Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik vind wel dat de keuzes die je maakt in The Journey iets meer uitleg/ondersteuning nodig hebben. Bijvoorbeeld:
spoiler:
- Je kiest vooraf een club, maar dat is helemaal niet de club waar je komt te spelen, maar volgens mij de club die je 'privé aanmoedigt', want mijn hele kamer hing vol met die club. Later in de game komt je agent pas met alle clubs waar je uit kunt kiezen om te gaan spelen.
- Ik heb CAM als positie gekozen en besloten om bij Sunderland te gaan spelen. Blijkbaar speelt Sunderland helemaal niet met een CAM, dus ik sta vaak RCM/LCM of spits. Als ik dat van te voren had geweten, was ik wellicht niet naar Sunderland gegaan. (Ja ik volg de Premier League wel, maar let nou ook niet zó goed op de opstellingen)
- Hetzelfde geldt eigenlijk voor de club waar je aan verhuurt wordt. Toevallig speelt Newcastle wel met een CAM.

Verder wat andere opvallende zaken, volgens mij al vaker genoemd:
spoiler:
- Er wordt een spits gekocht, mijn grote concurrent, maar ik ben dus helemaal geen spits.
- Je scoort aan de lopende band, maar wordt sowieso verhuurd.

Ik vermaak me wel heel erg met The Journey, en het is een nieuwe spelmodus, dus volgend jaar zal e.e.a. vast verbeterd zijn, dus wil het ook niet helemaal af fikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
ilhanko schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:31:
Ik vind wel dat de keuzes die je maakt in The Journey iets meer uitleg/ondersteuning nodig hebben. Bijvoorbeeld:
spoiler:
- Je kiest vooraf een club, maar dat is helemaal niet de club waar je komt te spelen, maar volgens mij de club die je 'privé aanmoedigt', want mijn hele kamer hing vol met die club. Later in de game komt je agent pas met alle clubs waar je uit kunt kiezen om te gaan spelen.
- Ik heb CAM als positie gekozen en besloten om bij Sunderland te gaan spelen. Blijkbaar speelt Sunderland helemaal niet met een CAM, dus ik sta vaak RCM/LCM of spits. Als ik dat van te voren had geweten, was ik wellicht niet naar Sunderland gegaan. (Ja ik volg de Premier League wel, maar let nou ook niet zó goed op de opstellingen)
- Hetzelfde geldt eigenlijk voor de club waar je aan verhuurt wordt. Toevallig speelt Newcastle wel met een CAM.

Verder wat andere opvallende zaken, volgens mij al vaker genoemd:
spoiler:
- Er wordt een spits gekocht, mijn grote concurrent, maar ik ben dus helemaal geen spits.
- Je scoort aan de lopende band, maar wordt sowieso verhuurd.

Ik vermaak me wel heel erg met The Journey, en het is een nieuwe spelmodus, dus volgend jaar zal e.e.a. vast verbeterd zijn, dus wil het ook niet helemaal af fikken :+
Het laatste wat je zegt klopt zeker, ze kunnen hiermee verder aan werken, ik vind het best wel goed gemaakt. Natuurlijk is het gescript maar dat zijn toch alle games ? speel nu heel beleefd maar denk wanneer ik klaar ben nog keer ga spelen en dan heel arrogant word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:49
de lol was er voor mij snel af bij the journey . mede door bovende zaken , het slaat gewoon nergens op .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
taker1987 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:49:
de lol was er voor mij snel af bij the journey . mede door bovende zaken , het slaat gewoon nergens op .
speel jij met team of als speler, ik speel als team en dan is het echt wel leuk. en kloppen de beoordelingen ook best wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Laatst online: 11:49
soccerroos schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:53:
[...]

speel jij met team of als speler, ik speel als team en dan is het echt wel leuk. en kloppen de beoordelingen ook best wel.
ik speel ook met team ,
spoiler: title
maar vind het gewoon belachelijk dat hoe goed je ook speelt je sws uitgeleend word , dan speel je daar ook goed en gaan ze nog lopen zeuren dat je niet goed genoeg speelt, ik haal elke match een 8.0 of hoger.scoor bijna elke match wel als spits . winnen aardig veel matches , dus snap niet waarom ze dan zeuren dat er slecht gespeeld word.

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

taker1987 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:56:
[...]

ik speel ook met team ,
spoiler: title
maar vind het gewoon belachelijk dat hoe goed je ook speelt je sws uitgeleend word , dan speel je daar ook goed en gaan ze nog lopen zeuren dat je niet goed genoeg speelt, ik haal elke match een 8.0 of hoger.scoor bijna elke match wel als spits . winnen aardig veel matches , dus snap niet waarom ze dan zeuren dat er slecht gespeeld word.
omdat het verhaallijn als volt is (NIET LEZEN WANNEER JE HET VERHAAL NIET WILT WETEN !!)

spoiler:
- Als tiener kies je een team die je leuk lijkt (bijvoorbeeld Liverpool)
- 7 jaar later (ingame) mag je mee doen aan een scouting, Daar kom je Williams, Bernard en die fransman oto ? tegen.
- Vervolgens komt er een agent bij jou thuis met aanbiedingen (Je kiest nu het team waarin je wilt spelen)
- Heel "Toevallig" kiest Walker (jouw jeugdmaatje) ook voor dezelfde club
- Je wordt geselecteerd voor de voorcompetitie in amerika.
- Walker komt in de basis en jij blijft op de wisselbank zitten, ook al haal je alle doelstellingen
- Je wordt niet gekozen voor de Europese selectie.
- Butler (Coach van jou team) wilt je uitlenen zodat je meer speeltijd maakt. Je hebt de keuze uit 3 clubs en ik denk dat 99% van de gevallen iedereen kiest voor Newcastle united
- Vervolgens speel je de sterren van de hemel bij Newcastle.
- Jou Premier team verliest steeds meer en wordt uitgeschakeld in Europa
- in Januari wordt je teruggeroepen als vervanger voor Walker, Walker kiest voor het grote geld en wordt een arrogante speler.
- Als je blijft winnen, dan win je gewoon de Barclays Premier league (1ste prijs)
- Vervolgens komt de FA cup final, waarbij jij het moet opnemen tegen het team waar Walker speelt.
Deze moet je ook winnen om alles 100% uit te spelen.

