[EK2016] De Rode Duivels! (Groep E: Ierland, Italië, Zweden)

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 9.011 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:24

Fiber

Beaches are for storming.

Clush schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:48:
[...]

Tenzij Ierland wint van Italië.
En dat kan best, als die Italianen zich gaan sparen en een B Elftal opstellen...

Zweden moet winnen, Ierland heeft denk ik aan een puntje genoeg. Gaat nog best spannend worden wie van de drie het gaan redden, maar België heeft in ieder geval een grote stap gezet en is nu in een groeiende vorm.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:41

Clush

Do as I say...

Fiber schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 17:01:
[...]

En dat kan best, als die Italianen zich gaan sparen en een B Elftal opstellen...

Zweden moet winnen, Ierland België heeft denk ik aan een puntje genoeg. Gaat nog best spannend worden wie van de drie het gaan redden, maar België heeft in ieder geval een grote stap gezet en is nu in een groeiende vorm.
Juist ;)

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Wedstrijd Ierland-Italië is niet belangrijk voor België, tenzij België dik verliest van Zweden of Ierland wint dik van Italië (allebei onwaarschijnlijk).

Win je van Zweden, ben je door.
Verlies je van Zweden ben je waarsch. 3de en moet je hopen dat je bij de beste 2 3de zit.
Gelijkspel ben je zo goed als door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:16
Krukar schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:54:
[...]

Onderschatting is gevaarlijk, zelfs tegen Zweden, het is nu niet zo dat België zelf de sterren van de hemel speelt tot nu toe... Die geweldige spitsen deden het tegen Italië ook niet.
Zie België graag ver komen, maar hoop wel dat ze beter gaan spelen.
Mja, het verschil tussen Italië en Zweden is dat er meerdere betere spelers zijn en dat hun verdediging een stuk,sterker is dan dat van Zweden. Tegen Italië was een slechte wedstrijd en absoluut niet voor herhaling vatbaar, maar vandaag hebben ze aangetoond dat ze het wel in zich hebben om het ver te schoppen in dit toernooi.
Tomski1986 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:56:
Overigens Luikaku, ze vergeten allemaal blijkbaar wel dat die slome spits twee keer voor een zo goed als leeg doel mocht trappen.. Gelukkig trapt hij ze er wel in want voor de rest was hij weer lekker lui en passief.
Ik denk dat je de verkeerde wedstrijd hebben gezien. Zowel Lukaku als Witsel hebben alles gegeven en dat kon je uiteindelijk zien op het scoreboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Krukar schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 17:05:
Wedstrijd Ierland-Italië is niet belangrijk voor België, tenzij België dik verliest van Zweden of Ierland wint dik van Italië (allebei onwaarschijnlijk).

Win je van Zweden, ben je door.
Verlies je van Zweden ben je waarsch. 3de en moet je hopen dat je bij de beste 2 3de zit.
Gelijkspel ben je zo goed als door.
Heeft niks met dik te maken hoor. Als Belgie en Italie verliezen is Belgie sowieso 4e. Onafhankelijk van doelpunten.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Clush schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 17:10:
[...]

Heeft niks met dik te maken hoor. Als Belgie en Italie verliezen is Belgie sowieso 4e. Onafhankelijk van doelpunten.
Als België-Zweden gelijk wordt, moet Ierland wel degelijk dik winnen van Italië (5 doelpunten verschil), daar doelde ik op. Doelsaldo wordt ook nog belangrijk in het geval dat je 3de wordt in de poule (daarom dus niet dik verliezen van Zweden).

[ Voor 18% gewijzigd door Krukar op 18-06-2016 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Als België geijk speelt wordt het sowieso tweede ongeacht wat de Ieren doen wegens onderling resultaat. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Coltrui schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 17:23:
Als België geijk speelt wordt het sowieso tweede ongeacht wat de Ieren doen wegens onderling resultaat. Toch?
Volgens mij gaat doelsaldo voor onderling resultaat, dat is in andere competities in ieder geval wel zo.

