PSN: Direstraits87
Dus voor iemand die een gratis bonus wil.
I pitty the fools who took my game-station.....
Je kan beter met het Engelse commentaar spelen.. ik barstte bijna in tranen uit toen ik het Nederlandse commentaar hoorde...Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 17:30:
[video]
FIFA 17 is even wennen vergeleken met de vorige versies.
Dat komt mede door de nieuwe Frostbite engine.
Het is meesterlijk spelen tot nu toe.
Haha idd als je met nederlands aan speelt zou je ze bijna willen wurgen met hun domme gezeik.Ferio schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:38:
[...]
Je kan beter met het Engelse commentaar spelen.. ik barstte bijna in tranen uit toen ik het Nederlandse commentaar hoorde...
ja kreeg penal mee en rood voor de tegenstander zegt de nl commentator dat hij geluk heeft dat hij mag blijven staan hahaFerio schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:38:
[...]
Je kan beter met het Engelse commentaar spelen.. ik barstte bijna in tranen uit toen ik het Nederlandse commentaar hoorde...
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
250 FPS op ultra 1440p op een 144Hz scherm. Voelt inderdaad erg irritant.Ulti23 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:36:
Hoe is bij jullie de performance op de PC? Speel hem vol open, maar heb het idee dat het wat hakkelt af en toe. Terwijl mijn specs er echt niet om liegen. Het speelt overigens heerlijk voetbal, maar het voelt af en toe niet lekker vloeiend zoals fifa 16 dat wel was. Lijkt op een performance issue...
Maar met limiet op 144 en G-Sync aan is het perfect
Het commentaar is echt van bedroevend niveau. Speel altijd met muziek op, dat speelt stukken prettiger.To easy schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:13:
[...]
Haha idd als je met nederlands aan speelt zou je ze bijna willen wurgen met hun domme gezeik.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Jep, hier ook.The Jackel schreef op donderdag 29 september 2016 @ 18:13:
Ik speel fut op de xbox one, maar ik vind de menu's echt super traag.. Meer mensen die dit ervaren?
Menu's zijn echt verschrikkelijk traag...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
nba 2k nooit gespeeld zeker ?? hou daar rekening met een instal van 50gb en meerMilan17 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:19:
Wel bizar dat de game 42.71 GB groot is (ps4). Dat is voor mijn gevoel echt veel voor een sportgame. Fifa 16 is 23.58 GB.
psn: taker-mart
Ik heb wel bij Wehkamp besteld (goedkoopst, PS4, 50 Euro) en had hem keurig binnen vandaag.superessy schreef op donderdag 29 september 2016 @ 18:50:
Meer mensen bij Wehkamp besteld en niets ontvangen?
Spel redelijk uitgebreid gespeeld vanavond met drie vrienden, online pro-clubs. Vind veel toch echt beter; met name de steekpasses, meelopen en meedenken van de verdediging. Corners nemen vind ik minder prettig, is gevoelsmatig te priegelig en lijkt niet te lukken zoals je denkt dat het gaat.
Schrok in eerste instantie van de graphics, maar naar het bleek (vriend zag hetzelfde) waren de textures e.d. nog aan het installeren/laden of iets, aan het einde van de eerste wedstrijd was alles zoals het hoort te zijn. Vind het al met al wel een waardevolle verbetering van 16. Ook hoe je prof zich verder kan verbeteren, systeem is op de schop gegooid en werkt -denk ik- prima. Volgende week vrijdag hou ik m'n jaarlijkse FIFA avond met een man of 12 dus dan kan het lokaal 's goed worden getest
Kan je daarna verder spelen met die Alex Hunter in be a pro? Weet wel dat je een fut kaartje krijgt, maar zou fijn wezen als hij aan het eind van Journey doorgaat als be a proFerio schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:07:
Journey duurt overigens 1 seizoen.. beetje jammer..
Herkent iemand dit nog in het volledig spel? Viel me in de demo namelijk elke keer op.JBS schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:45:
Het valt me op dat een uittrap van de keeper telkens een schokkerig beeld oplevert (met name de bal zelf, het eerste stuk dat de bal aflegt) op de PS4. Heeft iedereen dat?
Ja, je kan verder spelen met hem.KookSpook schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 07:07:
[...]
Kan je daarna verder spelen met die Alex Hunter in be a pro? Weet wel dat je een fut kaartje krijgt, maar zou fijn wezen als hij aan het eind van Journey doorgaat als be a pro
Hopelijk fixen ze dit met een patchRivanov schreef op donderdag 29 september 2016 @ 23:36:
[...]
