Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Pykow schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:06:
[...]

Wat moet je met 10 playstations als ik vragen mag ?
Gamecafe ofzo ? haha
kijk in z'n signature. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
dutchgio schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:06:
Je kunt inderdaad ook inloggen met 1 PS account op elke PS4, en dan elke keer de updates binnen halen.
Gister na 4x gaf die toch een foutmelding aan dat er te veel waren gedaan. Maar het is vooral lastig dat als iemand op mijn ps4 een nieuwe gebruiker maakt (lokaal) ik ook de oude spelers heb,
Pykow schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:06:
[...]

Wat moet je met 10 playstations als ik vragen mag ?
Gamecafe ofzo ? haha
Organiseer toernooien door heel Nederland.

[ Voor 38% gewijzigd door Mars18 op 06-10-2016 11:08 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mars18 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:07:
[...]

Gister na 4x gaf die toch een foutmelding aan dat er te veel waren gedaan. Maar het is vooral lastig dat als iemand op mijn ps4 een nieuwe gebruiker maakt (lokaal) ik ook de oude spelers heb,
Dat is ook logisch, xbo en PS mag je maar x aantal op inloggen, dacht dat er max 5 mochten zijn.

Maar dit is niets nieuw, dit zit er al in sinds afaik FIFA 09,kwestie van 1x goed plannen en je bent klaar.

Desnoods maak je setjes van 2 of 3 (user1, user2, user3, user4 en je kan er 12 onderhouden), kost je 1x even tijd om alles aan te maken, maar daarna ben je klaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En als je de ge-update ps4's weer uitlogd? :+
Het werkt inderdaad niet ideaal, maar is dan ook een uitzonderlijke situatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Official coop themesong:

Scoor je winnende goals, penalty's. Wil je dat op een gepaste manier vieren is het nog niet goed @ Jordi :+
SinergyX schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:12:
[...]

Dat is ook logisch, xbo en PS mag je maar x aantal op inloggen, dacht dat er max 5 mochten zijn.

Maar dit is niets nieuw, dit zit er al in sinds afaik FIFA 09,kwestie van 1x goed plannen en je bent klaar.

Desnoods maak je setjes van 2 of 3 (user1, user2, user3, user4 en je kan er 12 onderhouden), kost je 1x even tijd om alles aan te maken, maar daarna ben je klaar.
Tja anders kun je je digitale games op oneindig consoles installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
SinergyX schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:12:
[...]

Bedankt voor de info allemaal. Ik maak nog wel ea accounts per ps4 aan.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

ik heb net de journey uitgespeeld.. Maar :

spoiler:
Ik heb niet midden in het seizoen een speler gehad die bij me team kwam , ik heb netjes alle keuzes op balanced gehouden en zowel de league als de cup gewonnen

[ Voor 68% gewijzigd door Stronkie op 06-10-2016 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Ik speel voornamelijk career en offline potjes tegen vrienden. Hij speelt lekker tot nu toe, maar met afronden heb ik veel moeite. Vanuit een schuine hoek scoor ik sneller als wanneer ik recht voor de keeper sta. Op de een of andere manier schiet ik dan 9 van de 10 keer in de handen van de keeper. Waarschijnlijk is het in deze versie nodig om wat meer naar links/rechts te richten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Robbio85 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:40:
Ik speel voornamelijk career en offline potjes tegen vrienden. Hij speelt lekker tot nu toe, maar met afronden heb ik veel moeite. Vanuit een schuine hoek scoor ik sneller als wanneer ik recht voor de keeper sta. Op de een of andere manier schiet ik dan 9 van de 10 keer in de handen van de keeper. Waarschijnlijk is het in deze versie nodig om wat meer naar links/rechts te richten...
Ja midden voor de keeper heb ik hetzelfde. Verre hoek kiezen schijnt best te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Robbio85 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:40:
LB-B op de juiste voet gaat hij bijna altijd naar de zijkant, anders laatste moment 'diagonaal' bewegen en dubbel-tap B doen (richting tegengesteld van je sterke voet, dus links -> rechts), krijg je een laag schot de hoek in.

Keepers blijven freaking retarts, soms maken ze bijna onmogelijke reddingen, maar een kopbal recht op hem, laat hij zich op een vage manier vallen en bal schiet gewoon over hem heen. Afstandschot van +40 meter komt met een gigantisch boog op hem af, wederom vage duik en weer in het doel :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Stronkie schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:20:
ik heb net de journey uitgespeeld.. Maar :

spoiler:
Ik heb niet midden in het seizoen een speler gehad die bij me team kwam , ik heb netjes alle keuzes op balanced gehouden en zowel de league als de cup gewonnen
spoiler:
Op welk niveau heb je gespeeld ? Amateur ?
Want ik heb wel een speler wissel gehad netzoals zovelen en 1x gelijk gespeeld

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-07 14:14
Had hier al eerder gepost dat als ik bij skill games het penalty schieten selecteer het spel mij er dan uit gooit en terug zet naar het titel beeld. Kom er net achter dat dit voor alles skill games geldt. Erg vreemd want de rest van spel doet het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind deze Fifa lekker spelen. Verdedigen is nu minder makkelijk te verkloten. Het voelt voor mij meer natuurlijk om passes af te stoppen. Als je verdediger in de buurt is, win je meestal wel de bal. Bij 16 ging mijn tegenstander dan rare skill moves doen. In deze ook maar dat werkt toch voor geen meter meer. :)

Aanvallend werkt driehoekjes maken echt als een malle. Pace baasjes met Dortmund/Real komen nergens meer. :) Het is best leuk dat een normale opbouw nu beloond wordt en een through ball voornamelijk goed werkt bij een 'echte' counter.

