[EK2016] De Rode Duivels! (Groep E: Ierland, Italië, Zweden)

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 9.004 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Aangezien Tweakers NL en BE is, en de kaaskoppen zich niet geplaatst hebben ( :X }:| :N ), is nu de Tweakers en Benelux hoop met de Rode Duivels!

Hier het groepstopic voor dit veelbelovende team, die hopelijk dit kampioenschap de definitieve doorbraak maken die van deze generatie verwacht wordt :)

Stand Groep E
landpuntendoelsaldo
1Italië6 (uit 3)3 - 1
2België6 (uit 3)4 - 2
3Ierland4 (uit 3)2 - 4
4Zweden1 (uit 3)1 - 3

Poule wedstrijden
13 juni 201618:00Ierland-Zweden1-1
13 juni 201621:00België-Italië0-2
17 juni 201615:00Italië-Zweden1-0
18 juni 201615:00België-Ierland3-0
22 juni 201621:00Italië-Ierland0-1
22 juni 201621:00Zweden-België0-1

[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 22-06-2016 23:02 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
:)B :)B :)B })

Benieuwd of deze generatie het nu waar gaat maken. Aanvallend mag dit geen probleem zijn met spelers als Hazard, Lukaku, De Bruyne, Carrasco, Mertens, Origi, Benteke.
Ook op het middenveld met Witsel, Nainggolan en Dembele moet het zeker goed komen.
En zelfs in het doel hebben we een luxe keuze met Courtois en Mignolet.
Alleen achteraan maakt me zorgen. Ok, Vertongen en Alderweireld zijn top maar ze worden altijd als rechts/linsk back uitgespeeld terwijl ze normaal centraal staan. Dit omdat hier normaal Kompany en Lombaerts maar die zijn beide out met blessures. Nu staat Vermaele hier die dit seizoen nauwelijks in actie kwam bij barca en Denayer die wel speelde maar nog erg jong is en geen tornooi ervaring heeft.
Veel andere verdedigers hebben we niet of het zijn allemaal jongens die op belgisch niveau spelen. Buiten Ciman dan gerekend maar die speelt in Canada.

Maar we hebben vertrouwen op een goeie afloop en hopen op een top 4 plaats! :)B :)B :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Met dat spelersmateriaal mag je toch wel hopen (rekenen) op wat hoger dan top 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Ik gun het de Belgen in elk geval wel! 'k Ga die wedstrijden denk ik wel kijken! :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:20

St@m

@ Your Service

België interesseert me niet zoveel, verwacht er ook niet zo veel van.
Waar is het Duitsland topic?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:50
St@m schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 22:08:
Ik ben idd ook meer Duitsland fan dan Belgie fan, hoewel ik zoveel mogelijk wedstrijden mee probeer te nemen. Hoewel Belgie erg sterk is, vind ik dit toch een nare poule waarbij plaatsing voor de volgende ronde nog een zwaar gevecht zal worden.

Ben benieuwd of Ierland een punt haalt :o

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
St@m schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 22:08:
Je kunt er eentje aanmaken. Echter, je kunt ook gewoon [EK2016] Groep C (Duitsland, Noord-Ierland, Oekraïne, Polen) gebruiken voor de poule-wedstrijden, en de specifieke topics voor de achtste, kwart, halve en hele finale.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Ik hoop dat België kampioen wordt. Doe mij maar 'n patatteke.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:43

KipCurreh

Nightcrawler

Eerlijk gezegd heb ik er geen goed oog in... En totaal geen fan van Wilmots

Enorm getalenteerde spelersgroep, maar ze spelen o zo traag ! Witsel en Dembele geven geen enkele pass vooruit, Hazard komt liever al wandelend de bal opvragen aan de middellijn om zo zijn acties te beginnen, enz...

Terwijl Lukaku (toch wel spits nr. 1 op dit moment) het moet hebben van snelheid en kracht, en niet zo sterk is in de combinatie..
Met Mertens, De Bruyne, Carrasco enz moet je toch veel sneller die omschakeling maken ipv te breien..