Edit: zie dat bij het EK inderdaad onderling resultaat voor gaat:
Beslissingscriteria
In eerste instantie zijn teams gerangschikt op het aantal punten in alle groepswedstrijden. Mochten twee of meer teams hetzelfde puntenaantal hebben, dan bepalen de volgende criteria hun positie:

Hoogste aantal punten verkregen bij de onderlinge wedstrijden tussen de teams ;
Doelsaldo verkregen bij de onderlinge wedstrijden tussen de gelijk eindigende teams (als er meer dan twee teams gelijk staan);
Hoogste aantal gescoorde doelpunten verkregen bij de onderlinge wedstrijden tussen de teams (als er meer dan twee teams gelijk staan);
Mochten er, na het toepassen van criteria 1 t/m 3, nog steeds twee teams gelijk eindigen, dan moeten criteria 1 t/m 3 opnieuw worden toegepast tussen deze twee teams. Staan deze teams dan nog steeds gelijk, dan wordt de positie bepaald door criteria 5 t/m 9;
Doelsaldo verkregen bij alle wedstrijden in de groep;
Hoogste aantal gescoorde doelpunten verkregen bij alle wedstrijden in de groep;
Mochten er twee teams in de laatste groepswedstrijd tegen elkaar spelen, de wedstrijd in een gelijkspel eindigen en de teams gelijk staan volgens criteria 1 t/m 6, dan spelen deze twee teams een strafschoppenserie om hun positie te bepalen. Dit geldt niet als er nog een ander team in dezelfde groep gelijk staat met deze twee teams.
Fair-Playklassement van het toernooi (1 punt voor een enkele gele kaart, 3 punten voor een rode kaart ten gevolge van 2 gele kaarten, 3 punten voor een directe rode kaart, 4 punten voor een gele kaart gevolgd door een directe rode kaart);
Positie op de UEFA-coëfficiëntenranglijst;
De vier beste derde ploegen worden bepaald volgens volgende criteria:

Hoogste aantal punten verkregen bij de onderlinge wedstrijden in hun groep;
Doelsaldo verkregen bij de onderlinge wedstrijden tussen de gelijk eindigende teams;
Hoogste aantal gescoorde doelpunten verkregen bij de onderlinge wedstrijden tussen de gelijk geëindigde teams;
Fair-Playklassement van het toernooi (1 punt voor een enkele gele kaart, 3 punten voor een rode kaart ten gevolge van 2 gele kaarten, 3 punten voor een directe rode kaart, 4 punten voor een gele kaart gevolgd door een directe rode kaart);
Positie op de UEFA-coëfficiëntenranglijst

[ Voor 77% gewijzigd door Krukar op 18-06-2016 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Beslissingscriteria
In eerste instantie zijn teams gerangschikt op het aantal punten in alle groepswedstrijden. Mochten twee of meer teams hetzelfde puntenaantal hebben, dan bepalen de volgende criteria hun positie:

1) Hoogste aantal punten verkregen bij de onderlinge wedstrijden tussen de teams ;
2) Doelsaldo verkregen bij de onderlinge wedstrijden tussen de gelijk eindigende teams (als er meer dan twee teams gelijk staan);
3) Hoogste aantal gescoorde doelpunten verkregen bij de onderlinge wedstrijden tussen de teams (als er meer dan twee teams gelijk staan);
4) Mochten er, na het toepassen van criteria 1 t/m 3, nog steeds twee teams gelijk eindigen, dan moeten criteria 1 t/m 3 opnieuw worden toegepast tussen deze twee teams. Staan deze teams dan nog steeds gelijk, dan wordt de positie bepaald door criteria 5 t/m 9;
5) Doelsaldo verkregen bij alle wedstrijden in de groep;
6) Hoogste aantal gescoorde doelpunten verkregen bij alle wedstrijden in de groep;
7) Mochten er twee teams in de laatste groepswedstrijd tegen elkaar spelen, de wedstrijd in een gelijkspel eindigen en de teams gelijk staan volgens criteria 1 t/m 6, dan spelen deze twee teams een strafschoppenserie om hun positie te bepalen. Dit geldt niet als er nog een ander team in dezelfde groep gelijk staat met deze twee teams.
8) Fair-Playklassement van het toernooi (1 punt voor een enkele gele kaart, 3 punten voor een rode kaart ten gevolge van 2 gele kaarten, 3 punten voor een directe rode kaart, 4 punten voor een gele kaart gevolgd door een directe rode kaart);
9) Positie op de UEFA-coëfficiëntenranglijst;
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Kijk, van zoiets krijg ik het dus hé..

http://www.hln.be/hln/nl/...galoze-counterploeg.dhtml

Het overheerlijken is al begonnen. Na een dramatisch slechte openingswedstrijd tegen een Italië (weliswaar een vrij sterk Italië) nu een vrij sterke partij tegen een zeer zwak Ierland zoals ik wel verwachtte..