Jep, hier ook.
Menu's zijn echt verschrikkelijk traag...
Omdat de nieuwe aftrap nog niet zo gek lang geleden geïntroduceerd is in het hedendaags voetbal. De mannen van EA Sports hebben schijnbaar nog niet genoeg tijd gehad om deze feature te implementeren.nickdew schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:37:
Hoezo in de aftrap nog oud?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Psn: stone-face-lock
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Dit is inderdaad mogelijk! Maar waarom zou je dat doen als je een PS4 hebt?jurgenb1990 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:40:
misschien een stomme vraag maar kan ik fifa17 op pc ook met ps4 controller spelen? Met rocket league kan ik dit bijvoorbeeld wel, weet niet of dit bij fifa17 ook mogelijk is

mijn playstation plus account is verlopen dus moet ik nieuwe halen en de game op ps4 is 10 euro duurder dan op de pcXethaX schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:45:
[...]
Dit is inderdaad mogelijk! Maar waarom zou je dat doen als je een PS4 hebt?
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Ik speel al jaren met Engels commentaar. Toen ik voor het eerst hoorde van NL commentaar met Evert ten Napel was ik best enthousiast en dacht ik dat het nog wel iets kon worden.Bean77 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 23:31:
[...]
Het commentaar is echt van bedroevend niveau. Speel altijd met muziek op, dat speelt stukken prettiger.
Na een dag of 3 omgezet naar Engels commentaar en nooit meer teruggedraaid
Ten eerste is het al zeer irritant dat je bepaalde zinnen elke wedstrijd weer terug hoort, maar als het ook nog eens niet klopt dan is het helemaal kansloos.
Ik bedoel, dat Youri begint te schreeuwen dat het op een haar na mis is terwijl het schot op goal nog net niet de cornervlag aantikt, dat kan echt niet
Hij zet een tackel in!Denman schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:00:
[...]
Ik speel al jaren met Engels commentaar. Toen ik voor het eerst hoorde van NL commentaar met Evert ten Napel was ik best enthousiast en dacht ik dat het nog wel iets kon worden.
Ten eerste is het al zeer irritant dat je bepaalde zinnen elke wedstrijd weer terug hoort, maar als het ook nog eens niet klopt dan is het helemaal kansloos.
Ik bedoel, dat Youri begint te schreeuwen dat het op een haar na mis is terwijl het schot op goal nog net niet de cornervlag aantikt, dat kan echt niet
Eyong Tarka Enoh.
Ten Napel zelf daar over:
http://sportnieuws.nl/vid...tarka-enoh-op-fifa-video/
En:
http://nos.nl/op3/artikel...-met-evert-ten-napel.html
En de ' klassiekertjes', die er dus ook nog steeds in zitten...:
http://www.voetbalprimeur...-ten-napel-en-mulder.html
Als in, hierna gaat hij eigenlijk over in be a pro en kan je als hunter een nieuw seizoen starten ofzo?
Misschien omdat je met een goede gpu icm een goede monitor geen lag+hogere fps hebtXethaX schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:45:
[...]
Dit is inderdaad mogelijk! Maar waarom zou je dat doen als je een PS4 hebt?
Volgens mij is dat inderdaad het geval.KookSpook schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:09:
[...]
Als in, hierna gaat hij eigenlijk over in be a pro en kan je als hunter een nieuw seizoen starten ofzo?
Adaptive vsync en threaded optimization aan in je nvidia 3D settings. Werkt al jaren, ook bij deze "nieuwe" engine.Ulti23 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:36:
Hoe is bij jullie de performance op de PC? Speel hem vol open, maar heb het idee dat het wat hakkelt af en toe. Terwijl mijn specs er echt niet om liegen. Het speelt overigens heerlijk voetbal, maar het voelt af en toe niet lekker vloeiend zoals fifa 16 dat wel was. Lijkt op een performance issue...
There's no school like the old school and i'm the headmaster
"Nee joh!!! bal op de paal" bal op de lat of net naastDenman schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:00:
[...]
Ik speel al jaren met Engels commentaar. Toen ik voor het eerst hoorde van NL commentaar met Evert ten Napel was ik best enthousiast en dacht ik dat het nog wel iets kon worden.
"Hoekschop, neehee het wordt toch een doeltrap" wanneer je overduidelijk naast heb geschoten.
"Hij zet de tackle in" Neuj echt.
Maar goed het engelse commentaar heeft het vaak ook mis.
Inworpen en vrije trappen worden verkeerd aangegeven
Of speel met een Engelste commentaar in de nederlandse competitie.
