Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Steam ID = Ackerfiets
Ze hebben een leuke ploeg, maar niet de ervaring op eindtoernooien die de spanjaarden en duitsers wel hebben. Daarnaast heeft Frankrijk het thuisvoordeel. Alle drie die ploegen zie ik eerder als 'favoriet' dan Belgie.
Daarbij pech met wat blessures, een sterspeler die uit vorm is (Hazard) en een coach die het niet zo goed begrijpt.

Nee, eventuele outsider, maar als die coach dat middenveld op blijft stellen dan zal t snel over zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door KingKoning op 14-06-2016 15:34 ]
Dat bedoel ik niet, ik vind het gewoon een waardeloze bondscoach. Hij zal dit team niet op de rails krijgen.Rev-anche schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:58:
[...]
Tja, ik weet dat er onenigheid is tussen de Waals en Vlaams talige spelers, maar eerlijk gezegd houd ik liever bij voetbal zonder politiek.
Ik zie ze wel door de groepsfase komen maar dat was het dan.
Het lijkt teveel op de onzin die we in Oranje moeten meemaken, teveel spelers op de verkeerde positie en de man op de bank weet niet waar hij mee bezig is.
Euh, nee hoor, ik zag gisteren een reportage bij ik meen Studio France, waar hierover werd gesproken, vandaar.Borromini schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:32:
[...]
Dat was zo onder zijn voorgangers, ik dacht dat bij Wilmots anders was. Hij spreekt zelf ook Nederlands en heeft een Nederlandstalige assistent-bondscoach. Heb ook niks daarover gezien in de pers, maar ik volg het dan ook niet op de voet.
Of ben je gewoon Vlaamsgezind en zou je graag willen dat het zo was?
‘Eén dode is een tragedie, een miljoen doden een statistiek.’
Als er 24 landen deelnemen, en er zijn 3 ploegen die ongeveer even sterk zijn, dan behoor je toch tot de favorieten?KingKoning schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:32:
Die belgen zijn toch helemaal geen favoriet? Ik snap de discussie niet. Ik zie ze als eventuele outsider voor de titel. Kan me niet voorstellen dat iemand ze als favoriet ziet...
Ze hebben een leuke ploeg, maar niet de ervaring op eindtoernooien die de spanjaarden en duitsers wel hebben. Daarnaast heeft Frankrijk het thuisvoordeel. Alle drie die ploegen zie ik eerder als 'favoriet' dan Belgie.
Daarbij pech met wat blessures, een sterspeler die uit vorm is (Hazard) en een coach die het niet zo goed begrijpt.![]()
Nee, eventuele outsider, maar als die coach dat middenveld op blijft stellen dan zal t snel over zijn.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Ze hebben in ieder geval wel een gevoel voor humor. Hier zitten we vast op stil snikken en Blind is toch blind.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In mijn ogen zijn die drie Frankrijk, Spanje en Duitsland.ph4ge schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:49:
[...]
Als er 24 landen deelnemen, en er zijn 3 ploegen die ongeveer even sterk zijn, dan behoor je toch tot de favorieten?Op papier heeft België gewoon de sterkste ploeg denk ik, maar inderdaad andere factoren zijn weer in het voordeel van anderen. Persoonlijk denk ik ook niet dat ze het gaan halen.
België heeft twee problemen ten op zichte van die drie. Ten eerste hebben ze veel van hetzelfde waardoor er geen echte natuurlijke backs in het elftal staan en iemand als De Bruyne wordt weggestopt aan de zijkant. En ten tweede hebben de meeste spelers nog niet zoveel ervaring met echt iets winnen. Ze moeten nog leren een wedstrijd te killen.
Dat laatste kun je wellicht gedurende een toernooi leren. Zo n verlies is misschien juist wel nuttig dan. Het drukt je met de neus op de feiten. Het eerste vereist een coach die harde keuzes durft te maken om de balans te bewaren in de elf.
Ps
EK's worden, in tegenstelling tot WK's, overigens niet altijd gewonnen door de grote favorieten. Dus België of Engeland of zelfs Portugal: het kan allemaal. Met het grotere aantal landen lijkt het me wel moeilijker voor een complete outsider als Denemarken en Griekenland hadden om het zo ver te schoppen.
[ Voor 12% gewijzigd door D-e-n op 14-06-2016 18:02 ]
Ze denken zelf van welKingKoning schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:32:
Die belgen zijn toch helemaal geen favoriet?