Het EK moet nog maar beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Krukar schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 17:14:
[...]

Als België-Zweden gelijk wordt, moet Ierland wel degelijk dik winnen van Italië (5 doelpunten verschil), daar doelde ik op. Doelsaldo wordt ook nog belangrijk in het geval dat je 3de wordt in de poule (daarom dus niet dik verliezen van Zweden).
Ah, juist. Maar met 4 punten ben je eigenlijk altijd door, omdat alleen de 2 slechtste nrs 3 uitgeschakeld zijn. En verder maakt het niet heel veel uit voor de tweede ronde. Italie kom je niet meer tegen. Tweede ronde wordt FRA, SPA of POR, sowieso tegen een groepswinnaar. Dus tweede of derde maakt wat dat betreft heel weinig uit, behalve dat je als 2e zeker SPA ontloopt, die wat beter voor de dag komen dan die andere twee.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Tomski1986 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 17:31:

Het overheerlijken is al begonnen. Na een dramatisch slechte openingswedstrijd tegen een Italië (weliswaar een vrij sterk Italië) nu een vrij sterke partij tegen een zeer zwak Ierland zoals ik wel verwachtte..

Tsja, dat soort nieuwswaarde zie je in Nederland ook.
Winnen ze zijn ze de beste en is iedereen supergoed.
Verliezen ze zijn het allemaal sukkels en moet de halve selectie worden vervangen.

Niet teveel van aantrekken, Hln is volgens mij ook een beetje de Belgische Telegraaf qua nieuwswaarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Doelpunt één door Lukaku

Doelpunt twee door Witsel

Doelpunt drie door Lukaku

De volledige run van Hazard.

Hazard tegen grensrechter: *zoef* Lukaku is always on side *zoef*

Deze video's worden normaal vrij snel weer verwijderd.

[ Voor 123% gewijzigd door Kain_niaK op 18-06-2016 17:45 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Tomski1986 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 17:31:

Is er een beter counter ploeg op het EK. 8)7 Ja idioten, Italië. We hebben er notabene zelf net tegen verloren. Twee kansen twee goals voor Italië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Kain_niaK schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 17:34:
Doelpunt één door Lukaku

Doelpunt twee door Witsel

Doelpunt drie door Lukaku

De volledige run van Hazard.

Hazard tegen grensrechter: *zoef* Lukaku is always on side *zoef*

Deze video's worden normaal vrij snel weer verwijderd.
Hier blijven ze langer staan.

Wel érg makkelijke doelpunten, die laatste twee. Soit, 3-0, op naar Ibra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Stoor me mateloos aan de tv studio waar men doet alsof we een wereldploeg verslagen hebben. Die Ieren met 1 spits hebben niks gebracht, wat op het veld stond was een 1ste vs 3de klasse ploeg van waarde.

Nu is Zweden ook wel niet top maar voor Ierland hoefde het na 65 minuten precies ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
anessie schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 17:50:
Stoor me mateloos aan de tv studio waar men doet alsof we een wereldploeg verslagen hebben. Die Ieren met 1 spits hebben niks gebracht, wat op het veld stond was een 1ste vs 3de klasse ploeg van waarde.

Nu is Zweden ook wel niet top maar voor Ierland hoefde het na 65 minuten precies ook niet meer.
Ja, iedereen verheerlijkt ze maar die Ieren waren net zoals tegen Zweden echt inspiratieloos en gewoon zeer zwak. Laat België deze 1e helft tegen Frankrijk, Duitsland, Spanje ofzo en ze staan achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Tomski1986 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 17:51:
[...]

Ja, iedereen verheerlijkt ze maar die Ieren waren net zoals tegen Zweden echt inspiratieloos en gewoon zeer zwak. Laat België deze 1e helft tegen Frankrijk, Duitsland, Spanje ofzo en ze staan achter.
Het zijn natuurlijk vooral de Ierse fans die zo leuk zijn... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

'K heb een beat onder mijn zenuwen gezet.

Open dit filmpje en zet em op mute.

Enjoy.