Ik zit zelf nu bij de laatste 2 punten.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Laatst online: 11-09 17:36
Het is gewoon spijtig dat die Journey zo uitgewerkt is. Wat is nou de lol als het hele verhaal toch al vast staat ongeacht wat je doet? Ik speel het nu omdat ik wel benieuwd ben, maar merk ook al dat het vrij weinig uitmaakt hoe ik reagee rmet interviews etc. Los daarvan, dan ben je na een seizoen klaar, leuk zon fut kaartje. Zal mij niet verbazen als dit straks een in app purchase gaat worden, moet je elk extra seizoen bijkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:26

Nibbz

Postmaster General

Ik had ook meer van de Journey verwacht. Trailers zagen er allemaal vet uit. Maar het is toch meer van hetzelfde.

Uitleg hieronder, maar in spoiler tags.

spoiler:
Eerste journey als Spits begonnen. Nu een 2e ernaast begonnen als CAM. Waarbij ik als spits "fiery" als voornaamste keuze nam, en bij de CAM de "chill" opties heb genomen. Nou nou, wat een verschil, mensen zeggen wel 1 zin compleet anders, om vervolgens in dezelfde dialoog terug te vallen.

Ook het hele gebeuren met trainingen vind ik niet echt goed uitgepakt. Heb als spits vaak defend trainingen die ik moet doen. Daarnaast ook al 2x een bug gehad, waarbij de training direct was afgelopen "try again" waarna ik dus een F kreeg voor die training (Mouhrino gelijk over de zeik :p)

En idd, het verhaal dat die grote naam erbij komt, die helemaal niet op mijn positie speelt.

Het had zoveel beter kunnen zijn... teveel kleine foutjes.

Zou het ook graag zien, dat een trainer vaker van systeem wisselt. Dat tijdens de wedstrijd, je van 442 naar 433 gaat, en je dus een nieuwe positie krijgt. in Fifa 2016 had je dit wel eens als je player career speelde (huidige journey :)). Dit zie ik alleen in the journey niet meer terug.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik ga the journey snel eens beginnen, heb nu mijn formatie gevonden

4-3-3 maar dan 3 dicht op elkaar, werkt prima met Real :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soccerroos

Mijn eerste filmpje gemaakt met de ps4. Zit er wel lekker in moet ik toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:13
Ik ben nu toch al een paar potjes in de PL (stuk of 6/7) onderweg maar nog niet uitgeleend.. komt dat nog dan? Butler heeft in een gesprek namelijk al aangegeven na de aankoop van de nieuwe spits dat ik mag blijven en die is er ook echt al wel een aantal wedstrijden bij..

Edit: laat maar haha

[ Voor 15% gewijzigd door donleone83 op 03-10-2016 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Laatst online: 21:48
soccerroos schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:55:
[video]

Mijn eerste filmpje gemaakt met de ps4. Zit er wel lekker in moet ik toegeven.
Nu van beginner afhalen en nog eens proberen 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:09

Christiano007

Ich bin der champion

Zijn er nog verschillen qua opties met de PC versie t.o.v. Ps4/Xbox1 ?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:38:
Ik ga the journey snel eens beginnen, heb nu mijn formatie gevonden

4-3-3 maar dan 3 dicht op elkaar, werkt prima met Real :)
Alleen een beetje jammer dat je een klein beetje triest speelt met Real tijdens coop seasons :') Ramos had rood moeten hebben aan het eind van de eerste helft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:50
Ik speel alleen online Seasons sinds Fifa 15.

Bevindingen na ongeveer 50 potjes online:

+Heerlijke gameplay waardoor elke wedstrijd anders lijkt
+Opnieuw leren spelen, speel normaal in div 3, kom nog niet hoger dan div 7.
+Computer denkt/doet veel meer mee met aanval

-Keepers maken nog steeds domme fouten
-Nog steeds geen skipbare online herhalingen, doe er dan 2 ipv 3, niemand heeft behoefte aan een speler terug zien lopen na het maken van een goal (juichen na goal en herhaling van goal zijn goed genoeg)

Journey is een leuke toevoeging, speel ik alleen nadat ik online potjes met mensen die herhalingen niet skippen/bal onnodig lang vasthouden etc. zat ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 15:45
ds08 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 21:41:
Ik speel alleen online Seasons sinds Fifa 15.

Bevindingen na ongeveer 50 potjes online:

+Heerlijke gameplay waardoor elke wedstrijd anders lijkt
+Opnieuw leren spelen, speel normaal in div 3, kom nog niet hoger dan div 7.
+Computer denkt/doet veel meer mee met aanval

-Keepers maken nog steeds domme fouten
-Nog steeds geen skipbare online herhalingen, doe er dan 2 ipv 3, niemand heeft behoefte aan een speler terug zien lopen na het maken van een goal (juichen na goal en herhaling van goal zijn goed genoeg)

Journey is een leuke toevoeging, speel ik alleen nadat ik online potjes met mensen die herhalingen niet skippen/bal onnodig lang vasthouden etc. zat ben.
Kan ik mij helemaal in vinden maar waarom zou je geen herhalingen kunnen zien? Ok elke herhaling volledig bekijken gaat ver, maar veel herhalingen wil ik gewoon zien.

Speel ook enkel online seasons (want vertik het om geld uit te geven aan FUT en heb te weinig tijd voor traden etc). Ben ook net in div 7 gekomen. Valt mij ook op dat niveau redelijk hoog ligt. Ik heb 15 en 16 niet gespeeld. Maar zat daarvoor ook vaak in div 2-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Vandaag voor het eerst pro clubs gedaan.
Zeer leuk maar de ai man man man.
Doorgebroken spelers halen ze neer.
Keepers die grofe fouten maken (nog erger dan in carreer mode)

Xbox party chat werkt alleen niet. Maar wel alles ingame. Een netwerkfout terwijl ik alle poorten open heb staan.

Helaas geen promotie gehaald naar div 6 op 1 puntje na

Speel nu middenvelder en moet me eigen inhouden om niet steeds naar voren te rennen als een spits.

[ Voor 12% gewijzigd door Pykow op 03-10-2016 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
colorsone schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 21:09:
[...]

Nu van beginner afhalen en nog eens proberen 😝
semi pro stond die op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

De game verkoopt als een tierelier en breekt records in de UK en NL, las ik zojuist op gamer.nl.

Blijft maar groeien die gamewereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 21:21:
[...]

Alleen een beetje jammer dat je een klein beetje triest speelt met Real tijdens coop seasons :') Ramos had rood moeten hebben aan het eind van de eerste helft.
Ik zag je inderdaad staan. Hoezo was het triest

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 06:25:
[...]

Ik zag je inderdaad staan. Hoezo was het triest
Super verdedigend. Totaal niet verdiend om er nog een gelijkspel uit te slepen. Zal als ik weer thuis ben vanavond dat fragment van Ramos wel even uit de video knippen want dat was 100% rood.