[ Voor 20% gewijzigd door Salvatron op 15-06-2016 00:04 ]
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik vind een totaal andere situatie. Bij Oranje is er gewoon niet veel beter dan wat Blind nu selecteert. Je heb de generatie Sneijder, Robben etc. die op zijn eind loopt, en de generatie Bazour, Janssen, die allemaal nog wat jong en onervaren zijn. Er loopt niks tussenin van 25,26 wat in de top van Europa speelt.Deadsy schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:55:
[...]
Dat bedoel ik niet, ik vind het gewoon een waardeloze bondscoach. Hij zal dit team niet op de rails krijgen.
Ik zie ze wel door de groepsfase komen maar dat was het dan.
Het lijkt teveel op de onzin die we in Oranje moeten meemaken, teveel spelers op de verkeerde positie en de man op de bank weet niet waar hij mee bezig is.
Bij Belgie hebben ze zat goede spelers, die allemaal in de top/subtop van Europa voetballen. Op papier een veel beter elftal. Alleen die coach maakt rare beslissingen. 3 brekers op het middenveld op terwijl ze Dembele op de bank laten zitten

Dan nog moet Blind (en daarvoor Hiddink) er natuurlijk wel meer van maken. Met een goede balans in het elftal en een Robben voorin (die was gewoon beschikbaar in de meeste gevallen) had je gewoon eerste kunnen worden in die groep. Je ziet dat Blind (nu bepaalde spelers ook noodgedwongen niet beschikbaar zijn.....) dat Blind met keuzes die iets logischer zijn ook gelijk een beter resultaat haalt.KingKoning schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:27:
[...]
Ik vind een totaal andere situatie. Bij Oranje is er gewoon niet veel beter dan wat Blind nu selecteert. Je heb de generatie Sneijder, Robben etc. die op zijn eind loopt, en de generatie Bazour, Janssen, die allemaal nog wat jong en onervaren zijn. Er loopt niks tussenin van 25,26 wat in de top van Europa speelt.
Ik werk zelf toevallig in Wallonië.DaniëlWW2 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:14:
Ik durf het bijna niet te vragen maar klopt het dat de Vlamingen vooral tegen Wilmots zijn omdat hij naast incompetent ook een Waal is terwijl de Walen de spelers bij verlies de schuld geven?
De Waalse collegas spreken inderdaad vaker over de spelers.
Maar als Wilmots ter sprake valt zijn ze toch ook niet zo blij met hem als bondscoach.
Allesinds bij mij is iedereen (Vlaams en Waals) het unaniem eens dat Wilmots weg moet.
Natuurlijk wel compleet n=1 dus niet zeker hoe het in het rest van het land is.
O ja, en ik wil Wilmots niet buiten smijten omdat het een Waal is (incompetent is genoeg)......
Schaamteloze vragen moeten ook kunnen gesteld wordenDaniëlWW2 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:14:
Ik durf het bijna niet te vragen maar klopt het dat de Vlamingen vooral tegen Wilmots zijn omdat hij naast incompetent ook een Waal is terwijl de Walen de spelers bij verlies de schuld geven?
Maar, ik denk dat dat gerucht niet klopt. Ik heb alleszins nog nooit een krantenartikel, Facebook post, of zelfs geen Facebook meme of whatever gelezen die inpikt over of de coach of een speler nu Waals dan wel Vlaams is.
Ik denk dat voetbal zo te zien een van de weinige zaken is waar Vlaanderen en Wallonië als 1 blok achter elkaar staan.
Ik denk het niet. Want de eerste mogelijke plaatsvervanger die genoemd wordt door tegenstanders van Wilmots is... Preud'Homme.DaniëlWW2 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:14:
Hoe dat in de pers zit, weet ik eigenlijk niet, want die smult altijd bij communautaire issues, ook als zijn het er geen.
Stemmingmakerij van communautaire scherpslijpers volgens mij. Niet meer dan dat. Mensen met een niet breed gedragen opvatting lijken vaak de behoefte te hebben om dat wel zo te doen overkomen bij buitenstaanders. JammerDaniëlWW2 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:14:
Langs de andere kant: je ziet het ook binnensluipen bij de Spaanse nationale ploeg... Als een ploeg goed draait komt zoiets niet ter sprake, als het vierkant draait worden ineens de domste hypotheses erbij gehaald
[ Voor 17% gewijzigd door Borromini op 15-06-2016 13:01 ]
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Dat denk ik niet: die communautaire taalkwestie speelt eigenlijk in het voetbal niet. Hoe vreemd dat ook klinkt, maar zelfs die-hard Vlaming voelt zich meestal tov de Rode Duivels in de eerste plaats een Belg.DaniëlWW2 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:14:
Ben het met je eens dat Belgie veel beter materiaal heeft maar daar ging het niet over.KingKoning schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:27:
[...]
Ik vind een totaal andere situatie. Bij Oranje is er gewoon niet veel beter dan wat Blind nu selecteert. Je heb de generatie Sneijder, Robben etc. die op zijn eind loopt, en de generatie Bazour, Janssen, die allemaal nog wat jong en onervaren zijn. Er loopt niks tussenin van 25,26 wat in de top van Europa speelt.
Bij Belgie hebben ze zat goede spelers, die allemaal in de top/subtop van Europa voetballen. Op papier een veel beter elftal. Alleen die coach maakt rare beslissingen. 3 brekers op het middenveld op terwijl ze Dembele op de bank laten zitten
Het ging er over of Wilmots het nog op de rails gaat krijgen of niet.
Want Oranje verloor ook de eerste wedstrijd in 88.
Waarop ik zei dat deze coach dat niet zal lukken.
Het materiaal is goed genoeg om het EK te winnen maar de bondscoach is te slecht.
Een slechte bondscoach kan met dit materiaal nog steeds een toernooi winnen, mits er leiders in de ploeg zijn en die heeft Belgie ook (nog) niet .
[ Voor 9% gewijzigd door Deadsy op 15-06-2016 15:20 ]
Die hebben we wel, maar hij is geblesseerd: Vincent Kompany.Deadsy schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:19:
[...]
Een slechte bondscoach kan met dit materiaal nog steeds een toernooi winnen, mits er leiders in de ploeg zijn en die heeft Belgie ook (nog) niet .
Zoals gezegd, in de ploeg.DarthDavy schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 17:06:
[...]
Die hebben we wel, maar hij is geblesseerd: Vincent Kompany.
Hopelijk staat er tijdens de groepsfase nog iemand op, anders zal het na de groepsfase afgelopen zijn.
Dat is nogal een statement, ik heb een beetje het gevoel dat veel spelers overschat worden. Ik zie het als ploeg die leuk mee kan doen maar normaal gesproken geen schijn van kans heeft op de titel.ph4ge schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:49:
[...]
Als er 24 landen deelnemen, en er zijn 3 ploegen die ongeveer even sterk zijn, dan behoor je toch tot de favorieten?Op papier heeft België gewoon de sterkste ploeg denk ik, maar inderdaad andere factoren zijn weer in het voordeel van anderen. Persoonlijk denk ik ook niet dat ze het gaan halen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gisteren wel gelachen, die Ieren hebben wel humor, al hoop ik dat het nog even duurt...:
Ook leuk: Guidetti naast Zlatan in de spits...
[ Voor 7% gewijzigd door Fiber op 17-06-2016 15:21 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

En uiteraard zijn het weer de Italianen
Zweden moet echt aan de bak in de laatste wedstrijd tegen België!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Behoorlijk storend... Of ligt dat aan mij.
Verder inderdaad wéér een wedstrijd die laat wordt beslist. Er vallen ook maar weinig goals zeg.
Tijdrekken word weer tot een kunst verheven. Man wat heb ik daar een hekel aan.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Ja. En het is hier off topic.dutchgio schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 16:48:
[...]
Behoorlijk storend... Of ligt dat aan mij...