Als ik wat mensen kan vinden die ervaring hebben net video editing dan ga ik het als basis gebruiken voor een retevette videoclip met spannende beelden en uitzinnige supporters. :P

[ Voor 32% gewijzigd door Kain_niaK op 19-06-2016 05:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Belgie heeft met 3-0 gewonnen van Liechtenstein, sorry, Ierland. En dan nog tegen dit landje zo'n slechte eerste helft spelen, dit had niet gemogen. Het was weer een mooi potje amateurvoetbal wat de ieren en de belgen op het scherm hebben getoverd vandaag. *knip* dat klonk vast en zeker beter in je hoofd dan het op het forum klinkt. Laat dat soort opmerkingen maar lekker binnenboord.

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 20-06-2016 00:52 ]

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:20
België speelde zo'n eerste helft omdat Ierland toen nog compact stond. In de tweede helft ging Ierland verder naar voren spelen en stonden de linies verder uit elkaar, waardoor België ruimte kreeg. Dat was dus eerder naïef van Ierland dan goed van België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nog steeds druppelen de berichten binnen dat Belgische spelers vinden dat ze het wel even laten zien hebben nu. Zijn ze daadwerkelijk zo naïef of zijn de media de boel gewoon weer uit zijn verband aan het trekken?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

We gaan het zien tegen Zweden. Dat wordt de echte wedstrijd van de waarheid...

(Hoewel, daar een puntje pakken of zelfs klein verliezen en dan als derde of zo door mazelen dan weten we het nog niet...)

LOL, Zelfs Jan Mulder doet mee aan de hype... :z

[ Voor 11% gewijzigd door Fiber op 19-06-2016 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Hoezo ZELFS Jan Mulder? Is die man zelf niet de hype juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Vind het beetje vreemd dat de Ieren hier als extreem zwak worden afgeschilderd en de zweden als een sterke ploeg. Zweden hebben na 180 minuten voetballen niet 1 shot binnen het doelkader afgeleverd. Hun enige goal was een owngoal. Voordeel voor België is opnieuw dat zweden moet winnen willen ze nog een kans maken op kwalificatie dus zullen ze ook moeten komen net als de Ieren.

Maar goed wel super blij met de overwinning en vooral met de tweede helft die toch goed was. Waar er nog voor de wedstrijd kritiek was dat er te weinig vechtlust was hebben we dit nu wel gezien. Hoop dat Dembele wel terug fit geraakt was met hem in de ploeg merk je gewoon een groot verschil op het middenveld.
En ook leuk om te zien dat de coach weer wat verstand heeft gekregen en een degelijke opstelling op het veld neerzet.
:)B :)B :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Wat verwachten we van de wedstrijd tegen Zweden? Ik denk dat de Belgen het weer lastig gaan krijgen maar denk wel dat we gaan winnen of gelijk spelen. Verwacht niet dat België uitgeschakeld gaat worden.

En hopelijk zien we toch weer wat groei in het team. Zolang België maar elke wedstrijd wat meer vertrouwen krijgt en meer als een team gaat spelen dan kunnen ze wel iets moois bereiken dit toernooi (maar het winnen is een beetje onrealistisch)

[ Voor 38% gewijzigd door Kain_niaK op 21-06-2016 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
Kain_niaK schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 02:57:
Wat verwachten we van de wedstrijd tegen Zweden? Ik denk dat de Belgen het weer lastig gaan krijgen maar denk wel dat we gaan winnen of gelijk spelen. Verwacht niet dat België uitgeschakeld gaat worden.

En hopelijk zien we toch weer wat groei in het team. Zolang België maar elke wedstrijd wat meer vertrouwen krijgt en meer als een team gaat spelen dan kunnen ze wel iets moois bereiken dit toernooi (maar het winnen is een beetje onrealistisch)
Als ze er gewoon voor zorgen dat Ibra niet veel ruimte krijgen en onze aanvallers doen wat ze deden bij Ierland dan komt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ik verwacht - maar de wens is hier de vader van de gedachte - dat België gewoon volledig ten aanval trekt en zich nu eens niet gaat aanpassen aan de tegenstander die Ibra heet. Zou zonde zijn om te piekeren over je verdediging en je te gaan concentreren op één man - die trouwens net als CR7 redelijk faalt tot nu toe - terwijl je, als je gewoon van je eigen kwaliteit uitgaat, gewoon de tegenstander kan overklassen.

Edit: Als de Belgjes morgen een puntje halen, moeten ze niet tegen Spanje. Dat lot wordt na het verlies van Spanje tegen Kroatië toebedeeld aan groepswinnaar Italië.