Jordi en ik hebben nog een paar tegenstanders gehad die alleen maar aan het verdedigen waren hopend op een kans maar de wedstrijd sloeg naar mijn mening nergens op.

Edit:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=u6QNK__wMQw]
Dit gedrag dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2016 06:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 06:48:
[...]

Super verdedigend. Totaal niet verdiend om er nog een gelijkspel uit te slepen. Zal als ik weer thuis ben vanavond dat fragment van Ramos wel even uit de video knippen want dat was 100% rood.

Jordi en ik hebben nog een paar tegenstanders gehad die alleen maar aan het verdedigen waren hopend op een kans maar de wedstrijd sloeg naar mijn mening nergens op.

Edit:
[video]
Dit gedrag dus.
Haha, rustig aan hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:50
aaaido schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 22:29:
[...]

Kan ik mij helemaal in vinden maar waarom zou je geen herhalingen kunnen zien? Ok elke herhaling volledig bekijken gaat ver, maar veel herhalingen wil ik gewoon zien.

Speel ook enkel online seasons (want vertik het om geld uit te geven aan FUT en heb te weinig tijd voor traden etc). Ben ook net in div 7 gekomen. Valt mij ook op dat niveau redelijk hoog ligt. Ik heb 15 en 16 niet gespeeld. Maar zat daarvoor ook vaak in div 2-3.
Niveau ligt idd hoog en dat is alleen maar mooi, wil weer eraan werken om in div 2-3 te komen.

Met herhalingen bedoelde ik idd om alle herhalingen volledig te bekijken, kom vaak tegenstanders tegen die in het begin 1 goal maken en vervolgens bij elke fluitsignaal de volledige herhaling expres terugkijken en dit haalt voor mij alle plezier uit het spel.

Wil persoonlijk snel paar potjes in de avond spelen op de PS4 zonder irritaties die opgewekt worden door spelers die expres irriteren, van mij zou EA daar iets aan moeten doen.

Speel om zelfde geen FUT (geld uitgeven voor een spel die je al gekocht hebt). Heb daarom ook nooit een DLC gekocht.

Minpuntje aan Journey: tegenstander houdt zolang onnodig de bal vast |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Wil sinds gisteren spelen met een maat van mij online. Maar echt het lukt zelden om connectie te maken met hem. Even gebeld met EA. Die zeggen dat je moet kijken of je bekabeld of op WIFI zit. Nja die maat van mij zit op WIFI (we gaan vandaag testen, dat hij ook bekabeld gaat), ik zit bekabeld. Hun zeggen dat het goed is om bepaalde poorten te openen. Dus ik in de het Cisco modem/router (van Ziggo) kijken maar ik kan niet eens om uberhaubt te beginnen een statisch IP adres kiezen. Toen even gebeld naar Ziggo, volgens hun is het onmogelijk om bij een particuliere router van Ziggo een statisch ip adres te kiezen. Hoe is jullie ervaring met zulke zaken? Volgens Ziggo zou, mits je bekabeld gamed, zou het prima moeten gaan via de standaard router configuratie van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Je kan de PS4 ook instellen om handmatig een statisch IP te gebruiken. In de router moet het ook wel kunnen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EA krijgt de handjes maar niet op elkaar lijkt het.

http://www.telegraaf.nl/d...ES_2017_vs_FIFA_17__.html

[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 04-10-2016 10:52 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Nu online
dutchgio schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:42:
Je kan de PS4 ook instellen om handmatig een statisch IP te gebruiken. In de router moet het ook wel kunnen overigens.
Ik speel op een XBOX One S. Maar zover ik weet moet je een statisch ip-adres invoeren op zowel de router als de cliënt. (In dit geval de XBOX) en in de router heb ik gekeken maar zie geen optie staan om het dynamische ip-adres te wijzigen in een statisch. Dus lijkt helaas te kloppen wat die medewerker van Ziggo zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wanneer het op de router zelf niet kan, stel je dus de xbox in om altijd hetzelfde IP-adres te gebruiken. Dat doe je dan alleen op je xbox en staat los van de router, die deelt dan geen (dynamisch) IP uit omdat de xbox zelf een IP verkrijgt, het statisch ingestelde IP.
Dat werkt dan dus samen en hoef je het toch maar 1 keer in te stellen, op je xbox zelf.

Vervolgens kun je op de router poorten forwarden, naar het op je xbox ingestelde statische IP adres...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verkoopaantallen van deze fifa alleen al in de UK 40 keer meer als PES. Dat een review het upgraden niet waard vindt zal ze niet zoveel uitmaken...
Not only are week one FIFA 17 sales up by 18% over FIFA 16, but it's enjoyed the biggest launch week ever for a FIFA game, beating the previous record held by FIFA 13.
http://www.express.co.uk/...rice-drop-Asda-Sainsburys

[ Voor 27% gewijzigd door dutchgio op 04-10-2016 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik krijg allemaal foutmeldingen op de fifa 17 ios, foutmelding, kan niet gevonden worden bij het wisselen van speler etc.. zwaar irritant.

hebben meer mensen dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik bedoel de app. kan niks met mijn spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shakespeare schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:02:
ik krijg allemaal foutmeldingen op de fifa 17 ios, foutmelding, kan niet gevonden worden bij het wisselen van speler etc.. zwaar irritant.

hebben meer mensen dit ?
Ik heb dat wanneer ik op compare price druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Nu online
dutchgio schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:04:
Wanneer het op de router zelf niet kan, stel je dus de xbox in om altijd hetzelfde IP-adres te gebruiken. Dat doe je dan alleen op je xbox en staat los van de router, die deelt dan geen (dynamisch) IP uit omdat de xbox zelf een IP verkrijgt, het statisch ingestelde IP.
Dat werkt dan dus samen en hoef je het toch maar 1 keer in te stellen, op je xbox zelf.