Heb net wel mijn 1e frustrerende pot gehad in seasons. 15 schoten. 4 op lat/paal. 11 corners. Tegenstander 1 schot op goal. En natuurlijk met 0-1 er af.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39

Toch maar eens extra opletten bij het krijgen van een penalty tegen.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
MyUtd4Life schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:41:
[video]

Toch maar eens extra opletten bij het krijgen van een penalty tegen.
haha hoe iemand door ook weer achter komt. Maar zal wel heel makkelijk zijn dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel kijkplezier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Spam jij alle fifa17 topics met slechte amateurbeelden ?

Proclubs invalwedstrijden is nou niet bepaald interessant om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 08:43:
[...]

Spam jij alle fifa17 topics met slechte amateurbeelden ?

Proclubs invalwedstrijden is nou niet bepaald interessant om naar te kijken.
Waar zie jij dat ik dat in alle fifa 17 topics spam? Overdrijven is ook een vak.

Volgens mij maakt het verder echt niet uit in wat voor uniiform je nou speelt, wit of roze, het gaat om het spel wat er gespeeld wordt. Ik betwijfel dan ook of je de hele video bekeken hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:21:
[...]

Waar zie jij dat ik dat in alle fifa 17 topics spam? Overdrijven is ook een vak.

Volgens mij maakt het verder echt niet uit in wat voor uniiform je nou speelt, wit of roze, het gaat om het spel wat er gespeeld wordt. Ik betwijfel dan ook of je de hele video bekeken hebt.
Ik zou het knap vinden als hij dat wel heeft gedaan :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:21:
[...]

Ik heb 2 compilaties van je bekeken en 2x waren het gewoon pro clubs invalwedstrijden.
Omdat ik je post zowel in het Fifa 17 topic als in Fifa 17 pro clubs tegenkom heb ik het vermoeden dat je aan het spammen bent voor viewers.
Scavy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:32:
[...]

Ik zou het knap vinden als hij dat wel heeft gedaan :X
Nee de laatste heb ik niet bekeken omdat de eerste 2 al tegenvielen en omdat ik nu weer een soort gelijke video verwacht (dat tevens gemeld wordt in 2 topics) komt bij mij over als spam.

Je komt meer gasten tegen die zo hun youtube kanaal promoten hier op het forum en zo komt dat bij mij even over. Vandaar mijn opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:40:
[...]

Ik heb 2 compilaties van je bekeken en 2x waren het gewoon pro clubs invalwedstrijden.
Omdat ik je post zowel in het Fifa 17 topic als in Fifa 17 pro clubs tegenkom heb ik het vermoeden dat je aan het spammen bent voor viewers.
[...]

Nee de laatste heb ik niet bekeken omdat de eerste 2 al tegenvielen en omdat ik nu weer een soort gelijke video verwacht (dat tevens gemeld wordt in 2 topics) komt bij mij over als spam.

Je komt meer gasten tegen die zo hun youtube kanaal promoten hier op het forum en zo komt dat bij mij even over. Vandaar mijn opmerking.
De laatste video heb je niet bekeken en toch commentaar geven :+

Zou verder de definitie spammen op gaan zoeken als ik jou was, dat is bij mij niet het geval.

Als je verder alleen met negatieve commentaar komt waar ik niks mee kan, i.p.v. opbouwende kritiek wat er verbeterd kan worden, dan moet je je commentaar maar lekker voor je houden.

Edit: Het vermoeden dat ik mijn Youtube kanaal wil promoten heb je ook mis....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2016 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin8821
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 18:13
Ik ben het er mee eens dat de filmpjes niet heel veel toevoegen aan het topic, het is wat random knip en plakwerk wat iedereen wel in elkaar kan zetten van niet bijzondere momenten. Komt leesbaarheid van het topic niet ten goede. Zet dan een link naar je youtube channel in je sig, geintresseerde vinden het op die manier wel.

Hoe vinden jullie de gameplay nadat het spel wat langer uit is? Hier begint het erin te slijpen.

[ Voor 20% gewijzigd door Robin8821 op 07-10-2016 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die filmpjes op je eigen YouTube kanaal te promoten en views te genereren hoeven van mij ook niet inderdaad.

Het blijft wennen, nog steeds.
Maar dat heb je dus als ze jaarlijks de gameplay op de schop gooien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Pykow schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:40:
[...]

[...]

Ik denk dat jij mij verkeerd begrepen hebt, ik kwam zelf niet verder dan een halve minuut ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verdedigend zijn de drones/ai slechter dan in fifa16.
Dit merk je vooral in The Journey en Carreer mode als een speler.
Ze lopen wel mee, maar trekken niet echt een sprintje.

Daarnaast is het jammer dat alleen de FA cup en Bundes liga graphic overlay hebben en dat ze dit weg hebben gehaald bij Barclays premier league (ik verwacht dat dit komt door the journey)
BPL is nu minder leuk te spelen, vandaar dat ik een carreer heb gestart met Dortmund.