[ Voor 20% gewijzigd door Coltrui op 21-06-2016 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Volgens mij wordt de Belgische helft zo langzamerhand ontdaan van alle favorieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Zei ik wat eerder. Maar shhht, eerst Zweden. Verder mag je hier niet kijken van sommigen. :P.

[ Voor 23% gewijzigd door Coltrui op 22-06-2016 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Ik ben geen Belg dus ik kan alles zeggen hoor.

Edit
Maar zo n kans op de halve finale krijg je niet snel. Maar goed, Kroatië kun je natuurlijk wel tegenkomen. Of dan strand je tegen IJsland die met elf in de goal staan

[ Voor 66% gewijzigd door D-e-n op 21-06-2016 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Iedereen zegt dat Italië groepswinnaar is, maar theoretisch gezien kan België dat toch ook nog worden? Dan moet Italië wel verliezen van Ierland, en moeten we drie goals meer maken of zo?

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Jump schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:59:
Iedereen zegt dat Italië groepswinnaar is, maar theoretisch gezien kan België dat toch ook nog worden? Dan moet Italië wel verliezen van Ierland, en moeten we drie goals meer maken of zo?
Onderling resultaat primeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Jump schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:59:
Wil je groepswinnaar worden met als tegenstander Spanje? Ik denk het toch niet in het geval België. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Nee, Italië is zeker groepswinnaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Coltrui schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 17:08:
één man - die trouwens net als CR7 redelijk faalt tot nu toe
Wat in mijn optiek wel redelijk het gevolg is van het feit dat ze er flink bovenop zitten. De rest van het team is een stuk minder dus minder aandacht.
De sterren kunnen niet renderen zonder hun sterrenteam wat zorgt dat ze ruimte krijgen.

Eigenlijk is Bale dus de beste. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Als Belg zijnde maakt dat allemaal ni veel uit voor mij.. Wij hebben kwalitatief gezien de beste ploeg van Europa en moeten van iedereen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Gonadan schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:27:
[...]

Wat in mijn optiek wel redelijk het gevolg is van het feit dat ze er flink bovenop zitten. De rest van het team is een stuk minder dus minder aandacht.
De sterren kunnen niet renderen zonder hun sterrenteam wat zorgt dat ze ruimte krijgen.

Eigenlijk is Bale dus de beste. :+
Hoort hier misschien niet, maar zet Bale in een ander team - wat ik bedoel: een ander team als onze vriend - en hij is de ster. Hij is echt wel goed hoor - technisch minder, maar een tank. Ik zie hem als een oudere versie van de jonge Lukaku (die nog groeimarge heeft) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Coltrui schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:33:
Hoort hier misschien niet, maar zet Bale in een ander team - wat ik bedoel: een ander team als onze vriend - en hij is de ster. Hij is echt wel goed hoor - technisch minder, maar een tank. Ik zie hem als een oudere versie van de jonge Lukaku (die nog groeimarge heeft) :P
Vertel mij wat, ik ben wel fan van die gozer. Eeuwig jammer dat hij bij Real speelt. Maar dat is wel een beetje waar ik op doelde. Zelfs bij Wales kan hij zich nog laten zien, in tegenstelling tot de andere vedetten. Ik had gehoopt dat Zlatan meer zou laten zien, maar hij loopt wat verloren rond.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Coltrui schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:33:
[...]

Lukaku wordt nooit zo snel en zal ook nooit zijn actieradius krijgen. Bale is notabene als linksback begonnen waar hij de flank moest bestrijken. Je zou eerder Dembele ermee vergelijken?

Zweden heeft nou eenmaal een beroerd team nu. Vlgns mij het slechtste in 20 jaar ...

[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 22-06-2016 00:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tomski1986 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:28:
Als Belg zijnde maakt dat allemaal ni veel uit voor mij.. Wij hebben kwalitatief gezien de beste ploeg van Europa en moeten van iedereen winnen.
kuch Spanje, Frankrijk, Duitsland, kuch. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
DaniëlWW2 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 00:24:
[...]

kuch Spanje, Frankrijk, Duitsland, kuch. O-)
Spanje speelt goed, Frankrijk maar middelmatig en Duitsland kan ook beter. Kroatië is een meer geduchtere tegenstander dan de laatste twee ploegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Laten de Belgen dat dan eerst morgen tegen Zweden maar eens laten zien. Zlatan zal zich toch ook niet graag door de Belgen laten vernederen in zijn laatste wedstrijd voor Zweden. Gaat nog spannend worden denk ik. België heeft op zich aan een punt genoeg, maar Zweden moet winnen. Ik hoop op vuurwerk van beide kanten. (Niet letterlijk natuurlijk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Le Enfant! schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 00:30:
[...]