Vervolgens kun je op de router poorten forwarden, naar het op je xbox ingestelde statische IP adres...
Thanks voor de ophelderinh. Dus de stappen die ik moet doorlopen, op de xbox een statisch ip adres kiezen. (Welk ip dan, of kiest de xbox er een uit?) stap 2: op de router het statische ip adres van router invoeren bij port forwarding. En 3: de tcp en udp invoeren. Ik neem aan alles van dit lijstje voor de xbox one? https://help.ea.com/en-us/help/fifa/fifa-17/fifa-17-ports/ Ik zag alleen dat de router geen onderscheid maakt tussen tcp en udp poorten. Dus regelt de router dit zelf dan goed neem ik aan? Het is een beetje een kat en muisspel tussen ziggo en ea, dus dan regel ik dit liever zelf. Mits ik weet welke stappen ik moet doorlopen, nog nooit poorten opengezet dus vandaar. Ik vroeg ook aan EA, is het wel veilig om die poorten open te zetten. Hun zeiden van wel, omdat die poorten speciaal voor FIFA zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Inderdaad, een computerspelletje waarbij de scheids dus altijd dezelfde regels toepast. Ik heb ook vrienden die altijd klagen als ze tegen mij spelen dat ik te verdedigend speel. Tja, wat verwacht je dan, dat ik gaten ga trekken voor je zodat je met kick and rush steeds kan scoren? 8)7 Ik loop altijd zsm terug met een extra man zodat ik de aanval beter kan dichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan1997
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 15:02
Even een vraagje?? Ik speel p de ps4 en nu Camp Nou niet in FIFA 17 zit vraag ik me iets af. Op de pc is het mogelijk om patches te installeren om Camp Nou wel in de game te krijgen. Nu vroeg ik me af is dit ook mogelijk op een PS4, kon er niet heel veel over vinden?
Ik weet namelijk dat het wel mogelijk is om options files voor pes op je PS4 te zetten. Ik gok zelf dat het niet mogelijk is voor stadions etc. in FIFA 17 maar om in voetbaltermen te blijven niet geschoten is altijd mis. :P

[ Voor 3% gewijzigd door johan1997 op 04-10-2016 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:19
Ervaren andere mensen ook verschil tussen de demo en de volledige game op professional niveau? In de demo won ik veruit met gemak van professional, en scoorde super makkelijk.
Heb in de laatste dagen denk ik nu 40 a 50 potjes gespeeld ik krijg er nu amper een bal in, die verdediging staat zo dicht op elkaar ik kom er niet doorheen, elke afstandsschot wordt geblokt, ik heb altijd tussen de 60 a 70% balbezit met gemiddeld 10 schoten op doel en mag blij zijn als ik met 1-0 win.

Maar ik zit meer te breien dan dat ik voetbal speel op dit moment :) Voor me gevoel merk ik een verschil tussen de demo en de volledige game, maar wil toch wel is weten of dat aan mij ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:11
FidoDido schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:34:
Ervaren andere mensen ook verschil tussen de demo en de volledige game op professional niveau? In de demo won ik veruit met gemak van professional, en scoorde super makkelijk.
Heb in de laatste dagen denk ik nu 40 a 50 potjes gespeeld ik krijg er nu amper een bal in, die verdediging staat zo dicht op elkaar ik kom er niet doorheen, elke afstandsschot wordt geblokt, ik heb altijd tussen de 60 a 70% balbezit met gemiddeld 10 schoten op doel en mag blij zijn als ik met 1-0 win.

Maar ik zit meer te breien dan dat ik voetbal speel op dit moment :) Voor me gevoel merk ik een verschil tussen de demo en de volledige game, maar wil toch wel is weten of dat aan mij ligt :)
Jep heb ik ook. Schrok ervan dat het in de demo op professional zo goed ging. Nu in de volledige game moet ik toch weer zoals voorgaande jaren beginnen op semi pro want starten met professional is toch wat te hoog gegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan1997
FidoDido schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:34:

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik heb ook vaak het geval dat ik Barcelona ben speel tegen Real Madrid de wedstrijd heel gemakkelijk gaat 3/4-0 win. En als ik dan tegen een club als deportivo ofzo speel de wedstrijd heel moeizaam verloopt bijna geen kans krijg en veel kansen tegen.
Ik speel meestal op wereldklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostHietkamp
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11-01-2021
Hallo,

Ik heb een vraag, ik wil graag FIFA 17 gaan kopen voor op mijn laptop. Alleen weet ik niet of mijn laptop geschikt is hiervoor. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik te weten kan komen of mijn pc geschikt is.
Ik heb een Acer Aspire, degene uit deze link http://www.laptopshop.nl/...38669.81317494.1473432094

bij voorbaat dank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
JoostHietkamp schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:02:
Hallo,

Ik heb een vraag, ik wil graag FIFA 17 gaan kopen voor op mijn laptop. Alleen weet ik niet of mijn laptop geschikt is hiervoor. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik te weten kan komen of mijn pc geschikt is.
Ik heb een Acer Aspire, degene uit deze link http://www.laptopshop.nl/...38669.81317494.1473432094

bij voorbaat dank.
Dat lukt wel lijkt me.
Je kunt ook checken via canyourunit.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Hallo,

bij voorbaat dank.
http://www.systemrequirementslab.com/cyri#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

muffstuff schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:13:
[...]

Inderdaad, een computerspelletje waarbij de scheids dus altijd dezelfde regels toepast. Ik heb ook vrienden die altijd klagen als ze tegen mij spelen dat ik te verdedigend speel. Tja, wat verwacht je dan, dat ik gaten ga trekken voor je zodat je met kick and rush steeds kan scoren? 8)7 Ik loop altijd zsm terug met een extra man zodat ik de aanval beter kan dichten.
Onnodig overtredingen maken is gewoon triest. Het mag dan wel een computerspel zijn maar ook daar kun je dit soort gedrag niet goed praten dacht ik zo.

Scheidsrechters zijn daarnaast net als in het echt zo wisselvallig als wat.

Daarnaast kun je best wel wat anders doen dan 8 man achter de bal te hebben en ze al in de 16 hebben staan zodra de tegenstander over de lijn is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2016 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:59:
[...]

Onnodig overtredingen maken is gewoon triest. Het mag dan wel een computerspel zijn maar ook daar kun je dit soort gedrag niet goed praten dacht ik zo.

Scheidsrechters zijn daarnaast net als in het echt zo wisselvallig als wat.

Daarnaast kun je best wel wat anders doen dan 8 man achter de bal te hebben en ze al in de 16 hebben staan zodra de tegenstander over de lijn is.
Het is een spelletje he? Geen echte blessures, daarbij kan je nog wel eens over de knoppen heen schieten. Al met al neem je dit behoorlijk serieus naar mijn mening. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:19
Gunner_Youri schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:40:
[...]

Jep heb ik ook. Schrok ervan dat het in de demo op professional zo goed ging. Nu in de volledige game moet ik toch weer zoals voorgaande jaren beginnen op semi pro want starten met professional is toch wat te hoog gegrepen.
Heb zelf zoiets van kom op moet ik echt semi prof gaan doen :P want die win je altijd, maar misschien om het spel beter onder de knie te krijgen is een tijdelijk stap terug toch geen slecht idee.
Maar heb dit inderdaad elk jaar met fifa, dat ik de demo op professional met gemak speel en de volledig game altijd weer even terug naar semi prof moet.