Verder ben ik dit jaar voor het eerst begonnen aan clubs en kom erachter dat ik best wel kan verdedigen ;)
Maar ik zoek toch liever de aanval op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik ga het eens proberen met Stoke City
Veel bekende Nederlandse (eredivisie ) spelers.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-09 12:15
Het lijkt alsof er een fout zit in mijn fifa (ps4).

Iedere keer als ik op het donkergroene veld speel (waar ook een lichte waas hangt) komen er constant kleine 'wolkjes' op plekken waar spelers lopen. Daarnaast schieten er kleine pixels uit het gras.

Is iemand hier bekend mee en zoja, is er een oplossing?

YouTube: Fifa 17 glitch?

Ik heb geen idee hoe ik t filmpje in hd geupload krijg vanaf mijn s7 maar ik hoop dat het zo een beetje zichtbaar is.

[ Voor 23% gewijzigd door jaihel op 07-10-2016 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heeft iemand ook bij de carrier-mode dat elke Europese wedstrijd van anderen in een 0-0 score eindigt? Ik heb het over het scherm dat je ziet, nadat je dat de wedstrijd hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:50:
[...]

De laatste video heb je niet bekeken en toch commentaar geven :+

Zou verder de definitie spammen op gaan zoeken als ik jou was, dat is bij mij niet het geval.

Als je verder alleen met negatieve commentaar komt waar ik niks mee kan, i.p.v. opbouwende kritiek wat er verbeterd kan worden, dan moet je je commentaar maar lekker voor je houden.

Edit: Het vermoeden dat ik mijn Youtube kanaal wil promoten heb je ook mis....
je video's hebben 0,0 bijdrage aan dit topic, dus is het gewoon spam.

<knip>
Het kan ook wel iets vriendelijker

[ Voor 9% gewijzigd door Grotman op 08-10-2016 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 19:09:
[...]
je video's hebben 0,0 bijdrage aan dit topic, dus is het gewoon spam.
<knip>
Iedereen plaatst tegenwoordig zijn FIFA fimpjes op YT, Twitch, etc.
Het hoort hier inderdaad misschien niet echt thuis, maar het hoort ook niet om iemand af te kappen.
Verder zit er een knopje 'Rapporteer' rechtsboven.

[ Voor 12% gewijzigd door Grotman op 08-10-2016 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand helpen? Ik probeer de nationale selectie van NL aan te passen via het instellingen menu, ik vervang Steven Berghuis voor Memphis Depay. Vervolgens ga ik naar aftrap maar dan staat Berghuis nog bij de selectie. Ik heb mijn Fifa en PS4 opnieuw opgestart, maar het probleem blijft. En als ik bij instellingen kijk dan staat Memphis wel gewoon in de selectie.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Moet je niet de live-updates op basis van de vorm etc. Uitzetten misschien?
Wellicht pakt die ook de laatste opstelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

jaihel schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:34:
Het lijkt alsof er een fout zit in mijn fifa (ps4).

Iedere keer als ik op het donkergroene veld speel (waar ook een lichte waas hangt) komen er constant kleine 'wolkjes' op plekken waar spelers lopen. Daarnaast schieten er kleine pixels uit het gras.

Is iemand hier bekend mee en zoja, is er een oplossing?

YouTube: Fifa 17 glitch?

Ik heb geen idee hoe ik t filmpje in hd geupload krijg vanaf mijn s7 maar ik hoop dat het zo een beetje zichtbaar is.
Als het koud is en je ademt, dan krijg je zo'n wolkje. Dit proberen ze na te simuleren.
De pixels moet los vliegend gras voorstellen.

Het is geen glitch, maar het mag wel beter en preciezer gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 00:43:
[...]

Als het koud is en je ademt, dan krijg je zo'n wolkje. Dit proberen ze na te simuleren.
De pixels moet los vliegend gras voorstellen.

Het is geen glitch, maar het mag wel beter en preciezer gedaan worden.
Volgens mij is het ook gras inderdaad. Heb het nu ook al wel een paar keer voorbij zien komen.

Of misschien zijn het die mooie rubberen korrels op een kunstgrasveld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen last van dat ze na elke match weer moeten reconecten met de ea servers? Ik verlies er geen wedstrijden door, maar elke x als ik na een wedstrijd terug kom in het menu kan ik weer op r3 drukken ( ps4 ) om verbinding te maken.. Wordt er een beetje gestoord van. Meer mensen die dit herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Zojuist alles gewonnen met alex hunter.
Maar toen ik uitgeleend was heeft west ham united wat wedstrijden verloren.
Hierdoor kon ik geen kampioen worden.

Heel erg jammer dat je zelf alles wint, maar dat je dan nog geen kampioen kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 13:44:
Meer mensen last van dat ze na elke match weer moeten reconecten met de ea servers? Ik verlies er geen wedstrijden door, maar elke x als ik na een wedstrijd terug kom in het menu kan ik weer op r3 drukken ( ps4 ) om verbinding te maken.. Wordt er een beetje gestoord van. Meer mensen die dit herkennen?
Hoe maak je verbinding? Kan het niet aan je verbinding liggen?
Heb je een goede ping, poorten open, etc.?