Spanje speelt goed, Frankrijk maar middelmatig en Duitsland kan ook beter. Kroatië is een meer geduchtere tegenstander dan de laatste twee ploegen.
En België heeft ook nog weinig laten zien. Op papier zijn ze niet de sterkste en in prestaties tot nu toe ook niet. Hopelijk kunnen ze nog een tandje bij schakelen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Ik sluit me graag bij deze woorden aan ook al ben ik geen belg.
Kain_niaK schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 02:57:
Wat verwachten we van de wedstrijd tegen Zweden?
Ik gok dat de Belgen gaan winnen, maar het gaat moéilijk zijn.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Ik verwacht een overwinning van België vanavond al gaat het niet makkelijk zijn.
Het voordeel is dat de Zweden niet vanaf minuut 1 met 9 in de defensie kunnen spelen aangezien ze moeten winnen. Als er ruimte komt scoren we.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Ik zou het vooral heel jammer vinden als Zweden wordt uitgeschakeld. België moet met 4-0 verliezen om alsnog naar huis te gaan, dus dat zal wel meevallen. De 2e plaats in de groep is wel oneindig veel gunstiger dan de 3e, dus op zich heeft België genoeg om voor te spelen.

Ik hoop dat Ibahimovic het laat zien, 2-1 voor Zweden.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:55
Clush schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:05:
De 2e plaats in de groep is wel oneindig veel gunstiger dan de 3e, dus op zich heeft België genoeg om voor te spelen.
Weet je niet, die Portugezen kunnen zich aandienen in de achtste finales, een Ronaldo in brand schiet de Belgen naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Sjah schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:10:
[...]

Weet je niet, die Portugezen kunnen zich aandienen in de achtste finales, een Ronaldo in brand schiet de Belgen naar huis.
Alsnog liever Portugal dan Frankrijk of Kroatië. En mócht je die winnen, dan is de kwartfinale vervolgens ook relatief makkelijk (Wales, N. Ierland, Turkije).

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotje333
  • Laatst online: 11:45
Wij zijn van plan om vanmiddag naar Lille te rijden om de wedstrijden te bekijken in de Fanzone, heeft iemand dit al geprobeerd? Ik rij vanuit Rotterdam en was van plan om de auto neer te zetten bij Porte De Valenciennes en vanaf daar de metro te pakken.

Aanrader of afrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Clush schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:16:
[...]

Alsnog liever Portugal dan Frankrijk of Kroatië. En mócht je die winnen, dan is de kwartfinale vervolgens ook relatief makkelijk (Wales, N. Ierland, Turkije).
Als je de route via Kroatie wandelt, heb je makkelijke .kwartfinale net zo goed, die route via Frankrijk moet je idd nooit hebben nee. Die Belgen lijken te denken dat ze even de finale halen, nou laat het maar zien. Wij als Nederlanders maken ons ernstige zorgen over de Zweden in onze wk-kwalificatiegroep, vrees voor de Belgen dat de Zweden vanavond gaan laten zien waarom dat zo is.

[ Voor 26% gewijzigd door Sjah op 22-06-2016 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 11:58
Ja, 't is een beetje belachelijk hoe de rode loper ligt tot aan de finale.
Alle "andere" grote teams zitten in de andere helft van de tabel. Het ergste wat we kunnen tegenkomen tot aan de finale is Wales, Portugal, Kroatië.
In de andere kant zitten Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië en Engeland. Dan mag je toch spreken van een gunstige loting denk ik. (gesteld dat we even Zweden opzij zetten natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Sjah schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:21:
[...]

Als je de route via Kroatie wandelt
Ja, dat is juist een beetje het probleem. Ik zie België nog niet van Kroatië winnen. Die laatste blijkt namelijk een van de sterkste ploegen te zijn, tot nu toe. Ze winnen met hun B-elftal, nota bene terecht, van Spanje.

[ Voor 8% gewijzigd door Clush op 22-06-2016 12:34 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
tJa, je komt ze alsnog wel tegen, halve finale zou leuk zijn.

Is er trouwens een reden dat Belgie niet om 18 uur speelt? Dat vind ik een veel betere tijd.