99% van de gevallen hoor je geen commentaar. Alleen maar
That is a corner
And HE scores !!!!
Heel veel namen worden niet uitgesproken.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Daar komt dat schotttttt..
En we gaan affluiten hier in Waalwijk !!!
Heb je kinect er op aan gesloten?dennis_rsb schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 20:36:
Speelde daarstraks een wedstrijd online in "seizoenen" op een XBOX One S, maar ik hoorde de tegenstander thuis. Ik hoorde bijvoorbeeld zijn Engels commentaar en wat achtergrond geluiden. Hoe kun je dit uitzetten? Ik zie geen opties bij geluidssettings. En horen anderen mij ook? Ik neem aan van niet? Ik heb geen headset oid aangesloten op de One S.
Ik niet, maar de tegenstander wel denk ik. En ik horf die geluiden bij de tegenstander liever niet te horen
Mm miss even bij settings kijken en dan bij geluid settings miss dat je daar iets kan doen? Of miss via fifa zelf?dennis_rsb schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:17:
[...]
Ik niet, maar de tegenstander wel denk ik. En ik horf die geluiden bij de tegenstander liever niet te horen
Via fifa zelf heb ik al gekeken, zie daar niks over staan. Xbox zelf kan ik ook kijken idd, had ik nog niet gedaan omdat ik dacht en denk dat het hem puur in een instelling in Fifa zit.To easy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:18:
[...]
Mm miss even bij settings kijken en dan bij geluid settings miss dat je daar iets kan doen? Of miss via fifa zelf?
oke oke. ik heb namelijk een headset in en die heeft een mute knop. dus durf even niet te zeggen waar je het wel kan zien en ben ook niet in de buurt van een xbox helaasdennis_rsb schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:20:
[...]
Via fifa zelf heb ik al gekeken, zie daar niks over staan. Xbox zelf kan ik ook kijken idd, had ik nog niet gedaan omdat ik dacht en denk dat het hem puur in een instelling in Fifa zit.
PSN: xMaurice93
Ik kijk morgen nog wel even, ben nu TV aan het kijken. Las ook ergens op internet (weliswaar bij een oudere Fifa) dat je zodra je sndere geluiden hoort van de tegenstander dat je dan de linker duimding zegmaar kan indrukken. Weet niet hoe dat ding heet, maar you know what i mean, dat ding om in Fifa te bewegenTo easy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:23:
[...]
oke oke. ik heb namelijk een headset in en die heeft een mute knop. dus durf even niet te zeggen waar je het wel kan zien en ben ook niet in de buurt van een xbox helaas
Een thumbstick heet dat ja hahadennis_rsb schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:30:
[...]
Ik kijk morgen nog wel even, ben nu TV aan het kijken. Las ook ergens op internet (weliswaar bij een oudere Fifa) dat je zodra je sndere geluiden hoort van de tegenstander dat je dan de linker duimding zegmaar kan indrukken. Weet niet hoe dat ding heet, maar you know what i mean, dat ding om in Fifa te bewegen
Ja totdat ik een laag geplaatst schot ging gebruiken dat is nu echt OP. Dat doe je doormiddel van te schieten maar dan loslaten en heel snel nog een keer op de schietknop te drukken.Maurice079 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:26:
Algemene vraag: Zijn er meer mensen die ongekend veel moeite hebben met scoren? Lijkt wel alsof er altijd een Neuer op goal staat. In de wedstrijd vallen ook eigenlijk alleen maar rommelige goals, jammer!
Betreft Fifa 17, leuk spel. Pingels, vrije trappen en corners is wel ff wennen. Maar ik vond Fifa 16 ook al prima, maar ik kocht hem sowieso, grotendeels door nieuwe spelers die erin zitten.
Hoe komt zoiets door alpha testing?
Cillisen speelt nog bij Ajax, Ziyech bijvoorbeeld nog bij Twente. En zo zijn er wel meer spelers die nog bij de verkeerde clubs spelen. Leicester is ook niet compleet met het ontbreken van slimani (o.i.d).
Of komt dit nog?
PSN: IS_DJ
Heb je wel al je updates binnen?
[ Voor 5% gewijzigd door Cai op 01-10-2016 00:26 ]
Normaal zou je wel weten waar het fout zit maar wij kwamen niet of nauwelijk vrij voor de goal terwijl de tegenstander dit wel had. Ik vond dat de verdedigers zeer slecht liepen , iemand ook slechte ervaringen wanneer je met 2 spelers 1 team bestuurd ?