Zelf geen PS4, maar op de PC zijn de servers stabiel.
Geen idee, want volgensmij gaat het PS verkeer over de servers van Sony en daarna pas naar EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Dit jaar eens de PS4 editie gekocht itt Xbox waar ik normaal op speel. Krijg ook de schijt van die disconnected melding.

Daarnaast kon ik in 16 nog wel een redelijk potje trappen al was het tegen de computer maar nu? Ik heb nog niet 1 wedstrijd gewonnen. Ook niet bijna trouwens alles met 5-0, en in die range, verloren.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 13:44:
Wi-Fi toevallig? Op de PS4 is dat dikke drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:50:
[...]

Hier met kabel dezelfde ellende.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
Ik heb vaak het gevoel dat er vertraging zit bij de skill moves t.o.v. Fifa 16.
Soms best irritant als je iemand voorbij moet/wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollowGamer schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:17:
[...]

Hoe maak je verbinding? Kan het niet aan je verbinding liggen?
Heb je een goede ping, poorten open, etc.?

Zelf geen PS4, maar op de PC zijn de servers stabiel.
Geen idee, want volgensmij gaat het PS verkeer over de servers van Sony en daarna pas naar EA?
Alles is goed, bekabeld aangesloten en ik kan ook gewoon alles doen. Ook online nergens last van, alleen ik stoor me er aan dat ik elke x weer moet reconecten maar de ea servers, rechtsbovenin het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:50:
[...]

Me verbinding is goed, ik kan ook gewoon online matches doen etc, t gaat gewoon puur om de ea verbinding ingame, je weet wel dat rechtsbovenin. Ik moet continu op r3 drukken..
En nee geen WiFi.

Online gaming is bekabeld gamen! Maar dit is een bug in FIFA denk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:41:
[...]

Me verbinding is goed, ik kan ook gewoon online matches doen etc, t gaat gewoon puur om de ea verbinding ingame, je weet wel dat rechtsbovenin. Ik moet continu op r3 drukken..
En nee geen WiFi.

Dit heb ik bij FIFA 12 of 13 gehad op de PS3. Echt alles geprobeerd toen: opnieuw installeren, alle poorten naar EA handmatig open gezet, om UPNP uit te sluiten, EA om advies gevraagd, etc. en ik zat al op 1 Gbps LAN. Om gek van te worden is het. Ik weet ook niet meer of ik het toen heb opgelost of gewacht heb op de volgende editie.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Jumpman schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:54:
[...]

Dit heb ik bij FIFA 12 of 13 gehad op de PS3. Echt alles geprobeerd toen: opnieuw installeren, alle poorten naar EA handmatig open gezet, om UPNP uit te sluiten, EA om advies gevraagd, etc. en ik zat al op 1 Gbps LAN. Om gek van te worden is het. Ik weet ook niet meer of ik het toen heb opgelost of gewacht heb op de volgende editie. Het was toen ook echt alleen de EA server in FIFA, alle andere (ook EA) games werkte perfect.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En nee geen WiFi.

Ik heb het alleen als ik naar mijn dashboard ga. Alleen een keer gehad dat het spel crashte net voordat ik een wedstrijd in ging (online seizoenen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
[...]

En nee geen WiFi.

Vreemd, heb je een router ertussen? Misschien worden poorten gesloten.
Zet je PS eens in DMZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollowGamer schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:58:
[...]

Vreemd, heb je een router ertussen? Misschien worden poorten gesloten.
Zet je PS eens in DMZ.
Het heeft niks met me ps4 zelf te maken.. Het ligt aan FIFA niet aan mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Heb nu de the journey uitgespeeld van de ene kant wel leuk maar je merkt wel dat wat je ook doet het echt 1 verhaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:51

Christiano007

Ich bin der champion

Hoe zorg je er voor dat je spits verdomme eens gaat rennen in de spits als je via je buitenspelers wilt gaan voorzetten? Elke keer als ik via de flanken dribbel dan kan ik nooit voorzetten want mijn spits gaat met een drafje meelopen ipv een volle sprint inzetten om enigszins in de punt van de aanval te zijn als ik voor wilt zetten.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiano007 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 21:02:
Hoe zorg je er voor dat je spits verdomme eens gaat rennen in de spits als je via je buitenspelers wilt gaan voorzetten? Elke keer als ik via de flanken dribbel dan kan ik nooit voorzetten want mijn spits gaat met een drafje meelopen ipv een volle sprint inzetten om enigszins in de punt van de aanval te zijn als ik voor wilt zetten.
Met behulp van L1 kun je een speler een loopactie laten maken (gewoon een keer tappen en richten tegelijk wie moet lopen) :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2016 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:51

Christiano007

Ich bin der champion

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 21:17:
[...]

Met behulp van L1 kun je een speler een loopactie laten maken (gewoon een keer tappen en richten tegelijk wie moet lopen) :)
Ja, maar dit moet toch ook zonder kunnen, een spits moet toch gewoon mee rennen in een aanval? Met die ooh zo geavanceerde onzin die er elk jaar bij komt ;)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiano007 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 21:20:
[...]

Ja, maar dit moet toch ook zonder kunnen, een spits moet toch gewoon mee rennen in een aanval? Met die ooh zo geavanceerde onzin die er elk jaar bij komt ;)
Het ligt ook een beetje aan de speler die je hebt. Sommige spelers moet je handmatig triggeren. Sowieso is het laten lopen van spelers wel handig aangezien je zo ruimte kunt creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

marapuru

db.