[ Voor 44% gewijzigd door Sjah op 22-06-2016 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:20
Wilibrord schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:22:
Ja, 't is een beetje belachelijk hoe de rode loper ligt tot aan de finale.
Alle "andere" grote teams zitten in de andere helft van de tabel. Het ergste wat we kunnen tegenkomen tot aan de finale is Wales, Portugal, Kroatië.
In de andere kant zitten Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië en Engeland. Dan mag je toch spreken van een gunstige loting denk ik. (gesteld dat we even Zweden opzij zetten natuurlijk)
Hoezo belachelijk? Engeland en Spanje hadden gewoon eerste van de poule moeten worden, dan hadden ze aan de andere kant gestaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Clush schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:27:
[...]

Ja, dat is juist een beetje het probleem. Ik zie België nog niet van Kroatië winnen. Die laatste blijkt namelijk een van de sterkste ploegen te zijn, tot nu toe. Ze winnen met hun B-elftal, nota bene terecht, van Spanje.
Precies. En zelfs Zweden wordt vanavond een stevige kluif denk ik. Maar ik hoop voor de Belgen dat ik het helemaal mis heb. :)

Is er nog een mogelijkheid dat België en Zweden via hogere wiskunde allebei doorgaan? Of is het echt één van de twee...? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Als Zweden met minder dan 4 doelpunten verschil wint zijn beide landen door. Zweden móet winnen, anders is het Zwexit.

[ Voor 21% gewijzigd door Clush op 22-06-2016 12:53 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Dan hoop ik toch stiekem maar op een 3-2 voor Zweden of zo. Ik wil Zlatan nog wel een paar wedstrijden zien. Mogen de Belgen de volgende wedstrijd weer winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ha ha, de Belgen hebben het al over de finale en zo... Laat ze eerst maar eens van Zweden winnen... :z :)B :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Laatst online: 11-09 17:19

ST10©DE

Dus.............

Pfff, Ibrahimovic ziet er wel erg gespannen uit....

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:29

St@m

@ Your Service

Ik ben voor Zweden, want Ibra.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Goed, hier moet je als Belg dus niet zijn om te lullen over de wedstrijd. :P

Leuke match toegewenst.

[ Voor 17% gewijzigd door Coltrui op 22-06-2016 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Huh, waarom hebben ze de wedstrijd veranderd naar Duitsland tegen Brazilie ?

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Coltrui schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:01:
Goed, hier moet je als Belg dus niet zijn om te lullen over de wedstrijd. :P

Leuke match toegewenst.
Als Belg moet je lekker ergens met je maten in de kroeg zitten en voetbal kijken. Niet rondhangen op een computerforum als je nationale trots speelt.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Maar jullie zijn mijn maten :'(

Nah, morgen werken en ik in een kroeg, dat komt niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Gaat het vanavond de wet(dstrijd) van Murphy worden...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Coltrui schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:04:

:+ Nou vooruit dan maar en dan nog vind ik dat je de kroeg in moet, dan drink je maar cola. Die sfeer heb je maar eens in de 2 jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Correctie: eens in de acht jaar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Coltrui schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:06:
Correctie: eens in de acht jaar. :D
Dat mag Nederland hopen... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:45

Quad

Doof

Inhaker van Jordi vd Bovenkamp:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ab02tmJ.png

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Coltrui schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:04:

Zit je gewoon op een Nederlands forum tijdens de wedstrijd hé. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De lelijkste shirt competitie heeft Belgie in ieder geval gewonnen.

Maar ook bij verlies, en dus 3 punten, zijn ze wel door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Italië B heeft het best lastig met de Ieren die er hard in gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
PWM schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:17:

Niet als Ierland wint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

PWM schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:17:

Hangt van de Ieren af...

En Nederland werd ooit Europees kampioen met het lelijkste shirt ooit... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

DaniëlWW2 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:16:
[...]

Zit je gewoon op een Nederlands forum tijdens de wedstrijd hé. :P
HD live stream, koptelefoon op én mijn vrouw met eigen laptop tegenover me. Ik ben zo geen juichmens. Dikke prima. En ja, over het algemeen kan je hier op redelijk niveau over voetbal lullen, in tegenstelling tot vele andere wespennesten. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Coltrui op 22-06-2016 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Coltrui schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:21:
[...]
En ja, over het algemeen kan je hier op redelijk niveau over voetbal lullen :)
Komt door de Feyenoorders hier :+

Anyway, ik hoop natuurlijk op Belgie, maar mag de Zweden ook graag. Beiden door, iedereen blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Zweden doen het verrassend goed tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

PWM schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:22:
[...]