Persoonlijk erger ik me al enkele jaren aan die (te) trage speelstijl van de Belgen, terwijl er zo veel potentieel in die ploeg zit

Ik ben zowiezo voor de Duivels, maar ik zie ze niet verder geraken dan een kwartfinale, halve finale max als ze wat geluk hebben..

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

België wordt natuurlijk niks, 't is nooit wat geweest, maar dromen kan altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 10-09 23:07
Als je naar de namen kijkt dan is het wel een team met potentie, maar het gemis van Kompany is toch wel een dingetje. De verdediging is het zwakke punt. Verder een sterk middenveld en goede aanvallers.

Ik wens onze Zuiderburen het allerbeste toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03:01

jdh009

FP ProMod
Het is altijd leuk als een underdog een EK of WK wint, zolang ze maar wel met beide benen op grond blijven staan daarna. :)

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 21:45:
Met dat spelersmateriaal mag je toch wel hopen (rekenen) op wat hoger dan top 4?
Onze verdediging al eens bekeken?
Onze centrale verdedigers zijn nauwelijks op elkaar ingespeeld. Dat Wilmots nog maar overweegt om Vermaelen mee te nemen is idioot, de man is meer geblesseerd dan fit en heeft bij Barca niet eens de bank warm gehouden. Zat meer naast de selectie dan erin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 11:58
Wel, zondag in de oefenpot tegen Noorwegen, zal het duo Vertonghen - Alderweireld centraal spelen. Het minste wat je van die 2 kan zeggen is dat ze op mekaar zijn ingespeeld.
Eens over Vermaelen; Lombaerts zou ook altijd gespeeld hebben vóór Vermaelen.
Voor het overige ook eens dat we gewoon veel te traag spelen. Met deze generatie, als ze een beetje snelheid erin steken, kunnen ze iedereen naar huis spelen. Maar 't blijft altijd bij dat gebrei.
In de kwalificaties en oefenmatchen merk je ook steevast dat als er iemand plots het wat sneller doet gaan, er vaark heel snel doelpunten vallen. Maar het gebeurt veel te weinig. Carrasco, De Bruyne en Mertens moeten dat toch voor mekaar krijgen zou je denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:09
Moeilijke wedstrijd, maar toch 3-2 gewonnen. Ik twijfel een beetje over de slaagkansen. :( Met zulke namen om het veld en op de bank..... Mogen we het toch niet zo moeilijk hebben tegen kleine landen als Finland en Noorwegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Nee het is weer het typisch Rode Duivels-syndroom: tegen een grote ploeg gemotiveerd en net niet stunten, tegen kleinere ploegen gemakzuchtig... Zal geen denderend EK worden zo :(.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Nee, met koppige Wilmots wordt het niks. Wat een knoeipot zonet tegen Noorwegen.In vijf minuten van verlies naar winst, pas nadat Hazard eindelijk centraal kwam te staan en De Bruyne op zijn flank, maar het blijft een povere bedoening. En inderdaad, ik vrees met grote vrezen voor onze verdediging.

Ik zie - blijkbaar als enige - IJsland wel furore maken dit EK :)

[ Voor 11% gewijzigd door Coltrui op 05-06-2016 20:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Coltrui schreef op zondag 05 juni 2016 @ 20:23:
Nee, met koppige Wilmots wordt het niks.
_/-\o_ en zeker nu zonder Lombaerts... Iedereen weet dat Vermaelen na 4 wedstrijden 50% kans heeft om geblesseerd te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 08:27
Van alle poules lijkt me dit de leukste poule... Ondanks dat Ierland met zijn supporters altijd mijn hart een speciaal plekje heeft bij mij, geef ik ze weinig kans.. Het lijkt me Italië en dan Zweden of België die door gaan.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

http://www.hln.be/hln/nl/...toch-koffers-pakken.dhtml

Weer een puike beslissing geweest... In plaats van een mindere als reserve mee te nemen, die je alsnog kan inbrengen als Lombaerts niet fit zou geraakt zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Coltrui op 10-06-2016 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 20:54

Saffie_time

Why use this? 42!