Leuke game, maar ik wordt af en toe wel erg geirriteerd door het wisselende niveau online. De ene keer win je dik met 4 of 5-0, om de pot daarna weer zwaar ingemaakt te worden. Vooral het gemak waarmee het soms gaat is erg irritant. Zal wel komen doordat Seasons kwa niveau nog moet uitbalanceren, maar toch. Irritant.

Daarnaast heb ik het gevoel dat zodra er een paar keer is gescoord, dat de game dan laggy wordt. Zet de ander dan zijn torrents weer aan ofzo? Of ligt dat aan de servers van EA?

Heeft iemand nog tips voor verdedigen? Ik merk dat mijn tegenstander me soms meerdere malen met een speler aan alle kanten voorbij loopt, om vervolgens van buiten de 16 te scoren.

[ Voor 6% gewijzigd door marapuru op 09-10-2016 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Eindelijk begonnen met the journey, toch wel leuk. Al ben ik nog maar bij het net tekenen bij je club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bespaar jezelf the yourney..

Wat er ook gebeurd het maakt niet uit, alles os gescript.. Scoor je 10x tijdens je invalbeurt, word je nog uit verhuurd..

Alles is van te voren al bepaald je prestaties maken niks uit, saai en gaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:01:
Bespaar jezelf the yourney..

Wat er ook gebeurd het maakt niet uit, alles os gescript.. Scoor je 10x tijdens je invalbeurt, word je nog uit verhuurd..

Alles is van te voren al bepaald je prestaties maken niks uit, saai en gaar dus.
Dit dus, ziet er allemaalleuk uit maar na 1 seizoen ben je klaar met hunter. Dan kan je hem bij FUT gebruiken? Maar heb nog niet gevonden hoe ik dan kan voort borduren met hunter? In ieder geval niet met career of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

muffstuff schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:16:
[...]

Dit dus, ziet er allemaalleuk uit maar na 1 seizoen ben je klaar met hunter. Dan kan je hem bij FUT gebruiken? Maar heb nog niet gevonden hoe ik dan kan voort borduren met hunter? In ieder geval niet met career of iets dergelijks.
Je kunt eigen spelers maken en volgens mij kun je deze in carriere modus gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

muffstuff schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:16:
[...]

Na 1 seizoen ben je inderdaad klaar met hunter en krijg je een FUT kaartje.
Maar als je FUT speelt, dan ga je hoogwaarschijnlijk niet met hunter spelen, maar probeer je een betere spits te krijgen.

The journey viel mij persoonlijk zwaar tegen.
Steeds dezelfde interviews en cutscenes, bijvoorbeeld wanneer je een "lichte blessure" oploopt of wanneer je hattricks scoort.
Het is leuk voor nieuwe spelers die nooit Pro clubs of speler carreer hebben gespeeld, maar verder voegt het niets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:45
Ik journey wel ff doorlopen voor de Trophys. Maar het is wel jammer dat zn verhaal al helemaal vast staat. Cariere heb ik nog nooit 1 seizoen van kunnen voltooien. Kwam er gewoon niet doorheen. Dit jaar maar weer opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het is denk ik gewoon de eerste versie, zeg maar 1.0, maar wel gebracht als release.

Het moet gewoon beter uitgewerkt worden, zodat je prestaties/keuzes/mentaliteit ook daadwerkelijk effect hebben op het verloop, want dat ligt nu op voorhand al vast.

Over 2 jaar is het vast beter en kun je ook transfers maken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Soms lijk ik gewoon geen controle te hebben over mijn eigen spelers in Fifa17.
Al paar keer meegemaakt dat ik volledig sprint, maar dat hij op 1 of andere manier toch inhoud.
Daarnaast geeft Fifa17 mij het DiCE Battlefield gevoel (komt door dezelfde engine)
De game lijkt een eigen wil te hebben.
Eerste keer in jaren dat ik een Fifa game slecht begin te vinden.
De AI is echt verschrikkelijk slecht te noemen

Dit jaar voor het eerst ook automatisch wisselen uitgezet. hij switch steeds naar de verkeerde en dat is zeer vervelend.

Oja en dit heb ik in fifa16 nog nooit meegemaakt.
Sorry ik weet nog niet hoe je XboxOne beelden kunt opnemen ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Pykow op 10-10-2016 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Hahaha, :D .

Dat is veruit de minst feestelijke aftrapgoal die ik ooit heb gezien, lol.

[ Voor 103% gewijzigd door Turfschipper op 11-10-2016 03:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 19:31:
Al paar keer meegemaakt dat ik volledig sprint, maar dat hij op 1 of andere manier toch inhoud.
Daarnaast geeft Fifa17 mij het DiCE Battlefield gevoel (komt door dezelfde engine)
De game lijkt een eigen wil te hebben.
Eerste keer in jaren dat ik een Fifa game slecht begin te vinden.
De AI is echt verschrikkelijk slecht te noemen

Dit jaar voor het eerst ook automatisch wisselen uitgezet. hij switch steeds naar de verkeerde en dat is zeer vervelend.