Wanneer ik alleen speel gaat het een stuk beter ( wij spelen al jaren samen in 1 team en ook dan kunnen we makkelijk tot in div 3 belanden )
Waarschijnlijk zal het toch wel aan ons liggen maar iemand nog tips ? spelen jullie normaal over of met een kaats ? of diepte ballen ?
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Het open einde is ook wel leuk en zorgt er wellicht voor dat we in een later stadium nog meer content gaan krijgen, dus ik laat me verrassen.
De FUT-kaart die je krijgt heeft voor iedereen dezelfde stats, welke echt ontiegelijk ruk zijn. Begrijpelijke keuze van EA (om te voorkomen dat iedereen de gamemode abused), maar wel teleurstellend dat harde werk in wedstrijden en trainingen dan voor niets geweest is. Ze hadden op z'n minst die skills en weakfoot hoger kunnen maken.
FIFA Benelux Administrator
Nee, eigenlijk niet ik speel het samen met een maat. En wij staan nu 10-3-3 geloof ik in co-op seasons.jenpet schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 09:26:
Wow , gister avond met een vriend de hele avond gespeeld , ik speel het al jaren en normaal hangen wij altijd in div 2 / 3 uit . Echter hebben wij gister van de 20 matches online 1 gelijk gespeeld de rest verloren .
Normaal zou je wel weten waar het fout zit maar wij kwamen niet of nauwelijk vrij voor de goal terwijl de tegenstander dit wel had. Ik vond dat de verdedigers zeer slecht liepen , iemand ook slechte ervaringen wanneer je met 2 spelers 1 team bestuurd ?
Wanneer ik alleen speel gaat het een stuk beter ( wij spelen al jaren samen in 1 team en ook dan kunnen we makkelijk tot in div 3 belanden )
Waarschijnlijk zal het toch wel aan ons liggen maar iemand nog tips ? spelen jullie normaal over of met een kaats ? of diepte ballen ?
- Kaatsen + Diepe ballen
- TERUGSPELEN
- Niet constant rennen met de bal, maar meer dribbel snelheid
- Leren dribbelen met linkerbutton + trigger
- Elkaars gaten dichtlopen
- Geen tweede man aanroepen
- Eventueel in tactieken alle verdedigers achterin laten staan.
[ Voor 12% gewijzigd door Bjorn89 op 01-10-2016 13:13 ]
Verwijderd
speel je 16 ofzo?i-dj schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 00:20:
Ik heb gezocht in dit topic. Maar kan het niet vinden. Is er al een team update beschikbaar en hoe kan ik deze op de ps4 downloaden?
Cillisen speelt nog bij Ajax, Ziyech bijvoorbeeld nog bij Twente. En zo zijn er wel meer spelers die nog bij de verkeerde clubs spelen. Leicester is ook niet compleet met het ontbreken van slimani (o.i.d).
Of komt dit nog?
Ziyech zit bij Ajax bij mij en cillisen bij barca..
Verder heb ik ook last van de vertraging die bij passen en schieten lijkt op te treden. Waar ik vroeger veel meer het idee had dat ik controle had over wat ik deed, heb ik nu steeds meer t gevoel, dat de bal onverwachts steeds net goed komt ofzo doordat ik telkens bv wel pass maar door die vertraging komt ie wat later waar ik vervolgens denk dat gaat fout... Maar komt toch aan waardoor ik weer gehaast moet reageren etc. Goals worden vaak uit rommelige situaties gemaakt..
Heel soms ook wel eens dat ik wel de controle heb maar minder dan normaal gesproken.
Lastig uit te leggen, maar speelde voorheen altijd in divisie 1/2/3. En zit nu in 7 en heb echt moeite.. Maar t kan natuurlijk gewoon aan me skills liggen.
Verwijderd
Het is zo gescript.. Scoor je 8x!!! Je mattie met wie je tegelijk begint scoort 1x in 60min jij komt erin scoort 8x en wie wordt basis speler? Precies die van 1 goal. Wedstrijd erop hetzelfde principe..MyUtd4Life schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 09:38:
Omdat ik natuurlijk wat voorsprong had, gisteren The Journey afgemaakt...
Zo simpele toevoeging van ea dat ik het weiger op te starten. Allemaal gescript zelfs de wissels elke x hetzelfde. Dikke faal van ea. Weiger het ook maar enige aandacht te geven. Ik hou het lekker op clubs of seasons en dan online, is tenminste minder script.
Speelde tegen QPR in de beker en kon amper verschil zien. Heb ik de wedstrijd nog verloren ook.