Durven jullie het daar al over te hebben...?Coltrui schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 16:54:
Prima voor de Belgjes als ze komende twee matchen hun werk doen. Tweede plaats blijkt aantrekkelijker dan de eerste in functie van de tegenstander van volgende ronde.

Iets met hoogmoed en vallen en zo... (Heeft Nederland ook ervaring mee.)

Zweden móét nu in hun laatste wedstrijd. Daar gaat België het nog lastig zat mee krijgen en de Ieren moet je ook nooit onderschatten.
[ Voor 14% gewijzigd door Fiber op 17-06-2016 16:58 ]
Maar het feit dat je het nu al over de tegenstander van de volgende ronde durft te hebben zegt genoeg. Ierland zou het enige moeten zijn waar je aan denkt...Coltrui schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 16:59:
Het is niet omdat ik kleine lettertjes gebruik, dat je ze moet overslaan

Mogelijke scenario's.
Van mij mag alles. Ik waarschuw alleen voor de gevolgen...Coltrui schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:14:
Zonder de indruk te willen wekken dat we ons gaan kwalificeren (stel je voor), en hopelijk mét permissie van de Heer Fiber:
Mogelijke scenario's.
En ik begin steeds meer te geloven in de vierde optie uit jouw eigen link:
Italië is al door, Zweden gaat echt nog wel een wedstrijd winnen (Uitgerekend tegen België) en ik zie de Ieren ook nog wel een keer stunten...4de: rampscenario
Als de Duivels zo blijven presteren en ook Ierland en Zweden blijken te sterk, dan gaat het rechtstreeks naar de luchthaven van Bordeaux. De nummers vier van elke groep zijn na drie speeldagen sowieso uitgeschakeld. En ook de twee slechtste nummers drie mogen hun koffers pakken. EK meteen afgelopen dan. Pijnlijk, gezien er op dit toernooi voor het eerst 24 landen aanwezig zijn én er na de groepsfase slechts 8 daarvan naar huis gestuurd worden.
Nee, jij waarschuwt juist niks - jij gaat mij even vertellen waar ik aan mag denken en waaraan niet, met bedenkelijke smileys en zo. En dat ik het er nog maar dúrf over te hebben, de schande:Fiber schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:30:
[...]
Van mij mag alles. Ik waarschuw alleen voor de gevolgen...
Maar ik hou het hierbij - op die manier blijft het voor de rest wat gezellig. Fijn weekend!Fiber schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:03:
[...]
Maar het feit dat je het nu al over de tegenstander van de volgende ronde durft te hebben zegt genoeg. Ierland zou het enige moeten zijn waar je aan denkt...
[ Voor 3% gewijzigd door Coltrui op 17-06-2016 17:38 ]
Jij ook! En ik hoop dat ik het helemaal mis heb en dat de Belgen ondanks dat missertje in de eerste wedstrijd gewoon zoals het hoort glorieus Europees kampioen worden over een paar weken en dat ze om te beginnen morgen Ierland en volgende week Zweden finaal van de mat spelen...