Oja en dit heb ik in fifa16 nog nooit meegemaakt.
Sorry ik weet nog niet hoe je XboxOne beelden kunt opnemen ;)
[video]
Dit is nou niet bepaald interessant om naar te kijken, vooral niet naar deze amateuristische beelden die met een aardappel lijkt te zijn opgenomen.

Aangezien je niet weet hoe je met een Xdoos op moet nemen en ik zo slim ben om dit even voor je te googlen, een linkje:

https://www.google.nl/#q=opnemen+met+xbox+one

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2016 06:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 06:53:
[...]

Dit is nou niet bepaald interessant om naar te kijken, vooral niet naar deze amateuristische beelden die met een aardappel lijkt te zijn opgenomen.

Aangezien je niet weet hoe je met een Xdoos op moet nemen en ik zo slim ben om dit even voor je te googlen, een linkje:

https://www.google.nl/#q=opnemen+met+xbox+one
Werkelijk? Kom op zeg, ja het is opgenomen met een mobiel, het is toch duidelijk te zien?

En dan nog met zo'n google link? In diezelfde hoeveelheid letters die je had getyped, had je ook gewoon kunnen uitleggen hoe je kan opnemen.
Pykow schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 19:31:
FIFA-logic noem ik dat. Zelfde bij afketsende ballen, je speler, ongeachte je nu 60 of 99 pace hebt, rent er met een X-snelheid op af. Geen idee of dit balans is, maar irritant is het zeker.

Maar opnemen met je Xdoos :P
-Doubletap je Xbox logo op je controller (je 'sidemenu' opent)
-Druk X afgelopen 30sec op te nemen, Y voor screenshot.
-Xbox gaat op de achtergrond die dingen automatisch uploaden
-Na tijdje kan je tegen terugvinden op bv www.xboxclips.com/<username>

Daar staat ook een link in die je kan delen :)

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 11-10-2016 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:44:
[...]

En dan nog met zo'n google link? In diezelfde hoeveelheid letters die je had getyped, had je ook gewoon kunnen uitleggen hoe je kan opnemen.

[...]

Maar opnemen met je Xdoos :P
-Doubletap je Xbox logo op je controller (je 'sidemenu' opent)
-Druk X afgelopen 30sec op te nemen, Y voor screenshot.
-Xbox gaat op de achtergrond die dingen automatisch uploaden
-Na tijdje kan je tegen terugvinden op bv www.xboxclips.com/<username>

Daar staat ook een link in die je kan delen :)
<knip>
Gewoon weer ontopic aub :)

[ Voor 18% gewijzigd door Grotman op 12-10-2016 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Zijn er manieren om eens "niet" tegen real madrid/barcelona/bayern munchen te spelen in seizoenen?

Ik speelde vaak met man united maar heb tot dusver (ongeveer 12 potjes) enkel tegen bovenstaande topteams gestaan. Ik win wel eens maar vind het niet leuk om tegen mensen te spelen doe als tactiek "alle ballen op ronaldo" hebben.

Bij fifa16 had ik daar totaal geen last van..

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:34
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:36:
[...]

Nee hoor, ik had dat niet in diezelfde hoeveelheid kunnen typen, ik heb namelijk 92 leestekens daarvoor gebruikt.
Jij hebt er beduidend meer, namelijk 210.
Verder heb ik hem een hint gegeven door die google link te plaatsen, een hint die jij blijkbaar niet snapt. ;)
Je kan ook gewoon normaal doen. <knip>

Een opmerking maken over een ander kan ook in normale taal en zonder direct op de man te spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Grotman op 12-10-2016 10:02 ]

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
ikbengoofy schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:48:
Zijn er manieren om eens "niet" tegen real madrid/barcelona/bayern munchen te spelen in seizoenen?

Ik speelde vaak met man united maar heb tot dusver (ongeveer 12 potjes) enkel tegen bovenstaande topteams gestaan. Ik win wel eens maar vind het niet leuk om tegen mensen te spelen doe als tactiek "alle ballen op ronaldo" hebben.

Ja er is 1 manier zelf een 4,5 sterren team nemen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
To easy schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 01:58:
[...]

Dan nog heb je wel veel kans daarop geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom worden mijn berichten verwijderd? is dit het DDR topic ofwat?

Nee, ik vraag om gewoon weer ontopic te gaan, doe dat dan ook gewoon. DM me maar als je vragen hebt. In topics gewoon ontopic reageren.

[ Voor 51% gewijzigd door Grotman op 12-10-2016 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Mars18 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 07:15:
[...]

Dan nog heb je wel veel kans daarop geloof ik
O dat weet ik niet? Ik dacht dat 4,5 sterren alleen tegen 4,5 sterren speelde en 5 tegen 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 01:58:
[...]

Ook met Liverpool, AS Roma of dergelijke ploeg kom je Real, Barca en de rest van die ploegen tegen ook al zet je de instellingen op match mine. Zelfs met Ajax tegen ManU gespeeld en dan merk je het toch wel :P
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:29:
Waarom worden mijn berichten verwijderd? is dit het DDR topic ofwat?
Het zal wel spam zijn gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Nog gefeliciteerd btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

To easy schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:35:
[...]

O dat weet ik niet? Ik dacht dat 4,5 sterren alleen tegen 4,5 sterren speelde en 5 tegen 5?
Dat probeert FIFA initieel wel, maar 99% online speelt met 5 sterren, dus je match criteria wordt automatisch verbreed naar 4/5 sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
SinergyX schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:58:
[...]