FIFA Benelux Administrator
[ Voor 17% gewijzigd door Ferio op 02-10-2016 00:27 ]
FIFA is al jaren zeer scripted en dat moet je of accepteren/relativeren, of PES gaan spelen. Ik twijfel soms nog. Wat opvalt is dat de online gameplay altijd zeer verschilt met offline qua snelheid en "gevoel", en dat het achterliggende team in de laatste minuten van de eerste helft en vanaf minuut 75 in de tweede helft ineens anders is. Passes komen dan meer aan, schoten meer op doel, fouten in de achterhoede van de andere partij etc. Porsche Challenge (PS1) all over again.Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:35:
[...]
Het is zo gescript.. Scoor je 8x!!! Je mattie met wie je tegelijk begint scoort 1x in 60min jij komt erin scoort 8x en wie wordt basis speler? Precies die van 1 goal. Wedstrijd erop hetzelfde principe..
Zo simpele toevoeging van ea dat ik het weiger op te starten. Allemaal gescript zelfs de wissels elke x hetzelfde. Dikke faal van ea. Weiger het ook maar enige aandacht te geven. Ik hou het lekker op clubs of seasons en dan online, is tenminste minder script.
Maar, zo is het echt al jaren en het is online ruk, offline telt het niet mee en laat ik Fifa nu ook vaak offline spelen en het daar in mijn ogen ook het meest voor geschikt is. Lekker toernooitje met een x aantal gasten en geen frustratie op je eigen fouten na, geen gezeur richting de AI.
Bij mij dus niet. Vandaar de vraag in het FIFA 17 forumVerwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:30:
[...]
speel je 16 ofzo?:p
Ziyech zit bij Ajax bij mij en cillisen bij barca.

PSN: IS_DJ
Speel ook al jaren FIFA en ik ben gisteren voor de eerste keer online gaan spelen. Was met online seizoenen, terwijl ik sinds woensdag carrière heb zitten spelen, en man wat een ramp was dit. Uiteindelijk 2 matchen gespeeld en 2x gewonnen, daar niet van, maar die spelsnelheid.. FIFA zoals we gewend zijn all over again.Exorcist schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 00:29:
[...]
FIFA is al jaren zeer scripted en dat moet je of accepteren/relativeren, of PES gaan spelen. Ik twijfel soms nog. Wat opvalt is dat de online gameplay altijd zeer verschilt met offline qua snelheid en "gevoel", en dat het achterliggende team in de laatste minuten van de eerste helft en vanaf minuut 75 in de tweede helft ineens anders is. Passes komen dan meer aan, schoten meer op doel, fouten in de achterhoede van de andere partij etc. Porsche Challenge (PS1) all over again.
Maar, zo is het echt al jaren en het is online ruk, offline telt het niet mee en laat ik Fifa nu ook vaak offline spelen en het daar in mijn ogen ook het meest voor geschikt is. Lekker toernooitje met een x aantal gasten en geen frustratie op je eigen fouten na, geen gezeur richting de AI.
Het is écht waar zo hard genieten tijdens carrière: die sfeer, spel opbouwen, spanning tussen rivaalploegen etc.. De AI is ook sterk verbeterd om tegen te spelen, trust me.
Voorlopig vind ik het offline het beste FIFA spel dat werd uitgebracht. En dit is ook wel te danken aan de Frostbite Engine.
In de instellingen de laatste updates binnen halen, dan loop je helemaal bij.i-dj schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 02:37:
[...]
Bij mij dus niet. Vandaar de vraag in het FIFA 17 forum
Verwijderd
LOL. Het is een statisch verhaal. Ik was ook topscorer en na de komst van Kane mag ik gaan zien hoe Walker een arrogante kwal wordtVerwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:35:
[...]
Het is zo gescript.. Scoor je 8x!!! Je mattie met wie je tegelijk begint scoort 1x in 60min jij komt erin scoort 8x en wie wordt basis speler? Precies die van 1 goal. Wedstrijd erop hetzelfde principe..
Een dynamisch verhaal zou leuker zijn maar het is net als GTA of welk spel dan ook gewoon een verhaal wat je doorloopt.
Edit:
Variatie is met online seizoenen ook net zo slecht als vorig jaar: http://i.imgur.com/pGqT1kb.jpg
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2016 11:54 ]
Je hebt zelf ook geen variatie maar verwacht het van je tegenstanders wel...
Hattrick score ik elke wedstrijd.. pfft
Vind ik vaker nog leuker ook ( niet met ajax ofc maar met PSV )dutchgio schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:00:
Kies dan zelf een keer een Ajax ofzo, krijg je ook geen Barca tegen je...
