en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Lukaku is echt dead weight.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Net als de commentator van de NOSGrindtegel schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:37:
Belgie is even de kluts kwijt

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Die ja. Doe eens normaal manLeon Zwiers schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:36:
[...]
Naingollan ofzo. Met die plakplaatjes in zijn nek en dat blonde kippenkuifje?

Die zag er inderdaad niet zo goed uitFleximex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:35:
Alderweireld springt gewoon te laat en niet hoog genoeg. Had ie makkelijk moeten weg koppen.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Het wordt niks. Individueel prima, geen ploeg. Met dank aan bompa Wilmots die voor het eerst schaak speelt zonder de regels te kennen maar wel twee Queens meer heeft dan de tegenpartij.
Edit: een goeie De Bruyne rost deze altijd binnen.
[ Voor 8% gewijzigd door Coltrui op 13-06-2016 21:42 ]
Nee hoor, die hebben we bij het WK2014 ook al besprokenColtrui schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:41:
Jullie hebben nooit een match van de Belgen gezien en baseren jullie enthousiasme op de spelers op papier he?
Het wordt niks. Individueel prima, geen ploeg. Met dank aan bompa Wilmots die voor het eerst schaak speelt zonder de regels te kennen maar wel twee Queens meer heeft dan de tegenpartij.
Maar je zou van zulk spelersmateriaal wel verwachten dat ze de coach negeren of wegwerken.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Italië verdedigt niet zo goed dat je er met wat slimmigheid niet langs kan.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Guilty as chargedColtrui schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:41:
Jullie hebben nooit een match van de Belgen gezien en baseren jullie enthousiasme op de spelers op papier he?
Denk toch nog dat Belgie dit gaan winnen hoor. 2 - 1 or 3 - 2 denk ik. Voor de duivels.
[ Voor 26% gewijzigd door Kain_niaK op 13-06-2016 21:47 ]
In de oefenwedstrijd wijn ze ook teruggekomen van een achterstand tot een 2-1. Maar er zullen toch wat wissels moeten komen dan.Kain_niaK schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:47:
Leuke wedstrijd nu. Lekker opengebroken.
Denk toch nog dat Belgie dit gaan winnen hoor. 2 - 1 or 3 - 2 denk ik. Voor de duivels.
Die twee zijn een luxeprobleem, maar een écht probleem. Hazard kan niet op zijn flank blijven en loopt in ihet centrum alles op te eisen en dus in de weg van De Bruyne. Ik zou Hazard er gewoon afhalen en De Bruyne centraal zetten.D-e-n schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:46:
Je kunt niet alle aanvallers opstellen, dat snap ik wel. Maar ik zou als coach Hazard en de Bruyne wat belangrijker maken
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Jij bent altijd al een ras pessimist geweest. De Bruyne zijn doelpogingen werden telkens geblokt.Coltrui schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:41:
België heeft geen ervaren toernooi ploeg. Geef ze wat tijd. Ze komen er wel op dit toernooi. Ik denk niet dat ze het winnen waar een kwart of halve finale zit er wel in hoor.
Nederland wint vaak de group fase wedstrijden op zo'n manier dat hun spelers al denken dat ze kampioen zijn na 2 wedstrijden. En dan gaan ze er uit. Laat België het maar lekker slecht doen in de groupsfase en op het nimmertje naar de volgende ronde. Dat ze hun hype kwijt raken en terug lekker underdog worden. En dan zien we wel.
Als het een nederlander was, dan liep het halve land ermeePWM schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:38:
Ai ai, Belgie, man up.
[...]
Die ja. Doe eens normaal man
[afbeelding]
Daarnaast had Oranje zich met deze sloper op het middenveld wel geplaatst
De laatste 5 minuten geven wel een beetje hoop voor Belgie, maar Italie speelt echt een hele goede pot tot nu
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
En de Bruyne graag centraal als playmaker ipv FellainiSilvin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:51:
Kan me wel vinden in de commentaren. Hazard is vooral bezig met... Hazard. Zie graag een helft met De Bruyne, Carrasco, Mertens en Origi.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Kijk, dát bedoel ik nouSilvin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:51:
Kan me wel vinden in de commentaren. Hazard is vooral bezig met... Hazard. Zie graag een helft met De Bruyne, Carrasco, Mertens en Origi.
Maar goed. Italië is lekker aan het spelen. Lekker rustig en super efficient. Kans = goal.
Goede verdediging ook.
[ Voor 58% gewijzigd door Kain_niaK op 13-06-2016 21:54 ]
Nee, hij heeft last van een Hazard die niet op zijn flank blijft en meer centraal opereert, terwijl Kevin daar zou moeten lopen. Vandaar dat Kevin nu rechts loopt, want Hazard - die de laatste vier duels nog NIKS heeft laten zien, maar er wel weer een binnen zal prikken - staat blijkbaar hoger in de pikorde.Kain_niaK schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:53:
Als er een speler is die dit toernooi gaat maken voor België dan is het De Bruyne. Hij moet alleen nog even warm lopen.
