Ik vind wel dat de keuzes die je maakt in The Journey iets meer uitleg/ondersteuning nodig hebben. Bijvoorbeeld:
Verder wat andere opvallende zaken, volgens mij al vaker genoemd:
Ik vermaak me wel heel erg met The Journey, en het is een nieuwe spelmodus, dus volgend jaar zal e.e.a. vast verbeterd zijn, dus wil het ook niet helemaal af fikken
spoiler:
- Je kiest vooraf een club, maar dat is helemaal niet de club waar je komt te spelen, maar volgens mij de club die je 'privé aanmoedigt', want mijn hele kamer hing vol met die club. Later in de game komt je agent pas met alle clubs waar je uit kunt kiezen om te gaan spelen.
- Ik heb CAM als positie gekozen en besloten om bij Sunderland te gaan spelen. Blijkbaar speelt Sunderland helemaal niet met een CAM, dus ik sta vaak RCM/LCM of spits. Als ik dat van te voren had geweten, was ik wellicht niet naar Sunderland gegaan. (Ja ik volg de Premier League wel, maar let nou ook niet zó goed op de opstellingen)
- Hetzelfde geldt eigenlijk voor de club waar je aan verhuurt wordt. Toevallig speelt Newcastle wel met een CAM.
- Ik heb CAM als positie gekozen en besloten om bij Sunderland te gaan spelen. Blijkbaar speelt Sunderland helemaal niet met een CAM, dus ik sta vaak RCM/LCM of spits. Als ik dat van te voren had geweten, was ik wellicht niet naar Sunderland gegaan. (Ja ik volg de Premier League wel, maar let nou ook niet zó goed op de opstellingen)
- Hetzelfde geldt eigenlijk voor de club waar je aan verhuurt wordt. Toevallig speelt Newcastle wel met een CAM.
Verder wat andere opvallende zaken, volgens mij al vaker genoemd:
spoiler:
- Er wordt een spits gekocht, mijn grote concurrent, maar ik ben dus helemaal geen spits.
- Je scoort aan de lopende band, maar wordt sowieso verhuurd.
- Je scoort aan de lopende band, maar wordt sowieso verhuurd.
Ik vermaak me wel heel erg met The Journey, en het is een nieuwe spelmodus, dus volgend jaar zal e.e.a. vast verbeterd zijn, dus wil het ook niet helemaal af fikken