Je hebt zelf ook geen variatie maar verwacht het van je tegenstanders wel...
Heb toevallig laatste paar weken vaker online gespeeld fifa 16 met psv. kom je tegen leuke clubs te spelen.
dat is knap elke wedstrijd. Zeker offline en instelling op het makkelijkste niveau?Stronkie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:03:
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Klopt die heb ik ook. Maar ik vind de ps4 controller veel fijner en aangezien ik met vrienden nogal eens een toernooi speel wil ik het graag met een ps4 controller spelen.Stronkie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:52:
zelfs a elcheapa xbox 360 controller werkt als een tiet
Er zijn emulatoren voor die versie van een game-controller geloof ik, maar de beste ondersteuning is natuurlijk voor de Xbox controller zelfjaihel schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:07:
[...]
Klopt die heb ik ook. Maar ik vind de ps4 controller veel fijner en aangezien ik met vrienden nogal eens een toernooi speel wil ik het graag met een ps4 controller spelen.
Daarover gesproken, heb er 4 en bij alle 4 zijn de rubbertjes flink aan het burnen
Ik win geen een kopduel. Zelfs Messi (tegenstander) wint elk kopduel.
Ik zal wel alles fout doen, maar ik vind het een groot verschil met Fifa 16. Daar speelde ik best redelijk.
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Ik heb dat op de xbox ook als ik in het menu zit vliegt ea er telkens uit idd. 2 vrienden van mij hebben het ook regelmatig. Gelukkig niet terwijl ik online potjes speel.teupje schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 15:41:
Heeft iemand hier het probleem dat er constant opnieuw geconnect moet worden met de EA servers? (PC)
Dat commentaar.. wie heeft hun aangesteld om in te spreken? Gelijk ontslaan..Stronkie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:03:
eh mate , een hattrick , ja so , of bedoel je het afschuwelijke commentaar van die flut nederlanders Mulder en Ter Apel...
Verwijderd
Misschien kun je beter een Xbox 360 controller (bekabeld) halen. Is stukken goedkoper ga ik vanuit. Had het voor de demo even getest en dat werkte nog steeds prima.jaihel schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:50:
Zijn er PC spelers die dit spel spelen met een PS4 controller? Zoja, werkt het? Wil geen PS4 aanschaffen om alleen Fifa 17 te kunnen spelen..
-> Ik wordt getackled met overtreding tot gevolg in mijn voordeel en ik krijg een negatief punt..
-> andere teammate neemt de bal van me over en scoort en ik krijg een negatief punt..
-> hoeveel keer ik al niet een slechte pass gekregen heb en dan zie dat ik zogezegd een slecht moment gekozen had om de bal te vragen..

-> ene keer krijg je negatieve punten voor een slechte pass / bal verlies en andere keren helemaal niets.
Overigens..
Nog steeds bij elke opstart verschillende keren op start/A moeten drukken om taal te kiezen, dingen te skippen en profiel te skippen.. Ongelooflijk hoe dat nog altijd erin zit..
[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 02-10-2016 17:08 ]
Ook op de pc heb ik nog niet gevonden hoe je die kan sharen/uploadensoccerroos schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:42:
Is het makkelijk om herhalingen upteloaden ? Snap er nu niet veel van van de share knop op de ps4
Verwijderd
Grotendeels inval wedstrijden? Niet lullig bedoeld maar zo laat je niet echt iets zien wat clubs speciaal maakt ofzo..
Wat is hier bijzonder of leuk aan ? De meeste scoren een hattrick.
Als je als alex hunter een hattrick maakt (is mij 4x gelukt) dan scoor je automatisch een 10.
Ik speel op professional. Op hoger niveau kan ik de ai niet van de bal drukken en speel ik te vaak gelijk of verlies ik in de 90ste minuut met 1 doelpunt verschil
Ik maak helaas geen hattricks, moet eerlijk zeggen dat ik ook als Hunter niet elke wedstrijd win, wat voor mij het plezier hoog houd. Ik speel op professional, en het kan me ook helemaal niets schelen eerlijk gezegd, ik hou lekker mijn plezier in het spelletje en voor mij is dat het belangrijskte aan gamen.Pykow schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:53:
[...]
Wat is hier bijzonder of leuk aan ? De meeste scoren een hattrick.
Als je als alex hunter een hattrick maakt (is mij 4x gelukt) dan scoor je automatisch een 10.
