:
Zo heb je moeite om in divisie 7 te blijven en daarna vlieg je in 2 dagen van divisie 7 naar 4 8)7
Gefeliciteerd. Niet te hard juichen overigens, want dan kan het omgekeerde ook snel gebeuren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

servival7 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:30:
Dat herken ik wel van '16. Nu nog niet zo hoog gekomen maar er zit eindelijk een stijgende lijn in, ben nu hard op weg naar promotie naar niveau 7. Ik vind Celta de Vigo een erg sterk 4-sterren team hebben met fantastische middenvelders en een heerlijke spits. Daarvoor met AS Monaco gespeeld maar ik vind Falcao toch te traag om echt lekker mee te voetballen.

Ik speel nu zo:
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/922/yJwdI0.jpg

Edit: wel suf dat de namen niet voor de shirtjes komen. :')

Verder ben ik tot dusverre nog geen irritante spelers tegen gekomen en vooral veel sportiviteit. In '16 maar al te vaak meegemaakt dat de bal in de laatste twintig minuten achterin rondgetikt wordt bij een voorsprong, was altijd erg lastig tegen te gaan. Niets van dat alles tot dusverre. Enige irritatie zit in dingen als keepers die op de meest onmogelijke momenten besluiten hun doel uit te lopen of lichtblauwe versus witte shirtjes in de felle zon, bijna niet te onderscheiden. Dat zouden ze toch automatisch moeten kunnen rechttrekken als ze zien dat de combinatie te dicht bij elkaar ligt qua kleur. Ook heeft de scheidsrechter soms een kleur die lijkt op die van een van de ploegen, ook erg vervelend.

Maar alltogether ben ik zeer content en begin ik er weer lol in te krijgen!

[ Voor 39% gewijzigd door snmght op 14-12-2016 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Ik dacht even dat je met een heerlijke spits iemand anders bedoelde maar gelukkig is dat niet het geval :+ :+

Ik moet wel toegeven dat wanneer ik tegenwoordig 1-0 voor sta en zie dat we in de 80e minuut zitten ik ook niet al te veel risico meer neem. Daar zijn de puntjes iets te belangrijk voor. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

servival7 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 08:49:
Ik dacht even dat je met een heerlijke spits iemand anders bedoelde maar gelukkig is dat niet het geval :+ :+
Hell no! Ik heb Guidetti pas 1 keer ingebracht toen ik tegen Ajax gematcht werd, in de 70e minuut. Had gehoopt dat het de tegenpartij uit zijn concentratie zou halen. Maar verder gebruik ik hem in principe niet, als Ajacied maak je toch andere keuzes. ;)
servival7 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 08:49:
Ik moet wel toegeven dat wanneer ik tegenwoordig 1-0 voor sta en zie dat we in de 80e minuut zitten ik ook niet al te veel risico meer neem. Daar zijn de puntjes iets te belangrijk voor. :X
Meer behouden gaan spelen is natuurlijk part of the game maar ik kwam in '16 regelmatig mensen tegen die dan eigenlijk alleen maar van keeper naar back en terug (een enkele keer naar de centrale verdediger) blijven spelen tegen het einde. Ik kon er echt niets tegen beginnen tenzij ik vol druk zette met twee spelers en de speelstijl naar 'all out attack' zette, maar dan wordt je nog eens weggecounterd ook. ;(

[ Voor 46% gewijzigd door snmght op 14-12-2016 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
MyUtd4Life schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:01:
[...]

Gefeliciteerd. Niet te hard juichen overigens, want dan kan het omgekeerde ook snel gebeuren :9
Met 1x winst en 2x gelijkspel (waarvan de laatste 1-1 in de 93e minuut :( ) gaat het nog redelijk. Nog 5 punten nodig om sowieso in deze divisie te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

even een vraagje onder de XBOX ONE spelers.
Hebben jullie ook vaak dat de game niet doorgaat, nadat je een potje hebt gespeeld in carreer mode ?

Het is me nu al 4x voorgekomen.
Dan blijft er maar een geel pijltje naar beneden wijzen, maar er gebeurd niets.

vervolgens start ik Fifa 17 opnieuw op en zegt hij dat ik de game voor de eerste keer start.

[ Voor 15% gewijzigd door Pykow op 16-12-2016 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:08
Hier wat problemen met de PC versie ondanks dat mijn pc, core i5 6500, 16 gb ram en GTX 970 de game dik en dik moet kunnen draaien gaat het af en toe in slowmotion. Mijn FPS blijven wel stabiel op 60 als ik max 60 instel of anders blijven ze er dik boven, maar het gaat allemaal heeeeeeeel-trraaaaaggg. Nog vervelender is dat de game af en toe bevriest (ook online) en alleen een ALT-F4 lijkt dan nog te helpen. Alles staat dan stil, geluid loopt nog, maar de game reageert niet meer op input.
Klinkt dit bekend of wat de *** is er aan de hand?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• colorsone
  • Laatst online: 11-09 16:43
PS4

Zijn hier nog spelers die het leuk vinden om veel coop seizoenen te spelen? Speel zelf eigenlijk alleen maar coop (11x de competitie titel gewonnen in divisie 1)

Ik zoek dus eigenlijk iemand die actief fifa speelt en samen met mij de top 100 behalen in coop seizoenen. Mocht iemand interesse hebben hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scargreg7
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09-01-2024
Was eigenlijk het plezier kwijtgeraakt maar nu in career een super league aangemaakt in Engeland van 1ste tot en met 4de klasse dus 92 beste teams van het land. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

scargreg7 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:53:
Was eigenlijk het plezier kwijtgeraakt maar nu in career een super league aangemaakt in Engeland van 1ste tot en met 4de klasse dus 92 beste teams van het land. Aanrader!
Kan je in Fifa je eigen league maken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Toernooi is het dan vermoed ik.

[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 21-12-2016 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scargreg7
Freshnezz schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:56:
[...]

Kan je in Fifa je eigen league maken dan?
Ja als je bij career je team wilt kiezen, kun je op PS4 driehoek drukken om teams te wisselen. En zo kan je uw eigen league in career maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

scargreg7 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:04:
[...]

Ja als je bij career je team wilt kiezen, kun je op PS4 driehoek drukken om teams te wisselen. En zo kan je uw eigen league in career maken. ;)
Ik zag het inmiddels ja! Heel tof, deed dit vroeger in PES altijd, wist niet dat het in FIFA ook kon!

Maar wat bedoel je met 92 beste teams van Engeland?? Je kan toch geen teams toevoegen aan een league, alleen wisselen?

[ Voor 7% gewijzigd door Freshnezz op 21-12-2016 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scargreg7
Freshnezz schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:58:
[...]

Ik zag het inmiddels ja! Heel tof, deed dit vroeger in PES altijd, wist niet dat het in FIFA ook kon!

Maar wat bedoel je met 92 beste teams van Engeland?? Je kan toch geen teams toevoegen aan een league, alleen wisselen?
Oeps 92 beste teams van het spel, 20 teams in de Premier League, 24 in Championship, 24 in League One, 24 in League Two.
Pagina: 1 ... 23 ... 25 Laatste