* Saffie_time heeft Belgische biertjes koud liggen voor vanavond en wenst onze zuiderburen alle succes toe!

:)B :)B :)B

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Begin hier al serieus af te tellen naar het begin van de match! De spanning stijgt.
Hoop echt dat we winnen, dit zou heel wat druk wegnemen van de spelers en gaat hopelijk daarmee ook ons beste voetbal wegnemen.
Verwacht vanavond geen mooie match te zien, daarvoor gaan de 2 ploegen waarschijnlijk te defensief spelen.

:)B :)B :)B :)B :)B :)B :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Ik hoop dat de belgen winnen, maar ik weet niet of ik wel tijd heb om de wedstrijd te kijken. MIsschien moet ik de wedstrijd maar opnemen en dan morgen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:23

Fiber

Beaches are for storming.

Best leuke wedstrijd eigenlijk, Ierland - Zweden... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

En zeer fraaie goal!!!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Eigenlijk stellen veel landen toch wel wat teleur. Zweden, Zwitserland en Turkije. En van de grote vraag je je steeds af waarom ze die 1-0 voorsprong maar zo moeilijk kunnen uitbouwen. Maar leuk voor Ierland. Noord-Ierland en Ierland zijn landen waar je makkelijk sympathie voor kan hebben.

De wedstrijd is wel los na die goal trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Leuke pot dit.

Zweden dringt nu wel aan.

[ Voor 50% gewijzigd door Vlassie1980 op 13-06-2016 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
Zit er iemand mee te kletsen op TV :) ?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
En een eigen doelpunt van de Ieren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die Ieren vallen me niets tegen. Zit behoorlijk wat voetbal in de ploeg. Zweden heeft veel te veel zwakke spelers. Jammer, zo zien we ook weinig van Zlatan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Vraag me af wat er aan de hand is met Hoolahan. Vreemde wissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Nu online
Zlatan werd steeds gedekt door 2/3 man. Zijn teamgenoten waren echt slecht vandaag. Er lag soms veel meer ruimte voor hen, maar ze durfden niet altijd om naar voren te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 18:56
Fleximex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:53:
Zlatan werd steeds gedekt door 2/3 man. Zijn teamgenoten waren echt slecht vandaag. Er lag soms veel meer ruimte voor hen, maar ze durfden niet altijd om naar voren te gaan.
Als Zweden vandaag tegen Duitsland, Frankrijk of Spanje speelde kregen zij ze vol gereten. De Ieren kwamen de hele tijd goed in de 16, omdat die Zweden keer op keer met z'n tweetjes op een iemand gingen staan en niemand achter zich keek. Tja, dan hoef je maar ongezien weg te lopen. Opzich is Ierland ook geen wonderland. Ik ben benieuwd hoe dat daarom tegen België of Italië gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:00
Zo, zin in de eerste echte topwedstrijd van dit EK. Hopelijk zorgt het voor wat spektakel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Nu online
Silvin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:48:
Zo, zin in de eerste echte topwedstrijd van dit EK. Hopelijk zorgt het voor wat spektakel.
Laten we het hopen. Maar ik zou niet verbaasd zijn als dit ook wel eens in 0-0 zou kunnen eindigen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Kunnen jullie Mulder even terug over de grens trekken aub? Zijn mooie weer hier is wel over nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Silvin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:48:
Verwacht dat dat ernstig tegen zal vallen. Verwacht een saaie wedstrijd met twee ploegen die heel behouden zullen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

België kan niet behouden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Wie is er bij jullie, de oude Mulder? Die man begint heel ernstig over z'n houdbaarheidsdatum te gaan. Maar jullie waren toch best fan van hem in 2014?
lateef schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:52:
[...]