Ik speel op professional. Op hoger niveau kan ik de ai niet van de bal drukken en speel ik te vaak gelijk of verlies ik in de 90ste minuut met 1 doelpunt verschil
Net zoals sommige mensen die hier zitten te zeuren dat het allemaal zo scripted is, pleur dan lekker op en ga vooral geen cod of iets dergelijks spelen, en ga gewoon lekker allemaal online spelen, daar is t niet scripted.
Fifa is altijd gescript geweest inderdaad.Swaxie schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:19:
[...]
Ik maak helaas geen hattricks, moet eerlijk zeggen dat ik ook als Hunter niet elke wedstrijd win, wat voor mij het plezier hoog houd. Ik speel op professional, en het kan me ook helemaal niets schelen eerlijk gezegd, ik hou lekker mijn plezier in het spelletje en voor mij is dat het belangrijskte aan gamen.
Net zoals sommige mensen die hier zitten te zeuren dat het allemaal zo scripted is, pleur dan lekker op en ga vooral geen cod of iets dergelijks spelen, en ga gewoon lekker allemaal online spelen, daar is t niet scripted.
Ik merk alleen dat mijn loop acties (van Alex Hunter) ook gescript zijn en mij corrigeert wanneer ik een richting op loop. Ik heb daar niet elke wedstrijd last van.
Het is alleen onzin dat EA heeft aangegeven dat je zelf een verhaallijn kunt kiezen (cool,vurig of evenwicht) en dat de keuze invloed heeft in je spelervaring.
Het verhaal is zo voor de hand liggend en er zijn te weinig cutscenes om het eigenlijk een singleplayer te nomen.
Je komt na 1 goede training gelijk in de basis te staan.
Als je alles wint dan wordt je gewoon winnaar van de competitie en in de FA final kom je tegen je oude maat Gereth Walker die je moet verslaan.
Alleen de teams zijn variable, maar verder is alles gescript.
Ok als je veel verliest wordt je uit het team gezet of begin je steeds op de bank.
Oja en Alex hunter maximale rating is 75 aan het einde van het seizoen.
Dat verklappen ze wanneer je terug keert naar je Premier league team
Met welke club spelen jullie the journey ?
Ik speel met West Ham United (#Hammers). Nieuw stadion en grote clubs zijn misschien te lastig.
Ik zal de journey denk ik nooit voor de 2e keer spelen.
Misschien dat ik dit jaar voor het eerst Clubs en FUT ga proberen.
Ik speel eignelijk alleen maar Carreer. In fifa 17 speel ik met dortmund.
Grootste min punten zijn voor mij op dit moment:
1. De interface van Premieur league is verwijderd (ik denk dat ze het niet konden fixen met The journey)
2. Spelerlijsten zijn nog niet bijgewerkt, zo zit sissoko nog bij Newcastle united.
Ikzelf speel met Arsenal.Pykow schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:36:
[...]
Fifa is altijd gescript geweest inderdaad.
Ik merk alleen dat mijn loop acties (van Alex Hunter) ook gescript zijn en mij corrigeert wanneer ik een richting op loop. Ik heb daar niet elke wedstrijd last van.
Het is alleen onzin dat EA heeft aangegeven dat je zelf een verhaallijn kunt kiezen (cool,vurig of evenwicht) en dat de keuze invloed heeft in je spelervaring.
Het verhaal is zo voor de hand liggend en er zijn te weinig cutscenes om het eigenlijk een singleplayer te nomen.
spoiler:Je speelt bij team A (waarvoor je hebt gekozen) vervolgens wordt je altijd uitgeleend (en de meeste kiezen voor Newcastle united). In januari wordt je weer terug geroepen naar jou gekozen Premier league team.
Je komt na 1 goede training gelijk in de basis te staan.
Als je alles wint dan wordt je gewoon winnaar van de competitie en in de FA final kom je tegen je oude maat Gereth Walker die je moet verslaan.
Alleen de teams zijn variable, maar verder is alles gescript.
Ok als je veel verliest wordt je uit het team gezet of begin je steeds op de bank.
Oja en Alex hunter maximale rating is 75 aan het einde van het seizoen.
Dat verklappen ze wanneer je terug keert naar je Premier league team
Met welke club spelen jullie the journey ?
Ik speel met West Ham United (#Hammers). Nieuw stadion en grote clubs zijn misschien te lastig.
Ik zal de journey denk ik nooit voor de 2e keer spelen.
Misschien dat ik dit jaar voor het eerst Clubs en FUT ga proberen.
Ik speel eignelijk alleen maar Carreer. In fifa 17 speel ik met dortmund.