Mee eens, maar dan zonder Fellaini en Hazard aub. Die lijken het alleen maar lastig te maken.Kain_niaK schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:53:
Als er een speler is die dit toernooi gaat maken voor België dan is het De Bruyne. Hij moet alleen nog even warm lopen. Een soort van Belgische Dirk Kuyt. Werk paard. Super doel gericht. Hij kraakt de italianse verdediging nog wel in de tweede helft. Mark my words. Winnende goal bij de Bruyne.
Hee, op papier héColtrui schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:52:
[...]
Kijk, dát bedoel ik nouSilvin for bondscoach!
Die gast word te veel opgehemeld.
Tja, dan snap ik wel dat Wilmots de gebeten hond is. Ik volg het Belgische nieuws niet maar de Amerikaanse commentator op TV wist te vertellen dat de media fel is naar Wilmots.Coltrui schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:55:
[...]
Nee, hij heeft last van een Hazard die niet op zijn flank blijft en meer centraal opereert, terwijl Kevin daar zou moeten lopen. Vandaar dat Kevin nu rechts loopt, want Hazard - die de laatste vier duels nog NIKS heeft laten zien, maar er wel weer een binnen zal prikken - staat blijkbaar hoger in de pikorde.
Je moet aanvaller laten spelen in een systeem dat werkt voor hun.
Speelt de Brunye nu anders dan in zijn club? Dat zou dus niet zo mogen zijn.
[ Voor 58% gewijzigd door Kain_niaK op 13-06-2016 21:57 ]
Ja. Overigens hebben we de twee beste centrale verdedigers van de PL die op elkaar ingespeeld zijn in onze rangen. Alleen vindt Wilmots dat het beter is hen te scheiden en er eentje LB te zetten. Moet toch een béétje een uitdaging blijven.Kain_niaK schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:56:
[...]
Tja, dan snap ik wel dat Wilmots de gebeten hond is. Ik volg het Belgische nieuws niet maar de Amerikaanse commentator op TV wist te vertellen dat de media fel is naar Wilmots.
Je moet aanvaller laten spelen in een systeem dat werkt voor hun.
Speelt de Brunye nu anders dan in zijn club? Dat zou dus niet zo mogen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Coltrui op 13-06-2016 22:01 ]
Ik vond dat Louie van Gaal bij Nederland het laatste WK echt iets ongelooflijks heeft gedaan. Snap niet dat bij de meeste nationale teams er elke paar jaar een nieuwe coach moet komen.
Waarom niet gewoon één goede coach 10 jaar zijn ding laten doen?
Dit ook ja. Hebben jullie geen fatsoenlijke linksback?Coltrui schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:00:
[...]
Ja. Overigens hebben we de twee beste centrale verdedigers van de PL die op elkaar ingespeeld zijn in onze rangen. Alleen vindt Wilmots dat het beter is hen te scheiden en er eentje LB te zetten. Moet toch een béétje een uitdaging blijven.
Wat betreft Hazard; op den duur moet je als bondscoach ballen hebben en een niet functionerende speler voorbijgaan. Dan kom je er pas achter of ze karakter hebben. Bij Sneijder is hetzelfde gedaan en hij heeft hard geknokt en getraind om terug te komen. Dat kan Hazard misschien ook wel gebruiken.
KOMOOOOOP BELGIE! KOMAAN. Draai die spageties rond je drietand!
Broertje Lukaku, Denayer, Lombaerts zou dat ook kunnen maar die is naar huis gestuurd omdat Wilmots vond dat ie gekwetst was, terwijl dat niet zo is, Meunier als het moet - maar scheidt dat koningskoppel toch niet - wat een troef is dat.Silvin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:04:
[...]
Dit ook ja. Hebben jullie geen fatsoenlijke linksback?
Wat betreft Hazard; op den duur moet je als bondscoach ballen hebben en een niet functionerende speler voorbijgaan. Dan kom je er pas achter of ze karakter hebben. Bij Sneijder is hetzelfde gedaan en hij heeft hard geknokt en getraind om terug te komen. Dat kan Hazard misschien ook wel gebruiken.
En Hazard is ooit eens van het veld gehaald. Ging ie doodleuk tijdens de wedstrijd een hamburger halen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Aan beide kanten graagJolke schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:11:
Zulke kansen moeten er meer komen...
Van Gaal schijnt ook zonder club te zitten.Coltrui schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:02:
Preud'Homme. Zonder twijfel.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Het begint nu een wedstrijd te worden.
Wat, een 'Ollander met een grote mond die het moet gaan doen?Herman schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:13:
Van Gaal schijnt ook zonder club te zitten.