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| - Batshuayi Hazard Carrasco De Bruyne Nainggolan Dembélé Vertonghen Meunier Vermaelen Alderweireld Courtois |
Edit: 't Wordt Witsel in plaats van Nainggolan en Lukaku behoudt het vertrouwen. Geen Batshuayi in de basisopstelling. Wat de startploeg betreft, kan ik Wilmots dit keer niks verwijten. Veel snellere en aanvallendere ploeg dan vorige wedstrijd.
[ Voor 36% gewijzigd door Coltrui op 18-06-2016 13:02 ]
Ter info: bij Feyenoord zitten ze er altijd naast
[ Voor 15% gewijzigd door D-e-n op 18-06-2016 13:42 ]
Bron1 item @ 13u45Opstelling België
De basis van de Rode Duivels kon u hieronder al lezen en is intussen bevestigd.
Courtois; Meunier, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen; Witsel, Dembélé, De Bruyne; Hazard, Lukaku en Carrasco.
Opstelling Ierland
Randolph; Coleman, Clark, O'Shea, Ward; McCarthy, Whelan, Hendrick, Hoolahan, Brady; Long.
Bron2
Mij ga je dit keer niet horen klagen over Wilmots. Met deze opstelling moeten de voetjes op het gras nu spreken.
[ Voor 9% gewijzigd door Coltrui op 18-06-2016 14:04 ]
Maar Lukaku krijgt een herkansing, hoop dat hij nu wel iets nuttigs doet.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 82% gewijzigd door Coltrui op 18-06-2016 14:16 ]
Wilmots lijkt alle kritiek klakkeloos over te hebben genomen... Ben benieuwd of nu ineens alles goed is. Grootste probleem voor Belgie lijkt mij toch dat de laatste pass altijd net niet goed is, en wanneer die wel doorkomt is de afronding slecht. Dat kan je niet allemaal op het bordje van de coach schuiven, spelers moeten gewoon scherper zijn.
... not as I do.
Het is 6:37 am hier.
[ Voor 16% gewijzigd door Kain_niaK op 18-06-2016 14:37 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Hazard zal inderdaad meer op links moeten blijven.
Ik vond die Ciman trouwens helemaal niet slecht spelen, die gaf goede voorzetten.
[ Voor 43% gewijzigd door gambieter op 18-06-2016 14:41 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Waar is iedereen?
[ Voor 15% gewijzigd door Kain_niaK op 18-06-2016 15:26 ]
Die man moet maar zo snel mogelijk naar huis, samen met het Turkse team.
Tot nu toe is het armoe troef. Too little, too late. En als het zo blijft: andere coach en op naar 2018.
[ Voor 4% gewijzigd door Fleximex op 18-06-2016 15:37 ]
Fellaini heeft speciaal voor jouw zn haar bruin geverfd.gambieter schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 15:38:
Met die kop van Witsel dacht ik even dat Fellaini speelde
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Kan me ooit een knullige van richting veranderde bal herinneren op de kruin van Kieft, ergens in de laatste minuten, tegen de Ieren die een EK voor nederland een hele andere richting gaf...Coltrui schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 15:38:
Ieren gaan nooit kapotZalige bende trouwens op de wit-groene tribune.
Wat dat betreft is het gewoon zo dat wedstrijden in een klein momentje beslist kunnen worden, en dat ook kan betekenen dat een anders 'verloren' EK opeens tot triomftocht wordt..
Zaak is het hooguit naar dat moment toe te werken en erin te geloven..
Ik hoop dat de Belgen dat iig doen en er alles voor geven, tot op het laatste moment hebben ze gewoon die kans
[ Voor 32% gewijzigd door RM-rf op 18-06-2016 16:00 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
opzettelijk hands maakt alleen uit of je rood krijgt of niet.
en lekker sympathiek om zelf op doel te schieten en dan te eisen dat ierland de bal uittrapt. maak je vrienden mee.
... not as I do.
[ Voor 47% gewijzigd door Coltrui op 18-06-2016 16:18 ]
Ja ik heb liever niet dat iedereen straks zegt dat we gewonnen hebben doordat de scheids in ons kamp was.Le Enfant! schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:01:
Wat een zwakke scheidsrechter. Er werden genoeg fouten gemaakt die een kaart verdienden (vooral die op Carrasco), maar blijkbaar kijkt die liever de andere kant op.
Dus inderdaad, een slechte scheids die niet eerlijk fluit.
Gefeliciteerd...! Zo door gaan en de Belgen gaan kampioen worden!Coltrui schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:18:
Hupla. Twee bros.

Wacht maar tot na de wedstrijd tegen zweden.
Nee hoor. Ik ben gewoon oprecht blij voor onze Belgische vrienden...!Coltrui schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:24:
Zit jij 24/7 aan de drank of zo? Da's de laatste reply die ik aan jou verspil.
(Je moet wat als Nederland niet goed genoeg is om überhaupt mee te doen...)
En hoppa, dat is drie!