Grootste min punten zijn voor mij op dit moment:
1. De interface van Premieur league is verwijderd (ik denk dat ze het niet konden fixen met The journey)
2. Spelerlijsten zijn nog niet bijgewerkt, zo zit sissoko nog bij Newcastle united.
Ben stiekem wel benieuwd naar een paar dingetjes die je hebt meegemaakt, ik ben zelf bij ongeveer de winter zegmaar dus ik wil niet spoilen maar heb toch een paar vraagjes, als je de spoilers niet wil zien omdat je niet heel ver bent mag je ze negeren hahaha.
Wie is de speler die ze bij de hammers hebben aangetrokken als versterking? ik ben Arsenal en ze hebben Di Maria aangetrokken, is het een speler van hetzelfde kaliber?
Ben je eigenlijk wel verhuurd? of was je goed genoeg?
The Journey is gewoon echt bagger werk, behalve dat het geen reet uit maakt wat je doet, klopt er gewoon veel niet.
Vraag je om een bal die slecht gespeeld wordt door de AI, bad call.
Geef je een perfecte pass waar de AI gewoon van weg loopt, bad pass.
Soms gaan schoten er ook gewoon zomaar in, heb al meerdere keren gehad dat het noooooit een goal zou mogen zijn.
Daar heb ik geen last van, speel altijd als het hele team om zo tenminste goede aanvoer te geven hahaTerranova schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:44:
Ik ben met Bournemouth begonnen als spits, met maar 1 positie beschikbaar, ik viel dus steeds in als CDM...
The Journey is gewoon echt bagger werk, behalve dat het geen reet uit maakt wat je doet, klopt er gewoon veel niet.
Vraag je om een bal die slecht gespeeld wordt door de AI, bad call.
Geef je een perfecte pass waar de AI gewoon van weg loopt, bad pass.
Soms gaan schoten er ook gewoon zomaar in, heb al meerdere keren gehad dat het noooooit een goal zou mogen zijn.
Even handmatig selectie updates binnenhalen via de instellingen, dan loop je helemaal bij qua transfers.Pykow schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:36:
[...]
Hoe maak je z'n filmpje ? Of neem je gewoon alles op en filtert het er later uit.
Vroeger kon je makkelijk goals uploaden naar ea server maar deze optie kan ik nu niet meer vinden.
console heb je gewoon de record functie, vervolgens kan je die weer in een moviemaker plakken en trimmen, et voila, filmpjesoccerroos schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:32:
[...]
Hoe maak je z'n filmpje ? Of neem je gewoon alles op en filtert het er later uit.
Vroeger kon je makkelijk goals uploaden naar ea server maar deze optie kan ik nu niet meer vinden.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja ok maar als je mooie goal maakt moet je hem via herhaling terug kijken en dan opnemen dus ?SinergyX schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:37:
[...]
console heb je gewoon de record functie, vervolgens kan je die weer in een moviemaker plakken en trimmen, et voila, filmpje
Swaxie schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:43:
[...]
Ikzelf speel met Arsenal.
Ben stiekem wel benieuwd naar een paar dingetjes die je hebt meegemaakt, ik ben zelf bij ongeveer de winter zegmaar dus ik wil niet spoilen maar heb toch een paar vraagjes, als je de spoilers niet wil zien omdat je niet heel ver bent mag je ze negeren hahaha.
spoiler:Ben je al verhuurd? zo niet, stop met lezen!
Wie is de speler die ze bij de hammers hebben aangetrokken als versterking? ik ben Arsenal en ze hebben Di Maria aangetrokken, is het een speler van hetzelfde kaliber?
Ben je eigenlijk wel verhuurd? of was je goed genoeg?
Ze halen een extra spits alleen ik weet niet meer welke speler het was.
Ik ben nu in de selectie gezet voor een FA wedstrijd. Ik ben dus net over de helft van de singleplayer.
Bij XBO kan je altijd laatste 30 seconde opnemen (record that = laatste 30 sec), neem aan dat PS4 soortgelijk systeem heeft, dus hoeft nooit achterafsoccerroos schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:48:
[...]
Ja ok maar als je mooie goal maakt moet je hem via herhaling terug kijken en dan opnemen dus ?
Ok, die heb ik dus net gehad haha. dan zitetn we ongeveer op hetzelfde punt.Pykow schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:52:
[...]
spoiler:Je wordt altijd verhuurdook al win je alle matches en haal je een gemiddelde score van 8.0 (volgens het contract moet ik 7.5 halen)
Ze halen een extra spits alleen ik weet niet meer welke speler het was.
Ik ben nu in de selectie gezet voor een FA wedstrijd. Ik ben dus net over de helft van de singleplayer.