Sta met professional in career mode ook gewoon op nummer 1, maar moet er zoveel moeite voor doen dat eigenlijk ten koste van het plezier gaat.
Gelukkig ieder geval niet de enige met dat gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

muffstuff schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:15:
[...]

Het is een spelletje he? Geen echte blessures, daarbij kan je nog wel eens over de knoppen heen schieten. Al met al neem je dit behoorlijk serieus naar mijn mening. :+
Ik vind het gewoon een beetje zielig hoe sommige mensen zich gedragen tijdens het spel. Als ik anti voetbal wil zien dan kijk wel naar Real, het oude Chelsea of noem het maar op. Daarvoor hoef ik het spel niet op te starten.

Je kunt het ook van de andere kant zien. Waarom zou je alles zo diep hebben staan dat je bijna niks meer kunt en dat je maar moet hopen op een gelukkige bal die er in gaat. Lijkt mij ook niet dat je dan kunt genieten van het spel. Maar het zal wel met onvoldoende kwaliteit te maken hebben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:25:
[...]

Ik vind het gewoon een beetje zielig hoe sommige mensen zich gedragen tijdens het spel. Als ik anti voetbal wil zien dan kijk wel naar Real, het oude Chelsea of noem het maar op. Daarvoor hoef ik het spel niet op te starten.

Je kunt het ook van de andere kant zien. Waarom zou je alles zo diep hebben staan dat je bijna niks meer kunt en dat je maar moet hopen op een gelukkige bal die er in gaat. Lijkt mij ook niet dat je dan kunt genieten van het spel. Maar het zal wel met onvoldoende kwaliteit te maken hebben :')
Ben jij ook een Barca fan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:32:
[...]

Ben jij ook een Barca fan? :o
Nee maar vind Real walgelijk spelen :+ Als je gewoon een team kiest met een hoge rating en waar de beste spelers ter wereld spelen, speel dan ook zo in plaats van bidden naar Fifa God dat alles goed komt en dat de tegenstander een fout maakt waardoor jij met je ene kans kunt winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:25:
[...]

Laten we het even analiseren. Jij raakt emotioneel over jetoeren omdat iemand via internet tegen jou een spelletje voetbal speelt. Deze persoon valt niet aan zodat jij makkelijk kan scoren en maakt ook nog eens een overtreding tegen jouw virtuele poppetje. Het raakt je zo diep dat je de moeite neemt om er een game clip van te uploaden.

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:36:
[...]

Nee maar vind Real walgelijk spelen :+ Als je gewoon een team kiest met een hoge rating en waar de beste spelers ter wereld spelen, speel dan ook zo in plaats van bidden naar Fifa God dat alles goed komt en dat de tegenstander een fout maakt waardoor jij met je ene kans kunt winnen :P
Zo heb je gelijk ja. dacht even dat je vond dat Real in het echt anti voetbal speelde haha.

Daarom is ook zo jammer dat je bijvoorbeeld met fut mensen met een vol madrid of vol bayern team tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
En het is af en toe heerlijk om eens lekker als een slage rond te hakken, zeker als dat de tegenstander triggered dat terug te doen om vervolgens zelf een kaart te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:38:
[...]

Zo heb je gelijk ja. dacht even dat je vond dat Real in het echt anti voetbal speelde haha.

Daarom is ook zo jammer dat je bijvoorbeeld met fut mensen met een vol madrid of vol bayern team tegen komt.
Het ging hier om coop seasons ;) Maar met online seasons hebben ze er ook een handje van. Real speelde tegen Dortmund ook anti voetbal. Ook daar had Ramos met rood het veld moeten verlaten en was er uiteindelijk niks gebeurd met een handsbal. Want Real heeft al het geluk van de wereld....
muffstuff schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:36:
[...]

Laten we het even analiseren. Jij raakt emotioneel over jetoeren omdat iemand via internet tegen jou een spelletje voetbal speelt. Deze persoon valt niet aan zodat jij makkelijk kan scoren en maakt ook nog eens een overtreding tegen jouw virtuele poppetje. Het raakt je zo diep dat je de moeite neemt om er een game clip van te uploaden.

O+
Emotioneel valt wel mee hoor. Er zijn wel ergere dingen in het leven. Ga nou maar weer rustig verder met werken en hou je met je eigen ding bezig. Dat ik een filmpje upload om te laten zien dat een overduidelijke kaart niet gegeven wordt is aan mij. Het is een fout in het spel wat gewoon gunstig is voor de tegenstander, verander je niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan1997
Even een vraagje?? Ik speel p de ps4 en nu Camp Nou niet in FIFA 17 zit vraag ik me iets af. Op de pc is het mogelijk om patches te installeren om Camp Nou wel in de game te krijgen. Nu vroeg ik me af is dit ook mogelijk op een PS4, kon er niet heel veel over vinden?
Ik weet namelijk dat het wel mogelijk is om options files voor pes op je PS4 te zetten. Ik gok zelf dat het niet mogelijk is voor stadions etc. in FIFA 17 maar om in voetbaltermen te blijven niet geschoten is altijd mis. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:44:
[...]

Het ging hier om coop seasons ;) Maar met online seasons hebben ze er ook een handje van. Real speelde tegen Dortmund ook anti voetbal. Ook daar had Ramos met rood het veld moeten verlaten en was er uiteindelijk niks gebeurd met een handsbal. Want Real heeft al het geluk van de wereld....

[...]

Emotioneel valt wel mee hoor. Er zijn wel ergere dingen in het leven. Ga nou maar weer rustig verder met werken en hou je met je eigen ding bezig. Dat ik een filmpje upload om te laten zien dat een overduidelijke kaart niet gegeven wordt is aan mij. Het is een fout in het spel wat gewoon gunstig is voor de tegenstander, verander je niks aan.
Ja real is gwn sterk in fifa en makkelijk mee te spelen doe je niks aan dan iedereen daar mee speelt. Nou wat een geluk 5 keer gelijk spelen verdomme... En tegen dortmund was geen anti voetbal maar onderschatting en luiheid helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:52:
[...]

Ja real is gwn sterk in fifa en makkelijk mee te spelen doe je niks aan dan iedereen daar mee speelt. Nou wat een geluk 5 keer gelijk spelen verdomme... En tegen dortmund was geen anti voetbal maar onderschatting en luiheid helaas!
Ze hadden niks gecreëerd. Gingen puur op de counter terwijl ze tegen een relatief jong team spelen. Met geluk bedoel ik in Fifa :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

muffstuff schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:36:
[...]