Ik wil Louis van Gaal wel eens Vlaams horen verkrachten
Er is iig weinig twijfel over de keeper
[ Voor 6% gewijzigd door Silvin op 13-06-2016 22:16 ]
Is 'ie toe in staatgambieter schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:14:
[...]
Ik wil Louis van Gaal wel eens Vlaams horen verkrachten
Belgen beginnen wat meer te snappen hoe om de Italiaanse verdediging heen te werken. Mooi.
Had ik hem direct het stadion uitgeschopt.Coltrui schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:07:
[...]
Broertje Lukaku, Denayer, Lombaerts zou dat ook kunnen maar die is naar huis gestuurd omdat Wilmots vond dat ie gekwetst was, terwijl dat niet zo is, Meunier als het moet - maar scheidt dat koningskoppel toch niet - wat een troef is dat.
En Hazard is ooit eens van het veld gehaald. Ging ie doodleuk tijdens de wedstrijd een hamburger halen.
Hij heeft talent maar ik begrijp niet waarom mensen hem op hetzelfde niveau zetten als Messi en Ronaldo.
PS: Tenenkrommend wat slecht dat commentaar van NOS zeg.
Ook jij hebt hem nog niet bezig gezien in het nationale elftal? Steevast man van de match, veel dreiging, snelheid en dynamiek.Faddermakker schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:19:
Gaan ze nu een kabouter brengen...
Als ie maar naar rechtsbuiten gaat en de Bruyne het centrum...Faddermakker schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:19:
Gaan ze nu een kabouter brengen...
Carrasco schijnt ook wel te kunnen ballen

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 13-06-2016 22:21 ]
Langzaam maar zeker begint het ergens op te lijken, dus weet niet of het druk of gewenning is.tweaker2010 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:19:
Ik vind het bar tegenvallen wat Belgie na het redelijke begin laat zien. Ze lijken de druk niet aan te kunnen.
Pss, de Belgische zender doet 't wel goed. En maar één reclameblok in de rustPS: Tenenkrommend wat slecht dat commentaar van NOS zeg.
Dat is leuk maar denk jij wél dat het genoeg is tegen deze Italianen?Coltrui schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:20:
[...]
Ook jij hebt hem nog niet bezig gezien in het nationale elftal? Steevast man van de match, veel dreiging, snelheid en dynamiek.
Jup. Let maar op. Zoals ik zei: nu Carrasco en Origi nog.Faddermakker schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:24:
[...]
Dat is leuk maar denk jij wél dat het genoeg is tegen deze Italianen?
FTFYColtrui schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:25:
[...]
Jup. Let maar op. Zoals ik zei: nu Carrasco en Origi nog.
Eens kijken of België nu nog wat kan uithalen, ik denk het eigenlijk niet. Dit is zo'n typische Italië-wint-met-1-0-wedstrijd.
Dat snap ik wel, aangezien die alles verprutst..gambieter schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:33:
Wat me opvalt is dat Hazard gewoon weigert om naar De Bruyne te passen?
3x counter onderbreken = penalty ofzo?Migrator schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:33:
De Italianen zijn bang voor de Belgische counters. Hoop dat de scheids bij de derde neergehaalde Belg in een counter harder ingrijpt.
[ Voor 38% gewijzigd door St@m op 13-06-2016 22:35 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Keertje een rode kaart
Achja op een gegeven moment kunnen ze de Belgen niet meer neermaaien want dan spelen ze met een man minder.
[ Voor 3% gewijzigd door Coltrui op 13-06-2016 22:38 ]
Zolang de speler geen vrije doortocht heeft naar de goal zal het geel blijven.Migrator schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:36:
[...]
Keertje een rode kaart
Achja op een gegeven moment kunnen ze de Belgen niet meer neermaaien want dan spelen ze met een man minder.
Wissel deze spits ook maar 😂
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 13-06-2016 22:39 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Heb je je sollicitatie voor bondscoach al verstuurd?Coltrui schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:37:
Het is een haantjesgevecht. Hazard mag gaan en staan waar ie wil (andere spelers moeten op een voor hen mindere positie gaan spelen voor meneer) en mag vervolgens probleemloos een kutmatch spelen in de hoop op die ene bevlieging. Triest, triest, triest dan je met dit materiaal niets meer kan doen.
Ja helaas.St@m schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:37:
[...]
Zolang de speler geen vrije doortocht heeft naar de goal zal het geel blijven.
Italianen beginnen gefrustreerd te raken. Nu een goal zou prachtig zijn.
Vijf minuten is al genoeg, dan hadden de Rode Duivels al twintig minuten een man voordeel gehad.Tk55 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:40:
[...]
Geel 10 minuten aan de kant, houden ze vanzelf wel op.
Pfoei, wederom Courtois bedankt.
[ Voor 6% gewijzigd door Migrator op 13-06-2016 22:41 ]
Dit topic is gesloten.
Over naar [EK2016] Achtste finales tot en met de finale