Goed genoeg is Nederland zeker maar de spelers hadden er geen zin meer in nadat het management hun zo slecht heeft behandelt (vooral financieel)Fiber schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:27:
[...]
Nee hoor. Ik ben gewoon oprecht blij voor onze Belgische vrienden...!
(Je moet wat als Nederland niet goed genoeg is om überhaupt mee te doen...)
En hoppa, dat is drie!![]()
![]()
En Nederland moet is gewoon bij één coach blijven en die een jaar of 10 zijn ding laten doen.
Louis van Gaal bijvoorbeeld, wat hij heeft gedaan op het laatste WK was ongelooflijk.
Het loopt nu i.i.g. wel beter dan tegen Italië.
Even aannemende dat je niet met 2,3 of 4 0 verliest van Zweden, ben je nu al gewoon door. Ga maar rekenen, dat lukt wel met 3 pnt, en een 3-0 erbij. Of Ierland moet Italie verslaan, tja dat kan ook natuurlijk.Krukar schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:45:
Wel netjes zo die 2de helft, maar het moet nog wel beter want als ze tegen Zweden spelen zoals in de eerste helft dan worden ze alsnog opgerold.
[ Voor 6% gewijzigd door Sjah op 18-06-2016 16:48 ]
Tenzij Ierland wint van Italië.Sjah schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:47:
[...]
Even aannemende dat je niet met 2,3 of 4 0 verliest van Zweden, ben je nu al gewoon door. Ga maar rekenen, dat lukt wel met 3 pnt, en een 3-0 erbij
... not as I do.

Ja, maar je wilt toch wel winnen van FC Ibrahimovic, als dat niet lukt lig je in de 8ste finales er meteen uit.Sjah schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:47:
[...]
Even aannemende dat je niet met 2,3 of 4 0 verliest van Zweden, ben je nu al gewoon door. Ga maar rekenen, dat lukt wel met 3 pnt, en een 3-0 erbij. Of Ierland moet Italie verslaan, tja dat kan ook natuurlijk.
Goede lijn van de 2de helft doorzetten nu en vanaf nu direct vanaf de eerste minuut zo spelen, dan kunnen ze nog ver komen.
Ja, want Zweden is zo'n sterke ploeg.Krukar schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:45:
Wel netjes zo die 2de helft, maar het moet nog wel beter want als ze tegen Zweden spelen zoals in de eerste helft dan worden ze alsnog opgerold.
Onderschatting is gevaarlijk, zelfs tegen Zweden, het is nu niet zo dat België zelf de sterren van de hemel speelt tot nu toe... Die geweldige spitsen deden het tegen Italië ook niet.Le Enfant! schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:52:
[...]
Ja, want Zweden is zo'n sterke ploeg.We moeten gewoon er voor zorgen dat Ibra zo min mogelijk ruimte krijgt. De verdediging van Zweden is zo lek als een mandje en met onze geweldige spitsen kunnen we gemakkelijk enkele puntjes binnenharken.
Zie België graag ver komen, maar hoop wel dat ze beter gaan spelen.
Anders lees je m'n vorige post even doorColtrui schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:56:
Onderschatting? Een punt tegen de Zweden is voldoende om tweede te worden. Als dat niet lukt met dit team, kan je beter thuisblijven.
Ach, spaar je goeie spel nou maar voor de knock-outs, Italie en Duitsland hebben er een handje van om slecht te spelen in de 1e ronde, en het verdere verhaal van hun is bekend. NL wil nog wel eens de sterren van de Hemel spelen in de 1e ronde, hoe stom kan je zijn.Krukar schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:51:
[...]
Ja, maar je wilt toch wel winnen van FC Ibrahimovic, als dat niet lukt lig je in de 8ste finales er meteen uit.
Goede lijn van de 2de helft doorzetten nu en vanaf nu direct vanaf de eerste minuut zo spelen, dan kunnen ze nog ver komen.
Dit topic is gesloten.
Over naar [EK2016] Achtste finales tot en met de finale