O+
Kijk eens op internet na elke beladen wedstrijd, vol met 'emotionele over hun toeren' mensen, onderdeel van stukje sportiviteit en rivaliteit. En heb je dan een leuk potje waar de Fifa engine besluit een random brainfart toe te kennen (geen penalty, onrealistisch doelpunt etc), tja.. irritatie is hoog.

http://xboxclips.com/Sine...ef-40ef-828c-e96d6121ff42
Deze bijvoorbeeld rond 20 seconde.. dit had gewoon rood moeten zijn :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Hallo,

bij voorbaat dank.
download de demo, en als die start weet je genoeg ;)
mijn laptop gaf gelijk een error dus wis ik dat ik hem niet kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik begin fifa 17 een beetje zat te worden. Dat trage spel werkt totaal niet voor mij. Het lijkt wel of alles in slowmotion gaat. Verdedigen kon ik in fifa 16 ook nog wel aardig maar in fifa 17 loopt iedereen mij zo voorbij alsof ik er niet sta. Ik denk dat ik op deze manier snel uitgekeken ben op dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Gewoon een beetje oefenen en wennen servival, niet na een week al opgeven :9

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:47
servival7 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 19:43:
Ik begin fifa 17 een beetje zat te worden. Dat trage spel werkt totaal niet voor mij. Het lijkt wel of alles in slowmotion gaat. Verdedigen kon ik in fifa 16 ook nog wel aardig maar in fifa 17 loopt iedereen mij zo voorbij alsof ik er niet sta. Ik denk dat ik op deze manier snel uitgekeken ben op dit spel.
precies dit, altijd fifa gespeeld en om deze reden denk ik dit jaar aan pes 2017.
wat nog kan werken is het volgende als je voorgaande fifa games op oude besturing heb gezet.
moet je je besturing instellingen aanpassen van tactisch naar oude besturing.
dan kun je ze weer bijhouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik baal alleen dat animaties soms afgemaakt moeten worden en dat dit de gameplay in de weg zit.
Vooral bij het missen van goal of pass of bij een botsing.

Ai in de verdediging scoort vaak eigendoelpunten of rennen gewoon niet mee.
Zo speelde ik vandaag gelijk in the journey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Ik speel fifa nu al een aantal jaar en doe voornamelijk online seizoenen. Ik blijf me verbazen dat k soms zo van de mat word gespeeld dat ik het gevoel krijg dat je er gewoon niets aan kan doen... Ben zelf geen koning in fifa maar kan mezelf vaak wel tot divisie 2-3 opwerken... maar soms kom je gasten tegen die continu voor de man komen, die structureel meer snelheid hebben met hun mannetjes, waarbij elke actie lukt... Zijn die gasten zo goed? Ben ik zo slecht? Is dit een tactiek? Hebben ze de juiste toetsencombinaties?

Soms zo irritant dat ik er mee stop en vorig jaar zelfs na 3 weken spelen het spel aan de kant heb gelegd. Bijvoorbeeld voor de man komen... Ik kan maar niet uitvinden hoe dit werkt (ps4). Lees me een ongeluk op internet maar kom maar niet achter dat soort 'fijne' kneepjes van fifa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Depay heeft een 80 kaartje. Volgens mij heeft EA United niet gezien de laatste tijd.

Verder in 4 potjes seasons 3 eigen doelpunten en twee keer rood voor pogba. Gaat lekker. (wel al bijna kampioen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Online speelt vrijwel iedereen met United. Waar het mij met Real (!) niet lukt om zijn spelers voorbij te rennen, werd ik er telkens finaal uitgelopen langs de zijlijn door Martial en Mkhitaryan met bal (lekker realistisch...). Deze tactiek hanteren veel spelers merk ik. Men speelt vooral op de counter en dat is gezien de lag die zo nu en dan optreedt ook wel verstandig.

Wel kwam ik gister een zware bug tegen tijdens een online potje. Mijn spelers waren gewoon zichtbaar op het veld, maar die van hem waren onzichtbaar? Alleen op de radar onderin in het scherm kon ik zien waar die spelers van hem ongeveer liepen. Hij leek nergens last van te hebben (gelukkig hierna nog geen nederlaag geleden). Komt dit vaker voor? Heb dit nog nooit meegemaakt in al die keren dat ik online speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:06:
Online speelt vrijwel iedereen met United. Waar het mij met Real (!) niet lukt om zijn spelers voorbij te rennen, werd ik er telkens finaal uitgelopen langs de zijlijn door Martial en Mkhitaryan met bal (lekker realistisch...). Deze tactiek hanteren veel spelers merk ik. Men speelt vooral op de counter en dat is gezien de lag die zo nu en dan optreedt ook wel verstandig.
Gewoon niet met topploegen spelen, kom je ook veel leukere clubs tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

wizzlewaxx schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:13:
Ik speel fifa nu al een aantal jaar en doe voornamelijk online seizoenen. Ik blijf me verbazen dat k soms zo van de mat word gespeeld dat ik het gevoel krijg dat je er gewoon niets aan kan doen... Ben zelf geen koning in fifa maar kan mezelf vaak wel tot divisie 2-3 opwerken... maar soms kom je gasten tegen die continu voor de man komen, die structureel meer snelheid hebben met hun mannetjes, waarbij elke actie lukt... Zijn die gasten zo goed? Ben ik zo slecht? Is dit een tactiek? Hebben ze de juiste toetsencombinaties?

Soms zo irritant dat ik er mee stop en vorig jaar zelfs na 3 weken spelen het spel aan de kant heb gelegd. Bijvoorbeeld voor de man komen... Ik kan maar niet uitvinden hoe dit werkt (ps4). Lees me een ongeluk op internet maar kom maar niet achter dat soort 'fijne' kneepjes van fifa...
Das gewoon de 'gescripte' zooi van Fifa. Ik had vooral bij Fifa 16 op een gegeven moment dat het leek dat ik het spel voor het eerst speelde, opeens bakte ik er helemaal niks meer van, verloor ik meer dan 20 wedstrijden achter elkaar en zakte ik van divisie 2 naar 6 ofzo.

Ze ontkennen het altijd wel maar die cheat AI/scripting bestaat wel degelijk bij FIFA. De ene wedstrijd komen je paasjes gewoon netjes aan, de volgende wedstrijd zijn al je paasjes net te kort, of kunnen je spelers opeens niks aannemen, of zijn ze stronttraag of raken ze opeens telkens de paal, of zit je tegenstander altijd tussen de bal.