Verwacht dat dat ernstig tegen zal vallen. Verwacht een saaie wedstrijd met twee ploegen die heel behouden zullen spelen
Ik weet dat die kans er is, maar ik heb hoop in de Belgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zo, daar gaan we :) Gaat Belgie laten zien wat ze kunnen. Of is Belgie het nieuwe Engeland (of vul in), altijd verwachtingen, maar nooit resultaat.

Ik hoop op het eerste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05:45
AJB, een kraker!

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Silvin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:55:
Wie is er bij jullie, de oude Mulder? Die man begint heel ernstig over z'n houdbaarheidsdatum te gaan. Maar jullie waren toch best fan van hem in 2014?
De oude. Maar hij raaskalt een beetje, timmert iedereen die het niet met zijn vage theorieën eens is verbaal op de bek en trekt alle aandacht naar zich toe, zo elke leuke analyse meteen de kop indrukkend.

En vroeger was ie nog te pruimen, maar hij is - om het op z'n Kiefts te zeggen - iets te hard in zichzelf gaan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:42
Kom op Belgjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
Ik kijk de Belg ook niet meer voor de beschouwingen. Afhankelijk van de gasten of landen switch ik tussen de NOS en BBC. Voor VK landen toch liever BBC.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:21

Quad

Doof

De Italianen en hun volkslied blijft prachtig. _O_

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:02
Coltrui schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:57:
[...]

De oude. Maar hij raaskalt een beetje, timmert iedereen die het niet met zijn vage theorieën eens is verbaal op de bek en trekt alle aandacht naar zich toe, zo elke leuke analyse meteen de kop indrukkend.

En vroeger was ie nog te pruimen, maar hij is - om het op z'n Kiefts te zeggen - iets te hard in zichzelf gaan geloven.
Die vage theorieën had hij altijd al. Qua tactiek en dergelijke moet je hem ook niet serieus nemen. Hij wilde ooit met Makaay, Hasselbaink, v Hooydonk, Kluivert en Bergkamp in de spits spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Pinobigbird

doesn't share food!

Hup Holland België Hup! :)F :)B

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Na die volksliederen ben ik nu voor Italia! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
De eerste topper van het EK. Kom op Zuiderburen!
Leon Zwiers schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:01:
Na die volksliederen ben ik nu voor Italia! :+
Dat ken ik te goed uit de F1 ;)

Het shirt van Buffon is weinig verschillend van zijn teamgenoten. Of zou dat mijn TV zijn? :+

[ Voor 75% gewijzigd door gambieter op 13-06-2016 21:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kom op België! Als jullie winnen mogen jullie als beloning Jan Mulder houden! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

bal moet er bij de tegenstander in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Ik weet niet bepaald alles van de Belgen, dus help me even. Komt België een goede linksback te kort of staat Vermaelen echt hoger in de pikorde dan Vertonghen? Ik bedoel, Vermaelen is goed maar Jan Vertonghen is toch wel een baas geworden.

Edit: volgens mij vroeg ik 2 jaar terug exact hetzelfde bedenk ik me nu :p Eens terug zoeken, volgens mij gaf Coltrui antwoord.

[ Voor 21% gewijzigd door Silvin op 13-06-2016 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ah ik zie Louis van Gaal Marc Wilmots al weer blij kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
En staat de Bruyne nu weer aan de zijkant? Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
D-e-n schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:03:
En staat de Bruyne nu weer aan de zijkant? Jammer
Ja hun Danny Blind is net zo gek als die van ons. Hij heeft alleen wat beter materiaal dan ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Lelijke shirts overigens bij de Belgen. Wat is er mis met effen rood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Niet duivels genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik ben natuurlijk voor Belgie. Maar als Pelle scoort, ben ik ook blij :p

EDIT:

Kijk even op mijn laptop. Klopt het dat 576p het hoogst haalbare is. Op mijn QHD scherm waar ik 6 pixels op lijk te zien nu.