Anyway, ik hoop natuurlijk op Belgie, maar mag de Zweden ook graag. Beiden door, iedereen blij.
Mogen de Ieren ook mee of zijn die dan het bokje...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Fiber schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:23:
[...]

Mogen de Ieren ook mee of zijn die dan het bokje...?
Uit de laatste poule doen we iedereen gewoon door.
Italie omdat die de meeste punten hebben
Belgie omdat dat ons buurland is
Zweden omdat Ibra en IKEA
Ierland omdat leuke supporters

Doen we Portugal gewoon niet.

[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 22-06-2016 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

St@m schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:24:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
St@m schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:24:
[...]

Dit klinkt niet minder logisch dan de huidige manier van hoe landen doorgaan in de poule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Argh die voorzetten elke keer een meter voor Lukaku uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Was niet nodig Ekdal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Goron schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:22:
Zweden doen het verrassend goed tot nu toe
En België niet verrassend slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
PWM schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:22:
[...]

Dat wordt dan lastig, want als Zweden doorwil moet het winnen van Belgie. Geen andere optie mogelijk, en dan is Belgie 3de en moeten ze tegen Frankrijk...

Dus nog een keer kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Durf het bijna niet te zeggen, maar Belgie lijkt wel niveau.... Nederland. Ja, ik weet het, klinkt erg zwaar, maar man man man, wat valt dat elftal tegen. En dan te bedenken dat ik ze 3x op winst had gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ach als je de kwalificatie- en tussentijdse oefenwedstrijden van de Belgen gezien hebt, weet je dat alle overwinningen behaald zijn door enkele klasseflitsen en dan meestal nog gegroepeerd in een periode van 10 tot 15 minuten. De rest is nooit veel soeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Laatst online: 12:38
Voor de wedstrijd zou het goed zijn als Zweden scoort, wat spelen de Belgen als een stelletje zoutzakken. Ze hoeven natuurlijk ook niet met deze stand maar goed, wat een wanvertoning. Overigens ben ik wel voor onze zuiderburen hoor maar komop Belgie, iets meer pit graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Die Italianen schoppen redelijk in de rondte. De eerste rode (2x geel) is al gemist, 2 donker gele ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Wat een stomvervelend voetbal..... nee ik geef niemand de schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Niet chauvinistisch bedoeld, maar de Zweden moeten winnen en al wat ik zie is een dubbele geel-blauwe gordel op de eigen zestien en het sprankeltje hoop bij een vrije trap aan de zijlijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Coltrui op 22-06-2016 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Coltrui schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:43:
Niet chauvinistisch bedoeld, maar de Zweden moeten winnen en al wat ik zie is een dubbele geel-blauwe gordel op de eigen zestien en het sprankeltje hoop bij een vrije trap aan de zijlijn.
Ja.. dat komt nog wel. Zometeen nog 45 minuten om vol gas te geven. Belangrijker is denk ik dat je niet achter komt. Daarbij heeft Zweden de grootste kansen gehad, dus die zullen ook denken.. "die komt zo nog wel een keer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pingel voor de Ieren.

Hij geeft hem alleen niet.

EDIT:

Hij heeft ook gewoon 100% zicht :') Andersom had ik het wel geweten.

[ Voor 44% gewijzigd door PWM op 22-06-2016 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

PWM schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:45:
Pingel voor de Ieren.

Hij geeft hem alleen niet.
Nog niet, maar die gaat nog wel een keer komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

St@m schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:44:
[...]

Ja.. dat komt nog wel. Zometeen nog 45 minuten om vol gas te geven. Belangrijker is denk ik dat je niet achter komt. Daarbij heeft Zweden de grootste kansen gehad, dus die zullen ook denken.. "die komt zo nog wel een keer"
Snap ik, maar voetballen is moeilijk nu. Dat wilde ik zeggen. Al die overroepen heisa en de rangschikking op de FIFI-lijst speelt België wel parten. Als je als tegenstander moet winnen en je rekent op stilstaande fases om dat te bewerkstelligen is nogal sneu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Bernardeschi wat een oen

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Hoezo noemt de commentator Kallstrom toch de hele tijd Sjelstrom (ofzo). Is toch gewoon met een K? Of is dat in Zweden een andere uitspraak?

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.