Heeft niks meer te maken met hoe goed je bent eigenlijk. Hoe het in deze Fifa zit weet ik nog niet, maar zo te horen is het de same shit, different day 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:54
Kan iemand iets met die pre-order bonus codes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:26

Nibbz

Postmaster General

servival7 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 19:43:
Je moet Fifa 17 ook niet als Fifa 16 spelen.. het is immers niet dezelfde game.

Kleine tip.. met verdedigen is de linker trigger nogal belangrijk :)

En betreft je snelheid? jah naar voren sprinten is niet hetzelfde als Fifa 16 (stuk trager).. Maar ga maar eens goede passen geven. Dan sta je echt wel sneller met je team voor de keeper dan met 16.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Awesomo4k schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:09:
Kan iemand iets met die pre-order bonus codes?
ik heb er ook nog 1 maar fut trekt mij totaal niet aan, daar is die toch voor :$ ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:54
Het is inderdaad voor FUT, eerste PM krijgt ze :)

Vergeven!

[ Voor 16% gewijzigd door Awesomo4k op 05-10-2016 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Freshnezz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:00:
[...]

Das gewoon de 'gescripte' zooi van Fifa. Ik had vooral bij Fifa 16 op een gegeven moment dat het leek dat ik het spel voor het eerst speelde, opeens bakte ik er helemaal niks meer van, verloor ik meer dan 20 wedstrijden achter elkaar en zakte ik van divisie 2 naar 6 ofzo.

Ze ontkennen het altijd wel maar die cheat AI/scripting bestaat wel degelijk bij FIFA. De ene wedstrijd komen je paasjes gewoon netjes aan, de volgende wedstrijd zijn al je paasjes net te kort, of kunnen je spelers opeens niks aannemen, of zijn ze stronttraag of raken ze opeens telkens de paal, of zit je tegenstander altijd tussen de bal.

Heeft niks meer te maken met hoe goed je bent eigenlijk. Hoe het in deze Fifa zit weet ik nog niet, maar zo te horen is het de same shit, different day 8)7
De pros zeggen dat dit onzin is.
Misschien betaald door EA haha.

Verdedigen doe je met de linker trigger en veel gebruik maken van 2nd man support.
Het is wat lastiger, maar zeker te doen.

In fifa 16 wisselde ik altijd naar een 2e speler.
Die is vaak sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Laatst online: 30-08 11:04
Awesomo4k schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:53:
Het is inderdaad voor FUT, eerste PM krijgt ze :)

Vergeven!
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Laatst online: 28-08 18:23
Ik zie veel mensen klagen over het trage spel etc. Ik vind het echter veel realistischer allemaal.

Het is nu nog belangrijker dan ooit om in aanmerking te nemen hoe je de bal aanneemt en hoe en naar wie en op welke manier je de bal vervolgens passt. Als je met de rug naar een medespeler staat dan gaat passen vanzelfsprekend minder goed dan wanneer je face tot face staat. Ik neem expres een overdreven voorbeeld, omdat het zo ook werkt voor alle situaties tussenin. Wees er echt op alert hoe je de bal krijgt aangespeeld, dat bepaalt hoe en of je kan opendraaien en de bal vervolgens door kan spelen.

Het voorgaande is ook het geval bij het schieten op doel. Allemaal afhankelijk van hoe je staat ten opzichte van de bal en weak foot/shooting abilities van de speler aan de bal.

Gebruik voor het verdedigen inderdaad de linkertrigger wat vaker en 2nd man support zoals hierboven beschreven. Verdedig de ruimte in de rug met je geselecteerde man en laat de 2e man drukzetten bijvoorbeeld. Het is nu ook belangrijk om je lichaam te gebruiken waar mogelijk. Waar mogelijk dus: met een kleine verdediger tegen Zlatan kan je het vergeten, maar als je op tijd kan tackelen (timing) dan kan je van iedereen de bal afpakken. Oefening baart kunst :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Is het niet gewoon een kwestie van wennen? Ik heb bij iedere FIFA het idee van 'verdomme, wat is dit k*t'. |:( Om vervolgens flink wat potjes te spelen en gewend te zijn aan de nieuwe FIFA. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Wat krijg je als Niels (nielsk89) en ondergetekende coöp gaan doen en de tegenstander iets te optimistisch is met z'n aftrap :w

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:39
JST94 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:11:
Is het niet gewoon een kwestie van wennen? Ik heb bij iedere FIFA het idee van 'verdomme, wat is dit k*t'. |:( Om vervolgens flink wat potjes te spelen en gewend te zijn aan de nieuwe FIFA. :+
Dit!

Ik vond het de eerste paar potjes ook een verchrikking. Tot ik mijn FIFA16 ervaring los liet, een stapje terug deed en vervolgens een nieuwe speelstijl ben gaan ontdekken. Wat blijkt, dit spel is zoveel beter dan FIFA16. Het lopen van je medespelers, het passen, ik geniet er van. En zoveel verschillende goals.

Tip: ga eens kijken hoe het verplaatsen van het spel naar de andere kant van het veld nu werkt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ik heb nog niet zo heel veel tijd gehad om te spelen. Ik heb nog geen 10 volledige potjes gedaan. Vanavond maar weer eens kijken.

Ik had al een deel van The Journey gedaan, het begin vond ik erg vermakelijk, daarna werd het telkens een beetje hetzelfde. Dus toen heb ik mijn eigen prof aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik dacht dat ik het nieuwe spel aardig beheerste met carriere-potjes, totdat ik gisteren online tegen een vriend speelde en 3-0 jantje om de oren kreeg. :+
Dus nu weer even met beide benen op de grond...

The Journey moet ik nog aan beginnen, alleen nog in de demo gespeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door dutchgio op 05-10-2016 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Heb de journey inmiddels klaar en kan niet anders zeggen dan dat het gewoon echt half werk is. Probeerde bv te zien we er topscoorder was , geen idee. Potentie is er , maar uitvoering is bedroevend, had ook niet het idee dat het nou veel uitmaakte wat je deed voor het verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:17
MyUtd4Life schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:12:
Wat krijg je als Niels (nielsk89) en ondergetekende coöp gaan doen en de tegenstander iets te optimistisch is met z'n aftrap :w
[video]
"Coöp" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
dutchgio schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:38:
Ik dacht dat ik het nieuwe spel aardig beheerste met carriere-potjes, totdat ik gisteren online tegen een vriend speelde en 3-0 jantje om de oren kreeg. :+
Dus nu weer even met beide benen op de grond...