[ Voor 48% gewijzigd door PWM op 13-06-2016 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Laatst online: 08:26
Ik vind het eigenlijk wel mooie shirts zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
Dit is toch klassiek Belgisch design?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Laatst online: 08:52
Go Duivels! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
nwnc schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:06:
Dit is toch klassiek Belgisch design?
Gewoon effen rood was het toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Daar komt die Eder goed weg, dat was zeker geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
Komt iig best vertrouwd voor. Ik vind het wel wat hebben eigenlijk

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05:54
Italië begint sterk, grootste kans zojuist toch voor België.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Oei, dat was eigenlijk best een mooie kans voor België. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PWM schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:06:
Ik ben natuurlijk voor Belgie. Maar als Pelle scoort, ben ik ook blij :p

EDIT:

Kijk even op mijn laptop. Klopt het dat 576p het hoogst haalbare is. Op mijn QHD scherm waar ik 6 pixels op lijk te zien nu.
Klopt, de NOS leeft nog in het stenen tijdperk helaas..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fontainemelon
  • Laatst online: 01:32

Fontainemelon

Zuiderbuur

Ik weet niet of de Sporza livestream beschikbaar is voor jullie Nederlanders, maar daar is het alleszins 720p:
http://sporza.be/cm/sporz...016/MG_ma_13_06/1.2670448

Edit: niet dus, tenzij met VPN!

[ Voor 8% gewijzigd door Fontainemelon op 13-06-2016 21:30 . Reden: Niet dus, tenzij met VPN! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik hoop dat Jommeke scoort. Hij is toch wel mijn favoriete speler. Verder vind ik het jammer dat er op gras gespeeld word want op papier is België een veel beter team.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Wat heeft dat België toch een heerlijk elftal hé, en als je ziet wat er dan nog op de bank zit! Ohja, en ze hebben Fellaini... wat een flapdrollenvoetballer. Ik bedoel, hij is niet eens zo slecht hoor, maar om één of andere reden kan ik 'm moeilijk uitstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Fellaini speelt alleen maar balletjes terug meer doet ie niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Fontainemelon schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:19:
Ik weet niet of de Sporza livestream beschikbaar is voor jullie Nederlanders, maar daar is het alleszins 720p:
Standaard staat hij op auto. Ik was aan het kijken naar de stream via een VPN (server load voor hun drie servers in België ging meteen in het rood toen de wedstrijd begon) en de 720p optie is een 2 mbit stream. Dat is nog net te doen. Maar de stream loopt 40 seconde achter op mijn TV beeld hier en dat is mij te veel.
En de kwaliteit kan ook beter. Ik ga nu kijken of ik een acestream kan vinden. Tijdens het laatste WK heb ik veel acestreams gekeken. Af en toe streams die 4 - 8 mbit leveerde. Da's beter beeld dan op mijn TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Silvin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:23:
Wat heeft dat België toch een heerlijk elftal hé, en als je ziet wat er dan nog op de bank zit! Ohja, en ze hebben Fellaini... wat een flapdrollenvoetballer. Ik bedoel, hij is niet eens zo slecht hoor, maar om één of andere reden kan ik 'm moeilijk uitstaan.
Het is zijn haar. Daar bewaard hij zijn weed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Fontainemelon schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:19:
Nope, krijg een melding dat het alleen binnen België mag.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
dat NOS commentaar ook, ben even vergeten hoe die flapdrol heet, maar mijn god zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Nu online
Frank Snoeks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Als Nederland zou spelen zou ik hetzelfde doen wat ik al jaren doe.

Beeld = TV

Geluid = Jack van gelder radio via internet stream.

En dan de internet stream pauzeren tot het beeld en geluid enigsins gelijk lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ohja, dat stuk onbenul dat zijn telefoon niet op stil zet tijdens een uitzending ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fontainemelon
  • Laatst online: 01:32

Fontainemelon

Zuiderbuur

WernerL schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:25:
Nope, krijg een melding dat het alleen binnen België mag.
Dat vreesde ik al, jammer!