Dat probeert FIFA initieel wel, maar 99% online speelt met 5 sterren, dus je match criteria wordt automatisch verbreed naar 4/5 sterren.
Ja ik moet eerlijk zijn dat ik zelf ook altijd met real of psg speelde, omdat ik natuurlijk niet de mindere wou zijn. Maar idd het zal wel lastig zijn om soms voor iedereen een goede match te vinden en dan schalen ze je maar omhoog ipv dat ze miss kunnen aangeven of je dat wel of niet wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonJonBovi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
[...]

Je kan dat gewoon instellen bij de matchmaking settings hoor, dat je alleen tegen teams van dezelfde kwaliteit wil spelen.

Persoonlijk speel ik veel met 4 of 4,5 sterren-teams zodat er wat meer variatie is in de tegenstander.

[ Voor 12% gewijzigd door BonJonBovi op 12-10-2016 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:59
ikbengoofy schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:48:

Hoewel ik er geen 'bewijs' voor kan vinden had ik bij FIFA 16 het gevoel dat er een 'extra laag' in de 5 sterren categorie zat. Zo speelde ik met Borussia Dortmund vrijwel nooit tegen Real/Barca/Bayern, maar nam je bijv. Chelsea of zelf één van die drie dan was het om de haverklap raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Ghengis schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:20:
[...]

Hoewel ik er geen 'bewijs' voor kan vinden had ik bij FIFA 16 het gevoel dat er een 'extra laag' in de 5 sterren categorie zat. Zo speelde ik met Borussia Dortmund vrijwel nooit tegen Real/Barca/Bayern, maar nam je bijv. Chelsea of zelf één van die drie dan was het om de haverklap raak.
ja volgens mij is het systeem omgezet. voorheen waren de potjes tegen chelsea, Dortmund enz erg leuk.

maar nu ben ik vrijwel constant de underdog real/barca "helden"
opzich ook prima, alleen sta je bij voorbaat al 1-0 achter, attans zo voelt het.

ga maar eens met ajax spelen. kijken tegen welke teams in dan uit kom..

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghengis schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:20:
[...]

Met Dortmund speel ik zowel dit jaar en vorig jaar bijna alleen maar tegen de miljoenenclubs, of dit nou PSG, ManU of Barcelona is, ik kwam het tegen.
[...]

Toch grappig dat ik met een 5 sterren team een enkele keer een 4 sterren team tref en andersom dit bijna dagelijkse kost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan1997
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 15:02
Even een vraagje?? Ik speel p de ps4 en nu Camp Nou niet in FIFA 17 zit vraag ik me iets af. Op de pc is het mogelijk om patches te installeren om Camp Nou wel in de game te krijgen. Nu vroeg ik me af is dit ook mogelijk op een PS4, kon er niet heel veel over vinden?
Ik weet namelijk dat het wel mogelijk is om options files voor pes op je PS4 te zetten. Ik gok zelf dat het niet mogelijk is voor stadions etc. in FIFA 17 maar om in voetbaltermen te blijven niet geschoten is altijd mis. :P :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
johan1997 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:44:
Even een vraagje?? Ik speel p de ps4 en nu Camp Nou niet in FIFA 17 zit vraag ik me iets af. Op de pc is het mogelijk om patches te installeren om Camp Nou wel in de game te krijgen. Nu vroeg ik me af is dit ook mogelijk op een PS4, kon er niet heel veel over vinden?
Ik weet namelijk dat het wel mogelijk is om options files voor pes op je PS4 te zetten. Ik gok zelf dat het niet mogelijk is voor stadions etc. in FIFA 17 maar om in voetbaltermen te blijven niet geschoten is altijd mis. :P :P
Nee

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan1997
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 15:02
Ah jammer dacht ik eigenlijk ook al maarja niet geschoten altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Ferio schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 07:27:
[...]

Precies, het is veel leuker.

[...]

Ajs je zin hebt om te verliezen dan ben ik wel geschikt. :D
Sure wat is je username :P?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:32
Sinds gister avond ook Fifa 17. Erger me wel aan, dat je nog elke keer taal moet selecteren met starten...

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SuperVeloce schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 21:56:
Sinds gister avond ook Fifa 17. Erger me wel aan, dat je nog elke keer taal moet selecteren met starten...
Ze kunnen maar een bepaald aantal dingen in een jaar fixen vanuit de vorige versie, dit zal er helaas niet bij. Misschien in Fifa19 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
SinergyX schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:16:
[...]

Ze kunnen maar een bepaald aantal dingen in een jaar fixen vanuit de vorige versie, dit zal er helaas niet bij. Misschien in Fifa19 :P
En dan als feature brengen ;)

Gister eindelijk met een vriend online 2x gewonnen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
SuperVeloce schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 21:56:
haha speel fifa zelfs maar eens vast wel nog meer dingen waar jij je aan ergert vergeleken met fifa16 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the journey vandaag afgerond en wat een grote teleurstelling is dat zeg. Opzet is leuk, maar je mist de dialoog soms wel even als je meerdere wedstrijden achter elkaar moet spelen zonder dat er iets verder gebeurt. Maar goed, echte problemen zijn dat er gewoon dikke fouten erin zitten. Interviews zijn echt boring met elke keer dezelfde vragen. Ook een keer depri op de bank, allemaal teleurgesteld want we hadden verloren. WTF we hadden net met 3-0 gewonnen!