The Journey moet ik nog aan beginnen, alleen nog in de demo gespeeld.
Haha offline is zo anders dan online. Was ik maar zo goed als dat ik offline was in online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

To easy schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:16:
[...]

Haha offline is zo anders dan online. Was ik maar zo goed als dat ik offline was in online ;)
Vind online een stuk voorspelbaarder dan offline, pro clubs tegen bv een club zonder any is 10x irritanter dan gewoon tegen een goede any, een any is tenminste voorspelbaar en maakt bekende foutjes, AI kan soms dingen uithalen die randje onmogelijk zijn (180 no scope 40 meter kruising streepje trekken).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:26
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:06:
Online speelt vrijwel iedereen met United. Waar het mij met Real (!) niet lukt om zijn spelers voorbij te rennen, werd ik er telkens finaal uitgelopen langs de zijlijn door Martial en Mkhitaryan met bal (lekker realistisch...).
Martial is shitsnel in het echt hoor. Net als Rashford .. Paar acties tegen Stoke City vorig weekend & damn die kerel is balvast & snel.

Dus niet denken dat Real alles aankan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

JBS schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:45:
Het valt me op dat een uittrap van de keeper telkens een schokkerig beeld oplevert (met name de bal zelf, het eerste stuk dat de bal aflegt) op de PS4. Heeft iedereen dat?
Iemand die dit herkent in de volledige game? Had dit in de demo, maar nu ook in de volledige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Beetje jammer dat je voor de juiste selecties ( standaard zit cilissen nog bij ajax ) een Ea account nodig moet hebben.

Gister bezig geweest om al mijn ps4 te updaten, maar dat is zo gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Wie speelt er trouwens op de PC, zou best wel fut of co-op seasons willen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Marc3l schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:49:
[...]

Gewoon niet met topploegen spelen, kom je ook veel leukere clubs tegen.
Precies, het is veel leuker.
Bjorn89 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 06:48:
Wie speelt er trouwens op de PC, zou best wel fut of co-op seasons willen doen :)
Ajs je zin hebt om te verliezen dan ben ik wel geschikt. :D

[ Voor 30% gewijzigd door Ferio op 06-10-2016 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
JBS schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 23:09:
[...]
Iemand die dit herkent in de volledige game? Had dit in de demo, maar nu ook in de volledige versie.
Ja klopt!
Ook soms bij een lange bal van de verdediger naar voren toe.
Het is niet echt storend, maar wel iets dat ze met behulp van een update kunnen /moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jmignolet schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:46:
[...]

Martial is shitsnel in het echt hoor. Net als Rashford .. Paar acties tegen Stoke City vorig weekend & damn die kerel is balvast & snel.

Dus niet denken dat Real alles aankan. ;)
Martial en Rashford kun je dan wel weer heel gemakkelijk van de bal krijgen.

Wat betreft Real. Gewoon kansloos ballen in de 16 blijven gooien. Ronaldo kopt hem er vanzelf in hoe slecht je ook speelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
EA mag ook nog wel even wat aan de matchmaking gaan doen wat betreft de kleur van je shirt.

Speelde gisteren met bayern in grijze shirtjes en kwam tot 3x toe tegen een team wat een vergelijkbare kleur shirt aan had. Heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-09 07:39
En aan het shirt van de scheidsrechter. Speelde gisteren tegen ADO eb de scheids vond het wel handig om zelf geel te dragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
De eerste keer dat ik een penalty nam, kreeg je er mooi een pijl bij, deze heb ik nu niet meer. Is deze nog terug te halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mars18 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 06:38:
Beetje jammer dat je voor de juiste selecties ( standaard zit cilissen nog bij ajax ) een Ea account nodig moet hebben.

Gister bezig geweest om al mijn ps4 te updaten, maar dat is zo gedoe.
Hoezo is dat een gedoe.
Fifa starten, naar aanpassen gaan en daar staat gewoon een knop om de spelerlijsten bij te werken.
Volgens mij als je een nieuwe carreer start op dit moment of naar FUT gaat, dan krijg je ook gewoon de laatste updates binnen.

Volgens mij is het ook logisch dat je een EA account nodig hebt, hoe wel je anders fifa spelen.
illegaal of alleen offline ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:39
soccerroos schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:52:
De eerste keer dat ik een penalty nam, kreeg je er mooi een pijl bij, deze heb ik nu niet meer. Is deze nog terug te halen ?
Via een toets. Op de pc is dat het pijltje naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Pykow schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:59:
[...]

Hoezo is dat een gedoe.
Fifa starten, naar aanpassen gaan en daar staat gewoon een knop om de spelerlijsten bij te werken.
Volgens mij als je een nieuwe carreer start op dit moment of naar FUT gaat, dan krijg je ook gewoon de laatste updates binnen.

Volgens mij is het ook logisch dat je een EA account nodig hebt, hoe wel je anders fifa spelen.
illegaal of alleen offline ?
Via mijn psn ps4 account waar ik voor heb betaald. Ik moet op 10 Playstations FIFA 17 met de juiste spelers er op zetten.

Maar je kan dus alleen de nieuwe selecties downloaden met een ea account, moet ik dus 10 verschillende accounts gaan aanmaken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Razorbite schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:59:
[...]

Via een toets. Op de pc is dat het pijltje naar beneden.
Waarschijnlijk dan met de d-pad (pijltjes) op de controller
Bij mij staat deze helaas ook opeens uit, Maar met The journey oefen ik vaak vrije trappen en strafschoppen.
Ik ben daar namelijk altijd slecht in.

Wat ik wel merk is dat ik meer lucht duelen winnen, voornamelijk in Pro clubs.
Met het afschermen neemt hij hem vaak mooi op de borst aan.
Bij hoekschoppen kop ik ze ook meestal vrij snel de goede kant op of kan ik de bal aannemen.
Ik heb verder niks vrijgespeeld in pro clubs of wat dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mars18 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:03:
[...]

Via mijn psn ps4 account waar ik voor heb betaald. Ik moet op 10 Playstations FIFA 17 met de juiste spelers er op zetten.

Maar je kan dus alleen de nieuwe selecties downloaden met een ea account, moet ik dus 10 verschillende accounts gaan aanmaken :z
Je koppelt je PS account aan je EA account, dat doe je 1x, dan gewoon inloggen op die 10 PS4's (werkelijk?) en hij haalt het daar allemaal binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mars18 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:03:
[...]

Wat moet je met 10 playstations als ik vragen mag ?
Gamecafe ofzo ? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Je kunt inderdaad ook inloggen met 1 PS account op elke PS4, en dan elke keer de updates binnen halen.
Pagina: 1 ... 21 ... 25 Laatste