We hebben inderdaad een best mooi team als je naar de individuele spelers kijkt, ze staan stuk voor stuk hoog aangeschreven bij de ploegen waarvoor ze spelen. Alleen vind ik het jammer dat we dat quasi nooit terugzien bij de Nationale ploeg. De 'duivelsgekte' hier eindigt maar al te vaak in teleurstelling. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Mag je de trainer aanrekenen imho. Die Wilmots is de zwakste schakel binnen die ploeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Fontainemelon schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:28:
[...]

Dat vreesde ik al, jammer!

We hebben inderdaad een best mooi team als je naar de individuele spelers kijkt, ze staan stuk voor stuk hoog aangeschreven bij de ploegen waarvoor ze spelen. Alleen vind ik het jammer dat we dat quasi nooit terugzien bij de Nationale ploeg. De 'duivelsgekte' hier eindigt maar al te vaak in teleurstelling. ;(
En bij Nederland eindigt het te vaak bij een verlies in de finale. Dat is een nog veel grotere teleurstelling.
Mocht België Europees kampioen worden dan zijn dus in theorie dus beter dan Nederland qua resultaat op toernooien. Dan hebben beide landen elk een EK titel. Alleen België een stuk minder finales nodig.
Maar dat zal waarschijnlijk niet gebeuren. Ik denk wel dat Belgie de groups fase gaat overleven maar ik verwacht niet echt dat ze heel erg ver gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Is Wilmots zo omstreden? Met de huidige Belgische generatie heb je toch vooral een luxeprobleem denk ik zo. Vind alleen de keuze vreemd om Fellaini op het midden te hebben en De Bruyne aan de zijkant. Misschien zodat De Bruyne en Hazard elkaar niet in de weg zitten?

Btw; wat een toffe wedstrijd! Een van de leukere tot zover dit EK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Nu online
Ai!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
1-0 Italie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Uno...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

0- 1 voor Italie.

[ Voor 14% gewijzigd door Kain_niaK op 13-06-2016 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Mooie pass, goed afgemaakt. Komop Belgie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ze hebben ook maar 1 kans nodig, die Italianen zeg. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:08
0 - 1, dan hoef je niet te zeggen voor wie :P

Echt, de eerste pass van ze die lukt en het is er zo één..!

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Leon Zwiers schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:29:
Mag je de trainer aanrekenen imho. Die Wilmots is de zwakste schakel binnen die ploeg
Precies, Prima spelers, maar het is nog steeds geen echte ploeg. Hopelijk komt dat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Allemaal de schuld van die Belg die met een Kuifje loopt. Ik weet niet waarom, maar als je iemand in je team hebt met zo'n gekke kop, verlies je gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Nu online
Alderweireld springt gewoon te laat en niet hoog genoeg. Had ie makkelijk moeten weg koppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PWM schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:34:
Allemaal de schuld van die Belg die met een Kuifje loopt. Ik weet niet waarom, maar als je iemand in je team hebt met zo'n gekke kop, verlies je gewoon.
De Bruyne? :P

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Nee nee, het zijn de schoenveters van Lukaku. Die zijn behekst.

De Bruyne is Jommeke. Niet kuifje.

[ Voor 5% gewijzigd door Kain_niaK op 13-06-2016 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05:54
Wat een prachtig doelpunt zeg en het is zeker ook wel verdient!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Leon Zwiers schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:27:
dat NOS commentaar ook, ben even vergeten hoe die flapdrol heet, maar mijn god zeg
Ergerde ik me net ook aan... dat stukje dat die vent 2 meter was, en als hij wakker werd nog net iets meer. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Conte gelijk een bloedneus :+ . Maar mooie goal. Beauty van een pass, en ook de aanname en controle is erg mooi.

Het is weer los zand bij Belgie. Hazard die overal loopt en nergens nuttig is, Lukaku snapt niets van wat zijn teamgenoten proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Naingollan ofzo. Met die plakplaatjes in zijn nek en dat blonde kippenkuifje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Balen voor de Belgen, gaat heel lastig worden voor ze.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.