Leuk idee, maar dit is niet meer dan een zeer vroege beta versie dat nog lang niet af is.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ik heb mijzelf als prof aangemaakt bij Feyenoord zeg. Maar toch jammer dat ze je meteen willen verhuren (gewoon weigeren en je blijft basis staan :p), nu in het 2e seizoen. Ben de beste speler van de selectie, maar ze laten mij stug op de leenlijst staan. Ja hallo. |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:36
JST94 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:15:
Ik heb mijzelf als prof aangemaakt bij Feyenoord zeg. Maar toch jammer dat ze je meteen willen verhuren (gewoon weigeren en je blijft basis staan :p), nu in het 2e seizoen. Ben de beste speler van de selectie, maar ze laten mij stug op de leenlijst staan. Ja hallo. |:( 8)7
Dat is al jaren hetzelfde. Ook al maak je 40 goals...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zoals The Journey dus: scripted. Prestaties hebben geen invloed op het verloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Erg jammer. Ik begrijp dat een jonge speler verhuurd moet worden. Maar nu heb ik een rating van 83, vorig seizoen 12 goals en 13 assists gegeven ofzo. In het echt zouden ze blij zijn met zo'n nummer 10!! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Even een crosspost vanuit het FUT topic, maar de eerste patch komt er aan (vandaag):
The first title update for FIFA 17 is now available on PC. PlayStation 4 and Xbox One are due at a later date. For updates on when it’s live for your platform please follow @EASPORTSFIFA on Twitter.

Within this update we have the new components for the 2016/17 Premier League broadcast package.

Addressed the following in gameplay:
A situation where cancel was unresponsive after requesting a clearance.
A rare situation where the penalty shootout should have ended earlier.
Increased the CPU AI tendency to attack directly.
An issue where players sometimes overrun the ball after a skill move.
Increased the chance of error from ground crosses (triple tap).
Improvements to ball physics where shots off the goal posts lose too much speed.
Goalkeeper positioning for corner kicks.
Improvements made to player switching from corners and free kicks.
An issue where the player would control the ball instead of attempting a clearance.
Improvements to contested headers logic from corner kicks.
General fixes for player controlled celebrations.
Cut scene for contentious fouls can now be skipped.
Improved the general responsiveness of shooting.
Minor improvement to passing responsiveness when the ball is in the air.

In Pro Clubs, we:
Increased experience required for the higher overall ratings in Pro Clubs. *
Addressed an issue where a player's customised facial features did not display properly in game.

In Ultimate Team:
FUT Single Player difficulty no longer defaults to your CPU setting.
Addressed an issue where the player is forced to substitute an injured player in FUT online matches.
Corrected the shooting and crossing text in custom tactics

In Career mode, we:
Addressed a situation where the CPU AI would frequently leave star players on the bench.

Visual changes include:
Added new components of the 2016/17 Premier League broadcast package.
Updated team kits, banners and flags for Velez Sarsfield and Tigre.
The goalkeeper now correctly celebrates after catching the final penalty in a shootout.
Addressed an issue where the selected kit isn't the one used in-game.
Addressed frame-rate issue during pre-match skill game.
Addressed an issue where the fog from a player's breath was detached from their position.
General overlay fixes.

*As a result of the change to Pro Clubs, some of you may find you’re a lower OVR than before the update. This is intentional and you haven’t lost any of your progress.

Thanks to those who’ve provided constructive feedback on Twitter, Facebook, and the EA Forums. Throughout the course of the FIFA 17 season we’ll provide you with more information and updates if and when they become available.
'Added new components of the 2016/17 Premier League broadcast package.'

Wellicht dus nu ook de nieuwe PL visuals zoals ik het nu lees. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Dat wellicht kan je weghalen, want dat is zeker:
Afbeelding mag niet embed, dan maar als link

[ Voor 79% gewijzigd door MyUtd4Life op 14-10-2016 12:52 ]

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:36
Dat vond ik ook wel een puntje inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Goalkeeper positioning for corner kicks.
Improvements made to player switching from corners and free kicks.
An issue where the player would control the ball instead of attempting a clearance.
Improvements to contested headers logic from corner kicks.
Overpowered corners en headers er hopelijk uit!
Ook een mooie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Update voor de PC o.a.:

(Verwijderd plaatje)

Meer informatie

[ Voor 94% gewijzigd door Dutchredgaming op 14-10-2016 15:52 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Ferio12 , maar wees gewaarschuwd hé ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:42

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ik heb misschien niet goed geslapen of ben duidelijk niet meer helder van geest, maar ik krijg het niet voor elkaar om 'het weer' op willekeurig te zetten tijdens carriëre modus. Het is altijd zonnig bij mij. Handmatig iedere wedstrijd aanpassen kan ik wel, maar dat is juist niet de bedoeling

Zie ik iets over het hoofd bij de settings? Speel inmiddels 22 jaar Fifa en dan krijg je dit..

@dutchgio : ik speel mijn wedstrijden in Sheffield :)

[ Voor 8% gewijzigd door tuinïnen op 14-10-2016 16:55 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 25 Laatste